توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46180
حمايت مجدد وزارت‌خارجه انگليس از فرقه ضاله بهاييت
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۹
معاون وزارت خارجه انگليس بار ديگر با اعلام حمايت اين کشور از فرقه ضاله بهاييت،ايران را به نقض حقوق بشر در برخورد با رهبران و اعضاي اين فرقه متهم کرد.

به گزارش ايرنا، لرد مالوک براون معاون وزارت خارجه انگليس در پاسخ به سوالات تعدادي از اعضاي مجلس اعيان اين کشور درباره وضعيت فرقه بهاييت در ايران گفت: ما به همراه ديگر کشورهاي اروپايي نگراني خود را از وضعيت جامعه بهاييان در ايران به مناسبت هاي مختلف به دولت ايران اعلام کرده ايم و به مخالفت قاطع خود با هرنوع تبعيض و تعددي ادامه خواهيم داد.

وي در پاسخ به سوال يکي ديگر از لردهاي مجلس اعيان ، اظهارداشت: مقامات وزارت خارجه انگليس با انجمن ملي بهاييان در انگليس در تماس نزديک هستند و اين انجمن اطلاعاتي را از سال 2004 در اين باره فراهم کرده است.

مالوک براون افزود: سوابق ما نشان مي دهد که81 نفر بهايي دستگير و سپس با قرار وثيقه آزاد شدند. 9 نفر بدون قرار وثيقه آزاد شدند.

وي اظهارداشت: در حالي که ما گزارش هايي در مورد محاکمه اعضاي جامعه بهاييان ايران از سال 2000 تاکنون دريافت کرده ايم اما نمي توانيم مستقيما اين موضوع را تاييد کنيم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.