توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46331
50 هزار ناظر میرحسین موسوی در شعب اخذ رای
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۱
مسئول كميته صيانت از آرا ميرحسين موسوي گفت: ستاد ميرحسين موسوي 50 هزار نفر ناظر را براي 48 هزار صندوق در نظر گرفته است.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اكبر محتشمي‌پور چهارشنبه شب در سخنراني خود در ستاد حمايت‌هاي مردمي از ميرحسين موسوي در خيابان چهارمردان قم در سخناني اظهار داشت: شرايط امروز كشور از نظر سياسي، اقتصادي، فرهنگي حساس است و كشور امروز وضعيت بسيار دشواري دارد.
وي با بيان اينكه كشور امروز دچار يك بحران شده است، گفت: مرد بحران‌ها بايد اين بحران را مديريت كند. شخصي بايد اين بحران را مديريت كند كه صفاتش در قرآن مجيد نيز آمده است، علم و تجربه داشته، امانتدار باشد و متانت و جايگاه رفيعي داشته باشد.
عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز افزود: ما امروز شخصي را در ميان خود داريم كه توانسته است شرايط بحراني را اداره كند. امروز موسوي مورد توجه چهره‌هاي برجسته داخلي و خارج از گود قرار گرفته است و اغلب نهادهاي برجسته روحانيت، دانشگاهي، جريانات سياسي و احزاب معتبر و جريانات علمي از موسوي حمايت كردند.
وي با بيان اينكه ما در شرايط جنگ تحميلي، سخت‌ترين و بحراني‌ترين شرايط را در كشور داشتيم، خاطرنشان كرد: دولت خدمتگزار به نخست‌وزيري مير حسين موسوي با سلامت نفس و بدون هيچگونه فساد مالي و اخلاقي توانست دوران سخت هشت ‌ساله را مديريت كند. مديريت موسوي يكي از ثابت‌ترين مديريت‌ها در تاريخ 30 ساله انقلاب اسلامي است.
محتشمي پور با بيان اينكه موسوي هيچگاه عاشق پول و جاه نبوده است، افزود: اگر موسوي طالب پول و قدرت بود، بعد از رحلت امام خميني (ره) مي‌توانست بالاترين پست‌ها را در كشور بگيرد ولي او فقط به تدريس در دانشگاه پرداخت و دانشجويان دكتراي ما افتخار مي‌كنند كه از شاگردان مير حسين موسوي بودند.
وي با بيان اينكه اگر امروز مهندس موسوي به صحنه انتخابات آمده است، به خاطر خطري است كه دين و كشور را تهديد مي‌كند، گفت: امروز اگر تغييري در كشور ايجاد نشود، چهار سال آينده افقي تاريك پيش روي كشور است. امروز مردم شهر‌ها و روستاهاي كشور چشمشان به دست ديگران دوخته شده است تا كمكي به آنها شود و امروز شرافت ملت ايران زير سئوال رفته است.
عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز اضافه كرد: واقعا زشت است وقتي مسئولي به شهري سفر مي‌كند مردم به اميد اينكه همراه نامه‌شان يك چك 50 هزار توماني به آنها داده شود، براي آن مسئول نامه مي‌نويسند. اين تكدي‌گري زشت است. اين دولتمردان هستند كه اجير مردم هستند اما نبايد اينگونه باشد كه مردم دست نياز به‌سوي دولتمردان دراز كنند.
وي با بيان اينكه امروز همه ما وظيفه داريم كه وارد عرصه انتخابات شويم، افزود: نتيجه تمام تلاش‌ها رأيي است كه روز 22 خرداد وارد صندوق‌هاي راي مي‌شود. بايد يك حركت سراسري توسط مردم براي صيانت و حفاظت از آراي مردم صورت بگيرد. خيانت به اين رأي و تغيير دادن آن به منزله نابود كردن شخصيت رأي دهنده است.
محتشمي پور با بيان اينكه ستاد ميرحسين موسوي 50 هزار نفر براي 48 هزار صندوق در نظر گرفته افزود: موسوي براي هر صندوق يك نماينده ويژه دارد و اين نمايندگان با وظايف خود آشنا شده‌اند و آموزش ديده‌اند و هرگونه تقلب و تخلفي را گزارش خواهند داد.
وي با بيان اينكه تمام حوزه‌هاي رأي‌گيري بايد داراي شناسنامه بوده و اعضاي آن كارت شناسايي را به سينه خود نصب كنند، خاطرنشان كرد: اگر چنانچه اعضاي صندوق‌ها مانند گذشته كارت شناسايي نداشته باشند، اگر تخلفي هم صورت بگيرد و كسي اعتراض كند آن فرد را به دليل ايجاد اختلال در راي‌گيري از حوزه اخراج مي‌شود.
مسئول كميته صيانت از آرا ميرحسين موسوي با بيان اينكه ما با تمام دستگاه‌هاي مربوطه اتمام حجت كرده‌ايم، تصريح كرد: اگر دستگاه‌هاي مربوطه جلوي تخلفاتي كه ناظران ما گزارش مي‌كنند را نگيرند ما با رسانه‌هاي جمعي در ميان مي‌گذاريم. اين بار با هيچ‌كس شوخي نداريم و اجازه نمي‌دهيم سرنوشت كشور را يك گروه مخفي در اختيار بگيرد و تغيير دهد. ما در برابر تمام قانون شكني‌ها موضع مي‌گيريم اجازه تخلف از قانون را به هيچ‌كس نمي‌دهيم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.