نظر منتشر شده
۴۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46512
جديدترين تحولات در ستادهاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۴
در فاصله 19 روز مانده به روز رای‌گیری، تحولات در ستادهای انتخاباتی شدت گرفته است. خبرنگاران الف جدیدترین اخبار رسیده از ستادهای انتخاباتی را پس از استعلام و تایید صحت آنها به شرح زیر جمع‌بندی کرده‌اند:



تلاش‌های جدید برای ائتلاف اصلاح‌طلبان



با وجودی که ردوبدل شدن انتقادهای تند و بعضاً توهین آمیز میان اطرافیان و طرفداران آقایان موسوی و کروبی، احتمال کناره‌گیری یکی از این دو نامزد به نفع دیگری را بیش از هر زمان دیگری کاهش داده است، برخی خبرها از آغاز تلاش‌های جدید برای راضی کردن آقای کروبی به کناره‌گیری به نفع آقای میرحسین موسوی خبر می‌دهند. بر اساس این تلاش‌ها آقایان بهزاد نبوی و آرمین از سوی حامیان آقای موسوی و آقایان کرباسچی و محتشمی از سوی طرفداران آقای کروبی موظف شده‌اند ضمن تماس با یکدیگر و سنجش فضای انتخابات، تا 12 خردادماه یکبار دیگر موضوع کناره‌گیری یکی از این دو نامزد به نفع دیگری را بررسی و گزارش کنند.



تشدید تحرک انتخاباتی فائزه و مهدی رفسنجانی



در روزهای اخیر خانم فائزه هاشمی و آقای مهدی هاشمی فعالیت خود را به نفع آقای میرحسین موسوی تشدید کرده‌اند. خانم فائزه هاشمی ساماندهی دختران نسل فیروزه‌ای را به عهده گرفته و در تلاش است دخترانی فیروزه‌ای پوش را به نفع آقای موسوی به میدان بیاورد. آقای مهدی هاشمی هم رسماً به ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان پیوسته و عضو شورای راهبردی این ستاد شده است. ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در بنیاد باران و خارج از ستاد اصلی آقای موسوی مستقر است تلاش دارد ظرفیت‌های دوم خرداد را به نفع آقای موسوی به میدان بیاورد.



کمیته اقوام ستاد مرکزی موسوی منحل شد



در جلسه اخیر مسوولان کمیته اقوام ستاد انتخاباتی آقای موسوی با دکتر بهزادیان‌نژاد، رییس این ستاد، آقایان حسینی و رمضان‌زاده با انتقاد شدید از تعلل ستاد آقای موسوی در بهره‌برداری از ظرفیت رای اقوام و اقلیت‌های مذهبی، با ارایه طرح‌هایی خواستار تحرک بیشتر ستاد برای جذب آرای اقوام و اقلیت‌ها با ارایه برنامه‌هایشان شدند.



در این جلسه آقای بهزادیان‌نژاد برخی برنامه‌های ارایه شده و فعالیت‌های کمیته اقوام این ستاد را ناموجه و سوء استفاده از اقوام و اقلیت‌های دانسته و در نهایت دستور داده است کمیته اقوام در ستاد انتخاباتی آقای موسوی فعلاً منحل شود.



پس‌لرزه‌های مراسم سالگرد دوم خرداد در آزادی



موفقیت مراسم سالگرد دوم خرداد که بعد از ظهر شنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور آقای خاتمی در حمایت از آقای موسوی برگزار شد، گلایه برخی اطرافیان آقای کروبی را به دنبال داشته است.



این عده معتقدند اطرافیان آقای کروبی برای به ثمر رسیدن دوم خرداد هزینه‌های اصلی را پرداخت کرده‌اند و در مقابل اطرافیان آقای خاتمی که برای آقای موسوی کار می‌کنند، فقط از منافع دوم خرداد بهره‌برده‌اند و صرفاً زمان تقسیم منافع در میدان هستند نه پرداخت هزینه. به همین دلیل، بهره‌برداری انتخاباتی از سالگرد دوم خرداد و تصاحب کردن آن به نفع آقای موسوی، در حق آقای کروبی و خالقان اصلی دوم خرداد جفاکاری است.





 
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۱۶:۲۵
لطفا به حکم اخلاق سوژه چین تخریب یاران امام و ایثارگران نباشید موسوی یار امام و شهدا و امید دلسوزان صادق انقلاب و ایران است (124221)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۱۰:۱۴
ملاك حال افراد است عزيزم. مثلا نگاهي به كروبي بكنيد، آمده است كرباسچي را با آنهمه سوء سابقه به عنوان معاون اول خود معرفي كرده. اگر امام رحمت الله عليه در قيد حيات بودند يك لحظه به اين آدم اجازه نمي دادند در بيتشان رفت و آمد كند. يك نگاهي به دور و بر آقاي موسوي هم بكنيد. حالا بگوييد چه نسبتي ميان امام و آنها مشاهده مي كنيد. اصولا دروغگويي بد است چه احمدي ن‍ژاد دروغگو باشد و چه موسوي و چه كروبي. (124302)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۵۰:۴۱
لطفا یک بار دیگه برید و فیلم دادگاه کرباسچی رو نگاه کنید! شاید بفهمید که اشتباه می کنید. (124350)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۴:۰۸:۱۲
من دادگاه كرباسچي را ديدم. با آقاي ناشناس اول موافقم. كرباسچي مقصر بود ولي سعي مي كرد با به راه انداختن جنگ رواني، محاكمه خود را سياسي جلوه دهد. نمي گم همه اتهامات كرباسچي ثابت شد ولي بخش مهمي از آنها ثابت شد. مردم هم در انتخابات شوراي شهر تهران با ابي اعتنايي به طرفداري كرباسچي از برخي افراد، نظرشان را درباره كرباسچي به صراحت اعلام كردند. مردم نمي خواهند فردي كه به بيت المال دست درازي كرده و بابت اين كار به زندان رفته همراهي كنند. با چه زباني بگويند كه كرباسچي برو خونه. (124356)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۷:۵۰:۲۱
به خاطر یکی دو رای بیشتر و کمتر دروغ نگویید و آخرتتان را نفروشید.
در دادگاه آقای کرباسچی تنها اتهامی که ثابت شد، اتهام پرداخت وام غیر قانونی بیست میلیون تومانی به برخی از مدیران شهرداری جهت خرید مسکن بود.
اگر در آن زمان دولت نهم فعالیت می کرد، قطعا برای این اتهام هم رای محکومیت صادر نمی شد چرا که در طول فعالیت این دولت، بر مبنای گزارشات رسمی نهادهای نظارتی، پرداختهای بدون سند و بدون مجوز قانونی در ابعاد میلیارد تومانی وجود دارد که اگر با همان ریزبینی مورد رسیدگی قضایی قرار گیرند حتما احکام بسیار شدیدتری در مورد مدیران آن صادر خواهد شد.

البته بنده به آقای موسوی رای خواهم داد و انتقادات بسیاری نسبت به رفتار انتخاباتی آقای کرباسچی دارم. اما رقابت انتخاباتی نباید منجر نقض اصول اخلاقی گردد. (124458)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۷:۰۷:۱۱
دوست عزیز ، به نظر می رسد اگر پاسخگویی وجود داشته باشد آقای احمدی نژاد هم باید در مورد نحوه هزینه 1 میلیارد دلار ( که مورد تایید مجلس هم بوده ) در دوران ریاست جمهوری و گم شدن 300 میلیارد در زمان شهرداری پاسخگو باشن (124444)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۲۱:۳۶
دروغ به خوردتان داده‌اند. 300 میلیارد دلار، بیش از بودجه شهرداری از ابتدا تاکنون می‌باشد. (124535)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۲:۱۲:۲۹
بودجه شهرداري در سال اول شهردار بودن اقاي احمدي نژاد 1000 ميليارد تومان بدون كمكهاي مردمي و عوارض بوده و اكنون به 2000 ميليارد تومان رسيده است. (124641)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۴۸:۱۱
دوست عزیز اگر یکبار دیگه بخونید نگفتم 300 میلیارد دلار ! منظور 300 میلیارد تومان است (124850)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۷:۵۳:۰۶
لابد منظورتون از دلسوزان انقلاب و امام همانهايي است كه گفتند جاي انديشه هاي اما در موزه هاست و تلاش كردند با سوء استفاده از ماجراي خودساخته 18 تير و بسياري سناريوهاي كثيف ديگر ريشه انقلاب را كلا بزنند ؟ فراموش كرده ايد به خاطر قهركردن ميرحسين و استعفاي سوم ايشان ، امام(ره) چگونه ايشان را توبيخ نمودند؟ (124955)
 
لیلا حیدری
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۱۵:۴۸:۴۹
میشه نمونه ای از صداقتی را که در دوران نخست وزیری شان داشته اند برای ما عنوان کنید؟ آیا ایشان در بحرانی ترین شرایط جامعه استعفا ندادند؟ ایشان اگر یار امام و شهدا و امید دلسوزان انقلاب باشند اجازه هرگونه فعالیتی را به حامیان خود نمی دهند. آیا رقصیدن حامیان ایشان در دهه فاطمیه پاسخ به خون شهداست؟ آیا انواع توهین ها و تخریبهایی که نثار دولت میکنند از نشانه های یار امام و دلسوز انقلاب است؟ آیا بهتر نیست که کمی در نوع تصمیم گیری خود تأمل بیشتری داشته باشیم؟ همه ما قبول داریم که ایشان از افراد باارزش ایران هستند اما آیا بهتر نیست طوری برخورد کنیم که در آینده سرمان بالا باشد؟ آیا شما ولایت فقیه را قبول دارید؟ مقام معظم رهبری همیشه از ایشان حمایت ویژه داشته اند. بهتر است این را بدانید که ایشان مورد تأئید صد در صد رهبری هستند. آیا کلمه ای توهین, افترا و بی ادبی از ایشان در مورد هریک از کاندیداها دیده اید؟ کلاه خود را قاضی کنید و با تأمل بیشتری رأی بدهید/. (126935)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۲۲:۰۲
به نظر من اكثر طرفداران آقاي كروبي در شهرستانها هستند و آقاي كروبي راي آقاي احمدي نژاد را مي شكند و راي آقايان موسوي و كروبي همپوشاني ندارد. بنابراين اجماع ميرحسين و كروبي به ضرر اصلاح طلبان بوده و به نفع احمدي نژاد تمام مي شود. (124224)
 
حامی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۲۴:۱۴
امیدوارم آقای کروبی به نفع میرحسین کنار بروند.
این کار دو حسن بزرگ دارد اول آنکه همه نیروها به سمت یک کاندیدا بسیج میشوند و دوم آنکه اصلاح طلبان چهره آقای کروبی را پررنگتر جلوه خواهند داد و باعث محبوبیت بیشتر ایشان خواهد شد. که این محبوبیت میتواند بار دیگر ایشان را بعنوان گزینه اصلی کاندیداتوری ریاست مجلس مطرح نماید. (124226)
 
کامل
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۳۴:۱۳
آقا طرفدارهای موسوی باید از کروبی ممنون باشن که حاضر شده به صحنه بیاد.چون مسلما اصلاحاتی ها که بهش رای زیادی نمیدن در عوض کروبی میتونه نزاره انتخابات تو دور اول تموم بشه.به نظر من هرچی تعداد کاندیدا ها کمتر باشه به نفع احمدی نژاده.شما فرض کنید اگه انتخابات امسال مثل چهار سال پیش هشت تا کاندیدا داشت .میدونی چقدر از رای احمدی نژاد پخش میشد. (124238)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۳۴:۳۴
ملت با درک درست عامل بدبختی را هاشمی دانست و به احمدی نژاد رای داد حالا هم هر آنکس که از حمایت مستقیم یا غیر مستقیم وی برخوردار شود خوار می گردد.
هاشمی، کارگزاران ،سازمان مجاهدین و خیلی های دیگر شب که با شکم گرسنه نمی خوابند تا بدانند چرا ملت احمدی نژاد را دوست دارند.
برای رسیدن به پیروزی ونصرت الهی و قطع کامل دستان ناپاک از بیت المال مسلمین یک یا حسین دیگر.
یاد انتخاباتی که توکلی به تنهایی در برابر جبروت هاشمی ایستاد بخیر .
یاد حماسه سوم تیر بخیر که جبروت کل ظالمان را شکست. (124239)
 
بی سواد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۱۷:۲۲
اقا صابر می دانی زمان موسوی رهبر=خمینی ریس جمهور =خامنی و رییس مجلس = رفسنجانی و فرمانده سپاه = رضائی لذا اگر نظری دارید و این حق شما لطفا خودت و کروه احمدی نژاد از انقلاب 57 جدا کنید و صحبت از حکومت اسلامی کنید تا مردم به هرکس دوست دارد رای دهد و مردم باید مشخص کند جمهوری اسلامی یا حکومت اسلامی و از توهین کردن و شعاری صحبت کردن دوری کنید و ضمنا برای اطلاع خوانندگان الف یک دقیقه رییس جمهور=10 ساعت وقت وزیر و یک دقیقه وزیر = ده ساعت مدیر کل و یک دقیقه مدیر=ده ساعت کارمند معمولی لذا مسوولین مملکت باید ارزش ساعات کاری را بداند و خودشون علاف شعار دهی و وقت گذرانی نکند و بدانیم که رهبر رییس جمهور رییس مجلس و وزرا و مسوولین عالی رتبه باید از بهترین امکانات استفاده کنند چه هواپیما چه ماشین چه منزل تا وقت داشت دارند به مشکلات و امور مردم برسند و السلام (124268)
 
سهیل
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۹:۰۰:۲۳
هر کسی بیشتر تو صحنه باشه و کار کنه انتقاد ازش بیشتره...تنها دلیل رای آورددن احمدی نژاد نسبت به کروبی تو دوره دوم این بود که انتقاد ها و توهین ها و شایعات بسیاری درباره ی هاشمی ساختند.
در ضمن دوستان خودتان قضاوت کنید...آقای کروبی تنها کسی بین این کاندیدا ها هست که بابپ برنمه درست حسابی اومده...روی برنامه اش وقت گذاشته و یه سری افراد کاردان و متخصص رو دور برش جمع کرده...اگه به خاطر حمایت خاتمی(که خودم از دوستدارنش هستم)می خواهید به میر حسین رای دهید،لطفا باز هم کمی تامل کنید...مطمئنم دلیل حمایت خاتمی از میر حسین،احتمال رای اوردن بیشترشه ولی خداییش اگه تبلیغات درست و حمایت های بقیه ی اصلاحطلبا بیاد پشت کروبی مطمئنن ایشون می تونی رای خیلی خوبی بیاره...شاید کروبی شخصیت کاریزماتیک نداشته باشه ولی آدم کاردانیه (124712)
 
کامل
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۳۶:۳۴
آقا طرفدارهای موسوی باید از کروبی ممنون باشن که حاضر شده به صحنه بیاد.چون مسلما اصلاحاتی ها که بهش رای زیادی نمیدن در عوض کروبی میتونه نزاره انتخابات تو دور اول تموم بشه.به نظر من هرچی تعداد کاندیدا ها کمتر باشه به نفع احمدی نژاده.شما فرض کنید اگه انتخابات امسال مثل چهار سال پیش هشت تا کاندیدا داشت .میدونی چقدر از رای احمدی نژاد پخش میشد. (124241)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۱:۵۴:۲۰
موفقیت مراسم سالگرد دوم خرداد که بعد از ظهر شنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور آقای خاتمی در حمایت از آقای موسوی برگزار شد،....

الف گاهی وقتها واقع گرا می شود! (124256)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۰۸:۰۷
اين كار اشتباه محض است كروبي و احمدي آراي مشترك دارند (124263)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۲۰:۳۴
كاش اين خانم فائزه هاشمي از آقاي موسوي حمايت نكنند، چون فقط اثر منفي داره. فكر مي كنم خودش هم مي دونه اما اينكه بازم حمايت مي كنه مايتحيم. نكته جالبتر اينكه مي گفت اين دو كانديدا قبل از انتخابات اجماع كنند، اين ديگه آب به آسياب احمدي ن‍ژاد ريختنه. دفعه قبل اون طوري باعث راي آوردن احمدي نژاد شدند اين سري اين طوري. بابا مامان بزرگ منم ميدونه كه سبد راي اين دو متفاوته و همه اين سه كانديدا(موسوي، كروبي و رضايي) براي نجات مملكت اومدن، باز يه عده ميان... ديروز يه چيزه ديگه خيلي خوشحال كننده بود و اون حضور همه نوع آدم اونجا بود، از بسيجي تير گرفته تا... (البته امروز ديدم عكسهايي كه فارس و برنا كار كرده بودند خيلي نامردي و تخريبي بود، حتي عكسي كه شما هم گذاشتيد خيلي جالب نبود، چرا يه عكس كلي از سالن نداختيد كه خيلي چيزا معلوم بشه) (124272)
 
مملی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۲۳:۵۰
تا به حال فکر کردید که چرا کسی به قطاری که در ایستگاه متوف شده سنگ نمیزند ولی همه به قطاری که با سرعت حرکت میکند سنگ پرتاب میکنند ؟
حکایت ما ایرانها اینچنین است
کسی روزنامه و حزب دارد و چهار سال کار میکند ....
وقتی کسی 20 سال سکوت میکند و از خواب بیدار میشود و کلی گویی میکند ... (124274)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۱۱:۱۲
ممل جان
چرا خون خودت رو کثیف می کنی بابا جان
اینا پریدن وسط خیابون و شلوغی و ... رو می خوان
اگه کروبی هم کارناوال راه می انداخت و عواملش جیغ و داد می کردند و سوت بلبلی کش استخدام می کردند همین ها الآن سینه چاک شیخ بودند و از مردانگی اش به جای قصیده غزل می گفتند.
می گی نه؟ (124303)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۷:۵۳:۳۶
دوست نسبتا محترم سعی کن به کسی توهین نکنی. همه دیگه طرفداران موسوی رو می شناسند و یمدونن یک قشر جوون و سالم هستند.حالا اگه شما خیلی ناراحتی و فشارت افتاده بالا اون قضیش فرق داره (124461)
 
خراسانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۲:۳۵:۵۶
در صورت کناره گیری یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان رأیهای او سه سرانجام خواهد داشت.
1-عده ای به دیگر کاندیدای اصلاح طلبان رأی می دهند.
2-عده ای(بخصوص در شهرستانها ) به احمدی نژاد رأی می دهند.
3- عده ای در انتخابات شرکت نمی کنند.
ملاحظه می کنید که فقط در یک حالت قضیه به نفع اصلاحات تمام می شود اما در دو فرض دیگر موجب می شود آقای احمدی نژاد در دور اول رییس جمهور شود.پس با این حساب اجماع به طور کلی اقدامی است به ضرر اصلاحات و به نفع احمدی نژاد. مشابه همین تحلیل هم در روزنامهء اعتماد شنبه توسط 4 پژوهشگر علوم اجتماعی چاپ شده است.
اما دربارهء ستاد میرحسین، با توجه به اینکه موسوی دیر به صحنه آمده است اما توانسته است رأی طبقهء متوسط شهری را به سمت خود متمایل کند،مشکل دیر آمدن هم باعث شده است که هر کس از ظن خود یارو یاور میرحسین شود.مثلآ خیلی از جوانها فکر می کنند ،میرحسین به لحاظ نگرشهای تئوریک همان خاتمی است در حالی که میرحسین با نگرش متمایل به سکولاریسم خاتمی زمین تا آسمان فاصله دارد.
عده ای گمان می کنند تیم میرحسین همان تیم خاتمی است و نهایتآ همین اصلاح طلبانی هستند که از ایشان اعلام حمایت کرده اند، در حالی که فی الواقع میرحسین تیم خاصی دارد که در طول 20 سال گذشته مرتب با هم کار کرده اند و آنها نگرشهای خاصی به اقتصاد و فرهنگ دارند.افرادی مثل مهندس باقریان، دکتر علیرضا بهشتی، دکتر فرشاد مؤمنی، دکتر کچویی و غیره.این تیم یک قرائت اسلامی از همه چیز دارد و به نوعی می شود گفت شکل روتوش شده و متعالی آنچیزی است که احمدی نژاد بیان می کند.
در انتقاد هایی که میرحسین از احمدی نژاد می کند هم مشهود است که میرحسین به هیچ وجه اصول احمدی نژاد را زیر سؤال نمی برد بلکه رفتار و شیوه های اقدامی او را تخطئه می کند.
حمایت فرزندان هاشمی از میرحسین مثل برخی اقدامات عجیب و غریب دیگر ستاد او معنا می یابد.
دور قبل هاشمی به این دلیل شکست خورد که نماد یک طبقهء اشرافی حاکم محسوب می شد و احمدی نژاد به عنوان نمایندهء مردم محروم جامعه که به استیفای حقوق مادی و معنوی آنها قیام کرده است.اما دوباره همین خانواده به حمایت از موسوی قیام می کنندو این شبهه پیش می آید که آیا موسوی هم بر خلاف سالهای جنگ خود به مرور در این طبقهء اشرافی مضمحل شده است و قرار است برخی از حقوق آنها را نمایندگی کند؟
حقیقت آن است که من با همهء احترامی که برای آقای موسوی قایل هستم اما معتقدم افق متدلولوژیک برنامهء کروبی از طراز بالایی برخوردار است. به این معنی که او:
از ساحت حزبی وارد شده است، برنامه های مکتوب و مدونی حول یک تئوری واحد(انفکاک از اقتصاد نفتی) ارائه داده است،تیم قدرتمندی دارد و به طور کلی در یک کلاس مدرن رقابت خود را آغاز کرده است، گرچه این موارد برای کشوری مثل آمریکا خوب است که رقابت حزبی و برنامه ای و تیمی معنا دارد و ای بسا در این انتخابات به ضرر کروبی هم تمام شود اما به هر حال راهی است که کروبی برگزیده است و باید ببینیم ملت ایران به چه کسی اقبال نشان خواهد داد.بی شک رأی مردم حتی اگر احمدی نژاد را برگزینند نه درست ترین رأی که مقرون به صلاحترین رأی خواهد بود. (124279)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۳۹:۲۴
فائزه خانم در دور قبلي ماموريت داشت باباش رو مغلوب ميدان كنه و حالا هم موسوي را. (124334)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۴۴:۲۶
کروبی برای آمدن با بزرگان اصلاحات مشورت نکرد و خودسرانه وارد میدان شد. به همین دلیل مورد حمایت نیست. (124344)
 
هوشمند
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۵۴:۳۵
كروبي مانند احمدي نژاد به خرد جمعي اعتقادي ندارد وگرنه با بدون مشورت با بزرگان اصلاح طلب وارد ميدان انتخابات نمي شد. (124352)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۵:۰۹:۱۸
در ستاد های انتخاباتی جناح اصولگرا هیچ خبری نبود؟ (124389)
 
بی رنگی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۵:۲۰:۱۷
موسوی همان اشتباه 4 سال پیش اصلاح طلبان افراطی است که برای رسیدن به قدرت هر کاری می کنند. اشتباه معرفی معین. دعا کنید موسوی رای نیاره و گرنه اصلاحات نابود میشه چون پشت سر یک سیاستمدار از رده خارج شده ای قرار گرفته که هیچ برنامه ای نداره و اینقدر از صحنه دور بوده که حتی کوچکترین مسائل کشوری براش ناشناخته است. هرچند که سیاستمدار شریفی بوده و بیست سال پیش نمایش خوبی در عرصه سیاست داشته. در صورت وجود کروبی اصلاحات چرا داره به بیراهه میره؟ چون کروبی به خیلی هاشون باج نداده و نمیده. (124392)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۵:۲۲:۳۵
دوم خرداد اگر منافعي داشت اين جماعت اصلاح طلبكاراز اينكه \"دوم خردادي\" ناميده شوند اينقدر ناراحت نمي شدند و نام اصلاح طلب را بر دوم خردادي ترجيح نمي دادند. (124393)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۲۶:۴۰
خوب آقای کروبی هم روز 2 خرداد همایش برگذار میکرد! اینکه کاری نداره (124480)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۰:۳۷:۰۵
انشاءا.. این دفعه هم فائزه خانم همانند دوره قبل که باعث شکست بابش شده باعث شکست موسوی می شه.اون بنده خدائی که عنوان کرده کرباسجی فقط به مدیرانش بیست میلیون وام داده احتمالا اون زمانها درسن وسالی قرارنداشت که اخبار رو پی گیری کنه . لطف کن و برو روزنامه های اون زمان رو بخون تا بفهمی گندهای ایشون چه چیزهائی بوده ؟ (124617)
 
زنبوريان
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۱۸:۱۴
اه اه اه
الف تو ديگه كي هستي
.
.
.
برو بچ 2 خردادي چرا گول خرديد؟
الف ناقلا داره بازيتون مي ده.
.
.
.
تتمركزوا الي الاتفاقات في جبهه اصول گرايان فيهم خيلي الاختلافات الكثير من الدوم الخرداد پيليز. (124834)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۱۳:۴۶
ما حمایت قاطع خود را از آقای خاتمی وبه تبع آن موسوی اعلام میداریم ومطمعنیم که جوک های ساختگی غرض ورزانه دراین موقعیت حساس تاثیری در کاهش محبوبیت خاتمی نخواهد داشت (125106)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۲:۲۸
من چند سوال از تمام نامزدها دارم .
1. آیا سهمیه بندی بنزین را قبول دارند ؟کم شود یا زیاد شود؟
2.نظرشان در باره برداشتن کنکور و یا پولی کردن دانشگاههای دولتی و همچنین کنترل شهریه های داشنگاه آزاد
3.نظرشان در باره بیمه درمانی همگانی ؟
4.نظرشان در باره توسعه شبکه حمل نقل کشوری و شهری
5. برنامه آنها در باره توسعه کشاورزی
6. نظر آنها در بازار و حذف واسطه ها که خون مصرف کننده ها و تولید کننده ها و دولت را تو شیشه کردند.
7. نظر نامزدها در باره مافیای نفت و غیره
8.نظر نماینده ها در باره برنامه هسته ایران و ادامه یا هرگونه برنامه دیگر
9. نظر روشن نامزدهها در باره روابط با امریکا و شروط آن
10.برنامه نامزدها برای کاهش بیکاری و تورم و گرانی
11. برای تقویت ورزش کشور چه برنامه ای دارند؟
12. نظر نامزدها در باره صنعت هوا فضا و آینده آن
13. آیا در زمان مدیریتشان در قسمت تحت امر تخلفات عمده مالی شده است؟ چگونه با برخورد کرده اند.
14. نظرشان در باره اینکه اکثر تصمیمات نباید به اطلاع مردم برسند چیست؟
15.نظر نامزدها در باره کمک به گروهها و کشورهای دیگر چیست؟
16. اگر به جای احمدی نژاد در آن جلسه دانشگاه امریکایی بودید و آن توهینها به شما می شد چکار می کردید؟
17.نظر نامزدها در باره ذخایر استراتژیک غذا و دارو و غیره چیست و به چه میزان و برای چه مدتی خوب می باشند.
18. برنامه نامزدها در باره مالیات
19. برنامه نامزدها برای سود بانکی و صندوق ذخیره ارزی
20.برنامه نامزدها برای گران فرشی و کم فروشی
21. نظر نامزدها در باره دولت الکترونیک (125468)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۳:۵۳:۴۱
سوء نيت و غرض ورزي در اخبار ياد شده موج مي زند (125811)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۷:۵۷:۵۷
زمین خوردن کرباسچی فقط به خاطر ظلم به خانواده شهدا بود وبس همان هنگام که زمین آنها را گرفت به بهانه تغییر کاربری و بعد بازهم با تغییر دیگ در کابری به پول دارها یا دوستانشان واگذار کرد و بحث در این موارد جزئی نبود که در دادگاه شاهد بودیم اصل مطلب اینست که دست خدا بالا ترین دستهاست و او رای شما را هم در آخرین لحظه و با دست خود شما به نفع آن کسی می ریز که او میخواهد . در این کشور نباید این همه دروغ و دغل بازی باشد هر کس مرد عمل است و راست میگوید میخواهد برای مردم کار کند دروغ بافتن لازم ندارد برنامه کاری خود را ارائه دهد تا مردم به برنامه منطقس او رای دهند چرا باید این همه فریبکاری باشد . چرا یک نفر بهخاطر شکست خودش باید تمام امکانات کشور را به نابودی بکشد تا بلکه حریف را ازمیدان خارج کند شما را به خدا دست از دروغ پردازی بردارید (126033)
 
کاتوزیان-دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۰۸:۴۶:۲۷
سلام

با آرزوی بهترین ها برای مردم خوب ایران...
به نظر من آقای احمدی نژاد شخص چندان بدی نیستند اما خب اطرافیان و مشاورین دلسوزی رو کنار ایشون نمیبینم.
از الهام و همسرشون(رجبی) که بسیارر تند خو و دیکتاتور و انتقاد ناپذیر گرفته تا مشایی خودمختار و نخود هر آش و کردان متقلب و محصولی که از یک سپاهی ساده تبدیل به یه مولتی میلیاردر شده اون هم در مدت کوتاه...و الی آخر.
و بعضی جاها مانند درآمد های نفتی و کنتر گذاشتن وزیران ( وزیر کشور-پورمحمدی و...) به علت انتقاد از تکروی ها ی شخص رئیس جمهور ..
و خب اگر شخصی واقعا خوب باشد نیازی نیست خودش رو به کسی نسبت بده(مثلا شهید بزرگوار آقای رجایی).
البته باید بگم که خود همسر این شهید عزیز و رئیس جمهور سابق ما که نهایتا 2ماه افتخار داشتند که توانستند به مردم خدمت کنند.
واقعا این حرف ها و هاله نور و ارتباط با امام زمان داشتن خیلی زشت هستش و اولین و بزرگ ترین لطمه رو دین اسلاام میبینه!
و خیلی از تناقضات دیگر...
البته خب اگه تو شورای نگهبان بحث انتخاپب سلیقه اب نبود خب مردم ایران نمیگفتند انتخابشان بین بد و بدتر هستش.
اما یه ضرب المثل هست که میگه به خدا امیدار باش اما در ماشینت رو هم قفل کن.
ما نباید روی احساسات و...به شخصی رای بدیم....بایداز روی تفکر و تامل باشه.

من خودم این کار رو کردم...و در نهایت نظرم به میرحسین معطوف شد.
و نه از اینکه جهت که از آقای احمدی نژاد متنفر باشم که بخوام بگم حتی اگه میرحسین هم نشد یک کسی غیر از احمدی نژاد بیاد...نه!
چون برای خودم اولویت دارم...

1-میر حسین
2-آقای کروبی
3-آقای رضایی
4-آقای احمدی نژاد(که امید وارم این اتفاق نیافته چون مدیریت ایشون تک بعد هست و کوتاه مدت)

امیدوارم توی رای دادن فقط به خودتون فکر نکنید که همه جامعه و نیاز ها و مطالبات کوتاه مدت و بلند مدت روئ در نظر بگیرید که هم پیش خودنون شرمنده نشید و هم در برابر آیندگان که در قبالشون دارای مسئولیت هستیم سر اکنده نشیم


به امید خدا...به امید حق (126270)
 
ساسان
۱۳۸۸-۰۳-۱۰ ۰۰:۲۴:۴۰
اگه خوب فکر کنی دلایل زیادی واسه اول بودن شیخ هست نه سید (127206)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۵:۱۰:۳۴
only ahmadinejad....... (126311)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.