نظر منتشر شده
۷۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46559
صدور بيانيه بنام احمدی‏نژاد؛ 80 موافق - 75 مخالف
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۳۵
نتيجه جلسه مهم فراكسيون اكثريت اصولگرایان:
صدور بیانیه بنام احمدی‏نژاد؛ 80 موافق - 75 مخالف




فراكسيون اصولگرايان مجلس عصر روز يكشنبه براي بررسي دو دستور مهم تشكيل جلسه داد و ضمن ابقاي رييس و نواب رييس فعلي، با اكثريت ضعيفي تصميم گرفت در بيانيه انتخاباتي فراكسيون اصولگرايان درباره انتخابات، نام آقاي احمدي نژاد ذكر شود.



به گزارش الف در اين جلسه كه 170 عضو اين فراكسيون حاضر بودند اعضاي فراكسيون اصولگرايان به  آقايان لاريجاني با 147 راي، باهنر 118 و ابوترابي 112 راي براي تصدي رياست و نواب رئيس مجلس راي دادند.



آقايان كوهكن ، ناطق نوري و عاشوري به عنوان كارپرداز و آقايان حاج بابايي (100 راي)، تاج الديني (99 راي)، دهقان (87 راي)، محبي‌نيا (74 راي )، قرباني (73 راي) و سيد احمد دستغيب فرزند علي‌اصغر (66 راي) به عنوان منشيان هيات رييسه انتخاب شدند.



به اين ترتيب آقايان ساعدي و غفوري‌فرد از هيات رييسه خارج و آقايان دكتر دهقان (طرقبه) و سيد احمد دستغيب فرزند علي‌اصغر به هيات رييسه مجلس هشتم در سال دوم اضافه خواهند شد.



موضوع حمايت از نامزدي آقاي احمدي نژاد در انتخابات آتي دستور مهم اين جلسه بود كه پس از بحث مفصل، فراكسيون اصولگرايان با 80 راي موافق در برابر 75 راي مخالف تصميم گرفت در بيانيه خود به مناسبت انتخابات آتي، نام آقاي احمدي نژاد ذكر شود.

 

ویرایش دوم
 
آفرین
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۳۹:۰۶
آفرین به نمایندگان مجلس که احترام خودشون رو نگه داشتن چون در هر صورت احمدینژاد ریس جمهور خواهد شد . (124486)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۰۶:۳۵
این حرف چیزی نیست مگر نگاه دیکتاتوری شما مشی فکری که از آن تبعیت می کنید. (124532)
 
احمدپور
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۲:۱۴:۰۲
به عنوان یک اصولگرا از این کار مجلس متاسفم متاسف! با آنکه تعداد شرکت کنندگان و تعداد موافقان بیان گر این واقعیت است که وضع موجود قابل دفاع نیست. (124540)
 
فرزند ایران
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۵:۴۴:۴۲
با احترام

ضمن ارج نهادن بر زحمات دکتر احمدی نژاد در دولت نهم اما با توجه به اینکه میر حسین موسوی فردی علمی ،مخلص و در خدمت نظام است شکی نیست و کسی است که همه به روشنفکری ایشان اعتقاد کامل و وافر دارند و در دل مردم نیز محبوب اند،فردی شایسته تر از ایشان شایستگی نشستن بر کرسی مقدس ریاست جمهوری را ندارد.


به امید برتری در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری



--- (124920)
 
Alireza
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۲۳:۴۵
منظور شما از در هر صورت چیه؟ (125695)
 
ایمیل:
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۱:۰۶:۵۰
این کار مجلس نشان میدهد که آنجا بجای اینکه نماینده مردم باشند نماینده دولت و نماینده مراکز قدرت و ثروت هستند. احسنت به این نمایندگان با غیرت! (125787)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۳۹:۲۶
مستقل از اینکه این تصمیم درست هست یا نیست، ما باید در ایران یاد بگیریم در هنگام کار گروهی به اصول دمکراسی و نظر اکثریت احترام بگذاریم. مثلاًً آیا شما فکر می کنید در کشور آلمان هر تصمیمی که به عنوان نظر حزب سبزها اعلام می شود، مورد حمایت اکثریت قاطع اعضای این حزب است؟ یا اینکه در کشورهای اروپایی هر کس رییس جمهور می شود از حمایت 99% از مردم برخوردار است؟! (124487)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۱۰:۱۰
دموکراسی پیش کش. اینکه تو حزب خود آدم به آدم کمی بیش از 50 درصد رای بدهند به این معنی نیست که کل ملت به آدم بیش از 50 درصد رای داده اند. (124533)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۹:۴۰:۱۸
پس اون 15 نفر دیگه چی شدن (124488)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۰۷:۰۹
ایکاش ان 75 نفر که حتما در انتخابات شرکت میکنند کاندیدای خود را معرفی میکردنند. (124505)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۴۴:۰۷
اين 75 نماينده مخالف, به احتمال زياد از فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد و از وامداران جناب آقاي جاسبي ميباشند. همانطور كه همگي مطلع هستيد , \" عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل شده است و جلسه تودیع و معارفه به زودی برگزار می شود. بحث تغییر و تحول در راس مدیریت دانشگاه آزاد و اساسنامه این دانشگاه قطعی شده است ولی با وساطت یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد خدمت یکی از مسئولان ارشد نظام، قرار شده است این تغییر و تحول در تیرماه انجام گیرد.گفته می شود این وساطت برای جلوگیری از تاثیر مثبت این تغییر و تحول بر روی آرای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری و مسکوت گذاشتن این بحث در صورت رای نیاوردن دکتر احمدی نژاد در انتخابات صورت گرفته است...\"
اين نمايندگان بوي خطر شنيده اند. (124539)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۰۵:۲۴
من هم کاملا با این نظر موافقم واقعا تا جاسبی و نوچه های او (که با پول ما دانشجویان آزاد تامین مالی می شوند)انقدر در مجلس و قوه قضاییه نفوذ کرده اند که هر جا دست بگذاری نام جاسبی و نوچه هایش در میان است. (124796)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۴۸:۱۷
برادر محترم جدای از زنده باد و مرده باد شما طبق کدام مبنای اخلاقی 75 نماینده را وامدار معرفی می کنید.
پس لابد آقای احمدی نژاد هم که کردان رو آوردند خدای ناکرده .امدار جااسبی بوده اند. (124851)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۰:۵۷:۴۶
مثل اینکه الف در مورد این مطلب خیلی حساس است, چون از 19 تا اظهارنظر فقط 4 تا رو گذاشته. (124527)
 
غدیری
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۰۱:۲۷
آقایان اصولگرا امروز که روز انتخابات است 75 نفرتان مخالف حمایت از احمدی نژادید پس چطور انتظار دارید که باور کنیم روز بعد از انتخابات بدون کینه و عداوت با لوایح دولت برخورد میکنید (124528)
 
saeed
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۲۲:۴۵
فکر نکنم انتظار حمایت یک پارچه و با چشم و گوش بسته حمایت معقولی حتی برای دکتر احمدی نزاد باشد (124804)
 
غدیری
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۰۲:۵۲
حامی واقعی احمدی نژاد مردم هستند این اصولگراها حمایتشان هم بدرد نمی خورد شر نرسانند کافیست (124529)
 
حسینیان
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۰۴:۵۴
چه اینها حمایت بکنند و چه مخالفت کنند احمدی نژاد دوباره رای می آورد پس بهتر است برای حفظ ابریشان هم که شده حمایت کنند دلم به حال آن 75 نفر میسوزد چی فکر میکنند ای مثلا اصولگراها (124530)
 
saeed
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۲۵:۰۳
ای شما غیر مثلا اصولگراها
چرا انتظار دارید که همه چشم و گوش بسته فقط از آقای احمدی نژاد حمایت کنند.
ضمنا دل ان 75 نفر هم برای خودشان و اصولگرایی می سوزد (124805)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۱:۴۳:۰۷
به نظر می رسد بین انتخاب مجدد آقای لاریجانی وحمایت از آقای احمدی نزاد بده بستانی شده است ! امان از دست این سیاست ! (124538)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۲:۵۶:۱۹
اگر اکثریت شرکت کنند اقلیت که نامزدشان احمدی نژاد است اصلا به دور دوم هم نمی روند (124558)
 
قربانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۲:۵۸:۲۷
آیا برای بیانیه دادن حضور همه 170نفر لازم است یا نه ، وآیا نصف بیشتر از اعضای حاضر شرط برای بیانیه است یا نصف از کل اعضا که در صورت دوم (نصف بیشتر از کل )آنها نمی توانند بیانیه حمایتی بدهند (124562)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۲:۵۹:۵۰
پس چرا ننوشتید گه در این رای گیری چند تن از فراکسیون غیر اصول گرا هم بودند من جمله عباسپور و بی نظمی در رای گیری وجود داشت (124563)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۳:۰۵:۲۵
80 راي احساسي در مقابل 75 راي عقلاني (124568)
 
فروزنده
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۵۸:۰۲
به نظر من هم واقعا همینطوره
اما فکر می کنید علتش چیه.یعنی نمایندگان واقعا ایشون رو اصلح می دونند یا خودشون رو زدند به کوچه -چپ.
به نظر من:80 رای احساسی وحمایت بیشتر شخصیتهای کلیدی کشور فقط به خاطر دشمن.بالاخره نباید جلو دشمن کم آورد.فکرش رو کنید اگه احمدی نژاد رای نیاره آخه دشمن چی می گه
فکر می کنم این هم یک جور پیروزی برای دشمنه: نادیده گرفتن منافع ملت (124709)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۹:۵۶:۳۷
ملاك احساسي و عقلاني بودن، مخالفت و موافقت با كانديداي مطلوب شماست؟!

كمي انصاف! (124747)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۵:۲۱:۳۳
نه آقا مهدي ما نگفتيم نمايندگان محترم چرا بجاي حمايت از كانديد مطلوب ما از كانديد رقيب حمايت كرده اند.ما نفس اين كار را نامطلوب مي دانيم. آيا مجلس يك قوه مستقل نيست؟آيا حمايت صريح مجلس از يك كانديدا خدشه بر استقلال مجلس وارد نمي كند؟منظور ما اين بود كه اگر مجلسيان(آن 80 نفر) عقلاني فكر مي كردند نه احساسي شان مجلس را فداي يك حزب نمي كردند و فقط بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاكيد مي كردند. حال سوال مردم اين خواهد بود كه مجلسي كه اكثريت آن از حاميان احمدي نژاد هستند آيا مي تواند مستقلانه درمقابل خطاهاي احتمالي اين دولت از حق و حقوق مردم به درستي دفاع كنند؟ (124917)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۳:۱۷:۴۳
فراكسيون مجبور بود - آقاي احمدي نژاد خود را تحميل كرد . آقاي دكتر هم دنيا را برد و هم آخرت را . بدون اينكه باج دهد منتقدان را زمين گير كرد . دست خدا به همراهش . (124580)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۲۳:۴۸:۵۴
بنام خدا
ايكاش اعلام حمايت نميشد.
چون اين اعلام حمايت به ضرر آقاي احمدي نژاد است.
مردم نشان دادند كه كسي كه اهل بده و بستان است از اين گروهها راي مياورد.
مانند دوره قبل كه گروهها گفتند رقيب آقاي احمدي نژاد آري ولي ملت گفت احمدي نژاد آري.
اين دوره هم همان آقاي رقيب شكست خورده اين بيچاره هارا اجير كرده وآنها نيز خودشان خبر ندارند.
ان العزه لله جميعا (124598)
 
رضا ش
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۰:۳۲:۲۱
احمدی نژاد نیازی به حمایت کسی ندارد.همون طور که در دوره قبل بدون هیچ حمایتی رییس جمهور شد. (124616)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۱:۳۰:۴۷
از این دوستان احمدی نژاد تشکر میکنم چون مطمئنم اگر ملت از حمایت و وجود اینگونه وکیل الدوله ها مطلع شوند حتما رای درستی خواهند داد! (124629)
 
معلم
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۷:۵۱:۲۷
با آنكه به شدت موافق دكتر احمدي نژاد هستم ولي فكر ميكنم اينگونه قلم زدن ها مختص سايت هاي معلوم الحال و آنطرف آب باشد آقاي رفسنجاني و آقاي خاتمي در تاريخ ايران اسلامي جايگاه ويژه دارند تخريب ايشان بجاي اينكه به كانديد مورد نظرمان كمك كند بيشتر به ضرر وي خواهد شد لذا نقل بعضي قول ها كه نياز به مدرك و سند دارد و انتقال آن در يك سايت وزين با مسوليت عزيزي كه خود از مفاخر و مبارزين انقلاب بوده شرط ادب و نبوده و مغاير با ارزشهاي اسلامي است ان شاء اله با صعه صدر بيشتر در كنار هم با انتخاب شايسته ترين فرد سكاندار خوبي براي پيشبرد اهداف انقلاب و كشور عزيز مان ايران اسلامي باشيم به فرموده امام راهل پس از انتخابات بايستي همه گروهها چه آنكه راي آورده و آنانكه راي نياورده اند همدل و همراه در خدمت نظام و مردم باقي بمانند (124681)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۰۲:۵۸
اگر آقای احمدی نژاد خاندان برانداز سرمایه داران و مفسدان بود مطمئنا 4 سال زمان داشت برای این کار اما دیدیم که نه تنها برخوردی نکرد حتی نام آنها را هم از جیبش در نیاورد و این چیزی نبود جز برای رای آوردن در آن زمان.
در زمان تبلیغات انتخاباتی سال 84 نفت بی بو داشتیم اما بعد از رای آوردن ایشان نفتمان آنقدر بو گرفت که نمی شد سر سفره آورد و مجبور شدند آن را تبدیل به میوه کنند و بیاورند در بازار تا آن از ما بهترانها میوه خارجی کیلویی خدا تومان بخرند و نوش جان کنند.
مفسدان اقتصادی شدند سلطان(مانند سلطان شکر) و مردم عادی هر روز بدتر از دیروز. (124795)
 
saeed
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۳۱:۵۶
دوست عزیز واقع بین باشید
میشه لطف کنید و فقط یک مورد از به باد دادن دودمان یک سرمایه دار را مثال بزنید
آخر تا کی می شود با شعار زندگی کرد
در این 4 سال سفره های سرمایه داران بیشتر از 26 سال گذشته رشد داشته و سفره های مستضعفان بیشتر از همیشه آب رفته
می ترسم در 4 سال دوم سفره خالی نیز جمع شود و مردم بی سفره گردند (124808)
 
خطیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۲:۱۲:۲۶
باتوجه به حضور لابی های قوی چون جناب آقای لاریجانی و توکلی انتظاری بیش ازاین نمی رفت. بی تردید 75نفری که مخالفت کردند اگردرسوابقشان بررسی صورت گیرد به یک نتیجه مشخص درخصوص آنها پی خواهید برد و آنهم احساس خطر از انتخاب مجدد احمدی نژاد و درخطرافتادن منافع باندی آنها.جناب آقا ی توکلی یک سفارش دوستانه به شما دارم واون اینکه اگر وقت کردید لحظه ای باخود خلوت کرده و به رویه ناصواب خود درتخریب وجه دولت بسیجی بیاندیشید و ببینید چنددرصد اقدامات شما درراستای تخریب دولت و نادیده گرفتن بیانات مقام معظم رهبری است .(نیاز به بررسی نیست همین چندروز منتهی به انتخابات را مرور کنید)بنده خدا اگر داعیه ولایت پذیری داریم که یقیننا دارید کاری نکنید که تجربه تلخ هشت ساله سایه اصلاحات تکرار شود. هرچند که اختلافاتی با آقای احمدی نژاد دارید که البته کاملا طبیعی است اما قدری معقول ومنطقی فکرکنید واختلاف سلیقه ها را کناربگذارید . بازهم می خواهید شاهد خون دل خوردن رهبر معظم انقلاب باشید ؟ (124640)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۵:۲۶:۳۰
خطير عزيز اشتباه شما اين است كه مثل جورج بوش مي گوئيد يا با ما هستيد يا مخالف ما هستيد. شما مي گوئيد يا بايد حامي چشم و گوش بسته شخص احمدي نژاد بود وگرنه جزء نااهلان و باند بازان و ضد انقلاب و ..... هستيم. ما به اصول نگاه مي كنيم. شاخص ما براي پايبند به انقلاب و نظام بودن اصول هست نه يك شخص. هركس كه از اقدامات غير كارشناسي دولت انتقاد كرده است از علي مطهري و احمد توكلي گرفته تا بقيه همه و همه آدم بداي كشورند و فقط تو اين كشور يك نفر هست كه آدم خوبه قصه است. اونم شخص رئيس جمهور هست. (124918)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۲:۴۱:۱۲
درود بر احمدی نژاد که باعث سربلندی ایران در جهان شدند
امیدوارم در همان مرحله اول تکلیف را روشن کنند و با رای بالا به ایشان رای بدهند
ملت ایران باید قدر این شخص را بداند اکثر ایرانیها در خارج از کشور حتی مردم اروپا با احترام از ایشان یاد میکنند
درود بر ملت ایران (124648)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۳:۲۶:۰۸
bashe ghabul 23 khordad bayanie asliro ma melat midim ma be 4sal keshvar ro bedune fekr edare kardan NA khahim goft (124654)
 
جوهری
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۶:۵۲:۱۷
قابل توجه اقای علی عباسی:امثال با ث نوشته میشود برادر نه با س (124668)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۷:۰۰:۱۸
از برآوردی که خودم و دوستاندر سطح شهرها وروستاها داشته ایم احمدی نژاد در دور اول پیروز است ونیازی به یاری یاران بی وفای اصولگرا نیست . (124669)
 
ر/م
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۷:۲۱:۰۵
با سلام
وقتی در عین ناباوری دوستداران قدرت و ثروت دکتر احمدی نژاد از دل سنت های الهی سر بیرون آورد بعضی ها گفتند قدرت یک دست شده ولی باز هم در عین ناباوری برای اولین بار در طول انقلاب چند وزیر دکتر احمدی نژاد از دل مجلس هفتم رای نیاورد و اگر ....نبود مجلس هفتم امکان داشت خود دکتر را......
و الان هم که اکثریت نمایندگان مجلس هشتم که با تابلوی اصولگرا بودن به مجلس راه یافتن با ایشان چنین کردن واقعا که بازیچه لهو و لعب دنیا شدن چه ها که بر سر انسان ها نمی آورد .
اگر آن 75 نفر به دگتر رضایی می خواهند رای بدهند شاید پذیزفتنی باشد ولی اگر به آندو نفر مثلا دوم خردادی کسی تمایل داشت بهتر آن است آزاده باشند و از لاک منافقی بدر آیند و تابلوی اصولگرایی را بیش از این بر پیشانی نحس خود آویزان نکنند این آقایان متوجه باشند رای دکتر احمدی نژاد به این و آن نیست هر کس در این وادی بجای رضایت حضرت دوست با قدرت و ثروت معامله کند خود بر خویش ستم کرده و ننگ هر دو جهان را برده (124672)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۷:۲۵:۳۷
سلام

ملت شریف ایران ...
ترا به خدا یک بار فرمایشات امام خمینی را مجددا بررسی کنید .ایا نظر امام این بود که مجلس اسیر.و ذلیل دولت باشد.
ما چکونه میتوانیم از این مجلس انتظار پیگیری مطالبات مردم را داشته باشیم.
80 نماینده که از هزینه مردم و وقت کشور دنبال گروه گرائی و باند خودشان هستند.
فرمایشات امام خمینی را باید با طلا بر سر درب مجلس نوشت.
افراد سپاهی.بسیجی و نظامی در جریانات حزبی و انتخابات دخالت نکنند.
نمونه مجلس فعلی....
بررسی کنید از این 80 نفر که منافع گروهشان را بر منافع ملت ترجیح دادند چند نفر از اقایان سپاهی هستند.
این اقایان در مجلس انقدر که دنبال حفظ منافع گروه خود هستند توجه ای به مشکلات مردم ندارند.
وای بر این مردم. (124675)
 
بابايي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۳۰:۲۳
با سلام
به نظر اتفاق خوشايندي در حال شكل گرفتن است و از راي نمايندگان اصولگرا چنين بر مي‌ايد كه به دوره 4 ساله رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد انتقادات فراواني دارند. گذشته از نتيجه انتخابات آقاي احمدي نژاد بايد پيام اين دوستان خود را ملاك قرار دهد و از نظريات كارشناسان استفاده كرده و حتي به اشتباهات كابينه خود اعتراف نمايد تا كفه تزارو را به نفع خود سنگين تر نمايد. (124696)
 
زنبوريان
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۳۳:۴۴
به به ...
مگه نماينده هاي بيچاره چه گناهي كردند كه نتونن اظهار نظر كنن؟
اه اه...
چرا اينقدر در اظهار نظر مرددند؟
اوه اوه...
مردم منتظر بودند ببينند نماينده ها چه تصميمي مي گيرند تا تكليفشان معلوم شود!
آخ آخ ...
كانديداهاي ديگه كارشون با اين اقدام تمام شد! (124697)
 
موسوي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۴۲:۱۳
خوشمان آمد از اينكه به اصطلاح اصولگراياني كه تنها اصلي كه به آن معتقد هستند حفظ قدرت است هم در حمايت همه جانبه از احمدي نژاد ترديد دارند. ببينيد كه عملكرد احمدي نژاد چقدر......... (124701)
 
رضا موحد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۴۶:۱۲
80 رای مجلس فقط 80 رای است...نمایندگان فکر کردند رایشان رای طلایی است تا دیروز در خونه های ما می آمدند و برای گرفتن رای می تالیدند حالا برای خودشان کسی شدن و بجای مرم تصمیم می گیرند.آقا شما دولتی و نماینده مردم هستید چرا اظهار نظر بی خود می کنید (124703)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۵۵:۵۰
از خوبیهای دیگر انتخابات این است که رقبا که اکثرشان یعنی در این دوره سه چهارمشان، (رضایی، کروبی، میرحسین) به تخریب هم می پردازند. و کارهای بد همدیگر را رو میکنند. آیا هیچ ایرانی هست که دشمنیهای آمریکا در قبال ایران از یادش برود، قبل از انقلاب که ایران را به واسطه حضور آن ملعون نوکر خود کرده بود، بعد از انقلاب هم که از طبس بگیرید و کودتای نوژه، و از همه مهمتر جنگ 8 ساله، هنوز هم وقتی استخوانهای گروهی از جوانان میهن را گاهی از زیر خاک بیرون میکشند دلمان تنگ میشود و غصه میخوریم، که چقدر جوان که اکنون میتوانستند بازویی برای کشور باشند با حمله صدام ملعون و حمایت آمریکا به زیر خاک رفتند. و وقتی شنیدیم که در زمان دولت خاتمی در سعدآباد تهران از طرف دولت اصلاحات با آمریکا پیمانی بسته شده که در آن پیمان امریکا به ایران دستور داده که تمام عملیات هسته ای را حتی رشته های دانشگاهی مربوط به این قضیه را متوقف کند خشکمان زد. پس آن همه فریاد مرگ بر آمریکای مردم چه شد؟ آن همه جوان از دست رفته چه شد؟ آقای خاتمی در آن پیمان حتی قول همراهی و همکاری در جنگ عراق و افغانستان را به آمریکا داده. و در قتل عام بسیاری از مسلمانان همسایه مان شریک است. اینها همه به خاطر ترس از قدرت پوشالی امریکا بود. و به خاطر اینکه طرح گفتگوهای تمدنهایش را قبول کنند. مردم ما شاید از پس پرده آقایان اصلاحاتی نظیر خاتمی، مهاجرانی، گنجی، حجاریان و ... خبر نداشتند، اما با هوش بی بدیلشان حماسه آفریدند و با اینکه آقای خاتمی به همراه همپالگیهایش به شدت به تخریب احمدی نژاد دست زده بود و کاملاً تبلیغات فرد خاصی را میکرد، کاملا هوشمندانه به کسی رای دادند که سربلندمان کرد و پاسدار خون جوانان وطن شد. در این 4 سال ملت ما به اوج سربلندی رسیدند که بعد از دوران طلایی خمینی کبیر کم نظیر بوده. به ثمر رساندن انرژی هسته ای با آن همه مشکلات و موانع خارجی و بیشتر داخلی. پرتاب ماهواره. سهام عدالت. هدفمند کردن یارانه ها و سهمیه بندی سوخت که این دوتای آخری حتی در ذهن اقایان اصلاحاتی هم نمیگنجید. این طرحها آنقدر خوب است که حتی رقبای ایشان نیز آنها را تایید میکنند و میگویند آنها را ادامه میدهیم اما از خجالتشان میگویند به شکلی دیگر. میرحسین هم دنباله رو خاتمی است و پوسترش توسط دست خیانتکار خاتمی امضا میشود. من برای ادامه سربلندی خود و ملتم به احمدی نژاد رای میدهم. (124707)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۵۸:۲۳
تعجب می کنم از این که برخی ها چشم هاشون رو بر روی واقعیت های جامعه بستن.
در دوره های قبل نماینده ها استانداران و وزرا می خواستند استعفا بدن چون می گفتند هاشمی و عده ای نمی گزارن کار کنند
حالا همه با هم دختر خاله پسر خاله شدند دولتی که کمترین تنش داخلی رو ایجاد کرده و بیشترین کار رو کرده به ناحق زمین بزنن.
نرخ رشد 6 درصدی اعلام شده توسط بانک جهانی رو نمی پذیرن!
پرداخت شدن مطالبلت معلمان رو نمی بینن
توزیع سهام عدالت و حتی سود اون رو نمی بینن!
1000 سخنرانی رییس جمهور 60 سفر استانی و 53 سفر بین المللی رو نمی بینن!
اختلاف 6میلیلرد دلاری حساب دولت خاتمی با دیوان محاسبات رو نمی بینن و با این که دیوان رسما اعلام کرد 5/1 میلیارد دلار اختلاف حساب دولت احمدی نژاد اشتباه دیوان بود و حساب درست شد دیگه هیچی نگفتن.
رضایت رهبری از سیاست خارجی رو نمی بینن!
و... (124710)
 
طالب
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۶:۲۰:۳۷
لطف کنید منابع استنادی معتبر خود را معرفی کنید (124934)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۸:۵۹:۲۲
با احترام به همه کاندیداها من با دکتر احمدی نژاد رای می دهم . یک دلیل مهم آن در کنار ده ها دلیل دیگر آن است که ایشان خود را برعکس آقای موسوی وامدار هیج حزب و گروهی نیست.
آنهایی که با الفبای قدرت آشنایند می دانند که هر سیاستمداری برای ادامه حضورش در عرصه قدرت بایستی با احزاب گروه ها و اشخاص با نفوذ هماهنگ باشد و در حوزه هایی که خط قرمز گروه های قدرت به حساب می آید نهایت احتیاط را بداشته باشد. تغییر 9 وزیر برای اصلاح امور مملکت و جلوگیری از ضایع شدن حقوق مردم بدون ملاحظه تبعات مخالفت قدرتمندان تنها از عهده شخصی مثل احمدی نژاد بر می آید که تنها در پی احقاق حقوق پایمال شده محرومان و مستضعفان این صاحبان واقعی انقلاب می باشد.
بهترین راه شناخت فرد اصلح ارزیابی عملکرد آنها است و نه حمایت احزاب و گرو ه ها. (124711)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۹:۱۶:۳۱
نمايندگان مجلس با اين راي خود اثبات كردند كه هر چه در اين كشور براي تخريب دولت از دستشان بر مي آمده كوتاهي نكردند و آنان كه به دروغ مي گفتند در اين چهار سال همه اجزاي نظام با دولت هماهنگ بوده اند دروغي آشكار را بر زبان آورده اند دولت نهم مستهظر به حمايت ملت و رهبري است نه گروه هاي سياسي منفعت طلبي مانند نمايندگان مجلس و احزاب سياسي (124722)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۰۹:۳۸:۴۲
سلام

فقط يه سوال دارم از اونايي كه ميخوان مشت محكم تو دهن همه بزنن (و در نتيجه عواقبش، تو دهن خودمون).

آقا كجاي قانون اساسي نوشته رييس جمهور حق داره كاري بكنه كه به خاطر كشور هاي ديگه بر عليه مردم كشورش قطعنامه صادر بشه؟ كجاش نوشته اگر اعتقادات مذهبي شديدي داشت ميتونه مردم رو مجبور كنه كه اونها هم از همون اعتقادات پيروي كنند؟(بابا لا اكراه في الدين، باب به خدا ايني كه شما بهش ميگيد آزادگي، خيلي ها قبول ندارن ديگه، قبول كنيد نظر شخصيه) به خدا آدمهايي كه نمي خوان اين طور بشه كم نيستند (كه اگر كم بودند هم معيار قانون اساسي است) چرا حق الناس مي كنيد؟ بترسيد از روزي كه بايد جواب بديد.

بچه هاي سايت الف اگر خواستيد منو فيلتر كنيد، حداقل در قالب يه نظر (ولو مبهم براي بقيه) جواب منو بذاريد، ميام پيداش ميكنم. حقيقتش خيلي اطمينان ندارم كه ميلمو بذارم. (124730)
 
ياسين
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۲۹:۰۷
واقعاً ملت فكر كنند چرا بسياري از افراد سرشناس كه قدرت طلبي آنها براي همه مردم آشكار شده است ، اينگونه تلاش مي كنند تا دكتر احمدي نژاد راي نياورد؟! (124773)
 
بهار
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۴۰:۳۳
واقعاً موسوي و حاميانش حرفي براي گفتن در مقابل گفتمان امام و انقلاب ندارند كه توهين و تخريب را به اوج رسانده اند. ملت جواب همه توهينها را در 22 خرداد خواهند داد. پيروزي نزديك است. انشاءالله (124779)
 
هوشيار ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۴۵:۳۰
علي عزيز موضوعي كه ايران با آن درگير است مسئله مديريت و يافتن شيوه درست و خوب حكومتگري است. پيش كشيدن مباحثي همچون سرمايه داري و حمايت از مستضعف و نام بردن از اين و آن نشان مي دهد كه برداشت شما از اين مباحث بيشتر به ظرز تفكر قبيله گرايي نزديك است تا درك نحوه مديريت. سعي فرمائيد موضوعات كلان مملكتي را با سليقه ها و احساسات شخصي قاطي نكنيد. ضمنا مشت محكم را كسي بكار مي برد كه عقل كامل ندارد. انسان عاقل مسلمان پيرو نبي اكرم (ص) بدون مشت زدن فكر و كار و زندگي ميكند. (124782)
 
زندي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۴۷:۳۶
من طي چند روز گذشته به شهرهاي بسياري در شمال كشور سفر كردم و از نزديك حقايق تلخ و شيريني را ديدم. جواناني كه بدون كوچكترين كمك مالي به حمايت دكتر احمدي نژاد مي پرداختند و با شور و حال خاصي از پيروزي صحبت مي كردند. چند مغازه آن طرفتر هم ستاد حمايت از موسوي بود كه نمي گويم از پولهاي هنگفتي كه آن بازاري قديمي براي حمايتش گرفته بود.
خدا را شكر مردم در كوچه و بازار با حال و هواي از دكتر صحبت مي كردند و اينكه تنها ايشان حامي مستضعفين است. (124785)
 
اديبي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۵۱:۰۴
دشمنان احمدي نژاد خيلي در اشتباه هستند. دلم برايشان مي سوزد. هر روز كه به انتخابات نزديك مي شويم محبوبيتشان بخاطر عمليات سازمان يافته تخريبي كمتر مي شود. (124788)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۰:۵۴:۲۹
عقل سياسي مي گويد آن 80 نفر هم اگر به تيم ايشان بدهكار نبودند اين چنين رايي نمي دادند چرا كه لا اقل خودشان بوده اند كه چند وزير را استيضاح كرده و به آنان راي نداده اند خودشان بوده اند كه طرح تحول را تصويب نكردند گزارش تفريغ بودجه را شنيدند و هكذا توهين هاي ديگري كه سابقه نداشت رئيس جمهور ديگري به مجلس كرده باشد و تازه خلاف قانون و مقررات را بخواهد ! با عرض معذرت در مقابل اين آرآء چاره اي جز يادآوري نبود . (124790)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۱۴:۰۰
آقاي علي عباسي توهين نكن!
جمله ي \"اين آقايان خدا را نمي شناسند\" تهمت و توهينه. حواست باشه بايد به خدا جواب پس بدهي.
سايت الف قرار بود توهين ها رو منتشر نكنه. (124800)
 
saeed
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۴:۱۱:۴۳
فقط توهینهایی که به ضرر خودشه منتشر نمی کنند (124891)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۳۰:۴۳
اتفاقا\" هر چه مقامات کمتری ازیشان حمایت کنند بهتر است .
زیرا در آینده نمی توانند هیچگونه ادعایی داشته باشند و منتی بر سر این خادم ملت بگذارند .
در اینجا . مهم ملت است که اکثریت آنان به آقای احمدی نژاد رای میدهد . و همین برای ایشان کافیست ! (124807)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۴۴:۱۵
هرکسی از ظن خود شد یار من ، متاسفانه امروز همه فقط به فکر پست خود هستند و از اصول گراها هم که ابتدا انتظار بهتری میرفت همه به همین نحو فکر میکنند . با یکی از این رئیسان احزاب اصول گرا مذاکره داشتم میگفت هرکدام به ما پستی بدهند از او طرفداری میکنیم میخواهد اصول گرا ،اصلاح طلب یا هرچیز دیگری باشد پس مردم خود باید بفکر انتخاب اصلح باشند. (124815)
 
حسنقلي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۱:۵۷:۳۹
مجلسي كه دنبال كار حزبي وباندي است نمي تواند منافع ملي را تظمين كند اينها
در اين يكي دوسال فقط براي دوست رفيق فاميل ودارو دستهاي خود تلاش كردنند
وفكر مي كنند مردم خواب هستنند متاءسفانه بيش ازاين انتظاري نيست دورود بر
موسوي سلام برخاتمي (124823)
 
شرفي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۰۲:۱۷
احمدي نژاد مردمي ترين رييس جمهور است و بعد ازخدا توده مردم پشت سر اويند
احمدي نژاد باندي نيست نه چپ نه راست (اهدناالصراط المستقيم). (124826)
 
كارشناس آگاه به فن
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۳۸:۵۰
آخرين خبر

دكتر جاسبي گزينه نخست كهروبي براي تكيه زدن بر صندلي رياست وزارت علوم معرفي شدند. (124715)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۴۱:۵۸
با سلام.
تمام بدبختی و عقب ماندگی ما ملت از خود شیفتگی است.
شما برادر عزیز و هم فکرانتان چرا برای هر موضوعی از رهبری هزینه میکنید.
اگر در اینده مشخص شد که اقای احمدی نزاد و تیم ناکارامدش خسارات سنگینی به تمام ارکان کشور وارد کردند شما چه میکنید.
بدترین افت تعصب کور کورانه است.
شما جماعت یاد گرفته اید هر کسی با شما نباشد دشمن شما است .
هرکسی با شما نباشد پس رهبری را قبول ندارد. به خدا خجالت دارد.
مقام و جایگاه رهبری بالاتر از احمدی نزاد و منافع اوست.
قدری به خود بیائید. (124845)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۰۱:۴۴
دوست من, اينرا شخصي ميگويد كه در گرد همائي حزب مطلوبش, مخالفينش را كتك نزند. از بكطرف ميگين \"زنده باد مخالف من\" و از طرف ديگه به همه حمله ور ميشويد. شماها را بقدري تحريك كرده اند كه مثل افراد يك \"كالت\" رفتار ميكنيد. به شما ها قبولانده اند كه اگر جزئي از اين \"كالت\" نباشي, آدم نيستي-كلاس نداري- امل به حساب مياي و بهت ميخنديم-... (Peer pressure)
بخدا قسم اينكارها خوب نيست و حتي اگر حرفت منطقي هم باشد , به هيچ گوشي نميرسد. چرا نتوانيم با منطق با هم حرف بزنيم و حتي اگر به نتيجه نرسيديم, مثل دو تا آدم متمدن با هم دست بدهيم و با احترام از هم جدا شويم؟
بعنوان مثال, يكي از عادتهاي هم حزبي هاي شما اين است كه اول از سخنران سوال ميكنيد ولي به محض اينكه او ميخواهد جواب بدهد, اول پنج دقيقه \"درود بر خاتمي\" ميگويد و وقت ديگران را ميگيريد, و دوباره با شنيدن اولين جمله, پنج دقيقه دوم شعارهايتان شروع ميشود و آنقدر ادامه ميدهيد كه اعصاب همه را خرد ميكنيد. چرا نميتوانيد گوش بدهيد؟ چرا فرصت قضاوت آگاهانه را از خود و ديگران ميگيريد؟ اين جيغ و هياهو و شعارهاي بيجا متمدنانه است؟
فرق شما با چماقدارن چيست؟ چرا قادر نيستيد عصبانيت و احساساتتان را كنترل كنيد؟
در پايان هم, اعمال خودتان را به طرف مقابل نسبت ميدهيد!
بخدا قسم كه اين حرفها را بخاطر نيش زدن نگفتم. ما همه بايد اول از همه به خودمون تعلق داشته باشيم و اجازه ندهيم كه هيچ حزب و مكتب و فردي, دستهايش را روي گوشها و چشمهايمان بگذارد و ما را بحدي كنترل كند كه چنين رفتارهائي بروز دهيم. (125182)
 
mohsen
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۳:۵۴:۱۴
باسلام روزی نصرالدین به نانوایی رفت دیدخیلی شلوغه ،فکری کرد وباصدای بلندگفت کوچه پشتی هندوانه مجانی می دهند،جمعیت بلافاصله صف نانوایی رارهاکرده وبه دنبال هندوانه رایگان دویدند،نصرالدین بادیدن این صحنه ،فکری کرد وباخودگفت:اگرهندوانه رایگان میدهندچرامن بی نصیب بمانم وسراسیمه به دنبال جمعیت دوید.حال حکایت مخالفان دست خالی احمدی نژاداست که اینقدربرای دولت دروغ ساخته اند که خودشان هم باورکرده اند.برادرعزیز کدام خسارت ،ماهواره امید،شبیه سازی حیوانات ،7هزار سانتریفیوژ،مسکن مهر ،قطع دستان مافیای نفت،ساخت مکان های ورزشی بیشترازتمام تاریخ این کشور،احداث میلیون ها خانه روستایی،رشداختراعات ومقالات علمی و.....آری خسارت واردشده امابه دلال های بنزین،میوه ،چای،ورزش،دارو،داروهای دامی ومافیای نفتی ،ورانت خوارن شبکه بانکی وزمین خواران دولتی باتشکر هرچندگمان نمی کنم سایت احمدتوکلی (مخالف احمدی نژاد)این نظررانمایش دهد. (124880)
 
پيروز
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۵:۰۰:۲۹
صرفا خواستم از جناب آقاي دكتر توكلي و دوستان مديريت سايت تشكر كنم . واقعا در اين ايام سايت الف با انعكاس نظرات همه گروه ها و سليقه ها بي طرفانه و دورانديشانه به فهم بهتر مسائل سياسي براي مردم كمك كرده اند . نمي دانم موارد غير قابل انتشار چه بوده اند اما اطمينان دارم كه مصالح كشور در حذف آنها لحاظ شده و نه حزبي و گروهي . از بنده كه تاكنون مطلبي حذف نشده حداقل به سهم خود از شما متشكرم . (124903)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۷:۰۹:۲۵
چرا نمایندگان ما در خصوص حمایت از موسوی رای گیری نکردند
چرا بدون در نظر گرفتن خواست مردم رای داده اند
مگر آنها نماینده ما در مجلس نیستند
در ضمن مگر حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری جزو وظایفشان شده است (124942)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۸:۳۱:۳۹
یکی از مخاطبین اینجا گفته بود تصمیم احساسی موافقین احمدی نژاد و تصمیم عقلانی مخالفین احمدی نژاد. اما چیزی که من دارم می بینم اینه که حامیان آقای موسوی دارن از احساسات و هیجانات مردم و جوانان برای جمع آوری رای استفاده می کنن. حالا کاری ندارم که آقای موسوی شایسته تره یا احمدی نژاد ، حتی اگه به احمدی نژاد هم نخوایم رای بدیم اگه عقلانی بخوایم برنامه ها و صحبت های کاندیدا های اصلاح طلب رو بررسی کنیم باز کروبی حداقل برنامه مشخصی داره ولی آقای موسوی چی ارائه کرده؟

البته رای من شخصا احمدی نژاد خواهد بود هر چند به واقع اصلا نمی تونم مطمئن باشم که ایشون یکباره دیگه رای بیارن. (124960)
 
مرحوم اکبر یدالهی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۸:۵۰:۱۳
احمدی نژاد نیاز به رای هیشکی نداره . ولی همه نیاز به ایشون دارند . برای همین هم باید همه به احمدی نژاد رای بدند . در غیر اینصورت بدبخت خواهند شد./ (124962)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۸:۵۵:۲۳
با سلام خدمت همه دوستان.
قصد من از حرفهایی که می خوام بزنم اصلا توهین نیست.
اولا:
در زمان شروع جنگ بنی صدر به عنوان رئیس جمهور ایران، صدماتی به ملت و کشور وارد کرد که هیچ گاه از خاطره ها پاک نخواهد شد. ولی با این حال و با توجه به اینکه تمامی مسئولان کشوری و لشکری به حضرت امام(ره) در این مورد هشدار می دادند، امام حمایتی کامل و بینظیر از دولت بنی صدر داشتند و در پاسخ به گلایه ها فرموده بودند حمایت من به این خاطر است که بعدا نگویند نگذاشتند کار کنیم!
(نقل به مضمون از بیانات مقام معظم رهبری)(اصلا قصدم مقایسه آقای دکتر احمدی نژاد و بنی صدر نبود فقط خواستم بگویم که اینقدر حمایت رهبری، حمایت رهیری نکنید!).
دوما:
در مورد پیشرفت هایی که در زمان آقای دکتر احمدی نژاد صورت گرفته؛ هیچ آدم منطقی و بیطرفی در اینکه آقای دکتر احمدی نژاد دلسوز کشور است و به آرمانهای امام و انقلاب پایبند می باشد شکی ندارد. ولی این مسئله را باید در نظر بگیریم که پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های مختلف به هیچ وجه مختص به یک رئیش جمهور و یک دولت نبوده و همانطور که آقای دکتر قناد(معاون سازمان انرژی اتمی) در برنامه تلویزیونی گفت: \"فناوری هسته ای فقط مدیون رهبری است و نه کس دیگر\"، و در مورد سایر موارد نیز باید توجه کنید که هیچ کس نمی تواند در طول 4 سال و یا حتی 10 سال نمی توان موشک بالستیک، تجهیزات هسته ای و خیلی چیزهای دیگر ساخت. (124964)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۱:۱۵:۳۳
سلام
من احساس میکنم اقای احمدی نژاد رو این حزب و اون حزب و این گروه و اون مجمع نیاوردن که حالا بخوان بگن که بیاد یا نیاد. مساله ای که هست اینه که ایشون تو قلب ملت جا دارن . حالا اینی که میگم تو قلب ملت جا دارن از روی تعصب نیست . من خودم شخصا اگه اقای احمدی نژاد نبود حتما به آقای موسوی رای میدادم ولی اون برنامه بسیار اسفناک حامیان موسوی رو که تو استادیوم دیدم واقعا از تصمیمم برگشتم یعنی اگه احمدی نزاد نبود دیگه به هیچ کس رای نمیدادم. زنهایی که بدون روسری سربندهای سبز به سرشون یا پیشونیشون بستن . آخه چرا آقای موسوی به اینجا رسیده . فکر نمیکنیم که همون کاری رو که صرفداران اصلاحات با هاشمی کردن حالا دارن با موسوی میکنن ؟ حالا چرا به نظر من احمدی نژاد تو قلب ملت جا داره؟
تقریبا میدونیم که شاید توی تهران دکتر رای کمتری بیاره ولی مطمئنیم که بیشترین رای رو تو شهرستانها خواهد داشت . چرا که نظرش به اینه که کل کشور تو تهران خلاصه نمیشه . بلکه کشور شامل اون کوره دهاتها و روستاهای فقیر و مستضعف هم هست. چرا ما پایتخت نشینها اینقدر بی انصاف هستیم؟ چرا نمیریم از اون مردم روستاها بپرسیم که میخوان به کی رای بدن. راستی به نظر شما اون پیرزن دهاتی که پس از سالیان طولانی بالاخره دهاتش مشمول جاده و گاز و ... غیره شده میاد ببینه که 80 نفر از فلان گروه موافقن و 75 نفر مخالف؟ اصلا اون میدونه که اصولگرایی چیه و اصولگرا کیه؟ نه . یادتونه اون جاده ای رو که داشتن افتتاح میکردن اون پیر زنه همونطور که داشت تو جاده میرفت با گریه میگفت 50ساله که تو گل و چل زمستون و گردوخاک تابستون بچه هامون این 10 کیلومتر جاده رو داشتن به خاطر درس می پیمودن ولی حالا دیگه اسفالت شده. به نظر شما رای اون پیر زن و هم روستائیاش به احمدی نژاد موثره یا این 155 نفر؟ بد نیست یه مسافرت بریم به چند تا استان ... تو همین مسیر که میریم تو جاده ها اگه خوب دقت کنید بیشترین طرحهای عمرانی در حال اجراست. خداوکیلی به نظر شما میشه توی مجموعه سعدآباد نشست و به کشور نظارت کرد؟یا باید مشکلات رو از نزدیک حس کرد. کدوم رئیس جمهور به غیر از دکتر احمدی نژاد این کارهارو کرد . پیشرفتهای علمی و هسته فقط از جانب دکتر نبوده ولی لیشون در تسریعش خیلی موثر بوده . عین سه نامزد دیگه تمام هم و غمشون فقط تخریب احمدی نژاده . ولی تا حالا احمدی نژاد یه بار حرفی برعلیه اونا زده؟ راستی چرا این عمه جوک و اس ام اس برای دکتر ساختن ولی حتی یک جوک برای اون سه تای دیگه نساختن . به نظر شما این یه جور مظلومیت ایشون نیست؟ به هز شکل هر کسی که رئیس جمهور بشه مورد احترام همه هست ولی مطمئن باشیم همونایی که الان دارن موسوی رو به این شکل تبلیغ و ترویج میکنن اگه موسوی هم بشه همه کاره چون نمیتونه از عهده همه خواسته ها بربیاد یه روز بر علیه ایشون شعار میدن ... خاتمی رو که یادمون نرفته. حامیان دیروزشون شاکیان امروزند. به هر شکل منتظریم ببینمیم انشاءالله مردم چه تصمیمی میگیرن (124980)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۵:۱۴
سلام
بسيار خوشحالم اميد وارم كه خداوند طول عمر دهد تا بتوانم بار ديگر شاهد پيروزي آنچه كه حق است باشم


انشاءالله (125638)
 
nader
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۹:۰۲
خوب یا بد عملکرد رئیس جمهور با اسفالت یک جاده معلوم نمیشه کار شهردار و یا وزارت راه باید با استفاده از فروش نفت بشکه ای 155 دلار سنگ فرش با سنگ گرانیت هم باشه کمه مهم کار رئیس جمهور سفر رفتن و پاکت جمع کردن نیست وقتی مدیری نتواند از ظرفیت های خوب جامعه استفاده کند خودش باید با کار های عوامفریبانه به جمع کردن پاکت گرفتاران بپردازد و اگر 2 درصد پاکت ها را وجهی بگذارد شایعات معجزه بیشتر هم رخ میدهد . گوش وزیر را میگیرم و هرکس مثل من فکر نکنه بزغاله است کار را بجائی رسانده که دیوانه هم دیگر حاظر به رای دادن به دولت نهم نیست (125726)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۷ ۱۰:۳۳:۱۳
ببین احمدی نژاد چیکار کرده خداییش.تو دور قبلی هیچ حزبی حمایتش نکرد و حتی پیشنهادات مالی آنهارانیز قبول نکرد.اما با اخلاص و توکل بر خدا طوری عمل کرده که الان احزاب حداقل برای حفظ آبروی خودشان هم که شده بدنبال احمدی نژاد میدوند.دورد بر احمدی نژاد عزیز که قلب تمتم ملت برای او ستاد است... (126142)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۹ ۰۹:۴۶:۱۴
ما به نمايندگان رأي داديم كه نگران منافع ملت باشند نه منافع آقاي رييس جمهور اگر دوره خاتمي اينكار ميشد معلوم نبود كه از اينور و اونور چقدر باهاش اعتراض ميكردند (126549)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.