توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46620
شمقدري: فيلم انتخاباتي احمدي‌نژاد پس گرفته نشده است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۵
جواد شمقدري گفت: متاسفانه بداخلاقي‌هاي انتخاباتي ظاهراً هيچ مرزي نمي‌شناسد در يكي از رسانه ‌ها نقل شده بود كه پس از پخش فيلم گفتگوي مستقيم دو كانديدا، ستاد انتخاباتي دكتر احمدي‌نژاد فيلم ايشان را براي بازبيني پس گرفت كه اين موضوع تكذيب مي شود.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني ستاد هماهنگي حمايت‌هاي مردمي دكتر احمدي نژاد، جواد شمقدري گفت: جهت اطلاع افكار عمومي عرض مي‌كنم، ضبط برنامه‌هاي كانديداها طبق هماهنگي با مسئولان صدا و سيما در زمان مقرر و در استوديوهاي صدا و سيما ضبط مي‌شود. البته ممكن است كانديدايي پس از ضبط برنامه‌اش و پس از گذشت چند ساعت و يا مثلاً يك روز احساس كند بهتر است ضبط برنامه‌اش را تجديد كند و صدا و سيما ظاهراً چنين امتيازي را به كانديداها در صورتي كه زمان و فرصت باشد مي‌دهد، همچنان كه يكي از كانديداها براي تجديد ضبط برنامه خود از اين امتياز استفاده كرده است.

وي تاكيد كرد: اما آقاي احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور محترم براي حتي يكبار ضبط كردن اين برنامه‌ها وقت لازم و كافي را در اختيار ندارند كه بخواهند ضبط را تجديد كنند. و حتي ايشان معتقد بودند همه اين برنامه‌ها مي‌توانست زنده پخش گردد.

اما به جهت فني اين يك رويه عادي و شناخته شده است كه در برنامه‌اي قبل از پخش يكبار ديگر بايد بازبيني شود و هدف از اين بازبيني صرفاً كنترل نتيجه فني ضبط برنامه‌ها مي‌باشد تا از نظر تصوير و صدا عيب و نقصي نداشته باشد.

شمقدري افزود: البته آقاي دكتر احمدي‌نژاد و مشاوران ايشان نگران گفته‌ها و اظهارات ديگر كانديداها نيستند از مباحثي كه منصفانه و حكيمانه باشد قطعاً استقبال مي‌كنند. اما متاسفانه الان رويه ديگري حاكم است و بعضي از كانديداها صرفاً به تخريب و نقدهاي بي‌پايه مي‌پردازند و بر اساس دروغ‌پردازي‌ها منطق مباحث انتقادي خود را بنا كرده‌اند و اين موضوعي نيست كه بر مردم هوشيار و و فهيم ما پوشيده باشد. البته ما به جهت احتياط بسته انتقادي آقايان را يك‌ماهي است گرد‌آوري كرده‌ايم كه هر وقت فرصت نمي‌كنيم سخنراني و برنامه آقايان را ببينيم به آن مراجعه مي‌كنيم.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.