نظر منتشر شده
۴۹۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46654
برنامه انتخاباتي محمود احمدی‏نژاد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۳۳
  برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات - 4

برنامه انتخاباتي محمود احمدی‏نژاد




الف برنامه‌های سخنرانی‌ و مستندهای تولیدی ستادهای انتخاباتی همه نامزدها را برای نقد و تحلیل خوانندگان، پس از پخش از تلویزیون منتشر می‌کند.



لطفا این برنامه‌ها را نقد کنید. کامنت‌های صرفا "تبلیغاتی" چندکمله‌ای همانند "نامزد مورد نظر من پیروز است"، "نامزد رقیب حتما شکست می خورد" و ... منتشر نخواهند شد. الف از نظرات تحلیلی استقبال می‌کند.

 

ببینید:

 



گوش کنید:

 


 


دانلود ویدیو (به فرمت FLV)  - دانلود نرم‌افزار پخش فایل FLV/ دانلود mp3




 
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۳۷:۰۰
آفرين بر اين ايراني مغرور و شجاع. آفرين بر اين مرد خدا. آفرين بر دكتر احمدي نژاد حكيم, رئيس جمهور عزيز ايران, كه نعره هاي شيطاني دشمنان ايران, در او و شخصيت والايش , هيچ اثري ندارد. درود بر شما دكتر احمدي نژاد كه به جاي تخريب و سياه نمائي, حرف حق زدن را پيشه كرديد.
انشالله كه دست در دست يكديگر, وجب به وجب ايران عزيزمان را ميسازيم.
زنده و جاويد باد وطن عزيزم ايران. (124988)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۱:۱۰
چهار سال پیش رو خوب یادمه. وقتی جلوی دوربین نشست و با مردم حرف زد. موهاش چقدر سپید شده. خیلی سخت و طاقت فرساست. مبارزه با اونایی که مملکت و انقلاب رو مال خودشون می‌دونستن.
خدا قوت مرد مردم. (125005)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۴۹:۴۲
ما از هم اكنون حمايت هم جانبه خود را از آقاي مسوي جانشين خلف خاتمي عزيز اعلام ميداريم. ما در زمان خاتمي عزيز از آزادي كامل برخوردار بوديم و حتي يكي از دوستانم وبلاگ نويس آقاي ابطحي بود. خانم رهنورد عزيز به ما قول دادهاند كه حقوق و آزاديهاي از دست رفتهمان را به ما برگردانند و از نماينده ما خانم عبادي حمايت صد در صدي داشته اند. در ضمن از همه هموطنان بهاييم كه صميمانه در اين بحث شركت نموده --- (125650)
 
javad
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۴۴:۱۵
شما سعی‌ کرده‌اید که به این وسیله هم میر حسین و هم خانم عبادی را خراب کنید کار قشنگی‌ نیست. (125699)
 
یک جوان مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۹:۲۳:۰۶
تا جایی که یادمه هنوز جمهوری اسلامی توی این مملکت روی کاره! و در این نظام فرقه بهاییت ضاله قلمداد می‌شود! اگر اشتباه می‌کنم روشنم کنید.
جالب‌تر اینکه از میر حسین هم حمایت می‌کند، نمایندشون هم عبادیه که همه می‌شناسنش! معلومه خوب دامادش بهاییه بایدم ازشون حمایت کنه.
در دوران خاتمی هم که اینا آزادی داشتند وای بر ما.... (125709)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۴۹:۴۷
آره اون آزادي كه بعضي جوونا مي خوان فقط در دولت منافقين(اصلاحات) يافت ميشه (125781)
 
همان دانشجوی مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۱:۰۴:۲۸
من هنوز یه کم روشن نشدم، واقعا دارم شک می‌کنم که شاید خوابم برده و مثل اصحاب کهف 300 سال بعد بیدار شدم که...
چرا این کامنت آقا یا خانم بهایی باید این‌قدر موافق داشته باشه؟ خبری در مملکت شده که ما خبر نداریم.
آهای آدمهایی که خود را به خواب زدید تو رو خدا بیدار شید، من کاری ندارم کی انتخاب می‌شه ولی فقط شما نذارید اسلام این وسط قربونی شه.
تو خیابونا رفتید، همه با زبون بی‌زبونی می‌خوان که بگن دیگه ما ...نیستیم! حالا موسوی هر چی می‌خواد بگه جوونا اون چیزی رو که دوست دارند فکر می‌کنند. البته من هم خودم یک جوان هستم اشتباه نشه... (125855)
 
Roya
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۶:۳۶:۵۷
شما بهائی نیستی دوست عزیز. اگر بودی از مواردی که برای بهائیهادر دوران خاتمی وجود داشت اگاه بودی و میدونستیکه بهائیها در سیاست حق دخالت ندارند.بقول جواد, کار قشنگی‌ نیست! (126013)
 
یک آزاده
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۹:۴۷:۴۴
در افتادن با کسانی که آنها را در انتخابات زمین گیر کرد و متاسفانه خود را قیم مردم میدانند کار هر کسی نیست. (125717)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۳:۱۲
شما ها که تو کانادا و آمریکا هستید چطور حرف های احمدی نژاد رو شنیدید که سریع اظهار نظر کردید ! چون هنوز الف فایل رو قرار نداده ! نکنه شما به شبکه یک دسترسی دارید ؟ (125026)
 
Nasir
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۴۳:۱۱
chand site vojood darand ke barnamehaye television iran ro ba hodoode 5 daghighe ya kamtar takhir upload mikonand dooste aziz (125673)
 
masoud
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۱۷:۵۳
دوست عزیز ما می توانیم کلیه برنامه های تلویزیونی را به طور مستقیم از اینترنت مشاهده کنیم. پس خواهشا با کمی مطالعه مطالب خود را بنویسید. (125694)
 
فقیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۴:۳۹:۲۹
خوب این هم از مزایای فرنگ زندگی کردنه که به همه سایتهای اینترنتی دسترسی دارید و از آزادی کامل برخوردارید و از جای گرم صحبت می کنید. من خودم هم خارج از ایران زندگی میکنم و می دونم معنی آزادی چیه اما وقتی می خوام در مورد مسائل داخلی ایران نظر بدم اوضاع داخلی ایران رو در نظر می گیرم.

به این دوست عزیزمون هم که در مورد دسترسی اینترنتی بی اطلاع است خرده نگیرید. وقتی اکثر سایتهای اینترنتی که در جای گرم و نرمتون با سرعت بالا برای شما قابل دسترسیه، در ایران فیلتر باشه، طبیعیه که این بنده خدا از وجود سایتهایی که شما ذکر کردید بی خبر باشه.

شما با تایید آقای احمدی نژاد که حضور ٤ ساله اش چیزی جز ایجاد محدودیت های اقتصادی، فرهنگی، آزادی، و امنیتی نداشته در واقع خودتون رو زیر سوال می برید. (125814)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۵:۱۲
من هم تا صبح بلدم بگم که ملت می خواد به سمت قله های افتخار حرکت بکنه.
مرد آن است که عمل کند. (125039)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۷:۵۴
سلام و درود خدا بر رئیس جمهور مردمی و مظلوم که در مقابل این همه توهین و ناسزا با اعتماد به نفس کامل فقط به خدمت به مردم می اندیشد و از فتح قله های افتخار می گوید. (125519)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۵۹:۵۵
اين انتقاد به طريق اولي به ساير نامزدها و به ويژه موسوي، كه نه تنها برنامه ارائه نكرد كه صرفا به تخريب سرمايه اجتماعي ملي پرداخت، وارد است. (125613)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۱۵:۰۸
من يك سوال در مورد درآمدهاي نفتي در دو دوره نخست وزيري آقاي موسوي داشتم. بر اساس قيمت طلا درآمدهاي نفتي در دوره اول نخست وزيري آقاي موسوي چيزي بين نيم تريليون دلار تا هفت صد ميليارد دلار (معادل دو و نيم برابر در آمد فعلي دولت نهم) و در دو دوره نخست وزيري آقاي موسوي چيزي بين يك تريليون دلار تا 1.4 تريليون دلار بوده است.
من ميخواهم بدانم اين رقم افسانه اي در كجا مصرف شده است؟
با توجه به اينكه جمعيت ايران در آنزمان نصف جمعيت حال حاضر, مواد غذايي جيره بندي و كوپني, و ساخت و سازي هم به خاطر جنگ صورت نميگرفته است, اين سرمايه عظيم چگونه ناپديد شده است؟ آقاي رضايي اخيرا تاكيد فرمودند قرار بود كه از آمريكا سلاح بخريم كه آنهم منتفي شد و ما بدون هيچ كمكي از خارج جنگ را به پيش ميبرديم. پس اين ثروت افسانه اي به بهانه جنگ به جيب چه كساني رفته است؟ اگر آقاي موسوي راي ما را ميخواهند بايد به اين سوالات پاسخگو باشند. (125621)
 
javad
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۲۴:۲۹
شما یک دفعه فقط وسائل اتش بازی ساده بخرید می‌بینید که چقدر گران است حالا این اسباب بازی‌های جنگ هشت ساله نمیتوانسته مجانی‌ باشد (125696)
 
مطلع دهه 60
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۰:۵۳
برادر عزيز نفت را به طلا نميفروشند كه پس از تبديل آن به دلار حساب تريليون دلاري براي درآمد نفت زمان مهندس موسوي در بياري.! نفت مستقيما\" به دلار فروخته ميشود كه كل حساب كتاب آن در زمان نخست وزيري مهندس موسوي مشخص بوده وبصورت بودجه مصوب مجلس هزينه شده و صرف تامين هزينه جنگ تامين مايحتاج مردم وحتي شروع كارهاي زيربنايي مثل احداث كارخانجات تاسيس و توسعه دانشگاه واعزام دانشجو تقويت صنايع دفاعي باوجود جنگ شده است كه نمونه هاي فراواني درزمان دولت ايشان ودولتهاي بعدي به ثمر رسيده است و امروزه موفقيت بعضي ازآن طرحها ي بيست وچند ساله ازقبيل انرزي هسته اي-جنگ افزارهاي ساخت ايران و ....... به نام دولت فعلي مصادره ميشود . (125721)
 
دیزج
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۳:۰۵:۳۹
در جواب دوستی که فرموده اند نفت را به طلا نمی فروشند باید بگم اگر شما قیمت کالا ها ولوازم مصرفی(نه تنها در ایران که قیمت ها از آن زمان تا آغاز به کار دولت نهم چند برابر شده بلکه در تمام دنیا) رادر چهار سال اخیر با زمان موسوی مقایسه نمائید وهمچنین مقایسه در آمد نفتی این دو زمان مذکور متوجه صدق گفتار دوست ناشناسمون می شوید.البته میزان هزینه های جبهه هم زیاد بوده ولی در عوض هیچ گونه کار عمرانی نیز انجام نمیگرفته. (125763)
 
م.ت
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۶:۱۱:۲۳
پیداست که طرفداری شما از آقای احمدی نژاد چشمانتان را به روی حقیقت بسته. درآمد ارزی ایران طی 8 سال دوران نخست‌وزیری آقای موسوی کمتر از 120 میلیار دلار بوده . هزینه های جنگ را حساب کنیدو سوبسیدی که دولت در غالب کپن به مردم داد و باقی‌مانده اش را ببینید.
قیمت طلا را هم ظاهرا نمی‌دانید. در دوره آقای موسوی قیمت طلا بین 300 تا 500دلار بر اونس بوده و دوره آقای احمدی نژاد بین 400 تا 900 دلار نوسان داشته. بنابراین درآمد ارزی دولت در آن 8 سال معادل1.4 ترلیون دلار الان نبوده. به شما آدرس غلط داده‌اند.
ضمنا دولت نهم تنها دولتی است که در آن رسما بیش از یک میلیارد دلار از پول مملکت گم شده است. (126002)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۳:۰۴:۵۳
----نامه چاي‌كاران به موسوي در سال 66: زندگی بیش از 500 هزار چای‌کار در آستانه سقوط است (125762)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۵:۵۵
شما راستی مگید حتما با تورم 25 در صد وجب به وجب این خاک رو میسازیم. (125042)
 
سید علی سنائی
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۲:۱۲:۵۰
چه طور هاشمی با 50% تورم می تونسته مملکت رو بسازه و موسوی صداش در نیومده، حالا شما به 25% یه سال ان قدر گیر دادید و هیچ چی دیگه رو نمی بینید (125798)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۵۸:۰۲
برادر عزیز، امیدواریم ساختن وجب وجب وطن از نوع ساختنی که در این چهار سال بوده نباشد و جناب احمدی نژاد در صورت انتخاب شدن مقداری نیز به نظر کارشناسان ( حداقل ان دسته از کارشناسانی که متهم به داد و فریاد بخاطر قطع شدن رانت خواریشان نیستند) اهمیت بدهند. (125086)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۶:۲۷
به جاي استفاده از كنايه و طعنه و جمله مبهم، بفرمائيد ساختن اين چهار سال از چه نوعي بوده و چه ايرادي داشته؟

نقد شما دقيقا چيست؟ (حتي نمي‌گويم راه حل بدهيد، عرض مي‌كنم كه به جاي كنايه، نقد كنيد) (125355)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۹:۰۰
کدام کارشناس ان کارناشناسانی که این همه کار عمرانی خدمت رسانی به مردم در دولت نهم را بخاطر امیال باندی و جناحی نادیده می گیرد نظراتشان را مردم نشنیده میگیرند. درود بر خدمتگذار بی ادعا محمود احمدی نژاد (125379)
 
سلامیان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۶:۱۷
آقای خاتمی 8 سال رئیس جمهور بود و در این هشت سال حتی یک پالایشگاه بنزین در ایران نساخت این را معاون برنامهع و بودجه آقای خاتمی می گوید مثلاً قصدشان این بوده که بخش خصوصی بسازد. با همین بی برنامگی ها مملکت را در مسأله بنزین به بحران کشاندند . کارشناسی اصلاحطلبان را در 8 سال ریاستشان دیدیم در زمان همین میرحسین با آن همه استقراض خارجی برنج کالای قاچاق بود کیمیا بود .کمیته انقلاب جوانهای مردم را در خیابانها به باد کتک می گرفتند اگر آن کارها خوب بوده پس چرا جلوگیری نمی کرد حالا همین آقا از آزادی دم می زند مردم همه اینها را می دانند هیچ چیز فراموشمان نشده. (125410)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۴:۰۹
سلام به بنده مشاوره يک شرکت خصوصی تبديل گاز طبيعی به بنزين پیشنهاد شده است. زمانی که برای عقد قرار داد رفتم شاید باور نکنید آقایون که معلوم بود از نیروهای با سابقه انقلاب؟ هستند حتی نمی دانستند چگونه باید قرارداد بست و سئوال اینجاست که منظور شما از پالایشگاه و پتروشیمی این است؟ (125458)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۹:۲۸
برای اطلاع شما عرض کنم که در طی 8 سال ریاست جمهوری آقای خاتمی 7 فاز حوزه پارس جنوبی افتتاح و بهره برداری شد در حالی که در این دولت تنها 2 فاز افتتاح شد ولی بهره برداری نشده این را به شخصه از یکی از مهندسان عسلویه شنیده ام
مردم ایران باید فرق خدمت و ادعا را بدانند (125465)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۰۸:۴۰
پاسخ نداديد. آيا در زمان آقاي خاتمي پالايشگاهي احداث شده يا برنامه ريزي احداث آن انجام شده (125616)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۸:۲۷:۱۵
دولتی که پتروشیمیها و عسلویه و کارخانهبسیاری را با سرمایه خارجی ساخت ساختن پالایشگاه برایش سخت نبود به دلیل توان استخراجی محدود ساختن پالایشگاه ازتوان صادرات نفتی میکاست و به همین دلیل نباید در ان زمان پالایشگاه میساختند و الا (126039)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۹:۳۷
دوست عزیز
در مگر این 4 سالی که آقای احمدی نژاد چندین برابر آقای خاتمی درآمد ارزی داشت، یک پالایشگاه هم به پالایشگاههای کشور اضافه شده است؟
اگر اقای خاتمی پالایشگاه نساخت به این دلیل بود که برای ساخت هر پالایشگاه متوسط حدود 2 میلیارد دلار پول لازم است در حالی که با همان پول می توان کاخانه پتروشیمی ساخت که چندین برابر بیشتر سودآوری دارد.
کارخانه های پتروشیمی که در دوران سازندگی ساخته شدند ( و یا با پیشرفت کار بالای 70 درصد به دولت نهم تحویل شدند) سالیانه بالای 20 میلیارد دلار سودآوری دارند که چندین برابر بیشتر از کل هزینه بنزین وارداتی است. (125478)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۸:۳۵
ميشه نام چند تا از اين پالايشگاههايي كه احمدي نژاد ساخته بفرماييد ما هم بدونيم؟ (125507)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۸:۱۹
جناب سلامیان
شما حالتان خوب است؟

1)در زمان میر حسین هیچ استقراضی انجام نشد. این دروغ روشنی است که به خورد شما داده اند. حتی اگر میرحسین هم می خواست استقراض کند نه امام موافقت می کردند و نه کشوری حاضر به دادن وام به ایران بود.
2) در زمان میر حسین، کمیته نیروی مستقلی بود که مستقیما تحت نظر حضرت امام اداره می شد. خوب و بد کارهای کمیته بر عهده فرمانده عظیم الشان آن بوده است و هیچ ربطی به آقای موسوی ندارد.
3) در مورد برنج ظاهرا فراموش کرده اید که در آن سالها، کشور درگیر جنگ بود و نه فقط خارک و نفتکشهای حاوی نفت ایران مداوما مورد حمله هوایی قرار می گرفتند و کشور با بحران درامد ارزی مواجه بود بلکه بزرگترین بندر کشور در ان زمان ( یعنی خرمشهر) نیز به دلیل آتش عراقیها از آنسوی ساحل، کاملا غیر قابل استفاده بود.

بله امروز به راحتی نفت را با قیمت بالا می فروشیم و در 12 سال قبل از دولت نهم همه زیرساختهای کشور به شدت توسعه یافته اند و دهها میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از محل سرمایه گذاریهای دوران خانمی و هاشمی در اختیار کشور است. به دلیل وجود این همه امکانات است که حالا انتظار نداریم گروهی کم تجربه و بی دانش با تصمیمات بدون مطالعه و بدون دانش خود ، مردم را با مشکل مواجه کنند و توسعه کشور را مختل کنند. وگرنه در زمان جنگ همه می دانستند که اگر نقصی هست، ناشی از سومدیریت و سواستفاده از بیت المال نیست بلکه ناشی از شرایط ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.

انصلف داشته باشید. (125559)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۴۸:۳۹
سلام

مرد و مردونه بگيد در اون ايام چند ساله بوديد؟

آقاي عزيز هر كي اين حرفا رو به شما گفته دروغ گفته. لطفا تحقيق كنيد. (125606)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۰۳:۲۷
دوستاني كه صرفا نظر مخالف مي‌دهند و مي‌گذرند، اگر پاسخي منطقي دارند خوشحال مي‌شوم كه با ارائه آن پاسخ به آقا/خانم سلاميان، فضا را روشن‌تر كنند.

در زمان آقاي خاتمي احداث كدام پالايشگاه برنامه‌ريزي شده؟ (125614)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۷:۲۲
سلام دوست عزیز چرا شماها فکر می کنید که فقط حرف هایی که شماها می زنید کارشناسی هست .صحبت هایه شما بر اساس تفکر شما و کار کارشناسی این دولت هم بر اساس دیدگاه هایه خویش است و در جاهایی که دیگران نظر قابل استفاده داشته باشن استفاده می کند (125462)
 
امير
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۰۹:۲۵
آخه برادر ديگه اگر کسي بگه آدم مي تونه تو آب بره و خيس نشه که نمي شه بگي نظر کارشناسيش اينه و از اين حرفا که شما زدي!
وقتي تو ابتدايي ترين کتاب هاي اقتصادي به عنوان يک اصل همه پذيرفتن که افزايش نقدينگي بيش از توان جذب اقتصادي کشور باعث تورم مي شه و يکي پيدا مي شه مي گه غلط کرده هر کي گفته که ناشي از کار کارشناسي نيست! ناشي از يک چيز ديگه است! (125617)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۳۹:۲۷
اگر شما ايران بوديد و وضعيت را از نگاه يك ايراني داخلي ميديد مسلما نظرتان فرق ميكرد (125117)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۵:۳۳
شما فرقش را بگوئيد كه ما كه تا به حال پايمان را از ايران (جز يك سفر زيارتي) بيرون نگذاشته‌ايم هم متوجه شويم.

موارد ذيل، به عنوان برخي از نكات مثبت و منفي سخنراني ديشب (تاكيد مي‌كنم سخنراني ديشب و نه لزوما احمدي‌نژاد، تيم و برنامه‌اش) به ذهنم مي‌رسد:

*نكات مثبت:

1-اميد آفريني
احمدي‌نژاد به جاي اين كه مثل برخي نامزدهاي ديگر، وضعيت جامعه را سياه نشان دهد، به مخاطب خود براي حركت در جهت پيشرفت بيشتر شور و اميد داد و اساسا اين از ويژگي‌هاي مثبت اوست

2-استناد به آمار
به جز چند مورد، ادعاي بدون دليل نداشت و سعي مي‌كرد آمار و استناد از عملكرد بدهد

*نكات منفي

1- انتقاد از وضعيت دولت‌هاي قبل
از كسي كه چهارسال دولت در اختيارش بوده (علي رغم همه مشكلات) انتظار نمي‌رفت باز هم براي ادامه حضور خود به بحران‌هاي گذشته اشاره كند لااقل نه به اين شدت.(هر چند بقيه نامزدها همين كار را كردند)

2-عدم اشاره مستقيم به اشكالات و برنامه رفع آنها
هر چند ايشان وجود برخي ضعف‌ها و اشكالات را در حال حاضر پذيرفت، اما مناسب بود بعضي از آنها را نام مي‌برد و برنامه خود را براي آنها (حتي به شكل كلي) ارائه مي‌كرد. مثلا درباره تورم، هرچند عملكرد او از برخي دولت‌ها بهتر بوده اما وضعيت در كل چندان مطلوب نيست. خوب بود ايشان به برنامه‌اي كه از سال گذشته در اين جهت شروع كرده اشاره مي‌كرد. (125375)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۱:۱۷
آقا رضای عزیز ما در ایران هستیم و در 22 خرداد حمایت قاطع خود را از حجم عظیم کارهای عمرانی دولت و چهار سال خدمات صادقانه و شبانه روزی دکتر احمدی نژاد اعلام می کنیم و تحت تأثیر حرفهای تخریبی مخالفان قرار نمی گیریم (125383)
 
امير
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۱۳:۲۸
عزيز برادر دلسوزم! خيلي خوشحال نباش از اين کاري که مي کني! وقتي بايد خوشحال باشي که حجم عظيم کارهاي عمراني ناشي از فعاليت بخش خصوصي باشه نه دولت خدمتگذار!
آخه يه دولت اگر تمام درآمد نفتي اش رو هم کار عمراني کنه چقدر ميشه؟ کفاف 10٪ نياز کشور رو هم نمي ده! اين روش از اساس غلطه عزيزم!
دولت فقط بايد نظارت کنه و فضا رو براي سرمايه گذاري بخش خصوصي باز کنه و امنيت ايجاد کنه که اين دولت مثل رئيس فکر کرده سوپرمنه همه کارها رو خودش مي خواهد بکنه!
کسي که مي خواي بهش راي بدي وظايف آحاد ملت تا متصدي بانک رو هم داره انجام مي ده! به درخواست هاي وام ايراني هاي عزيز! در سفرهاي استاني توجه کن! (125618)
 
سلامیان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۹:۰۵
ما در ایرانیم و خدمات دولت را دیده ایم. احمدی نژاد را دوست داریم و به او رأی میدهیم (125403)
 
نادر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۴۲:۲۷
ایشان کند شدن و لینت لحن امریکا و اروپا را نسبت به ایران حاصل سیاست خود می دانند. یادشان رفته است که در اواخر دوره بوش برخوردها چگونه بود. به نظر می رسد ایشان آمدن اوباما در امریکا را حاصل سیاست های خود می دانند.آیا اگر دوره جمهوری خواهان ادامه پیدا می کرد بازهم برخوردها چنین بود؟ (125196)
 
جعفریان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۴:۵۶
سیاست عزتمندانه دولت احمدی نژاد باعث افتخار هر ایرانی است آمریکا در مقابل این همه عزتمندی چاره ای جز نرم شدن ندارد. سیاست خارجی دولت نهم را با سیاست ترس در دوره اصلاحطلبان مقایسه کنید تا بدانید که این دولت چه زحمتی کشید تا ابروی رفته ما را سامان دهد (125387)
 
Nasir
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۴۷:۴۶
shoma ke az tarafe har irani sohbat mikonid mishe befarmaiid, in 106 nazare mokhalef ta alan ke man in commento mizaram marboote be ki ast?
dooste aziz vaghty az tarafe hame sohbat mikonid 2 bar fekr konid! (125675)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۲:۴۸
دوست عزیز .. سر کار اومدن اوباما هم حاصل تغییر سیاست امریکا بود.. اگر اونها می تونست به ایران حمله کنن مطمئنا امروز اوباما رئیس جمهور نبود .. پس حرف احمدی نژاد در نتیجه دادن سیاستش کاملا درسته (125445)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۴۸:۴۹
با سلام و آرزوي صف هاي فشرده انتخابات . در سخنراني اخير به نظر شما چند با كلمات ملت و ايران در مجموع به كار برده شد؟ البته در 29 دقيقه! (125233)
 
محمد صمدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۳:۰۱
یک سوال:
افزایش تولید این کارخانه ها در زمان چه دولتی آغاز شده بود ؟
در 4 سال آینده چه طرح هایی در این دولت شروع شده که در دولت بعد پایان پذیرد؟ (125266)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۳:۲۳
همطن عزيز كه از نطق رياست جمهوري تحت تاثير قرار گرفتي. يك سوال داشتم شما چرا اگر اينقدر لذت مي بريد به كشور بر نمي گرديد و به وطن خدمت نمي كنيد.
شما تورم و بيكاري در كشور را لمس نمي كنيد. شما نوع برخورد ساير كشورها را موقع ارائه پاسپورت ايراني لمس نمي كنيد. شما متوقف شدن پروژه هاي كلان كشور را لمس نمي كنيد. شما عدم اثربخشي هزينه شدن ثروت كشور را لمس نمي كنيد.
با همه شرايط بالا ، ما در كشور خود مانده ايم و براي ارتقاء آن با احترام به نظرات ساير هموطنان تلاش مي كنيم (125350)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۷:۳۴
آنچه رئيس جمهور نهم در برنامه ديشب بيان نمود، شامل شجاعت و انرژي بود. بي ترديد اگر درايت نيز بيشتر شود كه انشاء ا... در دوره دهم مي شود، ايشان كانديداي مناسبي است. (125366)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۸:۴۰
دیشب چیزی جز تخریب دولت قبل و ... نشنیدیم. (125471)
 
عظیمی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۱:۱۱
عدالت که تعریف نشد، عملش رو هم دیدیم
معنی پیرو رهبری بودن و اجرای توصیه عدم تخریب دیگران و فقط برنامه خود را تبلیغ کردن را هم فهمیدیم. دیگر مشکلی نیست.
چرا، چرا، یک سوال. نقش رهبری... نه نه نگویم تا شاید این متن ثبت شود. (125497)
 
منصوری
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۸:۰۳
درصد مخالف و موافق نشان از رای قاطع قشر تحصیلکرده و اینترنت دان به اصلاحات است و این در حالیست که الف اصولگراست و بیشتر متمایل به احمدینژاد.
پس این همه سرمایه گذاری روی مردمیست که به جریان ازاد اطلاعات دسترسی نداشته و اخبار اقتصادی،سیاسی و غیره را از شبکه های داخلی کسب میکنند.
به نظر بنده دولتی معتبر تر است که رای قشر تحصیلکرده و روشنفکر را داشته باشد،گرچه هر رای در هر حال یک رای است.
در ضمن تشکر از بی طرفی نسبی \"الف\" در انتشار عقاید. (125502)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۸:۴۵
حرف زدن و شعار دادن به نظر من کافی است بهتر است جناب رییس جمهور به جای صحبتهای حماسی و احساسی به سوالات زیر پاسخ دهند:

1 - جناب رییس جمهور به طور مشخص در مورد تورم 25 درصدی چه پاسخی دارند ایشان باید بدون حاشیه رفتن پاسخ این سوال را بدهند؟

2 - جناب رییس جمهور باید پاسخ دهند که با توجه به سیاست خارجی ایشان و مشکلاتی که در عرصه بین الملل به وجود آمده ملت ایران تا کی باید این هزینه ها را پرداخت کند ( توجه این نکته را به این نکته جلب می کنم که همین آقای دکتر توکلی سال گذشته از افزایش 10 تا 15 درصد هزینه واردات به خاطر تحریمها خبر داده بود؟

3 - آقای رییس جمهور من یک صنعتگر هستم می دانند از سال گذشته تا حالا به دلیل رکود شدید چقدر از نیروهایمان را به اجبار تعدیل کرده ایم؟ و از گوشه و کنار می شنویم که بیکاری چقدر زیاد شده است؟ لطفا مستند پاسخ دهند

4 - آقای رییس جمهور می شود مشخصا و مستند در مورد واردات شکر در یکی دو سال گذشته توضیح دهند؟

5 - آقای رییس جمهور آیا امکان دارد یک جدول ارائه دهند که دقیقا و با مدرک مشخص شود که درامد نفتی 4 سال گذشته کجا هزینه شده؟ آقای رییس جمهور من میخواهم بدانم با چند برابر شدن در آمد های نفتی چرا وضع مردم تغییر نکرده؟
راستی بالاخره آن یک میلیارد دلار مورد نظر دیوان محاسبات چی شد؟

6 - آقای رییس جمهور توضیح دهند ردیف بودجه مشخص در قانون بودجه در مورد بذل و بخشش های اخیر کدام است؟ بد نیست ما مردم هم بدانیم

مطمئن هستم هیچ پاسخی برای این سوالها وجود ندارد جناب رییس جمهور و دوستانشان باید قبول کنند که در این 4 سال اشتباهات فراوانی شده و در این زمینه از مردم بسیار صبور و نجیب عذر خواهی کنند و بیشتر از این حاشیه نروند (125536)
 
هم وطن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۰۹:۴۳
رئیس جمهور یک کشور اسلامی که بدین شکل خودشو گریم(بیشتر شبیه آرایش کردن بود) کرده شایسته اینهمه تقدیر نیست.
ظاهراً رئیس جمهور بسیجی ما تازه فهمیدن یکی از ویژگیهایی مهم یک لیدر و رهبر کاریزماتیک چهره جذابه. کما اینکه همه امامان ما و پیامبران الهی از این موهبت خداوند برخوردار بودن. (125554)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۳۰:۴۵
ما که آرایشی ندیدیم. آرایش کرده می خوای تشریف ببرید ستادهای آقای میرحسین. کلکسیونی از آخرین مدلهای آرایشی ماهواره در آنجاست! راستی اگه نامرتب می آمد شما تحسینش میکردید دیگه؟ (125596)
 
یک آزاده
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۸:۴۸
پس بالاخره ایشان نیز فهمیده اند برخی از مردم، عقلشان در چشمشان است! (125725)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۵۵:۳۰
كسيت كه نميداند خوشحالي اسرائيل در راي نياوردن احمدي نژاد است . قطعا\" مردم فهيم ايران با راي آگاهانه خود لبخند بر لبان دشمنان انسانيت را حرام خواهند كرد. (125609)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۹:۳۰:۰۶
دوست عزیز اتفاقا عکس چیزی که فکر می‌کنید اتفاق افتاده است. اسرائیل که پس از جنگ غزه به شدت منفور شده بود با تحریک‌های آقای احمدی نژاد، به خود زنی‌ و مظلوم نمأی پرداخت و متاسفانه الان میبینیم که تونسته به این روش از میزان منفور بودن خودش کم کنه و باز هم حمایت مردمی جذب کنه. (125713)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۱۶:۱۵
اگه احمدی نژاد باعث مظلوم نمایی اسراییل شده بود اسراییل بارها ایران را تهدید نمی کرد و موساد مامور به ترور ایشان نمی شد! (125751)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۲۰:۴۰
تهدید های اسرائیل برای سرپوش گذاشتنه برادر حسین تو مو می بینی و من پیچش مو (125777)
 
امين
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۵۷:۰۸
احمدي نژاد هيچكس را تخريب نكرد. (125611)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۹:۳۶:۴۶
بهترین نظر سنجی و نتیجه انتخابات درصد موافقین و مخالفین نظر این برادر احمدی نژادی است. برادر گرامی در بهترین شرایط فقط 25 درصد به آقای احمدی نژاد رای می دهند. مگر اینکه اتفاقاتی بافتد که با عقل ما موجودات خاکی قابل فهم نباشد. (125716)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۲:۰۱:۴۵
این خود یک نظر سنجی است اینطور نیست (125756)
 
بيژن فرهادي
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۱:۵۷:۲۶
من يك پزشك ايراني مقيم سوئد هستم. واقعا از زماني كه آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور شده احساس غرور مي كنم. اين حرف ها كه درباره سياست خارجه احمدي نژاد گفته مي شه درست نيست. احمدي نژاد عزت ايراني ها را به آنها برگرداند. ايراني نبايد برده آمريكايي ها بشه. به هيچ وجه نبايد از حقوق خود گذشت كنه. اين غربي ها فقط به دنبال منافع دراز مدت خود هستند و روشنه كه با سركار آمدن يك دولت شجاع نمي توانند منافع دراز مدت و به عبارتي استعماري خود در ايران را دنبال كنند. در دوران آقاي خاتمي مي توانستيم به وضوح انفعال و ترس را در ديپلمات هاي ايراني در كشور هاي غربي ببينيم. آقاي خاتمي داشت كشور را به قيمت ارزان به غربي ها مي فروخت. به موسوي رأي ندهيد. به كروبي كه بدتر از موسوي است رأي ندهيد. تو رو به خدا نگذاريد ابراني در دنيا خوار و ذليل بشه. رئيس جمهوري كه تا زانو جلوي غربي ها خم مي شه رئيس جمهور بدردخوري نيست.سر دادن شعار آزادي از سوي اين كانديداها يك دامه. احمدي نژاد بيشتر از همه اين كانديداها به آزادي فردي اعتقاد داره. شما در ايران به مراتب بيشتر از بسياري از كشورهاي غربي آزادي داريد. روسري داشتن يا نداشتن يك- صدم آزادي هم نيست. گول اين حرف ها را نخوريد. زنده باد دولت شجاع و نترس. (125869)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۳۸:۴۲
خود را پرتقال و سیب زمینی می دانند نخواهد داشت.

۱. صد بار کلمه ملت را گفتند (آنقدر که آدم خسته می شد ولی قابل تامل بود) ولی یکبار نگفتند من یا حتی ما! (مقایسه کنید با صحبتهای آقای کروبی!)

۲. کلان‌نگر صحبت کردند و از نگاه کلان به دنیا ایران و تاثیر این هر دو بر هم پرداختند. (من هم مانند ایشان تخریب کردن و حتی پاسخ دادن به تخریبها را فقط تلف کردن وقت انرژی و فرافکنی می دانم. ولی مقایسه کنید صحبتهای آیشان را با حرفهای پراکنده و جزیی نگر جناب مهندس موسوی که در سی دقیقه وقت مقتنمی که داشتند به جای پرداختن به حرفهای اصلی و برنامه ها بسنده کردند به مشاهدات میدانی خودشان و گذراندند به تاخت و تاز به دولت فعلی با تکیه بر برنج و پرتقال و شکر و ....)

۳. منتظر بودم تا تصمیم را در مورد آقای احمدی نژاد قطعی کنم. کافی بود که ایشان یک جواب حتی منطقی (نه حتی غیر منطقی) به این توهینهای اخیر که تا کنون مطرح شده است می دادند تا یا در انتخابات شرکت نکنم و یا دنبال کس دیگری باشم. به گفته خودشان (که به آن عمل می کنند) تخریب کار انسانهای عاجز است.

من فکر نمی کنم ملت ایران حضور ایشان را از دست بدهند. تخریبها هم به نفع ایشان تمام خواهد شد. همانگونه که چهار سال پیش این طور شد. فقط تفاوت این است که لطفی که در سال ۸۴ آقایان مرعشی و نوبخت به انتخاب آقای احمدی نژاد کردند حالا آقایان کروبی و موسوی می کنند. البته این باعث حضور حداکثری مردم هم خواهد شد که از این بابت برای ایران مقتنم است و باید از این بزرگواران نیز در نهایت تقدیر کرد.

امیدوارم همه اعم از موافق و مخالف در هر کجای این عالم که هستیم برای اعتلای ایران تلاش کنیم. (124991)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۷:۲۴
اگر در مورد انتقادات و به قول شما تخریب جواب داشت حتما جواب می داد. البته من مطمئن هستم که جواب دارد ولی جواب غیرمنطقی. این جواب ها رو هم نگه داشته برای مناظره... (125045)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۷:۳۱
با سلام به دوستان، من هم موافقم با شما، ایشان بهتر است دیدار‌های خدهفزی خود را از هم اکنون آغاز نمایند! (125046)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۷:۵۳
افسوس می خورم که شما فقط به حرف زدن علاقه دارید نه عمل کردن. (125047)
 
محمدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۹:۳۳
زیاد هیحان زده نشوید. انشاا.. 23 خرداد معلوم می شود که ملت با کیست (125049)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۱:۲۲
در یک هفته اخیر این چندمین باری هست که در مورد توافقنامه سعدآباد حرف می زنه.
معلوم نیست دنبال چی می گرده!
آدمی که متواضع باشه هیچ وقت منم منم نمی کنه. من نمی دونم چرا مرتب می گه در این 4 سال آمارها چند برابر شده.
معلوم نیست اثر این چند برابر شدن تو زندگی مردم چی بوده؟
تازه اگر هم آمارها درست باشه اصلا هنر نیست. چون در آمد نفت چند برابر بوده باید هم چند برابر کار کرده باشه. هر وقت به دولت خاتمی هم 300 میلیارد دلار پول می دادند و او بیش از این کار نمی کرد اون وقت حق داشت هر چی دلش می خواد بگه (125051)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۱:۵۴
خیلی متشکر از اظهار نظر شما آقا سینا و با کمال احترام
البته من از طریق سایتهای اینترنتی موضوعات را پیگیری می کنم. فکر می کنم به محض اینکه آقای موسوی اعلام آمادگی کردند و جناب خاتمی کنار کشیدند جمع کثیری در سایت یاری نیوز نامه امضا کردند که آقای موسوی مردم نوستالژی نگرفته اند که بیایند دنبال شما و از این حرفها.
بعد یک دفعه که معلوم شد جناب آقای خاتمی تصمیمی به برگشتن ندارند من نمی فهمم چطور شد که یک دفعه همون عده برگشتند و حالا زیر علم آقای میر حسین سینه می زنند. شما که تصمیمتان را قبل از بنده و امثال بنده گرفته بودید ممکن است راجع به این مساله توضیح بدهید؟ (125288)
 
امير حسيني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۳:۳۹
«نماد اخلاق و صداقت» خاتمي و موسوي را روز شنبه در ورزشگاه آزادي ديديم! در آن جلسه اخلاق و صداقت موج مي‌زد! بد نيست فيلم آن جلسه را ملاحظه بكنيد.
اگر نماد اخلاق و صداقت شما اينان هستند پس بگذاريد ما بي‌اخلاق و بي‌صداقت باشيم و به دنبال نمادي غير از «نماد ‌اخلاقي و صداقت» برويم. (125291)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۵:۵۲
چندان با شما در اين مورد كه آقايان موسوي و خاتمي نماد اخلاق و صداقتند موافق نيستم.

درباره صداقت:
آقاي موسوي يك بار مي‌گويد 20 سال فرصت حضور به من داده نشد و يك بار مي‌گويد بحراني نبوده كه ضرورت حضور را حس كنم. آيا اين دو تناقض در گفتار نيست؟
ظاهرا سكوت آقاي موسوي خود خواسته بوده و نه تحميلي.بنابراين حق ندارد با فرافكني و اقدام تخريبي خود را به شكل ناجوانمردانه‌اي از انفعال خارج كند.
آيا اين كار ايشان اخلاقي است؟


فكر مي كنم با دو معيار ذيل مي‌توان نقد اخلاقي و تخريب غيراخلاقي را از هم تمييز داد

1-تفاوت هدف
يك فرق نقد و تخريب در هدف آن است. هدف نقد اصلاح كاستي‌ها و تقويت قوت‌هاست اما هدف تخريب اين است كه از هر طريقي كه شده طرف مقابل نباشد (البته سنجش هدف سخت است و لااقل من ذهن خوان نيستم، ولي ازنحوه بيان و نوع عملكرد تا حدي قابل تشخيص است)

2-تفاوت روش
نقد (به عكس تخريب) آن چيزي است كه مستند و مستدل و به دور از كنايه باشد. منتقد از شفاف شدن فضا و ارائه آمار و اطلاعات مستند استقبال مي‌كند اما تخريب‌گر فقط با كلي‌گويي و ايجاد ابهام به دنبال خراب كردن ذهن مخاطب نسبت به رقيب است و از تعيين معيار و مقايسه بر اساس معيار فرار مي‌كند، حتي اگر بتواند با تحقير و توهين.


از اين لحاظ هرچند به احمدي نژاد و خودم هم انتقاد دارم اما فكر مي‌كنم طرف مقابل هم كارنامه موفقي در اين جهت نداشته (سال84) و ندارد (اتفاقات روز‌هاي جاري)

يادم نمي‌رود هفته منتهي به 3 تير را كه روزنامه‌ها مي‌نوشتند براي اجتناب از خفقان به ... راي ندهيد. ملت ما به كوتوله‌ها راي نمي‌دهند. احمدي نژاد نه تنها دانشگاه‌ها و ادارات كه حتي پياده‌روها را هم بين زنان و مردان تفكيك ايجاد مي‌كند و ...

امروز هم دوباره همان مطالب را مي‌شنويم:
عيس كلانتري: اگر احمدي نژاد راي بياورد بايد چادر سر كنيم و فرار كنيم
رمضان‌زاده:تنها چيزي كه در اين دولت ارزان شده مواد مخدر است
کامبوزیا پرتوی: در طول این 4 سال یک آدم کوچولو من را کوچولو کرد
فائزه هاشمي: اگر ايشان دوباره انتخاب شود خود را امام زمان مي‌خواند

از شعارها و توهين‌هاي اخلاقي (!) كه در جلسه 2 خرداد ورزشگاه آزادي درمراسم حمايت از كانديداي با صداقت و در حضور سياستمدار اخلاقي (!) آقاي خاتمي بيان شده مي‌گذرم (125347)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۳:۲۲
لطفا مخالفان محترم به اظهار مخالفت صرف بسنده نكنند و بفرمايند آيا اين اتفاقات در سال 84 و 88 رخ نداده و اين حرف‌ها از طرف مخالفان احمدي‌نژاد زده نشده؟ تازه من توهين‌هاي خود آقاي موسوي را هم عرض نكردم.

مهمتر از آن، خيلي دوست دارم بحث مبنايي تفاوت نقد و تخريب از جانب شما پاسخ داده شود. فرق نقد و تخريب چيست؟ (125450)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۲:۳۲
گویا شما پیش آقای توکلی خیلی عزیزی که همه نظرات شما را حتی اگر طوماری بلند بالا باشذد بدون توجه به تعداد نظراتی که برای یک خبر می گذارید درج می کند.
ضمنا شما گویا خیلی هم بیکارید و ماهیانه از غیب برایتان مقرری می رسد که برای هر خبر اینهمه طومار می فرستید. (125514)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۳:۱۸
کدام نماد اخلاق و صداقت نماد اخلاق و صداقت احمدی نژاد است که در مقابل تخریبها و بی انصافیها سکوت کرده و بجای منم منم زدن از ملت غیور ایرانم دفاع میکند موسوی اگر صداقت داشت بجای حرفهای احساسی زدن برنامه هایش را اعلام میکرد کم مانده بود مثل خاتمی برای رأی گریه هم بکند. روز انتخابات پوشالی بودن ادعاهای اصلاحطلبان یکبار دیگر ثابت می شود و ملت بار دیگر به خدمتگذار واقعی خود رأی خواهد داد . درود بر احمدی نژاد. (125426)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۳:۲۷
این دوستان همیشه شکست را پیروزی تلقی می کنند (125290)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۴:۳۱
این دوستان همیشه ضعف و شکست را پیروزی و قوت می بینند (125295)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۹:۴۳
من سفری که به ترکیه برای ادامه تحصیل داشتم (مصاحبه) در استانبول اساتید و دانشجویان و حتی در پارک با مردم عادی صحبت می کردم وقتی می فهمیدند ایرانی هستم همگی یک کلام می گفتند: احمدی نژاد مرد بزرگی است حتی برای خیلی ها ایران مساوی بود با احمدی نژاد ...
من مانده انم دشمنان احمدی نژاد چرا از جاده انصاف خارج شده اند من به دانشجویانم یک مثال تلویزیونی زدم و گفتم خاتمی همان تسو بود و احمدی نژاد همان جمونگ ! فکر کنم آنانکه از دوره ی اصلاحات به نیکی یاد می کنند چرا تشنجاتی که همینها برپا کرده اند را یاد آوری نمی کنند؟ چرا خسارتی که به کشور موقع استعفای موسوی وارد شد را به یاد نمی آورند ؟
چرا ماجرای قایق سد کرج و تصمیمیاتی که در ان گرفته می شد را فراموش کرده اند ؟ در کوی دانشگاه به اصطلاح آقایان کلی دانشجو کشتند چرا اسمی از کشته ها را هیچ کس ندید ؟
چرا و چرا ؟
اینجانب علاوه بر آنکه به ایرانی بودنم افتخار می کنم به اینکه احمدی نژاد این فرزند ایران مردی از جنس همین مردم که سر در آخور منافقان ندارد ! سرور من هم باشن افتخار می کنم.
با سپاس (125322)
 
محمدرضا.ش
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۹:۰۰
آن برادران ترک بیرون گود نشسته اند و از شنیدن حرفهای تند احمدی نژاد نسبت به آمریکا و اروپا، کیف می کنند اما خبر ندارند که مردم ایران مجبورند به خاطر این حرفها چه سختیهایی تحمل کنند. کافیست چند صباحی وارد گود شوند و در ایران زندگی کنند تا بفهمند مزه اش چطوره و بروند و پشت سرشان هم نگاه نکنند. (125520)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۹:۵۸
البته اين جمعيتي كه ما مي بينيم حتي در سفرهاي خارجي ايشان را دنبال مي كنند با آن مردم خارج كه شما صحبتشان را كرديد و احتمالا در حال نوشيدن مشروب داخل بار با آنها صحبت مي كرديد فرق ميكنند. (125369)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۷:۰۵
محمد عزيز!
مي‌توان نظر خود را بدون توهين و تحقير درج كرد. توهين و تحقير بر قوت استدلالتان نمي‌افزايد (125452)
 
امير حسيني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۴:۵۰
يكم) «توزيع شيريني بين ملت‌هاي جهان»
براستي نمي‌دانم شما كجاها رفتيد و چه‌ها ديديد ولي ما كه در سفرهاي زيارتي به سوريه، لبنان، عربستان، كربلا رفته بوديم همه تا مي‌فهميدند ما ايراني هستيم به آقاي احمدي‌نژاد سلام مي‌رساندند و از موضع‌گيري‌هاي شجاعانه وي در مجامع مختلف حمايت مي‌كردند. اگرچه ممكن است آنجا هم آدم‌هايي از جنس برخي احزاب تندرو نظير مشاركت و مجاهدين داشته باشد كه روشني روز را هم براحتي انكار كنند.
دوم) «ناامیدی به بهبود اوضاع اقتصادی اروپا»
يادم نيست كي گفته بود كه دروغ هرچه بزرگتر باشد، باورش راحت تر است. اقتصاد اروپا روبه رشد است؟! فكر كنم شما اصلا اخبار راديوتلويزيون را نمي‌بينيد و يا روزنامه نمي‌خوانيد، اصلا شبكه‌هاي خارجي را هم نديده‌ايد، گويا از دنيا بي‌خبريد. اخبار مربوط به فروپاشي اقتصادي در آمريكا و اروپا، طي ماه‌هاي اخير در صدر اخبار رسانه‌ها بوده است و شما باز هم مي‌گوييد اقتصاد اروپا روبه رشد است! واقعا عجيب است!
سوم) «حذف ایران از جغرافیا»
خيلي بديهي است كه منظور از حذف ایران از جغرافیا، حذف نظام ايران است. وقتي ما مي‌گوييم مي‌خواهيم اسرائيل را از نقشه جغرافيا حذف كنيم مشخص است كه مي‌خواهيم رژيم صهيونيستي را سرنگون كنيم و منظورمان با خاك يكسان كردن آنجا نيست! باز هم مي‌گويم شما با ادبيات رايج در محافل خبري آشنايي كمي داريد.
چهارم) «افزایش تولید فولاد، مس، پتروشیمی، سیمان و صادرات غیرنفتی»
حق مي‌دهم اين افزايش‌ها آنقدر زياد است كه باورش براي برخي سخت است. اما وقتي شما قدرت خود و هموطنان خود را باور داشته باشيد كه مي‌توانند كارهاي بزرگ را عملي كنند، آنوقت مي‌فهميد كه اينها چيزي نيست. تعجب مي‌كنم شما بجاي آنكه يقه دولت‌هاي قبل را بدليل كوتاهي در اين موارد بگيريد واقعيت‌هاي موجود درخصوص پيشرفت‌هاي دولت نهم را انكار مي‌كنيد. همين دو، سه روز پيش بزرگترين كارخانه نورد ورق عريض خاورميانه در استان خوزستان افتتاح شد. لااقل هفته‌اي يك بار اخبار خود را بروز كنيد!
پنجم) «مدیریت جهان»
ايران در سال‌هاي اخير جايگاه بسيار بالايي در ميان كشورهاي همسايه داشته است. يك نگاهي به رسانه‌هاي كشورهاي عربي بيندازيد تا ببينيد كه آنان دم از احياي امپراتوري ايران مي‌زنند و ايران را متهم مي‌كنند كه به دنبال احياي امپراتوري خود هستند. ايران الان در حيات خلوت آمريكا -كشورهاي آمريكاي لاتين كه روزي تمام مقدراتشان در دست آمريكا بود- نفوذ كرده و براي خود بازار اقتصادي درست كرده است. دقيقا بيخ گوش آمريكا، يك جبهه ضدآمريكايي درست كرده‌ايم.
تعجب مي‌كنم از شما كه اين طور حرف مي‌زنيد. دنيا ما را به‌عنوان يك قدرت فرامنطقه‌اي قبول كرده ولي شما قدرت خودمان را انكار مي‌كنيد.
امروز مدل بانكداري اسلامي به عنوان جايگزيني براي بانكداري غربي، از سوي اقتصاددانان دنيا در حال بررسي است...
براستي آيا ما كه روزي بزرگترين امپراتوري دنيا بوديم، توان اداره دنيا را نداريم؟ مگر اينهايي كه الان داعيه جهان‌داري دارند دويس سال پيش كجا بودند؟ (125420)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۳:۰۱
دوست عزیز مشکل شما و دوستان کارگزارانی و اصلاح طلبتان این است که شدیدا\" دچار خود بزرگ بینی و دیکتاتوری شده اید. اگر تمام مردم دنیا ملت ایران را تحسین کنند شما با چماغ تان بر سر این ملت می کوبید و او را بخاطر انتخابش مورد تمسخر و توهین قرار می دهید. اینکه شما اظهارات رئیس جمهور را دروغ میخوانید ناشی از ظرفیت فکری شماست . شما به چه آمارهایی اعتقاد دارید آیا صورتهای مالی شرکتها برایتان حجت هست یا نیست؟ شما که مدعی هستید متفکر و به کشورهای زیادی سرک کشیده اید برای یکبار هم که شده به جای فرنگ رفتن وقت بزاری و یک سری به بورس بزنید نه عرض می خواهم همانجا در منزل شرکتهای فولاد . سیمان و... را search کنید وبه راحتی اطلاعات تولید و فروش شرکت دلخواه خود را خواهید یافت. بله سرعت کارهای عمرانی در این دولت بالاست چون ریاست محترم جمهوری حساسیت خاصی روی این موضوع دارند و سفرهای استانی را نیز بدین منظور ترتیب داده اند لذا باور کردنش برای ذهن کوچک شما محال است. در رابطه با مشکلات کشاورزی از جمله مثال چای برای شخصی مثل ایشان که در فرهنگستان ادب فارسی مسئولیت دارند دروغ گفتن دور از ادب و انسانیت است شما برای ادعای آقای موسوی می توانید به نامه چایکاران در سال 66موجود در کتاب \"کاشف السطنه \" پدر چای ایران مراجعه کنید.

در باب سیاست خارجی احمدی نژاد با حمایت ملت ایستاد و نتیجه گرفت . آقای موسوی و کروبی باید پاسخگوی سیاستهای خارجی در زمان مسئولیت خویش باشند بعنوان نمونه :

در روز نهم مردادماه 1366 شمسي برابر با ششم ذيحجّه سال 1407 قمري، هزاران زائر ايراني و تعدادي از زائران ديگر کشورهاي اسلامي در مکه معظّمه و خانه خدا، در حال انجام فريضه الهي برائت از مشرکين بودند که به دست ماموران دولت وهابي عربستان سعودي مورد تهاجم وحشيانه قرار گرفته و به شهادت رسيدند. چرا اینطر شد و چه شد و چه کردید؟ ضمنا سقوط هواپیمای ایرانی در سال 67 و کشته شدن 295 مسافر بی گناه توسط ناو جنگی امریکا در حریم آبهای خلیج فارس در زمان نخست وزیری موسوی و زمان و ریاست سومین دوره مجلس توسط کروبی را به همین کلکسیون اضافه کنید ضمن اینکه بعد این اقدام جانبر کفان سپاه آماده شدند درس خوبی به آمریکای جنایتکار و ناو جنگی بدهند که با لو رفتن طرح بین خودی ها ! و ممانعت شخص کروبی این اقدام تلافی جویانه در سال 67 ناکام ماند ! (125474)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۵:۰۰
شما مثل اینکه اصلا برنامه رو ندیدی! 10 - 15 دقیقه اول که همه اش در حال تخریب دولت آقای خاتمی بود. توهین شما به چی میگی؟ حتما باید دشنامی داده شود تا توهین محسوب شود؟ (125250)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۰۲:۴۸
آقای محترم.
مگر گفتن حقیقت تخریب وتوهین است.شاید بهتره یه تعریف از تخریب هم می دادین. ما نمیگیم احمدی نژاد رو نقد نکنید فقط منصف باشید. (125550)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۶:۲۰
تخریب یعنی اون کاری که میرحسین از اول تا آخر حرفاش انجام داد و هیچ حرف دیگری نزد! (125583)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۴:۰۱
در پاسخ به اينکه مي گي از کلمه من استفاده نکرد و از ملت استفاده کرد بايد بگم که بعد از اين همه خرابکاري جاي وقاهت داشت که يکي بياد و همه گنداييکه زده رو نفي کنه و ملت رو در ايجاد اين خرابکاري سهيم کنه.البته اگه جثارت نباشه شما و امثال شما ک از عوامفريبي هاي محبوبتون دفاع مي کنيد مي تونيد نقش بزرگتري ايفا کنيد.
بايد بگم اگه در جواب تک تک نکاتي که در ابتداي سخنراني نسبت به دولت قبلي بيان شد يکي بود که از ايشون مي پرسيد که خوب، بر فرض که حرف شما درست.شما در اين 4 سال در اين موارد چه کار کرديد ايشون چه جوابي داشتند؟ ايشون با اين نوع سخنراني به شعور همين ملت بزرگ توهين کردند.دوست عزيز آيا به واقع شما در اوج عزت هستين و در 4 سال آقاي خاتمي در اوج ذلت بودي؟ الان احساس غرور از ايراني بودنت بهت دست ميده يا زماني که خاتمي کانديداي رياست سازمان بين الملل شد؟سياست داخلي در 4 سال خاتمي پر تشنج بود يا در اين 4 سال با اين همه وزير عوض کردن و کردان ها و مسائل بانک مرکزي و سازمان مديريت؟آيا شما يادتون نمياد 4 سال پيش زمان انتخابات همين آقاي احمدي نژاد تا مدت ها بعد از رئيس جمهوري به نقد و توهين دولت آقاي خاتمي پرداختند و هنوز هم ادامه ميدن؟ آيا به راستي شما مي توانيد تصور کنيد که ماهواره اميد فقط از کارهاي اين دولت به اينجا رسيد و فقط طي 4 سال احمدي نژاد برايش کار شد؟ آيا دادن اينگونه آمار ها چيزي به جز عوامفريبي است؟
به اميد ايراني سبز براي فرزندان ايران زمين (125293)
 
حمید داور
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۷:۱۶
مثل اینکه یادشان رفته که این برنامه ها از قبل ضبط شده است . ! (125320)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۳۷:۰۷
این مهمه. که اخلاق و منش هر کس چگونه است. هر کدام بدون اطلاع از سخنان دیگران حرف خودش را بزند اینطوری معلوم میشه هر کسی در ذات چگونه است! (125600)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۸:۱۰
برادر عزیز
آرای ایشان حداکثر همان 26 درصدی است که موافق نظر شما هستند. (125389)
 
عظیمی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۰:۲۴
دوست عزیز مگر 5 دقیقه اول جواب نگرفتید. نگر کل گذشته تخریب نشد.وقتی کل گذشته تخریب میشود طبعاً نامزدهای دیگر هم تخریب میشوند. چرا ایشان حق دارند در مورد قبل از 4 سال اینگونه تخریب کنند و حتی احترام رهبری را حفظ نکنند ولی بقیه نمیتوانند به سیاستهای جاری اعتراض کنند؟
اگر میرحسین نخواهد بگوید که برای تعییر سیاستهای جاری آمده است و آنها را نقد نکند، چه دلیل برای حضور خود بیاورد. این تنها دلیل ایشان است که خطر به این بزرگی را تقبل کرده اند، چون اگر انتخاب نشوند، فرهنگستان هنر زیر مجموعه سازمان گردشگری خواهد شد. (125504)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۷:۴۶
متاسفانه با دیدن این فیلم تنها احساسی که به انسان دست میدهد احساس ...است.
کاش کمی آقای احمدی نژاد . بود و ویرانه ای را که ساخته چنین بهشت گونه جلوه نمیداد.
دوستان عزیز، انتقاد با توهین فرق دارد. اگر الان انتقاد نشود از این وضع اقتصادی ، از این وضع فرهنگی، از رواج دروغ و بی اخلاقی در جامعه، از عقب ماندگی ، ... کی باید انتقاد کرد. بهترین کاری که آقای احمدی نژاد میتواند انجام دهد عذرخواهی از ملت ایران و کناره گیری از شغلی است که نه تخصص و نه وجدان انجام دادنش را دارد.
(125172)
 
طاهری
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۱:۱۸
اما ما با دیدن این فیلم احساس کردیم رئیس جمهور ما مردی است شجاع با اعتماد به نفس بالا صادق که در مقبل تخریبها باند بازیها و دروغهای مدعیان اصلاحطلبی خم به ابرو نمی آورد سلام بر تو احمدی نژاد سلام قهرمان (125417)
 
!
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۳:۱۱:۱۸
عزيزم اين برنامه‌ها ضبط شده بود. يعني آقايون به هنگام ضبط برنامه‌ها از گفته‌هاي هم خبر نداشته‌اند. (125808)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۳:۰۱
اگر به خاطر اینکه ایشان جواب نداده است این تصمیم را گرفته اید بدانید که این قبل از پخش شدن فیلم موسوی و کروبی و رضایی ضبط شده است و ایشان خبر نداشتند که آنها چه گفته اند که جوابشان را بدهد. (124994)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۸:۱۳
علي جان مثل اينكه در بافغ نيستي چند ماه است اين آقايان همين ترهات را دائم دارند در محافل و مجالس مختلف مي گويند و شما هم همه آنها را چندين بار شنيده ايد مي خواهيد يك بار مرور كنيم .... سازمان مديريت و برنامه ريزي سيب زميني پرتقال شكر تورم و ماشين براي استقبال و از اين خزعبلات كه خودشان هم قبول ندارند براي همين هم به دل نمي نشيند پس مي دانيم كه چه مي خواهند بگويند و احمدي نژاد هم مي دانست اين دوستان چه مي گويند و چه گفته اند اما روش وي توهين نيست اينكه مي گويد وقتي دولت را گرفته 15000 بنگاه اقتصادي بي سر و سامان داشته ايم توهين است؟ اما كوتوله و نكبت و بي عقل و خطرناك و هزاران هزار صفتي كه لايق كوينده گانش اس را در محافل خودشان گفتن انتقاد است؟ كمي منطق و تعقل را در خود تقويت كنيد (125485)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۹:۵۷
مهم این است که برنامه و هدف هر کسی از اول چی بوده... اونا چه هدفی داشتند و احمدی نژاد چه هدفی! (125588)
 
خادم
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۳:۳۴
صحبت هاي عزت مندانه اي بود
هوش، اعتماد به نفس و تسلط ايشان بر سخن ستودني است
ان شاء الله با بيان جزيي تر برنامه هاي و تغييرات احتمالي خود در گفتگوهاي تخصصي و مناظره ها صفات خاص ديگرشان چون دادن ايده هاي نو و شجاعت و ايستادگي در اجراي آنها را بيشتر نمايان سازند
تا او چه خواهد (124995)
 
حسین جانباز
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۴:۴۹
با سلام
ای کاش یه مقدار هم از گرونی و تورم می گفت
یا اینکه بعد از 4 سال سرگذشت لایحه ایثارگران چی شد
فقط همه اش شعار می دهد (124997)
 
جواد کارگزاری
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۷:۴۴
سخنان رییس‌جمهور پر بود از کلی گویی و تعریف و تمجید از ملت بزرگ ایران! به نظر می‌رسد آٔقای رییس‌جمهور به این نکته توجه ندارد که انسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. خوب بود رییس‌جمهور توضیح می‌داد با پول نفت چه کرده است؟ چرا سازمان مدیریت را منحل کرده است؟ چرا شوراهای عالی را منحل و با وجود تصویب قانون تعیین وضعیت شوراهای عالی از سوی مجلس و تأیید نهایی از سوی مجمع از اجرای آن خودداری می‌کند؟ چرا برخلاف نظر مقام رهبری اقدام به الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نموده است؟ چرا در طول دوره ریاست جمهوری خود تنها یک بار در مقام دفاع از حقوق شهروندی یک ایرانی-آمریکایی به نام خانم رکسانا صابری برآمده و به دادستان تهران نامه نوشته است؟ چرا به مدت دو سال از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری خودداری نموده و در روزهای نزدیک به انتخابات اقدام به اجرای آن نموده است؟ چرا بدون اجازه مجلس چند میلیارد دلار صرف واردات غیر قانونی بنزین نموده است؟ چرا برخلاف قانون از محل درآمدهای شرکت‌های وابسته به وزارت نفت اقدام به تأمین هزینه سفرهای استانی نموده است؟ مگر قرار نبود با مافیای نفتی مبارزه شود؟ چرا هیچ قانونی در چند سال دولت آقای احمدی نژاد در راستای حمایت از حقوق شهروندی تصویب نگردید؟ چرا آقای احمدی‌نژاد لایحه حمایت از حریم خصوصی را از مجلس مسترد نمود؟ چرا تنها نهاد قانونی ناظر بر اجرای حقوق اساسی یعنی هیأت نظارت و پیگیری بر اجرای قانون اساسی از سوی آقای احمدی نژاد منحل گردید؟ چرا رییس‌جمهور از اجرای کامل قوانین مصوب مجلس خودداری نموده و به طور سلیقه ای به اجرای آنها می پردازد؟ و هزاران چرای دیگر! (124999)
 
mehdi
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۱:۵۴
سازماني كه براي اختصاص بودجه به سازمان ها شرط مي گذارد كه مثلاً فلاني رئيس شود تا بودجه شما تصويب شود بايد منحل گردد ،‌ سازماني كه هر اتاقه اداره آن تبديل شده به اتاق خلوت يك گروه بايد تعطيل شود .

بعضي ها دوست ندارند بشنوند حتي اگر 1000 بار بگويي ،‌رئيس جمهور حتي يك ريال از پول نفت را نمي تواند از حساب برداشت كند بدون اجازه مجلس و اگر هم برداشت شود با نظارت ... كاش مي پرسيدي هزينه ي قانون نظام هماهنگ از كجا تامين مي شود ،‌كاش مي ژرسيدي سهام عدالت از كجا تامين مي شود ،‌كاش مي پرسيدي هزينه هزاران پروژه ي تعطيل شده از كجا تامين شده ...


بهتر است دفاع ايشان از حقوق شهروندي را در نامه ي آن زن زنجاني بي خانه ببيني يا جواني كه به خاطر بي بضاعتي 2 سال در زندان بود و بالاخره آزاد شد ان هم با ديه 54 ميليوني يا آن هزاران هزار نامه اي كه بي جواب برنگشت ...

رهبري بعد از طرح آن بحث نظرداد نه قبل از آن و به نظر ايشان احترام تمام گذاشته شد .

قانون خدمات كشوري چندين سال پيش بايد اجرا مي شد كم كاري از ديگران بود نه اين دولت (( بهتره ازخواب خرگوشي بيدار شيد ))



اين قصه ي پر غصه سر دراز دارد كه شنيدنش هم چشمهاي پاك و گوش هاي باز و انسان هاي منصف ميخواهد ... (125530)
 
حسین از یزد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۸:۳۹
با سلام.
بنظر من بهترین نطق انتخاباتی در بین کاندیداها بود. ایشان با کمترین انتقاد و کمترین تخریب،فقط شکوه و عظمت ایران اسلامی را متدکر شدند. احتمالا ارائه برنامه ها هم در نطق های آینده ایشان انجام میشود. نه وعده وعید بی جایی در کار بود و نه اهانت به شخصی. زنده باد مرد قهرمان ایران احمدی نژاد (125000)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۹:۴۴
کلاً با بقیه فرق داشت! درسته که کات زیاد داشت ولی به نظر من که اعتماد به نفسش خوب بود. (125001)
 
ahoo
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۱:۱۵
ba vojodi ke migi cut ziad dasht baz migi etemad be nafs dasht?? (125642)
 
سید علی خوانساری
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۹:۵۶
بنده در این انتخابات طرفدار آقا محسن هستم. چون معتقدم توانایی های ایشان بیشتر از سایر کاندیداها هست. ولی نکته ای که من رو ناراحت کرده توهین بیش از حد موسوی و کروبی به اقای احمدی نژاد هست. مخاطب این شعر کسانی هستند که بدون هیچ تفکری و فقط به دلیل پیوستن به جمعیت بیشتر طرفدار اصلاح طلبان شده اند و در ستادهایشان همه چیز دیده میشود بجز جوانمردی:

اوضاع بعضي از ستادا توپه
الان ستادا يه جوري كلوپه

كلوپاي «درو بيا ببنديم»
دور همي تا صب بگيم بخنديم

كلوپاي شبونه نهاني
واسه «بلوتوثاي» آنچناني

مركز تخريب رقيبا با زور
با ساختن «اس ام اساي» ناجور

مركز پخش شايعات نافرم
با سو‌ء پيشينه و صد قبيل جرم

زدن به تيپ ديگري اساسي
با ساختن وصله‌هاي سياسي

ساختن پرونده‌هاي دروغي
پخش اونا البته تو شلوغي

فحش دادن به اين و اون حسابي
ميل به بار آوردن خرابي

فقط مي‌خوان به زور يا به حيله
نابودي طرف به هر وسيله

الان تو بعضي از ستادا هر شب
دنبال اين سري چيزان مرتب

نه معرفت دارن نه با مرامن
تو بي‌مرامي همه‌شون به نامن

بعضياشون آبرومونو بردن
نون و به نرخ روزنامه‌ خوردن

كله‌هاشون خاليه و شكم پر
هم «توبره» رو مي‌چاپن و هم «آخور»

مرغ و كباب و پيتزا و فسنجون
يه وخ به اين مي‌زنن و يه وخ اون

گاهي زيادي گاه كم مي‌زنن
هر جور شده وضع و به هم مي‌زنن

آب و گل‌آلود مي‌‌كنن تا گاهي
به چنگشون بيفته باز يه ماهي

فقط پي پولن و چاپيدنن
كور ببينن براش چا مي‌كنن

مثل اوني كه غيرت و فروخته
دل اينا براي ما نسوخته

اوضاع بعضي از ستادا اينه
پر شده از ريا و بغض و كينه

الهي اين ستادا نابود بشن
آتيش بگيرن همشون دود بشن (125002)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۰:۱۲
آقاي رئيس جمهور محترم صحبت از وزراي قوي كردند كه در دوره رياست ايشان هم با ضعف هاي زيادي همراه بود.ووقتي فشار افكار عمومي ايشان را وادار به تعويض ميكند ... حودتان ميبينيد. نگاهي به كابينه و اقداماتشان بيندازيد...جلسه همين امروز وزراي اقتصاد و بازرگاني بدون توجه به امكانات توليد كنندگان داخلي با تصميم به كاهش تعرفه واردات تير خلاص صنعتگران جزء است وزرا و نزديكان هر رئيس جمهور مانند چرخها و قطعات يك خودرو هستند نقص هركدام مانع پيشبرد هدف نهايي ميشود.در مورد صنايع افتتاح شده بايد به پيشينه آنها هم اشاره ميشد. همه اينها در اين 3-4 سال از كلنگ زني تا افتتاح طول كشيده؟يعني ما اينقدر فعال شده ايم؟ صنايع سيمان مورد اشاره اكثرا توسط مردم ساخته شده نه دولت.بايد بيشتد شرح داده شود. (125003)
 
دیزج
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۳:۴۶:۵۳
آقا ما باید به ساز کدوم یکی از این آقایون برقصیم.یکی از این آقایون بالا فرمودند که این کارهای عمرانی زمانی ارزش داشت که توسط بخش خصوصی بود نه دولت خدمت گذار واینشون هم که میفرمایند صنایع سیمان مورد اشاره اکثرا توسط مردم ساخته شده.یکی نیست به اینا بیشتر شرح بده؟ (125771)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۵۶:۲۶
شما به عنوان يك ايراني به ساز هيچكي نرقصيد.هر سازندگي در مملكت بشود بسيار ارزشمند است .چند نفر هم با آن بكار مشغول ميشوند.اما: ارزش كارهاي ديگران را يكجا به حساب خود نگذاريد. (125783)
 
شریف
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۱:۰۱
بسیارخرسندم ازاینکه پاسخ تخریب کنندگان راباحکایت سلمان فارسی داد;ادب ازکه آموختی,از.... (125004)
 
سامان
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۱:۲۹
عزیزم این فیلم ها قبلاً ضبط شده بنابراین در جربان حرف های موسوی نبوده! (125006)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۰۵:۳۸
چند ماه است که تخریب انجام میشه نه چند شب! (125591)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۲:۰۷
با سلام
میگم آقای دکتر خستگی در چشمانت هنوز هم مشهوده
واقعا خسته نباشی
همونطور با نشاط و محکم مثل4 سال پیش
نه مثل 8 سال پیش
نه عقبتر مثل سالها پیش
خدا و امام زمان نگهدارت که همه این خدمات رو از ملت میدونی و به منافع شخصی ات توجه نمیکنی
بعد از سخنانت خدا رو شکر کردم که سه کاندیدای قبلی ناجوانمردانه بر علیه خودت و عملکردت و از همه بدتر اعتقادات و خصوصا اعتقادات پاکت به امام زمان حمله کردند و تو همانطور که انتظار میرفت قرص و محکم ایستادی و باز هم دست از اعتقاداتت نکشیدی
تو به همه ما و به همه مسولین یاد دادی که امام زمانی هم وجود داره
امیدوارم همونطور که بزرگواری کردی و اوون چند دلقک در ژنو (به دلیل عدم اطلاع آنها)رو بخشیدی اون خانم(ف-ه) و دور و بری هاش رو که به اعتقادات زیبایت به امام زمان توهین کردند ببخشی
اینها هم انشالله متوجه نیستند
خدا یارت باشد
تو همیشه پیروزی
به خاطر عشقت به مردم و خدمت به اوونها و ایمان قلبی ات (125007)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۳:۱۵
کاش احمدینژاد به جا اشاره به امار الومینیوم وسیمان به عددهای اصلی اشاره می کرد. اینکه با بیشترین در امد نفتی ایران در تایخش جه رشد اقتصادی وچه تورمی نصیب کشور کرد.افتخار به چند فن اوری خاص که هیچکدم هم بنیانش تو زمان احمدی نژاد گزاشته نشده هنر نیست. (125010)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۴:۳۰
خدارو شکر 4 سال کسی رئیس جمهورمون بود که با هرچی تخریب که پشت سرش بود ولی بازم برای آبدانی اومد نه برای تخریب دیگران. (125011)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۶:۱۵
تلاش دولت در زمینه های علمی واقعا ستودنی است علی الخصوص در مورد افزایش ثبت اختراعات که نیازمند توجه وسرمایه گذاری وبها دادن به نیروهای جوان است. (125015)
 
مالک
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۷:۴۹
ملت ایران باردیگر همانند چهار سال قبل ثابت خواهند کرد که پایبند اصول انقلاب هستند ودوباره حاضر به بازگشت به دوران فاصله از آرمانها نیستند دورانی که درآن روزی نبود که به هر دلیل موضوعات پیش پا افتاده برملت تحمیل نشود. (125016)
 
مرتضی از هلند
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۲:۵۹:۳۷
دکتر جان
قربان آن چشمان خسته ات
خسته نباشی
دکتر ما هم خسته نیستیم
هر جا که باشیم چه در وطن چه در خارج یاری ات خواهیم کرد
ما که بیرون از مملکت هستیم میبینیم که
دشمن خسته است نه ملت یزرگ ایران و نه رئیس جمهورش
دوستت داریم
23 خرداد ... ادامه دارد... (125020)
 
یک شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۰:۳۰
من دوره قبل به آقای احمدی نژاد رای ندادم و این دوره هم قصد ندارم به ایشان رای بدهم اما در صورتی که پاسخ «شفاف» و قانع کننده به چند پرسش زیر بدهند تجدید نظر کرده و به ایشان رای خواهم داد.

1- آقای رییس جمهور چرا با وجود اثبات دروغگویی و جعل مدرک توسط آقای کردان ایشان به حمایت از ایشان ادامه داید، ایشان را عزل نکردید و حتی قصد داشتید از وی در مجلس دفاع کنید.

2- چرا با وجود فیلم مستند ماجرای هاله نور در حضور آیت اله جوادی آملی به جای دفاع شجاعانه از حرفهای گفته شده و یا عذرخواهی به خاطر مطالبی که ایراد کردید در مصاحبه با آقای نجف زاده کل ماجرا را تکذیب نمودید؟

3- چرا با وجود ادعای شایسته سالاری برای مدیریت سایپا کسی را برگزیده اید که شایستگی علمی بسیار کمتری از اکثر همدوره ایهای خود در دانشگاه شریف دارد.

4- آیا اختراع انرژی هسته ای در زیرزمین منزل توسط یک دختر 16 ساله حقیقیت دارد و فرد یاد شده همچنان جزء دانشمندان هسته ای کشور هستند یا خیر؟

5- آیا نامه های نوشته شده به شما در سفرهای استانی حاوی درخواست کمک مستقیم مالی بوده است و اگر جواب مثبت است روند پرداخت وجه به متقاضیان به چه شکل بوده و از کدام ردیف بودجه صورت گرفته است؟ جمع مبالغ پرداختی به متقاضیان در چهار سال گذشته چقدر است؟

با تشکر (125022)
 
ش.ق.
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۰:۳۹
دکتر احمدی نژاد در افق دید خود چیزهایی می بیند که برخی از رقبا حتی به گرد پای او نمی رسند. علیرغم تمامی کاستی ها که با توجه به شرایط و بستر موجود در کشور ما و با توجه به این مسئله که ما فقط 14 نفر معصوم داریم احمدی نژاد کارنامه بسیار درخشانی از خود به یادگار گذاشته و نشان داده که مرد عمل است البته کسی که به هر دلیلی مرض در دل او وجود داشته باشد فقط نقاط ضعف را خواهد دید و چنین کسانی ظاهرا واقعا نمی توانند واقعیات را ببینند (فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا) و ما برای همه از خداوند طلب هدایت می کنیم

برای این رئیس جمهور شجاع و مردمی و ایمانی و امام زمانی آرزوی موفقیت می کنم و چه انتخاب بشود و چه نشود در قلب ما جا خواهد داشت (125023)
 
امير
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۵۶:۰۴
من نمي فهمم چرا همه کسايي که از خارج کامنت مي گذارند از ماها که تو ايرانيما مسلمان تر و دلسوزتر و ايراني ترن! ها؟
نکنه خدايي نکرده عملکرد دولت ها بد بوده که ما اينجوري شديم و عملکرد حزب کارگر آقاي بلر و دوستاش خوب بوده که اينا اينقدر مسلمان شدن؟
من که شرمنده شدم! (125610)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۱:۰۵:۵۰
فكر كنم خيلي از اونها كار فيلتر شكنها باشد چون با فيلتر شكن شما از طريق سرور هاي خارجي وصل ميشويد.!و محل تماس شما كشور ديگري خواهد بود. (125786)
 
کامل
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۲:۲۵
احمدی نژاد غرور ملی را احیا کرد و ایرانی که روز به روز در حال منزوی شدن بود را به ایرانی مبدل کرد که دنیا خود را نیازمند همکاری با اومییند. (125024)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۵:۱۷
خیر! احمدینژاد دنیا را برای من که در کانادا زندگی میکنم بدتر کرده است. من همین هفته ی پیش در یک مرز زمینی با آمریکا به صورت زننده ای از ماشین اسکورت شدم. در طول 3 سال گذشته هم (تقریبا) هر بار که سوار هواپیما شدم، من رو به صورت اتفاقی! اسکورت کردند و جستجوی بدنی شدم. چطور بود که زمان خاتمی ما اینقدر \"غرور ملی\" نداشتیم و \"منزوی\" نبودیم و با ما \"همکاری\" نمیکردند؟ (125667)
 
سام
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۵:۲۲
با این سرعت کمه اینترنت که البته در دولت احمدی نژاد کاهش یافته! چقدر طول میکشه این نطق رو شما آپلود کنید ها! چرا ما رو عقب مونده نگه می دارید (125028)
 
Salimpour -- New York
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۸:۲۰
ايران کشور بزرگيه با مشکلات بسيار پيچيده از همه رقم در همه سطوح و ميادين و انتظار اينکه يک دولت در همه اين موارد موفق عمل کنه نيست. امّا دستکم از آقای احمدی نژاد بايد خواست در رابطه با آنچه خود به ملّت وعده داده عملکرد چشمگير داشته باشه, همين. (125030)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۹:۰۳
شب های قبل بعضی ها نظر می دادند که نامزدها برنامه ندارند و یا همش دولت رو تخریب کردند
امشب آقای احمدی نژاد نشون داد که هنوز تو این کارا پادشاه است
تو تخریب کردن روی همرو سفید کرد
اول رفت 4 سال پیش بعد شروع کرد به تخریب دولت های قبلی (125031)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۰۹:۴۴
این دولت برنامه نداشت، ندارد و نخواهد داشت. به همین علت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هر شورای دیگری که متکی بر برنامه ریزی کارشناسانه باشد، هیچ اعتقادی ندارد. این دولت هیچ برنامه ای ندارد بجز انتخاب مجدد. یعنی تنها چیزی که از همان چهار سال پیش و پس از انتخاب آقای احمدی نژاد هر روز برایش کار و تبلیغات کرده است، انتخاب مجدد و حتی ادامه ی قدرت ایشان(و شاید طولانی کردن مدت ریاست جمهوری ایشان) است. آقای احمدی نژاد در 4 سال پیش فرموده بودند که 50 نفر در یک سونا در تهران برای شهر تهران برنامه می ریختند. امروز از ایشان سوال می کنم بفرمایند چند نفر برای کل کشور برنامه می ریزند؟ تو را به خدا یک نفر پاسخ دهد. هوداران آقای احمدی نژاد لطفا بفرمایند کدامیک از وعده های انتخاباتی ایشان پس از چهار سال که تمامی قوه ی مجریه و مقننه و قضاییه و صدا و سیما و مهمتر از همه رهبری معظم با ایشان بوده اند، محقق شده است؟ اعلام و معرفی مافیا؟ بالابردن رفاه مردم؟ اصلاح بانکها؟ پایین آوردن تورم؟ یک وعده ای را که توانستند محقق کنند، بگویید تا این بار هم با میل و رغبت به ایشان رای بدهیم. بجز پخش سریع پول نفت در میان مردم که از عهده ی هر کسی بر می آمد، چه کاراساسی ریشه ای بلند مدت برای رفاه مردم شد؟ (125032)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۰۱:۴۳
مهم اون سعی ای است که ایشون در این باره کرده اند.در مورد مافیا وبانکها باید بگم لابی بعضی ها خیلی قویتر از اونی است که فکرش رو میکنید.در مورد تورم ورفاه مردم باید بدونید که اینها مستلزم کار ریشه ای هستند توی سالیان گذشته اقتصاد شما اونقدر فاسد شده که با دو سه سال کار درست نشه. (125772)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۱:۰۴
فوق العاده است . يك سخنور ماهر و اثر گذار . دلها را اميد بخشيد . قلبها را جلا داد . (125033)
 
صاحبدل
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۱:۴۳
میگم
اگر دکتر را رهایش میکردی همین الان هم میخواست بلند شه بره ببینه کسی اگر مشکل دارد مشکلش رو حل کنه
بابا ایول الله
این همه توهین و تهمت و افترا و به سخره گرفتن اعتقادات و ...
واین همه صبر و تحمل و در عین حال محکم و استوار واقعا محشره
سه کاندیدا فقط برنامشون کوبیدن ایشان بود اما ایشان کوچکترین اشاره ایی به آنها نکردند
احسنت بر این استواری
احسنت بر این بردباری
احسنت بر این متانت
احسنت بر این شجاعت
احسنت بر این اعتماد
احسنت بر این احمدی نژاد (125035)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۳:۵۷
فضا اگر اين طور برود احمدي نژاد با فاصله معناداري پيروز مي شود . انصافا كدام صحبت موج ساز بود ؟ با اين چهار برنامه موجي جديد به نفع احمدي نژاد راه افتاد . (125037)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۵:۴۳
با انصاف که بنگریم تا کنون در میان این چهار نامزد منسجم ترین سخنان را از ایشان شنیدیم.یک مقدمه سپس اصل کار و سپس یک خاتمه هوشمندانه.ایشان هرچه هستند صاحب ای کیو بالایی هستند . به نظر می رسد در مناظرات دو به دو بر کاندیداهای دیگر که به کندی و با واکنش ضعیف صحبت می کنند بتواند پیروز شود.البته محسن رضایی می تواند نسبت به دیگران با او بهتر عمل کند .
آمار بسیار ظریفی از عملکرد خودش داد.
بهترین روش این بود که به جای پاسخ دادن دیگران را مورد هجوم قرار دهد و گوشتزد کند که مگر در قبل از این دولت عملکرد چه بود که حال همه آرمان گرا شده اند . بله حرف زیبا را همه می زنند اما آیا خود آرمانی عمل کرده اند
از انصاف نگذریم و بی خود و بی جهت نظرات متعصبانه ندهیم و موافق و مخالفت متعصبانه در این بحث ایجاد نکنیم.
حقیقت پشت تعصب پنهان نمی شود (125041)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۱۸:۲۲
ما همچنان منتظریم که ببینیم در مناظره رودر رو کسانی که دولت را تخریب میکنند چگونه رو سیاه تر میشوند.شاید جرات مطرح کردن دوباره حرفهایشان رانداشته باشند.برای همین است که از صدا وسیما میخواهند تا مناظره را کنسل کند. (125048)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۱:۱۶
امیدوارم تمامی کاندیداها از رفتار و سخنان آقای دکتر محمود احمدی نژاد درس گرفته باشند و بجای نقد های بدون آمار بیشتر به اعلام برنامه های دولت خود بپردازند (125050)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۴:۵۷
بر نامه امشب احمدی نژاد یک پیام داشت 4 سال دیگر هم مثل این 4 سال گذشته هیچ برنامه ای نداریم!
راستی دوستان خارج نشین بی خبر از مسائل داخلی چه به به و چه چهی می کنند!
دوستان رییس جمهور فقط در توپیدن بر استکبار جهانی و ارضای میل وطن دوستی شما در اثر برخورد های تبعیض آمیز کاناداییها و آمریکا ییها خلاصه نمی شود ! (125055)
 
سيد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۶:۰۹
من نمي فهمم چرا بالاي 100 بار از كلمه ملت ايران استقاده شد؟ اين كلمه براي اين آقا اشتباه جا افتاده! عزيزم اوني كه تو ميگي دولت ابران نه ملت ايران! (125056)
 
بنیامین
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۶:۱۱
راستش خیلی بین نامزد‌های مختلف مردد بودم، اینقدر ایرانی و وطنی صحبت کرد که کاملاً منو به فکر فرو برده،
از طرفی یه کارایی کرده که کلة آدم سوت می‌کشه،
از طرفی هم کارایی و حرفایی می‌زنه که به دل آدم می‌شینه باعث افتخار یه ایرانیه،
نمی‌دونم چکار کنم . . .
بهتره بیشتر فکر کنم :) (125057)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۶:۵۹
هرچند زیاد گفت ملت ایران اما افتخار کردم که یک بار نگفت توی این چهار سال ایادی داخلی استکبار چه فشاری به ایشان اوردند (125058)
 
سیما ا
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۷:۰۳
زمانی که سخنرانی آقای احمدی نژاد تموم شد من وارد سایت الف شدم و دیدم هنوز این بحث ایجاد نشده بود. کمتر از 1 دقیقه بعدش من رفرش کردم دیدم بحث باز شده و 2 نظر نسبتا طولانی هم در اون تایید شده که هر دو در حمایت از آقای احمدی نژاده.
واقعا مشکوک نیست؟ به نظر میرسه اونا نظرات شخصیه گردانندگان سایت الف باشه.
هرچند نظر های مواقق و مخالف مردم راجع به آن اظهار نظرها همه چیز رو مشخص کرد (125059)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۲۷:۰۴
اعتماد به نفسش بي نظير است . (125060)
 
خراسانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۳:۰۸
احمدی نژاد بر شکاف استقلال خواهی که شاخص پرنفوذ تری هست تأکید دارد. یعنی مردم ایران بیشتر به عزت و سربلندی ایران در مقابل خارجی ها تمایل دارند تا موضوعاتی مثل مدیریت و برنامه ریزی و حقوق شهروندی و اینجور چیزها.
به نظر من این موضوع به دو دلیل به پوپولیسم تمایل دارد.نخست انکه مردم ما ارتباط گسترده ای با جهان خارج ندارند چه به لحاظ زبانی و چه به لحاظ رسانه های جمعی و ثانیآ دستگاه سیاست خارجی ما در همهء دولتها حیات خلوت مدیریت درست یا اشتباه دولت بوده و کسی سر در نمی آورده که سفرای ایران و دیپلماتها دارند کارشان را خوب انجام می دهند یا بد و پس از مدتی که نتایج کارشان معلوم می شود که کار از کار گذشته است اما برعکس مثلآ دستگاهی مثل صدا و سیما را همهء مردم روز و شب تماشا می کنند و مدالهای ورزشکاران توانایی تربیت بدنی را نشان می دهد و می توانند قضاوت بهتری داشته باشند اما دستگاه وزارت خارجه اینگونه نیست.
پس در اصل این اقای احمدی نژاد است که دقیقآ از کم اطلاعی قاطبهء مردم ایران نسبت به جایگاه واقعی ایران در جهان خارج دارد استفادهء توده گرایانه می کند. (125063)
 
سيد
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۴:۰۴
آيا اين درسته كه آقاي احمدي نژاد هر حرفي كه ميحواد بزنه از كلمه ملت ايران اسمفاده ميكنه؟ كمي بي انصافي است (125065)
 
ابو مسلم خراسانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۶:۲۰
ملت بزرگ ملت ازاد ....خوب که چی ؟ ایا جواب ما ملت بزرگ تورم کمر شکنه ؟ ایا ما ملت بزرگ نباید یک لانه برای سکونت داشته باشیم ایا صاحب خانه از من مستاجر بجای کرایه میگه حالا که ماهواره امید رفت بالا تو کرایه امسال را زیاد نکن ? بهتر بود ایشان بجای تعریف از ملت میگفت در این 4سال چه گره ای از مردم باز کرده افشای مفسدان اقتصادی چه شد جز اینکه بهزیستی و تربیت بدنی هم به ان اضافه شد یک میلیارد دلار که اقای لاریجانی گفتند گم شده پیدا شد؟ ...... سزای ملت بزرگ این بود؟ (125067)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۳۹:۴۷
آقای دکتر احمدی نژاد
1- چرا از گرانی صحبت نکردید و تورم را موشکافی نکردید؟
2- کدام قله های اوج در سرتاسر دنیاست که ما بی خبریم؟
3- جا یابی، احداث و راه اندازی یک کارخانه سیمان یا فولاد یا پتروشیمی چقدر زمان نیاز دارد که شما در طی سه سال و اندی، تولید همه را دو برابر کردید؟ آیا تمام آنها از قبل در حال احداث نبود. بعنوان کسی که در زمینه جایابی کارخانه سیمان تخصص دارد و از زمان آگاه است این سوال را می پرسم.
4- کدام آمار و ارقام نشان می دهد که ایرانی ها امروز در نهایت امنیت شغلی، شادابی و ... به سر می برند؟ اگر آماری در دست ندارید لطفا چند روزی بصورت ناشناس تاکسی یا اتوبوس یا مترو سوار شده و حرفهای مردم را بشنوید.
5- فرمودید در چهار سال پیش مدیران ارشد کاری کرده بودند که ایران را مستقیم تهدید می کردند. چرا نگفتید برنامه حمله 90 فروند بمب افکن اسرائیلی از راه آسمان کردستان عراق، در زمان چه کسی مطرح شد؟
6- رشد سرمایه گذاری، رشد اقتدار ملی، رشد اعتبار ملی و رشد جایگاه ایران در سطح جهان، در کجاست؟ سرمایه گذاران ما را از عراق و افغانستان هم بیرون کردند. اگر زمان خاتمی آمریکائیها انگشت نگاری می کردند، امروز امارات هم به ما توهین می کند، بسیاری از کارخانه ها در حال ورشکستگی است، کشاورزان می نالند و ....
7- بالاخره و صراحتا اعلام کنید که آیا تغییرات اقتصادی جهان بر ما تاثیر گذاشته است یا نه؟ وقتی به نفعتان است می گویید ما از بحران درامانیم و بحران جهانی به دلیل مدیریت مدبرانه ما هیچ تاثیری بر ایران نداشته است، وقتی می گوئیم چرا 25 درصد تورم می فرمائید به ما ربطی ندارد، بحران جهانی است!
8- این ملت اگاه، فهیم و با استقامت، همان ملتی هستند که اگر به شما اعتراض کنند می شوند مزدور و خائن و بیگانه. دوست دارم بدانم اگر این ملت به شما رای ندهند آیا باز هم آنان را آگاه خواهید نامید یا نه؟
خاتمی چه کرد، هاشمی چه کرد یا دنیا چه کرد، مهم نیست ما منتظر بودیم ببینیم شما چه کرید؟ تا کی شعارهای بی خودی و ارقام و امار عوام فریب. خواهش می کنم فرض کنید در بین این ملت، کسانی هم هستند که می بینند و می فهمند. (125069)
 
تاجیک
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۴۲:۴۶
از یه چیز دکتر خیلی حال کردم. ایشون گفتن که تو دوره قبل دشمن برنامه داشت اول تلکیف افغانستان رو روشن کنه بعد عراق و بعد هم ایران. مسلما اگه اون موقع ایشون رییس جمهور ایران بودن این ترتیب عوض می شد. یعنی اول ایران بعد هم افغانستان و عراق. در مورد عزت ملت ایران هم حق کاملا با ایشونه. در حالیکه امروزه عربستان هم ما رو آدم حساب نمی کنه و از ما انگشت نگاری می کنه و سفیر ترکمنستان هم که ماه قبل به علت بدرفتاری با ایرانیها در ترکمنستان احضار شد. منظور ایشون از تبریک گفتن و شیرینی پخش کردن در اکثر کشوهای دنیا بخاطر موضوع هسته ای (که نتیجه یک برنامه 30 ساله بود و نه 8 ماهه) هم احتمالا منظور ایشان همون لبنان و فلسطین بوده. البته خروج نمایندگان 40 کشور دنیا از جلسه سخنرانی ایشون هم می تونه نشانه دیگری از اقتدار و عزت ایران باشه (در حالیکه ایشان در اولین سخنرانی در سازمان ملل به این افتخار می کردن که 28-27 دقیقه هیچ کس مژه نزد و به پیام ایشون گوش دادن). با همه اینها من واقعاًٌ از ایشون ممنونم که ما رو از خفت و خواری تو دنیا نجات داد. جالب بود که ایشان در بین آمار فولاد و مس و ... به آمار تورم ، واردات و کارخانه های ورشکسته هم اشاره می کردند. دوستانی که خیلی به عدالت محوری ایشون صداقت دارند بهتر برن آمار مربوط به شکاف طبقاتی رو از سایت بانک مرکزی همین الان دربیارن. ضریب جینی (که نشان دهنده شکاف بین دارا و فقیر هست) در سه سال آخر دوره خاتمی به ترتیب روند کاهشی داشت و از 0.4191 به 0.4156 و در سال 83 به 0.3996 رسید و پس از روی کار اومدن دولت عدالت مدار ایشون این ضریب روند افزایشی پیدا کرد و 0.4023 بعد 0.4004 و در سال 86 به 0.4045 رسید (آمار سال 87 موجود نیست). یعنی در شرایطی که در دولت اصلاحات، کشور رو به کاهش شکاف طبقاتی می رفت با روی کار اومدن ایشون این روند برعکس شده. اینارو من نمی گم آمار بانک مرکزی می گه که می تونین همین الان برین توسایتش و ببینین. دستاویز قرار دادن کلمه ملت (در 90 درصد موارد بجای کلمه دولت) دوره اش تموم شده. امیدوارم مردم احساسی ایران تو این دوره منطقی تصمیم بگیرن. (125070)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۵۱:۴۳
واقعا اين كلام حقي است كه دستي الهي امورات انقلاب را مديريت مي كند . ما اين كلام را بارها از امام و رهبر و آقاي احمدي نژاد شنيده ايم . وقتي فضاي تخريبي 4 سال پيش را مي بينم و با حال مقايسه مي كنم مي بينم كه به يكباره فضا در حال تغيير شد . دلهاي اصولگرايان به سمت آقاي احمدي نژاد رفت . اكثريت جامعتين و فراكسيون اصولگرايان مجلس هم از احمدي نژاد حمايت كرد . كسي كه فضا را نشناسد فكر مي كند كه اينها فيلم بازي مي كردند و سر بزنگاه از آقاي احمدي نژاد حمايت كردند . اما واقعيت اين است كه دلها به سمت او هدايت شد . مردم هم به سمتش ميل پيدا كردند . اين همان دست الهي است . (125080)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۳:۳۷
بسمه تعالي

شيعه اصلا قدري يا جبري مسلك نبوده و نيست هر چه كرده و مي كنيم را نبايد به نام خدا تمام كرد اصلا تقوا يعني نسبت ندادن كرده خويش به خدا ، اگر استدلالتان درست باشد معني آن اينست كه هر سفاكي امثال معاويه و يزيد و ... بر سر كار آمده اند و دل مردم ظاهرا با آنان بوده پس خدا خواسته است !

در باره جناب دكتر احمدي نژاد اصلا چنين مقايسه اي صورت نمي گيرد اما پست رياست جمهوري يعني تدبير درست اجرايي كشور و كساني كه مانند بنده با ايشان مخالف اند يعني قبول ندارند كه در چهارسال گذشته امور به درستي تدبير شده است و هر كس در اينگونه برداشت طبعا آزاد است و دلائل خود را دارد .

فرمايش بزرگان را بايد در امور ديني با جوانب مختلف آن ديد و نقل كرد و الا به قول خودشان توالي فاسد خواهد داشت . (125329)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۱:۲۳
جنابعالی که از دست الهی مایه می گذارید باید پاسخ این مایه گذاشتن را در 22 خرداد بدهید. اگر نامزد مورد علاقه تون رای نیاورد باید نشانمان بدهید که این دست الهی کجاست؟
اما ما از خدا مایه نمی گذاریم. دست مردم کتاب انتخابات رو ورق خواهد زد (125360)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۵۳:۳۳
مگه اين چهار سال از همين حرفهاي بي عمل نمي زد (125083)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۵۵:۳۶
با سلام آقای دکتر در اول صحبت هاشون گفتند که آقا امام زمان جهان رو مدیریت می کنه، در بخش بعد فرمودند اقتصاد جهان در حال فروپاشی است آیا نعوذبالله آقا امام زمان در زمینه اقتصادی مشکل دارند؟ (125084)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۲۳:۵۵:۵۸
دستي الهي امورات انقلاب را مديريت مي كند . اين كلام را بارها از امام و رهبر و احمدي نژاد شنيده ايم . امروز هم مصداق آن را مي بينم كه چه طور دلهاي اصولگرايان از جامعتين گرفته تا فراكسيونشان در مجلس دلشان با احمدي نژاد شد . دلهاي مردم امروز به سمت اوست و اين همان دست الهي است . (125085)
 
asghar
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۱:۲۱
jenabe ra\'eese jomhoor ba kolli gooyi va dar barkhi mavared ba era\'eye amaar haye gheire daghigh say dar jalbe nazare ray dahandegan dasht. be onvaane mesal tedaademaghaalat dar vezarate oloom hamishe bish az maghalati hast ke dar sathe beinolmelali sabt mishavad. amaare bi kari ham dar no\'e khod besyaar ajiiiiib ast! (125087)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۶:۱۹
به داشتن رئیس جمهور ی مستقل و مردمی و با شهامت و دارای اخلاق علوی و سیاستمدار یعنی دکتر محمود احمدی نژاد افتخار می کنم . (125090)
 
ناشناس 2
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۱۷:۰۴
معرفی می کنم آقای ناشناس از سفارت اسپانیا ! نگران نباشید به زودی به ایران عزیز باز خواهید گشت ! (125662)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۴۲:۴۸
این دوستمون نشون داده که اصلا گذرش هم از این ورا و با اهالی سفارتخونه ها نیفتاده. خدمتتون عرض می کنم که سفارت خونه ها در بدنه شون از همه جور قشری هستن و اتفاقا مخالفای احمدی نژاد هم کم ندارن.
از طرف دیگه دانشجوی موافق احمدی نژاد هم - مثل من - در همه ی کشورها دیده می شن. این که یک عقیده ای که خوشت نمیاد رو زودی با انگ زدن بخوای برطرف کنی کار کریمانه ای نیست. (125739)
 
ناشناس 3
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۲:۵۹:۱۷
معرفی می کنم آقای..... از سفارت فرانسه ! نگران نباشید به زودی به ایران عزیز باز خواهید گشت ! شما اگه سفارتی نیستی چرا بهت بر خورده ! شما اگر مخالف دولت کریمه بودید یا شما رو بیرون می کردند یا خودتان در دولت کار نمی کردید چون با این کار به کشور خود خیانت می کنید ! در پایان باید بگوییم 4 سال پیش که ما اینجا مطلب می نوشتیم شما تو facebook بودی ! (125804)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۳:۰۴:۵۲
شما اگه سفارتی نیستی چرا ناراحت شدی ! سفارتی ها مگه درسم می خونن ! دانشجو ! (125806)
 
هادی رجبی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۹:۲۱
آقا میخوای به احمدی نژاد رای بدی بده ولی جون مادرت اخلاق علوی و این چیزا رو خراب نکن !
ما اگه نمی تونیم علی (ع) باشیم ، دیگه علی(ع) رو مثل خودمون نکنیم لطفا ! (125727)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۷:۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم

واقعا این برنامه منسجم تر و عالی تر از برنامه آقای موسوی بود. در برنامه آقای موسوی به موارد جزئی پرداخته شد که بعضا تناقضاتی هم در آنها موجود بود (کاهش هم زمان نرخ بیکاری و تورم - حمایت از صنایع داخلی و نرخ تورم - حمایت از صنایع بزرگ و نرخ بیکاری و ...). این سخنرانی به نظر جامع می رسید. در رابطه با پیشرفت های اخیر از جمله چند برابر شدن ظرفیت تولید کالاهای صنعتی مثل فولاد، سیمان و ... که اعداد و ارقام دقیق و مستدل ارایه شد. مقایسه کنید با معیارهای آقای موسوی که تنها بر اساس مشاهدات میدانی خود سخن می گفتند و اصلا اشاره ای هم به کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری نکردند. به علاوه آقای موسوی تقریبا از سیاست خارجه در برنامه هایش چیزی نگفت (جز اشاره ای به فلسطین). از طرفداران آقای موسوی می خواهم اندکی انصاف داشته باشند و این سخنرانی را با سخنرانی کاندیدشان مقایسه کنند. (125091)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۶:۵۱
عزیزم توجه کن که این سخنرانی برای کارشناسان انجام نمی شود! برای عموم مردم است بنابراین اشاره به مصداق دقیقا کار درستی است که موجب فهم بهتر مطلب می شود.
مگر خود آقای عزیز شما به مصداق های فولاد و مس و ... اشاره نکرد؟
راستی البته نگفت که کلنگ این طرح ها کی خورده بوده؟
نگفت که آیا اگر کسی دیگری هم غیر از ایشون بود با این وضعیت و توان صنعتی که کشور در ابتدای دوران ایشون داشت و این همه درآمد نفتی و گازی آیا کسی دیگر نمی توانست این کارها رو به اتمام برسونه؟
یه کم انصاف داشته باشین؟ آخه هیچ انسان با تدبیری و با کفایتی تو این مملکت پیدا نمی شه که باید این جوان که سابقه ی مدیریتی قبل از دولت نهم نداره بشه وزیر! صنایع!
خوب طبیعیه که این وزیر باید یه متولد 59 رو هم بکنه رئیس سایپا! همه چیز باید با هم متناسب باشه آقا جان! (125318)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۵۸:۰۱
لابد به نظر شما هنر در این است که بدون آمار و ارقام یک سری نتیجه گیری نادقیق انجام بدهیم و مردم را فریب بدهیم. یکی از افتخارات دولت بازکردن فضای مدیریت بوده است. (125683)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۷:۱۴
همه اینها را که گفت تو 4 سال انجام داده؟ بابا تو کی بودی. ابر مرد چجوری این کشور خراب رو که بهت دادن اینجوری تو 4 سال آباد کردی؟ تو 4 سال که نه، تو همون سال اول گفتی همه چیز درست شد. (125092)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۷:۱۶
سلام
من الان نمیخوام انتقاد کنم ولی میخوام بگم که هدف این برنامه گفتن برنامه های رییس جمهور آینده بود نه تعریف و تمجید از مردم و ملت! (125093)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۲:۵۹
هر چند ايراد بنده هم هست اما به همه كانديداها وارده و ناشي از اين برداشت تاحدي درست آنهاست كه متاسفانه مردم ما به شعارها بيش از انسجام برنامه‌ها توجه دارند (125395)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۰۹:۲۴
بي نظير عمل كرد . (125097)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۱۰:۴۴
جالب است دو نفری که اولین نظرات را در تحسین نطق آقای احمدی نژاد گذاشته اند هر دو از آمریکای شمالی بوده اند. از آمریکا و کانادا. به نظر می آید حضور آقای احمدی نژاد منافع بیشتری برای ایرانیان خارج از کشور داشته باشد تا مردم داخل کشور. (125098)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۷:۱۵
اين احتمال را بدهيد كه دليل آن اين باشد كه آخر شب ما براي آنها اول صبح است و در آن زمان ايراني‌ها كمتر و آمريكائي‌ها بيشتر در اينتر نت حضور دارند

ضمن آن كه شما اين همه طرفداران داخلي احمدي‌نژاد و طرفداران خارجي ميرحسين و ديگران را هم ببينيد. (125402)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۱:۲۲:۲۷
خير بنده همان زمان 25-9-2009 فرستادم نگاه كنيد كجا و كي درج شد.الكي توجيه نكنيد. (125790)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۳:۵۷
دلیلش این است که بسیاری از افراد بر مبنای روابط شخصی با مسئولین دولت نهم و بدون داشتن شایستگی به ماموریتهای نان و آب دار خارج از کشور اعزام شده اند و حالا آنها بیشتر از همه مردم ایران دغدغه تداوم این دولت را دارند. (125510)
 
saba
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۴:۴۶
mozo in ast ke besiari az iraniha inja karhaye besiar sathe paiini darand va gahi az tarafe emrikaiiha be ellet haye gonagon mesle nafahmidan zaban, morede tamaskhor gharar migirand. be hamin ellat harfhaye aghaye ahmadinejad ke gharbiha ra adam hesab nemikonad, dele inha ra khonak mikonad . mesle bache ke zoresh be bozorgtar nemirese, babash ro seda mikone!. (125637)
 
اردشیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۱۱:۱۰
1- بی نظمی شدید مالی :
دولت آقای احمدی نژاد بیشترین درآمد را در بین دولت های تاریخ ایران زمین داشته است . لکن بدون توجه به مصالح نسل های آینده ریخت و پاش مالی گسترده ای را موجب گردید تا محبوب قلوب گردد مثل پدری که درآمد بادآوردهای به او رسیده باشد و هر وسیله غیر ضروری که اهل خانه بخواهند بخرد و فکر اقتصاد آینده خانواده نباشد . آنقدر پول بی محل چاپ گردید که الإن یکی از افتخاراتش در انتخابات آنست که نقدینگی که خودش بی رویه پخش نموده بود اخیرأ جمع کرده است . انگلیس و نروژ و کویت هم صادر کننده نفت هستند چرا ذخایر ارز آنها دهها برابر ذخیره ارزی ماست؟

2- عدم استفاده از نیرو های کارآمد :
بیشترین پست های کلیدی دولت محترم به فارغ اتحصیل های دانشگاه علم و صنعت و همکاران آقای احمدی نژاد در شهرداری تهران واگذار شده است . این امر باعث شده است که دولت از همکاری نیروهای کارآمد نخبه محروم گردد.

3- موضوع عدم صلاحیت بعضی از افراد نزدیک رییس جمهور محترم که اکثریت صاحبنظران بر آن تأکید نمودند و حمایت بی محابای رییس جمهور محترم از آنها کاملأ سئوال برانگیز بود و در مورد آقای کردان به اوج خود رسید .

4- چطور ممکن است وزیری که ثروتش به صدها میلیارد تومان میرسد داعیه گسترش عدالت داشته باشد. فرض که این ثروت بطور قانونی کسب شده باشد آیا نباید ایشان به عنوان فردی از زمامداران حکومت اسلامی شیعی به بزرگان مذهب ما تأسی کرده و مال خویش را در اختیار اقشار محتاج قرار دهد . (125101)
 
ایرانی مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۱۳:۱۷
احمدی نژاد 88 یک سر وگردن بالاتر از احمدی نژاد 84 است. امروز شخصیتی نو به واسطه 4 سال خدمتگزاری و نوکری خلق خدا و به واسطه 4 سال حمایت از مستضعفان عالم در این مرد متولد شده است. این مرد دیگر از ما هم حرف نمی زند تمام حرفش ملت شده است. قدرت های جهانی و بلند گوهای داخلی اش در نگاه این مرد به حساب نمی آیند. با آن که می تواند خیلی ساده و عوامانه صحبت کند از پرتقال و چای و ... چیزهای ملموس بگوید سخنانی می گوید که در عین سادگی پشتوانه تئویکی به عمق انقلاب و اندیشه امام دارد. اعتماد به نفسش در مقابل این همه توهین و تخریب انسان را به یاد بهشتی ها و رجایی ها می اندازد.
مردم ایران ! بیاییم فارغ از اخبار سایت ها و روزنامه ها و نظرات دیگران یک بار دیگر این 4 برنامه تلویزیونی را گوش کنیم. بیندیشیم که کدام یک از نامزدها شایسته تر برای ایران و ایرانی است ؟ کدام یک اعتماد به نفسی به وسعت توانایی ایرانیان دارد ؟ کدام یک شجاعت خود را در عمل نشان داده ؟ کدام یک عزت ایران را به معنای حقیقی می خواهد ؟ کدام یک دنیا دیده تر و ایران دیده تر است ؟
مردم ایران بیایید فکر کنیم مبادا فکر نکردن ما باعث شود که بعد از رفتن این مرد بزرگ از بین ما افسوس بخوریم که چرا او را تنها گذاشتیم ؟
نگذاریم تجربه تلخ امیر کبیر بهشتی و رجایی برای ملت ایران تکرار شود. (125103)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۵:۴۴
نترس ما که افسوس نمی خوریم (125365)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۱:۰۰
دوست عزيز . به فرض كه آمار ها هم درست باشد نكته مهم آن است كه اگر شما اندكي با ماهيت پروژه عمراني آشنا باشيد آنهم از نوع مواردي چون ..
كارخانه توليد فولاد،كارخانه سيمان،كارخانه آلومينيم و توليد محصولات پتروشيمي
متوجه مي شويد كه امكان ندارد چنين پروژه هايي تنها محصول 3.5 سال كار دولت نهم باشد . امكان سنجي، فاز يك و فاز دو در چنين مواردي اگر اصولي و در بهترين حالت اعتباري انجام شود حداقل يكسال به طول مي انجامد و اجرا نيز به حدود 5 سال نيازمند است ...حال چگونه دولت اين اقدامات را دربست در سياهه كاري خود مي داند .
اگر تنها اقدام دولت اصلاحات و سازندگي را منطقه عسلويه بدانيم ، باز هم ماندگاراست.
البته طرح هاي زود بازده از پروژه هاي اين دولت است كه اي كاش با آمار به ميزان موفقيت اين طرح، ميزان افزايش بدهي هاي مشكوك الوصول به بانك ها و ميزان تاثير آن در افزايش نقدينگي اشاره مي شد. (125342)
 
ali
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۲:۰۹
مثل اینکه برخی از دوستان مخالف رئیسجمهور که خودشون توهم و شایعه آمار غلط دولت رو سر زبانها انداختن حالا دیگه خودشونم باورشون شده که این شایعه درست بوده

در ضمن حتما کلیپهای مربوط به جشن به اصطلاح حماسه دوم خرداد امسال چقدر با اون آرمانهای امامی که میر حسینحامی اوناست مطابقت داره! باید از میرحسین پرسیدکدوم اما؟نکنه اصطلاح اما هم معنی خاصی داره که ما تازه به دوران رسیده ها نمی دونیم! (125393)
 
behzad
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۲۱:۰۸
man ham yek iraniye kharej az keshvar hastam shayad az biron eghtedare iran va sehate harfhaye ishan ra behtar bebinam v a ba shohaat migoyam be ishan ray midaham chon aberoye az dast rafteye mara dar in 30 sal kharid. faghat ahmadi nejad. (125108)
 
جلالی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۶:۵۳
اصلاحطلبان 8 سال سر کار بودند و در چهار سال دوم از صندوق ذخیره ارزی 10 بار برداشت کردند آنهم بیش از دولت احمدی نژاد در دولت نهم با اینکه واریزی به صندوق ذخیره ارزی بیشتر از دولت خاتمی بوده اما برداشت از حساب ذخیره ارزی کمتر از دولت خاتمی بوده این را آمار ی که در همین سایت منتشر شد نشان می دهد. با این حال اصلاحطلبان فقط و فقط در مورد حساب ذخیره ارزی و خیلی چیزهای دیگر به مردم دروغ گفتند چطور حرفهای اصلاحطلبان دروغگو را باور کنیم لطفآ درج کنید (125401)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۹:۰۲
و لابد دقیقاً به همین دلیل هم بوده که دولت محترم نهم هرگز موجودی صندوق ذخیره ی ارزی را اعلام نکرده است! (125422)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۱:۴۹
و جواب اشتباهات آقاي جهانگيري هم به ايشان داده شد! (ان شاالله كه اشتباه بوده!) (125405)
 
سید مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۳۰:۵۶
امام خمینی ره را اگر یادتان باشد در جمله کوتاهی فرموده بودند هی نگویید من در این 3 نطق که پخش شد جز من و گروه من و مشاوران من چیز دیگری نیافتیم ولی باالحق که ذره ای از خودش نگفت و تمام از دولت و مردمش گفت وانقدر شجاعت داشت که بگوید در مواردی هم اشکال بود که این راهم میدانیم که کار شکنی بوده به امید ایرانی سر بلندتر امروز (125113)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۱:۳۵
اولاً تکیه کلام موسوی و رضایی من نبود ثانیاً بعضی از دوستان چقدر ساده لوحند دارید رییس جمهوری را انتخاب می کنید که باید چهار سال سرنوشت کشور را رقم بزند از کلمه من استفاده نکردن و ساده زیستی... خوب است اما تمام صفات کافی برای یک رییس جمهور نیست ثالثاً شما به لفظ گوش کردید معنی سخن ایشان را مرور کنید و اگر بجز \"من\" چیزی در آن یافتید بنده را نیز مطلع سازید. (125304)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۹:۰۳
عزیزم خودبه که خودت داری می گی:
دولت من
مردم من
کارشناسان غیر دولتی و مخالفان آقای احمدی نژاد هم آدم نیستند (125367)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۳۲:۴۰
کاش به جای اینکه نامزدها وقت خود را به پاسخ گویی به تهمت های یکدیگر بگذرانند، به ارائه برنامه می پرداختند. کاش سنگ بنای این جر و بحث های بی فایده را برخی نمی گذاشتند. (125114)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۶:۰۳
احمدي‌نژاد تنها كاري كه ديشب نكرد، پاسخگويي به تهمت‌ها بود و احتمالا اين كار را براي مناظره گذاشته (125409)
 
غزل
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۴۲:۳۷
1- درو كردن زحمات گذشتگان هنر زيادي نمي طلبد. ايشان بفرمايند خودشان اين 4 سال چه گلي به سر مملكت زده اند كه اميد به آينده در مردم در فرود خود است نه اوج؟!

2- مردم به نوكر و چاكر نياز ندارند بلكه مديري مدبر و آگاه به دور از هياهو و هوچيگري مي خواهند كه به جاي نابود كردن زيرساختهاي مديريتي كشور و هدر دادن 30 سال تجربه كه با خون دل به دست آمده بود در جهت استفاده بهتر و به روز آنها عمل كند.

3- اي كاش براي يك بار هم كه شده نيتمان در انجام كارها عزت ايران و ايراني مد نظر باشد نه دشمن و استكبار كه در بيشتر موارد ساخت ذهني افراد است نه واقعيت.

4- زير سوال بردن كامل 26 سال گذشته (قبل از اين دولت) = زير سوال بردن دوران امام و رهبري آيت ا... خامنه اي است.

5- اميدوارم كه اين بار مردم اول از روي شعور و بعد از روي شور دست به انتخاب صحيح بزنند.

6- همراهي كردن با نابودي كشور عين خيانت به امام- خون شهدا و تمام ملت ايران است.

(اميدوارم سايت الف اين را منعكس كند) (125118)
 
غزل
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۴۶:۰۰
1- درو كردن زحمات گذشتگان هنر زيادي نمي طلبد. ايشان بفرمايند خودشان اين 4 سال چه گلي به سر مملكت زده اند كه اميد به آينده در مردم در فرود خود است نه اوج؟!

2- مردم به نوكر و چاكر نياز ندارند بلكه مديري مدبر و آگاه به دور از هياهو و هوچيگري مي خواهند كه به جاي نابود كردن زيرساختهاي مديريتي كشور و هدر دادن 30 سال تجربه كه با خون دل به دست آمده بود در جهت استفاده بهتر و به روز آنها عمل كند.

3- اي كاش براي يك بار هم كه شده نيتمان در انجام كارها عزت ايران و ايراني مد نظر باشد نه دشمن و استكبار كه در بيشتر موارد ساخت ذهني افراد است نه واقعيت.

4- زير سوال بردن كامل 26 سال گذشته (قبل از اين دولت) = زير سوال بردن دوران امام و رهبري آيت ا... خامنه اي است.

5- اميدوارم كه اين بار مردم اول از روي شعور و بعد از روي شور دست به انتخاب صحيح بزنند.

6- همراهي كردن با نابودي كشور عين خيانت به امام- خون شهدا و تمام ملت ايران است.

(اميدوارم سايت الف اين را منعكس كند) (125121)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۴۹:۱۵
هر آدم عاقلی میدونه که
حرف حساب جواب نداره
دقت کن ...
حرف حساب جواب نداره
هیچ پاسخی به این همه انتقاد و حرف حساب (نه تخربب) نداشته و ندارد (125124)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۰:۲۵
جریان چک های که به مجلس دادید را بگویید؟ نظرم توهین ندارد. (125126)
 
Amir
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۱:۱۹
من نمیتونم به آمارهایی که ارایه کردن اعتماد کنم. اگر واقعا اینها درسته، پس چرا اوضای ما به این صورت هست... اگر ایرانی تو دنیا سربلند هست، این همه انگشت نگاری و توهین چرا... کار به جایی رسیده که کشورهای همسایه(که تا چند سال پیش، بله قربان گوی ایران بودن) هم هرگونه توهینی رو نثارما می کنند. آیا همه ی دنیا دشمن ما هستند و فقط بورکینافاسو و زیمباوه و .... دوست ما هستند؟ بنده باشخصه با سیاست های ایشون موافق نیستم. به امید اعتلای ایران (125127)
 
احسان بزرگی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۲:۵۴
جدا که مرحبا به این همه صلابت و عزت و شعور و معرفت

ای کاش دیگر کاندیدا یک مقدار توجه می کردند و یاد می گرفتن.
انتظار داشتم یک کلمه در رابطه با این همه فضای تخریب حرفی بزنه اما خودش می دونه و اعتقاد راسخ داره که عزت و ذلت دست خداست.
و یعز من یشاء ...

همچین این دعای فرج رو که اول صحبتش می گه انگار همه وجود انسان رو به ایمان خودش و به عزمت اسلام معطوف می کنه...

آقای موسوی و عزیزان اصلاح طلب......زمان تخریب و تهمت و توهین و خودزنی و مظلوم نمایی چند سالی است به پایان رسیده و به فضل خدا به دکتر احمدی نژادی رای می دهیم که ذره ای اخلاق مداری را بر خلاف مدعیانش از یاد نبرد و ذره ای از توکلش به خدا در برداشتن گام های عزتمند کم نشد...

و این وعده راستین خداوند است که می فرماید :

و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
هر کس حقیقتا به خدا توکل کند، همانا او برایش کافی است.



انشاالله (125128)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۳:۵۶
نظر آقای مشایی در مورد اسراییل چیست؟چرا او هنوز در کابینه ی شماست؟ علت حمایت شما جیست؟ (125130)
 
یک ایرانی مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۸:۰۸
امید وارم که مطلب بنده بر حسب آزادی سخنی که آقای رییس جمهور اشاره
فرمودند منتشر گردد:

محسن آرمین در واکنش به ننگین خوانده شدن معاهده سعدآباد از سوی احمدی نژاد گفت: «مقام معظم رهبری امضای این معاهده را موفقیتی دانستند که توانست توطئه آمریکا برای انزوای ایران در سطح جهانی را شکست دهد

عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در گفتگو با قلم نیوز، گفت: «قبل از انقلاب مارکیست‌ها به نوشتن وارونه و تحریف شده تاریخ معروف بودند و توده‌ای‌ها به عنوان سردمدار و استاد این جریان گوی سبقت را در تغییر و تحریف تاریخ به شیوه ی دلخواه خود از سایرین ربوده بودند».

وی افزود:‌ «امروزه در قبال تحریف‌های آشکار وقایع 4 سال گذشته کشور و دروغ‌های عجیب و غریب برخی دولتمردان باید گفت صد رحمت به توده‌ای‌ها و مارکیست‌ها چرا که آنان تاریخ 100 سال گذشته را که همه شاهدش بودند‌، تحریف می‌کنند».

وی عنوان شدن اشتباه «قرارداد» سعد آباد به جای «معاهده» سعد آباد را یا ناشی از کم‌اطلاعی رییس جمهور از تفاوت معاهده و قرار داد و یا حرفی غیر واقعی عنوان کرد و افزود: «معاهده سعدآباد پس از تصویب در شورای عالی امنیت ملی به تایید رهبری رسیده و همگان مطلعند که امضای موافقت‌نامه‌ای در این سطح بین‌المللی و از جمله مصوبات این شورا بدون تایید رهبری اجرا نخواهد شد. به خاطر دارند که مقام معظم رهبری امضای این معاهده را موفقیتی دانستند که توطئه آمریکا برای انزوای ایران در سطح جهانی را شکست دهد و دولت خاتمی با این اقدام ضمن حفظ حق فن‌آوری هسته‌ای برای کشور، موجبات جلب اعتماد افکار عمومی جهان و جدایی موضع اروپا از آمریکا به نفع کشور را باعث شد».

آرمین ادامه داد: «آن معاهده مانع اتحاد اروپا و آمریکا برای افزایش فشارهای جهانی برای تحریم ایران شد و اهداف صلح طلبانه فناوری هسته‌ای کشور را به دنیا ثابت کرد. در حالی که اکنون فردی به عنوان رییس جمهور و بالاترین مقام اجرایی کشور، آن موفقیت را شکستی ننگین تلقی کرده که به مثابه همان تحاریف تاریخی است».

آرمین همچنین درباره انتقادات احمدی نژاد به سیاست خارجی دوران اصلاحات که گفته بود ایران در 4 سال گذشته 15 بار در معرض حمله آمریکا قرار گرفته بود، گفت: «انسان متعجب می‌ماند از این تحریفات که چگونه تدابیر و سیاست‌های مدبرانه خاتمی و دولت اصلاحات به رغم تلاش‌های کشورهای عربی برای متقاعدسازی حمله آمریکا به ایران به جای عراق، محقق نشده و به عکس سیاست‌های عجیب دولت نهم که مدعی نجات کشور است موجب شدیدترین تهاجمات و تهدیدات علیه کشور و منزوی شدن ایران در جامعه بین المللی شده است، به طوری که رییس جمهور ایران در مراسم رسمی شام کشور میزبان دعوت نمی‌شود؟! این دولت، وارونه‌ترین و عجیبت‌ترین دولت‌هاست». (125136)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۰:۵۸:۳۳
بنده به آقای احمد ی نژاد احترام میگذارم ولی چند سئوال دررابطه با صحبتهای ایشان به نظرم میرسد وآن این است آیا ما درصد بیکاریمان کمترشده ودیگراین که ایشان فرمودند اکثر کارخانجات چرخه تولید خوبی دارند وآیا براستی صادرات کشور نسبت به قبل بیشتر شده پس این تورم ورکود ادامه دار ازمدیریت ناتوان اجرایی کشور سرچشمه نمیگیرد (125137)
 
حسن نوروزی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۰۰:۳۲
با سلام.
به نظر من، احمدی نژاد از يک تفکر يکپارچه و سيستمی برخوردار است که او را از خردنگری و سطحی انديشی دور می کند. او رسالت تاريخی برای انقلاب اسلامی قائل است و ساختِ ايران را در پيوند با اثرگذاری جهانی تفسير می کند. آفرين بر احمدی نژاد که با سخنانش و انديشه هايش که برگرفته از انديشه های امام (ره) و رهبری (مدظله) است به بازمهندسی و تهذيب ساختار فکری و فرهنگی جامعه انقلابی در مسير تکاملی اش می پردازد. (125139)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۴:۴۰
آقای نوروزی عزیز!
تفکر سیستم یعنی چی؟
یا معنی تفکر سیستمی را نمی دونی یا اینکه یکی چیزی گفتی تا حمایت کرده باشی! (125296)
 
بهمن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۰۴:۱۴
سلام
با عرض احترام به دوستان
متاسفانه ایشون دوباره نشون دادند که دست از سر مقدسات ور نمی دارند ایشان به جای اینکه خودشون رو معرفی کنند دوباره عرض کردند که مدیریت امام زمان است که مملکت را می چرخاند. کسی هم نیست از مراجع محترم و بزرگوار به ایشان تذکر دهد که مقدسات برای همه ماست شما به چه حقی آنرا مصادره کرده و مشکل بی سابقه تورم و بیکاری را به امام زمان نسبت می دهید. دوستان یک کم فکر کنید. ایشان واقعا باید پاسخ گو باشد که چطور میتوان از پس کنترل قیمت گوجه فرنگی بر نیامد اما ادعای مدیریت جهان کرد. به خدا قسم دنیا به این ادعاهای ما می خندد. لابد همه می گویند ملتی که نمی تواند مشکل تورم و بیکاری را حل کند چه ادعایی برای مدیریت جهان دارد. شما را به خدا احساساتی فکر نکنید. ما بابت خون شهدا مدیونیم. دنیا به انقلاب ما احترام گذاشت به رشادت جوانان ما در جنگ حسادت کرد . اما قطعا به این ادعای مدیریت جهانی آقای رییس جمهور خواهد خندید. (125140)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۵۰:۱۲
دنیا به هیچ کدام از این ها نه خندید و نه حسادت کرد. همه ی حماسه های ما رو تخریب کرد. کاری که امروز با احمدی نژاد داره می کنه و شما هم دارید تکمیل اش می کنید. (125741)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۲۷:۱۷
آماری که داری فقط بریا یک سال بوده و آماری که احمدی نژاد مقایسه کرد آمار برای دوره چهار ساله و دوره 40 ساله مملکت بوده ! (125492)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۵:۳۶
پاسخ آقاي جهانگيري قبلا داده شده است

از جمله توسط دبير ستاد فولاد كشور:
http://www.donya-e-eqtesad.com/Default_view.asp?@=148544

آيا ايشان واقعا فرق ظرفيت و توليد را نمي‌دانند؟ (125423)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۴۵:۵۵
با سلام و احترام . رییس جمهور نشان داد که واقعا لیاقت ریاست جمهوری ملت بزرگ ایران را دارد . ایشان امشب نمادی از متانت - تواضع - بزرگ منشی - ادب و احترام را به نمایش گذاشت . به راستی هنر سخن گفتن وتحلیل و گزارش توام با متانت و خونسردی را به همگان آموخت . و به جای حرفهای شعاری - احساسی - بدون نزاکت - پرخاشگرانه و تخریبی با رفتاری توام با متانت و خونسردی با زبان منطق و استدلال همگان را به تحسین واداشت و خود را به عنوان یک ایرانی بافرهنگ و فرهیخته مطرح نمود . من به عنوان یک ایرانی و مسلمان به خاطر داشتن اینچنین رییس جمهوری بافرهنگ و متواضع احساس غرور و افتخار میکنم . درود بر او (125148)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۴۸:۱۷
بمان که امیدم بماند (125149)
 
irani
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۵۰:۳۹
سلام:
یکی از نکات قابل توجه قدرت مناظره آقای احمدی نژاد می باشد.بسیاری از ایرانیان و دیگر مسلمان اروپا بخصوص از مصر,مراکش,... ازایشان بعنوان یک رهبر واقعی یاد می کنند.روز سخن رانی ایشان در نیویورک یک روز فراموش نشدنی بود . بقول دوستان مصری ایشان اعتماد بنفس مسلمانان اروپا را برگرداند.تلاش ایشان برای مهار قدرت افسار گسیخته بازاریان فابل ذکر است. (125150)
 
hamid
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۵۱:۰۶
از کابینهٔ آقای رئیس جمهور اگر یک وزیر دیگر هم استیضاح میشد (که نزدیک بود بشود) به جائی میرسید که برای کل کابینه باید رائ اعتماد بگیرد. آنهم در ۴ سال و با مجلسی که اکثریت حامیان ایشان بودند.

حال ایشان چطور میتوانند از ثبات و مدیریت جهانی‌ حرف بزنند؟ (125151)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۱:۵۲:۳۰
1- من به عنوان یک فرد جامعه با همه آمار مثبت و کلانی که رییس جمهور دادند و ایران رو در همه زمینه های در اوج میدونن ولی وقتی در جامعه راه میرین و حرف مردم رو گوش میکنین بیشتر اونها گله میکنن که وضع معیشتیشون نسبت به قبل بدتر شده و به نظرم حداقل ما در زمینه اقتصادی مشکل داریم و در اوج نیستیم .

پ2- در رابطه به علم و دانش حتما ما پیشرفت کردیم و این ذات علم هست که رو به پیشرفت و تعالی هست و البته دولت هم در این پیشرفت نقش داشته ولی معیار پیشرفت علم میزان چاپ مقالات خارجی و اختراع نیست بلکه ماهیت اون اختراع و مقاله هست.آیا ارزش اختراع برق با یک پوست میوه کن اتوماتییک یکی هست؟

3- من برخلاف دوستان بالا اعتقاد دارم آقای احمدی نژاد اخلاقا و شرعا وظیفه داره که جواب حرفهایی رو که بقیه زدن رو بده.چون خیلی از مردم واقعا دوست دارن بدونن چرا این همه میوه خارجی یا شکر و برنج وارد مملکت شده.شاید دولت دلیلی داشته که ما مردم عادی نمیدونیم و بتونیم بفهمیم.ولی این چیزی که به ظاهر من میبینم این اقدامات دولت صحیح نبوده ولی اگه دولت توضیح بده شاید من بفهمم که اشتباه کردم.مگر معنای دولت پاسخگو جز این هست؟

4- حرفهای آقای احمدی نژاد پر از ملت بود ولی سابقه کاری ایشون بیشتر بر استفاده از خرد دوستان محدود خودشون هست تا خرد جمعی.مساله آقای مشایی ،ماجرای آقای کردان و نقدی کردن یارانه ها نمونه اش هست.

5- حرفهای کلان آقای احمدی نزاد در رابطه با مسایل کشور بسیار خوب بود ولی متاسفانه سابقه اجرایی ایشون نشون میده که بیشتر مسایل رو جزیی میخوان حل کنن.شاید مساله خریدن بیل و باز کردن جوب در زمان شهرداری ایشون یک مصداق این موضوع باشه.یا اختصاص یک مبلغ پول به یک شهر یا استان با پرسش از مردم که 100 میلیون خوبه بد اونا بگن نه بد ایشون بگن 200 خوبه و .......تا بعد مثلا بگن خوب 400 میلیون این هم کلان نگری نیست. (125152)
 
Mehdi
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۲:۰۰:۴۱
با سلام

من هر چهار برنامه انتخاباتی را دیدم. آقای کروبی که برنامهی نداشتن، فقط از قدرت و منم استفاده کردن. ظاهراً مشگل ایشان آن است که نتوانستن بیشتر قدرت بگیرن بخاطر روند کنونی‌ نظام. پس دارن این فرایند را نقد میکنند.

آقای موسوی هم که تکیه بر منم داشتن در تمام برنامه. فقط اشاره کردن به چند تا مشاهده میدانی، از قبیل برنج، پرتقل، شکر، ولی‌ راه حل و برنامه ندران. ایشان خرده نگار هستن. بنظر من ایشان در حد گرفتن این massoliyat نیستن.

آقای رضایی، بهترین از لحاظه داشتن برنامه بودن. ظاهراً ایشان به مسأل کلیتر نگاه دارن و برای آنها راه‌حل دارن. ایشان شعار نمیدن. بنظر من از لحاظه داشتن دیده کلی‌، ایشان بهترین است.

آقای احمدی‌نژاد، تمرکز روی ملت دارن. که این خوب است. ایشان بیشتر غرور ملی‌ را تهیج کردن و موفق هستن در این. در مورد برنامه هستی خوب عمل کردن. ولی‌ ایشان برنامه برای مشکلات ایران ندادن.

حال باید دید بین رضایی و احمدی‌نژاد کدام پیروز میشون.

مهدی از آمریکا (125154)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۲:۱۳:۲۶
در پاسخ به اون دوست که گفتن آقای احمدی نژاد از من استفاده نکردنو از \" ملت ایران \" صد بار استفاده کردند
قطعا هر بیننده ای متوجه می شه که این لحن استفاده از عبارت ملت ایران به مفهوم خشوع آقای احمدی نژاد در مقابل ملت نیست، بلکه اینقدر ایشون غرور کاذب در اظهار نظرشون دارن که اقدامات و تصمیم گیریهاشون رو اقدامات و تصمیمات کل ملت می دونن!
تست این موضوع هم ساده است ! دوباره صحبت ها رو بشنوید و به جای ملت ایران کلمه ی \" من \" رو جایگزین کنید، در اغلب موارد هیچ اشکال دستوری پیش نمی یاد! (125159)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۵۳:۳۴
این هم شد معیار؟
در همین جمله ی شما اگه به جای احمدی نژاد کلمه ی موسوی رو بذاریم هم هیچ مشکلی پیش نمیاد. این یعنی اینکه تو منظورت میر حسین موسوی بوده؟! (125742)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۲:۲۱:۵۴
1- چرا آقای رئیس جمهور در مورد تورم 25 درصدی که 4 سال است امان ملت را بریده و سفره ها را کوچک نموده توضیحی ارئه نکردند؟

2-کاش ایشان می دانستند که موشک های شلیک شده فقط برای امنیت ایشان و دوستان پشتیبانشان مهم است ولی برای من که فارغ التحصیلی بیکار هستم.داشتن شغلی مطمئن،امنیت روانی و جسمانی مرا تامین می کند؟

3- کاش ایشان توضیح می دادند که با ارائه طرح تحول اقتصادی و در تنگنا قرار دادن نمایندگان محترم مردم در مجلس برای تصویب این طرح و به تبع آن خاکستر نشین اقشار مستضعف،چه هدفی را دنبال می کنند؟

4- ایشان باید به ملت پاسخ می داد که با درآمد 270 میلیارد دلاری نفتی چرا فقط 9 درصد آن به دارایی و سرمایه ثابت تبدیل شده و بقیه صرف مصارف هزینه ای دولت عریض و طویل ایشان و واردات بی رویه می شود.

5-ادعای ایشان در مورد افزایش نشاط و امید دربین ملت بر طبق کدام معیار و ملاک و طرح پژوهشی و علمی است لطفا آمار دقیق آن را با تفصیل به مردم ارائه دهند.


6- در آخر نفهمیدیم چرا ایشان وقتی زحمات دولت ها ی گذشته را به رادیکال ترین شکل ممکنه زیر سوال می برد کسی به ایشان تذکر عدم تخریب و رعایت اخلاق انتخاباتی را نمی دهد.گویا معیارها دوگانه است.

7- و اینکه چقدر بین حرف و عمل دکتر احمدی نژاد فاصله است........... (125163)
 
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۲:۲۷:۱۹
با توجه به صحبتهای دکتر احمدی نژاد که دوشنبه شب پخش شد واقعا فهمیدم ایشان یک سیاستمدار حرفه ای است
هرچند برخلاف بعضی ها قیافه ی سیاستمداری نمی گیرد واقعا هوش بالایی دارد
و میداند چگونه و کجا و با هرکس چگونه رفتار کند.

به واضح دیدیم در این سخنرانی اشاره ای به دیگر نامزدها و انتقاداتشان نکرد
و در پی جوابگویی نبود.
بلکه به واضح سیاست 4ساله ی خود را بیان کرد. و با آماری کارامدی دولت خود را بیان کرد. که کاملا در جهت جذب آراء مفید بود.
و در رسانه ها هم گفت جواب اینها باشد در مناظره ها.

احساسی برخورد نکرد که بخواهد در جهت جو جامعه پاسخ گویی کند.

به واضحح ایشان بلد است با داخلی و خارجی چگونه برخورد کند.
با آمریکا و غرب بجای اینکه زیر بار برود زیر بار برد.
در رسانه های خارجی همیشه بیان کرد حاضرم با همه مناظره کنم.
جایی که مفید بود حرف زد جایی که نه حرف نزد.
جایی که لازم بود تند برخورد کرد جایی که نه با ملایمت رفتار کرد.

این رفتار آرامش بخش و متینانه اش باعث شد که رفتار تند و سریع دیگر نامزدها زیر سوال برود.

من فقط منتظر مناظره ها هستم
واقعا دیدنی خواهد بود.
با درود بر آنهایی که چه به احمدی نژاد رای میدهند و چه نمی دهند (125166)
 
مهاجر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۲:۴۳:۳۵
ايشان به چه حقي تصميمات آن زمان را كه با تاييد رهبري انقلاب در مسائل هسته اي انخاذ شده زير سوال مي برد ؟ بهتر هست در مورد گراني مسكن و محدوديتهايي كه در عرصه اينترنت و مطبوعات اعمال شده و سياست خارجي ضعيفي كه باعث انزواي كشور شده توضيح بدهند. توضيح دهند كه با پول نفت چه كردند و چرا در طول 4 سال حاكميت ايشان حتي يك مقام اروپايي با ايشان گفت و گو نكرده و اين همه قطعنامه عليه ما صادر شده است . شما به جاي حل مسائل كشور دنبال حل مسائل جهاني هستيد و با كشورهاي مهم جهان تعامل نداريد كه تقابل داريد. وجهه ايران و ايراني در دوران شما مخدوشتر از هميشه شده و حتي روحانيت نيز حاضر به حمايت قوي از شما نيست. خدا عاقبت ملت ايران را به خير كند. (125169)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۵۶:۲۹
عزیزم زیاد حرص نخور!
به این حق که رهبری خودشون هم بعدها گفتند که اون روند غلط بوده و اگر ادامه پیدا می کرد خودم وارد می شدم. برای پوشاندن ضعف هاتون رهبری نظام رو هزینه نکنید لطفا.
در ضمن خودت هم می دونی که همپالگی های امروز میرحسین چندان مطیع رهبری نیستند. (125743)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۳:۰۶:۱۴
من از وضع داخل ایران بی اطلاع هستم ولی این حرف دكتر احمدی نژاد كه مردم دنیا به خاطر ماهواره امید شرینی توزیع میكردند را با دو چشمانم مشاهده نمودم. با چشمان خودم دیدم كه چگونه مردم امریكا در میدان اصلی شهر نیویورك (times square) با توزیع شرینی و تبریك به یكدیگر موفقیت فضایی و هسته ای ایران را جشن گرفته بودند. اشك شوق از چشمانم سرازیر شد و به ایرانی بودن خود و داشتن رییس جمهوری چون دكتر محمود احمدی نژاد با تمام وجود بالیدم. (125174)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۷:۲۷
کاش صداقت به خاطر انتخابات جاي خودش رو دروغ نده، شما که اينو مي گي لطفاً بگو چه طور و چرا بايد مردم آمريکا اين کار انجام بدن. (125300)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۲:۲۴
دوست عزیز تو در ساحل سلامت نشسته ای و ...
نمیگم موفقیت فضایی چیزه کمیه ولی دوست عزیز به آمارها توجه کردی؟
به قول دوستان :
\"چگونه براحتی دروغ بگوییم\" فیلمی از م.ا.ن از شبکه یک رو آنتن رفت.
بیاید واقع بینانه به مساله نگاه کنیم و مجوع عملکردها را در نظر بگیریم نه اینکه با یک مورد(که آنهم ایشان شروع کننده شان نبود) به نایید فردی برویم. (125384)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۵:۰۱
افرین و صد افرین به دولت امریکا که اجازه داد شما و دوستان دولت مخالف جشن وشیرینی پخش کنید و دوست دارم چشمانت ببندید و بر عکس تصور کنید که دوستان امریکا در تهران اخاطر پیشرفت کشور امریکا که روزانه هم هست جشن بگیرند رفتار دولت کریمه و عدالت خواه و اسلامی چگونه (125398)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۰:۱۸
فرقش اینه که دولت آمریکا داره با پول بادآورده ی مردم بدبخت فلسطین و عراق و افغانستان و سایر ملل به موفقیت دست پیدا می کنه و ما بدون حمایت هیچ کس دیگه. ما رو به کدوم گناه باید جلومون رو بگیرن؟ کسی رو چاپیدیم؟ یا خون ملتی رو تو شیشه کردیم؟ (125745)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۵۶:۱۸
اسم جايی که شما توش بودی نيويورک نيست. احتمالا نارمک بوده. اخه ادم حسابی يک دروغی بگو که حداقل يکی باورش بشه. حتما انتظار ثواب و جنگيدن در رکاب اقا را هم داريد با اين کارهاتون. اينقدر از دين و ملت هزينه نکنيد برای چيزی که خودتون هم نميدونيد چی ازش در مياد. (125421)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۸:۱۳
هر چند حرفت به نفع من است (طرفدار احمدي‌نژادم) اما جسارتا آيا اين حرف شما قابليت استناد دارد. آيا خبر و عكس آن در جايي درج شده يا خود شما عكسي از آن داريد؟ (125443)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۱۶:۳۴
آيا شما طرفدار احمدي نژادي يا اين كه مطلبي به كنايه يا حتي دروغ براي تخريب وجهه ايشان منتشر كرده‌اي؟

آيا ادعاي شما قابل تائييد است؟ (125624)
 
saba
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۳:۱۵
chi migi baba. ya man to emrica nistam ya shoma! (125644)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۳۹:۵۹
دوست عزیز:
چرا دروغ میگویید؟ من هم در نیویورک بودم و هیچ یک از مطالبی که شما میفرمایید رو مشاهده نکردم. (125779)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۳:۰۷:۱۱
دوست عزیز مطمئنی هیج اشاره ای یا انتقادی به دولت ها گذشته نکرد.(شاید من یه برنامه دیگه رو دیده باشم) (125175)
 
رحمان فوق لیسانس مدیریت
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۳:۱۳:۲۸
دوستانی که این همه شگفت زده شده اند از این حرفها و بعضی هم که انتقدر با توهین عجین شده اند که تفاوت توهین و انتقاد را متوجه نمی شوند
چه حرف تازه ای زدند جز توهین به شعور ملت
من توصیه می کنم به این دوستانی که شگفت زده ایشان هستند برای یکبار هم شده برای تجارت که هیچ برای سیاحت خارج از کشور برند و پول هم خرج کنند و فقط بگند من ایرانی هستم نحوه برخورد را بعد از ان به خاطر بسپارند
حرف از مدیریت جهانی و لافهای بزرگ دیگه در صورتی که نخود لوبیا هم از چین وارد میشود واقعا جای تاسف داره
کشور ما در این 4 سال چی از لحاظ اخلاقی به ان اضافه شد
رواج بیش از حد دلالی در کشور - درچه دوره ای در کشور مردم خرید و فروش وام می کردند
2- مدارک قلابی و توهین به شعور ملت یکی از انها زریبافان جوانکی که فقط با رابطه تونسته به این پستها برسه ایشان چگونه تونستند دکترای مدیریت علامه بیاند با خوردن حق چه کسائی به این مقام رسیدند (حق رفیق خود من با رتبه 2 علامه)مگه احمدی نژاد که میخواهد باند بازی را قطع کنه چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام اول از خودش شروع کنه
3- دوستانی که علاقه مند هستند می تونند یک اماری از کازخانه ها و بیکار شدن کارگراشون بگیرند
4- با این همه درامد نفتی ایشان چکار کردند کدوم کا زیر ساختی را انجام دادند
5- در زمینه ورزشی ما به کدام رتبه رسیدیم
6- درزمینه فیلم و سینما چون یک سری هزلیات سینمائی چه کاری انجام شد
و چرا از کارهای اصولی و معیارهای اجتماعی فرهنگی جلوگیری میشد
7- چرا شعار دولت اینه که هر که با ما نیست دشمن ماست
و خیلی چراهای دیگه
8- واردات بی رویه کفش - کاشی - مواد پلاستیکی منجر به بیکار شدن این همه جوان و تعطیلی کارخانه ها که می تونست هیچ کدام از این وارد نشه
لطفا از ان اتاقهای فکری که برای شما عزیزان گذاشتند بیرون بیائید و دنبال حقیقت باشید نه اینکه با تعصب هر حرفی را قبول کنید (125177)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۲:۴۷
من هرروز دارم با عنوان ایرانی بودن احترام می خرم. اگر فرانسوی باشند به تمدنم احترام میگذارند و اگر مسلمان باشند به رییس جمهورم. (125746)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۳:۲۳:۴۶
جدا دكتر واقعا تمام مردم ايران رو قبول دارند و اونها رو در اداره كشور شريك مي دونند.
خيلي جالب حرف زدند. مخصوصا كه جواب هيچ كدوم از هجمه‌ها رو ندادن (125178)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۳:۳۳:۱۱
من شخصا شمردم دقیقا 99 بار در 30 دقیقه گفتند ملت (ملت ایران)
حیف شد به صد نرسید. جدا از محتوای حرف های مطرح شده فکر می کنم این گونه تکرار یک کلمه در یک سخنرانی کوتاه از نظر قواعد بلاغی خیلی زیبند نباشه! (125179)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۰۲:۲۹
آمارهای مقاله های علمی درست است، ولی این روند از سالهای پیش از 84 شروع شده و میزان رشد تعداد مقاله ها (از ایران) در خاورمیانه نادر است. (این رشد هم به پیش از 84 برمیگردد). برنامه های موشکی و فضایی ایران هم پیش از 84 شروع شد و نمیتوان آنرا فقط به حساب 4 سال گذاشت. همچنین، جناب دکتر که به تعداد مقاله های چاپ شده در 4 سال میبالند، باید به خاطر داشته باشند که از نظرشان مدرک نداشته ی دکترای آقای کردان کاغذ پاره ای بیش نبود. چگونه است که اکنون از منزلت دانشمندان حرف میزند؟ (125183)
 
امير حسيني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۸:۲۲
اصلا فكر كنم اين چهار سال خلأ بود، نه؟ همه كارها رو قبلي‌ها كردند، اين دولت هم هيچ كاري نكرد!
انكار واقعيت‌ها تا اين حد؟! (125430)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۱۱:۵۴
جناب امیر حسینی، من دوباره نوشته ام را خوندم. من جانب انصاف رو رعایت کردم:
\"آمار ... درست است\".
\"... نمیتوان آنرا |فقط| به حساب 4 سال گذاشت\"
من هیچ جا نگفتم که این 4 سال خلا بوده... (125660)
 
reza
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۰۷:۳۷
salam man sual az raees jomhor va dostan u ina ast az 20,000 ekhtera dar doran ishan , chan adad az in ekhteraha be karkhane va mahsul nahaii resid. (125185)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۱۰:۵۸
احسنت به رییس جمهور شجاع و با درایت ایران
در اولین نطق تبلیغاتی، مبانی تفکر مدیریتی خود را بیان کرد. اعتقاد به اسلامی بودن حکومت و دولت، لزوم عزت مداری در رابطه با دیگر کشور ها، بازگشت به گفتمان انقلاب، و...
به احمدی نژاد افتخار می کنم و او را مایه ی پیشرفت و استقلال و عزت کشورم می دانم. (125186)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۱۵:۱۹
چیز جدیدی نگفت. قبلا هم این موارد را گفته بود. (125187)
 
کا مران از آمریکا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۲۰:۴۸
واقعا به کسانی که از کاه کوه ساختند چند نمونه زیر را میگم و خود مقایسه کنند

ـ آقای موسوی در جواب سوال انقلاب فرهنگی مثل آب خوردن دروغ گفت
که ایشان حضور نداشتند و آقای سروش جواب زیبائی دادن که مهمتر از تائید
بودن ایشان مسئله شرم داشتن موسوی از اظهار بودن در آن بود حال موسوی
ادعای اصول گرائی هم داره اونهم دست تو دست همسر جلوی دوربین که اصلا
تو معیار خانواده ایرانی نیست
نگاه کنید به میتینگ سالن ۱۲۰۰۰ نفری قسم میخورم تو آمریکا دخترا این
مدل اگر آرایش کنند و برند خرید یا سر کار همه فکر می کنند طرف فاسده
و اصولا اینجا دخترا اصلاآرایش نمی کنند قابل توجه موسوی و خاتمی اصول گرا
و زهرا رهنورد واسوه حجاب فائزه هاشمی

آقای موسوی در مورد اعدام های ۶۷ باز گفتن بنده هم نخست وزیر بودم هم هیچ کاره پس کم کم ایشان داره مثل
خاتمی خود را تدارکچی معرفی میکنه ولی به محض صحبت از تورم و اقتصاد
آقایون ادعا دارند همه کاره بودن

سیاست خارجی خاتمی هم گفتگو تمدن ها با گردن کج و پس گردنی خوری بود

از نظره من آمریکائی فقط زبان قدرت و زور میفهمه یک قدم عقب بری ۱۰۰ قدم میاد جلو و موضوع برنامه هسته ایی چه کاربری صلح آمیز چه نظامی
حق ایران و آمریکا و اروپا بیخود خودشون رو داخل کردن

آقای کروبی هم به افتضاحات بنیاد شهید خود برسند و مجلس منفعلانه

من از احمدی نژاد حمایت میکنم چون جائی که فائزه هاشمی داره فعالیت میکنه
یعنی مشکوک و اگر هاشمی کاره ایی بود کمر مردم رو با سیاست تعدیل خورد
نمی کردش (125188)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۷:۵۲
\"من از احمدی نژاد حمایت می کنم چون جایی که فائزه هاشمی داره فعالیت میکنه
یعنی مشکوک و اگر هاشمی کاره ایی بود کمر مردم رو با سیاست تعدیل خورد
نمی کردش.\"
تازه عجیبه که تو یه دوره میایم رای می دیم از لج هاشمی که خاتمی رای بیاره بعد دختر دروغگوی ایشون میاد میگه دوم خرداد رای به تداوم دوران هاشمی بود! خمارن اینا انگار! (125748)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۲۳:۵۳
همون کاغذ پاره های تحریم های دنیاست که ایشون داره با این لرز از روش می خونه. (125189)
 
ali az Boston
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۲۸:۴۳
سلام

خیلی‌ دوست دارم کسی‌ از دوستان ایشان رک و راست بیاید به \"ملت ایران\" بگوید که جناب رئیس جمهوری شما از کجا میدانید \"ملت ایران\" حاضر است این همه هزینه بدهد و تحقیر شود تا در عوض مثل کره شمالی اتمی‌ شود. آخر شما کجا و کی از \" ملت ایران\" این سوال را پرسیدید که از طرف \"ملت ایران\" حرف میزنید؟ شما اگر هم در دور قبل به همین حرفا رو میزدید امکان نداشت رای بیاورید. به صراحت آقای کروبی و دیگران میگفتید که این حد \"ملت ایران\" را تا این حد پست کنید و بعد در عوض فرض کنید ما اتمی‌ شدیم که چه؟ آیا این غیر از این هست که \"نظام ایران\" همچنا سر کار میماند و سر \"ملت ایران\" همچنا بی‌ کلاه؟ تازه در اون صورت \"نظام ایران\" طلب کار همین \"ملت ایران\" خواهد شد؟ امید ورم این پیام رو چاپ کنید تا شاید ایشان تجدید نظاری کند در این راه اشتباه. بخدا من از سر دلسوزی میگویم واگر نه هیچ مشکلی‌ با ایشان ندارم.

این که عوام فریبی کنیم که آمدن اوباما یعنی‌ تغیر نظر دنیا یا حتی آمریکا در مورد \"ملت ایران\" به خدا این عوام فریبی هست عزیزم من ۲۰ سال است در همین آمریکا دارم زندگی‌ می‌کنم. تو رو خدا بس کنید. (125191)
 
امير حسيني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۲:۵۰
از لهجه‌تون معلومه كه 20 سال در آمريكا زندگي كرديد؟ فكر كنم شما از جمله برادران مخلصي بوديد كه مي‌خواستيد بعد از انقلاب به آمريكا بريد ولي با خود گفتيد بگذار تا جنگ هست در جبهه‌ها بجنگيم و بعد از آن هم رفتيد آمريكا! (125438)
 
saba
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۴۷:۱۴
MAN NEMIDONESTAM PARCHAM EMRICA AVAZ SHODE! (125646)
 
پدرام
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۳۰:۳۲
چون دوستان دیگر نظر های احساسی را ابراز کردند و خواهند کرد، بنده فقط چند نکته عینی عرض می کنم.
1) رییس جمهور به سه مقطع اشاره کرد و به مقطع مهم جنگ اشاره ای نکرد. انشائ الله که بخاطر فراموشی بوده و دلیل دیگری ندارد!
2) آمار ها بدون منبع ارائه شد. خوب بود منابع آمار را هم ذکر می کرد (مثلا می گفت بنا به گزارش بانک مرکزی یا مرکز پژوهشهای مجلس...). .
3) رییس جمهور گفت \"نمی خواهم گزارش کار بدهم\" در حالی که بیش از نصف برنامه گزارش کار و آمار بود.
4) هیچ برنامه ای ارائه نشد. فقط تلویحا اشاره شد که اگر رییس جمهور شود اوضاع همان خواهد بود که بود.
5) کلا مطالب همان بود که بار ها در سخنرانی های داخلی گفته بود و مطلب جدیدی نداشت. البته خوشبختانه شبیه سخنرانی های خارجی نبود. در آن سخنرانی ها فقط از ملت فلسطین اسم می برد! (125192)
 
ب ر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۳۱:۵۴
یک کلمه حرف حساب نزد (125193)
 
Nasir
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۴۲:۱۷
aghaye raeesjomhoor enghadr az mellate iran tarif kardid, ye lotf bokonid enghadr khedmat nakonid be mellat, khadem nemikhan modir mikhan! (125195)
 
X
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۵۰:۴۲
واقعا با شنیدن این حرفها به همچنان خود باوریی رسیدم که ملت بزرگ ایران به قول ایشان در آستانه یک حرکت بزرگ در گام اول ریس جمهوری شایسته تر از ایشان برخواهد گذید. (125197)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۳:۳۰
ba salam khedmate jenabe X. hala be nazareh shoma khodaiish kodam yek az in 3 nafareh digar behtar az ishan hastand? mosalaman agar kaseh digari behtar az ishan bood man ham ray midadam. tarof ke ba kasi nadarim. sohbateh delsookhtan baraye kasi nist ke (125308)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۴:۵۱:۵۸
بعد از 4 سال هنوز عوامفریبی و کلی گویی و سو استفاده از دین و ملیت گرایی..
در این مدت ملت ایران را در سطح جهانی خوار ذلیل کرد
واقعا چرا به عملکرد خودش در این مدت پاسخ نداد؟
حیف که نماینده این ملت عظیم و باشکوه شخصیتی مثل ایشان باشد (125198)
 
هرمس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۵:۳۲:۴۴
به عنوان یک شهروند ایرانی در آلمان باید شوربختانه عرض کنم که آن چه در باب پرتاب ماهواره امید و بحث مدیریت جهانی ایران و شیرینی توزیع کردن و این مسائل توسط رئیس جمهور محترم گفته می شود ، چنین چیزی دستکم در آلمان وجود نداشته و ندارد. و در دیگر کشورهای اروپایی نیز وضع به همین منوال است. بلکه برعکس، به عنوان یک تجربه روزانه در برخورد با شهروندان آلمانی می گویم، دید منفی نسبت به سیاست های ما و آرزوی اصلاح سیاست های ما مدام گوشزد می شود. من نمی دانم رئیس جمهور محترم ما از کدام اروپا و جهان سخن می گوید اما اروپا و جهان موجود و واقعی البته به فرهنگ و تمدن باستانی ما احترام می گذارند و به همین جهت مایلند که ما نقش مثبت خود را ایفا کنیم اما از طریق تعامل عزتمند با دنیا. و یک تجربه شخصی را هم بگویم که تنها کسی که با من از رئیس جمهور ما سخن گفت یکی از طرفداران نئونازیست بود. من فقط یک تجربه خودم را می گویم و قصد تعمیم هم ندارم. اما درنمی یابم چرا میان آن چه در سخنان رئیس جمهور محترم گفته شده است با آن چه من نوعی در یک کشور اروپائی و استراتژیک برای کشور ایران مشاهده می کنم، همنوائی نیست. (125200)
 
پیرایش
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۴:۰۸:۱۷
آقای هرمس ! شیرینیها را در دیسکوتک پخش نکردند بلکه در جمع بسیاری از ایرانیان مسلمان و وطن دوست آلمان که حتی افراد آلمانی هم در آن حضور داشتند پخش کردند. (125812)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۵:۴۷:۲۸
انسان چقدر احساس عزت و سربلندی می کند وقتی این شخصیت متواضع و در عین حال عزیز را رئیس جمهور خود می بیند! خدایا بر توفیقاتش بیفزا! (125202)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۳:۲۷
دوست بسیار سرخوش، شما انگار نفستون از جای بسیار بسیار گرمی در میاد. اما مطمئن باشید که در همیشه روی یه پاشنه نمیچرخه و جایگاه شما هم فرق خواهد کرد. امیدوارم اون روز هم اینفدر سرخوش باشید. (125328)
 
برهمت
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۵:۵۲:۰۵
با سلام
چرا حتی یکی نفر از این همه مخالفی که رای منفی داده اند حاضر نیستند دلیل مخالفتشان را بنویسند؟ (125203)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۰۴:۴۰
با سلام

یکبار دیگر(همجون همیشه) از سخنان غرور آفرین دکتر احمدی نژاد بر خود بالیدم.

آمار های ارائه شده ، آن هم تنها در 4 سال ، مایه ی مباهات است.

به کسانیکه دغدغهاصلیشان نشاندن لبخند رضایت بر لب دشمنان ملت ایران

است،پیشنهاد میکنم ، عرت ملت ایران را در تبلیغاتشان به بازی نگیرند.

بی صبرانه منتظر مناظره های رو در روی کاندیدا ها هستیم. (125205)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۱۸:۱۹
متاسفانه نشانه ای از صداقت در صحبت های ایشان دیده نشد و به نظر من برای آبادانی کشور نیاز اساسی استفاده از همه گرایشهاست و از نشانه های پیشرفت یک ملت ریشه کنی قفر است . (125208)
 
عرفان پوردیان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۲۶:۰۴
اگر ساختن ایران و حضور فعال و با نشات و اثر گذار در جهان از یک جنسند، پس در این چهار سال چگونه انواع تحریم های اقتصادی و انزوای ملت در دنیا به سازندگی ملت ایران کمک کرده است؟ به غیر از از دست دادن ثرمایه گذاری خارجی و بوجود امدن انواع مشکلات اقتصادی. (125209)
 
mm
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۴۰:۱۸
انشاالله موفق باشند از شما همتشکرمیکنم (125210)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۵۷:۱۱
واقعا وقتی برنامه آقای احمدی نژاد رو با مثلا آقای موسوی می کنم کاملا پی به تفاوت های ایشون می برم. اگه بخوام نمره بدم مثل مقایسه عدد 10 (موسوی ) با 100 ( احمدی نژاد) . اولین اتکای احمدی نژاد قبل از هر چیزی به خداست و به همین دلیل همواره در بد ترین شرایط آرامش و متانت خودش رو حفظ کرده و همین توکل به خدا باعث اعتماد به نفس بالای اون شده، تبع بلند و عظمت وسعت و عمق دید اون قابل مقایسه با موسوی نیست او جهانی می اندیشه . او نه یک چهره ایرانی بلکه یک چهره جهانی و البته تاریخ ساز است. اندیشه او امروز به یک اندیشه جهانی تبدیل شده. و صد البته نقاط ضغفی هم داره.
متاسفانه تخریب و اهانت تهمت به احمدی نژاد از همون فردای دور اول انتخابات ریاست جمهوری شروع شد امیدوارم تاریخ روزی حقایقو به درستی بازگو کنه . (125211)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۵۸:۲۴
به به
کشور گلستان است!
شهر در امن و امان است
بیکاری زیر 10 درصد است
همه آسوده بخوابید (125212)
 
سید علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۶:۵۸:۳۵
ایشان در تمامی صحبتهایش از عزت وسر بلندی ایر ان صحبت کردند ایا عزت و سر بلندی و پایداری ایران بجز با ایثارگری شهدا جانبازان و ازادگان و م خانوادهمعزز شهدا در 8 دفاع مقدس بدست امده و اکنون ارامش در ایران میباشد ایشان در مدتی صحبت میکردند حتی یک اشاره به این موضوع نکردند چه برسد به این که تشکر کنند جای تاسف دارد فقط ایشان در شعار دادن و مطلوم نمایی حرف اول را می زنند من دعا میکنم که فردای قیامت شرمنده ملت و قشر ایثارگران نباشم (125213)
 
نورمحمدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۰۴:۱۱
سخنان اقای احمدی نژاد چند فراز داشت:

1-مدیریت کشور توسط امام زمان (عج) (پاسخ غیر مستقیم به مخالفان در رابطه با نابسامانی ها)

2-تکیه به امار که اطلاع از صحت و سقم ان حداقل برای ملت مشکل است ولی دلایل غیر واقعی بودن انرا در عمل حس میکنند.

3-جدا کردن این 4 سال از 26 سال گذشته و انتصاب همه موفقیت ها به خود و دولت خود ونیز وصل همه خرابی ها به دولتهای گذشته حتی دولتهای زمان امام (ره)

4-تکیه فراوان به کلمه ملت ایران و اقتدار ملی

5-تاکید مجدد به مسیر غلط مذاکرات هسته ایی در گذشته(به زعم خود)واصلاح این مسیر در دولت فعلی

6-و...

ولی انچه که در رابطه با هریک از موارد بالا در عمل خود را نشان میدهد ایا این سخنان را تائید میکند یا خیر ؟!.
پاسخ با ملت ایران است.... (125216)
 
يک آذري زبان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۰۴:۱۸
اميد دادن به مردم يکي از نکات بارز سخنان دکتر احمدي نژاد بود . کاري که ديگران با تخريب و سياه نمائي انجام نمي دهند و در اصل کل نظام را زير سئوال مي برند . آدم سخنان موسوي را که گوش مي دهد احساس مي کند در چند ماه آينده کشور سقوط خواهد کرد . اما دکتر احمدي نژاد بسيار متين و زيبا مردم را به بي توجهي به اين حرفها سوق داد . (125217)
 
جعفری
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۱۰:۱۹
معنی احیای اقتدار ملی ملت ایران را که اقای احمدی نژاد انرا منتسب به دوره ریاست جمهوری خود مینمود و مرتب از ان در صحبتهای خود اشاره میکرد در کنفرانس دوربان دیدیم. (125218)
 
جاویدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۱۸:۵۳
امارهای اعلام شده اصلا قابل استناد نیست و خلاف واقع است. در مورد بقیه موارد هم قضاوت روشن و اشکار ونیازی به تفسیر ندارد. (125219)
 
سیروس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۲۴:۱۹
صداقت اقای احمدی نژاد را در ولایت مداری ایشان دیدیم!.مگر مقام رهبری در جریان موافقت نامه سعد اباد نبودند؟.وانگهی چرا ایشان مفاد ان موافقت نامه را بصورت مخدوش به مردم اعلام میکنند؟!. (125222)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۹:۰۳
يادتون رفته كه چه كساني جام زهر به امام دادن و دقيقا همون دار و دسته همين اصطلاح رو درباره مقام معظم رهبري و قضيه انرزي هسته اي به كار برده بودن.
كمي به روزنامه هاي اون روزها نگاه كنيد متوجه ميشيد. (125380)
 
فقیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۲۵:۲۳
با سلام خدمت همگی، در ارتباط با سخنرانی آقای احمدی نژاد چند نکته به نظرم می رسد که تمایل دارم آن را با بقیه هموطنان در میان بگذارم. امیدوارم سایت الف وسیله خوبی برای تبادل افکار بوده و گزینش یک طرفه برای نمایش نظرها درکار نباشد.

1. بخش عمدهء سخنرانی آقای احمدی نژاد توصیفی از تاریخ و افتخارات تاریخی و برداشتهای شخصی ایشان در مورد دلایل افتخارات و دست آوردهای تاریخی را تشکیل می دهد. این نوع سخنرانی تناسبی با یک سخنرانی انتخاباتی (که از آن انتظار ارائهء برنامه ها و راه حل های اجرایی کاندیدا برای برون رفت از مشکلات امروز جامعه و پیشرفتهای احتمالی فردا می رود) ندارد.
در واقع ما به عنوان ملت ایران، از کاندیدا انتظار برنامه و صداقت داریم نه سخنپردازی و بی توجهی یا انکار مشکلات موجود که به روشنی با پوست و گوشتمان قابل لمس است.

2. ایشان تلاش زیادی برای برانگیزاندن حس افتخار مردم دارند به جای جلب توجه آنها با ارائه راهکارهای علمی و اجرایی برای حل مشکلات جاری در جامعه. ایشان باید توجه داشته باشد که جایگاه ایشان مقام رئیس قوه مجریه است که ارتباط مستقیم با توانمندیو مدیریت اجرایی دارد نه توانمندی سخنوری و شور پراکنی. این کار نه کمکی به مردم ایران می کند نه حتی به خود ایشان.
به قول معروف با حلوا حلوا دهان شیرین نمی شود، برای فائق آمدن بر مشکلات توانمندی و مدیریت اجرایی و برنامه ریزی علمی و آماری لازم است.

3. دیدگاه ایشان کاملا ایدئولوژیک است. به این معنی که ایشان ملت ایران را سربلند می داند اما آن تعریفی که ایشان از سربلندی دارد با مفهوم عمومی سربلندی متفاوت است.
ایشان عقیده دارد ملت ایران سرآمد ملت هاست چون رئیس جمهور آنها توانسته با سخت ترین لحن و پرخاش گرانه ترین صدا بر علیه آمریکا در مجامع بین المللی صحبت کند. اما برداشت عمومی از سربلندی و اقتدار این است که ملت ایران بتواند با کمترین وابستگی به کشورهای بیگانه (چه شرقی چه غربی) از عهده برآورده کردن نیازهای عمومی برآمده و در مسیر پیشرفت اقتصادی، صنعتی و فرهنگی به سمت جلو گام بردارد.
در اینجا باید به آقای احمدی نژاد متذکر شوم، اینکه کشورهای دیگر بر علیه آمریکا به حرکتهای تند و پرخاشگرانه دست نمی زنند دلیل بر بی جرئتی آنها نیست، بلکه آنها با بهره گرفتن از درایت و منافع ملی از روشهای دیپلماتیک ضربه می زنند.


در آخر از خدای متعال موفقیت و سربلندی برای ملت ایران از صمیم قلب آرزو می کنم که به حق سزاوار آن هستند. انشاء الله با کمک خداوند، لایق ترین کاندیدا انتخاب شده و مردم ایران در ٤ ساله آتی آنچه از دست داده اند را به دست آورند و راه موفقیت و کمال را با قدمها علمی و برنامه ریزی شده بردارند.

از سایت الف در صورت انتشار این نظر تشکر می کنم. (125223)
 
مهدی آنی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۳۰:۱۲
ایشان هیچ صحبت جدیدی برای بیان کردن نداشت.همان صحبتهای تکراری و عوامفریبانه 4 سال گذشته را که در همه سخنرانیها و سفرهای استانی بیان کرد را تکرار کرد.(بدون ارائه هیچ برنامه ای)
بدون دلیل و مدرک دولت قبلی را زیر سوال برد و با ارائه آمارهای غیر واقعی سعی در موفق نشان دادن فعالیتهای اقتصادی دولت خود کرد.
بوی پوپولیسم همچون گذشته از سحنان ایشان به مشام می رسید. (125224)
 
ناصزاده
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۳۴:۳۲
یکی از نکات جالب صحبت ایشان این بود که بازای هر 20 ثانیه ایشان یکبار از کلمه ملت ایران استفاده مینمودند که در کل 30 دقیقه نزدیک به 90 بار این واژه مورد کاربرد قرار گرفت.اگر ملت ایران اینقدر برای ایشان اهمیت دارد ایا این اقتصاد ورشکسته با این نرخ تورم و بیکاری و فقر و فساد و دانشجوی ستاره دار و منازعات بین المللی و توهین و تحقیر و ....شایسته انان است؟!. (125227)
 
خداداد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۴۲:۳۲
اگر در ممکلت ما شفافیت اطلاعات ونیز رسانه مستقل وجود میداشت ایشان نمیتوانست اینقدر ازادانه با ارائه امار و اطلاعات غلط انهم از رسانه ملی ملت را به گمراهی بکشاند.وقتی که عالیترین مقام اجرائی یک مملکت اینجوری با مصالح یک ملت مانور میکنددر ان صورت شما از دیگران چه انتظار ی دارید؟. (125229)
 
alex
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۴۵:۳۸
بررسي نحوه انتخايات مردم در چهار سال پيش از ديد مردم جالب بود (125230)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۴۸:۳۹
به رغم اینکه تغییرات اساسی در ظاهر ایشان مشاهده شد اما حرف جدیدی برای گفتن نداشتند و همان حرفهایی بود که بطور مستمر در صدا وسیما و سفر های استانی پخش میشود . (125232)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۰:۳۸
با سلام و با آرزوي صف هاي فشرده انتخابات . در سخنراني اخير به نظر شما چند با كلمات ملت و ايران در مجموع به كار برده شد؟ البته در 29 دقيقه! (125234)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۵:۳۷
میشه این دوست عزیز فرق ملت ودولت را برای ما بگویند تا آنجاییکه من میدانم حداقل ازنظر لغوی باهم فرق دارند شاید هم دولت هاله ای ازنوراست درقالب ملت یابرعکس ............ (125236)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۷:۱۲
این آقای دکتر از بس باجا و بیجا ملت ایران - ملت ایران گفت خسته مان کرد. بجای صحبت از میزان تولید ، از افزایش ظرفیت تولید میگفت. جالب است بدونید که من در یک کارخانه ای کار میکنم که ظرفیت تولید آن از سال 80 ، 200هزار تن است پس گذشت 8سال و افزایش گام به گام تولید باز هم 80 هزار تن کمتر از ظرفیت تولید ، تولید میکنیم. آن وقت رئیس جمهور محترم بجای تولید از ظرفیت تولید میگوید. (125238)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۷:۵۸:۰۰
باسلام
سخنان رئيس جمهور نشاني كامل از عزت و سربلندي شايسته ايران و ايراني داشت قوي و استوار در مقابل زياده خواهان متواضع و افتاده در مقابل مردم ايران اسلامي احسنت بر اين شجاعت همه عزيزان بدانند بايد با سربلندي و عزت حق را گرفت با گدايي جز صدقهاي ناچيز نسيب نخواهد شد مگر يادمان ميرود تحقير كشور را در بحث هسته اي چرا براي خوشايند آنها كه براي گدايي توجه امريكا به خود حاضر شدند بنيان گذار حكومت سخپوست كش امريكا را شهيد بنامند خدارا شكر گذار نباشيم به عزتي كه بر ما ارزاني داشت اگر احمدي نژاد هيچ نمي داشت ال ين شجاعت و عزتمندي كافي بود كه بحول و قوه الهي كارنامه درخشان اين دولت خدمتگذار درميان انبوه سياه نماييها گم شدني نيست ياحق عزت وسربلندي ايران اسلامي وايرانيان سرافراز را آرزومندم (125239)
 
نوید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۰۳:۵۹
احمدی نژاد اخلاق انتخاباتی را به بعضی ها که جز توهین , تخریب و سیاه نمایی حرفی تاکنون نزده اند آموزش داد (125240)
 
زنبوريان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۰۹:۳۹
شنيدي؟
چي رو؟
صحبتهاي دكترو!
آره ولي خيلي چيزي نفهميدم آخه منتظر بودم در مورد اقدامات اين 4سال واضح و آماري صحبت كنه ولي از 30 دقيقه 25 دقيقه شعار شنيدم!
خب مگه شعار چشه؟
هيچي فقط براي مجري خوب نيست در حين اجرا شعار بده!
اي بابا وقتي عمل و آمارت .... باشه چاره اي نداري عزيزم به قولي :
دو صد كرده چون نيم كردار نيست برو كار مي كن مگو چيست كار (125242)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۰۹:۵۲
غیر از چند دقیقه ارائه آمار ارقام همه حرفها کلی گویی بود
بطوریکه من برنامه ایشان را نفهمیدم
ایشان باید برنامه خود را دقیق توضیح دهند و روضه خوانی نکنند (125243)
 
امید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۰:۴۷
تفکر استراتژیک داشتن یعنی لحاظ نمودن همه توانمندیها ، ضعفها ، قرصت ها و تهدید ها ، در یک برنامه 30 دقیقه ای توانست با بیان همه موارد فوق نشان داد که لیاقت مدیریت یک کشور را دارد هرچند بسیار در کشور سعی می کنند فرصت ها را به تهدید تبدیل کنند و توانمندیها را ، ضعف جلو ه دهند. کاندیدایی که علیرغم همه فشارهای داخلی و خارجی می تواند ذهنش را مدیریت کند و بجای پرداختن به حاشیه ، برنامه ها و استراتژی خود را بیان می کند لایق ریاست جمهوری کشور جمهوری اسلامی ایران است. (125245)
 
قربانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۰:۵۷
ای کاش به جای آمار دروغ کمی هم از تورم بالای 30 درصد که در این 4 سال در ایران درست شد صحبت می کرد و ای کاش قدری هم در باره سیاه نمائی بر علیه دولت ها ی قبل ،که در سخنرانی هایش انجام می شد توضیح می داد و ای کاش قدری در رابطه با آقای موسویان ورکسانا صابری به مردم توضیح میداد وای کاش اسم چند نفر از متهمان و مفسدان تقتصادی را اعلام می کرد وای کاش ......... (125246)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۱:۳۰
سخنان دیشب ریاست محترم جمهور مثل همیشه ساده وبسیار تکراری بود هرچند تصنع را بخوبی می شد در پشت این سادگی ظاهری دید بخصوص در آنجا که بالیست کردن تشکر از اقوام مختلف انسان خوبخود یاد این تشکر های مراسمهای ختم می انداخت ......باتشکر (125247)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۴:۰۴
با سلام
خوب شد كه ايشان اين سخنان را ايراد كردنند تا مردم متوجه شدند كه:
در بعد از انقلاب هيچ پيشرفتي در ايران نداشتيم فقط در اين دولت بوده است كه پيشرفت حاصل شده است.

خدا وكيلي خود ايشان ميدانند كه:
تمام ملت ايران در انتخابات 4 سال پيش شركت نكردند

پيشرفتهاي حاصله در اين دوره حاصل تصميمات دوره هاي قبل بوده است .امكان ندارد فازهاي عظيم نفتي در 4 سال به بهره برداري برسد

آمارهاي ارائه شده با واقعت هاي جامعه تفاوت دارد. نرخ بيكاري 10 درصد را قبول كنيم يا اخراج كارگران را
ايشان آمار استخدامي 800 هزار نفر را اعلام كردند يعني به نوعي منت سر اين افراد گذاشتند؟ آيا اينان حق ندارند از دولت تقاضاي كار كنند؟ اين افراد متولدين اوايل انقلاب هستند آيا اينان حق داشتن كار نداشتند؟

ايشان بهتر مي‌دانند كه تحقيقات هسته‌اي و ماهواره‌اي در چه دوره هايي شروع شد
اگر قرارداد به اصطلاح \"ننگين سعدآباد\"(به نقل از ايشان) كه مورد تأييد سران نظام بود، بسته نمي‌شد ايشان در اين جايگاه بودند؟

ايشان دولتمردان و سران گذشته را به طور غير مستقيم ضيف شمردند و مديران خود را مدبرآيا واقعا چنين بوده است؟

بر فرض محال فقط در اين 4 ساله بوده كه ايران پيشرفت داشته است، با ميانگين نفت 100 دلاري كه به 140 دلر هم رسيد اگر اين طور نبود جاي بازخواست داشت

يك مقدار واقع بين باشيم، چند درصد آمارهاي ايشان صحيح است؟

اگر از ملت ايران در مورد 2 خرداد و 3 تير پرسيده شود چند درصد 3 تير را به ياد دارند؟ (125249)
 
سلامت
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۹:۰۳
دوستان عزيزم اگه دور قبل انتخابات را يادتون بياريد مي بينيد كه حتي روزنامه كيهان هم از اين اينكه از احمدي نژاد حمايت كنه دودل بود و بيشتر سنگ لاريجاني رابه سينه مي زد.احزاب به اصطلاح اصولگرا هم وضع بهتري نداشتن ولي احمدي نژاد چون راي مردم را باور داشت و مي دونست توي عصر ماهواره و اينترنت ديگه مردم گول دغل بازي سياسي را نمي خورن پس مستقل اومد و راي مردم را برا خودش جمع كرد.اينبار هم نشون داد كه هنوز راي مردم را باور داره و نياز نيست مثل ديگران براي 4 تا راي بيشتر به نرخ روز حرف بزنه. (125251)
 
reza
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۱۹:۳۳
بسمه تعالي
عملكرد و برنامه گرايي جناب دكتر را در عمل در اين چهار سال ديده ايم به قول معروف دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس(س) را (125252)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۱:۰۵
ايشان دائماً در حال توهين به شعور ملت هستند. (125253)
 
majid
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۳:۲۰
با توجه به اینکه عنوان این برنامه که از سیما پخش می شود \"تحلیل برنامه \" است متاسفانه غیر از محسن رضائی بقیه به کلی گوئی پرداختند.و در خصوص آقای احمدی نژآد نیز باید گفت ایشان حرفی برای گفتن نداشت و مشخص است برنامه ای مثل این 4 سال ندارد.کشور باید با برنامه اداره شود .آقای احمدی نژاد کارهای زیادی انجام دادند و کسی منکر نیست ولی خام و بی پروا حرف زدن هزینه های زیادی برای ایران و مردم ایران داشت چه در داخل و چه در خارج.امید وارم طی برنامه های آتی برنامه خود را جهت 4 سال ارائه دهد. (125254)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۴:۰۷
براستی چه شده است که عالمان دینی ومراجع کشور در مقابل سخنان شرک آلود این آقا که در ابتدای سخن گفتنش بود سکوت می کنند ؟آیا این سخنان شریک قرار دادن برای خداوند نیست ؟ آیا چند روزه زندگی در این کره خاکی ارزش اینها را دارد ؟ (125255)
 
معلم
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۴:۵۶
صحبتهای منطقی متین و بدون تخریب احمدی نژاد مایه امیدواری و سر فرازی حامیانش بود. بنده با اینهمه تهمتی که بر علیه وی شده بود انتظار داشتم با حمله به مخالفان حامیانش را بر علیه آنها تحریک کند ولی خوشبختانه با رفتار منطقی خود ما را به انتخاب ایشان بعنوان رئیس جمهور دهم ترغیب کرد.امیدوارم دیگران نیز از این رویه تبعیت کنند. (125257)
 
آمنه جاويدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۶:۱۵
چقدر خوب شد كه احمدي نژاد جواب تخريب ها را ندادند چون از ايشان توقع داريم همان طوري كه تا كنون براي خدا كار كرده اند در صحنه تبليغات هم خدا را در نظر داشته باشند. و حرف هايي از جنس غر غر هاي راننده تاكسي ها به زبان نياورند. (125258)
 
زندي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۹:۱۱
با سلام به همه دلسوزان نظام
بسيار از صحبتهاي رئيس جمهور محبوبم لذت بردم . خداوند پشت و پناهش باشد (125259)
 
سميه
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۰:۲۰
آخه اين احمدي نژاد كه باز همان حرفاي 4 سال قبل به خورد مردم مي دهد.خوشحالم كه حرفي براي گفتن نداشت.مردم ديگه گوششون به اين حرفا عادت كرده. (125260)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۰:۲۹
بسيار عالي بود ، بعد از سه شب توهين و تخريب، با شنيدن سخنان رئيس جمهور عزيزم احساس غرور و عزت مي كنم. (125261)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۱:۱۰
عزت جهاني براي ملت ايران .كدام عزت فقط كافيست يك مسافرت خارجي انجام بدهيد ببينيد از زمان ورود به فرودگاه خارجي چه برخورد ناشايستي با ايرانيان ميكنند حتي در كشورهايي مانند امارات و عربستان و.... (125262)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۱:۲۶
خوب بود بنده ديروز در نظر سنجي كروبي شركت كردم
و منتظر بودم كه نكند احمدي نژاد هم دعواي خانوادگي راه بياندازد الحمدالله
دعوا كه راه ننداخت هيچ خيلي هم مغرور وبا عزت صحبت نمود از اينكه ايشان را
نسبت به چهار سال قبل شيك پوش ومقتدر ميبينم خوشحالم
عجز وناتواني در خون ايرانيان نيست منت كشيدن در خون ما نيست
به اميد دشتن ايراني اباد مقتدر مستقل وجوانانس شاد وبا انگيزه (125263)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۲:۱۳
آقاي دكتر آنقدر توهين ها و تخريب ها را كوچك و حقير مي ديدند كه حتي اندكي از وقت خود را براي جواب به آنها تلف نكردند.
دست مريزاد آقاي دكتر. به حق طريق امام و شهدا را در پيش داري.
به اميد پيروزي مجدد. (125264)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۷:۵۳
این جمله ات تو مناظره ها یادت باشه! ببین چطوری زحمات از اول انقلاب رو زیر سوال می بره! شب درازه و .... (125338)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۲:۴۱
درود بر اعتماد به نفس و شجاعت و مظلومیت و تواضع احمدی نژاد (125265)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۳:۳۶
اینطورمیگن اگر از کسی بیش از حد تعریف کنی داری چاپلوسی میکنی و اگر کمتر از حد تعریف میکنی حسودی محسوب میشه
آقای احمدی نژاد 1000 بار گفت ملت ایران ملت ایران که بنظر من چاپلوسی محسوب میشه
ایکاش یکبار هم میگفت برای رضای خدا (125267)
 
Niuosha1
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۴:۴۰
مرحبا به این همه متانت آزادمنشی کلان نگری شعور و تواضع
که ایران را به ویرانی کشانده و هنوز هم دست بردار نیست
غرور انسان را تا مرز هبوط پیش میبرد برادر عزیز احمدی نژاد شک به خود راه مده که به همت یک ملت 22 خرداد سرنوشت تازه ای رقم خواهد خورد.سرنوشتی که مردم را با سعادت و سلامت پیوند خواهد داد.
فکر می کنم استقبال بسیار اندک مردم سمنان گواه این کلام من باشد.امیدوارم این خادم ملت قبل از 22 خرداد به این نتیجه برسد که ملت چندان به وی اعتماد ندارد و خود پای از عرصه کنار بگذارد.به امید دیدار صبح پس از 4 سال غروب غمگین. (125268)
 
ناصری
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۵:۲۹
من فکر می کنم آرای دکتر احمدی نژاد به سرعت رو به افزایش است و آغاز مناظره های رو در رو نیز این سرعت را بیشتر می کند چرا که رقبا فقط اتهام میزنند و به هیچ اصول اخلاقی هم پایبند نیستند. در سال 76 مدتی تخریب هایی علیه دولت خاتمی صورت گرفت اما بعد از چند ماه فروکش کرد در حالی که بعد از 4 سال هجمه بی امان علیه احمدی نژاد پایان نیافته است. دوستانی که در این سایت نظر می دهند در اقلیت جامعه هستند و اکثریت مردم به کامپیوتر و اینترنت دسترسی ندارند تا حداقل نظرات موافق یا مخالف خود را درج کنند.
اینکه می گویم آرای احمدی نژاد رو به افزایش است سند دارم مردم زنجان که به شدت به اصلاح طلبان گرایش دارند در این انتخابات بیشترین تمایل را به دکتر احمدی نژاد نشان داده اند. در میان نزدیکان خود کسانی را سراغ دارم که طرفدار سرسخت آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند اما در این دوره به دکتر احمدی نژاد گرایش پیدا کرده اند.
ان شاءالله پیروزی با مؤمنین و انقلابیون واقعی خواهد بود. (125269)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۶:۵۵
اتفاقا من فکر می کنم آرای موسوی رو به افزایش است برادر! یه کم دور و برت و نگاه کن می فهمی! (125336)
 
حسيني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۵:۳۲
با سلام
با شنيدن اين صحبتها ديگر ترديدي در راي به ايشان ندارم. (125270)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۳:۵۰
ما هم تردیدی در رای ندادن به ایشان نداریم (125428)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۶:۱۳
تا بال در طول دوران زندگی خود هیچ وقت یکجا این همه دروغ نشنیده بودم
جالب بود (125271)
 
پ.غ
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۷:۱۳
واقعا تعجب كردم كه ايشان اوضاع روابط خارجي را مساعد و بهتر از گذشته توصيف كرد. خوب بالاخره مقابل دنيا ايستادن هزينه دارد . مگر مي شود هم چهار قطعنامه داشت و هم از بسياري از سفرها و ملاقات ها و روابط تجاري و مالي و بانكي محروم بود و هم ادعاي بهبود روابط خارجي داشت . بهتر بود ايشان مي گفت چون ما دنبال سربلندي ايران بوده ايم و جايگاه جديد ما را برخي از كشورها قبول نمي كنند داريم هزينه آن را مي پردازيم نه اينكه اصلا منكر اصل مشكل شويم و روابط خارجي را قوي تر از گذشته توصيف كنيم .
در مورد اقتصاد هم همين نكته وارد است . كدام اقتصاد دان است كه نداند الان عليرغم دريافت ميلياردها دلار درآمد نفتي ما در جذب سرمايه گذاري خارجي ، در ايجاد شغل و ... مشكل داريم . خوب تورم داريم منتها بهتر است بگوييم علت آن پايداري ماست نه اينكه بالكل منكر شويم .
البته واقعا بايد آقاي احمدي نژاد را در اين عرصه هنرمند دانست و جدا روال ايشان را در انكار مشكلات ستود . تا حالا من چنين رويكردي را در مقامات و مسئولين نديده بودم. (125272)
 
محمود استاد دانشگاه
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۸:۵۵
من يك استاد دانشگاه هم ديشب باور كنيد با چشماني پر از اشك برنامه احمدي نژاد رو ديدم ما بعد از 400 سال كه از صفويه مي گذرد و ملت ايران تحقير شد اكنون با غرور و وزني كه شايسته تمدني 2500 ساله است با دنيا تعامل ميكنيم؟
احمدي نژاد در اين 4 سال نشان داد كه مرد عمل است نه مثل بعضي ها اهل شعار.
جوان گراست و به چرخش نخبگان اعتقاد دارد و مانند بعضي كه درصدد بهره برداري سياسي از جوانان اند نيست.
احمدي نژاد اهل گريه و گله و شكايت نيست با تمام توان علي رغم دشمني ها كار را پيش مي برد.
احمدي نژاد با سياسي خارجي پوياي خود كه دشمنانش ماجراجويي و سياست خارجي زيكزاكي مي پنداشتند
حقوق هسته اي ايران را ايفا كرد.
احمدي نژاد با پاكي و فساد ستيزي دست آخوندهاي فاسد وفرزندان هاشمي را از بيت المال كوتاه كرد.
احمدي نژاد برخلاف مديران كاخ نشين كابينه خود را به ميان مردم آورد تا حداقل حال مردم را ببينند.
اگرچه در ستاد هاي موسوي وكروبي پول وامكانات هست ولي ديروز به ستاد مردمي دكتر احمدي نزاد رفتم باوركنيد نزديك دانشگاه تهران وخياان ادوارد براون چيزي جز صفا وپاكي وصميميت نمي شود ديد.
به اميد پيروزي حق بر باطل (125273)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۰:۰۳
مسلماً منظور نويسنده عزيز كادر بالا در خط پاياني، كلي است و ابداً مربوط به انتخابات پيش رو در ايران نيست. هر چهار كانديدا و بيشتر طرفدارانشان افرادي محترم هستند و لذا تصميم ملت براي امتداد و استمرار دولت شجاعت و عدالت در دوره دهم، اصلاً مصداق حق بر باطل نيست. در ضمن بعد از نتايج انتخابات همه و هم بايد به رئيس جمهور منتخب كمك كنيم تا در دوره بعد موفق و موفقتر باشيم.
لطفاً همه دلسوزان و عزيزان طرفدار آقاي احمدي نژاد حتماً \"بايدها و نبايدهاي\" ستادهاي خودجوش مردمي ايشان را بيشتر مد نظر قرار دهند. (125381)
 
نرگس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۲۵:۰۰
دوست عزیز: \"محمود استاد دانشگاه! \"، که نوشتی به امید پیروزی حق بر باطل، از نوشته شما چنین بر می آید که حق، احمدی نژاد است، اما اکنون که می دانیم بزرگترین رقیب او در انتخابات میرحسین است، آیا منظور شما این است که میرحسین باطل است؟! اگر دیندار نیستید لااقل آزاده باشید. شما چطور می توانید این دو را اینگونه قیاس کنید؟میرحسین که آنقدر کارنامه روشنی دارد که در این نظام شاید به تعداد شماره انگشتان دست هم نتوان مثل او یافت، از نظر شما باطلی است که احمدی نژاد با این کارنامه --- که برای خود ساخته و در --- آن سیر می کند به عنوان حق بر آن باطل پیروز شود؟! واقعا جای تاسف دارد دوست عزیز، لااقل در مورد شما که خود را استاد دانشگاه معرفی کرده اید و از این رو انتظار می رود که دید جامع تری نسبت به اوضاع داشته باشید. به هر حال ما هم به امید پیروزی حق بر باطل هستیم، اما حق مطلق را هم میرحسین نمی دانیم کما اینکه احمدی نژاد را هم در این اندازه ها نمی بینیم.اما در شرایط امروز بهترین انتخاب را انجام می دهیم به امید خدا --- (125311)
 
موسوي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۳۹:۳۳
ديشب تو فضا بودم
توهم زده بودم اساسي.
اكس مصرف كرده بودم؟
نه بابا. اصلا اينكاره نيستم.
صحبتهاي احمدي نژاد رو گوش كردم.
آخر صحبتش به اين نتيجه رسيدم اين 4 سال سوئيس زندگي مي كردم و خبر نداشتم.تا صبح حال كردم و رو ابرا راه رفتم
فقط صبح ساعت 6 كه از خواب بلند شدم دوباره يادم افتاد كه كجا هستم و وضع مملكتم چطوره. (125274)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۱:۳۴
متاسفم نمي دانم اين حرفهايي كه زدند پاسخ كدام سوال مردم بود نه هيچكدام از شعارهاي دوره قبل ايشان به انجام رسيده مملكت از انچه كه بوده عقب تر هم هست در ضمن بي قانوني هايي كه خود دولت كرده و كارهاي غير كارشناسي و
تجربه و خطايي كه موجب هدر رفتن وقت انرزي وسرمايه هاي مادي ومعنوي ملت
شده در عوض پول نفت رابين يك عده معدود ومحدود خرج شده كه شايد انها ديگر
اين نواقص وبي تدبيري هارا چشم پوشي كنند و به ايشان مجدد راي دهند در
صورتي كه هيچ ادم عاقل منصف و با ايماني فقط به خاطر اينكه ايشان ادم خوبي
است و دلسوز است نمي تواند حق را زير پابگذارد وبگويد ايشان شايسته مديريت
كشور را داشته و لازم است مجدد سكان اين كشتي رابه دست ايشان داد. (125275)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۲:۰۱
اين سايت الف چرا اينطوري شده؟
نه ميشه دانلود كرد نه ميشه كامل گوش كرد
بابا يه فكري بكنيد كشتيد مارو..... (125276)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۳:۳۶
با عرض سلام، نظرات موافق را درج كرده ايد. لطفا اين نقد رو هم درج كنيد.
1) آقاي احمدي نژاد آمارهاي اميدوار كننده اي در چند زمينه خيلي خاص ارايه دادند. اين آمارها گزينشي بودند و به هيچ وجه نشانگر پيشرفت مجموعه سيستم نمي باشند. اميد هست كه شما تحليلگران زحمت اين كار را بكشيد و شاخصهاي بيشرفت را در كنار هم مقايسه كنيد.
2) آقاي احمدي نژاد همه پيشرفتهاي علمي و نظامي چهار سال گذشته را به اسم خود نوشتند غافل يا ناغافل از اينكه كارهاي به اين عظمت از جمله بدست آوردن وعملياتي كردن دانش هسته اي، ساخت ماهواره، ساخت موشك ماهواره بر، سلولهاي بنيادي همه و همه طرحهايي هستند كه اندكي بعد از اتمام جنگ در دوره آقاي رفسنجاني برنامه ريزي و شروع شدند و در زمان آقاي خاتمي در زير عباي ايشان بدون سر و صدا پيشرفت جدي داشتند و ما نتيجه اين برنامه ريزيها و پروژههاي بزرگ را اندك اندك مي بينيم. در ضمن آقاي خاتمي با تدبير خاص خيلي از اين پيشرفتها را به خاطر ايجاد حساسيت منطقه اي و جهاني رو نكردند. يك نكته ساده عرض كنم: يك پروزه ناقابل دكترا 5 سال طول مي كشه. قبول نداريد از دكتر احمدي نزاد بپرسيد. نتيجه برنامه ريزيهاي دولت فعلي در زمينه علوم و فناوري در چند سال آينده مشخص خواهد شد. اي كاش سازمان برنامه ريزي و بودجه منحل نشده بود.
3) شكوفايي علمي در دانشگاهها از وقتي شدت گرفت كه آقاي خاتمي به خاطر افزايش قيمت نفت (به حدود 35 دلار) حقوق استادان را زياد كردند. باز هم نقش برنامه ريزي كلان اينجا مشخص مي شود. اي كاش سازمان برنامه ريزي و بودجه منحل نشده بود.
4) الان هيچ كس از ايران و آقاي احمدي نژاد تقاضاي ارايه طرح براي مديريت جهان نكرده. اين خيالبافي محض است. فقط از ايران خواسته شده در عراق و افغانستان كمك كنه و اشتباهات كشورهاي ديگر رو با هزينه خيلي كمتر جبران كنه. ما ها نبايد خيال برمون داره.
5) اعتماد به نفسي كه آقاي احمدي نژاد ادعا داره كه به مردم القا كرده خيلي گمراه كننده و خطرناكه. ايران خيلي خيلي جا براي پيشرفت داره و مغرور شدن در اين مرحله باز هم به مثابه خيالپردازيه. (125277)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۴:۱۴
با سلام خدمت همه دوستان عزيز
اگر ما اجازه دهيم اين آقا رييس جمهور بشه در حق خودمون و نسلهاي آيندمون ظلم كرديم. اكثر آمارهايي كه اين آقا مده ... محضه. (125241)
 
yamin
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۴:۱۸
با .. كه مجددا به خورد مردم دادند وبا مصادره 3000 هسته اي وتمام زحمات دولتهاي قبل به نفع خود نفرت مردم را نسبت به مشاهده فاصله ادعا و واقعيت بالا بردند.اميدوارم سخنراني هاي بعدي هم همينطور باشد. (125237)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۴:۲۸
می‌خوام از دوستانی که این بالا نظراتشنو دادن بپرسم ! تورم ۲۵ درصدیو آقای خاتمی یا هاشمی‌ به مردم ایران تحمیل کردن ! گوشت کیلو ۱۲ تومن اوو پدر بندیی به مردم تحمیل کرد دیگه ؟

می‌خوام بدونم به جز انرژی هسته ا‌ی که تلاش جونای ایرانی‌ یه اونم از اول انقلاب تا الان ، و دکتر احمدی‌نژاد تمام این تلاش رو به نفع خودش تموم می‌کنه کار دیگه ای‌هم کرده ؟

به نظرم شمایی که از دکتراحمدی نژاد حمایت می‌کنین یه سری به شعار‌های انتخاباتی ۴ ساله پیش بزنن ! ببینم چند تاشون عملی‌ شده ؟


اتفاقا این گفتمان تحقیر فحش و ناسزای سیاسی رو همین دکتر احمدی‌نژاد باب کرد تو مملکت ما

که هی‌ رفتو اومد گفت : دولت قبل این قدر درصد ، دولت ما این قدر درصد .

رفتو اومد هی‌ خودشو با بقیه مقاسه کرد که آره من خوبم بقیه بدن

من کار کردم بقیه نکردن . با اینکه احتمال میدم سایت الف این حرف آخر منو منتشر نکنه

اما امثال این آقای دکتر احمدی نژاد بودن که جریان قتل‌های زنجیره ایی ملتهب تر و بد تر کردن


و با اون اعتراف‌های مسخره و مضحکشون ، تمام بچه‌های وزارت اطلاعات رو یه مشت مشکل داره جنسی‌

معرفی‌ کردن که شاید با این طناب وزارت رو منحل و بقیه قضایا !


برای مملکتم و این گویش زشت متأسفم . (125278)
 
فرزاد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۵:۵۲
من ديشب پس از ديدن سخنراني آقاي رئيس جمهور متحول شدم واقعا تا ديشب كور بودم نمي دونستم در بهشت دارم زندگي مي كنم .كه همه چيز در آن در اوج هست! واقعا كه ........ ملت را چي فرض كردن؟ (125220)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۹:۲۰
تخریت مثل اتوبان یک طرفه شده تو این دولت
از سمت احمدی نژاد میشه همه رو تخریب کرد . اما تا بقیه نقد می کنند دولت رو ،میگن تخریب شد دولت.
واقعا چقدر .. گفتی دیشب احمدی نژاد؟ (125215)
 
ehsan10
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۴۹:۲۹
-یکی از مواقعی که ترسیدم! چطور یک انسان می تواند در برابر میلیونها چشم .. بگوید؟! و از معدود مواقعی که از ایرانی بودنم شرمنده شدم. از آنجا که ...
- ملت ایران...خیلی با حال..ملت ایران...بهترین...ملت ایران....اوج تکنولوٰژی... گل وبلبل....ملت ایران...اوج...بالاترین....
- این سخنرانی مثل انشای یک دانش آموز ابتدایی و در شرف مردودی بود که در باره فوق تخصص قلب و البته تعداد بالای جراحیهای موفق و ... داد سخن می دهد. (125214)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۳:۲۳
اولین مسئولیت روحانیت آگاه وبیدار اینست از انحراف اعتقادی و ایدوئولوژی جلوگیری کند هدایت جهان بشری به دست آقا امام زمان(عج) در حال حاضر! واینهمه ظلمی که بر بشریت در اقصی نقاط جهان وجود دارد از هدایت و نظر امام است یا انحراف فکری وایدئولوژی که برای رسیدن به قدرت بیان میشود !اینکه مردم امام وخداوند را ناظر وحاضر بدانند حسن است ولی رفتار خود رامنصوب به امام زمان کردن انحراف!
دوم ارائه حرفهای کلی که در زندگی احاد ملت اثری ندارد و به دولت هیچ ربطی ندارد فریب مردم است ثبت اختراع چه ربطی به دولت دارد شما بفرمائید چند اختراع با کمک دولت صورت گرفته چند اختراع ثبت شده تایید علمی دارد وچند تن از مخترعین مورد حمایت واقع شدند وچند اختراع به تولید صنعتی رسیده؟امار غلط و دروغ برای کسی که مدعی عنایت امام زمان است شرم آور است !جهت اطلاع عرض کنم اختراع ربطی به دولتها ندارد همانگونه افزایش شعرا ربطی به دولتها ندارد انچه که برای مردم ما مهم است اینست شما فکر میکنید دولت شما باعث انقلاب شده دولت شماباعث مقاومت در جنگ شده! ملت مابزرگ است وکارهای بزرگ کرده ومیکند دولت شما چه کرده که وخواهد کرد که سایر رقبای شما توان انجام آنرا ندارند (125279)
 
جواد جعفري
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۳:۵۱
باسلام
سخنراني ديشب دكتر احمدي نژاد ناخود آگاه مرا به ياد نامه ايشان به جورج بوش انداخت و به نظرم آمدايشان رسالت بسيار بزرگتري از اداره مملكت بر خود قائل مي شود . (125280)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۵:۱۸
سخنان ایشان .. مخصوصاً آنجا که فرمودند پس از پرتاب ماهواره ی امید، ملت های بیگانه به هم شیرینی میدادند (125176)
 
کیا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۹:۰۲
آقای احمدی نژاد! ... به یاد مردم انداختی که چهار سال قبل \"هزاران\" کارخانه در مرز بحران بودند و حالا همه احساس \"آرامش\" می کنند ولی یادت رفت که بگویی بانک ها را مجبور کردی بیش از منابع شان وام بدهند و در کمتر از چهار سال نقدینگی را کردی دو برابر و تازه حضرت آرامش را کسی که زنده بود زیارت نکرد ... به ملت از تحریم های سنگین گفتی ولی یادت رفت که به یاد ملت بیاوری که این تحریم ها حاصل همان قطعنامه هایی ست که سینه جلو دادی و گفتی ورق پاره اند و دوره اثرشان تمام شده ... گفتی دنیا برای مدیریت جهان به ما نیاز دارد ولی یادت رفت که بگویی تنها سازمان مدیریت کشور را پس از شصت سال فنا کردی و در مدیریت کابینه ات هم فقط \"بله قربان\" را خریدار بودی و با نفت 140 دلاری ثروتمندترین دولت تاریخ ایران بودی و تازه سفره مردم را هم کوچکتر کردی ... از سهمیه بندی بنزین به عنوان انقلاب یاد کردی ولی نگفتی که همین پارسال گفته بودی سهمیه بندی بنزین یک بازی برای به زمین زدن دولت نهم بود ... گفتی صدها مقاله علمی در دوره دولت نهم منتشر شده و هزاران اختراع ثبت ولی یادت رفت که وزیر کشورت دکترای جعلی داشت و تو تا آخر حامی اش بودی ... گفتی غرور ملی مردم در اوج است گفتی می خواستند ایران را از جغرافیا براندازد؛ یاللعجب ... گفتی مردم کشورهای دیگر برای ماهواره امید شیرینی توزیع کردند ولی نگفتی کدام کشور و نگفتی که نظرسنجی سال قبل از مردم بسیاری از کشورها نشان داد خیلی ها ایران را خطر برای صلح جهانی می دانند ... گفتی و گفتی و گفتی ... ... بگذار من هم بگویم: .. (125153)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۴:۰۴
اگر نگوئيد كه آمارم جعلي است عرض مي‌كنم كه نقدينگي در همين فاصله زماني و بلكه در فاصله‌اي كمتر در دولتهاي قبلي نيز دو برابر شد.
از اول انقلاب تاکنون نقدينگي هر 2، 3 سال يكبار 2 برابر شده است. حالا چطور شده كه اين افزايش در دوره‌هاي قبل عادي بوده و در دوره آقاي احمدي‌نژاد تبديل به فاجعه شده است!

در دوره آقاي هاشمي حجم نقدينگي ظرف دو سال (73 تا 75) از 6 هزار ميليارد تومان به 11 هزار ميليارد افزايش يافت (حدود دو برابر) شد. نقدينگي ظرف سه سال (1377 تا 1380) دو برابر شد. نقدينگي در دولت هشتم نيز طي دوره 1380 تا 1383 تقريبا 2/2 برابر شد. در دولت نهم نيز بعد از سه سال حجم نقدينگي در پايان سال 1386 به رقم 164 هزار ميليارد تومان رسيد يعني كمتر از 4/2 برابر.

حمله به دولت نهم در حالي صورت مي‌گيرد که اين دولت موفق شد تا نرخ رشد نقدينگي را به 16.7% در سال 87 کاهش دهد.
دولت نهم نسبت به دولتهاي پيشين عملکرد بهتري در اجراي اهداف برنامه در زمينه نقدينگي داشته است. هدف برنامه اول توسعه كنترل نقدينگي در سطح 8% بوده است اما در عمل ميزان آن به 28% رسيد. در برنامه دوم توسعه هدف كنترل نقدينگي در سطح 12% بوده است كه عملاًَ ميزان آن به 26% رسيد. تهيه‌كنندگان برنامه متوجه سختي كنترل نقدينگي شدند و ميزان نقدينگي را در اهداف برنامه افزايش دادند و در برنامه سوم آن را 16% تعيين كردند كه در عمل به 29% رسيد. متوسط نقدينگي سالانه در برنامه چهارم 20 درصد تعيين شده بود كه در عمل 26% را نشان مي‌دهد كه البته اين رقم ميانگين است، چرا كه در سال 85 رشد نقدينگي بسيار زياد بود اما در سال 86 و 87 كاهش داشت

--- (125435)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۹:۳۲
ایشان فقط و فقط شعار می دهند.... از تورم و بیکاری و .صحبت نکردن بطور شفاف..دیگر مردم گول نیمخورنن... حرفهای تکراری فادیه نداره... (125281)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۰:۴۷
با سلام و احترام به همهٔ دوستان،

خیلی‌ دوست داریم بدانیم منظور رئس جمهور محترم از این جملهٔ اول سخنانشان چیست؟ این دعا برای چیست؟ و منظور از خواندن آن از طرف ایشان در هر مکانی چه می‌باشد؟ و آیا نمی‌شود آن را به زبان فارسی‌ ملت ایران ترجمه کرد که همه بهتر متوجه بشوند؟ (125135)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۱:۱۷
احمدی نژاد کلا سخنران خوبی است. این سخنرانیش هم با بقیه سخنرانی هایش زیاد فرق نداشت. در مورد مضمون سخنرانی:

بعضی از ... هایی که گفته می شود باعث می شود آدم متوجه فجاهت وضعیت کشور بشود. "ملت ایران همیشه خوب بوده اند، ملت ایران همیشه خوب بوده اند، ...\" آنقدر تکرار می کند که ... برادر عزیز کجای کار ملت ایران همیشه خوب بوده است؟ لیست رفتارهای نادرست ایرانی ها در تاریخ کم نیست. حکمران هر ملتی متناسب با آن ها ست. اگر ملت ایران همیشه خوب بودند هرگز این همه حکمران که رفتارشان در کتاب های تاریخ مدارس نوشته شده حاکمشان نمی شدند.

من از برخورد اصول گرایان در مسائل هسته ای پشتیبانی می کنم، اما بهتر می شد مدیریت کرد. تحریم ها نتیجه ی بی کفایتی است، نه باعث افتخار، هیچ تاثیری هم نداشته باشد کسی نیست که بتواند بگوید اگر تصویب نمی شدند بهتر نبود. باید غنی سازی ادامه پیدا می کرد، کار خودمان را می کردیم ولی بی خود کارهایی هم نمی کردیم که باعث شود بتوانند در شورای امنیت قطعنامه تصویب کنند. زور آمریکا و غربی ها در شورای امنیت زیاد است ولی شورای امنیت دست آمریکا نیست. اگر بود برای عراق می توانست اجازه حمله بگیرد. بهتر می شد مدیریت کرد.

در مورد اقتصاد و التهاب اقتصادی هم فکر نمی کنم کسی نیازی به شعار یا نقد داشته باشد، وضعیت معلوم است. اگر واقعا فکر می کنید وضع اقتصادی نسبت به 4 سال قبل بهتر شده که واقعا نمی دانم کجا زندگی می کنید! حتی مراجع هم از این گرانی ها شاکی شده اند. انداختن تقصیر گردن دیگران کاری را پیش نمی برد. وقتی 50 اقتصاد دان نامه نوشتند بابا جان ما این کارها را نکنید، وام مسکن خانه را گران می کند، پول زیاد خرج کردن دولت به هر نحو تورم درست می کند، ... گوش نکردند که نکردند. گفتند ما کار کارشناسی کرده ایم. نتایجش را تحویل گرفتند. خدا را شکر که حداقل مجلس خیلی عاقل تر است. بعضی از دوستان مثل اینکه از بس اصول گرا هستند حق و خدا و روز قیامت را هم فراموش کرده اند. اصولشان شده است "اصول گرا" بودن!

درباره ی رشد تولید سیمان و فولاد، حتما در عرض سه سال کارخانه فولاد ساخته اند که اینقدر رشد داشته ایم! پروژه هایی که در دولت های قبل شروع شد و این دولت نتیجه اش را می گیرد نیستند؟! این درخت ها را کسان دیگر کاشته اند اینها میوه اش را می چینند.

در مورد سیاست خارجی من با اکثر کارهای انجام شده در این 4 سال موافق هستم. اصلاحطلبان خودشان هم می دانند که هی به آمریکا تعظیم کردند و هی فحش شنیدند. خاتمی در افغانستان کلی به این آمریکایی ها کمک کرد، جوابش این بود که جزو محور شرارت قرارش دادند. در این یک مورد حق با اصول گرایان است. در برابر زور و حرف غیر منطقی نباید کوتاه آمد، باید آنقدر قوی شد که کسی جرات نکند حتی نگاه چپ بکند چه برسد به تحدید به حمله. بعضی اصلاح طلبان ترجیح می دهند خدمت کار امریکایی ها باشند تا اینکه با اقتدار از حقوق کشور دفاع کنند. در مدارک و گزارشات گروه های آمریکایی هست که اگر وضعیت در عراق خراب نمی شد کشور بعدی که حمله می کردند ایران بود. حال اصلاح طلبان باز بروند فکر کنید که آمریکا آدم می شود، اوباما آدم خوبی هست، ... تا وقتی ما برای منافع اکثرا نا مشروع و خودخواهانه ی اسرائیل و آمریکا در منطقه ای که مرکز نفت جهان است خطرناکیم چیزی عوض نمی شود. (125133)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۹:۲۵
اين \"فجاهت\" به چه معناست ؟! (125413)
 
م/ت
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۳:۴۳
اقای احمدی نزادعلیرغم .....هم سیاه نمایی کرد هم خودراسوپرمن ایران معرفی

کردامابایدبدانددیگران کاشتندایشان خورد ایشان چه کاشت که دیگران بخورند

الاایحال جوجه هارا اخر پاییزمی شمارند

امیدوارم این مطلب شامل مهرورزی دبیرمحترم سایت شود (125283)
 
مهران
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۵:۴۷
نکته جالب این سخنان به دور از همه ...های ایشان استفاده از نام ایران به طور متوسط در هر 30 ثانیه بود آنهم از کسی که در کنفرانس های خبری به تعداد انگشتان دست نام ایران را نیرده است . (125129)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۵:۵۹
این حرفا رو که ما در دبستان مینوشتیم سر صاف به عنوانه دکلمه و شعر میخونیدیم، بعد ولی‌ می‌رفتیم کار حسابی‌ هم انجام میدادیم و درسمون رو خوب میخوندیم نه اینکه فقط ، (125125)
 
ایرانی طالب بیشرفت
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۶:۳۲
اقای سلیمانی وزیر ارتباطات ایشان در جایی فرمودند هیچ متقاضیی ای نیست که ما نتونیم بهش سرویس بدیم برودید تحقیق کنید که در همین تهران چند صد هزار مشترک در دولت نهم و در مدیریت این وزیر اراده کردند سرویس ای دی اس ال خانگی بگیرند و هر گز نتوانستند 4 سال است مخاربرات داره تجهیزات می خره جلا الخالق به این .. ( اینها توهین نیست واقعیت های تلخ است اگر خذف کنید که دیگر فضای نقد بی معنی است جواب بدهند ) همه فن حریف اخه ما ایرانی مسلمان و دوستدار نظامیم ایا شایسته بود با ما چنین رفتار شود ؟ وضعیت توسعه این مدیران نیز در بخش ای تی و حتی ارتباطات به لحاظ کیفی تاسف بار است تا کی مردم باید هزینه ای بی لیاقتی را بدهند تا کی ؟ (125111)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۷:۴۹
گویا بعضی از دوستان از سخنان آقای مهرورز (رئیس جمهور) تقدیر بعمل آوردند . من بنوبه خود منکر فعالیتها و تلاشهای این دولت نیستم اما چند نکته را آقای رئیس جمهور فراموش کردند (سهوا" یا عمدا") آقای احمدی نژاد از تولید سخنانی داشتند ولی از تعطیلی بعضی موسسه ها شرکتها سخنی بزبان آوردند؟ ؟ در ضمن ایشان قیاس مع الفارق میکردند میان دولت هشتم و نهم یکی نیست بایشان بازگو کند در زمان دولت هشتم نفت این قیمت بود ؟ یا آیا طرحهایی که در دولت هشتم در حال اجرا بود ایشان بنام دولت نهم ممهور به مهر کردند باید بپای این دولت نوشت. ؟ چرا از آبروریزی های که سطح بین الملل ایجاد کردند سخن بزبان نیاوردند؟ چرا تقلب ها در سطوح وزیران(از جمله جناب دکتر کردان) را عنوان نکردند ؟ چرا از خفتی که برای ایران و ایرانی در جریان رفتن بزیر پرچم کشور های عربی خلیج فارس که در زمان ورود ایشان نام جعلی (خلیج ع ر ب ) نقش بسته بود عنوان نکردند ؟ چرا ایشان بیانیه سعد آباد را که مقام رهبری آن را کار شایسته دانستند ننگین عنوان میکند؟ آقای احمدی نژاد نیمه پر لیوان را که تازه قسمتی از آن پری بدست دولت هشتم صورت گرفته بود را دیدندو گویا نیمه خالی را که پر نشده از بابت کار شکنی تحریمها سنگ اندازیهای داخلی میدانند! این دولت نهم بجز ... و بنام حضرت صاحب عصر و سوء استفاده از ایمان پاک مردم متدین ایران هیچ کار ارزنده ایی انجام نداده و حتی اشتباهات خود را موفقیت تلقی میکند. آقای احمدی نژاد همان کافیست که پدر داماد شخص شما از شما می نالد نه من نه مردم عادی ! در سطح بین الملل کار ارزنده شما چه بود؟ بجز تحقیر ریاست جمهور در دافوس در دانشگاه کلمبیا در عدم پاسخ به نامه های باصطلاح خود شما دعوت بحق ! در این دولت ببرکت گرانی نفت که نزدیک 280 میلیارد سرمایه وارد کشور شد اما با وجود مدیریت غلط فقط با تزریق پول در جامعه اقتصاد بیمار را کاملا" در بستر خواباندید که بعضی از همکارانتان هم برایش فاتحه هم خواندند. شما در ابتدای آمدنتان در صحنه سیاسی(ریاست جمهوری) نقشه دور بعد ریاست جمهوری رادر کاری بدیع و تازه که همانا سفرهای استانی کشیده بودید و با ارسال پولهایی هر چند اندک دل بعضی از اقشار ضعیف را بدست آوردید . ولی از دید مردمی که ما در جامعه میبینیم بجز عوام فریبی چیزی نمیشود روی این کار شما گذاشت.با یک تیر 2 نشان هم سر زدن به یک استان و طرحهای آن مکان و نشان دوم خرید رای مردم. امیدوارم این مردم با تیز هوشی و درایت به شخصی رای دهند که عوام فریب نبوده و با یاد صاحب عصر ذهن پاک مردم را گمراه نکند.

جمعی از مردم زیر خط فقر ایران که با هدایت امام عصر (بقول آقای احمدی نژاد) زندگی حقیرانه ایی دارند. ومن الله التوفیق (125105)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۰۷:۵۶
با سلام
به عنوان یک رای دهنده در انتخابات سال 84 به آقای احمدی نژاد ، امشب به خودم افتخار کردم
ایشان به جای پرداختن به فحاشی هایی که در 1 ماه اخیر نسبت به ایشان شدت یافته ، به بیان دقیق و درست چشم انداز پیش روی ایران اشاره کردند و البته با نقبی به گذشته

انشا الله که ایشان هر کجا هستند موفق باشند (125104)
 
حقگو
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۱:۳۱
اولا\"-آنچه من میدانم پروژه های معمولی دراین مملکت بیش از7-8سال طول می کشد حال چگونه این آمار وارقام ازلسان آقای دکتربیان می شد والله اعلم؟
ثانیا\"-اگروضع تولید،فروش ودرآمداینقدر عالی است پس پولهای آن کجاست؟چرا بیکاری افزایش یافته؟تورم 25% چه معنی دارد؟ (125287)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۳:۲۲
خانم يا آقاي حقگو ي عزيز!

بخش اول فرمايش شما پاسخ بخش دومتان را مي‌دهاد! نتيجه اقدامات احمدي نژاد هم در دوره‌هاي بعد خودش را نشان خواهد داد!

(جواب جدلي است و لزوما مورد پذيرش خود بنده نيست اما شما بر اساس مباني بحثتان بايد آن را بپذيرد) (125631)
 
شایان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۱:۴۲
اول اینکه آقای احمدی نژاد هر چه اشتباه کرده بود در این مدت به پای ملت ایران نوشت و اگر سر و ته داستان رو جمع بزنیم می تونیم بفهمیم که چند بار از جمله ملت ایران استفاده کرده در حالی که ملت ایران در خیلی از موارد نظری خلاف ایشان داشته اند
...پردازی در ارائه آمار ها غلط نیز از دیگر مسائل موجود بود
اما نکته ی جالب تفاوت بیان ایشان بود که دیگر هجمه ای دیده نمی شد
یک احمدی نژاد مهربان
و نکته آخر اینکه محمود احمدی نژاد باید به سوالات بسیاری پاسخ دهد که انشاله در مناظره ها پاسخی بشنویم
مثل جمله ی معروفی که مگر مشکل جوانان ما موی آنهاست؟
مثل حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی
مثل تورم چندین درصدی
مثل گران شدن مسکن در دوره ی ایشان (البته ایشان خواهند گفت 30 درصد ارزان شده اما نگاه نمی کنند که در همین دوره چندین برابر این 30 در صد گران شده و عملا اتفاقی نیافتاده جر گرانی مسکن)
.
سپاس ویژه (125078)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۱:۵۶
سلام
واقعا با سخنرانی امشب دکتر فرق بین یه نطق انتخاباتی با یه نطق تخریبی معلوم شد
(125077)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۳:۴۶
مطالبی که آقای احمدی نژاد در باره ملت بزرک ایران گفتند درست است ، ولی حق این ملت صدور قطنامه های پی درپی نیست که براساس بی تدبیری وعدم دوراندیشی نصیب این ملت شده است. ضمنا ملت بزرگ ایران میدانند کارخانه های فولاد،آلومنیم،سیمان،......و پالایشگاههای عسلویه و پارس جنوبی طی سه سال ساخته وبه بهره برداری نمیرسد وبرای ایجاد آنها جذب سرمایه های خارجی ، طراحی، موافقتها و...... لازم است واینها میسر نیست مگر اینکه در سطح جهانی ایران بعنوان یک کشور باثبات و درحال توسعه معرفی گردد، که این مطلب متاسفانه در سه سال گذشته اتفاق نیافتاده وخیلی خوب بود آقای احمدی نژاد از باغبانانی که کاشتند تا میوه زحمات آنان را ایشان برچینند نیز قدردانی میکرد < لم یشکر المخلوق، یشکرالخالق> (125292)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۴:۴۸
خودمان را اسیر جنگ روانی رسانه ها نکنیم در مورد تورم اگر به امار بانک جهانی wto وبانک مرکزی نگاه کنیم میبینیم که میانگین تورم دولت نهم از دولت خاتمی وهاشمی کمتر است
2- تورم 25% فقط مربوط به یک سال بود انهم در توج گرانی وافزایش قیمت جهانی +سهمیه بندی بنزین+خشکسالی +سرمازذگی زمستان قبل ان درحالی که در سال سوم خاتمی تورم 22 % داشتیم بدون هیچ کدام از این دلایل وفقط به خاطر چاپ بیرویه اسکناس
3- در دولت نهم به شهادت تمامی کارشناسان ووجود مستندات ان(نرمافزار سفراستانی تمامی پروژه ها را با نام پیمانکار وادرس وشهر و... نشان داده اگر قبول ندارید میتوانید ببیندی )سه برابر دولت هستم بود این همه کار عمرانی نباید فراموش شود
4- در مورد عزیزی که گفتند افزایش سیمان وفولاد و.. حاصل کار دولت قبل بود باید به عرض برسانم جز معدودی از انها تماما کلنگ زنی انها در این دولت بود وانهایی هم که مربوط به دولتقبلی بود پیشرفت زیر20% داشتند (125297)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۴:۱۸
آقای عزیز
اگر نمی دانید بیهوده خودتان را به گناه دروغ آلوده نکنید. طرح جامع سیمان در سال 82 توسط دولت هشتم تصویب و اجرایی شد. طرحههای توسعه سیمان بخشی از این طرح بودند که اجرای آنها از همان سال آغاز گردید. منابع طرح شامل وام از صندوق ذخیره ارزی، وام ریالی از طرف بانکها و سرمایه حاصل از آزاد سازی نرخ سیمان بود.
این طرح تا سال 84 به خوبی پیشرقت کرد و اکثر طرحهای سیمانی در همان سال آغاز شدند و به سرعت پیشرفت می کردند و طبق برنامه باید حداکثر تا سال 85 به تولید می رسیدند.
در سال 1384 ، دولت نهم سیمان را به سبد حمایتی برگرداند که در نتیجه سالیانه حدود 2000 میلیارد تومان از منایعی که باید صرف توسعه صنعت سیمان می شد راهی جیب دلالان سیمان شد. همچنین با شروع طرحهای زودبازه آغاز شدند و بانکها از پرداخت وام به کارخانجات بزرگ ( از جمله سیمان) منع شدند و صندوق ذخیره ارزی هم دیگر به راحتی در اختیار بخش خصوصی قرار نمی گرفت زیرا دولت از منابع آن برای سیاستهای دیگری استفاده می کرد.

مجموع این اتفاقات باعث شدند تا طرحهای توسعه سیمان، به شدت کند شدند که در نتیجه آن قیمت سیمان در بازار آزاد تا نزدیکیهای 200 هزار تومان ( 6 برابر قیمت دولتی) رسید.
در سال 86 دولت که متوجه وخامت اوضاع شده بود، مجددا پرداخت وام به سیمانیها را از سر گرفت و در سال 87 هم قیمت سیمان را نسبتا آزاد کردند که در نتیجه همان طرحهایی که در آغاز دولت نهم تنها یکسال به پایانشان مانده بود،؛ پس از سه سال به تدریج به بهره برداری رسیدند.

اگر منصفانه و کارشناسانه نگاه کنیم، تنها نقش دولت نهم در صنعت سیمان، ایجاد تاخیر دو ساله در تکمیل طرحها، راهی کردن بیش از 6000 میلیارد تومان رانت خالص به جیب دلالان و افزایش قیمت تمام شده مسکن در این دوسال بوده است.

در واقع اگر رسانه های آزادی می توانستند عمق ماجرای سیمان در دولت نهم را بشکافند، دولت نهم در پیشگاه ملت به شدت بدهکار می شد و باید از آنان عذر خواهی می کرد.

در مورد فولاد و پتروشیمی هم وضغیت به همین شکل است و تنها نقش دولت نهم، ایجاد تاخیر در تکمیل پروژه ها ( به دلیل اصرار اولیه در پرداخت وام به این طرحها) بوده است. (125525)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۷:۰۱
سلام
چند نکته در مورد صحبت دوستان
انچه در مورد دولت قبلی گفته شد تخریب نبود بلکه واقعیاتی بود که مردم بخاطر انها به احمدی نژاد رای دادند (125299)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۷:۴۱
ما که چیزی ازبرنامه هاش و اهدافش نشنیدیم -انقدرمطمئن هستند برایانتخاب مجدد که نیازی به گفتن طرح و برنامه ندارند .ایشان با موشک امید و با سوخت هسته ای آن در فضاها سیر میکنند و از آنجا بر سر مردم دنیا شیرینی ارسال میکنند (125301)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۱۸:۰۲
من جدا از مسايل انتخاباتي براي خودم متاسف شدم در حاليکه من و بسياري از مردم از مشکلات موجود به خصوص در عرصه اقتصادي و موضوع بيکاري دچار مشکل هستيم اين آقا سعي داشتند اوضاع رو وارونه جلوه بدهند.
اي کاش ايشان شجاعت بيان واقعيت رو داشتند. (125302)
 
ملت ایران
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۱:۴۳
AGHAYE AHMADI NEJAD BISH AZ 80 BAR AZ VAZHEYE

\"ملت ایران \"

ESTEFADE KARDAND.
OMIDVARAM

ملت ایران
DAR 22 KHORDADD

PASOKHE ROSHANI BE ISHAN BEDEHAND (125305)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۱:۵۶
کیه که باور کنه که جهش در تولید محصولات پتروشیمی کار شما بوده ، در حالیکه هر کدام از طرحهای پتروشیمی حداقل به 4 سال زمان نیاز دارد تا به بهره برداری برسند........

کیه که باور کنه که جهش در صادرات غیر نفتی کار شما بوده، در حالیکه این جهش نه بخاطر صادرات محصولات متنوع بلکه بخاطر جهش در تولید محصولات پتروشیمی و علاوه بر آن چندین برابر شدن قیمت این نوع محصولات در بازارهای جهانی بوده که شما را به هیچکدام دخلی نیست.

در مورد آمار فولاد و باقی آمارها به اینجا بروید

http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=4019

اگر هم حوصله نداشتید به این سایت سری بزنید ، با کمی فکر کردن متوجه می شوید که 2 برابر شدن ظرفیت فولاد در عرض 3 سال یعنی توهم...................... (125307)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۶:۳۲
ملت ايران آسوده بخوابيد .همه چيز امن و آرام است .كشور ما هم بايك راننده در جاده يك طرفه حركت مي كند. ديشب مي گفت چهارسال زمان خاتمي پراز تنش و تزاحم بود .سوال من اين است كه آيا جز اين بود كه اين تنش ها را همفكران شما براي او ايجاد مي كردند؟ .واقعا يادتان رفته كه در زمان دولت اول خاتمي مي گفتند اين دولت شش ماه بيشتر دوام نخواهد داشت؟راستي بهتر نبود ايشان از برنامه هاي خود براي چهارسال آينده سخن مي گفت؟تخريب دولت خاتمي در اين برنامه جايز بود درحالي كه اولا چهارسال از اتمام كار اوگذشته و ثانيا سيما به خاتمي اجازه دفاع اين شكلي از خود را نمي دهد.و....... (125317)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۲:۱۹
ما کاندیدا ها را باید در سه سطح مورد بررسی قرار دهیم.سطح تاریخی و تمدنی،سطح رویکردها،سطح اجرائیات.
آنچه که مسلم بود این بود که سه کاندیدای قبلی تنها بر روی اجرائیات تکیه میکردند و نگاه تاریخی و تمدنی به انقلاب اسلامی نداشتند. نگاه تاریخی و تمدنی داشتن یک کاندیدا جهت حرکت او را مشخص میکند.در بین چهار کاندیدا اگر چه بعضی از آنها خود را در جبهه اصولگرایی میدانند اما جهت حرکت آنها و نوع تفکر آنها غیر از آقای احمدی نژاد مدرن است که با مبانی انقلاب اسلامی ناسازگار است.
در سطح رویکردها هم رویکرد دولت نهم کار وتلاش بیشتر،توجه به نقاط محروم کم کردن فاصله بین مردم ومسئولان ، از برج عاج پایین آمدن مدیران،ساده زیستی آنان و عملگرایی بود که این مورد آخر با اشکالاتی همراه بود.جناب آقای موسوی و کروبی بر جریان آزاد اطلاعات،ازادیهای سیاسی و فرهنگی وصنایع بزرگ متمرکز شده اند که بیشتر مدلهای لیبرال اقتصادی و فرهنگی را تداعی میکند. در سطح اجرائیات هم دولت نهم نقاط ضعف وقوت زیادی داشته که در ادامه خواهم نوشت (125323)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۴:۰۴
این آقا تو این چهار سال می دونست می خواست دوباره رای بگیره از ما این جوری کرد وای به حال 4 سال بعد. (125330)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۵:۵۲
انهایی این صحبت ها را بدون تخقیق وبررسی دروغ مینامند به این چند سوال پاسخ دهند
1- اقای موسوی گفتند که 20 سال صدا وسیما مرا سانسور کرد(تا سال 73 هحمد هاشمی رفیق تورگی موسوی رئیس صدا وسیما بود) ایا این حرف دروغ نیست؟
2- من پول ندارم که مردم را با اتوبوس به سخنرانی بیاورم--رجوع کنید به میدان انقلاب روز دوم خرداد که صف طویل اتوبوس ها بود برای بردن حامیان موسوی وخاتیم به مراسم
3- پول نفت نداشتم که...؟ -رجوع کنید به سایت خود ایشان(موسوی با چارتر اختصاصی به اصفهان رفتند) دروغ تاکی؟
4- در مورد مشکلات چای کاران .نمیخواهیم بگوییم که در حال حاضر گلستان شده ولی شما اگر از هر کشاورز گیلانی سوال کنید میگوید وصعیت مت خیلی بهتر شده .مشکل چای مربوز به دوره خود میر حسین است که مستندا ت ان در سایت رجا موجود است .
5- در مورد واردات میوه لازم به ذکر است هر کسی دو واحد اقتصاد پاس کرده باشد به صحبت او خندید؟(امار واردات میوه در دولت نهم 200 هزار تن افزایش داشت ماقبول داریم ولی از ان طرف صادرات ما 2ملیون تن زیادتر شد با توجه به خشکسالی که خیلی لز محصولات انار .خشکبار وزیتون وانکور و... از بین رفته بود وگرنه از مرز4 ملیون تن هم عبور میکرد
5- در مورد برنج شمال من به عنوان یک دانشجوی کشاورزی ویک روستایی برنج کار گواهی میدهم در دولت قبلی برای دریافت پول خود از دولت باید 5.6 ماه منتظر بمانیم ولی حالا دو روزه گول ما را میدهند .مخالف او با واردات دقیقا به نفع دلالان است چرا که مانفعی از ان نمیبریم (باری که در انبار مانده است برای کشاورز است یا دلال ایا کشاورز انیار دارد که بخواهد ذخیره کند
در مورد سایر محصولات هم همینطور لطفا تحقیق کنید بعد قضاوت؟ (125333)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۶:۰۲
اینجانب يك استاد دانشگاهم .ديشب باور كنيد با برنامه اقای احمدي نژاد وپس از تبلیغات گسترده علیه ایشان وبا دقت در اظهارات دیگران باز به وجود چنین مسئولی افتخار کردم.کسی که با تکیه به خداوند از اعماق جان اعتقاد دارد این ملت می تواند .ما در دانشگاه هنوز اثر ان اقداماتی که جهت سازش با دشمنان در تحقیر ملت ایران شده بود و روندروبه بهبود خودباوری دانشجویان را طی سال های اخیر لمس می کنیم. ایشان به این حقیقت رسیده اند که دشمنان ما رشد و ترقی ما را نمی خواهند انها تکنولوژی ومحصول ان را بری خود وتنها تفاله ان را با پول کلان وپس تحقیر به ما می دهند.ومهم این است که علیرغم همه فشارهای داخلی و خارجی در باور خود راسخ تر شده اند.این باور مهمترین انگزه برای شروع یک حرکت بزرگ است.به عبارت دیگر سخنرانی ایشان نشان دادکه اواعتقاد دارد مشکلات کشور را خودمان می توانیم حل کنیم ونه دیگران .بیاییم به پاس این نعمت بزرگ و شکرگزاری به در گاهش بار دیگر او را یاری کنیم تا خداوند نیز به پاس این شکرگزاری نعمت خود را افزون کند. (125334)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۸:۲۰
اون دانشگاهي كه شما توش استادين ، رو بايد ....گرفت.آخه استاد شما اگه يكي از دانشجوهاتون توي يكي از ابتدايي ترين درسها نمره زير ده بياره و بعد ادعا كنه كه مي تونه يك كتاب مرجع بنويسه ، هم اشك تو چشات جمع ميشه و احساس غرور مي كني؟ (125463)
 
ehsan10
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۷:۴۲
بااحترام به شما هموطن گرامی! باور نمی کنم شما حتی لیسانس داشته باشید! مرا ببخشید اگر اینگونه نیست.زیرا حتی یک لیسانسه هم ادعاهای احمدی نژاد در مورد ماهواره امید، جایگاه ما در نانو تکنولوٰژی، سلولهای بنیادی و رشد علمی و...را باور نخواهد کرد. (125633)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۸:۴۲
آقا احسان برو بررسی کن بعد بیا تو بحث مشارکت کن . (125689)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۶:۴۴
يكي از روش هاي توجيه نمودن اشتباهات وكاستي ها در گفتگوهاي روياروي تعريف وتمجيد از طرف مقابل است تا طرف در مقابلت موضع نگيرد.در اين برنامه نيم ساعته تلويزيوني شايد حدود 100 بار از عبارت \"ملت ايران\" استفاده شد! (125335)
 
مقداد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۸:۲۰
کارها وپروزه های عمرانی دوات نهم در استان مازندران نسب به دولتها ی قبلی بی نظیر است
در دوره موسوی قانونی تصویب شده بود که سرمایه گذاری در استان مازندران ممنوع اعلام کرده بودند واقای موسوی به جای دروغ و... جواب بدهید .چرا؟ (125340)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۳۸:۴۰
خود شما دیروز یه فایل رو سایتتون قرا داده بودید که وضعیت نرخ تورم، درآمد نفتی و..... را در 20 سال اخیر نشان می داد.بررسی سطحی این آمار کافیه تا ملت ایران بدانند که در 4 سال اخیر چه اتفاقی افتاده است. آقای احمدی نژاد در برنامه تبلیغاتی اش سعی کرد حس ملی مردم را تحریک کند ولی همین آقا در سال های 84 تا 86 کشور ما را کشور اسلامی خطاب می کرد و از گفتن نام ایران ابا داشت.
من نمی دانم کسانی که می گویند دولت در 4 سال موفق بوده است مبنای نظرشان چه بوده است. در بحث هسته ای هم ما به موفقیت رسیدیم ولی بهای این رسیدن را پرداخت کردیم. در این مدت سه قطعنامه بر علیه ما صادر شد و تمام دنیا در برابر ما ایستادند. (125341)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۱:۰۳
من به شخصه باشنیدن این صحبت امیدوار تر شدم
همه با هم برای سلامتی اقای موسوی در روز 13 خرداد دعا کنیم که احیانا مریض نشوند تا بخواهند از مناظره فرار کنند.
احمدی نژاد در اعتماد به نفس وجول دادن هیچ وقت در هیچ جای دنیا کم نمیاورد این را همه دشمنان میدانند
ان که حساب پاک است از محاسبه چه باک است (125343)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۴:۰۹
با اینکه یکی از مخالفان دولت نهم بودم اما بعد از اینکه به سخنرانی احمدی نژاد گوش کردم منتظر بودم که بعد از 3 برنامه کاملا انتقادی حداقل نیم اشاره ای به برخی از نقد های پوشالی واقعا مسخره که متاسفانه فهم مردم ایران را به باد مسخره گرفته اند بکند اما دیدم که امید و عزت را در من جوان دانشجو ایجاد کرد


جوان دانشجو (125344)
 
علي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۵:۱۶
1-استفاده از ادبيات آرمان گرايانه و شعاري در تمامي صحبت‌هاي ايشان موج مي‌زد، اما به نظر بنده آن بخش از حرف‌هاي آقاي رئيس جمهمور(فعلي) درباره عزت و عظمت ملت ايران كاملا\" درست و جزو ذات ايراني است كه در پستي و بلندي دوران هاي مختلف آن را حفظ كرده‌اند، پس ايشان در اين باره مطلب جديدي نگفته‌اند.
2- آمار و ارقام هم كه نه دست ماست نه دست كارشناسان كه نظارتي كنند و صحه‌اي بگذارند؛ اينكه اين طرح‌ها از چه زماني شروع شده‌ و چه ميزان هزينه براي آن صرف شده است و آيا اقتصادي بوده اند يا خير از يك طرف به اطلاعات شفاف نياز دارد و از طرف ديگر به كار كارشناسي دقيق، كه در هردو شاخص دچار نقص است.
3-اينكه در چهار سال پيش ملت ايران با دلايل ذكر شده توسط ايشان راي دادند به نظر من كاملا\" نامربوط بود.
علي ايحال ملت امروز ايران همان ملت 4 سال پيش است، البته با دريافت‌هاي متفاوت كه بخشي عمده آن در اثر عملكرد ايشان بوجود آمده است؛ اميدوارم در روز 23 خرداد نيز جناب آقاي دكتر نظرشان راجع به عظمت و بزرگي و محاسني كه براي ملت ايران برشمردند عوض نشود!
اي كاش همه قدري بجاي \"حرف\" به \"فعل\" توجه كنيم. (125345)
 
فرامرز
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۵:۴۲
انهایی که میگویند در دوره قبل سیاست تنش زدایی موفق بود فقط اسم یک متحد استراتژیک مارا بگویند فرانسه .المان .انگیلیس یا ایپالیا انها فقط حافظ منافع خودشان واسرائیل بودند در برابر کدام تهدید از ماد فاع کردند انها فقط تهدید کردند(سایت چماق وهویج را فراموش نکنید که چماق را اروپا در دست داشت وهویج هم رابطه بیشتر باامریکا بود (125346)
 
فرامرز
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۲:۳۴
متحدان استراتژیک ما در حال حاضر دهها کشور قدرت مند هستند
اقایانی که به رابطه با ونزوئلا ایراد میگیرند ایا باید حتما کشورها دنباله رو امریکا باشند تا ما با انهاد وست باشیم ایا دلار ونزوئلا دلار نیست صادرات ما به ونزوئلا به نفع کیست بروید بررسی کنید من به عنوان یک مهندس عمران که ارتباط محدودی با بعضی شرکتهای ساختمانی دارم میبینم پیمانکاران بخش حصوصی ما به تعداد زیاد در حال صادرات خدمات فنی مهندسی هستند وسرموقع پول خود را میگیرند
ونزوئلا .بولیوی .اکوادور ...متحد استراتژیک ماهستند در حیاط خلوت امریکا انها به خاطر احترام به ما وتلاش های احمدی نژاد سفیر اسرائیل را اخراج کردند.
ایا عراق در حال حاضر متحد مانیست (به عرض پوزش مدیران ورهبران عراق در ایران پلا س هستند) صادرات ما به عراق به نقطه ارمانی فاصله دارد ولی 10 برابر دولت قبل است
ترکیه: چند بار عبدالله گل واردوغان به ایران امدند خود احمدی نژاد بعد 20 سال به ترکیه رفت
وسایر کشورهای همسایه
لحزب الله وحماس حاضرند به خاطر دفاع از ایران در صورت خطرات احتمالی با اسرائیل رودر رو بجنگند .این گفته نصرالله است که در صورت حمله به ایران ما اسرائیل را تسخیر میکنیم

تا کور شود هر انکه نتواند دید (125349)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۳:۵۹
قابل توجه آقايون اصلاح طلب و مخالفين احمدي نزاد:

ببينيد دوستان يه آدم اگه فهم و شعورش به اندازه يه كلوخ تو بيابان هم نباشه ولي عده اي عليه اون آدم موضع بگيرن قانون نظام آفرينش طوري نوشته شده كه اون آدم شروع به رشد ميكنه و ميشه خار دلشون! شما اگه عاقل بوديد با مخالفتتون زمينه رشد يه تفكر متحجر در جامعه رو فراهم نميكرديد. مردم خودشون عقل دارن و تصميم درست رو ميگيرن. اما مخالفتهاي تند شما ممكنه راي عده اي رو به نفع متحجران برگردونه! ‍‍‍‍‍‍‍ (125351)
 
مهدی شاکر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۰۹:۵۸:۱۱
1- آنچه که مجددا در این سخنرانی تاکید شد این بود که \" کار را که کرد ؟ آنکه تمام کرد\". دولت نهم میراث دار همه کم کاریها واشتباهات دولتهای پیشین است و همه موفقیتها در این دولت حاصل آمده است.
2- مطالب عنوان شده به عنوان موفقیت همانهایی است که وزاری و روسای معزول و مستعفی به عنوان نقاط ضعف و عددسازی و نظایر آن از آنها نام برده اند.
3- در بین ملتهای جهان همیشه گروههایی هستند که طرفدار یا مخالف دو لت خود و یا سایر دولتها هستند. مثلا اگر نگرانی از عواقب بعدی وجود نداشته باشد همین امروز در جامعه خودمان عده ای پیدا می شوند که در خیابان برای موفقیت اوباما شیرینی بدهند ( کما اینکه دادند!).
4- ایکاش ایشان به نتیجه مکاتبه با روسای جمهور آمریکا و آلمان نیز اشاره می کردند . نامه را بنده نیز می توانم بنویسم. ایمیل هم می توانم به آنها بزنم! مهم پاسخ گرفتن است !
5- آنچه که محل اختلاف است همان شعر مرحوم سهراب است که می گفت: چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید! حالا یا ما مردم باید بشوئیم یا کسانی دیگر! (125358)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۴:۲۸
با سلام،راستی نظرات چی شد چه صف طولانی................. (125363)
 
میثم-تبریز
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۰۵:۰۱
بفرما یه لقمه تخریب...آقای احمدی نزاد تخریب و سیاه نمایی رو به رقبا آموزش دادند...جوری در مورد دوران خاتمی حرف زدن که انگار دارن تاریخ قاجارو بازگو می کنن و جالبتر این بود که همه چی رو جوری به نام خودشون تموم کردن که انگار همه این دستاوردها در دوره ایشون آغاز و پایان داشته (رجوع کنید به بندهای مربوط به ماهواره امید و سلول های بنیادی و انرزی هسته ای)...واقعا که این دولت حقشه که بدترین تخریب ها علیهش بشه چون خودش بانی این رسم نا میمون بوده (125364)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۵۷:۳۴
همه بايد تلاش كنيم كه فضاي تخريب به فضاي نقد سالم تبديل بشه نه اين كه بيشتر در اين آتش بدميم.

يك سؤال: فرق تخريب و نقد از نظر شما چيست؟ (125652)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۰:۰۹
انان که خواب هستند میشود بیدار کرد
ولی انهایی که خودشان رابه خواب زدند هرگز
لطفا خودتان را به خواب نزنید .کشور در این چهار سال پیشرفت زیادی کرده
البته من زیاد احمدی زاقبول ندارم ولی از بقیه بهتر است
انتخابات یعنی انتخاب بهتر میان همه ممکن است ایشان ضعفهای جدی داشته باشد ولی باز مطلوبتر از سایر است واز دولتهای قبلی هم موفق تر بوده است (125370)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۶:۲۰
از ریشه بکن اساس کج را دشمن صفتان ذوالعوج را
فریاد بکن دوباره دکتر عجل لولیک الفرج را (125377)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۶:۲۸
بنام خدا

خواص طرفدلر حق به دو دسته تقسیم می شوند :

1-گروهی که آرمان ها و ارزش های اسلامی برای آنها اصل است ودر آن هنگام که دین و دنیا در برابر هم قرار گرفتند دین را بردنیا وجلوهای آن ترجیح می دهند

2- گروهی که جذب دنیا وجلوه های آن (مقام /ثروت/شهرت و......)شده وبا وجود تشخیص حق و اهل حق از عمل به آن باز می مانند .وقتی که پای ادای تکلیف و انجام مسولیت به میان آید نمی توانند از دنیا بگذرند و دنیا را برای ادای تکلیف پیش می دارند . اگر در جامعه اسلامی گروه نخستین بیش تر باشند جامعه دچار انحطاط و سقوط نخواهد شد و حادثه ای همانند روزگار امام حسین (ع)به وجود نخواهد آمد ولی اگر تعداد آن ها اندک و تعداد دسته دوم بیش تر باشند آن وقت است که جامعه در سراشیبی سقوط قرار خواهد گرفت و حسین بن علی ها به مسلخ خواهند رفت .(مقام معظم رهبری 22/4/71 )

شادی روح امام شهدا وسلامتی مقام معظم رهبری وپیروزی ریس جمهور انقلابی جناب دکتر احمدی نژادونابودی دشمنان ایران اسلامی صلوات (125378)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۵:۴۲
درود بر احمدي نژاد حامي مستضعفان كل جهان به غير از ايران (125388)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۳۰:۲۰
1-امروز همه می دانند بین آقای هاشمی و احمدی نژاد جو صمیمانه ای وجود ندارد.استارت این جو متشنج را آقای احمدی نژاد زد .زمانی که برای موجه جلوه دادن خود تمام دولت های قبلی را رد کرد که حتی برخی از منتقدان گفتند اگر ایشان تمامی دولت ها را رد می کنند پس دولت مقام معظم رهبری هم که جز این دولت ها هست. ایشان مدام مدعی هستند: \"این کار را ما انجام داده ایم و سپس ادامه می دهند :کی سابقه داشته که چنین کاری انجام شده باشد\"ایشان این تیپ جملات را 4 سال گفتند و گفتند و گفتند.حالا اگر در یک برنامه تبلیغاتی(دقت کنید \"تبلیغاتی\")این گونه جملات را تکرار نمی کنند زیاد نباید توجه کرد.


2-شجاعت را معنی کنید.من شجاع نیستم چون حتی برای این کامنت هم اسم مستعار گذاشتم اما عده ای دیگر(شما بخوانید آقای احمدی نژاد) هم شجاع نیستند. کسانی که از افراد دیگر(شما بخوانید ملت ایران)هزینه می کنند تا \"احساسات و عواطف شخصی\" خود را در قبال کشورهای دیگر ابراز کنند.
تا الآن که 4 سال بیشتر نبود اگر به آقای احمدی نزاد 40 سال دیگر هم فرصت بدهند به همین منوال به کشورهای دیگر و کلا به مخالفان خود حمله خواهند کرد و این مردم هستند که باید هزینه ی ماجراجویی های ایشان را بپردازند (125390)
 
صدیق
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۶:۰۱
چطور وقتی صحبت طرح های به ثمر رسیده میشه پای دولت های قبلی رو وسط می کشید ولی صحبت از بیکاری و فقر و تورم که میشه همه رو به گردن دولت نهم میندازید؟ بعضی ها طوری حرف میزنن که انگار مملکت تا قبل از احمدی نژاد گلستان بوده و هیچ فقر و تورمی وجود نداشته. (125408)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۰۲:۲۶
دليلش اينكه خراب كردن راحته و زمان زيادي لازم نداره كه چيزي رو خراب كني ، اما براي اينكه آباد كني و بسازي به زمان زيادي لازم است.مثل خراب كردن ساختمان و ساختن ساختمان. (125549)
 
امير
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۴:۵۴
دليل ديگه اش هم اينکه دولت هاي قبل روند تورم رو نزولي کردن و اين دولت دوباره روند تورم رو صعودي کرده
دولت هاي قبل ميزان کمتري از دلارهاي نفتي (توجه کنيد که نه درصد کمتري چون اين درصد است که ما رو کشته! وقتي بودجه مثلا 10هزار تومان باشه و دلار 1000 تومان اگر 7 دلار در بودجه از نفت تامين بشه مي شه 7هزار از 10 هزار مي شه 70٪ ولي وقتي بودجه بشه 20هزار و 10 دلار مصرف بشه مي شه 50٪ درصورتي که دفعه دوم مقدار بيشتري دلار نفت در بودجه لحاظ شده) رو استفاده کردن و اين دولت بيشتر! خيلي هم بيشتر
اين يعني وابستگي به نفت
دولت‌هاي قبلي عسلويه راه انداختن و ايشون ... يه سر برو ببين!
آره بابا جان
بيشتر دقت کن (125582)
 
قاسم میرجلالی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۷:۱۳
امروره دنیا دنیای آمار و اطلاعات کمی است. آقای احمدی نراد در نطق خود جنذین بار گفتتد : عرت ما در اوج است؛امید ملت در اوج است........؛ تمام تحلیل گران مارا میستایند؛ و مردم دنیا برای ماهواره امیذ شیرینی بخش کردندو..... . لطفا ستاد ایشان دلایل ؛ آمار؛منابع و در صد های کمی که این کفته ها را تایید میکند ارایه کند (125411)
 
سامان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۹:۳۶
به احمدی نژاد رای میدهم نه به خاطر اینکه بخوام رای بیاره بلکه به خاطر اینکه نمی خوام میرحسین رای بیاره (125414)
 
کیا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۴:۳۶
خوب به رضایی رای بده. چون احمدی رای های ثابت خودش رو داره ولی طرفداران موسوی از رو هوا اومدن طرفدارش شدن و روز به روز دارن کمتر میشن.

زنده باد سردار سرلشکر محسن رضایی. (125506)
 
kamal
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۶:۱۷
به رخ کشیدن ثمره کارهای دولتهای گذشته هنر نمی باشد (125429)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۸:۵۸
با سلام
واقعا من بعنوان یک ایرانی ضمن تایید حرفهای ایشان درباره شیرینی و تبریک موفقیت هایمان توسط سایرین
احساس افتخار میکنم از ایرانی بودم اینجا این حس داره موج میزنه و من از ایشون تشکر میکنم
آفرین بر رییس جمهور واقعا پرکار (125431)
 
شرقي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۰۹:۵۱
سخنان احمدي نژاد ياداور شجاعت اميد و صلابت امام بود او با بزرگواري حتي اشاره كوچكي هم به اين همه توهين وسياه نمايي پيروان زرو زور وتزوير نكرد او بزرگوار است (اذامروا بالغو مروا كراما). او اميد به مردم داد برخلاف آن سه نفر مدعي كه جز ياس ونوميدي چيزي نداشتند و نوميدي از الهامات شيطان است. (125433)
 
مقصود
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۶:۳۷
در صحبت هايش به جاي كلمه دولت از ملت استفاده مي كرد.بجاي اينكه بگويد دولت اينكارها را كرد مي گفت ملت اينكارهاراكرد.اين ويژگي يك توتاليتراست.ديدگاه توتاليتري ايشان درتمامي صحبت هايش نمايان بود . درمحيط تصميم گيري نيز همانگونه است. ازطرف تمامي تمامي ملت،كارشناسان وصاحب نظران تصميم گرفته واقدام مي كند.جرات ندارد بگويد من اين تصميم را گرفتم ويا من اين اقدام را كردم مي گويد شما(ملت) اينكاررا كرديد.در تمامي كشورها نماد موفقيت يك دولت دردوچيزاست 1- كنترل تورم 2- كاهش نرخ بيكاري -ميزان موفقيت آقاي احمدي نژاد درايندو صفراست.با اين اوصاف ايشان نبايد كانديدا مي شدندولي ايشان گوششان بدهكار اين حرفا نيست .اينبار اكثريت ملت به ايشان راي نمي دهند. (125441)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۳۸:۰۱
آیا ارسال یک ماهوازه آماتور سطح پایین و رسیدن به چرخه سوخت که هیچ تاثیر مثبتی در صنعت و اقتصاد کشور ندارد مایه مباهات است؟ اگر چنین است اتحاد جماهیر شوروی که در این دو زمینه سرآمد بود چرا اواخر دوران حاکمیتش مردم شاهد پدیده قاچاق دخترانشان به اروپای غربی به علت مشکلات شدید اقتصادی بودند؟
آیا کشوری مانند چین (که همانند شوروی سابق ایده لوژِی کمونیستی دارد) به علت انتخاب صحیح تکنولوژِی در حال تبدیل شدن به یک ابر قدرت اقتصادی است یا به خاطر سرمایه گذاری که روی ماهواره و سوخت هسته ای داشته به این مرحله از پیشرفت رسیده؟
د ر ضمن ما تا صد سال دیگر هم گاز داریم ، واقعا ما از نظر انرژِی در چه تنگنایی قرار گرفته ایم که به خاطر رسیدن به سوخت هسته ای قید دیگر تکنولوژی ها را باید بزنیم.
آیا ما جا پای قدم های کره شمالی نمی گذاریم.
آیا واقعا پیشرفت های کره شمالی مایه افتخار ملت آنها است؟

بنده که بدون حمایت دولت مشغول تحقیقات بنیادی صنعتی میباشم اثر این تحریم ها را به خوبی لمس کرده ام. آیا دوری از تکنولوژی های بسیار مهم و استراتژیک موجب پیشرفت و مایه امیدواری جوانان است؟ (125453)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۱:۱۴
دوستان عزیز اینقدر گیرهای رسانه ای به احمدی نژاد ندهید .. انصافا کدام دولتی به نظرات کارشناسان بها داد که حالا این دولت باید می داد؟

این حرفهای صد من یه غازه مخالفین در زمان خودشون به مراتب بدتر بود و خودشون همه به این حرفهای امروزشون بی اعتقاد بودن .

در ضمن من تاسف خوردم از طرز فکر جناب موسوی .. ایشون همچنان طرز فکر دهه شصت رو به همراه دارن .. یعنی در دنیایی که درهای کشورها برای همه محصولات بازه و اصل رقابته ایشون می خواد به بهای جیب ملتش برخی صنایع رو سرپا نگه داره

من واقعا برای موسوی متاسفم و از اون بیشتر برای جوونهای که جو گرفتشون و بدون توجه به اینکه ایشون چی گفته قصد دارن فقط برای خلاصی از احمدی نژاد به میرحسین رای بدن ..

اما بهتون قول می دم این رای پشیمونیه بزرگی رو برای اونها رقم خواهد زد.

یه سر به شمال تهران بزنید و ببینید طرفدارای ایشون یه سری بچه پولدارهای 18 تا 22 ساله هستن که یه ذره تجربه سیاسی ندارن .. و با هم دختر و پسر می شینن تو ماشین و عکس میرحسین رو چسبوندن به ماشینشون .. همه چیز تو کشور ما جو گیری شده (125456)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۹:۱۱
فکر کردی چون پول دارند عقل ندارند
فکر کردی چون ژولیده نیستند ایران برایشان مهم نیست
فکر کردی 18تا 22 ساله هستند حالیشون نیست
فکر کردی خودت از همه بیشتر میفهمی و عقل کلی
فکر کردی هر چی تو فکر میکنی و هر تو میگی عین آیه قرآنه
فکر کردی مردم اینقدر ساده هستند که وقتی بادشان کردی براحتی باد تو را به غبغب بندازن


کی میخواهید برای بقیه هم ارزش قائل شوید و بپذیرید که تو هم فقط یک شهروندی نه بیشتر، حالا هر جور محاسن داری یا هر جور لباسی میپوشی دلیل بر وطن دوستی بیشتر تو نیست
دیگه این قدر به خودت اجازه توهین به 18 تا 22 ساله ها را نده (125560)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۱۵:۵۷
دوست عزیز

اگه در خیابانهای شمال تهران باشی و رفتارهای بچه گانه این بچه ها رو ببینی خودت متوجه میشی که من چی فکر کردم ..

اینها دلشون برای ایران می سوزه اما توی جون

همین جو گیریشون بس که عکس میرحسین رو به ماشین می چسبونن درحالیکه هیچ ادم سن و سال دار و جا افتاده ای چنین کار بچه گانه ای در حمایت از نامزدش نمیده

البته من این رو بیشتر به حالت یه بازی برای خوش گذرونی و وقت تلف کردن این بچه پولدارهای با عقل وطن پرست فرض می کنم تا یه کار انتخاباتی ..

من خودمم وضعم خوبه و خدارو شاکرم .. تیپم هم ردیفه .. ولی اونقدر وقت ندارم که عمرمو بذارم برای اینجور بازیها و ویراژ دادن تو خیابونها برای میرحسین یا احمدی نژاد ..این کارا مال کسی که حس و احساسش بر عقل و درایت و فکرش غلبه داره ..

تبلیغاتی که توش یه ذره عقل و فکر و اثبات نیست و فقط تبلیغ صرف و بدون محتواست ..

البته این اقتضای سنه .. من خودم هم تو دوره اول خاتمی توی همین جو رای دادم .. ولی این نشون از لیاقت جناب میرحسین نیست (125661)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۲:۳۴
سلام علی آقا .
میشه بفرمایید چه توهینی به 18 تا 22 ساله ها شده ؟ (125688)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۹:۱۸:۲۰
( یک بام و دو هوا ) چرا دولت در مورد خودرو به ازادی تجارت و رقابت اعتقادی ندارد و با اعمال 90 درصد گمرکی + عوارض که در مجموع حدود 110 درصد بلاتر از قیمت واقعی انرا به دست مصرف کننده میرساند ؟ چون اگر اینکار را نکند کسی خودروهای بی کیفیت را نخواهد خرید این اقایان فقط زورشان به کشاورز بیچاره میرسد (125706)
 
سلامات
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۸:۴۴
من چند سوال از تمام نامزدها دارم .
1. آیا سهمیه بندی بنزین را قبول دارند ؟کم شود یا زیاد شود؟
2.نظرشان در باره برداشتن کنکور و یا پولی کردن دانشگاههای دولتی و همچنین کنترل شهریه های داشنگاه آزاد
3.نظرشان در باره بیمه درمانی همگانی ؟
4.نظرشان در باره توسعه شبکه حمل نقل کشوری و شهری
5. برنامه آنها در باره توسعه کشاورزی
6. نظر آنها در بازار و حذف واسطه ها که خون مصرف کننده ها و تولید کننده ها و دولت را تو شیشه کردند.
7. نظر نامزدها در باره مافیای نفت و غیره
8.نظر نماینده ها در باره برنامه هسته ایران و ادامه یا هرگونه برنامه دیگر
9. نظر روشن نامزدهها در باره روابط با امریکا و شروط آن
10.برنامه نامزدها برای کاهش بیکاری و تورم و گرانی
11. برای تقویت ورزش کشور چه برنامه ای دارند؟
12. نظر نامزدها در باره صنعت هوا فضا و آینده آن
13. آیا در زمان مدیریتشان در قسمت تحت امر تخلفات عمده مالی شده است؟ چگونه با برخورد کرده اند.
14. نظرشان در باره اینکه اکثر تصمیمات نباید به اطلاع مردم برسند چیست؟
15.نظر نامزدها در باره کمک به گروهها و کشورهای دیگر چیست؟
16. اگر به جای احمدی نژاد در آن جلسه دانشگاه امریکایی بودید و آن توهینها به شما می شد چکار می کردید؟
17.نظر نامزدها در باره ذخایر استراتژیک غذا و دارو و غیره چیست و به چه میزان و برای چه مدتی خوب می باشند.
18. برنامه نامزدها در باره مالیات
19. برنامه نامزدها برای سود بانکی و صندوق ذخیره ارزی
20.برنامه نامزدها برای گران فرشی و کم فروشی
21. نظر نامزدها در باره دولت الکترونیک (125464)
 
سید عسکر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۹:۴۷
با تشکر از امکانی که برای مخاطبانتان فراهم کردید، عرض می کنم مامی دانیم نامزد ها همگی در مقطعی از زمان مسئولیت هایی داشتند و کارنامه آنها به روشنی گواه عملکرد آنهاست اما انچه برای من مهم است اینکه رییس جمهور فعلی که نقد عملکرد ایشان خیلی آسان تر از بقیه است همچنان حرف های گذشته را تکرار کردند برای ما خیلی مهم است که ایشان به روشنی تبیین کنند برای چهار سال آینده چه برنامه هایی دارند و به خصوص در بخش اقتصاد برنامه های خود را به روشنی بیان کنندو من با دقت به سخنان ایشان توجه کردم و ایشان در هیچ قسمت به این موضوع نه تنهااشاره نکردند بلکه با بیاناتی احساسی و هیجانی همچنان ملت ایران را با به به وچه چه هدف قرار دادند و اینکه جوانان و ملت ایران در این مدت چنین کردند و چنان شدند و افتخار آفریدند لذا با توجه به اینکه خیلی مهم است در چهار سال آینده ایشان برای مردم و کشور چه برنامه ای دارند چنانچه این برنامه ها با شفافیت اعلام نشود نباید منتظر اتفاق خاصی طی چهار سال آینده باشیم . (125466)
 
آوا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۳:۴۹
بابا بعد از اینهمه سال یه نفر پیدا شده که میخواد کشور رو بسازه ما بهتره عاقل باشیم و گول اینهمه تخریب که بر ضد دکتر میشه رو نخوریم . من میدونم اگه
دور بعد بیاد تمام برنامه هاش عملی میشه . دکتر احمدی نژاد من بهت افتخار
میکنم و با تمام وجود دوست دارم . (125470)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۴۵:۱۱
تو انگليس خوش نشستي و نسخه تجويز مي كني ...... (125601)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۵۴:۰۴
جالب است که اکثر نظرات موافق از خارج از کشور می آیند.
ظاهرا بورسها و ماموریتهای خارج از کشور که به دوستان و آشنایان داده شده است، در خطر قرار گرفته اند.
البته اگر بنده را هم بدون داشتن هر گونه شایستگی به ماموریت خارج از کشور می فرستاندن و ماهی چند هزار دلار هم به عنوان حق ماموریت می گرفتم، ممکن بود بجای فکر کردن به سرنوشت بچه های مردم عادی، برای تضمین ادامه ماموریت، در همه سایتها مطلب موافق می زدم.

چقدر خوب است که الف ، کشور محل اقامت افراد را مشخص می کند. (125649)
 
احسان بزرگی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۱:۵۹:۰۳
تخریب نکرد، دائم از خدمت گفت
از آتیه روشن و از عزت گفت
احسنت به احمدی نژادی که سخن
از خوبی خود نگفت، از ملت گفت (125472)
 
ali.sh
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۶:۳۷
سلام
خيلي بد انسان يك كاري رو انجام بده و بعدجلوي چشم ملت ( ملت ملت ملت ) اون رو وارونه جلوه بده.
ايشون ميگن در 4 سالي كه كشور در شرايط خيلي سخت بود. نميدونم شايد ميخواستند به قيمت نفت اشاره كنند
ايشون ميگن ما(ملت) در اين 4سال بدترين تحريم ها را داشتيم.آقاي احمدي نژاد باعث اين تحريم ها كه خودتون (ملت) بوديد.
آقاي احمدي نژاد بهتره تصميم بگيرند كه بالاخره ميخوان به صورت ادبي و نوشتاري صحبت كنند يا به صورت گفتاري و خودموني. چون يك مقدار نوشتاري و يك مقدار خودموني صحبت ميكردند. حتي در يك جمله ي كوتاه هم اين مورد رو ميديديم.
آقاي احمدي نژاد خواهشا مقدسات ما رو به بازي نگيريد
ماجراي تائيد و تكذيب هاله نور توسط خودتون رو فراوش نكرديم
(هر جا رو خواستيد سانسور كنيد اما بقيه رو پخش كنيد ) (125482)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۱۸:۳۶
مشاوران ایشان اشتباه کردند. پوشاندن کت و شلوار گران قیمت و پیراهن یقه آهار دار به تن ایشان و دادن کاغذ به دستشان و آن گزارش تکراری که با تن یکنواخت خوانده می شد و تنها حاوی همان تبلیغاتی بود که تلویزیون به صورن شبانه روزی تکرار می کند، فرصت ایشان برای استفاده از این فرصت را از بین برد.
احمدی نژاد اتوکشیده ای که حرفهای اتوکشیده می زند، قطعا تصویری کاملا متفاوت با تصویر احمدی نژاد 84 دارد.
احمدی نژادی جند دقیقه اول که به تخریب دولت خاتمی اختصاص داد. اگر مردم انتقاد رقبای بی قدرت از وضعیت موجود را خوشامد می گویند ولی به همان اندازه از تخریب دولتمردان قبلی توسط صاحبان فعلی قدرت منزجر می شوند چون آن را مغایر با رسم جوانمردی می دانند.
---. (125054)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۴۶:۰۶
سلام
نظرات دوستان رو که می خونم کمی متاثر میشم
آقای احمدی نژاد انسان خوبی هستند، کارهایی هم انجام دادن، ولی باید بهتر می بود. اگر وقایع 12 سال اخیر رو بررسی کنید متوجه می سید که بعضی چیزها هیچ وقت عوض نمیشه! چون بعضی مسائل جزء دکترین ملی ایران هست و هر کسی بیاد باید انجامش بده.
ولی باید قبول کرد برخورد با منتقدین دولت در دولت نهم ! بسیار زننده و بد بوده.
دانشجو و یا کارشناسی که از دولت انتقا میکنه مثل همین آقای توکلی، دلسوز نظام است، اگر نبود مطمئن باشد که منافق می شد. پس حالا به چجرم دلسوزی برای نظام باید ستاره دار یا منزوی شه؟
آقای احمدی نژاد دیشب حرف های! قشنگی زدند ، ولی تمام آمار هایی که دادند هم شنیدیم، چرا این آمار عینت نداره؟
چرا در جامعه نمیشه اونها رو لمس کرد.
در زمینه ی علمی خیلی حرف ها گفته شد، ولی آیا وضع دانشگاه ها بهتر شد؟ یا بهتر بگم با آهنگ مورد انتظار پیشرفت کرد؟
اگر در سال 78 قضایای کوی دانشگاه بررسی شود متوجه می شید که پشت پرده چه کسانی بودند؟
یا اینکه دولت اصلاحات از هر تریبونی کوبیده می شد.
البته آقای خاتمی اشتباه کرد! و این اشتباه را آقای احمدنژاد انجام نداد! تمام مدیران در این دولت عوض شدند! حتی مدیران مدارس ! این اشتباه آقای خاتمی بود!
باید منصف بود
در این دولت کاری که ثمره ی کارهای همین دولت باشد خیلی زیاد نیست و نبود. هر چند با توجه با فشار های بین المللی باز هم شکر !
ولی پالایشگاه بنزین ، طرح های عمرانی، یا خیلی چیزهای دیگر کار 3 سال یا 8 سال نیست.
ما تازه داریم محصول سالهای سازندگی رو درو می کنیم.
پس درست نیست که دست آوردهای نظام را بنام دولت تمام کنیم.
هر چند باید اصلاحات رو نصب العین قرار داد. یعنی همیشه در حال اصلاح وضع موجود باشیم

با تشکر از الف برای درج نظر من (125499)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۷:۳۱
مثل اینکه ماها که خارج از کشور زندگی میکنیم چیزی از این سربلندی احساس نکردیم. هر جا که میریم باید خجالت بکشیم که ایرانی هستیم. من به خودم لعنت میفرستم که دفعه پیش به احمدی نژاد رای دادم. ولی این دفعه حتما جبران میکنم. خدا رو شکر که اصولگراها بازم کاندیدا دارن. خدا را شکر... (125181)
 
davod
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۷:۴۰
ایشان باز هم نشان دادند که در حد و اندازه های ریاست جمهوری نیستند (125180)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۲:۵۷:۵۴
احمدي با اين سخنراني نيمي اؤ اراي خودش را به نامؤدهاي ديكه هديه داد اين همه . تابلو تو عمرمون نشنيده بوديم (125171)
 
كلهر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۹:۴۴
ما با تمام توان در راه آرمان هاي انقلاب و با تائيدات مقام معظم رهبري به كانديداي مورد علاقه آقاي محمود احمدي نژاد راي مي دهيم. (125521)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۴:۲۲
در تمام طول صحبت گفت ملت شجاع است جوانان برومندند همه غیور هستند و ...
سوال این است که با این همه ظرفیت که گفتی چرا این همه آدم های بی سواد و چاپلوس در راس دوایر دولتی جا گرفته اند که از دست هیچ کدام کاری بر نمی آید
ضمنا در رابطه با توانایی سنجی مردم همه را درست گفتی اما برای انتخاب شدن خودت چه داری که از خودت بگویی
--- (125427)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۲۷:۱۶
كدام كشور دنيا زماني كه كشوري ديگر به موفقيت دست مي بايد ( ماهواره اميد) خوشحال مي شود و بين مردم خود شيريني پخش مي كند و مي گويد كه اين شيرني موفقيت كشور ديگر است بخوريد و از موفقيت كشور ديگر شاد باشيد و خدا را شكر كه كشور ديگر به موفقيت دست يافت لطفا نام آن را كشور را بگوييد تا بنده و ساير ملت مسلمان به آن و مردم آن اقتدا كنيم چون آنجا از مدينه فاضله هم فاضل تر است. اين تصورات از هر انساني غير قابل پذيرش است . (125528)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۳:۲۵
خوش حافظه!

احمدي نژاد نگفت يك دولت بين ملتش شيريني پخش كرده. گفت در كشورهاي ديگر شيريني پخش كردند. (خود مردم يا حتي ايراني‌هاي آنجا) (125666)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۲:۰۱:۳۸
دوست محترم و عزيز بنده!
دين به ما درس احترام به يكديگر را تاكيد مي كند و با الغاب ناپسند (خوش حافظه!
) همديگر را خواندن را نمي پسندد از شما كه حتما از از دينداران نيز مي باشد بعيد بنظر مي رسداين بعد دين را عمل نكنيد. البته شما اگر در متن بنده دولت ديد به من هم نشان بدهيد شايد شما چشم بصيرت داريد و بعد 10 و 11 را مي بينيد كه ما نمي بينيم .... (125873)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۲:۵۰
درود بر رييس جمهور حامي مستضعفان و اقشار كم درامد كه با حمايت خود خانه هاي ثروتمندان و اغنيا از متري 700 هزار تومن به متري 2ميليون و 100 هزارتومن افزايش يافت و آن مستضعفان و اقشار كم درامد كه خانه اي نداشتند حداقل سه بار مستضعفترشدند. اين است معني واقعي بسط عدالت و تقويت مستضعفان. (125531)
 
سلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۳:۵۴
بله به وعده خدا صبح نزدیک است.و آن صبح جز صبح دولت مهدی (عج) نیست. اصل انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای وقوع صبح است (همچنان که در حدیثی از امام صادق (ع) گفته شده ) . و در آن روز بساط ظلم برچیده خواهد شد.
معیار اصلی من در انتخاب رئیس جمهور تناسب آرمان ، فکر و عمل او با فرهنگ انتضار و موعود است. و انتضار یک موضوع همه جانبه در تمام شئون فردی و اجتماعی است.
این که انتخابات ایران این همه مورد توجه کشورهای ابرقدرت جز این نیست که این ملت همیشه در مقابل ظلم و ضالم ایستاده است و آن ها هم مثل ما میدانند این کشور زمینه ساز صبح خواهد بود و تمام تلاش خود را برای نابودی یا حداقل منحرف کردن آن از هدف اصلی خود به کار میگیرند.
همچنان که رابرت گيتس وزير دفاع آمريکا می گوید ايراني معتدل، ايراني اي است که با گلوله کشته شده باشد
صبح نزدیک نمیشود مگر این که ما در عمل ثابت کنیم واقعا خواهان ظهور صبح هستیم.
مگر فکر میکنید آرمان فلسطین چیست ؟
واقعا احمدی نژاد راست گفت که: \"در این انتخابات یاران حقیقی انقلاب مشخص خواهند شد\"
احمدی نژاد کسی است که سخن از صبح را بر سر زبان ها انداخت و تمام نیرویش را برای حرکت در مسیر صبح به کار میگیرد. (125532)
 
امير
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۶:۵۹
شيطون اگر اينجا اينقدر خوبه تو واسه چي رفتي اون ور آب؟ (125585)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۵:۰۱
خداییش ما تو بهشت زندگی می کنیم و خودمون خبر نداریم .
موندم این اقای رییس جمهور عزیز این امار رو از کجا اوردن که اصلا با وقعیات سازگار نیست. (125533)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۸:۵۷
احمدي نژاد وزن خود را در برابر ساير كانديداها نشان داد . (125537)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۰:۵۹
پر وزن بود با ترازوی ملت ایران (125555)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۰:۰۰
قطعا با اين وضعيت نامزدها با اضطراب بيشتري مقابل آقاي دكتر قرار مي گيرند . (125538)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۳:۲۱
سلام
لطفا یکی به من یه تعریف از دنیا بده.
چرا وقتی حرف از مقایسه کشور میشه ، با آمریکا که دشمن دین و مملکت ماست مقایسه میشه ؟
چرا با کشوری ارتباط برقرار کنیم که نمی خواد ما اسلام واقعی داشته باشیم و میخواد اسلام ما به قول ( امام (ره) : اسلام آمریکایی باشه)؟
مگه سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما نیست ؟
چه جوری با کشوری ارتباط برقرار کنیم که بدون هیچ دلیلی تو افغانستان و پاکستان و جاهای دیگه دنیا جز جنگ بمباران و دخالت در امور داخلی اون کشور ها کار دیگه ای نداره ؟
چه جوری با کشوری ارتباط برقرار کنیم که سالانه میلیون ها دلار هزینه صرف انحراف جوان های ما میکنه ؟ و هزاران چه جوری دیگه ...
لطفا یکی جواب سوالات منو بده ؟

با آرزوی موقیت همه شما و رئیس جمهورم عزیزم . (125539)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۷ ۲۱:۳۲:۵۵
مخالفان عزیز لطفا دلیل بیان نمایید . (126220)
 
سبحان
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۳:۵۴
جناب آقای احمدی نژاد.. رییس جمهور محترم
سلام
از سر دلتنگی ها خواستم مطالبی را باب درد دل بیان کنم...

یادتان هست قبل از انتخابات دولت نهم ، جنابعالی و آقای کلهر (مشاور اعظمتان) چه وعده های رنگارنگی از حل مشکلات اصلی جامعه و آزادی و .... به ما دادید؟ که الآن هم وقتی دلتنگ میشوم به کليپ های صوتي و تصويری شما و مشاورتان در آن دوران مراجعه میکنم و فقط میتوانم آه بکشم..!
یادتان هست با وجودیکه یک ملت میدانست که مدرک آقای کردان جعلی است و ایشان مرتکب جرم آشکار تر از روشنایی روز شده است ، جنابعالی با دفای بی حد خود از ایشان ، همگان را حیرت زده کردید؟!
آیا شما معتقدید سخنرانی پر شور و انقلابی شما در مجمع بین المللی دوربان2 نتیجه خوبی برای ایران و مردم مظلوم آن خواهد داشت ؟ یا فکر میکنید که نتیجه برای یک سیاستمدار مهم نیست و یک سیاستمدار فقط باید حقیقت را بگوید و به هر قیمتی..؟!
آیا میدانید نمودار {واقعی} فقر و بیکاری و تورم در این چهار سال تا کجا رفته است؟
راستی با آقای ضرغامی رییس محترم صدا و سیما نسبتی دارید؟ چون ایشان آنقدر به شما علاقمند است که شبانه روز علاوه بر تصویر خودشان ، دایما\" چهره جنابعالی را در کل و جزء سفر های استانی مشروح و مبسوط با هلیکوپتر و کلیه امکانات سیما ، نمایش میدهد ...!
آیا میدانید که چطور شده سیما که تا چند ماه قبل فیلم های ضعیف و تکراری پخش میکرد از هفته گذشته فیلم های آنچنانی و جهانی پخش میکند؟!
از راه اندازی گشت های عریض و طویل ارشاد..! چه هدفی دارید؟ آیا میخواهید به همان وعده در آن مصاحبه تصویری عمل عکس..! کنید که با لبخند می فرمودید: آیا فقط مشکل جامعه ما اینه که یه کم موی یه دختر خانوم بیرون زده؟
آیا میدانید در کشورهای پیشرفته جوانان و مردم با مشاهده پلیس در اطراف خود احساس شادی مضاعف و امنیت میکنند ولی در کشور ما و با این اقدامات ، دیدن نیروی انتظامی برای ما حکم ترس و دلشوره دارد؟
راستي ميدانيد در اين مدت گشت ارشاد شما چند تا مراسم جشن عروسي (از جمله مراسم عروسي خودم که نه پدر من و نه پدر همسرم در قيد حيات نبودند تا شايد مهاجمين را راضي کنند..!) را به بهانه های مختلف و بدون هيچگونه جرم شرعي ، بر هم ريخته؟ آيا شما دختر داريد که بدانيد آرزوی ديدن جشن عروسي يعني چه؟ و آيا ميتوانيد حس کنيد چنين اتفاقي چه بر سر عروس جوان ميآورد؟
این برخوردهای تاسف بار گشت های ارشاد با مردم و بخصوص جوانان همیشه ثابت کرده که نتیجه معکوس داشته و خواهد داشت...
نمیدانم جنابعالی و خوانندگان با این عرایض بنده موافق هستند یا مخالف...؟ (125540)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۲۳:۱۰
یعنی این همه مخالفی که مخالفتشون در نظرها به روشنی پیداست از موافقین کمتر کامنت میگذارند که تعداد کامنتهای موافق بیشتر اما تعداد نظرهای مخالف بیشتر است
ظاهرا در انتخاب کامنتها از طرف گردانندگان سایت جانبداری میشود (125564)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۴۸:۱۳
ببخشید خانم محترم. انگار شما در ایران نیستید د فقط برخی اخبار به شما میرسد. من به برخی رفتار افراطی گشت ارشاد معترضم ولی اونا بخاطر کمی مو ایراد نمی گیرند پوشش بعضی بانوان به قدری ناهنجار است که ما مردها شرممان می آید. آیا شما به نوار پارچه ای 10 سانتی به نام شال(!) ، به لباسهای به شدت تنگ، به شلوارهای تا زانو کوتاه شده و آستین های نیمه و آرایشهای زننده و ... میگویید کمی موی بیرون آمده؟ خدا را در نظر بگیرید ... (125605)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۸:۳۴:۵۵
متاسفانه بسياري از آنچه گفتيد از جمله گشت ارشاد ارتباطي به دولت ندارد.
خوب است اطلاعات را از منبع درستي به دست آوريد تا مثل بعضي آقايان به اتهام زني نيفتيد.
مي بينم كه جريان قدرت طلب ضد دولت ، خوب به نتيجه رسيده اند و آنچه به جامعه القا كردند را برخي مردم پذيرفته اند! (125830)
 
علی محمدی
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۵:۱۵
با سلام خدمت همه دوستان
من زیاد سیاسی نیستم ولی احساس می کنم آقای دکتر احمدی نژاد آدم درستکار و راستگوئی است وتمام توان خود را برای آبادانی ایران اسلامی به کار گرفته است هر چند ایراداتی هم دارد ولی در قیاس با اشکالات دولتهای قبلی بسیار ناچیز است که امیدوارم مقداری انصاف هم چاشنی نظرات عزیزان باشد
انشالله خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر بگرداند (125556)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۲:۰۸:۳۰
دوست گرامي
با عرض احترام به استحضار مي رساند تمايمي مشكلاتي كه امروز بر سر ما آمده است بدليل همين ضعف نصفه و نيمه از اتفاقات دور و برمان است و اينكه هميشه فكر مي كنيم كه يك چيرزي درست است يا غلط و به هيچ چيز بدليل تنبلي مان در كسب اطلاعات و مطالعه و تحقيق بطور قطع مطمئن نيستيم
توصيه مي كنم به خودم و همه ملا ايران كه بيشتر مطالعه فرمايند (125878)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۴۶:۲۷
پیشنهاد می‌کنم به منتقدین فیلم اول میر حسین که فیلم تبلیغاتی ایشون برای ایرانیان خارج از کشور رو حتما ببینند. بسیار حساب شده و امیدوار کنند بود
همچنین از مدیران سایت الف تشکر می‌کنم که فیلمای تبلیغاتی کاندیدها رو اینجا گذاشتن . ولی‌ درخواست دیگهٔ من اینه که اگر امکانش هست تمامی فیلمهای تبلیغاتی کاندیدها رو بگذارین. به عنوانه نمونه فیلم تبلیغاتی میر حسین برای ایرانیان خارج از کشور که بسیار امیدوار کنند بود رو بگذارین. بسیار حساب شده بود (125577)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۴:۵۶:۲۶
حقيقتا صحبت آقاي دكتر را با رقيبانش مقايسه كنيد . كدام به دل نشست ؟ (125584)
 
دانشجوی دکترای اقتصاد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۰۱:۱۸
یه نکته مفید
نه تنها درآمد نفتی چهارسال اول احمدی نژاد بصورت ارزی 4برابر دوره اول میرحسین بوده(276 در برابر70میلیارد دلار) بلکه حتی مابه ازاء ریالی آن هم بیشتر از این هم بوده. چون در دوره اول میرحسین میانگین نرخ دلار 11 تومان بوده ولی در دوره این دولت میانگین قیمت دلار 925 تومان.یعنی یک دلار درآمد نفت برای میر حسین 11 تومان درآمد می شده ولی برای احمدی نژاد925 تومان. ارزش امروز 11 تومان هم حدود 700 تومان است که باز از 925 کمتر است.
درآمدهای این دولت بی نظیر بوده
احمدی نژاد به جای ماهواره و مدیریت جهان بگوید با این پول کشور را چقدر جلو برده (125589)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۰۸:۵۴
من دوره قبل به احمدی نژاد رای دادم
وقتی احمدی نژاد به ساوه اومد پدرم برای حل برخی مشکلات باغهای انار روستامون نامه ای نوشت و تقاضای رسیدگی کرد . بعد چند ماه تلفن زدن خونمون گفتن که بابام بیاد فرمانداری. بهش 50 هزار تومن پول دادن.همین
اینایی که از احمدی نژاد و مدیریتش تعریف می کنن به نظرم هیچی از حقایق این مملکت نمی دونن. (125593)
 
خرچنگ زاده
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۵:۱۰:۰۶
من يك مطلب نوشتم در اين مورد دوستان علاقه مند مي توانند بخوانند
---
احمدي نژاد ديشب به تخريب دست نيازيد. آنچه گفت از خدمت بود و تلقين احساس عزت و قدرت و دميدن روح اميد در جامعه. او كسي را متهم به توهين و افترا نكرد در حالي كه مي دانيم در تمام مدت 4 سال گذشته به جرات بيشترين تخريب ها و تهمت ها و بد اخلاقي هاي سياسي عليه دولت وي صورت گرفته است. او از كسي گله و شكايت نكرد و آنچه گفت از ملت ايران بود و صبر و استقامت و دليري آنها. او مي دانست كه مردم در نطقه حساسي از تاريخ ايران ، زماني كه دست همه ابرقدرت ها در يك دست براي به اضمحلال كشيدن نيرو و قواي ايراني بسيج شده است ،‌ ايستاده اند. او سختي هاي ملت ايران را در سخنراني هايش زمزمه كرد و از مجاهدت و احساس تعلق آنها به اين نظام و دولت قدرداني و تشكر كرد. در عين حال او به روح بازگردانده شده عزت نفس و غرور مردم ايران در اين 4 سال به درستي اشاره كرد .... (125571)
 
رضا هنراموزبازنشسته
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۱۷:۲۷
طوري صحبت ميكنند كه انگار همه چيز درسه!

اقا اگه يك پزشك و يه ارشيتكت بيكار تو خونه داشتيد بازم اينقدر ....ميگفتيد

واقعا اينقدر همه چيز درسته؟ پس شايد بنده ومردمي كه ميشناسيم دروغ ميگوييم

با مردم صادق باشيم وببينيد چرا رييس جمهور كره خودكشي كرد ويا چرا رييس پارلمان انگليس استعفا ميده (استيف)ا (125625)
 
حانيه
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۱:۲۶
سلام
موضوع حائز اهميت ابن است كه آقاياني كه از آقاي احمدي نژاد انتقاد ميكنند بهتر است به جاي تخريب اذهان نسبت به ايشان برنامه هاي خود را ارائه دهند ودرمقابل ادعا هاي خود اصلاحات اساسي را مطرح كنند
به هر ترتيب مشكلاتي وجود داشته كه غير قابل انكار است اين آقايان چه راه حلي دارند و چگونه ميخواهند اين مشكلات را مرتفع نمايند وبهتر است به جاي كلي گوئي ونشر اكاذيب وافترا و انحراف افكار عمومي به جرئيات برنامه هاي خود بپردازند كه قطعاً به نفع خودشان است چرا در طول اين چند سال درانتخابات هر نماينده ويا كانديدي كه به تخريب رقيب خود پرداخته نتيجه عكس گرفته است
مهمتر اينكه در جريان برنامه هاي تبلغياتي اين آقايان استنباط ميگردد كه همه با بيان مسائل نا مربوط به فكر تاييد وتثيبت خود هستند ورسيدن به جايگاه رياست وهيچكدام به فكر مردم ومصالح كشور نيستند كه اگر اين بود در رسانه عمومي مسائل داخلي ومعضلات را اينگونه بزرگ نمائي نمي كردند. (125629)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۲۴:۰۸
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز و گرامی.
من از تمامی دوستان طرفدار دولت خواهشمندم جواب این تخریب کنندگان را ندهید فقط پاسخ انتقاد های سالم را یدهید.
تخریب کنندگان دولت رو هم به خدا واگذار کنید...
و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین
در ضمن به رای های مخالفی که به نظرات موافق دولت داده میشود هیچ توجه نکنید...
چون این رای ها را به روش های گوناگون میدهند...
مثلا من الان میتونم 20 تا رای مخالف به یک نظر بدهم...
پس به رای ها توجه نکنید چون دوستان تخریب کننده دولت از روش های خلاف برای رای دادن در اینجا استفاده میکنند....

و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین (125632)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۵۷:۴۱
عزیز برادر با یک ip فقط یک نظر میتوان داد پس تهمت بیمورد نزنید! (125704)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۸:۴۰:۰۳
تهمت نيست آقاجان فقط كافيست صفحه را ببندي و دوباره باز كني آنوقت مي تواني دوباره نظر موافق يا مخالف بدهي. (125831)
 
یک دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۲:۱۴
آنهایی که آمارهای دولت نهم را قبول ندارن سری به آمار اخیر منتشر شده از طرف بانک جهانی بزنند اونوقت حقایق را می فهمند. (125635)
 
mohammadi
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۸:۴۲
شما سخنان دیگر کاندیدهارا تماشا کرده اید می توانید قضاوت فرمایید سه کاندیدای دیگر فقط تخریب احمدی نژاد را در دستور کارداشتند . این از نشان نجابت کاندیدا باشد که حتی شعار وسخنان دیرگران را نقد نکردند به ابهامات دیگران پاسخ نیز ندادندبلکه فقط تواناییخود را اشاره کردند وداشتن خطا نیز اذعان نمود. خداوندا نگهدار مخلصان هستی (125640)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۳:۰۰:۴۶
از کی تا حالا جواب ندادن به ابهامات شده خلوص؟
ضمن اینکه قابل توجه شما، این ابهامات فقط مال کاندیداها نیست، خیلی از مردم هم این ابهامات رو دارن.
از طرف دیگه، وقتی یک کاندیدا در دوره دوم ریاست جمهوری نامزد میشه، حتما به دولت فعلی انتقاد داره دیگه! والا بیکار نیست که! (125760)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۶:۵۳:۱۲
با سلام آقای احمدی نژاد گفتند تولید فولاد از 10 به 17 میلیون تن رسیده است آیا هفت میلیون تن در این 4 سال رخ داده است؟ (125648)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۰:۳۹
ترا به خدا دوستان دانشگاهی این پارگراف را با دقت بخوانند ببیند کی میخواهد رییس جمهوری بشه. ---

در حوزه علم و فناوری در سال 83 ،3500 مقاله علمی به نام ایران ثبت شد که در سال 87 تنها آن چه در وزارت علوم ثبت شده است و به 13500 مقاله علمی می‌رسد. از سوی دیگر تا قبل از این دولت 4650 اختراع به ثبت رسیده که در این دوره 4 ساله بیش از 20000 اختراع ثبت شده است. با وجودی که در گذشته ما را در عرصه هسته‌ای محدود کردند اما امروز جزو چند کشور هسته‌ای جهان هستیم. در هوافضا جزو 9 کشور جهان و در بیوتکنولوژی سلول‌های بنیادین و نانوتکنولوژی جزو چند کشور جهان قرار داریم. از سوی دیگر عمران و آبادی بیش از سه برابر گذشته شده است. اکنون نرخ بیکاری حدود 10 درصد کاهش یافته است؛ یعنی 800 هزار نفر از تعداد بیکاران ما کمتر شده است. (125619)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۸:۵۳
سلام
کسی جواب منو نمیده ؟ (125658)
 
كاظم نعمتي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۰:۰۰
سلام
اصلاح طلبان محترم مدعي دلسوزي كشور عزيزمان (ج اا) لطفا بفرماييد آيا فرق قيمت واقعي دلار نفتي سالهاي قبل با اين چند سال را ميدانيد و حرف نميزنيد يا واقعا نميدانيد و حرف ميزنيد به عنوان مثال جالب است بدانيد قيمت دلار 30 سال پيش نسبت به الان هر دلار 20 دلار ارزش داشته است و يا دلار سال قبل با حساب كرد افت بسيار شديد آن كه قيمت نفت را به 140 حتي بالاتر رسانددر اصل نسبت به قيمت كنوني دلار 60 يا 70 دلار در بشكه ارزش داشت حتي كمتر ويا اينكه صندوق ذخيره ارزي خاتمي بيشتر از دكتر احمدي نژاد است بايستي گفت در يك مثال : هنگامي كه شما در عيد به سفري 7 روزه ميرويد مثلا 200 هزار تومان خرج ميكنيد ولي اگر اين مدت زمان را در منزل سر كنيد شايد 20 هزار تومان هم سر جمع خرج نكنيد .
بله كجا ي تاريخ دولت خاتمي(حامي موسوي) آمده كه براي انجام امور مردم از تهران 20دفعه نه 30 دفعه از تهران خارج شده است خوب وقتي خاتمي به سفر استاني نرود بايستي پول خرج نكند وصندوق ذخيره ارزي را پر نگه دارد.
كاري ندارم رضاخان نتوانست با زور حجاب اين مردم را به دستور انگليس بردارد حجابي كه به خاطرش صدها هزار جوان 19 يا 20 ساله را فدا كرديم اما خاتمي طوري اين كلاه را از سرمان برداشته كه حتي خودمان هم خبر نداريم مدعياني كه حق ايران زمين(انرژي هسته اي و..........) را داشتيد با ترس تقديم دشمنان اسلام ميكرديد(آمريكا و.....) برنامه شما چه بود آيا داشتيد.(كلاه با انقلاب مخملي سبز رنگ) (125663)
 
خودشیفته
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۱:۱۶
ظاهرا تخریب خیلی بد شده چرا که همه از تخریب کاندیداها علیه احمدی نزاد و به اصطلاح صبوری ومتانت ایشان می گوید . اگه تخریب بد است این چهار سال رئیس جمهور چرا در حد اعلا به آن پرداخت. از تخریب دولت قبلی و بی کفایت و نوکر آمریکا گرفته تا جاسوس خواندن مقامات هسته ای و ذلیل خواندن دولت در مقابل آمریکاو .... سرکار خانم رجبی همسر آقای الهام که دیگر جای خود دارد...در ضمن در همین مدت تبلیغات نیز این ادبیات کم نشده است
اکنون چگونه است که انتقادات وارده به دولت را بر نمی تابند. مرگ خوب است اما برای همسایه (125665)
 
صدرا
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۳۳:۳۸
برادرانی که می گن دکتر احمدی نژاد دست به تخریب نزدن مثل اینکه 6-5 دقیقه اول صحبتاشون رو اصلا گوش ندادن. اینکه دوران قبل رو خفت بار می خوندن. مثل اینکه خبر گفتگوی ایشان رو با رسانه ها در روز دوم خرداد نخوندن. گویا خبر از تذکر شدید روابط عمومی استراتژیک شورای مصلحت نظام (2 روز پیش) به دولت در مورد پرونده هسته ای ایران خبر ندارن. میوه عراق رو سعدآباد چیدیم کذب محض هست. اصلاً جک استراو این حرفارو نزده. برید جوابیه هایی که به این حرفای ایشون (که در سفر استانی به سمنان هم زده بودن) داده شده را بخونین. ما دور قبل انتخابات رو تحریم کردیم چوبش رو هم خوردیم حالا هم اومدیم واسه جبران. (125670)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۴۰:۲۱
سخنرانی آقای آحمدی نژاد خوب طراحی شده بود

ایشان با کلی گویی سعی نمود از جزییات عملکرد خود دور شود مانند همیشه عملکرد دنباله دار چند دولت در طول 20 سال گذشته را به حساب خود واریز نمود همچون ماهواره امید یا انرزی هسته ایی

آقای احمدی نژاد شما مناسب است در خصوص طرحهای زود بازده و صدور قطعنامه شورای امنیت علیه ایران پافشاری بر هولوکاست تورم بی قانونی محدودیت فرهنگی ....... که دستاورد دولت جنابعالی است اطهار نظر بفرمایید (125672)
 
كاظم نعمتي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۷:۵۲:۲۶
با تمام احترامي كه براي دوستان قائلم يك دلار سال 1980 نسبت به يك دلار سال2008 هشت برابر ارزش دارد حتي بيشتر (منبع)بانك جهاني پول لطفا اول تحقيق كنيد (125679)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۹:۰۴:۲۹
آقای نعمتی عزیز این مال وقتی است که فقط همین یک شاخص تغییر کرده باشد. دولتی که نفت با بشکه ای 4 تا 6 دلار میفروخت و از سوی دیگر برای هر گلوله خمپاره در جنگ باید تا 7 دلار هزینه میکرد بهتر عمل کرده یا دولت نهم. گیریم که این باشد که شما می گویید 48=8*6 دولت نهم که نفت متوسط 95 دلاری فروخته (2 برابر) تازه پول خوره ای به اسم جنگ هم نداشته است (125836)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۵:۴۸:۳۳
من یک سوال اساسی از دوستانی دارم که دائم ،نفت 95 یا 145 و یا 150 دلار(!) را بهانه می کنند. آخه نفت در ابندای دوره ایشان 40 دلار بود و در مدت یکسال رشد سریع داشت و تنها برای چند روز به 145 رسید و بعد از آن با کاهش سریع به 37 رسید . عزیزان شما چرا ملاک قیمت نفت در این 4 سال را قیمت چند روزه آن(145) یا متوسط یکساله آن(95) میگیرید و از 3 سال دیگر چشم پوشی میکنید. هر چند برای پیشبرد اهداف خود این حرفها را میزنید ولی ایمان خود را از دست ندهید. (125991)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۰۱:۳۷
قدر مسلم هيچ كس به تنهايي از عهده كارهاي بزرگ حتي از نوع اجرايي بر نمي آيد و داشتن تيم شرط لازم براي شروع كار است. چيزي كه توجه من رو خيلي جلب كرده عدم حضور افراد متخصص و با تجربه در اطراف آقاي احمدي نژاد هست.
تجربه چها سال گذشته نشان داده كه تصميمات انفرادي يا تيمي اغلب نادرست از آب در مي آيند. يك نمونه آن طرح بنگاه هاي زود بازده آقاي جهرمي است كه نه تنها نتايج مورد نظر را نداشت بلكه ميلياردها دلار از دارايي هاي اين سرزمين نيز برباد رفته و به تورم لجام گسيخته منتهي شد دست آخر هم براي كنترل تورم با كنترل رشد نقدينگي (چاپ پول!) همان توليدات قبلي هم به ركود كشانده شد.
اگر به ياد داشته باشيد عده اي از اقتصاد دانان از ابتدا همين مسائل را به دولت گوشزد كردند و لي مورد توجه واقع نشد. در واقع اين طرح ذاتا داراي تناقضي است كه حتي يك فرد بدون تخصص هم اگر قدري به آن فكر كند كاملا متوجه خواهد شد. تبديل دلار به ريال و ارائه آن به مردم براي ايجاد اشتغال تنها يك روي سكه است. روي ديگر تشديد واردات با دلارهاي فروخته شده است كه در بساري از موارد نابود كننده اشتغال است. علاوه بر اين مبالغ فوق عمدتا به افراد فاقد مهارتهاي اوليه كار پرداخت شده كه طبعا سر از مسكن در آورد و موجب تورم شديد در اين بخش شد. در نهايت هم دود اين كار غلط به چشم توليد كنندگان و كارگران فعلي رفت. تعديل نيرو و كاهش دستمزدها و ايجاد ركود در مراكز توليدي چيزي بود كه از ابتدا هم قابل پيش بيني بود.
آقاي احمدي ن‍ژ‍اد حتي اگر بر اساس اعتقاداتشون عمل ميكنند حتما ميدانند كه هم در قرآن و هم در احاديث به شنيدن حرف ديگران و انتخاب بهترين آنها توصيه شده است.
واقعا عدم استفاده از افراد متخصص و با تجربه و نشنيدن نظر ديگران و تك روي در سطح مديريت يك كشور چه معنا دارد؟ تكليف منابع فراواني كه طي چهار سال گذشته با سو مديريت از دست رفته چيست؟ (125686)
 
ر/م
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۴۷:۲۶
با سلام

چها رسال گذشت انگاردکتر همان دکتر احمدی نژاد چها ر سال پیش بودکه برای نطق دور دهم آمده بود ساده و بی آلایش متواضع و با ادب علرغم تمام کار شکنی های عمال داخلی دول کفر که ده ها برابر از اربابان خود مایه گذاشته بودن تا احمدی نژاد به اهداف بلند انقلاب نرسد دکتر متواضعانه همه پیشرفت ها را در طول این چهار سال به نام ملت ایران اعلام داشتن و در این نطق بر خلاف آن سه دیگر صرفا به بیان خداپسندانه پرداختن و بس
درود بر دکتر احمدی نژاد که در بیان و عمل اول خدا را بعد منافع ملی را لحاظ کرد امید آنکه همه علاقه مندان جمهوری اسلامی این لحظات حساس را بخوبی تحلیل کنند و با تک رای خویش به احمدی نژاد اجازه دهند در چهار ساله دوم با قدرت تمام آخرین نفس های تشنگان قدرت و ثروت برای همیشه از سر ملت ایران بر دارد .قطع نفس های دول کفر را نگفتم چرا که اعتقاد دارم آنها را در همان دوسال اول خفه کرده البته با کم ترین هزینه و استفاده از امکانات خود آنها
جز دکتر احمدی نژاد هیچ کس را یارای مقابله با این تشنگان قدرت نیست در طول این چهار سال می شود خرده ها بر عملکردهای داخلی دولت نهم گرفت که بیشتر ناشی از میراث بجای مانده دولت های قبل بود و ایضا آتش فشان سنگ اندازی های جاری آنهاولی در کل نمره این دولت از جهت تناسب با آرمان های حکومت اسلامی مورد نظر حضرت امام با فاصله بسیار از دیگر دولت ها بسیار عالیست
انشاالله در دوره دهم دکتر با برداشت نهال های کاشته شده دوره نهم طعم ثروت های سر و زیر زمینی ایران را اول به کام ملت نجیب ایران و بعد سایر ملل خواهد چشاند .
این شدنی است که فقط همت و اعتماد بلند دوباره ملت را می طلبد
با تشکر (125700)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۸:۴۸:۴۰
من جند سوال از شما کاربران عزیز دارم.کافی است به وجدان بیدار خود مراجعه کنید تا پاسخ آنها را بیابید. 1- آیا موارد زیر در دوره ی آقای خاتمی بیشتر بود یا دولت فعلی؟ اخلاق مداری,امنیت شغلی,امنیت اجتماعی,مهار تورم وگرانی,عزت وآبرومندی,کاهش نرخ رشد بیکاری,شایسته سالاری,امید و نشاط اجتماعی,کاهش واردات و افزایش صادرات غیر نفتی,اشتغالزایی. 2-آیا بهای نفت و درآمدهای نفتی در زمان آقای خاتمی بیشتر بود یا دولت کنونی؟ 3- در کدام دوره صندوق ذخیره ارزی به منظور ایجاد زیرساختهای اقتصادی تشکیل شد و در کدام دوره این صندوق تعطیل و امار و اطلاعاتش حتی از نظر سازمانهای رسمی پنهان شد؟ 4- حسابهای مالی آن دولت در نظر دیوان عالی محاسبات کشور شفافتر بود یا این دولت؟ بخش عمده ی تاسیسات زیربنایی که توسط این دولت افتتاح شد ومی شود, در چه دوره ای طراحی و اجرا شد؟ 5- این دولت چند طرح زیر بنایی طراحی و شروع به کار نموده است که درآینده افتتاح خواهدشد؟ 6- این همه گونی سیب زمینی, چک پول پنجاه هزار ویکصدهزار تومانی که در سفرهای اخیر رئیس جمهور خیرات میشود,از چه منبع مالی تامین شده و چقدر مشروع است؟ چه کسی از کردان و کردانیسم دفاع کرد و منتقدین را متهم به انواع تهمتها کرد و هنوز هم از وجود وی در ستاد انتخاباتیش استفاده فعال می کند؟ 6- از صنعتگران و کشاورزان و اساتید دانشگاهی بپرسید که در دولت قبلی چه وضعی داشتند و هم اکنون چگونه اند؟ 7- این روزها بیشتر محصولات کشاورزی هموطنانمان را نوش جان می کنید یا واردات مصری و لبنانی و فرانسوی و ....؟ 8- راستی کشاورزان وباغداران و چایکاران و شا کر کاران و برنجکاران و......,محصولات اندکشان را چه می کنند و از کجا خرج معیشت خود را در می آورند؟ 9- آیا بیشتر ویلاهای شمال تبدیل به زمینهای کشاورزی شده یا مزارع به ویلا؟ 10- سهم ما در دریای خزر, در دولت قبلی بیشتر بود یا الان؟ 11- خلیج (قبلا)فارس و اقتدار ملی و تمامیت ارضی ما, در دولت قبلی بیشتر مورد تهدید بود یا الان؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل... (125701)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۱۹:۱۳:۱۶
دوستان پیشنهاد میکنم بجای صحبت در باره گذشته بیایم در باره آینده صحبت کنیم . یعنی بیاییم برنامه هایی که برای مدیریت آینده کاندیدا ها عنوان میکنند را مورد نقد قرار دهیم . به نظر شما اگر امروز نفت تمام شود کدام یک از کاندیدا ها توان مدیریت کشور را دارند و با کدام ابزار میتوانند اینکار را بکنند ؟. اگر موافقید کدام یک از برنامهای کاندیدا ها عملی تر است ؟ از مدیریت الف خواهشمندم این پیشنهاد را کمی مشخص تر نمایند (125705)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۰۳:۳۲
حتما شكست مي خوره (125722)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۱۳:۲۷
آفا من کارشناس نیستم برید به سایت دانشگاه صنعتی شریف و بیانیه انتخابات 125 استاد دانشگاه صنعتی شریف که از نخبگان کشور هستند رو بخونید . ببینید در مورد وضع فعلی کشور چه نظری دارند . من خلاصه اش رو براتون می گم
خارج کردن تدریجی متخصصان با تجربه از کشور - عدم ثبات مدیریتی - گسترش بی رویه کالاهای خارجی به بهای ضربه به تولیدات داخلی - پسرفت شاخص های خط فقر و نابرابری های اقتصادی - گریختن از حسابرسی و قوانین مصوب و .... (125728)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۷:۴۸:۳۴
1-دانشگاه شريف چند استاد دارد كه 125 نفرش اين نامه را امضا كرده‌اند؟

2-جالب اينجاست كه اگر به امضاها توجه كنيد حتي يك مورد هم از دانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه شريف در آن نمي‌يابيد، در حالي كه تقريبا كل نامه انتقاد از مديريت و اقتصاد است.

3-اگر 1250 استاد دانشگاه در حمايت از احمدي نژاد نامه بنويسند، شما نظرت عوض مي‌شود؟ (125823)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۱:۵۸:۴۶
1- اگر دقت کرده باشید اسامی همه استادان و دپارتمان مربوطشون نوشته شده. پس مطمئن باش 125 تا استاد واقعیه و قابل استناد.
2- اساتید رشته مهندسی برق، علوم کامپیوتر و رشته های فنی واقعند آدمهای فهمیده و خیلی باشعور هستند! در ضمن خیلی خیلی خوب بلد هستند تا با استفاده از علم ریاضی استنتاج های بسیار زیبای رو انجام بدن. پس لزومی نداره که نظر دهندگان الزاما از رشته های مدیریتی و اقتصادی باشند.
3- مواردی که در نامه مطرح شده خیلی شفاف و ساده هستند. حتی مادر بزرگ بنده نیز قادر به درک اونها هست.
4- کافی 10 از اساتید دانشگاه شریف یا پلی تکنیک در حمایت از احمدی نژاد نامه بنویسند! بنده نظرم عوض میشه! (1240 بقیه رو نخواستیم). (125870)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۱۶:۴۳
این سایت هم در این مشارکت بر خلاف کاندیداهای دیگر که همه را نشر می داد و نظرات منتقدین احمدی نژاد را از هر 10 تا یکی رو میزاره خود من دوتا نظر مخالف داشتم که متاسفانه نذاشت .
و باید در جواب اقایان که شجاعت و اخلاق احمدی نژاد رو مطرح می کنن بگم به 4 سال قبل برگردید ببینید که چقدر انتقاد . تخریب تو صحبتحایش بود معلومه الان که باید فقط دفاع کنه
ایشان می گفت من از اجلو چند شغلی رو میگیرم ؟ که دیدیم نمونش ، الهام ،علی ابادی، مشائی و...
من از افراد متخصص در هر شغل انتخاب می کنم نمونش دیدیم . علی ابادی متخصص ورزش ، و وزرائ که هیچ کدام در مجلس رای نیاوردند یا تغییر کردند
من بر عکس نظرم به شهرداری ها کمک می کنم البته باید اضافه می کرد اگه جزء تیم من باشند که دیدیم چقدر جلو شهرداری سنگ انداختند
من وضعیت معیشت مردم را درست می کنم که دیدیم
ایشان نمی دونم چقدر دوست دار جهان رو درست کنه
حالا امور شخصی که می گفت کفش بدون بند نمی پوشم برای اینکه تا خم میشم بندشو ببندم فکر کنم از همه کوچک ترم و... بگذریم و دیدیم
حالا خودتون قضاوت کنید الان هم که اگه مخالفش باشی قطعا از نیروهای انقلاب نیستی خداوند به همه ما رحم کنه (125730)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۲۳:۰۶
ما هم قبول داریم تخریب بد است ولی ایشون در این 4 سال حتی به اصول گرا هم رحم نکرد
اقایانی که اخلاق ایشون رو مطرح میکنن ازشون سوال دارم
در مصاحبه تلوزیونی به منتقدینش بگه بی سوادن که اکثر آنها هم از گروه خودش بود ن جزء اخلاق ؟
در متینگ انتخاباتیش رقباش و لوس و پرمدعا و بی خاصیت بخونه نهایت اخلاق است؟
طرفدارن پرو پا قرصش زن سخنگوش و خود سخنگو و.. فحشنامه بنویسند همه را ضد انقلاب و ضد اسلام بنامند عین اخلاق است؟
تو رو خدا وقتی چیزی مینویسید حق بنویسید
شما نمی تونید یکی رو اخلاق مطلق بدونید دیگری رو نه (125732)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۰:۵۸:۰۱
سلام به مسئولین سایت الف
فکر میکنم اگه فیلم انتخاباتی نامزد ها و نظرات افراد رو در یک صفحه قرار بدین بهتر باشه .
باتشکر از شما عزیزان (125744)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۶:۰۳
000 حامیان موسوی(نخست وزیر دوران جنگ) چرا ایگونه برخورد ها ؟ 000

به قل از سایت خبری قطره :
(هتاكي حاميان ميرحسين در دانشگاه آزاد تهران جنوب

امروز در ادامه سلسه جلسات «شمارش معکوس» که در دانشگاه آزاد تهران جنوب برگزار شد، دانشجويان حامي ميرحسين موسوي با الفاظ زشت و زننده به ارزش ها، امام، شهدا، بسيج و ... توهين كردند.

به گزارش خبرنگار سياسي «شبکه خبر دانشجو»، در بخشي از اين برنامه كه با حضور واعظ مهدوي و سعيد شيركوه زاده از حاميان مير حسين موسوي برگزار شد، يكي از دانشجويان خواهر بسيجي كه قصد داشت پشت ميكروفن برود و سوال خود را مطرح كند، با مخالفت تعدادي از دانشجويان قرار گرفت تا حدي كه ضمن آنكه با زور و فشار مي خواستند ميكروفن را از وي بگيرند با الفاظي چون دانشجوي سهميه اي و ... به وي توهين و هتاكي كردند.

اين دانشجوي بسيجي بعد از آنكه بعد از كش و قوس هاي فراوان توانست پشت تريبون قرار بگيرد، سخنان خود را با الهم عجل لوليك الفرج شروع كرد كه دانشجويان هتاك، يكصدا او را هو كردند.

بر اساس اين گزارش، دانشجويان معترض به اين هتاكي، بعد از مراسم مقابل دفتر رزاقيان، رئيس دانشگاه آزاد تهران جنوب تجمع كردند كه رزاقيان از آنها به خاطر اين هتاكي و توهين عذرخواهي كرد؛ ولي دانشجويان معترض خواستار عذرخواهي ميرحسين موسوي و طرفدارانش شدند.

شايان ذكر است، اين برنامه در نمازخانه دانشگاه برگزار شد و هتاكي ها به امام و شهدا نيز در اين مكان صورت گرفت.

لازم به ذكر است، در جلسه هفته قبل قرار بود عباس زاده مشكيني به عنوان حامي دولت در اين برنامه حضور يابد كه اين امر با مخالفت مسئولان دانشگاه مواجه شد.

گفتني است، اين برنامه توسط تشكلي با نام جامعه اسلامي دانشجويان برگزار شد كه بنا بر اظهارات مسئولان اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان، اتحاديه در اين دانشگاه دفتري ندارد./انتهاي پيام/) (125747)
 
زندي
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۸:۵۰:۰۲
به قول آقايون ما به خرداد پر حادثه عادت داريم!
من در دور اول رياست جمهوري آقاي خاتمي دانشجوي دانشگاه تهران بودم و شاهد بسياري از بي حرمتي ها و متاسفانه اسائه ادبها به ارزشهاي ديني و ملي بودم و الان از رفتار طرفداران آقايان موسوي و كروبي ناراحت مي شوم اما تعجب نمي كنم. (125834)
 
خارج ازكشور
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۱۱:۳۵
آقاي دكتر بهتر نبود در اوج محبوبيت كنار ميرفتي تا هميشه نام جاوداني داشتي؟ (125749)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۵:۳۱:۰۰
آقای میرحسین بهتر نبود محبوبیت سابق خود را بخاطر منافع گروهک و چند حزب، زیر پا نمی گذاشتی و کاندید نمی شدی تا همیشه نام جاودان داشتی؟ (125981)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۱۲:۳۳
کشفی کرده ام که شاید تازه هم نباشد و دیگران هم متوجه شده باشند. یکی - دو نفر از طرفداران آقای احمدی نژاد به صورت تمام وقت در کار خواندن نظرات هستند و به محض انتشار یک نظر تازه موافقت خود را با احمدی نژاد و یا مخالفت خود را با منتقدین ایشان نشان می دهند. همیشه به محض انتشار یک نظر تازه، دو - سه نفر موافق احمدی وارد می شوند و نظر می دهند و البته پس از آن، مخالفین به قدری هجوم می آورند که این هواداری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند و کمرنگ می کنند. اگر اشتباه می کنم، بگویید. (125750)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۱:۰۲:۱۲
خیلی زشته اینقدر به جای نقد به مخالفان تهمت بزنیم.
دوشنبه مناظره مرعشی و زاکانی بود تو شریف.حامیان میرحسین تا میدیدند برا زاکانی تشویقات پرسروصدا میشه داد و بیداد که اینا آدم اوردند کارت دانشجوییت کو.آخر مراسم هم ماشین مشکی پر از شال و اعلامیه میرحسین کشف شد که از بیرون کله گنده های ستاد میر حسین رو هم آورده بود!1! (125854)
 
اینده نگر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۲۷:۵۸
اقایان بجای این صحبتها بروید زبان انگلیسی یاد بگیرید چون با انتخاب مجدد اقای دکتر و شروع مدیریت جهانی پستهای زیادی در دنیا ازاد شده و باید توسط شماها پر شود حالا اگر زبان بلد نباشید به مشکل برخورد میکنید بنابراین بروید دنبال زبان یاد گرفتن. (125752)
 
مادر چند دختر
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۱:۵۶:۳۳
چرا ایشان در باره لایحه خانواده که ازدواج مجدد فقط با اجازه دادگاه وبدون نظر همسر اصلی واون همه مخالفت را بیان نکردند

واقعا بازهم میخواهند از این مواد ولوایح به مجلس بدهند؟

ایشان موضع خودرا روشن ننمودند

ماده 23 باعث شادی دشمنان انقلاب گردید ودهان ضد انقلاب را باز کرد واصلا قابل دفاع نیست وظلم به زنان نجیب واساس خانواده بود

باید در این مورد سخن گفته میشد (125755)
 
من
۱۳۸۸-۰۳-۰۵ ۲۲:۳۷:۴۴
تعداد افرادي كه در اين بحث ها شركت مي كنند جامعه اماري مناسبي براي اينكه نتايج انتخابات را پيش بيني كنيم نيست (125758)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۳۰:۲۹
مسولین سایت الف تقاضایی دارم .
لطفا در سایت بگید کدام دلیل بیشتر باعث شد تا حدود 230 نظر غیر قابل انتشار باشه . (125778)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۰:۴۹:۳۴
(سلام و درود بر زنان و دختران ایران) قسمتی از بخش پایانی فیلم
خیلی جالبه مگه نه !
حیف که کمی دیر شده است (125780)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۱:۱۱:۴۰
من میخواستم از این کسانی که میگویند آبروی ایران رفته است!بر چه پایه و اساسی این حرف را میزنند!؟اگر نیم نگاهی به نظرسنجی هایی که در ملتهای دنیا بالاخص ملتهای مسلمان بیندازیم خواهیم دید که ایشان از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که وی را یگانه رییس جمهور در برابر زورگویان دنیا میدانند.شاید منظور این افرادی که میگویند آبروی ما در دنیا رفته است دنیا رو همان سردمداران غرب در نظر گرفته اند که باز هم این افراد در اشتباهند چرا که هر کسی دوست دارد اگر دشمنی هم دارد آن دشمن قوی باشد نه مثل آقای بعضی ها بزدل و ترسو که با کوچکترین تشری 2.5 سال فعالیت های هسته ای رو تعطیل کردند (125788)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۱:۳۲:۲۱
فکر کنم با توجه به اینکه اسم پست برنامه های انتخاباتی آقای دکتر هست، همه بعد از دیدن این فیلم متوجه شدند که برنامه ی دکتر برای چهار سال آینده چیه!

ملت بزرگ ایران چقدر خوب است... (لطفا به نحوه مدیری بخونید)، به به ... به به ... عجب ملتی.

اتفاقا برای اقتصاد نیاز به آمار نیست، هر کسی می تونه خیلی ساده مقایسه کنه ببینه وضعش با چهار سال قبل بهتر شده یا بدتر. لیست کردن یه سری عدد که تاثیر مثبتی در زندگی مردم نداشته چیزی رو توجیه نمی کنه. دوستانی که در مسائل اجتماعی و سیاسی خارجی با خاتمی و اصلاح طلبان مشکل دارند حداقل در مورد اقتصاد انصاف داشته باشند.

راستی، اگر قرار است بگوییم که امام زمان کشور رو مدیریت می کنه پس چه فرقی داره شما رئیس جمهور بشید یا یک نفر دیگه؟ مطمئنا بدون اذن خدا اتفاقی نمی افته، ولی خدا به کسی قول نداده که هر غلطی کرد باز مورد لطف خدا خواهد بود.

برادر من، کمی تقوا داشته باشید! از خدا بترسید! سخن کذب نزد خدا مساله کوچکی نیست. (125793)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۲:۵۳:۴۳
با سلام
اکثر نظرات را خواندم و به این نتایج رسیدم:
1- تبلیغات تلوزیونی هیچ تاثیری در انتخاب بعضی از مردم ندارد زیرا قبلا تصمیمشان را گرفته اند . شاید مناظرات کمی متفاوت باشد؟!
2- آمار در نظر ما تا آنجائی معتبر است که به نفع ما باشد وگرنه عوام فریبی است
3- دستاورد های کشور وقتی قابل قبول است که بدست دولت مورد حمایت ما انجام شده باشد
4- مفاصد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی موقعی بد است که به دولتی که ما ازش بدمان میآید منسوب باشد وگرنه عین صواب است
5- در انتخابات ریاست جمهوری ملاک باید منافع شخصی خودمان باشد رضایت خداوند نیز در رضایت ما است
6- در انتخابات باید فقط به نامزدها توجه کرد به احزاب و حامیانشان توجه نباید کرد ! زیرا احزاب و حامیان اصلا توقعی از رئیس جمهور در مقابل حمایت ندارند خصوصا خانواده هاشمی که اصلا توجهی به مناصب دنیوی ندارند و به خاطر رضای خدا در هر انتخابات از یک جناح حمایت میکنند
7- در انتخابات فقط باید وضع کنونی را دید و به اینکه قبلا چگونه بود کاری نداشت زیرا قبلا حتما وضع بهتر بوده و مردم از روی تنوع دولتها را عوض میکنند (125802)
 
ali
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۲:۵۹:۳۰
در باره دوست عزیزی که در باره بعضی از کامنت های خارج از کشور که خیلی حمایت خای عچیب از دولت کرده بود باید بگم خوب عزیز من کارمندای سفارت ایران تو کشوزهای دیگه و دیپلماتها همه نماینده های دولت فعلی هستن و وقتی کامنتی هم می ذارن قطعا طرفداری خواهد بود و چون از خارج ایران هم هست این طور تو ایران القا می شه که همه ایرانی های مقیم خارج از حظور احمدی نژاد لذت می برن و مردم دچار تردید می شن ،ولی اصلا این طور نیست البته من منکر زحمات دولت نیستم ولی اعتقادم اینه خروجی دولت ایشون متناسب با ورودی نبوده و لو اینکه خیلی هم زحمت کشیده باشن بهره وری سیستم پایین بوده دوستان کار زیاد ضامن بهره وری بالا نیست و درایت علم برناه تچربه و افراد متخصص هستند که می تونن باعث کارایی یک مجموعه بشن و به طور مثال اگه 20 میلیون به شما بدن و بگن که برو باهاش یه ماشین ایده آل بخر و شما سه هفته شبانه روز وقت بذاری بگردی و نهایت با هزینه کردن کل پول یک پیکان بخری و ببری خوب کسی نمی گه که زحمت نکشیدی ولی آیا زحمتت مفید فایده هم بوده ؟ یا اینکه فقط سرمایه رو به باد دادی و یک کلاهی هم سرت رفته و یک ماشین 5 میلیونی رو بعد کلی زحمت خریدی 20 میلیون . خوب دولت ما تو این 4 سال 300 میلیارد دلار درآمد ارزی داشت کل درامدها نفتی و غیر نفتی معادل کل درامدهای ارزی ایران از سال 68 تا 84 طبق آمار رسمی بانک مرکزی خوب حالا این ورودی عظیم چه خروجی ای در پی داشته اگر به نظر شما بعد اینکه فکر کردین درست و درست سنجیدین ملاکها رو واقعا متناسب بوده خوب پس حمایت کنین ولی اگر نبوده گزینه های دیگه رو بسنجین و تیم اجراییشون رو . (125805)
 
ایرج
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۷:۰۴:۰۲
1-یکی از شگردهای اقای احمدی نژاد استفاده از ارقام ظرفیت تولید بجای تولید واقعی و در نتیجه خلق امارهای غیر واقعی است مثلا ایا نیروگاهی که بر اساس ایزو دارای ظرفیت نهایی تولید 1000مگاوات برق است ولی تولید واقعی ان از600مگاوات تجاوز نمیکند باید بر اساس 1000در امارها از ان یاد کرد یا 600.طبیعی است اگر از عدد 1000 استفاده کنیم به تحلیل های جهت دار یا غلطی دست خواهیم یافت مثل ماشینی که حداکثر سرعت ان روی سرعت سنج ان نوشته شود 250 کیلومتر ولی در عمل نتواند بالای 160 کیلومتر سرعت بگیرد.

2-چرا اقای احمدی نژاد توضیح نمیدهند کارخانه یا شرکتی که هنوز مجمع سالیانه ان تشکیل نشده چگونه سود سال قبل ان مشخص شده که در قالب سهام عدالت تصمیم به توزیع ان انهم در این مقطع بین مردم گرفته اند؟!. (125819)
 
حقگو
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۷:۲۴:۴۰
آقامهدی
احتمالاشماسخنرانی آقای دکتر رانشنیدید چون تمام گفتارایشان این مطلب راالقا میکرد که تمامی افزایش های اعلام شده از\"ب\"بسم الله تا\"ت\"تمت درصنعت فولاد،سیمان، پتروشیمی وغیره دردوره 3/5ساله مسئولیت ایشان انجام شده است در صورتیکه تمامی پروژه های ما حداقل در4دوره ریاست جمهوری به بار مینشیند.
آقای امیرحسینی
درجواب جنابعالی بایدعرض کنم ای کاش دوره مسئولیت آقای دکترخلاءبود ولی متاسفانه تاچشم کارمیکند تخریب دیده میشود. (125820)
 
نظری
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۷:۲۷:۴۴
چرا اقای احمدی نژادمناظره با دکتر روحانی را نمی پذیرد تا بحث سعد اباد بکبار و برای همیشه حل شود. (125821)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۰۸:۲۴:۵۹
زياد دلتون را به اين آمارهاي توي سايتها و اظهار نظرات عجيب و غريب در مخالفت با دكتر شاد نكنيد. چرا كه به گفته قرآن كريم هر يك حزب اللهي مخلص با هزاران فرد ديگر برابري ميكند باور نداريدتا22 خرداد صبر كنيد و وعده خدا را به عينه ببينيد. انشاالله .چرا كه عزت از آن خداست و فقط به هر كه او بخواهد ميدهد ولي مطمئنا دل صهيونيستها را شاد نخواهد كرد. (125829)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۰:۳۲:۳۶
خدا را قسم میدهم به این ایام که متعلق به خانم زهرا است هرکس که اصلح تر است رئیس جمهور شود وچهره منافقان به این کشور تا قبل انتخابات بر ملاشود. خداوند به ما رحم کند به حق پسر فاطمه سید علی خامنه ای . (125846)
 
سلمان
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۲:۰۲:۴۰
وقتی ا نظر برخی \" افکار امام خمینی باید به موزه برود\" و \"ائمه معصومین الگوی ما نیستند\" باشد قرآن هم جز کتاب خرافی نیست.
و چون به آنان گفته شود که شما نيز همانند ديگر مردمان ايمان بياوريد، ،می گويند : آيا ما نيز همانند بيخردان ايمان بياوريم : آگاه باشيد ، که آنان خود بيخردانند و نمی دانند. سوره : البقرة آیه : 13 (125876)
 
معین
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۲:۵۴:۵۱
کسی دقت نکرده که این فردی که به اسم یک بهایی پیام گذاشته قصد کنایه زدن داشته است؟ مگر ابطحی بهایی است؟ ضمناً وای بر شما دد منشان که آزادی را برای یک انسان مجاز نمی دانید! سنگ پیامبر و مولا علی را به سینه نزنید که بویی از مرام این بزرگواران نبرده اید! طرفداران .. می کنند که به اسم بهایی پیام می گذارند! (125896)
 
يبسيب
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۳:۵۸:۲۲
الان وقت جواب دادن با تعارف و درور فرستادن مشكلات مردم حل نميشه
شما كه همه رو فاسد و بي لياقت فرض كردي اينه وضع دولتت كه اگر وقت بود يك جين ديگه وزير رو كنارميذاشتي (125936)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۴:۴۰:۰۴
برای چی نظر من را نگذاشته اید. من برای آن سالها وقت صرف کرده ام. لذا دوباره آن را می آورم
سلام کارهای اشتباه ایشان در 4 سال که فقط به دولت ایشان مربوط است نه دولتهای دیگر(به طور خلاصه نوشته شده است)
اجرای طرح گشت ارشاد، حمایت از کردان تا آخرین لحظه، انتصاب مدیر 28 ساله (بذرپاش) برای ریاست سایپا، عدم ثبات مدیریتی (حتی در سطح وزارت و بانک مرکزی)، انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی، خاموشی برق به دلیل نبود نیروگاه ذخیره (البته خشکسالی هم موثر است ولی 90 درصد برق نیروگاه ها از طریق سد نمی باشند)، الحاق سازمان حج به گردشگری، داشتن حداقل چهار شغل مهم توسط الهام و عدم پاسخگویی رییس جمهور در این مورد (الهام علاوه بر اینکه وزیر دادگستری، رییس سازمان قاچاق کالا و ارز، سخنگوی دولت و استاد دانشگاه می باشد، عضو حقوقدان شورای نگهبان، عضو شورای تدوین آثار رییس جمهور و رییس کمیسون لوایح دولت نیز هستند)، افزایش 15 برابری تعرفه تلفن همراه به بهانه حمایت از تولید داخل که در نهایت منجر به واردات بی رویه قاچاق گردید (بعد از مدتی کارخانه های داخلی نیز به دلیل عدم توان رقابتی ورشکست گردیدند)، واردات بی رویه شکر و میوه که باعث ورشکستگی تولید داخل شد، عدم عمل به وعده در مورد کاهش شهریه دانشگاه آزاد، اظهار ناخرسندی از سهمیه بندی بنزین در اوایل اجرا و اظهار خرسندی پس از پایان بحرانهای مربوط به آن، صرف هزینه برای گرفتن آمار اقتصادی خانوارها قبل از تصویب طرح تحول اقتصادی در مجلس، کاهش درصد بودجه پژوهشی (نه کمیت آن) نسبت به دولت قبل، خلف وعده در مورد ساخت 1000 ایستگاه CNG تا انتهای سال 87، خلف وعده در مورد اینترنت رایگان به دانشگاهها، تغییر مداوم ساعات کار بانکها و مدارس و ادارات و برگرداندن آن به جای اول خود، اتلاف سرمایه کشور با جلو نبردن ساعت در بهار و تابستان، اتلاف وقت در سفرهای استانی به بهانه دیدار با علما و خانواده شهدا، ایجاد بی مورد صندوق مهر برای وام ازدواج در حالی که بانکها قبلا این کار را انجام می دادند، عدم توجه به فضای کشور در مورد شایعاتی در مورد مدرک دکترای آقای (معاون حقوقی ایشان)، محدود کردن سرعت اینترنت خانگی به همراه کیفیت پایین و قیمت بالا، فیلترینگ نامناسب سایتها، مبهم ماندن ساخت آزادراه تهران-شمال، خلف وعده در مورد افشای مفسدان اقتصادی، سکوت در برابر زندانی شدن دانشجویان سیاسی، کاغذ بازی با سهام عدالت و عدم پرداخت سود آنها، ارتباط غیر مفید با کشورهای آفریقایی، سکوت ایشان در قبال صحبتها و اعمال غیرعادی مشایی (رییس سازمان گردشگری) (مثلا در مورد دوستی با مردم اسراییل و دف زدن زنان قبل تلاوت قرآن)، دخالت مستقیم در امور فوتبال (انتخاب رییس فدراسیون و مربی تیم ملی) بر خلاف قوانین فیفا، سکوت در مورد دو شغله های ورزشی، تخلف بالای بودجه ای طبق گزارشات تفریغ بودجه، تلاش سه باره برای کاهش سن رای دهندگان در انتخابات، قابل مصرف دانستن 5 میلیارد دلار ودایع تلفن همراه بر خلاف قانون و شرع، کاغذ پاره خواندن مدارک دانشگاهی، بزغاله خواندن منتقدان، نقل قول از فردی در سازمان ملل درباره هاله نور و تکذیب آن (در حالی که کلیپ آن موجود می باشد)، ادعای کشف انرژی هسته ای توسط دختر 16 ساله در خانه، صحبتهای عوامفریبانه در سفرهای استانی در مورد مردم آن استان، سخنرانیهای زیاد در بسیاری از همایشها و جشنواره ها (حتی جشنواره هایی چون بیدل دهلوی)، پرداختن به مدیریت جهانی قبل از مدیریت ملی، استفاده انحصاری از امام زمان(ع)، گرانی شدید مسکن در ابتدای دولت و رکود ساخت و ساز در انتهای دولت، تخریب دولتهای قبل، گرفتن تصمیمات خلق الساعه (مثلا در مورد مساکن نخبگان، استفاده از هواپیمای شرکت نفت برای دختران خوابگاهی تهران جهت رفتن به عسلویه)، تصمیمات نادرست اقتصادی (مثلا در مورد نرخ بهره بانکی). البته اینها علاوه بر مباحثی چون تورم، بیکاری، رکود، فقر، عدم امنیت شغلی، عدم نشاط در جامعه، عدم موفقیت در ورزش و المپیک و ... می باشد. ممکن است شما هم بتوانید موارد دیگری را اضافه کنید! (125956)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۲:۳۹:۳۴
آفرین ،‌ای کاش این مطلب به صورت مقاله ، نقدی بر دولت نوشته میشد . (126287)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۶ ۱۵:۰۳:۱۰
در پاسخ به مطلبی از آقای مبین مبنی بر\" هتاکی طرفداران آقای موسوی در مقابل دانشگاه آزاد جنوب\"،باید عرض کنم که به مصداق کلام آسمانی \"الناس علی دین ملوکهم\"، صرفا کسانی می توانند هتاک و پرخاشگر ومتلک پران و \"همزه لمزه\" باشند ،که مراد و الگوی رفتاریشان اینچنین باشد. بنابر این طرفداران آقای موسوی یعنی مردی که دوست ودشمن بر وقار و متانتش گواهی می دهند، نمی توانند ونباید آلوده به چنان صفاتی باشند. اما شاید بتوان رد پای اینگونه بد اخلاقی ها را در ویژگی برپا کنندگان کارناوال عصر عاشورا و هم مسلکانشان وکسانی که از آن میان به عنوان الگوی اخلاقی بعضیها مطرحند، جستجو کرد. (125966)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۳-۰۷ ۲۱:۲۶:۲۲
مسئله اینجاست که باید ببینیم چه چیزی باعث شده تا این جور افراد و آقایانی (من شرمم میاد بگم آقا ) مثل حجاریان که میگه :(میشه علیه خدا قیام کرد ، میگه امام حسین علیه السلام یک فرد شورشگر بوده و دیگر افراد )؛ ازآقای موسوی حمایت کنن . (126219)
 
روح الله جوانفکر
۱۳۸۸-۰۳-۰۷ ۱۴:۴۲:۳۱
چند سئوال مطرح است
1- چرا جناب احمدی نژاد به شعار های خود عمل ننمودند ؟
چرا مسائل اصلی را رها نموده و مساول فرعی و اجتماعی را الویت کار خود قرار دادند>؟
چرا با فاسدین و مفسدین اقتصادی علیرغم در اختیار داشتن همه امکانات دولتی و حمایت های مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی خامنه ای و حمایت مراجع مبارزه جدی ننمودند ؟
چرا در عرصه بین المللی اقداماتی نمودند که صهیونیست از متنفع شدند و فشار را بر امت مسلمان و ایران اسلامی افزایش دادند؟
چرا رژیم روبه اضمحلال و فاسد صهیونیستی که جنایاتش در غزه موجب نفرت عالم و ادم شد از طریق تمسک به اظهارات شما که جای طرح آن ضروری نبود توانست مظل.م نمای نماید . و مقاصد شان را در اجلاس تامین نمایند ؟
چرا شما دوستان صادق خود را از ابتدای انتخابات راهنما شما بودند کنار گذارید ؟
و هزاران چرای که جای طرح آن نیست / بیائید شما و ما همگی صادق باشیم ؟ وصراحتا اعتراف کنید که به وعده ها خود عمل ننمودیم و امدهام تا را اشتباه را تصحییح نمایم حداقل اگر رای نیاوردید مورد اتهام هم واقع نمی شوید .موفق باشید و باشیم (126174)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۳-۰۷ ۱۷:۴۲:۴۵
من تعجب مي كنم از شجاعت تو خالي آقاي احمدي نژاد در داخل ايران البته شجاعت ايشون در سياست خارجي تحسين برانگيز كه چه عرض كنم ولي از دولت هاي قبلي بهتر بوده ولي در داخل ايشان كه پشتوانه ميليون ها راي رو در ايران دارند چرا از فاش كردن نام مفاسد اقتصادي واهمه دارند. (126194)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۰۷:۴۳:۲۱
nobody is perfect and every body is between positive point and negative point and i believe nothing is absolute positive and negative!
Dr. Ahmadinejad is someone who wants work hard and he has his own philasophy which i would respect as i respect anyone philasophy but there is a problem!

who or what is president?
president of each country need to be very open mind and work for all nation not only the part who support his philasophy so my friends i stringly belive Dr. ahmadinejad could be a good professor or advisor but not certainly a president! as well as Mr . Khatami who was not appropriate candidate for presidency of Iran since he is so soft and ... he is good enough for working in mousq or some work which does not any relation to the iranian future because he can only talk and speech .... nothing more any way as i have said nobody is perfect and i am still longing to see osme candidate who is great chosce for our future but unfortunately i couldnt find nobody so i keep my eyes open! but i am not sure how long it will take may be many years but i will wait and i would not vote for any candidate untill then inspite of my pervious point about perfect candidate but i have no motivation to vote
i need some encourage ment and motivation and trustworthy and much more to believe my vote is considered and will affect our future
take care and good luck and hope to see strong iran for all iranian
bye (126267)
 
بابک
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۰۸:۵۸:۳۵
چرا نمایندگان آقای احمدی نژاد در بعضی مناظره های دانشگاه ها که از قبل گفته شده که شرکت می کنند به علت های نامعلومی نمی آیند یا چرا در سایت الف که نماینده کاندیدا دیگه آمده اند نماینده ایشان هنوز نیامذه اند ! آیا بدین معنی نیست که جوابی برای انتفاد ها ندارند ؟ (126272)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۶:۵۹:۰۴
نه . چه ربطی داره . (126323)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۱۸:۴۳:۴۲
فیلم انتخاباتی احمدی نژاد رو با دقت نگاه کردم، به عنوان یک فرد کاملاً بی طرف باید بگم \"هیچ\" برنامه ای در این فیلم اعلام نشد.

فقط حدود 90 بار گفتند \"ملت ایران\" این نوشته ها رو چه کسی برای احمدی نژاد تنظیم کرده بود ! (126363)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۲:۵۱:۲۰
فوق العاده بود (126438)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۲:۵۱:۴۳
كار حرفه اي بود (126439)
 
وحيد
۱۳۹۲-۰۸-۳۰ ۱۵:۲۱:۳۳
سلام خيلي خيلي بد بود (1786883) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.