توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46902
حامیان احمدی‌نژاد و میرحسین: رقیب از بازیگر استفاده کرده بود
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۶
حامیان محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی با انتشار اخباری طرف مقابل را به استفاده از بازیگر در مستند انتخاباتی متهم کرده‌‌اند. دو نمونه از این اخبار را بخوانید:

حامیان احمدی‌نژاد: بازیگر در فیلم میرحسین

در حالی که سازنده فیلم انتخاباتی میرحسین موسوی ادعاکرده که در ساخت این فیلم از تصاویر و فیلم های موجود استفاده شده و هیچ گونه دخل و تصرفی در تصاویر رخ نداده است خبرنگار جهان به بخشی از شگرد تبلیغاتی به کار گرفته شده در فیلم میرحسین موسوی پی برد.

به گزارش جهان، فیلم انتخاباتی مهندس موسوی که توسط مجید مجیدی کارگردان معروف سینما ساخته شده است طبق اعلام قبلی قرار بود که آئینه ای از واقعیات موجود در جامعه و اتفاقات همراه با میرحسین موسوی باشد اما در یکی از صحنه های این فیلم زنی که سعی داشت خود را به خودروی حامل میرحسین برساند در نهایت با ورود به جمع میرحسین و نزدیکانش با گریه و زاری از وضعیت مواد مخدر و اعتیاد گلایه کرده و دست به دامان مهندس موسوی برای حل این مشکلات شد. گریه های این زن و نوع بیان مشکلات و مصائب فرزندش از احساسی ترین لحظات این فیلم انتخاباتی بود.

طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این زن نه یک شهروند درد کشیده که یکی از بازیگران صدا و سیمای مازندران بوده است که با هماهگی قبلی و با سناریویی از پیش تعیین شده به اجرای برنامه خود پرداخته و نقش عمده ای را در واقعی جلوه دادن فیلم انتخاباتی میرحسین موسوی ایفا کرده است.

حامیان میرحسین: بازیگر در فیلم احمدی‌نژاد

در حالی که تهیه‌کنندگان فیلم تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد پیشتر اعلام کرده بودند که در این فیلم به هیچ وجه کسی بازی نخواهد کرد و صحنه‌های این فیلم همگی از آرشیو سفرهای استانی احمدی‌نژاد استخراج شده است، اما برخی منابع خبری، مدعی هستند که از حداقل دو بازیگر در این فیلم نیم‌ساعته استفاده شده است.

به گزارش  آفتاب، در صحنه‌ای از این فیلم دو جوان بندرعباسی سوار بر موتورسیکلت، اتومبیل حامل احمدی‌نژاد را دنبال می‌کنند و سخنانی در تأیید عملکرد احمدی‌نژاد و دولت نهم بر زبان می‌آورند. کارگردان، در ادامه تصویر احمدی‌نژاد را که در اتومبیلی نشسته، به گونه‌ای در حال لبخند زدن و دست تکان دادن تدوین کرده است که به نظر می‌رسد این حرکت او در پاسخ به ابراز احساسات دو جوان موتورسوار باشد.

اما نکته‌ای که برخی وبلاگ‌ها و رسانه‌های محلی استان هرمزگان مدعی شده‌اند این است که این دو جوان از بازیگران صدا و سیمای مرکز بندرعباس هستند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.