Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات



  کد مطلب: 46921, P.View: 4176
چرا به آقاي موسوی راي مي‌دهم چاپ ارسال به رفقا
فراخوان   
۱۱ خرداد ۱۳۸۸

جامعه تحليلي خبري الف از بينندگان محترم دعوت مي‌كند نظرات ايجابي خود درباره نامزدی آقای موسوی را در این بخش به اطلاع دیگر بینندگان برسانند.
لطفاً برای اینکه خواندن نظرات رسیده برای بینندگان راحت، مفید و ... باشد، نظر طولانی، تکراری و با حروف فینگلیش ارسال نفرمایید. چنین نظراتی منعکس نمی‌شوند.
 
***
توضیح:
×××
 
فراخوان انتخاباتي الف؛
 
با گذشت ده روز از تبليغات رسمي نامزدها و پخش مصاحبه ها و فيلم‌هاي تلويزيوني نامزدها، بسياري از راي دهندگان با ارزيابي نامزدهاي چهارگانه، به تدريج نامزد مورد نظر خود براي نوشتن در برگه‌هاي راي روز 22 خرداد را انتخاب مي‌كنند.

از آنجا كه تبليغات انتخابات رياست جمهوري در كشور ما معمولا بجاي استدلال بر تحريك احساسات عمومي متمركز مي‌شود، جامعه تحليلي خبري الف از بينندگان محترم دعوت مي‌كند نظرات سلبي و ايجابي خود را درباره هر يك از چهار نامزد موجود با پاسخ به عبارت «چرابه .... راي مي‌دهم؟» يا «چرا به .... راي نمي‌دهم؟» بيان و به اطلاع ديگران برسانند.

در اين فراخوان، نظرات طولاني (بيش از 4 سطر)، تكراري، نظرات به سبك فينگليش، نظرات در پاسخ به نظر ديگران و نيز نظرات حاوي هرگونه توهين و افترا به نامزدهاي محترم منعكس نمي‌شود. لطفا نظرات ارايه شده توسط ديگران را ملاحظه و بجاي ارسال نظر تكراري، در راي‌گيري ذيل هر نظر مشاركت فرماييد.

الف اميدوار است اين بحث به تقويت تفكر و استدلال در انتخابات جاري كمك كند و فضاي انتخابات بجاي تحريك قوه احساسات بر تحريك قوه تعقل راي دهندگان شكل بگيرد.



 
اظهار نظر
مشارکت در بحث
127678 | ناشناس  - تا احمدی نژاد نشه   |2009-05-31 16:09:02|IRAN - []
تا احمدی نژاد نشه
128996 | حقي  - آفرين بر صداقت   |2009-06-01 12:28:54|IRAN - []
دوست عزيز ناشناس، صادقانه نظر خودش را نوشت. اكثر عزيزان كه واقعاً انتقادات سازنده اي به دولت نهم دارند و هيچ اطلاعي از اطرافيان آقاي موسوي ندارند فقط و فقط به خاطر دلخوري از برخي اقدامات يا حرفهاي دولت نهم به سمت آقاي موسوي متمايل شده اند. كاشكي انتقادات سازنده اين عزيزان را گوش مي كرديم تا به خاطر اين دلخوريهاي كوچك، به اشتباه امور كشور را به دست وزير اسبق نفت (دست راست آقاي موسوي) نسپريم و شكاف طبقاتي بيشتر نشود.
130571 | مرتضی   |2009-06-02 16:19:46|IRAN - []
برای احيا حقيقت راه و انديشه امام(ره) و شهيدان بهشتی، رجايی، باهنر،مطهری و چمران و...
127687 | سید  - توانا و صادق است   |2009-05-31 16:13:51|IRAN - []
توانا و صادق است
130116 | ناشناس  - چهره اي رنگي   |2009-06-02 11:49:57|IRAN - []
آقاي احمدي نژاد كه اولش در صحبتهاي انتخاباتي چهارسال پيش كاملا صادق و معقول بود، بعدها يكبار جو زده شد و در يك صحبت خصوصي گفت هاله نور دور سرم ديدم. اين آقا كه از الان در جمع مي گه شال سبز رو دوشم سنگيني مي كنه و من مسئولم، اگر پس فردا راي بياره حتما ميگه دست بي بي رو بالاي همه صندوقهاي راي مي ديدم!
127693 | شهیدی   |2009-06-01 11:22:00| - []
چون آدم های درست حسابی دورو برشو گرفتن مسعود
چون ساده، بي‌آلايش ، صادق، مردمي و پاكدست است و بوي امام و جماران و شهدا مي‌دهد.
130093 | حقي  - كم دقتي   |2009-06-02 11:34:22|IRAN - []
گرچه خود آقاي موسوي فرد محترمي است و اطرافيانش هم، ولي كاشكي از آقاي عارف دعوت مي كرد بيايد به كمكش نه آقاي زنگنه. زنگنه وزيري بود كه هشت سال عدماً از توسعه پالايشگاهها جلوگيري نود و امروز سهميه بندي بنزين را كه گمان مي كنيم كار دولت نهم است از آثار و نتايج اقدام اشتباه وي در طول هشت سال وزارت نفت ايشان است.
130800 | ناشناس   |2009-06-02 19:04:40| - []
اينقدر با اسم اين امام بيچاره مانور نكنيد خيلي از شماها اصلا امامو حرفاشو قبول ندارين فقط دارين با كلمات بازي مي كنين جوجه رو آخر پاييز مي شمارن
127700 | علی سلطانی   |2009-05-31 16:22:15|EUROPEAN UNION - []
من به موسوی رای می دهم چون احساس می کنم ایشان میانگین جامعه است و می تواند حرف همه را بفهمد. یعنی هم درد آن کس که نان شب ندارد را می فهمد, هم درد آن که خواهان آزادی بیان و آزادی پس از بیان. هم علاقه مند به پیشرفت اقتصادی است و هم تلاش خواهند کرد که آزادیهای قانونی اعمال شود.

و مهمترین دلیل حمایت من از ایشان, حمایت آقای خاتمی و خانم رهنورد است. من فکر می کنم که آقای موسوی اکثر مزیتهای آقای خاتمی در روشنفکری را دارد, و حضور دائمی خانم رهنورد در کنار همسرشان برای من نمایانگر احقاق حقوق زنان در جامعه است. قطعا همسری که اینچنین حضور داشته باشد, کمک شایانی به پیشرفت بحث زنان و برابر شدن حقوق آنها خواهد بود.
130100 | حقي  - دقت بيشتر   |2009-06-02 11:41:19|IRAN - []
احسنت به صداقت آقاي علي سلطاني كه نوشت "احساس" مي كنم ايشان ميانگين جامعه است. عزيزان همه مي دانيم هيچ كانديدايي كامل نيست ولي باور كنيد با "احساس" خالي نمي توان تصميم دقيق گرفت. بيشتر تمايل دوستانمان به آقاي موسوي به دليل دلخوري از عملكرد اشتباه يك مدير، مسئول يا مامور در چهار سال گذشته است. آقاي موسوي متولد 1320 است و نمي تواند به جولانهايي كه برهي مديران قديم از جمله آقاي زنگنه خواهد داد، نظارت كند. آقاي موسوي فرد محترمي است ولي ديگر توان كافي براي تلاطم هاي بزرگ اين مسئوليت را ندارد.
127707 | حسین  - شیراز   |2009-05-31 16:25:46|IRAN - []
با سلام به آقای موسوی رای می دهم چون واقعا خسته شدم از آمارهای دروغ، خسته شدم از بیانات پوپولیستی، خسته شدم از حرفهای نسنجیده کلا از فضای فعلی خسته شدم به موسوی رای می دهم چون واقعیت امر به صداقت سید اعتقاد دارم. به چهره مظلومانه سید اعتقاد دارم.
127736 | محمد   |2009-05-31 16:36:46|IRAN - []
به خاطر اعتماد به خاتمی کبیر
131810 | مهدي  - سوپرمن ؟!   |2009-06-03 16:07:59|IRAN - []
يكي از مشكلات مملكت ما اين است كه به دنبال سوپرمن هستيم. فرضا خاتمي خيلي آدم خوبي بود و شخصا هم علي رغم انتقادات فراوان به شخصيت ايشان احترام مي گذارم اما خاتمي كبير يعني چه؟
آيا خاتمي معيار ما در همه چيز است؟
127749 | مسعود  - دانا   |2009-05-31 16:43:34| - []
دانا و عاقل میباشند.
فروتن بوده در عین حال قدرت رو شناخته و وزن خودشون رو هم میدونند
اینرو خوب میدونند که طرز تفکر ونگرش رئیس جمهور جاری میشه در کل کشور
با توجه به بحث آسیب به کشاورزی در اثر واردات میتوان گفت ایشون داره به این مسئله اشاره میکنه که سر منشآ همه نعمتهای مادی زمین بوده و حرمت زمین رو باید نگه داشت
از همه اینها مهمتر اینکه ایشون به دل میشینه و این خداست که حاکم است بر دلها
127750 | سحر   |2009-05-31 16:43:53|IRAN - []
به موسوي راي ميدهم چون زمان جنگ كه ايران با تمام دنيا ميجنگيد از گرسنگي نمرديم

مردي است كه حرف نميزند و عمل ميكند
130330 | هادی   |2009-06-02 13:48:32|IRAN - []
کسانی که فکر می کنند میر حسن در زمان جنگ کشور را اداره می کرد سخت در اشتباه هستند با مراجعه آرشیو رسانه های آن زمان روشن می شود که این امام بود که مملکت را نجات داد و این امام بود که مردم را از گرسنگی نجات داد و این امام بود که خود میر حسین را نگه داشت همه میدانند که میر حسن چند بار استعفا داده است.بنابراین در زمان جنگ این امام بود که همه کاره کشور بود0
130836 | javadrabbani  - از گرسنگی نمردیم   |2009-06-02 19:30:02|IRAN - []
شما که می فرمایید به موسوي راي ميدهم چون زمان جنگ كه ايران با تمام دنيا ميجنگيد از گرسنگي نمرديم
اولا امام زنده بود و نظارت تمام می کرد طبق اعتراف خود آقای موسوی
ثانیارئیس جمهور آیت الله خامنه ای بودند
ثالثا مردم معرفت داشتند و شرایط جنگ را درک می کردند و حاظر به جانفشانی بودند.
رابعا تازه مردم از زمان شاهنشاه عبور کرده بودند و هنوز توقعات آنچنانی نداشتند
خامسا از همه مهمتر ان العزت لله وقتی مردم با خدا بودند خدا کمکشان کرد
سادسا تا به حال کسی از گرسنگی نمرده
نتیجتا نمی توان اداره مملکت را در اداره صحیح ایشان دانست
تازه بعد از 20 سال پیر شدن و کناره گیری از سیاست
127758 | ناشناس   |2009-05-31 16:45:33|IRAN - []
چون موسوی صفاتی چون انقلابی بودن ساده زیستی بدون ریا روشنفکر دینی تجربه فوق العاده در سخت ترین شرایط را با هم دارد به نظر من موسوی می تواند رابط بسیار محکمی برای مسئولان و مردم باشد بطوریکه اتفاق نظر نسبی بین مسئولان جمهوری اسلامی برای وی وجود دارد و مردم هم خاطره بسیار خوبی از وی دارند
127763 | مهدی  - نتیجه بهتر   |2009-05-31 16:48:39|IRAN - []
به علت این که در بین این کاندیداها اقای موسوی در بین نخبگان سیاسی و همچنین در بین مردم مقبولیت بیشتری دارد و لذا بیشتر می تواند اهداف ترسیم شده در چشم انداز بیست ساله را محقق کند(به علت مقبولیت و عدم مخالفت سیاستمداران) به ایشان رای می دهم.
127783 | م ح اجرایی   |2009-05-31 16:53:36|IRAN - []
چون موسوی را از یاران و وفاداران نزدیک حضرت امام و مقام معظم رهبری دانسته و سادگی و مدیریت و درایت ایشان را از دیگر کاندیداها برتر دانسته صفا و صداقت ایشان را نیز کم نظیر می دانم.
130810 | یزدان   |2009-06-02 19:12:24|IRAN - []
شوخی میکنی؟ نصف افرادی که به موسوی رای میدن به این علت اینکار رو می کنن که میدونن با آقای خامنه ای مشکل داره!
127786 | ناشناس   |2009-05-31 16:54:05|IRAN - []
آقاي موسوي راخير الموجودين دانسته به ايشان رآي ميدهم
127789 | بنده خدا   |2009-05-31 16:54:09|IRAN - []
چون صادق است و عطر و بوی امام و شهدا را داراست و طرفدار ارزشهای واقعی انسانی و توسعه دهنده دولت الکترونیک برای شفاف سازی امور است.
127791 | ناشناس   |2009-05-31 16:55:10|IRAN - []
من به مهندس موسوي و سيد بزرگوار راي ميدهم تا ادامه دهنده راه سيد بزرگوارمان خاتمي باشند.
در دوران 8 سال حكومت آقاي خاتمي، احساس كرديم كه در اين مملكت و در ايران اسلامي انسان هم داراي ارزشي است.
جامه جهاني هم به ايران و ايراني احترام مي گذاشتند . سخنان رئيس جمهور ايران نه تنها به جك راسانه هاي جهاني تبديل نمي شد بلكه سال 2001 به پيشنهاد ايران بنام سال گفتگوي تمدن ها لقب گرفت.
من به موسوي راي ميدهم به اميد تجربه دوباره آن ايام
130845 | javadrabbani  - رسانه و خاتمی   |2009-06-02 19:36:25|IRAN - []
فیلم خاتمی را یک بار آنهم ظبط شده در شبکه آمریکا پخش شد
اما در پخش زنده سخنان احمدی نزاد بین شبکه ها رقابت است حتی سخنرانی ایشان در سیستان و بلوچستان
این چه معنایی دارد
اگر حرفی برای گفتن نبود اگر درخواست مردم دنیا نبود منصفانه بگید اینطور بود
حالا بگید خاتمی و موسوی
127794 | ناشناس   |2009-05-31 16:56:32|IRAN - []
چون خاتمي گفته به مير حسين ايمان دارم ما نيز در ركابش هستيم
129226 | ناشناس   |2009-06-01 14:15:22|IRAN - []
اگر خاتمي پشتش را خالي كند شما چه مي كنيد؟
129446 | azadi-persia.blogfa.com  - خاتمی؟   |2009-06-01 17:14:50| - []
اگر خاتمی چنین آدمی بود چنین یارانی نداشت.
شما نمی دانید که خاتمی وزیر موسوی بوده است و احتمال تکرار آن زیاد است؟
اگر خاتمی تغییر کند و چنین آدمی بشود ما هم تغییر می کنیم و موسوی می شویم چون موسوی و خاتمی را بی تفاوت یافته ایم.
129657 | دانشجو   |2009-06-01 20:43:23|IRAN - []
هنوز نفهمیدید خاتمی مرد اخلاقه نه تشنه قدرت
127810 | دانشجوی پیرو خط امام(ره)   |2009-05-31 17:01:01|IRAN - []
1-مدیریت 8 ساله ایشان نشان از قابلیت بالای ایشان در مدیریت طیفهای فکری گسترده دارد
2- داشتن افکار تولید محور در کنار افکارحمایتی از قشر مستضعف( با ایجاد کار نه پول تو جیبی)
3-استقلال رای در برخورد با مسائل کشوری و بین المللی
4- داشتن ذهنیت مثبت نسبت به تمام طرز فکرهای سازنده مملکت( نه نگاه دشمن محور آقای احمدی نژاد)
5- نداشتن توهم دشمنی و خصومت نسبت به مخالف
6- شخصیت و منش والای آکادمیک
7- بیست سال خانه نشینی بیانگر آنکه عاشق قدرت و حکومت مداری نیست
8- حامی و ادامه دهنده واقعی راه حضرت امام و شهدا
9- داشتن دید پیشرفتی نسبت به فرهنگ هنر و سینما
10- عزت بخشیدن به ایران با کنترل تورم و ایجاد اقتصادی پویا
11-آرامش و متانت در عین صلابت
127814 | رضا  - سبز پوش   |2009-05-31 17:01:35|IRAN - []
موسوي يادگار مديران بي ريايي است كه بدون منابع ميلياردي و بي حساب كشور را از بحران جنگ عبور داد و به ساحل آرامش رساند . او از جمله سياستمداراني است كه جايگاه والاي ايران را از طريق توانمندي اقتصادي و ثبات داخلي جستجو مي كند و مشاركت در نقش آفريني جهاني را تنها در اينصورت ممكن مي داند. از متفكريني چون دكتر مومني اقتصاددان مولف بهره مي برد .او به حضور و نقش افريني زنان پابند است همچنانكه همسرش همواره نقشي موثر در عرصه هاي هنري و علمي داشته و دارد.موسوي هر نقشي در سياست خارجي ايفا كند بي ترديد كشور را از بن بست فعلي در سياست خارجي دور خواهد كرد.
127828 | احمد   |2009-05-31 17:06:08|IRAN - []
به خاطر صداقت
127837 | ناشناس   |2009-05-31 17:09:02|GERMANY - []
‫از گفتار ایشان بوی عقلانیت میاید. نه مردم فریبی و تزویر.
127845 | محسن   |2009-05-31 17:11:40|IRAN - []
تحصل كرده و با تجربه حكومتي در سختترين شرايط است . داراي خانواده اصيلي است. توانسته است بيست سال از قدرت فاصله بگيرد و با پيكان و پرايد رفت و آمد كند. اين مورد آخر را دست كم نگيريد
127856 | مقداد   |2009-05-31 17:15:02|IRAN - []
به نظر من مهمترین دلیل انتخاب ایشون کارنامه اجرایی خوبی هستش که در دوران نخست وزیریش داشته و نشون داده که فرد قدرت طلبی نیست چون ریاست و قدرت رو در جوانی کنار گذاشته و حالا با آبروی خودش و برای ملت ایران قیام کرده.
همچنین ایشون مورد تایید امام بودند.
127862 | علی   |2009-05-31 17:17:24|IRAN - []
چون بوی خمینی را می دهد. راستی ودرستی و سلامت را، چون مدیر اجرائی است. جون دوباره احساس میکنم که شاید است اسلام ناب محمدی بیاید. چون از عوام فریبی بی زارم.
129434 | حامد   |2009-06-01 16:59:37| - []
بوی خمینی رو از رهبری استشمام کن!برو ببین معیارهایی رو که رهبری گذاشتن به چه کسی نزدیک تر است
127871 | اميد   |2009-05-31 17:21:13| - []
فقط و فقط دروغ نمي گويد و مي خواهد مملكت از اين بدتر نشودو اميدوار به حفظ عزت واقعي (نه شعاري) مردم پاك اين سرزمين است و اين كافي است اگر بفهميم
127873 | ناشناس   |2009-05-31 17:21:35|IRAN - []
به خاطر اين‌كه به اندازه‌ي بقيه‌ي نامزدها ايراد اقتصادي فرهنگي و ... ندارد. به اعتقاد اين‌جانب ايشان از بقيه‌ِ نامزدها مناسب‌تر است و ايشان در تغيير شرايط به نحو بهتر مي‌تواند عمل نمايند.
129438 | حامد   |2009-06-01 17:01:31| - []
میتونی یه برنامه از برنامه های فراوانی! رو که ایشون برای نجات کشور ارایه کردند رو بگید!ایشون که تا حالا تخریب کردن کاری به غیر ازاین هم مگه انجام دادن!؟
132048 | عارف   |2009-06-03 19:28:09|IRAN - []
عده ای مثل آقای حامد به جای واژه نقد اصرار دارند از کلمه ی تخریب استفاده کنند از نظر این گروه سازندگی یعنی تمجید و تعریف و تعارف و در مقابل انتقاد یعنی ویران کردن و تخریب پس برای ساختن آینده ی بهتر بفرمایید همه بنشینند از عملکرد دولت نهم به به و چه چه بگویند و تا اطلاع ثانوی هم در انتقاد را تخته کنند واقعا به نظر شما این راه نجات کشور است؟
127876 | اميد   |2009-05-31 17:23:05| - []
چون اعتقاد به آزادي تبادل اطلاعات دارد و اگر كسي به اين موضوع اعتقاد نداشته باشد يا شريك در چپاول مردم است و يا نادان...!
127887 | جواد   |2009-05-31 17:29:56|IRAN - []
چون اولا ايشان به قدرت و حكومت حريص نيست و اگر حالا هم آمده است احساس تكليف به معني واقعي كلمه كرده است ثانيا ايشان داراي سابقه اي مورد تائيد است ثالثا كاملا در و عملا در خط امام و رهبري نظام است رابعا ايشان اعتدال گرا بوده و معتقد و توانمند به استفاده از تمامي ظرفيت مديريتي و سياسي كشور براي توسعه و پيشرفت اين كشور است
127891 | امین  - به میر رای میدهم . . .   |2009-05-31 17:32:38|CYPRUS - []
به میر رای میدهم چرا که شاید منزلت از دست رفته من را به عنوان یک دانشجو باز گرداند !
به میر رای میدهم چرا که شاید بتواند اندکی از سرعت قطار ترمز بریده ی روان به نا کجا آباد ابران را کم کند شاید دیرتر از ریل خارج شود !
به میر رای میدهم چرا که شاید مردم ایران را که باید با عزت و سربلندی زندگی کنند از ترویج صدقه گرایی و گدا پروری دور سازد !
به میر رای میدهم چرا که شاید بتواند از بیشتر شدن سرعت ریشه دواندن طالبانیسم شیعی در ایران جلوگیری کند !
به میر رای میدهم چرا که شاید چرخدنده های اقتصاد ایران که چرخ اول آن هرز میگردد و مابقی ساکن اند را به حرکتی هر چند کند در آورد !
به میر رای میدهم چرا که شاید در کشوری دیگر یک غیر ایرانی اجازه ی ثبت اثر انگشت یک ایرانی را نداشته باشد !
به میر رای میدهم چرا که شاید بتواند سودمند تری فالیت اقبصادی ایران را تولید و تولید و تولسد قرار دهد نه دلالی . . .
و هزاران هزاران چرا و هزاران هزار شاید و هزاران هزار دلیل بدون جواب . . .
و به میر رای میدهم . . . اینبار نه شاید بلکه قطعا
و به میر
به شیر
به یاور امام
به مرد دوران های دفاع و رشادت و دلاوری
به سید سبز پوش آل محمد
به میر حسین موسوس رای میدهم تا دیگر احمدی نژاد نه خادم من باشد نه رئیس جمهور من و نه نماینده و نماد کشور من . . .
131979 | علي   |2009-06-03 18:30:05|IRAN - []
بابا ول كن اين شعارها را آدم ياد شعراي دربار سلطان محمود غزنوي مي‌افتد.
ببينيد اين آقا مي‌تواند مسائل امروز را حل كند يا نه!
وقتي از معرض انتخاب كنار رفت آن وقت هرچه دلت ×واست از اين حرفهاي شعارانه برايش بسرا!
127914 | ناشناس   |2009-05-31 17:37:54| - []
كارنامه مديريتي خوبي داره
127915 | مهدي   |2009-05-31 17:38:24|IRAN - []
چون از ايشان جز راستي و صداقت چيزي نديده‌ام. چون ايشان رانت خوار نيستند. چون ايشان داراي تجربه 8 ساله در اداره كشور هستند و از همه مهمتر ايشان مورد تاييد امام عزيرمان بودند.
127918 | ابوذر   |2009-05-31 17:39:02|IRAN - []
فقط 1 دليل: حمايت آقاي خاتمي
127919 | ناشناس   |2009-05-31 17:39:11| - []
من اونايي كه ميشناسم كه (احتمالا) تو كابينشن آدمهاي قوي هستن
127921 | ناشناس   |2009-05-31 17:39:57| - []
دور دوم شانس بالايي داره
127924 | ناشناس  - پوریا   |2009-05-31 17:41:09|IRAN - []
به خاطر پرهیز از دروغ و ریا
پرهیز از مردم فریبی
و
پرهیز از خودرایی

به خاطر احیای فرهنگ و عزت
و
گریز از قانون گریزی
127926 | ناشناس   |2009-05-31 17:41:22| - []
خاتمي رو قبول دارم و اون توصيه ميكنه ميرحسين رو. البته اصلا به اين معني نيست كه به اون خاطر كسي رو انتخاب كنم ولي به هر حال تاثير مثبت داره
127931 | ناشناس   |2009-05-31 17:45:55| - []
قيافه خوبي داره. الته اشتباه نشه اين قدر كوته فكر نيستم كه اين تاثير زيادي داشته باشه اما خب بي تاثير هم نيست. بالاخره مجامع بين المللي ميره، قيافه بهتر تصوير بهتري هم از اون جامعه به بقيه ميده.
127932 | مقصود   |2009-05-31 17:46:10|IRAN - []
قانون ورز است.به مجلس قانون گذار اهميت نمي دهد.سازمان مديريت وبرنامه ريزي را احيا خواهدكرد.فرد قابل اعتمادي است.به اقوام ايراني احترام مي گذارد. فرد انديشه ورزي است.سياست ورز است.عوامفريب و پوپوليست نيست.به كارهاي كارشناسي اهميت مي دهد.زياد بلوف نمي گويد.اصلاح طلب است.روزنامه كيهان از وي حمايت نمي كندكه هيچ بلكه بعكس قصد كويش اورا دارد.
127933 | ناشناس   |2009-05-31 17:46:38| - []
سالهاست علوم سياسي درس ميده و تجربه هم كه داره
127935 | hamid  - salam   |2009-05-31 17:46:49|IRAN - []
به موسوی رای می دهم چون می بینم مشکلات را دیده و با توجه به درایت اش می تواند اوضاع را بهتر نه بدتر نکند.
127936 | ناشناس   |2009-05-31 17:47:28| - []
به نظر صادق مياد، البته ديگه از ريسمون سياه وسفيد هم ميترسم.
127947 | ا   |2009-05-31 17:54:48|IRAN - []
چون صادق است ودین را بازیچه دست خود قرار نمیدهد
چون خاتمی از او حمایت میکند
چون اصلاح طلب است
چون مورد تایید امام بوده
چون به آزادی مردم اهمیت میدهد
و ................
127953 | امير110   |2009-05-31 17:56:50|IRAN - []
چون صادق است. چون عملكرد دوران جنگش باعث صدمه ديدن كشور نشد. جون اعتقاد به برنامه ريزي و كار كارشناسي دارد. چون ياوه گو نيست.چون به فكر ايجاد ايران با توان اقتصادي بالاست.
127955 | azadi-persia.blogfa.com  - دویدن و نرسیدن   |2009-05-31 17:58:42|IRAN - []
من به میرحسین موسوی رأی خواهم داد زیرا:
من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی می کنم که در آن دویدن، سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند.
127963 | علیرضا  - چرا به آقاي موسوی راي مي‌ده   |2009-05-31 18:02:21| - []
از آنجائی که در اوضاع فعلی خاتمی را بهترین گزینه می دانستم، پس به تصمیم وی ـ هر چند برخلاف خواسته شخصیم ـ احترام می گذارم و به میرحسین هم اعتماد می کنم .
با توجه به سوء تدبیر آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد و تصمیمات کارشناسی‌نشده و موضع‌گیری‌های نسنجیده و ماجراجویانه و مدیریت غیرعلمی و بی‌اعتنایی به مصالح ملی و تخریب زیرساخت‌های اقتصاد کشور و ارائه تصویری خشن، خرافی و غیرعقلانی از ایران توسط وی و همکارانش، و به دلائل زیر با نیت قرب الهی به موسوی رای می دهم:

1- سابقه مدیریتی قابل قبول در مقایسه به مدیریت های گوناگون دیگر
2- پیگیر و مروج اصلاحات معتدل و آهسته
3- قیام کننده در برابر دروغ و تزویر
4- از سوی دیگر به لحاظ مدیریتی با توجه به گذشته میرحسین و کروبی، معتقدم که میرحسین مدیر توانمندتری است. و بهتر می تواند اوضاع اقتصادی اسف باری که در طی دوره گذشته پیش آمده را اصلاح کند. بخصوص اینکه فکر می کنم شعارهای اقتصادی کروبی شبیه شعارهای عوامفریبانه احمدی نژاد است و بیشتر سعی دارد تا از این طریق آرای مردم را جذب کند.
5- یکی دیگر از نقاط قوت میرحسین این است که علاوه بر خاتمی، شخصی چون زهرا رهنورد را در کنار خود دارد. به نظر من حضور خانم رهنورد می تواند کمک شایان توجهی به میرحسین کند تا بهتر بتواند اهدافش را به انجام برساند

آقای موسوی با همه دل‌نگرانی‌هایم به شما رای می‌دهم می خواهم بگویمتان:
"که تا جايي که مي تواني ببيني و مي تواني بايستي مقاومت کن"
131985 | علي   |2009-06-03 18:34:52|IRAN - []
بنده خدا!
مگر تو خودت عقل نداري!؟
بابا مراجع، رهبري و... هم اصرار مي‌كنند مولفه‌هاي را بيان مي‌:نيم. خودتان از ميان 4 نامزد انتخاب كنيد.
مثل اينكه تو اصلا دموكراسي و راي و اينها را درك نمي‌كني!؟
به موسوي راي مي‌دهم چون خاتمي گفته در كدام قاموس عقلائي معنا دارد؟
چقدر اين سيد محمدآقاي خاتمي از جامعه مدني و توسعه سياسي و عقل و شعور و اختارمندي بشر و آزادي راي مردم حرف زد هنوز هم فكر مي‌كند مردم اين درسها را بعد از 12 سال ياد نگرفته‌اند مي‌خواهد خودش به جاي همه راي بدهد؟

بابا ول كن، يه توجيه عقلاني پيدا كن! اگر به موسوي رسيدي با عقل خودت به او راي بده!
127966 | جواد  - صداقت   |2009-05-31 18:04:13| - []
من سنم به دوران نخست وزیری ایشون نمی رسه ولی در چند همایش ایشون شرکت کردم و با توجه به تعاریفی که از ایشون در زمان نخست وزیری شنیدم و حمایت همه ی بزرگان ایران از ایشون به نظر من ایشون بهترین فرد برای ریاست جمهوری ایران در وضع فعلی هستند
به نظر من ایشون بهترین برنامه ها رو برای اداره ی کشور دارند اگر به آنها عمل کنند که مطمئنم عمل میکنند
به امید پیروزی دولت سبز
127975 | ناشناس   |2009-05-31 18:09:55|IRAN - []
عنوان فرزند معنوی امام حقا برازنده ی ایشان است.
127983 | ناشناس   |2009-05-31 18:13:35|IRAN - []
صداقت
127989 | حسین   |2009-05-31 18:15:09|IRAN - []
ایشان مدیر موفقی در دوران جنگ بوده و در این مدت دنبال مال اندوزی مانند بسیار از مدیران مملکتی نبودند
127990 | بهروز از كرج   |2009-05-31 18:15:09| - []
بيشتر فقط به اين علت كه اقاي احمدي نژاد راي نياورد و ايشان نيز كمي از بقيه بهترند و گرنه به هيچكس راي نميدادم.
128009 | ناشناس   |2009-05-31 18:19:34|IRAN - []
چون در این چهار نفر شخص بهتری نمیابم که مسئولیت ریاست جمهری را بهنر بشناسد ولی باز هم میدانم موفق نخواهد بود
128010 | رضا   |2009-05-31 18:20:00|IRAN - []
این جانب به اقای موسوی رای میدهم زیرا ایشان را فردی صادق ودرسکار میدانم وخم چنین بنده چون در زمینه اقتصاد تخصص دارم میدانم که در این چهار سال اقتصاد ما دچار پسرفت شده است ومی خواخم با این رای منزلت ایران را در جهان بالا ببرم
132001 | علي   |2009-06-03 18:44:06|IRAN - []
بابا
خودت مگه عقل نداري
برو فكر كن
اين همه خاتمي از عقلانيت و جامعه مدني و توسعه سياسي و دموكراسي و راي مردم حرف زد حالا بازهم تو برگشتي به اينكه خاتمي به جاي تو راي بدهد!؟
برو فكر كن اگر به نتيجه رسيدي كه اين اقا تواناتر است به او راي بده حالا رايت با خاتمي يكي بود يا نبود، مهم نيست.
يكبار هم گفتم اين خاتمي بعد از 12 سال تدريس جامعه مدني و آزادي انتخابات به يك كلاس 70 ميليوني! بازهم فكر مي‌كند مردم اين درس را خوب ياد نگرفته‌اند و بايد خودش به جاي مردم راي بدهد!
128015 | حامد   |2009-05-31 18:21:42|IRAN - []
وقتي دوره‌ي نخست وزيري ايشان به پايان رسيد من يك نوجوان 12 ساله بودم و شناخت زيادي از او ندارم. اما خاتمي را خوب مي‌شناسم و به او ايمان دارم. تأييد او برايم حجت است. من از دولت اصلاحات عليرغم همه‌ي كارشكني‌ها و تخريب‌هايي كه عليه آنها شد و حتي بازده آنان را تقليل داد، در اغلب عرصه‌ها، كاملاً راضي‌ام.
128022 | حسنی   |2009-05-31 18:25:05| - []
به شخصیت متین و پاک دستی و صداقتش رای می دهم ، به نخست وزیر محبوب امام امت ، به کسی که چون از اریکه قدرت پایین امد هرگز فریاد نزد و عالم و ادم را به تهمت غارت و ..... نکوبید به کسی که مطمئنم فقط احساس خطر او را به صحنه کشانده و هیچ علاقه کسب قدرت برای قدرت ندارد که پیش از این هم می توانست ولی نیامد و نخواست .

به تجربه بسیار او در رصد سه دوره پس از جنگ رای خواهم داد به کسی رای می دهم که حتی همه انها که در راس قدرتند و تلاش کی کنند چیزی علیه او بیابند تا زمین گیرش کنند هیچ ناحقی نیافته اند.

بین میرحسین موسوی و محسن رضایی برای من انتخاب سخت است ولی اول به دلیل امکان رای اوردن بیشتر موسوی و دوم تجربه هدایت دولت مرا وامیدارد که به موسوی رای بدهم و هیچ حرکتی مرا باز نخواهد داشت حتی اگر فردا اعلام کنند فیلمی از او یافته اند که .......
128041 | داور   |2009-05-31 18:37:15|IRAN - []
1- چون صادق است 2- قدرت طلب نیست 3- با تجربه است 4- قانونگراست 5- اصلاح طلب است ولی ابایی از استفاده از نیروهای قوی غیر اصلاح طلب هم ندارد
132011 | علي   |2009-06-03 18:49:13|IRAN - []
صداقتش را سر قضاياي چائي ديديم.
هنوز بعد از 21 سال به نامه چايكاران و امام جمعه سابق لاهيجان درخصوص بحران چاي جواب نداده!
هنوز درباره چگونگي طي تحصيلات همزمان خانم رهنورد در فوق ليسانس و دكتر(آن هم طي 2 سال) جوابي نداده، البته از لفظ دكتر بعضي‌موقع‌ها فرار ميكند اما از اينكه جلوي در اتاقش در دانشكده تابلوي دكتر موسوي بزنند ناراحت نمي‌شود!
به جاي تدريس در گروه هنر پايان نامه دكترا در علوم سياسي راهنمائي مي‌كند!
مي‌گويد پولي ندارم با ماشين مردم را به استقبال خودم بياورم؛ با هواپيماي چارتر به اصفهان و اردبيل مي‌رود. در سايتش از مسير اتوبوس‌هائي كه مردم را به همايش 2خرداد ببرند، خبر مي‌زنند.

پول ندارد، با 200هزار مانتو! چند صدهزار(شايد هم ميليون) شال سبز! چند ميليون پوستر، همه مماكت و آدمهايش را مي خواهد كاغذ ديواري و سبز پوش كند!
بابا صداقتش منو كشته
128093 | کوروش   |2009-05-31 19:12:32|IRAN - []
به نظر بنده آنچه که همیشه تعیین کننده می باشد گروه و جمع است است و نه فرد . باتوجه به اینکه آقای موسوی در یک تیم اقتصادی و سیاسی قوی و با پشتوانه های آقای خاتمی و رفسنجانی پا به عرصه گذاشته است می توان نتیجه گرفت که این تیم در اجرا بسیار قوی عمل خواهد نمود آقای خاتمی در سیاست خارجی و آقای رفسنجانی در سازندگی و ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال .
128094 | س ک  - دلیل   |2009-05-31 19:12:36| - []
بدلیل راستگویی ایشان
128097 | عباس   |2009-05-31 19:14:10| - []
سابقه 8 سال مدیریت پاک، وعده ندادن الکی در انتخابات، صداقت و اعتقاد به کار جمعی
132019 | علي   |2009-06-03 18:55:08|IRAN - []
پاك يادت نره!
از بنياد رجا و نبوت و الهادي چه خبر؟
صداقتش هم ما را كشته!
پول نداره؛ ايران رو كاغذ ديواري كرده!
اعتقادش رو برم؛
با ليبرال‌ها(نهضت به اصطلاح آزادي)، ناسيوناليست‌ها، خط [كدام]امامي‌ها!، سوسيال دموكرات‌ها، ليبرال دكرات‌ها، فن‌سالارها(كارگزاران) و...
با همه جور كبوتر و باز و لك لك و كركسي هم مي‌پره!
عجب اعتقاد وسيعي
بهائي‌ها هم كه به او لبيك گفتند. البته اين ديگه شايد هنوز تقصير ميرحسين نباشه!
ولي كسي كه اعتقاداتش «سفره هفت ايسم» باشه معلومه فردا بهائي و شيطان پرست و ... هم به هوس مي‌افتند!؟
انشاا... زودتر انتخابات تمام شه، ايشان به اصل خودش برگرده! بابا چهارتا راي پيرو پاتال، بدانديش براي چهارسال صدارت اين قدر ارزش نداشت!
128100 | م   |2009-05-31 19:16:00|IRAN - []
چون احساس می کنم کارش را بلد است. چون او را نیازمند به قدرت نمی بینم. چون سابقه مثبت دارد. چون او را منطقی می بینم. چون وعده بی مورد نمی دهد. چون فرهنگی است. چون محجوب است. چون مودب است. چون فروتنی اش نمایش نیست. چون سر افراز بودن را به سر به زیر بودن ترجیح می دهد.
128110 | احسان نيكويي  - به موسوي راي ميدهم   |2009-05-31 19:19:45|IRAN - []
به موسوي راي مي دهم. چون:
1- مديريت زمان جنگ ايشان بي نظير بود و اگر در آن كسي ديگر رييس دولت بود، معلوم نبود سرنوشت كشور چي ميشد.
2-او فقط خدا را در نظر مي گيرد. رفتارش خدايي است. مخلص است و ريا در مرام او نيست.
3-هيچ فردي به اندازه موسوي مورد تاييد حضرت امام(ره) نبوده است.
4-ساده زيست است. سال 68 بود يادم هست زماني كه از مي خواست از نخست وزيري بيرون برود، دنبال خانه كرايه اي مي گشت و خانه شخصي از خودش نداشت.
5-روشنفكري ديندار است كه زيبا فكر مي كند خداترس است و از روز قيامت سخت هراس دارد.
6-هرگز اجازه نمي دهد كوچكترين چيزي به كشور تحميل شود. مديريت ايشان كشور را تضمين مي كند.
7-موسوي يكي از پيروان صديق علي(ع) است.
8-حامي محرومان و ضد ستمگران است.
9-موسوي اهل عبادت خالصانه است. نوري در چهره او ديده مي شود كه انسان را به خود جذب مي كند. اين نورانيت موسوي هيچ دليلي جز نشانه نماز شب و گريه هاي شبانه ندارد.
10-موسوي فرزند زمان خويش است. زماني مانند زمان جنگ اقتصاد دولتي لازم است. و اگر كشور به سمت خصوصي سازي حركت مي كرد، كشور آسيب هاي جدي ميديد. ولي الان زماني است كه كشور بايد به سمت خصوصي سازي و اجراي اصل 44 قانون اساسي برود و موسوي هم همين كار را مي كند.
11-
12-
13-
14-
15-
16-
128133 | كاوه پارسي  - اخلاق، تدبير،‌ ساده زيستي   |2009-05-31 19:38:17|IRAN - []
فردي است كه بيست سال از قدرت كناره گيري كرد و امروز نيز بنا به تكليف به ميدان مي‌ايد!
معتقد به برنامه ريزي و سازمان است!
كسي بعد از جنگ تا سه سال پيش بنده مي‌دانم كه با پيكان بوده و از سه سال پيش تا حالا هم پرايد دارد!
128139 | نوری   |2009-05-31 19:44:03|IRAN - []
به نام خدا به دلیل تقوا-نجابت وصداقت بسیاربالای ایشان وهمچنین تجربه مدیریتی قوی ورضایتمند ایشان دربحران.
128141 | ناشناس   |2009-05-31 19:47:56|IRAN - []
به آقای میرحسین رای میدهم برای دوران مدیریت درخشان دفاع مقدسش . برای این که با مردم صادق است . برای این که استاید دانشگاه و افراد نخبه کشور پشت او هستند . برای اینکه برنامه های خوبی برای آینده کشور دارد . به امید آینده سبز
128143 | مازندران   |2009-05-31 19:48:42|IRAN - []
سلام ، بخاطر صدااقتش
128146 | saeid   |2009-05-31 19:51:22|IRAN - []
chon ishan ra sadegh va dastparvarde emam midanam va karhaye ishan ra bar mabnaye aghl va mashverat midanam
128184 | همت  - موسوی مدیری باتجربه و همگام   |2009-05-31 20:19:50|IRAN - []
میرحسین را از دوران نخست وزیری می شناسم و او را دوست دارم. بنده از همان پابرهنگانی هستم که امام آنان را ولی نعمت مسئولین می دانست. نکته ای که در افکار میرحسین دیده ام اولویت دادن به اقشار و توده های محروم از یک سو و پرهیز از تسلط روحیه سوداگرانه و کاسب کارانه از سوی دیگر است.
جامعه باید فضای معنوی پیدا کند. باید همه مردم ایران یکدیگر را دوست بدارند و کمک کار هم باشند. در بعضی موارد(مانند ایام رمضان یا عاشورا یا حوادث بزرگی چون زلزله بم) روحیات مردم حالت غیرکاسب کارانه پیدا می کند.
برای تحقق این حالت، باید کشور به صورت خردمندانه و حکیمانه اداره شود. اولویت ها و منابع به درستی مدیریت شود. طوری نباشد که هر کس صدای خود را به مسئولین برساند از مواهب برخوردار شود و هر کس نتواند محروم بماند. تنها با داشتن ساز و کار مناسب و استفاده از افراد شایسته در مسئولیت های کلیدی می شود در این جهت حرکت نمود. الان در بعضی جاها آشناها را به کارهای مهم می گمارند و افراد کاردان و دلسوز و صالح مورد بی مهری قرار می گیرند. این روند باید متوقف شود. حفظ قدرت به هر قیمتی، دروغ گویی، فریب و حاتم بخشی باید به ضدارزش تبدیل شود. در سالهای 60 تا 67 تا حد زیادی این طور بود.
128189 | هوشنگ   |2009-05-31 20:24:06|IRAN - []
دلایلی که باعث میشود به آقای موسوی رای دهم بشرح ذیل است :
1-شخصیت ایشان برای ما که در زمان جنگ در جبهه ها حاضر بودیم شناخته شده است .
ایشان همواره با بنیانگذار انقلاب و سایر پیشگامان انقلاب همراه بوده و شخصیتی پایبند به اصول انقلاب میباشد .
2-شخصی متین ، عقل گرا ، معتقد به برنامه ریزی بوده و در این شرایط که کشور نیازمند یک دولت کارآمد و بدور از تبلیغات دروغین است میتواند با گرد هم آوردن نخبگان جامعه و ایجاد جو مناسب ، بخش عمده توان انسانی کشور را به بازسازی اقتصاد و کشور رهنمون نماید .
3-ایشان معروف به دینداری ، آزادگی و از خانواده ای اصیل است ،
4-بنده از طرفداران گفتمان و راه و روش آقای خاتمی هم هستم ، یکی دیگر از دلایل رای به آقای موسوی ، حمایت تمام قد آقای خاتمی از ایشان است .
5-آقای احمدی نژاد را محترم میدانم ولی مناسب ریاست جمهوری نمیدانم ، یکی دیگر از دلایل هم عدم رسیدن آقای احمدی نژاد به کاخ ریاست جمهوری است .

امیدوارم که برآیند تمام نظرات و آرا و خیر کشور در انتخابات 22 خرداد رقم خورده ، و هر کسی که از صندوقها خارج میشود رئیس جمهور تمام مردم ایران خواهد بود و همه باید تلاش کنند تا ایشان موفق گردد .
128194 | ناصر   |2009-05-31 20:27:16|IRAN - []
تجربه موفق مدیریتی_صداقت
128199 | ناشناس   |2009-05-31 20:32:59| - []
مدیر مدبر دوران سخت دهه شصت و حفظ اعتدال وامنیت اقتصادی وسیاسی در آن دوران که تحت تاثیر جنگ تحمیلی منابع درآمد ملی در شرایطی فاجعه بار بسر می برد,شاگرد مخلص و مورد تایید مکرر حضرت امام(ره), مسلمانی موقر و متین و راستگو و بیریا, حامی وخدمتگزار آحاد اقشار و اقوام ملی بدون در نظر گرفتن "خودی و غیر خودی",دارای تجربه دیرینه در امر اداره کشور, متدین فرهیخته و روشنفکر , مورد تایید موکد خانواده های معظم شهیدان رجایی و همت و باکری و زین الدین و جهان آرا و اکثریت یاران دیرینه انقلاب اعم از سران اصولگرایان و اصلاح طلبان و سایر دین باوران ایراندوست, اهل بکارگیری شایسته ترین مدیران بدون در نظر گرفتن خط سیاسی و قومیت وجنسیت ایشان,اهل مدیریت و هماهنگی و ایجاد زمینه های لازم برای اجرایی کردن نظرات متخصصین و کارشناسان و نخبگان, اعتقاد راسخ به عزت وسربلندی ملت ایران از طریق احترام متقابل به سایر ملل و فرهنگها و تنش زدایی با تاکیید بر حقوق اساسی ملت ایران,
128211 | حسین   |2009-05-31 20:49:29| - []
چون میخواهد همه به اطلاعات ازاد دسترسی داشته باشند چون اینترنت رایگان وپرسرع ت را فراهم میکند چون میخواهد کارخانه های ورشکسته را نجات دهد چون مخالف لایحه چند زنی است چون با شعور نظر میدهد نه با شعار چون از جنس من بی سواد نیست
128212 | نور   |2009-05-31 20:49:29|IRAN - []
ارامش!
128215 | موج سبز   |2009-05-31 20:56:05|IRAN - []
1.به دليل سابقه ي درخشان در اداره ي كشور در دوران دفاع مقدس 2.وفاداري وي به ولايت فقيه و نظام و قانون اساسي و مردم 3.ارائه ي برنامه هاي جامع اقتصادي و فرهنگي و سياسي 4.برنامه هاي جامع ايشان در خصوص امر ورزش
128246 | علی  - چرا به آقاي موسوی راي مي‌ده   |2009-05-31 21:48:35|IRAN - []
1- مدیریت عقلانی و استفاده از نظرات طیف های گوناگون فکری
2- باز بودن دایره خدمت برای بسیاری از افراد با طیف فکری متفاوت
3- تجربه و توانایی در اداره مملکت در شرایط سخت
4- تنش زدایی و مهرورزی در عرصه بین الملل
128250 | ali.sh   |2009-05-31 21:50:28| - []
سلام
آقاي موسوي شخصيت بزرگي هستند كه سالها در راس سياست نبودند يعني اينكه به دنبال قدرت نبودند و اومدن ايشون در اين بازه زماني احساس خطر ايشون نسبت به مسائل كنوني هستش. آقاي موسوي در بين اصلاح طلبان مقبوليت خوبي دارند و براي پيروز شدن اصلاح طلبان بايد به ايشون و نه به آقاي كروبي راي داد.چون آقاي كروبي نميتوانند پيروز انتخابات باشند.
دوران موفقي در 8 سال جنگ تحميلي داشتند. انتقادات ايشون به مسائل جاري رو احساس ميكنم. مسئولين به ويژه آقاي رئيس جمهور خود را عقل كامل ميدانند و به قوانين و حتي مجلس هم سويش اعتنائي نميكند. آقاي موسوي به دنبال جنجالهايي كه فقط براي مردم و ملت خرج برميداد و ديگر سودي ندارد نيست. دروغگو نميباشند و براي شخصيت مردم احترام قائل هستند
128283 | نادر  - چرا به آقاي موسوی راي مي‌ده   |2009-05-31 22:22:13| - []
چون صادق است
چون به انسانها احترام می گذارد
چون ادامه دهنده راه اصلاحات است
چون کاندیدای مورد حمایت خاتمی عزیز و محبوب است
چون برای اداره ایران برنامه دارد
چون سابقه مدیریتی موفقی دارد
چون مورد حمایت امام بود
چون............
128285 | دوست دار اهل بیت   |2009-05-31 22:25:04|MEXICO - []
موسوی قهرمان ایران است. او نخست وزیر جنگ بوده و از همه مهمتر سید است.
128301 | مصطفی  - من به موسوی رای می دهم   |2009-05-31 22:44:19|GERMANY - []
چون ایشان با عقلانیت، صداقت و عزت وارد انتخابات شده است و ایشان را طالب قدرت نمی بینم چراکه اگر چنین بود در سالهای گذشته که شرایط بسیار مهیا بود وارد عرصه می شد.
128349 | محسن  - معلم   |2009-05-31 23:49:56|BELGIUM - []
امتحاناتش را در بدترین شرایط پس داده است صاف یک رو یک رنگ و واقع بین است متدین و سالم وباهوش و پخته است بوی امام را می دهد ودوست داشتنی است و تبلیغات ناجوانمردانه ندارد و مملکت را و نظام را در عین رشد دهی از خطرات محفوظ می دارد
128369 | عارف   |2009-06-01 00:24:40|UNITED KINGDOM - []
موسوی سابقه ی مدیریتی موفق در بحرانی ترین شرایط پنجاه سال اخیر داشته تورم شش و نیم درصد در سال 64. حمایت افراد معتبر و احزاب شناسنامه دار. ضمنا ایشون با رفتارش نشون داده یک رییس جمهور برای همه ملت است نه احیا کننده ی یک حزب یا جریان سیاسی خاص. شعارهای ایشون حداقل است چون میداند شعار دادن آسان است ولی عمل کردن مهم است پس علیرغم اینکه میتواند شعار بدهد، اینکار را نمیکند
128373 | مصطفی   |2009-06-01 00:33:32|IRAN - []
آقای موسوی راه حل های خوبی برای رفع تناقضات رفتاری موجود در صحنه سیاسی و مدیریتی کشور با در نظر گرفتن خصوصیات نظام و فرهنگ ملت ایران دارند.
128378 | محمد   |2009-06-01 00:38:33| - []
چون هشت سال امتحان خود را پس داده است
128382 | ali  - sedaghat   |2009-06-01 00:41:26|IRAN - []
chon sadegh ast ahle harf nist amal mikonad
128420 | ناشناس   |2009-06-01 01:33:25| - []
چون او صادق است . چون اومی خواهد تحول ایجاد کند
128423 | آرین  - چرا میر حسین؟   |2009-06-01 01:39:53|IRAN - []
من یه میرحسین رای میدهم چرا که به عقلانیت اعتقاد دارم میرحسین 8 سال مدیریت بحران را تجربه کرده و کارنامه قابل قبولی داردمن به وی رای میدهم چرا که هیچ کاری هم برای من نکند ولی به من(به عنوان ایرانی) شخصیت میدهد دوران وی بسیار بیشتر به عدالت اجتماعی نزدیکتر بود
128425 | دانشجو   |2009-06-01 01:45:27|IRAN - []
به آقای موسوی رای می دهم چون پیشینه درخشانی دارد. مورد تایید امام بود. مدیر اقتصادی توانمدی است. هیچ نفطه مبهمی در زنگی خصوصی و سیاسی خود ندارد. تناها به یک گروه اهمیت نمی دهد. فرد علمی است و به خانواده اهمیت می دهد.می توانست کاندیدا نشود ولی لین ریسک را کرد و برای تغییر برای ایرانی آباد دست به کار شد.
128430 | میثم رشیدی  - به موسوی رای میدم   |2009-06-01 01:51:09| - []
چون ادم منطقی اهل ماجراجویی نیست واکثر احزاب واقشار قبولش دارن و میتونه یه ارامش نسبی در جامعه ایجاد کنه
128453 | m   |2009-06-01 02:25:11|KUWAIT - []
به دلیل اینکه :
1- کارنامه درخشانی در وضعیت بحرانی کشور ( دوران دفاع مقدس) داشته است ولذا مدیری مثل ایشان برای همه زمانها مفید است .
2-مدیری نیست که تفکر سیاسی دگم وانحصاری داشته باشد ایشان میتواند از تمام ظرفیت توانمند مدیران لایق کشور استفاده کند
128455 | پویا   |2009-06-01 02:29:00|IRAN - []
وقتی اکثر اشخاص مهم در قدرت با او موافقند و ما نیز ایشان را تا حدودی میشناسیم بهتر است با قدرت لج نکنیم و به او رای دهیم .چون اولویت امروز ما مسئله اقتصاد است و برای اقتصاد هم مهمترین نکته ایجاد فضای آرام است.
128461 | mohammad  - ray midaham   |2009-06-01 02:53:10|IRAN - []
chon akharin omid man baray esbaat irani boodanam dar donyast.
ray midaham chon midanam mitavanad.
128478 | علی میلاد   |2009-06-01 04:10:43|IRAN - []
بنام خدا
1- ضرورت حاکمیت عقلانیت بر عرصه مدیریتی کشور
2-جلوگیری از اتلاف منابع اقتصادی،مالی و نیروی انسانی کشور
3- افزایش اقتدار سیاسی ایران در منطقه خاورمیانه با در پیش گرفتن سیاست تنش زدایی با جهان غرب(هر چه با دنیا بیشتر درگیر باشیم اقتدار و قدرت ما در منطقه کاهش یافته و باعث گستاخی برخی کشورهای کوچک امیرنشین می شود.)
4-جلوگیری از ادامه قانون گریزی دولت و عدم تمکین آن در برابر مصوبات قانونی مجلس
5- دفاع از آزادی بیان و اندیشه و فعالیت سیاسی دانشجویان و روزنامه نگاران و فعالان سیاسی بعنوان یک خواست عمومی مردم در انقلاب اسلامی سال57
6- دفاع و حمایت از تولیدگران داخلی
7- دفاع از منزلت و کرامت انسانی و حفظ عزت مردم و شهروندان
8- حفظ غرور ایرانیان در جهان
9- حاکمیت دوباره ارزشهای انسانی و اخلاقی متبادر در سالهای اول انقلاب و دوران جنگ و تقویت حس همبستگی و اتحاد و همدلی در کشور
10-افزایش اعتماد مردم به حاکمیت
11-پرهیز از دادن وعده و وعید و رای آوردن به هر قیمتی
12-صداقت و پرهیز از دروغگویی دولتمردان به مردم
128486 | مهدی   |2009-06-01 04:25:02| - []
می تواند حتی در چهار چوب همین نظام
اقدامات موثر و با علمی ر اجهت برطرف شدن مشکلات اقتصادی انجام دهد
128491 | ناشناس   |2009-06-01 05:06:30|NEW ZEALAND - []
salam az nazare man mohemtarin parametr hefze arzeshhaye akhlaghi mesle sedaghat, atefe, yek rangi,... dar jamee hast. man be moosavi ray midaham choon az akhalagh migooyad. choon az barabari migooyad. choon migooyad doroogh goftan bad ast.
128494 | امیــــــــــر   |2009-06-01 05:11:17|CANADA - []
زیرا عملکرد ایشان در دوران هشت ساله جنگ به رغم دشواریهای ناشی از آن عالی بوده است. چون قائل به آزادی های مشروع و قانونی، حقوق بانوان، سیاست تنش زدایی و گفتگوی متوازن با غرب و به ویژه آمریکا هستند و شخصی صادق و دوست داشتنی است.
128514 | امیر   |2009-06-01 07:34:58| - []
من با اینکه بخاطر شرایط سنی ام ذوران مدیریت ایشان را بخاطر نمی آورم، اما پدر و مادرم از دوران نخست وزیری او به نیکی یاد میکنند و او را انسانی شریف، صادق و درستکار میدانند.
128522 | مهدی  - من به عنوان یک   |2009-06-01 08:03:02| - []
من به عنوان یک دانشجو به موسوی رای می دهم به خاطر اینکه در این چهار سال شان و منزلت دانشجو و دانشگاهی بسیار مورد بی احترامی قرار گرفت
من به عنوان یک پسر کشاورز به موسوی رای خواهم داد به خاطر اینکه کشاورزان در این چند سال اخیر ناچار شدند زمینهای خود را کشت نکنند به خاطر سیاستهای غلط دولت و واردات بی رویه
من به عنوان یک ایرانی به موسوی رای خواهم داد به خاطر اینکه در این چهار سال وجهه ایران در صحنه بین المللی مورد خدشه فراوان قرار گرفت
128531 | ع.امینی  - اصول گرای اصلاح طلب   |2009-06-01 08:17:45| - []
به عنوان یک استاد دانشگاه (که هم به اصول گرایان واقعی و هم به اصلاح طلبان معتقد ارادت می ورزم) به میر حسین رای میدهم چون معتقدم :
1- صداقت در سخنان ایشان موج می زند. ضمن این که 8 سال کشور را در اوج بحران مدیریت کرده اند و توانایی اداره کشور را دارند.
2- در این 20 سال هر زمان می امدند در اوج محبوبیت قادر به رسیدن به این منصب بوده اند. من هم با این نابسامانی موجود اگر توانایی اداره کشور را داشتم، احساس مسئولیت کرده و به صحنه می َآمدم. پس مطمئنم نه برای قدرت بلکه برای اصلاح وضع موجود امده اند.
3- به جای ظاهر موجه و اسلامی افراد، به کارایی انها توجه بیشتری دارد.
4- و مهمتر از همه این که با توجه به گرایشات اصول گرایانه ایشان حداقل چهره مخدوش اصول گرایان و افراد متدین را به ایشان برمیگرداند.
128537 | اشکان   |2009-06-01 08:25:43|IRAN - []
حمایت احزاب اصلاح طلب از او - سابقه مدیریت اجرایی کشور
128546 | rouz   |2009-06-01 08:30:13|IRAN - []
قلندران حقيقت به نيم جو نخرند
قباي اطلس آنكس كه از هنر عاري ست
و
زان يار دلنوازم شكري ست با شكايت
كه علي رغم شنيده ها اميدوارم دم خور بعضي احزاب تند رو و سهم طلب كه تعريفشان از آزادي ،آزادي خودشان و سر به توبره كردن باقي خلايق است؛ نباشد.
128552 | saeed  - Ray be mousavi   |2009-06-01 08:36:14|IRAN - []
Man be khatere sherafat , sedaghat va bozorgmaneshie in mard be ou ray midaham , man be khatere hemayate seyede eslahat be mousavi ray midaham , man be khatere bazgashtane keramate shahrvande irani be mousavi ray midaham
128558 | حامي سبز انديش   |2009-06-01 08:45:25|IRAN - []
از دلايل اين انتخاب : 1- ايجاد فرهنگ قانون مداري 2- افزايش كرامت انساني و جلوگيري از به وجود آمدن طرح گدا پروري3- جلوگيري از روندي كه درآن و تحت عنوان سفرهاي استاني نسبت به تصويب صدها طرح بدون پشتوانه مالي مي گردد كه در نهايت نيز به جزء ايجاد توقع و عوام فريبي هيچ نتيجه اي در بر ندارد 4- اصلاح در رويه ها و مناسبات بين المللي و خروج از وضعيت فعلي كه نمونه آن فرستادن هواپيما جهت عزيمت رئيس جمهور جزاير قمر به ايران 5- ثبات و افزايش ضريب سرمايه گذاري خارجي و داخلي كه حال حاضر ايران جزء كشورهاي مي باشد كه سرمايه گذاري درآن از ريسك بالاي برخوردار مي باشد و ......
128559 | هما  - چاره چیست؟   |2009-06-01 08:45:26|IRAN - []
وقتی این کاندیداها همه از یک قشر هستند و دارای یک پایه ایدوئولوژی هستند چاره ای نیست و باید به یکیشان رای داد و این شخص بدلیل آنکه همه تحصیلکرده ها به او رای میدهند من هم به او رای میدهم
128563 | ابوالفضل  - صداقت   |2009-06-01 08:49:33|IRAN - []
اول اينكه "رنگ رخساره نشان مي دهد از سر ضمير" و ثانيا از كلامش بوي صداقت مي آيد و من احساس ميكنم عقل شايد اشتباه كنه ولي دل اشتباه نمي كنه و من زياد دنبال سوابق و تيم كاري و گروه سياسي و... نيستم . ضمناً اميدوارم اگر اشتباه مي كنم راي نياره و آخرتش فداي دنياش نشه.
128564 | ناشناس   |2009-06-01 08:50:44|IRAN - []
چونکه ایشان دروغ نمی گوید.*آمارها را دستکاری نمی کند.20* برابر دولت های قبلی کار نمی کند.*جهان را نمی خواهد مدیریت کند و داخل را سوئ مدیریت*.با مخالف با چماق رفتار نمی کند *.احساسی و پرخاشگر نیست*.لیست مفسدان صرفا در جیب ندارد .با شعار حمایت از محرومان بیشترین خدمات به ثروتمندان نمی کند.علم و دانش را به سخره نمی گیرد.از جیب مردم حاتم بخشی نمیکند .حساب و کتاب و آمار وارقام را دستکاری نمی کند .هر روز یک هدف را دنبال نمی کند.از امام زمان هزینه نمی کند.هولوکاست را مسئله مهم کشور نمی داند.اعتقاد دارد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.درآمدهای نفتی را با تورم به باد نمی دهد.گرچه اقتصاد نخوانده اما به حرف اقتصاددانان گوش می دهد.مردم را با اتوبوس دنبال خویش نمی کشد. از کمیته امداد و سهام عدالت برای خرید رای استفاده نمی کند.شعار مرگ بر لیبرالیزم را سر نمی دهد اما اقتصاد لیبرالیزم را عمل کند.با هدف شکست دانشگاه آزاد در هر دهکده ای دانشگاه پیام نور درست نمی کند.از احساسات مردم روستا ها استفاده نمی کند.تجربه کنترل تورم در شرایط جنگی را دارد.بیشترین عدالت را در کارنامه خویش دارد .بی سرو صدا به مسائل رسیدگی می کند.ساعت ها برای تصویب مصوبات هیئت دولت وقت می گذارد.شبانه9 و آنی تصمیم نمی گیرد. از روی الهام و بر اساس نظر الهام تصمیم نمی گیرد.مردم را بقه بازی نمی گیرد.خدا را بر اعمال خویش ناظر می داند.شعار بدی قدرت و چسبیدن به آن به هرقیمت را نمی دهد.مثل شاهان از بالا تصمیم نمی گیرد.برای وزارتخانه ها تا سطح آبدارچی مدیران و کارمندان را نمی چیند.هرکسی با او مخالفت کرد می داند که فرداسر کارش هست.افراد نامدار روزگاری مدیران دست چندم وی بوده ا ند.


لطفا صداقت داشته باشید و نکات بالا را مثل دستگاههای دیگر سانسور نکنید.به دکتر توکلی سلام برسانید بگوید زمان سکوت نیست .اگر روند فعلی ادامه یابد .....
128571 | ناشناس   |2009-06-01 08:56:36|UNITED KINGDOM - []
چون با صداقت با مردم صحبت مي كند و امتحان خود را در اداره دولت قبلا با حضور و رضايت امام داده است
128572 | فرید   |2009-06-01 08:57:15| - []
به خاطر سالم بودن و به خاطر حمایت خاتمی از او و به خاطر اطرافیان میانه رو تر و به خاطر علاقه شخصی ام به او
128574 | يك دانشگاهي   |2009-06-01 09:01:59|IRAN - []
1- صادق است و دروغ نمي گويد
2- تجربه دارد
3- اعتقاد به كار كارشناسي و كار جمعي دارد
4- يك اصول گرا و اصلاح طلب واقعي است
5- دغدغه كرامت انساني در داخل و عظمت و عزت كشور را در مسائل جهاني دارد
128575 | ناشناس   |2009-06-01 09:02:04|IRAN - []
موسوی فردی ارزشمدار . صادق . مدیر ومدبر وبا تجربه است که علاوه بر پشتوانه علمی از سابقه درک محضر حضرت امام (ره) وبزرگان انقلاب همچون مقام معظم رهبری. شهید بهشتی . شهید باهنر. شهید رجایی.و..... برخوردار بوده وبا نگرش واقع بینانه خود میتواند علاوه بر تقویت بنیان های انسجام ملی وتوسعه اخلاق در رفتار های اجتماعی . مشکلات اقتصادی را با کمک ملت حل نماید.
128579 | خورشيدي   |2009-06-01 09:08:33|IRAN - []
موسوي انساني وارسته وباايمان وعشق وعلاقه به كشور ومديري مدير واشنا به مسائل ومشكلات كشورقطعا حضورش درمسند رياست جمهوريمي تواند به ملت شريف ايران خدمات شاياني ارائه بدهد.
به موسوي راي مي دهيم چراكه شاگردامام بود
به موسوي راي مي دهيم چراكه 8سال جنگ به بهترين نحو كشوررااداره كرد.
به موسوي راي مي دهيم چراكه ياروياور شهدا بود.
به موسوي راي مي دهيم چراكه حضورش براي كسب قدرت نبوده بلكه شيفته خدمت است .
128588 | یک ایرانی   |2009-06-01 09:17:44|IRAN - []
1- احترام به خرد جمعی
2- احترام به حقوق گروه های خاص مثل زنان، قومیت ها و ...
3- اعتدال در رفتار و گفتار
4- فهم این مساله که هیچ نابغه ای در دنیا وجود ندارد که به تنهایی بتواند یک کشور 70 میلیونی را اداره کند
128594 | ناشناس   |2009-06-01 09:20:10|IRAN - []
براي بازگشت به عقلانيت واستفاده از خرد جمعي در تصميم سازي هاي كلان كشور
128599 | مهرا   |2009-06-01 09:28:13|IRAN - []
بخاطر اینکه سوابق ایشان خوب است و چیز منفی در آن وجود ندارد
بخاطر اینکه مورد تایید امام بوده است
بخاطر تجارب ارزشمند
بخاطر اداره کشور در شرایط بحرانی و جنگ
بخاطر اینکه مثل بقیه سعی به سخنوری و جنجال آفرینی به سود خود ندارد
بخاطر تیم قوی و کابینه احتمالیش که آدم های با سابقه و مجرب هستند
بخاطر شرایط حساس کشور و مسایل بین المللی
و...
من به موسوی رای میدهم
128630 | a  - ثقلين   |2009-06-01 09:49:37|IRAN - []
1-چون سابقه خوبي دارد
2- خوشنام است بدين مفهوم كه حسن شهرت دارد
3-از سادات است و پيامبر ما را به ثقلين سفارش كردند
4- قدرت واقعي را به كشور مي دهد
5-قول داده خرج و دخل دولت نهم را افشا كند
6-قانون مدار است
7- با ساختار قدرت در كشور آشناست
6- اهل علم و فرهنگ است
128643 | ناشناس   |2009-06-01 09:53:40|IRAN - []
به آقای موسوی رای می دهم چون به کرامت انسانی اعتقاد دارد و با استفاده از سطح بالای دانش فنی و اقتصادی و سیاسی خود توانایی تغییر وضع موجود را دارد.
128644 | ناشناس   |2009-06-01 09:54:39|IRAN - []
به دليل صداقت، شفافيت، سابقه اجرایی، قانون گرايی، اعتقاد به حقوق شهروندی و تيم کاری قوی و با سابقه
128653 | ناشناس   |2009-06-01 09:59:49| - []
1-چون بحران 8 ساله جنگ را به خوبی مدیریت کرد به نحوی که در این دوران حتی یک مورد قحطی گزارش نشده است.پس مدیر توانمندی است(البته تهمت سوسیال بودن تفکرش اصلا وارد نیست چون بارها گفته که اقتصاد جنگ هم با تمام شدن جنگ پایان یافته است و اقتصاد را با روشهای نوین مدیریت خواهد کرد چنانکه در برنامه اقتصادیش هم دقیقا اشاره کرده)
2-چون خط امامی بودنش بارها ثابت شده است
3-چون وجود گروه ها و فکرهای مختلف را در کشور درک می کند و می پذیرد
4-چون بارها نشان داده که قانون مدار است
5-چون وعده های بزرگ و نشدنی نمی زند و آنچه می تواند انجام دهد، وعده می دهد
6-در یک کلام چون موسوی موسوی است
128659 | علي   |2009-06-01 10:03:18|IRAN - []
چون نمي خوام به احمدي نژاد راي بدم
128665 | mohammad Karimi   |2009-06-01 10:04:55|IRAN - []
من از نسل جنگ و مفتخر به حضور در دفاع از ميهن هستم . به مير حسين راي مي دهم زيرا به ايرانيت ما در برابر دشمنان ايران اهميت مي دهد .و زير پرچم خليج ع ر ب ي نمي نشيند
128666 | ناشناس   |2009-06-01 10:06:00|CANADA - []
nabashad, vali ma bayad beine chahar gozineh yeki ra entekhab konimshayad aghaye mir Hossein Moosavi shakhse idea baraye in masooliat. Kesani ke emtehante tesi chahar javabi dadeand midanad ke vaghti majboor hasti yek gozineh az chahar gozineh ra entekhab konid va be javabe dorost motmaen nistid, bayad az rahe hazfe javabhaye ghalat ya namonasebtar be javabe monasebtar beresi. ishan agar che kamtar be eraye barnamehaye khodash pardakhteh va hanooz nagofteh ast ke che mikhahad bekonad va mohemtar inke chegoone va chetor mikhahad barnamehayash ra be pish bebarad, vali az digar namzad ha manteghi tar sohbat mikonad. be har hal hala ke bayad dar entekhabat sherkat kard va bayad yeki az in chahar nafar ra entekhab kard ishan be nazar az baghieyeh monaseb tar hastand. Aghaye Ahmadi Nejad ra ke mishenasim va man tozeeh dadeam ke chera be ishan ray nemidaham. Aghaye Rezayee be nazar miayad ke roshan bini lazem ra baraye in masooliat nadarad. Aghaye Karoobi ham faghat mikhahad barandeh shavad va harf ra baraye ray mizanad ta eraeye barnameh ( joda az inke in harfha khoob va dorost bashand ya nabashand) bana bar in mimanad Aghaye Moosavi ba meghdari amma va agar. ke be har hal nomreh manfi ishan az baghiyeh kamtar ast.l
128685 | نيك بخت - كارمند   |2009-06-01 10:18:01|IRAN - []
به موسوي راي ميدهم :بخاطر آرامش - آزادي - آرمانگرايي - بهبودي - پيشرفت -تغييرات سازنده - برنامه محوري - تعالي - حق طلبي - خدمتگزاري - درايت -
رستگاري - سرافرازي - سعادت - شايسته سالاري-صداقت - عدالت گستري - عزتمندي-عقلانيت - اميد - اعتبار - اعتماد -اوج گرايي - اقتدارملي -فضيلت -كارآمدي- كرامت - مشاركت مردمي - قانونگرايي -نوانديشي -وحدت -
وطن دوستي وهمدلي
128689 | امید  - صداقت   |2009-06-01 10:19:07|IRAN - []
به میر حسین رای میدهم چون اورا بهترین در بین چهار نفر میدانم -بیشترین نکات مثبت را دربین آنها داراست و کمترین نکات منفی را در بین ایشان دارد از یاران نزدیک حضرت امام خمینی است و سوابق مدیریتی در سختترین سالها را دارد قدرت طلب نیست -باآمدن او امید به دلهای خسته از تزویر و ریا باز گشته است
128690 | boy13564  - چون ارزشي است   |2009-06-01 10:19:07|IRAN - []
چون ارزشي و امتحان پس داده و مورد تاييد حضرت امام(ره) است
128705 | حمید  - مهندس برق   |2009-06-01 10:30:26|IRAN - []
به موسوی رای میدهم چون خرد گرا و صادق است
128710 | fereydoon   |2009-06-01 10:33:07| - []
1-نزدیک به خاتمی است و شاید اولویتش توسعه سیاسی و رواداری باشد
2-به انسان اعتقاد دارد و اورا فهیم میداند
3-شخصیت محکمی دارد وبارها روی باورش پافشاری کرده است
128715 | محمدرسول جعفري  - كارمند   |2009-06-01 10:35:25|IRAN - []
با سلام
من به موسوي راي مي دهم به خاطر مديريت بالا وصداقتش در گفتار و عمل
128719 | ناشناس   |2009-06-01 10:37:56|IRAN - []
چون امام تا لحظه آخر ایشان را تایید و از ایشان حمایت می کردند
چون رهبر انقلاب همواره ایشان را امین خود دانسته اند
چون به قول حضرت آیت الله صانعی ایشان ثمره عمر سیاسی اما است
چون موسوی از سادات است و ایران صدقه سر سادات ایران است.
چون دلنشین و مظلوم است
چون دوستش دارم
128724 | سعيد   |2009-06-01 10:39:27|IRAN - []
چون صادقه
128727 | سعيد  - راي   |2009-06-01 10:43:43|IRAN - []
موسوي راي ميدهم چون دروغ نميگويد
128731 | سعيد   |2009-06-01 10:44:33|IRAN - []
چون دروغ نميگويد
128732 | ناشناس   |2009-06-01 10:45:23|IRAN - []
صداقت در کلام .متانت در رفتار .سعه صدر وتحمل مشکلات وناملایمات.شفافیت در برنامه وپاسخگوبودن.عدم سوءاستفاده از احساسات مردم.عدم ارائه آمارهای غیر واقعی.عدم انتساب ضعف های خود ودولت به کارشکنی دیگران. سیاست خارجی مبتنی برتعامل با کشورهای دیگر به جای دیپلماسی تهاجمی وکور.داشتن برنامه اقتصادی.اعتقاد به استفاده از خرد جمعی به جای خود محوری و.....
128745 | حمیدرضا  - با میرحسین در ادامه راه خات   |2009-06-01 10:52:17| - []
سلام. به قول دکتر خاتمی انقلاب نقطه آغاز تغییر است نه خود تغییر. لذا می باید سالیان سال کوشید تا استبداد هزارساله را به عقب راند و این راه را که از سال 57 شروع شد با خاتمی دوباره احیا کردیم و با میرحسین که فردی جدی و سخت کوش است ادامه خواهیم داد.
128746 | آشنا  - رای می دهم   |2009-06-01 10:53:26|IRAN - []
صرفا به این دلیل که آقای احمدی نزاد رای نیاورد
128759 | davod  - بی منطق   |2009-06-01 10:59:45|IRAN - []
به موسوی رای می دهم بدون هیچ دلیل منطقی . صداقت را در او حس کردم . اینکه تشنه ی قدرت نیست که اگر بود در این 20 سال نشان می داد. حس می کنم شکستن سکوتش به خاطر خطری است که احساس کرده و از روی اجبار آمده. می توانست در سال76 در حالی که جوان تر بود یا در سال 84 بیاید اما احساس خطر نکرده بود. راستی در این 4 سال چه گذشت ؟
128761 | اميدوار   |2009-06-01 11:01:53|IRAN - []
چون دروغ گو نيست .
128765 | محفوظ هادی  - میر   |2009-06-01 11:03:53|IRAN - []
به خاطر صداقت.پاکی.عشق به نظام.پیروی از امام و رهبری
128773 | ناشناس   |2009-06-01 11:07:02|IRAN - []
چون چيز بدي ازايشان نشنيده وازياران باسابقه امام ونخست وزير دولتي بوده كه رييس جمهوردولت رهبرمعظم انقلاب بودند واين يعني تاييد ايشان
128776 | اميدوار   |2009-06-01 11:08:46|IRAN - []
چون احساس مي كنم جامعه دچار سردرگمي شده و تكليف مشخصي براي انجام امور وجود ندارد . بايد فردي كه مديريت بحران مي داند بر سركار بيايد تا انشا ا... با برنامه ريزي مناسب كارها را در مسير خود قرار دهد . محدوديتها را كم كند و فضاي ازادتري در اختيار جامعه قرار گيرد . به زنان - جوانان و اقشار مختلف جامعه بهاي مناسب دهد . لذا در اين بين مير حسين موسوي را مناسب تشخيص داده ام . اميدوارم كه پيروز اين رقابت انتخاباتي باشد .
128781 | ناشناس   |2009-06-01 11:10:23|IRAN - []
بسمه تعالي

1- كم سخن و گزيده گو است پس عاقل است 2- پر تجربه است 3- پس از مسئوليت اجرايي فرصت فكر كردن داشته است 4- در تمام مدتي كه در مسئوليت اجرايي نبوده است به دليل حضور و عضويت در مجمع تشخيص مصلحت و شورايعالي انقلاب فرهنگي و فرهنگستان هنر و در مقام مشورت با رؤساي جمهوري ، در جريان همه امور كشور قرار گرفته است 5- بسياري بوده اند كه پس از دوران مسئوليت نتوانسته اند از خود محافظت كرداري و رفتاري سياسي و اخلاقي كنند و اين مرد فرد برجسته اين امر است . 6- براي گزينش مديران ارشد تا مياني دولت ، دسترسي و آشنايي كامل با تيم كاري و متدين دارد 7- مديران برجسته و نخبگان و دانشگاهيان و حوزويان ، به او اعتماد كامل دارند 8- امام ره در دوران جواني و احيانا نپختگي به او اعتماد كردند طبعا در دوران پختگي ، ملت ايران به تاسي از آن بزرگ مرد مي توانند به او اعتماد كنند 9- تا آنجا كه مي دانم براي مهندس موسوي چه در دوران مسئوليت نخست وزيري و چه تا هم اكنون ، نظر رهبري و تامين ديدگاههاي درست ايشان بسيار مهم بوده است و حتما به دليل هم ولايتي بودن و موانع قانوني ، اكنون رهبري نمي توانند از ايشان حمايت كنند و همانگونه كه فرموده اند انتخاب به رأي ملت است ، پس مي توان به اين هماهنگي از سر صدق اعتماد داشت و همچون اخير خلافي مشاهده نخواهد شد . 10 - بي تعارف چهار برنامه گذشته در دوره نخست وزيري موسوي طراحي و تصويب شده است اكنون برنامه پنجم در دست طراحي است و طبعا بايد تا چهار دوره يعني بيست سال جوانب مختلف آن را دقيقا ملحوظ كرد چه بهتر آن كه اين كار به همت همين عزيز پيگيري شود . 11- تدين و پاكي مهندس موسوي ، قطعي است در صورت انتخاب با نا آشناي ديگر و آزمون پس نداده اي مواجه نخواهيم شد 12- شخصا برايم سيادت مهم است و باور دارم كه الطاف امامان معصوم ع آبروي فرزندشان كه در تابعيت درست از اسلام است اهميت بيشتر خواهد داشت و در اين دوران پر تنش جهاني كه فرصت هاي منحصر به فردي براي ايران به وجود آمده است اين دو سيد مي توانند ملت ايران را به لطف خدا با اغتنام همين فرصت ها از بحران هاي اصلي تربيتي ، اقتصادي فرهنگي و سياسي به خوبي عبور دهند . اميد واريم موفق باشند .
128794 | عظیمی   |2009-06-01 11:17:42|IRAN - []
چون ضمن ساده زیستی،اعتقاد به کار کارشناسی و کار گروهی برای اداره کشور دارد و تکرو و خود رای نیست.
128796 | علی از کرمان  - فقط موسوی   |2009-06-01 11:17:56|IRAN - []
چون مهندس موسوی یک دیندار واقعی است.
128819 | ناشناس   |2009-06-01 11:27:47|IRAN - []
مدیریت بحران در هر کسی وجود ندارد. من در ایشان در زمان جنگ دیدم و امید دارم که در شرایط کنونی که به نوعی بحران پنهان در کشور وجود دارد و مسئولین منکر آن هستند، ایشان آمده و با آشکار سازی این مسائل یک اجماع ملی در جهت رفع آنها ایجاد نماید. هر چند شاید چنین کاری دشوار باشد اما امیدوارم که از ادامه بحران جلوگیری کرده و به نوعی نگذارد که وضع بدتر شود.
128824 | معمارباشی   |2009-06-01 11:29:57|IRAN - []
یاد او یاد آور تلاشهای دروان طلائی نوجوانی ما برای براندازی شاه و تغییر رژیم و ایجاد نظامی بر مبنای :
قانون
صداقت
تولید
مروت با دوستان، مدارا با سایرین
آزادی
عدالت
ایجاد شرایط رشد و اعتلا
و...... است.
معمارباشی
128876 | arash  - چون دروغ نميگويد   |2009-06-01 11:46:20|IRAN - []
من به مير حسين راي ميدهم چون قبولش دارم چون دروغ نميگويد چون ميتواند چون با شخصيت است چون دنبال عزت ايران است چون يار امام است چون مورد قبول سيد خاتمي است چون اهل بيت امام قبولش دارن چون دلسوزان نظام قبولش دارن چون از اول انقلاب بوده چون اوايل انقلاب و زمان جنگ توانا بوده پس زمان صلح توانا تره
128878 | اکبر   |2009-06-01 11:46:25|IRAN - []
چون دیدگاه ایشان به مسایل کشور را می پسندم
128890 | همايون   |2009-06-01 11:50:14|IRAN - []
1-چون بي ريا نشست زمين چلوكباب خورد
2-چون كمي افكار چپ در جامعه لازم هست براي گسترش تامين اجتماعي و بيمه بيكاري
3-چون بيخود دوروبرش را شلوغ نكرده تا معاون و وزير بشوند
4-چون در جنگ پدرم جانباز شده و ديده كه بي سروصدا مي آمده و مي رفته ،خيلي كم دوربين باهاش بوده تا ريا نكنه
5-چون باند باز نيست وقرارداد بي مناقصه با كسي نمي بندد
6-چون مي داند مردمي كه ماهواره دارند از مقامات مطلعترند!
7-چون پول نداشت براي آوردن استقبال كننده ها و ملت آمده بودند
8-چون سالم است و نه شهردار تهران بوده كه بي فاكتور خرج كند ونه از شهرام جزايري پول گرفته به نيت خير!
9-چون كمي آرامش او در سياست خارجي براي مملكت مفيد ست
10- چون دانشگاهي است و هنرمند و با اين مقوله ا آشناست.
11- چون خانمش را در برنامه ها وارد كرده و اين يعني زن=مرد
12-شخصي‌: بزرگان صنعت و هنر تاييدش مي كنند
13-واردات كمر توليد را شكسته وقول داد كه محدودش كند....
خدا وكيلي ديگر چي مي خواهيد؟
سالها بود هي مي گفتيم موسوي ،حالا آمده ...يا علي مدد
128895 | نظر علی   |2009-06-01 11:52:54|IRAN - []
صداقت و راستی و توانائی مدیریتی
128900 | رضا امامي   |2009-06-01 11:54:03|IRAN - []
چون وي شخصي متين بردبار واهل ديانت است به همفكري وعقلائي كار كردن اعتقاد دارد ونشان داده كه به دنبال جاه ومقام وخود را مطرح كردن نيست وانشاالله با استفاده از توان همه نيروهاي انقلاب چه اصولگرا وچه اصلاح طلب كشور را به سربلندي خواهد رساند
128906 | كرماني   |2009-06-01 11:56:09|IRAN - []
چون زمان جنگ سيستم اجرايي كشور را مردانه و بدون هزينه كردن از جيب ملت اداره كرد
128912 | سیروس   |2009-06-01 11:57:25|IRAN - []
چون اطرافیان او ادمهای توانمند و قوی از لحاظ مدیریتی هستند و قادرند مملکت را نجات دهند.
128921 | abas   |2009-06-01 12:00:01| - []
چون متفکراست.
128924 | عبدالله  - جانم فدای رهبر معظم انقلاب   |2009-06-01 12:00:47|IRAN - []
به موسوی رای میدهم چون ویژگیهای خوب یک رئیس جمهور لایق نظیر پایبندی به ارزشهای الهی ،ولایت مداری ،ساده زیستی را دارد و عملکرد وی در سالهای جنگ بعنوان نخست وزیر نشان داد توانائی در تصمیم گیری و تصمیم سازی و اداره مملکت را دارد. به تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند هر کس با خدای خود خلوت کند و به فرد اصلح رای دهد همانگونه که قربه الی الله چهار سال پیش به آقای احمدی نژاد رای دادم اکنون قربه الی الله به آقای مهندس موسوی رای میدهم .درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلام و شهداء انقلاب و دفاع مقدس.والسلام
128966 | نرگس   |2009-06-01 12:17:14| - []
چون انقلاب و آرمانهای انقلاب در او متجلی است.او یادآور امام راحل است
128967 | علی   |2009-06-01 12:17:29|IRAN - []
چون من اصولگرا هستم و بنظرم تنها کاندیدایی را که اصولگرای واقعی است میرحسین موسوی است.
128972 | ناشناس   |2009-06-01 12:19:27|IRAN - []
مرد عمل است.
128985 | کامبیز  - میرحسین   |2009-06-01 12:26:01| - []
1)چون با توجه به منش و سابقه او، هیچ کس (تاکید میکنم هیچ کس) نمیتواند به او زور بگوید و اطمینان دارم به حرفی که میزند عمل میکند.

2)حتی اگر مواضع او کمی محافظه کارانه تر از دیگران باشد، اطمینان دارم از همان مواضع عقب نمیکشد.

3)اهل لابی گری نیست.

4)موضع گذشته وی در مورد نیروی انتظامی و شبکه تلویزیونی خصوصی.
129005 | مير سادات   |2009-06-01 12:32:25|IRAN - []
اولا براي انقلاب كسي را كه بيش از امام دلسوز باشد سراغ ندارم وايشان تا آخرين لحظه از وي راضي بود ثانيا مير حسين عوامفريب نيست ومطمئن خواهم بود كه در دوره
ايشان وقتم صرف اين نميشود كه تحقيق كنم آيا آمار ارائه شده از طرف دولت وي راست است يادروغ ويا آنچه در باره رقبايش ميگويد براي از ميدان بدر كردن ايشان است يا واقعيت
است؟ ثالثا مردم را با عملش به دينداري ميخواند و نه باحرف و شعار.
129066 | امید  - به موسوی رای می دهم   |2009-06-01 12:52:43|IRAN - []
به موسوی رای می دهم زیرا یک هنرمند نمی تواند دروغ بگوید به موسوی رای می دهم زیرا از تورم بیزارم به موسوی رای می دهم زیرا امام را دوست دارم.
129085 | ناشناس   |2009-06-01 13:05:55| - []
به او رای می‌‌دهم چون نه مردم فریب هست و نه دروغ میگوید، اعتقاد به آزادی و تبادل اطلاعات دارد، حریص نبودن به قدرت و حکومت، داشتن برنامهٔ اقتصادی روشن و شفاف در راستی‌ کاهش تورم، دنبال کردن عزت ایرانی‌، احترام به حقوق زنان در عمل و نه در حرف و...از دروغ خسته و بیزارم پس به او رای می‌‌دهم
129100 | ناشناس   |2009-06-01 13:11:59|IRAN - []
زمانی خانواده ام را رها کردم و به جبهه رفتم ، وقتی برگشتم اجاره خانه ها تغییر نکرده بود
تورم چند برابر نشده بود و مردم به مدیران کشور ایمان داشتند و با میل و رغبت جان بر کف به جبهه ها می رفتند .ضمنا نفت هم 140 دلار نبود .
به این دلیل من به میرحسین رای می دهم .
129118 | iهنگدان  - کرامت   |2009-06-01 13:20:03| - []
چون برای کرامت انسانی ارزش قائل شدند.
129127 | عباسعلی  - تحلیل آرا کاندیداها براساس   |2009-06-01 13:26:05|IRAN - []
کاندیدا رای میدهم رای نمیدهم درصد رای مثبت درصدرای منفی
احمدی نژاد 150 419 36/31% 69/95%
کروبی 45 46 10/89% %67/ 7
موسوی 203 109 49/16% 18/20%
رضایی 15 25 3/64% 4/18%
جمع کل 413 599 100% 100 %
129141 | فائزه از تهران   |2009-06-01 13:33:50|IRAN - []
من به اقاي موسوي رأي مي دهم. چون اهل عوام فريبي نيست. نقش بازي نمي كند. دين را ابزار نمي كند. به كرامت انساني مردم احترام مي گذارد و نماينده شايسته اي براي من در عرصه هاي ملي و بين المللي است.
129209 | مهشيد   |2009-06-01 14:04:39| - []
چون بين اين چهار نفر گزينه بهتري سراغ ندارم .
129221 | ناشناس   |2009-06-01 14:11:45|IRAN - []
ايشان مديريت قوي اي دارند
129225 | بچه مشد   |2009-06-01 14:14:58|IRAN - []
به مهندس موسوي راي مي دهم به دلايل زير:
1-ساده زيست است
2-امتحان پس داده ونمره عالي گرفته
3-بي اعتنا به ماديات فاميل بازي در دولتش ندارد
4-عزتمند واصيل است
5-سر سفره پدر ومادر بزرگ شده
6-از هول حليم تو ديگ نمي افته
7-وزراي دولتش مانند خودش كاردان بودند وخواهند بود
8-مسئوليت در بد ترين شرائط كشور داشته وموفق عمل كرده
9-دروغ نمي گويد-ريا ندارد-تزوير نمي كند-بزرگنمائي نمي كند
10-چون خاتمي را قبول دارم واز او حمايت كرده
11-بخاط نجات كشور آمده است
و صدها دليل ديگر
129232 | وحید  - ساختار ساز   |2009-06-01 14:19:43|IRAN - []
- به دلیل برآیند تفکر جمعی جامعه و فراهم کننده ساختار نیروی انسانی کشور با بهره گیری از توان تمامی نیروهای دلسوز جامعه.
- به دلیل اعراض نمودن از افراط و تفریط
- به دلیل تجریه مدیریت کشور در شرایط بحرانی جنگ
- به دلیل اعتقاد به دخالت علم و دانایی در اداره مملکت
- به دلیل اعتقاد به خرد جمعی
- به دلیل آشنایی با نیاز طبقات مختلف اجتماعی
- به دلیل نزدیک بسیار زیاد به بینش و تفکر بزرگ مرد اصلاحات خاتمی
-
129248 | محمد رضا  - به موسوی رای میدم   |2009-06-01 14:28:44|IRAN - []
چون از گرونی, تورم ,گدا پروری, دزدی, باجناق سالاری, وزیر میلیاردی, دکترای تقلبی,مدیریت جهانی خسته شدم.
129262 | ناشناس   |2009-06-01 14:36:51|IRAN - []
به خاطر صداقت و مدیریت قوی ایشان.
129267 | ع.ر   |2009-06-01 14:41:05|IRAN - []
وقتی این سید عزیزرا میبینم یادامام وشهدا میافتم.
129288 | sepehr   |2009-06-01 14:55:47|IRAN - []
1- خاتمی ازش حمایت کرده
2- تها کسی است که میتونه احمدی نژاد رو دور اول شکست بده
3- همیشه با خانومشه
129292 | ناشناس   |2009-06-01 14:57:55|IRAN - []
به خاطر صداقت و درستی این سید بزرگوار و چون از دروغ بیزارم
129310 | ناشناس   |2009-06-01 15:14:32| - []
راي مي دهم :چون فرد دانايي است
129322 | حسام  - مدیریت عالی ایشان   |2009-06-01 15:23:06|IRAN - []
زیرا 8 سال و در زیر موشک‌‌ها و بمباران گسترده و با نفت 8 دلار کشور را اداره کرد و منتی هم سر مردم نگذاشت. دروغ نگفت و از موقعیتش سوء استفاده نکرد.

به او رای می‌دهم چون ملت ایران چنین می‌خواهد.

به او رای می‌دهم چون مدیر بحران و شرایط سخت است.

به او رای می‌دهم چون دروغ نمی‌گوید و آمارها را دستکاری نمی‌کند.
129324 | ناشناس   |2009-06-01 15:24:51| - []
راي مي دهم به دليل حمايت امام از ايشان
129332 | ماندگار   |2009-06-01 15:36:06|IRAN - []
زهی خجسته زمانی که یار باز آید به کام غمزدگان غمگسار باز آید
به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم بدان امید که آن شهسوار باز آید
129333 | ناشناس   |2009-06-01 15:43:02|IRAN - []
رای می دهم تا کشور که به لب پرتگاه رسیده، دست کم سقوط نکند. رای می دهم تا دروغ نشنوم، رای می دهم چون پیش از این مدیریت در سطح کلان را تجربه کرده، رای می دهم چون نمی خواهد جهان را مدیریت کند.
129354 | 1001   |2009-06-01 15:57:40|IRAN - []
1- توهم بزرگی و منزلت ندارد
2- لباس ریاست جمهوری برای ایشان اندازه است
3- دورغ گویی نیست وقطعاً در دولت ایشان صداقت دوباره ارزش خواهد شد
4- حمایت از نا اهلان را همچون برخی اسلاف خویش ادامه نمیدهد
5- بعد از انتخابات دیگر به آن فکر نمیکند
6- خودش سخت کوش است و با تن پروری مبارزه میکند
7- انتقاد و کار شناسی که بر خلاف نظر خودش است رابر میتابد وتکریم میکند
8- از مذهب برای دولت سوء استفاده نمیکند وبا ریا کاری مبارزه خواهد کرد
9- ثابت کرده است به مصالح نظام حاضر است از قدرت کناره گیری کند
10- با علم اقتصاد واقتصاد دانان مشکلی ندارد
11- به قوانینی که مخالف ایده های او باشد هم احترام گذاشته و جز رعایت انها کاری برای بی اثر شدن نشان نمیکند.
12- احکام الهی نظر مراجع و رهبری برایش مهم و خط قرمز است
13- خود رای نیست
14- علم آمار و اطلاعات را هم برای ارائه توفیقات به کار میبرد هم برای بیان دلایل عدم توفیق
15- دوستان بزرگی هم دارد
16- از حاکمان ایرانی وخارجی گذشته و حال درس میگیرد
16- علاقه شدیدی به دیده شدن ندارد
. . .
129361 | تاران  - صداقت، تعهد، تخصص.بی آلایش   |2009-06-01 16:03:22|IRAN - []
به آقای موسوی رای میدم چون فردی متدین،صادق،متخصص و معتقد به کار کارشناسی است در کابینه اش از همه نیروهای متخصص و دلسوز نظام (فارغ از صف بندیهای سیاسی) استفاده می کند و از همه مهم تر فرزند معنوی روح اله (ره) است. با این امید که با حمایت ملت و رهبری ، کشور عزیزمان را از وضعیت بد اقتصادی ،اجتماعی، سیاسیو فرهنگی نجات داده و امید به زندگی را مخصوصا در بین جوانان افزایش دهد. انشاءاله
129370 | علی   |2009-06-01 16:08:47|IRAN - []
من به موسوی رای میدهم به امید آنکه مدیریت با سعی و خطا ی کشور حالت عاقلانه به خود بگیرد
129433 | مرعاد- رای می دهم چون وام دار هیچ حزب و گروهی نیست بچز مردم  - وام دار هیچ حزب و گروهی نیست   |2009-06-01 16:59:13|UNITED KINGDOM - []
رای میدهم چون بجای تکیه بر اشخاص و احزاب با تکیه بر مردم به صحنه آمده
رای میدهم چون در شکل گیری بسیاری از اصولی که در ابتدای انقلاب شکل گرفته نقش داشته و به خوبی میداند کدام یک جواب داده و کدام یک باید اصلاح شود
رای میدهم چون در طول این سالها هرگز حرف و حدیثی بدنبال او نبوده
رای میدهم چون آرمان گراست و از همه مهمتر دروغگو نیست
رای میدهم چون فکر میکنم تحولی نو در کشور ایجاد خواهد کرد
129439 | علي   |2009-06-01 17:02:37|IRAN - []
صادق است و بي ريا و داراي عقلانيت سياسي. اميد كه با بهره گيري از خرد و توان جمعي، مديريت جامعه منطقي شود.
129452 | ناشناس   |2009-06-01 17:22:37|IRAN - []
آدم خوبی است ولی مدیر خوبی نیست
129483 | arezu   |2009-06-01 17:49:44|GERMANY - []
حداقل چیزی که میتوانم بگویم این است که ایشان (آقای میر حسین موسوی) از احمدی‌نژاد خوشتیپ تر و زیباتر است.
129484 | ناشناس   |2009-06-01 17:49:47| - []
چون با رهبر اختلاف نظر داره
129503 | امیر   |2009-06-01 18:13:18|CANADA - []
چون بقیه بدترند!
129505 | محمد   |2009-06-01 18:15:14|IRAN - []
انقلابی و صادق ومدیر ومدبر
129516 | احمد راهی  - انسانم آرزوست   |2009-06-01 18:27:09| - []
باتجربه مصمم صادق و کسی که قانون را می شناسد وازچهار چوب اختیارات خود فراتر نمی خواهد و به کمتر نیز راضی نمی شود اشتباهات خود را پذیرفت و ایرانی جهانی با هویت انسانی می خواهد
129527 | ناشناس   |2009-06-01 18:37:18|IRAN - []
تا بیاید و راست بگوید و از دورغ پرهیز کند
129533 | یا حسین تا میر حسین   |2009-06-01 18:42:24|IRAN - []
صادق است ومتین واستوار درد جامعه را میفهمد واحساس نگرانی برای ایران وایرانی می کند.دروغگو نیست.خاتمی کنارش است.فقط خودش نیست.دارای همسری فهمیده وزحمتکش است که درد زنان ایران را میداند مهندس واقعی است نه سهمیه ای
ترک است وبا غیرت.
129554 | علیرضا   |2009-06-01 19:04:03|IRAN - []
به او و تیمش رای ساختن ایرانی آباد نیاز داریم همه ما.
129564 | محمد علی آهنگری  - امام   |2009-06-01 19:15:04|UNITED ARAB EMIRATES - []
به این دلیل به میر حسین رای می دهم که به عظمت شخصیت امام و تیزبینی ایشان و حمایت قاطع ایشان از میرحسین ایمان دارم. میر حسین رنگ و بوی روح الله را دارد
129569 | زهرا   |2009-06-01 19:20:20|IRAN - []
چون راست مي گه،‌ چون اگه قدرت مي خواست يه وقتي مي اومد كه همه مي شناتختنش، چون تجربه داره ،‌ چون ريا نمي كنه ،‌ چون از اعتقادم مايه نمي ذاره ،‌ چون تهمت نمي زنه ،‌ چون باورش كردم
129577 | اکبر   |2009-06-01 19:25:50| - []
چون بسیار خوش بینم که دولتی کارآمد و شایسته سالار از دو جناح حاکم کشور تشکیل دهد.
129581 | مهران   |2009-06-01 19:28:26|GERMANY - []
احترام به خرد جمعی اصلاح طلبان
توانایی ها فردی
صداقت
روشنفکر بودن
بازگرداندن اعتبار ایران به جایگاه خود
عدم اعتقاد به سیاست گداپروری
129606 | رهگذر   |2009-06-01 19:40:09|UNITED STATES - []
موسوی از نظر من انتخابی مطلوب است چون پیروزی با او ممکن است، موسوی توانسته است با کمک جوانان کشور و مردم، موج سبز را به عنوان یک موج قوی پس از مدتها سکوت و سکون پس از چهار سال به راه بیندازد
129618 | ناشناس   |2009-06-01 19:53:26|IRAN - []
ایشان را فردی با کارنامه روشن وبا دیدگاهی صحیح در مسائل سیاسی واقتصادی میدانم.
129627 | حسین طاهری  - ما دعوتش کردیم   |2009-06-01 20:06:17|UNITED STATES - []
در طول دوازده سال گذشته اصلاح طلبان مدام از ایشان برای شرکت در انتخابات دعوت کردند و حالا باید کمکش کنند.
ایشان فرد ساده زیست، مدبر، و حامی همه ی اقشار جامعه و نه فقط اصلاح طلبان است.
اغلب جامعه روشنفکری معتدل ایران از وی حمایت می کنند و لذا می تواند از حمایت آنان هم بهره گیرد.
در بین کاندیداهای موجود بیشتر در قد و قواره ی رئیس جمهوری می گنجد.
تند سخن نمی گوید و عقلایی حرف می زند.
129667 | سید محمود صادقی   |2009-06-01 20:59:52|IRAN - []
1. مهندس موسوی مؤید به تایید امام است که جان جانان ماست و در حیات و ممات از او تبعیت می کنیم چون معتقدیم که اهل گزافه گویی نبوده است.
2. ایشان کشور را طی 8دفاع مقدس در بدترین شرایط به خوبی اداره کرد.
129685 | امین کان  - امین مردم   |2009-06-01 21:43:42|IRAN - []
چون صداقت ایشون برای همه واضحه و مرد عمل (!) هست. چون میدون میتونه اوضاع کشور رو بهتر کنه و چون مورد اعتماد اکثر سیاسیون کشور هست و میشه گفت همه قبولش دارن و امین ملته.
129689 | مصطفی   |2009-06-01 21:58:25| - []
به خاطر اینکه دز شرایط وخیم جنگ چنان از اقشار پایین حمایت کرد در دوران پس از چنگ مردم حسرت آن دوران را میخوردند
129691 | جوان 12 سال پیش   |2009-06-01 21:59:55| - []
بابا به قرآن سال 76 گول حرفای خاتمی رو خوردیم و رای دادیم چند وقت بعد معلوم شد این‌قدر ... است که جلوی آدماشو نمیتونه بگیره، تهش هم می‌خواستم پروژه عبور از خاتمی رو اجرا کنند. اینا به خودشون هم رحم نکردند می‌خواستی واسه تو کاری کنند؟ همون موقع همه فهمیدن که هیچ کس به فکر مردم نیست و به قدرت رسیدن و کاخ‌نشینی خود رو می‌خوان! حالا هم که دوباره بعد از 4سال برگشتن چه خوش‌خیالید شما جوونا که فکر می‌کنید برای شما کاری می‌کنند! اینایی هم که می‌شنوید مثل همون شعارهایی است که ما 8سال پیش فریبشو خوردیم.

بابا بیدار شید حداقل به کروبی رای بدید که برنامه داره نه موسوی که حتی مثل خاتمی سخنران خوبی هم نیست! آدم‌های پشت پرده اینا بهزاد نبوی و حجاریان و .... هستند.
تو رو یه ذره فکر کنید آخه با جوزدگی که مملکت درست نمی‌شه. اینا عادت به ایجاد موج دارن ماها چرا باید سوار موج کاذبشون بشیم؟!
129699 | آدم زنده   |2009-06-01 22:09:26| - []
منطق طرفدارای موسوی رو هم دیدیم! چون خوشتیپ‌تره، چون سیده، چون زنش همه جا باهاشه، چون خاتمی ازش حمایت می‌کنه و.... ! آخه عزیز من، دوست من، خواهر من، برادر من این هم شد دلیل خوب بودن کسی؟ به خدا واسه ما ایرانی ها افت داره این‌طوری دلیل آوردن.
129713 | مسلمان   |2009-06-01 22:29:35| - []
چون بیش از هر کس دیگری میتواند اقشار مختلف مردم با نوع تفکر مختلف رو کنار هم قرار بده و ملت رو بار دیگر با یکدیگر آشتی دهد و به این طریق روحیه ی همزیستی ملت رو برای گسترش جامعه ی مدنی افزایش بده.
129749 | علی  - مدیر بخش خصوصی   |2009-06-01 23:41:56|IRAN - []
کیهانی که این همه مخالفت میکند چندسال قبل نوشت:
موسوی نخست وزیردفاع مقدس درکنارخیابان در زمستانسردپنچری پیکان قراضه خود را میگرفت.
تجربه.تدبیر.مدیریت.عرفان.هنر.حهانبینی.ساده زیستی.اصالت.شم اقتصادی..
این است انتخاب من.
129867 | سلما   |2009-06-02 02:27:13|IRAN - []
بيست سال گذشته ايشان كجا بودند؟ پيكان قراضه شان كو؟ ما كه نديديم. اين همه شال سبز كه خرج كردند آن هم در سال اصلاح الگوي مصرف! لابد از فروش همان پيكان قراضه بوده حداقل ساده زيستي را به ايشان نسبت ندهيد.
129751 | ناشناس   |2009-06-01 23:43:25|IRAN - []
به میرحسین رای می دهم چون اگر شهید می شد بزرگترین شهی و اسطوره ایران بود و الگوی شخص آقای احمدی نژاد او را دوست دارم چون او مرا بیاد صفای امام می اندازد
129766 | Ali  - موسوي   |2009-06-02 00:16:00|IRAN - []
چون آدم سالم و نرمالي است.
129808 | ناشناس   |2009-06-02 01:26:01|CANADA - []
چون بوی صداقت و توانایی را میتوانم استشمام کنم.
129813 | سید   |2009-06-02 01:31:23| - []
صداقت ، عمل گرایی ، عقلانیت و البته هنوز هم خیر الموجودین است نه ایده آل!
129836 | مریم / تبریز  - شناخت   |2009-06-02 01:49:43|IRAN - []
شما که طرفدار خاتمی هستید و موسوی را بخاطر خودش بلکه بخاطر خاتمی می خواهید خودتان قضاوت کنید خاتمی در 8 سال ریاستش برای کشور چکار مفیدی را انجام داد غیر از راه انداختن موجی در بین جوانان بعنوان آزادی آزادی البته بمعنای غربی آن نه ازادی که اسلام می گوید .
129889 | محسن باقرزاده  - مرد صادق،کاردان و دلسوز   |2009-06-02 03:10:35|FRANCE - []
اورا به خاطر تجربه اش-به خاطر زیبایی اندیشه اش- به خاطر ادبش-به خاطر شجاعت در نقد دولت-به خاطر عزیز امام بودن- به خاطر تعامل با مصلحان جامعه- به خاطر سید بودنش- به خاطر حمایت هاشمی و خاتمی از ایشان- به خاطر توانایی انجام کار- به خاطر مهربان بودن صادقانه اش با مردم وبه خاطر اینکه در دلم نشسته است بر میگزینم و به این انتخابم ایمان دارم
129937 | سهراب  - صادق است   |2009-06-02 05:40:03|FRANCE - []
ميرحسين موسوي مديري علمي , توانمند و شناخته شده با سابقه ي درخشان است. همچون خاتمي ابعاد شخصيتي , سياسي , فرهنگي و علمي لازم را براي رسيدن به مقام رياست جمهوري كشوري مانند ايران داراست.صادق است.به آزادي انديشه , آزادي بيان , آزادي مطبوعات , گردش آزاد اطلاعات , عدم طرد عقيدتي نخبگان جامعه و ايجاد فضاي آزاد براي فعاليت آنها تاكيد دارد و پايبند است.رييس جمهوري براي "همه" ي ايرانيان است.مساله ي "خودي" و "غير خودي" را بر نمي تابد.همسر ايشان بانويي فرهيخته و هنرمند است.خود ايشان نيز نقاش و در درجه ي اول انساني فرهنگي است.به تقويت تشكل ها و نهادهاي مدني باور دارد و اهميت مي دهد.از فعاليت هاي آزاد رسانه اي و رسانه هاي خصوصي حمايت مي كند و بر ايجاد فضاي باز براي فعاليت هاي حزبي و دانشجويي تاكيد دارد.
مهندس موسوي : آزادي مثل هواست و کسی نمی تواند آن را تخصیص دهد. آزادی حق مردم است و هدیه ای نیست که دولت به مردم بدهد بلکه این حق مردم است که در فضای آزاد زندگی کنند.
129957 | ناشناس   |2009-06-02 08:27:41|IRAN - []
بخاطر عزت حکمت و مصلحت
129958 | ناشناس   |2009-06-02 08:32:53|BELGIUM - []
دروغ نمی گوید.
تجربه مدیریتی بدون مماشات با زورگویان و قدرت طلبان و نسبتاً موفقی داشته است.
عزت و سرافرازی ایران عزیز و بازگشت به خط امام و اصول انقلاب.
تأیید خاتمی.
129962 | بنده خدا  - موافق   |2009-06-02 08:42:27|IRAN - []
چون از اول انقلاب صادق بوده و رنگ عوض نکرده
چون حامی مستضعفان است
چون دلسوز انقلاب است
چون سید است
چون مردم دوستش دارند
چون دروغگو نیست
چون دیندار است
چون اخلاق مدار است
و امیدوارم مستکبران و آدم های دورو را از اطرافش طرد کند و آنان را به کار نگمارد
129964 | یحیی  - علاقه قلبی   |2009-06-02 08:52:24|IRAN - []
می گویند :
حرف چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
حکایت علاقه من به میر حسین نیز همین است.
از وجودش صداقت و محبت احساس می کنم.
قلبم با تمام وجود بر صداقتش ایمان دارد.
و از سوابق و خصوصیات و زندگی عادی و روزمره ایشان که مبنی بر صداقت ، ساده زیستی است از نزدیک مطلع هستم.
همسرش را نیز به خوبی می شناسم و به خوبی او ایمان دارم.
البته ایشان علاوه بر پاکی نیت مردی توانمند است.
منتظرم که پس از انتخاب شدن ایشان وضعیت اقتصادی کشور بهتر شود.
درود بر میر حسین
129978 | ناشناس  - انتخابات   |2009-06-02 09:19:36|IRAN - []
1- من با بررسی سابقه 4 کاندیدا می توانم درک کنم چه کسی در بدترین شرایط بهترین نتایج و آمارها را دارد.
2- کسی که عضو یکی از گروه های صلح سازمان ملل است (خاتمی) و از او حمایت می کند ما هم می توانیم میر حسین را بهتر بشناسیم.
3 - تندرو نیست. جناح براش مهم نیست مهم درست فکر کردن و عدالت است.
4-دیدگاه خصومت آمیز با کشورهای خارجی ندارد.
5- اصل مشکل کشور را که اقتصاد است با برنامه در الویت قرار می دهد.
129994 | ناشناس   |2009-06-02 09:33:51|IRAN - []
به موسوي راي مي دهم چون گشت ارشاد برمي داره مدآزاد مي كنه در دانشگاه روابط دختر وپسر آزاد مي كنه.
130001 | محمد امین   |2009-06-02 09:38:47|IRAN - []
تجزیه و تحلیل رفتار و عملکرد آقای میر حسین موسوی نشاندهنده این واقعیت است که ایشان دارای شخصیت متعادل و اخلاق کریمانه هستند و شایستگی لازم برای اینکه در راس قوه مجریه قرار بگیرند و رئیس جموری شوند را دارند فرهنگ ایرانی و اسلامی ما حکم میکند که رجال سیاسی و کسانی که در راس جامعه قرار گرفته و زمامدار کشور می شوند از متانت و شرافت ذاتی و وجدان انسانی خاص و برتری برخوردار باشند همانند امام خمینی و آیت الله خامنه ای . عرصه ریاست جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیع و بلندی است و باید اشخاص بزرگ و شایسته و برترین انسانهای این سرزمین در این جایگاه قرار گیرند انشاالله .
130004 | 1  - 1   |2009-06-02 09:42:25|IRAN - []
من به موسوی رای میدم چون انرژی هسته ای را بی خیال میشه.چون به اقتصاد کمونیستی اعتقاد داره.و مملکت را امنیتی می کند و کس دیگری جرات حرف زدن را ندارد.حزب گونی را فعال میکند
130013 | hassan   |2009-06-02 09:49:16| - []
جون صداقت دارد
130025 | يك دانشجو  - اخلاق و كارامدي   |2009-06-02 10:06:05| - []
چون صداقت دارد.
تجربه دارد و افراد و جريانات را ميشناسد و دور نميخورد.
ارزشي و انقلابي است و در عين حال دشمن نميتراشد و ديگران را طرد نميكند.
خط خود را با متحجرين از سويي و ضدانقلابها از سوي ديگر جدا كرده.
تيم اقتصادي و برنامه مدون دارد.
بعد از سالها مايه محدت اصولگرا و اصلاح طلب است.
چون ميرحسين است!
130052 | نرگس   |2009-06-02 10:35:22| - []
چون من از رییس جمهور آینده انتظار معجزه ندارم و لذا می خواهم با درایت رفتار کند، نه هیجان زده و پرشتاب، نه مثل راننده ای که تازه گواهینامه گرفته و علائم راهنمایی رانندگی را خوب نمی شناسد و سردرگم در خیابانها با سرعت بالا لایی بکشد و دستی و تیک آف و ... که دیده شود و بگوید دارم کار می کنم و پرکارم. من رییس جمهوری می خواهم که با سرعت مطمئنه براند و میرحسین به دلیل تجربه 8 سال مدیریت در شرایط بحرانی، قطعا در شرایط صلح بهتر کار خواهد کرد
130062 | جنبش تغييرات وسعادت ايران   |2009-06-02 10:51:40|IRAN - []
خدا موسوي را دوست دارد بخاطر صداقتش وماموسوي را دوست داريم بخاطر عقلانيتش
130067 | ssz  - رای میدهم   |2009-06-02 10:58:52|IRAN - []
زیرا مملکت فقط و فقط به افراد با تجربه ای نیاز دارد که در توهم و خوش باوری نباشند و مسائل را آن طوری که هست ببینند.
130118 | علي  - موسوي همان احمدي نژاد است   |2009-06-02 11:50:58|IRAN - []
احمدي نژاد هم ماشين مدل پايين داشت ودر جاده ها از كار مي افتاد! كاش همه الكانس سوار شوند وما پرايد نه همه پرايد وما الاغ
130280 | ارزو   |2009-06-02 13:25:30|IRAN - []
اخه پسر خوب! اقای موسوی می تونست همون الگانس رو سوار باشه ولی
پراید سوار می شد که همون مردمی که الان الاغ !سوار میشن نگن نخست وزیرو نگاه او کجا و ما کجا و از خودشون بدونن
میر حسین مردیه از جنس مردم! البته نه به ریا
130144 | ناشناس   |2009-06-02 12:03:50|IRAN - []
فکر میکنم با دوستان مروت و با دشمنان مداراکند
فکر نمیکنم در ماههای اول کارش بخاطر تغییر ساعت بانکها و اداره جات مملکت را به آشوب بکشه و آخر سر مجلس قضیه را جمع و جور کند.
فکر نمیکنم وزیر با مدرک قلابی به مجلس معرفی کنه و از خر شیطون هم پیاده نشه
فکر نمیکنم با هیچکس نسازه
فکر میکنم به انرژی هسته ای با هزینه کمتر میرسه
فکر کنم به غیر از کنیا و اوگاندا با سایر کشورها هم رابطه بر قرار کنه
فکر نمیکنم بی معرفت و قدر ناشناس گذشته ها باشه و ادعا کنه زمین صاف تحویل گرفته بوده و روی اون بهشت درست کرده .
فکر نیمکنم از داخل سقف ماشین با مردم ارتباط داشته باشه و مردم برای رفع مشکلاتشون بجای مراجعه به اداره جات دولتی مجبور بشن دنبالش بدوند .
فکر نمیکنم وزرایش روز اول کاریشون شماره موبایلشون را به مردم بدهند وبگویند مشکلی داشتین به موبایل خودم زنگ بزنین و بعد هم موبایل را دایورت کنند .
فکر نمیکنم همیشه یک کاغذ توی جیبش باشه که اسم تمام اختلاس گر ها را روی آن نوشته باشه ولی هیچوقت اون کاغذ را ازجیبش در نیاره .
فکر میکنم بین کشاورز و مصرف کننده محصولات کشاورزی دومی را بخاطر اینکه تعداد آرایشان بیشتر است ترجیح بدهد و کشاورز را رها کند به حال خود .

امیدوارم اشتباه نکنم
130199 | ح.آ.ح.ک  - عشق من موسوی   |2009-06-02 12:33:55|IRAN - []
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون اولاد پیغمبر است.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون راستگو و راستگو بودنش ایمان دارم.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون خاتمی حامی اوست و حرفی که خاتمی می زند از سر عقل و فکر می زند.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون یا وعده نمی دهد و اگر وعده بدهد عمل می کند.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون مردی است از دیار آذربایجان و مردان و زنان آذری دلیر و شجاع و پرکارند و بیهوده حرف نمی زنند.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون دانا و مدبر است و سابقه مدیریتیش در زمان جنگ شاهدی است بر این مدعا.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون تنها ریاست جمهوری برازنده اوست.
من به مهندس میر حسین موسوی خامنه رأی میدهم چون به همسرش شخصیت داده است و به احترام همسرش از ادامه تحصیل خودداری کرد تا همسرش باعث افتخارش باشد.
من به مهندس میرحسین موسوی خامنه رأی میدهم چون از ابتدا تا الان در همه امور سابقه مدیریتی داشته است با سیاست آشناست زیرا از مبارزان انقلاب اسلامی،عضو ارشد حزب جمهوری اسلامی و نخست وزیر بدترین دوران نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با رسانه و فرهنگ آشناست زیرا رییس ستاد انقلاب فرهنگی،دبیر روزنامه جمهوری اسلامی بوده است و اکنون رییس موفق فرهنگستان هنر است و خود نیز یکی از بهترین هنرمندان است با امنیت کشور آشناست چون رییس ستاد نیروهای مسلح بوده و از نزدیک جنگ مدیریت کرده است با اقتصاد آشناست چون در بدترین وضعیت کشور را با نفت و طلا 8 دلار اداره کرد.
درود بر موسوی/
130200 | مجید   |2009-06-02 12:34:43|IRAN - []
چرا به موسوی رای می دهم ؟

میرحسین موسوی ، مردی برای تمام فصول

وبلاگ 100 درد

http://saddard2.persianblog.ir
130225 | حسین  - کیفیت   |2009-06-02 12:58:06|GERMANY - []
با سلام،
4 سال گذشته نشان داد که ایشان آقای احمدی نژاد کفایت ریاست جمهوری را ندارند. در این زمان فقط با زبان، مدیریت و سیاست می توان اهداف دین، ملت و کشور را به کرسی نشاند و بهتر است مدیر واقعی و با سیاست سر کار بیاید. و به این دلیل.....
130272 | ناشناس   |2009-06-02 13:21:08|IRAN - []
اعتفاد ایشان به خرد جمعی
130349 | جلیل   |2009-06-02 14:01:01|IRAN - []
چون ایران رادوست دارم وخاتمی.
130389 | امین  - موسوی   |2009-06-02 14:20:55|IRAN - []
به موسوی رای میدهم تا از دست آوردهای انقلاب حفاظت کنم تا همبستگی ملی که ضرورت این جامعه است اتفاق افتد تا من وتو ما شویم
130391 | مهندس برق   |2009-06-02 14:21:47|IRAN - []
چون خانواده امام حامی ایشان است
130411 | عمید   |2009-06-02 14:31:19|UNITED STATES - []
با تمامِ انتقادهایی که به مهندس موسوی دارم، به ایشان رأی می دهم:
چون به نظرم آدم خیلی مستقلی است.
چون مصاحبه اش با رسانه های خارجی را که خواندم خیلی لذت بردم. از این همه استقلال، از این همه عزت، از این همه آرامش و عدمِ جو زدگی، و از این همه آگاهی.
چون به نظرم نگاهش به زنان نه ابزاری است و نه مرتجع.
چون وزنه ی سیاسیِ بسیار سنگینی است و بسیاری از بخش های نظام او را قبول دارند و بسیاری از مدیرهایِ سابقه دار و کارآمد و زحمتکش نظام حاضرند با او کار کنند.
چون خیلی صریح نظرش را می گوید، حتی اگر بقیه خوششان نیاید. به شعارِ «توپ، تانک، بسیجی . . . » واکنش نشان می دهد و می گوید «این شعار را می دهید به من بر می خورد». برخی از دوستانِ بسیجِ دانشجویی که تندرو هستند را هم به همان راحتی به بادِ انتقاد می گیرد.
چون بسیار با احترام نسبت به رهبر انقلاب صحبت می کند.
چون خیلی واضح است که عاشق امام بوده و هست.
چون خیلی جوگیر نیست، و دور و برش را آدم هایی احاطه نکرده اند که بخواهند او را در دو ماه رنگ کنند و جور دیگری تحویل مردم بدهند.
چون سینما و هنرِ ما در زمان نخست وزیری اش رشدِ بسیار خوبی کرد و در چارچوب ارزش ها بود.
چون خیلی مذهبی است و هیچ ابایی از بیان این موضوع ندارد.
130492 | سيد مجتبي  - موسوي   |2009-06-02 15:22:58|IRAN - []
من به ميرحسين راي ميدهم چون بيت امام خميني كه ديروز جماران بودم مير حسين را قبول دارند اين واقعيت را در تبليغات سالگرد امام ميتوانيد مشاهده كنيد با ديد سالم نه طيفي
130512 | ناشناس   |2009-06-02 15:39:39|IRAN - []
صداقت

احترام او به خانواده اش و همچنين قايل شدن حقوق اجتماعي براي همسرش و با توجه به مورد قبلي بسط دادن اين خصيصه به تمام افراد جامعه به عنوان خانواده دوم

آرامش در رفتار و گفتار

پختگي

براي رسيدن به قدرت به هر دري نمي زند و حاضر نيست اصول را به خاطر به قدرت رسيدن پيمال كند
130523 | سید مصطفی طباطبایی  - سر بلندی وسرافرازی کشور   |2009-06-02 15:49:44|IRAN - []
میرحسین میتواند بارفتاری معقول ومنطقی برای ایران سربلندی وسرافرازی کسب نماید و نام ایران را در ردیف کشورهای بافرهنگ قراردهد .فرهنگ مردم مسلمان و بزرگ ایران را به جهانیان بشناساند.
130532 | محمد تهرانی   |2009-06-02 15:54:59|IRAN - []
به آقای موسوی رای میدهم چونکه:
1- صادق ترین رجال ایران بعد از انقلاب آقای خاتمی ایشانرا تایید کرده.
2-یک خانم روشن فکر مسلمان مثل خانم رهنورد در منزل ایشان حضور دارد
3-یک مدیر امین وکاردان مثل اقای بیژن زنگنه در کابینه ایشان حضور خوامد داشت
4- رفتار سیاسی ایشان با توجه به دوره نخست وزیری قابل پیش بینی است
5-دوری 20 ساله از قدرت به ایشان فرصت تامل وتدبر داده.
130545 | سعید  - Sedaghat   |2009-06-02 16:04:10|IRAN - []
صداقت و عدم شیفتگی به مقام بر خلاف سایرین مهمترین دلایل رای دادن من به آقای موسوی می باشد
130599 | ج. کیوانی  - انتخاب اصلح   |2009-06-02 16:38:10|IRAN - []
1. ایشان را صادق، متدین و فرهیخته می دانم.
2. موسوی درک صحیحی از نیازهای مردم دارد.
3. ایشان درک درستی از ضرورتهای جهانی و اقتضائات بین المللی دارد.
4. سابقه روشن وبدون روتوش از خود و خانواده اش ارائه کرده است.
5. از نظر مدیریت امتحان خود را در سخت ترین دوران پس داده است.
6. نیروهای برجسته علمی کشور او را تایید کرده اند و بدیهی است از همین نیروها در کابینه خود استفاده خواهد کرد.
7. یکسو نگر نیست و مسایل کشور را با جامعیت آن مد نظر قرار میدهد.
8. تنها به یک گروه کوچک وابسته نیست تا اطرافیان خود را از آن گروه انتخاب کند.
9. به منافع ملی توجه دارد.
10. با برنامهکار میکند و از تصمیم گیری لحظه ای احتراز میکند.
130633 | bahar   |2009-06-02 17:05:26|IRAN - []
چون توانا و صادق هست
و قطعا تیم کارآمدی داره
از همه مهمتر آقای خاتمی عزیز از ایشون حمایت کرده
130658 | سيـــــــــاوش  - كمي فكر ...   |2009-06-02 17:24:18|FRANCE - []
به نام انكه عزت دهد و خوار گرداند اگرچه آسمان و زمين عليه وي باشند!
كاش مردم ما بيـــــــــــــــــــــــدار شوند!
همچون انگليس مي خواهند ملت را به اسم آزادي سر گرم و وعده و وعيد داده و بي بند و باري را رواج دهند من كاري به خوب يا بدش ندارم!
اما مهمتر از همه هدف اينان سرگرم كردن مردم و رسيدن به بشكه هاي ....
معاويه و حسين را ياد آوريد هر دو نماز مي خواندند و ...
فريب ظاهر رو نخوريد نگذاريد ماجراي ننگين بستن تاسيسات هسته تكرار شود.
حتي دانشجويان حق تحصيل نداشتند.
130732 | ناشناس   |2009-06-02 18:25:42| - []
چون صادق و راستگو است
130814 | ناشناس   |2009-06-02 19:14:31|IRAN - []
به خاطر صداقتی که در چهره اش دیدم، اینکه ادعای مدیریت جهانی ندارد؛حمایت خاتمی از او.
131947 | مهدي  - دو کلام با میرحسین   |2009-06-03 18:03:07|IRAN - []
دو کلام با میرحسین را در اين نشاني بخوانيد:
http://palakhmun.blogfa.com/post-93.aspx

دفاع انتقادي از ميرحسين
131859 | سعید   |2009-06-03 16:47:14| - []
به خاطر اخلاق. اخلاق
131882 | حسین فرش فر  - حسین فرش فر   |2009-06-03 17:01:29|IRAN - []
شعر نمی دهد ، جلف نیست ، صادق است.
131917 | رسول   |2009-06-03 17:41:17|IRAQ - []
چون اقای موسوی فردی صادق و مدیری توانا است
131928 | ناشناس   |2009-06-03 17:53:02|IRAN - []
به مير حسين راي ميدهم چون نشان داده كه دنبال منافع نيست. در بيست سال بدون هياهو كنار رفت و دنبال حفظ قدرت به هر قيمتي نبود.
امروز هم مثل همه ما كه نگران وضع مملكت هستيم آمده تا اگر بتواند كاري بكند.
صادق و بي تكلف مثل هميشه بوي امام رو ميده.
131940 | ناشناس   |2009-06-03 17:59:33|IRAN - []
به خاطر راست گویی ایشان
131945 | ناشناس   |2009-06-03 18:01:29|IRAN - []
دوروغ نمي گويد اطرافيان خوبي دارد
131959 | امير   |2009-06-03 18:13:07|IRAN - []
چون:
1- ميرحسين در خط امام است.
2-سوابق روشن انقلابي و مديريتي دارد.
3-با دولت فعلي انقلاب نابود خواهد شد.
132023 | ناشناس   |2009-06-03 18:58:49|IRAN - []
چون ما شایسته شخصی به مراتب بهتر از احمدی نژادیم
132046 | saeed  - بزرگ ترها   |2009-06-03 19:24:14|IRAN - []
من اهل سياست نيستم ولي يه كار منطقي كردم رفتم پاي حرف كساني نشستم كه هم دولت مير حسين و شرايط كلي جامعه رو لمس كردند و هم حالا دولت احمدي نژاد رو مي بينن
شك نكنيد يك نفر رو هم پيدا نمي كنيد كه دولت احمدي نژاد رو ترجيح بده .
132095 | صادقی   |2009-06-03 20:22:41|IRAN - []
به میرحسین رأی می دهم چون مردی در طراز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
132097 | ناشناس   |2009-06-03 20:23:27|IRAN - []
چون ايران را دوست دارم و عملكرد همه را ديده ام. چون بر خلاف خيلي ها حافظه تاريخي دارم و جو زده نمي شوم. چون وضعيت ايران يادم نمي رود و نيازي به مراجعه به آمار نيست كه بخواهم بگردم كه آيا درست است يا غلط. چون از وضع كنوني ايران نگرانم و قبلا مفتخر بودم كه ايرانيم پس به موسوي راي مي دهم.
132133 | جیران   |2009-06-03 21:03:28| - []
1-به خاطر صداقت 2-به خاطر قدرت اجرایی 3- به خاطر خوش تیپ بودن 4-به خاطر خاتمی 5-به خاطر اینکه قبل از حرف زدن فکر می کند 6-به خاطر هشت سال نخست وزیری اش 7- به خاطر اینکه از وزرای انتخابیش سرتر خواهد بود
132163 | ناشناس   |2009-06-03 21:56:58|IRAN - []
برای عزت دین و ایرانی و به منظورمحو دروغ و نفاق و تزویر انشاءالله
132211 | ایرانی   |2009-06-04 00:25:06|IRAN - []
چون اقای موسوی حرف دل اکثریت ملت را میزنند44
132215 | علی   |2009-06-04 01:01:17| - []
امشب مهندس موسوی عالی بودن:
1- سنگین
2-باوقار
3- مودب
4-شخصیت خانوادگیشو نشون داد.
5-مثل دکتر اتهام نزد.
من بهش رای میدم
132223 | ایمیل  - حفظ نظام   |2009-06-04 01:25:27| - []
1-انتخاب موسوی در بلند مدت به مصلحت نظام و شخص رهبری است ولی در کوتاه مدت خیر.
2-باعث حفظ و انسجام اصولگرایان از این تشتت آرا به علت در قدرت بودن میشود
3-باعث آشتی بخش های ناراضی مردم از نظام میشود
4-باعث حرکت به سوی تکثر آرا و شایسته سالاری میشود
5-باعث تضعیف یک سری از آقایان که قیم مابانه رفتار میکنند یشود
6-و علل دیگر هر که خواست حضوری خواهم گفت
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
قالب نوشته:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
- با حروف فینگیلیش ننویسید و از کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."



(44 توصیه)