توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46969
صدا و سیما: ستاد کروبی هنوز فیلم مستند را نداده
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۷
مجيد دانشور دبير ستاد انتخابات صداوسيما طي نامه‌اي به مرتضي الويري نماينده ستاد مهدي كروبي، اعلام كرد كه به دليل تحويل ندادن فيلم مستند حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي كروبي در زمان مقرر، مسووليت عواقب امر بر عهده ستاد انتخاباتي خواهد بود.

به گزارش ايسنا، هم چنين اعلام شده كه در صورت تحويل فيلم به صداوسيما، ستاد انتخابات سازمان، متشكل از نماينده دادستان، شوراي نگهبان، وزارت كشور و صداوسيما درباره‌ي پخش يا عدم پخش نخستين مستند مهدي كروبي تصميم مي‌گيرند.

گفتني است، پيش از اين ستاد انتخابات صداوسيما اعلام كرده بود كه نامزدها فرصت دارند حداكثر چهارروز مانده به زمان پخش مستند تبليغاتي، آن را تحويل كميسيون انتخابات در صداوسيما دهند و به علت نرسيدن هيچ‌كدام از فيلم‌ها در اين مدت، زمان تعيين‌شده به يك‌روز مانده به پخش، كاهش يافت.

گرامي‌مقدم سخنگوي حزب‌ اعتماد ملي نيز در تماس خبرنگار ايسنا از موضوع نرسيدن فيلم مستند به صداوسيما، ابراز بي‌اطلاعي كرد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.