نظر منتشر شده
۴۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46991
محسن رضایی در گفتگوی ويژه خبری
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۴
    برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات - 9

 محسن رضایی در گفتگوی ويژه خبری


الف برنامه‌های سخنرانی‌، گفتگوها و مستندهای تولیدی ستادهای انتخاباتی همه نامزدها را برای نقد و تحلیل خوانندگان، پس از پخش از تلویزیون منتشر می‌کند.



لطفا این برنامه‌ها را نقد کنید. کامنت‌های صرفا "تبلیغاتی" چندکمله‌ای همانند "نامزد مورد نظر من پیروز است"، "نامزد رقیب حتما شکست می خورد" و ... منتشر نخواهند شد. الف از نظرات تحلیلی استقبال می‌کند.

 
ببینید:



دانلود





 
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۱:۲۰:۲۲
دو تا از طرح هاي آقاي رضايي براي من خيلي خوشايند بود :
يكي ايجاد 9 منطقه فدرال اقتصادي
دوم طرح اختصاص 6 ماه آخر تحصيلات دانشگاهي به آموختن يك مهارت

چرا كه من خودم قبلا به همچين چيزايي رسيده بودم و اين سوال رو داشتم كه چرا همچين چيزي اجرا نميشه

البته طرح دولت در سايه ايشان هم كار خوبيه هر چند الانشم به شكل بازرس و مشاور و غيره شايد يه همچين چيزي باشه ولي بدين شكل نه . (130140)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۱:۳۹:۲۹
آقاي دكتر ، در اين مصاحبه جمله ا اي گفتيد كه زيبنده و صحيح نبود .

فرموديد\" ايران تبديل به گداخانه شده است \" (قريب به مضمون)

مي خواستم مشخص فرماييد كه اين جمله در راستاي همان خط و خطوط تبليغي ارايه شده توسط چند كانديداي ديگر است يا اينكه نظر واقعي شماست ؟
خوب بود پشتوانه و استدلال كارشناسي آن را هم تبيين مي فرموديد . بر اساس چه آمار و ارقامي اين را مي گوييد ؟
همچنين تاثير آن در ذهنيت مردم را قبلا سنجيده ايد .
با اين افكار چگونه توقع داريد راي مرديم را جلب نماييد؟
به هر حال جمله قشنگي نبود و در شان ملت ايران نيز نبود . (130173)
 
داوود
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۱:۴۱:۳۱
خوب بود . منطقی صحبت کردند و نشان دادند که برنامه دارند اما رای ندارند (130179)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۱:۴۵:۵۵
كاملا منطقي و مستدل و به دور از حاشيه بود. (130186)
 
فرزانه
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۱:۴۹:۵۵
خیلی خوب بود... گر چه در آن مدت و فضای محدود مجال بیان مفصل برنامه ها نبود ، ولی باز هم خوب بود. همراهی بسیار عاطفی آقای حیدری هم من رو متعجب کرد! (130193)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۱:۵۰:۵۱
بهترین گزینه بین ؛
خراب کاری های احمدی نژاد در این 4 سال !
وعده های غیر واقعی کروبی با تیم غیر معقولش !
و جو سواری میر حسین!

همان آقای رضایی است ! (130197)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۱۱:۳۴
در مقام حرف هم زياد ديده شده كه بسيار نابهنگام مي گويند اما محسن رضايي متين و با ارامش حرف مي زد با منطق و قائل شده شعور براي شنونده و بيننده اما حيف كه تفكر تصميم گيري راي دهنده‌گان ما امروز بر موج سوار شده و كمتر حرف‌هاي رضايي را بر مي تابد. اگر چه بين حرف و عمل شكاف عميقي در همه دنيا از جمله ايران بوجود امده ولي حرف منطقي و پيوسته ومرتبط از اذهان اشفته بر مي‌‌آيد. رضايي حرف‌ها و طرح‌هايش با بقيه متفاوت است و اگر به عمل نشيند نتيجه خواهد داد. (130221)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۲۱:۵۴
هر چند من به ایشان رای نمی دهم اما طرحهای خوبی داشتند. امیدورم رئیس جمهور منخب از طرح های ایشان استفاده کند. (130240)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۲۴:۲۱
به نظر من برنامه های خوب وکارشناسی شده ای ارائه داد اگر چه بعید میدونم ایشون رای بیارن و خودم هم بهش رای نمیدم اما خداییش از هر سه رقیبش منطقی تر صحبت میکنه (130242)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۳۶:۵۱
از حق نگذریم برنامه های رضایی حداقل به لحاظ تئوری یه سر و گردن بالاتر از بقیه کاندیداهاست. نکته مثبت اینه که رضایی خیلی منطقی و بدور از احساس و بدون اینکه بخواد ناجوانمردانه تخریب کنه به بیان برنامه هاش می پردازه. ولی حیف! اون چیزی که معمولا سبب رای اوردن یه کاندیدا تو این چند دوره اخیر شده برنامه هاش نبوده! سابقه نشون داده که معمولا بی برنامه ترینا انتخاب میشن! (130269)
 
ایلیا
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۴۲:۴۷
عالیه ! هی نگید رای نمیاره رای نمیاره .... هنوز 10 روز مونده و در نظر سنجی ها هم به همراه میر حسین سیر عجیب صعودی دارن... بابا شما رای بدین رای میاره ... (130278)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۴۶:۳۷
mohsen rezayi jan! in harfaye ghashango hame midoonan vali be nazare man shoma marde amal nisti. kesi ke az nazare farhangi nemitune tu khanevadeye khodesh mosmere samar bashe che jur mitune farhango dorost kone? behtare ke kamtar eddea konim va bishtar amal konim baradar! be omide roozi ke mardome ma betunan az siasatmadaraneshun bejaye shoar entezare amal dashte bashan.be ghole molana dosad gofte chun nim kerdar nist (130287)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۴۹:۵۹
پول نفت را مي خواهيم فقط سرمايه گذاري كنيم. دولت را هم ميخواهيم كوچك كنيم.

اما

هركس فارق التحصيل دانشگاهي را استخدام كند نصف حقوقش را تا 3 سال مي پردازيم .(البته از محلي غير از درآمد نفت)

حق عايله مندي را هم از حقوق مردان خارج مي كنيم و با افزودن مبلغ مرحمتي دولت به سطحي مي رسانيم كه قابل خانم ها را داشته باشد و به آنها ضرداخت مي كنيم.(اين هم به معني اضافه شدن همه خانم هاي خانه دار به جمع كارمندان دولت نيست و بودجه آن راهم به جاي درآمد نفت از جيب مبارك تامين مي كنيم.)

تورم را هم با تزريق پول و ايجاد درآمد مناسب براي مردم به شكل هاي فوق فورا حل خواهيم كرد

براي هر مشكلي هم برنامه كارشناسي داريم كه بعدا از جيب مبارك خارج مي كنيم.

12 سال هم هست كه با اين ديد كارشناسي در حساس ترين جايگاه ههابا نهادهاي قانوني و اجرايي اصلي و مهم كشورتعامل داريم و به مردم شريف خدمت كرده ايم.

هرچه هم امروز مردم مي كشند از نيود كارشناسي در عملكردديگران است ما كه نبوده ايم.

به هر شهر و دياري هم كه برسيم آنجا را محور برنامه هاي خود معرفي مي كنيم و كم نمي آوريم.

مردم هم كه عاقل تر از ما نيستند كه براي اين مزخرفاتي كه مي گوييم به ما خورده بگيرند، اگر هم گرفتند كسي حرفهايشان را منعكس نخواهد كرد تا به گوشه قباي ما بر بخورد.

خدا رحم كند به حال اين ملت با اين كانديداهاي صاحب صلاحيت ! (130298)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۲:۳۰
من از طرفداران ميرحسين هستم.ولي اعتراف مي كنم كه تنها نامزدي كه با برنامه جلو آمده است ايشون هستند و به دور از هياهو و جوسازي و ادعاهاي عجيب و غريب مديريت جهاني و غيره خيلي كارشناسانه و مستدل درمورد وضع كشور صحبت كرده اند.خوب هرچي باشه ايشون به همراه همكارانشان چندين سال در بخش تحقيقاتي مجمع تشخيص مصلحت نظام مشغول تحقيق و مطالعه بودند. ولي نكته اي كه ديشب براي خود من بعد از صحبت هاي محسن رضائي مهم هست اين است كه وضعيت موجود بايد تغيير كند وگرنه در دراز مدت آينده روشني براي كشور متصور نيستم. (130303)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۰۴:۱۸
آقای رضایی هم خودشان شخص منطقی و پخته ای هستند و هم اطرافیانشان. به نظر من قویترین شخص بین همه ایشان هستند (130326)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۰۹:۰۹
چندتا از نظرات بالا نظرات كساني بود كه آقاي رضايي را براي رياست جمهوري مي پسندند اما نمي خواهند به ايشان راي بدهند! ميدانيد چرا؟
چون كه:
-الان سوار موج احساساتند. مثلا عشاق احمدي نژاد، يا سينه چاكان موسوي. مشكل اينجاست عادت كرده ايم كه احساسي راي بدهيم.
-فكر مي كنند ايشان راي نمي آورند. خيلي عجيب است! اگر شما راي ندهيد معلوم است كه راي نمي آورند. اگر ايشان راقبول داريد خب راي بدهيد. مهم اظهار نظر شماست نه نتيجه انتخابات.
-ايشان ايجاد كننده هيچ موج احساسي نيستند. بر اساس عقل و منطق و برنامه هاي قابل اجرا صحبت مي كنند. نه سيادتي براي به رخ كشيدن دارند و نه زبان چربي براي چرب كردن.

راي دادن احساسي همان بلايي را سرمان در ميآورد كه اين چهار سال آورد. چه موسوي بيايد، چه احمدي نژاد (130333)
 
بی طرف
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۲۲:۴۹
تنها مشکل آقای رضایی این است که وعده های توخالی و دروغ نمی ده وگرنه ایشان هم با برنامه هستند و هم تیم قوی دارند. همچنین سالها کار تخصصی در مجمع ایشان را با مباحث اقتصادی- اجتماعی آشنا کرده است. (130358)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۳۳:۱۰
با برنامه ترین کاندیدا اما متاسفانه دیر شروع کرد و اصولگرایان از ترس اینکه ممکن رای نیار ازش حمایت نکردن (130373)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۳۶:۴۳
ديشب برنامه پاسخ به كارشناس در خبر 20:30 را با دقت ديدم چند نكته به ذهنم رسيد :
1- جواب هاي پخته , كارشناسي شده و تحقيق شده آقاي رضايي در مسائل و حوزه هاي مختلف بسيار برايم جالب و با اهميت بود .
2- اگر صحبت هاي ايشان با صحبت هاي ديگر نامزد ها بررسي شود واقعا عمق برنامه ها و پشتوانه فكري و فرآيندي برنامه ها مي تواند به انتخاب كمك كند
3- من تصميم گرفته ام در اين دوره به شخص و شعار راي ندهم و به برنامه راي بدهم
4- بدون هيچگونه تعصبي تا حالا ايشان بهترين گزينه براي انتخاب است (130385)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۵۷:۳۳
به نظر میاد که برنامه ها ی ایشان در 4 سال قابل عملیاتی شدن نیست و حداقل 40 سال زمان نیاز دارد بهتر بود کارهایی که دقیقا امکان نتیجه گرفتن دارد را بیان میکردند البته درمورد بحث واگذاری فرهنگ به مردم و بخش خصوصی و غیر امنیتی کردن مقوله فرهنگ که ایشان فرمودند نمی دانم احتمالا ایشان از دشمنان قسم خورده نظام و ضد انقلاب و تهاجم فرهنگی غرب بی خبرند که از کوچکترین فرصتی برای انتقام گرفتن از ملت دریغ نمیکنند یا ایشان اصلا کار اجرایی نکرده است که این حرفها را میزنند. (130426)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۳:۵۹:۲۵
منم نظر مثل نظرات داده شده بالاست .

رضایی از همه منطقی تر و بابرنانه تر تا الان عمل کرده و مانند دیگران برای پیروزی به هر طریق ممکن نیامده . رضایی برنامه داره و چون برنامه داره نیازی بر سوار شدن بر موج احاساست مردم نمی بینه (130431)
 
sasan
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۱۱:۵۳
من خودم به آقای موسوی رای میدهم ولی برنامه های ایشان را بسیار منطقی و پخته دیدم ایشان بواسطه فرماندهی سپاه خیلی محبوب نیستند چون تصور یک رییس جمهور نظامی مثل پرویز مشرف را در ذهن تداعی میکنند در هر صورت اگر ایشان شخص دیگری را جلو می انداخت و خودشان در سایه حرکت را اداره میکردند با توجه به برنامه های خوبشان حتما موفق میشدند (130444)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۱۴:۳۵
بنده به شخصه از آقاي دكتر رضايي ممنون ومتشكرم. ايشان از فرصت پيش آمده (تبليغات انتخاباتي )جهت ارائه برنامه ها ،تنوير افكار عمومي وارتقاء آن بخوبي اسفاده مي كنند وبه مردم عملا احترام مي گذارند وجايگاهي عقلايي براي آنها قائل اند .متاسفانه سايرين بيشتر بجاي عقل مي خواهند از عواطف واحساسات مردم استفاده كنند. پيرو رهبر وامام بودن تنها در حرف وادعا خلاصه نمي شود،بلكه شيوه ونوع نگرش آن برزگواران به مردم هم مي بايست مورد تاسي قرار گيرد. (130450)
 
رضا نژاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۱۶:۲۹
خدايي خوب و منطقي و بدور از جو زدگي و هيجانات كاذب بود ولي چكنم كه ايشون تو ذهن من خاطره زيبايي نداره و چهره يه آدم خشك رزمي رو متبادر ميكنه (130453)
 
علی پارسا
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۲۵:۵۹
بابا وقتی داریم واقعیات رو می بینیم واقعاً زشت هست که ما جماعت دانشجو احساستی تصمیم بگیریم. همه چیز روشن هست. کاندیدای اصلح که درد جامعه رو فهمیده باشه و قدرت هم داشته باشه مشخص هست. به ولله مشخص است. بیاید از موج سواری بیایم پایین. انصاف بخرج بدیم آقای موسی چه کارنامه مثبتی داشته؟ چه برنامه حساب شده ای داشته؟

یادمون باشه ما در مقابل این مردم زجر کشیده مسئول هستیم. اگر تصمیم اشتباه بگیریم با اینکه می دونستیم تصمیممون اشتباه هست در مقابل کودکان فقیر این جامعه و اشکهاشون باید پاسگو باشیم (130466)
 
عيسوي از اهواز
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۴۱:۱۶
تا اينجاي کار هيچ کس منطقي‌تر ، متين‌تر و با برنامه‌تر از آقا محسن نيست هر چند بعضي مطالب مثل حقوق خانم‌هاي خانه‌دار و کاهش سربازي اگر جنبه تبليغاتي هم نداشته باشد، نه معقول است و نه شدني و نه در اختيار ايشان!
اما مواردي مثل توريسم درماني، 9 منطقه اقتصادي، لايحه شهروندي، کوچک‌کردن دولت و اصل 44
اما نمي‌دانم چرا اقبال عمومي به ايشان اينقدر کم است؟!

خودم:
اگر رقابت بين احمدي‌نژاد و رضايي و حتي کروبي بود حتماً رضايي انتخاب مي‌کردم
اما:
اگر قرار باشد حزب مشارکت و سازمان مجاهدين و ابن وقت‌هايي مثل کارگزاران سر کار بيايند هر کسي که رقيب باند باشد را انتخاب مي‌کنم (130493)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۵۷:۰۸
دولتی که توجه به بهبود روابط خارجی ایران را داشته باشد دولت مطلوبی به شمار می رود دولت پیشنهادی دکتر محسن رضایی نیز اشاره به چنین دولتی دارد که جای امیدواری زیادی را به همراه دارد.
طرح های پیشنهادی ایشان در سایر موارد از جمله طرح اشتغال دانشجویان و تامین 50% حقوقشان توسط دولت و کوتاه کردن مدت سربازی و تلقی کردن مدت بیشتر به عنوان شغل ،طرحی که اشاره به پرداخت حقوق به بانوان خانه دار ایرانی را داشت و مهم تر از همه اشاره به نظام بندی کردن یارانه ها در ایران را می توان جزوء بهترین طرح ها دانست که دکتر محسن رضایی بدان توجه داشته اند. (130509)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۴:۵۹:۴۷
من بصورت جدي سخنراني‌هاي 4 كانديد را دنبال مي كنم. اغلب سوار بر احساسات مردم شدند و حرف، حرف و حرف تحويل مي‌دهند. در ميان آقاي رضايي بدون اغراق نشان دادند كه برنامه و مدل مشخص اقتصادي - فرهنگي و سياسي دارند.
1- همه طرح‌هايش جذاب به نظر مي رسد.
2- افق آينده اقتصادي ايران را خوب ترسيم كرده است.
3- به طور از تعصب مي خواهد همه افراد پر توان را به كار بگيرد.
4- دولت ائتلافي ايده فوق العاده اي است.
5- در نقد كردن، برنامه و مسائل را نقد مي كند نه آدم ها را.
6- .......

براي راي خودم ارزش قائل خواهم شد و بدون توجه به جو حاكم بر جامعه به بهترين برنامه عمل براي پيشرفت مملكت راي خواهم داد. (130513)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۵:۱۱:۵۷
سلام
من خود از جمله کسانی بودم که بروی کاندیداتوری آقایان کروبی و محسن رضایی حسابی به جهت حتی بررسی کردن باز نکرده بودم و کل وقت و بررسی هایم را برای دو کاندید دیگر گذاشته بود ولی دیشب به صورت خیلی اتفاقی صحبت های آقای دکتر رضایی را شنیدم و بسیار شیفته آن شدم .
1- آقای رضایی برنامه های بسیار خوبی دارند و از آن بهتر ادله های علمی خوبی جهت اجرای آن اوردند .
2- از نظر بنده جایگاه سیاسی و جایگاه سیاسی دکتر رضایی از بقیه کاندیدها بالاتر است .
3- دکتر رضایی از نظر مسائل مادی و یا سمت های اجرایی و مدیریتی داری چشمانی پر است و حرصی به جهت بدست آوردن مقام ندارد چون همه اینها را دارا می باشد و شاید ریاست جمهوری برای او یک نزول باشد .
4 - آقای محسن رضایی دارای مدرک دکترای اقتصاد است که با توجه به دیگر کاندیدها که مدارکشان متفاوت با نوع صحبت ها و نوع فعالیتشان می باشد .
5- فقط شایدت تنها ایرادی که می توان از جانب دیگران به آن گرفت که البته من آن را مزیت می دانم پاسدار بودن و نظامی بودن آن است که این نمی تواند دلیلی باشد که ما نخواهیم به آن رای بدهیم.
من از همگان تقاضا دارم با بررسی مجدد بروی کاندیدها , کاندید اصلح را بدور از هرگونه احساسات انتخاب کنیم .
به نظر بنده آقای محسن رضایی می تواند گزینه ایی بهتر و اصلح تر از دیگر کاندیدا باشد . (130531)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۵:۲۶:۲۸
دوستان بخاطر خدا هم که شده از رو احساسات رای ندید. همه ما میدونیم که دکتر رضایی عالم ترین فرد و مناسب ترین فرد هستن. انشاالله تو مناظره ها هم این رو نشان خواهند داد. رای ما دکتر محسن رضایی. (130550)
 
احمد - ایرانی مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۵:۴۵:۴۴
در اینکه برخی صحبت های آقای رضایی را بی نظیر می خوانند و قابل اجرا و اینکه میفرمایند که از سه کاندید دیگر اصلح ترند بایستی نکاتی را اضافه کرد . عزیزان کار اجرایی و کشور داری با نظامی گری و درس اقتصاد را به صورت آکادمیک تحویل مردم دادن فرق میکند .
دیکته نا نوشته غلط ندارد . هر چند آقای رضایی در منش و مرام و حتی دکترین اعتقادی و اجرایی نسبت به دو کاندیدای محترم دیگر به آقای احمدی نژاد نزدیک ترند ولی بعضی اظهار نظرهای ایشان و تیم اطراف ایشان نسبت به عملکرد دولت نهم منصافانه و عادلانه نیست . به همین جهت نمره ایشان را پایین میاورد . ضمناً وقتی حضور ایشان خود موجب شکسته شدن آرای طیف اصولگرا میشود ، همین حضور خود کمک به جریان اصلاح طلبان و کارگزاران است که 16 سال ایران را به فلاکت اقتصادی ، شکاف طبقاتی ، رواج تجمل گرایی ، دوری از ارزشهای انقلاب و اسلام و امام (ره) و ضعف و انفعال در برابر استکبار کشاندند ..
بیاییم بین 4 صالح ، اصلح را انتخاب کنیم ... (130579)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۵:۵۵:۰۲
به نظر من آن قسمت از صحبت هاي ايشان كه گفتند:---بايد از ظرفيت همه افراد فارغ از گرايشهاي سياسي در اداره امور داخلي وخارجي استفاده موثر به عمل آيد-----نقطه عطف برنامه ديشب بود.متاسفانه از مديران با تجربه وتوانمند كه ثروت انساني اين مرزو بوم هستند استفاده نمي شود. (130597)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۶:۱۲:۵۹
توجه داشته باشيد راي دادن به كانديدا ها نزد مردم هميشه براساس منطق برنامه هاي آن ها نيست.در بسياري از موارد دوست داشتن اخلاق يا چهره معصومانه ودوست داشتني يك كانديد بر آرا تاثير مي گذارد. مثل همين انتخابات دوره دهم. (130623)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۶:۳۹:۲۰
زنده باد رضایی (130655)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۶:۴۱:۲۳
برق منزل ما در زمان برنامه ایشان قطع شد. (130657)
 
سميرا
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۶:۴۲:۵۰
بسيار متين، پخته و بدون هيچ گافي حرف زدن، طوري که حيدري هم به وجد آمده بود. من به طور جدي درباره رأي دادن به ايشان فکر مي‌کنم. اميدوارم همه ايرانيان هم بدور از تعصب و تصميمات احساساتي نظرات همه کانديداها را بشنوند و تصميم بگيرند. (130660)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۴:۲۰
خیلی دقیق و عالی صحبت کرد اقتدار اجرایی کردن برنامه هایش را هم دارد (130743)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۰:۱۲
بسیار خوب بود. خوب و معقول و متین صحبت کرد. (130827)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۵۰:۱۰
من مسلما و قطعا به ایشان رای میدم. هر چند که بعضی از دوستان میگویند اگر به ایشان رای بدی بی فایده است اما من نمیخوام بعدا پشیمان بشم که چرا به اصلح رای ندادم. حتی اگر ایشون رای نیاره بازم به ایشون رای خواهم داد. ایشون هم فرد زحمتکشی است و هم مورد اعتماد امام (ره) بود و هم مورد اعتماد و مشاور مقام معظم رهبری. (130838)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۵۲:۴۹
جناب آقای رضایی!

اگر می خواهید روزی رییس جمهور شوید پیشنهاد می شود ابتدا خود را جدی بگیرید تا مردم نیز شما را جدی بگیرند .
دیگر آنکه باید بصورت مستمر کارکنید و با انتخاب و ارایه شعارهای مناسب و مردم پسند در ابعاد داخلی و خارجی و مسایل و برنامه هایی که قابل درک برای عامه مردم باشد ، به آنها نوید آینده ای بهتر و قدرتمند بدهید تا به وجهه خود جنبه مردمی و کاریزماتیک داده باشید .
مفاد و نتایج برنامه ها باید بتواند با مردم وزندگی روزمره آنها ارتباط برقرارنماید و برای آنها ملموس و قابل فهم باشد . (131077)
 
amir masoud
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۵:۵۲:۱۲
omidvaram mardom iran be door az jaryanat ehsasi be vojood umade va bar paye mantegh ray bedan ...
vaghan az khundan commenthaye bala ashkam jari shod ,....
ey kaaash agha mohsen ham hamrang jamaaat mishod va be shivehaye gheyre akhlaghi baraye jam avari ray dast mizad ...
heyfe in sarmayas ke ma az dashtanesh mahrum bashim
ey kaaaash .... (131221)
 
خلیلی
۱۳۸۸-۰۳-۱۹ ۱۲:۱۳:۵۹
سلام

از بعضی ها تعجب می کنم

از اونایی که می گن آقای رضایی از سه کاندیدای دیگه بهتره ولی ما بهش رأی نمی دیم!

چرا؟ (139372)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.