Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات



  کد مطلب: 47021, P.View: 6118
آخرين تحولات انتخاباتي در پايان هفته دوم رقابتها چاپ ارسال به رفقا
بخش خبري الف   
۱۳ خرداد ۱۳۸۸
در پايان دومين هفته رقابت‌هاي انتخابات، اخبار از رشد چشمگير آراي آقاي موسوي در نظر سنجي‌ها،‌ اميدوار شدن ستادهاي آقايان كروبي و رضايي و آغاز تبليغات جدي ستاد آقاي احمدي‌نژاد حكايت دارد.

به گزارش الف، نتايج نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد از حدود ششم خردادماه آقاي موسوي در تهران و برخي شهرهاي بزرگ به تدريج به آقاي احمدي‌نژاد رسيده است. مراكز اصلي و معتبر نظرسنجي از هفته پيش طبقه‌بندي نتايج نظرسنجي‌ها را افزايش داده و از رسانه‌اي شدن آن جلوگيري مي‌كنند.

ستادهاي هر يك از نامزدهاي 4 گانه از پيش بودن نامزد خود خبر مي‌دهند اما نتايج غيررسمي نظر سنجي‌هاي معتبر نشان مي‌دهد در مجموع مراكز استانها آقاي احمدي‌نژاد هنوز از آقاي موسوي پيش است اما در تهران آقاي موسوي آقاي احمدي‌نژاد را پشت سر گذاشته است.

نظرسنجي‌هاي معتبر همچنين از رشد نرخ مشاركت در انتخابات پيش رو خبر مي‌دهند.

از ستاد آقاي ميرحسين موسوي خبر مي‌رسد ، ستاد اصلي مورد تاييد ايشان كه توسط آقاي دكتر بهزاديان نژاد اداره مي‌شود توسط يك شورا به عنوان حلقه‌اول دور آقاي موسوي شامل آقايان عليرضا و محمدرضا بهشتي، قربان بهزاديان نژاد، محمد باقريان، فرشاد مومني، بيژن زنگنه، علي عرب مازار و ابوالفضل فاتح راهبري مي‌شود.

ستاد مركزي آقاي موسوي به همه طرفداران ايشان اختيار داده است به ميل و سليقه خود براي پيروزي ايشان فعاليت كنند. مهمترين ستاد حامي آقاي موسوي، ستاد اصلاح‌طلبان است كه در بنياد باران توسط آقاي امين زاده و با حضور نزديكان آقاي خاتمي اداره مي‌شود.

از ستاد آقاي محسن رضايي خبر مي‌رسد اين ستاد به پخش برنامه‌هاي تلويزيوني آقاي رضايي بسيار دل بسته و اميدوار است در صورتي كه افكار عمومي برنامه‌هاي آقاي رضايي را استماع و با برنامه‌هاي ديگر نامزدها مقايسه كند، آراي آقاي رضايي تا مرحله پيروزي در مرحله اول بالا خواهد رفت.

ستاد آقاي كروبي كه از ابتدا براي راي گرفتن راي عوام و نيز طيف‌هاي افراطي دوم خرداد سازماندهي شده بود، در روزهاي اخير تلاش خود را بر جذب آراي بدنه دوم خرداد متمركز كرده و تلاش دارد آقاي موسوي را نامزدي اصولگرا و اصلاح‌طلب و آقاي كروبي را نامزدي صرفا اصلاح طلب معرفي كند. خبرهاي رسيده حاكي است برخي صحنه‌ها و حركات آقاي كروبي در فيلم تبليغاتي‌اش موجب ناخرسندي محافل نخبه و دانشگاهي شده اما در ستاد آقاي كروبي اين اميد وجود دارد كه فيلم ياد شده و به ويژه تاكيد بر حمايت دگرانديشان از آقاي كروبي بتواند براي ايشان راي بالايي جذب كند.

اما ستاد آقاي احمدي‌نژاد كه تا قبل از خردادماه، نامزد خود را پيروز بلامنازع ميدان مي‌ديد، با مشاهده روند نتايج نظرسنجي‌ها، به تدريج فعال شده و تلاش دارد با انتشار و توزيع عكس‌هاي آقاي احمدي‌نژاد و نوار حاوي پرچم ايران به عنوان نماد اين ستاد برتري در حال از دست رفتن آقاي احمدي‌نژاد را تثبيت كند.

طرفداران آقاي احمدي‌نژاد به آراي شهرهاي كوچك و روستائيان و نيز به اثربخشي نتايج مناظره‌هاي تلويزيوني ايشان با رقبا اميد زيادي دارند.

براساس نتايج سرشماري سال 85، در شهرهاي بزرگ 12 ميليون راي دهنده و در شهرهاي كوچك و روستاها به ترتيب 19 و 15 ميليون راي دهنده وجود دارد.

برخي فعالان سياسي خارج از ستادهاي چهارگانه نگران سوء استفاده ستادها از جايگاه و نظر رهبري به نفع خودشان هستند. هفته گذشته شنيده شده رهبر انقلاب از برخي تلاش‌ها براي تخريب آقاي موسوي و ديگر نامزدها شديدا اظهارنارضايتي كرده‌اند.

پيش از اين از قول رهبر معظم انقلاب بارها اعلام شده بود كه ايشان بر روي هيچ مصداقي اشاره نمي‌كنند اما نظر اكيدشان، برگزاري انتخاباتي پرشور با مشاركت حداكثري مردم است.


 
اظهار نظر
مشارکت در بحث
131469 | حامد  - تکرار4سال قبل   |2009-06-03 11:28:52|IRAN - []
بنظر من هرچه در نظر سنجي ها آقاي احمدي نژاد در رتبه هاي پايين تر باشد برايش بهتر است .چ.ن بخاطردارم در 4سال قبل در آخرين رتبه نظر سنجي هابود اما مردم ما تصميمي ديگر گرفتند.
131577 | ناشناس  - خرقه تزوير   |2009-06-03 12:37:10|IRAN - []
ديروز در ميدان وليعصر يك پسر جواني داشت با يك آقاي ميان سال براي راي به آقاي موسوي صحبت مي كرد. من رفتم جلو و از مبلغ آقاي موسوي پرسيدم ببخشيد ايشون رو چقدر مي شناسيد؟ گفت خيلي! گفتم معاون و دست راستش ايشان الان كيه؟ گفت نمي دونم! مرد ميان سال پرسيد، راستي كيه؟! گفتم آقاي زنگنه. مرد ميان سال با تعجب و صداي بلند گفت زنگنه! سري به علامت تاسف تكان داد و رفت! به پسر جوان گفتم راستي سن آقاي موسوي چقدره؟! گفت نمي دونم ولي مي دونم براي كشور خوبه! اين بود معني شناخت زياد از يك كانديدا.
پاشنه آشيل آقاي موسوي، نام اطرافيان و حاميان وي است.
خرقه تزوير چرا مير؟!
131727 | میلاد   |2009-06-03 14:59:45|IRAN - []
دوست گرامی ما تا به کی باید چوب سنگ اندازی های رو بخوریم
چه زمانی می شود تا بفهمیم که رهبری شایسته انسانهای بزرگ است

چرا به سراغ تاریخ کشور هایی چون آلمان و ژاپن بعد جنگ جهانی نمی روید؟
از آقای زنگنه گفتید چقدر ایشان را می شناسید؟


اساده زیستی خوب است ولی تفکر فقر فاجعه
ما مسئولانی را می خواهیم که خود تفکر فقر نداشته باشند چون در این صورت فقر را روا می دانند و برای ریشه کن کردن آن کاری نمی کنند!
بله دوست عزیز
131767 | ناشناس   |2009-06-03 15:39:33|IRAN - []
واقعا دوست عزيز اين دولت با به قول شما تفكر فقرش چهارسال است كه آمده در شانزده سال قبل دوستاني بوده اند كه تفكر فقر نداشته اند آيا فقر ريشه كن شده بود؟ آيا مشكل اقتصادي نقاط دورافتاده كشور حل شده بود؟ كمي با خود صادق باشيد و زود جو زده نشويد
132090 | حسين  - نرخ مهاجرت   |2009-06-03 20:17:04| - []
كافي است به نرخ مهاجرت مردم از روستا ها به شهرها توجه كنيد بعد معني كار كردن دولت را در نقاط دور افتاده خواهيد فهميد و همچنين كمي در مورد تورم 26 درصد تامل كنيد.
131926 | محمد   |2009-06-03 17:51:17|IRAN - []
شما که اقای زنگه را می شناسید از ایشان سوال کنید چرا بر اساس تز ایشان در دروا ن حاکمیت نفت ایران زمین ، ساخت پالایشگاه بنزین به صرفه نبوده اما خرید به صرفه بود ؟

چون این جوری با بنفع دلالان وارد کننده بنزین است
131932 | ناشناس   |2009-06-03 17:55:03|IRAN - []
ساده زیستی مسئولان برای این نیست که همدرد فقیر باشیم برای اینست که درد او را به فهمیم و او را از فقر نجات دهیم
132117 | lم.ا.م   |2009-06-03 20:42:53|IRAN - []
درد را فهمیدن یک چیز است و توانلیی کمک کردن چیز دیگر.
ریییس جمهور فعلی حتی اگر درد را هم فهمیده باشد، توانایی حل مشکلات را ندارد.
133907 | ستاره   |2009-06-04 14:01:56|IRAN - []
یعنی دوست عزیز شما می فرمایید آقای موسوی توانایی حل مشکلات را دارد. ایشون حتی حرف زدن هم بلد نیست چه برسه به حل مشکلات جامعه ما....
134443 | کامران   |2009-06-05 12:59:53|IRAN - []
ادب مرد به ز دولت اوست. همیشه یک عالم توانایی حل مشکلات رو دارد. نه یک انسان که حتی صلاح مملکت نمی داند. کسی که خودش اعتراف می کند 3200 تیتر علیه او در این مدت و به عبارتی روزی 200 تیتر عالم یا عاقل است. کاری نکنید که روزی نزد فرزتدتان سر افکنده باشید.
131756 | حسين گرجي   |2009-06-03 15:30:52|IRAN - []
اگر آن پسر اينطور گفته پس من از راي دادن به موسوي پشيمانم لذا كروبي مي ماند و رضايي ديگر مانده ام به كدام راي بدهم
131854 | سعيد   |2009-06-03 16:44:42|IRAN - []
شما اگر به خاطر گفته هاي آن پسر و نقل قول يك نفر از يك ماجراي بي سرو ته كه هويت هيچ كدام برايتان مشخص نيست قصد پشيمان شدن از راي به موسوي را داريد همان بهتر كه به موسوي راي ندهيد
132014 | کریمی   |2009-06-03 18:52:26|GERMANY - []
فعلا خوب است آقایان موسوی و خاتمی و کروبی و رفسنجانی بروند اول سجده شکر به جا بیاورند که احمدی نژاد آمد سر کار
چون اگر نیامده بود الان آقایانی که دارند تیشه به ریشه ایران میزنند داشتند در عادل آباد کرج به آمریکاییها برای همکاری التماس میکردند.
132128 | محمدرضا.ش   |2009-06-03 20:58:45|IRAN - []
باید تاسف خورد برای شما که بی اطلاعی یک جوان حامی اینگونه بر روی رای شما تاثیر دارد پس شما هم مانند آن جوانی. بهتر نیست بروی و خود تحقیق کنی؟
دوست عزیز که از آن جوان این سوالات را پرسیدی به نظرت اگر او حامی احمدی نژاد بود میدانست چه کسی معاون و ... در کابینه احمدی نژاد است؟
بهتر است به جای اینکه بخاطر بی اطلاعی جوانی رای خود را عوض کنم بروم و خود اطلاعات بدست آورم.
131838 | امیر   |2009-06-03 16:31:46|IRAN - []
زنگنه یکی از قوی ترین و سالم ترین مدیران پس از انقلاب است.دست از تخریبهای کورکورانه و شخصی برداریم.اگراحمدی نژاد در کابینه اش یکنفر مثل او داشت حالا به این روز نیفتاده بود
132178 | دوست امیر   |2009-06-03 22:27:40| - []
ای بابا همین جناب کردان قائم مقام وزارت نفت دولت احمدی نژاد بود . خدا دستی به سر ملت کشید که احمدی نژاد او را وزیر کشور کرد و بعد هم اون جریانات پیش آمد که همه می دانیم.
در فضایی که دولت نهم از پدیده هایی مثل کردان در مقام معاون وزیر نفت استفاده می کند مشخص است که طرفداران ایشان شناختی از مدیران کازشناس و توانمندی مثل زنگنه بی خبر باشند و سر تکان بدهند.
131862 | سعيد   |2009-06-03 16:49:11|IRAN - []
اولا در ميان تمامي طرفداران كانديداها افراد مطلع و نيز غيرمطلع وجود دارند. ثانيا اين دوست عزيز چنان از ماجراي نام بردن آقاي زنگنه و تاسف مرد ميان سال صحبت مي‌كنند كه انگار آقاي نام زنگنه مترادف با شمر و چنگيزخان و ... است! اميدوارم به كار بردن نام آقاي زنگنه در اين ماجرا ربطي به جواب مستدل و منطقي اخير ايشان به آقاي احمدي نژاد نداشته باشد!
131911 | ناشناس   |2009-06-03 17:34:12|IRAN - []
شما زنگنه را واقعا" نمي شناسي.ايشان يك از مديران با شعور و كاردان و زحمتكش اين مملكت بود.انهايي كه زنگنه را بايكوت كردند جنايتكارترين بودند.
ضمنا به تاييد قوه قضاييه شما ، ايشان سالمترين فرد نيز شناخته شده اند.
بنا بر اين تو چه مي فهمي كه فرق احمدي ن‍ژاد با زنگنه چيست ؟خوب است هر چه امثال شما پشت سر زنگنه ها بگويند بر عظمت زنگنه ها افزوده ميشود.
بدان كه تو از صنعت و تكن.لوژي هيچ نمي فهمي و گرنه عضمت زنگنه در پارس جنوبي است اگر به وزارت نيرو هم نگاه نكنيم.
132168 | ناشناس  - تفکر   |2009-06-03 22:11:33|IRAN - []
نرخ تورم 26درصدی-تعطیلی پروژه های زیر ساختی-آمار غلط ایجاد شغل با پرداخت تسهیلات که صرف دلال بازی و واسطه گری گردید- انحصاری شدن تسهیلات برای عده ای معدود بر خلاف شعارهای دولت ( من خودم بانکی هستم و به عینه این مساله رو دیدم) - تضعیف بخش خصوصی و توان اشتغال آفرینی آ ن با دادن پروژه ها به سپاه - ادم افشای نام مفسدین بر خلاف وعده های داده شده و .....
متاسفانه این دولت با وارونه جلوه دادن مسایل و شعار های پوپولیستی به فریب مردم پرداخت .
شما که از احمدی نژاد حمایت می کنید فقط از آشنایان خود در کارخانجات و سیستم بانکی و تولید کنندگان بخش کشاورزی و ... (و نه از اطلاعات سایتها و حامیان سایر کاندیداها) وضعیت اقتصادیشان را سوال کنید مطمین هستم اگر از طیفی نباشید که از این وضعیت سو استفاده می کنین حتماً به فکر فروخواهید رفت.
134454 | مصطفي   |2009-06-05 13:34:25|IRAN - []
واقعا براي شما با چنين تفكري متاسفم احمدي نژاد هم با اين فكر اشتباه همه مديران خدوم رو بيرون ريخت دوست عزيز ميدانستي زنگنه كه 20 سال در اين كشور وزير بوده تا پايان دوره وزارتش اجاره نشين بوده متاسفم كه فريب عوامفريبي هاي اين رييس جمهور رو ميخوريد فقط همين
134769 | ناشناس   |2009-06-06 02:20:17| - []
برادر یا خواهر ناشناس ببین این جوونی که شما داری میگی چقدر نا امید شده از آینده که همه هیجان و انرژی خودش رو صرف کسی میکنه که نمیشناسه
عزیز من این موج سبز موج حمایت از موسوی بطور خاص نیست
این موج اعتراض به دروغ پردازی خرافه پردازی و بقول ما جوونها توهم هستش که داره خیلی آرام (لایت) ایران رو سبز می کنه
خرقه تزویر اونجا نمایان میشه که حرف از امام زمانی بزنیم که می دونیم از دروغ بیزاره و باز میگیم پارسیان رو ما شروع کردیم
خرقه تزویر اونجا نمایان میشه که حرف از این بزنیم که بگیم کشورهای دیگه برای برنامه ریزی کسب و کارشون سراغ ما میان اما تو صفحه روزنامه رسمی شرکتها تعداد شرکتهای منحل شده چند برار شرکتهای ثبت شده است
خرقه تزویر اونجا نمایان میشه که ما حرف از جوون ها می زنیم اما در زمان همون میری که شما میگی اهل تزویره بهترین و فهمیده ترین جوون ها جونشون رو کف دستشون می ذاشتن و می رفتن جنگ اما الآن بالغ بر 70% تحصیل کرده های ما و نوابغ ما میخوان از ایران برن
خرقه تزویر اونجاست که دم از ولایت مداری بزنیم و بعد از صحبت های رهبر دوباره شروع کنیم و تهمت بزنیم
ویل للمکذبین
131681 | ناشناس   |2009-06-03 14:19:37|IRAN - []
مردم مال تو و امثال تو نیستند که فقط وقتی به آنها نیاز دارید میشوند مردم شما، ضمنا اگر این مملکت اسلامی است، کی زمان حضرت علی (ع) ایشان حکومت داران را با رای مردم انتخاب میکرد؟
131746 | ناشناس   |2009-06-03 15:19:08|IRAN - []
پس معني بيعت با آن بزرگوران چيست ؟ چرا بايد همه با ايشان مصافحه كنند؟ در جانشيني حضرت علي همه در كتابها خواندهايم كه پيامبر چگونه با مردان و حتي زنان در اين خصوص بيعت كرد. هر روزگاري راهكار متناسب با خود را نياز دارد.
131772 | ناشناس   |2009-06-03 15:42:00|IRAN - []
خوشخالم که سایت الف کم کم دارد به جلو بودن موسوی اعتراف می کند
131478 | ناشناس   |2009-06-03 12:44:44|IRAN - []
طرفداران موسوي و كروبي با حمايت هاشمي رفسنجاني به دنبال به آشوب كشيدن كشور و انقلاب مخملي اند. اين وسط محسن رضايي هم ..و آمده تا بخشي از رأي احمدي نژاد را تصاحب كنه. خيلي دنياي عجيبيه. كروبي بهتره .. و كراوات بزنه. موسوي هم نمي دانه داره چگونه تيشه به ريشه خودش مي زنه. احمدي نژاد هم كه به ورد هاي مشايي دل خوش كرده. چه شود!
131698 | ناشناس   |2009-06-03 14:33:35|IRAN - []
انقلاب مخملی یعنی چه؟!
131483 | ناشناس   |2009-06-03 12:16:46| - []
به نظر میاد سایت شما هم بالاخره برخی حقایق رو فاش می کنه و از حالت انفعالی در میاد.
131488 | ali   |2009-06-03 11:41:16|IRAN - []
با سلام اگراقاي احمدي نژادنسبت به گراني سرسام اوركنوني راه حل نداشته باشد متاسفانه كار سخت خواهدشد(اي كاش ايشان براي رفع مشكلات ازقبيل گراني مسكن وتورم خانمان سوزبااهل فن مشورت مي نمودالبته حسب اضطرار به ايشان راي ميدهيم)
132141 | محمدرضا.ش   |2009-06-03 21:10:15|IRAN - []
تاسف برای شمایی که مشکلات پیش آمده توسط احمدی نژاد را می دانی اما میگویی بخاطر اضطرار به او رای می دهی.
132189 | Hva   |2009-06-03 22:53:29|UNITED STATES - []
مشکل اینجا است که آقای احمدی نژاتد اصلا قبول ندارد که در ایران گرانی مسکن و تورم خانمان سوز وجود دارد. ایشان میگوید وضع اقتصادی مملکت در وضع مطلوبی است و بهتر از دولتهای قبلی است. با اینحال شما چگونه انتظار دارید که وی برنامه ای برای بهبود اقتصاد داشته باشد؟ شما هم اگر مانند ایشان وضع موجود را میپسندید و خود را در قله های رفیع اقتصادی حس میکنید به ایشان رای دهید.
131495 | ع.امینی  - پس از مناظره   |2009-06-03 11:44:54| - []
مطمئن باشید در تمام شهرهای بزرگ اقای موسوی پیش است و این امار پس از مناظره و افشای امار غلط جناب دکتر بیشتر هم می شود.
131514 | ناشناس   |2009-06-03 11:54:06| - []
تجربه نشان داده است كه نظر سنجي ها طيف خاصي را رسد ميكند و لذا همواره خطاي زيادي دارند بعنوان مثال بازنشستگان و مناطق پايين شهر و روستاييان در اين نظر سنجي ها لحاظ نمي شوند
131713 | حسن   |2009-06-03 14:46:32|UNITED KINGDOM - []
رصد را با ص می نویسند نه با س .
131789 | محمود   |2009-06-03 15:50:23|IRAN - []
ما به كجا ميرويم آيا فراموش كرده ايم شهدايمان چه اهدافي داشته اند.انقلاب اسلامي با چه خون دلها و جانفشاني هائي به ثمر رسيد؟آيا متوجه هستيم با اين تخريب ها تمامي اين 30 سال را بدست خودمان نابود مي كنيم ؟در اين كه در اين 30 سال كاستي ها/ناكامي هاو كوتاهي هائي به وقوع پيوسته است حرفي نيست اما در امر حكومت داري و سياست اين وقايع امري اجتناب پذير است و البته در مواردي هم مي توانستيم بهتر عمل كنيم.بياييم يك بار ديگر و عميق تر به 30 سال گذشته نظري بيانداريم و اتفاقات آن را با توجه به شرايط زماني تحليل كنيم .و به ياد داشته باشيم كه مخالفين انقلاب و نظام جمهوري اسلامي همواره اين جمله را ورد زبان خود داشته و دارند"نظام جمهوري اسلامي جز فلاكت و خرابي هيچ دستاوردي براي ملت ايران نداشته است."انتقاد به عملكردها مفيد است و براي اصلاحات سياست ها و تدوين راهكارهاي جديد لازم اما تخريب هرگز.
131981 | مهدي   |2009-06-03 18:30:44|IRAN - []
آيا ارزشهاي انقلاب فقط به درد فيلم تبليغاتي مي خورد؟
131522 | چای نت  - نظر سنجی   |2009-06-03 11:57:58|IRAN - []
با توجه به اینکه کلیه نظریه پردازان به این نکته توجه دارند که نظر سنجی در ایران هیچ وقت جواب نداده و بخصوص در امر انتخابات اصلا جواب نداده و بیشتر باعث سردرگمی میشود.
لذا با توجه به این امارها شاید آقایان کروبی و رضایی رای آوردند.خدا رو چه دیدی
مردم ایران مردمی دقیقه نود هستند و بیشتر جوی
اگر موج دقیقه 89 برای هر کاندیدا قوی تر باشد ملت سوار بر آن موج میشوند.
حالا باید دید کدام کاندیدا موج قوی تری را میفرستد.
131527 | علی   |2009-06-03 12:01:50|IRAN - []
با سلام
شما که یک سایت منصوب به اصول گرا هستید در نتیجه بیشترین مراجعه کنندگانتان از طیف اصول گرا می باشند . به خوبی مشاهده میکنید که در نظرات مراجعه کنندگان بیشترین اقبال با میر حسین موسوی می باشد .جای بسیار تعجب است که این همه اشتیاق نسبت به میر حسن می بینید ولی دم از نظر سنجی به نفع احمدی نژاد می زنید ولی باز خوب است که شما نسبت به هم خطی های تند روتان انصاف بیشتری داریدو گویا به باور اکثریت مردم نزدیک می شوید
132053 | ناشناس   |2009-06-03 19:33:55|CANADA - []
موافق نیستم. سایت الف هرچند مدیرانش اصول گرا هستند، تا حد بسیار خوبی بی طرف رفتار کرده و فضای بحث جدی بسیار خوبی بوجود آورده، من سایت اداره شونده توسط اصلاح طلبان شبیه الف، سایت اصلاح طلبی که با این کیفیت امکان تضارب آرا را فراهم کرده باشد، نمی شناسم. برای همین با این نظر که اکثر خوانندگان سایت اصول گرا هستند موافق نیستم.
132195 | Hva   |2009-06-03 23:00:56|UNITED STATES - []
با اینکه من خود را بیشتر اصلاح طلب میدانم تا اصولگرا ولی بنظرم سایتهای خبری منتسب به اصولگرایان از تعادل و تسامح بیشتری برخوردارند تا بنگاههای خبری اصلاح طلبان. بارها به آنها سر زدم ولی چیزی جز تعریف و تمجید از خودشان نیافتم. دقیقا همان روشی که شیخ کروبی در مناظره با دکتر رضایی داشت. با اینحال از سایت الف تشکر میکنم که فضای مناسبی را برای تبادل آرای مردم بوجود آورده اند.
131534 | دادمهر   |2009-06-03 12:04:04|IRAN - []
ایشان در کردستان فقط اسم اقای احمدی نژاد رو نگفتند....!
131651 | عظیمی   |2009-06-03 13:41:27|IRAN - []
چرا اینگونه قضاوت میشود؟ آیا موسوی اشراف گراست یا رضایی؟ چند مسئول داریم که در سطح رئیس فرهنگستان هنر باشد و خودروی سواری اش پراید باشد؟
131770 | ناشناس   |2009-06-03 15:41:59|IRAN - []
دوست عزيز چند مسئول داريم كه در سطح رئيس جمهور باشد و به مناطق محرومي چون روستاها برود و پژوي 504 مدل 1977 سوار شود
132091 | رضا  - باید دید   |2009-06-03 20:20:34|MALAYSIA - []
دوست عزیز من کارمند نهاد ریاست جمهوری هستم، و محل کارم بسیار به محل زندگی آقای احمدی نژاد نزدیک است. در طی این 4 یال هرگز ایشان را د ماشینی کمتر از پرشیا ندیدم و همواره با یک یا دو ماشین اسکوبت فاصله کوتاه (حدود200 متر تا محل کار شان) را میپیمایند. لازم به ذکر است که این محدوده کاملا حفاظت شده است.
133927 | ستاره   |2009-06-04 14:11:03|IRAN - []
بابا یه خورده واقع بین باشید تو رو خدا.... خب معلومه... رئیس جمهور یک کشور 80-70 میلیونیه..... وقتی بچه سرمایه دارها ماشین های 200 میلیونی سوار میشند میخواهید رئیس جمهور مملکت ما سوار پیکان 47 بشه؟/
134445 | کامران   |2009-06-05 13:14:31|IRAN - []
ایشان با سوار شدن پژو 504 هم به آلودگی هوا می افزایند هم احتمالا در آمد نه چندان ناچیز خود را خرج چه می کنند خدا می داند. بنده خدا، حقوق شهردار و استاد دانشگاه روی هم می دانی چقدر می شود؟ ای وای بر این ... شما را به خدا کمی سرتان را در اعداد ببرید. الان هر استادیار دانشگاه دارای وضعیت مالی مناسبی است. کمی مطالعه کنید.
131679 | علی   |2009-06-03 14:16:11|IRAN - []
همانکه نگفتند و معیار دادند مصداق واقعی معیارها آقای موسوی بود که متاسفانه با شلوغ کردن طرفداران کاندیدای در قدرت رسانه ای این معیارها بنا حق مصادره شد
131780 | ناشناس   |2009-06-03 15:47:19|IRAN - []
بله واقعا مصداق موسوي بود تا آن اظهار نظر جالبش در اين خصوص كه تا وقتي تورم هست چرا بايد در خصوص فلسطين موضع گيري كنيم يا اينكه ما تا وقتي مشكل اقتصادي داريم چرا بايد ادعاي مديريت جهان را كنيم....جالب است با اين ايده ها مدعي فرزند امام (ره) بودن را هم دارد آيا امام در دوران جنگ و تنگدستي كشور به جهانيان پيام نمي فرستاد؟ در وران جنگ و تنگدستي كشور كه با احتكار و تورم ترور و مسائل داخلي روبرو بوديم امام (ره) روز قدس را بنا نهاد حالا اين آقا مي گويد تا مثلا گوجه فرنگي گران است ما با فلسطين كاري نداريم ايشان با اين ديدگاه مي خواهد عزت كشور را در مجامع جهاني حفظ كند كما اينكه دوستان شفيق ايشان در آغاز بحث هسته اي در مجلس ششم سخن مي گفتند كه ما انرژي هسته اي مي خواهيم چه كار كنيم ما نفت داريم و گاز بهديگر انرژي ها نياز ينداريم حالا اوباما دغدغه هاي انرژي ايران را مشروع مي داند
131709 | ناشناس   |2009-06-03 14:41:16|IRAN - []
سایت الف نباید این قبیل مسائل را اینگونه مطرح کند. رهبری چند روز قبل از سفر کردستان تحت عنوان عیادت از پدر موسوی به منزل آقای موسوی تشریف برده بودند ضمنا در سخنرانی ابتدای سال گفتند که به دلیل حجم بالای تخریب از این دولت بیشترین دفاع را داشته اند. این مسایل دلیل نمی شود که ایشان از کسی حمایت می کند.
131535 | ناشناس   |2009-06-03 12:04:09|IRAN - []
از سایت الف و دیگران که سایتی را اداره میکنند خواهش می کنم دست از سر رهبری بردارند و نظرات خود را بنویسند دیگر شورش را در آورده اند آنانند که مطیع ولایت فقیه در همه زمان هستند نه یک دوران خاص می دانند که به چه کسی رای بدهند ای انسانها مرگ هر لحظه در کمین است آنجا از حق و باطل می پرسند نه جناحا ببینید می توانید جوابگو باشید
131604 | ناشناس   |2009-06-03 12:56:40|IRAN - []
موسوی را مردم بعنوان یک کوپن فروش میشناسند و احمدی نژاد مردی از جنس مردم شما پیش گوئی نفرمائید
131894 | ناشناس   |2009-06-03 17:14:16|IRAN - []
سایت الف قبلا نظرهای حاوی توهین رو چاپ نمی کرد ، حالا چی شده ؟

آقای عزیز ادب رو رعایت کنید
132145 | محمدرضا.ش   |2009-06-03 21:19:31|IRAN - []
کوپن فروشی برای آن بود که احمدی نژاد مردمی به این سن و سال برسد.
132198 | Hva   |2009-06-03 23:07:15|UNITED STATES - []
من خودم در خانواده ای بودم که در زمان جنگ و آن شرایط اقتصادی بدون کوپن امکان زندگی کردن نداشتیم. این یکی از برجسته ترین کارهایی است که موسوی انجام داده است و علت آن این است که ایشان نخواست با نادیده گرفتن اوضاع ویژه اقتصادی و سرپوش گذاشتن بر آن با آمارهای غلط خود و مردم را فریب دهد.
131734 | مهدي  - سخنان رهبري ديدار با مردم ك   |2009-06-03 15:07:05|IRAN - []
"چيزهائى را كه انسان ميشنود، باور نميكند كه از زبان نامزدها و آن كسانى كه دنبال اين مسئوليتها هستند، از روى صدق و صفا خارج شده باشد. گاهى انسان حرفهاى عجيب و نسبتهاى عجيبى ميشنود. اين حرفها مردم را نگران ميكند؛ كسى را هم به گوينده‏ى اين حرفها دلبسته و علاقه‏مند نميكند! نامزدهاى محترم توجه داشته باشند: اذهان عمومى را تخريب نكنند. اين همه نسبت خلاف دادن به اين و آن، تخريب كننده‏ى اذهان مردم است؛ واقعيت هم ندارد؛ خلاف واقع هم هست. بنده كه از همه‏ى اين آقايان اوضاع كشور را بيشتر ميدانم و بهتر خبر دارم، ميدانم كه بسيارى از اين مطالبى كه بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع كشور و وضع اقتصاد و اينها ميگويند، خلاف واقع است؛ اشتباه ميكنند. ان‏شاءاللَّه اشتباه است."
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=6642
132149 | محمدرضا.ش   |2009-06-03 21:21:11|IRAN - []
راست می گویی دوست من، منهم اگر ماهیانه حقوق میلیونی داشتم می گفتم اقتصاد خوب است.
131740 | مهدي  - در ديدار مردم بيجار:   |2009-06-03 15:13:31|IRAN - []
كسانى با رأى ملت سر كار نيايند كه در مقابل دشمنان بخواهند دست تسليم بالا ببرند و آبروى ملت ايران را ببرند. كسانى سر كار نيايند كه بخواهند با تملق‏گوئى به غرب، به دولتهاى غربى، به دولتهاى زورگو و مستكبر، به خيال خودشان بخواهند براى خودشان موقعيتى در سطح بين‏المللى دست و پا كنند. اينها براى ملت ايران ارزشى ندارد. كسانى سر كار نيايند كه دشمنان ملت ايران طمع بورزند كه به وسيله‏ى آنها بتوانند صفوف ملت را از هم جدا كنند، مردم را از دينشان، از اصولشان، از ارزشهاى انقلابى‏شان دور كنند. ملت بايد آگاه باشد. اگر كسانى بر سر كار بيايند كه در مراكز گوناگون سياسى يا اقتصادى به جاى اينكه به فكر ادامه‏ى راه امام و ارزشها و اصول ترسيم شده‏ى به وسيله‏ى امام باشند، به فكر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستكبر بين‏المللى باشند، براى ملت ايران مصيبت خواهد بود. اين آگاهى براى ملت لازم است.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=6934
131741 | مهدي  - در ديدار اساتيد و دانشجويان   |2009-06-03 15:14:24|IRAN - []
ما افتخار ميكنيم كه ملت ما، دولت ما، مسئولين ما، جوانان ما و فرزانگان ما در همه‏ى اين سالها نسبت به اين قضايا بى‏تفاوت نبودند؛ اعلام موضع كردند، ابراز نفرت كردند. اين روحيه را ملت ايران نبايد از دست بدهد. اين روحيه را از دست ندهيد؛ بخصوص شما جوانها. يك عده‏اى ميخواهند مطلب را واژگونه نشان بدهند؛ اعتراض ميكنند آقا! چقدر ميگوئيد مرگ بر فلان، مرگ بر فلان. اعتراض ميكنند چرا جنايات آمريكا را يا صهيونيستها را يا هم‏پيمانانشان را در تريبونهاى جهانى علنى مطرح ميكنيد. بايد مطرح كرد، بايد گفت. ملتها درس ميگيرند. من به شما بگويم اين را - اگر چه نميتوانيم اين را اثبات بكنيم اما من ميدانم، اين را بالعيان مشاهده كردم - برخى از كشورهاى استقلال يافته و آزاد شده - از جمله يكى از كشورهاى معروف آفريقا - از ايران الگوگيرى كردند؛ همان روشى را كه در دوران انقلاب در ايران اعمال شده بود، آن روش را به كار بردند. اين جا بهشان گفته شد. سران انقلابيونشان آمده بودند اين جا؛ به آنها گفته شد كه امام از اين روش استفاده كرد؛ رفتند و همان روش را اعمال كردند و توانستند استقلال بگيرند و توى كشور خودشان، آپارتايد را نابود كنند.
امروز و در دوران عظمت اسلام، سربلندى نظام اسلامى و سربلندى ملت ايران به خاطر مواضع ضد استكبارى‏اش، آدم مى‏بيند اگر كسى در تريبونهاى جهانى در مقابل آمريكا و اسرائيل و صهيونيسم و هم‏پيمانانشان بايستد و صريح حرف بزند، يك عده‏اى اين جا خجالت ميكشند! دست به دست هم ميمالند وميگويند: آقا! آبرويمان رفت! مثل همان خجالت كشيدنى كه در دوران طاغوت، از نماز خواندن يكى ميبردند. چرا خجالت بكشيم؟! مواضع صريح ملت ايران - و بخصوص جوانها - در مقابل ظلمها و ستمهاى بين المللى هرگز نبايستى متوقف بشود.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=6917
132061 | ناشناس   |2009-06-03 19:38:58|CANADA - []
فکر نمی کنم بیان نظرات رهبری کار اشتباهی باشد. فکر کنم بهتر است که به جای تعبیر سخنان رهبری به آنچه دلمان می خواهد سعی کنیم سخنان ایشان را درک کنیم.
131546 | محمد  - نه به تحريم   |2009-06-03 12:15:30|IRAN - []
با توجه به قرائن موجود ان شاءالله انتخاباتي با مشاركت حداقل 80% مردم خواهيم داشت!
فكر مي كنم با مشاهده وضع موجود همه فهميده اند تحريم جواب نمي دهد
بايد در انتخابات شركت كرد و مطالبات خودمان را گام به گام عملي كنيم!
به اميد ايراني آباد و آزاد
131558 | ناشناس   |2009-06-03 12:25:32|IRAN - []
رهبری فرمودند: "به کسی رای بدهید که اشراف گرا و ...... نباشد" آیا این خصوصیات شامل حال آقای موسوی نمیشود؟
131786 | ناشناس   |2009-06-03 15:48:56|IRAN - []
شما به ستاد ايشان و هزينه هايي كه مي گويد حدود 10 ميليارد مي شود نگاهي بياندازيد بعد بگوييد اشرافي گري و اشرفيت جديد در كنار وي هستند يا نه
133087 | ناشناس   |2009-06-04 03:32:46|IRAN - []
دارندگی و برازندگی
131881 | ناشناس   |2009-06-03 17:01:07|IRAN - []
چند كامنت بالاتر عين جملات رهبري درج شده. بد نيست نگاهي بيندازيد
131572 | محمد   |2009-06-03 12:31:48|IRAN - []
هرچقدر حجم تخريب ها بر عليه آقاي احمدي نژاد بيشتر شود راي ايشان بالاتر خواهد بود. فعاليتهاي تبليغاتي مردمي در حمايت از احمدي نژاد از يكي دو روز گذشته مويد اين مطلب است.
131582 | ایرانی   |2009-06-03 12:40:19|IRAN - []
نظرسنجی های اینترنتی بسیار آسان هستند و در عین حال امکان تقلب در آنها بالاست.
در سفرهای آقای احمدی نژاد به نقاط مختلف کشور انصافاً استقبال پرشوری مشاهده شده و این نشون می ده که ایشون هنوز محبوبیت خودشونو دارن.
موج تبلیغاتی که موسوی ایجاد کرد در حال افوله چون با صداقت و راستی همراه نبود.
این وسط هم مسائلی رو شده که باعث ناراحتیه طرفدارا شده، مثلاً اینکه آقای موسوی با مدرک فوق لیسانس معماری در دانشگاه تربیت مدرس عضو هیئت علمیه گروه علوم سیاسیه و تعداد زیادی از دانشجویان دکتری رساله خودشونو تحت راهنمایی ایشون انجام د ادن که واقعاً جای سوال داره.
132150 | محمدرضا.ش   |2009-06-03 21:24:55|IRAN - []
نظر شما اینست که ایشان دانشجویان خود را نزد دکتر کردان! بفرستند.
131591 | مهدی  - استاد جامعه شناسی   |2009-06-03 12:46:43|IRAN - []
پیش بینی من رخ دادن یک اتفاق غیرمنتظره است. من معتقدم آقای رضایی در حال حاضر بیشترین رشد را دارد ولی هنوز آرایش کم است. من معتقدم بعد از مناظره با آقای موسوی و بعد از آن آقای احمدی نژاد آرای آقای رضایی بشدت رشد خواهد کرد و طرفداران منصف و واقع بین آقایان موسوی و رضایی به سمت او کشیده خواهند شد.
آقای کروبی نیز که رای های خوبی داشت بشدت دچار افت رای شده است و دلیل اصلی برنامه ها و مستند تلویزیونی و کادر بدسابقه وی است.

همانطور که میدانید پیشنهاد مناظرات را آقای رضایی مطرح کرد و بیشترین سود را ایشان از این مناظرات خواهند برد.

تجربه نشان داده است مردم عام از تبلیغات و هیاهوی بیش از حد ( چیزی که در مورد آقای موسوی و کروبی صدق میکند ) بیزارند و به این مساله روی خوش نشان نمیدهند. طرفداران این دو بیشتر دانشجو و در شهرهای بزرگ هستند و به همین دلیل جنب و جوش زیادی از خود نشان می دهند.

از این رو معتقدم هرچه به انتخابات نزدیک شویم محسن رضایی که کمترین تبلیغات را دارد مورد توجه بیشتری قرار میگیرد چون بی حاشیه تر است و مردم از طریق صدا و سیما روز به روز بیشتر با نظریات وی آشنا میشوند.

به نظر من انتخابات به دور دوم کشیده میشود و نتیجه پایانی اینگونه است:

1- آقای احمدی نژاد
2- آقای محسن رضایی
3- آقای موسوی
4- آقای کروبی

و هرکس که با آقای احمدی نژاد به دور دوم برود قطعا پیروز است.
131853 | مهدی امیری مقدم   |2009-06-03 16:43:22|IRAN - []
حاجی شما نماینده بازتاب یا همون تابناک نیستی احیانا ؟
132176 | علیرضا  - Forecasting   |2009-06-03 22:23:29|BELGIUM - []
یکی در میون با هات موافقم. من فکر می کنم در پایان دور اول نتایج شمارش آرا به شکل زیر خواهد بود:

1- آقای موسوی
2- آقای احمدی نژاد
3- آقای محسن رضایی
4- آقای کروبی

این در صورتیه که رضائی همچنان در مناظراتش قوی ظاهر شه. البته شخصا دوست دارم ایشون با موسوی به دور دوم راه پیدا کنه.

کروبی هم به دلائلی که در بالا اشاره شد همچنان در حال ریزش آراست مگر اینکه با چهره ای قویتر وارد مناظرات بشه که من به شخصه این رو جزو ضعف های شخصیتی کروبی می دونم و فکر می کنم ایشان با بزرگترین و برجسته ترین مشاورین هم نتونن مطالب رو به زیبائی و زیرکی رضائی همراه با متانت ارائه کنند.


این هم پیش بینی یک ایرانی از بلژیک در پایان هفته دوم تبلیغات می باشد.
131605 | عليرضا   |2009-06-03 12:57:05|IRAN - []
كاش اقاي توكلي نظر خود را در رابطه با انتخابات اعلام مي كردند
131611 | ناشناس   |2009-06-03 13:00:42|IRAN - []
با سلام
توی شهری که من زندگی میکنم عکس های آقای موسوی رو زیاد میبینم ولی باهر کی (مردم عادی) صحبت میکنم میگه به احمدینژاد رأی میدم والله نمیدونم چی میشه
راستش یه چیز عجیبی هم برا خودم پیش اومد سوار ماشین بودم یکی اومد جلوی من رو گرفت و یه عکس میر حسین بهم داد گفت ده هزار تومان بهت میدم بزن به ماشینت!
من که این پولها از گلوم پایین نمیره و نگرفتم ولی خیلی عجیب بود برام
131768 | حسين گرجي   |2009-06-03 15:40:22|IRAN - []
همه مي دانند موسوي از اين پولها ندارد حالا اگر ديگري اين كار را كرد شما آن پول را بگيرييد و با خيال راحت بخوريد نوش جانتان بعد هم عكس را بكنيد و منتظر نفر بعد باشيد روز انتخابات هم به هر كسي دلتان مي خواهد بدون احساس مديون بودن راي بدهيد و بدانيد آنچه گرفته ايد حقتان بوده و بس
133940 | ستاره   |2009-06-04 14:15:03|IRAN - []
شاید موسوی از این پولها نداشته باشه ولی هاشمی و.... دارن که بهش بدن!
132185 | دوست امیر   |2009-06-03 22:37:49| - []
خوب اینکه معلومه طرف عاشق و طرفدارموسوی بوده و ماشین نداشته خواسته با پول خودش از ماشین شما استفاده کنه .شما خودتو ناراحت نکن آنقدر آدم علاقه مند هست که پول خرج کردن خیلی بی معنیه
به جاش خودم شاهد بودم که تعداد زیادی از دانشجویان سبز پوش علم و صنعت با تشکیل زنجیره انسانی به طول 1 کیلومتر،حداقل 2000 ماشینو در شرق تهران تشویق به نصب پوستر کردند و رانندگان هم استقبال می کردند
131612 | ناشناس  - عدم كار آمدي دولت نهم   |2009-06-03 13:01:19|IRAN - []
بر اساس اصول علمي و تجربه شده بشري مديريت يعني برنامه ريزي سازماندهي اجرا ونظارت .و ما ايراني مسلمان ميخواهيم رييس جمهور براي مديريت بر كشور خودمان با حفظ اصول و ارزشهاي اسلام و ايران انتخاب كنيم.لذا افرادي كه در 4 سال گذشته نشان داده اند كه توانايي مناسبي را براي مديريت بر متابع كشور در حاليكه نه شرايط ابتداي انقلاب.شرايط جنگ نابرابر نظامي و نبودن كادر مديريتي مشابه زمان پيروزي انقلاب وجود نداشته است شايسته پست رييس جمهوري نميباشند.
131613 | ناشناس   |2009-06-03 13:04:40|IRAN - []
در اواخر دوره خاتمی دانشمندان هسته ای کشور به علت بیکاری سرخورده شده بوند و عده ای از آنها به کشورهای دیگر مهاجرت کردند. اما در دولت کریمه آقای احمدی نژاد بعلت ارج نهادند به کارهای آنان و شروع مجدد فعالیت های هسته ای قله های علم و دانش را یکی یکی فتح کردند.
131643 | محمد  - موسوی و رهبری   |2009-06-03 13:26:44| - []
به نظر من جناب موسوی در شرائط فعلی بیش از سایر کاندیداها از رهبری مایه گذاشته است و تصاویر منتشر شده و همچنین تاکیدهای فراوان در سخنرانی ها نیز دلیل این استفاده تبلیغاتی است.
بهتر است مدیریت الف هم در نقل خبر جانبدارانه عمل نکند.
اینکه نوشتید مقام معظم رهبری از تخریب موسوی و ... صحیح نیست و این موضوع را به اذهان متبادر می سازد که ایشان بر عدم تخریب موسوی توجه ویژه دارند در حالی که اینگونه نیست و حضرت ایشان با اصل تخریب در تبلیغات انتخاباتی مخالفند و از آن منع فرمودند.
131661 | ناشناس   |2009-06-03 13:55:42|IRAN - []
روزی ابوسعید ابالخیر اعلام کرد که می خواهد با مردم از پیشگوییهای ستارگان در مورد وقایع سال بعد سخن بگوید. ساعتی نگذشت که مردم همه گرد او جمع شدند. آنگاه شیخ گفت: ستارگان می گویند که سال بعد هم مانند امسال و همه سالها همان خواهد شد که خدا می خواهد.
131690 | حسين   |2009-06-03 14:28:17|IRAN - []
آقاي توكلي تو را به خدا راجع به بنزين 28 توماني اظهار نظر بفرما !آمار و ارقام و نظر سنجي رو بي خيال !
131694 | حسن   |2009-06-03 14:31:36|IRAN - []
با سلام
از سایت اصولگرای الف بعید بود از رهبری خرج کنند آنهم با لفظ اینکه شنیده شده است اگر مایل به حمایت از موسوی هستید لطفا از رهبری مایه نگذارید
131696 | ناشناس   |2009-06-03 14:31:44|IRAN - []
اقا جنك بين فقر وغنا است به چپ وراست واصولگرا واصلاح طلب ربط ندارد فقرا حول احمدي نژاد جمع شده اند واغنياي حول موسوي حال نتجه به راحتي قابل بررسي است
131777 | حسين گرجي   |2009-06-03 15:44:36|IRAN - []
از نظريه هاي كيهاني مي دهيد! من معتقم قشر تحصيلكرده و مطلع در يك سمت و قشر كم سواد و عوام بيشتر در سمت ديگر است حال اينكه اغلب كم سوادان فقرا هستند طبيعي است و تقصير ما و يا ديگري نيست
131708 | يك خبرنگار پارلماني  - امان از دروغ‌بافي‌هاي الف   |2009-06-03 14:40:36|IRAN - []
«برخي فعالان سياسي خارج از ستادهاي چهارگانه نگران سوء استفاده ستادها از جايگاه و نظر رهبري به نفع خودشان هستند. هفته گذشته شنيده شده رهبر انقلاب از برخي تلاش‌ها براي تخريب آقاي موسوي و ديگر نامزدها شديدا اظهارنارضايتي كرده‌اند.»
سايت الف با تنظيم اينگونه گزارش‌ها به عنوعي از جايگاه رهبري سوءاستفاده مي‌كند.
جدا يك سئوال از الفي‌ها دارم، آيا شما معتقديد رهبري لجن‌پراكني موسوي و كروبي و حاميانشان عليه احمدي‌نژاد را نديده و فقط از تخريب(!) موسوي شديدا ناراضي هستند؟ نمي‌دانم گردانندگان الف مردم را چي فرض كردند كه اينطور دروغ‌بافي مي‌كنند.
خطاب به آقاي توكلي:
چرا از ديدار خصوصي يك ماه پيش خود با رهبري كه در آن ايشان از شما خواسته بودند تا نيمه پر ليوان در دولت احمدي‌نژاد كه اتفاقا خيلي بيشتر از نيمه خالي آن است را ببينيد و دست از تخريب دولت برداريد، نمي‌گوييد تا ما هم استفاده كنيم.
131743 | ahmadi nejad   |2009-06-03 15:15:42|CYPRUS - []
az in ke tavakoli nashan dad bi tarafe khorsand shodim
131754 | منصور   |2009-06-03 15:28:51| - []
بعد از گذشت 4 سال از عمر یک دولت اصول گرا و مجلس اصول گرا ( وجه غالب آن ) هنوز ملت ایران نمیدانند این اصول مورد نظر آقایان اصول گرا چیست؟
آیا راستگویی ، صداقت ، شفافیت ،تقدم منافع ملی بر منافع حزبی و باندی و گروهی ، احترام به حقوق شهروندی ، مبارزه با ریشه های فقر و فحشا و فساد ، شایسته سالاری ، عدم وارد کردن تهمت و افترا به دیگران قبل از اینکه جرمشان توسط مراجع قضایی به اثبا رسیده باشد ، عدم نفی زحمات مسئولان گذشته در زمینه رشد و توسعه کشور ، مبارزه با فامیل بازی و ..... اصول هستند یا نه ؟ اگر بلی باید پرسید کارنامه این دولت در رابطه با رعایت اصول فوق در 4 سال گذشته چیست ؟
چگونه می توان ادعای اصول گرایی داشت و از وضع موجود و عملکرد 4 ساله این دولت به ظاهر اصول گرا دفاع کرد؟ آقای توکلی در این یک هفته باقی مانده تا انتخابات ، حداقل دین خود را به اصول گرایی ادا کنید و به مردم ایران شفاف و صریح بگویید که از وضع موجود مانند مردم شریف ایرا نارضی هستید و عملکرد این دولت را بر خلاف موازین اصول گرایی میدانید.
131897 | ناشناس   |2009-06-03 17:18:25|IRAN - []
شما نماينده ملت ايران هستي كه اين طور نظر ميدهيد؟ ملت ايران نظرش را 22 خرداد خواهد گفت
131961 | ناشناس   |2009-06-03 18:15:14|IRAN - []
ضربه اي كه احمدي نژاد به اصولگرايي زد هيچ دشمني نزده من يك اصولگراي تند هستم . براي دفاع از حريم اصولگرايي به رضايي راي ميدهم. اصولگرايي با دروغ جمع نمي شود.
131769 | رحمان  - فکر قیامت هم باشیم   |2009-06-03 15:41:53| - []
دوستان عزیز
این چهار روز انتخابات هم می گذرد. آخرت خودتان را به دنیای دیگران نفروشید. تهمت نزنید، آبروی دیگران رانبرید. هر حرف و کلمه ای که می گوییم فردای قیامت باید جواب بدهیم.
از آقای توکلی که مثل همیشه مثل یک مسلمان معتقد به قیامت باصداقت انتخابات را شفاف پیگیری می کنند متشکرم. خداوند عزت ایشان را زیاد کند.
131771 | حسین  - بسیجی   |2009-06-03 15:42:00|IRAN - []
من یک سئوال دارم ، وآن اینکه آقای احمدی نژاد وقتتیکه برای تبلیغات انتخاباتی به استانها و شهرها ویا رادیو و تلویزیون میروند ، عده ای ازقبیل آقایان کلهر ، جوانفکر ، استانداران و فرمانداران وهمچنین سایر مدیران دولتی وی را همراهی میکنند . حال با توجه باینکه این آقایان از دولت حقوق میگیرند ، همراهی آنان در موقع فعالیت انتخاباتی آقای احمدی نژاد قانونی است یا خیر ؟ آیا اینکار سوء استفاده از بیت المال محسوب نمیشود ؟
131825 | ناشناس   |2009-06-03 16:18:24|IRAN - []
دوستان مراقب باشند که ممکن است جهت تغییر رای به نفع قدرت های استکباری افراد مامور تخریب بعضی از نامزدها باشند.
131827 | مهدی امیری مقدم  - متاسفم   |2009-06-03 16:19:10|IRAN - []
برای شما متاسفم مسئولین الف که نوشته حامیان موسوی رو اینطور چاپ می کنید ...
حتی اگر آمار ها که گفتید درست باشه ، نحوه نوشتن کاملا مشخص بود که به نفع آقای موسوی نوشته
واقعا براتون متاسفم که مشکلاتتون با دولت اینطوری چشمتونو بسته
و شما آقای توکلی حواستون بیشتر باشه که تو سایتی که منتسب به شما هست چه اتفاقاتی میفته
131848 | محمد   |2009-06-03 16:39:11|IRAN - []
دروغ اگه بد هست باید برای همه بد باشه نه برای یه نفر
آقای موسوی که داعیه رفتار درست و صداقت را دارند
چرا با مدرک فوق لیسانس معماری در دانشگاه کاملا سیاسی تربیت مدرس سر در اتاقشان را اینچنین مزین کرده اند
دکتر میر حسین موسوی
علوم سیاسی
معماری چه ارتباطی با علوم سیاسی دارد
چرا ایشان به عنوان مشاور عالی تحصیلات تکمیلی پای پایان نامه های دکترای علوم سیاسی آن دانشگاهها را امضا می کردند
بعد الان که دیدند وضعیت درام شده است می گویند من دکتر نیستم مهندسم
خسته نباشید برادر
اگر دروغ بد هست در هر شرایطی بد است
131857 | آدم‌زنده   |2009-06-03 16:46:20| - []
بابا خسته شدیم بس که این دعواها رو شنیدیم!
همش می‌گن طرفدارای احمدی‌نژاد می‌ریزن هر کی‌مخالفه رو می‌زنن! به خدا تو تجمع‌هاشون هم می‌گن درود بر موسوی رای ما احمدی!
ولی در طرف مقابل هر چی فحش خواستن تا حالا دادن و اگه نصف شبا برید پارک‌وی می‌بینید چه خبره! تحمل مخالف رو ندارند زده بودند با سنگ چتد نفر رو ناکار کرده بودند!
خودتان قضاوت کنید: به نظر شما کدوم بداخلاقی انتخاباتیه؟
این‌قدر یه طرفه قضاوت نکنید.
132016 | سعيد   |2009-06-03 18:54:45|IRAN - []
قضاوت يكطرفه ؟!
پس خواهش مي‌كنم حتما يك نگاهي به لينك زير بيندازيد كه متعلق به رجانيوز سايت رسمي حامي آقاي احمدي نژاد است
http://rajanews.com/detail.asp?id=30422
"دانشجويان پيروزي احمدي‌نژاد در مناظره تلويزيوني را جشن مي‌گيرند"

آيا طرفداران آقاي احمدي نژاد كه داراي علم غيب در پيروزي ايشان در مناظره هستند كه در اقدامي خودجوش (!) اقدام به برگزاري جشن خواهند كرد

حالا خودتان قضاوت کنید: به نظر شما کدوم بداخلاقی انتخاباتیه؟ كدام رفتار به حاشيه بردن انتخاباته؟ كدام رفتار باعث بروز تنش خواهد شد؟
132032 | محسن   |2009-06-03 19:07:13|IRAN - []
حرفتون کاملا درسته. خود من بارها شاهد برخورد زننده و توهین آمیز طرفدارای میر حسین با احمدی نژادیها بودم! تو یه مورد شاهد کتک خوردن یه دختر چادری توسط همین سبزپوشان به جرم چسبوندن عکس احمدی نژاد رو ماشینش بودم.این برخوردا کم کم داره تاثیر منفیشو رو افکار مردم میگذاره. معلوم نیست میرحسین اگه انتخاب بشه می خواد با این غضنفرا که تعدادشون کمم نیست چیکار کنه؟ اینا که الان اینجوری برخورد می کنن چطور می خوان بعد که اومدن رو کار از آزادی اندیشه دفاع کنن؟
به هرحال امیدوارم نه احمدی نزاد نه میر حسین و نه کروبی رای بیاره!
131861 | لیلا  - مدیریت   |2009-06-03 16:48:55|IRAN - []
به نظر بنده آقای احمدی نژاد انسان سالمی است ولی به درد ریاست جمهوری ایران نمی خورد.
131867 | siyamak   |2009-06-08 00:57:23| - []
man az moghei ke site shoma madrake kordano roo kard man vaghean alaghemand shodam be alef..vali allan mibinam ke shayad oonam tasfiye hesabe shakhsi boode,,, koja ahmadi nejad faghat too tehran pish??
131878 | علی  - مدرک جعلی   |2009-06-03 17:00:21|IRAN - []
آقای توکلی مدرک کردان را اعلام کرد اما مدرک هاوایی 35 نفر از وزرا ، معاونین و مدیران کل دولت اصلاحات را اعلام نکرد !
دکتر نبودن خاتمی را ندید !
به نظر ایشان بیطرف نیستند بلکه با توجه به اختلاف نظر با احمدی نژاد و به قول ناطق نوری به دلیل تحویل نگرفتن آنها ، ایشان جدیدا اصلاح طلب شده اند- حب و بغض تا کجا ! - مبارکه !
آزاد اندیش باش و سانسور نکن
131880 | ايماني  - نگاهي ب پس   |2009-06-03 17:00:36|IRAN - []
راستي مگر هنوز فقير داريم كه از احمدي‌نژاد حمايت كنند. من فكر مي‌كردم آقاي احمدي‌نژاد در اين چهار سال خدمت دولت كريمه ريشه فقر را كنده است. ولي هنوز طرفدارانش از وجود فقرا صحبت مي‌كنند.
خوب اگر قرار بود او با فقر مبارزه كند چهار سال زمان كمي نيست. مي‌شود پرسيد چرا نتوانسته است شعارهاي چهار پيش را محقق كند.
خواهش مي‌كنم به دور از احساساتي شدن كمي دربارة اين سؤال فكر كنيد.
عزت زياد
131891 | مجيد   |2009-06-03 17:13:28|IRAN - []
آقاي موسوي در اين مدت با روش يكي به نعل ويكي به ميخ پيش رفته است اما در مناظره اين موضوع به نفعشان نيست اما آقاي كروبي حرف هايش غلط يا درست هميشه يكي ست و آقاي رضايي به دليل نداشتن شخصيتي كاريزماتيك نمي تواند راي بالايي بياورد به نظرم آقاي احمدي نژاد به چند دليل در همان دور اول راي خواهد آورد : 1-وقتي آقاي حجاريان كه از موسوي حمايت مي كند مي گويد اگر موسوي در مناظره شركت نكند سه بر صفر و اگر شركت كند شش بر صفر شكست مي خورد مي توان تاثير بالاي مناظره را به نفع ايشان فهميد 2-همان گونه كه در خبر آمده راي روستا ها و شهر هاي كوچك كه احمدي نژاد در آن ها به دليل سفر هاي استاني از محبوبيت بالايي بر خوردار است بسيار بيشتر از شهر هاي بزرگ است3- همه مي دانيم كه اينتر نت احمدي نژاد را دوست ندارد مثلا طيف عزيزاني كه از سايت اصولگراي الف ديدار مي كنند اكثرا موافق آقاي موسوي هستند بنابر اين نظر سنجي ها مانند انتخابات رياست جمهوري ومجلس قبلي خيلي به واقعيت نزديك نيست يادتان كه هست در انخابات مجلس هشتم همگان يك اكثريت ضعيف براي يكي از طرفين اصولگرا ويا اصلاح طلب را پيش بيني مي كردند اما نتيجه پيروزي قاطع اصولگرايان بود داستان نظر سنجي هاي رياست جمهوري دوره نهم هم كه احتياج به توضيح ندارد4-هميشه كساني كه در بيرون قدرت هستند به دليل هيجاني كه در گروهشان جاري ست به انتخاب نامزد مورد نظرشان اطبينان دارند و اين باعث مي شود از واقعيت دور شوند اما نكته ديگر در مورد اين خبر اينكه : اگر واقعا به دنبال حرف رهبري هستيم به جا اينكه گمانه زني كنيم كه ايشان در خفا چه گفته اند ببينيم در اجتماعات چگونه صحبت كرده اند آيا اهانت ها و ناسزاها و تمسخرهايي كه علنا در اجتماعات طرفداران ديگر نامزد ها به احمدي نژاد مي شود بيشتر از تخريب آقاي موسوي بوده است؟
131899 | ناشناس   |2009-06-03 17:24:16| - []
پس اين همه مردم عكس موسوي رو ميزنن پول ميگيرن ؟ پناه برخدا
131905 | يک احمدي نژادي   |2009-06-03 17:29:28|IRAN - []
هرچه به روستاها مي رويم طرفداران احمدي نژاد بيشتر است . اين يعني رضايت عامه مردم . خواص نياورنشين عمدتا از احمدي نژاد ناراضي اند . مولا علي ع هم در نامه اش به مالک اشتر گفته اند که : هدفت بايد رضايت عوام باشد چرا که نارضايتي خواص با رضايت عوام بخشوده است و نبايد به اين نوع نارضايتي توجه کرد ( فان سخط الخاصه يغتفر برضا العامه )
131912 | فرهاد   |2009-06-03 17:35:38|IRAN - []
با سلام . بنده به لحاظ خط فکری به اصلاحات نزدیکترم ولی ای کاش در دوره گذشته یکی مثل توکلی یا لاریجانی رای می اورد . مخصوصا اقای توکلی . یادمه توشهر ما همون انتخاباتی که اقای توکلی رقیب رفسنجانی بود یه دوستی برام تعریف کرد که خیلی از ارای اقای توکلی رو یا خذف کردند یا به حساب رقیب نوشتند . اون شخص یه جانباز شیمیاییه . متاسفانه ما همیشه از روسای جمهور توهم منجی داریم . تا بوده وهست ما همیشه دنبال کوبیدن تودهن استکبار یم اونم با ارای بالای روسای جمهور . توکلی اون دوره تابو شکنی کرد ولی افسوس که بعضی مسئولین ما هیچ وقت نفهمیدند . ما رفسنجانی رو جای پیغمبر نشوندیم . ولی همین اقا با عملکرد متوسط به پایین خودش بیشترین ضربه رو به نظام زد . هر رایی که از اقای توکلی جهت گرفتن حال استکبار پاک شد تیشه ای بود به ریشه عقلانیت وحقوق مدنی .
اقای توکلی بهتر می دونن که جریان رایها کاملا حقیقته . آخه رای با مداد هم شد رای .
131915 | محمد   |2009-06-03 17:40:22|IRAN - []
عزيرم تا حالا چيزي به نام تشابه اسمي شنيده ايد ؟ آن مطلب دوست عزير درباره مهندس موسوي همان تشابه اسمي است.
اميد وارم از سر احساس مطلبي ننويسيد و حرفي نزنيد . با ديدن يک عکسد در اين دنياي ديجيتال نمي توان به عمق مطلب پي برد.
131922 | رسول   |2009-06-03 17:48:09|IRAQ - []
اخلاص صداقت .مدیریت اجرایی قوی از ویژگیهای مهندس موسوی است
131933 | ناشناس   |2009-06-03 17:56:49|IRAN - []
یکی از معدود کسانی که بر اساس تحقیق قوه قضاییه اموالش در مدت وزارت افزایشی نداشت همین آقای زنگنه است وای به حال تهمت زنندگان
131956 | مجيد   |2009-06-03 18:10:55|IRAN - []
تا ميرحسين يك يا حسين
131964 | مهم   |2009-06-03 18:16:40|IRAN - []
از همون روز اول مردم میر حسین رو انتخاب کردن روز 22 خرداد وعده ما
131974 | صالح  - «مشارکت فکرهای مردم» در ادا   |2009-06-03 18:27:43|IRAN - []
نامزدهای محترم ریاست جمهوری،
ما مردم ایران به این امید بسته ایم که شما بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری همچنان خواستار حضور پایدار و موثر مردم در همه زمینه ها باشید و فقط مردم را تا پای صندوقهای رای نخواهید!
شاید قبول داشته باشید که برترین شکل مشارکت مردم، «مشارکت فکرهای مردم» در اداره امور کشور است. همین طور بهتر از بنده می دانید که "مشارکت فکرهای مردم در اداره امور کشور" از حالت یک شعار خارج نمی شود مگر اینکه سیستم و نظامی برای عملی شدن آن داشته باشیم. این سیستم و نظام که عامل رشد و پیشرفت کشورهای بسیاری شده همان «نظام مشارکت» است که هدف آن پیشنهادگیری فراگیر از همه مردم برای حل مشکلات و مسائل مردم است.
ژاپن طی جنگ دوم جهانی با خاک یکسان شد ولی در کمتر از سه دهه بواسطه توجه به فکر و خلاقیت همه مردم (در قالب «نظام مدیریت مشارکتی» یا همان «نظام مشارکت») به چنان پیشرفتی رسید که در دهه 70 میلادی فاتح بازارهای جهانی بود. این نظام مدیریتی در برخی شرکتهای ایرانی نیز اجرایی شده و نتایج فوق العاده ای به ارمغان آورده است برای مثال فقط در مدت یک سال (1386) در پتروشیمی تندگویان بواسطه پیشنهادهای کارکنان، 45 میلیارد تومان سود و صرفه جویی اقتصادی حاصل شده است. (ایسکانیوز 27 مهر1387)
با اجرای پیشنهادهای برتر کارکنان در مجتمع پتروشیمی بندر امام، بیش از 630 میلیارد ریال صرفه اقتصادی بدست آمده (شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی- شانا ۲۵آذر۸۷) همین طور پیشنهادهای ارائه شده از سوی کارکنان صنعت نفت از سال 1380 تا 1386 بیش از 20 هزار میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی برای کشور داشته است. (خبرگزاری ایران پترو 22 مرداد ۱۳۸۷)
خوشبختانه قوانین لازم برای اجرایی شدن این نظام مدیریتی کارآمد بعد از مدتها به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است. (ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوب مهرماه1386) ولی خواست و اراده ریاست جمهوری لازم است تا با اجرای این قانون از «مشارکت فکرهای خلاق همه مردم » بهره مند شویم و قدم در مسیر حرکت انبیاء الهی بگذاریم آنچنان که حضرت علی (ع) می فرمایند: «هدف بعثت انبیاء کشف گنجینه های مغزهای مردم (دفائن العقول) و بهره برداری به نفع ایشان است.» (خطبه یک نهج البلاغه)
131976 | ابراهیمی  - خوبه اما رضایی بهتره...   |2009-06-03 18:28:42|IRAN - []
منهم به نوبه ی خود از ارزش گرایی آقای موسوی حمایت می کنم و می دانم که ایشان می تواند اصلاحاتی را به خصوص در زمینه ی اقتصادی انجام دهد .(مثلا تورم را به 12% برساند)
ولی برادران اگر می خواهید اقصاد ایران به طور کلی درست شود بهتره به انقلاب اقتصادی آقای رضایی توجه کنیم....
131994 | واقع بین نه ظاهر بین   |2009-06-03 18:40:36|IRAN - []
من نمی دانم اینها آمار را از کجا می گیرند با توجه به بدنه مردم که اکثرشان به احمدی نژاد هستند باز می گویند موسوی پیش است با با گول حجم تبلیغات را نخورید همین امروز بخدا با یکی از دوستام تلفنی صحبت می کردم ایشان گفتند خانواده خودم و یرادرام همه به احمدی نژاد رای می دهیم لازم به ذکر است افراد خانواده ایشان به تنهایی 7 نفر می باشند ودر هیچ نظر سنجی هم شرکت نکرده اند
132002 | عبدالرضا   |2009-06-03 18:44:13| - []
راستي يادم رفت بگم شايد يه عده شون هم دارند سايت شما رو اداره مي كنند اين اظهار نظر هاي كه شما ميگذاريد بيشتر به عقايد اونها شبيه
132010 | احمد رضا  - رئیس جمهور من   |2009-06-03 18:48:31|IRAN - []
سلام
به اقای کروبی رای میدهم چون در حال حاضر و گذشته تنها کسی هست که صداقت دارد
132021 | سعيد   |2009-06-03 18:55:56|IRAN - []
قضاوت يكطرفه ؟!
پس خواهش مي‌كنم حتما يك نگاهي به لينك زير بيندازيد كه متعلق به رجانيوز سايت رسمي حامي آقاي احمدي نژاد است
http://rajanews.com/detail.asp?id=30422
"دانشجويان پيروزي احمدي‌نژاد در مناظره تلويزيوني را جشن مي‌گيرند"

آيا طرفداران آقاي احمدي نژاد كه داراي علم غيب در پيروزي ايشان در مناظره هستند كه در اقدامي خودجوش (!) اقدام به برگزاري جشن خواهند كرد

حالا خودتان قضاوت کنید: به نظر شما کدوم بداخلاقی انتخاباتیه؟ كدام رفتار به حاشيه بردن انتخاباته؟ كدام رفتار باعث بروز تنش خواهد شد؟
132038 | حامد  - به کی رأی بدهم؟   |2009-06-03 19:14:57| - []
امیدوار بودم پس از گذشت 4 سال افراد زیادی از رجال سیاسی کشور از نامزدی در انتخابات استقبال کنند اما متأسفانه از نظر من هیچ کدوم از این 4 نفر لیاقت کافی برای ریاست جمهوری کشور ما ایران رو ندارند. البته این نظر منه، و میدونم به همه شمایی که طرفدار هر کاندیدا هستید برمی خوره.
اما حقیقتش من به هیچ کدوم از این کاندیداها تعصبی ندارم و با هیچ کدوم هم دشمنی ندارم.
آقای دکتر احمدی نژاد حرکت های خوبی رو توی این 4 سال تو کشور انجام داده که نمی شه منکرش شد ولی من فکر میکنم اشتباهات اساسی رو هم داشته که بعضی هاش غیر قابل جبرانه.
آمارهای اشتباه و سوء مدیریت در برخی قسمت های اداره کشور و همچنین خودرأی بودن نیز از جملة نکات منفی این کاندیداست.
اما در مورد آقای موسوی به نظر من از پشتوانة خوبی در میان رجال سیاسی کشور برخورداره که می تونه توی خیلی از بخشهای ادارة کشور کمکش کنه، ولی من از وقتی که نظرش رو راجع به نهضت آزادی شنیدم یا اینکه متوجه شدم فرقه ضاله بهائیت که دشمن خونی شیعیانند از ایشون حمایت کرده و آقای موسوی هیچ عکس العملی نشون نداد ازش نا امید شدم.
در مورد کروبی و رضائی هم که به نظر من شخصیتشون برای ریاست جمهوری ایران کافی نیست از دور و بری های کروبی مثل سروش و مهاجرانی و .. معلومه که نقشش برای فرهنگ ایران چیه.
خلاصه من واقعاً ناامیدم و هیچ گزینه ای رو مناسب ریاست جمهوری نمی دونم.
132174 | ناشناس   |2009-06-03 22:17:28|IRAN - []
شما به هوگو چاوز رای بدبد
132101 | جواد  - به اصلاح اوضاع رای دهیم   |2009-06-03 20:26:30|IRAN - []
حامد عزیز: این نوع استدلال حتی اگر رگه هایی از حقیقت نیز در آن باشد چه حاصلی جز نا امیدی افراد و دور کردن آنها از صندوق رای و در نتیجه برقراری مجدد وضعیت قبلی دارد. بهرحال ما با این وضعیت و این چهار عزیز روبرو هستیم. آیا بهتر نیست که براساس برنامه های نیم بندی که ارائه میدهند و شناخت و تجربه هرچند ناکافی که از آنها داریم اصلح ترین را انتخاب کنیم و از این وضعیت آشفته اقتصادی-اجتمایی مقداری دور شویم. از انتخاباتی که فقط حدود 20 روز و آنهم بصورتی محدود به افراد اجازه تبلیغات میدهد و هنوز ریاست محترم جمهور آن که خود کاندید است در حال سفرهای استانی میباشد آیا انتظاری بیشتر از این دارید؟
پس انشا...رای دهیم آنهم برای اصلاح امور فعلی هرچند جزئی باشد.
132112 | م - ع  - یا «میرحسین» یا «یاحسین»   |2009-06-03 20:35:57|IRAN - []
یا «میرحسین» یا «یاحسین»
تبلیغات اینجوری نشون میده
132143 | ناشناس  - فقط محسن رضایی   |2009-06-03 21:18:16| - []
ایشون به ارائه برنامش میپردازه و نه تخریب و تعریف از خود
132152 | ناشناس  - tanha_ava@yahoo.com   |2009-06-03 21:32:10|UNITED KINGDOM - []
من یک نکته رو متوجه شدم و اون وقتی بود که 4-3 روز پیش گذرم به پایین شهر افتاد و با کمال تعجب دیدم که 99 درصد پوستر ها مربوط به احمدی نژاد است مردم روی شیشه مغازه ها و رو در خونه هاشون عکس دکتر احمدی نژاد رو زده بودند ولی در محله های مرکزی و بالاشهر هرچی بالاتر میرفتی عکسای میرحسین بیشتر میشد و این نشون میده که احمدی نژاد خیلی خوب توانسته رای مردم فقیر رو جلب کنه . درود بر این خادم ملت
133814 | ناشناس   |2009-06-04 13:16:40|IRAN - []
تو از انگلیس چه جوری رفتی پایین شهر؟
134451 | ناشناس   |2009-06-05 13:26:19|IRAN - []
جالبه این آقا براساس محل ثبت نظر از انگلستان هستند بر اساس تحلیل الف، حالا چگونه در تهران قدم می زدند؟ یکی برای من مشخص کنه مسئله رو!
132171 | تا میر حسین یک یا حسین  - عقل حکم میکند؟   |2009-06-03 22:15:13|IRAN - []
منطق میگه که وقتی دشمنی جانی و بی خرد به جان عده ای بیافتد نباید به دنبال عقلانیت رفت. مثل کسی که در دریا در حال غرق شدن است به هر سو دست می اندازد که فقط کمی ( تنها فقط کمی) خود را از شرایط غرق شدن نجات دهد. شرایط کنونی هم شباهت بسیار زیادی به همون غریق دارد. جوانان و دانشگاهیان که مشکل رو بهتر درک کرده اند چنین به تکاپو افتاده اند.
دوم اینکه: چطور جناب کردان و محلوجی انسان های موجه شدند و زنگنه اینچنین تاسف را بر می انگیزد؟ فقط میخوام بدونم جواب این سوال رو.
من دلایل خودم را دارم برای رای دادن به میر حسین موسوی دارم که مهمترین دلیلش فرار از شرایط نا امیدی و بن بست موجود است.
132179 | ناشناس   |2009-06-03 22:28:21|IRAN - []
ادامه روند فعلی منجر به سقوط و اصلاحات بازگشت به گذشته است. ما راه سومی میخواهیم.

دکتر محسن رضایی - معمار نوین اقتصاد
132183 | ناشناس   |2009-06-03 22:34:35|IRAN - []
بنازم به سید که عجب «گرگیجه ای» انداخته به جان مدعیان عدالت !
132209 | ناشناس   |2009-06-03 23:53:01|IRAN - []
عزيزان توجه كنيد هيچ پسر بچه اي در كار نبوده چون پسر بچه كوچك كه نميتوند راي بدهد اين را فقط براي جنگ رواني گفته اند شما فريب اين حرفها را نخوريد
132216 | دانشجو   |2009-06-04 01:03:21|IRAN - []
به نظر من اراء موسوي بعد مناظره خيلي بهتر شده چون احمدي ن‍ژاد هيچ توجيهي براي اشتباهاتش نداشت جزء اينكه به كساني گير بده كه هيچ ربطي به ستاد موسوي نداشتند.
133945 | امين  - سايت الف   |2009-06-04 14:16:07| - []
خيلي خوشحالم كع اين سايت نيز كم كم به سمت انعكاس خبر آنهم بدون قرض البته كمي بدون قرض روي مي آورد و همين تعداد آراي موافق و مخالف زير هر نظر نشانه هاي خوبي دارد .... دقت به اين آمار خود نشانگر تاييد ها و تكذيب هاست كاش همه سايتهاي خبري اين روند را ايجاد كنند !
در مورد اين خبر هم تعداد آراي موافق و مخالف مي گويد هرجا موسوي تاييد مي شود آرا بالاست و هر جا او را تخريب مي كنند قرمز هاي تاكذيب بيشتر است !
133973 | يه روستايي   |2009-06-04 14:33:16|IRAN - []
با سلام
من يه روستازاده هستم و بنا به موقعيت شغلي ام به روستاها سر ميزنم.تمامي روستاها و روستا نشينها از اين وضع به ستوه امده اند.شير و پشم و كرك دامهاشون خريدار نداره .اندك معادن فعالي كه رو براه بوده با سياست هاي غلط اقايون تعطيل شده.خود روستائيان هم فهميدند با رقم كمك هايي كه در ايام انتخابات شده چرخ زندگي شون نميچرخه.با از ريشه درست شود بايد ماهيگيري و قلاب ماهي دادنه ماهي.همه شون ميگن تا مير حسين يه يا حسين.
134123 | مجتبی   |2009-06-04 17:20:41|IRAN - []
مناظره کار را تمام کرد احمدی نژاد 25 میلیون رای می آورد
134271 | ناشناس   |2009-06-04 22:42:54|IRAN - []
آقا احمدو 59 میلیون رای مباره اگر همه دنیا در انتخابات شرکت کنند
134441 | یک دوست   |2009-06-05 12:35:06|IRAN - []
چه حرفا!
بابا من دارم میبینم میرحسین غوغایی کرده...اینارو کدوم سازمان به شما میده؟شاید درست باشه...اما نمی دونم...چشم و عقل من و هزاران تن از دوستان از پیروزی بر حتم میرحسین حاکیه
134543 | ریحان   |2009-06-05 17:21:05| - []
آقا یا خانمی که با حرف یک کس دیگه میگی به موسوی رای نمیدی این جور مبارزات منفی دیگه تاریخ مصرفی نداره رای خودتو بده و سعی نکن با این جور حرف زدن ها شعور ملت رو زیر سوال ببری چون ملت ما خیلی آگاه تر از این حرف ها هستن که فکر میکنی
134568 | ناشناس   |2009-06-05 18:57:10|IRAN - []
این نظر سنجی مربوط به قبل از مناظره است.از سایت الف انتظار داریم نتایج نظر سنجی های جدید را منتشرکند.
134624 | محمد   |2009-06-05 20:54:21|IRAN - []
احمدی نژاد در مناظره فقط کار خودش را تمام کرد

وقاحت هم حدی داره
135193 | ناشناس   |2009-06-06 13:12:06|IRAN - []
احمدي نژاد با جرات ترين رئيس جمهوري است كه من تابحال ديدم . در مناظره با موسوي فقط احمدي نژاد صحبت مي كرد و با مدرك و سند از خود و دولت خود دفاع مي كرد و ما تنها چيزي كه از موسوي شنيديم "چيز " بود كه كارايي زيادي نداشت . آدم احمقيه كه نمي تونه حرف بزنه ،‌ اومده مي خواد با رئيس جمهور مملكت مناظره كنه . اصلا حرفي نداشت براي گفتن . پير خرف
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
قالب نوشته:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
- با حروف فینگیلیش ننویسید و از کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."



(28 توصیه)