توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47029
فرشیدی: به احمدی‌نژاد رای می‌دهم
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۱
وزير سابق آموزش و پرورش گفت: دكتر احمدي‌نژاد را شجاع، سختكوش، مردم دوست و ساده زيست مي‌دانم و به او رأي مي‌دهم.
محمود فرشيدي وزير سابق آموزش و پرورش در پاسخ به اين سوال فارس كه در انتخابات آينده به چه كسي رأي‌ مي‌دهيد گفت: دكتر محمود احمدي نژاد را شجاع، سخت‌كوش مردم دوست و ساده زيست مي‌دانم و به او رأي مي‌دهم.
وي گفت: به عنوان يك معلم بايد اذعان كم كه كم توجهي‌هاي متراكم دولت‌هاي گذشته به آموزش و پرورش در دولت نهم تا حد چشمگير و قابل قبولي جبران شد اميدوارم تعامل رئيس جمهور و مجلس در دوره آينده افزايش يابد.
وي تأكيد كرد: روال متعارف در نظام جمهوري اسلامي اينگونه بوده است كه مردم صبور و وفادار ما پس از آنكه به يكي از فرزندان خود اعتماد كرد و او را به عنوان رئيس جمهور برگزيد به وي فرصت مي‌دهد تا همه توان خويش را به كار گيرد و طي دو دوره حتي المقدور برنامه‌هاي خود را به اجرا درآورد و به پايان برساند به ويژه كه معمولا مدت زماني از دوره اول خدمت او به كسب تجربه مي‌گذرد. اميدوارم در دوره دهم هم اين روال تكرار شود و دكتر محمود احمدي نژاد يك دوره ديگر نيز براي خدمت به مردم فرصت پيدا كند.
وي در پاسخ به اين سئوال كه فضاي انتخاباتي را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟ گفت: خوشبختانه شور و نشاط فراواني در مردم ايجاد شد و زمينه مشاركت حداكثري بر اساس رهنمود مقام معظم رهبري فراهم آمده است.
وي افزود: ضمن احترام به همه نامزدها اميدوارم در مقام معلم سياسي ظاهر شوند و زمينه‌اي فراهم آورند كه فضايي سازگار با ارزش‌هاي اخلاقي ما و برازنده فرهنگ كشور عزيزمان حكمفرما شود. از تمسك به برخي غوغاسالارانه رقابتي غربي كه صرفا تكيه بر پر كردن چشمها و گوش دارد، پرهيز شود.
وي گفت: انتظار مردم اين است نامزدها و طرفدارانشان از تخريب و استهزاي يكديگر و راه‌اندازي جنگ رواني عليه هم و خداي ناكرده عليه نظام اجتناب كنند تا همچنان كه امام فرمودند از اين «امتحان الهي» سربلند بيرون بيايند و نشان بدهند كه ظرفيت پذيرش اين مسئوليت عظيم را دارند و در شرايط حساس و تحت تأثير هيجانات سياسي زمام اختيار را از دست نمي‌دهند و چارچوب اصول و عدل و انصاف و حق خارج مي‌شوند و براي دستيابي به قدرت وعده‌هايي نمي‌دهند كه عملي نيست.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.