توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47065
كروبي: مناظره من با موسوي و احمدي‌نژاد چالشي‌تر است
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۵۱
كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: مناظره من با موسوي و احمدي‌نژاد چالش‌دارتر و مفصل‌تر است.

به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، حجت‌الاسلام مهدي كروبي چهارشنبه شب قبل از ترك گيلان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سردار جنگل رشت حضور مردم در صحنه انتخابات را خوب ارزيابي كرد و افزود: با توجه به فضايي كه به وجود آمده و نيازهايي كه همه گروه‌ها به آن رسيده‌اند بايد شركت در انتخابات خوب باشد.
وي ادامه داد: با توجه به اين موضوع، هر چقدر به جلو مي‌رويم مي‌بينيم فشردگي به سمت بعضي‌ها است و نمي‌خواهم مدعي شوم كه وضعم خوب است ولي احساس مي‌كنم كه جهش‌ها بالا و پايين مي‌رود.

كروبي در مورد وضعيت گيلان پس از رياست جمهوري خود اظهار داشت: گيلان، استان فوق‌العاده‌اي است و كشاورزي آن و انتصاب مدير بومي مهم بوده و حتما از گيلان يك وزير و يا معاون در كابينه خود خواهم داشت و به تناسب نيازها در استان‌هاي كشور كار مي‌كنم.

وي در خصوص مناظره خود با محسن رضايي خاطر نشان كرد: نواقص و كاستي‌ها به دولت فعلي برمي‌گردد و در اين مناظره ابتدا به ما گفتند كه اگر قرار است در ارتباط با كسي كه اينجا نيست صحبت كنيم او حق دارد غيابا از خود دفاع كند ولي در مجموع مناظره با رضايي خوب بود و نخواستيم بحث كنيم.

كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به ديگر مناظره‌هاي خود در آينده اشاره كرد و گفت: مناظره من با موسوي و احمدي‌‌نژاد چالش‌دارتر و مفصل‌تر است ولي با رعايت همه جوانب اين كار انجام مي‌شود.

وي اضافه كرد: در مناظره من با اين افراد تهمت، افترا و تضعيف نيست اما بحث‌هاي جديد‌تري وجود دارد.

كروبي در خصوص سياست خود در بحث انرژي هسته‌اي اظهار داشت: انرژي صلح آميز را پيگيري مي‌كنم و از تنش مي‌پرهيزم و مي‌دانم حوادثي كه پيش آمده مربوط به انرژي هسته‌اي نبود و اين سخت‌گيري‌ها مربوط به حرف‌هاي نسنجيده و نپخته‌اي بود كه در محافل گفته شد و دردسر آفريد.

وي به رابطه با آمريكا اشاره كرد و افزود: با آمريكا مشكل طولاني داريم اما غير از اسراييل بايد تلاش كنيم اوضاع با همه كشورها عادي شود.

كروبي وجود رهبري را يك مانع ندانست و گفت: رهبري در راس قوا است.

بر پايه اين گزارش كروبي همچنين عصر روز گذشته ديداري با آيت‌الله قرباني نماينده ولي فقيه در گيلان داشت كه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

وي همچنين با نحبگان گيلان در هتل كادوس رشت ديدار كرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت و ترجيح داد كه حرف‌هاي خود را در نزد مردم اين شهر در ورزشگاه تختي بزند.

كروبي همچنين بر مزار آيت‌الله احسانبخش نماينده فقيد ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت حضور يافت و فاتحه خواند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.