توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47079
اعلام موجوديت كميته دانشجويي صيانت از جان رئيس‏جمهور
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۰۴
در پي برخي افشاگري‌هاي شب گذشته محمود احمدي‌نژاد در مناظره تلويزيوني با موسوي ،كميته دانشجويي صيانت از جان رئيس‌جمهور با صدور اطلاعيه‌اي اعلام موجوديت كرد.

به گزارش فارس، در متن اطلاعيه كميته صيانت از جان رئيس‌جمهور آمده است: بيش از 2 دهه است كه مفسدان اقتصادي و دانه درشت‌ها در سايه پيوند قدرت و ثروت در بدنه مديريت نظام رشد كرده‌اند و هيچ كس را ياراي مبارزه با آنان و افشاي ايشان نبوده است. در اين سال‌ها رهبري فرزانه انقلاب كه مشروعيت نظام اسلامي را در عدالت‌خواهي نظام مي‌دانند، بارها نسبت به رواج اشرافيت‏‏، تجمل‌گرائي و از همه مهمتر فساد اقتصادي در بين مديران و مسئولان نظام هشدار داده‌اند.

اين اطلاعيه ضمن انتقاد از دستگاه قضائي كشور به دليل عدم برخورد جدي با مفاسد اقتصادي، مي‌افزايد: اهمال و سستي دستگاه قضائي در برخورد با آقازاده‌ها و دانه‌درشت‌ها به جائي رسيده است كه ديگر امروز مردم اميدي به برخورد برخورد اين دستگاه با مفسدان اقتصادي ندارند.

حجم پرونده‌هاي دانه‌درشت‌هائي كه بيشتر از 10 سال است در دستگاه قضائي خاك مي‌خورد، نشان مي‌دهد كه اين باندهاي فساد بخش‌هاي مهمي از دستگاه عدليه كشور را نيز تصرف كرده‌اند.

در ادامه اطلاعيه كميته دانشجويي صيانت از جان رئيس جمهور خاطرنشان شده است: در حالي كه در ساير كشورهاي غربي و شرقي به سرعت با فساد مسئولان در هر سطحي برخورد مي‌شود، اهمال و مصلحت‌انديشي دستگاه قضائي در ايران به حدي رسيده كه متاسفانه آبروي همه مسئولان نظام اسلامي در ذهن مردم خدشه‌دار گشته است.

نويسندگان اين اطلاعيه افزوده‌اند: به راستي چرا عده‌اي سعي كرده‌اند در جمهوري اسلامي كه پيرو حكومت علوي است و بايد نمونه‌اي از عدالت علوي باشد آبروي برخي از مسئولان و خانواده ايشان را مساوي آبروي نظام قرار دهند و لذا هرگونه تخلف آن‌ها را به بهانه حفظ آبروي نظام لاپوشاني و كتمان نمايند؟ مگر نه اين است كه در مكتب ما و در آموزه‌هاي ديني ما حفظ آبروي مسئولين و حاكماني كه فساد مي‌كنند و به حقوق مردم تعدي مي‌كنند محترم نيست؟ مگر نهج‌البلاغه علي(ع) را نخوانده‌ايم كه در نامه به مالك اشتر به او فرمان مي‌دهد اگر كارگزاري خيانت كرد طوق بدنامي به گردنش بيانداز (آبرويش را بريز) و مگر ماجراي خيانت و فساد آن مسئول بازار اهواز را نشنيديم كه علي(ع) به والي اهواز دستور مي‌دهد در روز شلوغ او را در بازار اهواز بچرخاند و به مردم معرفي كند. پس چرا ما از برخورد با مسئولان فاسد مي‌هراسيم؟

در ادامه اين اطلاعيه مندرج است: حال در چنين شرايطي كه تخلف برخي از مسئولان، همه مسئولان خدمتگذار را نيز در ذهن مردم بدنام مي‌كند، چه بايد كرد؟ آيا رئيس‌جمهوري كه در سوم تير براي مبارزه با رانت‌خواري و فساد از ملت راي اعتماد گرفته است، در چنين شرايطي كه دستگاه قضائي در خواب است راهي جز افشاگري دارد؟

اين اطلاعيه مي‌افزايد: يقينا ملت عدالتخواه ايران كه بي‌صبرانه در انتظار برخورد قاطع با مفسدان بودند، از اينكه امروز رئيس‌جمهور شجاع و پاك دست ايران اسلامي، عهد خود را با ملت عملي كرد و در برابر فشارها و تهديدات اين مفسدان ايستاده است از او سپاسگذارند.

نويسندگان اطلاعيه مذكور تأكيد كرده‌اند: اينك كه ايشان در جريان مناظره انتخاباتي نام چند تن از حلقه‌هاي فساد اقتصادي را ذكر كرده است، دانشجويان و ملت عدالت‌خواه ايران اسلامي بر خود تكليف مي‌داند كه اين سرباز مقاوم عدالت را تنها نگذارند و به ياري‌اش بشتابند و از دستگاه قضائي بار ديگر محاكمه سريع و علني اين اشخاص را مطالبه نمايند. شكي نيست كه امروز اين باندهاي مافيائي پس از اين افشاگري احساس خطر بيشتري مي‌نمايند و وارد مرحله جديدي از تقابل با اين فرزند شجاع ايران گردند. اگر تاكنون انواع جنگ هاي رواني، رسانه‌اي و تخريب شخصيت دكتر احمدي‌نژاد در برنامه اين باندهاي فساد بود، بعيد نمي‌دانيم كه از امروز حتي حذف فيزيكي ايشان نيز در برنامه برخي جريان‌هاي فاسد قرار گيرد. لذا بدين وسيله كميته دانشجوئي صيانت و حمايت از جان رئيس‌جمهور محترم در برابر فتنه مفسدان اقتصادي اعلام وجود مي‌نمايد و بيان مي‌دارد اين كميته كه مركب از دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه‌هاي مختلف تهران و شهرستان‌هاي مختلف است، با تشكيل حلقه حفاظتي به دور ايشان، تمام تلاش خود را مي‌كند تا فتنه احتمالي مفسدان را عقيم نمايد.

در پايان اين اطلاعيه تأكيد شده است: اين كميته همچنين از تمام مسئولين امنيتي و اطلاعاتي كشور مي‌خواهد تا با توجه به شرايط موجود، در خصوص حفاظت ويژه از جان رئيس‌جمهور ، حساسيت بيشتري داشته باشند تا به لطف خدا، ان‌شاء‌الله پس از پيروزي مجدد در انتخابات، مبارزه عملي، مدون، قاطع و سيستماتيك با باندهاي قدرت و ثروت وارد فاز جديدي شود.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.