توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47101
صفایی‌فراهانی: از احمدی‌نژاد شکایت خواهم کرد
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۶
عضو سابق هيئت مديره هاي پتروپارس، مپنا و رئيس اسبق فدراسيون فوتبال در پي روشنگري هاي احمدي نژاد در مناظره تلويزيوني در خصوص فساد و رانتخواري عليه وي به قوه قضاييه شكايت كرد.

به گزارش فارس، محسن صفايي فراهاني عصر پنج‌شنبه در جمع هواداران ميرحسين موسوي در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت در واكنش به مناظره احمدي‌نژاد و موسوي اظهار داشت: راجع به اتها‌م‌هايي كه به بنده زده شد، امروز در قوه قضائيه شكايتي عليه احمدي‌نژاد تنظيم كردم و نامه‌اي به صدا و سيما دادم و از رسانه ملي خواستم كه مناظره‌اي بين بنده و احمدي‌نژاد ترتيب دهند.

رئيس اسبق فدراسيون فوتبال تصريح كرد: تا كي شما مي‌خواهيد دم از اسلام بزنيد و اطلاعات غلط و بي‌پايه و اساس به مردم تحويل دهيد.

وي خاطرنشان كرد: دولت نهم به كدام يك از كاركردهاي خود در زمينه اقتصادي و سياست خارجي افتخار مي‌كند، به رابطه با كشورهاي عقب افتاده يا به سهام عدالت مي‌بالد.

صفايي فراهاني اضافه كرد: كمك دولت نهم به كشورهاي و نزوئلا، سري‌لانكا، لبنان و فلسطين در حالي است كه ما در داخل كشور براي رفع بيكاري بيشتر به آن نيازمنديم.

عضو مركزي حزب مشاركت در حالي كه هيچ سند و مدركي نداشت، گفت: آقاي احمدي‌نژاد به جاي اينكه به مدرك تحصيلي خانم زهرا رهنورد بپردازيد، بهتر است راجع به مدرك تحصيلي خودتان تحقيق كنيد كه آيا مدرك شما جعلي نيست.

وي افزود: با گذشت چهار سال از عمر دولت شما قرار بود به موضوع فساد در جامعه بپردازيد و شاهديم كه مبارزه با فساد در اين دوره به نتيجه نرسيده است و مي‌خواهم از احمدي‌نژاد بپرسم آيا فساد براي كارگزاران شما وجود ندارد و به جاي آنكه به ديگران بپردازيد، بگوييد شما در زمينه واردات شكر به چه كساني رانت داده‌ايد.

نماينده مردم تهران در مجلس ششم احمدي‌نژاد را به تخلف در انتخابات متهم كرد و اظهار داشت: قبل از انقلاب كساني براي جمع كردن رأي در روستاها كباب و آبگوشت بين مردم توزيع مي‌كردند و امروز نيز احمدي‌نژاد به مردم 80 هزار تومان مي‌دهد كه به او رأي دهند.

صفايي‌فراهاني ادامه داد: در طول تاريخ صنعت نفت آرزو داشتيم كه روزي درآمد سالانه ما به 300 ميليارد دلار برسد و اين آرزو در دولت نهم محقق شد اما نمي‌دانيم اين 85 ميليارد دلار كه درآمد سالانه از فروش نفت ما بود، در كدام قسمت از كشور خرج شده است.

صفايي‌فراهاني خاطرنشان كرد: اگر اين دولت ادامه پيدا كند ما با كسري بودجه 40 ميليارد دلاري مواجه خواهيم بود و اين امر يعني تورم بالاي 40 درصد و در اين صورت جامعه خود به خود ساقط مي‌شود.
وي گفت: اگر بخواهيم از فاجعه جلوگيري شود، همه بايد احساس خطر كنيم و در صحنه حاضر شويم و بدانيم كه هر دو كانديداي ديگر يعني كروبي و رضايي هم اگر انتخاب شوند، دنباله‌رو برنامه‌هاي موسوي خواهند بود.

* شركت پتروپارس شركتي بود كه در ابتدا با ماهيت خصوصي و با استفاده از 900 ميليون دلار درآمد نفت و با حضور افرادي مثل بهزاد نبوي و صفايي فراهاني تشكيل و در پي افشاگري رسانه هاي گروهي ماه ها بعد غير دولتي شد. پرونده اين شركت در دادگاه بررسي و مدير عامل وقت آن كه با سازمان مجاهدين انقلاب سمپاتي داشت، قبل از رسيدگي نهايي در دادگاه به آمريكا گريخت.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.