توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47235
ادامه موج افشاگری‌ها؛ سخنان پروین احمدی‌نژاد درباره س - ح
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۴
پروین احمدی نژاد گفت: زماني ناموس انسان گرو گرفته مي‌شود كه انسان او را در تبليغات در كنار خودش قرار دهد.

به گزارش فارس از قم، پروين احمدي‌نژاد امشب در همايش بانوان اصولگراي حامي احمدي‌نژاد كه در سالن اجتماعات موسسه اما‌م ‌خميني (ره) برگزار شد در سخناني اظهار داشت:

مي‌گويند ناموس ما را گروگان گرفته‌اند، اظهار داشت: زماني ناموس انسان گرو گرفته مي‌شود كه انسان او را در تبليغات در كنار خودش قرار دهد و دست او را در بين دانشجويان دختر و پسر بالا ببرد و تكان دهد و بگويد من افتخار مي‌كنم كه اين زن من است.

احمدي‌نژاد با اشاره به متلاشي شدن باند تكثير و توزيع عكس‌هاي خانوادگي يكي از كانديداها، بيان داشت: در تهران پايگاه چاپ و توزيع عكس‌هاي خانوادگي يكي از كانديداها متلاشي شد و چند جوان دستگير شدند و اعتراف كردند كه شخصي از درون ستاد يكي از كانديداها، با نام «س-ح» به آنها دستور اين كار را داده است.

از سوی دیگر، بخوانید روایت دو منبع اصولگرا و اصلاح‌طلب از ماجرای انتشار تصاویر خصوصی رهنورد را.

به گفته اصلاح‌طلبان؛ منابع غیر رسمی از بازداشت سه نفر از عوامل انتشار و توزیع تصاویر خصوصی و بی‌حجاب دکتر «زهرا رهنورد» همسر میرحسین موسوی خبر می‌دهند.

به گزارش شهاب، گفته می‌شود این افراد که با تلاش ماموران یک نهاد امنیتی بازداشت شده‌اند از حامیان محمود احمدی‌نژاد هستند. «مهدی ن» 29 ساله، «عباس س» 30 ساله و «ابوالفضل ی» 26 ساله اسامی این افراد اعلام شده است. بر اساس اطلاعات تایید نشده، در میان افراد بازداشت شده فعلاً هیچ چهره مشهور یا شناخته‌شده‌ای وجود ندارد، هر چند که سئوال اصلی این است که این افراد تصاویر مزبور را از کجا آورده‌اند و آمران بالادستی آن‌ها که هزینه و امکان چاپ و توزیع گسترده این تصاویر را فراهم کرده‌اند، چه کسانی هستند؟

از سوی دیگر؛ به گزارش جهان دیروز یک نهاد امنیتی موفق شد با دستگیری یک گروه در چاپخانه‌ای در مجموعه‌ای در مجاورت پل رومی این اقدام غیراخلاقی را کشف و خنثی کرده و کلیه عوامل انتشار عکس بی‌حجاب رهنورد را دستگیر کند .گفته می شود دهها عکس از رهنورد و دیگر عکس های خانوادگی میرحسین در قبل از انقلاب و هنگام تحصیل در خارج از کشور در این چاپخانه کشف و ضبط شده است.

این گروه تلاش داشتند در گام اول عکس های بی‌حجاب و قبل از انقلابی زهرا رهنورد همسر میرحسین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را منتشر و در گام دوم این تصاویر را در سطح گسترده بصورت CD توزیع نمایند.

گفتنی است اعضای کمیته X با انتشار این عکس ها دو هدف را دنبال می کردند . از یک سو جلب نظر و جذب آرای اقشار کم توجه به حجاب اسلامی و از سوی دیگر ضربه زدن به رقیب و تخریب وی و حامیانش به اتهام ورود به حوزه خصوصی افراد در این سناریو لحاظ شده است .

این اقدام غیراخلاقی برای انتشار عکس‌های خصوصی در حالی انجام خواهد شد که به فرموده امام خمینی(ره)، میزان حال افراد است و رجوع به گذشته و دست آویز قرار دادن مسائل و مطالب گذشته با رویکرد تخریب و ضربه زدن به حریف، اقدامی کاملا دور از شأن انسانی ارزیابی می‌شود.

شایان ذکر است که به زودی نهادهای مسئول بامعرفی این افراد به مردم، پرده از نقشه افراطیون اصلاح طلب در تفرقه افکنی هر چه بیشتر میان افراد جامعه و طرافداران نامزدها خواهد برداشت.

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.