توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47238
ادامه موج افشاگری‌ها؛ موئتلفه: اسناد محکم احمدی‌نژاد درباره هاشمی‌ها
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۹
معاون امور بين‌الملل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به مناظره 13 خرداد و اظهارات افشاگرانه احمدي‌نژاد و احتمال شكايت هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: در صورت شكايت هاشمي رفسنجاني ممكن است خيلي موضوعات ديگر نيز روشن شود كه به ضرر وي تمام شود.

حميدرضا ترقي معاون امور بين‌الملل حزب مؤتلفه اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مناظره 13 خرداد و اظهارات افشاگرانه احمدي‌نژاد و احتمال شكايت هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: در صورت شكايت هاشمي رفسنجاني ممكن است خيلي موضوعات ديگر نيز روشن شود كه به ضرر وي تمام شود.

وي افزود:اگر نزديكان و اطرافيان هاشمي بخواهند شكايتي كنند، قطعا با اسناد و مدارك محكم و موثق احمدي‌نژاد در خصوص اظهارات مطرح شده خود، مواجه مي‌شوند.
ترقي با بيان اينكه احمدي‌نژاد اسناد موثقي در خصوص اظهارات خود دارد، تصريح كرد:برخلاف نظر اطرافيان هاشمي كه انتظار داشتند، افكار عمومي به اظهارات رئيس جمهور كشورمان عكس العمل منفي نشان دهد، استقبال بي‌سابقه اصفهاني‌ها مهر تاييد بر اظهارت وي در مناظره بود.

وي با بيان اينكه احمدي‌نژاد وارد محدوده‌اي شده است كه تصميم دارد نظام قدرت سياسي را در كشور اصلاح كند، خاطرنشان كرد: كساني كه به هاشمي منسوب هستند، اگر اين اتهامات را قبول ندارند بهتر است به دادگاه رفته و شكايت كنند و تا اگر احساس بي‌گناهي مي‌كنند، اسناد و مدارك احمدي‌نژاد در بين مردم منتشر شود.

ترقي با بيان اينكه اصولگرايان از افشاگري‌ها استقبال كردند، يادآور شد: اصولگرايان از هاشمي رفسنجاني خواستند كه در انتخابات آتي رياست جمهوري وارد جناح‌بندي‌هاي سياسي يا حمايت از كانديداي خاصي نشود، اما متاسفانه وي برخلاف نظر اصولگرايان وارد اين عرصه شده و از كانديداي رقيب اصولگرايان حمايت مي‌كند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.