توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47272
روایت ستادهای احمدی‌نژاد و موسوی از مناظره کروبی - موسوی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۵۵
روایت ستاد احمدی‌نژاد:

سایت ستاد هماهنگی احمدی‌نژاد نوشت: در مضحك ترين مناظره انتخاباتي تاريخ جهان ، ميرحسين موسوي ، نماد ادب و اخلاق و هنر و چيزهاي سبز و شيخ مهدي كروبي ، سمبل اصلاحات ، بدون آن كه به يكديگر بگويند بالاي چشمتان ابروست، 90 دقيقه رو به دوربين تلويزيون به دروغگويي ،تخريب ، توهين و فحاشي عليه منتخب ملت پرداختند. به گزارش دولت يار ، كانديداهاي مورد حمايت باندهاي زر و زور و تزوير ، با همدستي آشكار و رسوا ، چنان كه كه گويي در شب نشيني محفلي خوش وبش مي كنند ، نقاب از چهره برداشتند و در حالي كه عنان صبر و اختيار از دست داده بودند و در برنامه اي كه قرار بود مناظره انتخاباتي باشد ، در نبود كانديداي غايب و برخلاف تمامي مقررات تعهد شده ، آنچه در مورد خودشان مصداق داشت ، به فرزند پاك ملت نسبت دادند، غافل از آن كه چشمها و گوشهاي بينا و شنواي مردم فرهيخته و سرد و گرم چشيده ايران زمين شاهد خيمه شب بازي آنان است. اين مدعيان سواد و كارشناسي و قانونمداري و ادب ، در عين هزينه كردن تام و تمام از مقدس ترين سرمايه ها و عزيزترين خاطرات ملت و با بهره گيري از واژگان سخيف و مهوع و استناد به آمارهاي دست ساز ستادهاي انتخاباتي و نه مستندات بانك مركزي هرچه دلشان خواست بر زبان راندند و فرصتي استثنايي براي مردم فراهم آوردند تا چهره عاري از آرايه ها و نقابهاي هنري مدعيان را به تماشا بنشينند و بيش از پيش به حقانيت مردي پي ببرند كه در راه عدالت از هستي و جان خويش گذشته است. اگرچه اين ميزان از خشم وبرافروختگي قابل درك است چراكه رييس جمهور عدالتخواه و مقتدر امروز اعلام كرده است كه در صورت انتخاب در دهمين دوره رياست جمهوري ، مجازاتي بدتر از اعلام اسامي در انتظار مفسدان وزياده خواهان خواهد بود. با سناريوي زشتي كه امشب در رسانه ملي روي صحنه رفت ، مفسدان يقين بدانند كه عزم ملت عدالتخواه و آزاده براي فرود آوردن ضربه نهايي و ويرانگر به كانون فساد و تباهي بيش از هميشه جزم شده است. حاميان فرزند مظلوم و شجاع ملت ، امروز به صحنه خواهند آمد تا پاسخ اين همه ناجوانمردي و بي صداقتي و بي اخلاقي را بدهند. وعده مردمان دلير و شيفتگان عدالت ، امروز ، دوشنبه ، ساعت 16 مصلاي امام خميني (ره) تهران 
با سناريوي زشتي كه امشب در رسانه ملي روي صحنه رفت ، مفسدان يقين بدانند كه عزم ملت عدالتخواه و آزاده براي فرود آوردن ضربه نهايي و ويرانگر به كانون فساد و تباهي بيش از هميشه جزم شده است. حاميان فرزند مظلوم و شجاع ملت ، امروز به صحنه خواهند آمد تا پاسخ اين همه ناجوانمردي و بي صداقتي و بي اخلاقي را بدهند. وعده  مردمان دلير و شيفتگان عدالت ، امروز ، دوشنبه ، ساعت 16 مصلاي امام خميني (ره)  تهران

روایت ستاد میرحسین:
همه چیز روال طبیعی خود را داشت تا این که چندین بار وقتی آقای مهندس موسوی سیاست ها و روندهای اخیر کشور را مورد نقد قرار داد، مجری برنامه به وی تذکر داد که چون در غیاب آقای احمدی نژاد این نقدها صورت گرفته باید به آقای احمدی نژاد وقت مجزا داده شود، حال آن که وقتی آقای احمدی نژاد با شدت و حدت دوره های گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس را مورد هجمه قرار داد، هرگز تذکری دریافت نکرده بود. با مشورت دوستان، دکتر محمدرضا بهشتی متن یادآوری به آقای مهندس در این رابطه را به همراه یادداشت دیگری مکتوب کرد.من متن را به استودیو بردم تا برای تحویل مهندس در اختیار مسئولان ذیربط بگذارم. وقتی دو یادداشت را تحویل دادم متوجه شدم که آقای دانشور که نماینده ی شورای سه نفره در استودیو بود یکی از یادداشت ها را نزد خود نگه داشت. پرسیدم چرا یادداشت را به مهندس نمی دهید؟ با برافروختگی هر چه تمام تر و با لحنی کاملاً توهین آمیز مدعی شد که مهندس سخنانش غیرقانونی است و من این یادداشت را به ایشان نمی دهم. سپس به خارج از استودیو آمد و در کمال ناباوری، در حالی که فریاد می زد برگه ی یادداشت مهندس را پاره کرد و به زمین کوبید. در این هنگام مسئول دفتر معاونت سیاسی سیما یادداشت پاره شده را به داخل استودیو برد تا به مهندس تحویل دهد، ولی باز هم این کار انجام نشد. طبق قانون نمایندگان هر کاندیدا حق دارند تا دو بار به وی یادداشت بدهند. احدی هم حق ندارد در این راه مانعی بتراشد یا یادداشت را بخواند یا دخل و تصرفی در آن کند. دانشور خارج از حیطه ی وظایف خود نه تنها یادداشت را خواند بلکه بدون اطلاع ما به زعم خود برای تاثیرگذاری منفی در روند مناظره آن را نزد خود نگه داشت و وقتی که ما متوجه موضوع شدیم با بی ادبانه ترین و پرخاشگرانه ترین روش موجود، اقدام به پاره کردن یادداشت و کوبیدن آن به زمین کرد. لابد دوستان او به خاطر این رفتار زشت و غیراخلاقی به او مدال خواهند داد! اما برای صدا و سیما و آقای ضرغامی که مدعی بی طرفی هستند این یک نقطه ی صد در صد تاریک و غیر قابل توجیه محسوب می شود.  ماجرا به همین جا ختم نشد. وقتی آقای مهندس پس از پایان مناظره از کوریدور استودیو به سمت در خروجی در حرکت بود فردی عصبی که حضورش در آن مکان بدون هماهنگی تقریبا ممکن نبود، در حالی که فریاد می زد سعی داشت خود را به مهندس نزدیک نماید. در این حین در تنگی کوریدور و در فشار جمعیت یک شیشه ی قدی در نزدیک ترین فاصله با مهندس فرو ریخت. برای ما باورکردنی نبود که چگونه صدا و سیما که باید نقطه ی امن کاندیداها باشد، تبدیل به چنین صحنه ای شده بود. یکی با پرخاش و فریاد یادداشت مهندس را پاره می کند ودیگری در محلی که کمتر کسی می تواند وارد شود به مهندس هجوم می آورد و همچون دعواهای خیابانی دری شیشه ای می شکند. از کوریدور که بیرون آمدیم آقای حیدری و پورحسین  دو مجری معروف تلویزیون کنار هم ایستاده بودند. پرسیدم چرا وقتی همه ی دوران جنگ غیر منصفانه زیر سئوال قرار گرفت هیچ یک از شما نگفتید که در غیاب مهندس نباید چنین حرف هایی زده شود، اما حالا که یک کاندیدا سیاست های جاری را مورد نقد قرار می دهد چندین بار تلاش کردید تا برای کاندیدای مدعی وقت اضافه ای فراهم نمائید؟ پرسیدم این دیگر چگونه رویکرد تمامیت خواهانه ای است که یادداشت مهندس را هم می خوانند، هم سانسور می کنند و هم پاره می نمایند. به این هم بسنده نکرده توهین کرده و فریاد هم می زنند.
به نظر می رسد تمام این اقدامات برای فرصت سازی فوق العاده و غیرقانونی برای آقای احمدی نژاد است. آن ها دم از عدالت می زنند اما به بی رحمانه ترین شکل ممکن از قدرت خود سوء استفاده کرده و کاندیدایی چون مهندس موسوی را با محدودیت مواجه می کنند و در مقابل برای دادن وقت اضافه به رقیب دست و پا می زنند! راستی آنان شعور ملت را به چند فرض می کنند؟ این رفتار بیش از آن که یک رفتار سازمانی باشد یک رفتار گروهکی توسط افرادی نا پخته و ناآشنا با هویت انقلاب است. به آنان باید حق داد که شخصیتی چون مهندس موسوی را نشناسند و دلایل حمایت دائمی امام ازد ایشان را ندانند. این روزها خوب می فهمم هشدارهای حضرت امام را نسبت به کسانی که از موسوی و دولتش انتقام گرفته و خواهند گرفت.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.