توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47394
از فردا صبح برخورد پلیس با تجمعات
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۱
از ساعت 8 صبح فردا با پايان يافتن زمان تبليغات كانديداها تا پايان زمان رأي‌گيري پليس از اجتماعات و تجمعات جلوگيري خواهد كرد و اگر كساني بخواهند شادي كنند بايد مراكزي را براي خودشان با كسب مجوز قانوني انتخاب كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس، سردار اسماعيل احمدي مقدم در تشريح اقدامات پليس براي تأمين امنيت انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، افزود: جلسات متعددي با ستادهاي انتخاباتي داشتيم و نكات لازم را به آنها گوشزد كرده‌ايم.پليس تمهيدات لازم براي تأمين امنيت انتخابات پيش بيني كرده است و با اقدامات به موقع و خوب توانستيم امنيت مدرن را به نمايش بگذاريم. 

وي اظهار داشت: گستردگي، شور و هيجان و نشاط بالايي كه در صحنه انتخابات وجود دارد و تاكنون حواشي قابل قبولي داشتيم و هواداران ستادهاي انتخاباتي همكاري و همياري خوبي با پليس داشته و دارند. 

فرمانده نيروي انتظامي گفت: معمولاً در نيمه‌هاي شب راهبندان، ترافيك و بعضي ناهنجاري‌ها در گوشه و كنار داشتيم كه بخشي از آن اجتناب ناپذير است و مردم به دستور پليس تمكين مي‌كنند. 

سردار احمدي مقدم افزود: با اقدامات اتخاذ شده‏، خوشبختانه صحنه انتخابات بسترهاي لازم را براي يك رقابت كاملاً سالم فراهم كرده و از طرفي آستانه تحمل مردم نسبت به گذشته افزايش يافته و به سادگي با يكديگر درگير نمي‌شوند. 

فرمانده نيروي انتظامي گفت: زماني كه ستاد انتخابات كشور پايان تبليغات كانديداها را اعلام كرد، تبليغات كانديداها و طرفداران آنها ممنوع شده و هرگونه فعاليت انتخاباتي تخلف است و پليس قاطعانه با متخلفان برخورد مي‌كند. 

سردار احمدي‌مقدم افزود:‌ فضاي امنيتي انتخابات بسيار خوب است و پليس يكي از سخت‌ترين مأموريت‌هاي خودش را تمرين و تجربه مي‌كند. 

فرمانده نيروي انتظامي گفت: از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه با پايان يافتن زمان تبليغات كانديداها تا پايان زمان رأي‌گيري پليس از اجتماعات و تجمعات جلوگيري خواهد كرد و اگر كساني بخواهند شادي كنند بايد مراكزي را براي خودشان با كسب مجوز قانوني انتخاب كنند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.