نظر منتشر شده
۲۶۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47417
پاسخگويي احمدي‌نژاد به مناظرات پيشين
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۹
محمود احمدی نژاد از حق خود برای پاسخ گویی در سیما استفاده کرد و به مدت 19 دقیقه و 44 ثانیه در تلویزیون حاضر شد.

به گزارش الف طبق اعلام قبلی این برنامه قرار بود در ساعت 22 و 30 دقیقه شب از شبکه 3 پخش شود، اما با تاخیری در حدود 25 دقیقه این برنامه ضبط شده از شبکه 3 سیما به نمایش درآمد.



الف برنامه‌های سخنرانی‌، گفتگوها و مستندهای تولیدی ستادهای انتخاباتی همه نامزدها را برای نقد و تحلیل خوانندگان، پس از پخش از تلویزیون منتشر می‌کند.



لطفا این برنامه‌ها را نقد کنید. کامنت‌های صرفا "تبلیغاتی" چندکمله‌ای همانند "نامزد مورد نظر من پیروز است"، "نامزد رقیب حتما شکست می خورد" و ... منتشر نخواهند شد. الف از نظرات تحلیلی استقبال می‌کند.



  ببینید:








 
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۳۷:۳۵
جریان تخریب دکتر احمدی نژاد و تهمت دروغگویی از 1 ماه پیش از مناظره آغاز شده بود.
...
خدا همه را به راه راست هدایت کند... (142378)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۹:۴۵
دروغ گو از ابتدا هم مشخص بود فقط برای عده ای تشخیصش سخت شد
دروغ یعنی همون کاری که موسوی در مورد ضریب جینی کرد
یا در مورد شاخص فساد
یا در مورد تورم
نود و نه سیاسی هم اومد یه سری به یو تیوپ بزنید آقای موسوی خیلی بیشتر از این ها دروغگو هستند
واقعا برای این افرادی که متعصبانه برخورد می کنند متاسفم که با وجود دروغ گویی موسوی از اون دفاع می کنند
آقای موسوی در مناظره با احمدی نژاد گفت در مورد کسانی که حضور ندارند نباید صحبت کرد بعد خودش فردا شبش علیه احمدی نژاد بیانه خود و کلی صحبت کرد این یعنی چی میشه یکی به من توضیح بده (142525)
 
کیوان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۲۹:۲۰
منظورشون از کسایی که حضور ندارند کاندید دیگری نبود بلکه هاشمی و نوری بود. (143169)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۰۱:۵۲:۲۸
نقد یا هرچی شما اسمش بزارید در مورد دولت وقت حق هر کاندیدایی هست (143832)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۳:۲۳
آقاياني كه به مطلب فوق نظر مخالف داده اند، لابد دوست دارند خدا همه را به راه راست هدايت نكنند.
كمي فكر كنيد بعد نظر بدهيد.

ان شاءالله خدا همه را به راه راست هدايت كند. (142570)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۳:۴۹
ان شاءا... . والبته اين مساله در مورد خود جنابعالي هم صدق ميكند. (142841)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۵۸:۵۷
آخه این حرف دو پهلوست اونم اینجا
از حرف شما این جور برداشت می شه که
خدا دیگرانو به راه راست هدایت کنه ما که خودمون در راه راست هستیم (143312)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۱:۳۸
قبول دارم که احمدی نژاد با تخریبهای بی سابقه نابود شد و اگر رای هم بیاورد دیگر آبرویی برای ریاست جمهوری ندارد اما ایشان نباید فراموش کند که این بازی را خودشان آغاز کردند. در جمع انتخابات کثیفی را شاهد هستیم. موسوی اگر هم رای بیاورد، سالم نبرده است. رفتن به پاستور با پولها و کمک های رشوه گیر استات اویل و توتال خیلی هم افتخار ندارد.
ایکاش ملت تصمیم میگرفت به رضایی رای دهد چون هم تخریب نکرد و هم با برنامه ترین نامزد است. (142627)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۰۵:۱۲
من هم قبول دارم که رضایی معقول ترین نامزد این دوره بود و کمتر از بقیه، رقبا رو محکوم کرد اما متاسفانه بابرنامه ترین نبود
موسوی و احمدی نژاد و همین طور کروبی هم که فقط به جون هم افتاده بودند و برای همدیگه پرونده رو می کردند
واقعا موندم به کی رای بدم (142937)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۲۲:۴۴:۳۶
آیا توقع برنامه ای کامل تر، جامع تر، مبتکرانه تر و عملی تر از برنامه ی رضایی را داشتید؟
من که همچین چیزی را در هیچ کاندیدای دیگری ندیدم (143705)
 
مهر ايران
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۳۱:۲۰
كاملا\" در ست است البته بعد از سلام . (142986)
 
فقیر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۲۶:۵۱
چند نکته:

1. اگر همه کاندیدا ها بر علیه یک نفر است، چرا همه بر علیه احمدی نژاد است؟ چرا بر علیه موسوی، کروبی یا رضایی نیست؟ حتی اگر موسوی و کروبی رو در یک جبهه حساب کنید، رضایی که در جبهه مقابل آنهاست!
حتما احمدی نژاد از همه بیشتر خطا کرده. وگرنه چرا همه کسانی که بویی از علم و دانش و فرهنگ و شعور سیاسی هستند به جبهه مقابل احمدی نژاد پیوسته اند؟
بیایید از خواب غفلت بیدار شوید و نگذارید روز جمعه روز سرافکندگی تاریخی ما باشد.

2. در مورد مدال های ورزشی کدام سربلندی مد نظر آقای احمدی نژاد است؟ در المپیک این دوره که جز شرمندگی حاصلی نداشتیم. اگر آقای هادی ساعی مدال نیاورده بودند که ما چیزی در کف نداشتیم.وضعیت فوتبال هم که برای همه روشن است و نیازی به تفسیر ندارد. واقعا چطور می شود اینها را باور کرد!

3. اگر کسی انتقادی به صحت صحبتهای آقای احمدی نژاد دارد منظور آمارها و نمودارهایی است که ایشان اعلام می کند که حتی دیگر نیازی به کارشناسی هم نیست و مردم در زندگی روزمره خود حس می کنند که چقدر توان اقتصادی آنها کم شده حتی در برآورده کردن نیازهای اولیه.

4.در مورد سیاست خارجی، اگر آقای احمدی نژاد راست می گوید که تونی بلر عذرخواهی کرده نامه تونی بلر را منتشر کند.

در آخر از صمیم قلب آرزو می کنم مردم ایران با چشمانی باز و توکل به خدا روز جمعه را به یکی از افتخارات تاریخی پیوند زده و راه بی حقیقتی و نامردمی را برای همیشه در ایران عزیز سد کنند. (142671)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۲۹:۱۵
با سلام به چند نکته

1- درست است رضایی در جبهه مخالف است اما عملا و در عمل دقیقا مطابق نظر ایشان تخریب می کند

2- اگر شما با امر ورزش کمی در ارتباط بودید مثل موسوی بر مبنای اطلاعات غلط سخن نمیگفتید
ما در این 4 سال در نوجوانان و جوانان بسیار موفقیت های چشم گیر داشتیم ولی در بزرگشالان که حاصل دوره های قبل بود نه
4 سال دیگر حاصل کار این دولت را می بینید

درست است در المپیک و جام جهانی موفقیت نداشتیم اما برید و بدون تعصب بر سخنان بی پایه و اساس آقای میرحسین آمار رو ببینید.

3- دکتر که خودش نرخ تورم 25 درصدی را گفت شما چرا شدید مثل منافقان که می گفتند خدا می گه ویل للمصلین وای بر نماز گزاران و بقیه اونو نمی خوندند و میگفتند نباید نماز خواند
دکتر تورم سال 88 یعنی همین سالی در آن هستیم یعنی همین که سه ماهش هم نگذشته گفته که بانک مرکزی هم تایید کرده
میرحسین را نمی بینید که آمار جعلی از خودش در می کنه و آمار درست دکتر را مسخره می کنید

4- این که منتشر شد . شما تو خلا کامل به سر می برید

اینم آپلودی که بنده کردم
http://www.2ql.net/uploads/1244721838.jpg

http://www.2ql.net/uploads/1244700173.jpg

یا علی (142984)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۲۰:۳۲:۵۰
فيلم را يك بار ديگر نگاه كنيد.زمان شمار دارد در زمان 18:20 - همه افتخارات را به خود نسبت ميدهند و قبلي ها را كلا رد ميكند ! سرو صداي انرژي هسته اي بعد از خيانت منافقين بلند شد و آژانس ايراد از فعاليت هاي 18 سال قبل ميگرفت ! الي آخر كاري ندارم يك بار بدون كنيد همه قسمت ها را و با انصاف قضاوت كنيد. (143648)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۳۸:۳۶
به عنوان یک عضو هیات علمی که سالها برای دریافت مدرک دکترا و فوق دکترا آوارگی کشیدم از ایشان تشکر می کنم. امیدوارم این سخنان سرآغازی باشد برای عمل جدی به قانون در موضوع ارتقا در بین اعضای هیات علمی دانشگاهها. (142385)
 
نیلو
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۵۱:۱۱
شما مثل اینکه قضییه کردان را فراموش کردید که آقای احمدی نژاد فوق دیپلم را با دکتری اشتباه گرفتند (142649)
 
يك خبرنگار پارلماني
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۳۱:۳۴
اتفاقا مدرك كردان رو آقاي جاسبي اشتباه گرفته بود كه او را عضو هيات علمي كرده بود. همچنين آقاي لاريجاني كه او را 10 سال معاون مالي سازمان صداوسيما كرده بود. جالب است كه هر دوي اين آدم‌ها الان از موسوي حمايت مي‌كنند.و البته آقاي موسوي عضو هيات موسسين و امناي دانشگاه آزاد بوده و هستند.
قابل توجه جنابعالي اينكه آقاي احمدي‌نژاد در نامه معرفي كردان به مجلس كه همزمان با معرفي دكتر بهبهاني بود، آقاي دكتر بهبهاني را با پيشوند دكتر معرفي كردند ولي كردان رو بدون پيشوند دكتر. چون كه مي‌دانست دكتراي كردان واقعي نيست. (143091)
 
رحمان دانشجوی دکترای مدیریت
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۴۰:۴۶
اولا شما که می گوئید عضو هیات علمی هستید فوق دکترا داخل ایران می دهند که ما اطلاع نداریم ثانیا اگر هم چنین مدرکی باشه کاملا صوری است و به پاس تعداد مقالاتی که ارائه می دهند و کتاب و سابقه تدریس به شخص داده می شود
ثالثا اگر شما فوق دکترا بودید حداقل جمله ای در حد فوق دکترا می نوشتید نه اینکه بفرمائید برای بدست اوردن این مدرک باعث اوارگی شما شده است
رابعا برای مدرک دکترا در حال حاضر علوم انسانی و علوم پایه تقربیا با 7 الی 8 ترم تحصیل انرا می شود بدست اورد و نیاز به اوارگی ندارد
در ضمن ایشان گفتند 10 سال که این حرف درست نیست با توجه به جمله قبل (142739)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۴۵:۴۶
ایشان گفتند که برای گرفتن مدارکشون آوارگی کشیده اند
اظهار نظر شما درست نیست.
درست نیست اگر حرف کسی با مزاج ما خوش نیامد سعی کنیم زیر سئوالش ببریم (142903)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۲۳:۵۸
دوست عزیزی که مدیریت! می خونید. یک ترم تشریف بیارید ماساچوست دکترای مکانیک بخونید اونوقت می فهمید دکتری و فوق دکتری و آوارگی یعنی چه! جالبه توی دانشگاه شما به مقاله و کتاب فوق میدن؟ (142969)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۵۸:۲۷
بنده دکتری الکترونیک دارم از کانادا و بخوبی می دونم که برای دکتری گرفتن باید از صبح تا شب و از شب تا صبح کار کنی و زحمت بکشی. از طرف دیگر، استاندار بودن تو ایران هم یک کار فوق العاده سخته و اون هم از کله سحر تا نیمه شب وقت تو را میگیره (البته اگه بخوای با تعهد کار کنی و سمبل نکنی ).
اگه زندگینامه \"دکتر\" احمدی نژاد را بخونید، می فهمید که ایشون در حالیکه دانشجوی دکتری بوده، استاندار اردبیل هم بوده. یک نفر به من بگه که اینکار چطوری ممکنه؟!
بهتره یه سوزن به خودمون بزنیم و یه جوالدوز به دیگران. (142744)
 
جواد حسینی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۲۲:۵۲
عزیز دلم همه رو با سنگ معیار توانایی های خودت نسنج. اگه خودت توانایی محدودی داری چرا فکر می کنی بقیه هم مثل خودتن. با سنگ معیار شما پس دانشمندانی که این همه بار علمی بالایی داشته اند و با کمی امکانات مواجه بودن هم یک افسانه بوده اند . کسانی مانند ابن سینا ، رازی ، خوارزمی و ادیسون و ...

اندکی انصاف هم داشتن ،
گاهی یا شاید هرزگاهی بد نسیت

خدایا تو آن ده که آن به. (143158)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۱۷:۱۹:۵۳
ايشون دكتراشون 10 سال طول كشيده كه فقط 3 سالش رو استاندار بودن (144046)
 
هادوی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۱۹:۴۸
احمدی نژاد در وقت اضافه ای که سیما در اختیار او گذاشته بود در مور خانم رهنورد گفت : مساله ما این است ایشان چرا توانسته است که در مدت سه سال از استادیاری به دانشیاری ارتقا یابد؟ این کار حداقل 8 سال نیاز دارد.این هم دروغ دیگری بود. بر اساس آئین نامه های ارتقا حداقل 4 سال است که با تصویب هیات منتخب یک سال هم می توان از آن کاست. جالب است بدانید که ایشان زمان دولت احمدی نژاد و با حکم مدیران دولت نهم دانشیار شده اند..تصاویر احکام را در آدرس زیر می توانید ببینید. این در حالی است که در شب اول مصاحبه صحبت از ارتقا نبود بلکه ایشان به تحصیل همزمان خانم رهنورد اشکال گرفتند. خدا مارا از شر دروغگویان و بند بازان نجات دهد.



http://ghalamnews.ir/news-19512.aspx (142790)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۰۵:۴۷
ما تو امیرکبیر اساتید با ۲۰ سال سابقه داریم هنوز استادیارند (142817)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۱۰:۰۸
دوست عزیز
ما هم دوستی داشتیم که زمانی که فوق لیسانس بود تز دکتری خودش رو هم حاضر کرده بود.

این برمی گرده به هوش و پشتکار خود شخص (142944)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۲۳:۵۲
من فارغ التحصيل داروسازي تبريز هستم
بعضي اساتيد در دانشكده ما در عرض 5 سال از استادياري به استادي رسيدند بعضي ها 10 ساله استاديارند. اين بستگي به فعاليت فرد دارد. در ضمن حكم استادي خانم رهنورد در زمان دولت نهم صادر شده است. (143159)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۴۴:۴۳
اگر کسی کار پژوهشی نداشته باشد تا زمان بازنشستگی استادیار می ماند و بر عکس اگر کارهای پژوهشی مانند مقاله و کتاب و ... قابل توجه باشد می توان در کمتر از ده سال استاد تمام شد. (143208)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۵:۵۲
لطفا یه منبعی بجز سایت مضحک قلم نیوز بده! (142844)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۵۸:۳۴
جناب تصویر متن حکم هاست چه فرقی می کنه از چه سایتی باشه؟ تحلیل و متن رو شما نخون فقط ببین که تاریخ حکم ها کی هست و کی امضا کرده. (143311)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۲۰:۳۳:۰۶
بسیاری از اساتید در سه سال هم ارتقا پیدا میکنند .تحقیق کنید الکی از خودتون حرف در نیارید (143649)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۴۸:۴۷
خیلی جالبه با اینکه حرف این آقا یا خانم کاملا نطقی بیش از 500 نفر با اون مخالفت کردن! (143421)
 
رسا
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۳۹:۰۱
خدا رو شکر خودش خودش رو رسواتر کرد.
امیدوارم مردم به حدی از بلوغ سیاسی رسیده باشند تا استفاده نابرابر از امکانات دولتی و رسانه ملی! را درک کنند. اگر هم هنوز جامعه مان به این بلوغ نرسیده، باز هم سکوت میکنیم، اما این بار در این سکوت با موجی سبز در سراسر کشور همراهیم.
یک یا حسین تا میر حسین (142387)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۱:۳۷
گفتن بیایید حرف بزنید نیامدن
حالا شد نابرابر (142566)
 
عزیز دل برادر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۱۰:۲۵
برادر من این کاندیدا ها اومدن که از دولت نهم نقد کنن و در دولت دهم اون ایرادات رو برطرف کنن
توجه داشته باشید که رئیس دولت نهم با کاندیدای دولت دهم فرق داره آقای احمدی نژاد هم ،به دولت خودش نقد داره و اگر قصد تغییر در اطرافیان خود اعم از بی تدبیر، فاسد ، ساده لوح و .... نداشته باشه من و حتی شما بهش رای نمیدیم به نظر من تا اونجایی که به دولت نهم بدون اسم بردن از شخص انتقاد شده هیچ اشکالی نداره از اونجایی که به شخص آقای احمدی نزاد و یا به دولت با ذکر نام صحبت شده این حق آقای احمدی نژاده که دفاع کنه اما این وقت با حساب من میشه حدود 10 دقیقه که بخاطر نداشتن قانون روشن توی کمیسیون تبلیغات این ایراد وارده
شما فکر کنید این 4 سالم احمدی نژاد اومد بعدش که دیگه نمی تونه کاندید بشه (البته تو این کشور همه چی امکان داره) بعد شما بگی از دولت قبل انتقاد نکنید و اگه انتقاد کنید احمدی نژاد که کاندید هم نیست باید بیاد جواب بده
این میشه که احمدی نژاد مجبور میشه برا دور سومم کاندید شه
فهمیدی (142945)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۲۹:۲۴
زمان پيشنهادي به آقاي موسوي110 ثانيه بود ،لطفا خودتان را فريب ندهيد. (143404)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۸:۲۱:۱۹
به مير حسين حدود 1 دقيقيه وقت داده بودن. اين زمان براي سلام و خداحافظي هم كافي نيست. قدري انصاف داشته باشيد و نگوييد كه خودشان نيامدند. كار تلويزيون غير عقلي و غير منصفانه بود. (143553)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۰۷:۳۶
چه ربطی داشت!طبق قانون باید از خودش در زمانی که حضور نداشته از خودش دفاع میکرد موسوی و بقیه میخواستند در غیابش تخریبش نکنند تا ایشون هم فرصت حرف زدن پیدا نمیکرد جدا که خیلی بی انصاف و بی حیا هستید (142600)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۰۴:۳۰
میشه بگید این قانون کی وضع شد ؟ آیا از اول قرار بود یا بعدا قرار شد ؟ (143043)
 
ذاهب
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۲۰:۰۵:۰۵
اگر مناظر ها را از اول شون می دیدید قبل از مناظره یک متن پخش می شد که در اون قوانین مناظره نوشته شده بود (143623)
 
ياشار
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۲۳:۱۷
مگر احمدي نژاد در جلسه اول مناطره و در طول كليه مناظره ها همه دولتها بخصوص دولت موسوي را نقد و تخريب نكردند؟ چطور بعد از ان همه تخريب دولت موسوي فقط 108 ثانيه به آقاي موسوي ميخواستند وقت بدهند؟
مگر بر اساس قانون انتخابات نبايد 3 روز قبل از انتخابات نبايد هيچ كانديدي بر عليه كانديد ديگر سخن بگويد؟
چرا به آقاي احمئي نژاد چنين وقتي داده شد؟ (143267)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۹:۱۴:۰۵
اینقدر ساعتهای صدا و سیما به مطالب کم ارزش می گذرد که هیچکس هم علاقه ای به آنها ندارد و آن وقت در باره مناظره ها که قطعا پربیننده ترین برنامه صدا و سیما از بدو تاسیس بوده است بنظر می رسد وقت خیلی کم بود و هر برنامه تا سه ساعت هم جا داشت.
استفاده از ثانیه و ... هم برای توهم دقت در حساب و کتاب بوده و نه چیز دیگر وگرنه نتیجه محاسبه دقیق چیز دیگری و بکلی متفاوت بود! (143586)
 
حاجی محمدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۹:۱۶:۲۸
در جلسه ای که احمدی نژاد در مورد دولت موسوی حرف زد خود موسوی هم طرف مناظره بود و همانجا باید پاسخ می داد که البته نه آنجا و نه در جلسات بعد دفاعیه درستی ارائه نکرد پس لزومی به دادن وقت به ایشان نبود چرا که بر اساس قانون مربوطه اگر حرفی در مناظره زده شود که بر علیه کاندیدای غایب باشد به آن کاندیدا که غایب است وقت دفاع می دهند. (143587)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۲۵:۳۴
چرا در جلسه با موسوی اسم کسایی آورد که در جلسه نبودند ! (143271)
 
reporter
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۳۲:۰۸
تلویزیو ن کانادا داره هر شب فیلم های ضد اسلام و مسلمان ها نشان می دهد و آقای موسوی و خاتمی فکر کنم با این همه پولی که در کانادا آقازاده ها دارند هنوز رسانه های کانادائی را تماشا نمی کنند اگر هدف موسوی حمایت از اسلام و شال سبز است که نیست کاری کنید که شما را تروریست صدا نزنند و وحشی هر چند فرقی نمی کند چون این حکومت های غربی مسیحی هستند و با نام اسلام هم جنگ دارند (142734)
 
lمجید
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۴۵:۳۴
جنابعالی هم آقازاده تشریف دارید در کانادا؟ (142901)
 
يك خبرنگار پارلماني
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۳۷:۳۲
تعجب مي‌كنم كه شما علاوه بر اينكه قانون رو -كه مي‌گه نبايد درمورد كانديداي غايب صحبت بشه و اگر شد وقت پاسخگويي برايش محفوظ است- فراموش كرده‌ايد، صحبت‌هاي آقاي موسوي در مناظره با كروبي كه -با عصبانيت داشت به احمدي‌نژاد تهمت مي‌زد و وقتي مجري به او تذكر داد نزديك بود يك فحش هم نثار او بكند- مي‌گفت «من همينجا مي‌گم پنجاه دقيقه به احمدي‌نژاد وقت بديد اصلا آقاي كروبي هم شاهد است سه برابر من به احمدي‌نژاد وقت بديد ...» رو جلوي 70 ميليون بيننده انكار مي‌كنيد. (143098)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۲۶:۴۷
این موسوی نبود که گفت من در غیاب احمدی نژاد حرف می زنم او هم سه برابر زمان من را بیاید و حرف بزند ؟ ! (143165)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۳۹:۲۴
امشب دکتر کار را تمام کرد و دروغگوها رسوا شدند.
یا علی مدد (142388)
 
Lمهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۵:۰۳
الهه عدالت تنها به قاضی رفت (142576)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۵۶:۰۴
الان دست کم یک هفته است همین را می گویید که دکتر کار را تمام کرد... نفهمیدیم بالاخره کی کار را تمام کرد ولی هر روز حمایت مردمی طرف مقابل شما بیشتر می شود!

فکر نمی کنید اصرار بر مواردی که مردم هم به راحتی صحت و سقم آنها را قضاوت می کنند مشکل زیادی برایتان درست کرده باشد؟ (142916)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۰:۳۰
این برنامه غیر قانونی فقط برای جلوگیری از شکست حتمی بوده است و مشتی دروغ به دروغ های قبلی اضافه گردید. از جمله هسته ای شدن که حاصل تلاش دولت های قبلی بود. فضایی شدن که حتی نام موشک سفیر و ماهواره امید از دولت قبل بود و رشد آمار مقالات که از دولت قبل آغاز گردید.
در زمینه آما ضریب جینی حتی اگر یک سال جابجا شده باشد باز هم تاثیری در بدتر شدن آن در دولت شما ندارد.
دروغگویی در مورد تورم پاسخ داده نشد.
من از کاربران این سایت می خواهم که یکبار دیگر فیلم هاله نور را ببینند و به من بگویند برای اثبات دروغگو بودن یک فرد حتی به یک دلیل دیگر هم یاز هست؟ (142392)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۵۷:۱۱
درسته - قانون تا جایی مقدسه که به نفع امثال شما باشه.

دوستان ببینید مدعیان قانون را ! (142712)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۶:۵۸:۱۳
حاجی آقا هستم کاریکاتوریست سابق گل آقا از کانادا
مطلبی افشاگرانه در فارس نیوز
تصويب بودجه 15 ميليون يورويي دولت هلند تحت عنوان \"پلوراليزم رسانه‌اي در ايران \" كه برمبناي آن موسسه هلندي \"هيفوس \" وظيفه پشتيباني مالي از روزنامه نگاران، رسانه‌هاي مكتوب و ديجيتالي را برعهده مي‌گيرد، بخشي ديگر از پروژه سرمايه گذاري غرب بر اصحاب رسانه را هويدا مي‌سازد.
براساس گزارش رسمي موسسه هيفوس، اين موسسه در سال گذشته كمك‌هاي مالي خود را به موسسات، نشريات و سايت‌هاي اينترنتي همچون \"راهي \" متعلق به شادي صدر از روزنامه نگاران فمنيست، \"كارورزي سازمان‌هاي جامعه مدني \" متعلق به محبوبه عباسقلي زاده كه در نشريات فمنيستي قلم مي‌زند، \"كنشگران داوطلب \" متعلق به سهراب رزاقي، \"ايران گويا \" به مدير عاملي حسين باستاني عضو ارشد حزب مشاركت ايران، \"مركز فرهنگي زنان \"، \"كانون زنان ايران \" و روزنامه اينترنتي \"روز آنلاين \" اعطا كرده است. در كنار موسسه هيفوس، موسسات واسطي همچون \"بنياد دخترك \"، \"فريدوم‌هاوس \" و \"پرس تاو \" نيزكار تدارك مالي، فني و امنيتي روزنامه نگاران تجديد نظر طلب را برعهده داشته‌اند................................
من باورم نمی شود وقتی در خیابان های کانادا آواره بودم و زندگی بسیار سختی داشتم دیدم همکارم نیک آهنگ کوثر به محض آمدن به کانادا همه جور کمک گرفت البته خوشالم اما من بوی خیانت را احساس کردم و با آمدن دکتر احمدی نژا بر روی مسئله مافای نفی کار می کردم و کاریکاتور می کشیدم . و برای همین هیچکس از من حمایتی نکرد گویا و روز نیوز و پیوند نیوز و شهروند و نشریات کیلوئی اینها از کجا پول می آورند ؟ مطلب شما کاملا درست است . حتی دو سال پیش احمدی نژاد نامه زد تا بر گردم اما سفارت ایران آتاوا محل نگذاشت چون من بارها مافیای آنها را هم رسوا کرده ام . جوانان دانشگاهی را فریب می دهند و مطالب ما را سانسور می کنند (142781)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۰۰:۰۷
برادر حرفت را بزن چه کار به شغلت داریم!
گل آقای عزیز آنقدر برای ملت ما شناخته شده است که پس از درج سمتت دیگر همه به یاد مواضع اصولی وی می افتند.
یادتان می آید:
بنویسیم ............. بخوانیم ............. ! (142928)
 
یوسف
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۸:۲۴
آقا هسته ای شدن کجا حاصل کار دولتهای قبل بوده ؟ کمی منصف باشیم . (لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید ) (142848)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۰۵:۰۳
برادر یوسف! واقعیت این است که هسته ای شدن حتی حاصل کار رژیم منحوس سابق هم بوده و راکتور امیر آباد و نیروگاه بوشهر در زمان پهلوی ملعون نصب شده و استارت عملیات اجرایی شروع شد. منتهی آن رژیم به دنبال ژاندارمی منطقه و هزینه از کیسه ملت ایران برای غربیها بود و از اوایل جمهوری اسلامی این طرحها به منظور دستیابی به فن آوری صلح آمیز هسته ای و پیشرفت و آبادانی ایران ، ادامه پیدا کرد.
مصادره آن از جانب هر گروه و دسته ای قطعا نادرست است و این فقط یک افتخار ملی است که به همه ملت بزرگ ایران تعلق دارد. (142936)
 
زلیخا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۲۲:۰۵
آقا یوسف ما خاک زیر پای شما ولی پرونده هسته ای ایران یه پرونده 15 ، بیست سالس که فقط یه بخشی از زحمات دیپلماتیک ش با دولت نهم بوده نه چیز دیگه اون موقع که تمامی نهادها به صورت مخفی دنبال دانش هسته اعم از نخبگان این دانش در داخل و خارج بودن و بودجه های هنگفت برای بدست آوردنش باز تاکید میکنم بدون سر و صدا و مخفی خرجش میکردن که اگه دولت نهم بود آبرومونو میبرد و از قدم اول تو صحن سازمان ملل اعلام میکرد ما بمب هسته ای داریم اسرائیل مردی بیا جلو
حالا که بخشی از این پرونده مخفی مدیریت شده شما همه رو مال خود نکن عزیزم
امضا

یه مطلع که نخواست نامش فاش شود (142964)
 
يك خبرنگار پارلماني
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۳۹:۱۰
اصلا فكر كنم همه كارها رو دولت قبلي كرده بود و دولت نهم اصلا وجود خارجي نداره! (143102)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۱:۰۳
خیلی بی انصافی بود.احمدی نژاد بدون حضور موسوی یکطرفه به قاضی رفت و راضی هم برگشت.دوباره تهمت زد و این بار موسوی رو به رابطه با صهیونیستها متهم کرد.کاش صدا و سیما اینقدر یکطرفه عمل نمی کرد و به موسوی هم وقت دفاع میدادن. تازه جوری زیرنویس کرده بود که بقیه کاندیدا ها نیامدن که همه فکر کنن جا زدن در حالیکه وقت اونا کمتر از 2 دقیقه بود چی میتونستن بگن. ولی مردم میفهمن و جمعه رئیس جمهور سبزشونو انتخاب خواهند کرد. (142393)
 
علی از اردکان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۰:۳۶
خداییش وقتشون بیشتر از دو دقیقه بود؟ آن 3 نفر در مصاحبه ها فقط از احمدی نژاد بد گفتند و احمدی نژاد خیلی هم که جواب میداد به طرف مقابلش در مناظره جواب میداد که حقی برای کسی ایجاد نمی کرد. (142506)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۰۹:۲۵
راستش این است که \"تایمر وقت نگه دار\" فقط مکانیکی عمل کرد! اگر غیر از این بود صرفا بایستی آنچه پشت سر شخص احمدی نژاد گفته شده بود محاسبه می گردید و نه آنکه هرچه در نقد سیاستهای دولت نهم گفته شده بود.
مگر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور در مناظره حاضر شده بود یا فقط به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری؟
دیگر آنکه چرا نماینده دادستان کل کشور در جریان اختصاص وقت نبوده است؟ (142942)
 
ذاهب
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۲۰:۰۹:۳۲
نماینده دادستان خواب تشریف داشتن وقتی مصوبات را در ابتدای هر مناظره پخش می کردند؟ (143631)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۲:۰۹
کی گفت صهیونیست !
ایشان گفتن منبع ایشان مال یه موسسه هست که جامعه آماریش صهیونیستها هستند
در ضمن به آقای موسوی و سایرین هم گفتن بیایید حرفتون رو بزنید
چرا آقای موسوی نیامدن
این یه چیز دو دو تا چهارتاست
یه کم فکر کنیم ،این یه حقیقته ف من از این شب نامه ها و پوسترهای دروغ ممنوع دیده بودم
و تو تمام مناظره ها (مخصوصا مناظره کروبی میرحسین) دیدم که این دو بزرگوار فقط داشتن دولت احمدی نژاد را می کوبیدن
به ایشان این حق را دادن و آمد و بقیه نیامدن
حالا مجرم احمدی نژاده ! (142551)
 
امینی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۵:۳۵
فراموش نکنید اقای موسوی هم تمام دروغهایش رادر نبوداحمدی نژادزده است تاکی سرمان زیر برف است ومغرضانه نظر میدهیم وقت حمله های تخریبی بی انصافانه دیگر کاندیداها را می شنیدید همین قدر دلسوز بودید اگر فقط ادعای حق گویی راندارید نباید از این پاسخ ها بترسید (142555)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۵۸:۱۳
راست می گی حیف شد چند تا چیز دیگه از دست رفت . .. (142653)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۵۱:۵۸
آقا محمد . اونشب که میر حسین هر چی دلش خواست به احمدی نژاد گفت ( در مناظره با کروبی که به اعتقاد من معامله بود نه مناظره) یک طرفه به قاضی نرفت؟ تازه خود میرحسین در اون مناظره گفت چند برابر وقت من به اون آقا بدین. نگفت؟ ضمنا این قانون تبلیغات صدا و سیما بود و به امضای هر چهار نفر رسید که اگر در مناظره ای بر علیه کاندیدای غایب صحبت کردند ، ان کاندیدا حق دارد معادل وقتی که بر علیه او صحبت شده از خود دفاع کند. میبینیم که باز هم با سفسطه میخواهید مسائل را وارونه جلوه بدهید.ضمنا کمی از ادبیات مودبانه آقایی که میگوید ادب مرد به ز دولت اوست رو در فیلم تبلیغاتی دومشون دیدیم. فیلمی که تخریباتی بود و نه تبلیغاتی. جملاتی نظیر دولت کف بین و رمال. خودخواه. دیکتاتور. و... به نظر من در شان کسی نیست که برای ریاست جمهوری تلاش میکند. ایشان اگر فردا رای بیاورد چگونه مخالفان خود را خطاب میکند؟ لازم است دوستان را به مطالعه ادبیات مهندس موسوی در خطاب مخالفین خود در دوران نخست وزیریشان ارجاع دهم. (142703)
 
میزان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۰۴:۰۳
اون زمانی که موسوی بدون حضور احمدی نژاد هر .... که دلش خواست گفت که بشکن بالا بندازتون بود و آن صحبتها را اوج انصاف می دانستید!

هر چیزی تا زمانی خوب است که به نفعتان باشد.

خواب دیدی خیر باشه !
نکنه شما رو هم جو اینترنت گرفته. بله مردم خوب می فهمند.
مردم به دنبال کار و خدمت هستند نه ژست های روشنفکرانه. (142717)
 
برهمت
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۲:۱۲
واقعا دلیل این تاخیر و زنده نبودن برنامه چه بود آیا تلاش برخی افراد برای منتفی کردن این برنامه صحت داشت؟ (142395)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۳:۴۰
سلام

این چند روز من را به جمع خوانندگانتون اضافه کرد، با تشکر از اطلاع رسانیتون، لطفا فیلم این صحبت ها را هم بگذارید.

با تشکر (142400)
 
سلیمانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۴:۰۱
آقای احمدی نژاد شما که به رای آوری خودتون مطمئن هستید پس چرا اینقدر تبلیغات میکنید حتی از وقتی که به دیگر کاندیداها داده نشد و فقط مختص شما بود استفاده کردید-نه آقای احمدی نژاد شما ظاهرا امروز طرفداران آقای موسوی را که از انقلاب تا آزادی جمعیت بود جز مردم ایران نمی دانید که اینگونه صحبت از شکست آقای موسوی میکنید آقای احمدی نژاد مردمی که امروز آماده بودند فقط یک نیم روز فرصت اعلام آن را داشتند ولی دیدید که چقدر آمدند آقای احمدی نژاد به قول مقام معظم رهبری مردم می فهمند ...... (142402)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۸:۳۷
باز هم خدا رو صد هزار مرتبه شکر که قبل از هر برنامه مناظره، قانون تبلیغات مبنی بر ایجاد حق دفاع برای کاندیدایی که در مناظره از او نام برده میشود گوشزد میگردید و حتی آقای موسوی گفتند آقا اجازه دهید حرفم را بزنم احمدی نژاد دو سه ساعت بیاید جواب بدهد وگرنه شما باصطلاح اصلاح طلبان زمین و زمان را بهم می بافتید. البته هر کس دیگر هم دروغهایش رسوا میشد همین عصبانیت شما را داشت ! (142523)
 
ailin
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۴:۳۹
میر حسین کسی است که... 1- وقتی واقعه کوی دانشگاه پیش آمد احساس خطر نکرد. 2-وقتی به رهبر گفتند شماهم یک بار دیگر جام زهر بنوشید احساس خطر نکرد. 3-وقتی نمایندگان مجلس تحصن کردند احساس خطر نکرد. 4-وقتی خاتمی با زنان نامحرم واجنبی دست داد ووقتی هم که خاتمی باحامی کاریکاتوریست برعلیه پیامیر هم دست داد احساس خطر نکرد. 5- وقتی جریان کذایی در برلین اتفاق افتاد احساس خطر نکرد. 6- وقتی که از بودجه ی بیت المال استفاده میشد برعلیه فرهنگ ایرانی واسلام وشهدا وامام ورهبری احساس خطر نکرد. 7-وقتی که تصمیمات شورای عالی امنیت ملی به نحوی لو میرفت که رادیوهای بیگانه شاید یک ساعت بعد خبر دار میشدند احساس خطر نکرد. 8وقتی که اسناد بکلی محرمانه به سرقت رفت وبا حمایت دولت اصلاحات هم بود احساس خطر نکرد. 9- وقتی که خاتمی نامه محرمانه به بوش نوشت که ما دست از حمایت فلسطین ولبنان بر می داریم وحزب الله را خلع سلاح می کنیم وانرژی هسته ای را شفاف کرد ه وبه حالت تعلیق در می آوریم وماراازلیست محور شرارت بیرون بیاوریداحساس خطر نکرد. 10-وقتی نفوذ سوکلاریسم در بدنه جامعه ودولت رادید احساس خطر نکرد. 11-وقتی در روزنامه های اصلاح طلب به مردم توهین میشد ومردم را لشکر قابلمه به دست خواندند احساس خطر نکرد. 12-وقتی رئیس جمهور با چشمان بف آلود به جلسه هیئت دولت می آمد به خاطر نگاه کردن به فوتبال تاپاسی از شب احساس خطر نکرد. 13وقتی که رجانیوز اسم 35نفر را دادکهمدرک دکترای تقلب از هاوائی دارند از جمله آقای حاجی احساس خطر نکرد. 14 وقتی که آقای انبار لوئی اعلام کرد 6میلیارددلار در زمان خاتمی به خزانه باز نگشت احساس خطر نکرد. 15وقتی دولت خاتمی هواپیمای 40 میلیاردی از سلطان برونئی خریدار وبیست میلیارد هم صرف تشریفات آن کردند احساس خطر نکرد. 16- وقتی ابطحی گفت اصلاحات یک نه به جریان حاکم بود احساس خطر نکرد. ووووو....... وووو (142403)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۴:۵۴
فقط میشه تاسف خورد به حال میرحسین موسوی. ایشان توسط یه سری آدمای شارلاتان و بعضا کودن احاطه شده اند که حتی یاد ندارن دو تا نمودار جعل کنند! حیف میرحسین که اینگونه بازیچه شد. (142405)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۶:۳۲
حيف از شما كه اينقدر ساده لوحي و بدون تحقيق حرف ميزني
حقا كه اين رئيس جمهور لايق شماست.
من واقعا شرمنده ام اينطوري گفتم اما واقعا بعضي وقتا ديگه آدم افسرده ميشه از سادگي بعضي هاااااا. (142495)
 
یوسف
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۴۱:۴۶
متاسفانه میرحسین خودش را بازیچه گروهی نمود و از اسطوره شدن افتاد (142850)
 
lموسوی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۵:۳۰
به نقل از wikipedia: \"شاخص CPI (شاخص احساس فساد) موسسه شفافیت بین الملل در کنار شاخص فساد بانک جهانی از متداولترین آماری هستند که برای اندازه گیری و مقایسه فساد در کشورهای جهان استفده میشود و بر اساس مطالعات متعددی (مستقلی) که در این زمینه انجام شده، این شاخص از دقت زیادی برخوردار است\". این همان موسسه ای است که احمدی نژاد آنرا موسسه ای صهیونیستی نامید. یعنی بدون استدلال در رد و نقد یافته های آنها ، فقط خواست با زدن انگ صهیونیستی به آن کار خود را ساده کند و آنرا محکوم جلوه دهد (کاری که هم قماشی های او مانند شریعتمداری در کیهان در طی این سالها به وفور آنرا انجام داده اند) (142407)
 
محمدحسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۰:۰۱
wikipedia در اینجا، UK ، در محافل دانشگاهی، نقل از اون و استناد به اون جز با پوزخند مواحه نمیشه. ممکنه منبع خوبی برای ردیابی برخی اطلاعات باشه اما هرگز به عنوان سند در هیج محیط آکادمیکی شناخته نمیشه و استفاده از مطالبش در نه تنها در پایان نامه ها که حتی در assignment های کلاسی هم باعث رد یا کم شدن نمره ارزیابی کارهای تحقیقی میشه. البته لازم به ذکره که این دایره المعارف که توسط هرشخصی در دنیا قابل نگارشه و بعضا توسط ویرایشگران نامعلومی بازخوانی میشه، و در مورد اینکه سیاستش حفظ بیطرفی در محتوای مطالبه تردیدهای جدی درباره اش وجود داره و فقط کافیه که چند تا از entry هایی که سیاسی و مذهبی یا مورد مناقشه تمدنیه رو به زبان فارسی و یا انگلیسی بخونید و خودتون قضاوت کنیدو البته یادتون باشه نگفتم که مطالبش با ذائقه شما جور در میاد یا نمیاد بلکه منظورم حفظ حداکثری objectivity در رویکرد مطالبه( حداقل ذکر یکسانی از نظرات مختلف موجود درباره موضوع مربوطه). لطفا دقت بفرمایید. (142562)
 
موسوی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۵۰:۳۰
بروید در سایت بانک جهانی و استناد به آمار این موسسه را شاهد باشید که برخی لینکهای آن در خود wikipedia موجود است. ضمنا مقالات wikipedia معتبر هستند اگر ارجاعات لازم به منابع اصلی درج شده باشند و نیز استناد به خود منابع اصلی صورت گیرد و نه wikipedia چون این دانشنامه منبع دست دوم است (به منابع خارجی ارجاع میدهد) . ضمنا این یک موسسه آلمانی که قبل از اظهار نظر بهتر است کمی در باره آن و فرآیند کار ان مطالعه کنید و به اظهارات کاندیدایتان را به عنوان حقایق استناد نکنید. وقتی معاملات کلان نفتی در وزارت کشور بحث و تصمیم گیری میشود معلوم است که جایگاه کشور از لحاظ فساد اداری و اقتصادی نزول کرده است. ضمنا بحث یکطرفه آقای احمدی نژاد ناجوانمردانه بود و دیگران برای انتقاد از وضع موجود جریمه شدند! (142910)
 
یومی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۳۹:۱۲
ویکی پدیا هیچوقت ارزش استدلال های آکادمیک رو پیدا نمی کنه. اما به عنوان مجموعه دانش قابل اعتناست. در این مورد بخصوص و در اینجا هم بحث دانشگاهی صورت نگرفته که شما ارزش و اعتبار ویکی پدیا رو برای استناد مخدوش اعلام می کنید.
به علاوه در مورد این موسسه چه کسی در ایران ذینفع بوده که حالا بخواهیم اعتبارش رو زیر سئوال ببریم. فرمایش شما در مورد موضوعاتی که مورد مناقشه است ارزش داره نه در مواردی نظیر این. (143005)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۵۶:۱۷
ایشون نگفت شما صهیونیست هستی. بلکه صحت آمار رو زیر سوال برد. چرا مغلطه میکنید؟ ایشون گفت این آمار رو یک موسسه که صهیونیست هست ارائه کرده . بنابراین میتونیم از این گفته نتیجه بگیریم که این |آمار مغرضانه و خالی از انصاف هست. ضمنا اخوی یه سری به روزنامه های رژیم صهیونیستی بزن ببین دعای امن یجیب میخونن که کی در بیاد توی انتخابات؟ این که دیگه کاری نداره. من قصد متهم کردن کسی رو ندارم. ولی مگه آقای موسوی میخواد چه کنه که اینجور دارن واسش همه رسانه های غربی و صهیونیستی دل میسوزونن و امیدوارن ایشون رای بیاره؟ (142711)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۱۳:۲۸
دوست عزیز ویکی پدیا مرجع معتبری نیست. بله درست شنیدید. تعجب نکنید. چرا؟ چون همین الان می تونید شما برید در آنجا مثلا بنویسید فلان شهر پایتخت ایران است اگر مخالفت جدی با آن نشود و در بحثهای آن کسی آن را رد نکند ثبت می شود. ملاک آن این است که مخالفت جدی با آن نشود. (142825)
 
یومی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۴۲:۰۲
ویکی پدیا مرجع معتبری نیست، قبول، اما استدلال شما هم مخدوش است. (143012)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۳۴:۰۸
حضرتعالی به عنوان یک محقق مطلع و دانشمند هنوز یاد نگرفته اید که اینترنت منبع خوبی برای ارجاع نیست.گذشته از این شاخص CPI فقط یک شاخص اقتصادیست، اسم موسسه که نیست. مملکتی که همه توی اقتصادش دخالت میکنند و هر کسی میخواهد خوی نشان دهد، نهایت امرش به این ختم میشود. واقعاً باعث تأسف است که من هشت سال وقتم را براتحصیل در رشته اقتصاد صرف کردم و حالا مشخص شده که CPI شاخص نیست، بلکه یک موسسه است. جل الخالق. (142888)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۰:۴۵
بابا عجب منبعی ! ویکی پدیا ! :)) (143173)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۶:۳۵
موسوی در اعتراض به این وقتی که سیما به دکتر داده گفته:
این ناعادلانه هست و حداقل باید یک ساعت به من وقت بدهند تا من صحبت کنم!
شما حال می کنین این همه ادب و اخلاق و انصاف رو؟!
طرفدارهای خودشون هم اذعان دارند که مناظره موسوی و کروبی نوشابه بازکنی بود برای هم .اونقت ایشون هنوز طلبکار ملت هست.
حالا دروغگو کیه؟ (142409)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۲:۲۲
البته اگه مخالفهای احمدی نژاد بخوان پاسخ بدن باید چهار سال صدا و سیما دائم در اختیارشون باشه تا یکمی انصاف رعایت بشه!
چون ایشون چهار ساله از صدا و سیما و همه امکانات دولتی کیهان ایرنا و ... برای انگ زدن به این و اون و پرونده سازی استفاده می کنه (142628)
 
میزان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۰۹:۱۰
با شما موافقم.
قانون برای آقایان نسبیست.
تا جایی از آن دم می زنند که نفعشان در آن باشد.
در غیر این صورت ..... (142719)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۱۴:۲۴
یادمون نره موسوی خودش در مناظره با کروبی پس از تذکر مجری گفت به ایشون (احمدی نژاد) سه برابر وقت بدید (142828)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۶:۴۱
این آخرین تلاش احمدی نژاد بود که چیزی جز تکرار حرفهای قبلی نبود و مطلب جدیدی در آن نبود (142410)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۸:۰۱
انصافا اینکه نشان داد مهندس موسوی، نموداری جعلی را به عنوان نموداری که احمدی نژاد به مردم نشان داده، جا زده است، حرف جدید و جالبی نبود؟ انصافتان کجا رفته؟ (142581)
 
کوپایی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۶:۴۲
دام صدا و سیما برای دادن وقت به نامزدی که بر علیه اوصحبت شده بود کار مناسبی بود اما بهتر بود که به تمام کاندیدها علاوه بر این فرصت یک فرصت 10 دقیقه ای می دادند تا بحث کاملا یک طرفه نباشد
در هر صورت آقای احمدی نژاد بهتر از قبل صحبت کردند (142411)
 
ailin
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۷:۵۷
آقای مهندس موسوی که من چندین سال در زمان نخست وزیریشان بنحوی با ایشان مرتبط بوده ام، اصلا توانایی و مدیریت کارهای الان را ندارد و بنده جدا از کسانیکه بایشان وعده و وعیدهایی داده اند که ما شما را سر کار می آوریم و خودمان مملکت را اداره می کنیم! ناراحتم .فکر کرده اند مردم ایران دور از جان جنابعالی احمق هستند. ایشان در حال حاضر برای خوابشان هم مشکل دارند چه برسد به اداره کشوری که در صدر اخبار جهان است.کسانیکه ایشان را آورده اند می خواهند خودشان حکومت کنند واگرنه آقای موسوی اصلا با وضعیت جدید و تعاملات امروز دنیا و حتی اصطلاحات مختلف روز آشنایی ندارد. به همین دلیل به ایشان گفته شده فقط تخریب کن و کلی گویی کن و داستان تعریف کن . خودتان می بینید که نه برنامه ای در کار است و نه چیز دیگری.امروز هم در خبرها داشتیم که مثل گذشته اسرائیل از ستاد ایشان تعریف کرد. بقول مولایمان ما نباید آخرت خود و کشورمان را برای دنیای فرد دنیا پرست از دست بدهیم. با تشکر از شما (142413)
 
lموسوی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۸:۱۵
این حرف به کسی که خود خواسته بیست سال از سیاست ایران کنار کشیده و بر عکس نظر انچه ادعا میکنی به انبوه درخواستهایی که از او برای مشارکت در قدرت شده پاسخ منفی داده نمی چسبد و به هم پالگیهای شما بسیار سزاوارتر است. (142501)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۴:۴۹
عجب . ایشون به طرفداری از میر حسین نوشته :\"خود خواسته بیست سال از سیاست ایران کنار کشیده \" بابا اینو تو ستادس نگو می گیرن می زننت ها ! خودش رو شت از بس گفت کنار نکشیده بودم تو اومدی داری بعنوان طرفدار می گی کنار کشیده بوده ! واقعا با این همه طرز فکر متضاد و معارض چه جوری دور یک نفر آمد جمع شدید ؟ ای خدا ! :) (143184)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۱۸:۳۸
ببخشید جنابعالی کی هستین که خالی بندی می کنی لااقل منصبت و شغلت را بگو
من از الف واقعا سوال می کنم چطور این دروغ ها رو که طرف می گه من با موسوی آشنا بودم و... را منعکس می کنه واقعا دروغ و دروغ گویی باب شده (142667)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۳۲:۳۲
راس ميگه، منم شنيدم، نتانياهو دست بنده سبز زده بوده و گفتش يا حسين مير حسين. فكر ميكنيد ضريب هوش طرفداران دكتر چقدره؟ (142677)
 
سارا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۴:۴۵:۳۳
چقدر بعضی ها پروان . احمدی نژاد خیلی خبر داره که میگه همه ایران رو می شناسن و بعد می بینیم که نه . اینطور نیست (142757)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۱۶:۱۴
ادم حسابی موسوی تو کارنامه اش مدیریت دوران جنگ رو داره و تو اوضاع بحرانی حالا هم می تونه مملکت را نجات بده (142789)
 
يه بنده خدا !
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۰۲:۳۹
موسوي كه كارنامه مديريت جنگ رو داره . رضايي هم كه كارنامه 3 سال مديريت كشور .
چه شود ! كي ميره اينهمه راهو !
لابد فردا در كارنامه كروبي هدايت انقلاب اسلامي را از سال 42 در كارنامه خواهد داشت . (142815)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۶:۴۶
از چی ؟ از دزدی آقازاده ها ؟ :) (143191)
 
رامتين
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۸:۳۶
تكرار و باز هم تكرار و همان خود محوري و عدم قبول نقد آقاي دكتر بس كنيد بازي با ارقام را به همان خدايي كه شما و اين ملت و تمام جهان را آفريده، همه مثل هم هستيم و اينطور نيست كه شما فقط از وضعيت جامعه سر دربياوريد و بقيه ملت هيچ چيزي متوجه نباشند.

اي كاش يكبار در كل اين 4 سال مي گفتيد كه در فلان قسمت اشتباه كرده ايد و براي جبران آن مثلا فلان سياست خود را اصلاح مي‌كنيد . متاسفانه از نظر شما همه كارهايتان صحيح است و خلاصه مرغ يك پا دارد
احتمالا در 4 سال آينده اگر قرار باشد ريس جمهور شويد ادعاي معصوم بودن هم خواهيد كرد.

آقاي دكتر شما كه اينقدر دم از عدالت مي‌زنيد سعي كنيد انتخابات را با درستي و راستي و عدالت حقيقي برگزار كنيد و نگذاريد اين هم برگ سياهي شود بر ديگر عملكردهاي شما. البته اگر آن را سالم برگزار كنيد حداقل خواهيد ديد كه نظر حقيقي ملتي كه شما سعي داريد با شعارهاي پوپوليستي آنها را به خود بچسبانيد راجع به شما چيست؟

انشاء الله خداوندشما را به راه راست و حقيقت هدايت كند و از راهي كه در جهت خود محوري و خود رايي پيش گرفته ايد برگرداند كه به جز نابودي ايران عزير و اسلام عدالتخواه تيجه اي نخواهد داشت. (142415)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۲:۱۷
احمدي نژاد فقط 15 بار اشتباه جزئي كرده آن هم در انتخاب افراد كابينه و وزرا مابقي اشتباهها را اين افراد اشتباهي مرتكب شده اند (142508)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۴۲:۲۶
انشالله خداوند شما را هم به راه راست حمایت کند.
آقای احمدی نژاد ر طول بیست روز انتخابات از هیچ آماری به عنوان دستمایه استفاده نکرد. و گرنه شما قدرت اظهار نر را نداشتید
واقعاً به جز تورم که تحت تأثیر آزاد سازی اقتصاد بالا رفته، کدام آمار دیگری هست که در موردش اظهارنظر کنید.
ضریب جینی؟
مشخص نیست ضریب جینی را ز کجا برداشت کردید. آنوقت ادعای شفافیت میکنید. حاشا به معرفت.واقعاً استفاده از عقل خیلی کار خوبیه. یه کم فکر کنید
ببینید همین توزیع سهام عدالت یا بیمه روستاییان یا وام شش میلیونی بازسازی سک روستایی باعث بهبود شاخص ضریب جینی نشده است. نابودی ملت آن زمانیست که متعصبین و متحجرین در پوچی و بی معنایی بر ملت ایران مسلط شوند. (142896)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۹:۰۷
کدام حق؟
به نظر شما نامزد های دیگه چجوری باید حرفشون رو میزدند بالاخره باید از وضعه موجود گله می کردند یا نه!
اونطوری اگر بخواین حساب کنید که احمدی نژاد باید 3-4 ماه بهش فرصت جواب بدند !
چون 3-4 ماهه دارند انتقاد می کنند! (142416)
 
میزان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۲۳:۰۳
عزیز من قانون قانونه.
متاسفانه مدعیان قانون هر جا که به ضررشان باشد، قانون را بر نمی تابند.
آن زمانیکه با اطلاع از قانون مناظره در شرایط عدم حضور دکتر احمدی نژاد ایشان را دروغگو و حقیر خطاب کردند، باید به اینچنین نقطه ای نیز می اندیشیدند.
امشب دکتر در کمال ادب و متانت پاسخ مدعیان ادب و متانت را داد در حالیکه می توانست همچون خودشان و نیز در شانشان جوابشان را بدهد.

چو شیر از بیشه رود شغالها شیر شوند. (142728)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۴۵:۲۲
عزیزم تا این طرز فکر شماست، منطق به کار نمی آید هیچ کس باانتقاد خشک و خالی بزرگ نمیشود. میتوانستند به جای انتقاد برنامهای خودشان را اعلام کنند. همیشه تأکید بیش از حد بر انتقاد نتیجه عکس میدهد.اما در مورد انتقادات آیا واقعاً اوضاع کشور طوریست که شما احساس خطر میکنید؟ (142900)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۹:۰۸
آنچه آقای احمدی نژاد فرمودند اتمام حجتی بود بر تحریمیان (142417)
 
یا
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۹:۳۸
آقای احمدی نژاد
این حرف ها دیگر فایده ای ندارد
مردم تصمیم خود را گرفته اند (142419)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۱:۵۴
آره جدا که تصمیم خود را گرفته اند که طرفداران موسوی به دست و پا زدن افتاده اند (142606)
 
میزان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۲۴:۵۱
معلومه بدجوری جو اینترنت شما رو گرفته.
خواب دیدی خیر باشه. (142731)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۴۹:۳۹
فوری:
احمدینژاد نتیجه انتخابات را امشب 20 خرداد در تلویزیون اعلام کرد!

وی دو روز پیش از انتخابات با اعلام پیروزی خود به ملت از هوادارانش خواست که پس از اعلام این نتیجه مراقب اوضاع باشند!

الف جون بخدا ازت نمیگذرم اگه این خبر رو که خودم با گوش خودم از تلویزیون ضرغامی شنیدم نذاری...بخدا شوکه شدم شنیدم (142420)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۵۴:۴۴
عزیزم خودت رو به حماقت نزن، هم ما فهمیدیم منظور دکتر چی بود، هم خودت. شماها همتون همینطورید.
فقط می خواید با جار و جنجال و شانتاژ تبلیغاتی کارتون رو پیش ببرید. (142708)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۰:۰۴
وقتی می بینم کسی دارد از قدرت خود به طور نامشروع برای رسیدن به هدف استفاده می کند واقعاً ناراحت می شوم.
مگر 2 روز پیش ضرغامی نگفت که پاسخ گویی بعد از انتخابات خواهد بود؟پس چه طور شد که امروز ساعت 16 اعلام کردند که نامزد ها برای پاسخ گویی ساعت 18-20 به صداوسیما بیاید.
این در حالی شد که می دانستند موسوی امروز بیرجند است و امکان ندارد خود را در 2 ساعت به تهران برساند.
اما احمدی نژاد از امروز صبح می دانست که قرار است فرصت پاسخ گویی داده شود و در مسجد شریف دائماً می گفت که ساعت 22:30 باز افشاگری می کند.
ضرغامی باید به خاطر این بی عدالتی استعفا دهد (142422)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۰۱:۳۸
محض اطلاع شما عرض کنم که ضرغامی گفته بود هر کس غیر از نامزد ها ادعایی داره ، بعد از انتخابات . اما خود نامزد ها قبلش .
موسوی هم امشب حدود 100 ثانیه وقت داشت که خودش حاضر نشد در حالیکه از قبل زمانش مشخص بود .
این قدر یکطرفه قضاوت نکنید! (142458)
 
قرایی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۳:۳۵
فکر میکنید احمدی نژاد برای چه هاشمی را به موسوی چسباند و بیش از نقد موسوی در باره هاشمی و ناطق صحبت کرد. این هم یک کار ؟ دیگر. مناظه او که با هاشمی نبود. منظور حمله و تخریب موسوی بود تا با چسباندن موسوی به برخی افراد، او را همراه آنها در لجن غرق کند. اما در عوض او و صدا و سیما جواب داشته باشند که این حرفها درباره موسوی نبوده از این حیث حقی برای پاسخ گویی برای او وجود ندارد. یعنی ضربه و بدنامی را بخورد ولی حق پاسخ گویی نداشته باشد. عجب آقای احمدی نژاد و ضرغامی! کمی صبر کن، سحر نزدیک است. (142571)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۱۹:۱۰
آخه انصاف هم خوب چیزیه!
اولا این صحبت هایی که شما می گید بخش کمی از صحیت های احمدی نژاد بود
ثانیا این صحبت ها توی مناظره با میرحسین گفته شد . یعنی اگه به قول شما حرفهاش در مورد موسوی بوده ، خودش می تونسته جواب بده . تازه صحبت های آخر هم با میرحسین بود .
لااقل اول مناظره ها رو می دیدید بعد نظر می دادید (142957)
 
Jason
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۴۴:۲۰
I agree with you!
I think the people in this section answer based on their feelings!
If we try to be just and logical, Ahmadinejad is a clever, honest, able person! (142741)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۳۴:۳۳
و بنده محض اطلاع شما عرض کنم آنچه آقای ضرغامی گفته ناشی از این بوده که برای یک بار هم مثنوی رستم و سهراب را نخوانده است.
شاید هم بهتر بود قبلا به نامزدها تفهیم شود که پشت سر کسی که حاضر نیست اعم از نامزد یا غیر نامزد حق حرف زدن ندارید!
وقتی جوانب کار نادیده گرفته شود همین می شود که عدالت زیر پا گذاشته می شود و قابل برگشت هم نیست زیرا مثلا شبکه 3 هر شب دیگر50 میلیون مخاطب ندارد!
نمی دانم چرا امروز حتی یکی از نظرات ارسالی درج نشد! (143409)
 
جویای عدالت
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۷:۳۲
مگر احمدی نژاد تا شب در اصفهان نبود و برای گفتگوی خبری 22:45 خود را به استودیو نرساند؟
دو سوال: آیا میرحسین وقتی برای دفاع داشت؟ او که در عدم حضور احمدی نژاد در مناظره ها فقط از او بدگویی میکرد.
و اینکه میرحسین در حضور رضایی و خصوصا کروبی و حتی با همکاری کروبی تخریبهایش را انجام داده و تهمتهایش را زده بود آیا دیگر تهمتی برای زدن داشت که بیاید؟ (142538)
 
مملی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۰:۰۶
من نمیخوام به کس و یا گروه خاصی تهمت بزنم
ولی این دور از انصافه که ما بخوایم با جو سازی و هوچی گری از کاندیدای مورد نظر خودمون حمایت کنیم
جوی که این چند روزه در شهرهای مختلف ایران (حداقل قم و تهران رو شاهد بودم) رواج داره و هوادرای کاندیدای خاصی که لازم نیست نام برده بشه مشغول هوچی گری و داد و بی داد و این اواخر گذاشتن اهنگ تند و رقص در خیابون میشدن!
و اما نسبت به آمارهایی که رئیس جمهور میداد:
ما نمیتونیم و اصلا حق نداریم به این راحتی کسی رو متهم به دروغگویی کنیم
و از اونجا که همون کاندیدای خاص (که هواداراش میرقصن) دائما و به طور مکرر نسبت دروغگویی رو به رییس جمهور میداد، دیگه حرفاش مورد اعتماد نیست
چون حداقل اینه که چند تا از حرفهایی که به قول خودش دروغ بوده، بر عکس، غیر دروغ از آب در اومد
دقیقا شده مثل قضیه چوپان دروغگو
من شخصا دیگه نمیتونم به اون کاندید اعتماد کنم وقتی که ادعامیکنه رییس جمهور دروغ میگه
باز نظر هر کس برای خودش محترمه
سعی کنیم منطقی باشیم. به دور از جو و هوچی گری های موجود
با تشکر از تمام ایرانیان (142423)
 
jafar
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۲۰:۳۶
جدی دروغ بودن ادعای تورم 15 درصد که تابلوترین دروغ جناب دکترتونه نشیدی این آقا به این روشنی داره از بیسوادی مردم سوء استفاده می کنه و به جای اعلام شاخص سالانه رشد تورم یه سری ارقام دیگه رو بار مردم بیچاره می کنه. به این میگن دروغ برادر من. و شمام سر تو مثل کبک کردی تو برف که هیچی رو نبینی. البته اگه مرید این آقای به اصطلاح دکتری همین انتظارم ازت میره.
شایدم از اون دسته آدمایی هستی که پول مفت درمیاری و تورم رو حس نمی کنی.
تورو خدا به فکر دانشجو هایی مثل من که هیچ امیدی برای ادامه زندگی تو این مملکت ندارن باشید!

به والله روز قیامت حداقل به اندازه حق خودم این آقای دکترتونو حلال نمی کنم. (142617)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۰۰:۱۸
گلابی جان همه فهمیدند که احمدی نژاد گفته ا5 درصد تورم نقطه به نقطه و میرحسین گفته تورم ماه اسفند پس نمی توان هیچ یک را به دورغ متهم نمود در این مورد خاص اما میرحسین با بی اخلاقی تمام در حالی که احمدی موشوع دیگری را اظهار داشته بود با استناد به آمار دیگری احمدی را دروغگو معرفی کرد حالا اگر وجدان داری بگو دروغ گو کیست ؟ (143035)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۵:۰۱
معلومه که شما هم مثل دولت نهم از انتقاد متنفرید

اون هوچی گری نیست. فریاد بلند عدالتخواهی مردم ایرانه

اما در مورد دفاعیات آخر دیشب:

صدای کردارت آنچنان بلند است که نمی گذارد صدای سخنت را بشنوم (142843)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۵۴:۱۲
قسمتهایی از حرفهای شما را رد نمی کنم ولی عزیز من مگر آنهایی که می رقصند جزو این ملت نیستند؟ مگر سنشان به زمان شاه می خورد؟ ما و همه آنهایی که از این صحنه ها ناراحتند و بخصوص مدعیان بی هنر چه کاری برای اینکه جوانان ما از اول اینطور نشوند انجام داده اند؟ آیا گذاشتن 4 تا ماشین و بردن و آوردن اینها به مراجع قانونی هنراست؟ دریغ از جلوگیری صحیح از تهاجم فرهنگی که باید صورت گیرد!
چطور همینها شب انتخاباتها خوب می شوند و دوربینهای طرفین روی آنها زوم می کنند؟ هر چند طرف انتخاباتها را می گویم ، آیا استفاده ابزاری از اینها خوب است ولی خودشان بد هستند؟
به جای شعار و ادعای تهی همه و به ویژه عزیزان دست اندرکار امور فرهنگی بایستی به دنبال چاره جویی اساسی باشند وگرنه این خط و این نشان! گیریم که این انتخابات و بعدی را هم بردید! با این روش که در پیش گرفته ایم چند سال دیگر که تب رقصیدن و بی بند و باریهای بدتر و اعتیاد و ... در مجموع سه چهارم کشور را گرفت چه می کنید؟ دشمن هشیارانه منتظر شکست ماست بیایید و با هشیاری مضاعف به جای طرد بخشی از جامعه ، دنبال اصلاح باشیم. (143216)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۰:۱۴
آنهایی که صحیت دکتر احمدی نژاد در رابطه با خانوم رهنورد را پرونده سازی می دانند:
اون زمانی که پرونده کردان رو شد که این نظر رو نداشتید. حتی اگر از تلوزیون پخش می شد از خوشحالی کف می کردید.
اما الان چون مربوط به همسر آقای موسوی است اسمش رو پرونده سازی میگذارید.
متاسفانه تعصب و تحجر در نگاه شما بسیار جدیست، اگرچه اسمتون اصلاح طلب است!
تزهای روشنفکرانه اتان تا زمانی مطرح است که به نفع اصلاح طلبان باشد، در غیر اینصورت صد پله از اصولگراها بدترید. (142424)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۱:۵۹
شما فردي مثل رهنورد رو با كردان مقايسه مي كنيد
واقعا..... (142528)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۰۱:۰۱
یعنی تقلب و رانت خواری از خانم رهنورد مجاز است (143036)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۳۵:۲۶
دكتر كردان، اين بابا بيخوابى كشيده، درس خونده. (142681)
 
لطفا سانسور نفرمایید عالیجنابان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۴:۳۴:۱۲
آخه برادرم جناب کردان مسئولیت حقوقی داشت در وزارت کشور ! و ماجراش متفاوته

ولی رهنورد چه ربطی به برنامه های ریاست جمهوری داشت بر فرض هم که مدرکش قلابی باشه آیا حق داره در مناظره با کاندیدا در مقابل چشم 50 میلیون بیننده شان خودش رو پایین بیاره و برای بر هم زدن اعصاب طرف مقابل ناعادلانه به همسرش بتازه ؟

هر بحثی جایگاهی داره آخه فکر کن ببین مدرک تحصیلی رهنورد چه جایگاهی در مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری باید داشته باشه ؟! (142751)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۹:۳۱:۰۳
اولا بحث رو ناموسیسش نکنید که بدجوری قافیه رو می بازید.

ثانیا آقای دکتر احمدی نژاد می خواست به مردم بگه آقایان فقط ادعای قانونمداری را دارند و نزدیکترین افراد به مدعیان قانون چگونه برخلاف قانون از رانت استفاده می کنند. قانون تا جایی خوب است که به ضررشان نباشد در غیر اینصورت .... (143597)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۱۶:۱۶:۵۳
عزيز دل برادر

اين بحث به هر دو طرف بر مي گرده

اصولا در بين سياسيون ايران هميشه اينطوري بوده كه كسي ظرفيت انتقاد پذيري رو نداره (144019)
 
ميم
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۱:۰۳
اول گفتند اين وقتي كه به دكتر اختصاص داده شده مال 3 تا مناظره گذشته هست ولي اقاي دكتر به نقد صحبت اقاي موسوي در گفتگوي ويژه خبري ديشب راجع به فساد پرداخت كه بازم نشون ميده اين اقاي دكتر ما همچنان قانون گريزه! (142426)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۵:۵۳
آخه همشون همین حرف رو میزدن مال موسوی که دم دست تر بود دیگه قانون گریزی نداره!معلومه که حسابی عصبانی شده اید ها!ولی ناراحت نباشید (142611)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۲:۰۵
صدا و سیما معنای عدالت را نشان داد. به افرادی که آقای احمدی نژاد مورد تهمت قرار داد اجازه ارائه هیچ پاسخی داده نشد.
در ضمن آقای دکتر هیچ حرف تازه ای برای گفتن نداشت و با تهمت زنی دوباره سعی در تبرئه خود نمود. در مورد تورم هم هیچ نگفت که مشخص کننده کذب سخنان قبلی ایشان بود. درباره وام آقای محصولی و پرونده 700 میلیون دلاری، هاله نور هم صحبتی نکرد که نشان دهنده تایید ضمنی این مسائل توسط ایشان بود (142427)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۵۳:۴۰
این مسائل اصلاً توضیحی ندارند. چیزی که کاملاً دروغ است نیاز به تبری جستن ندارد. بهتر است شما برنامه هایتان را اعلام کنید، چهار سال انتقاد شدید چه منفعتی نصیبتان کرده است؟ دو وز دیگر تا رسوایی رسوایان مانده است.البته مشخص است که از نظرشما هشت، نه میلیون نفری که به موسو رای میدهند دانشمندند و هیجده میلیون نفری که به احمدی نژاد رای بدن احمق و کودن و سطح پایین.اصلاً این هیجده میلیون نفر جزء مردم اران نیستند. (142913)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۷:۰۶:۳۶
یعنی منظورتان این است 21 میلیون رای خاتمی اندازه 17 تای احمدی نژاد
هم ارزش ندارد؟
اینطور نیست دموکراسی یعنی همین که هرچه نتیجه انتخابات شد همه قبول کنیم. (143499)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۱۶:۱۸:۳۶
\"شب دراز است و قلندر بيدار\"


23 خرداد مي بينيم (144022)
 
یک جانباز 30درصد
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۲:۳۸
قرار بود در جواب آقای احمدی نزاد آنچه که در مناظره طرح شده بود علیه ایشان جواب بدهند در حالیکه جدول مربوط به رتبه فساد مربوط به بیانات دیشب آقای موسوی در گفتگوی وپزه خبری بود نه مربوط به مناظره .آفرین بر این بی طرفی صداوسیما .!ضمن اینکه احمدی نزاد نیز در گفتگوی ویزه خبری دوران جنگ ومدیریت موسوی را زیر سوال برد .گذشته از این چرا نسبت به همه چیز مغلطه میکنیم حالا رتبه بندی فساد شد ه توسط چند شرکت صهیونیستی وآنهم ما میخواهیم بگوییم به دنیا که جمهوری اسلامی دچار فساد است و...... خدا عاقبت مارا بخیر کنه با اینهمه عوام فریبی .چرا صورت مسءله را بجای حل کردند باک میکنیم..... کجا رفتند مردان بی ادعا ! (142431)
 
جوان
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۳:۱۹
دیگر برای این حرفها خیلی دیر شده است (142432)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۳:۴۶
به هرحال ایشون از حق قانونی خودش نهایت بهره را برد ؟ (142433)
 
شهریار
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۳:۵۱
نشان دهنده تسلیم شدن صدا و سیما در مقابل فشارهای دولت است هر چند که قبلا و در یک سال اخیر در جریان آغاز فعالیت‌های انتخاباتی، تمامی برنامه‌های صدا و سیما در کانال‌های مختلف به ‌طور آشکار در اختیار دولت بوده است.
مردم ما هوشیارند و به خوبی متوجه می‌شوند و به حرف فردی که در چند ساعت مانده به انتخابات از زور استفاده می‌کند، گوش نمی‌دهند. (142434)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۳:۵۹
واقعا صدا وسیما هم حق احمدی نژاد رو خورد . در حالیکه می توان گفت تقزیبا همه صحبت های موسوی نقد کاندیدای غایب بود . اگر هم اون جا هایی که نقد دولت بود (و نه شخص احمدی نژاد) رو کنار بذازیم لااقل 45 دقیقه که می شد!
در حالیکه همون آقای به ظاهر متین ادعا کرده بود من سه برابر وقتم رو در اختیار ایشون قرار می دم ، سایت های حامی موسوی همین 20 دقیقه رو هم ازش به عنوان رانت صدا وسیما به احمدی یاد کردند
دیگه مظلومیت هم حدی داره! (142435)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۴:۱۳
درود بر احمدي آهنگر زاده همراه ملت
رييس جمهور آينده اتفاقا تمام مشكل ميرحسين همان ضريب جيني است كه باعث عصبانيت هاشمي نژاد شده چون زندگي ملت ورعاياي اين عاليجنابان كمي (0.0001 )به زندگي آنها نزيك شده
اندكي صبر سحر نزديك است
به اميد از ميان رفتن تمام طلحه وزبيرو عثمان ومعاويه وآقازادگان(البته به شخص خاصي قصد توهين نداشتم چون ادب مرد به از دولت اوست (2 بار)‌) (142436)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۴:۱۵
از سایت الف در جهت آگاه ساری جامعه با یک دید بی طرفانه تشکر می شود. امید است این روند در آینده ادامه یابد. من معتقدم که صدا و سیما در اختصاص این وفت اضافه عدالت را رعایت ننمود و این عمل نتیجه عکس برای آقای احمدی نژاد خواهد داشت. (142437)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۴:۴۳
دستت درد نكند - دستشان را رو كردي - خدا پشت و پناهت اي خادم ملت . (142439)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۴:۵۲
اشتباه آقای موسوی در مناظره با آقای کروبی و عصبانی شدن او برگ برنده را بدست آقای احمدی نژاد داد و هیچ کار غیر قانونی هم صورت نگرفت چون عین قانون قبل از شروع مناظره قرائت شد و نمی توان آن را انکار کرد ، در فیلم هم مشاهده می شود......آقای موسوی خودت کار را خراب کردی فکر کردی ستاد شما آمار را از کجا گرفته ؟ واقعاً جالب است از سایت های صهیو نیستی؟
آقای موسوی تو هم قربانی کسانی شدی که چهار سال برای از بین بردن هدف توده ی مردم زحمت کشیدند .... و آخر کار به جایی رسید که می گویند در وقت 20 دقیقه ای رییس جمهور تلویزیون ها را خاموش کنید؟ این یعنی فراری دادن مردم از واقعیت . چرا به را منافقان می روید؟مگر شما ادعای آزادی بیان ندارید !؟ متاسفم از اینکه طرفدارانتان مخصوصا مشارکتی ها شما را وسیله ای برای اهداف شوم خود قرار دادند. آقای موسوی من شما راخوب می شناسم، روحیه ی لطیف و ساده ی هنریتان و اعتماد بیش از حد به افرادی معلوم الحال شما را قربانی کرد.شایعه سازی ستاد های تبلیغاتی تان نتیجه عکس داد باید بگویم اگر خبر ندارید قبل از آقای احمدی نژاد هم درباره نحوه تحصیل دوتا از فرزندانتان و هییت علمی شدن یکی از آن ها حرف و حدیث ها بسیار بود ، حداقل ما هنری ها که خبر داشتیم . آقای موسوی کاش نمی آمدی و محبوبیت خودرا حفظ می کردی.
آقای موسوی چرا ؟چرا و چرا؟ چرا فکر می کنید فقط مدعیان روشنفکری و عمدتا غربزده خوب می فهمند و مردم کوچه و خیابان نه؟ چرا ستادهای شما با تحریک دانشجویان سعی کردنند آن ها را از کشف واقعیت دور کرده و در لجن زار شایعات غرق کنند و آن ها را به توزیع کننده ی اصلی شایعات تبدیل کنند؟
آقای موسوی شما به هر آنچه آقای احمدی نژاد را متهم کردی متهمی؟!
آقای موسوی شما خودت هم میدانی من چه می گویم ؟
آقای موسوی چرا؟ (142440)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۵:۲۲
این که ایشان از پیروز ی قطعی صحبت می کند انسا ن را به فکر فرو میبرد! (142442)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۰۳:۵۴
به فکر فرو نرو! به جاش چشمات رو باز کن و استقبالهای مشهد و اصفهان و مصلی و ساری و اهواز و آزادی رو ببین تا بهت ثابت بشه که صبح نزدیک است. (142593)
 
irani
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۵:۲۸
سلام

آمیدورم که آقای احمدی‌نژاد در مبارزه با فساد اقتصادی موفق باشند (142443)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۲:۱۴
من هم اميدوارم رئيس جمهور بعدي در اين كار موفق باشد. (142568)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۷:۵۴
این حقی که شما از آن دم می زنید به نظر می رسه تعریف خاصی داره که ما متوجهش نمیشیم....

شهید منظورتون و استفاده یک طرفه و جانبدارانه از امکانات اطلاع رسانیه که اگه اینه خدا از دهنتون بشنوه

ولی حق به معنای واقعی اونی که پایمال شد

والسلام (142452)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۸:۲۷
بسمه تعالی
با سخنان امشب رئیس جمهور که با اطمینان از انتخاب شدن خود سخن می گفت و البته آثار رفتن نیز از کلماتش پیدا بود، بر اصولگرایان واجب است تا اندکی از وقت که باقی است در نامزد خود تجدید نظر کنند. (142454)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۲۳:۵۸:۳۶
اصلا منصفانه نبود / این مورد که آقای احمدی نژاد تنهایی به مناظره رفت با شعار عدالت طلبی ایشان مغایرت داشت / این موضوع موجب ریزش آرای آقای احمدی نژاد خواهد شد / به نظر میرسد نام رسانه میلی تحقق یافت // (142455)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۰۱:۵۰
سحر نزدیک است (142459)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۰۲:۵۴
آقای احمدی نژاد هیچ حرف تازه ای نزد و دوباره شروع به تهمت زنی نمود. در مورد تورم و پرونده 700 میلیون دلاری هم هیچ نگفت که نشان از تایید ضمنی این مسائل توسط ایشان دارد. همچنین به جای عذر خواهی از خانم رهنورد دوباره شروع به طرح مسائل بی ربط نمود.
واقعا برای خودم متاسفم که چنین آقایی رئیس جمهور کشور است. (142461)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۵۹:۳۰
واقعاً برای شما متأسفم که به جای تفکر درباره شیوه مدیریت کشور، به چیزهایی اشاره میکنید که اصلاً با روزهای انتخابات رابطه ای ندارد.واقعاً این حق تو نیست که تضییع شده؟ یک نفر بدون زمینه قانونی سه تا مدرک تحصیلی گرفته است، استاد دانشگاه شده و تو برای هیچی به همون نفر عشق میورزی.باعث تأسف است که چشم ها در مقابل عقده ها کور میشود و دیگر هیچ حرفی قابل شنیدن نیست. (142925)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۵:۱۸
عيبي نداره ملت شناختن ديگه
حرفها و اشخاص رو كاملا شناختن
من كه فكر نكنم برنامه امشب هم كاري از پيش ببره
ما بيشماريم (142425)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۴:۳۵
آره شما بیشمارید!شماها بودید که مصلا تشریف آورده بودید شماها بودید که جلوی مسجد دانشگاه شریف آمده بودید شماها بودید که تبریز و مشهد و اهواز و ساری و اصفهان امده بودید! (142609)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۲۳:۲۰
تو اصفهانش که من هستم اصفهانی نبودند همه با اتوبوس اومده بودند داداش نشون به اون نشون که از من پرسیدن میدون امام کدوم طرفه (143268)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۷:۱۰:۵۵
شما هم بی انصافی نکنید! همه می دانند که اجتماع کنندگان و استقبال کنندگان همه مربوط به همان شهر نیستند ولی اینکه آورده شده باشند یا با شوق آمده اند خیلی قابل اندازه گیری نیست و نمی توان اینطور گفت.
ضمنا در اصفهان از هر طرف بروی به میدان امام می رسی چون من هم اصفهانی نیستم ولی گاهی که امده ام اصفهان همینطور که گفتم می روم! (143502)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۳۸:۰۹
شما سری هم به اجتماعات طرف مقابل بزن بعد کری بخون!
البته اینجا من کاری به حق و باطل هیچ یک ندارم. (143411)
 
سجاد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۵:۳۱
جناب احمدي نژاد من فقط بخاطر يك مساله به تو راي نمي دهم مي داني آن چيست؟ به ياد مي آورم تورا زماني كه كلينتون به خاطر ان فضاحت اخلاقي دروغ گفت و نزد مردم امريكا محكوم گشت نه از بابت مفسده اش بلكه از بابت دروغش تو هاله نور را گفته اي و سپس كتمان كرده اي امروز مي گويي دروغگو خائن است و خائن ترسو (142438)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۵:۳۵
من به عنوان یک ایرانی تنها مظلوم عرصه انتخابات رو خود ایران میدونم. چرا که همه به نفع خودشون و سپر کردن منافع به اصطلاح مرم و ملی سعی در تکیه بر قدرت دارند.
در واقع اگه هدف اصلاح کشور و تشکیل یک دولت مقتدر است که باید از همه پتانسیل ها استفاده کرد نه اینکه مثل خروس جنگی به جان هم دیگه بیافتیم و تو جامعه دو دستگی ایجاد کنیم. باز که انتخابات شده مردم مهم شدند. فردا پس فردا باز مردم فراموش میشن.

به امید فردایی بهتر برای ایرانمان... (142490)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۵:۴۰
تخریب او خیلی بی انصافی بود در محل کار من یک نمودار سازمانی از فامیل های خصوصا\" با جناقهای احمدی نژاد تهیه شده بود و هر من می گفتم این دروغ همکاران قبول نمی کردند خدا را شکر امشب ایشان دروغ بودن آنرا بیان نمود.سه ماه کار شده استت که بر دروغ گو احمدی نژاد استوار شده بود و مخالفان یک جمله در میان می گویند احمدی نژاد دروغگو است.فیلم هاله نور او نیز دست کاری شده و در بین مردم پخش شده است. کار کرده اند کگه حتی بعضی از همکاران حزب الهی تغییر نظر داده بودند. (142492)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۶:۰۵
فکر کنم ملت یادشون نرفته باشه که موسوی در پایان مناظره با کروبی به مجری برنامه چی گفت! گفت به آقای احمدی نژاد چند ساعت وقت بدین از وقت من هم بدین تا بیاد حرف بزنه و از خودش دفاع کنه ولی می بینم که حالا می گه جرزنی کردن.... این مرد حتی حرف خودشو هم قبول نداره در ضمن همیشه گفتن پرخاشکری در مناظره شکست محسوب میشه. (142493)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۴۱:۰۴
بابا جان چرا کار کردن 24 ساعته رییس جمهور یعنی\"زیاد کار کردن\" که خوب صرف نظر از نتیجه آن قابل قبول است ... ولی طعنه موسوی به جانبداری آشکار صدا و سیما را ملتفت نمی شوید! الله اکبر! (143009)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۱۷:۲۲
دکتر درود بر تو پوز همشونو به خاک مالیدی (142499)
 
شهروند سبز
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۲:۴۱
اگرچه در شب آخر تبلیغات، صدا و سیما در یک اقدام یک طرفه صرفاً به پخش دفاعیات احمدی نژاد اقدام نمود ولی حضور سبز ملت در بعد از ظهر روز 20 خرداد پیام تلخی را برای دفاعیات احمدی نژاد به همراه داشت. احمدی نژاد بهتر است به جای ارائه تحلیل های نا به جا، از ملت ایران و همه کسانی که ناجوانمردانه در حضور میلیونها بیننده به آنان توهین نمود عذر خواهی نماید و به جای دعای فرج، در ابتدای سخنانش استغفرالله بگوید. (142510)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۳:۴۵
آقایان که طرفدار موسوی هستند حتما\" آن شب که با کروبی 90 دقیقه فقط علیه احمدی نژاد حرف زدند و مردم را مسخره گرفتن( مناظره مسخره) هال کردید. حق احمدی نژاد حد اقل نود دقیقه است. (142513)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۴:۴۷
احمدی نژاد حقوق یا مفت وزرائ قبلی را قطع کرده بود بخاطر همین وارد صحنه شدند. (142517)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۵:۴۵
آقای رییس جمهور اصلا نگفتند که تو چه کاری موفق نبودند ایشون همیشه برنده هستند واقعا شرم آور هست ایشان میگویند دروغگو خائن هست و خائن ترسو
بهتر است که ایشان بداند دروغگو دشمن خداست و هیچ ربطی به ترسو بودن ندارد شاید بهتر است بگوییم دروغگو کم حافظه است چون ایشان هر روز یک حرف میزنند یک بار میگویند تحریم هیچ اثری بر ما ندارد اما وقتی به توجیه گرانی می پردازند میگویند که ما تحریم هستیم همچنین در مورد بحران جهانی.
آقای رییس جمهور این رو از مولانا بشنوید:

اي خليل حق چرا کشتي تو زاغ اين سخن را نيست پايان و فراغ
اندکي ز اسرار آن بايد نمود بهر فرمان حکمت فرمان چه بود
دايما باشد به دنيا عمرخواه کاغ کاغ و نعره‌ي زاغ سياه
تا قيامت عمر تن درخواست کرد هم‌چو ابليس از خداي پاک فرد
کاشکي گفتي که تبنا ربنا گفت انظرني الي يوم الجزا
مرگ حاضر غايب از حق بودنست عمر بي توبه همه جان کندنست
بي‌خدا آب حيات آتش بود عمر و مرگ اين هر دو با حق خوش بود
در چنان حضرت همي‌شد عمرجو آن هم از تاثير لعنت بود کو
ظن افزونيست و کلي کاستن از خدا غير خدا را خواستن
در حضور شير روبه‌شانگي خاصه عمري غرق در بيگانگي
مهلم افزون کن که تا کمتر شوم عمر بيشم ده که تا پس‌تر روم
بد کسي باشد که لعنت‌جو بود تا که لعنت را نشانه او بود
عمر زاغ از بهر سرگين خوردنست عمر خوش در قرب جان پروردنست
دايم اينم ده که بس بدگوهرم عمر بيشم ده که تا گه مي‌خورم
گويدي کز خوي زاغم وا رهان گرنه گه خوارست آن گنده‌دهان (142520)
 
سلطان زاده-شهرستان بشرويه-خراسان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۶:۵۹
چه زود يادتون رفته كه پس از45دقيق دروغ و تهمت آقاي موسوي قانونگرا فرمودند 3 تا 45دقيقه اي وقت به آقاي احمدي نژاد بدهيد تا بيايند از خودشون دفاع كنند
ايشون كه طرفدار حق و عدالت و قانون گرايي و مخالف عدم صداقت بود
تازه چه شد كه حق64 دقيقه اي احمدي نژاد به20 دقيقه كاهش يافت برا قشر دانشجو جاي سوال داره؟و با عدالت سازگار نيست؟ (142521)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۷:۳۸
احمدی نژاد فقظ به شایعات پاسخ داد که خیلی هم خوب بود و قانع کننده. (142522)
 
bahar
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۰۱:۲۸:۴۲
خدايش من هر طور فكر مي كنم نمي دونم شما چه طوري قانع شدين! مي شه بگين جه طوري نا منم قانع بشم؟ (143808)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۹:۰۶
موسوی خودش قبلا در مناظره با کروبی گفت وقت بدید به دکتر تازه اونم 1ساعت نه 20 دقیقه.حالا درغگوها فراموش کار شدن!در جواب اقایی که گفت بود ضرغامی گفته بعد از انتخابات منظورش هاشمی و ناطق بود نه کاندیداها
تازه در اول هر مناظره همین بند برای کاندیداها آورده شده (142524)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۰:۴۹
دکتر جان اولین کاری که می کنی تمام مدارک دانشگاهی بالای لیسانس رو یه بار دیگه بررسی کن و خواب راحت را از دارندگان مدارک جعلی و سوئ استفاده کنندگان را برای همیشه از چشمانشان بگير. (142526)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۸:۱۵
مگه میشه یه سری از دستاو.ردهای کشوز رو به نفع خود ضبط کرد. باب ما دانشگاه رفتیم . میدونیم تحصیلات تکمیلی یعنی چی؟ می دونیم مقاله دادن یعنی چی می دونیم هسته ای شدن یعنی چی می دونیم نانوتکنولوژی چیه می دونیم فضایی شدن چه مطالعاتی لازم داره و چقدر زحمت و زمان می خواد من خودم لیسانس فیزیک هسته ای دارم . فوق لیسانس فیزیک ماده چگال دارم نانو کار کردم. می دونم مقاله چیه می دونم پیشرفت چه ملزوماتی رو می طلبه. چرا راه آهن اصفهان شیراز سه روز بعد از افتتاح خوابیده چرا اتوبان نیمه کاره افتتاح شده تهران پردیس توسط پلیس راه تعطیل شده. من می دونم دکترا گرفتن چه مصیبتی داره. زمان نرمال دوره دکترا برای کسی که شبانه روزی کار می کنه 4 ساله. حالا می خوام بدونم چطور میشه هم 4 سال استاندار باشی و همونئ موقع دکترا قبول شب استاندار نمونه بشی و بلافاصله در استانه اتمام دوره استانداری در سال 76 بعد از دقیقا 4 سال دکترا می گیرند. چرا من وقتی میرم برای مصاحبه دکتری فقط به خاطر متاهل بودن بهم گیر میدن که حق اشتغال به هیچ کاری رو نداری؟ من استاندار که نمی خوام بشم که نتونم درس بخونم. من با چشمان خودم سی دی هاله نور رودیدم . حالا بگین که ...... (142542)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۱:۱۲
ای کاش تعصبات الکی را کنار بگذاریم
مگر قانون نگفته اگر هر کاندیدا در غیاب و علیه دیگری حرف زد وقت اون طرف محفوظه پس دکتر احمدی نژاد چه گناهی کرده که 3 نفری بهش تهمت زدن اونم بدون حضور خودش عزیزان طرفدار موسوی اخر مناظره آقایان کروبی و موسوی رو ظاهرا فراموش کردن مگه خود جناب موسوی نبود که گفت اصلا 3 برابر من به ایشون وقت بدید هرچی میخواد بگه مگه ایشون صداقت نداره پس چرا امروز میگه وقت دادن صداو سیما به احمدی نژاد جرزنیه انصاف هم خوب چیزیه ! (142548)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۱:۲۹
بی انصافی را این دولت بحد اعلا رسانده
روزنامه ایران متعلق به شما است اما نه برای مقاصد تبلیغاتی بلکه برای اطلاع رسانی شما در روزنامه خود یک فردی را متهم به دروغ گویی میکنید برای مقاصد انتخاباتی این جرم نیست به خدا اگر اینکار در در کشور شیطان بزرگ صورت بگیرد جرم محسوب میشود.
باید متاسف باشیم که فقط ادعا می کنیم و غلو . (142549)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۱:۵۶
شما اگر 24 ساعته کار میکنید کی پس می خوابید ببم جان (142550)
 
مرتضی از هلند
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۲:۳۶
سلام
امشب برای اولین بار در این چند و قت به واقع دلم برای موسوی به شدت سوخت

چرا؟
چون:
1-ای کاش نمی آمدی چون وارد یه بازی باخت - باخت شدی
2-ای کاش نمی آمدی چون ذهتیت مردم از موسوی زمان جنگ خیلی متفاوت بود
اما این کجا و آن کجا
3-ای کاش نمی آمدی چون با رنگ سبز اهل بیت بازی کردی
4-ای کاش نمی آمدی چون اگر دیروز کسی را میدیدم که شال سبزی به گردنش است نا خودآگاه مجبور میشدیم به عشق سادات و ائمه به او احترام بگزاریم
اما حالا...؟
5-ای کاش نمی آمدی چون دیگر مجبور نمی شدی به خاطر حفظ آبرویی که در عرض سکوت 20 ساله کسب کرده بودی به هر روشی متوسل شوی از توهین بگیر تا جعل آمار حداقل اگر گفتی من موافق جریان اطلاعات آزاد هستم برچسب بر آن نمی چسباندی
6-ای کاش نمی آمدی چون
موسوی موسوی میماند (142552)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۲:۵۹
اونایی که میگن این دفاعیه غیر قانونی بود، مثل اینکه در طول مناظره‌ها توضیح مجری را نشنیدند، که حتی به خود موسوی هم گفت که درباره کاندیدای غایب صحبت نکنید زیرا زمان دفاعیه برایش در نظر گرفته می‌شود و آقای موسوی هم جلوی چشم همه گفتند خب بیاید صحبت کند. البته به اجازه ایشان نیازی نبود و امشب قانون اجرا شد و آقای احمدی نژاد هم از حق قانونیشان استفاده کرده و از خودشان دفاع کردند. زمان دفاعیه موسوی و دیگران هم به این دلیل کم بود که آقای احمدی نژاد تمام حرفهایی که درباره هر کدامشان زدند، رو در روی خودشان بود و در غیاب هیچ کاندیدایی از او صحبت نکردند. گناه احمدی نژاد چیست که شجاع است و چشم در چشم انتقاد می‌کند، نه اینکه فردای آن شب و در غیاب آن کاندیدا شیر شود و تخریب کند. تسلیم حرف حق شوید. (142553)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۴:۵۲
آقای احمدی نژاد 20 دقیقه آقای موسوی 2 دقیقه آقای کروبی 76 ثانیه آقای رضایی 60 ثانیه (142554)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۴۹:۲۵
من از اون قسمت حرفش که در مورد خانم رهنورد بو د قانع شدم اخه پدرم شما که اتوی خونه شیشه ایی هستید چرا سنگ میزنید (142561)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۰:۴۲
چرا اینقدر کم بهش وقت دادند؟
اون همه موسوی در مناظره رضایی و کروبی ازش بد گفت و توهین کرد

یعنی واقعا هاشمی این همه نفوذ داره؟ (142565)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۲:۲۷
چیز خاصی برای دفاع نداشت، یه مشت حرفهای تکراری که دیگه فایده نداره.به نظرم اگه صحبت نمی کرد بیشتر به نفعش بود.
می خواست دل دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد را به دست بیاره، پرونده خانم رهنورد را ماله کشی کنه که دیگه همه اینا رو مردم فهمیدن.
ضمنا همه می دانیم که فعالیتهای مربوط به انرژی هسته ای از اواخر دهه 40 در ایران اغاز شده، ولی خوب این افتخار را به اسم دولتش زد.
البته ایشان تورم 25% و هاله نور را پذیرفتند!
انقدر هم از این کلمه ملت ایران استفاده کرده که دیگه مردم حالشون بهم میخوره، یادش رفته که فقط 17 میلیون بهش رای دادن. (142569)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۰:۵۷:۴۴
دروغگو ترسو نیست
اگر ذره ای از خدا و وجدانش ترس داشت دروغ نمیگفت
اتفاقا دروغگو خیلی نترس است

راست میگید اینو پخش کنید (142580)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۰۳:۳۸
اخه چرا وجدان ندارید؟ مگه خود آقایون کاندیداها پای برگه قوانین مناظره رو امضا نکردند، چرا الان دارن زیرش میزنن؟ شاید بگید اونها دولت رو نقد کردند و برای همین هم وارد انتخابات شدند، ولی اونها در سایر برنامه های صدا وسیما که همچین قانونی نداشت میتونستن این کار رو بکنن، بجز این یکی (طبق قانون) مگر در حضور آقای احمدی نژاد، و در سایر مناظره ها برنامه هاشون رو تشریح کنن و هم دیگر رو به چالش بکشن نه نامزد غایب رو. واقعا بی انصافی تا کجا!؟ (142592)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۵:۳۴
من شخصاً خوشحالم که این فرصت را هم رسانه غیر ملی در اختیار این آقا قرار داد تا فردا هیچ عذر و بهانه ای نداشته باشد پیشا پیش من هم به ایشان تبریک می گویم چون از روز 23 خرداد به بعد هرچه دروغ بگوید دیگر کسی به او اعتنائی نخواهد کرد
در ضمن من هرچه فکر کردم نتوانستم معنی جمله ایشان را که فرمودند \" دروغ گو خائن است و خائن ترسو\" را بفهمم لطفاً یک نفر منو تفهیم کنه (142610)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۱۶:۳۰
گلابی منظور اش این بود چون بنده ترسی از برخورد با مخالفانم نداشته مندارم پس دروغ گو هم نیستم فهمیدی در ضمن آنها دروغ می گویند که در پشت سر فرد می آیند آمار تقلی ارائه می دهند زیرا جرات این کار را در برابر فرد ندارند آنها دروغ می گویند که تمام هزینه ی خود را از راس حرم اشرافیگری دریافت می دارند و با پرروئی تمام دم از حضور مستقل می زنند آنان دروغ می گویند که با شعار دولت فرهنگی وفرهنگ غیردولتی به میدان آمدند اما از تنها چیزی که سخن نگفتند فرهنگ و دوت فرهنگی و فرهنگ غیر دولتی بود و دائم داشت قیمت اجناس مختلف را می داد (143061)
 
یک پزشک
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۶:۴۷
حق هرگز پوشیدنی نیست بنازم احمدی نژاد را . همانگونه که از حق خودش دفاع میکند حتما میتواند از حق ملت هم دفاع کند (142612)
 
bahar
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۰۱:۳۴:۴۶
واقعا شما پزشكي؟! O: (143821)
 
محمد واعظ
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۲:۵۴
در جواب بعضي بايد گفت آقاي محمود احمدي نژاد در مناظره با آقاي موسوي هم بيان داشت كه تورم تا 25 هم رسيد ولي آن چه مهم است ميانگين تورم 4 سال اول هر رئيس جمهور است كه در دولت آقاي احمدي نژاد كمترين مقدار است و شاخص بعد از آن براي بررسي نقطه به نقطه است زيرا معلوم است كه در عيد نوروز تورم زياد است بايد ديد در همان روز نسبت به سال قبل چطور بوده.
زنده باد هحمدي نژاد (142629)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۲۷:۴۹
خب معلومه، حتما تورم 10 درصدی سال 84 هم در دولت نهم رقم خورده،

بابا فقط برای 1 لحظه کلاه خودتون رو قاضی کنید (142978)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۵:۵۰
ملت ايران خود آگاه و داراي عقل است و به طور گسترده اي بيش از هر فرد ديگري در اين دنياي خاكي از سياست سردرمياره و ميدونه به چه كسي راي بدهد.
و ملت ايران پس از اتمام وقت قانوني تبليغات فرد خود را انتخاب كرده و جمعه پاسخ آنرا نشان خواهد داد تا پاسخي دندان شكن باشد براي آنها كه مي خواهند پايه هاي نظام را سست نمايند.
به اميد پيروزي حق (142632)
 
طاها
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۳۸:۳۹
در درجه اول هدف پيشرفت و آباداني و رسيدن به اهداف انقلاب است اما اينكه چه كسي بتواند سكان اين كشتي را در درياي پرتلاطم بهتر هدايت بكند بحث ديگري است. به نظر مي رسد پرده ها يكي پس از ديگري فرو مي افتند. من متاسفم كه رييس كشور در رفتارش درست برعكس شعارهايش عمل مي كند. از نفي هاله نور بگيريد تا انتصاب تمام پيشرفتها و آباداني به دولت نهم و كتمان حقايق آماري يا حتي استفاده از بيت المال در راههاي ناصواب و نيز حمايت از شخصي مثل كردان و ... اينكه از موسوي يك قديس بسازيم را هم قبول ندارم ولي در حالت مقايسه اي يقينا مي توان مطمئن بود كه موسوي ذاتا نمي تواند مثل آقاي احمدي نژاد رفتاري متناقض با گفته ها و شعارهايش داشته باشد. بنابراين ايجاب مي كند تا با مشاركت حداكثري زمينه را براي حضور آقاي موسوي فراهم نماييم. در مورد زمان اضافه براي آقاي احمدي نژاد نيز من هم با نظر اكثريت موافقم كه بي عدالتي بود چرا كه در طرف ديگر قضيه نامزدهايي كه مورد اتهام قرار گرفتند امكان پاسخ گويي ندارند و اين با نفس مناظره منافات دارد. صدا و سيما نيز بايد فكري براي ريزش بيش از پيش بيننده ها و شونده هاي خود بكند چرا كه يك جانبه گرايي را به حد اعلا رسانده است. به اميد برقراري عدالت و قانون و محبت و اخلاق در كشور عزيزمان ايران در 22 خرداد (142634)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۴۱:۱۰
به نظر من استفاده از این موقعیت برای آقای احمدی نژاد اثری منفی خواهد داشت چراکه این تصویر رابه ذهن میدهد که ایشان وصل به قدرت و به طبع دور از مردم هستند و بسادگی میتوانند از رانت قدرت بهرمند شوند..... بهتر این بود که اعلان کنند با اینکه این وقت به ایشان داده شده ولی از آن استفاده نخواهند کرد. (142636)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۴۷:۴۱
دکتر بی خود تلاش نکن داری به بی راهه می ری! بیشتر از این کار را خراب نکن (142641)
 
هادی سلیمانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۴۸:۰۵
خود آقای موسوی گفتند که سه برابر من به ایشان وقت بدهید ولی بگذارید من حرفم را بزنم.
خب ایشان حرفشان را زدند و حالا کمتر از وقت کافی هم به احمدی نژاد وقت دادند. (142643)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۱:۴۹:۳۹
نمی دانم چرا برخی از نامزدها آمده اند تا به مستضعفین و قشر آسیب پذیر کمک کنند از قشر مرفه هستند و خود قشر مستضعف نظر مخالف را دارند و به رئیس جمهوری رای می دهند. تازه می گویند که ما قشر روشنفکریم! و این عوام فریب خوره هستند.
نمی دانم چرا نامزدها به رئیس جمهوری تهمت دورغگویی می زنند و خودشان براحتی دورغگو پردازی می کنند.
وقتی نظریه های الف را می بینم معنای موج سواری و چشم بر روی حقیقت بستند را که سالها شنیده بودم حس می کنم.
نظریه نفر اول عنوان می کند که فرزند شهید هستم. تهمت دورغگویی نه تنها ابزاری برای برخی از نامزدهای انتخاباتی شده بلکه به برخی از طرف داران ایشان نیز سرایت کرده است. و جالب اینکه همین افراد خود را روشن فکر نیز می نامند! (142646)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۰۰:۲۵
شنیده بودم که وقتی حضرت علی (ع) در مسجد شهید شده بودند،در اثر تبلیغات معاویه مردم می‌گفتند مگر علی نماز می‌خواند؟
حال متأسف می‌شوم و قلبم به درد می‌آید که دروغگویی‌های برخی افراد باعث شده حرف حق رئیس جمهور را باور نکنیم. مواظب باشیم یاور دروغگویان و ظالمین به ایشان نباشیم و به عنوان پیاده نظام ایشان عمل نکنیم که در گناه ایشان سهیم می‌شویم. والعاقبة للمتقین. (142654)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۴۶:۰۲
ناشناس جان ! محتوای سخن شما به سود آقای هاشمی بود و نفهمیدم چطور بعدش شعار دیگری دادی! (143018)
 
haman
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۰۲:۴۱
اقاي دكتر احمدي نژاد عزيز من از مخالفان سرسخت شماهستم
اقاي دكتر شايد در صداقت شما شكي نباشداما
1-چرا4سال درارجاع پرونده خانواده ....و....و.... به دادگاه تعلل كرديد نتوانستيد يا نخواستيد
اگرنتوانستيد كه يعني توان اداره كشور و برخورد با مفاسد را نداريدو فقط شعار ميدهيد
واگرنخواستيد ومصلحت نظام نبو كه يعني شريك دزديد. حضرت علي اهل مصالحه نبود
وانگهي نظامي كه به زعم شماعاليترين مسولين ان دزدند چه جاي دفاع وخدمت دارد
2-بگذريم از اتهامات فسادي كه به دولت خودشماوارد است ولي سياستهاي شمادر سطح جهان هزينه هاي بسيارزيادي برمردم مظلوم ايران تحميل كرده كه شماخود در اين فشارها شريك نيستيد
3-مردم تورم را با نموداراحساس نميكنند با جان لمس ميكنند باوركنيد من شاغل غم نان و تامين معاش دارم
4-همه براي سربلندي ايران دل ميسوزانيم
حيف است ملت ايران در اوج عزت نباشند (142657)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۰۶:۲۴
یه نگاه به آمار موافقین و مخالفین بندازین و خجالت بکشین (142659)
 
باران
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۰۹:۳۸
آقای احمدی نزاد میفرمایند سال 84 گوشی موبایل 1000000 تومان بوده است در حالیکه من سال 83 با 255000 تومان پیشرفته ترین گوشی روز رو خریدم ! (142660)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۲۰:۱۳
گلابی منمظور ایشان سیم کارت موبایل بودو اشتباها گفت موبایل اگر منطق داشتی منظور ایشان را متوجه می شدید (143068)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۵۱:۵۲
منظورشون سیم کارت بوده که تو ادامه صحبتشون گفتن. چرا گیر بیخود میدین؟ (143117)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۴:۰۴
حتما دست دوم خریدید!
در ضمن هنوز پیشرفته نمیدونید یعنی چی البته حق دارید وقتی دولت متبوع شما
حق انرژی هسته ای رو از ملت بگیره پیشرفته ترین گوشی شما در سال 83 255 تومن میشه (143182)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۷:۱۱
ایشان کوشی موبایل رو نگفتند ای عزیز دل ایشان خط موبایل رو گفتن یک تحلیل و بررسی کنید متوجه میشوید (143192)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۱۶:۱۸
والا وقتی کروبی و موسوی همدیگرو بغلو ماچو بوس کردن و رو هم ریختنو تو مناظرشون دست کم 35 دقیقه بر علیه احمدی نژاد حرف زدن ( جای اینکه برنامه های همدیگرو نقد کنن ) باید میدونستن مردم اینقدا هم ساده نیستن که معنی بامبولای این دوتا رو نفهمن...
به هر حال به نظر من که این عادلانه بود...! حتی زمانی که به احمدی نژاد دادن خیلی کمتر از زمانی بود که مخالفا به جای مناظره با هم بر علیه ایشون حرف زدن...
اون تیکه یی که نمودارای میر حسین و کادری که روی تهیه کننده آمار زده شده بود تا مشخص نشه رو هر کی دیده باشه یقینا در صداقت میر حسین شک میکنه...! (142665)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۴۷:۳۰
تا جمعه صبر کن و حرص نخور چون برای سلامتی مضر است! (143419)
 
عليرضا جلولي و مريم حبيبي
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۲۳:۳۱
با سلام
با توجه به مظلوم واقع شدن خط امام(ره) و سوء استفاده از این گفتمان مورد تایید مقام معظم رهبری، بر آن شدیم تا علاوه بر فعالیت حقیقی، پا به عرصه فعالیت مجازی نيز بگذاریم.
اگر با ما هم عقیده اید جهت نشر بیشتر این تفکر، آدرس وبلاگمان را در اختیارتان می گذاریم.
موفق و موید باشید.

www.asemooni13.blogfa.com (142669)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۳۰:۵۲
f با سلام
بنده هم با تمام مشکلات توانستم برنامه آقای احمدی نزاد را ببینم ما در ایران نیستیم و از اوضاع و احوال آن خبر درستی نداریم و تنها ارتباط ما همین سایت هاست از دیروز صحبت وقت اضافه دادن به احمدی نزاد در صدا و سیما بودیم و فکر میکردیم مشاوران آقای احمدی نزاد در یک حرکت درست این وقت را قبول نکرده و به بقول خودشان قضاوت تهمت ها را به افکار عمومی ارجا می دادند و برگ برنده ای را از آن خود می کردند .از ابتدای شوی تلویزیونی بارها برای دوستداران آقای احمدی نزاد پیام دادیم که وارد این معرکه نشوید .چرا که انتقاد از هر دولت سر کاری کار بسیار آسانی است و اگر آقای احمدی نزاد به توصیه شریعتمداری و دیگران گوش بدهند همانی خواهد شد که بر سر این روزنامه خواهد آمد به یاران احمدی نزاد بخاطر دفاع از مقدسات پیشنهاد دادیم که وسایل ارتباط جمعی تصویری مثل یک کارد دولبه است که از هر کسی از آن بصورت علمی استفاده نکند دست خود را خواهد برد ولی خودشیفتگان گوش ندادند که ندادند و این شد که دیروز وی حتی در میان طرفدارن خود در دانشگاه شریف هم در امان نماند.ما پیشنهاد دادیم که آقای احمدی نزاد در دوران انتخابات موضع معقول را پیشه کرده و ضمن ارائه برنامه های انجام شده به کاستی ها هم اشاره کنند و در مورد رفع این کاستی ها و برنامه های در پیش سخن بگویند و بگذارند دیگران هرچه می خواهند بگویند ما امشب دیدیم که احمدی نزاد همانی را گفت که دیروز شریعتمداری طی یک مقاله گستاخانه به وجود شریف و بی نظیر حضرت امیر نوشته بودند زد .آقا احمدی بعد از روی کار آمدن تمام کسانی همجون افروغ و مطهری و خوش چهره را فراموش کرده و تنها همراه خانوده مشائی و دوستان فکر می کرد که مردم خاطر خواه ایشان شده اند ولی طی این دو روز دیدند که که بدون پشتوانه یاران با وفا و عالم ایشان همانی است که امشب به نمایش گذاشتند .وی با این عمل خود نه تنها در رفع شبه ها کاری نتوانستند انجام دهند بلکه با این کار بر بودن این شبه ها صحه گذاشتند .آقای احمدی نزاد در ابتدا گفتند که قصد دفاع از خود را ندارند ولی برای دفاه از مردم آمده اند وهمین جمله نوعی خود بزرگ بینی در عین تواضع است .در همه انتقادات کسی به مردم اشاره نکرده و در تمام انتقادات فقط نام یک نفر وجود دارد و آنهم نام شریف ایشان است .حتی در انتقادات کل دولت ایشان مطرح نیست در تمام انتقادات فقط شخص اییشان و عمل کرد فردی وی مورد انتقاد قرار گرفته است بر این مانده ایم که مشاروان وی چگونه به این نتیجه رسیدند که وی را مجبور به این مصاحبه کنند اگر در میان مشاوران آقای احمدی نزاد یک نفر حتی با سواد کم بود می توانست حدس بزند که شرکت در این برنامه و با این صورت نقض شعار عدالت طلبی وی در اذهان خواهد بود بویزه اینکه رئیس دادستانیکشور هم آنرا غیر قانونی اعلام کردند .خلاصه کلام اینکه آقای احمدی نزاد اشتباه فاحشی کردند که این اشتباه مثل همان سر سخنی وی در مورد کردان می باشد و درشکست احتمالی وی یکی از عوامل مهم خواهد بود این عمل کرد رئیس جمهور ما گویای ضرب المثل معروف ایرانی است که می گوید آنکس را که حساب پاک است از محاسبه چه باک و اگر آقای احمدی نزاد کارشان برای خدا و صادقانه بود نبایستی نگران این انتقاد ها می شدند و با سکوت در مقابل آن قضاوت را بعهده مردم می گذاشتند که اگر این کار را می کردند حتما در دور اول پیروز می شدند چرا که مردم ما همیشه طرفدار مظلوم حتی به ناحق هستند و اینرا آقای طالقانی کمی از قبل از فوتشان گفتند و بارها ما در دوران سی ساله تجربه کردیم (142675)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۳۵:۲۱
سلام
احمی نژاد در مورد 700 میلیارد و 40 میلیون محصولی در جلسه کروبی گفتند:
اگر شما سندی از من برای اثبات ادعایتان دارید بیاورید
که همه شاهد بودیم که هیچ کدام از آقایان سندی ارائه نکردند

واقعا صدا وسیما هم حق احمدی نژاد رو خورد . در حالیکه می توان گفت تقزیبا همه صحبت های موسوی نقد کاندیدای غایب بود . اگر هم اون جا هایی که نقد دولت بود (و نه شخص احمدی نژاد) رو کنار بذازیم لااقل 45 دقیقه که می شد!
در حالیکه همون آقای به ظاهر متین ادعا کرده بود من سه برابر وقتم رو در اختیار ایشون قرار می دم ، سایت های حامی موسوی همین 20 دقیقه رو هم ازش به عنوان رانت صدا وسیما به احمدی یاد کردند
دیگه مظلومیت هم حدی داره!


درود بر احمدي آهنگر زاده همراه ملت
رييس جمهور آينده اتفاقا تمام مشكل ميرحسين همان ضريب جيني است كه باعث عصبانيت هاشمي نژاد شده چون زندگي ملت ورعاياي اين عاليجنابان كمي (0.0001 )به زندگي آنها نزيك شده
اندكي صبر سحر نزديك است
به اميد از میدان بیرون رفتن تمام طلحه وزبيرو عثمان ومعاويه وآقازادگان(البته به شخص خاصي قصد توهين نداشتم چون ادب مرد به از دولت اوست (2 بار)‌) (142680)
 
عادل
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۳۹:۲۶
رئيس جمهور؛ من به تو ايمان دارم و در صداقت گفتارت شك ندارم و در پاكي مادرت استوارم. (142687)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۲:۵۱:۴۶
امروز موسوي ميهمان ما كردستانيها بود. نكته اي بسيار زيبا به چشمم خورد كه مرا به شدت تحت تاثير قرار داد و آن نصب پلاكارد خير مقدم حاميان احمدي نژاد به اين سيد بزرگوار بود. جالب اينكه در خيابان پاسداران بعد از بازگشت موسوي عده اي جوان تحريك شده شعارهاي تند و توهين آميز عليه احمدي نژاد مي دادند ولي طرفداران رئيس جمهور به طرف آنان شاخه هاي گل و نقل پرتاب مي كردند. با ديدن اين صحنه ها متوجه بسياري از واقعيتها شدم . و تصميمم عوض شد و قطعا به احمدي نژاد راي خواهم داد. (142701)
 
pejman
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۱۲:۴۸
payane shabe siyah sepid ast (142721)
 
یی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۱۳:۵۳
نوشدارویی بود پس از مرگ سهراب دکتر (142723)
 
sabz
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۲۴:۲۶
sabze sabzam rishe daram man derakhti ostovaram irane man man barayat jan midaham ta paye jan doostat daram (142729)
 
Jason
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۳۰:۳۴
If you are able to answer so many accusations in such a short time , it means that you are an able manager! (142732)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۳:۳۱:۱۴
ایشان به ارتقا بعد از 3 سال اعتراض داشتند و گفتند که باید 10 سال باشد ولی:
آیین نامه ارتقا
تبصره – حداقل مدت اشتغال در مرتبه های استادیاری و دانشیاری برای ارتقا با رعایت سایر مقررات مربوط می تواند تا یک سال کاهش یابد (142733)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۴:۲۴:۲۲
یکی از مواردی که با بررسی اش می شه فهمید یک دولت چقدر در زمینه ایجاد آسایش و امنیت روانی مردم موفق بوده، توجه به اخلاق و رفتار عامه مردمه... هیچ دقت کردین تو این 4 سال چقدر همه نسبت به هم بدبین و تنگ نظر شدن؟ چقدر همه همدیگه رو دشمن می دانند؟ ... اینا از کجا نشأت می گیره؟... وقتی یه مقام مسئول انقدر راحت و خطاب به همه (نه یک گروه خاص) و در همه ی تریبون ها، حرمت شکنی می کنه و شخصیت سیاسی رو رعایت نمی کنه، نتیجه این می شه که همه به هم بدبین بشن و تو جامعه هیچ کس به هیچ کس اعتماد نکنه... اینجوریه که همه دارن روز به روز از هم دور می شن و انگار یادشون رفته که همه ایرانی اند نه دشمن!...
ملت ایران به کسی رأی می دن که مردم رو با هم دوست و به هم نزدیک کنه، نه کسی که روز به روز و به خاطر منافع یه عده خاص با علم کردن بحث ها و جنجال های ساختگی امنیت روانی مردم رو به خطر بندازه تا مردم درگیر این مسائل ساختگی بشن و مسائل اصلی کشور یادشون بره و بی اعتمادی و دشمنی رو بین مردم رواج بده... (142750)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۴:۵۶:۱۱
بهتر نبود اول گفته موسوي را مي گذاشتين كه در مقابل تذكر مجري گفته بود ايشون(يعني دكتر احمدي ن‍‍‍‍‍‍‍‍‍زاد) سه برابر من صحبت كنه. بعد صحبت احمدي نزاد رو مي ذاشتين؟ چرا هوچي گري مي كنيد؟ واقعا كم آوردن. (142759)
 
بچه مشد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۰:۰۲
اين آقا 4سال حرف زد.كافي نبود. (142836)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۶:۰۰:۰۶
در مورد طی درجات علمی این امر فقط به میزان کارهای علمی شخص بستگی دارد. هستند اساتیدی که پس از سی سال همچنان با درجه استادیاری بازنشسته می شوند و نیز هستند کسانی که در عرض کمتر از پنج سال آنقدر مطالعه و کار علمی و کتاب منتشر می کنند که به درجه استاد تمامی میرسند.
در ضمن صحبت ایشان در مناظره این نبود که چرا سرعت ترقی ایشان زیاد است بلکه مدارج تحصیل ایشان را زیر سوال میبرند. (142771)
 
صبا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۶:۰۱:۲۰
آقای موسوی نگران کمبود تبلیغات برای خودشان نباشند . تمام رسانه های غرب ، سایت های اینترنتی مشغول تبلیغ 24 ساعته برای ایشان در خارج از کشور هستند کار حتی به سلطنت طلب های منفورهم رسیده . سئوال این است که در آمریکا که هر رسانه برای یک خط کلی پول مطالبه میکند آیا این تبلیغات بدون دریافت پول است یا قول و قرار گذاشته شده ؟ البته آقای موسوی در صحبت هایشان وقتی از \" شیر غران \" ایران صحبت میکنند معلوم است می خواهند چه کسانی را جذب کنند . این اجماع همگانی ما را به یاد کودتا علیه مصدق می اندازد اما اینبار بسیار مجهزتر و با استفاده از قویترین تکنولوژی .. دیکتاتوری سرمایه که نیروهای عدالتخواه را در خارج از کشور منزوی کرده اند ... انقلاب مخملی سبز کار ایران را پیش نخواهد برد همانطور که در اکران نیز عمل نکرد. احمدی نژاد چه در دور دیگر موفق شود یا نشود برنده اصلی است و بازندگان کسانی هستند که کنار مفسدین ایستادند . مبارزه عدالتخواهانه در هر صورت راه خود را پیش خواهد برد. احمدی نژاد تنها کسی بود که توانست از موقعیت خود به نحو مردم محروم و صدمه دیده استفاده کند و کسانی که جرات اینکار را ندارند نمی توانند شاهد باشند. (142772)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۶:۰۹:۳۶
در کشورما همشیه مصلحت وروابط جایگزین عدالت می شود. (142774)
 
یلدا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۶:۴۳:۴۵
اگر مسلمانی این است که ...... وای اگر از پس امروز باشد فردائی .

ما تشنگان قدرتیم نه خدمت . (142778)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۱۲:۳۸
اعم از اینکه راست بگوید یا دروغ بنظر من جناب احمدی نژاد پتانسیل ریاست جمهوری شدن را ندارد و مملکت را به قهقرا خواهد برد شهرداری را بهم ریخت حالا بجان مملکت افتاده اغلب ادمهای خوشفکر حاضر نیستند با این تیپ ادمها کار کنند دست تنها هم که نمیتوان مملکت اداره کرد خودش هم دچار توهم است در زمان اقای خاتمی من حس میکردم روز به روز وضع مملکت بهتر میشود ولی حالا احساس پسرفت دارم و بلبشو باوجود اینکه اقای خاتمی اقتصاد نمیدانست و فنی هم نبود ولی تیم قوی داشت اقای احمدی نژاداز تغییر ساعت تا نرخ بهره و منوریل را خودش میخواهد حل کند بحث اش با اقای کروبی هم بنیاد فکریش که در این مملکت فقط رئیس جمهور کار بلد است مشخص بود بقول برشت
بیچاره ملتی که احتیاج به قهرمان داشته باشد (142787)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۲۴:۳۱
اضافه میکنم فتح خرمشهر.انقلاب اسلامی وتسخیر لانه جاسوسی...خدادروغ گو رارسوامی کند (142792)
 
عبده
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۲۷:۰۲
آقاي احمدي نژاد
اگر دروغگو ترسو بود از خدا مي ترسيد پس دروغگو بر خلاف گفته شما اصلا نمي ترسد مصداق حرفهاي شما شبيه اين بيت است:
آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند (142795)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۱:۲۳:۳۶
گلابی این روایت است الکاذب خائن و الخائن خائف فهمیدی ببم جان پس بی خودی زور نزن که تاز خدا می ترسید و این حرفها را بیان کنی (143076)
 
ادهم00561
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۳۵:۲۷
احمدی نژاد و هیات دولتش مردان آهنی هستند. اینا نه می خوابن نه غذا میخورن نه استراحت می کنن نه نماز می خونن نه به خانوادشون می رسن و ...
اینا فقط مثل تراکتور 24 ساعته مشغول خدمت رسانی به ملت هستند!
آخه خالی بندی اونم چندین بار جلوی میلیون ها آدم؟!
خدایی خیلی رو میخواد که بعضی ها دارن اون هم از نوع اعلاش
البته اگه اینو از احمدی نژاد سوال کنید میگه بنده خدا منظور من این نبود که من 24 ساعته کار میکنم بلکه منظور من این بود که .......! تو خوب نفهمیدی بیا ÷یش خودم تا روشنت کنم.!
یعنی یه خالی بندی دیگه! (142801)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۷:۴۵:۵۳
من فكر ميكنم استفاده از اين وقت اضافي باعث عدم راي افراد دودل به وي شد. اگر بزرگ منشانه اظهار ميداشتند كه من از اين وقت استفاده نميكنم جذب آراي خيلي ها ميشد. (142806)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۰۳:۰۵
پیشاپیش پیروزی دکتر احمدی نژاد رو به ملت شریف ایران تبریک میگم .

و امیدوارم دست خیانتکاران به زودی رسوا شود ! (142816)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۱۰:۰۴
باید متاسف بود از اینکه کسانی که میخواهند رییس جمهور ملت شوند به این راحتی دروغ میگویند.کاری به اینکه کی دروغ میگوید ندارم ولی آنچه مسلم است اینه که یک نفر در این بین دروغ میگوید و همین شخص شاید از شنبه رییس جمهورمان باشد. (142821)
 
من
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۱۳:۵۴
جناب احمدی نژاد آیا دیشب صدای تهران را ( نمیگویم ایران چون من در تهران زندگی میکنم) پس از همین صحبتهایتان شنیدید؟!

خدا بزرگ است و اندکی صبر سحر نزدیک است (142826)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۱۶:۵۷
سلام به نظر بنده تنها مناظره عقلاني مناظره آخر (احمدي نژاد-رضايي ) بود. همه كساني هم كه با هم صحبت مي‌كنيم اين را قبول دارند. بقيه به اصطلاح مناظره ها دادگاه احمدي نژاد بود. به نظر اين حقير حق آقاي احمدي نژاد خيلي بيشتر از 20 دقيقه بود. كسي كه در مناظره بلرزد و 49بار از يك اصطلاح استفاده كند ايشان نمي تواند در مجامع بين المللي از حقوق ملت دفاع كند! (142829)
 
اسی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۲۱:۰۶
چند عامل باعث شد من در انتخابم تجدید نظر کنم:
1-من سال 84 به قالیباف رای ندادم چون تو تبلیغاتش بی تقوایی کرد.الان میبینم آقای احمدی نژاد و موسوی روی قالیباف رو کم کردن!لطفا کسی نگه کمک های مردمی که خیلی خنده داره...
2-من به با همه احترامی که برای موسوی قائلم بهش رای نمیدم چون میترسم آدمهای ضعیف و بی دغدغه باز پیداشون بشه...
3-سهمیه بندی بنزین و سفر های استانی ...فعالیت های عمرانی و تا حدودی سیاست خارجی نقاط قوت این دولت بود.ناکارآمدی شدید اقتصادی(افت سرمایه گزاری-کاذب بودن کم شدن بیکاری-رشد تورم-خصوصی سازی صوری-دستکاری تعرفه ها -کاهش دستوری نرخ بانکی منحل کردن شوراها -و کلا آزمایش و خطا کردن در اقتصاد) نظام رانتیر...اعتماد به نفس کاذب ...و عدم واقع گرایی از نقاط ضعفش...
4-من نمیدونم عدم عضویت ما در شورای امنیت بعد از یه شانس صدساله...و در شورای حکام به خاطر اجماع در راه ندادن ایران در تصمیم گیری و باج دادن به کشورهای آمریکای لاتین و یه سری کشورهای آفریقایی اسمش ساست خارجی موفقه؟
5-نظام رانتیر این دولت که هیچکس رو قبول نداشت باعث شده یه آقای 28 ساله بشه مدیر عامل سایپا با 80 تا شرکت تابعه...آقای فرشیدی ...وزیر تعاون ...سر در آوردن مشاوران جوان از هیات مدیره های چرب و نرم...ارتقا از معونت های شهرداری به وزارت در سه سوت اینا اسمش چیه؟
6 - من میخواستم به آقای احمدی نژاد رای بدم ولی دیدم سایت های منتسبش روی ماکیاول رو شاد کردن...من از اینکه ایشون یه رویه رو بنا گذاشت که الان جامعه چند دسته شده...یه رویه رو بنا گذاشت که فردا هر کسی راحت هرکسی رو که مخالفش باشه مفسد بنامه ...از قضیه هاله نور که یه روز تکذیب میشه یه روز توجیه و از آقای شریعتمداری که همه رو تو جهنم میدونه اگه به احمدی رای ندم بدم اومد...
7-آقای توکلی من سال 80 به شما رای دادم ...واقعا توقعم از شما بیش از این هاست...
8 - در مورد ضریب جینی و این شاخص فساد هر چه سریعتر یه مقاله بذارید.منصفاه تخصصی خواهشا...
9-رای من سفید خواهد بود. (142831)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۸:۵۷:۵۴
من به نوبه خودم بخاطر مطالبی که در سایتها علیه آقای احمدی نژاد نوشتم و متوجه شدم بعضی از آنها عاری از حقیقت است حلالیت میطلبم (142855)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۰۷:۲۳
قبلش بی تحقیق حرف زدی و متاسفانه الان هم عوض نشدی! (143238)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۰۲:۲۱
جالبه یک عده متعصب و بی منطق که نه قانون را قبول دارند و نه حرفهای خودشون رو مبنی بر اینکه به نامزد غایب باید حق دفاع از خودش را داد می خواهند به قول خودشون کشور رو نجات بدهند شما با این تفکر که هیچ چیزی رو در موردش فکر نمی کنید می خواهید چه کار مثبتی رو انجام دهید؟ شما دوستان روش و منش و گفتار موسوی رو در دوران نخست وزیریش دیده اید یا شنیده اید؟ آیا جز این است که درو دوران وی کشور یک سره دولتی شده بود و حتی خروج برنج از شمال قاچاق محسوب می شد؟ هی نگویید جنگ بود بالاخره اگر جنگ بود اما سیاستهای دولت هم در به وجود آوردن آن وضعیت بی اثر نبود. در خصوص سیاستهای فرهنگی موسوی نیز اظهر منالشمس است که تک صدایی آن جماعت آن قدر بود که حضور چندتا وزیر مخالف در کابینه را هم برنمیتابید یا اعلام اسامی نمایندگان مجلس که مخالف وزراء بودن در روزنامه ها و ایجاد فشار سیاسی بر ایشان آیا غیر از این بود که روش سیاسی موسوی همین بود سخنان نبوی در زمان استیضاح در مجلس دوم که نمایندگان را به دریافت ماشین یادآوری میکرد جز اینم بود که روش رشوه برای پیشبرد در امور را نهادینه کردن بودند؟ در سیاست خارجی خود ادعای جنگ با رژیم اشغالگر قدس را داشتند اما حالا از بی ربطی فلسطین با ما می گویند غافل از اینکه همان امامی که ایشان خود را یار وفادار وی می داند در همانزمان جنگ روز قدس را بنا نهاد و در همان زمان که ما با مشکلات بی حدی در جنگ و کشور روبروبودیم می گفت اسرائیل باید از نقشه ی جهان محو شود حالا این یار وفادار آمده و می گوید به ما چه؟ در خصوص علت حضورش نیز چند نقل قول در 4 ماه انجام داده که همه با هم متفاوت است برنامه حضورش نیز با شعار دولت فرهنگی و فرهنگ غیر دولتی بود اما همه ی سخنانش در خصوص قیمت گوشت و لوبیا و نخود می باشد این صداقت و متانت و ادب موسوی را می رشاند شاهکار متانت و صداقتش نیز همین امر می باشد که حق نامزد غایب در دفاع از خود را برنمیتابد (142857)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۰۹:۴۸:۲۳
از جوابيه متين مستند وباارزش احمدي نژاد متشكرم در پاسخ به شبهات دروغگويان خيلي موثر بود. (142907)
 
موسویان
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۱۷:۳۰
کسی که می تواند از حق خودش دفاع کند حتما می تواند از حق ملت نیز دفاع کند ، اما آنان که به این سادگی از حق خود گذشتندو حاضر نشدند در فرصتی که به آنان داده شده بود جوابیه بدهند چگونه خواهند توانست در موقعیت های که برای دفاع حتی فرصتی داده نمی شود از حق ملت دفاع کنند . (142954)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۰:۴۳:۳۸
با سلام به همه دوستان عزیز که نظراتشون را می دهند. من می خواستم به نکته ای اشاره کنم و آن اینکه نمی دانم یک دکمه موافق (احمدی نژاد) را که می زنم به صورت خودکار به آمار مخالفانش هم اضافه می شه و دکمه مخالف میرحسین را که می زنم به آمار موافقانش هم اضافه میشود یکی از دوستان هم قبلا این مطلب را ذکر کرده بودند اما رسیدگی نشد. (143014)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۰۰:۴۰:۰۶
پسر خوب وقتي شما يك صفحه رو باز ميكني هزار نفر ديگه هم دارن اونو ميخونن و نظر ميدن
اين نظرات وقتي به روز ميشه كه شما هم نظري براي نوشته خاص داري دليل اصلي چيزي كه شما ميگي هم همين است.
البته كار خوبي كردي پرسيدي آخه ممكنه برا بقيه هم سوال شده باشه كه اميدوارم دوستان جوابشان را گرفته باشند.
لطفا اين نظر را سريعتر به نمايش بگزاريد. (143761)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۱۲:۳۷
با سلام خدمت همه و به امید پیروزی ملت ایران در انتخابات دهم کسانی که همه ی صحبت های دکتر احمدی نژاد را دروغ می پندارند بهتر است فقط یکبار نامه آقای کروبی به آقای هاشمی رفسنجانی را مطالعه نمایند (www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=538630) و اگر اندکی انصاف داشته باشند و کمی فکر کنند معنای جانبداری بعضی از افراد و جریان ها از اصلاحات را خواهند فهمید. به امید روزی که هیچ کس بدون تفکر و نگاه یک جانبه و یک طرفه از کسی دفاع و یا انتقاد نکند. البته شاید به زعم این افراد آقای کروبی هم که از اردوگاه خودشان است دروغ می گوید. امام جواد (ع) می فرمایند: همین اندازه برای خائن بودن کافیست که شخص، مورد اعتماد خائنین باشد. (143146)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۲:۴۱:۰۴
حرفهای احمدی نژاد نقطه قوت بسیاری داشت ضمن دفاعیات خوب ایشون وجود مشکلات در کشور رو تایید کردند ضمن اینکه جدا اقای رئیس جمهور از فن بیان و زیرکی خاصی در این مسائل برخورداره. (143200)
 
هادی گنجی دوست
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۰۰:۳۴
با دقت بخوانید و بعد قضاوت کنید.
بيانات مقام معظم رهبري، به دنبال تخريبهاي صورت گرفته در نهمين دورة انتخابات رياست جمهوري (سال 84 ):

«در خلال اين انتخابات، برخي كارهايي انجام گرفت كه بنده به عواملي كه اين كارها را انجام دادند، بدبينم؛ اين تخريب هايي كه صورت گرفت، بعضي از تخريبها البته از روي بي توجهي بود؛ بعضي از آقايان و نامزدها يا طرفداران آن ها با محاسباتي، حرف هايي نسبت به نظام زدند كه واقع بينانه نبود؛ خيلي از مثبتات نظام، از كارهاي بزرگ نظام ناديده گرفته شد و سياه نمايي شد و پيشرفت هاي عظيمي كه به وسيلة دولت ها در اين سال ها به وجود آمده، نديده گرفته شد؛ اينها از روي غفلت بود، لكن بعضي از اين تخريب ها از روي غفلت نبود، تعدادي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مورد تخريب قرار گرفتند، تخريب هاي غيرمنصفانه و ناجوانمردانه؛ حتي شخصيت موجّهي مثل آقاي هاشمي رفسنجاني كه شخصيت محترم و باسابقه اي است، از دم اين تخريب ها در امان نماند! اين حادثة بدي بود. رحمت الهي را نبايد با اينگونه كارها آلوده كرد؛ با اين كه ما تأكيد كرده بوديم، امروز چون گذشته است، من نصيحت ميكنم؛ اما مسئولان قضايي و غير قضايي، غير از نصيحت، وظايف ديگر هم دارند؛ آن ها عوامل اين تخريب‌ها را تعقيب كنند و آن ها را پيدا كنند. يك عده به طور مسلّم از روي جهالت و غفلت اين كار را كردند، كه البته فعل حرامي انجام گرفت...» (هفتم تير 1384، چهار روز بعد از انتخابات (143222)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۱۸:۲۴
مثل اینکه هیجکس نمیخواهد زمان جنگ را باور کند.تعجبی هم ندارد اون زمان یا نبودن یا دنبال کار دیگر! (143261)
 
باجناق احمدی نژاد
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۳۹:۰۷
احمدی نژاد تنها 3 باجناق دارد: يكي در كارخانه شير تهران، ديگري هنرمند نقاش و سومي يك بازنشسته و يك كوهنورد و ورزشكار حرفه‌اي است و آنها اينقدر ناشي هستند كه آقاي محرابيان وزير صنايع را خواهرزاده من معرفي كردند، اما كساني كه به اين كارها متوسل مي‌شوند او را متهم به دروغ‌‌گويي مي‌كنند در حالي كه هيچ كدام از ادعاهاي آنها حقيقت ندارد. (143285)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۳:۴۶:۵۹
ما كه نفهميدم احمدي نژاد رئيس قوه مقننه است يا قضائيه يا شايدم مجريه؟ (143295)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۲۶:۵۹
از کسانی که نظر ارائه می کنند استدعا دارم که نظراتشونو تو 5-6 خط ارائه بدهند نه 5- 6 صفحه A4.
ثانیا لطف کنن از بازی های انتخاباتی که من قبلا با اون بودم حالا با اینمو ، متاسفم که درمورد فلانی همچین گفتم و حالا دیگه نمی گم در نیارن، این بازیا دیگه قدیمی شده (143398)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۲۷:۵۰
به متانت رضايي راي ميدهم (143399)
 
ک، م
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۵:۳۹:۳۷
با سلام؛
اون --- که در مورد هاله نور به آقای احمدی نژاد توهین کرد یک مرتبه دیگر فیلم کاملش را ببیند و متن گفتگو را بخواند تا متوجه شود آقای احمدی نژاد از شخص دیگری که بشدت تحت تأثیر فضای اجلاس قرار گرفته بوده است نقل قول کرده اند و نگفته اند خودشان هاله نور دیده اند.
---! (143322)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۶:۳۹:۵۷
شما اون فیلم رو تا آخر ندیدی
حرف های احمدی نژاد در آن جلسه :
من روز آخری که سخنرانی کردم یه نفر از همون جمع اومد به من گفت وقتی تو شروع کردی «بسم الله» و «اللهم» را گفتی من دیدم یه نوری آمد اینجوری ، احاطه کرد تو رفتی تو یه حصن و حصاری ، تا آخر خودم اینو احصاص کردم . یعنی احساس کردم که اصلا فضا یکدفعه عوض شد و همه حدود بیست و هفت هشت دقیقه تمام اون سران مژه نزدند اینکه میگم مژه نزدن ، غلو نمیکنما اغراق نیست چون نگاه میکردم همین طور همه مبهوت مونده بودن انگار یه دستی همه رو گرفته اونجا نشونده بود چشم ها و گوش ها یشون رو باز کرده بود که ببینند از جمهوری اسلامی پیام چیست .

احمدی نژاد در پاسخ به کامران نجف زاده در هواپیما : میگن بله احمدی نژاد گفته هاله نور ما کی همچین حرفی را زدیم هاله نور ،ما نورمون کجا بود! (143478)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۶:۴۸:۴۱
هیچکس نگفت خودشان دیده اند! طوری از زبان یکی از همراهان نقل کرد که مطلب مورد تائید خودش هم هست و دیگران به آن ایمان آورند.
در مورد 20 دقیقه چشم برهم نزدن و اینکه جدی و بی اغراق می گوید را که دیگر خودش از خودش نقل کرد! (143486)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۶:۰۴:۰۷
آقای موسوی در زمان نخست وزیریش با وزیران کابینه‌اش مصوبه‌ای را به مجلس دادند که طی آن، تمامی وزرای آقای موسوی مادام‌العمر از بیت‌المال حقوق دریافت کنند، در حالیکه مردم عادی باید ۳۰ سال کار کنند تا بازنشسته شوند. با آمدن احمدی نژاد پرداخت این حقوق قطع شد و حالا همه آن آقایون در مقابل احمدی نژاد قرار گرفته‌اند. (143437)
 
يك دوست
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۶:۱۳:۰۳
من طرفدار مير حسينم و از خدا مي خواهم موفق باشد. ولي موافق اهانت به هيچ كانديدي نيستم. ما نبايد به اشخاص اهانت كنيم بلكه بايد برنامه ها و عملكرد افراد را نقد كنيم. فرداي قيامت را فراموش نكنيم . دوستان طرفدار احمدي نژاد و طرفدار موسوي بدانيد كه ما فقط يك رأي داريم. رأي تان را به فرد دلخواهتان كه با شناخت انتخاب كرده ايد بدهيد و اهانت را كنار بگذاريد. از خدا مي خواهم هر كدام كه لايق است و براي ملت مفيد است رأي بياورد. (143443)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۶:۲۴:۳۶
در مورد نمودار جینی که احمدی نژاد گفت موسوی منحنی رو عوض کرده باید بگم که اگه شما به مناظره کروبی- موسوی نگاه کنید میبینید که درسته منحنی ای که موسوی نشون داد با منحنی احمدی نژاد فرق میکنه اما اگه دقت کنید متوجه خواهید شد که احمدی نژاد ادر منحنی خود ز سال 63 تا 87 را نشون داده که از لحاظ تغییرات با منحنی اول موسوی یکی است. این نشان دهنده این نکته است که منحنی اول ارائه شده توسط موسوی با احمدی نژاد مغایرت ندارد. بنابراین جواب آقای احمدی نژاد قانع کننده نبوده و در حقیقت باز هم مطالب را وارونه جلوه داده اند و از دادن جواب طفره رفته اند.
البته این نوع پاسخگویی از تخصصات کارشناس ارشدی همچون احمدی نژاد است.
در مورد تعداد مقالات هم ایشان طی دو هفته 6500 مقاله به تعداد مقالاتشان افزودند که واقعا شایسته تقدیر است. (از 13500 به 20000 تا رسید)
پاسخ دیوان محاسبات رو هم که خودتان منتشر کردید.
قضاوت باشد به عهده دوستان.
برای روشن شدن افکار عمومی از شما خواهشمندم همچون مطالبی که در گذشته منصفانه پخش میکردید این نظر را نیز چاپ کنید
ممنون از توجه شما. (143465)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۸:۴۸:۳۶
در مورد نمودار جینی که احمدی نژاد گفت موسوی منحنی رو عوض کرده باید بگم که اگه شما به مناظره کروبی- موسوی نگاه کنید میبینید که درسته منحنی ای که موسوی نشون داد با منحنی احمدی نژاد فرق میکنه اما اگه دقت کنید متوجه خواهید شد که احمدی نژاد در منحنی خود تغییرات رو از سال 63 تا 87 نشون داده و قبل از ،87 3 سال 3 سال میانگین گرفته. منحنی اول موسوی تنها 4 سال آخر را پوشش داده است، و در حقیقت در منحنی این میانگین ها باز شده اند. با کمی دقت خواهیم دید که این منحنی باز شده با منحنی آقای احمدی نژاد از نظر تغییرات سطوح یکی است و این نشان دهنده این نکته است که منحنی اول ارائه شده توسط موسوی با احمدی نژاد مغایرت ندارد. بنابراین جواب آقای احمدی نژاد قانع کننده نبوده و در حقیقت ایشان با این ترفند که این منحنی با منحنی ای که من نشان دادم یکی نیست از جواب دادن طفره رفتند در صورتی که می بایست توضیح میدادند که چرا نمودار دوم آقای موسوی اشتباه است.
آقای احمدی نژاد واقعا مخاطبان را خیلی دست کم گرفته اند و من از این بابت واقعا متاسفم.
خواهش می کنم این نظر را که توضیحی بر نظر قبلی است، انتشار دهید تا دوستان خودشان قضاوت کنند که حق با چه کسی است. (143573)
 
صداقت
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۶:۴۴:۳۷
دقت كنيد كه ضريب جيني فقط از برابري عددي صحبت مي‌كند و ربطي به عدالت به معناي فلسفي آن ندارد

دقت كنيد كه محاسبه ضريب جيني كار نسبتا پيچيده‌اي است و نياز به تخمين‌هاي آماري دارد و لذا ممكن است اعداد متفاوتي براي آن اعلام شود. ضمن اين‌كه داده‌هاي خام آن يعني ثروت خانوارها كه از نمونه‌گيري به دست مي‌آيد معمولا با خطاي نسبتا بزرگي همراه است چون مردم دارايي خود را درست اعلام نمي‌كنند.

منبع:
http://chaay.ghoddusi.com/2005/12/post_171.html (143483)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۷:۰۸:۵۰
يكي از همين شخصيت‌ها با تمام وجود و توانش آمده و مي‌گويد مي‌خواهيم كمر احمدي‌نژاد را به خاك بماليم افزود: اين فرد در يك زماني با 70 و چند نفر از اعضاي خانواده خود و در يكي از اياد به جزيره كيش رفتند و پس از تمام شدن تفريحاتشان تماس گرفتند كه پول اينها را شما بايد پرداخت كنيد كه احمدي‌نژاد در پاسخ آنان گفت من نمايندگي ندارم بيت‌المال را خرج اينها كنم كه وقتي صورت حساب را براي اين فرد بردند گفت اين توهين است
بايد بگوييم امروز زمان اجراي عدل علوي است كه 16 سال پيش از دولت نهم اينان با بيت‌المال چكار كرده‌اند. (143500)
 
مانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۱۸:۰۶:۵۲
امروز آخرین روز برای تصمیم گیری ملت است که به چه کسی رای بدهند . و خوش به حال کسانی که همه حب و بغض ها را کنار بگذارند و با منطق و عقل پای صندوق ها برن . من نمیخوام بگم دکتر احمدی نژآد یک آدم بدون عیب و نقص هست ، هرگز ولی حداقل کسی است که در سیاست خارجی بخشی از عظمت از بین رفته ما رو به ما برگرداند . عزیزان ایرانی که در زمان حکومت خاتمی از طرف بوش محور شرارت نامیده شده بود ، الان از طرف حکومت امریکا به عنوان دولت جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شده و بارها باراک اوباما ایران را با این عبارت مورد خطاب قرار داده . الان سفارت خانه های امریکا در سطح جهان موظف شدن در صورت تمایل دیپلماتهای مارو برای جشن روز ملی امریکا دعوت کنن . الان باراک اوباما رسما میگه ایران با پشتوانه قوی ملی و تمدنی حقش این است که فعالترین کشورها باشه و دارن یاد میگیرن به ایران و ایرانی احترام بگزارن . دوستان ما شاید الان یک انسانی که سعیش بر این بوده که آزاده باشد را لکه دار کنیم و او را به عنوان امپراطور دروغ معرفی کنیم ولی قطعا احمدی نژاد در تاریخ آینده ایران به عنوان نماد ملی ایران معرفی خواهد شد . شاید الان نامزدها با پشتوانه قدرت بالایی که رئیس مجمع ... برای آنها فراهم کرد ، توانستند به این خواست خود برسند و در بخشی از جامعه این رو جا بندازن ولی اکثر مردم آگاه هستند و بیدار . در سیاست داخلی ایران ، تنها کسی که بعد از بیست و شش سال توانست و این شجاعت رو داشت که وارد بطن جامعه بشه و رو در رو با مردم صحبت کنه و حتی توهین های آن ها رو بشنوه ، احمدی نژآد بود . کسی که توانست از ظرفیت ایرانی های خارج از کشور استفاده کنه احمدی نژاد بود . او را متهم به بسته بودن فکر می کنند ، اگر چنین بود چطور امکان داشت که با روی باز از خانم دکتر حسین فاطمی پذیرایی کند ، چطور امکان داشت که پروفسور مولانا ، از مشاورین ایشان باشد ، چطور امکان داشت که ما در زمینه های پزشکی ، نانوتکنولوژی و فضایی و ... پیشرفت کنیم .
امروز روز آخر برای فکر کردن و تصمیم گرفتن صحیحه میتونیم دست چپاولگران ، غافلان و مغرضان رو از کشورمون کوتاه کنیم و به صلابت ایران و ایرانی رای بدیم و میتونیم به کسانی رای بدیم که در مقابل یک نفر صداشون به لزره در میاد و اسباب پس رفت ایران رو فراهم کنیم .
قطعا آقای احمدی نژآد مانند بقیه انسان ها ممکن الخطاست ولی باز هم نسبت به بقیه اصلح است .
م . ج. م
دانشجوی ایران مقیم وین . اتریش (143541)
 
متين
۱۳۸۸-۰۳-۲۱ ۲۳:۳۸:۵۳
در مورد مدرك خانم رهنورد، تورم و ... حق با آقاي احمدي ن‍ژاد است، حتي اگر خلاف آن ثابت شود. مهم اينه كه با روش هاي مختلف بتوانند از انتشار تاييده مدرك و سوابق تحصيلي خانم رهنورد، آمار دقيق تورم و مواردي از اين دست جلوگيري نمايند. (143724)
 
افشن قندشکن
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۱۰:۲۲:۳۲
وقتی منافع به خطر میافتد انسان دست به هرکاری میزند.کاملا روشن است انها احساس خطر کرده اندوباهمه قدرت آمده اند تا منافع ازدست رفته را دوباره به دست بیاورند. به نظره من با تمامه کاستیها این دولت مردمی است.در این مجموعه بهتر ازاین نخواهد شدن. (143908)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۱۵:۵۱:۴۹
اندکی صبر سحر نزدیک است
با آرزوی موفقیت اون کسی که بیشتر مخاطبای سایت مثل من باهاش موافقند.
همیشه سبز باشید. (144008)
 
پیمان
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۰۲:۳۲
شما که اینقدر مقید به حق قانونی افراد (احمدی نژاد )هستید که در برابر تهمت از خود دفاع کنند آیا این حق نباید برای آقای هاشمی هم در نظر گرفته میشد تا قبل از انتخابات از خود دفاع کند (154287)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.