توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47423
نامه دیوان محاسبات به تلویزیون پس از 20 دقیقه احمدی‌نژاد
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۴۷
دیوان محاسبات به تلویزیون نامه نوشت.
در این نامه آمده است:

به استحضار می رساند آقای محمود احمدی نژاد کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در برنامه ویزه انتخاباتی روز چهارشنبه مورخ 20/3/88 ساعت 22:45 دقیقه در بخشی از سخنان خود از مختومه شدن موضوع "یک میلیارد دلار" در تفریغ بودجه سال 85 خبر داد.

ضمن تکذیب مختومه شدن پرونده فوق الذکر، همچنان که در گذشته نیز تاکید شده است پرونده مورد اشاره برای رسیدگی و صدور دادخواست در مسیر دادسرای دیوان محاسبات کشور مطرح رسیدگی است و برای صدور رای به هیئت های مستشاری و حسب ضرورت محکمه تجدید نظر ارجاع خواهد شد.
لذا پیش از این نیز معاون محترم دیوان محاسبات با صدور اطلاعیه ای از رسانه ها و نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری درخواست کرده بود  نتایج حاصل از رسیدگی ها و گزارشهای حرفه ای دیوان محاسبات کشور را له یا علیه دیگر نامزدها مورد استفاده قرار ندهند، تا دیوان محاسبات کشور در فضای کارشناسی، قانون و فارغ از التهابات سیاسی موضوعات را پیگیری نموده و نتایج حاصل از رسیدگی های نهایی را به اطلاع عموم برساند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.