توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47457
آيت الله مظاهري: مقابله با بحران ساز اول با مهرباني و دوم با برخورد
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۷
رئيس حوزه علميه اصفهان با بيان اينكه اگر كسي بخواهد بحران ايجاد كند بايد با آن در درجه اول مهرباني و در مراحل بعدي برخورد صورت گيرد .

به گزارش فارس، حضرت آيت‌الله حسين مظاهري صبح امروز در نخستين زمان آغاز راي گيري در محل صندوق سيار 436 شهر اصفهان با توصيه به مردم براي حضور گسترده در انتخابات دهم رياست جمهوري تصريح كرد: مردم تلاش كنند كه در برگه‌هاي راي دهي خود, اسامي كانديدايي را مكتوب كنند و راي سفيد و باطل توجيهي ندارد و اين براي كشور به نوعي نقص است كه مردم آن كانديدايي را مدنظر نداشته باشند.

وي با اشاره به اينكه مردم بايد خيلي مراقب باشند كه در طول دوران انتخابات ادب انتخاباتي به هر نحو ممكن رعايت شود افزودند: اگر در امر انتخابات بي‌ادبي مشاهده شود اين نقص بزرگي است و دشمن در صدد آن است كه بحراني را در كشور ايجاد كند.

آيت‌الله مظاهري با اشاره به تلاش‌هاي مردم براي به ثمر رسيدن اين انقلاب خاطرنشان ساختند: مردم خوب ايران مردمي هستند كه هشت سال جنگ را پشت سر گذاشته‌اند و يقينا از اين مردم بي‌ادبي در عرصه انتخابات بوجود نخواهد آمد.

ايشان به اشاره به بيانات مقام معظم رهبري درباره اين دوره از انتخابات خاطرنشان ساختند: براساس فرمايشات رهبر معظم, هركس بخواهد در اين انتخابات اخلال ايجادكند يا نفوذي دشمن و اخلال‌گر و يا غافل است‌.

وي با بيان اينكه اگر كسي بخواهد بحران ايجاد كند بايد با آن در درجه اول مهرباني و در مراحل بعدي برخورد صورت گيرد افزودند: اميدوارم آرا فراوان به همراه شور انتخاباتي در صندوق‌ها ريخته شود و انشالله با عنايات ولي عصر(عج) و مردم اين انتخابات باعث سرافرازي براي همه شود‌.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.