توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47464
4 ميليون راي در سه ساعت اول
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۲
صادق محصولي گفت: با گذشت سه ساعت از زمان راي گيري حدوداً چهار ميليون برگه راي به صندوقهاي اخذ راي ريخته شده است.

به گزارش فارس به نقل از مهر؛ صادق محصولي اعلام كرد: تا بدين لحظه حدوداً 4 ميليون راي به صندوقهاي اخذ راي ريخته شده كه اين ميزان با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات به ميزان زيادي قابل افزايش است.

وي گفت: در حال حاضر كار به خوبي پيش مي رود و مردم با حضور خود در پاي صندوقهاي راي به نامزدهاي مورر نظر خود راي مي دهند. با توجه به پيش بيني هاي صورت گرفته در اين دوره از انتخابات 4 هزار صندوق بيشتر از دوره قبل در ستادهاي انتخاباتي تعبيه شده با اين حال بايد گفت كه هنوز اين تعداد صندوق كم است.

وزير كشور افزود: با توجه به اينكه شور و نشاط بالايي در ميان راي دهندگان وجود دارد خوشبختانه تا بدين لحظه شاهد هيچگونه مشكلي نبوده ايم كه اين برگ زرين ديگري است كه در نظام جمهوري اسلامي ايران رقم خواهد خورد.

وزير كشور گفت: به دليل شايعاتي كه در حال حاضر در كشور در خصوص انتخابات وجود دارد، بهتر است كه مردم اطلاعات دقيق خود را از طريق اطلاعيه هايي كه ستاد انتخابات كشور از طريق صدا و سيما پخش مي كند، كسب كنند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.