نظر منتشر شده
۵۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47740
مواضع توکلي راجع به انتخابات و اتفاقات اخير
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۶
مواضع احمد توکلی درباره انتخابات و حواشی آن در برنامه تهران 20 شبکه تهران



















 







 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۸:۵۴
بنده آقای توکلی رو به عنوان یک اصولگرای تقریبا منصف میشناسم .بد نبود. (153100)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۰:۵۵
بسیار آقای توکلی بجا و خوب صحبت کردند.
گرهی که با دست باز میشه با دندون باز نمیکنند
تکلیف آرا اگر مشخص بشه هرکس که رئیس جمهور باشه با اقتدار بیشتری به کارها میپردازه و این باعث اقتدار بیشتر برای نظام خواهد بود و عزت و سربلندی مردم (153166)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۵۲:۲۷
فیلم پخش نمیشود. اگر ممکن است متن صحبتهای ایشان را هم بگذارید تا کسانی که سرعت کمتری دارند بتوانند متن را بخوانند. (153262)
 
مجيد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۳:۰۰:۳۸
جهت اطلاع آقاي توكلي متن كامل سخنان آقاي احمدي نژاد اين بوده است:
«در ايران در انتخابات 40 ميليون نفر خودشان بازيگر اصلي و تعيين كننده اصلي بودند حالا 4 تا خس و خاشاك اين گوشه‌ها يك كاري مي‌كنند.» (153284)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۱۴:۴۵
متن دقيق سخنان رييس‌جمهور به اين شرح است: «ملت ايران يك ملت متحد است، امروز خبرنگاري سوال كرد بعضي‌ها گوشه و كنار بعضي از كارها را انجام مي‌دهند اغتشاش است، شورش است، و واژه‌هاي تندي به كار برد. من يك مثال زدم و نتيجه‌گيري كردم.

ملت ايران يكپارچه است در يك مسابقه فوتبال 50 هزار، 70 هزار تماشاچي مي‌روند آن كسي كه تيمش باخته عصباني است و به هر دري مي‌زند، در ايران در انتخابات 40 ميليون نفر خودشان بازيگر اصلي و تعيين‌كننده اصلي بودند حالا 4 تا خس و خاشاك در اين گوشه‌ها يك كاري مي‌كنند. بدانيد كه اين رودخانه زلال ملت جايي براي خودنمايي آنها نخواهد گذاشت.» (153610)
 
صنوبري
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۴:۲۲
من مي دونم اينهايي كه به آقا مجيد راي مخالف ميدن دليلشون چيه ؟
مگه احمدي نژاد غير از اين حرف ها رو زده ؟
آخه براي چي لج بازي مي كنيد؟ (153816)
 
آشفته
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۲۴:۵۰
با سلام
تحليل اينجانب از انتخابات اين دوره اين است مثلا از 24 ميليون راي آقاي احمدي نژاد احتمالا 15 يا شايد 20 ميليون راي نه به ميرحسين بود نه راي بله به احمدي نژاد.
دقيقا بر عكس اين قضيه در طرف مقابل نيز صادق است يعني از 14 ميليون راي جناي آقاي موسوي احتمالا 10 ميليون نه به آقاي احمدي نژاد است نه بله به آقاي موسوي.
اينجانب هر چند در انتخابات به جناب آقاي دكتر احمدي نژاد راي داده بودم ولي در راي خود ترديد داشتم. چون راي بنده به آقاي احمدي نژاد نيز جزء همان راي نه به موسوي بود نه تاييد عملكرد احمدي نژاد.
اينجانب حضور دوباره آقاياني چون بهزاد نبوي كه هنوز بعد از 28 سال نتوانسته است انگ بمب گذاري دفتر نخست وزيري را از پيشاني خود پاك كند، يا جناب آقاي تاج زاده كه هنوز به بعد از 10 سال حاضر نيست به مبهمات حادثه كوي دانشگاه و دستور خود مبني بر حركت به سمت بيت رهبري و صدا و سيما پاسخ دهد يا جناب آقاي ميردامادي كه هنوز اصرار آنها به ارائه طرح سه فوريتي مبني بر لزوم دولت بر امضاء قرارداد الحاقي در مجلس ششم توسط ايشان از ذهن اين ملت پاك نشده است را به مصلحت كشور نمي ديدم و لذا قصد قربتم در هنگان راي دادن نفي موارد فوق بود تاييد سوء مديريت آقاي احمدي نژاد كه از نظر اينجانب از خورشيد نيز واضح تر است (تغيير ساعت، قوانين بودجه، ناهماهنگي در هنگام تغيير حج و زيارت و ...).
همانگونه كه در ابتدا عرض كردم دادن راي نفي‎اي بسيار سخت است چرا كه در ذهن افراد نيز اين اصل وجود دارد كه افراد بي گناهندمگر آنكه خلاف آن ثابت شود لذا در راي نفي‎اي شما حتما مي بايست به گناهكار بودن فرد مقابل رسيده باشيد در صورتي كه در راي اثباتي همين كه شماحداقلهاي مورد نياز را در يك نامزد مشاهده نماييد حجيت شرعي براي راي دادن ايجاد مي گردد.
هر چند مواردي كه اشاره كردم از نظر اينجانب كاملا محرز مي باشد اما جدا كردن حساب طرفداران از خود جناب آقاي موسوي نتيجه بخش بودن استدلال فوق را مخدوش مي نمود. و اين همان نكته بود كه باعث شده بود اينجانب در راي خود مردد باشم.
اما امروز بعد از گذشت حدودا يك هفته از انتخابات اينجانب با تمام وجود نه تنها از راي خود خشنودم بلكه به آن افتخار نيز مي كنم.
زماني كه جناب آقاي كروبي در اواخر مناظره(البته به ظاهر مناظره) تلويزيوني با جناب آقاي موسوي سوالي مبني بر ادامه حضور ايشان عليرغم مشكلات موجود در مسير از ايشان پرسيد واقعيتا حرقه اي در ذهن من شكل گرفت.
اين جرقه مربوط به ارتباط استفاي چند باره ايشان در زمان نخست وزيري و يا تهديد تعدادي از نمايندگان مجلس در صورت عدم راي موافق به نمايندگان در زمان نخست وزيري ايشان بود.
قانون گرايي كليتي است كه به فرمايش حضرت علي(ع) « كلمه الحق يراد بهاالباطل» از دل آن بيرون مي آيد. اينكه چگونه به اين قانون گرايي جامه عمل بپوشانيم اصل مهمي است.
بنده اعتراضي به بازشماري آراي يا حتي تكرار انتخابات در صورت اثبات تخلف و تقلب تاثير گذار در آن ندارم اما آنچه براي من اهميت دارد و باعث خوشحالي اينجانب در اين روزها از راي خودم شده اين است كه معني قانون گرايي مورد اشاره جناب آقاي موسوي در شبهاي مناظره در اين روزها معلوم شده است.
اين عزيزان كه امروز بدون هيچ مستمسك قانوني و فقط به استناد توهمات خود اصرار نه بر بازشمار آراء كه بر ابطال انتخابات دارند لابد اگر خداي ناكرده فردا بر كرسي قدرت نيز تكيه زده بودن در هر كجا كه با سلايقشان متضاد بود به همين مدل قانون گرايي بسنده مي كردند چنانكه در دوره نخست وزيري ايشان نيز نمونه هاي از ايت دست قانون گرايي مشاهده شده است.
بزرگترين نمونه آن استفاي ايشان است.
هر چند مطلب اينجانب به دراز كشيد اما توجه اشاره به يك نكته را ضروري مي بينم.
عده اي متاسفانه تفاوتي بين قانون گرايي و نافرماني هاي مدني جهت رسيدن به اهداف خود قائل نيستند.
نافرماني هاي مدني در تعريف تخصصي خود عبارتست از اعمال اعتراض هايي بدون توسل به ابزار هاي خشن جهت نيل به اهداف مانند استعفاي تدريجي و دسته جمعي، برگزاري ميتينگ ها و تجمع هاي حمايتي و يا اعتراض آميز ، آبستراكسيون و اخلال در كار مجلس(خروج از مجلس به جهت از اكثريت انداختن مجلس)، اعتصاب غذا، چاپ سفيد قسمت هايي از صفحات روزنامه، در اعتراض به سانسور و ممنوعيت چاپ برخي از مطالبات و ...
هر چند هيچ يك از موارد فوق مصداق بارز خلاف قانون نيستند اما چنانچه مقرر گردد تا هر دولت در هر زمان كه نفي نظرات خود را در مجلس يا ساير مراجع ذيل صلاح در خطر مي بيند از اين ابزار استفاده نمايد نه تنها در مملكت سنگ روي سنگ بند نمي شود و كاري از پيش نمي رود بلكه تمام توان دولت صرف رفع اين نافرماني هاي مدني خواهد شد.
چنانچه سوابق جناب آقاي مهندس موسوي نشان مي دهد ايشان در زمان تصدي پست نخست وزيري نيز ابائي براي استفاده از ابزارهاي نافرماني مدني نداشته اند و در اين چند روز بعد از انتخابات نيز اثبات كرده اند كه اگر به منصبي در اين كشور برسند تمامي تلاش خود را جهت به كرسي نشاندن ايده هاي خود با استفاده از تمامي ابزارها – عليرغم مخالفت اكثريت با اين ايده – بكار خواهند بست.
نتيجه چنين سياستي متاسفانه همان ديكتاتوري است كه جناب آقاي موسوي اعلام نمودن از ترس ديكتاتوري شدن مملكت به ميدان آمده اند.
ديكتاتوري اشخاص، تفاوتهاي با ديكتاتوري اقليت دارند. نافرماني هاي مدني در برخي موارد ممكن است ابزار مناسبي جهت اعلام اكثريت جامعه باشند كه اقليتي به آنها بي اعتنايي مي كند اما در برخي موارد نيز چون به عنوان يك ابزار شارلاتاني مورد استفاده قرار مي گيرند به عنوان يك ابزار جهت ايجاد ديكتاتوري اقليت مورد استفاده قرار مي گيرند.
آنچه نشان دهنده صحت استفاده از اين ابزار است رجوع به ابزار هاي قابل بررسي مانند راي گيري است تا اثبات كند به عنوان ابزار شارلاتاني مورد استفاده قرار مي گيرند يا به عنوان ابزار احقاق حقوق اكثريت.
از نظر اينجانب كه جناب آقاي موسوي هيچ مستندي مبني بر تقلب در انتخابات ارائه نمي نمايد و از طرف تحمل شكست را نيز ندارد از ابزار هاي نافرماني مدني به عنوان ابزارهاي شارلاتاني استفاده مي نمايد تا ديكتاتوري اقليت بر اكثريت را عملي نمايد.
جدا از اينكه در اين مرحله اين ابزار نتيجه بخش خواهد بود يا نه هدف از اين نوشتار اعلام اين مهم بود كه وجود چنين روحيه اي براي دولت از نظر اينجانب بسيار اساسي كه در غير اينصورت در طول چهار سال تمامي دستگاههاي ناظر و تقنين در مقابله با يك دولت ديكتاتوري برخاسته از اقليت و غير قابل كنترلو مجهز با استفاده شارلاتاني از ابزارهاي نافرماني مدني، خلع سلاح خواهند شد. (153354)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۳:۱۴
از مخالفین این نظر دوستمان خواهش می‌کنم یک بار دیگر مطلب را مطالعه کنند. ممنون. (153814)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۷:۰۹
سلام نظر مردم تغيير است. (154359)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۵۰:۲۹
حضرت استاد
چون عقاید شما از آنچه نوشته اید بوضوح نمایان است، خیلی صحبت نمی کنم.
اما این را بدانید که شما بازیچه عده ای شدید که با امام(ره) مشکل دارند.
شمایی که با این شدت میرحسین موسوی سال های 60 را محکوم می کنید، یا نمی دانید که درآن زمان هیچ چیز خارج از اراده امام امت بوقوع نمی پیوست، یا خود نیز جزو همان جریان انحرافی هستید.
جریان انحرافی ای که سخنگوی آن آقای احمدی نژاد است که در شب مناظره با موسوی حداقل چهار بار مستقیما به حضرت امام (ره) اهانت کرد ولی از آنجایی که فرقه مذکور جای پای محکمی دارد، صدای کسی در نیامد.
به نظام فکر کنید که مشروعیتش به دلیل بقای احمدی نژاد ، در خطر قرار می گیرد و شاید زیاد طول نکشد که رهبری جنبش از یک اتقلابی اصیل و معتقد به نام موسوی، به دست ضد افقلاب های تندرو بیفتد.
برخورد و تندی با مردم هم فایده ای ندارد آنچنان که برای شاه خائن فایده ای نداشت.
برای حفظ نظام باید فرقه مذکور را کنار گذاشت. (154042)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۴:۴۹:۱۸
بسمه تعالی
برادر محترم کجا آقای احمدی نژاد به امام توهین کرد. شما هم مثل کسیکه دوستش دارید دروغ عادی است، یا مناظره را ندیدید یا آمار غلط گرفته اید.توجه شما را به سخنان مقام معظم رهبری جلب می کنم آنجایی که فرمودند که این دولت انقلاب را در مسیر اصلیش قرار داد.آیا این صحبتها را نشنیده اید؟
آیا شما حکومت اسلامی را باشاه مقایسه می کنید؟
آیا شما تنها را احقاق حق خود را شورش می دانید؟
آیا ما در سالهای 76 تا 84 بر سر آرائی که شمارش می شد شورش می کردیم؟
چرا دوست دارید ادبیاتتان مثل چریکهای فدایی در اول انقلاب باشد؟
آیا کسانیکه در تهران زندگی می کنند فقط حق دارند در رأی گیری شرکت کنند و اگر مخالف خواست آنها شد باید آشوب کنند؟ روستاها و شهر های کوچک ما حزء این انقلاب و این خاک نیستند؟
آیا نمیدانید رأی آقای احمدی نژاد متعلق به غیر تهران است؟
آیا نمیدانید آنها دستان رئیس جمهور خود را برای اولین بار در دستان خود حس کردند؟
خیلی سوالهای دیگر پیش می آید دوست دارم اتفاقا با شما به بحث بنشینم.
فقطهمین را می گویم
فأین تذهبون؟
فأنی تؤفکون؟... (154242)
 
samane
۱۳۸۸-۰۳-۳۰ ۱۲:۵۲:۱۱
شما وقتی درک مناسب ندارید و تشخیص توهین را نمیدانید چرا دکمه کیبرد را زده و چرت و پرت مینویسید . رای مشتی گرسنه و آزمند را با رای ادم باسواد دلسوز مملکت برای شما انگار یکی است . (155679)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۴۷:۵۸
با استدلال این دوست عزیز موافقم. من نمی گم از احمدی نژاد زیاد بدم میاد اما کاندیدای دلخواهم نبود.در مقابل از اینکه یک رئیس جمهور بی اراده که آلت دست باشه بخصوص آلت دست افرادی مثل حجاریان و رضا خاتمی خیلی می ترسم و به خاطر همین به احمدی نژاد رای دادم یا به عبارت درست تر به موسوی رای ندادم (154298)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۳۳:۱۱
سلام آريالای توکلی اگه منظورتان صحبت دیشب برنامه خبری (تهران 20) رو شنیدیم با مزه بود همه چیز مصلحت نظام. با واژه مصلحت می شه همه چیز رو توجیه کرد. به نظرم خود شما هم یه دفعه دیگه حرفاتو رو گوش کنید مصلحت در همینه! (153362)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۵:۵۶
انتظار از اقای توکلی است که صحبت های رئیس جمهور رادرست می شنوید و بعد اظهار نظر میکرد ایا او هم جرات عذز خواهی دارد یا نه؟ ایا ایشان طرفداران مو سوی را خار و خاشاک نامید ؟!یا نه ارازل و اوباش را؟ یعنی 40 میلیون طرفداران موسوی و همه را جز مردم حساب و انها را حماسه ساز معرفی کرد واقعا متاسفم از نظر دکتر توکلی
ایا این کشته ها و زخمی ها مظلوم نیستند ؟ چرا تنها از دانشجویان کوی حمایت می شود؟

متن صحبت احمدی نژاد :

رييس جمهوري در اين مراسم تاکيد کرد که \"حدود چهل ميليون \" نفر از ملت ايران به عنوان بازيگران و تعيين‌کننده اصلي سرنوشت در اين انتخابات حضور داشته‌اند و برنده اصلي انتخابات، کساني بودند که اين حماسه را آفريده اند.
احمدي نژاد گفت که دولت خود را خادم ملت مي‌داند و اين دولت متعلق به آحاد اين ملت است؛ رقابت به پايان رسيده و دوره دوستي‌ها براي ساختن ايران عزيز شروع شده است.
منتخب ملت ايران در انتخابات 22 خرداد، با اشاره به برخي از آشوب‌هايي که توسط عده‌اي از اخلال‌گران بعد از انتخابات در سطح تهران رخ داد، افزود: اينکه عده‌اي خار و خاشاک در گوشه اطراف بخواهند شيريني آن را به کام ملت تلخ کنند به طور يقين رودخانه زلال ملت جايي براي خودنمايي آنان نخواهد گذاشت.


خواهشا منتشر شود در همین جا (153396)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۷:۳۰
قبول کنید که نوع صحبت کردن ایشان بسیار طعنه آمیز و تحریک کننده بود و این نوع صحبت کردن شایسته مقام ریاست جمهوری یک کشور نیست. همانگونه که مقام رهبری هم تاکید کرد استفاده از عباراتی که باعث عصبانیت گروهی دیگر شود درست نیست. (153877)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۸:۵۳
آقای توکلی،
اگر تابناک خبر را درست منتشر کرده باشد، شما به یک خبر دروغ استناد کرده‌اید.
احمدی‌نژاد حساب آشوبگران را از 40 میلیون رای دهنده جدا دانست و آنها را خس و خاشاک خطاب کرد. او 40 میلیون مردم (از جمله 13 میلیونی که به موسوی رای دادند) را پیروز دانست. در همه تبریک‌های او، به 40 میلیون تبریک گفته شده، نه فقط کسانی که به او رای دادند و این همان مردمسالاری دینی است.
حال روزنامه آشتی ملی (جنگ داخلی!) تیتر دروغ میزند و میگوید که رئیس جمهور به مخالفینش توهین کرد.
آیا گسترش چنین دروغهایی توسط سایت آقای محسن هاشمی (آینده نیوز) و سایت آقای محسن رضائی (تابناک) عامل گسترش فتنه نیست؟
با فشار کدام مرکز قدرت، سایت آینده نیوز که شب قبل از انتخابات هم دروغهایی را از قول بیت رهبری نقل کرد (و دفتر رهبری به صورت زیرنویس تلویزیونی این شایعات را رد کرد)، دوباره باز شده است؟
این وبلاگ را ببینید:
http://ahestan.wordpress.com/ (153401)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۱۵:۳۶
اگر انتخابات درست باشد، یعنی فرض کنیم اصلاح طلبان 35 درصد آرای مردم را دارند، آیا حتی یک نفر از نمایندگان این 35 درصد مردم نباید در سیمای ملی؟ گفتگو کند. همه اش یک طرفه، یک طرفه و یک طرفه و تازه رسانه های اصلاح طلبان هم توقیف کردند. خوب به مردم حق بدهید که حرف هایشان را توی خیابان ها بزنند. به یاد داشته باشید اگر خیابان ها را از مردم بگیرید، تعجب نکنید که مردم به هر روش دیگری برای اظهار نظر روی بیاورند. (153421)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۰:۳۲
صدا و سیما دارد شروع می کند به دعوت از نامزدها برای ابراز نظراتشان . برای مثال: دکتر محسن رضایی به دعوت شبکه دو امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری این شبکه در ساعت 22:30، حضور پیدا خواهد کرد.

در ضمن، این را هم در نظر داشته باشید که در دوران 8 ساله موسوی و 8 ساله هاشمی، ما هیچ صدای مخالفی از صدا و سیما نمی شنیدیم. (153782)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۳۱:۲۵
صدا وسیما بی طرف نیست.دقیقه 12 آقای توکلی خواست از احمدی نزاد انتقاد کند ولی مجری بحث را عوض کرد.
متاسفم (153446)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۵:۴۰:۳۳
آقای توکلی رحمت و درود به شیری که خوردید واقعا از سران بزرگ اصولگرا فقط شما بی طرفانه فکر و حرف می زنید. خداوند از دولیت بقیه به دولت شما دلالت نماید. (153458)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۶:۱۹:۳۹
با سلام
من یکی از کسانی هستم که به موسوی رای داده ام نه بخاطر استدلال های ایشان که در اینصورت باید به رضایی رای میدادم بلکه بعلت شرایط شرکت دولتی که در ان کار میکنم و بی تدبیری هاییکه در این چهار سال از مدیران این شرکت پر درامد در قیاس با 10 سال سابقه کاری و عملکرد پیش از آن داشتم - این مدیران غالبا در این دولت عوض شدند.ولی انچه میخواهم بدانم اینستکه چرا ما نمیتوانیم خودمان با داشتن کد ملی مان بدانیم در حوزه ای که بوده ایم رای ها باچه نسبتی بوده است . فکر میکنم این اطلاعات برای شفاف سازی بسیار کمک کننده خواهد بود و حداقل نشان میدهد ما چند درصد به حرف طرفین میتوانیم اعتماد کنیم (153497)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۶:۲۲:۴۶
فیلم دوم را دیدم
چهت گیری مجری کاملا مشهود بود و در مصاحبه های قبلی وی نیز مشاهده کرده بودم
ولی به نظرم آقای توکلی یکی به میخ میزند یکی به نعل
ایشان در حالی وزارت کشور را متهم به عدم اطلاع رسانی کافی مینماید که نسبت به دوره قبل خیلی سریع تر و بهتر نتایج را اعلام نمود و حتی پس از دو روز آمار تفکیکی شهرستانها را اعلام و در تلوزیون پخش شد که اصلا سابقه نداشت
اصلا آقای موسوی و طرفدارانشان بطور دمکراتیک سئوالی را مطرح کردند و منتظر جواب ماندند تا کسی بخواهد پاسخ دهد؟ یا همان لحظه اول بدون دلیل خواستار ابطال انتخابات شدند و به خیابانها ریختند
آقای توکلی اگر شما جای وزیر کشور بودید و یک کاندیدا بدون مدرک خواستار ابطال انتخابات همراه با تهمت تقلب میشد چگونه به او جواب میدادید؟
اصلا کسی دنبال گرفتن جواب نیست اخوی! خودشان از قبل جواب شبهه خود را میدانند ولی نمیخواهند قبول کنند
در مورد توهین رئیس جمهور به طرفداران موسوی نیز شما هم مثل اینکه جو گیر شدید و بدون گوش دادن به سخنان رئیس جمهور و یا خواندن متن کامل سخنان ایشان یکطرفه به قاضی رفته اید
رئیس جمهور 39 ملیون مردم را بازیگر اصلی و برخی آشوب طلبان را خس و خاشاک معرفی کردند. آیا شما آن 14 ملیون را در بین 39 ملیون نمیدانید؟ آیا شما نیز در سخنانتان آشوب طلبان را خس و خاشاک ننامیدید؟ (153498)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۵:۴۰
شما كه گوش كرديد از كجا اين 39 ميليون رو درآورديد!
احتمالا ايشوت به صورت رندومايز جاهاي مختلف عدد گفته
فيملش هست داريم ميبينيم
اين عدد هم چهل هست
تو كه از همه بدتري (154128)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۶:۲۷:۴۰
سلام

بار دیگر با اینکه نقد روی حرفهای جناب اقای دکتر توکلی داشتم روح انصاف در حرفهاشون کاملا مشهود بود.

کاش این انصاف در خبر رسانی (بعد از شب انتخابات) هم دیده می شد. که شروعش خبر غیر تایید شده ی (وزارت کشور هنوز داشت شمارش می کرد!) پیروزی اقای احمدی نژاد و شکست رکورد اقای خاتمی! بود و همچنان ادامه دارد گرچه هر چندین خبر یکبار هنوز بارقه هایی از انصاف دیده می شود.

کاش روح این صحبت با همین وزن در خبرهای سایت هم دیده می شد.

با تشکر (153503)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۱:۳۴
بابا با این وضع اینترنت خواهشا(می دونم از کلمه اشتباهی استفاده کردم)
لینک دانلود بذارید (153522)
 
مهرداد اسكويي
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۷:۰۸:۲۴
آقاي موسوي مهمترين انگيزه خود را براي ورود به عرصه انتخابات نگراني از وضعيت كشور اعلام كردند. آيا شرايط امروز هيچ جاي نگراني ندارد و آيا آنچه پيش آمده نگراني‌هاي ايشان را برطرف مي‌كند؟ (153539)
 
saeid
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۷:۱۴:۲۵
ba salam aghaye tavakoli vaghean ensane sharifist va bi taraf be ishan tabrik miguyam man usulgara nistam vali tavakoli ensane sharifist va az khoda mitarsad ensha alah movafagh bashand (153545)
 
adel
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۷:۳۹:۳۱
بدون شرح - تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
بیانیه دولت درباره انتخابات
به کارگیری برخی عناصر فرصت طلب و آشوبگر برای اخلال در آرامش و نظم عمومی و بهره گیری از ساده اندیشی و احساسات برخی افراد از جمله مواردی است که سردمداران زر و زور و تزویر و رسانه های وابسته آنان دنبال می کنند.
و اما شاه بيت
از نیروهای انتظامی و سایر مراجع قانونی نیز انتظار می رود با اقدامات قاطع خود بساط اخلال گری و آسیب رسانی به اموال عمومی و سلب آسایش و آرامش مردم را برچینند. (153569)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۷:۵۳:۳۵
آقای توکلی زا شما بعیده

لطف کنید به خودتون ژست بزرگ مابی ندین
مردم خودشون عقل دارن و می دونن که کی با بیانیه هاش جون های بدبختی مثل منو میدن جلو تا خودشن در قدرت بمونن

امید دارم که مردم از این برهه انقلاب هم درس بگیرن و گرگان در لباس میش ها را با درایت شناسایی بکنند (153584)
 
سارا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۳۶:۴۶
جناب توکلی ، تعمیم این تئوری جوگیر شدن به نظر من کار صحیح و مستندی نیست. موقعیتی که جنابعالی در سالهای گذشته داشتید با موقعیت امروز جامعه ، نا رضایتیهای موجود، گرایش مردم به جریانات اصلاح طلبانه،سنخیت ندارد. از طرفی آیا قضاوت در مورد برداشت شخصی مثل موسوی با سوابق روشن کمی به دور از انصاف نیست؟ این یک احساس کاملا شخصی است که شما در حال ساختن یک نظریه از آن هستید و به اندازه همان استدلال رهنورد در بی بی سی نارساست.
یک نکته دیگر: اگر کمی احساسی فکر کنیم، به نظر شما ردیس جمهوری که انتخابش این همه نارضایتی در جامعه برانگیخته ، می تواند مشروعیت لازم را داشته باشد؟
تکلیف آن همه ابهام ا اقتصادی و... در پرونده دولت چه می شود؟ اصلا فرض بر اینکه ردیس جمهور منتخب معصوم است و هیچ تخلفی در حدی که نتایج را تغییر دهد رخ نداده. چرا نظام با ابطال انتخابات و برگزاری یک انتخابات دیگر سعی در اعتماد سازی و بهبود چهره بین المللی خود ندارد؟
رسانه های خارجی فقط سعی در گزارش آنچه در ایران می گذرد دارند (من خود ساکن آمریکا هستم)همان چیزی که صدا و سیمای جهت دار ایران از پخشش کوتاهی می کند. اینکه شما می فرمایید آنها در حال تحریک جامعه هستند، نوعی خوردانگاری جامعه است. مانند اینکه فرض کنیم اگر مردم چیزی را که رخ می دهد ببینند، بیشتر تحریک به ا نجام آن می شوند. همان چیزی که مادرها در مورد بچه های دو سه ساله شان نگرانش هستند! نتیجه آزادی انسانی مردم در دیدن وقایع و نقد آنها می شود انتخاب فردی مثل اوباما . باور کنید مردم بچه نیستند. من به چشم دیدم که می شود آزادی انتخاب داشت و به قهقرا هم نرفت! شما که سرد و گرم چشیده اید سعی در بیداری مردم کنید حتی اگر به ضرر منافعتان باشد.
حق یارتان (153636)
 
نادي
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۰:۴۵
سلام اقاي توكلي.
من به شما به عنوان يك اصولگراي نسبتاً بي طرف احترام مي گذارم.ولي نميتونم بفهمم چرا به آقاي دكتر احمدي نژاد رأي داديد.چون خودتان مي گوييد كه ايشان اشتباهات زيادي در اداره كشور داشتند پس چرا شما به ايشان رأي داديد.
دوماً كاش در اين برنامه تلوزيوني نيز از صدا و سيما نيز انتقاد ميكرديد چرا كه در اين چند روزي حداقل ميتوانست براي نيم ساعت از هر كانديدا دعوت كند كه شفاف و به دور از هر تنشي سخن خود را به طور مستقيم با مردم در ميان بگذارد .اين گونه جلوي اين همه درگيري و توهين و اغتشاش هم گرفته مي شد.به نظر من صداوسيما در اين چند روزه خيلي سر در گم عمل كرده است و كماكان دارد دور يك سري حرفهاي تحريك آميز ميگردد و اين براي يك رسانه ملي كه تمامي افراد جامعه تنها به اندازه يك نفر در آن سهيم هستند خوب نيست.با تشكر از شما به خاطر رعايت كمي بي طرفي. (153643)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۴۸:۵۷
به نام خدا درود بر شهیدان همانانکه بی ادعا بودن و جان خویش را برای اعتلای اسلام . حق و عدالت فدا نمودندو

از اینکه خیلی ها چنین تصور میکنند که رای دادن در واقع تثبیت نظام میباشد به نظرم کمی با واقعیت فاصله دارد . شاید در این زمانه کسانی حرفهای مرا ایده آلیستی بدانند . بخاطر همین هدف یعنی اسلام - عدالت - ازادی - و.... در مقابل نظام ستم شاهی هزاران شهید فدا گردیدند. لذا اگر مردم برای اینکه اعتراض خودشان را به وضعیت موجود نشان بدهند این اعتراض را با وسیله نامزدهایی که تقریبا حرفهای دل آنها را می زند رای میدهند و از نگاهی دیگر نه اینکه نامزد جدید نیز مطلوب آنهاست . در واقع من خودم از عملکرد دولت آقای احمدی نزاد راضی نبودم و بسیار انتقاد داشتم . و به ایشان نیز رای ندادم . در خصوص آقای موسوی نیز چون کسانی که در اطراف ایشان بودند لذا ایشان را نیز انتخاب نکردم . در واقع من شخصا به کسی رای دادم که امید داشتم با رای من انتخاب نشده است . آنکسی که حداقل آرا را خواهد آورد. عقیده من نامزدها نسبت به آرایی که کسب نموده اند باید مقبولیت خودشان را ببینند. اگر رئیس جمهوری که با پنجاه بعلاوه یک نفر انتخاب میشود . در واقع مقبولیت نیمی یا عده ای که به او رای داده اند را دارد که با عملکرد خودش در مدت ریاستش باید هم مقبولیت هوادارانش را و هم آنهایی که با او نبودند را جذب کند اگر اینطور عمل نکند یعنی خیلی ساده او عملکرد خوبی نداشته است . متاسفانه در هر دوره از ریاست جمهوری هر فردی که فرق نمیکند اصول گرا - اصلاح گر - میانه رو- هر کدامشان آمده اند مدعی شده اند که دستهایی نمی گذارند . کسانی نمی گذارند . حالا به فرض آن که درست باشد خوب اگر نمی توانی صندلی ریاست را به کس دیگر ی بده . خیلی روده درازی کردم . مخلص کلام خدمت هم وطنان عزیزم عرض کنم به نظر این حقیر اگر آحاده مردم در انتخابات از شورای - مجلس - خبرگان - مانند ریاست جمهوری حساس و احساس مسئولیت کنند بسیار ی از مشکلات حل میشود . یعنی اگر ما نمایندگانی که به مجلس می فرستیم . کارشناس - متخصص - شچاع - متدین - باشند وزرای معرفی شد دولت باید با کسب رای اعتماد مجلس صندلی وزارت را تصاحب کند. متاسفانه مردم در انتخابات مجلس و شورای و غیر حساسیت های لازم را ندارند . وگرنه دولت فقط باید مجری قانونی باشد که مجلس آن را به تصویب رسانده است . و اگر دولت از مسیر خودش تخطی کرد این وظیفه مجلس است که برخورد به موقع نماید . ایا فردی پیدا میشود که تا کسی را خوب نشناخت کلید منزلش را به او بدهد . پس چگونه است بدون شناخت بعضیها با رای دادن های بی شناخت این اشتباه را میکنند. به امید روزی که خون شهدا به ثمر بنشیند و صاحب اصلی این مملکت امام عصر ظهور نماید . یا مهدی ادرکنی (153652)
 
اگر راست میگید
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۵۰:۰۲
تلویزیون تریبون اصولگرا است،اگر راست میگید یک اصلاح طلب هم در مقابل این آقایان دعوت کنند (153656)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۴۱:۲۳
بنام خدا
همه مردم میدانند که اصلاح طلبان چیزی برای گفتن ندارند
اصلاح طلبا پشت موسوی مخفی شدند که موسوی نیز در مناظره با یک تشر عقب نشست
ایا واقعا چنین فردی در مقابل یک وزیر خارجی جرات دارد قد علم کند؟ (163384)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۸:۵۵:۱۵
اگه بتونید متن صحبت های ایشون رو هم بذارید خیلی خوبه من برام امکان نداره فیلمشو ببینم . (153664)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۰۶:۱۷
آقاي توکلي چند نکته:

1- تا به حال که يک هفته از انتخابات مي گذرد کجا بوديد؟

2- شما مي دانيد که به عنوان يک عنصر مهم در عرصه سياست تاثير گذار هستيد و شما بهتر از من مي دانيد که الان چه کساني چه مشکلاتي براي کشور درست کرده اند پس سکوت سنگين چند روزه شما چه معنايي دارد؟

3- شما بهتر از من مي دانيد که دعوا بين ميرحسين و احمدي نژاد نيست و بالاتر از اين هاست باز هم با حرفهاي خود سعي کرديد که يکي به نعل يکي به ميخ بزنيد در شرايط فعلي اصلا قاغبل قبول نيست

4- اصولگرايي سينه سپر کردن در برابر دشمنان اسلام است. يک کمي هم براي انقلاب هزينه بشويد بد نيست. نترسيد شان پژوهشگري شما خراب نمي شود.

5- غبار کينه وقتي روي قلب انسان بنشيند زدودنش سخت است. اين را شما بهتر از من مي دانيد که شخصي کردن مسايل چه عواقب بدي دارد. به نظرم قلب شما به يک فوت جدي از سوي حزب الله نياز دارد تا غبارهاي کينه از روي آن زدوده شود.

6- آن قدر که احمدي نژاد به شما بدي کرده 10 برابرش را به حداد کرده. دفاع مستدلش را در بعد از خبر 22 و 30 ديدي. از يکي به نعل يکي به ميخ زدن خودت بدتان نيامد؟

7- سخن آخر؛ شما بهتر از من مي داني در سر گردنه ها و پيچهاي تند است که اصولگرايي و ايثارگري خودش را نشان مي دهد؛ به نظرت در اين انتخاب سربلند بيرون آمدي؟ برادر ما اين را از شما ياد گرفته ايم که نظام از منافع و دغدغه هاي شخصي ما مهمتر است پس بيش از اين بايدت..... حزب الله منتظر است (153673)
 
nh
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۱۰:۵۶
با سلام اگر آقایان اصولگرایی چون توکلی قبل از انتخابات هوشیاری خود را حفظ می کردند و موضع شفاف تری می گرفتند شاید کار به این جاها نمی کشید. (153681)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۱۱:۳۷
رای سفید من ؟ اری ایندفه به رای سفید اکتفا کردم. فقط به خاطر اثبات جمهوریت نظام واحترام به رای اکثریت مردم.امیدوارم ریئس جمهور با درایت واعمال نظرات کارشناشی ونه عجولانه. در پایان کارش .من ومردمی که به اعتراض به دیگران رای دادند را پشیمان کند. (153682)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۴۱:۵۴
خيلي ها قصد دارند خود را بيطرف جلوه دهند و از اين نوع برخورد مقاصد خود را دنبال ميكنند .اما وقتي به قضايا دقيق شيم خواهيم ديد كه بنا به دلايل ذيل فضاي حاكم فضايي دوقطبي است ميان كميت و كيفيت قدرت .
1- هنوز بعد از سالها بطور رسمي به ماهيت نيروهاي لباس شخصي اشاره نشده . اين نيروها سالهاست كه نقش پررنگي رو در قضاياي مختلف بر عهده داشتند . متصلين به كسانيكه مسؤ ليتي برعهده دارند هيچ اشاره روشني به اين گروه ندارند. اما بدنه ملت اين گروه را هميشه به چشم ديدند و نظري مخالف با گروه اول دارند .
2- بنده از حقوق كارمندي پدرم در سازمان صدا وسيما ارتزاق كردم اما هيچوقت نتونستم اين سازمان رو بيطرف قلمداد كنم .به هزاران دليل . درحقيقت براي خيلي ها اين سازمان فقط بدرد طي اوقات فراغت ميخوره و همين .
3- قطع سيتمهاي تلفن همراه ؛كاهش سرعت اينترنت ؛ حضور پررنگتر يك طيف خاص در اين ايام در سطح جامعه و موارد مشابه هميشه حساسيت برانگيز بوده .
4- تعلق تريبونها جهت اظهار نظر هاي كليشه اي از سوي اعضاي يك جريان سياسي در ايامي مشابه امروز خيلي توچشم مياد .
اين مطالب رو اينجا بيان كردم چون ديدم در برنامه هاي يكطرفه اين چند روزه مواضع آقاي توكلي بواسطه تجربه بيشترسياسي كم انصافانه تر بوده .
اما يك توصيه : تجربه شده كه در ابتدا مردم علناً نظراتشون را اعلام كردند و مسؤلين انكار . اما بعد از مدتي همون مسؤلين سابق نظر مردم رو تاييد كردند.براي نمونه اتهامات رييس جمهور در مناظرات كه مسائل سالها پيش مردم بوده و تازه توسط رييس جمهور در شب انتخابات مطرح ميشه . ايمان دارم چند سال ديگه نفرات بعدي مسائل امروز رو براي مردم جراحي خواهند كرد.البته اونروز ديگه هيچ نفعي نصيب مردم نخواهد شد . (153704)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۱۹:۵۴:۴۱
مردم کسی نیستند جز خود شما پس با خودتان همراه شوید ... (153723)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۱۱:۲۳
تمام مطالبی که دارند در رسانه های خارجی چاپ می کنند از پیش طراحی شده دروغ و بدور از واقعیت است فائضه هاشمی را مجری دفاع از حقوق بشر نام برد ه اند (153736)
 
mahsa
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۴۴:۳۱
چقدر با هاشمی و موسوی مدارا می کنید؟
هر احمقی می دونه همه اغتشاشات زیر سر هاشمی هستش
نامه هاشمی به رهبر و تهدید به آشوب-تهدید عفت مرعشی به آشوب-عملکرد محسن و مهدی و فائزه هاشمی و دستور به ادامه آشوبها-مصاحبه رهنورد و موسوی با رادیو و تلویزیون بیگانه-و...
علاوه بر محاکمه برای فساد اقتصادی-حکم قصاص کشته شدگان حوادث اخیر برای صادر کنندگان دستور اغتشاش و کشتار متوجه هاشمی و خانواده اش و موسوی و همسرش می باشد.در ضمن اینان محارب هستند و حکم اینان اعدام می باشد.
طراحان قتلهاي زنجيره اي حلقه اول مشاورين ميرحسين

تيم طراح و مجري قتلهاي زنجيره اي كه از نيروهاي وابسته به جريان دوم خرداد و از نيروهاي اسبق وزارت اطلاعات مي باشند هم اكنون بعنوان حلقه اول مشاورين ميرحسين موسوي مشغول خط دهي به ستاد وي و انجام عمليات رواني و اغتشاش در سطح شهر تهران هستند.
اين تيم متشكل از: خسرو قنبري تهراني، علي ربيعي(عباد)، سعيد حجاريان،محمدرضا تاجيك مي باشند كه سرتيم عميليات ميداني اين كميته اكبر خوشكوش از اخراجي هاي دستگاه امنيتي مي باشد.

چرادستگاه امنيتي برخورد نمي كند؟

يك سوال اساسي در آشوبهاي روزهاي اخير تهران مطرح است و آن اينكه چرا مسئولين امنيتي با سر شبكه هاي اصلي ستاد نشين كه در وراي دستكش مخملين دموكراسي با مشت آهنين نشسته اند برخورد نمي كند.
ليستي از اين افراد را كه برخورد با آنها فوري به نظر مي رسد منتشر ميشود به اميد اينكه دستگاههاي امنيتي و انتظامي با تساهل كمتر و شدت عمل بيشتري نسبت به اين موضوع واكنش نشان دهند.
- خسرو قنبري تهراني
- علي ربيعي معروف به عباد
- سعيد حجاريان
-مصطفي تاجزاده
-بهزاد نبوي
-محمد سلامتي
- هاشم آغاجري
-ميرحسين موسوي
-محمدرضاخاتمي
-محسن ميردامادي
-صادق نوروزي
-علي باقري
-عبدالله ناصري
محمدعلي ابطحي
-عباس عبدي
-عمادالدين باقي
-جواد امام
-اكبر خوشكوش
-غلامحسين كرباسچي
-عطاالله مهاجراني
-محمد تاجيك
-محمد نعيمي پور
-حميدرضا جلايي پور
-مهدي هاشمي رفسنجاني
-ياسر هاشمي رفسنجاني
فائزه هاشمي رفسنجاني
-فاطمه هاشمي رفسنجاني
قربان بهزاديان نژاد
-ابولفضل فاتح
-علي تاجرنيا
-هدي صابر
-تقي رحماني
-عبدالله رمضانزاده
-سعيد شريعتي
-زهرا مجردي
-احمد زيدآبادي
-صفايي فراهاني
-زهرا رهنورد
-عفت هاشمي رفسنجاني
-محسن آرمين
-محمد قوچاني
-جميله كديور
و.....

افرادي كه در بالا نامشان آمد فقط و فقط بخش كوچكي از جريان برانداز هستند كه هم اكنون با توجه به وجود شواهد انكارناپذير در دخالتشان پيرامون وقايع اخير بدون هيچگونه برخوردي از سوي دستگاههاي امنيتي و انتظامي با آنان نشده است. (153837)
 
نام:
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۲۰:۲۲
خانم مهسا: اگر به لیست اعدامیهای خود حداقل نام بیست میلیون نفر از طرفداران آنها را هم اضافه کنید باز هم نمیتوانید به اهداف خود برسید مگر اینکه به خواست مردم احترام بگذارید و هر معترضی را برانداز و آشوبگر و ارازل و اوباش ننامید. مطمئن باشید مردم ایران اگر دولت نهم را معقول میافتند و به شعورشان اهانت نمیشد هرگز احدی نمیتوانست چنین آشوبی بپا کند. شما با کشتن لیست اعدامی خود حتی نمیتوانید صورت مسئله را هم پاک کنید. زیرا مردم ما همان مردم انقلابی دهه پنجاه هستند و هرگز با رعب و وحشت و سرکوب نمیشود خواسته های آنها را پایمال کرد (154393)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۴۹:۱۱
اگه لیست را درست بنگری و مخالف باشی باید بگویم که بنظرم شما هم طرفدار زر و زور و تزویر میباشی (163396)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۲:۴۹
باید اقای توکلی که از هر فر صتی برای انتقاد از احمدی نژاد استفاده میکند علت حرفهای خود را در رسانه ملی توضیح دهد که سعی داشت مقصر را عوض کند و شاید هم تمایل او به جناح مقابل به این رویکرد ختم شده
برای منتقد بودن نیازی به اتهام با استفاده از امار و خبر های دروغ نیست ایشان باید رسما به خاطر تهمت در مورد نوع بیان احمدی نژاد عذر خواهی کند
بی طرفی وصداقت این نیست که یکی از این بگوید یکی از ان بلکه بی طرفی گفتن حق است ولو اینکه 100 به یک سو باشد یا 80 به 20 یا برعکس
معیار گفتن حق است برای هر طرف که بود اما ایشان رویکرد عجیبی برای اثبات بی طرفی بکار گرفته یکی به میخ یکی به نعل ، راست و دروغ هم مهم نیست؟! (153857)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۰۹:۳۹
برادر توكلي افرادي مثل شما كه با برداشت غلط از سخنان رئيس جمهور در رسانه ملي به تحريف نظرات ايشان پرداخته ايد ديگر درخصوص مردم معمولي چه توقعي است كه فقط طبق شنيده هايشان عمل كنند.هرچند ما معتقديم شما جز در اوايل رياست جمهوري احمدي نژاد هيچ گاه دل شما با ايشان نبوده است وامروزه آثار وعوارض اين جدايي پنهان در صحبتهاي شما هويدا مي شود.لذا هرچه زودتر با بيانيه اي عذرخواهي نماييد زيرا دراين موقعيت حساس كمتريت خطا ها بزرگترين شمرده مي شود. (153927)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۴۶:۴۶
سلام
من ميخواستم بگم از آقاي توكلي كه خودرا اصولگرا مينامند بيشتر از اين انتظار ميرود تا مير حسين موسوي! ايشان اگر هم شنيده با شند وخودشان هم نديده باشند كه رئيس جمهور به اقليت خس وخاشاك گفته باز هم قابل قبول نيست چون دوباره مجبور به حلاليت طلبي مي شوند ولي احمدي نژاد گفت حساب اين چهل ميليون از اين چند نفر اوباش كه مثل خش وخاشاك مي باشند جداست واين خش وخاشاك با اين اقيانوس مردم از بين رفته وشسته مي شوند . خودتان قضاوت كنيد. دست 20:30 هم درد نكند كه هم اصل صحبت را گذاشت و هم تكذيبيه آقاي احمدي نژاد . خواهشمند است آقاي توكلي كه اميد آينده ماست بيشتر دقت كنند تا كمتر معذرت خواهي بكنند. (153951)
 
علي
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۵۲:۰۳
سلام- من نتوسنتم سخنان آقاي توكّلي را مشاهده كنم.اگر امكان دارد سخنان ايشان را براي من بفرستيد.ممنون هستم. (153957)
 
احمدي
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۵:۳۲
من شما را آدم منصفي مي دانستم ولي با سخني که به رييجمهور نسنت س داديد خيلي متاثر شدم يا شما صحبتها را نشنيديد وقضاوت کرديد يا شنيديد و غرض ورزي کرديد که هردو آن از شما بعيد است من خودم نشنيده بودم وصحبت شمارا باور کردم ولي امشب که اصل سخنان پخش شد خيلي به خودم متاسف شدم که به شما وصحبتهايتان اعتماد کردم فکر نمي کنم که ديگه الف برام سند باشه (153984)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۳۰:۵۳
سلام .خوب بود اقای توکلی صحبتهای اقای احمدی نزاد را خودش می شنید بعد قضاوت میکرد.انشاالله از این ببعد مرتکب اشتباه از دیگران شنیدن نشود. (154025)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۱۸:۱۲
اگر صدا و سیما بی طرف است بار دیگر سخنان اقای توکلی را پخش کند که البته بعید است . از دیشب تا حالا سه بار سخنان اقای حداد عادل را پخش کرده است و شاید چهار باره یا پنج باره و ... پخش شود .ایشان بطور مطلق از اقای احمدی نژاد حمایت کردند و متاسفانه تحریک آمیز . (154065)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۱:۵۷
ببینید دوستان در اینکه آقای احمدی نژاد در گفتار و رفتارش خیلی مواقع نسنجیده برخورد میکند هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. در جمله فوق هم اسمس از اراذل و اوباش برده نشده است بلکه گفته شده \"حالا 4 تا خس و خاشاك اين گوشه‌ها يك كاري مي‌كنند\". من که معنی اراذل و اوباش از این جمله استنباط نمیکنم.گرچه در اول جمله حساب 40 میلیون مردم هم جدا شده.به نظر من منظور آقای احمدی نژاد از این خس و خاشاکی که در گوشه ها \"یک کاری میکنند\" دقیقا سران معترضین یعنی آقای موسوی و کروبی و احیانا رضائی هستند و این تعبیر از ادبیات احمدی نژادی به دور نیست. (154124)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۱۰:۲۴
سخنان بی طرفانه و دلسوزانه احمد توکلی طبیعتا به مزاق متعصبین دو طرف خوش نمی آید.
در شرایط فعلی هم بی تدبیری احمدی نژاد و صحبت هایی که نشان از توهم اوست و هم فرافکنی و مغلطه میر حسین موسوی (که متاسفانه حاکی از اپیدمی توهم است) چیزی جز کمتر شدن روز به روز اعتماد مردم به نظام در پی نخواهد داشت.
مناسب است رسانه به اصطلاح ملی با برپایی مناظراتی با حضور نمایندگان میرحسین و دولت و اشخاص بی طرفی چون توکلی، رضایی، افروغ و ... در روشن شدن افکار عمومی نقش آفرینی کند. (154141)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۲۲:۰۸
کاش 20:30 همه سخنرانی رو می گذاشت نه یک بریده از صحبت ها رو تا فرافکنی کنه!
هرچند باز هم عذر خواهی احمدی نژاد که نشون می ده یک کمی از توهم بیرون اومده جای سجده شکر داره! (154157)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۶:۱۹:۴۹
مردم سالاري رسانه ملي براي چهار سال مرخصي رفت (154274)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۳۱:۴۲
اقای توکلی تازه داشتی به عنوان یک سیاستمدار منصف و دوست داشتنی تبدیل میشدی این را از مولایمان علی (ع) به یاد داشته باش که حق را بگویید اگر چه به ضررتان باشد. (154403)
 
هموطن
۱۳۸۸-۰۳-۳۰ ۱۳:۵۲:۴۴
برادر ارجمند جناب آقاي توكلي
چرا درباره مطلبي كه اطلاعات ناقصي از آن داريد اظهار نظر رسانه اي ميكنيد آنوقت از مردم عادي چه انتظاري ميرود،منظور شايعه خس و خاشاك ميباشد،از شما انتظار ميرود دقت كافي بنماييد.لطفا اشتباه خودرا در همان رسانه اصلاح فرماييد. (155813)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.