نظر منتشر شده
۱۶۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47770
سخنرانی تحريک‌آميز فائزه هاشمی در جمع هواداران آقای موسوی
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۲۹


خانم فائزه هاشمی رفسنجانی، عصر روز سه شنبه در جمع هواداران آقای موسوی در مقابل مسجد بلال صدا و سیما طی سخنان تحریک آمیزی خواستار ادامه تجمعات و اعتراض هواداران آقای موسوی در خیابانها شد.



با غروب روز سه شنبه و ساعتی پس از این سخنان، گروهی اغتشاش طلب و اوباش با سوء استفاده از تجمع یاد شده و تاریکی شب، در خیابان ولی عصر و میدان ونک با آتش زدن لاستیک و شکستن شیشه های چند مغازه، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان و رهگذران شدند.



فیلم سخنان فائزه هاشمی در جمع تجمع‌کنندگان مقابل درب سازمان صدا و سیما را ببینید:









لازم به یادآوری است: ویرایش اولیه این خبر واجد اشکالاتی بود که پس از ساعتی با تذکر خوانندگان محترم اصلاح شد. بخش خبری الف از آن اشتباه پوزش می‏خواهد.

 
فریده
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۰:۵۸:۵۹
تا ندیدم باورم نشد که به سید محبوب من خاتمی عزیز هم توهین کرده. چرا پدرش جلوش رو نمی‌گیره؟ کی تو این مملکت زورش به این‌ها می‌رسه؟ اون بچه‌هایی که اونجا وایستادن چرا جلوش رو نمی‌گیرن؟ (153764)
 
akbar
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۵:۱۴
اگر من این کار را کرده بودم ، جایم زندان اوین و سال‌ها زندانی بود مانند پالیزدار. ولی‌ خانواده قدیس هاشمی‌ هر کاری بخواهند میکنند (153790)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۵۷:۴۴
به آن پدری که قبل از انتخابات از دود و آتش صحبت می کند، چنین دختری می آید.

به آن برادری که از توتال و استات اویل زشوه می گیرد و با وقاحت سرش را بالا می گیرد و دفتر هیات رئیسه هیات امنای دانشگاه آزاد را اداره می کند، چنین خواهری می آید

من به عنوان یک رای دهنده به موسوی از این جور حرفها و حرکات ابراز انزجار می کنم. (153849)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۵۰:۱۲
شما ز این جور حرفها و حرکات ابراز انزجار می کني ولي تا حالا فكر كرديد به چه دليل چرا مهندس موسوي ابراز انزجار نميكنه و اينا رو از اطراف خودش نميرونه؟ (154215)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۰۶:۴۹
من اینترنت پرسرعت ندارم و فیلم شما را ندیدم؛ اما اگر تکه از حمایت \"رسمی\" حامیان موسوی از خشونت را نگذاشته اید، حتما برای روشن تر شدن افکار مردم آن را قرار دهید.
از مسولین الف می خواهم که به این کامنت پاسخ دهند.
نکته تاسف برانگیز این است که بعد از این اظهارات خشونت طلبانه فائزه هاشمی، حامیان موسوی که دور او هستند، شعار حمایت از هاشمی سر می دهند!
آیا باز هم می توانند، انکار کنند که حامیان موسوی خشونت طلب هستند؟ (153926)
 
شهروند درجه 2
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۳:۴۳
آقای هاشمی!
آیا فائزه خانم و آقا مهدی برای اینگونه اقدامات غیرقانونی و اغتشاشات با جنابعالی هماهنگ کردند؟! (153930)
 
tamateh
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۴۳:۴۹
سلام برادر يا خواهر درجه 2 هر چند ما خود تو نظر برخي تنگ نظران از درجه 3 هم كمتريم ولي به حول و قوه الهي ريشه چنين مفسداني ((كه مانند من و تو را بعنوان يك شهروند عادي قبول ندارند و خود را صاحب اصلي و مالك نظام و انقلاب ميدانند به همت ما جوانان و هوشياري ملت))كنده خواهد شد ولازم بذكر است كه ايشان خط خود را از ابوي گراميشان ميگيرند وبقول آن دوست عزيز ((به آن پدری که قبل از انتخابات از دود و آتش صحبت می کند، چنین دختری می آید)) وعلاوه بر آن دستمزد اغتشاشگران را فراموش نكنيد از قرار ساعتي 30 تا 90 هزار تومان آيا از خود نپرسيده ايد اين همه پول از كجا مي آيد؟يا اينكه همسر آقاي هاشمي قبل از شروع انتخابات ميگويد ((اگر احمدي نژاد پيروز شد يعني تقلب شده و مردم بايد به خيابانها بريزند)) اينها همه حكايت از يك حركت سازماندهي شده ميكند كه از مدتها قبل با علم به پيروزي رقيب برنامه ريزي شده است. سفر مشكوك خاتمي به مصر را فراموش نكنيد و ... .
والعاقبة للمتقين و سيعلم الذين كفروا اي منقلب ينقلبون (154036)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۸:۵۴
خواهشان بفرمایید این 90 هزار تومان را کجا میدهند تا ما هم به جرگه اغتشاش گران بپیوندیم! (154442)
 
mrt
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۳۵:۴۷
من فكر ميكنم فرزندان أقاي هاشمي كارها را به نيابت ازحاج آقا(پدربزرگوارشان )انجام می دهند وگرنه بنده بعنوان یک کارگر ساده حتی حق اعتراض به درمحیط کار راهم ندارم (154321)
 
samane.
۱۳۸۸-۰۳-۳۰ ۱۳:۰۶:۵۰
اگر فکر میکنی که رفسنجانی برای خرج روزمره و مقام میخواهد کاری انجام دهد چرا که اعتراض نکنی ایا ریاست مجلس خبرگان که نظارت بر کار رهبری دارد حتی از مقام رهبری در قانون بالاتر نیست و ایا تشخیص مصلحت همین نظام با ایشان و ریاست ایشان نیست و حالا که جمعی از افراد با سواد برای من و تو کار گر شریف دلسوزی میکنند خودت را بخواب نزن رای مشتی مردمی که به نان شب لنگ هستند و به بهانه طرح اقتصادی و دریافت ماهیانه رای خود را میفروشند باز هم در انتظاری وضع خوبی پیدا کنی . خیر برو و اعتراض کن و بگو تا فارق التحصیل های حداقل دبیرستانی که سواد خواندن و نوشتن دارند با ارائه مدرک اینبار رای بدهند تا اگر هم میخواهیم سر بلند باشیم افراد با سود ولو دارای دیپلم رای دهند .مساله زندگی من و تو نیست صحبت از نجات کشور است (155718)
 
آگاه
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۵۳:۵۵
اتفاقا اون بچه ها (!) از حامیان آقای موسوی هستند که با شعار \"هاشمی هاشمی حمایتت می کنیم\"؛ موافقت خود را با این سخنان خشونت آمیز نشان دادند
به علاوه چرا وقتی این خانم به آقای احمدی نژاد توهین های وقیحانه می کرد، همه هواداراهای آقای موسوی در سالن آزادی براش دست می زدند و کسی ناراحت نمی شد؟
حالا یک دفعه فکر ادب افتادند؟! (153963)
 
ali@ziba.net
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۵۷:۲۴
سيد محبوب شما بهتر است در اين روزها هم چهره قانون گراي خود را نشان دهد. نه اينكه خود نيز به جاي تشويق به پيگيري قانوني صحبت از حضور خياباني بنمايد. (154115)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۱۳:۵۹
خدایا این درد را به کجا ببریم که مملکت ما نه دادستان دارد و نه قوه قضاییه (154147)
 
مهدی نظری
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۸:۱۱:۵۹
سلام
واقعا از آقای موسوی جای تعجبه!

چرا مرز خودشو با اینا روشن نمی‌کنه!؟ اصلا من به خاطر همین کارهای موسوی بهش رای ندادم. تازه توی اعتراضاتش به شورای نگهبان هم اول از هاشمی دفاع کرده!

آخه آقای موسوی! راهت رو از فائزه و امثال اون جدا کن! اینا نه تنها پایگاه مردمی ندارند بلکه همراهیشون با شما بیشتر به ضرر شماست!

اون وقت میگه ما راه رو باز گذاشتیم... اومد و فردا طالبان و بن‌لادن هم از شما حمایت کردند، نمی‌خوای بگی اینا با من نیستند!؟ (154660)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۱:۱۶
مردم میدانند که این آتش از سینۀ چه کسانی بیرون آمده (!)، همانها که راه خوردن خون مردم را دیگر در دست نمی بینند...
خدایا شکرت که پردۀ حجاب از این ناپاکان برداشتی و از درگاهت ملتمسانه خواستاریم که عدلت را در رابطه با این نامردمان به بندگانت نشان دهی... (153766)
 
اصلاحات پیروز است
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۳:۰۲
من فکر می‌کنم این کارها فقط باعث آبروریزی مهندس موسوی و هواداران واقعی و نجیب ایشون می‌شه. من به عنوان یک دوستدار خاتمی و موسوی اینها رو قبول ندارم و از خودمون نمی‌دونم. (153769)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۴۴:۰۰
دوست گرامی و عزیز من درست تو آنها را از خود نمی دانی اما موسوی و خاتمی را همین اینها بر سر کار آورده اند و سخنان فائزه تایید کننده ی این امر است مگر اولین شکایت موسوی به شورای نگهبان در مورد چیست؟ مگر این نیست که چرا نام هاشمی برده شده است؟ پس ببین چطور و چرا دارند از احساسات شما سوء استفاده می گردد برای تبرئه ی هاشمی و خاندان هاشمی چشم هایتان را باز کنید در همین سخنان فائزه چه می گوید و چگونه از موسوی حمایت می کند ما هم می دانیم شما حامیان موسوی نیز از این خاندان بری هستید اما متاسفانه موسوی و خاتمی دست پروردگان همین افراد هستند واین موضوعی است که کروبی نیز در مناظره اش گفت بهتر است زودتر به خود آیید (153904)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۲۰:۱۱
فراموش نشود رای بزرگ ملت ایران درسال 76به آقای خاتمی قبل از هرچیزی یک نه بزرگ به هاشمی وحامیان آن موقعش بود! (154392)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۳:۵۲
زنده باد این شیرزن (153771)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۵:۱۳
یکی باید جلوی باباش رو بگیره ،فکر میکنید این همه درگیری از کجا اب میخوره! (153773)
 
دست و پا زدن مذبوحانه
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۵:۲۹
دست و پا زدن مذبوحانه می‌دونید یعنی چی؟ به واکنش گوسفند بیچاره موقع ذبح شدن می‌گن، دست و پا میزنه ولی فایده‌ای نداره و لاجرم میمیره...
چهار سال دیگه اگر از حکومت دور باشند و به منابع دولتی دسترسی نداشته باشند میمیرند. دارند دست و پا می‌زنند اون هم دست و پا زدن ... (153774)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۴۴:۰۷
من فكر ميكنم بر خلاف شما اين دست و پا زدن بخاطر جبران گذشته و از روي دلسوزي است .آنها از قدرت در گذشته استفاده كردن درسته ولي اين طبيعيه هر كسي به نوعي اين كارو انجام ميده شيوه ها فرق ميكنه و مطمئن باشيد مشكل ما اين چيزها نيست .
ميدونم قرار نميدهيد ولي ........ (154094)
 
ربیعی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۸:۰۴
این فرد باید محکوم و مورد پیگیری قضایی قرار بگیره، البته این بار اولش نیست و دفعات قبل هم اینطور عمل نموده و کلیت نظام و شئور ملت را زیر سوال میبرند! (153779)
 
هومن
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۸:۵۸:۰۳
شما اول املاي درست شعور رو ياد بگير بعد حكم صادر كن! (154725)
 
فائزه هاشمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۸:۱۶
راست می‌گه دیگه اگر خاتمی با اینها مماشات نمی‌کرد و بهشون رو نمیداد الان معین داشت پیروزی تو دور دومش رو جشن می‌گرفت. دو بعد هم خودش دوباره برمی‌گشت و اصلاحات مادام‌العمر می‌شد.
من فکر می‌کنم آقای خاتمی باید از مهندس موسوی یاد بگیره، قاطع و محک و استوار
اصلا هم کوتاه نمی‌آید. اینطوری خوبه (153780)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۲۲:۳۱
خاتمی موفق شد این خانواده رو مدیریت کنه البته با رو دادن بهشون و بازگذاشتن دستشون. اما موسوی متاسفانه توسط این خانواده مدیریت می شه. واقعیت را باید پذیرفت. (154069)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۰۹:۴۷
خودش میدونه که بزودی هر چی خورده باید پس بده، بایدم شلوغش کنه. (153781)
 
رعد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۰:۳۷
سلام واقعیت اینکه که آتش بیاد بیاد به جنگل خشک و تر را با هم

می سوزاند! بنابر این زمانی که به طور مستقیم با سخنرانی ها و...

زمینه را برای ایجاد یک فتنه و سوء استفاده از آن مهیا کردیم .

عاقلانه نیست که انتظار داشته باشیم دودش به چشم خود مان نرود!

ام فرزندان آقای هاشمی باید جواب این آیه قرآن مجید را زودتر از بقیه

ملت و حتی زودتر از آشوبگران و سرانشان بدهند که : \" این تذهبون \" (153783)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۱:۴۶
چه جالب شد تا به سید عزیز فریده خانم بی احترامی شد چه برآشفتند؟
اون وقت این خانم 3 خرداد بدترین بی احترامی ها رو به احمدی نژاد کرد صدای کسی در نیومد....
حالا باید جلوی فائزه رو گرفت اون روز که در ورزشگاه 12 هزار نفری در حضور خاتمی به احمدی نژاد بی احترامی میشد نباید جلوشو میگرفتن؟ (153786)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۲۴:۵۳
آقا محسن ما ایرانی ها اصولا دابل استاندارد هستیم.
من از احمدی نژاد کلا\" بدم می آید ولی خداییش اگر یکصدم توهین هایی که در یکماه اخیر علیه وی شد را در زمان قدرت خاتمی علی وی می شد، روزنامه های دوم خردادی زمینو زمان را به آتش می کشیدند. (154072)
 
حمزوی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۳:۲۹
آقای موسوی من از طرفداران سزسخت شما هستم و خواهم بود ولی سیدجان این خانم و خانواده اش را نگذار سردمداران جریان شما بشوند. آدم از اینها هر چه دورتر باشد اوضاع و محبوبیت بهتری خواهد داشت همانطور که نصف بیشتر محبوبیت احمدی نژاد هم به خاطر فحش و متهم کردن (مدارکش برای عوام مهم نیست) اینها به فساد است. (153788)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۸:۲۷
متاسفانه مشکل شما همین است که هنوز نفهمیده اید چرا این خانواده پشت میر حسین موسوی هستند. (153935)
 
غزال
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۶:۳۴
اتفاقا شما متوجه نیستید. چرا احمدی نژاد هرجا احتیاج به جلب نظر مردم داره به اینا فحش میدهد؟ تا حالا محض رضای خدا جز فحش دادن و تهمت زدن یک کار مثبت کرده؟ به خدا ما طرفدارهای آقای موسوی هم خوشحال می شویم آقای احمدی نژاد غیر از فحش دادن یک عمل مثبت انجام بدهند ما را هم از دست اینا راحت کنه. ولی می دانید اگر کار را یک سره کنند دیگه با کدام چماق توی سر مردم و موسوی بکوبند؟ چطوری رای جمع کنند؟ (153987)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۵۴:۵۷
دوست عزیز شما با این آشوبهای ایجاد شده دقیقا دارید موضوع رسیدگی به این خاندان را لوث می کنید کمی فکر کنید چرا این خانم خواهان استمرار این وضعیت هست و چرا شماها دارید در زمین آنها بازی می کنید موسوی هم برای همین خواهان ابطال انتخابات استنه رسیدگی قانونی و بازشماری چون می داند نتیجه ی انتخابات درست است اما وظیفه دارد منافع این خاندان را حفظ کند و در همین چارچوب عمل می کند (154299)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۳۱:۳۹
در روزهاي آتي خواهيم فهميد (154078)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۴۳:۵۷
آقاي عزيز، پارچه هاي سبزي كه به دست مي بنديد يا شال هاي سبز بر گردنتان ، پولش را اين خانواده پرداخت كرده اند.
موسوي به اين خانواده بدهكار است. (154323)
 
من
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۷:۳۹
به نظرتون بعد از شکست بابای این خانم تو مجلس 6 و بعدش انتخابات ریاست جمهوری 9 و این بار یارانش تو انتخابات 10 .... و با دادن ایت همه سهام دولتی به مردم ...حق نداره ناراحت باشه...
این خانم بهتره پیش اسباش تو بیرمنگهام انگلیس ..... (153794)
 
fck fhvhk
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۱:۲۱
بزن باران که بی صبرند یاران

نمان خاموش گریان شو بباران (153795)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۲:۵۰
فائزه هاشمی و اطرافیانش نمی‌خوان کشور آرامش داشته باشه چون می‌دونن اگه آروم بشه، احمدی نژاد، همه خاندان هاشمی را به دادگاه می‌کشه. برای همینه که فائزه و مهدی هاشمی، دارن به آب و آتیش می‌زنن تا احمدی نژاد را بکشن پایین و موسوی را ببرن بالا تا به پرونده هاشمی‌ها رسیدگی نشه. فائزه و مهدی می‌خوان جنبش مبارزه با فساد را در نطفه خفه کنند. مثلا همین شایعه‌ای که پخش کردن و گفتن احمدی نژاد گفته طرفدارای موسوی خس و خاشاک هستند، همین امشب در اخبار، صحبتهای احمدی نژاد رادوباره پخش کردند و معلوم شد که آقای احمدی نژاد، گفتند چهل میلیون از مردم ما در این انتخابات شرکت کردند ولی یک عده خس و خاشاک در این گوشه‌ها می‌پلکند که نمی‌خوان این پیروزی را ببینند. فائزه و مهدی هاشمی و کسانی که مردم را تشویق به آمدن در خیابونها و اغتشاش می‌کنن باید باهاشون برخورد قاطع و قانونی بشه. (153798)
 
محمد مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۵۲:۳۹
همین فائزه و مهدی هاشمی خس و خاشاک هستند که با این کاراشون دارن کل 13 میلیون رای آقای موسوی رو میبرن زیر سوال
خدا لعنت کند --- را که این فتنه رو به پا کردن (153945)
 
حق گو
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۴:۲۵
این خانواده مشکل اساسی‌ ایران می‌‌باشند (153801)
 
saman
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۴:۴۵
چرا بعضی ها به اینها اجازه این کارها رو میدن؟ وقتی مادرش روز انتخابات می گه اگه موسوی نشه، تقلب شده و مردم بریزن تو خیابونا، از این دختر انتظار بیشتری نیست (153802)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۳:۰۶
باباشم که نوید بنزین رو آتیش داده بود ! :) ست کامل هستند خانوادگی ! :) (154017)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۶:۳۲
قاطع محکم استوار البته نه از طریق قانون بلکه با ایجاد ناامنی و اغتشاش و ... (153804)
 
bandeh khoda
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۲۹:۲۳
حالا معلوم شد که کی‌ در زمان جنگ جام زهر را خورد امام داد. و خون صدها هزار شهید به دست چه کسی‌ ناجوانمردانه به زمین ریخته شد تا جامعه ما از وجود انقلابیون اصیل کمبود جدی داشته باشد. (153807)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۰:۲۲
همه مثل همید . (153810)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۱:۰۱
بلاخره اینا مردم هستن
طرفداران یک کاندیدا خاص هستن
یا اغتشاشگرا

هر وقت در مورد کسانی که در تظاهرات شرکت کردن مطلب می نویسید یه چیز می گید (153812)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۶:۳۴
من خودم اونروز اونجا بودم گیج و مبهوت مونده بودم این خانم چی داره میگه
آرزو میکردم کسی ضبط نکنه بعدا درد سر شه ما خودمونو کشتیم کسی شعار نده شلوغ نکنه درگیری درست نکنه بعدش این خانم تمام زحمات مارو به هدر داد
اصلا کی ایشونو دعوت کرده بود بیاد.اصلا اعتراض آقای موسوی چه ربطی داره به فائزه هاشمی که اینجوری وجه مارو زیر سوال میبره ما از این ور داد میزنیم اعتراض مدنی از اون طرف ایشون همه چیو میریزه بهم (153819)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۴:۴۱
واقعن چه ربطی داره ؟ حالا گیرم میلیارد میلیارد تو ستاد میرحسین سرمایه گذاری کرده . گیرم که تو تبلیغات میرحسین رسما شرکت کرده . گیرم که با اطلاع میرحسین ازش حمایت کرده . واقعن چه ربطی داره . خدائیش ها ! :) (154019)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۴۰:۲۶
من از همان روزی که فائزه در دوم خرداد 88 در آزادی حاضر شد پیش‌بینی کردم که موسوی زمین بخورد.این خانواده خیلی زیرکند و مقاصد خود را با هزینه کردن از دیگران پیش می‌برند.اگر راست می‌گویند چرا پدر سردارش سکوت مرگبارش را نمی‌شکند. (153826)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۵:۵۳
سکوت بشکند ؟ یعنی از اون نامه قبیح به رهبری بدتر کاری هم می تونست بکنه ؟ شما احمدآقا دنبال چیچی هستی میشه واضح بگی ؟ یعنی فائزه بدون اجازه بابا مامانش اومده خیابون ؟ حالا دیدین دکتر راست می گفت همه علیه یک نفر ؟ دیدین راست می گفت کی پشت پردس ؟ (154021)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۴۸:۱۵
گرچه از آقای احمدینژاد از بسیاری جهات راضی نیستم ولی واقعا این خانم شور قضیه را دراورده. خودش را انداخته جلوی جنبش مردم و بزور میخواهد ادای رهبری تظاهرات را دربیاورد. فائزه خانم شما صلاحیت نداری, مردم از خود شما هم دل خوشی ندارند. شما را بخدا برو کنار بگذار مردم اعتراض مسالمت آمیزشان را ادامه دهند.
اگر کسی به احمدینژاد اعتراض دارد و ازو خوشش نمیاید, هیچ دلیل ندارد از تو خوشش بیاید. (153841)
 
فدایی رهبر
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۵۶:۴۵
ما منتظر دستور ولی امر مسلمین می مانیم و تکلیف ما را ایشان مشخص می کنند که چگونه با اینها برخورد شود. در ضمن خوب است خانم هاشمی بدانند که حرفهای منافقان را دارد نقل می کند،پسندیده تر است از اینهمه \"فتنه گری\" از محضر شریف مقام عظمای رهبری و مردم عذرخواهی و بدرگاه خدا توبه کند. ما برای این نظام خون داده ایم و نمی گذاریم کسی-هر کس که باشد- علیه آرمانهای شهدا سخن و یا احیاناً \"توطئه\" را مدیریت کنند. من یک جان بیشتر ندارم و مخلطانه آماده ام به پای حفظ این نظام تقدیم کنم.
خدایا تو خود شاهدی که من بارها علناً علیه آقای احمدی نژاد حرف زده ام و اعتقادم به مهندس موسوی بیشتر بود تا ایشان،اما من اینجا شکر می کنم که مرا هدایت کرد که راه \"حق \" را بیابم و اکنون که پرده از اعمال ... اینها برداشته شده است دیگر آن اعتقاد را به مهندس موسوی ندارم من به ایشان می گویم خون چند بسیجی مظلوم پای ایشان است. گیرم که شما به نتیجه اعتراض دارید این خاله زنک بازیها چیه چیه؟ می افتید تو خیابون و ...
خدایا تو خود شاهدی که این \"نامردمان \" که به نام صیانت از \"جمهوریت\" نظام چه کارها می کنند و خون به دل خانواده شهدا و رهبر انقلاب می کنند،تو خود اینها را هدایت کن ...آمین (153847)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۵۷:۰۹
می‌خوام بگم چرا میگید کسانیکه به حرفای فائزه گوش می‌کردن، هواداران موسوی نبودن؟ فائزه رفت بین هواداران موسوی و سخنرانی کرد، اینو با چشمای خودم دیدم و اینکه هواداران موسوی داد می‌زدن: هاشمی هاشمی حمایتت می‌کنیم. درست همزمان با تجمعی که مردم در میدان ولیعصر برای درخواست پایان دادن به اغتشاشات تشکیل داده بودند، فائزه در جمع هواداران موسوی جلوی صدا و سیما حاضر شد و از اونا خواست که هر روز به خیابونا بیان تا به خواسته خودشون برسن. پس خواهش می‌کنم نگید که اونا هواداران موسوی نبودند. (153848)
 
المیرا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۴۸:۵۰
ببین عزیز
فائزه رفته بین هواداری موسوی
هوادارای موسوی که نرفتن پیش فائزه
یه کم عقل خوب چیزیه
ما فقط رایمون و میخوایم و پای حرفمون هستیم
حالا فائزه میاد استفاده ی خودش و می بره یا بی بی سی یا هر چیز دیگه ای به مردم ر ربطی نداره

بالاخره این اتفاقاتم پیش میاد
برو به اون بالایی ها بگو رایمون و پس بدن تا این چیزا هم تموم بشه (153910)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۵۸:۵۲
حتما حضور فائزه خانم در دوم خرداد و حمایت محسن و مهدی و فاطمه ی هاشمی و مرعشی از موسوی هم هیچ ربطی به هم ندارد و شما فقط رای تون رو می خواهید! بابا من که باورم شد موسوی عامل هاشمی نیست مردم همه باورشون شد :) خیلی احساسات من جریحه دار شد (154300)
 
عماد
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۵۶:۲۸
شما فقط رایتون را میخواهید که نشد دلیل
شما هرکاری میکنید و دشمنان هم از آن بهره برداری می کنند و اینکه میگوئید بالاخره این اتفاق پیش میاد نه این حرف مزدوران است که میگویند اصلاحات خون میخواهد
کمی بیشتر فکر کنید دست اجانب به این مملکت باز شود هیچ کدام از این مردم دیگر صاحب نوامیس خود نیستند حتی کسانی که با آنها همدست بوده اند این تجارب را در گذشته ها مطالعه کنید .

اگر نخواستید منتشر کنید مهم نیست ولی به دست این نویسنده برسد
ممنون موفق باشید (154368)
 
کامبیز
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۶:۰۲:۲۱
چی کار باید می کردن؟ توقع داشتی باهاش درگیر شن؟ (154272)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۷:۴۶:۱۴
آیا فقط شما رایتون رو می خواهید و 24 میلیون نفر رایشون رو نمی خوان؟ (154652)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۱:۵۹:۳۸
موسوی را اینها شیرش کردند جلو فرستادند و حالا هم باید خود موسوی جوابگوی عملکردش باشد (153851)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۴۶:۵۰
میر حسین موسوی با این همه سابقه و پاکی و صداقت شد آلت دست و سپر یه عده نامرد که فقط به منفعت خودشون توجه دارند! حیف شدی اولاد پیغمبر،حیف ! (153909)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۷:۴۸
آقای موسوی باید جواب خون دو بسیجی شهید حوزه مقاومت و دو خواهر مومن شهید در کودکستان و حتی آن سه آشوبگر گلوله خورده را پس بدهد ! جالبه هنوز هم خودشو از آشوبگرا جدا نکرده ! (154023)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۰:۴۸
سلام. من نمیتونم فیلم رو ببینم. سرعت اینترنتم هم بالاست. لطفا راهنمایی کنید. (153854)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۹:۵۶
http://www.youtube.com/watch?v=pjt1h7Yrz9g
روزنامه مترو و جمعی عکی این خانم را به عنوان زن طرفدار حقوقبشر چاپ کرده بهائیان در کانادا زیاد نفوذ دارند و اخبار را به سود خودشان به روزنامه های خارجی میدهند من آدم سراغ دارم با هزینه خانواده هاشمی دارند در کانادا شال سبز می خرند و می روند جلو پارلمان کانادا و حتی قاطی ضد انقلاب ها و سلطنت طلب ها چون من خودم در گذشته پلاکارت های اینها را می نوشتم مثل زهرا کاظمی و...می دانم اکنون یک توطعه در کار است . رواندا و آفریقا و بوسنیا یادتان رفت فلسطین یادتان رفت می خواهند ایرانی ها را به جان همدیگر بیاندازند و نسل کشی درست کنند آقای دکتر توکلی عزیز شما یک کاری انجام دهید (153867)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۱:۴۰
متاسفم از اینکه مسئولین بجای تصمیم گیری عاقلانه و کاهش التهابات کشور با درج خبر های تحریک کننده و توسل به تهمت و افترا،مرتبط نمودن اجتماعات عظیم مردمی به بیگانگان بر این التهابات دامن می زنند.
ای کاش مسئولین ذره ای از غرور خود کوتاه می آمدند و با اتخاذ تصمیمات عاقلانه و شنیدن صدای مردم خود را از آنان جدا نکنند.
عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بجز تحریک مردم و ایجاد امکان سوء استفاده کنندگان خارجی هیچ نفعی را برای کشور نخواهد داشت.
خانم فائزه هاشمی فرزند همان پدری است که بمدت 8 سال بعنوان رئیس جمهور این کشور انجام وظیفه می نمود. رئیس جمهوری که بقول رهبر معظم انقلاب از هر رئیس جمهوری برای ایشان بهتر بود.
چگونه است که حال این مسئله وارونه گشته است؟ چگونه است که یک کاندیدا این امکان را داراست که در مقابل چشم میلیونها ایرانی یکی از ارکان انقلاب و فرزندانش را به فساد و خیانت به کشور متهم کند و طرف مقابل این امکان را نداشته باشد که از خود دفاع کند؟ آیا اگر به آقای هاشمی یا فرزندان ایشان این مجال داده می شد تا در رسانه ملی حاضر شده و از خود دفاع کنند این بحث هایی که شما در مقاله خود از قول خانم هاشمی نوشته اید مطرح می شد؟
متاسفم از عدم درایت مسئولین کشورم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اینچنین نزد مردم دنیا متزلزل نشان می دهند. (153869)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۰۱:۵۰
دوست عزیز معیار حال فعلی افراد است (امام خمینی) پاسخ این همه احساسات شما در این نکته نهفته است راستی می گویید چرا هاشمی که رئیس جمهور بوده با وی این گونه سخن می گویید خوب شما بگو چرا در خصوص احمدی نژاد که رئیس جمهور بوده این گونه سخن می گویی؟ خوب حتما وی را صالح نمی دانی خوب همین موضوع در خصوص هاشمی نیز صدق می کند به همین سادگی (154302)
 
سرباز وطن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۵:۴۳
وا حيرتا! آدم تعجب ميکنه. واقعاً اين کسی که دوستان اينطوری دارن بهش ، زبونم لال، توهين ميکنن، حضرت حجت السلام و المسلمين آيت الّله هاشمی رفسنجانی هستن؟
چطور به خودمون اجازه ميديم که به يکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی توهين و افترا ببنديم؟ مگر نه اينکه ايشون مورد تاييد مستقيم امام ( ره) بودن ؟ مگه نه اينکه ايشون رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام هستن؟ دوستانی که معنی مصلحت رو نميدونن، بايد عرض کنم که مصلحت جاييست که قانون به نتيجه نميرسه و اينجا کار رو در نظام مقدس ما به حضرت حجت السلام و المسلمين آيت الّله هاشمی رفسنجانی سپرده ميشه. اين مقام ايشون رو با هر کس ديگری متمايز ميکنه. ايشون رييس مجلس خبرگان رهبری هستن. نيازی نيست که وظايف يا اختيارات اين مجلس رو بگم، ميدونيد تهمت به رييس اين مجلس يعنی چی؟ من نميدونم همچين چيز سنگين و دشواری رو حتّی به زبون بيارم!
چی شده که يه طيف مشخصی از دوستان دست به کار شدن تا تيشه به ريشه نظام بزنن؟ ضمناً دوران استانداری نامزد محبوبتون رو هم يادتون نره که همواره به ستايش حضرت حجت السلام و المسلمين آيت الّله هاشمی رفسنجانی مشغول بودن. يادمون نره که لقب سردار سازندگی رو، که الحق هم شايستيه ايشان هست، همين دکتر محبوب شما به ايشان داد.
انسانيت و معرفت از جمله هدايايی است که خداوند متعال به بندگان شايسته عنايت ميفرمايد (153873)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۰۳:۱۹
دوست عزیز منتظری و بنی صدر یادتان نرود بی خود پستهای ایشان را به رخ نکش بالاخره ایشان باید پاسخ این همه سئوالات مردم را بدهد (154303)
 
۱۳۸۸-۰۳-۳۱ ۱۳:۲۶:۲۳
من هم ناراحت میشم به ایشون توهین میشه. ولی ایشون ناراحت نمیشن فرزندانشون توهین میکنند؟ بعضی اقدامات ایشون واقعاً تعجب آور است. ما هم جواب میخواهیم. اینو هم بدونید که خود انقلاب عزیزتر است. رهبر بالاترین مقام را دارد و پس از آن رییس جمهور است. آیا درست است کسی قدرتی فراتر احساس کند؟ (157229)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۷:۳۰
بنظر من آقای موسوی با ادامه حمایت شان از برپایی اعتراضات خیابانی عملا به یک قانون شکن و برهم زننده نظم عمومی بدل شده و امنیت و سلامت جامعه را فدای لج بازی و یکدنگی سیاسی که هیچ قاعده ای در نظام ما ندارد نموده اند. از ایشان خواهش می کنیم تا دیر نشده بهوش بیایند و بیش از این تساهل و نجابت جامعه سو استفاده نکنند. (153876)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۷:۴۵
این خانوم وبدرش احساس خطر کردن وازاحساسات باک مردم سوء استفاده میکنندباید بدانندمردم اگاه شدن دیگه اخر خطه (153878)
 
داش هادی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۸:۱۰
من که صدای هاشمی رو نشنیدم، فقط صدای گزارشگر رو که داره اتهام وارد میکنه میشه شنید، پس با این فیلم نه میشه کسی رو محکوم کرد و نه میشه از کسی دفاع کرد. فکر میکنم اظهارنظرای بقیه از جای دیگه ای آب میخوره، امیدوارم آخرتتون رو به چند تا جمله که راست و دروغش معلوم نیست نفروشین (153879)
 
عماد
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۰۱:۰۶
نازی دلم سوخت نه جوابی داشتی نه نظری
در نوشتن و اظهار نظرات خودت بیشتر تامل کن تا اینطور نشود
اصلا میدونی چند روز پیش انتخابات بوده اصلا طرفدار رای دادی اصلا این اظهار نظر را خودت نوشتی (154370)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۹:۴۶
به نظر من موسوی قربانی خاتمی شده وهر دوی اینها قربانی هاشمی شدند وهاشمی با این کارها دارد به زبان بی زبانی بیان میکند که با میرحسین کشور به اشوب کشیدم اگر با من برخورد کنید بیچارتون مکنم (153880)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۲۴:۵۲
عرض سلام

آيا در ج.ا.ايران مرجع، مركز و يا قدرتي هستش كه بتواند جلوي اين فسادهاي مالي رو بگيره ؟ چون به نوعي همه با هم بنوعي درگير مي شوند و سنوات 30 سال انقلاب بنوعي زير سوال مي رود چون هر كس در مقابل شخص مخاطبش دهها پرونده ار هم آتو دارند.

عدالت در جهان لفظي است زيبا
كه ابله دارد اميدواريها (153883)
 
بیژن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۲۶:۱۶
اگر یک مرد در جهان است فائز است شیره تنها کسی که از میرحسین خوب دفاع میکند فائزه ومهدی وخود هاشمی است ما اصلاح طلبان مدیون فائز هستیم یلدمان نرود که ایشان با چادر مخالف بود یادمان نرود ایشان مردان ایستاد وازدوچرخه سواری زنان دفاع کرد (153885)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۲۸:۰۸
کسانی که صحبتهای آقای احمدی نژاد را درباره هاشمی یکی از دلایل تقلب می‌دونن، سؤال ساده‌ای ازشون دارم. اگه حتی اسم آقای هاشمی باعث کم شدن آرای شما می‌شد، پس چرا حمایت مالی هاشمی از ستاد موسوی را پذیرفتید؟ اگه اسم هاشمی باعث کم شدن محبوبیت کاندیداتون میشه، خب چرا هاشمی را کنار نذاشتید؟ یه سؤال دیگه! پس چرا ما هواداران احمدی نژاد اعتراض نکردیم که توهین‌های موسوی باعث کم شدن آرای احمدی نژاد میشه؟ یعنی نام بردن هاشمی در یک مناظره، بدتر از توهین کردن به احمدی نژاد که هنوز رئیس جمهور کشور بوده می‌باشد؟ (153889)
 
سوسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۲۸:۵۵
من فائز را دوست دارم چون طرفدار ازادی روابط دختران وپسران است اگر او نبود من نمی توانستم دوچرخه سواری کنم تا کی امل بود بگذارید او مثل شیر بر متحجرین بتازد قرائت فائز از دین قرائت درستی است (153891)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۱۳:۵۳
واقعا از یک آدم فهمیده بعید است که به خاطر دلیل به این پوچی(یعنی آزادی روابط دختر و پسر ) از یک نفر دفاع کند.آیا دین فقط در آزادی روابط خلاصه می شود آیا در دین اسلام دزدی توهین به اشخاص و تهدید جان و امنیت مردم مجاز است (154333)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۳۲:۳۶
فكر نمي كنيد كه اينها همه يك بازي باشه كه بايد اجرا مي شد حالا چندتا قرباني هم بشوند به جهنم البته اونهارو شهيد حساب مي كنيم (153894)
 
ژیلا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۳۶:۳۳
مشکل مملکت خاندان هاشمی است موسوی عروسک هاشمی است (153895)
 
بهروز
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۳۸:۲۱
خدا را شکر مثل اینکه داره پرده ها کمی کنار میره وبه جون هم افتادن فائز که دل میداد به خاتمی وقلوه میگرفت چی شد حالا خاتمی دیکتوتر شده (153896)
 
سرباز وطن
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۳۹:۳۲
اينقدر هم معرفت و انسانيت ندارين که نظر يک انسان انقلابی رو که به ارکان نظامش اعتقاد داره بزارين؟ حاشا به شرفتون! (153897)
 
امام خمینی (ره)
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۴۴:۵۷
نمى‏شود از شما پذيرفت كه ما قانون را قبول نداريم. غلط مى‏كنى قانون را قبول ندارى! قانون ترا قبول ندارد. نبايد از مردم پذيرفت، از كسى پذيرفت، كه ما شوراى نگهبان را قبول نداريم. نمى‏توانى قبول نداشته باشى.
مردم رأى دادند به اينها، مردم شانزده ميليون تقريباً يا يك قدرى بيشتر رأى دادند به قانون اساسى. مردمى كه به قانون اساسى رأى دادند منتظرند كه قانون اساسى اجرا بشود؛ نه هركس از هر جا صبح بلند مى‏شود بگويد من شوراى نگهبان را قبول ندارم، من قانون اساسى را قبول ندارم، من مجلس را قبول ندارم، من رئيس جمهور را قبول ندارم، من دولت را قبول ندارم. نه! همه بايد مقيد به اين باشيد كه قانون را بپذيريد، ولو برخلاف رأى شما باشد. بايد بپذيريد، براى اينكه ميزان اكثريت است...... بعد از اينكه يك چيزى قانونى شد ديگر نق زدن در آن، اگر بخواهد مردم را تحريك بكند، \"مفسد فى الارض\" است؛ و بايد با او دادگاهها عمل مفسد فى الارض بكنند. و اگر نه، رأى مى‏دهد آرام. با رأى آرام هيچ كس مخالف نيست‏.«صحيفه امام، ج‏14، ص: 377» (153906)
 
المیرا
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۴۵:۵۹
سلام

ما اصلا کاری به خانواده ی هاشمی نداریم
محصولی و هاشمی عینه همند کما اینکه باز میشه گفت خود هاشمی اگر خورده برای مملکت هم زحماتی کشیده ولی محصولی چی؟ با این حرکت انتخابات و ... چوب تو استین مملکتم کرده!
این یک

دوم اینکه فائزه بی خود کرده به خاتمی نازنین ما بی احترامی کرده (153908)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۳-۳۰ ۱۴:۵۱:۲۷
مثل اینکه شما کامنتهای بالا را نتونستی به خوبی متوجه بشی! (155938)
 
انديمشكي
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۲:۵۲
اين روزها هم تموم ميشه
آقاي موسوي عزيز
تاريخ نشون داده كه شما هروقت عصباني شديد زود تصميم گرفتيد
اون از عصبانيتتون كه استعفا داديد و امام به شما تذكر داد كه هر وقت عصباني مي شوي ابتدا مشورت كن و كاري نكن كه موجب ريشخند دشمنان اسلام شوي
آقاي موسوي چه خوب بود حرف رهبرت رو گوش مي كردي و حساب خودت رو از اين آشوبگران جدا مي كردي
شما نمي دوني مردم تو شهرستانها چي در موردت فكر مي كنن
فقط به اين چند هزار تهروني نگاه نكن كه دورت رو گرفتن
باور كن اگه الان دوباره انتخابات بشه 5 ميليون هم راي نمياري (153914)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۶:۱۵
اين سايت فقط حرف طرفداران احمدي نژاد رو ميذاره وسطش يكي دوتا مخالف اين عدالت است
در پاسخ شما كدوم تاريخ مگه شما آنجا بوديد آقاي موسوي هنگام استعفا عصباني بوده يا نه در ضمن امام به شما اين حرفها رو زده ايشان آن موقع صلاح ديد استعفا دهد كه از شجاعت ايشان است وامام مخالفت كرد و چرا فكر مي كنيد راه آقاي موسوي با آشوبگران يكي است حتما شما از عالم غيب خبر داري كه در شهرستانها چه خبره
بنده از حاميان راه امام خميني هستم جانمم در اين راه ميدهم و در حال حاضر از ديد من راه امام در راه موسوي است هر دو از افراط و تفريط پرهيز ميكنند در ثاني شما فكر ميكنيد آقاي موسوي اجازه ميدهد امثال اين خانم ايشان رو بازي بدهد پس ايشان را نشناختي ياعلي (154129)
 
جواب به آقا رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۵۶:۳۴
اخوی فعلا که میبینیم آقای موسوی خوب از این آدمها بازی خورده. اگه اینطور نبود که اینها همه جوره از موسوی حمایت نمیکردند. هر چند من هم معتقدم که اینها نون به نرخ روز میخورند و چه بسا روزی دیگر همین مسائل و آشوبها را علیه موسوی مطرح کنند. ولی حمایت بی وقفه آقای موسوی از هاشمی و خاندانش جای تعجب دارد. ایشان نمیتواند بگوید راه من با اینها یکی نیست؟ ضمنا دلسوزی بی حد و حصر ایشان برای آقای هاشمی در نامه به شورای نگهبان تمامی حرفهای شما را نقض میکند.
علاوه بر این شجاعت آن نیست که استعفا بدهی، شجاعت آن است که علی الرغم مشکلات و اختلاف سلیقه ها، منافع کشور را بر خود ترجیح بدهی و با تمام توان کار کنی.
قصد اهانت به ساحت محترم آقای موسوی را ندارم. ولی استعفای ایشان بوی شجاعت نمیداد. بلکه بوی کم آوردن میداد. نظرات شخصیتهای برجسته کشور در آن زمان نیز بیانگر همین مساله است. (154221)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۱۱:۲۹
دوست عزیز شما میشه بگی آقای موسوی چه نظری در خصوص قانون داره ؟ اصلا ایشان قانون را برای اجرا می خواهد یا برای دکور و شعار ؟ مگه طبق قانون ایشان نباید استعفایش را به رئیس جمهور وقت می داد اعلام رادیویی استعفاء به نام ملت یعنی قانون؟ در همین قضیه انتخابات نیز از لحاظ قانونی وظیفه ی ایشان چی بوده وچه کار کرده؟ این به نظر شما چه معنایی دارد؟ مگر نه اینکه ایشان قانون را برای شعار می خواهد و این دقیقا آغاز دیکتاتوریست برای همین بوده که ایشان به دلیل مخالفت احتمالی نمایندگان با وزرای کابینه اش استعفاء داده و به خاطر همین بوده که با فشار آقای رضایی و بهانه ی جنگ خود و وزرایش را بر ریاست جمهور وقت تحمیل کرده و به خاطر همین است که یاشن الان فرا قانونی عمل می کند این روحیه قانون گریزی ایشان واقعا نکته ایست که باید مورد مطالعه قرار گیرد من نمی دانم چرا منطقی فکر نمی کنید که اگر ایشان به قدرت برسد دیگر حرف ایشان باید قانون باشد و هر کس مخالف وی باشد باید از بین برود این روحیه ی همیشگی موسوی بوده و خواهد بود آزموده را آزمودن تا کی؟ (154304)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۳:۵۲
vagean bayad hashemiha mohakeme beshan va hage melat ro az holgome ona dar avard (153916)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۸:۴۶
دوستان گرامی و عزیز من حامیان موسوی درست است که شما آنها را از خود نمی دانید اما موسوی و خاتمی را همین اینها بر سر کار آورده اند و سخنان فائزه تایید کننده ی این امر است مگر اولین شکایت موسوی به شورای نگهبان در مورد چیست؟ مگر این نیست که چرا نام هاشمی برده شده است؟ پس ببینید چطور و چرا از احساسات شما سوء استفاده می گردد برای تبرئه ی هاشمی و خاندان هاشمی چشم هایتان را باز کنید در همین سخنان فائزه چه می گوید و چگونه از موسوی حمایت می کند ما هم می دانیم شما حامیان موسوی نیز از این خاندان بری هستید اما متاسفانه موسوی و خاتمی دست پروردگان همین افراد هستند واین موضوعی است که کروبی نیز در مناظره اش گفت بهتر است زودتر به خود آیید (153923)
 
ناطقی
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۹:۳۲
من هر کاری کردم که یه برداشتی خوب از گفته همسر آقای هاشمی در هنگام رای دادن داشته باشم نشد ، آخه کدام عقل سلیم گفته این خانم را می پذیرد، حال نگاه کنید این افراد چه حسی در خود احساس میکنند که چنین حرف بی محتوای را به زبان می اورند ان هم کسی که ما هیچ وقت ندیده بودیم موقع رای دادن صحبت کند ، با این اوصاف دیگر از دختر ایشان هیچ انتظاری غیر از این نیست که چنین سخنانی را ایراد کنند (153924)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۷:۰۶
سایت شما هم ضد و نقیض حرف می زنه .
این اعتراضات همش از این هست که مردم از دروغ و فریب کاری خسته شدن حالا چه رفسنجانی باشه چه احمدی نژاد. (153934)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۵۶:۳۱
اشتباه می کنید که ایندو را با یک چوب می رانید.

کمی بیشتر به این فکر کنید که چرا این خانواده باید اینچنین محکم پشت موسوی بایستد؟

دوستان این را بدانید، با این شخصیتی که موسوی از خود نشان داد، رئیس جمهور هم که شود، 4 سال دیگر طیف فعلی حامیان وی، بیشتر از الانِ مخالفین وی به او ناسزا خواهند گفت.

نگذارید شانتاژهای تبلیغاتی وسیع، مکرر و بی وقفۀ ستاد موسوی در متهم نمودن طرف مقابلشان به دروغگویی، فریب و ... چشمانتان را بر روی حقایق ببندد.

عزیزان، طوری عمل نکنیم این آیه شریفه قرآن شامل حال ما گردد که می فرماید:

ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم.

خداوند بر قلب، گوش و چشمهایشان مهر زده و پرده ای افکنده است (به طوری که دیگر حقایق را نمی بینند) و برای آنها عذابی سخت خواهد بود.

سوره بقره آیه 7 (154114)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۱:۴۷
اولا صدا و سيما و تمام امكانات در اختيار دولت است و همه با استفاده از آيات و احاديث به بيداري اذهان مي پردازيم من يك سوال از شما دارم مافرض ميكنيم با اين دولت در ظرف يك ماه اين عده دزدها را محاكمه كرديم و همه بيدار شديم بعد چه بكنيم با اين عدم مديريت چرا همه فكرمون به اين چند نفره مگه يه ماشين كه بايد موتور و دنده و ..... داشته باشد ما فقط دزدگير براش قراردهيم
رسالت خبري فراموش نشود ياعلي (154437)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۱۲:۵۰
پس چرا به فریب موسوی تن داده اند ؟ (154305)
 
فرید
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۲۵:۵۱
خانم هاشمی
از این 24 میلیون رای احمدی نژاد 14 میلیونش به خاطر مخالفتش با شماست! (153941)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۸:۰۱
دقیقا درسته
اگر مهندس با درایت شماها رو از خودش می روند امروز جشن می گرفتیم و انقدر رایمون کم نمی شد
کی بی خیال مملکت می شید؟
چقدر بگیرید میروید؟ (154135)
 
عدالت
۱۳۸۸-۰۳-۲۸ ۲۳:۳۱:۵۶
قابل اونهایی که خودشون پشت نقاب پنهان کرده بودند .چی شد تادیروز خاتمی ادانه دهنده دوران سازندگی بود وخانم هاشمی مورد حمایت میرحسین ولی کم کم با هم دشمن شدند البته دور ازذهن وباور نبود چون هرکس به فکر خودش بود اما پایان این شاهنامه خواندنی است .اللهم عجل الولیک الفرج (153942)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۳۳:۳۵
من به شخصه هم تظاهرات آرام این مردم را دیده ام و هم تظاهرات به خشونت کشیده شده را. ولی جمعیت افرادی که تظاهرات آرام از میدان ونک تا تجریش انجام میدادندخیلی خیلی بیشتر از جمعیت افرادی بود که تظاهرات را به اغتشاش میکشیدند . قسمت عظیم تظاهرات در سکوت انجام میشد و خیابان ولیعصر حدفاصل میدان ونک تا میدان تجریش مملو از جمعیت بود.در حدفاصل پارک ساعی و میدان ونک وضعیت به گونه دیگری بود. تعداد خیلی کمی از طرفداران میرحسین با تعدادی از طرفداران احمدی نژاد و لباس شخصی ها درگیر شده بودند و نیروهای انتظامی و یگان ویژه نیز آنها را پراکنده میکردند. آنطور که به نظر میرسید طرفداران احمدی نژاد از میدان ولیعصر به سمت میدان ونک حرکت کرده بودند که بعد از برخورد با تعدادی از طرفداران میرحسین درگیری شده بود. (154026)
 
محمد طهراني
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۱:۰۹
با سلام
مثل اينكه هنوز هواداران موسوی متوجه نشودن كه پشت پرده موسوي دختر هاشمي و خود هاشمي اند كه اين جوري مردم را به آشوب دعوت مي كنند و آقاي موسوي حرف آنها را تكرار مي كند يعني شما ها اين 3 ماه اين را نميدونستيد كه امروز ناراحت شديد كه اين خانوم بين ما چيكار ميكند . جشن دوم خرداد يادتان نمي آيد شما ها بوديد كه براي ايشون دست مي زديد و تشويق مي كرديد حالا مي گيد اين كيه به ما و موسوي چيكار داره! (153977)
 
محمد حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۱:۵۵
سعی نکنید بین این جریان آشوب و خاندان هاشمی تفاوتی قائل شوید. غبارهای دارند کنار می روند و حقایق روشنتر می شوند. اینها را کنار هم بگذارید :

1) هاشمی با گذشت تقریبا یک هفته از مناظره 13 خرداد، و درست چند روز مانده به رای گیری، نامه ای با لحن آمرانه به آقای خامنه ای می نویسد و از ایشان می خواهد که با احمدی نژاد برخورد کند. این نامه می توانست زودتر یا دیرتر نوشته شود. توجه به زمان آن نکات جالبی احتمالی را روشن می کند. در این نامه به شکل تلویحی تهدید به ایجاد ناآرامی های خیابانی انجام می شود.

2) روز قبل از رای گیری خبری جعلی از برخورد آقای خامنه ای با احمدی نژاد منتشر می شود. این خبر در مقیاس وسیع پخش می شود. ولی خبر از سوی دفتر ایشان تکذیب و حتی از بخش های خبری این تکذیبیه پخش می شود.

3) موسوی نامه ای به آقای خامنه ای می نویسد و نگرانی هایش را تشریح می کند.

4) صبح روز رای گیری، عفت مرعشی (همسر آقای هاشمی رفسنجانی) بعد از رای دادن، با لحنی تند، می گوید در صورتی که موسوی رای نیاورد تقلب شده و مردم به خیابانهای می آیند.

5) آقای خاتمی در حالی که حدود 7 ساعت به پایان رای گیری در برخی حوزه ها مانده، خبر از پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات می دهد.

6) خبرهایی از طرف آقایان فرشاد مومنی، جهانگیری، فاتح، عطریانفر در پیروزی قاطع موسوی (قبل از پایان رای گیری) منتشر می شود. خبرها یک حالت موج خبری دارند.

7) ساعت 11 شب (یک ساعت پس از پایان رای گیری در تهران)، موسوی در کنفرانسی خبری مدعی پیروزی در انتخابات می شود.

8) اغتشاشات در روز پس از رای گیری آغاز می شود.

9) قرار هر روز یک تجمع وسیع، علیرغم دیدار موسوی با آقای خامنه ای و تاکید رهبر مبنی بر پیگری کارهای از طرق قانونی از سوی موسوی.

10) حمایت برخی از خاندان هاشمی از تجمعات و تحریک مردم به ادامه تشنج ها.

11) سکوت اکثریت مراجع تقلید (حتی در حد تبریک در رابطه با حضور گسترده مردم در انتخابات) + عدم تبریک به منتخب مردم.

چه نتیجه ای از این گزاره ها می توان گرفت؟ چه کسی پشت این تجمعات است؟ چرا از این تجمعات حمایت می کند؟ (153979)
 
عاطفه
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۳:۲۳
در مورد این خانم فائزه باید بگم باید دستگیرش کنند. به اضافه مهدی هاشمی را.

آقای هاشمی هم وظیفه داره همونطور که خزعلی از پسرش برائت جسته، از فرزندان اغتشاشگرش برائت بجوید.
البته احتمالا اینها چون خودشون خبر دارند پرونده هاشون کثیفه و به هر حال دستگیر میشن، با این کارها قصد دارند که به جای اینکه به عنوان مفسد اقتصادی دستگیر بشن، به عنوان فعال سیاسی دستگیر بشن که باز بیگانگان بتونند این رو چماق کنند و بزنند تو سر نظام!

من به موسوی رای ندادم چون در مناظره ها دیدم که ایشون قدرت بیان و دفاع از مملکت رو نداره و برنامه خاصی هم که ندادند. و حرفهایی می زدند که مستند نبود . مثلا من به عنوان یک دختر 22 ساله می دونستم برخی حرفهاشون دروغ و شایعات اینترنتی هست. توقع می رفت ایشون اوضاع سیاسی کشور دستشون باشه که نبود.
تصمیم داشتم به رضایی رای بدم ولی چون دیدم فضا دو قطبی شده به احمدی نژاد رای دادم. و خوشحالم که به موسوی رای ندادم، چون ایشون نشون داد که اگر چیزی مطابق میلش نباشه بلافاصله گروه های هوادارش رو می کشه به خیابونها و آشوب راه می ندازه! اینطوری نمیشه مملکت اداره کرد. یعنی ایشون از آقای خاتمی هم بی صبرتر هستند. احمدی نژاد این 4 سال همه توهین ها را تحمل کرد و سرش رو انداخت پایین و به کارش رسید.

والله بالله احمدی نژاد واقعا بیشتر رای اورده. حالا اگر هم بعضی افراد نادان تقلبهایی در بعضی جاها کردند ممکنه و نمیشه انتخابات به این وسعت بی تقلب بوده باشه. ولی تا جایی که من در جریانم و خودم از همه می پرسیدم و الان هم می پرسم، مردم همینطور و با همین درصدها رای داده اند!
والله اعلم! (153982)
 
محمد طهراني
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۳:۲۷
با سلام
مثل اينكه هنوز هواداران موسوی متوجه نشودن كه پشت پرده موسوي دختر هاشمي و خود هاشمي اند كه اين جوري مردم را به آشوب دعوت مي كنند و آقاي موسوي حرف آنها را تكرار مي كند يعني شما ها اين 3 ماه اين را نميدونستيد كه امروز ناراحت شديد كه اين خانوم بين ما چيكار ميكند . جشن دوم خرداد يادتان نمي آيد شما ها بوديد كه براي ايشون دست مي زديد و تشويق مي كرديد حالا مي گيد اين كيه به ما و موسوي چيكار داره! (153983)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۰۵:۵۳
خدا پشت و پناه این کشور و رییس جمهور آن احمدی نژاد است.این مملکت با لگد زدن یک مشت دزد و رشوه خور زمین نمی خورد.کشور بحران های بزرگ تری از این رو پشت سر گذاشته و سر بلند بیرون آمده.اللهم عجل ... (153985)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۰:۳۸
رای به احمدی نژاد مخالفت با هاشمی نیست موافقت با اندیشه ای است که می خواهد ریشه فساد را از جا درآورد. به خاطر همین خیلی ها (البته از قشر متمول یا ...) با او مخالفت می کنند.
به رای مردم توهین نکنیم / از دوره نهم عبرت نگرفتیم. (153990)
 
نا شناس
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۶:۳۰
اوباشی که در خیابان ولیعصر دست به اغتشاش زدند از میدان ولیعصر تا میدان ونک آمده بودند و راه رو به مردمی که به خونه می رفتند بسته بودند...چرا حقایق را بر عکس گزارش می کنید ...نیروی انتظامی در میدان ونک تا نیایش حضور آرامی داشت و هیچ مشکلی ایجاد نشد...ضلع جنوبی میدان ونک توسط عده ای که با تجمع کنندگان مشکل داشتند و از میدان ولیعصر آمده بودند بسته شده بود نیروی انتظامی هم اغتشاشگران را خیلی خوب تشخیص داد و آنان را متفرق کرد...سوال من اینجاست که آیا لازم بود حامیان ... تا میدان ونک( و نه تا هیچ جای دیگر) راهپیمایی کنند؟ آیا این کار تحریک آمیز نبود؟ (154001)
 
محمد مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۷:۰۸
حالاباز بگین احمدی نژاد بد کاری کرد که یه چیزایی(تازه یه چیزایی)در مورد اینا گفت (154002)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۸:۱۱
من به آقای موسوی رای ندادم ولی ایشان برایم بسیار مورد احترام بودند (حاقل تا قبل این ماجراهای تهران)

اما از شب اول این اتفاقات به این خانواده مشکوک بودم و حس ششم میگفت برخی گفته ها و ابهامات انتخاباتی آقای موسوی هم حرف ایشان نبوده و از جای دیگری سرچشمه گرفته و حالا بیشتر مطمئن شدم...

بسیار سیاست مدار هستند، اول از کیسه آبروی آقای موسوی خرج کردند و ایشان را که اعتبار بسیار بیشتری از خودشان داشت را برای حفظ منافع مالی شخصی خودشان، جلو فرستادند و همه چیز هم به نام ایشان تمام شد و حالا ...

همانطور که دوستی در بالا گفت همه اینها به خاطر آن است که کسی فکر بررسی مفاسد اقتصادی را هم به ذهن خود راه ندهد.

بیخیال !
اللهم عجل لولیک الفرج (154004)
 
ايراني وطن پرست
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۸:۲۰
تمام حركات و تكاپوي خانواده هاشمي براي اسرار به تقلب در آرا مهر تأييدي هست بر حرفهاي احمدي ن‍ژاد اين خاندان از اين مي ترسند كه پتشون بيشتر از ايني كه هست رو آب بيفته آهاي هاشمي يار هميشگي امام و شهيد بهشتي چرا به جاي اينكه خودتو تو هفتا سوراخ قايم كردي و نوچه هاتو انداختي جلو اگه حق با تو دفاع نمي كني؟ (154005)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۹:۴۵
به نظر من که حتی خود آقای موسوی هم تحت تاثیر افکار این خاندان به علاوه جبهه مشارکتی ها و مجاهدین و غیره قرار گرفته و گرنه آخر شب رای گیری با اون قاطعیت نمیومد همچون کاری بکنه.

تو خونه ما از وقتی که عقلم یکم به سیاست و این چیزا کشید اگه صحبتی از موسوی می شد به نیکی ازش یاد میشد. و تا قبل انتخابات هم ذهنیت خوبی از ایشون داشتم. ولی وقتی مشارکتی ها و مجاهدینی ها و کارگزارانی ها پشت ایشون قرار گرفتند هر آدم نالایق دیگه ای هم اگه مقابل ایشون در رقابت انتخاباتی قرار می گرفت، به طرف مقابل ایشون رای می دادم.

اما در حال حاضر بعد انتخابات با توجه به حوادث پیش اومده شدیدآ نظرم نسبت به خود ایشون هم برگشته و در صورت عدم پذیرش نظر شورای نگهبان که دیگه به طور جد از افرادی خواهم بود که مقابل ایشان خواهم ایستاد تا هر جا که بخواد بکشه.

متاسفانه ایشان با برخورد نامناسب خود هم باعث ایجاد التهاب و نگرانی در داخل جامعه شدند هم رای 40 میلیونی که سرمایه بزرگی بود در اختیار دولت برای دفاع از منافع ملت در منازعات بین المللی اون هم در این برهه حساس که قراره با آمریکا سر مسائل هسته ای مذاکره داشته باشیم به آتش داد رفت. این بود دغدغه ایشون برای حفظ منافع نظام؟ (154007)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۰:۲۹
همه چیز فردا در نماز جمعه مشخص میشه ! (154009)
 
به رنگ سبز
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۲:۰۳
ببینید قدرت چه ها که نمی کنه
وقتی هم از دستش می دی برات دردناکه
بالاخره به خانم فائزه هاشمی هم باید حق داد !
حقشو خوردن من هم بودم همین کار رو می کردم! (154014)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۶:۵۵
آفرین بر این شیرزن (154022)
 
مهدی غ
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۰:۳۵:۲۵
اگر این ها فکر می کنند مردم حامی موسوی به خاطر خانواده ایشان در خیابان ها راهپیمایی می کنند سخت در اشتباهند. این مکر خداست که ایشان دارند از موسوی حمایت کنند ولی در آخر همین مکر الهی بر تمام سیاست بازی های کنونی پیروز خواهد بود. امیدوارم مسئولین این را درک کنند. (154030)
 
روشنايي
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۰۱:۲۵
متاسفانه اقاي هاشمي با كوله باري ازمبارزه خستگي ناپذير در راه انقلاب در اواخر عمر خوداثرات نبود خود در منزل وعدم تربيت فرزندان صالح را به عينه مي بيند
اين خانم واقعا شخصيت جالبي دارداز پدرش خودش را بيشتر صاحب انقلاب مي داند روزنامه نحسي بنام زن هم راه انداخته بود وكلي به مقدسات توهين كرد لكن با ماله كشي باباش موضوع فيصله پيدا كرداما مي خوام بگم خانوم جون اونوقتي كه امثال ما توكانال ماهي شلمچه از سرما يخ ميزديم اقا مهدي و ياسر يا محسن خان تو بلژيك وسويس ...در حال كسب مدارج علمي بودندحالا صاحب همه چيز شدند منزل بابا يا برادران شما كجاست اصلا مي دانيدجنوب شهر كجاست خونه اقا محسن توشهرك غرب قيمتش اندازه صد تا خونه تو جنوب شهره بعد تو اومدي در باره مردم حرف مي زني (154049)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۰۹:۴۳
کاش لینک دانلود فیلم رو هم میذاشتین. متاسفانه برای من باز نشد. اگرچه از خبرگزاری فارس دانلودش کرده بودم. گفتم، شاید دیگران هم همین مشکل رو داشته باشن. موفق باشید. (154056)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۱۳:۱۷
پس چه شد این دستگیری سران آشوب و ناامنی؟
آیا خسارات مادی مردم نباید از اموال این قبیل افراد پرداخت شود؟
این فرد چرا باید آبروی آقاب موسوی و ملت ایران را ببرد و شب هم در پرقو خانه اش در آرامش بخوابد؟ (154059)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۱۷:۰۸
دشمنی شما با خانواده هاشمی دلیلی بر تقلب در انتخابات نمی شود لطفا مهمترین قضیه برگرداندن رای مردم است و اختلافات شما با دیگران کمکی به این قضیه نمیکند3 (154064)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۲۴:۲۳
اگه یک بار فقط یک بار موسوی از هاشمی ها حالا فرقی نمیکنه پدر پسرا یا دخترا انتقاد کرد من حاضرم قبول کنم که صداقت داره و مهره هاشمی ها نیست ایکاش یه حداقلی طرفدارای موسوی به این نکات دقت می کردن این باعث میشد تا خون و ابروی اونا وسیله 4 روز بیشتر در قدرت و ثروت بودن فلان اقا زاده نشه .... (154071)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۲۸:۰۸
برای آن ها که چشمشان را به صحیفه نور بسته اند:
هر عقل منصفی با مطالعه تاریخ انقلاب می فهمد که موسوی و هاشمی دست پروردگان امامند.
اتفاقا کروبی هم همین را گفت.
موسوی بزرگتر از آن است که وامدار هاشمی باشد.
متن نامه رجایی به بنی صدر را بخوانید که چگونه بر وزارت خارجه شدن میرحسین اصرار می کند. (154074)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۴:۲۷:۳۴
براي آنها كه چشمشان را بر صحيفه نور بسته‌اند:
\"شرط حال فعلي افراد است\". (154235)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۲۱:۳۰
دوست عزیز خودت را گول می زنی یا مردم را حتی اگر موسوی بزرگتر از هاشمی باشد که نیست الان مهره ی دست وی است هم پیش از انتخابات از خوان نعمت هاشمی بهره می برد و ستادش را آنان می گرداندند هم الان موسوی اولین شکایتش در خصوص هاشمی است .... خدایا کمی منطق و عقل را به این دوستان متعصبی که موسوی و سابقه ی وی را دقیق نمی دانند عطا بفرما (154309)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۳۱:۵۱
خجالت داره. همه شما روز قیامت باید جواب آیت الله هاشمی رو بدید که هرچی دلتون میخواد بهشون میگید اسم خودتون هم گذاشتید مسلمون. خوبه بدونید که رئیس قوه قضائیه مرجع رسیدگی هست که رسیدگه هم کرده و حکم برائت آیت الله هاشمی رو داده. شما با تهمت های دروغتون رهبر رو میبرید زیر سوال که چطور با وجود ادعاهای کذب شماها ایت الله هاشمی رو رئیس مجمع قرار دادند. برید از این همه تهمت زدن توبه کنید. حضرت علی هم وقتی به شهادت رسیدند مردم گفتند مگه علی (ع) هم نماز می خوانده....
نظر من روبگذارید رو سایتتون. مثل صدا و سیما از نظر مخالف نترسید. انگار آقای موسوی لاله که اینقدر آدم میارند راجعبش حرف بزنند اما حاظر نیستند 10 دقیقیه به خودش وقت حرف زدن بدند! (154079)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۴:۲۵:۱۴
جهت اطلاع بد نيست بدانيد كه همان رئيس قوه قضاييه‌اي كه شما مي‌فرماييد در جواب نامه آقاي هاشمي گفته كه سخن من مربوط به ده سال پيش مي‌شود و براي امروز قابل استناد نيست. (154233)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۲۲:۵۳
همان رئیس قوه قضائیه اظهار داشت نظر وی مربوط به ده سال پیش بوده و الان دیگر معتبر نیست در ثانی خانواده ی ایشان چی فائزه و مهدی از چه راهی دارند زندگی می کنند نکند استات اویل هم اصلا رخ نداده است (154310)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۱۹:۵۸
از شما چند سوال دارم.چرا اقای هاشمی از همون اول پایه را بر خصومت با این دولت قرار داد؟ و تا توانست این دولت را شانتاژ کرد؟ لااقل در بین خارجی ها وحدت را حفظ می کرد وبرای ملک عبدالله نامه نمی نوشت؟ چرا در نماز جمعه پارسال که احمدی نژاد به سازمان ملل رفته بود ایشان به روز ناشنوایان توجه داشتند اما هیچ حرفی از سفر رییس جمهور نزدند؟به قول مولا علی اول حق را بشناس و بعد صاحبانش را (154452)
 
هموطن
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۳۹:۵۰
مشکل این است که عده ای در شمال تهران و شمیران و نیاوران فکر می کنند همه ایران همان محدوده چند کیلومتری آنهاست. شما را به خدا از از این لاک خود بیرون بیایید وببینید در ایران چه خبر است.
تا قبل از رای گیری من شاهد بودم که مردم از هر دسته و گروه برای پیروزی احمدی نژاد نذر می کردند و روزه می گرفتند و غیره..
حالا می دانید مردم دارند چکار می کنند؟
برای زمینگیر شدن و نابودی مسببان این آشوب که همه به نام می شناسندشان نذر می کنند. شخصا کسی را می شناسم که نذر کرده اگر دو تن از مسببان اصلی این جریان به وضعی افتادند که زبانشان برای گفتن و دستشان برای نوشتن از کار بیفتد برای هر کدام یک گوسفند قربانی کند. بهتر است قبل از آنکه دیر شود مسببان این همه خسارت مالی و جانی تن به قانون دهند و توبه کنند شاید که خدا و ملت گناهان آنان را ببخشند (154090)
 
رویا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۱:۵۹:۲۳
کاش تمامی عوامل محاکمه بشن ! واقعا جای سواله چرا نیروی انتظامی اجازه اغتشاش میده ایا نمی تونه چندتا نفوذی اونجا بذاره و این اوباش رو بدون هر گونه در گیری دستگیر کنه!
در مورد این اقایان هم شاید اغراق نباشه بگیم که یکی از عوامل اساسی این اشوبها همین دوتا هستند . و هاشمی هم نباید موضع بگیرد مگر جز این است که امام میگفت اگر این احمد خطایی کند خودم اونو محاکمه میکنم (154117)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۰:۵۵
همه جای دنیا همین بوده
وقتی مافیای قدرت و ثروت به احتضار می افته، از پشت پرده بیرون میاد و نعره می کشه
اینجا هم از کنگو و کامبوج و جاهای دیگه جدا نیست (154122)
 
ش
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۰۶:۵۵
اگه میشه این فیلم رو برای دانلود بذارید چون من هرکاری میکنم نمیتونم ببینم (154131)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۱۱:۵۶
برادارن در اینکه اتهاماتی متوجه برخی از فرزندان هاشمی می باشد شکی نیست و همچنین همه میدانند که جنس موسوی با هاشمی فرق دارد ولی این فیلم گزینشی که توسط خبرگزاری وابسته با کانونهای قدرت و صدا و سیما با جهت گیری خاصی تهیه شده است چیزی را ثابت نمی کند اولا صحبتهای فائزه هاشمی به هیچ عنوان در این فیلم مفهوم نیست . ثانیا هیچ ارتباطی بین راهپیمای ارام معترضین به نتیجه انتخابات و صحنه های ساختگی خسارت به اموال عمومی وجود ندارد. خوب دقت کنید ابتدا گزارش گزارشگر اعلام میکند راهپیمای ارام و...
چرا شما در دام عقده گشای جریاناتی که از هاشمی میخواهند انتقام بگیرند افتاد ه اید ظاهر اکثر کسانی که اظهار نظر کرده اند موفق به دیدن فیلم نشده اند. انصاف داشته باشید اگر دین ندارید ازاده باشید.
میدانم این پیام هم انقدر در انظار بازبینی و انتشار میماند که دیگر اثر خود را از دست داده است. (154144)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۲۴:۳۰
دوست عزیز تابستان شده و برها آب شده سر خودتان را از زیر برف بیرون بیاورید (154314)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۲:۲۴:۲۷
من نتونستم فيلم را ببينم.آيا امكان دارد متن مطلب را نوشتاري در سايت بگذاريد (154159)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۲۸:۵۶
باسلام بخشی ازجنجالهای این روزها ترس از کوتاه شدن دست برخی ازافرادازدرآمدهای میلیاردی ازاموال بیت المال است ازجمله ---.ایشان باید پاسخ بدهد چگونه توانسته درمونترال کانادا --- آن باشد.
اما توصیه من به آقای هاشمی برای تداوم حیات سیاسی راه خودرااز راه فرزندانش جدا کند همانطور که آقای گیلانی اینکاررا کرد (154086)
 
سمين
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۳۱:۱۸
من به عنوان يك طرفدار آقايان خاتمي و موسوي بايد عرض كنم اين خانم با اجازه چه كسي ميان در جمع اصلاح طلبان صحبت مي كنن؟ هر چي هزينه اصلاحات داده به خاطر پدر اين خانمه. خانداني كه هيچ چيزي جز منافع خدشون واسشون مهم نيست. واسه همينه كه نه مشخص شده تا الان رابطشون با اصلاح طلابان و اصول گرايان چه جوريه و نه با رهبري. اصلاحات نيازي به شما ها نداره. دست از سر موسوي هم برداريد... (154203)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۳۹:۵۲
اين ديگه چه لينكيه كه شما دادين! نه نمايش داده مي‌شه، نه دانلود ميشه. هيچي به هيچي. اگر دسترسي به دانلود سرعت بالا نداشتم فكر مي‌كردم عيب از اينترنت من است! (154208)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۳:۴۶:۳۶
ای بابا . روز اول هر چی داد زدیم گفتیم بابا این بنده خدا موسوی رو یه عده معلوم الحال دوره کردند و تحریکش میکنند که از طریق اون به منافع خودشون برسند، همه گفتن ای وای نگو، این چه حرفیه. خدا وکیلی چند نفر از اینهایی که الان شدند هوادار سینه چاک موسوی(منظورم از اطرافیان ایشون هست نه مردم عادی) دلشون واسه مردم یا حتی خود موسوی میسوزه؟ چه زمانی اینها برای منافع مردم حاضر شدند اینگونه جان بر کف در صحنه حاضر شوند و از جان و مال و امنیت و آبروی خودشان برای مردم مایه گذاشتند؟ یک نگاهی به کسانیکه الان اطراف مهندس موسوی رو پر کردند (به گونه ای که موسوی حتی نمیتواند افق دیدش را گسترش دهد و دورتر را ببیند) بیاندازید. عمدتا کسانی هستند که به خاطر منافع خودشان از هیچ گونه غوغا سالاری و جوسازی به هیچ وجه پرهیز نکرده اند . این را من نمیگویم. یک نگاه گذرا به عملکرد سالیان قبلشان به وضوح همه چیز را روشن میکند. کسانیکه برای رد صلاحیت یک کاندید مجلس ، انواع اعتصاب و تحصن را راه می انداختند، چرا یکبار برای منافع مردم این کار را نکردند؟
دلم میسوزد برای مهندس موسوی. من و خیلی ها مثل من با او هیچ مشکلی نداشتیم. ولی از اینکه میدیدیم کسانی او رااحاطه کرده اند که هشت سال به بهانه اصلاحات، بزرگترین ضربه ها را به کشور و حتی شخص محترم سید محمد خاتمی و اصلاحات وارد آوردند ، ناراحت میشدیم.
دوستان ، گذر زمان همه چیز را روشن کرده و زین پس هم خواهد کرد. آن روزی که سعید حجاریان بدست سعید عسگر ترور شد یادتان هست؟ یادتان هست آن روزها همین تندروها چقدر همه را زیر سوال بردند که اینها گروه فشارند و اله هستند و بله هستند و ... حالا چه شده که این آقای عسگر که پدرش مسئول ستاد تبلیغات آقای خاتمی در شهر ری بود و در دوران دولت آقا خاتمی ریاست سازمان آموزش و پرورش شهر ری را به عهده داشت، و به عنوان عامل جناح رقیب جهت ضربه زدن به خاتمی معرفی شد، حالا به همراه سعید حجاریان و بازجویی که از سعید عسگر در وزارت اطلاعات وقت، باز جویی میکرد ، از فعالان ستاد مهندس موسوی هستند؟ اینها مسائلی نیست که بتوان به راحتی از کنرشان گذشت. حتما میدانید که سعید حجاریان، به عنوان تئورسین و طراح جنگهای روانی در ستاد مهندس موسوی فعالیت میکند.
خانم فائزه هاشمی هم که در هزینه های تبلیغاتی برای مهندس عزیزمان کم نگذاشته اند. آنهمه مانتو برای گروه دختران فیروزه ای که یادمان نرفته. در حدود دویست هزار مانتو. به راستی چرا اینهمه هزینه کردند خانواده هاشمی برای موسوی ؟ ضرورتی ندارد که از هزینه ها و اقدامات صورت پذیرفته توسط مهدی هاشمی بخواهم بگویم. چون اظهر من الشمس است.
ما از اینکونه اقدامات تندروها در تعجبیم. مگر قرار است موسوی برای آنها چه کند که اینگونه برای موسوی از جان و دل( بخوانید از مال و اموال) مایه میگذراند؟
ای کاش مهندس موسوی زورتر راه خود را از اینگونه افراد جدا میکرد و به آغوش دلسوزان و انسانهای معتدل باز می گشت. ولی افسوس او را وارد بازی خود کردند و گویا چنان به او القاء کرده اند که خود او نیز حواشی اطراف خود را نمیبیند.

امیدورام چاپ کنید و نهراسید. (154213)
 
ح
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۶:۳۳:۱۵
باسلام امام جملات زیادی درمورد نقش مهم اقای هاشمی فرموده حالا به خاطر یه تندرو به ایشان پشت نکنید (154276)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۷:۵۹:۴۸
لطفا لینک دانلودش هم بذارید چون با این اینترنت قابل دیدن نیست
ممنون
یا علی (154301)
 
زهزا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۸:۱۸:۰۶
اگر ما اين حرفها را ميزديم معلوم نبود الان كجا بوديم ولي اين خانم هر كاري كه دلش خواسته است در اين بك هفته انجام داده و كسي هم كاري به او ندارد .اقاي موسوي شما اينجوري ميخواستي رييس جمهور شوي. و به اين راحتي به شعور مردمي كه 40 ميليون راي داده اند بي احترامي ميكنيد ما تا اخر ايستادهايم واز رايمان دفاع خواهيم كرد. و از رييس جمهور مان آقاي احمدي نژاد حمايت خواهيم كرد. (154306)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۱۴:۲۶
مردم نهايت تنقر از هاشمي و موسوي را پيدا كرده اند. بايد با قاطعيت با آنها و همراهيان قاونون گريز برخورد شود. (154334)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۰۹:۵۰:۴۶
بنظر من عوامل خارجی 30 سال خواستند که در این مملکت آشوب درست کنند و جز موارد اندکی نتوانستند . این کار شریک دزد و رفیق قافله است .
توی یکی از سایت ها نوشته بود که آشوب گر ها قبل از آشوب شیشه مصرف کرده بودند و من براشون نوشتم نه ! بنزین مصرف کرده بودند از همان بنزینی که بابای فائزه خانم سفارش داده بودند... (154363)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۰۱:۱۰
از ذیذگاه موسوی وحامیانش
دموکراسی=من باید رئیس جمهور باشم در غیر اینصورت در رای گیری تقلب شده
دروغ= هر انچه من باوردارم راست است حتی اکر همه بگویند نه دروغهای شاخدارمن راست است راست های شما دروغ است
قانونگرایی= تا قبل از انتخابات شعارش میدم بعد راه قانون وشورای نگهبان را بلد نیستم راهپیمای بدون مجوز قانونی است
میزان در انتخابات=میزان را انچه میرحسین میگوید نه ملت
احساس خطر کردن=1-اغتشاشات اخیر....... نه 2-18تیر............نه 3-توهین به دین مراجع و... در زمان رئیاست جمهوری خاتمی....... نه 4-احمدی نژآد رئیس جمهور میشه . بله
انتخابات ازاد= مردم هرچه نوشتند احمدی نژاد باید خونده شود موسوی وگرنه ... (154371)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۰۲:۰۰
مردم باید ازادانه رای بدهن ولی باید فقط به موسوی رای بدهن (154372)
 
بستنی زاده
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۰۶:۰۱
چرا هاشمی ها جواب نمیدهند اینها یا پول ندارند یا دارند
اگر پولدارندبه احمدی نژاد رمز پولدار شدن را یا بدهند تا احمدی نژاد به مردم یاد بده تا مردم را گداپرو با نیاره
به نظرخاندان هاشمی بخیل نیاشند رمز پولدارشدن سریع را به مردم یاد بدهند تا احمدی نژاد مردم را گداپرو بارنیاره (154375)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۱۲:۰۱
اميدوارم آقاي موسوي حسابش را با خانواده آقاي هاشمي و حزب كارگزاران جدا نگه دارد چون در غير اينصورت حاميان مردمي خود را از دست خواهد داد. (154383)
 
عاشقان........عاشقان.....عاشقان
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۱۷:۰۳
مگه احمدی نزاد چی کرده که همه علیه او جبهه گرفته اند...او فقط اسامی چند مفسد را همانطور که بارها گفته بود اعلام کرد...از جمله بت بزرگ رفسنجانی و خانواده اش......راستی جمهوری اسلامی که با مفسدان اسلامی نیست فقط جمهوری خالی یست... کسی که ادعای حکومت علی را دارد باید چنیین باشدو مفسدان را معرفی کند....احمدی نزاد با کارش خواست این جمهوری ....اسلامی بماند...پس درود بر احمدی نزاد و رای بیست چهار میلیونی او........عاشقان (154388)
 
سایه بان
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۱۷:۵۴
چرا کسی جلوی این خواهر و برادرو نمیگیره؟
مگر یکی از اصول انقلاب اسلامی عدالت نبود؟
آیا از قدرت اینها میترسند؟!
همه در نظام اسلامی برای اجرای قانون مساوی نیستند آیا؟
اگر یک فرد دیگه این اغتشاشاتو ایجاد میکرد آیا انقدر میدان داده میشد؟
این نظام راحت به دست نیامده که به خاطر محترم شمردن آقای هاشمی و رعایت حال ایشون آبروشو گرو بذاره!
واقعا جای تاسفه! (154390)
 
دوستدار موسوی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۰:۳۰:۳۹
آقای موسوی متاسفم که همچین کسایی از شما حمایت میکنن اشتباه کردم که بهتون رای دادم...اشتباه محض!.... (154402)
 
سیامک
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۸:۱۸
سلام
با کمی دقت متوجه میشوید که چرا خانواده هاشمی از مهدس اینطور حمایت میکند و این همه پول خرج کرده است و میکند. وباز هم اینهمه حمایت روانی از مهندس موسوی چه علتی دارد.
به خاطر رضای خدا؟ نه!
به عنوان خمس و زکات اموالشان؟ نه!
به خاطر دلسوزی برای مردم؟ نه!
به خاطر چشم و ابروی قشنگ مهندس موسوی؟ نه!
...
...
مهندس موسوی چطور باید جوابگوی این همه لطف خانواده هاشمی باشد؟
از آنها یک تشکر خشک و خالی میکند؟
برای سلامتی آنان دعا میکند؟
نه! نه! نه!
این چند صد میلیارد تومان باید برگشت داده شود.
ولی چطور!

مهندس موسوی همچنین توان مالی دارد؟
من بعید میدانم.. شما چطور؟

به فیلم های تبلیغاتی مهندس موسوی دقت کرده بودید؟ نظرات مهندس موسوی را راجع به سازمان خصوصی سازی به یاد دارید؟
مهندس موسوی در فیلم های تبلیغاتی می گفت: \"... سازمان خصوصی سازی باید زیر نظر مستقیم شخص رییس جمهور اداره شود\"

از این به بعد \" بدون شرح\" است.

بنده قصد تهمت زدن ندارم. ولی به هیچ نتیجه منطقی غیر از آنکه احتمالا شما هم خواهید رسید، نرسیدم! (154440)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۸:۵۲
وقتی پدرش هنگام نامه نگاری به رهبر(( سلام)) نمی کند به خدا دخترش خیلی با تربیت است (154441)
 
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۱۸:۰۵
جالب است
اين همه مدت فاطي رجبي هرچي خواست گفت كسي ابراز انزجار نكرد
بوي گند دروغ و تملق گويي شما دنيا را آزرده است (154450)
 
مغاز دار
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۲۴:۴۸
مثل سگ پشیمانم که به موسوی رای دادم موسوی عوسک هاشمی شده اقای موسوی بس است هر روز راهپیمایی بابا مردم کار زندگی دارند
موسوی وضعش خوب است یک عده مثل خودش دورش است کاسبی ما را خراب کردهنمی توانیم مغازه را باز کنیم (154458)
 
هدي
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۲۵:۳۲
با سلام
از سايت محترمتون ممنونم
خواهشمندم به جاي پرداختن به سخراني به ظاهر تحريك آميز برخي از جمله خانم هاشمي كه به گوش تعداد بسيار معدودي از مردم مي رسد به سخنراني هاي رسمي تحريك آميز برخي آقايان مسولين كه از تريبون بيت المال و به دروغ در سطح وسيعي از جامعه پخش مي شود بپردازيد.
ايشان حداقل كه از خانم فاطمه رجبي مودب تر و محترم تر هستند و دروغ پراكني و جانبداري كوركورانه نمي كنند. (154460)
 
فریبا
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۱:۲۶:۴۰
آقا موسوی با شعارهاش ما را فریب داد با شعار های او گول خوردیم بهش رای دادیم ایشان کجا قانون را قبول دارد هر روز بدون مجوز راهپیمایی میکند (154463)
 
میر حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۸:۲۹:۳۴
خدا از تمام این اغتشاش گرا نگذره از فایزه تا موسوی (154674)
 
reporter
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۸:۴۲:۱۸
من عکس دیشب جلوی پارلمان را فرستادم که شمع دستشان گرفته بودند و اعتراض به حکومت ایران ای کارها آبروی ایران را می برد چرا نمی روند جلوی پارلمان کا نادا جشن پیروزی دکتر احمدی نژاد را بگیرند ؟ این افراد که شمع بدست آمده بودند چه بسا اعضای خانواده کارمندان سفات ایران در آتاوا بودم این بابائی که این مراسم را راه انداخت با سفارت رفت و آمد داره ..وزارت اصلاعات ما در خواب تشریف دارند (154692)
 
مصطفی تهرانی
۱۳۸۸-۰۳-۲۹ ۱۸:۴۷:۰۹
بقول ترک زبانها حله یانا جاخلار هاراسیدی . اینا میدونن که چی رو ازدست دادن واسه همون هرچقدر از بچه های مردم هم بکشتن بدن براشون ارزش داره ولی این مردم وکشورهم خدایی دارند بلاخره روزی آیه ومکرو ومکرالله والله خیرالما کرین تحقق یافت کافی است فائزه خانم ودوستاش بدونن که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست عرض خودمیبری وزحمت مامیداری این مثال وروزنامه جمهوری درزمان عملیات مرصاد تیتر اول کرده بود !1 (154702)
 
سید روح الله حسینی
۱۳۸۸-۰۳-۳۱ ۰۱:۱۵:۰۱
با سلام به همگی
بچه ها من نمی تونم فیلم رو دانلود کنم کسی هست کمک کنه؟ (156620)
 
غلام
۱۳۸۸-۰۴-۰۲ ۱۳:۳۹:۵۳
به این آدرس مراجعه کن
http://www.youtube.com/watch?v=UrtZ0iGiuK4 (160468)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۰:۳۷:۳۶
سلام علیکم:
نمی دانم ،آقایان x دشت لوئین را چگونه تصرف می کنند ،ما هرچه سعی کردیم فقط چند متر از این زمین ها بخریم ،دم آقایان در آن جا حضور داشت .جدیدا نیز تپه آثار باستانی در زمین یکی از این ها قراردارد ،چند روز دیگر اثری از آن باقی نمی ماند.
در لباس ..... هر بلایی سر این ملّت در می آورند کسی به آن ها ایراد نمی گیرد.
به امید روزی که نسل انها از روی کره زمین محو شود.
آقای موسوی هر کانال ماهواره را بزنی از شما حمایت می کند جای تعجب نیست ؟کانال هایی که در زمان گذشته از صدام حمایت می کردند. (164170)
 
علی
۱۳۸۸-۰۵-۱۳ ۲۳:۱۹:۳۲
دروووووووووووووووووووووود بر رفسنجانی (203272)
 
حامد
۱۳۸۹-۰۲-۲۵ ۱۸:۴۷:۲۷
این کارها باعث نمیشه آبروری مهندس موسوی بره چون شهید دیالمه چهره واقعی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد گفت ولی کسی نشنید وکسی تحقیق نکرد.بخون باور نکردی دنبال این جمله بگرد:



اینها قسمتی از سخنرانی شهید عبدالحمید دیالمه است، یک هفته قبل از انفجار هفتم تیر که به شهادت او و عمده همفکرانش در حزب جمهوری منجر شد

همین الآن هم هزاران نفر داد می زنند ولی به دلیل اینکه معروف نیستند کسی حرفشان را گوش نمی کند
زمان بنی صدر هم ما می گفتیم ولی کسی حرفمان را گوش نمی کرد...


همانطور که آن زمان افرادی با شیوه فکری ما مخالف بودند و همه می‌گفتند که این مطالب را نباید بگویی، معتقد بودم که درست است و گفتم و مراحل بعدش را هم ادامه دادم...


همین الآن افرادی برای بعضی وزارتخانه ها کاندیدا هستند که به اعتقاد من خط فکریشان درست نیست ولی متاسفانه نمی‌توانم کاری کنم.


فقط می‌توانم به اندازه یک رای مخالف به آنها بدهم، کار دیگری نمی‌توانم بکنم.



یکی از نمونه هایش را که می‌توانم به شما بگویم و آن هم آقای موسوی است، سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی.


اعتقادم بر این است که خط فکری او، خط فکری جنبش مسلمانان مبارز و پیمان است.


البته نمی خواهم بگویم عضو آن سازمان است ولی خط فکریش همان است و اگر رجوع کنید به روزنامه می‌بینید که در خیلی از جاها این خط مشی را طی می کند.


این ها را من از دید حزب نمی بینم... مکرر در جلسات حزب گفتم و ضبط هم شده و اگر نوارش را از بین نبرده باشند، دارند.


موضع‌گیری‌های روزنامه در بعضی از موارد، کم و بیش موضع‌گیری‌های روزنامه امت (منظور روزنامه دکترپیمان) است.


به عنوان مثال برای مصدق مطلب چاپ می‌کند اما حتی یک خط، خوب دقت کنید، حتی یک خط در مورد آیت الله کاشانی نمی‌نویسد.


بروید روزنامه‌های آن زمان را ببینید.


اگر شما یک خط در روزنامه، قبل از سالگرد آیت الله کاشانی، بعد از سالگرد آیت الله کاشانی از این روزنامه آوردید من اسمم را عوض می‌کنم.


بعد از اینکه آقای فلسفی در نماز جمعه علیه مصدق صحبت کرد، مقاله علیه آقای فلسفی را کدام روزنامه نوشت؟ روزنامه جمهوری اسلامی با عنوان خیابان مصدق.


سرمقاله‌ای نوشت به اسم خیابان مصدق و شدیداً آن را کوبید به این بهانه که این‌ها اختلاف انگیز است.


یک شب که من در حزب صحبت کردم و این موارد را گفتم، بعد از من آقای موسوی آمد از خودش دفاع کند.


گفت ما اینها را نمی پذیریم به دلیل اینکه ما نمی‌خواهیم شیوه‌های آناکرونیستیکی را در ایران دوباره ایجاد کنیم.


البته لفظ را اشتباه به کار می برد، ولی من آن برداشتی را که او از این لغت داشت حالا می‌گویم والا معنایش این نیست.


برداشتش این بود که شیوه‌های آناکرونیستیکی یعنی این‌که ما یک چیزی را که در تاریخ اتفاق افتاده مجدداً بیاییم تطبیق کنیم بر تاریخ فعلی.


مثلا اگر یک کاشانی و مصدقی آن زمان بوده، حالا بیاییم الآن هم یک کاشانی و مصدق طراحی کنیم.


برداشتش از این لغت این بود.


اخیراً که امام در مورد مصدق این صحبت‌ها را کرد و گفت که او هم مسلم نبود و اینها تفاله‌های او هستند و حتی امام در صحبت دیروزش می‌گوید اینها مثل مصدق می‌خواهند رفراندم انجام دهند و این اندازه مصدق را می‌کوبد و آن تجلیل را از آیت الله کاشانی می کند، برای آقای موسوی پیغام فرستادم که برخلاف آن دیدی که شما داشتید، امام هم مثل اینکه آناکرونیستیکی فکر می کند.


البته ایشان سابقه‌های قبلی هم در گروه‌های منفی داشته است. از جمله بودنش در گروه نخشب به همراه پیمان و سامی و او همه در گروه نخشب بودند، بعد از آنجا جدا شدند، پیمان گروه جنبش مسلمانان مبارز را درست کرد، سامی گروه جاما را درست کرد و ایشان هم به ظاهر می گوید که من مستقل هستم، ولی در واقع همان شیوه فکری را دارد و به اعتقاد من دقیقا در داخل روزنامه هم همین شیوه فکری را اعمال کرده است...


علاوه بر موضعگیری ایشان من موضعگیری خانمش را هم نمی پسندم.


نظر من نیست نظر اسلام است. یک مشت مزخرفاتی را بهم بافته به اسم اسلام... او هم زیاد سابقه مسلمانی ندارد اما حالا چطور شد که مفسر قرآن شد معلوم نیست.


هر کسی در عرض یک سال مفسر قرآن می شود، مخصوصاً اینکه در جاهای مختلف هم به عنوان متفکر اسلامی با او مصاحبه می‌کنند!


در تلویزین می‌آید در مورد مسائل زن بحث می کند.


الآن با این شخصیت‌ها چه می شود کرد؟
وقتی الان برنامه این است که آقای موسوی بشود وزیر امور خارجه، من چه بگویم؟
هرچه هم داد بزنم صدایم به جایی نمی رسد.
مجبورم فقط یک رای مخالف بدهم (312864)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.