توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47926
اعترافات منافقین بازداشت شده در آشوب‌ها
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۰۴
 2 تن از منافقين بازداشت شده در اغتشاشات اخير به ارتباط مستقيم خود با گروهك تروريستي منافقين اعتراف كردند.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، 2 تن از منافقين بازداشت شده در اغتشاشات اخير تهران پس از اعتراف به ارتباط مستقيم با گروهك تروريستي منافقين اظهار داشتند كه اين گروهك تروريستي آنان را براي آشوب و اغتشاش پس از برگزاري انتخابات در ايران آماده كرده بودند.
يكي از اين منافقين بازداشت شده در اعتراف خود اظهار داشت: من 3 ماه در مقر اشرف ـ مقر گروهك منافقين در عراق ـ بودم و در آنجا آموزش‌هايي مانند استفاده از سلاح، آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پايگاه‌ها را ديدم.
يكي ديگر از اين منافقين نيز در اظهارات خود با اشاره به ارتباط مستقيم با گروهك منافقين در انگليس گفت: فردي بنام زهره مداوم از لندن با من تماس مي‌گرفت و پيگيري مسائلي همچون آتش زدن مراكز دولتي و جنگ مسلحانه را از من جويا مي‌شد كه من نيز آن را انجام مي‌دادم.
اعضاي بازداشت شده گروهك منافقين در اغتشاشات اخير اطلاعات وسيعي بيان كردند كه پشت پرده و جزئيات بسياري از طراحي‌هاي آشوب‌هاي اخير را مشخص مي‌كند و در آينده نزديك به اطلاع عموم خواهد رسيد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.