توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47956
اظهارات عسگر اولادی خطاب به موسوی
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۶
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري خطاب به ميرحسين موسوي گفت: ما از روي علاقمندي به شما متذكر مي‌شويم، سرنوشت بني‌صدر و منافقين را براي شما نمي‌پسنديم. به دامان ملت و آغوش رهبري و راي قانون و اكثريت بازگرديد .

حبيب الله عسكراولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي فارس با اظهار تاسف از صدور بيانيه جديد ميرحسين موسوي گفت: رئيس جمهور آمريكا و برخي سران اروپايي اغتشاش و شورش را براي مخدوش كردن راي 40 ميليوني مردم فداكار ايران تجويز مي‌كنند و به عمال خود دستور مي‌دهند به زن و بچه مردم در خيابانها تعرض كنند. آيا دستور آنها را به فارسي ترجمه كردن و در بيانيه خود آوردن تاسف‌بار و تاثرآور نيست؟!

وي با طرح سؤالي از ميرحسين موسوي گفت: بنده سوال مي‌كنم اگر شما راي آورده بوديد اجازه مي‌داديد طرفداران رقيب شكست خورده به خياباني بيايند و بگويند انتخابات را ابطال كنيد و آنقدر تكرار كنيد تا انتخاب قانوني شكسته شود؟!

وي افزود: آيا ستيز با قانون كه اعلام جنگ با مردم و رئيس جمهور قانوني كشور است صلاحيت احراز شده توسط شوراي نگهبان مربوط به شما را زير سوال نمي‌برد؟

وي با هشدار به اينكه مردم مراقب شعارهاي گمراه‌كننده و فريب اثر باشند گفت: اگر تخريب و آدم كشي غارت اموال مردم و صدمه به بيت‌المال در پوشش نصر من‌الله و فتح قريب و الله اكبر و حسين حسين كردن قابل توجيه باشد، قطعا قرآن سرنيزه كردن در برابر علي (ع) توجيه شدني است! آقايان بايد متوجه باشند در كدام اردوگاه دشمن عليه امام عادل ايستاده‌اند.

وي با اشاره به هدايت‌ها و صراحت‌هاي مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه اخير گفت: من هرگز فكر نمي‌كردم آقاي موسوي در برابر سماحت رهبري و نصايح دلسوزانه ايشان اينقدر بي‌اعتنايي و جمود نشان دهند و با ايستادن در مقابل قانون دوباره به تحريك‌هايي كه به اغتشاش منجر مي‌شود، بپردازند.

وي خطاب به موسوي گفت: آيا انتخاب زمان 30 خرداد براي صدور بيانيه كه روز قيام مسلحانه منافقين عليه امام (ره) و نظام و انقلاب بود براي خروج بر حاكميت اتفاقي است؟!
چرا نبايد درك كنيد كه توسط تيمي اداره مي‌شويد كه مدتها پيش جامعه مدرسين حوزه علميه قم عدم مشروعيت اسلامي آنها را اعلام كرده بود!

آيا بيانيه ديروز آقاي موسوي تولي به ولايت و التزام عملي به قانون ساسي بود؟!
وي همچنين گفت: اگر امام (ره) در قيد حيات بودند راجع به صدور بيانيه‌اي كه فرمان اغتشاش و آشوب دارد و از اتاقجنگ رواني آقاي موسوي به گوش مي‌رسد چه مي‌فرمودند؟!

وي بار ديگر خطاب به ميرحسين موسوي گفت: ما از روي علاقمندي به شما متذكر مي‌شويم، سرنوشت بني‌صدر و منافقين را براي شما نمي‌پسنديم. به دامان ملت و آغوش رهبري و راي قانون و اكثريت بازگرديد و بي‌مهري به نظام و مردم را در مقابل مهر مردم و سماحت رهبري معظم و نظام قرار ندهيد.

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.