توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47960
نامه سرگشاده انصار تبریز به سردار رادان
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۰
هوالعزیز
جانشین محترم نیروی انتظامی کشور
سردار سرتیپ پاسدار برادر بسیجی جناب آقای رادان

سلام علیکم

پیرو اتفاقات اخیر و فرمایشات رهبر عظیم الشان ، مبنی بر حفظ امنیت و آرامش کشور و آشوبگری و کارشکنی های امشب عوامل کارگردانان مزدور، حزب الله و یاران ولایت را بسیار اندوهگین کرده است.

اینجانب از جنابعالی مالک اشتری برای رهبر عزیزمان تجسم می کردم و یقین دارم که بازهم چنین است اما برخورد قاطعانه با عوامل آشوب ها را مشاهده نکردیم. بعد از فرمایشات رهبری دیگر جای تساهل نیست. مردم نیز از آشوبگران بسیار متنفر شده اند و خواستار برخورد قاطعانه با بازیگران سناریوی آشوب و افشای چهره کارگردانان داخلی و خارجی سناریو هستنند.

اینجانب به نوبت خویش طی تماس برادران بسیجی و حزب اللهی انصار حزب الله تبریز آمادگی خود و برادران عزیزم را برای یاری در زمینه های مورد نیاز برخورد با این قضیه اعلام داشته و خواستار برخورد قاطعانه مراجع مربوطه با کارگردانان اصلی آن هستیم.

امنیتی که حاصل خون هزاران شهید است اینک بخاطر زیاده خواهی و قدرت نمایی سیاسی چند ضد ولایت و اجنبی پرست مورد هتک و بی حرمتی قرار گرفته است و تکلیف یاران ولایت غیر قابل انکار می باشد.

اینجانب به نمایندگی از طلاب و علمای قم و اعضای انصار حزب الله ضمن حمایت از همه سربازان ولایت خواستار برخورد قاطعانه با این عوامل بوده و آماده ایفای نقش با هر عنوان و هر نوعی در یاری یاران رهبر عزیز هستیم.

بیاری خدای توانا
مسئول انصار حزب الله تبریز
روح الله بجانی
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.