توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47981
10 کشته و 100 مجروح در حوادث دیروز
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۴
حضور عوامل تروريستي و استفاده آنها از مواد منفجره و سلاح گرم در آشوب‌هاي ديروز خيابان انقلاب ـ آزادي محسوس بود بگونه‌اي كه متاسفانه در آشوب‌هاي منجر به درگيري، 10 نفر از هموطنانمان كشته و بيش از 100 نفر مجروح و مصدوم شدند.
به گزارش فارس، در اين آشوب و اغتشاش كه عناصر مسلح نيز در سازماندهي و هدايت آن فعال بودند علاوه بر مراكز عمومي و اموال مردم، چندين مسجد مورد تعرض قرار گرفت و مسجد لولاگر، در تقاطع خيابان آذربايجان ـ نواب به آتش كشيده شد.
سردار رادان جانشين فرماندهي نيروي انتظامي در گفت‌گو با خبرنگاران با اشاره به اينكه نيروي انتظامي طبق دستور براي پراكنده كردن آشوبگران از هيچ‌گونه سلاح گرم استفاده نكرده است افزود: وجود اشرار و عناصر نفوذي گروه‌كهاي ترويستي در داخل جمعيت و استفاده آنان از انواع سلاح گرم و سرد عامل اصلي تلفات آشوب‌هاي ديروز است.
اقدامات اطلاعاتي ـ امنيتي براي شناسايي و دستگيري عوامل مسلح تروريست ادامه دارد و نتايج آن به اطلاع مردم خواهد رسيد.
ساعتي قبل از آغاز اغتشاشات ديروز نيز يك تروريست تلاش كرده بود در مرقد مطهر امام روح‌الله بمب‌گذاري كند كه با هوشياري ماموران امنيتي نتوانست وارد مرقد امام شود اما مواد همراه خود را منفجر كرد كه در نتيجه چند نفر از زائران و شيفتگان امام راحل مجروح شدند و فرد تروريست نيز به هلاكت رسيد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.