توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47986
رئيس‌جمهور: انتخابات اخير 40 ميليون پيروز داشت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۸

رييس‌جمهور با تاكيد بر اين كه نقش علما و روحانيت در تربيت ديني مردم، صيانت از مکتب نجات‌بخش اسلام و انتقال فرهنگ اسلامي، بي‌بديل و بدون جايگزين و حفظ آن است، تصريح كرد: امروز صحنه هنرنمايي علماي بزرگوار در پيشبرد و تحقق آرمان‌هاي الهي و دفاع از استقلال و شرف ملت ايران است.

به گزارش ايسنا، دكتر احمدي‌نژاد، انتخابات 22 خرداد را يک تحول عظيم و آغاز تحولات عظيم‌تر در مسير آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در جهان و داخل کشور دانست و افزود: در شرايطي که همه دنياي استکبار در ياس و نااميدي به سر مي‌برد ملت ايران به قدري با نشاط و سرزنده است که 40 ميليون نفر در انتخابات شرکت مي‌کنند و همگي به شعارهاي آرماني و انقلابي رأي مي‌دهند و اين به معناي شروع دوران آرماني در جهان و ايران اسلامي است.

وي كه عصر شنبه در ديدار جمعي از علما و روحانيت استان تهران سخن مي‌گفت، با تأکيد بر اين که انتخابات 40 ميليون پيروز داشت، اظهار كرد: اين انتخابات نشان داد که مردم ايران با همه وجود انقلاب و نظام نوراني جمهوري اسلامي را دوست دارند، اين‌که 40 ميليون انسان آزادانه يک مکتب و آرمان را انتخاب کنند، شروع تحول در جهان و در داخل کشور است. حضور گسترده مردم در انتخابات هفته گذشته، دموکراسي‌هاي دروغين غرب را به چالش کشيد و نشان داد دموکراسي واقعي فقط در چارچوب مکتب و دين تحقق مي‌يابد.

رييس‌جمهور با بيان اين‌که اعتماد گسترده مردم مسئوليت دولت را چندين برابر کرده است، تصريح کرد: به فضل الهي در مقطعي که دولت آرماني سر کار بود 85 درصد واجدان شرايط پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شدند و رکورد حضور مردم شکسته شد. دولت مصمم است به پشتوانه اين حضور عظيم راه را براي پيشرفت هر چه بيشتر کشور و خدمت‌رساني به آحاد جامعه به منظور شکوفايي همه استعدادها هموار کند، و باور من اين است که هويت و شخصيت مجموعه دولت به اين است خود را خادم و نوکر ملت بزرگ ايران بداند.

احمدي‌نژاد در ادامه با بيان اينکه ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي ملت ايران ده‌ها برابر آن چيزي است که تا کنون بروز يافته است، گفت: اگر چه در طول انقلاب اسلامي خدمات عظيمي انجام شده که غيرقابل مقايسه با گذشته است، اما معتقديم اگر از موضع آرمان‌هاي الهي و ايمان و مکتب در عرصه‌هاي مختلف داخلي و جهاني وارد شويم استعداد‌ها شکوفاتر و سازندگي‌ها عميق‌تر خواهد شد.

رييس‌جمهور هم‌چنين با اشاره به دخالت برخي کشورهاي غربي در امور داخلي کشورمان تصريح کرد: آنها مي‌خواهند اقتدار و جايگاه ممتاز و قدرتمندي را که براي ملت ايران در داخل و خارج در پي انتخابات اخير ايجاد شده است کوچک جلوه دهند که البته باز هم اشتباه کردند و نشان دادند هنوز ملت ايران را نمي‌شناسند. قطعاً حوادثي که اتفاق افتاد بر عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران خواهد افزود.

وي در ادامه با توجه به برخي اظهارات مداخله‌جويانه کشورهايي که مدعي دوستي با ملت ايران هستند، خطاب به نخست‌وزير انگليس و رييس‌جمهور آمريکا گفت: قطعاً با اظهارنظر شتابزده در دايره دوستي ملت ايران قرار نخواهيد گرفت؛ از اين‌ رو به شما توصيه مي‌کنم، مواضع مداخله‌جويانه خود را اصلاح کنيد.

دکتر احمدي‌نژاد هم‌چنين با اشاره به روحيه استکبارستيزي ملت ايران گفت: دشمنان هنوز نمي‌دانند 70 ميليون بيگانه‌ستيز در ايران زندگي‌ مي‌کنند، بي‌شک ايران اسلامي در سال‌هاي آينده به اوج عزت و اقتدار خواهد رسيد.

رييس‌جمهور با بيان اين‌که دوران شکوفايي ملت ايران آغاز شده است، خاطرنشان کرد: بايد هم ايران را بسازيم و هم در تغييرات جهان حضور فعال داشته باشيم معادلات جهاني بايد بر پايه عدالت و خداپرستي ايجاد شود.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.