توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47995
پیمان وفاداری مجدد روساي دانشگاه‌ها با رهبر انقلاب
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۲
روساي دانشگاه‌ها با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، مقام معظم رهبري بيعت مجدد كردند.

به گزارش ايسنا در متن بيعت مجدد روساي دانشگاه‌ها با مقام معظم رهبري آمده است:

با اهداي سلام و تحيات؛

ما روساي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي کشور فرمايشات گهربار، دلسوزانه و راهگشاي حضرتعالي را در نمازجمعه باشکوه، بياد ماندني و تاريخي روز 29خرداد به گوش جان شنيديم.

به همين مناسبت ضمن تبريک حماسه مردمي 22خرداد 88 و حضور چهل ميليوني و مشارکت حداکثري 85 درصدي ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري و انتخاب مجدد دکتر احمدي نژاد به حضرت ولي عصر(عج) و حضرتعالي، اطاعت و حمايت همه جانبه و قاطعانه خود و دانشگاهيان عزيز را از منويات حضرتعالي اعلام مي‌داريم و با حضرتعالي بعنوان ولي فقيه زمان و رهبر انقلاب اسلامي بار ديگر پيمان مي‌بنديم که؛

1- در راه تحکيم حاکميت قانون بر امور جامعه و جلوگيري از ظهور ديکتاتوري و استبداد در هر لباسي که متجلي شود ( ازجمله تشکيک در نتيجه انتخابات، استفاده از ابزارهاي بدعت‌آميز فشار اجتماعي براي رسيدن به اهداف و مقاصد غيرقانوني) همراه و همگام با شما باشيم.

2- در مسير تحقق اهداف دانشگاه اسلامي که همانا دانشگاه انسان‌ساز، تحول‌آفرين و تمدن‌ساز است و مي‌تواند بسترهاي لازم را براي عملي کردن پيشرفت و عدالت فراهم نمايد، تمامي توان و تلاش خود را بکار بنديم.

3- در آغاز دهه چهارم عمر پربرکت انقلاب اسلامي که همراه با دور دوم رياست جمهوري جناب آقاي دکتر احمدي نژاد و حرکت نوين دولت اسلامي است، در راه سرآمدسازي علمي کشور ايران و تبديل دانشگاه‌هاي کشورمان به مرجع علمي- اسلامي تمام توان خود را بکار بنديم.

4- با عنايت به نياز روزافزون کشور ايران و جهان اسلام به نيروهاي متعهد و متخصص، تلاش خواهيم کرد تا نيروهاي کارآمد، متدين و مومن مورد نياز را به بهترين وجه تربيت نموده و به جامعه اسلامي ايران عرضه نمائيم.

اميداواريم دعاي خير حضرت ولي الله الاعظم بدرقه پيشگامي و پرچمداري حضرتعالي باشد.

روساي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي کشور
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.