توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47997
رزمايش بزرگ هوايي ارتش فردا آغاز مي‌شود
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۴

رزمايش هوايي، آبي و خاكي «ميلاد نور ولايت» نيروي هوايي ارتش به منظور حفظ و ارتقاي توان عملياتي و پشتيباني سطحي و زميني در خليج فارس و درياي عمان از فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي نيروي هوايي ارتش در اين رزمايش پروازهاي بلند در مسافت‌هاي قريب 3 هزار و 600 كيلومتر با انجام عمليات سوختگيري از طريق سوختگيري شكاري از تانكر سوخت‌رسان و يا شكاري از شكاري انجام خواهد شد و همچنين در اين رزمايش هواپيماهاي راهبردي سوخو 24 در مسافت‌هاي طولاني و نيز بكارگيري و آزمايش مهمات جديد ساخت جهاد خودكفايي نيروي هوايي ارتش در دستور كار قرار خواهد گرفت.

همچنين در اين رزمايش پروازهاي طولاني در سطح خليج فارس و درياي عمان و با ارتفاع پايين انجام خواهد شد كه جنگنده‌هاي شكاري مسافت‌هاي 700 كيلومتري را در سطح دريا طي خواهند كرد.

در رزمايش هوايي «ميلاد نور ولايت»، ارتقاء و بالا بردن عمل پرسنل نيروي هوايي در نگهداري و لود نمودن مهمات و آماده‌سازي جنگنده‌ها براي عمليات بعدي و همچنين از هواپيماهاي شناسايي و اطلاعاتي براي ارسال سيگنال‌ها و تحليل تهديدات فرضي استفاده خواهد شد.

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.