توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48005
بيانيه شوراي نظارت بر صداوسيما در مورد اغتشاشات اخير تهران
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۲۹
هرگونه ترديدافكني و ايجاد شبهه در خلق حماسه 22 خرداد و به ويژه آشوب و اخلال در نظم عمومي به بهانه‌هاي مختلف، ريختن آب به آسياي دشمنان و تيزكردن دندان طمع بدخواهان به روي مصالح ملي و آرمان‌هاي ملت قهرمان ايران و ...
شوراي نظارت بر صدا و سيما درباره اغتشاشات اخير تهران بيانيه‌اي صادر كرد.
به گزارش ايلنا در اين بيانيه آمده است :
بسم‌الله الرحمن الرحيم
بدون شك حضور حماسي مردم قهرمان ايران در انتخابات 22 خرداد 88 و مشاركت گسترده و 85 درصدي مردم در عرصه تصميم‌سازي و راي 24 ميليوني به رييس‌جمهور منتخب ايران اسلامي برگ زرين ديگري در كارنامه درخشان نظام جمهوري اسلامي ايران و سندي ديگر در ارتقاي مشروعيت و مقبوليت نظام الهي و پيمان و ميثاقي عميق ملت با آرمان‌هاي امام و شهيدان سرافراز است.
خلق اين حماسه باشكوه مصداق بارزي بر تفسير آيه شريفه‌ي "يعجب الزراع ليغيظ بهم الكفار" بود كه موجب شگفتي و اشتياق در ملت وفادار و انقلابي ما و خشم و غضب و كينه‌بدخواهان و ياوه‌گويان آن سوي مرزهاي كفر و نفاق شد.
بدون ترديد حفظ اين دستاورد عظيم و شگرف و شكرگزاري در قبال اين حماسه حضور از وظايف همه‌ي آحاد جامعه به ويژه نامزدها و رقيبان انتخاباتي است و هرگونه ترديدافكني و ايجاد شبهه در خلق حماسه 22 خرداد و به ويژه آشوب و اخلال در نظم عمومي به بهانه‌هاي مختلف، ريختن آب به آسياي دشمنان و تيزكردن دندان طمع بدخواهان به روي مصالح ملي و آرمان‌هاي ملت قهرمان ايران و خيانت به ملت و امام و شهيدان شمرده مي‌شود.
ملت قهرمان ايران همچون گذشته‌هاي درخشان و افتخارآميز خود لازم است سخنان و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در نماز جمعه گذشته را فصل‌الخطاب خود قرار دهد و با تبعيت و حمايت از فرمايشات معظم له و دعوت به وحدت و آرامش، بر چهره‌ي كريه بدخواهان و معاندان گرد ياس و نوميدي بپاشد و توطئه‌ها و فريب‌كاري‌هاي دشمنان را نقش بر آب سازد.
بديهي است رسيدگي به شكايات نامزدهاي محترم انتخاباتي مي‌بايست در چارچوب ضوابط موجود و در مجراي قانوني دنبال شود و از هرگونه ياركشي خياباني كه مال و نواميس و امنيت مردم مظلوم ما را در مخاطره قرار دهد پرهيز شود.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.