توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48092
نیروی‌انتظامي: بازداشت‌شدگان اتفاقات اخير بزودي آزاد مي‌شوند
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۰۳
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: عناصراصلي آشوب‌ها تحويل قوه قضاييه شده و باقي بازداشت‌شدگان كه دخالت كمتري در اين رابطه داشتند در روزهاي آينده بزودي آزاد مي‌شوند.

به گزارش ايلنا، سردار رجب‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به قاطعيت و جديت برخورد پليس با عناصر آشوب‌گر و اغتشاش‌گر، روز گذشته شاهد آرامش در پايتخت بوديم.

وي ادامه داد: مردم به دليل صدور اطلاعيه‌اي از سوي ناجا، روز شنبه در اجتماعات غيرقانوني شركت نكردند و به همين سبب پليس با برخي از عناصر آشوب‌گر و اغتشاش‌گر كه با حضور در نقاطي از تهران اقدام به آشوب‌گري و آتش زدن اموال عمومي كرده بودند، با قاطعيت برخورد كرد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: با توجه به برخورد جدي و قاطع پليس با اين افراد، روز گذشته، روز آرامي در پايتخت بود و هيچ نقطه‌اي از تهران شاهد تجمع و آشوبي نبود.

سردار رجب‌زاده از دستگيري تعدادي عناصر آشوب‌گر كه در روزهاي گذشته اقدام به ‌آتش زدن اموال عمومي مي‌كردند، خبر داد و افزود: هم اكنون در حال رسيدگي به وضعيت آن‌ها هستيم.
وي تصريح كرد: برادران بسيجي به صورت سازمان يافته در اختيار واحدهاي فرماندهي انتظامي تهران بودند و در انجام ماموريت‌ها به پليس كمك مي‌كردند.

سردار رجب‌زاده با اشاره به اين كه در روزهاي آينده نيز عوامل فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با تمام توان در سطح تهران گسترش پيدا خواهد كرد، گفت: پليس با هر تجمع غيرقانوني و آشوب‌گري به شدت برخورد خواهد كرد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.