نظر منتشر شده
۲۱۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48213
درباره قتل ناجوانمردانه و مشكوك يك هموطن
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۴
انتشار و پخش گسترده فيلم و عكس‌هاي صحنه رقت‌انگيز جان دادن يك خانم جوان ايراني در اينترنت و شبكه‌هاي خبري جهان، موج خبري بسيار پرحجمي عليه كشورمان در جهان ايجاد كرده است.



فيلم و عكس‌هاي دردناك جان دادن اين خانم جوان بلافاصله پس از رخ دادن اين قتل مشكوك در اينترنت پخش شد و پخش كنندگان اين فيلم، كشته‌شدن اين مرحوم را در جريان اغتشاشات عصر شنبه (30 خردادماه) تهران و به دست نيروهاي بسيجي عنوان كرده اند. اين درحالي است كه شنبه عصر در خيابان اميرآباد شمالي (محل اين قتل هولناك) هيچ درگيري خاصي رخ نداده و درگيري‌هاي آن ساعت در خيابان آزادي در جريان بوده است. علاوه بر اين هم نيروهاي بسيجي و هم عوامل نيروي انتظامي در شهر، اساسا به سلاح گرم مجهز نيستند و در روزهاي آشوب، صرفا با كمك باتوم يا اسپري سعي در متفرق كردن اغتشاشگران مي‌كردند.



با گذشت 3 روز از اين حادثه تلخ و تكان دهند و تشكيل يك موج خبري گسترده عليه حيثيت ملي كشورمان، متاسفانه منابع خبري رسمي داخلي هيچ اطلاعات روشن و موثقي درباره ابعاد اين جنايت ارايه نكرده‌اند.



سكوت پليس و مراجع رسمي خبري كشورمان باعث شده قصه پردازي‌هاي بي‌بي‌سي و تلويزيونهاي لس‌آنجلسي درباره هويت و نحوه كشته‌شدن فجيع اين مرحومه، منبع خبري رسانه‌هاي معتبر دنيا قرار گيرد به طوري كه تلويزيونهاي و خبرگزاري‌هاي معتبر بين‌المللي در 72 ساعت گذشته در حاشيه كشته‌شدن اين خانم، اخباري كاملا سياه و يكطرفه عليه كشورمان پخش كرده‌اند.



سكوت خبري در داخل از ابعاد اين قتل مشكوك به حدي است كه در اينترنت اخبار متناقضي از هويت مقتول منتشر شده است و برخي شبكه هاي ماهواره اي با افرادي كه مدعي دوستي يا نسبت خانواددگي با اين مرحومه هستند، مصاحبه تلفني انجام مي دهند و جالب اينكه اخبار مدعيان دوستي و نسبت خانوادگي با اين مرحومه هركدام اطلاعات متناقضي از هويت وي به شبكه هاي ماهواره اي داده اند.



فيلم پخش شده در اينترنت از نحوه كشته‌شدن اين خانم نيز به دلايل زير كاملا مشكوك است:



1 – محل تيرخوردن، از محل آشوب‌هاي عصر شنبه 30خرداد بسيار دور بوده است.



2- نيروهاي انتظامي و بسيجي مستقر در تهران براي مقابله با آشوبگران، اصولا" سلاح گرم همراه ندارند.



3 – بعد از بلند شدن صداي تير و اصابت گلوله به يك نفر در خيابان، معمولا اطرافيان بلافاصله به روي زمين دراز مي‌كشند و سعي در نجات جان خود از اصابت تيرهاي بعدي دارند اما در اين فيلم، بعد از تيرخوردن اين خانم جوان، چندين عكاس و فيلمبردار با خونسردي به فيلمبرداري مشغول هستند.



4 – سوژه قتل طوري انتخاب شده كه تا حداكثر ممكن، افكار عمومي بسياري را تحت تاثير قرار دهد. خانم، جوان، خوش‌رو، دانشجو



4 – فيلم و خبر كشته‌شدن اين مرحومه با آب و تاب از نحوه كشته‌شدن و حتي اطلاعاتي از قاتلان بلافاصله در اينترنت پخش شده و هواداران مجاهدين خلق در اروپا و آمريكا بلافاصله با چاپ عكس‌هاي بزرگي از اين مرحومه، تظاهرات راه‌ انداخته اند و نيروهاي امنيتي كشورمان را خشن و خونخوار معرفي مي كنند.



5 – فيلم تكان‌دهنده اين جنايت، شنبه شب در اينترنت قرار گرفته و روز يكشنبه بسياري از كاربران اينترنتي و بينندگان ماهواره آنرا ديدند. زمان انتخاب شده براي پخش اين فيلم هم بسيار مشكوك است چرا كه از روز يكشنبه 31 خرداد با حضور موثر پليس و نيروهاي بسيجي در ميادين و چهارراه‌هاي تهران، آشوب‌ها فروكش كرد و سازمان دهندگان آشوب براي گرم‌نگه داشتن فضا، به شدت به يك «شوك رواني» براي تهييج مجدد معترضان نياز داشته‌اند.



مجموعا با توجه به سوء استفاده پر سر و صداي شبكه‌هاي ماهواره‌اي و رسانه هاي غربي از فيلم قتل ناجوانمردانه اين هموطن، انتظار مي‌رود مسوولان انتظامي اولا واقعيت‌هاي اين حادثه نفرت‌انگيز را كاملا شفاف و روشن براي افكار عمومي داخل (و تا حد امكان خارج) تشريح كنند و ثانيا در اسرع وقت عاملان اين جنايت فجيع را دستگير و به دست قانون و عدالت بسپارند.
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۱۱:۱۶
خدا خیرتان دهد ، عدم اطلاع رسانی شفاف همیشه باعث ایجاد سوء استفاده خبرگذاری های خارجی شده مخصوصا که چنین حوادثی جای تاسف شدید داره (162153)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۵۶:۲۹
باتوجه به اينكه يكي از خبرگزاريهاي معتبر داخلي نام مرحوم و محل وقوع اين حادثه غم انگيز و تحت پيگرد بودن عوامل آن را توسط پليس گزارش نموده است بنابراين درباره وقوع اين حادثه شكي نيست فقط درباره عوامل آن بايد دقت نمود. در تاريخ سي ساله اخير كشورمان همواره شاهد بوده ايم كه گروه هاي منافق هيچ ابايي از آسيب زدن به وطن و هموطنان خود نداشته اند. عدم ادامه فيلم برداري از حادثه اين احتمال را قوت مي دهد ضارب و فيلم بردار از منافقان و هماهنگ با يكديگر بوده اند. از طرفي در صفحه حوادث روزنامه ها، خوانده ايم كه بارها به دليل بي احتياطي در نگهداري و نحوه تميز كردن يا حمل اسلحه، حوادث ناگواري اتفاق افتاده است. از طرفي در روزنامه ها بارها درباره سرقتهاي مسلحانه خوانده ايم. يعني متاسفانه اسلحه قاچاق در دسترس برخي اراذل هست و احتمال اينكه در اين حادثه فرد ديگري هدف بوده نيز محتمل است. از طرفي عدم واكنش عابرين بعد از افتادن مضروب، احتمال شليگ از فاصله دور را محتمل مي كند و البته شليگ از فاصله دور فقط نياز به اسلحه مجهز است و باز احتمال بحث ديگري را دارد. از تمام اين احتمالات چنين نتيجه گرفته مي شود، بايد قوانين استفاده از اسلحه بسيار سخت و سخت تر شود. (163574)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۴۸:۲۹
کی بود کی بود من نبودم.... تو را بخدا هموطنان عزيز از هر قشر و مسلکی که هستيد. چرا اينطور به جان هم افتاده ايم وهمديگر را می کشيم بعد هم دنبال مقصر در کهکشانها می گرديم .يک انتخابات برگزار شد و عده ايی معترضند. درست يا غلط بايد اينطوری به جان هم بيافتيم و اينگونه ادمهای بيگناه کشته شوند. بابا اقلا به حرف ادمهای ميانه رو مثل لاريجانی و قاليباف که ميتوان گوش داد. اينهمه تعصب برای چه. دست از اين وهميات واختلافات بر داريم. جامعه دو تکه شده.من واقعا نميدانم کداميک از اين دو گروه می تواند جامعه دو تکه و افسرده وسرخورده را هدايت کند.اين ره که همگی ميرويم به ترکستان است.وپايانش ظلمت برای همه ملتی که به جای تعامل ومدارا با يکديگر قصد برادرکشی کرده و وضوی شهادت برای کشتن هم بخاطر اختلاف نظر سياسی ميگيرد و خون بی گناهان بر زمين ريخته ميشود. (163610)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۴:۲۸:۵۶
به نظر من این صحنه بوجود اورده بودند تا از ان استفاده کنند وندا تصادفی انتخاب شده. با اتکاه به دلایل بالا (163917)
 
ع ع ل
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۲۰:۵۲:۳۹
به نظر من پخش نشدن اين فيلم تو صدا و سيما به دليل تحت تاثير قرار ندادن افكار عمومي هست.
اگه اين فيلم و فيلمهاي ديگه از كتك كاري (هر دو طرف) پخش ميشد الان نصف مردم ايران نصف ديگه ي مردمو دشمن خوني هم ميدونستن و تو همه شهرهاي ايران درگيري ميشد و هزاران نداي ديگر هم به خاك و خون كشيده ميشدند.
.
به اميد اينكه دستهاي پنهان اين حادثه جلوي همه ي مردم روسياه شن. (164706)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۱۷:۰۴
به كيفيت بالاي فيلم مورد بحث اشاره نكرديد كه مطمئنا از طريق دوربين تلفن همراه گرفته نشده است. (162172)
 
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۳:۳۲
اگر دقت بفرمائید از اول صحنه که دوربین دنبال مرحومه بود تا زمان اثابت گلوله ناجوانمردانه با یک گوشی موبایل فیلم گرفته شده بود. این حرکت صد در صد برنامه ریزی شده بود. (162276)
 
ن.ک
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۰۰:۴۶
پس نیروهای اطلاعات این وسط چه کاره‌اند می‌گویند اسلحه ارزان به مردم فروخته می‌شود هواپیماهای انگلیس آدمهای مشکوک زیادی را به ایران منتقل کرده‌اند منافقان پایشان به ایران باز شده و از این دست اخبار را رادیو و تلویزیون به ملت تحویل می‌دهند ولی یکنفر نیست که بگوید پس ما وزارت اطلاعات را برای چه نوع کاری داریم ضمن این که یک خبر از این خانم در تلویزیون مشاهده نشده است. (162626)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۰۸:۵۷
نیروی اطلاعات هستند، خدا که نیستند. اگر نبودند تا الآن کشوری در کار نبود.
ان شاء ا... با تلاش همین نیروها قاتل ندا هم دستگیر خواهد شد. (163460)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۲:۴۲:۳۰
شما میدونی چه اتفاقات دیگه ای قرار بوده بیافته و جلوگیری شده/
وقتی 4تا متهم رو بازداشت میکنن و همه صداشون در میاد زندانی سیاسی و ....
بعد امنیت هم میخوایم (164213)
 
م.م
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۳۸:۰۲
منظور شما از حرکت برنامه ریزی شده این است که مرحومه در ساعت مشخص مکان مشخص ویک فیلمبردار و تیم همراهش برای اجرای برنامه مرحومه باید توسط یک تک تیر انداز کشته شود. (163309)
 
ب.
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۳:۰۹:۰۱
قطع به یقین این برنامه ریزی شده نیست . هیچ برنامه ای نبوده که بخوان اجراش کنن . کشتن خانم آقا سلطان توسط یک نظامی یا به گفته ی شما تک تیرنداز بوده . (167940)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۴۴:۵۳
فیلم دومی هم (از گوشی دیگر و زاویه متفاوت) در اینتر نت پخش شده است. بنابراین این نظر شهرام عزیز مردود است (163322)
 
arash
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۰۸:۴۴
اصلاَ صحنه اصابت گلوله در فيلم ها نيست (163347)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۸:۴۸:۱۳
خب معلومه كه نبايد باشه، يكم فكر كنيد بي زحمت! (164624)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۲۰:۰۳
با نظر شما دوست عزیز 100 درصد موافقم . مخالفان نظام برای اینکه به تشنجات دامن بزنند به ابزاری نیاز دارند تا احساسات مردم را جریحه دار و مردم را نا خودآگاه وارد جریانات ضد نظام کنند ، بدین منظور کشتن افراد برایشان امری مقدس است . اگر به اخبار و رسانه های خارجی و همگام با آنها در داخل سری بزنیم می بینیم که یک برنامه ریزی پشت این قضیه وجود دارد که پس از شهادت این خانم رسانه ها این خانم را طرفدار آقای موسوی و رنگ سبز دانستند که جایی بس تعجب است . نسبت دادن این اتفاق به نیروی بسیج نیز به خودی خود نشان از یک توطئه از قبل طراحی شده را می دهد. (163649)
 
سید احمد موسوی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۲۴:۴۲
در هفته گذشته خبر فوت حدود ده نفر از جمله یک زن و کودک به گوش رسید. اما هجمه تبلیغاتی این دهمین مورد ، و تبلیغات گسترده بر روی آن ، حکایت از آماده بودن از پیش تعیین شده می کند. سوال اینجاست که چرا این ضجه و موره برای آن مادر و طفل معصوم نشد ؟ (162897)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۵ ۱۶:۱۰:۴۲
می دونی چرا صدای قتل اون مادر و کودک نپیچید چون قبلش هفتا بسیجی رو کشته بودند و اگه صدای قتل اون مادر و کودک می پیچید باید جواب اون هفتا دیگه رو هم می دادند (182646)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۰۱:۰۸
ویدئو را من با دقت کامل تحلیل کردم و در یو توپ گذاشتم تا دیگران هم متوجه بشوند این صحنه سازی بچه گانه را امکانات بدهید تا ا نخبگان بر گردیم
http://www.youtube.com/watch?v=89HJtxQFc5M (163344)
 
حقجو
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۷:۴۳:۳۸
سلام
فیلمی که من دیدم کیفیتش پایینه
اما اگه کیفیت بالاش هم باشه باید بگم الان گوشیهایی هست که با کیفیت نسبتا بالایی فیلم میگیرن
پس استدلال منطقی یی به نظر نمیاد
یاعلی(ع)مدد... (164584)
 
نهيب
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۰:۰۳
از همون صبح يكشنبه كه فيلمش رو ديدم حالم بد شد و فورا گفتم اين صحنه خيلي مشكوكه
ان شا الله دست و پا زدن قاتلش را در همين امير آباد شاهد باشيم (162166)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۳۹:۰۳
چرا به موارد مشكوك اين فيلم به صداي آن اشاره نمي‌كنيد؟
صداي حداكثر چهار نفر شنيده مي‌شود. كه مي‌خواهند با سر و صداي زياد تعداد بيشتري جلوه كنند. اگر پليس ايران براي آرام كردن جمعيت اين حركت را انجام داده است بايد صداي انبوهي از جمعيت شنيده شود. در جايي كه جمعيت زياد باشد پس از شنيدن صداي شليك طبيعتا عده زيادي فرياد مي‌كشند و يا جيق مي‌كشند. اينكه پليس بيايد در يك خيابان خلوت كه حداكثر چهار نفر در صحنه هستند يك دختري كه كاري به كسي ندارد را هدف قرار دهد خيلي مسخره است. جالب اينكه يكي از اين افرادي كه در حال فرياد زدن است شخص فيلمبردار است كه از نزديكي صداي او به دوربين دقيقا مي‌توان اين نتيجه را گرفت. در حاليكه اگر اين فيلم كارگرداني شده نبود شخص فيلمبردار بايد در حاليكه از اين قضيه شوكه شده است خودش داد و بيداد نكند و فقط به فيلمبرداري از حادثه بپردازد. خداوند او را بيامرزد كه قرباني قدرت طلبي ميرحسين موسوي و سوء‌استفاده كنندگان و منافقين كوردل شد. (162585)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۲۹:۰۵
راستش من هنوز نفهمیدم چرا کامنت قبلیم گذاشته نشد . به هر حال یادمم نمی یاد توش به کسی توهین کرده باشم. . .
اونجا گفتم این یه جور توجیه واقعیته....
شاهدمم صحبت های پایینه.....
سه تا توجیه از سه روزنامه مختلف :

1. خبرنگار بی بی سی پول داده است:
روزنامه جوان:خبرنگار بی‌بی‌سی، مستقر در تهران که اخیراً از ایران اخراج شده است در اقدامی غیرانسانی با اجیر کردن یکی از اراذل و اوباش و دادن مبلغی به وی، خواستار کشتن یک نفر برای تهیه فیلم مستند خود شد. به گفته منابع آگاه، فیلمی که اخیراً از اصابت گلوله و کشته شدن دختر جوانی به نام ندا آقا سلطان در شبکه‌های مختلف خبری دنیا و اینترنت منتشر شده است ثمره این اقدام غیرانسانی خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی در ایران است. گفتنی است پس از به قتل رسیدن این دختر و با توجه به اینکه هیچ اجازه‌ای برای استفاده نیروهای امنیتی و انتظامی از سلاح گرم علیه اغتشاشگران صادر نشده بود، نیروهای حاضر در صحنه این فرد را دستگیر كردند و پس از بازجویی پرده از این راز غیرانسانی برداشته شد.»

2.\"تک تیرانداز منافق\" عامل قتل است:
وطن امروز:
« با انتشار تصویری از یك جنازه در آشوب‌های خیابانی اخیر، هویت تشکیلاتی عاملان اصلی این تیراندازی در ترور مردم بیگناه مشخص‌تر شده است. طبق اطلاعات به دست آمده از یک منبع آگاه امنیتی، عوامل گروهک تروریستی منافقین با سوء‌استفاده از ناامنی پدید آمده در برخی مناطق تهران ضمن طراحی سناریویی خطرناک، اقدام به هدف قرار دادن مسلحانه مردم با هدف سلب آرامش عمومی کرده‌اند.»

وطن امروز ادامه می دهد: « بر اساس این اطلاعات، منافقین که با بکارگیری ابزارهای ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی به پخش هر چه بیشتر آشوب و بحرانی شدن فضا دامن می‌زدند، در تازه‌ترین اقدام خود با استقرار تک تیرانداز در برخی مناطق تهران، مردم بی‌گناه و بویژه زنان را هدف قرار داده و با استفاده از عوامل خود از صحنه کشته شدن زنان تصویربرداری کرده و به سرعت آنها را در رسانه‌های عمومی و سایت‌های اینترنتی منتشر می‌کنند. این سناریو به گونه‌ای پی‌ریزی شده است که پس از شلیک و کشته شدن مردم، عده‌ای از عوامل این فرقه تروریستی در منطقه مزبور با ایجاد سر و صدا و فریاد‌زدن، جو را ملتهب کرده و فضای شهر را ناآرام می‌کردند.»

ر این بین بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا در ادامه روند تشنج آفرینی در قالب انعکاس جهت‌دار اخبار وقایع اخیر در تهران از روز یکشنبه با مانور روی تصویر یکی از کشته‌شدگان حوادث اخیر مدعی هستند که این فرد توسط نیروهای انتظامی ایران کشته شده است. این در حالی است که با بررسی گلوله‌های خارج شده از بدن برخی کشته شدگان حوادث اخیر مشخص شده است که فشنگ‌های به کار رفته متعلق به هیچ یک از سلاح‌های سازمانی ارگان‌های نظامی و امنیتی کشور نبوده و از خارج از مرزهای کشور به تهران فرستاده شده است.»

3.آشوبگران به اسحله قاچاق دست یافته اند:
خبرگزاری فارس:مأموران نیروی انتظامی به سرنخ‌هایی درباره عامل این تیراندازی دست یافته‌اند.»

فارس بدون اشاره به رابطه سازمانی عامل تیر اندازی اینگونه نوشته است: « با تحقیقات به عمل آمده از طریق دوربین‌های حاضر در صحنه، اظهارات شهود، بررسی محل حادثه، شناسایی و بازجویی از افراد حاضر در صحنه و گزارش پزشكی قانونی، مشخص شده است فردی به وسیله یك اسلحه قاچاق به طرف تنی چند از حاضران در خیابان كارگر شمالی تیراندازی می‌كند كه یكی از این گلوله‌ها از پشت به ندا صالحی اصابت می‌كند.»

فارس از قول منبع آگاه خود می افزاید: « تحقیقات نیروهای امنیتی و انتظامی برای كشف این ماجرا كه آیا تیراندازی به سوی ندا صالحی به صورت كور یا هدفمند بوده، ادامه دارد.»


حالا شما این سه تا رو بذار بقل همدیگه . ببین پشت این حرفا چیه. به غیر ازتوجیه و فرافکنی چیز دیگه ای می بینید ؟

اینکه bbc و voa دارن نهایت سوئ استفاده رو از این قضیه می کنن درسته اما دلیل نمی شه آدم توجیه کنه. این به غیر از عصبانی کردن مردم هیچ چیز دیگه ای حاصل نمی ده . (163036)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۲:۵۷:۴۵
برادر من این حرفا چیه میزنین . شما چه استدلالی دارین که اینو میگین. این حرفها همش دروغه و شما هم باور کرده اید . موسوی که نگفته آدم بکشین . تازه وقتی شهر نا امن باشه پای منافقین و دشمن وارد این قضایا میشه . باید دولت پیگیری کنه و آرامش رو به مملکت برگردونه . (167938)
 
کاربر الف
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۴۵:۴۲
من هم فیلم را دیدم؛ به نظرم علت قتل وی شلیک گلوله نبود؛ احتمالاً بوسله ابزاری مثل چاقو یا تیغ موکت بری اینکار صورت گرفته باشه. (البته در حد حدس و گمان می گم) مسوولان بیشتر دقت کنند. یعنی همان کسانیکه اطراف او بودند بعنوان امداد یا هر چیز دیگه او را کشته باشند. (والله العالم) (162601)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۰۳:۳۱
دوست غزیز
گلوله را از تن ایشان خارج کرده اند و گفته اند که از نوع گلوله های نیروی انتظامی پلیس و بسیج نیست. (163578)
 
ايماني
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۰۷:۵۳
از جنبه عواطف انساني، ديدن و شنيدن اينچنين حوادثي بسيار غم انگيز است و بايد قوانيني تصويب نمود تا همواره به سمت كاهش خشونت در جوامع بشري پيش رفت. اما اگر از جنبه بررسيهاي وقوع صحنه حادثه به موضوع نگاه بشود، علاوه بر پنج مورد مطروحه در فوق، موارد ديگري هست كه براي بررسي بيشتر حادثه در زير عنوان مي گردد. در يكي از فيلمهايي كه از روبرو گرفته شده است در لحظه وقوع حادثه و در فاصله چند متري مضروب افراد مختلفي با حالت معمولي و آرام در حال عبور در جهات مختلف هستند و نه اضطراب يا ترس ناشي از دويدن نظاميان يا شنيدن صداي شليك در آنها ديده نميشود. از بررسي دقيق فيلم و نوع ديوار و خط كشي خيابان و آفتاب روي ديوار در ساعات احتمال درگيري در منطقه، تشابه كاملي پيدا نمي شود. ساكنين محل احتمالي مي گويند بين ساعات 17 تا 19 ترافيك خودرويي زياد در محل بوده است كه با صحنه حادثه همخواني ندارد. در تصوير نشان مي دهد كه زاويه و سمت اصابت از جهت راست يا روبروي مضروب محتمل تر است. با اين اوصاف، مي توان گفت فقط از طريق تحقيقات پليسي مي توان به حقيقيت حادثه دست يافت وگرنه با حدس و گمان، موضوع به طور مشكوك باقي خواهد ماند. (162649)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۲:۰۵
بدون شك فيلم جاس سپردن اين خانوم كه هر انساني رو متاثر ميكنه تاثير بسيار زيادي در قضاوت مردم خواهد داشت. شايد بهتر بود همونطور كه برخي از مسئولين مملكتي در مراسم ختم جوان بسيجي حاضر شدند براي اين خانم هم اين اتفاق مي افتاد.چون هيچ مدركي دال بر اينكه اين مرحوم از اغتشاش گران بوده موجود نيست و شايسته بود كه اينكار براي يك دانشجوي بي گناه صورت مي گرفت. (162185)
 
سلمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۲:۳۶
به این موارد نیز می شود اشاره کرد:
- در پیاده رو چند نفر در حال رفت و آمد عادی هستند انگار نه انگار که صدای تیری شنیده اند.
- بیشتر تصاویر و فیلم هایی که در این چند روز در اینترنت پخش می شد توسط موبایل تهیه شده بود اما در این صحنه علاوه بر چندین موبایل یک دوربین فیلم برداری با کیفیت بالا سر صحنه حاضر است.
- این سوال نیز مطرح می شود که چرا نیروهای امنیتی باید یک \"زن\" را در محلی \"خارج از منطقه درگیری\" هدف قرار دهد آن هم در جهت \"آرام کردن فضای ملتهب\"
- نیروی امنیتی چه چیزی از این زن دیده است که باید او را هدف قرار دهد و حتی هدف او بالا تنه باشد تا او را در جا بکشد.
- و ناظرانی ! که هر یک ضارب را در جایی دیده اند یکی ترک یک موتور یکی بالای پشت بام و چندین و چند دست از اظهارات متناقض (162187)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۳:۴۱
با سلام

بدون شک برخی از گروهای معاند مترصد هر فرصتی هستند که رد ایران بحران ایجاد نمایند. بعضی از گروههای درون نظام نیز بی میل نیستند که جامعه را ناامن جلو دهند و بعد آب و تاب آن را رسانه ای کنند از طریق مصاحبه با کاسبان و بعد جامعه را امنیتی کنند که هدف آن همین است.
واقعیت دیگر است که با چشم خود دیده ام نیروهای مبارزه با اغتشاشات مسلح به سلاح گرم هم هستند. لذا باید قبول کرد که مساله مشکوک است اما بعضی واقعیات را هم نباید انکار کرد. (162195)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۳:۵۱
وقتي كه يك كانديداي شكست خورده با بيانيه هاش اينجور شهرو نا امن ميكنه و هيشكي هيچي بهش نميگه پس حتما شهر هرته؛ هركيم هر كاري دلش ميخاد ميكنه (162344)
 
حجت
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۴۹:۳۱
بله عزيزم وقتي به بهانه واهي تقلب در انتابات از اين همه جوان بخواهي بيايند در خيابان و اعتراض كنند و به قول خودشان نافرماني مدني كنند، شهر از شهر هرت هم بدتر مي شود (162461)
 
محمد امين رستمي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۲۷:۴۵
جالب تر و در عين حال نفرت انگيز تر از همه، دعوت ستاد كروبي و مير حسين براي بزرگداشت كشته شدگان حوادث اخير است.

اف بر شما كه براي رسيدن به قدرت از هيچ كار كثيفي رويگردان نيستيد (162205)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۳۳:۴۱
در یوتیوب یه فیلم مشکوک هست که مرتب به دلایل نامعلوم پاک میشه

http://www.youtube.com/watch?v=Ke4DmrMm154

کی این فیلم رو گرفته که میدونسته این بدبخت قراره تیر بخوره که اینا هر طرفی رفتن فیلمبردار هم همون طرف رفته فیلم گرفته؟
انگار ازقبل می دونستن قراره اتفاقی بیوفته!؟
دوربین اونها را تعقیب می کنه
دوباره بر می گردن همون جای قبلی و باز دوربین رو اونها زوم هست
این فیلم بردار چرا فقط اونارو میگیره ؟ هر طرف میرن اینم میچرخه انور ؟ مشکوک 100% (162234)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۳۶:۴۶
قتل و يا بهتر بگويم شهادت اين جوان بدست هر کس ناکسي بوده چون مظلومانه (در فيلم بعنوان تماشگر است) بوده خون او تقاض ميگيرد من اميدوارم اگر اين خبر صحت داشته باشد قاتل او را پيدا کند و بمردم معرفي (162244)
 
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۳۷:۳۳
با سلام
در ابتدا به عنوان یک هموطن به خانواده واغدیده مرحومه ندا صالحی تسلیت عرض می نمایم.
خواهشمند هستم به این موارد توجه فرمائید و امیدوارم انتشار دهید:
1- در فیلمی که شبکه خبری CNN در این 8 روز از صبح تا شب پخش کرد(در حالیکه فجایع صهیونیست ها در جنگ با حزب ا.. و جنایات بر علیه کودکان و زنان و بمب های فسفری لال شده بود و انگار نه انگار که چنین فجایعی دارد اتفاق می افتد) در ابتدا شخصی با موبایل هر طرفی که مرحومه ندا صالحی و استادش(که قبلا CNN ادعا می کرد پدر مرحومه است) فیلم می گرفت که این از نظر من ناوارد یعنی هدفمند بودن این حرکت(تا بتوانند این حرکت های منافقین را در ایران توجیه کنند) را نشان می دهد.
2- ادعای CNN این بود که شخصی بر روی موتور (بسیجی) با تیر مرحومه ندا صالحی را هدف داده! در حالیکه اگر توجه فرمائید(که حتما نیروهای دلاور آقا امام زمان(عج) به آن توجه کرده اند) فقط یک تک تیرانداز قادر است به این دقت به قلب انسانی را آنهم از راه دور شلیک کند.
3- اگر در آن شلوغی موتور سوار نیروی انتظامی و یا بسیج عبور می کرد اغتشاشگران که در فیلم در حال سنگ انداختن هستند قطعا بخاطر وحشیگریشان به این مامورین عزیز و جان برکف حمله می کردند (همانگونه که در فیلم های صدا و سیما دیده ایم) پس این هم منتفی است.
4- نکته جالب اینکه در زمانیکه مرحومه ندا صالحی تیر بهشان اصابت می کند شخصی در حال فیلم گرفتن (با موبایل) از ایشان است که بنظر من این شخص همانی است که قبلا با هماهنگی با همکار منافقش از مرحومه ندا صالحی فیلم می گرفته و این نشان می دهد که مرحومه را نشان کرده بودند.

قابل ذکر است بنظر من کم تجربه اهداف ترور مرحومه ندا صالحی به شرح است:
1- ایشان دانشجو بوده و بدینوسیله خواستند بگویند نظام جمهوری اسلامی ایران با دانشجوهایش اینگونه برخورد می کند(در حالیکه روز قبل مقام معظم رهبری شدیدا به حمله کنندگان به دانشگاه ها حمله و دستور پیگیری و اشد مجازات آنان را در نماز جمعه خواستار شدند که این مطالب را هیچکدام از خبرگزاری های مغرض خارجی پخش نکردند!)
2- بد نام کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بعنوان حکومتی خونخواه (شکر خدا حالا فهمیدیم که صهیونیست ها اصلا و ابدا خونخواه نیستند)!
3- بدلیل اینکه دشمنان ایران از حضور بی نظیر مردم چه پای صندوق های رای و چه در نماز جمعه و اطاعت ملت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بعنوان پدر ملت (به جزء چند کاندیدای خائن) ، شدیدا برآشفته شدند و به این وسیله خواستند سناریوی جدیدی را راه اندازی کنند که این کارشان با لطف همان کاندیدای خائن حمایت شد، لاکن ملت با توجه به سخنان ولی امر خود واکنش منفی نشان دادند.
ضمنا باید از وزارت امور خارجه که در این موارد به مانند لاک پشت بی رمق عمل می کند شدیدا انتقاد کرد. در آخر باید اضافه کنم که شکر خدا مردم به موقع واقعیت ها را فهمیدن و باید از زحمات مآمورین نیروی انتظامی و امنیتی به عنوان یک ایرانی کمال تشکر را دارم.
پاینده باد نظام جمهوری اسلامی ایران. مرگ بر منافق. (162249)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۲۹:۰۴
اگرصحبتهای رهبری راقبول دارید ایشان بقیه ی کاندیداه راهم تائیدکردند (163035)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۲۶:۱۵
بله حتما خبرنگاراي چانل وان و بقيه ماهواره هاي كوفتي لس آنجلس كه به امثال شما خط مي دن از من كه توتهران زندگي مي كنم بهتر ميدونن. (162688)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۷:۵۷
وقتي در سريالهاي تلويزيون ميبينم كه پليسهاي انگليسي و استراليايي و فرانسوي خيلي ترگل ورگل و باسواد و فهميده حرفه اي عمل مي كنند، گاهي به خودم مي گم ميشد ما هم پليسمون اينجوري بود؟
مگه ما چي مون از اين كافرا كمتره؟ (162215)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۰۰:۲۱
دوست عزیز ولی من یه چیزای دیگه ای هم دیدم: رفتار خشونت بار، وحشیانه و گاهاً نژاد پرستانه پلیس های غربی با مجرمین!
بعدشم شما چه نتیجه گیری کردین؟ این که پلیس ما بهش شلیک کرده؟ خیلی زود قضاوت کردین. (162999)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۱۹:۲۴
با سلام
دوست عزیز این پلیسهایی که تو در سریالهای تلویزیونی میبینی پلیس نیستند بلکه هنرپیشه هستند وبه همین خاطر هم تمیز وترگل ور گل هستند.در دنیای واقعیات پلیسهای اینکشورها مثل آدم آهنی میمانند و اگرشما مدتی در خارج ازکشور زندگی میکردی میفهمیدی که پلیس کشور ما خیلی انسانیت به خرج میدهد تا به کسی آسیبی وارد نشود.یک هموطن از آلمان. (163465)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۲:۲۷:۱۰
خب اون چیزی که شما میبینید فقط در سریالهای تلویزیونی است. در سریالهای تلویزیونی خودمان هم پلیسها کاملا بدون اشتباه عمل میکنند ولی واقعیت چیز دیگری است.. (164445)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۳:۴۰
جالب تر از آن، فیلمی است که ادعا شده در همان روز گرفته شده و چهره و لباس پیرمردی که همراه با ندا است به خوبی در آن مشخص است (هر چند چهره دختری که همراه با این پیرمرد است در این فیلم قابل تشخیص نیست.)

http://www.youtube.com/watch?v=Ke4DmrMm154

این پیرمرد تقریباً بدون تردید همان پیرمرد است، به خاطر شکل تی شرت و نوع آرایش موها و صورتش.

اصولاً چه دلیلی دارد یک دوربین دائماً در حال فیلم گرفتن از این دو نفر باشد؟

آیا نمی شود از طریق پیگیری کسی که فیلم را در یوتیوب آپلود کرده، به هویت این شخص پی برد؟

امیدواریم مسببان این حادثه هر چه سریعتر دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند. (162310)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۳۷:۲۸
این فیلم را برداشته اند (163603)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۵۶:۵۵
دوست عزيز ماموريني در اين وقايع كه اسلحه دارند فقط مجاز به استفاده از تير مشقي هستند نه جنگي (162757)
 
ک، م
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۳:۵۹:۰۳
با سلام؛
شاید علت عدم احساس خطر کردن مردم و رفتار غیر عادی آنانی که در اطراف آن دختر بودند و عدم خوابیدن آنها بر روی زمین؛ این باشد که آنها صدای تیر را یا نشنیده اند یا از فاصله بسیار دوری شنیده اند یا انتظار درگیری در این مکان را نداشته اند.

نتیجه اینکه احتمال زیاد وجود دارد که این دختر توسط یک تک تیرانداز که از فاصله دوری دقیقا قلبش را نشانه گرفته است کشته شده باشد.

به علاوه مرحومه یک دختر جوان و دانشجو و اجتماعی مشرب و خوش ظاهر بوده است تا صحنه مرگ بیشتر رقت انگیز و تأثر آور جلوه کند.

خداوند قاتل یا قاتلانش را لعنت کند و انها را رسوا و قصاص نماید.
با تشکر (162328)
 
شهنازيان
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۲:۴۵
شك نكنيد كار منافقين است چون كيفيت فيلمبرداري خيلي بالا است و حتما كسي منتظر فيلم اين واقعه با دوربين vsh بوده (162340)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۰۹:۱۰
آنچه كه بنده در بخش مشاركت در بحث ديدم اين بود كه بايد رعايت ادب بشود در غير اين صورت اجازه مشاركت در بحث داده نمي شود ولي گويا اين مورد مخص همگان نمي شود . روي صحبت بنده با آقاي رستمي است كه آشكارا به كانديدها جسارت مي كنند شما كه ادعاي ادت و نذاكت و قانون مداري داريد شما كه ادعاي دمكراسي مي كنيد ... چرا؟
مرگ بر آنان كه اين همه جوان را به خاك و خون كشيدند فرقي ندارد كه از چه فرقه و گروهي هستند. (162354)
 
محمد امین رستمی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۸:۰۶:۴۹
سلام ممنون از تذکرتان و عذر می خواهم اگر تندی کردم ولی به نظر شما تدارک مجلس ختم بزای این مرحومه از طرف آقای کروبی و موسوی ماهی گرفتن از آب گل آلود نیست؟ (164057)
 
ثريا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۰:۰۵
چرا صدا و سيما اخبار كشته شدن يك مادر و خواهر را پخش مي كند ولي هيچ اشاره اي به اين خبر كه ابعاد جهاني پيداكرده نمي دهد؟
يعني شهروندان ايراني درجه يك و دو هستند؟ (162331)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۲۸:۵۵
پخش كردند ... شما نديدي ... اخبار 20:30 ديشب (162900)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۱۰:۳۶
ببخشید کی صدا وسیما اخبار کشته شدن یک مادر و دختر را پخش کرد
صدا و سیما حتی خبر کشته شدن بسیجیان را پخش نکرده (163585)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۶:۱۲:۱۱
شبكه خبر گزارش داد (164005)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۳:۱۳
مطمئن باشيد به زودي عاملان اين كار دستگير شده و با افشاگري قضيه معلوم مي شود كه چه كساني پشت آن هستند.

حالا آقايان بروند و مجلس عزا برپا كنند! (162364)
 
یک جوان
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۱۷:۲۴
چند روز از این واقعه می گذرد حال که تمام خبرگزاری های خارجی و تلویزیونهای انها از این خبر استفاده کردند می بینیم تازه یاد شما افتاده که همچنین جنایاتی در ایران اتفاق می افتد یا نه سوالهای بسیاری در بین مردم وجود دارد که با این اظهار نظرها هیچ کدام جواب خود را نمی گیرند (162378)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۲۲:۴۹
من نمی دونم که این خانوم واقعا فوت کرده اند یا نه. اما لازم به ذکر است چند روز پیش میلی دریافت کردم که در ان اموزش جنگهای خیابانی وگریم خون وپنهانکردن ان در زیر روبنده بود تا در موقع مناسب ان را باز کنند وجنجال به راه بیندازند. بعد از دیدن عکس این خانوم متوجه شدم خیلی خوب اموزش دیده .اند (162394)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۲۵:۳۵
سلام
اگر با دقت به فیلم نگاه کنید کاملا متوجه می شوید که ساختگی هست. به حرکات دست مرد میانسال توجه کنید من فکر میکنم موقع دست گذاشتن بر روی دهان دختر خانم کار خاصی انجام می دهد. من فکر می کنم کاملا حرفی ساخته شده است مرگ واقعی رخ نمی دهد. حرکت چشم دختر خانم هم با قسط انجام شده است. در ضمن نیروی انتظامی با داشتن شماره بلاک ماشین میتواند رد یابی کند که عاملان این صحنه چه کسانی هستند.
دانشجو از نیویورک (162401)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۲۰:۰۹
دوستان این خانم واقعا کشته شده است. در این بخش خبر شک نکنید (163589)
 
تابان
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۲۵:۳۷
خيلي ببخشيد ولي پليس بايد خيلي زود و صريح پاسخ دهد كه چطور نيروهايش و بسيجي ها سلاح گرم ندارند ولي عده اي در تهران با گلوله كشته شده اند؟! (162383)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۹:۰۶:۲۳
به نظر شما ممکن نیست کسانی از عراق یا جایی دیگر اسلحه قاچاق کنند به ایران همان‌طور که چند روز قبل یکی رو گرفتن با یه عالمه اسلحه که قاچاقی می اورده ایران! حالا ممنکنه چندتا از این محموله ها پیدا نشده باشه و وارد ایران شده باشه پس می‌بینید که می‌شه کسی غیر از پلیس و بسیج هم اسلحه داشته باشن! (162946)
 
فریب خورده
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۲۸:۴۰
اگر دستم رسد بر چرخ گردون ندانم چون کنم با چین و ماچون
آقای موسوی تا خانواده های دیگری را عزادار نکرده ای تمومش کن (162410)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۳۰:۳۴
هرچند كه من هم با مشكوك بودن اين قضيه موافقم منتها درخصوص مورد شماره 2 بايد عرض كنم كه براساس شواهد شخصي برخي افراد با لباس بسيج با سلاح گرم مشاهده شده اند كه براي اينجانب نيز علامت سوال بزرگي بود. چرا كه درحاليكه نيروهاي رسمي اسلحه گرم ندارند چرا برخي از نيروهاي غير رسمي - هرچند به تعداد چند نفر - با يد به كلت كمري مجهز باشند؟ بنظرم بايد كنترل بيشتري بر روي اين نيروهاي غير رسمي - و شايد شبه رسمي - اعمال شود. هرچند كه اصولا بنده با حضور افراد لباس شخصي مسلح به باتوم و ... آنهم وقتي نيروهاي رسمي انتظامي و ثارالله قادر به برقراري امنيت هستند، مخالفم. چرا كه حضور اين افراد دقيقا واژه چماقدار را در ذهن تداعي مي كنند و باعث تحريك طيف مقابل ميشود البته متاسفانه. (162414)
 
بهنام
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۰۱:۱۳
آقا علیرضا شواهدت رو نگه دار برای خودت
مگه بسیج لباس داره که تو تولباس بسیج دیدی
ضمنا اگه تاحالا فقط یک نفر بسیجی مسلح دیده می شد اینا گوش فلک و کر می کردن و همه جارو ÷ر از فیلم می کردن
بسیجی هم فرزند همین مملکته.برادر و خواهرهای شمان .از انگلیس نیومدن (163715)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۳۵:۰۵
در این اتفاقات متاسفانه قداست خیلی از امور از بین رفت که اگر نگویم غیر قابل جبران

لااقل میتوان گفت به این زودیها قابل جبران نیست . (162425)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۳۸:۲۲
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این خانوم و فرستادن لعنت به موسببان این اتفاق من فیلم تو اینترنت دیدم نمیدونم کامل بود یا نه 37ثانیه بود نحوه فیلم برداری جوری بود که چهریه افراد معلوم نیست در ضمن هیچ کس اسمی از خدا...... یا حرفایی که اطرافیان تو یه تصادف معمولی به زبون میارن به زبون نمیاره فقط یه نفر میگه دی.....کسانی که به طرفش میان با توجه به صحنه یجواریی ریلکسن یا حتی یکیشون میخواد نفس مصنوعیم بده در ضمن انگیزه قتلم مهمه که اینجا مشکوکه چرا ایشون باید خارج از محدوده درگیریا تو یه جایه خلوت از پشت تیر بخوره به نظرم بیشتر به یه انتقام شخصی شبیه تا....
چرا اون موقع که یه خانوم با بچش تو مهد کودک کشته شدن هیچ فیلم برداری نبود یا شبکه های خارجی انقدر رو اونا مانور ندادن
البته من به هیچ عنوان نمیخوام خدایی نکرده مرگ ایشون رو زیر سوال ببرم ولی نسبت دادن مرگش به نیروهای امنیتی یکم شک برانگیزه
خدا از سره تقصیرات این خانوم بگذره اگه این مطلب و خوندی یه صلوات نثارش بکن (162432)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۳۹:۲۶
اميد وارم واز درگاه خداوند متعال خواستارم تا قاتل اين دختر پيدا شود ودر مقابل دوربين ها اعتراف كند كه از چه كساني خط مي گرفته تا با كشتن اين دختر مظلوم ،
اتفاقات اخير را سياه نمايي كند و تمام تقصيرات را گردن نيروهاي انتظامي وبسيج بياندازد .لعنت خدا بر كساني كه مردم را دعوت كردند تادر خيابان ها بريزند .لعنت خدا بر كساني كه مي خواهند با هر وسيله ايي بر تخت قدرت بنشينند وخود را رئيس جمهور مملكت معرفي كنند . همان طور كه يكي از هم وطنان نوشته چه طور دوربين در آنجا ، حضور داشته است .لعنت برسازمان مجاهدين خلق ومسعود رجوي وسلطنت طلبان لعنت بر مدعيان اصلاحات (162433)
 
ج.م از تهران
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۴۱:۰۴
آقایان این برنامه(آشوبهاوقتلها) ازقبل برنامه ریزی شده بود .
قبول ندارید ؟ مصاحبه اقای موسوی راقبل از انتخابات بامجله تایم را که سایت الف منتشرکرد بخوانید (162442)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۴۱:۴۲
من هم یک فیلم دیگری از این خانم دارم همراه با استادشان قبل از کشته شدن که یک دوربین آنها را در جمع تعقیب میکند و هر جا انها میروند به دنبال انهاست ! براستی چه کسی یا کسانی و چرا از این خانم و همراهشان قبل از کشته شدن داشتند فیلم می گرفتند کاملا معلوم است که او سوژه شده بوده است ضمن اینکه توجه شما رو به دوربینی که از لحظه دلخراش مرگ او فیلم می گیرد جلب می کنم که برخلاف فیلمهای اینروزها دوربین موبایل و بیکیفیت نیست و با دوربین حرفه ای و با ارامش فیلمبرداری شده در زیر لینک فیلم مشکوک تعقیب او را قبل از کشته شدن می گذارم
http://www.youtube.com/watch?v=bWHT37pQmmE (162446)
 
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۴۲:۰۵
سلام خسته نباشيد

1.هویت خانم رامشخص کنید
2.فیلم برداری کاملا برنامه ریزی شده است
3.درصورت صحت قتل خانم احتمالا قربانی ضدتبلیغی عوامت اشوبگران بوده ودرجهت منافع شوم خود دست به این جنایت زده ان (ازترفندهای منافقین)
4.چرامسئولین وصدا وسیما موضع نگرفته اند (162448)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۷:۱۲:۵۹
ديروز شبكه خبر اين خبر را پخش كرد (162795)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۰:۴۳
شناسایی نوع گلوله ، شناسایی فاصله و . . . می تواند به خیلی از این مسائل کمک کند چرا به جای این هوچی بازی ها به سراغ علم نمی رویم ؟ چرا سعی می کنیم بر طبل کدورت ها بکوبیم . بیایم این عمل زشت را از سوی هر که و هر کجا که بوده متفقا محکوم کنیم . این به صواب نزدیکتر است .

از اینجا به بعد خطاب به خود شماست :
من سینه چاک نظامم برایم احمدی نژاد و موسوی یکی هستند ، اما شما الفی ها بیایید آب بر آتش ها بریزید ، بخدا اگر این اتش دامن بگیرد ، اول دامن شما را خواهد گرفت ، من که جز یک معلم چیزی نیستم . به این سی سال نگاه کنید هی دامنه نظام را داریم محدود و محدود تر می کنیم . همین دیروز ماجرای کردان سرتان آمد ، متوجه نشدید ؟ ماجرای موسوی بهانه ای است برای آنان که می خواهند نظام را از بن بردارند .
امشب بروید بانگ الله اکبر را بشنوید ، بسیاری از آنها کودک هستند ، شماها می توانید بفهمید یعنی چه ؟ امیدوارم که بفهمید و سعی در پیوند قلوب کنید . (162464)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۳:۳۹
قصدشان اجرای سناریوی پیراهن عثمان بوده است. (162476)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۴:۰۷
سلام

اگر ادعا مي كنند كه ندا را تروريست ها كشته اند چرا اجازه ندادند گواهي فوت ناشي از شليك گلوله براي وي صادر شود؟

تو را به خدا قسم نمایش دهید! (162477)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۹:۵۴:۲۳
لطفا کمی با دلیل و مدرک حرف بزنیم. اینکه برای ایشان گواهی فوت ناشی از شلیک گلوله صادر نشده را از کجا آورده اید؟
در طی روز های اخیر انقدر می توان در سایت ها و خبرگزاری ها اخبار ضد و نقیض و دروغ پیدا کرد که دیگر به چشم های خودت هم نمی توانی اعتماد کنی! (164142)
 
a
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۴:۳۱
میزنند میکشند اعلام عزاداری میکنند

آقای موسوی چطوری میخوای جواب خونش رو بدی ؟ خوشمزه است خونش ؟ (162480)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۶:۳۳
اگر دقت داشته باشين كبريت اين اتفاقات را هاشمي رفسنجاني با ارسال نامه توهين آميزش به رهبرانقلاب روشن كرد.ايشان نيز مسئول مي باشد. (162487)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۲۰:۲۷:۱۰
ببخشيد! كبريت را درمناظره فرد ديگري روشن كرد! (164691)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۵ ۱۶:۲۵:۱۰
من که فکر می کنم کبریت رو چندین ماه روزنامه ها و سایت ها زده بودند (182654)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۰۱:۲۲
كاملا معلومه كه اين شليك هدفدار بوده چون فيلم برداري از چند جهت و خلوت بودن بالا سر مجروح و هم چنين اگر فيلمي كه از بالا پشت بام گرفته شده رو ببينيد متوجه مي شيد كه صداي كه از شليك تير بلند مي شه كاملا معلومه كه از يك اسلحه تك تيرانداز شليك شده و تو همين فيلم مي بينيم كه اين خانم اصلا كاري با تظاهرات نداره و داره با يه نفر صحبت مي كنه من اين فيلم رو ديشب تو سايت youtube ديده ام . هم چنين زاويايي مختلف اين فيلم تو همين سايت هست. (162495)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۰۱:۲۷
مرگ مشکوک این زن واقعا منو متاثر کرد ولی نکته اینجاست که

چرا یک زن

چرا آن هم از ناحیه گلو

باید گفت وقتی آتش روشن می شود خشک و تر با هم می سوزند

حتی اگر ما هم در این شلو غی ها تماشاچی با شیم باز هم گناه کاریم

حتی اگر تماشا چی هم باشیم به منافق و دشمن کمک کردیم تا پنهان شود

چه بسا گناه ما سنگین تر است

فقط باید ساده لوح نباشیم خدا کمک کند سره را از ناسره تشخیص دهیم خیلی از

بزرگان متاسفانه قادر نشدند تشخیص دهند . (162496)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۰۴:۰۸
استاد موسیقی اش ! (162501)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۰۹:۲۸
رسانه های غربی که ید طولایی در به راه انداختن عملیات روانی علیه ایران دارن از قبل منتظر چنین صحنه هایی بودند و با به دست آوردن این سوژه خوشحالی زایدالوصفی بدست آوردند. فردی به اسم سیاوش که در شبکه بی بی سی فارسی به تلفن ها و وب کمها جواب می دهد بعد از نشان داده شدن چند باره این صحنه تاسف بار در شبکه مطبوعش با شادی مشمئزکننده ای چند بار گفت که «حتما این صحنه -جان دادن آن دختر جوان- در ذهن همه برای سال ها باقی می ماند». و بعد مثل یک شومن تمام عیار رفت سراغ همکارش و حسابی با او با لحنی که انگار به هدف خود رسیده اند مشغول صحبت شد.خدا عوامل سرسپرده خیانت کار انگلیس خبیث را به راه راست هدایت کند. (162516)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۰۹:۴۵
1- اين فيلم واقعيت داره نميتونيد كه كشته شدن يكنفر كه در قطعه 31 بهشت زهرا خاك شده را انكار كرد
2- به چه دليلي ميگيد ساختگيه؟مگه عواملي كه در كوي دانشگاه اون فاجعه را آفريدند ودل رهبر انقلاب را آزردند نميتونه اين فاجعه راهم رقم زده باشند؟
3- از سايت آقاي توكلي بعيده چرا كه اين بحث به مجلس هم كشيده شده ولي سايت الف نميخواد واقعيتها را قبول كنه از اعتدال بيرون شديد
3- لطفا نقطه نظرم راچاپ كنيد واجازه بديد هردشنامي كه مخالفان ولباس شخصي ها هم ميخواهند بدهند برام مهم نيست چون واقعيتها را بايد قبول كنيم (162517)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۹:۴۶:۴۲
كسي نگفت كه فيلم ساختگيه. گفته كه اين قتل از پيش برنامه ريزي شده بوده اونهم به دلايل مختلف كه الف و برخي از خوانندگان بهش اشاره كردند (162989)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۹:۵۹:۳۶
برادر شهروند! چیزی که در سایت الف منتشر شده این قتل را مشکوک معرفی می کند نه ساختگی.
بیاییم کمی با انصاف و به دور از تعصب به وقایع نگاه کنیم.
پاسخ شما نسبت به شبهات مطرح شده چیست؟ (164146)
 
محمد جواد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۰:۳۰
اين هموطن به هر دليلي كه فوت كرده باشد بايد دقيقا مشخص و گفته شود. آخه تا كي بايد مردم نامحرم باشند.همين مخفي كردن هزار تا حرف و حديث داره...
يادمون باشه اون خانوم قبل از هرچيزي هموطن و اصلا يك انسان بوده و در خيابان كشور ما در خون خودش دراز كشيده بود... (162535)
 
نا رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۱:۰۱
خيلي دلم سوخت. حالا تحويل بگيريد. مگه روز قبلش گفته نشد مسووليت خونها بر عهده برپاكنندگان تجمعات است و تجمعات بهترين پوشش براي گروهك ها و دشمنان است. چرا گوش نكرديد؟ حالا مجلس هم ميخوايد برگزار كنيد؟ خود گويي و خود خندي؟ (162536)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۱:۳۶
این نقشه شوم منافقین است مردم ما هوشیار هستن وبه امید خدا از این بحرانها نیز خواهیم گذشت درود خدا به روان پاک شهیدان در راه حق کاندیدهای معترض قانون گریز دقت کنند که چگونه مردم را آلت دست دمنان میکنند وای بر شما روسیاهان که به قانون ونظام مقدس اسلام تمکین نمیکنید ننگتان باد (162538)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۳:۱۳
یک مورد را هم اشاره نکردید و اونم اینکه در صدای فیلم مزبور به هیچ وجه صدای راهپیمایی و هیاهو شنیده نمیشود. نامزدش هم به بی بی سی گفته که این خانم طرفدار موسوی و احمدی نژاد نبوده و در اعتراضات هم شرکت نمیکرده و اون ساعت هم از کلاس موسیقی خصوصی برمیگشته و تازه از ماشین استادش پیاده شده بوده!
کاملا مشخص هست که در یک منطقه آرام و بدون دردسر نشانه گیری کرده و کشته اند و سریعا هم فیلم گرفته اند و بلافاصله هم در سایت ها پخشش کرده اند.
ضمنا گویا مظنونین این شلیک مرگبار هم که از منافقین هستند شناسایی شدن و تحت تعقیبند. امیدوارم در همون محله شاهد اعدامشون باشیم.

از مسئولین انتظار داریم که ایشون رو بعنوان شهید اعلام کنند!
مرگ بر تروریست (162544)
 
ش/ب
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۴:۵۹
بهترين راه اين است كه اين موضوع به دقت دنبال شود تا عوامل و اهداف ناشي از اين قتل براي افكار عمومي روشن شود. نبايد اين موضوع به فراموشي سپرده شود. بايد عامل يا عاملين اين حركات به مردم معرفي شوند تا چهره منفوري از نظاميان و بسيجيان در نزد مردم به وجود نيايد. (162550)
 
فارس نیوز
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۳۵:۴۶
يك مقام آگاه خبر داد:
عامل تيراندازي به ندا صالحي تحت تعقيب است
خبرگزاري فارس: يك مقام آگاه از تعقيب عامل تيراندازي به ندا صالحي آقاسلطان خبر داد و گفت: مأموران نيروي انتظامي به سرنخ‌هايي درباره عامل اين تيراندازي دست يافته‌اند.

اين مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به سرنخ‌هايي كه از عامل تيراندازي، نوع اسلحه و گلوله و چگونگي شليك به‌دست آمده، افزود: با تحقيقات به عمل آمده از طريق دوربين‌هاي حاضر در صحنه، اظهارات شهود، بررسي محل حادثه، شناسايي و بازجويي از افراد حاضر در صحنه و گزارش پزشكي قانوني، مشخص شده است فردي به وسيله يك اسلحه قاچاق به طرف تني چند از حاضران در خيابان كارگر شمالي تيراندازي مي‌كند كه يكي از اين گلوله‌ها از پشت به ندا صالحي اصابت مي‌كند.
اين مقام در ادامه افزود: تحقيقات نيروهاي امنيتي و انتظامي براي كشف اين ماجرا كه آيا تيراندازي به سوي ندا صالحي به صورت كور يا هدفمند بوده، ادامه دارد.
وي در پايان تأكيد كرد: در هفته‌هاي اخير، نيروهاي امنيتي و انتظامي كشور دهها قبضه اسلحه قاچاق از نوع اسلحه‌اي كه به سمت ندا صالحي شليك شده، از قاچاقچيان سلاح و در برخي منازل تيمي گروهك‌ها كشف كرده‌اند كه اين محموله‌‌ها عمدتاً از مرزهاي غربي وارد كشور شده بودند.
انتهاي پيام/ (162579)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۴:۰۹:۰۸
کاش قبل از کشته شدن ندا این گروهک ها کشف می شد:
http://www.tabnak.com/nbody.php?id=5903
نظرهای اتابناک را هم از دست ندهید. (163487)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۴۶:۴۷
از وقتی اون صحنه رو دیدیم دیگه از همه چیز بدم اومده,از ایرانی بودنم خجالت می كشم, از صمیم قلب امیدوارم خدا باعث و بانیه اصلی روشن شدنه این فتنه رو رسوا كنه, همه بگید آمین.. (162602)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۵:۵۸:۴۹
روی سخن من با اون کسایی هست که نوشتن فیلم مشکوکه چون کیفیتش خوبه! هر ادم آگاهی میدونه که الان گوشیایی هست توی بازار که کیفیت فیلم برداریش خوبه. به همین سادگی. در ضمن دوربینهای عکاسی هم فیلم میگیرن با کیفیت خوب.که خودم یه نمونش رو دارم اسم مدل رو نمیگم شاید بهونه ای بشه برای منتشر نشدن پیام مثل ده تا پیامی که تا حالا نوشتم و چون مخالف نظر شما بوده منعکس نکردید.
حالا گیریم که این فیلم یا صحنه سازی باشه یا هر چیز دیگه که می گید. بقیه کشته ها رو چه توجیهی براش دارید؟ آها یادم نبود اونا کیفیتش بده پس واقعیه! (162623)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۰۹:۵۵
خدا باعث بانی این تجمعات را رسوا و هلاک کند انشا الله (162654)
 
نویسنده
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۲۶:۲۹
خیلی عذر میخوام چیز مینویسم ولی چرا اجازه برگزاری مراسم ختم ندادن و در ضمن من تصاویر و فیلمهای زیادی دیدم که که در ان نیروهای انتظامی با لباس فرم مشغول تخریب ماشین ها و اموال عمومی هستن اینو چی میگین؟لابد اینم کار استکبار جهانیه نمیدونم چرا سعه میشه مردم را احمق فرض کنن از طرفی خودشون میگن مردم ما فهمیده هستن پس این مردم چی رو میفهمن اگه اینارو نمیفهمن (162689)
 
hassan
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۳۱:۵۷
شما کجا ديديد که نيروي انتظامي شيشه ها را مي شکند اگر هم ديديد آيا واقعا مطمئن هستيد که اين ها بچه هاي نيروي انتظامي هستند (162908)
 
اردشیر
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۹:۴۸:۰۴
لطفاً این مطلب را مطالعه کنید تا جواب خیلی از سوال ها را پیدا کنید:
http://alef.ir/1388/content/view/48306/ (164136)
 
يوسف
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۴۸:۲۹
اگر نظام مي خواهد از اين فجايعي كه پيش آمده و آبروي كشور را به مخاطره انداخته است سربلند بيرون آيد و پاكي و صحت عمل خود را در برابراين غائله نشان دهد و در نتيجه ،چهره كريه دروغ وكثافت وآشوب ودشمني وخيانت واستعمارگري در نزد مردم ايران عيان شود بايد چند كار اساسي انجام دهد .
اين گام ها عبارتند از:

1- وزارت اطلاعات بايد بسرعت ضارب يا ضاربان ندا و نيز قاتلان مردم را شناسايي و در رسانه ملي بدون اعمال هيچ سانسور ي افشا كند
2-بدون فوت وقت ،تمام راي ها را براساس آمار ثبت احوال تطبيق دهد تا نشان دهد كه هيچ خدعه اي در كار نبوده وخيانتي به راي مردم نشده است
3-پس از انجام دو اقدام مذكور،دست عوامل پشت پرده را افشا كند تا حاميان موسوي بدانند كه چگونه گول خورده اند و در پي آن،خواب هايي كه با توسل به نيروي جواني آنها ديده شده آشفته گردد
4-درنهايت ،پس از ستاندن خسارت هاي چند روز گذشته از بانيان ،آنها را مطابق قانون محاكمه كند.
چنانچه اين اتفاق ها نيفتد بدبيني ايجاد شده توسط موج كثيف موسوي ها در اذهان مردم باقي مي ماند وهمچون لكه ننگيني بر تاريخ سياسي ونظام ايران حك خواهد شد.
آن كه حسابش پاك از محاسبه چه باك
اگر چنين شود ايران به عنوان يك كشور ي با پتانسيل بسيار بالاي آزادي ودموكراسي در منطقه وجهان رخ خواهد نمود و بيش از پيش جايگاه بسيار بالايي خواهد يافت و همچنين،الگويي خواهد شد براي تمام كشورهاي آزادي خواه.
بدون شك، ثمرات آن از مرزهاي سياسي عبور خواهد كرد و با ابهت در حوزه اقتصاد پيشرفت خواهد كرد.چرا كه با اين وقايع اتفاق افتاده توانسته است بسيار قدرتمندانه عمل كند وبدون هيچ تزلزلي مسير خود را ادامه دهد ودر واقع،كشوري با امنيت بسيار بالا در اذهان جهان مطرح خواهد شد. (162739)
 
t
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۴۸:۴۶
من خودم از روز اول توی این درگیری ها بودم, نه پلیس و نه بسیج و نه گارد ضد شورش هیچکدومشون اسلحه گرم نداشتن, البته من فقط تماشاچی بودم (توی دلمم باعث و بانی شو نفرین می کردم.) (162740)
 
zahra
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۶:۵۱:۴۷
از خدا بي خبرتر کسيه که اين آشوبها و جنايتهارو به گردن موسوي و يا کروبي مي اندازه.آخه کدوم عقل سليمي اين رو مي پذيره که يک انسان-صرفا انسان_به خاطر خودش اينکار رو انجام بده.موسوي اگه منافع خودش رو مي خواست که 20 سال ساکت نبود.مسئول اين اغتشاشات و فجايع کسي است که به جاي اينکه آب بر آتش بريزد کاري مي کند که آتش مردم تندترشود.به شعور مردم احترام گذاشتن چيزي است که تلاش چنداني نمي خواهد فقط کمي درک عميق مي خواهد همين.در ضمن بد نيست نگاهي هم به نوع ادبياتتان بيندازيد و ببينيد شبيه به چه کسي شده است. (162747)
 
soodeh
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۷:۰۶:۲۲
شما بنا بود که در سایتتان از درج کامنتهایی با الفاظ زشت بپرهیزید ببخشید ولی این اقایان حامی موسوی که فحشهایی که ما تا به حال هیچ جایی نشنیده ایم را می نویسند قابل درج است که به سمع و نظر دیگران برسد رهبرشان که کارهایی انجام می دهد که در نوع خود بی نظیر است و برای رسیدن به هدف از هر کاری ابایی ندارد و چون دست خالی است می خواهد اشوبی بپا کند که از لای ان شاید یک دست اویزی بدست اورد که به هدفش نزدیکتر شود وپیروانش هم چون حرفی برای گفتن ندارد بجای جواب دادن با استدلال فقط سعی می کنند با هوچی گری و بی ادبی هایی که تا به حال در هیچ کجای این فضای مجازی ندیده ایم مگر در قسمتهای ممنوعه ای که فقط این اقایان علاقه به کلیک کردن روی انها دارند اشنا می شویم راستی شما که روشنفکر و عدالت خواهید چرا منطق ندارید و با فحش و ناسزا به هر کسی می خواهید حرفتان را پیش ببرید و القابی که مختص خودتان هست به دیگران نسبت می دهید درست مثل رئیستان که دروغگویی و قانون گریزی را به دیگران نسبت می دهد در حالیکه صفات ملکه شده در وجود خودش است (162776)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۷:۰۷:۴۹
اینکه چه کسی ایشون رو کشته مهم نیست... دو حالت داره، یا یه نیروی به ظاهر مذهبی یا به ظاهر بسیجی بوده یا یه آدمه بی سر و پا و روانی و به قوله تلویزیونیا اغتشاشگر بوده... فرقی در صورت مساله ایجاد نمی کنه... یه نفر مرده که این فاجعه است و این کشته شدن داره به ضرر جمهوری اسلامی به طور خاص و به ضرر اسلام به طور عام تموم می شه و با توجیهاتی تو سایت الف و یا سایتای شبیه به اون هم صورت مساله و عواقبش پاک نمی شه... سوال اینجاست که چرا باید شرایطی فراهم بشه که این اتفاق بیفته و یک طرفه هم نباید به قاضی رفت. به نظر من اول وزارت کشور دولت آقای احمدی نژاد مقصره که مجوز اعتراضات آرام رو نداد و بعد به سرکوب تظاهر کنندگان پرداخت و دوم آقایان تندروی طرفدار آقای موسوی یا بهتر بگم آدمای تندروی ضد نظام (که به اسم آقای موسوی دارن سنگ خودشونو به سینه می زنن و توی یک کمون استراتزیک از آبروی این سید بزرگوار و بقیه دلسوزان همراه ایشون مایه می زارن) کسای هستن که راهی جز شلوغکاری به ذهنشون نمی رسه.... (162781)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۷:۲۹:۰۵
خدايا خداوندا تو خودت بهترين داوري.اين كاربران چنان بي محابا اظهارنظر ميكنند كه اگر نعوذبالله در مسند قضاوت بودند اين خانم كشته شده را به دليل در معرض قرار گرفتن گلوله محاكمه ميكردند.خدايا خودت به ما رحم كن (162823)
 
محمد امیر/ دانشجوی مهندسی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۱۶:۰۲
عزیزان اصولا کارهای اطلاعاتی اینجوریه که مسئولین به محض دریافت اطلاعات نمیان اونارو منتشر کنن. در واقع به عاملین جنایت فرصتی داده میشه تا بیشتر خودشونو رو کنن تا زوایای مختلف قضیه مشخص تر بشه!
خبرگزاری جمهوری اسلامی یه گزارش راجع به این قضیه زده توصیه میکنم بخونین. (162882)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۱۶:۵۴
نکته مهم این است که اگر این اقدام از سوی مخالفان ایران باشد که احتمالا هست باید مراقب خود و اطرافیان خود باشیم چرا که سوژه اسلحه منافقین و دوربین بی بی سی نشویم / خونمان هدر می شود.
البته دامان فرصت طلبان و آقایان داخلی مشوق آشوب را خواهد گرفت (162884)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۱۶:۵۸
جهت اطلاع به گفته نامزد آن مرحومه
مراسم ختم با تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.اگر منظورتان این است که نیروی انتظامی برای گول زدن افکار عمومی اینکار را کرده است باید گفت اولا آنقدر بانک ومغازه و اتوبوس و غیره توسط آشوب طلبان تخریب شده که نیازی نیست کارهایی از این قبیل صورت گیرد ثانیا هیچ کس حتی خود نهاد های طرفدار موسوی چنین ادعایی را در خصوص نیروی انتظامی مطرح نکرده اند.در خصوص استکبار جهانی نیز باید گفت لازم است یک دوره تارخ ایران و سایر ملل مستضعف را بخوانید تا متوجه شوید این کشورهای معدود چطور اکثر بشریت را به بردگی گرفتند. (162885)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۲۹:۰۵
بعد از خواندن اين متن يكجانبه فقط ميتونم به نويسنده متن بگم

(( الهم عجل لوليك الفرج)) (162901)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۲۹:۱۶
با سلام

اصلا خبری مبنی بر کشته شدن این خانم در اون روز در اون مکان تایید شده یا خیر ؟

در ضمن نظر شما رو به چند نکته جلب می کنم.

دوست عزیزمون در مورد اون فیلم قبل از قتل اشاره کردند.

نکات :

1- نوع لباس پوشیدن مرد مسن طوری انتخاب شده که بین اون جمعیت قابل تشخیص است و به تبع آن دختری که کنارش راه میرود.

2- به قول دوستمون چرا هر جا اون 2 نفر می رفتند دوربین هم به دنبالشون می رفت؟

3- بنده 2 جور فیلم رو در اینترنت دیدم. یکی با کیفیت دوربین فیلم برداری و دیگری موبایل. در فیلم گرفته شده با موبایل در کنار اون خانوم شخصی ایستاده به حالت کاملا بی خیال که در این دست صحنه های رقت انگیز امکان داشتن چنین حالتی وجود ندارد. همچنین صدایی در ضمن فیلم شنیده می شود که زود باش بگیر بریم ! منظور چیه ؟ و همچنین رد شدن عابران عبوری با کمال بی تفاوتی ! که کاملا مشکوک هست. آیا با گذاشتن این چند مورد کنار هم ظن ساختگی بودن فیلم نمی رود ؟ مثلا به بهانه فیلمبرداری از صحنه فیلم ؟ جالب اینکه فیلم بردار با دوربین از فاصله چند متری مانند فیلم های حادثه ای به صحنه نزدیک می شود.

4- تا دوربین به دختر می رسد و چشمش به دوربین می خورد خون از دهانش خارج می شود.

5- فریادهایی که شنیده می شود کاملا تصنعی است.

6- چرا فیلم فقط تا این لحظه ادامه پیدا کرده ؟ (162903)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۳۰:۲۳
من که هرچی گشتم فیلیمی بادوربین باکیفیت ندیدم تمام تصاویر با مبایل گرفته شده بود چرا دروغ پراکنی میکنید
صحنه های دود و اضطراب کاملا مشخص بود به نظر من تصاویر کاملا واقعی بود (162906)
 
صبا
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۴۵:۲۲
مسلما این قتل فجیع نمونه بسیار کوجکی از فجایعی است که در دنیا همه روزه اتفاق می افتد. بطور نمونه فقط در همسایگی خودمان کشور عراق و افغانستان و حال پاکستان روزی نیست که شاهد شنیدن و دیدن صحنه های مختلف از بمب گذاری و منفجر شدن انسانهای بیگناه نباشیم . معمولا در رسانه های غربی این اخبار بعنوان خبری کوتاه و عادی در یک خط کوتاه گفته میشود. گویی که سهمیه عادی همه روزه مردم این مناطق اینگونه کشتارهای فجیع است . و این \" ایرانیان بشردوست \" غرب نشین نه تنها نسبت به این فجایع هیج موضعی نمی گیرند و دلشان ریش نمیشود بلکه بر اثر روحیه نژاد پرستانه وفریبکارانه اشان بدشان هم نمی آید مشتی عرب و یا مسلمان نفهم جهان سومی از بین بروند اما شاهد هستیم چگونه با شیوع موج سبز انسانها اینگونه برآشفته شدند . ایکاش دنیا اینگونه بود که انسانها با دیدن یک قتل مشکوک و نادرست به پا میخواستند و آیا دنیا به بهشت تبدیل نمیشد ؟ اما متاسفانه بنظر میرسد هر زمان که حضرات نیاز به قهرمان دارند یک مورد مشخص و کاملامشکوک را اینگونه بال و پر میدهند .اما از طرف دیگر صورت مسئله در مورد ایران مشخص است . ایران می باید به تصرف درآید تا درد زایمان خاورمیانه به پایان رسد. متاسفانه بنظر میرسد بعضی از افراد در این بین بر اثر هیاهوی رسانه های غربی گیج میشوند. مسلما این قتل مشکوک است هیچ شکی در آن نیست اما از طرف دیگر بنظر میرسد غرب برای تکمیل مبارزات افراد ضد انقلاب خود احتیاج به یک سمبل و نمونه داشت و از آنجایییکه ظاهر رکن اصلی در همه نوع کار تبلیغاتی غرب است می باید از ظاهری خوب هم برخوردار باشد. برای همین تصاویر این فرد بیگناه در ویدئو های خوانندگان مختلف لس آنجلسی قرار گرفت چون ضوابط کار هالیودی را دارا بود ! و به یکباره و با سرعت شعر و آهنگ ها در عرض سه روز سروده شد و ویدئو ها تکمیل گشت و به بازار پررونق افراد سودجو سرازیر شد. به یکباره تلویزیونهای غیرسیاسی همه سیاسی شدند و انواع و اقسام ویدیو کلیپ ها بیرون آمد ! آیا قضیه بیشتر مشکوک نمیباشد ؟!نکته قابل بحث خط کشی هایی است که مدام در موارد گوناگون غرب برای جهان می کشد بدین معنا که خود هولناک ترین جنایات را می کند اما از دمکراسی و حقوق بشر حرف میزند هولاکاست را کسی دیگر مرتکب میشود دیگران باید شرمنده باشیم که زیر سئوال می برند .ببرند و نمونه های مشخص دیگر ...در این مورد هم غرب به هر قیمتی میخواهد ایران را به زانو در آورد و ثابت کند که حرف ما درست بود و ریگی در کفش ایران میباشد بطور مثال درمورد انتخابات عده ای که فوری مرعوب میشوند می گویند چه اشکال دارد دوباره انتخابات انجام شود ؟! و فوری آماده هستند هر نوع سرزنشی را به دولت ایران در مورد شلوغی ها وارد کنند. حرف اصلی دل این افراد در نهایت تسلیم به خواسته های غرب است . متاسفانه در بسیاری موارد اکثر افراد یا به نحوی تحت تاثیر ومرعوب اخبار و شنیده ها میشوند و یا بر مبنای تجربیات شخصی و تسویه حسابها از یکدیگر انتقاد میکنند نه به خاطر رسیدن به حق و حقیقت . از دیدی متفاوت نگاه نمی کنند که اصلا درد اینها انتخابات نیست و ما به خوبی اینرامیدانیم و این بهانه طرح ریزی شده برنامه ای بود که در صورت پیروزی دکتر احمد ی نژاد به کار گرفته شد و عاملین داخلی آن نیز نقش خود را مانند هنرپیشگان این سناریو بازی کردند . مسلما اگر کسی به امپریالیزم که یک کلمه نیست جریان تکامل یافته سرمایه داری است اعتقادی نداشته باشد و در بسیاری از موارد افراد معتقد به آن را به باد مسخره بگیرد و کسانی که به راستی غرب را نمی شناسند در شرائط مختلف دچار تزلزل میشوند و از یافتن حق و حقیقت دور میشوند . باید مدام به دنبال صورت مسئله اصلی که هدف اصلی میباشد توجه کرد و دچار توهم و تسلیم نشد. کارما این شده که مدام به جنایتکار ترین حکومت های دنیا و مردمی که حامیان آنها هستند ثابت کنیم که ما انسانهای شریفی هستیم ! و دیگران را نیز وادار کنیم این قضیه را اثبات کنند واین طنز روزگار است . ای وای برما .حنگ هفتا د و دو ملت همه را غذر بنه ....... (162926)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۴۷:۱۹
به نظر من اين اتفاق توسط يک بسيجی ، يک منافق يا يک دوست منتقم گرفته شده باشد فرقی ندارد مسوول مستقيم آن نظام است . چرا با برپايي يک تجمع برای هواداران موسوی وکروبی که به گفته خودتان 14 ميليون نفرند مخالفت کرديد. نظام بايد اجازه اين کار را می داد وامنيت آن را با همين ابزارهايي که در روز شنبه به کار برد اما در راستايي متفاوت تضمين می کرد.
اگر اين قتل طبق گفته بی بی سی کار يک بسيجی بوده که اين روسياهی فقط با پيدا کردن قاتل ومعرفی آن به مردم (مجازات مربوط به اوليای دم است ) بر طرف می شود.
اگر اين قتل کار منافقين هم باشد وزارت کشور که به يک خواسته طبيعی هواداران مهندس موسوی پاسخ منفی داد مسوول مجرم و خطاکار است چرا که با اين کار خود فضا را برای تنش زايي مهيا نموده است و در اين فضا منافقين می توانند ابتکار عمل را بدست گيرند.
اگر به آينده ايران می انيشيد کمی هم تريبونهای رسمی را به مخالفانتان بسپاريد در غير اين صورت راه را به بی راهه می رويد. (162930)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۵۶:۱۹
اگردشمنان این گونه سعی در جریحه دار کردن عواطف واحساسات عمومی دارد با ید همه کسانی که می توانند سریعا برای اولا پیدا کردن وشناسایی قاتلین وهمدستانشان اقدام نمایند در ثانی همزمان فیلم بردارن حرفه وسایر افرادی که به هر نحوی می توانند به تنویر افکار عمومی کمک کنند وارد میدان شوند, دشمنان تمام عیار همدست شده ووارد میدان گردید ه اند ,ماهم می بایست با استعانت از خداوند منان وائمه معصومین با همکاری ومعاضدت نسبت به رفع این فتنه ملی اقدام نمائیم, انشا... (162937)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۸:۵۹:۳۳
با توجه به گفته فرمانده نیروی انتظامی که این نیرو و نیروی بسیج تنها از گاز اشک آور و باتوم استفاده می کند بنظر می رسد که این کار نمی تواند کار این دو نهاد باشد. (162939)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۹:۳۰:۲۱
این واقعه و وقایع مانند آن جای خالی رسانه های آزاد ،همه گیر ،مستقل و حرفه ای را در جامعه نشان می دهد .تلویزیون ما که جز القا تبلیغات تکراری و سعی در گزینش اخبار و تحلیلها به جز القائات مستقیم و دستوری چیزی ندارد (162970)
 
محمود كريمي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۹:۵۳:۱۴
از سايت جهان نيوز : با بررسی گولوله های خارج شده از بدن کشته شدگان خوادث اخیر مشخص شد که فشنگ های به کار رفته متعلق به هیچ یک از ارگان های نظامی و امنیتی کشور نبوده و از طریق واردات و از خارج از مرزهای کشور به تهران فرستاده شده است. جالب تر اینکه، این تصاویر و آشوب سازی ها در مناطقی روی داده که جزء مناطق درگیری و اغتشاش نبوده است. (162995)
 
سام- اطلاع رسانی شده
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۱۹:۵۷:۴۵
با سلام
کارشناسی در شبکه خبر روز دوشنبه در این خصوص کاملاً توضیح داد. بقیه شبکه ها را خبر ندارم (162998)
 
علی توانایی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۰۰:۳۷
جالبه توی ویکیپدیا هم این خبر به سرعت منتشر شده و نه تنها کاملآ بر علیه ایرانه ، قفل شده تا کسی نتونه عوضش کنه ، واقعاً از ویکیپدیا انتظار نداشتم. (163001)
 
محمود كريمي
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۱۷:۰۱
\"کاسپين ماکان\" نامزد \"ندا آقا سلطان\" دختر 26 ساله اي که در ناآرامي هاي شنبه اين هفته تهران کشته شد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ، برخي شايعات روزهاي اخير را قويا تکذيب کرد و گفت خانواده ندا اساسا قصد ورود به حاشيه سازي ها را نداشته و ندارند. وي درخصوص عکس جعلي که نامزدش با دسبند سبز منتشر شده، افزود: ندا، اگر چه به آزادي و دمکراسي اعتقاد داشت ، اما هيچگاه از نامزد خاصي که در عکس هاي منتشر شده به او نسبت دادند ،حمايت نمي کرد. نامزد ندا، همچنين درباره نقل قولي از جانب وي در VOA (صداي آمريکا) و برخي رسانه هاي خارجي که گفته شده \"مراسم خاکسپاري ندا تحت شرايط امنيتي سختي برگزار شد\"، گفت : من چنين چيزي نگفته ام و به نظر مي رسد برخي رسانه ها قصد دارند از آب گل آلود ماهي بگيرند.
وي افزود: از من سوال شد آيا مشکلي در جريان تدفين ندا وجود داشت که من گفتم مراسم خاکسپاري از سوي بازماندگان ، در آرامش کامل برگزار شد، اين صحبتهاي من با بداخلاقي رسانه اي تحريف و منتشر شد. (163020)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۱۸:۱۲
مرگ بر کسانی که به هر علت باعث وبانی قتل وخونریزی شدند.ودرود وصلوات نثار روح کسانی که مظلومانه وبی گناه جان باختند.تمام جان ومالم فدای یک قطره خون انها . (163022)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۰:۲۱:۵۷
با سلام و عرض تشکر از زحمتی که می کشید.
یک پیشنهاد داشتم:
اگه از نظر فنی امکانش هست بهتر است که علاوه بر موافق و مخالف یک ممتنع یا نظری ندارم یا مفهوم نیست هم در کنار شمارنده نظرات قرار دهید. (163027)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۱:۰۳:۵۹
من به میرحسین رای دادم چند اعتراض به ایشان دارم و باتوجه به این ایرادات که به ایشان دارم رایم را از ایشان پس میگیرم
1-ایشان چرا از رای ما اینجور دفاع میکند چرا رای ما را تخریب میکند ابطال چرا اگر سند ومدرک دارد بیاید وبیان کند واگر مدرک ندارد مرانه مثل ناطق شکست را بپذیرد
2- چرا مخالفت با قانون اقدام میکند ما از کسانی که ظرفیت قانون پذیری را ندارند بیزاریم ایشان تا دیروز شورای نگبان را قبول داشت ولی حالا نه ایشان قانون را تا زمانی میپذیرد که در راه اهداف وقدرت طلبی خودش میخواهد
3-ایشان به عدم پذیرش رای مردم به مردم بی لاحترامی میگذارد
4- ایشان با عدم اطاعت از فرامین رهبری نشان داد که اگر رئس جمهور شود هرروز مردم رابا بحران موجه میکرد
5-موسوی گام در اره بسیار خطرناک وغیر قانونی گذاشته که اخرش به منافقین ختم میشود
6- خون بیگناهانی که زمینه ساز کشتن انها را موسوی اماده کرد را موسوی باید جواب بدهد
7- ایشان قربانی کسانی شده که درایند به او هیچ محلی نمیگذارند
8- موسوی با این کارخود لطمه بسیار زیادی به اصلاح طلبان گذاشته که جبران ان بسیار زیاد است (163067)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۱:۴۴:۱۹
مهمترین مسئله اینه که ببینیم چه کسی از این قضیه سود برده
معلوم میشه کار کیه (163110)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۱:۵۲:۲۵
این دوربین با کیفیت از کجا پیداش شد ؟

باور کنید این جنایت هولناک از مجاهدین خلق بر می یاد . (163118)
 
elahe
۱۳۸۸-۰۴-۰۳ ۲۲:۰۷:۲۱
دلایلتون برای اینکه می گید این قتل از قبل برنامه ریزی شده بوده منطقیه.
اما چرا مسئولین پیگیری نمی کنند که چرا یه جوون بی گناه باید کشته بشه؟پیگیری نمیکنند هیچ حتی مراسم دفن و ختم رو هم با مشکل روبه رو میکنن.
چرا تلویزیون هیچ خبری منتشر نکرد؟
چرا...... (163132)
 
میهن
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۰۱:۲۰
خود من در این مدت تعدادی فیلم گرفتم که چون به طور محسوس نمیشد فیلم گرفت به کمک روش های دیگه و بدون جلب توجه این کارو انجام دادم و جالب اینجاست که بعدا از توی همین فیلما خیلی موارد جالب درآورده شد که در موقع فیلم برداری متوجه نشده بودم و خیلی اتفاقی و بدون نیت و ظن قبلی بوده. این فیلم هم دروغ نیست شما هایی که انکار میکنید کشته شدن ناجوانمردانه ی این دختر بی گناه رو واسه اینه که از عذاب وجدان سنگینتون کم بکنین و شب راحت بخوابین،فقط خودتون رو گول میزنین.حداقل سطح خودتون رو انقد پایین نیارین................................ واقعا جای تاسف داره تاسف . (163257)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۴۴:۳۴
باید به سرعت عمل صدا وسیما ی خودمان در اطلاع رسانی احسنت گفت. از وقایع و حوادث چند روز پیش یک صحنه ی چند ثانیه ای را چهار شب در شبکه دوم مدام تکرار می کند که عده ای بی دلیل ! یک موتور سوار انتظامی را کتک می زنند . حالا مقایسه کنید پخش تصویری کشته شدن مظلومانه این دختر در رسانه های خارجی که در داخل کشور هم انعکاس دارد تاثیر بیشتری دارد یا ان تصویر چند ثانیه ای ؟ (163320)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۵۱:۲۴
به شما قول می دهم صدا وسیمای خودمان با چندین روز تاخیر ! تصویر کشته شدن این دختر را را پخش می کند با تجزیه وتحلیل مختص به صدا و سیما . ولیکن چه فاید ه ؟ رسانه های خارجی زود تر تاثیر گذار بوده اند . (163332)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۵۴:۱۹
من کوچکتر از اونم که راه حل ارائه بدم!حرف هام رو هم برای چاپ نمینویسم!........برای این مینویسم که اگر خوب بود شما به دست مخاطبش برسانید!

رهبر عزیز و آقای رییس جمهور...من نویسنده خوبی نیستم!......
این روز ها به آدم خوب بودنم هم شک دارم....پیش تر ها فکر میکردم بد نیستم اما این روزها!.........من به خیابان ها نرفتم!.....من شعار ندادم اما شاید .......من شاید از ترس در خانه نشستم اما در دلم از رهبر دلخور شدم و از رییس جمهور بیزار اما!....دلم خواست برم ...گاهی لا اقل در دل الله اکبر گفتم و الان!...........

من هم سن و سال فرزندان شما هستم!.....در حکم فرزند اما فرزندی که دلش از خودش و همه گرفته می خواهم سخن بگویم و در دل دعا کنم کسی باشد که حرفهایم را به دست شما برساند!.........از شما اجازه میخواهم که ساده و بیتکلف نه حتی در حکم یک بزرگتر که در حکم یک دوست سخن بگویم!........

آقای رییس جمهور در اول راه باید از شما حلالیت بطلبم!برای لحظاتی که در دلم شما را رو به روی اللهی دیدم که یادم نبود مرا وسیله تشخیص خوب و بد نکرده!و من معیبار این که بفهمم شما صادقید یا نه نیستم!..... برای کلماتی که نه جایی اما در محیط کوچک خانواده گفتم!مرا حلال کنید!..............اما آیا میتوانم همانند یک خواهر کوچک برایتان سخن بگویم؟

نامه من اندکی مفصل است!......امیدوارم بیتابی من!.....و احساساتم را در حکم کودکی که البته آن قدر هاهم کودک نیست بر من ببخشید!.....و امیدوارم از حاشیه هایم زود خسته نشوید!.......

نمیدانم داستان معروف مکبث را خوانده اید یا نه!......اما من این روزها دستان زیادی را آغشته به خون میبینم!.......دستانی که گاه می اندیشم همانند لیدی مکبث به سر حد جنون میرساندم!.......من این خون را بر دستان خودم که از شما دل آزرده شدم حتی در سکوت!بر دستان سردمداران حکومتم!بر دستان همه احساسات نشانه رفته همه ملتم میبینم!.......من این خون را ثمره شیطان در بر انگیختن عصبانیت ....در فراموشی قشر آزرده میبینم و..........دلم به درد می آید!........خودم را راضی میکنم که در خانه ماندم!که جز با خانواده از نگاهم نگفتم!.......که......اما این خون روی دستهای همه ما موج میزند!.........و من میترسم!....برای همین مینویسم!

آقای رییس جمهور!ایرانیان موحدند!......شاید مرام و مسلکشان همه در یک سو نباشد اما پروردگار یکتا را میپرستند!مردم این خاک و بوم بر هر مرام و مسلک که باشند...اهل از پشت خنجر زدن حتی به دشمن نیستند!به آنان که زمام حکومت را سپرده اند که هرگز!اما این سیل زیبای خروشان 70 میلیون مشخصه ای دارد که هم حسن آن هاست و هم عیب آن ها!..........ما در احساساتی شدن نظیر نداریم!.....گویای این خصلت همین روزهاست!دوستان در فیس بوک شما را و همه را با خشم نشانه میگیرند و همان لحظه شاید به بی بی سی آشکار معترض نشوند اما در پاسخ منافقین میگویند :\"تو این وسط چی میگی؟\" اینان خشمگین اند!حتی از شما ترسیده اند اما با خود و آرمان های خود قهر نکرده اند!اینان دشمن نیستند!.....چشم به بیگانگان ندوخته اند!شاید از نظر آن ها روی برنتبابند اما به محض آن که نظر به سمت مرزهایشان باشد به صاحب آن نظر یاد آوری میکنند که بیگانه است!......این ها فقط عمیقا آزرد شدند!اما چرا؟

آیا صرف سخنان یک کاندیدا آن ها را به این سو برد؟آیا آن ها تحت تاثیر شبکه قرار گرفته اند یا........
میدانید من فکر میکنم خیر و بلی

من فکر میکنم این نگاه همه سایت های خبری....روزنامه ها و سیمای خودمان ......این آشفتگی ها که در ناخودآگاه ادم گاه تداعی کننده این بود که من شعور و درک تو را نادیده میگیرم.......بخشی لز جرقه را روشن کرد!سکوت جایی که مردم نیازمند شنیدن بودند!.......و نظر آن گاه که سکوت درمان بود!......

آقای رییس جمهور من فکر میکنم این مردم دل شکسته شدند!......پیش از آن که کسی به انتخابات اعتراض کند من توی فیس بوک بودم!جو ملتهب بود!..........همه آزرده بودند!حتی با وجود این که نتایج قطعی نشده بود!.......جدا چرا؟صرف توهم برنده بودن؟خودم را میگویم نه!......من به شما رای ندادم اما مطمئن بودم نتایج قابل پیش بینی هم نیست!مساله به نظر من به مدت ها پیش بر میگشت!.........به........

مساله حتی به این سادگی که شایعاتی بود نیست!مساله به این که اس ام اس ها التهاب انگیز بود هم نیست!سوال من از شما اینه؟چه چیزی این بستر را فراهم کرد؟شایعات یا دلخوری قشری از مردم؟این قشر که بود؟مرفهینی که شما خوار چشم آنان بودید؟یا...بین آن ها جقدر دانشگاهیان بودند؟چقدر...........

من فکر میکنم هیچ کدام و همه!.....نمیگم کدام که در برابر من موضع بگیرید!.......میگم همین که این حس ایجاد شد که موضع میگیرید!همین که.......

آقای رییس جمهور!....ساده و بیپیرایه میگویم!....نقد نپذیرفتن شما!.....حضور زیادتان در تلویزیون!.......صراحتی که ......آقای رییس جمهور.....

.برنده این میدان این روز ها هیچ کس نیست!.......این بازی بازی سراسر باخت شده است!...........من از شما میخواهم به عنوان موثرترین مهره ،بازی را بچرخانید!.......دست دوستی را شما به سمت مردم دراز کنید!......دوستشان داشته باشید!میدانم دارید اما همه را حتی اگر مرفهند!حتی اگر آن ها شما را دوست ندارند!........و بگذارید بفهمند شما دوستشان دارید!.......نشانشان دهید!..........دلجویی کنید!.......

از اینجا شروع کنید: شما از آقای موسوی و کروبی دلجویی کنید و بگویید میخواهید دست در دست هم خدمت کنید!پیش از علنی شدن این شما با رهبر در پی راهی برای باوراندن مردمی که دیر باور شده اند باشید!........بگذارید کمی مردم در نه خیابان روی که در نقد انتخابات سرکشی کنند!.....نمیدانم چقدر تدریس را دوست داشتید اما به عنوان فرزندی که اکنون یاد آور میشود از این لحاظ همکار شماست برایتان با عرض پوزش یاد آور میشوم که دانشجو گاهی حین سرکشی اگر شما را ناظر ببیند و محبتتان را حس کند.......آداب کلاس را می آموزد:

چوب معلم ار بود زمزمه محبتی
جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را

از سخنوران در پناه یاری طلبید!........من اگر میخواستم چنین کنم از نهج البلاغه مدد میجستم!......و به سخنوران گذشته ادای احترام میکردم!.........به روسای جمهور قدیمی هم نظر داشته باشید!......آقای خاتمی در دل بخشی از این جمعیت آزرده عزیز است!.........تجربه متاع گرانبهایی است!.........من دعا میکنم فردا شب!شب آرزوها که قلبهایمان نه مانند این سال ها که مانند آن سال ها که من کودک بودم جلا یابد!........ما مردمان متمدن با ظالمان دوست نیستیم اما قهر نمیکنیم!.......

الا به ذکر الله تطمئن القلوب

با احترام........حلالیت یادتون نره! (163334)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۵۵:۰۰
من شخصا دیگر نمی دانم که حق با کیست و نمی دانم حرفهای که را باید باور کرد!
فقط از خدای بزرگ می خواهم که باعث و بانی تمام این نامردی ها و نا حقی ها رسوا شود. خدا ندا و تمام شهیدان را بیامرزد و به خانواده هایشان صبر عطا کند. آمیـــــــــــــن. (163337)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۵۵:۴۴
سلام
برام یه سوال هست
چرا طرف گیر داده که دختره چشماش رو ببنده ؟ (163339)
 
حقیقت
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۰:۵۹:۰۲
با سلام
من هم به خانواده قربانیان حوادث اخیر در کشور تسلیت می گم به ویژه ندا آقاسلطان
صحنه کشته شدن ندا بسیار مشکوک است اگر دقت کنیدمیبیند در شروع این فیلم که ظاهراٌ بلافاصله بعداز اصابت گلوله است مقداری خون در جلو این خانم
ریخته شده وجود خون به این مقدار در جلو ی فرد مضروب می تواند نشانه برخورد گلوله از پشت باشد(بیشترین احتمال) به شرطی که گلوله از بدن فرد مضروب عبور کرده باشد واگر اینطور باشد انتخابی بودن سوژه درکنار سایر علل مانند وجود سایر فیلم های مشکوک از این شخص و غیره .......... را مطرح م کند
توجه کنید برای کشتن یک فرد وقتی همه نگاه ها به جلو است زدن از پشت برای دیده نشدن بهترین محل است (163341)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۰۴:۳۶
يك مقام آگاه خبر داد:
عامل تيراندازي به ندا صالحي تحت تعقيب است
خبرگزاري فارس: يك مقام آگاه از تعقيب عامل تيراندازي به ندا صالحي آقاسلطان خبر داد و گفت: مأموران نيروي انتظامي به سرنخ‌هايي درباره عامل اين تيراندازي دست يافته‌اند.
اين مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به سرنخ‌هايي كه از عامل تيراندازي، نوع اسلحه و گلوله و چگونگي شليك به‌دست آمده، افزود: با تحقيقات به عمل آمده از طريق دوربين‌هاي حاضر در صحنه، اظهارات شهود، بررسي محل حادثه، شناسايي و بازجويي از افراد حاضر در صحنه و گزارش پزشكي قانوني، مشخص شده است فردي به وسيله يك اسلحه قاچاق به طرف تني چند از حاضران در خيابان كارگر شمالي تيراندازي مي‌كند كه يكي از اين گلوله‌ها از پشت به ندا صالحي اصابت مي‌كند.
اين مقام در ادامه افزود: تحقيقات نيروهاي امنيتي و انتظامي براي كشف اين ماجرا كه آيا تيراندازي به سوي ندا صالحي به صورت كور يا هدفمند بوده، ادامه دارد.
وي در پايان تأكيد كرد: در هفته‌هاي اخير، نيروهاي امنيتي و انتظامي كشور دهها قبضه اسلحه قاچاق از نوع اسلحه‌اي كه به سمت ندا صالحي شليك شده، از قاچاقچيان سلاح و در برخي منازل تيمي گروهك‌ها كشف كرده‌اند كه اين محموله‌‌ها عمدتاً از مرزهاي غربي وارد كشور شده بودند. (163345)
 
مهم نیست
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۱۶:۰۲
خیلی جالبه. از بین این همه خواننده یک نفر هم این فیلم رو تایید نکرده!
از این جالب تر؟! (163358)
 
tarokh
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۳۴:۱۱
آقایون ظاهرا مسلمون که میگید ندا صالحی آقا سلطان نمرده خجالت بکشید آخه , این مرحومه همکار من بود الان زیر هزار خروار خاکه و شما میگید حرکت چشمش مصنوعیه؟
چندبار از این صحنه ها دیدید که اینهمه کارشناس شدید؟
برای چی و کی فیلم بازی کنه؟
اون آقای مسن از همون روز دچار شوک شده
2 هفته قبلش نامزدیش بود اصلان الفبای سیاست رو بلد نبود
آقایی که به طعنه میگی (( استاد موسیقیش)) تو مسلمونی؟ شک دارم
شرم کنید از این قضاوتها
اون آقایی که میگه با چاقو یا تیغ موکت بری کشتنش , برادر من برو فیلمو ببین , ندا از پشت تیر به قلبش خورد و تمام خون تو قلبش از جلو با خروج تیر روی زمین ریخت


شما رو قسم میدم به مولا علی نظر منو چاپ کنید (163376)
 
000
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۱:۴۸:۲۰
1من گزارش cnn رو از یوتیوب دیدم ، با توجه به کادر بندی که در این فیلم شد ه است و دنبال کردن مدام سوژه که همان مرحومه است جای شکی را باقی نمی گزارد که ایشان مورد سو قصد تروریستی قرار گرفته اند، که از قبل طرح ریزی شده بود.
2دلیل بعدی اینست که هیچ فردی به هواخواهی ایشان به مسببین این عمل(به قول رسانه های فرنگی لباس شخصی ها ) حمله نکرد، در حالی که در این درگیری های اخیر شاهد بودم که هر دو طرف درگیری های( نیروی انتظامی ومخالفین) اگر یکی از ایشان مورد برخورد فیزیکی قرار می گرفت دیگر هواداران آنها به هوا خواهی یک حرکتی انجام می دادند ، اینجا حتی شعار هم نمی دادند.
3 بنا به گفته مقامات نیروی انتظامی نه نیروی های پلیس و نه بسیج حق استفاده از سلاح گرم را ندارند و سلاح آنها باتوم و گاز اشک آوراست و در ضمن مشاهده شد ایشان در درگیری های اخیر سعی میکردند از پیش آمدن درگیری تا حد امکان خودداری کنند (163392)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۴۶:۵۹
اقا دیگه گندش رو دراوردید، هر جا کم میارید میگید هاشمی.... (163443)
 
ماهان
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۲:۵۶:۵۹
ایرانیان عزیز شما را به خاطر خدا درست قضاوت کنید
پرده ها را ازجلوی چشم بردارید و تعصب را کنار بگذارید
دنیا و آیندگان ناظر این اعمال ما هستند (163452)
 
بیتا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۲۸:۲۰
تو مرام هچ ایرانی ای ( پلیس ، مردم عادی ، بسیج ،حتی این اراذل و اویاش) اینجور خباست ها و پستی ها نیست مگر گروهک منافقین که سابقه اینجور جنایت ها ازشون زیاد تو ذهنه مردمه ! (163474)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۳:۳۳:۳۶
از شما و همه مردم میپرسم، شما اصلحه گرم در دست نیروهای لباس شخصی ندیده اید کسانی که از میدان ونک در روز شنبه پیش رد شده اند یک مسلسل در دست یک لباس شخصی ندیدند که به شکل تحدید آمیزی در یک دست و رو به هوا نگه داشته شده بود؟شاید من دچار توهم شده ام (163477)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۵:۲۲:۴۱
ماكان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، در خصوص مرگ نامزدش، گفت : طي روزهاي اخير حرف و حديث هاي فراوان و نقل قول هايي از خانواده ندا آقا سلطان در رسانه هاي داخلي و خارجي از جمله سايت ها انتشار يافته كه بعضا نادرست است و من و خانواده آقا سلطان اين حرف و حديث ها را تكذيب مي كنيم.
وي گفت : ندا، اساسا اهل مقابله و ماجراجويي و رفتارهاي هيجاني نبود و از خشونت متنفر بود و در عين حال به استقرار آزادي و دمكراسي همراه با منطق اعتقاد داشت.
وي درباره انتشار اطلاعات نادرست از سوي رسانه ها طي روزهاي گذشته گفت: اول اينكه فردي كه بالاي سر ندا بود و براي نجاتش تلاش مي كرد، استاد موسيقي وي بود كه رسانه ها او را پدر ندا معرفي كرده بودند.
ماكان ، همچنين انتشار عكس دختري را در رسانه ها كه نشان مي داد از يك نامزد خاص حمايت مي كند، مورد اشاره قرار داد و گفت كه اين رسانه ها آن تصوير را به ندا منتسب كردند كه اقدامي غير اخلاقي و نادرست است.
وي درخصوص عكس جعلي كه نامزدش با دسبند سبز منتشر شده، افزود: ندا، اگر چه به آزادي و دمكراسي اعتقاد داشت ، اما هيچگاه از نامزد خاصي كه در عكس هاي منتشر شده به او نسبت دادند ،حمايت نمي كرد.
نامزد قرباني حوادث شنبه گذشته، همچنين در پاسخ به سوالي در خصوص شايعه اي مبني بر اينكه گفته شده ضارب ندا دستگير شده است، نيز گفت : ما هم شنيده ايم ، اما رسما چيزي به ما اعلام نشده است.
نامزد ندا، همچنين درباره نقل قولي از جانب وي در VOA (صداي آمريكا) و برخي رسانه هاي خارجي كه گفته شده \"مراسم خاكسپاري ندا تحت شرايط امنيتي سختي برگزار شد\"، گفت : من چنين چيزي نگفته ام و به نظر مي رسد برخي رسانه ها قصد دارند از آب گل آلود ماهي بگيرند.
وي افزود: از من سوال شد آيا مشكلي در جريان تدفين ندا وجود داشت كه من گفتم مراسم خاكسپاري از سوي بازماندگان ، در آرامش كامل برگزار شد، اين صحبتهاي من با بداخلاقي رسانه اي تحريف و منتشر شد.
ماكان در خصوص برداشتن بخش هايي از بدن ندا جهت عمل پيوند نيز گفت كه \"من آن روز پزشكي قانوني نبودم و پدر ندا تلفني اطلاع داد كه از وي خواسته اند بخش هايي از بدن وي جهت پيوند برداشته شود و مادر ندا هم در انجام يك عمل انسان دوستانه با آن موافقت كرد كه در آن شرايط روحي و بحراني كه داشتيم آن موضوع را اعلام كردم اما حالا لازم است آن خبر را تصحيح كنم، چرا كه بعدا موضوع پيوند منتفي شد و جنازه بدون برداشتن عضو تحويل خانواده گرديد.
نامزد قرباني حوادث اخير كه مرگش همچنان درصدر اخبار جهت دار رسانه هاي بين المللي قرار دارد، همچنين نقل قولي از مادر ندا از سوي شبكه VOA را تكذيب كرد و گفت هيچ فردي از خانواده ندا تاكنون مصاحبه اي با رسانه ها انجام نداده است . (163510)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۶:۰۷:۱۵
الان چند روز از این حادثه وحشتناک می گذره و با وجودی که تمام دنیا این فیلم رو دیدن و قضاوت های وحشتناک انجام شده اما هنوز خبرگزاری رسمی ما و به خصوص صدا وسیما به روی مبارکش نمیاره و الان نکته اینجاست که اینقدر تو این مدت مردم از تلویزیون دروغ شنیدند که الان اگر خدا هم از آسمون بیاد و بگه الا وللا این کار نیروی انتظامی و بسیج نبوده کمتر کسی باور کنه. به عنوان مثال گزارشی رو می بینیم با این مضمون که نظرتون راجع به سلامت انتخابات چیه؟ بعد می بینیم که از 20 نفر مصاحبه شده و عین این 20 نفر می گن انتخابات سلامت بود! به خدا اگه صدا و سیما از این سیاستش دست برداره یه مقدار اعتماد مردم بیشتر جلب می شه. اونوقت نمیرن دنبال تحلیل های BBC و CNN که باور کنن ندا رو بسیجی ها کشتن اونم با اون همه مورد مشکوک که توی اون صحنه دیده می شه. (163516)
 
x
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۶:۲۹:۱۳
بهرحال هر سناریو و فیلم نامه ای رو برای این اتفاق تلخ در نظر بگیرید هیچ تفاوتی ندار. در هر صورت این جمهوری اسلامی است که مسول حفظ جان شهروندان است و باید پاسخگو باشد. (163518)
 
lion2007
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۷:۳۳:۵۳
salam:in senarioha digar nakhnama shode in gone harekat tavasote sazemane monafeghin dar salhaye avale enghelab anjam mishod. ama alan ba tavajoh be tajhizate pishrafte rasanei enteghal va bozorg namai an rahattar anjam mishavad.shoma barha dar filmhaye sinemai dideid ke baraye rah andazie yek jang az che rah haie aghdam mikonand.jange jahanie dovom be hamin shive shoroe shod.melleate sharife iran bayad hoshysr bashand va be in gone khabarha tavajoh nakonand.bande be nobe khod be khanevadeh in azize az dast rafte tasliat migoyam va khod ra dar ghsame ishan sharik midanam.motmaennan khone in bi gonahan paye mosabebine asli ra khahad gereft.enshaallah. (163522)
 
يك ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۷:۴۶:۱۹
همه چيز مشخص است مي‌توان از استاد موسيقي و افرادي كه دركنار مقتوله هستند بازجويي نمود .اما نكته اين است كه مقتوله به چه كسي نگاه ميكند ؟ نوع نگاه او مثل كسي است كه شخصي را مي شناسد.بد نيست از نامزد اين خانم هم بازجويي شود! (163524)
 
فرشید
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۰۶:۳۰
باعرض تسلیت به خانواده مرحومه . کسانی که نوشتند که گلوله صدا دارد و کسانی که در پیاده رو هستند فرار نکردند مخشون کار نمیکنه که از اسلحه صداخفه کن او قاتل ملعون استفاده کرده . (163536)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۰۷:۰۳
اين خانم از پشت به او تير يا ضربه اي ديگر خورده معمولا در درگيري ها از جلو انسان آسي مي بيند كه اين مساله مشكوك است (163537)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۰۷:۱۵
چراشماپس ازاينكه رسانه هاي خارجي به اندازه كافي روي اين خبرمانوردادندوحتي سران كشورهاي اروپايي وامريكايي عكس العمل نشان دادندانوقت اخرسر با هزار اما و اگر به ان مي پردازيدچرا اول اين خبرهارا انعكاس نمي دهيداين نشانه ضعف سيستم خبررساني ماست اين خبرخبرسوخته است. (163538)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۳۰:۲۶
اگر به آراي اعلام شده در انتخابات اطميناني هست اعلام ومعرفي مسؤلان تير اندازي هاي خياباني را هم بدون هيچ لاپوشاني بايد اعلام كرد تا اعتماد مردم از دولت و حاكميت سلب نشود ! چون مردم فقط نيروهاي نظامي و انتظامي ودر قالب لباس شخصي هارا عامل اين برخوردها مي دانند و اين موضوع اگر در اذهان نهادينه شود منجر به بي اعتمادي مردم به پليس و... خواهد شد وآثار زيانباري به دنبال دارد . (163554)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۳۱:۳۵
آمدی جانم به قربانت حالا چرا*** حالا که آبروی ما رفته بر باد چرا

در مملکت ما عادت براین شده که حتی در مسائل شخصی و خانوادگی مان به دنبال یک مقصر بیرونی می گردیم و اگر نتوانستیم برای پاسخگویی به یک مساله در لحظه وقوع عامل بیرونی عامه پسندی پیدا نمائیم، سکوت نموده تا به هر شکل ممکن آن را خارج از حیطه مسئولیت خود بکشانیم، بنابراین اینکه این اتفاق توسط چه کس یا کسانی اتفاق افتاده رافع مسئولیت تامین کنندگان امنیت جان شهروندان نخواهد بود، آن هم در مملکتی که سربازان گمنام آن در جاهائیکه بخواهند، مو را از ماست می کشند.
اما این سوال برای ما نیز پیش می آید، که چگونه است صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای تحریک احساسات مردم یک صحنه مورد علاقه خود را بارها و بارها به نمایش می گذارد ولی حتی به صورت گذرا به دیگر صحنه ها مثل کشته شدن ندا اشاره نمی کند تا هر روز اعتماد مردم به این رسانه بیشتر از بین برود؟ (163556)
 
روح الله
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۴۰:۲۹
همیشه سانسور کار مون هست.....
چرا نظر دیروز منو لحاظ نکردید ......
آخر و عاقبت هممون رو خداوند ختم به خیر کند (163565)
 
طاحا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۵۰:۰۴
با توضیحات کاملا دقیق شما ،ما که قانع شدیم ، امیدوارم خود نویسنده نیز قانع شده باشد (163570)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۸:۵۲:۱۸
بدون تردید پس از فروکش سروصدا ها واقعیت امر روشن خواهد شد اما حرکت جنایتکاران اثار خود را برجای خواهد گذاشت. اگر یادتان باشد در دوران جنگ تلویریون ایتالیا فیمی به ظاهر مستند در مورد شکنجه اسرا عراقی را در ایران منتشر نمود که بعدها مشخص شد آن فیلم ساختگی است. در این فیلم باید بصورت جدی و حرفهای بدنبال رد پای آنهایی بود که بدنبال سوزه هستند تا جنایات خود را سروسامان بدهند برای آنهایی که به صدام سلاح شیمیایی فروختند کشتن امثال این جوان کار بسیار عادی است همچنان که در غزه افغانستان عراق جریان دارد. لازم تیمی به بررسی موصوع بپردازند بیش از آنکه خیلی دیر شود. من هم تصور می کنم صحنه ها غیر واقعی و مشکوک است. (163573)
 
حمادي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۲۳:۱۴
باسمه تعالي
سريعا فرداي اون روز قتل، يك مدخل در دائره المعارف ويكيپديا براي ندا صالحي مرحوم درست كردند. عكسهاي بيحجاب او را گيرآورده و در اينترنت منتشر كردند. صحنه هاي فجيع مرگ او ... اينها همه بر برنامه اي از قبل طراحي شده دلالت روشن دارد. (163592)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۵۰:۳۶
به هر حال يك هموطن بيگناه به شكل رقت باري كشته شده است.به نظر من خيلي مهمه كه اين اتفاق چطور افتاده ولي عجيب تر سكوت مقامات رسمي كشور است. كسانيكه سوگند خورده اند حافظ جان و مال و آبرو .....مردم باشند. (163616)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۵۵:۰۷
شماره ماشين مشخص است اگر نيروهاي انتظامي از راننده خودرو و همراهان دختر بازجويي کنند قطعا خيلي از چيزها روشن ميشود (163621)
 
امان از اين صحنه سازي
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۰۹:۵۹:۵۹
مجريان سايت الف خوب به فيلمي كه در سايت youtub قرار داده شده دقت كنيد و بيخود مردم را به وحشت و نگراني نيندازيد. در قسمت اول فيلم كه ظاهرا دختر جوان در حال جان دادن است، خوب به دست سمت چپ دختر كه بالاي صورتش قرار گرفته و در داخل آن قطره چكاني قرار دارد دقت نماييد و ببينيد كه چگونه آن را فشار مي دهد تا مايع درون قطره چكان بر روي صورتش بريزد. اگر فيلم را با صدا گوش مي كنيد ببينيد كه اول فيلم چطور فردي از كلمه \"فشار بده\" استفاده مي كند تا دختر آن را فشار داده و بر روي صورتش بريزد. بعد از اين دقت به صداي اول فيلم كنيد كه هيچ جيغ و دادي شنيده نمي شود. و بعد قسمت دوم فيلم را كه بيشتر همين قسمت مورد تاكيد قرار گرفته تماشا كنيد كه در اين قسمت صحنه سازي كامل شده و روي زمين خون زيادي به نظر ديده مي شود.
از شما خواهشمنديم قبل قرار دادن يك مطلب درون سايت آن را به دقت بررسي كنيد و بيخود در اذهان مردم تشويش ايجاد ننماييد. متشكرم. (163626)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۰۶:۵۴
حادثه دلخراشی بود که امیدوارم مسببینش پیدا بشن. اما تو رو به خدا نگید کار اسرائیله. (163631)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۱۸:۵۶
به نظر من قبل از اینکه به دنبال قاتل بگردیم باید رفتار جناههای سیاسی داخل نظام رو نقد کنیم .... فعلا که هر دو جناح همدیگر رو مسئول می دونن ... ولی به نظر من هر دو جناح مسئولیت دارن چون باعث ایجاد ضمینه برای گروه های فرست طلب شدن و خون افراد بی گناه به زمین ریخته شد (163645)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۳۵:۳۷
دلم نمی خواهد حتی به شما فحش بدهم.
تنها کاری که می توانم انجام بدهم این است که دیگر به این وب سایت مراجعه نکنم.
شما همه چیز را تحریف می کنید. (163672)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۳۹:۰۶
مسئولان الف اگه ادعای درستی راه خود دارید چرا در این مورد و مواردی که نظرات به ضرر شماست فقط عده قلیلی از آنها را منتشر می کنید آنهم گزینشی؟ (163677)
 
مشتاق
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۳۹:۳۲
تحليل خوبي بود دمتان گرم (163678)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۲:۳۰
عجب !چه چیزی شما را به این محمل گویی وادار کرده؛ که حتی جاضرید روز را هم شب بگوئید!؟ (163682)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۶:۲۹
ای کاش سایت الف به همون شیوه سابق بی طرفانه نسبت به موضوعات برخورد میکرد و اوون هم دچار خود سانسوری نمیشد. این خیلی کم سابقه است که توی این سایت فقط نظرات موافق رو ببینید و همه متفق القول روی یه موضوعی تایید یا تکذیب بذارند. من دوست دارم قضاوت راجع به این موضوع رو به وجدان شما واگذار کنم... (163691)
 
صبا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۰:۴۸:۳۰
با توجه به اخبار منتشر شده از بعضي از سايتها(!) كه شديدا معتقدند كه اين حركت به دست منافقين رخ داده و عامل اين قضيه تحت تعقيبه و ... آيا تا كنون واقعا مسئولين به نتيجه اين سايتها نرسيدن يا اينكه نمي خوان مردم مطلع بشن كه اين موضوع رو تو رسانه به اصطلاح ملي مطرح نكردن؟!
نمي دونم مردم بايد قضاوت كنن ... (163696)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۳۰:۵۱
دوستان مرگ این هموطن خیلی دردناکه آرزو دارم قاتلانش رو خداوند رسوا کنه
اما نباید با موضوع احساسی برخورد کرد
اگه اجازه مراسم ختم ندادن شاید به این دلیل بوده که این مراسم حتما با جمعیت زیادی برگزار میشده و دوباره با توجه به تحریک شدن احساسات شرکت کنندگان میتونسته تبدیل به یه ناآرامی و اغتشاش غیر قابل کنترل بشه که توش میتونه هر اتفاق ناگوار دیگه ای بیفته
دوستان از دشمنان کشور و نظاممون غافل نشیم
نگاه کنید ببینید از مرگ این دختر چه کس یا گروهی سود کردند؟
نیروی انتظامی؟ بسیج؟ نظام جمهوری اسلامی؟ یا اونهایی که خارج از ایران با پخش و تکرار این فیلم در ظاهر اشک تمساح میریزن و خوراک خوبی برای تبلیغ علیه ایران بدست آوردن و به قول یکی از دوستان از خوشحالی در پوست خود نمی گنجند
دوستان واقع بینانه نگاه کنیم اگه کشورمون رو دوست داریم تا بتونیم دوست و دشمنمون رو از هم تشخیص بدیم و تیغ خشمی رو که باید علیه دشمنمون بکشیم خدای ناکرده بر سر دوستانمون نکشیم
هدف اونها همین ایجاد شک و بدبینی بین نیروهای خودیه که متاسفانه میبینم که تا حدی دارن به اهدافشون میرسن (163748)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۱:۴۵:۱۸
اینروزا نگرانی و اندوه شاید حال و هوای همه کسانی ست که عشق تعهد و مسئولیت رو نسبت به کشورشون و مردمشون احساس میکنن
وقتی بتونی از بالاتر به این مسائل نگاه کنی اونوقت چیزهایی رو میبینی که وقتی تو بطن جریاناتی ازش غافلی
دستان نامحرم و گناه آلودی رو میبینی که با توطئه و نیرنگ شیطانی وارد این قضایا شده و اگه غافل باشیم هممون هممون همه ایرانی ها و وطن عزیزمون آسیب میبینه
خدایا کمون کن که از این حادثه و امتحان پیروز خارج شیم و با غفلتمون مستحق نزول بلای تو و از دست دادن نعمت هایت نباشیم
دوستان از خدا غافل نشیم و از اون بخوایم که هممون رو یاری کنه تا با تدبیر و صبر آرامش و امنیت رو به کشورمون برگردونیم
دوستان یکی از اهداف دشمنان همین شک و بدبینی شما به نیروهای خودیه به این قضیه شک نداشته باشین و وقتی این اعتماد سلب شد اونوقت کار اونا خیلی آسون میشه...
پس با ساده لوحی و غفلت به دشمنانمون کمک نکنیم (163757)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۲:۱۳:۲۳
خدا ميداند كه چه كسي يا كساني پشت پرده اين كشتار هستند من خودم يك بسيجي ام نظامي و آموزش ديده اما هيچگاه در اين طور مواقع به ما اسلحه اي ندادن هيچ گاه بدون مجوز تيري به ما داده نشده ، نيروي انتظامي هم كه به غير از گاز اشك آور و باطوم اسلحه ديگري نداره ، خدا ميدونه چه كساني از كشته شدن اين خانم و جوونايي مثل اون نفع ميبرن ، اينجا بايد عرض كنم كه ايكاش صدا و سيما در همان روز كشته شدن اين بچه ها تصاوير و پخش ميكرد و از وزارت اطلاعات جواب ميخواست تا مردم واقعيت ها رو بدونن (163791)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۳:۱۳:۳۷
پلیس آگاهی ما از بهترین وزبده ترین پلیسهای جهان محسوب می شود پرسنل اطلاعاتی ما از بهترین و زبده ترین پرسنل اطلاعاتی جهان محسوب می شوند وحق هم همین است بنده بعنوان یک ایرانی مسلمان وشیعه از این نیروهای آموزش دیده و ایثارگر می خواهم که با تحقیق وبررسی پلیسی بیطرفانه این موضوع را پیگیری کرده وبه نتیجه نهایی از طریق صدا وسیما برساند تا عموم مردم نظرشان نسبت به نیروهای بسیج و مردمی نظرمنفی نباشد. حقایق حتمن لحاظ شود. (163857)
 
یک دوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۳:۲۰:۴۲
با سلام به همه
اینجانب یک ایرانی وطن دوست اعلام می کنم که این حرکت زشت و ددمنشانه که در راستای افکار پلید طالبانی و منافقان و روسیاهان تاریخ صورت گرفته به شدت محکوم است و بانی این جنایت باید دستگیر و به سزای عملش برسد.
اینکه میگویند کار بسیج بوده یا کار طرفدار فلان کاندید البته این را باید منتظر بود تا مراجع قانونی اعلام کنند چون هرگونه پیش داوری یعنی قانون گریزی.
اما مطمئنم بسیج امام خمینی، بسیج ارزشها، بسیج جانفشانیها، وتفکر خدمت به مردم و بسیج بر گرفته از آن یارو قافله سالار، و پیرو پرچمدار باوفای نینوا همچین عمل ننگینی را مرتکب نمی شود.
خداوند به همه ما صبر عنایت کند. خداوند همه را در مسیر راستگویی و درست کرداری قرار دهد. (163865)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۳:۲۹:۰۹
واقعا از خواندن این متن در سایت شما قلبم گرفت. واقعا شرم آور است که کسی را بکشند و بعد بگویند توطعه بوده و مشکوک بوده و ازین حرفها. خیلی ناجوانمردانه نوشتید. خیلی. هر انسان آزاده ای از این نوشته شما قلب و روح و تمام وجودش خواهد گرفت. (163878)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۲۱:۳۱:۱۳
یکم دوست عزیز با منطق رفتار کن نه با تعصب (164727)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۹:۲۵:۰۰
به نظر من اين شماييد كه با تعصب رفتار مي كنيد. (165029)
 
آدم حسابی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۲۴:۱۲
من کاری به اینکه این جنایت چی بوده و چرا شده و بقیه ماجرا ها ندارم
اما امروزه گوشی هایی هستند که با کیفیت بالا فیلم میگرند
خودم آلان یک N82 دارم که هم کیفیت عکسش بالاست هم کیفیت فیلم بردایش
(حتی میتونم بگم خیلی بهتر و عالی تر از N96 )بسیار بسیار خوبی داره طوری که وقتی فیلمهایی رو بعضا ازاطرافیانم میگیرم همه از کیفیت تصویری آن حیرت زده میشن.
میتونین امتحان کنید! (163961)
 
حميدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۳۴:۰۶
ديگه خسته شديم. خدايا کي ميشه آقامون بياد و دعاي رهبرمون مستجاب بشه تا بساط ظلم و جور برچيده بشه. خدايا منافقين رو رسوا کن. (163969)
 
هم وطن
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۳۸:۱۱
قدرت طلبی تا چه حد برای مجمع روحانیون مبارز متاسفم که به تشویق آشوبگران می پردازند ! (163974)
 
رسول
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۶:۵۸
جالبه! مثل اينكه خون اين خانم محترمه مرحومه رنگين تر از خون بسيجي هايي است كه در اين چند روز آشوب به شهادت رسيدند. متأسفم براي خودم و براي شما. نظري رو تأييد مي كنيد كه درآن نيروهاي نظامي و بسيجي را تخريب مي كنند و موافقان آن از مخالفان آن به شدت بالاترند. اين همه دليل براي مشكوك بودن اين صحنه در مطلب مي آوريد ولي اينطور روي نظرات مانور مي دهيد؟! معلوم است به كجا مي رويم؟
مخلص كلام اينكه اين خانم محترمه و ان شاءالله مغفوره هركجا و به هردليلي كشته شده باشد دليلي بر تخريب و تخطئه بسيج وجود ندارد. بسيج هميشه محلي براي جمع شدن برو بچه هاي پاك و شهادت طلب است و بسيجي هم هميشه مظلوم تاريخ بوده و هست و مي ماند. فقط كمي منصف باشيم! والعاقبة للمتقين (163996)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۶:۱۲:۰۸
همانهايي كه مي‌خواستند هواپيماي حامل سيد محمد خاتمي از اهواز به تهران را منفجر كرده و به نفع ميرحسين موسوي از آن استفاده كنند اين خانم را به قتل رسانده و از آن براي تحريك مردم به حضور در خيابانها و طرفداري از موسوي استفاده كرده‌اند. ضمناَ بايد بگويم در سالهاي 59 و 60 دفاتر منافقين در سراسر كشور نيز همچون ستادهاي آقاي موسوي اقدام به خشونت بارترين اعمال نموده و با فريبكاري هرچه تمامتر فرياد وامظلمتاه سرمي‌دادند. (164004)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۶:۲۸:۴۴
به عنوان يك انسان از اينكه جواني بي گناه در اين هرج و مرج و اشوب زندگي خود را از دست داده واقعا متاسفم . خود رو اگر جاي يكي از اعضاي خانواده اين خانم بگذاريم زجر و درد بي پايان و اندوه بي انتهايشان كاملا قابل درك است به اون عزيزيان تسليت مي گم و از خداي متعال براشون صبر مسئلت مي كنم . اما به عنوان يك كارشناس فقط براي آگاهي دلهاي جوياي حقيقت چند سوال مهم وجود دارد
1- با شليك گلوله از هر نوع سلاحي عكس العمل طبيعي ترس عمومي ، پناه گرفتن ، نشستن و يا دراز كشيدن است در حاشيه تصوير افرادي را مي بينيم كه با خيال راحت انگار در پارك قدم مي زنند اين موضوع 2 سوال مطرح مي كند 1- ايا حتما گلوله اي شليك شده ؟ 2 -اگر گلوله اي شليك شده ايا صداي اون شنيده نشده ؟ اگر پاسخ سوال اول مثبت باشه و نيز پاسخ سئوال دوم بيم استفاده از نوع خاصي از سلاح ها مطرح ميشه ؟ به اين دليل واضح كه چرا اطرافيان در حاشيه تصوير واكنش و عكس العملي در قبال شليك گلوله در حالت طبيعي رو ندارد ؟
3- شليك به ناحيه قفسه صدري بر خلاف تمامي بندهاي قانون بكارگيري سلاح در قوانين موضوعه نيروهاي مسلح ايران است .
4- محل كاملا خلوت واثاري از اغتشاش شلوغي و اشوب ديده نمي شود چرا ؟اين شليك اگر از سوي نيروهاي نظامي يا شبه نظامي فرضا صورت گرفته باشد در اين محل چه لزومي دارد چرا بايد كسي اقدام به شليك در محلي به اين خلوتي و ارامي كند ؟
5- بيش از اين فرصت نيست والا در خصوص نحوه خونريزي و وضغيت فيزيكي اين بنده خدا مطالب مبهم و مشكوك متعددي وجود دارد .
6- اعتلاي نام ايران – تميكن به قانون – پاسداشت تلاشهاي سلف پاك ايراني از زمان انقلاب مشروطه تا كنون و سربلني و ازادگي حداقل لازمه اش ذهني جوياي حقيقيت و دور ا ز عوام زدگي شعار زدگي و هيجاني شدن بي مورد است . (164016)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۱:۴۸:۲۳
عکس العمل خونسرد عابران به این قضیه، به نظر من ناشی از این هست که از صحنه، نه با دوربین موبایل که با دوربین فیلمبرداری داشته فیلمبرداری می شده است و عابران به دلیل وجود دوربین در مکانی دور از درگیریها، تصور می کرده اند از کنار لوکیشن یک فیلم دارند عبور می کنند. جدای از کیفیت بالای فیلم، همین عکس العمل خونسرد، نشان می دهد که فیلم نه با گوشی موبایل که با دوربین فیلمبرداری گرفته شده است. (164337)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۶:۳۸:۰۴
اصلا این خانم توی تظاهرات نبوده رفته بوده بادمجون بخره. بگین.واقعا که (164019)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۷:۳۵:۳۵
چه اشکالی داره عوضش فائزه هاشمی سالمه (164041)
 
یک هموطن
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۷:۳۸:۱۰
خداوند انشاءا... هر کسی را که می خواهد با آبروی ایران و ایرانی را به بازی بگیرد به خاک ذلت بنشاند و رسوا کند. امیدوارم این انقلاب تا ظهور آقامون تداوم داشته باشد وبرای رهبر عزیزمان سلامتی و طول عمر تا ظهور آقا امام زمان (عج) ارزو دارم. جانم فدای رهبرم وانقلابم (164044)
 
مسلم
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۸:۰۷:۱۱
خدا وكيلي مورد چهارمتون آخر استدلال بود. تا بيشتر ابروريزي نشده پاكش كنيد. (164059)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۸:۵۷:۱۹
این حرفا چیه حتما هر چیزی رو باید توجیه کنید؟حتی اگه مقصر باشید؟بعد از چند روز فکر کردن فقط همینا به فکرتون رسید؟ (164095)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۱۹:۱۴:۲۰
تمام اين دلايل به كنار من اين فيلم رو نديده ام...اما ادم عقل داره! من فكر نميكنم نيروي انتظامي يا بسيج يا هركس ديگه اي كه اومده عليه اغتشاشات كار كنه انقدر بيعقل نيست كه جلوي اين همه دوربين بزنه يه دختر جوون رو بكشه! اون هم وقتي كه همه ميدونن همچين اتفاقي ضررش صدبرابر بيشتر از اعتراضات يه عده جوونه! تازه حتي اگه هم مسلح بوده باشن براي متفرق كردن جمعيت و يا تهديد چرا بزنن مستقيم تو قلبش يا تو گردنش؟ نهايتش اينكه به پاش ميزنن...خدا لعنت كنه مسببين اين اتفاقات رو كه ابروي ايران رو تو همه ي دنيا برد من كه نميگذرم...خدا صبر بده به پدر ومادر اون بنده خدا (164110)
 
یک ایرانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۰:۰۷:۳۷
باعث تاسفه که شما انکار می کنید نیروهای لباس شخصی مسلح نیستند چون مطمئنا شما که نشریه الکترونیک منتشر می کنید با کمی جستجو دهها فیلم و عکس رو خواهید یافت که گفته های شما رو نقض می کنه. بعنوان مثال بدلایل کاری از مورخ 1/4/88 الی 3/4/88 عصرها هنگام مراجعت به منزل در چهار راه مفتح طالقانی یک عده لباس شخصی (بیش از 40 نفر) را مشاهده نمودم به همراه انواع لوازم که فقط پلیس امکان همراه داشتن آنها را دارد پیاده و سوار بر موتور حضور داشتند و در حالی که کل خیابان تقریبا خلوت بود سوار بر موتور چوبهای خود را بالای سرشان می چرخاندند حالا از شما می پرسم صرف نظر از این بحث انتخابات مگر این مملکت پلیس ندارد و این افراد چه کسانی هستند اگر به هر کسی به هر دلیلی تعرضی کنند (بدلیل عدم آموزشهای لازم) آیا من که یک شهروند هستم اصلا می دونم کجا و به چه کسی باید بگم لابد هر جا برم اصلا اصل ماجرا را تکذیب می کنن و می گن اونها از ما نیستن مثل آنچه برای مرحوم ندا سلطانی اتفاق افتاد، مثل حمله به کوی دانشگاه تهران که اینبار دفعه دوم بود. دلیل این امر کاملا روشن هست حضور نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کاملا لازم است ولی نه حضور افرادی که به هرچیزی شبیه هستند تا بسیجی این فعالیتهای نابخردانه باعث میشه مردم نسبت به بسیجی و آن هدفی که این نهاد برآن بنا شده بد بین شوند. و کاملا واضح هست تا این افراد با این شکل در کل شهر در حال جولان دادن هستند امکان اینکه یک فرصت طلب با همان شکل دست به کار خلاف بزند همواره وجود دارد و نتیجه به اسم لباس شخصی ها یا همان بسیجی ها یا هرچی اسمشو بذارین نوشته می شود. بنده بعنوان یک شهروند از شما خواهش می کنم بجای دامن زدن به این نکته که کشتن مردم کار کی بوده، اول به این نکته بپردازید که آیا برای برای حفظ امنیت جامعه نیروی انتظامی لازم است یا لباس شخصی تا مردم وضعیت خودشونو بدونند. چون بعنوان مثال وجود این دوگانگی زمینه خیلی از مشکلات رو برای هر دو گروه در گیر در مناقشات اخیر فرهم کرده. (164154)
 
www.takestan.mihanblog.com
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۱:۲۰:۱۲
این قتل و سایر قتلهای مشابه آثار وارد شدن اسلحه های قاچاق به تهران هستش و افرادی که از این اسلحه ها استفاده کردند بیشتر منافقین و افراد آموزش دیده بودند و بی شک این حادثه تلخ نیز برنامه ریزی شده بوده تا چهره نظام و نیروی انتظامی و بسیج رو خشن نشون بدن و احساسات مردم رو تحریک کنند.
چون هر سیب زمینی میدونه که هیچ نیروی انتظامی بصورت دیمی تیراندازی نمیکنه و چه بماند که تیر فاصله زیاد رو بپیماید و به کسی هم نخورد و درست به اون خانوم اصابت کند!
این تیر اندازی بی شک از فاصله ای نزدیک به شخص بوده هر چند برای کسب اطمینان باید از شاهدان عینی سوال کرد ف مخصوصا از استاد موسیقی مرحومه که تمام لحظات با مرحومه بوده!
در کل در اینکه تو این قضیه کاسه ای زیر نیم کاسه هست شکی نیست (164183)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۱:۲۸:۲۷
بعد از خواندن تحلیل سایت و نظر دوستان باید گفت ( طیباً طاهرا !)

نه کسی کشته شده ! نه کسی کتک خورده ! نه کسی بازداشت شده ! (164186)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۳:۴۴:۰۳
صد در صد با شناختی که من از منافقین دارم و با من مدتی رفت و آمد می کردند این فیلم ساخته آنهاست (164245)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۴ ۲۳:۵۳:۴۲
بعيد نيست كه اغتشاگران اين دختر جوان را كشته اند (164248)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۰:۰۶:۴۷
خدایا تو آن ده که آن به

شب لیله الرغائب است ، شبی که بنا به روایاتی شب برآورده شدن حاجات است.
خدا تو خود خوب می دانی که جز حب اهل بیت در دلم نیست (هر چند به سبب گناهانی که می کنم شرمسارم) خدایا در فرج آقا امام زمان تعجیل فرما. خدایا خدایا خدایـــــــــــــــا به بزرگی و جلال و عزمتت قسمت می دم هر کی در هر لباسی و در هر موقعیتی که هست و باعث و بانی این قتل و کشتار هاست رو اول رسوای همه عالم کن و بعد بدترین مرگ ها رو براش در نظر بگیر .

خدایا ... (164250)
 
سپیده
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۰:۰۸:۵۳
خداوند انشاءا... هر کسی را که می خواهد با آبروی ایران و ایرانی را به بازی بگیرد به خاک ذلت بنشاند و رسوا کند (164251)
 
دختر
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۰:۱۰:۴۴
سلام
من زمانی که فیلم رو دیدم اینقدر ناراحت بودم که اصلا به مشکوک بودنش توجه نکردم
اما اینجا که اومدم دارم فکر میکنم میبینم یه جورایی مشکوکه
1.ما جون دادن یه غریبه رو میبینیم داغون میشیم اما این استاد موسیقیش انگار نه انگار که ندا داره جون میده.
2.اون آقای سفید پوش که دستش رو سینه نداست زمانی که ندا رو داره میخوابونه یه نگاه به دوربین میندازه تا مطمئن بشه طرف داره فیلم میگیره
3.اون آقایی که داره فیلم میگیره خیلی جالبه که توی اون اوضاع بجای گم کردن دست و پاش سریع موبش رو در میاره و فیلم میگیره
4.و اون دوربینی که ندا رو تابلو تعقیب میکرده
کســــــــــــی کـــــــه بـــــــا نــــــدا خـــصومـــــت داشــــــته بهـــــــترین اســــتفـــــــاده رو از ایــــــن شــــــــــلوغی هـــــــا کـــــــــرده. (164253)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۶:۴۸:۱۸
اسم نامزدش کاسپینه(Caspian) ازش جویا شین. (164559)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۱:۱۶:۵۰
پخش فوری صحنه قتل این خانم در اینترنت و شبکه های ماهواره ای نشان دهنده حرفه ای بودن عوامل قتل می باشد. افرادی که از شرایط متشنح کشور که یکی از عوامل اصلی آن آقای میر حسین موسوی است سوء استفاده کرده اند و بدون شک همان منافقین کوردل هستند (164299)
 
معلم
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۳:۲۹:۲۵
سلام
اولا فیلم واقعیه و هیچ شکی نیست.ثانیا اگر بپذیریم این دروغه اونایی که کشته شدن وتصاویرش پخش شد هم دروغه؟ (164365)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۴:۵۵:۲۵
بجای این همه اظهارنظر ، برای شادی روح آن شهید یک صلوات ختم کنید .
\" الهم صل علی محمد (ص) و آل محمد (ص) \" (164378)
 
Artist
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۰۸:۳۴:۱۷
هنرمند و تحصیل کرده فیلم و انیمیشن از لس آنجلس و تورنتو
نظر من کاملا ساختگی است موتور سوار در محل و یک عابر و نگاه طرف مر پیراهن پوشبه دوربین و سپس باز کردن مسیر دوربین و صدا گذاری غلط و صحنه پخش شدن خون ...
مطلب مهمتر من با مجاهدین در کانادا رفت و آمد کوتاهی داشتم و به احتمال زیاد کار آنها یا افراد دیگری است (164390)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۱:۵۲:۴۵
من این فیلم رو بارها مشاهده کردم
خیلی جالبه که تصویر خیلی خوانا و با کیفیت است
دوم اینکه وقتی ندا رو دارن حمل میکنند تا انجایی روی زمین میگذارندش هیچ خونی از ندا ریخته نشده و شلوار ندا خونی شده
حال در حالیکه دور و بر ندا شلوغ می شه سریعا صورتش پر ز خون میشه و از بینی و دهن ندا خون میاد و گلوی ندا جای تیری نیست
حال دوستان مطالبی که گفتن همه درست است به نظر من این صحنه سازی واقعا مشکوک هستش
تقضا دارم که این موارد را بررسی کنید (164436)
 
m-t
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۱:۰۸:۳۶
آفرین .  شما مدرک پزشکیتان را ازکجا گرفتید ؟ (164860)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۲:۳۸:۳۶
من یک سوال دارم. اگر نیروهای بسیجی به سلاح گرم مجهز نیستند پس حوادث 25 خرداد و تیراندازی توسط چه کسانی انجام شده است (164450)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۲۰:۱۰:۴۲
نیروهای بسیج در هنگام عملیات مقابله با اغتشاش گران مجهز به سلاح گرم نیستند، اما اگر به پایگاه بسیج حمله شود، در پایگاه سلاح وجود دارد و بسیج در صورت جدی بودن حمله (مثل هر پایگاه نظامی دیگری) می تواند از سلاح گرم استفاده کند. (164681)
 
ختارا
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۴:۱۲:۱۱
چه مملکت جالبی شده خودشان میزنند بعد میشینند براش گریه میکنند!مثال دیگرش کوی دانشگاه است .......جناب توکلی تو دیگه خودتو به کوچه علی چپ نزن. (164499)
 
يه دانش آموز _تهران
۱۳۸۸-۰۴-۰۵ ۱۸:۲۱:۴۷
نميدونم شايد اينكه يه فيلم در كمتر از يك روز در بيش از 150 رسانه خارجي مشهور پخش مي شه يه اتفاق كاملا معمولي و از قبل برنامه ريزي نشده است ؟ منه كلاس اولي كه بيش از اين چيزي نمي فهمم . (164610)
 
m-t
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۱:۰۶:۲۷
خوبه چون ازترستون اعلام کردید اگه کسی فحش بنویسید منعکس نمیکنید .متاسفم که برای سایت شما وطرفدارانتان هیچ کلامی لایق نگارش نیست خداهدادیتتان کند (164857)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۰۱:۳۷:۲۸
خدايا تو خود داد مظلوم را بگير (164875)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۱۱:۳۷:۲۹
ندا بازیچه ی دروغ هایی بود که bbc طراحی کرد و موسوی و ... به اونها دامن زدند .اقای موسوی من به شما رای دادم ولی از شما انتظارم زیر سوال بردن نظام و قوانین نبود.امثال ندا زیادند .بی گناهانی که بازیچه ی این انتخابات شدند ولی واقعا کی مسئوله؟/ (165182)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۱۲:۱۶:۴۷
با سلام
یکی از کسانی که سمت چپ ندا نشسته ادعا دارد پزشک و ساکن لندن است.
من خودم پزشکم رفتار آن آقا در آن صحنه بیشتر شبیه هنر پیشه هاست تا یک پزشک حاضر بر بالین بیمار.
سوال این است این فرد در آن زمان در تهران چه می کرده و الان چگونه سریع خارج شده (165270)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۱۵:۵۰
دوست عزیز
اون آقا دکتر آرش حجازی بود.باید بشناسیدشون.اینطور نیست؟ (167873)
 
سهیل
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۱۳:۲۱:۱۳
خدا بیامرزتش ..اون بی گناه و معصوم بود
خیلی تابلوئه که این یک سناریو از پیش تعیین شده است که میخوان افکار عمومی جهان رو تحت تاثیر قرار بدن..من واقعا متاسفم از مرگ این خانوم و میگم چرا باید جوون این مملکت قربانی یه مشت خرابکار عوضی بشه؟ چرا میذاریم به اسم انتخابات اینجوری از آب گل آلود ماهی بگیرن؟ اینا منافق هستن و خرابکار
کسی که مسجد رو که خونه خداست آتییش میزنه مطمئن باشین واسه رسیدن به هدفش از کشتن یک دختر جوون ابایی نداره... نباید تحت تاثیر دروغای رسانه های خارجی قرار بگیریم اما صدا و سیما هم باید به صورت کاملا شفاف و روشن واسه مردم اطلاع رسانی کنه و حتی با خانواده اش مصاحبه کنه تا واسه همه مردم مشخص بشه.. خدا لعنت کنه منافق هایی رو که چشم دیدن آرامش من جوون این مملکت رو ندارن.. (165401)
 
هوچی گر
۱۳۸۸-۰۴-۰۶ ۱۸:۵۹:۵۶
راستش تا کنون نمی دانستم در این کشور این همه کارشناس جنایی وجود
دارد و با این وجود این همه پرونده جنایی راز ناگشوده روی دست قوه قضاییه باد کرده ؟
تورا خدا بگویید ما چگونه می تونیم این فیلم را ببینیم وما هم ادای کارشناسان جنایی را در بیاوریم ؟ (166040)
 
ع.م
۱۳۸۸-۱۱-۱۵ ۰۰:۴۷:۴۲
اگه شنيده باشين كسايي كه بالا سر ندا بودن باهاش اشنا بودن.من فكر مي كنم ندا هم خودش فكر نمي كرده قراره اين بلا سرش بياد.يعني خودشم تو بازي نقش داشته ولي از نقشه اصلي كه مردن خودش بوده خبر نداشته.الله اعلم.و مكرو مكرالله.... (284657)
 
گلنوش
۱۳۸۹-۰۸-۱۳ ۱۹:۵۱:۴۸
من يكي از طرفداراي ندا هستم.به نظر من ندا توي همون فيلم كشته شده و فيلم كاملا واقعيه اينو حتي خود حكومت هم تاييد كرده نميدونم اين چه اصراريه كه بعضيا ميگن نداي بيچاره داره فيلم بازي ميكنه.اگه چشماش برگشتن چون بي حال شده اگه دستاشو مشت كرده واسه اينه كه داره درد ميكشه اگه دستاشو اخر فيلم تكون ميده چون داره جون ميده اگه ادماي اطرافش مدام تكون ميخورن و فرياد ميزنن واسه اينه كه يه نفر داره جلوي چشماشون جون ميده و اونا نميتونن اروم باشن.دنبال حل كردن مسعله باشين نه پاك كردن صورت مسعله. (369224)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.