توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48398
حجت‌الاسلام صدوقي: اغتشاشگران را شناسايي و تحويل دستگاه قضايي بدهيد
تاریخ انتشار : جمعه ۵ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۷
امام جمعه يزد از نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي خواست؛ اغتشاشگران را شناسايي و پيدا كنند و تحويل دستگاه قضايي دهند و دستگاه قضايي نيز با جدي ترين شكل آنها را بسزاي اعمال و رفتار خرابكارانه‌‌شان برساند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلي صدوقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اظهار داشت: مردم و هواداران نيز هوشيار باشند و بدانند اگر اعتراضي نيز وجود دارد بايد از طريق قانون و مجاري قانوني حل شود. زيرا قانون در كشور ما در همه امور فصل‌الخطاب است و همه ما بايد با محبت و آرامش و يگانگي به آن عمل كنيم و آنچه اظهارنظر شد بايد آن را پذيرا و گوش به فرمان ولايت‌فقيه باشيم.

صدوقي اظهار داشت: رقابت بين كانديداهاي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در واقع رقابتي بين جناح‌هاي سياسي انقلاب اسلامي بود اما دشمنان تلاش كردند با شايعه پراكني‌ها و دروغ‌ پردازي‌هاي خود اين رقابت را بين هواداران جلوه دهند و آنها را به جان هم بيندازند.

وي با اشاره به اينكه دشمنان همواره براي ايران كارشكني كرده و در صدد ايجاد ناامني در كشور اسلامي ما هستند افزود: آنها گمان كرده‌اند انتخابات ايران نيز نظير انتخابات كشورهاي آنها انجام مي‌‌شود زيرا در انتخابات آنها بسيار هزينه‌ها و باج‌ها داده مي‌شود تا اتفاقاتي خاص رخ داده و افرادي خاص به صحنه بيايند اما بايد بدانند كه در ايران اين‌گونه نيست و مردم قبل از اينكه شخص خاصي مدنظر آنها باشد، انقلاب و ولايت‌فقيه مورد نظر آنهاست.

صدوقي عنوان كرد: اگر در انتخابات گذشته نظير انتخابات 22 خرداد ماه 40 ميليون نفر پاي صندوق‌هاي راي حاضر نشدند علت آن كمرنگ شدن اعتقادات مردم به نظام نبود بلكه عقايد و روش‌هاي مديريت بين كانديداهاي مطرح شده تقريبا يكسان بوده است.

وي با تاكيد بر اينكه در همه انتخابات‌هاي انجام شده در كشورمان رقابت بين اعتقاد به روش خدمت بوده است، افزود: در انتخابات شخص مورد نظر نيست بلكه نحوه خدمت‌رساني به مردم مورد اهميت است و در همه آرا مردم،‌ جمهوري اسلامي و ولايت‌فقيه بيش از همه چيز حائز اهميت است.

خطيب جمعه يزد با بيان مصداقي در اين خصوص عنوان كرد: در فوتبال هر تيمي طرفداران خاص خود را دارد و بازي‌هاي داخلي هر فرد و گروهي از تيم مورد نظر خود حمايت مي‌كنند اما جايي كه پاي تيم ملي و رقابت‌هاي بين‌المللي به ميان بيايد، طرفداري از تيم‌هاي داخلي رنگ مي‌بازد و همه يك‌صدا تيم ملي را حمايت مي‌كنند.

وي تاكيد كرد: رقابت ميان كانديداها نيز به همين شكل است و طرفداران آنها نيز از همين قانون تبعيت مي‌كنند به نحوي كه هم‌اكنون كه پاي دشمن در ميان طرفداران باز شده است، آحاد مردم و كانديداها در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستادگي مي‌كنند و هدف واحد خود را جمهوري اسلامي قرار مي‌دهند.

صدوقي خاطرنشان كرد: دشمن بداند اگر اغتشاشي نيز در خيابان‌هاي تهران و ساير شهرستان‌ها رخ داد، هيچ فرد و گروهي از بروز آن ابراز رضايت ندارد زيرا به گفته رهبر معظم انقلاب اين افراد اغتشاش‌گر از بدنه مردم نيستند و هيچ ارتباطي نيز با هيچ‌يك از نامزدهاي انتخاباتي ندارند، بلكه اين افراد منافقان و آشوبگراني هستند كه از سوي دشمنان ايران اسلامي تحريك مي‌شوند.

وي تصريح كرد: حساب اين افراد از ملت قهرمان ايران كه پايبند به قانون اساسي و جمهوري اسلامي هستند، جداست.

صدوقي از نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي خواست؛ اين افراد را شناسايي و پيدا كنند و تحويل دستگاه قضايي دهند و دستگاه قضايي نيز با جدي‌ترين وجه ممكن با اين افراد برخورد كند و آنها را بسزاي اعمال و رفتار خرابكارانه‌‌شان برساند.

نماينده ولي‌فقيه در استان يزد همچنين تاكيد كرد: دشمنان اسلام و ايران و رسانه‌هاي بيگانه اجازه ندارند اين‌گونه بي‌ادبانه در سياست ايران دخالت كنند زيرا ملت ايران تابع فرمايشات رهبري است و نقايص و اشكالات را خود ايشان به مردم و نامزدها تذكر مي‌دهند - همان‌گونه كه در نمازجمعه گذشته تذكر دادند - و نيازي به دخالت هيچ بيگانه‌اي در اين زمينه وجود ندارد.

وي همچنين در بخش ديگري از خطبه‌هاي نمازجمعه با تبريك به مناسبت حلول ماه رجب و تسليت به مناسبت شهادت امام هادي‌(ع) به بيان مناقب و شخصيت مطهر اين امام همام پرداخت.

صدوقي ماه رجب را ماه نزول همه خوبي‌ها و بركات دانست و به نمازگزاران توصيه كرد: از فضائل اين ماه غافل نمانند.

وي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي حادثه هفتم تير سال 61، ياد دو شهيد استان يزد در اين حادثه را نيز گرامي داشت.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.