نظر منتشر شده
۲۱۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48512
خوابهايي كه ديشب ديدم ...
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۹
اين شبها خوابهاي عجيبي مي‌بينم، خوابهايي گاهي وحشتناك، گاهي خنده‌دار و گاهي غم‌انگيز.



ديشب خواب ديدم روز 23 خرداد ماه است. تلويزيون بعد از اعلام نتايج انتخابات، بيانيه آقاي موسوي را خواند كه در آن آقاي موسوي از 40 هزار ناظرش در صندوقها و نيز همه هوادارانش خواست گزارش تخلفات انتخابات را با مدارك و اسناد مربوطه به ستادهاي شهرستاني ايشان بدهند تا به ستادهاي استاني و ستاد مركزي ارسال شود و پس از دسته‌بندي، شكايت ايشان در مهلت قانوني به شوراي نگهبان داده شود. بعد از بيانيه آقاي موسوي تلويزيون بيانيه آقاي احمدي‌نژاد را هم خواند كه در آن ايشان از همه راي دهنده‌ها تشكر و اعلام كرد در دوره جديد سعي مي‌كند به انتقادات كارشناسان و نخبه‌ها و رقباي انتخاباتي توجه كند تا در چهار سال آينده انتقادات كمتري متوجه دولت باشد.



بعد خواب ديدم از همان ظهر روز شنبه 23 خرداد تلويزيون از آقايان موسوي و كروبي دعوت كرد تا در برنامه هاي مختلف تلويزيوني حرفها و اعتراضاتشان را بگويند. آنها هم بدون اينكه شرطي بگذارند، پذيرفتند و از آن شب شبكه‌هاي مختلف از بس قيافه موسوي و كروبي را نشان مي‌داد، مردم حرصشان در مي‌آمد مي‌رفتند سراغ ماهواره.



بعد خواب ديدم آقاي موسوي از وزارت كشور رسما درخواست برگزاري تجمع كرد. وزارت كشور هم استاديوم آزادي را پيشنهاد داد و آقاي موسوي پذيرفت.



عده زيادي در بعدازظهر 24 خرداد در استاديوم آزادي جمع شدند. در ورودي استاديوم به شركت‌كننده‌ها مانتو يا تي‌شرت سبز و آبميوه خنك مي‌دادند اما كسي نمي‌گرفت چون همه مي‌گفتند ممكن است اينها را از پول رشوه‌هاي توتال و استات اويل خريده باشند و پوشيدني و خوردني شبهه ناك نپوشيم و نخوريم بهتر است. بعد آقاي احمدي‌نژاد با هماهنگي آقاي موسوي در جمع حاضر شد و پشت تريبون قرار گرفت. اول همه سوت مي‌زدند و هو مي كردند اما احمدي‌نژاد جو را به دست گرفت و گفت من مخلص همه شما هستم. اگر آقاي موسوي نتوانست تقلب گسترده در انتخابات را اثبات كند، به ايشان پيشنهاد مي كنم يك حزب قوي مخالف دولت درست كنند همه شما هم در حزب ايشان فعال باشيد ونقاط ضعف و اشتباهات احتمالي دولت را بمن بگويند. من قول مي‌دهم به خواسته‌ها و انتقادهاي شما اگر در چارچوب قانون باشد، فورا ترتيب اثر دهم. بعد هم جمعيت احمدي‌نژاد را تشويق كردند.



ديشب باز خواب ديدم آقاي احمدي‌نژاد به آقاي هاشمي نامه نوشته و بخاطر حرفهايش در مناظره با آقاي موسوي حلاليت خواسته در آخر نامه هم تاكيد كرده مداركم درباره آقازاده‌هاي شما را مي‌دهم دادگاه تا بررسي و حكم صادر كند. آقاي هاشمي هم جواب داده اولا كه خدا ببخشد ثانيا كار خوبي مي‌كنيد اتفاقا يكبار براي هميشه اين حرفهايي كه پشت سر مهدي و فائزه مي‌زنند روشن شود، خيلي هم خوب است.



بعد خواب ديدم مجلس عروسي ندا آقاسلطان با كاسپين ماكان برقرار شده و سر يك ميز چهار نامزد انتخابات نشسته اند مهمانها هم جمع‌ شده‌اند و با موبايل‌هايشان از اين چهار نفر هي عكس مي‌گيرند. من هم رفتم جلو تا عكس بگيرم. آقاي احمدي‌نژاد موبايلش را در‌آورد و گفت: بگذاريد چند تا جوك احمدي‌نژادي واسه‌تون بخونم بخندين. موسوي پرسيد مگه اس ام اس‌ها وصل شده؟! رضايي گفت: بياين از وقت استفاده كنيم مساله فدراليسم اقتصادي رو براتون باز كنم. كروبي گفت: تو رو خدا ول كن. بعدا با كارشناسام جلسه مي‌گذارم بيا براشون توضيح بده. ‌آقاي احمدي‌نژاد گفت: راستي آقاي كروبي بالاخره نگفتي اون 300 ميليون تومان رو براي چي از شهرام جزايري گرفتي؟ موسوي گفت: تو رو خدا بس كن تو كه خرت از پل گذشت...



اين شبها خوابهاي عجيبي مي‌بينم، خوابهايي گاهي وحشتناك، گاهي خنده‌دار و گاهي غم‌انگيز...
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۴۶:۰۲
كاش اين رويا محقق مي شد (167135)
 
بيات
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۴۸:۰۴
خيلي با حال بود كلي لذت برديم البته وقايع مربوط با ايران 1404 است انشاءالله درآن روز به اين ظرفيت و رشد سياسي خواهيم رسيد (167141)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۸:۰۴
با عرض سلام
به نظر منم خواب باحالی بود ولی 1 نکته به نظرم لازم به ذکره و اون اینه که:
نباید وقتی که حق و باطل روبروی هم قرار میگیرند با انتقاد کردن از هر دو طرف چهره ی منطقی به خودمون بگیریم!
همه مي دونن كه چه كسي از شنبه صبح اغتشاش و محاربه با نظام را آغاز كرد چرا در بين حق و باطل تلاش مي كنيد بي طرف باشيد؟!
اين ژست بيطرفي، وقتي گناه يك طرف عدم پخش تصوير محاربين با نظام است خيلي خنده دار است!
انتقاد هایی که از آقای احمدی نژاد هم کردید به نوعی باز خورد رفتار جناح مقابل بود.در صورتی که انتقادهای مطرح شده از آقای موسوی فقط و فقط به خودشون بر میگرده مثل طی نکردن راه قانونی. (167396)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۴۲:۳۷
آقا صادق با خودت لااقل صادق باش!
یه دفعه رفتی تو تجمعات آقای موسوی که اینطوری قضاوت می کنی؟! خوب نیست آدم مسلمونیش رو با شنیدن وقایع از یک رسانه خاص اینطوری به باد بده و صحبت از حق و باطل کنه!
ضمناً آتیش فتنه از زمانی بر افروخته شد که حریم ها توسط طرف از دید شما محق در برنامه زنده تلویزیونی شکسته شد. نهایتا این خداست که بهتر از همه می دونه کی حقه و کی باطل.
زمان انقلاب هم حرفهای مشابه حرفهای شما زده می شد ولی بعدا همه چیز برعکس شد. (167694)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۳۸:۴۷
حرمتها زمانی شکسته شد که تو میتینگهای تبلیغاتی و روزنامه های اصلاح طلب هر چه که خواستن به دولت منتخب مردم گفتن.اگر نام بردن از دزدان بیت المال حرمت شکنیه و یا کسیکه با رانت خواری دکترا میگیره حرمت شکنی باشه ما اصلاً حریم نمیخوایم.
حریم برای اینه که حقوق فرد محفوظ بمونه نه این که حقوق ملت برای یک عده خاص صرف بشه.
من نرفتم اما از تجمه میدون ونک رد شدم.هر چیزی که لیاقتشون بود به رئیس جمهور قانونی و نیروهای نظام نسبت میدادن.
همچین از تجمعات صحبت میکنید که کی ندونه فکر میکنه جلسات قرآن و ذکر خیر دیگران بوده. (167803)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۱۰:۲۱
خدا همه ما را از جهل ابدالدهر دور کنه انشا...!

تو این چند روزه با دیدن برنامه های تلویزیون و دروغهایی که متاسفانه مسئولین به خورد مردم می دهند، واقعا افسرده شدم. نوشته این آقایی هم که از میدان ونک رد شده بیشتر دلم رو سوزوند. کاش ایشان می دانستند که قرار نیست در هر تجمعی قرآن و ذکر دعا گفته بشه! قرآن جای خودش رو داره و توصیه می کنم امثال شماها ازش دفاع نکنید.

رانت خواری و مسائل دیگه ای هم که گفتید، لازمه بدونید که انسان باید هر چیزی برای خودش می پسنده برای دیگران هم بپسنده. با توجه به نوشته شما، فکر می کنم کتاب فارسی سال سوم دبستان رو حتما خوندید و می دونید که این جمله از فرمایشات حضرت علی است که ظاهرا برای خودتون مصادره کردین! پس حداقل به حرفاش گوش کنید، انقدر دروغ نگید، انقدر ساده لوح نباشید.

احمدی نژاد آدم بسیار خوبی است ولی به هیچ عنوان رییس جمهور خوبی نیست. این جمله به این مفهوم نیست که موسوی خوب است! شخصا به عملکردها کار دارم نه به افراد. در نتیجه همه چیز نشون می ده که ما با این رییس جمهور راه به جایی جز ترکستان نمی بریم.

توصیه من به شماها هم این است که لطفا، لطفا و باز هم لطفا اطلاعات خودتون رو بالا ببرید. نذارید ازتون سواستفاده کنن. صد هزار بار خواهش می کنم منطقی باشید و قبل از حرف زدن فکر کنید، احساسی نشید.

اگر تونستیم اینجوری باشیم، مطمئنا به جایی که شایسته اش هستیم می رسیم. خدا هم رییس جمهور و حاکمانی بر ما قرار می دهد که لیاقتش را داشته باشیم.

مردمی که کشته شدند، خونشان به پای کیست؟ صدا و سیما با همه توان می خواهد این خونها را به گردن موسوی بیاندازد و وای بر ما اگر این دروغ ها را باور کنیم. ما برای یافتن حقایق به جریان آزاد اطلاعات نیاز داریم که آن را هم از ما دریغ کرده اند. تصاویری هم که از تلویزیون پخش می شود، رذالت خاصی پشت آنهاست. تصویر کتک خوردن یک بسیجی را نشان می دهند ولی نشان نمی دهند که همین بسیجی چند دقیقه قبل چه جوری مردم رو به باد کتک گرفته بود! این بسیجی ها هم متاسفانه به بازی گرفته شده اند! کاش فکر می کردند و کاش به خاطر نان مجبور به اینکارها نبودند.

الف جان، خواهشا سانسور نکن. بذار دلم خوش باشه که بالاخره یکی از نظراتم اینجا چاپ شد. اگر خواستی می تونی تعدیل کنی ولی حذف نکن لطفا. بذار حرف حقیقت هم زده بشه. مطمئن باش به نفع جامعه است. (168008)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۷-۲۵ ۲۳:۴۳:۵۸
دوست عزیز ناشناسم!
اینکه نوشتید \"احمدی نژاد آدم بسیار خوبی است ولی به هیچ عنوان رییس جمهور خوبی نیست\"
برای من بسیار جالب بود!
من با خوبی یا بدی شخص احمدی نژاد کاری ندارم چون اصلاً تشخیصش با من نیست، اما هیچ فکر کردی خوبی یا بدی یک رییس جمهور کجا معلوم میشه!
مطمئنا نظرات من و تو توی ارزیابی میزان خوبی یا بدی یک رییس جمهور موثره اما جمعا فقط 2/40000000 ام! پس بهتره نظرتو به 39999999 نفر دیگه تحمیل نکنی!
این انتخابات بود که ارزیابی مردم رو از یک نفر نشون می ده و مردم اند که انتخاب می کنند چه کسی می تونه براشون رییس جمهور خوبی باشه، بخصوص وقتی این رییس جمهور کارنامه کاری و قابل ارایه به مردم هم داشته باشه، رای مردم نشون دهنده نمره قبولی به کارنامه اون رییس جمهور در مقابل کارنامه اعمال! رقباشه
خواهش من از شما اینه که لااقل تا اینقدر به شعور مردم احترام بگذارید که حتماً بقیه مردم لااقل به اندازه شما هم می فهمند!
نکنه شما هم مثل خیلی از آقایان فکر می کنید که شما بهتر از مردم می فهمید! یا مثلاً انقلاب مثل یک شرکت سهامی است که هر کی پول بیشتری داشت حق رای بیشتری داره؟! (242848)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۵:۱۶:۴۱
آقای هاددی
شمامیتونید برای خودتون حریم نخواسته باشید ولی موظفید حریم دیگران رو حفظ کنید.
اگر کسی دزدی کرده باشه این وظیفه ی قوه قضاییه است که پیگیری کنه.احمدی نژاد 4 سال وقت داشته به عنوان رئیس جمهور درخواست بررسی دولت های قبل رو بده ولی گذاشته شب انتخابات که با احساسات و کمبودهای مردم بازی کنه و راه رو برای خودش باز کنه.
شما از رانت خواری و دکترا گرفتن میگید، به فرض که چنین شخصیتی با رانت خواری دکترا گرفته باشه، آیا پست های مهم دولتی رو هم با این دکترا گرفته؟ (194035)
 
با شناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۴۴:۲۶
سلام جناب نا شناس خداییش خوب گفتی که خدا از همه بهتر می دونه ولی خدا وکیلی همه آبرو ریزیا از دو سه ماه قبل از انتخابات شروع شد که سخنرانیای حامیان موسوی شروع به تخریب احمدی نژاد کردند از جمله تجمع ورزشکاه آزادی (167808)
 
امیر حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۴۶:۴۱
معیارامون برای پیدا کردن حق و تشخیص اون از باطل کاملا روشنه!
ما رهبر داریم قانون اساسی داریم و از همه مهم تر اینکه فکر و عقل داریم همون که میگن وجه تمایز ما با حیواناته! البته به نظر من قدرت انتخاب از همه چیز مهم تره!
درباره ی تجمعات طرفداران آقای موسوی چیزی که خیلی واضحه اینه که این تجمعات غیر قانونیه و هر اتفاقی بیفته حین اون تبعاتش مستقیما به برگزار کنندگانش بر میگرده که میتونه کتک خوردن یا دستگیر شدن باشه یا هر چیز دیگه ای! بارها اعلام شد که این تجمعات غیر قانونیه پس دیگه دلیلی برای برگزاریش نمیمونه! میگویند ما اعتراض داریم! اما سوال اینه به چی ؟به کی؟ چرا؟! طرفداران آقای موسوی واقعا انتظار رای بالای 13 ملیون داشتند؟ این خیلی رویایی به نظر می رسید! بله در شهر تهران رای بیشتر ایشون قابل پیش بینی بود اما در کل کاملا واضح بود که ایشون در خوشبینانه ترین حالت 40 درصد آرا رو بیارن که نتیجه ی فعلی هم تایید همون نظر ماست!
میگویند تقلب شده! سوال اینه که کی میگه تقلب شده؟ چرا باید تقلب بشه؟ چرا باید هواداران آقای موسوی فقط خیابون آزادی تهران به بالا رو آدم فرض کنند(!) و بقیه رو گدا؟! چرا فکر می کنند نتیجه باید همیشه اونی باشه که اونا میخوان؟! این دیکتاتوری نیست؟
چرا باید با در دست داشتن پوستر هایی که روش نوشته شده \"ادب مرد به ز دولت اوست\" به رئیس جمهور قانونی کشور توهین بکنند با شعارهایی مثل \"دیکتاتور کوتوله\" یا \"هرکی که بی سواده با احمدی نژاده\" یا امثال اینها! ما دیدیم این رفتارهای متناقض رو اینها دروغ نیست همه کسانی که تو این مدت در جمع مردم بودند به راستی تایید میکنند! پارادوکس واقعی آقای موسوی و حامیانشونند که شعار از قانون گرایی میزدند و چه زود دستشون رو رو کردند! واقعا این آقایون سیاسی هستند؟یا فقط عنوان سیاست مدار رو یدک میکشند؟! برادر کوچک من که 9 سالشه به حرفها و شعارهای این قشر میخنده! این بالاترین توهین به یک روشنفکر سیاسیه! خدا داند من هم مثل بقیه فقط میبینم و نظر میدم چه درست چه غلط اما من به چشم هام اعتماد دارم و البته به رهبرم!
مرگ بر منافق
مرگ بر ضد ولایت فقیه
اللهم عجل لولیک الفرج
واحفظ نائبه خامنه ای بالقرآن
یا علی مدد (167810)
 
اصطهباناتي
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۱:۰۶:۳۶
معيارها به جاي خود، داده‌ها و اطلاعات هم به جاي خود. اگر معيارهاي شما راستين باشد و اطلاعات شما يكسويه، يكطرفه به قاضي رفته‌ايد. بدون تأييد آقاي موسوي بايد بگويم كه اين مسأله‌اي بسيار طبيعي است كه يك كانديداي جديد، شرايط جاري را نقد مي‌كند و مطرح مي‌كند و به مردم مي‌گويد كه من اين نواقص را ديده‌ام و در سدد رفع آنها خواهم بود. وقتي رئيس‌جمهور جاري هم در كانديداها هست، اين انتقادات به او برمي‌گردد و اين بايد براي او خوشايند باشد نه زجر آور. برنامه‌هاي جديد مي‌شنود و مي‌تواند خودش را در اين فضا ارزيابي كند.
كسي كه با اين لحن، هيچ انتقادي را نمي‌پذيرد و به خود مي‌گيرد و انتقاد از عملكرد خود را توهين به ملت مي‌شمارد، و ميدان را هم براي اعتراض و انتقاد به منتقدين خود نمي‌دهد و مجوز تجمع صادر نمي‌كند و ... آيا مي‌توان او را معصوم و بي‌گناه و يا حتي قرباني آماج اتهام و ... خواند؟
معرفي مفسدين اقتصادي، وظيفه قوه قضاييه است و اگر كسي از جريان مفسدانه‌اي مطلع باشد، بايد به قانون و مجاري قانوني مراجعه كند (رطب خورده منع رطب كي كند؟) و اگر دستگاه قضايي پاسخگو نبود، رهبري حتماً رسيدگي مي‌كند. چرا بايد يك شخص مسئول، در آغاز راه، خانه آخر را انتخاب كند و مسئله را بدون گذران مجاري قانوني، رسانه‌اي كند و آب را گل‌آلود كره و ماهي بگيرد؟

كلاه خود را قاضي كنيم و يكسويه قضاوت نكنيم. اصلاً بهتر است كه قضاوت نكنيم، چون برخلاف تصورمان، اطلاعات ما بسيار كم و برگرفته از دريافت‌ها و مشاهده‌هاي ميداني است و اين براي اظهارنظر و قضاوت كافي نيست.

من هم قضاوت نمي‌كنم (185884)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۵:۲۵:۳۱
معیارهای ما اول دین اسلام و کتاب خدا قرآن است. بعد از اون کتاب نهج البلاغه که دومین کتاب مقدس و مرجع ما شیعیان است.
شما میگویید: \" درباره ی تجمعات طرفداران آقای موسوی چیزی که خیلی واضحه اینه که این تجمعات غیر قانونیه و هر اتفاقی بیفته حین اون تبعاتش مستقیما به برگزار کنندگانش بر میگرده که میتونه کتک خوردن یا دستگیر شدن باشه یا هر چیز دیگه ای! بارها اعلام شد که این تجمعات غیر قانونیه پس دیگه دلیلی برای برگزاریش نمیمونه! \"
چرا می گویید غیر قانونی؟ شما مگر مرجع خود را قانون اساسی بیان نمی کنید؟ پس لطف کنید و بند 27 قانون اساسی رو بخونید تا دیگه نگید غیر قانونی. (194062)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۴۲:۴۱
اقا صادق عزیز
با این که به عنوان یه هوادار راهم رو از موسوی جدا کرده ام اما این رو هم باید بگم قرار دادن احمدی نژاد در صف حق ، و موسوی در صف باطل رو هم قبول ندارم

توی این ماجرا هیچ کدوم کاملا به حق نبودند هر چند موسوی نتونست تقلب در انتخابات رو برای من (و خیلی از هوادارای دیگه اش) ثابت کنه و فقط چند نفر رو به کشتن داد اما احمدی نژاد هم یه رقابت سالم نداشت پس اونم کاملا به حق نبود (هر چند به اندازه موسوی هم به راه باطل نرفت) (167695)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۳۰:۰۹
یه مقدار هم خواب من رو اضافه کنید:
چهارشنبه همون هفته موسوی بیانیه میده ودر آن به احمدی نژاد تبریک میگه و براش آرزوی موفقیت میکنه و از اینکه صحبتهای داغ انتخاباتی کدورتی بوجود آورده ابراز نارضایتی میکنه.از حامیانش میخواد که رییس جمهور جدید رو بپذیرند و به رای ملت احترام بذارن. قول میده حزبی جدید درست کنه که رقابت سالم رو به همه نشان بده و ریشه یابی کنه که چه مواضعی اونو از مردم دور کرده. همه با هم برای ایرانی آباد و آزاد.
احمدی نژاد جواب میده همه پیروزیم و باید گذشته را فراموش کرد. من حرف شما را شنیدم و مرکزی برای پاسخگویی شفاف راه اندازی میکنم.بعد میرن استادیوم...
احمدی نژاد و هاشمی پیش رهبری میرن و به توصیه ها گوش میدهند. رهبری توصیه میکند که هاشمی تجارب ارزنده و قدرت نفوذش را در اختیار دولت بذاره و به سیاستهای منتخب دولت بعنوان مواضع نظام نگاه کنه. احمدی نژاد هم به ایشان احترام بگذاره و از انتقاداتش استفاده کنه. بعد همدیگر را میبوسند. البته احمدی نژاد اسناد و اطلاعاتی از مفاسد فرزندانشان را به هاشمی میدهد. هاشمی جواب میده من اطلاع نداشتم. پیگیری میکنم و بفرض صحت خودم اونها رو به قانون تحویل میدهم و انقلاب برایم از فرزندانم عزیزتره.
موسوی به تسویه اطرافیانش دست میزند و با کمک کروبی افرادی را به وزارت اطلاعات معرفی میکنه و در یک برنامه تلویزیونی رسماً اعلام برائت از آنها میکند. کروبی اعلام میکند که از سیاست کناره گیری و مسیر را برای جوانترها باز میگذاره. حاضر است از همه تجربیاتش به دولتها مخصوصاً دولت جدیدمشاوره بده. رضایی خودش رو برادر احمدی نژاد میخونه ولی یه حزب تشکیل میده و برنامه هاشو تبیین میکنه.
جشن بزرگی در هم کشور برگزار میشه. روز تنفیذ همه پیش رهبر میرن و بخاطر این حضور و وحدت خدا را شکر میکنند.
چی میشد اینطوری باشه؟ یعنی نخبگان و مسؤولین اینقدر از ما عقبترن؟ (167846)
 
saman
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۹:۲۲:۳۲
دوست عزیز تو این نظرت فقط اینو کم داشتی که بگی اسم احمدی نژاد شده مهدی و جای امام زمان هم ظهور می کنه...
من نمیگم عملکرد موسوی خوب بود وولی شما هم که احمدی نژاد رو از همه گناهها مبرا می دانید و همه تقصیرها رو گردن هاشمی و پسراش وموسوی و کروبی میندازید و همه حرفهای احمدی نژاد رو درست می دانید مانند نظریه معصومیت امامن است و جایزالخطا بودن انسانها

آقای توکلی بزار این نظر من تو وبت بمونه بلکه این آقا رو از چاه جهلی که توش افتاده در بیاره (212338)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۹ ۱۷:۰۸:۵۵
شاید بتوان گفت عمل اشتباه از موسوی بوده ولی دولت هم عکس العمل کاملا قابل قبولی نداشته
وقتی سعی کنی فارغ از جناح بندیهای سیاسی از حق دفاع کنی میبینی که هیچ یک منطبق بر حق نیستند. هر یک در چند جهت از آن فاصله دارد شاید یکی بیشتر یکی کمتر پس دفاع کامل از یک شخص یا گروه عین حق کشی است (197812)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۱۷:۳۳
طنز لطيف و آرامي بود. براي همه نامزدها. همانطور كه دوستمان گفت شايد در ايران 1404 . نكته عميق اين طنز اين است، راستي كدام خواست انسانهاست كه اين رويا واقعي نشد؟! (167559)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۰:۱۹
آنشالله که خواب های شما تحقق پیدا کند. (167147)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۱:۳۰
ای کاش این خوابها واقعیت داشت وسیاستمدران ما می توانستند اینگونه باشند
اای کاش .... (167150)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۳:۱۸
خيلي قشنگ بود كاشكي اين خوابها واقعيت داشت........ (167155)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۴:۲۶
ارامشی ضمنی داشت....سرشار از خصوصیات ِ........ (167158)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۴:۴۴
ممنون بعدازشنيدن اين همه خبر بد. يك مقدارخنديديم (167159)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۷:۵۳
شب شام زیاد خورده بودی عزیزم...! (167164)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۸:۲۹
شمادرخواب و الهام هاله و....هم رديف كرام الكاتبينيد (167166)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۸:۴۵
در پاسخ به این خواب های پریشان شما کلام امیر مومنان را ذکر می کنم
الناس نيام فإذا ماتوا انتبهوا
مردم در خوابند وقتی بمیرند بیدار می شوند
متاسفانه ما نمی توانیم شما را بیدار کنیم. بگذار در خواب خرگوشی خود غوطه ور باشید وقتی مردید بیدار می شوید و شرمنده از این رفتار خود می گردید
البته ممکن است مردم به زودی شما را بیدار کنند (167168)
 
مجتبي
۱۳۸۸-۰۵-۱۱ ۲۲:۵۵:۲۱
باور نميكنم (201491)
 
امير رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۸:۴۵
لطفا حق و باطل را بهم نياميزيد
همه مي دونن كه چه كسي از شنبه صبح اغتشاش و محاربه با نظام را آغاز كرد چرا در بين حق و باطل تلاش مي كنيد بي طرف باشيد.
اين ژست بيطرفي، وقتي گناه يك طرف عدم پخش تصوير محاربين با نظام است خيلي خنده دار است.
دوستاني كه در مدار قدرت احمدي نژاد بي سهم مانده اند، 4سال است كه در كنار اصلاح طلبان خود را بيطرف نشان مي دهند. (167169)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۵۰:۴۴
دوست عزیز منظورت کی بود؟



ببینم پورمحمدی و دانش جعفری هم بی نصیب مونده بودند که اونجوری بیرونشون کرد؟ اونم فقط به خاطر اینکه جرات کردند به بعضی تصمیمات غیرمنطقی و غیرکارشناسی رئیس جمهور نه بگویند. (167702)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۴۲:۴۳
آقا محسن شما سخنگوی اخراجی های دولتید؟
الان میبینیم که آقای دانش جعفری و پورمحمدی سنگ چه کسانی رو به سینه میزنن.
هرکس که چوب لای چرخ دولت گذاشت اخراج شد.آقای ..... با توکل به همین نیروهاش بود که عمر این دولت رو 6ماهه در نظر گرفته بود. (167806)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۱:۰۵:۵۲
من حرف محسن آقا رو قبول ندارم
ولی آقا هادی شما هم دیگه خیلی داری تند میری ...

قرار شد دیگه دعوا نکنیم... (167898)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۸:۵۲
منم راستش ديشب خواب ديدم كه اصلاحات به زباله داني تاريخ و به موزه ي تاريخ طبيعي پيوسته انشاالله كه درست بوده.الان نگاه كنيد چه جوري موسويا اتيشي ميشن به به ! (167170)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۲:۰۵
یک ضرب و مثلی هست میگن توش هم گربه سیاه داره، چی بود؟ (167259)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۵۷:۲۳
سلام بچه ها/سعيدم/وااااي چه نظر جنجالي نوشتم 112 موافق 100 تا مخالف /اين موسويا شيطوننا موش بخوره همتونو حوب شيطوني ميكنيد مغازه و بانك اتيش ميزنيد.انشالله كه از عناصر معاند نظام بودن طرفداراي اقاي مير حسين مثل ايشون بسيار پايبند قانون هستند از دورو نزديك اشنايي داريم.بلللللللله.اينم حفظ اتحاد/ حالا ايراد بني اسرائيلي بگيريد باز. (167894)
 
باران
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۵:۴۴
سلام
مگر قرار بر وفاق و آشتی نیست؟
چرا بعضی دوستان با این کامن ها مرز همه چیز رو می شکنند؟
همچین خوابهایی خیلی خوب است که بالاخرع کم کم خود را به آن نزدیک کنیم و به اشتباهاتمان بخندیم اما دوستانی که نظر می دهند لطفا خدا را هم یک خورده در نظر بگیرند...
یادتان باشد باشد مسخره گر سخت کیفر می شود!
خوب است بچگی همۀ اینها را یادمان داده اند و آن دنیا فقط می توانیم سر به زیر بیندازیم و هیچ عذری نداشته باشیم! (167265)
 
سعيد.
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۲۰:۳۸
من سعيدم گويا دوستان البته بعضي ها از كامنت من سخت اشفته شدند كه قابل پيشبيني بود.خوصوصا تگرك و بارون و رعد برق (167414)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۵۹:۳۱
از هر نظری که بوی وحدت و همدلی نده باید اشفته شد (167709)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۵۷:۳۰
این جبهه اصلاحات که کارش به قدرت طلبی اونم به هر قیمت کشیده شد دیگه هم بهش امیدی نیست

اما امیدوارم یک نهضت اصلاح طلبی واقعی متولد بشه که نه اقتدارگرا باشه و نه قدرت طلب (167706)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۴۸:۰۴
اصلا نگران نباش ما ناراحتو آتیشی نمی شیم . پس شما راحت
بخـــــواب


چـــون
ما نه خوابتو فیلتر می کنیم که شبا به جای خواب دیدن access denied بیاد جلو
چشت

نه در خوابت پارازیت میندازیم که خوابت برفکی بشه

و نه سیستم پیامک عصبیتو قطع میکنیم تا راحتتر بتونی خوابتو واسه همه تعریف کنی


آخـــه آزادییه شما آزادی هر خوابی دلت می خواد ببینی . مگه نه آره ؟

==============================================

به امـــــید روزهای بهتری که این دو دستگی در عمل و نه در حرف تموم بشه .

============================================== (167746)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۹:۰۵
خیلی تاثیر گذار بود. ای کاش واقعا این طور می شد. ای کاش همه گروه ها بدون انگ زدن به همدیگر و طرفدارانشان با هم تعامل داشتند.
واقعا تحقق فضایی که در این مطلب به آن اشاره شده، باعث رشد و آبادانی و سربلندی ایران عزیر اسلامیمان می شود. امیدوارم که یک تحول اساسی در ذهن همه گروه ها و جناح ها و فعالین سیاسی و همه مردم ایجاد شود، تا از این طریق بتوانیم کشوری توانمند داشته باشیم. قطعا در این صورت است که هیچ تهدید خارجی و هیچ دشمنی نمی تواند در امور داخلی ما دخالت کند.
به امید آن روز (167172)
 
امیر حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۹:۴۲
یاد مناظره احمدی با کروبی افتادم : احمدی گفت: خوب آقای کروبی ما آخر نفهمیدیم این قضیه 300 ملیون چی شد کروبی هم میگه: خوشم آمد به هوشت تو اول اردبیل را بگو تا من جزایری را بگم...

متن شما بسیار قشنگ بود دمتون گرم به آقای توکلی هم اخسنت میگم که اصولگرای واقعی است نه مثل لاریجانی دنبال منافع باشد (167174)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۲:۵۸
منم یاد همون مناظره افتادم که کروبی تند تند اسم میبرد و میگفت ما که نمیتونیم مثل شما اسم ببریم! (167391)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۲:۲۹
واقعا باید از آقای توکلی تقدیر کرد اصولگرا یعنی این (167601)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۰۱:۲۹
نظرت در مورد دکتر توکلی رو قبول دارم ولی در مورد لاریجانی با انصاف بیشتری صحبت کن (167710)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۰:۰۰
خواب دیدی خیر باشه رفیق. اوضاع فعلا که یه جور دیگست (167175)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۱:۲۱
بامزه بود
ولی ما مردم به مسائل نامربوط یه تعصبای بیخودی داریم(مثل تعصب به یه کاندید ریاست جمهوری) که اینجور چیزا توش جا نداره. هر جایی جای خرج کردن تعصب نیست. (167179)
 
منم خواب ديدم
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۲:۱۰
من خواب ديدم كروبي با 3دونگ باقي مونده از خونه اش در شميران يه دفتر چانه زني باز كرده و هر كس از شهروندان به مشكلي با حكومت بر مي خوره ميره آنجا تا كروبي برايش چانه زني كنه! البته كارو كاسبي دفتر خوب نيست چون كرباسچي رو گذاشتن مسئول پذيرش هركسي مياد اول مشكلاتشو كه ميگه، كرباسچي ميزنه زيرگريه بعد كروبي هم بجاي اينكه به مشكل ارباب رجوع برسه درباره اشكهاي كرباسچي حرف ميزنه. بعد ارباب رجوعه هم ميگذاره ميره (167138)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۱۳:۲۱
باور کنید اگر قدری متمدن بودیم و از خودخواهی هایمان کم میکزدیم این خواب می توانست عین حقیقت باشد .
اگر این خواب تعبیر می شد ایران بهشت بود .
از خواندن این خواب قدری خوشحال شدیم . ممنون (167724)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۲۰:۴۴
منم خواب دیدم برای بار 20 ام انتخابات برگزار شده ولی مثل 19 دفعه قبلی آقای موسوی رای نیاورده دیگه از دفه 6ام به بعد کسی تو خیابونها نمیریزه آقای موسوی خیلی پیر شده ولی در آخرین مناظره با احمدی نژاد اعلام کرده یادم نمیاد چند تا انتخابات برگزار شده ولی یقینا تو همش تقلب شده من انقدر میگم انتخابات باید باطل بشه تا من رای بیارم... (167798)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۲:۱۴:۱۷
بهتره بگي اگه يه كم متمدن بودم (167927)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۶:۴۶
خواب دیدی خیر باشه! ایران رو با مدینه فاضله اشتباه گرفتی جانم! شبها یه کم کمتر غذا بخور و سعی کن فیلم های تخیلی کمتر ببینی.
علی یارت (167192)
 
zz
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۷:۱۴
بهترین و شیرین ترین خوابی بود که تا حالا شنیده(خونده ) بودم (167193)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۷:۴۰
سلام
خیلی خیال خوبی بود حال داد (167197)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۰۹:۳۳
يادتون رفت تو خوابتون ببينيد در زندان اوين بسته شده و همه آزاد براي خودشون مي گردند. (167201)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۵۳:۴۷
خداكنه زندان بسته بشه ولي نه براي آزادي مجرمين بلكه براي به صفر رسيدن قانون شكني و جرم (167271)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۴:۳۷
اگر اون زندانیا آزاد بشن که این خواب تعبیر نمیشه.
یا اگر قبل از انتخابات این زندانیارو دستگیر کرده بودن الان این نوشته خواب نبود و واقعیت پیدا میکرد (167393)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۰:۴۶
خواب قشنگی بود حداقل چند لحظه ای در کشور غریب خندیدم
دراین روزهای پرغصه این خنده برای من نعمتی بود
متشکرم (167203)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۰:۵۴
به اين مي گن فضاي باز سياسي در يك جامعه موحد (167205)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۱:۱۱
با مرده شوخي نكنيد خوبيت نداره (167167)
 
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۱:۲۳
دوست عزیز کاش این خواب صحت داشت و مهمترین قسمت این خواب که ایکاش صحت داشت مراسم عروسی شهیده ندا سلطانی است. دختر معصومی که توسط نا اهلان به شهادت رسید. خدایا از سر تقصیرات ما بگذر و به راه راست هدایتمان بفرما. (167206)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۲:۰۶
میگن خواب بعضی ها عکس تعبیر میشه (167209)
 
نديمي
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۴:۴۶
من خواب ديدم روز انتخاباته دارم راي مو مينويسي. چهار نفر با چشاي از حدقه در اومده اومدن بالاسرم. من بهشون گفتم بابا مث اينكه راي هر نفر بايد مخفي باشه ها؟ اونها گفتن ما ناظر كانديدا ها هستيم بايد ببينيم چي نوشتي وگرنه گزارش ميديم تقلب شده بعد من گفتم حالا كه اينجوريم منم راي سفيد ميدم. بعد ناظرا گفتن نه بابا هرچي دوس داري بنويس ولي اگه موسوي رو ننوشته باشي ما ميگيم تقلبي نوشتي (167163)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۱۰:۵۷
خيلي مسخره بود نه؟! (167404)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۱۸:۵۷
خوابتون رو قراره تعبير كنند و تعبيرشم اينه:
تورم منفي سال 89-نرخ بيكاري منفي سال 89-سرعت اينترنت بالاي 512 مگا بيت و رتبه اول در جهان- بي طرفي صدا وسيما- استفاده از نخبگان و فراري ندان اونها در جهان - يعني دولت الكترونيك- يعني خريد خانه متري 100000 تومان -ارزش ويزاي جهاني و اعتبار ما ايرانيان حتي در كشورهاي عربي.....آخ ببخشيد نميدونستم تو -وابي.... (167218)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۲:۳۸
اي كاش اين خوابها واقعيت داشت و اين همه جوان در زندانها نبودند. بگذريم از آنها كه كشته شدند لااقل تكليفشان روشن است. تماميت خواهي در فرهنگ ما باعث بروز اين مشكلات مي شود. كسي كه قدرت در دست دارد بايد با دوستان مدارا كند نه اينكه تمامي راه ها به بن بست منتهي گردد و مردم براي نشان دادن اعتراض از راه هاي غير منطقي استفاده كنند. (167228)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۲:۵۰
مال شام سنگینه،
شبها سعی کنید سبک بخورید تا چنین پریشان خوابهایی نبینید! (167229)
 
بشارت
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۳:۴۹
فوق العاده بیمزه بود (167232)
 
شهنام
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۲۸:۳۸
با سلام ‍ آرزو می کنم خوابتون تعبیر به خیر بشه. (167237)
 
آزاده
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۳۵:۲۳
\"اتفاقا يكبار براي هميشه اين حرفهايي كه پشت سر مهدي و فائزه مي‌زنند روشن شود، خيلي هم خوب است.\"
این تیکه رو خوب اومدی . من یکی از کسانی بودم که تا قبل از مناظره دکتر احمدی نژاد بین آقایان کروبی و موسوی تردید داشتم . اما بعد از شب مناظره احمدی نژاد و موسوی و جسارت بالای آقای احمدی نژاد در نام بردن از هاشمی رفسنجانی ( بنا به اظهارات رییس جمهور ، شخصی که چهارسال است در اقدامات دولت نهم سنگ اندازی می کند ) و فرزندانش تردیدم را کنارگذاشتم و در روز انتخابات به ایشان رای دادم .
متاسفانه در این چند روز که از ایام انتخابات می گذرد افرادی مثل من که رای و نظرشان بعد از شعارهای پررنگ و کوبنده رییس جمهور در مبارزه با مافیای اقتصاد و باز کردن مشت آقازاده ها 180 درجه چرخش پیدا کرده با خوابیدن گرد و غبارها و شاهد کمرنگ شدن شعارهای تبلیغاتی انتخاباتی و فراموشی گرفتن دکتر احمدی نژاد در وفای به عهد خویش ، اندکی در درست بودن انتخابمان دچار شک و تردید شده ایم !
.... گاهی فکر می کنم بخاطر بسته و محدود بودن انتخابمان به 4نفری که از پیش با عملکردشان آشنایی داشتم ، بهتر بود رای نمی دادم یا اینکه برگه رای را سفید و یا هاشور خورده باطله می کردم . (167246)
 
باران
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۵۶:۴۷
سلام
نه دوست عزیز
شعارهای ایشان کم رنگ نشده!
اتفاقا بدانید همین دو سه روز پیش اعلام کردند اولین کاری که بعد از تحلیف انجام بدهند دادن لایحۀ \"از کجا آورده ایم\" به مجلس است!
این لایحه به بازرسی اموال مسئولین و خانواده هایشان در سی سال گذشته می پردازد!
گفتنی تر آنکه آقای فرهاد جعفری در سایتشان ادعا کردند و به نظر درست هم آمد که دقیقا بعد از این اعلام بود که آقای موسوی که چند روز بیانیه نداده بودند به ناگهان دو بیانیه در عرض چند ساعت دادند مبنی بر ادامه اعتراض!
من هم خیلی دوست دارم ماجرای خانوادۀ آقای هاشمی زودتر روشن شود تا بدانیم اتهامات و شایعات چه هستند؟
البته آخرش هم باید بمانیم تا این دو روز دنیا بگذرد و ان شاءالله در محضر خدای مهربان حاضر شویم و هم خودمان حساب پس دهیم و اگر به سلامتی گذشتیم حساب دیگران هم روشن خواهد شد. (167277)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۵۸:۴۴
شما با این ثباتی که در دیدگاههایتان مشهود هست ، اگر اصلا رای نمیدادید مفید تر بود ! (167384)
 
آزاده
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۶:۵۲:۵۵
ناشناس گرامی :
ببین ضریب تحمل جامعه و افرادی مانند تو تا چه میزان پایین آمده که تحمل یک مطلب طنز را که نویسنده ، به ظرافت واقعیات رفتار و گفتارافراد را در پس جملاتش به نمایش گذاشته را ندارد .حتا توان یک لبخند تلخ را هم نداریم .
و ببین بازهم چه تنگ نظر شده ایم ، فردی مثل من که به دکتر احمدی نژاد رای داده ام حق ندارم قول های پیش از انتخابات را به او یادآوری نمایم !
فکر کنم من بی ثبات در عقیده ، که تردید در رای و نظرم محصول آبستن حوادثی است که در کشور هر لحظه در چرخه تغییر نظرات دولتمردان قرار گرفته اند ، از شما که حتا شجاعت گذاشتن یک نام هرچند مستعار بالای نظرت را نداری و به نام ناشناس بسنده کرده ای ، از تراز بیشتری برخوردار باشم زیرا در اظهار نظر و عقیده ام نمی لرزم .
در ضمن رای من ، حتا اگر یک رای باطله بشمار می آمد و در بالا رفتن آمار آرا نامزدها هم کمکی نمی کرد ، لااقل به اندازه تایید دوباره نظام ارزش داشت و دارد .
به نظرت یعنی رای ندادن امثال من که تا دیروز آرا خاموش بودیم و امروز بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه 40 میلیونی و مشارکت حداکثري 85 درصدي را که در \"نمایش شور و شعور \"رقم زدیم مفید نبود ؟!
پس آن علامت حیرت شما دیگر برای چیست ؟
شما چطور از من که یک فرد عادی هستم انتظار دارید که در دیدگاهم ثبات داشته باشم ، آنهم در برهه ای که این 4 رجل سیاسی در گفتار و کردارشان بنوعی متزلزل بودند و هستند و عدم ثبات دارند و هر روز و هر ساعت مطابق روز تغییر می کنند ؟

در آن مقطغ زمانی روزهای پیش از انتخابات برخی از افراد مانند من مجذوب همین به اصطلاح افشاگری رییس جمهور شدیم و اینکه متعهد شد مبارزه سنگینی را با رانت خواری شروع کند ( دیگر فکر نکنم که از نظر شخص شما ناشناس عزیز ، شعارهای تبلیغاتی نظیر مبارزه با غارتگران بیت المال ایرادی داشته باشد ) .
حالا هم دلم نمی خواهد احساس کسانی را پیدا کنم که از سنگینی کلاهی که به سرشان رفته تلو تلو بخورند و مدام در این فکر باشند که مبادا رییس جمهور برای درو کردن آرای مان ، دانه افشاگری را در مناظره ها پاشید .
رییس جمهور مکلف است که برای قول هایی که به ما هوادارن خود در مبارزه با مفسدین اقتصادی داده عمل کند و تمام آن صحبت ها و اتهاماتی را که پیرامون برخی از افراد از رسانه جمعی اعلام کرد هرچه زودتر به اثبات برساند . ( ایشان در عمل به فرمان هشت ماده‌اي مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي به همراه دیگر روسای دو قوه قضاییه و مقننه ، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادى است ) .
اینکه برخی ها می گویند اول باید آتش را خاموش کنیم و بعد دادگاه مفاسد اقتصادی آقازاده ها رو تشکیل دهیم . هم نظر مضحکی ست .
ما به کرات در پایگاه های رسانه ای و مطبوعات می خوانیم که رهبران برخی از این آشوب ها آقازاده ها هستند و حتا از تلوزیون دولتی خودمان تصویر خانم فائزه هاشمی رفسنجانی را که در روبروی صداوسیما به تهییج و تشویق مردم و جوانان برای ادامه دادن به تجمعات مشغول بود ، را هم دیدیم اینها که خودشان بنا بر مشاهدات و نقل قول های برخی از افراد آتش افروزند ، دیگر قرار است کدام آتش و کی و کجا خاموش شود ؟ چرا باید جوانانی که فریب این خانم و دیگر رهبران تجمعات را خوردند بازداشت شده و به مراجع قضایی تحویل داده شوند ، اما آقازاده ها با مصونیت آزادانه در جامعه بچرخند ؟ پس کجاست آن عدالتی که رییس جمهور مردمی ما همیشه از آن دم می زند و کجا رفت آن جسارت در نام بردن اتهامات افراد در شب مناظره ؟
مثل اینکه فراموش کرده ای که رییس جمهور هنوز دولت نهم را تحویل نداده و در طول آن چهارسال گذشته هم قرار بود مفاسد اقتصادی را محو کند اما فقط به افشاگری در یک مناظره بسنده کرد .
پس حالا که من به ایشان بخاطر شعار مبارزه با غارتگران بیت المال رای داده ام منتظرم که هرچه زودتر به قول و شعارش عمل کند و پرونده های تخلفات را رو کند و اتهامات را به اثبات برساند و اگر هم نمی تواند که مجددا از تلوزیون طی یک مناظره ، شجاعانه اعلام کند : که اینجانب در بازخواست و گشودن پرونده های تخلفات آقازاده ها ناتوانم و قدرت برخورد با رانت خواران را ندارم . و یا اینکه من در شب های مناظره با آقای موسوی و کروبی ( ؟ ) . ... و بعد هم عذرخواهی و حلالیت بطلبد .
تا زمانی که رییس جمهور وفای به عهد نکند . امثال من به درستی انتخابمان و رایی که بنام ایشان ( دکتر محمود احمدی نژاد ) در صندوق ریختم دچار تردید هستیم . حالا چه شما ناشناسان عزیز خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید .
و دوباره هم می نویسم ، من با این جمله از نویسنده محترم این مطلب موافقم :
\"اتفاقا يكبار براي هميشه اين حرفهايي كه پشت سر مهدي و فائزه مي‌زنند روشن شود، خيلي هم خوب است.\" (167964)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۰۰:۴۶
موجود شاد توام بخواب بد نیست. (167470)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۰۳:۲۹
آزاده خانوم به اين نوع دروغ گفتن ميدوني چي ميگن ؟!كي گردوغباربراه انداخته همونهاييكه احمدي نژاد اسمشون برد...ميدوني براي چي ؟!براي اينكه عقب نشيني كنه وحتي اسمشون رو هم ديگه نياره..خبرداري درباره لايحه ازكجا آورده ايد كروبي ودوستانش به ترس ولرز افتاد ه اند؟....اگر هم راست بگي بايد بگم رفقاء از شلوغ كاري حداقل تونستند امثال تورو فراري بدن! (167475)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۰۴:۳۱
هنوز گرد و خاک موسوی کاملا نخوابیده

البته در هر صورت کار خوبی کردی رای دادی (167713)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۱۱:۴۰
نکنه انتظار داشتید در این شرایط آقای احمدی نژاد تشکیل دادگاه مفاسد اقتصادی آقازاده هارو پی گیری کنند.
اول باید آتش رو خاموش کرد بعد در پی دلایل اتش سوزی بود. (167722)
 
***
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۳۵:۵۴
از قديم گفتن شتر در خواب بيند پنبه دانه

اگه امام زمان هم ظهور كنه بعدش هر چقدر وساطتت هم كنه اين خوابي كه تعريف كردي تعبير نميشه
يكي از بزرگترين مشكلاتي كه امام زمان خواهد داشت آشتي دادن كله گنده هاي كشور ماست (167248)
 
سید علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۲۱:۵۹
نمی گم حق با احمدی نژاده، ولی حد اقل احمدی نژاد توی مناظره هاش فرج امام زمان را دعا کرد. البته اگه امام زمان بیاد خیلی ها را گردن میزنه ..... (167840)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۱:۱۹
من خواب ديدم صبح روز شنبه23 ام ساعت 8 تعداد 2 ميليون راي تازه اعلام شده بود كه احتمالاً مربوط به روستاها بوده ، تا ساعت 8 شب شنبه به تدريج صندوق هاي بيشتري اضافه مي شد و تقريباً 80 درصد حوزه ها اعلام شده بود و بلاخره ساعت 10 شب شنبه اخبار نتيجه نهايي رو اعلام كرد .
تلويزيون روز شنبه بارها با نمايندگان كانديداها و خود كانديداها صحبت مي كرد . انگار مي خواستن دق دلي اون يك هفته ايو كه محدوديت زماني براي نشون دادن و تبليغ كانديداها رو داشتنو در بيارن. اونقدر زمان به هركدوم از كانديداها دادن كه اونا اين دفعه فراري بودن.
روز شنبه رو دولت تعطيل كرده بود تامثل روزاي قبل كه همه آزادانه تو خيابونا براي كانديداي خودشون تبليغ مي كردن بتونن بصورت مسالمت آميز دور هم جم بشن .
جالبه يادم نمياد برنده كي بود ولي تا جايي كه مي دونم مثل خيلي انتخاباتهاي قديم نديما همه تا حد زيادي راضي بودن . (167258)
 
هادي
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۴:۴۳
خواب جالبي بود ...! اين خواب همان فضاي دموکراسي يا مردم سالاري است که متاسفانه ندانسته بسياري از بزرگان ما هم از آن گريزان هستد. دموکراسي هزينه هاي مديريت کشور را کاهش ميدهد و از وقوع اين اغتشاشات جلوگيري ميکند.
ما که هر چي فرستاديم شما در يک روند غير دموکراتيک سانسور کرديد حالا بخاطر همين جمله آخر شايد حذف نکنيد. (167263)
 
مريم
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۵:۴۵
من هم خواب ديدم همه انچه را شما ديديد. بعدش در خواب ديدم كه خوابم را توي سايت گذاشتم اما هر چه صبر كردم كسي يك كامنت بي ادبانه يا افراطي به نفع يكي از طرفين بگذارد كسي نگذاشت حتي اعلام كردم به بي ادبانه ترين و افراطي ترين كامنتها وام بدون عوض ميدهم ولي افاقه نكرد از بس كه همه مودب و منصف شده بودند.
حالا هر شب به اميد ادامه خوابم مي خوابم. شما هم همين كار را بكنيد لااقل در خواب ارامش خواهيد داشت! (167266)
 
جوان عزب
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۵۰:۵۲
من خواب ديدم به احمدي نژاد نامه نوشتم و وام ازدواج خواستم بعد از سه روز جوابش اومده كه --- (167144)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۴۳:۴۶
بعد از سه روز جوابش اومده كه...؟ (167696)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۱:۰۲:۵۳
بعد از سه روز جوابش اومده که : من قصد ازدواج ندارم ! (167895)
 
بچه مشد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۵۵:۰۷
ننوشتي كه بالاخره از خواب بيدار شدي يا هنوز هم خوابي.ضمنا\"نگفتي قبل از خواب قرصاتو خورده بودي يا نه.اميدوارم همه آنهائي كه خوابند بيدار شوند.خوب بيد؟ (167274)
 
مجيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۵۵:۱۲
كاش بعضي ها مي گذاشتند اين خواب تعبير شود.
كاش نمي گفتند: يا ما مي بريم يا تقلب شده... (167275)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۳:۵۶:۲۸
اگر کمی حمل داشتیم خواب نبود به خدا... خدا روح ندا آقا سلطان را غریق رحمت کند... (167276)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۰۳:۵۰
كاشكي يكي خواب ببينه آقاي موسوي سوار اتوبوس شده رفته شهرهاي ديگه و روستاها ديده اونجاها اندازه تهران محبوبيت نداره و بعد برگشته تهران گفته كه بابا اشتباه كردم، تقلب نشده! (167288)
 
ابراهیم
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۰۶:۰۵
به دور از هر نوع سلیقه ای باید برای ایران بسیار تلاش کرد (167292)
 
داريوش
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۰۸:۰۵
با تشکر از خواب شما به نظرم سايت الف کمي سنگينتر از آن است که کاريکاتور رئيس جمهور و جناب آقاي موسوي را در صفحه اول قرار دهد.


در ضمن من بودم خواب مي ديدم روشنفکران از اينترنت بيرون امده اند و در روستاي ما نظر سنجي کردند و ديدند آقاي موسوي سه راي دارد و بعد از اينکه به چند روستاي ديگر سرکشي کردند نتيجه انتخابات را پذيرفتند و قرار گذاشتند براي اينکه دوباره غافل گير نشوند روستايي ها و استانهاي دورافتاده را از حق راي محروم کنند يا دست کم براي شمال شهر نشينهاي تهران و اصفهان و چند شهر بزرگ ديگر ده حق راي در نظر بگيرند.

خواب من زماني تعبير شد که قرار شد مردم در اعتراض به نتايج انتخابات چراغ ماشينهاي خود را روشن کنند. مگر چند درصد مردم ما ماشين دارند و مگر چند درصد آنها اينقدر بيکار هستند. (167298)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۲۵:۲۹
سايت الف سايت سنگيني است ولي استفاده از كاريكاتور گاهي مي تواند فضا را تلطيف كند البته گاهي! (167571)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۲۵:۵۳
کاریکاتور چه ربطی به سنگینی داره (167572)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۱۶:۴۶
من با سخن آقاي داريوش موافقم که بيشتر طرفداران آقاي موسوي قشر متوسط به بالا هستند و اين تعداد اگر چه قابل احترام هستند اما اکثريت نيستند و در حد سيزده ميليون هستند.
دليل من نيز اين است که خانم ندا اقا سلطان که متأسفانه در درگيريها کشته شدند در آغوش استاد موسيقي خود جان دادند.
ببينيد ايشان و طبقة ايشان براي من محترم هستند و من آنها را درک مي کنم که نمي توانند آقاي احمدي نژاد را تحمل کنند و به خيابانها مي ريزند اما در يک جامعه دمکرات راي اکثريت حاکم است و اکثريت مردم ما دستي در هنر و موسيقي ندارند بلکه دستاني پينه زده دارند و احساس مي کنند دکتر احمدي نژاد درد آنها را مي فهمد و به فکر آنهاست. (167631)
 
سید علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۲۷:۴۶
البته آقای موسوی در تهران که اکثرا مرفه هستند، رای بالایی داشتند، خوب معلومه میتوانند پایتخت را به هم بریزند بعد هم ادعا کنند، که ببینید اکثریت با من هستند. (167842)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۱:۴۵:۲۷
موافقم ولی خانم آقا سلطان به حمایت از موسوی یا ضد احمدی نژاد به خیابون نریخته بود. داشت تو خیابون راه می رفت. کاری به کسی نداشت. ولی اونایی که از یه ساعت پیش زیر نظر داشتنش و فیلمبرداریش رو می کردن باهاش کار داشتن! (167918)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۴۹:۴۳
ولی خودمونیم موسوی رو بهتر کشیده بودید ها (167749)
 
هاله نور
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۰۹:۳۲
هميشه وقتی از حامیان احمدی نژاد سوال میکردیم چرا به احمدی نژاد رای دادید در جواب میگفتند: بدلیل جرات و شهامت ایشان در مقابل افرادی همچون هاشمی و ناطق نوری...
حالا که رهبری آقایان هاشمی و ناطق نوری را یاران انقلاب و همراهان خویش معرفی نمودند ، میخواستم بدانم دیگر چه دلیلی مانده؟! آیا احمدی نژاد جرات دارد در مورد این آقایان باز حرف بزند یا میگذارد شب انتخابات بعدی..!

رستی یه سوال... چرا آیکون موافق و مخالف رو وقتی میبینین موازنه به نفع ما جماعت خس و خاشاک..! بهم خورده غیر فعال میکنین تا دیگران به ما برسن..؟
تا چند ماه پیش اینطور عمل نمیکردین.. چی شده..!؟ (167303)
 
پدرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۳۰:۱۵
در آزادي بيان براي اظهارات در سايت الف ترديد نيست. مخاطبان الف به وقايع آگاهتر شده اند و بهتر مي دانند گفتمان واقعي و اصيل كدام است. (167579)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۰۹:۴۹
با سلام
معياري مناسب براي اينکه دکتر احمدي نژاد از اتهام دروغ تبرئه شود همين کلمه خس و خاشاک است.
به سخنراني ايشان رجوع کنيد ايشان از 40 ميليون ايراني (نه 24 ميليون) به عنوان پيروز ياد کردند و سپس اغتشاشگران را خس و خاشاک خواندند. در حالي که به ايشان اتهام زده شد که طرفداران جناب اقاي موسوي را خس و خاشاک خواندند.

اما در مورد نکته اول من مي پذيرم که دکتر عيبهايي دارد که قابل انکار نيستند اما راي ايشان واقعي بود و تقلبي صورت نگرفت. به هر حال جناب آقاي موسوي بايد شکست را مي پذيرفت و با متانت منتظر انتخابات بعدي مي شد. همين اتفاق براي آقاي ناطق نوري و آقاي توکلي نيز افتاده بود و قطعا آنها نيز مي توانستند يک ميليون انسان را به خيابانها بکشند. اما به راي مردم تسليم شدند.

اين انتخابات قدرتي که به کشور مي داد صدها برابر بيشتر از انرژي هسته اي بود اما متأسفانه لجاجت جناب آقاي موسوي اين نقطه قوت را به يک نقطه ضعف تبديل کرد و حتي قدرت ناشي از انرژي هسته اي را تضعيف کرد.

اميدورام جواب شما را بشنوم و گفتگوي ما ادامه بيابد. rezafalsafeh@yahoo.com (167624)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۱۰:۰۲
هنوز هم به شجاعت احمدی نژاد رأی میدهیم.
چرا که بی توجه به قدرتهای بین المللی ایران رو به دانش هسته ای رسوند.چرا که اجازه نداد ملت ایران حقارت کاخ سعدآباد رو تا ابد به یاد داشته باشه.چرا که خائنین ترشو در مقابل رسوا گریهاش به چیز چیز افتادن و حرفهاشون رو در مناظره غیابی زدن.چرا که را امامش رو ادامه داد و در صحنه های بین المللی از غاصب بودن رژیم صهیونیستی به صراحت سخن گفت.چرا که در بین مردم بی هیچ واهمه ای حضور پیدا میکنه.چرا که در دانشگاه امیرکبیر عکسش رو آتیش میزنن و با خونسردی شهادت رو افتخار خودش میدونه.
بعدهم رهبری شخص هاشمی و نوری رو گفتن نه خانواده هاشون.
اما فقط شجاعت احمدی نژاد عامل انتخاب نیست،صبر و تحمل ایشون هم قابل تقدیره که تو این 4سال حرفی در مورد اراجیف مخالفان(نه انتقادها)بر زبان نیاورد تا جاییکه رقیبان به پست ترین کارها(جعل آمارهای کشور) دست زدن و آبروی نداشته خودشون رو بر باد دادن. (167625)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۳۹:۱۹
از همین آقای توکلی آمارهای درست رو بگیر ببین کی راست میگه . من اعتقاد دارم رئیس جمهور با تغییر آمارها و تغییر مبانی آمار گیری به شعور تحصیل کرده های مملکت توهین کرد از همین رو نظرم در مورد ایشان عوض شد . اگر این کامنت رو آقای توکلی ملاحضه فرمودند ببینند من درست می گویم یا خیر بعلاوه همه باید مراقب اصل نظام باشیم و درخواب هم نبینیم که حرکت های هر طرف باعث خدشه در نظام گردد . (193490)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۱۱:۰۴
احمدی نژاد نگفت هاشمی و ناطق نوری
گفت پسر هاشمی و پسر ناطق نوری
در ضمن تا همین حدش هم درست حرف نزده بود

رهبر هم نگفت جلوی مفاسدشون رو نگیر گفت اگه مدرکی داری باید ببری قوه قضائیه اگه حکم مجرمیت براشون صادر شد اونوقت اسم ببر (167721)
 
شناسا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۳۶:۲۷
آقا هنوز مثل اینکه باورت نشده طرفدارای احمدی نژاد وجود دارند؟ (167851)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۱۰:۳۶
و شجريان باز مي‌خواند : ايران اي سراي اميد (167305)
 
جوانه
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۱۷:۲۴
خواب دیدم پسرم از کنکور برگشت واعلام کرد نفر اول کنکور است و هر نتیجه ای
غیر از این را قبول نداره و تقلب شدهو تقاضای لغو کنکور را داره (167316)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۱۹:۱۶
قشنگ بود كاش هميشه خواب بوديم شايد هشياريمان در خواب خيلي بيشتر از بي انصافي و قساوتمان در بيداري باشد شايد اگر خواب شما درست بود غير از ان قسمت استات اويل و .. حالا اينهمه خانواده داغدار نشده بودند حالا در دل من وامثال من كينه عميقي نسبت به همه شماهائي كه در سايت الف مي نويسيد وناجوانمردانه مردم را تخريب مي كنيد و همان حرفهاي كيهان را غالبا تكرار مي كنيد اين قدر زياد نميشد شايد من وما هم يك درصد شك مي كرديم تقلبي نشده باشد اما انجه در بيداري اتفاق افتاد ان خط ونشان ها ان دروغها ان سركوبها انها همه مارا بر اعتقاد تلخمان راسخ تر كرد (167319)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۲۱:۰۰
سلام
طنز جالبی بود ولی در قسمت آخر راجع به ندا آقا سلطان و عروسی اش به نظرم جالب نبود .خانواده وی هنوز داغار دست دادن دخترشان را فراموش نکرده اند و در عزاداری اند.خوب بود این قسمت آخر حذف میشد. (167320)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۴۵:۲۹
خدا خانم اقاسلطان رو بیامرزه که کشته ی راه قدرت طلبی موسوی شد
خدا از سر تقصیرات موسوی و احمدی نژاد در این یک ماهه ی اخیر بگذرد

ولی در حاشیه ی بحث:این كاسپين ماكان کیه ! (167743)
 
ح
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۲۹:۱۶
در ایران ازادی نزدیک به مطلقه! و در غرب ازادی زیر صفر ...!

خواب زن چپه.......!..البته جناح چپ منظور نیست.. ! (167334)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۲۹:۴۹
کاش اینایی که تا الان اتفاق افتاده فقط یک خواب بود. نه کسی کشته شده بود نه کسی مجروح نه... (167337)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۱:۰۵
خوابتان تمام و کمال بازگو نکردید. در این خواب دیده شده است که کابلی از اون ور آب کشیده اند. کیهان، خبرگزاری فارس، سایت الف، رجاء نیوز،... خیلی علاقه دارند ببینند رنگ این کایل چه رنگی؟ به کجا وصل شده؟
بعد ازسر وصدای زیاد و دیدن رنگ خون از جعبه جادویی! میبینند که رنگ آن سبز است و به کلمه سبز، قلم، ... وصل شده است. جعبه جاودیی ایران نبش قبر می کند که در دهه شصت هم سابقه داشته است. رنگ مخملی است تعجب می کنند که چرا رنگ پرچم ایران نیست. دوستانه چند نفر مانند حجاریان، تاج زاده و مهدوی را که در این امور سرنخی دارند دعوت می کنند و مهدوی رمز گشایی می کند از رنگ.
البته تعدادی هم گوشه ای نشسته اند می گویند نویسنده کجای قصه را بد نوشته بود. مقاومت مخملش زیاد است
اما قصه و خواب آشفته تازه سر نخ است هنوز تا ته نخ فاصله ها باقی است باید خوابید تا بقیه خواب را دید. (167339)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۲:۲۲
البته منم خواب دیدم که بعد از انتخابات 22 خرداد موسوی به دکتر احمدی نژاد پیروزی در انتخابات را تبریک گفت. (167342)
 
اسماعیل رمضانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۵:۴۳
من خواب دبدم علی بابا(احمدی نژاد) تصمیم گرفت با موضوع حس اشرافی گری بطور جدی برخورد کنه و نذاره فقط حرفش زمان انتخابات مطرح بشه و این کاره هم کرد و تا اواخر دوران ریاست جمهوریش یکجامعه ایمانی با مدیران پاک ایجاد کرد . به امید واقعی شدن این خواب رویایی هستیم. (167345)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۶:۵۷
خواب سايت الف را نديد كه چند ماه قبل از انتخابات دولت را قانون‌گريز معرفي نمي‌كرد و به افشاي خريد راي نمايندگان مجلس توسط دولت نمي‌پرداخت و در نزديكي انتخابات و حين آن معترض قانون‌گريزي و خريد راي مردم مي‌شد و اصولگري واقعي شده بود و از محدوديت آزادي بيان به بهانه صدمه به استقلال ايراد مي‌گرفت و دستگيري فله‌اي فعالان سياسي و هنرمندان و نويسندان را نكوهش مي‌كرد و از يكطرفه بودن جريان تبليغات و جوسازي توسط رسانه ملي انتقاد مي‌كرد و ... و .... ؟ (167348)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۸:۴۰
بررسي موافقان ومخالفان از برتري نظر موافق حكايت مي كند .فكر مي كنم چون تقريبا منصفانه نوشته شده و به تلطيف جو حاكم كم مي كنه همچنين مردم انتظارات خودشان از كانديداهارا در آن مي بينند. (167351)
 
خواننده
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۹:۱۶
دوستان عزيز
ايكاش مردم ميرحسين موسوي رو از خواب و خيال بيدار كنند
اين بابا كه نميتونه خودش رو كنترل كنه چطوري ميخواست يك كشور رو كنترل كنه
از اين ميترسم كه اگه موسوي رييس جمهور ميشد، يكوقت قراردادهاي تركمانچاي شروع نشه (167352)
 
hadi
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۳۹:۴۸
خوب بود اما حيف كه خواب بود (167354)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۰:۳۷
كاش خواب ببيني وتعبير هم بشه كه ؛ اين بحث انتخابات ختم به خير شده ومردم از اين التهاب ودودستگي در آمد ه اند.انشا ا... (167355)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۲:۲۷
متن قشنگي بود ،علي الخصوص از تنز بكار رفته درنوشتن متن تشكر مي كنم.اين گونه مطالب امروز جزء نيازهاي روحي مردم در اين شرايط است . (167356)
 
ايمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۴:۲۱
يك ماهه كه هممون بعد از خوندن خبرها و تحليل ها، چه موافق و چه مخالف، آخرش يه فشار رواني رومون ايجاد ميشه كه وقتي ميريم تو كاراي روزانه، هميشه ته ذهنمون يه استرس ناخواسته هست.
با خوندن اين مطلب با اينكه خواب بود حس ميكنم يه كم تخليه رواني شدم! ميخوام براي امروز اين آخرين مطلبي باشه كه خوندم تا شيرينيش تو بقيه روز ته ذهنم به جاي اون استرس باشه. (167361)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۴:۳۸
من خواب دیدم توی یک باغی یک گوشه اصولگراها دورهم داشتند از شکستهای گروههای موسوم به اصلاح طلب صحبت میکردند و بعضیهاشون هم از موضع قدرت با هم صحبت میکردند در گوشه دیگر باغ نوری مالکی و سید حسن نصراله و احمد شاه مسعود و چند تای دیگر روبروی هم نشسته بودند و همدیگر را نگاه میکردندو لی حرفی نمیزدند ولی پشت یک ردیف شمشاد توی یک نقطه تاریک اوباما و مرکل و سارکوزی وبراون داشتند گیلاسهاشون رو به هم میزدند درحالیکه دوتا ملک عبداله ها با مبارک به سمتشون میرفتند . (167362)
 
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۴۶:۲۰
صهباي يقين درکش و از دير گمان خيز !

از خواب گران، خواب گران، خواب گران خيز !

از خواب گران‌خيز ! (167364)
 
حدس درباره نويسنده
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۵۲:۲۷
نويسنده اين خوابها فرورتيش رضوانيه نيست؟! (167375)
 
شيرين
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۵۴:۲۴
من زياد خواب نميبينم ولي كاش هياهوي قبل از انتخابات اين
دوره و جوگيري ما مردم ميهن پرست خوابي بيش نبود.كاش مرگ نوزاد در شكم مادرش هم يك خواب بد بود. (167378)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۴:۵۷:۲۹
خوابدیدم الهام فاطمه رجبی رابه علت فحاشی وتوهم طلاق داده وخود او هم تنها یک مسئولیت بر عهده دارد و ازرئیس جمهور عزیزمان فاصله گرفته (167383)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۰۶:۰۲
فحاشي و توهم يعني انتقاد از هاشمي و خاتمي
يعني اخطار دادن در مورد اين‌كه اين‌ها جز به آشوب كشيدن مملكت راضيشون نمي‌كنه.
اخطار در مورد اين‌كه اينا ميگن يا ما انتخاب مي‌شيم يا تقلب شده.
از پشت تريبون مجلس به اين نويسنده باسابقه كشور فحاشي كردن.
طنزنويس ضد انقلاب فحش‌نامه در مورد ايشون مي‌نويسه و بعد موسوي هم با اشاره به متن اون آقا (كه قبلاً مشاورش بوده) همه رو از اون فحش‌نامه با خبر مي‌كنه. (167549)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۰:۰۷
آيا ابزار (ملاطفه) در برابر ابزارهاي( تماميت خواهي به هر قيمتي )تاثير دارد؟ (167385)
 
یوزارسیف
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۱:۴۰
تعبیر خواب ایشون اینه که :
اولا ایشون مثل خانوما خوابشون چپه!
دوما ما داریم تمرین سیاسی می کنیم تا شب امتحان و هیجاناتش 4 سال دیگه باید صبر کنیم!
سوم اینکه ما هنوز بلوغ سیاسی نداریم که با چهار تا مناظره از این پهلو به اون پهلو نشیم!
در آخر هم ما هنوز صداقت و امانت را فدای سیاست می کنیم چطور توقع داریم که دچار سیاست زدگی یا به قولی جو گیری نشیم!
در مجموع دو جمله مناسب این ایام هستش:
ادب مرد به ز دولت اوست.
دشمن دانا به از دوست نادان بود.
والسلام (167388)
 
iman
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۴:۰۹
مطلب خواب قشنگ بود.اما من بیدار بودم و دیدم که مردم در کامنتها حرف دلشان را از ترس به خواب نسبت می دهند.
من بیدار بودم و دیدم تا ماه بعد و با کمک دوستان و همه سایتها و خبرگزاریها جو طوری خواهد شد که موسوی از کزده بی قانون خود پشیمان شده و عذرخواهی نماید.احمدی نژاد از بی قانونی در صداو سیما طلب بخشش نماید.هاشمی یک بار برای همیشه خودش تکلیف بچه ها یش را مشخص نمود مثل حضرت علی که تکلیف برادرش از بیت المال را معلوم نمود .من دیدم کروبی از ملت بدلیل برخی از کارها طلب بخشش نمود . (167392)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۷:۱۱
داشتم فکر می کردم یعنی چرا این نوشته ها رو ما باید توی خواب ببینیم چرا وقتی یکی مثل من وقتی اینها رو می خونه باید از خنده روده بر بشه چرا کافران در باطل خود متحد و ما در حق خود پراکنده ایم چرا رهبری باید این همه زجر بکشد و هزاران چرای دیگر ...
خیلی مطلب ببخشید خواب جالبی بود (167394)
 
هاشمی جویباری
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۸:۲۷
با سلام جناب دکتر توکلی

ببخشید گفتم دکتر توکلی چون فکر میکنم این خواب رو شما دیده باشی چون نقطه نظرات شما برام جالبه و خیلی وقته که گه گاهی به شما سر میزنم..

من هم خواب می بینم شاید قشنگ تر از خوابهای شما..

من هم بعد از اتمام رای گیری تا ساعت 4 صبح بیدار بودم و بعد خوابم برد و تو خواب دیدم که آقای احمدی نژاد همچنان پیش تاز و تا ساعت 2 بعد از ظهر که اعلام کردند آقای احمدی نژاد پیروز این مسابقه و جالب تر که آقای موسوی بعد از رهبر معظم انقلاب این حضور مردم را به همه ملت ایران تبریک گفت و بعدش هم در ادامه ایشان گفتند که پرچم اصلاحات را برای همیشه به صندوقچه تاریخ خواهند سپرد که چرا؟ به این دلیل که در صحبتهای خود فرموده بودند : مردم ایران به دروغگوها رای نمی دهند. و مردم فهیم ایران چون هم حافظه خوبی دارند و شعور بسیار بالا به دروغگو رای نداند . بعدش هم رفت سراغ مجسمه سازی و طرح های جدید نقاشی و البته خانوم رهنورد هم به او خیلی کمک کرد و سرانجام چند سال بعد مجسمه دکتر احمدی نژاد را با نام : رئیس جمهور مردمی نژاد در یه میدان جدید حالا که نمی دونم کجا بود پرده برداری کرد و زیرش نوشت مردی از دیار سمنان و آهنگر زاده ای که پرچم اصلاحات و دروغگوها را به خاک سپرد .... آخرش هم دیگه قرو غاطی شد نمی دونم چی شد...


منم که دیگه اداره نرفتم و تا ساعت 11 خواب بودم و ..... (167398)
 
نسيم
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۹:۰۷
بلايي كه شما سر ازادي، استقلال و جمهوري اسلامي اورديد اصلا خواب و خيال نيست كه با از خواب بيدار شدن، انسان خوشحال شود كه واقعيت نداشته است.

اگر فرض كنيم كه استفاده وسيع از رسانه ملي و روزنامه هاي دولتي ،سفر هاي استاني و در واقع انتخاباتي با پول بيت المال ،تبليغات وسيع با حضور افرادي كه حق دخالت در انتخابات و جانبداري از كانديداي بخصوصي را نداشته اند با پول مردم و ده ها مورد ديگر در قبل از انتخابات و ده ها تخلف در حين انتخابات و تجميع كامپيوتري وغيره همگي درست نباشد ،خود شما به عنوان موافق متعصب گروه حاكم قضاوت نماييد كساني كه ادعا مي كنند حسابشان پاك است از محاسبه چه با كي داشتند كه بلا فاصله در روز بعد از انتخابات سركوب شديد را شروع كردند و كار اخر را روز اول انجام دادند و همه را شكه كرده واعمالي را انجام دادند كه هيچ كس از جمهوري اسلامي توقع نداشت .
من ميدانم كه اين مطلب را در سايت خود نمي اوريد ولي خواستم خود شما فكر كنيد كه قيامتي نيز هست. (167402)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۹:۴۱
دوست عزیز جناب نسیم خان
تو این مبحث قراره که هرکس خوابی رو تعریف کنه تا یه کم از این حال و هوای تنش دربیایم.این بحثها رو خواهشاً تو مطالب دیگه مطرح کنید.
از کدوم سرکوب شدید حرف میزنید؟
اینکه شنبه شب بانکها و اموال عمومی مورد حمله یه عده آدم .... قرار گرفت؟
یا روز دوشنبه که علیرغم غیرقانونی بودن تجمع با کسی برخورد قانونی صورت نگرفت تا 7 نفر کشته بشن؟شایدم منظورتون شنبه 30 خرداده که بی قانونی رو به اوج خودش رسوندن و حتی از بی حرمتی به خانه خدا هم پروا نکردن؟
اعتراض راه داره و مگر قانون جنگل بر کشور حاکمه که هر کس تو خیابون با قلدری و دسته کشی بخواد حرفش رو بزنه.
دوستان روشنفکر مردم ایران انقلاب کردن تا از حرف زور پیروی نکنن،حالا یه عده به اسم انقلاب میخواید حق اکثریت رو نادیده بگیرید؟اینه معنی روشنفکر بودن؟
در دوران اصلاحات هر اهانتی که بود به اسلام و روحانیت و رهبری انجام شد و کسی نیومد تو خیابونا و حالا سر یک ادعایی که مدرکی نداره همه شدن معترض قانونی و قانون شده سرکوبگر.
هروقت زمانش برشه خود ملت اغتشاشگران رو سرکوب میکنن. (167613)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۴۸:۱۹
می دونین شما چون در هزاره اول میلادی زندگی می کنی اینجوری حرف میزنی اینترنت بازیت هم نباید درست باشه . امروز رسانه های جمعی نقش مهمی دارند مثل تصاویر دیجیتال . یک دور که تو اینترنت بزنی کاملا مشخصه کی اقدام به تخریب اوال عمومی کرده (193514)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۵۳:۴۳
اون کاری که اول باید میشد اعتراض قانونی بود و اون کار آخر یا تبریک به پیروز یا درخواست رسمی برای تجمع. آیا حامیان موسوی فرصتی دادند تا حساب پاک رقیب را چک کنند؟ آیا آن اغتشاش، محاسبه بود؟ آیا افترا نزدید و پیش خدا و مردم مسؤول نیستید؟ (167865)
 
شناسا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۵۴:۱۹
مثل اینکه هنوز شما متوجه نشده ای انقلاب مخملی یعنی چه؟ 18 تیر را یادتونه؟ (167866)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۰۹:۱۰
منم خواب دبدم آقای کروبی با کمک خیرین و اعضا ستادش تونست اون سه دنگ خونش رو از دست بساز بفروشا دربیاره تا آخر عمری از مستاجری دربیاد و یه سرپناهی داشته باشه.
هفته بعد از انتخابات هم اون مدرک 700میلیون دلاری که آقای احمدی نژاد میخواست به یه رئیس جمهور بده رو تو روزنامه اعتماد ملی چاپ کرد. (167403)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۱۴:۰۵
منم خواب دیدم آقای رفسنجانی بیانیه ای صادر کرده و اعلام برایت از فرزندان ناخلفش نموده و مثل آقای خزعلی آبروشو خریده است.بعد خدمت رهبری رسیده و رسما بیعت مجدد با ایشان نموده . (167408)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۱۸:۳۴
نكنه نويسنده زنه و خوابش چپ درآمده (تعبيرشده) (167413)
 
يه بنده خدا !
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۲۲:۴۹
به نام خدا
و با سلام

زيبا بود . فكر كنم در نوع خودش يه نآوري بود . تو اين هير و ويري ه مملكت گل و بلبل كه همه مدعي قانون‌مداريند و قانون‌گريزند كلي خنديدم . به هر حال آرزو كه عيب نيست هر چند در خواب . از كجا معلوم حضرات نبينند و يه كم‌كي متنبه نشوند ؟ (167415)
 
متحدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۲۵:۲۲
برادر توجه شما را به شعری جلب می کنم که در سال 82 در روز 3 سوم خرداد در ایرالکو خوانده م .تقدیم به برادر جانباز ی که خدمتش ارادت دارم و دلم هم برایش تنگ شده ( خودش میداند).

خواب دیدم نخلی اما سر نداشت .........
خواب دیدم خواب تیپ ذوالفقار ........ (167417)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۴۳:۴۷
ببخشيد، مگر شماها كار وزندگي نداريد. هي نشستيد پاي رايانه وپيام مي فرستيد . (167448)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۴۴:۲۲
ای کاش این شب ها کمی می خوابیدم، متاسفانه با اتفاقات اخیر خواب از چشمانمان گرفته شده. (167450)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۴۷:۵۸
نمیدانم نویسنده این مطلب کیست اما قشنگ نوشته است . اسمش طنز باشد یا هر چیز دیگر فرقی نمی کند ایکاش واقعیت داشت . بخدا متن ملت و بدنه مردم از این دعواهای بیهوده خسته شده اند. اگر کسانی خواهان انقلاب و بر هم زدن نظام فعلی باشند خب تکلیف حرف و خواسته انها معلوم است. اما دو طرف دعوای فعلی مانند دو تیغه قیچی عمل کرده و منافع ملی و کیان کشور را لگدمال می کنند. هر دو طرف ادعای علاقمندی به نظام و میهن می کنند اما به نظام و کشور لطمه می زنند. هر دو خود را پیروی علی (ع) میدانند اما هیچکدام منش و رفتار علی (ع) را ندارند. هنوز هم دیر نشده است . کاش همین مطلب و جریان این خواب دیده نشده را طرفین دعوا می خواندند و در رفتار خود تجدید نظر می کردند. دست از افراطی گری بردارید. خیر و صلاح این کشور و این ملت در اعتدال و عقلانیت است . (167453)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۵۲:۲۵
به خدا دلم می خواد گریه کنم کاش که این خوابتون تعبیر بشه.................. (167458)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۵:۵۸:۳۴
خواب مزخرفی بود. من خواب خودم را نمی گم چون شما نمی‌نویسید. اما بهتر است بیدار شوی و ببینی که واقعیت چقدر چیز بدی است. (167467)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۱۲:۲۳
یعنی میشه که رجال سیاسی ما به این بلوغ سیاسی برسند که موفقیت خودشون رو در حذف حریف به هر قیمت نبینند !
امیدوارم خوابتون خیر باشه
در ضمن خوابهاتون رو برای کسی تعریف نکنید چون تعبیر نمیشه (167484)
 
ali bakhshi
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۲۱:۱۱
چه خواب باهالی کاشذ منم از این خوابا ببینم $ (167498)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۲۶:۱۳
خواب دیدی خوش باشه! (167506)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۲۸:۱۰
شتر در خواب بيند پنبه دانه
گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه (167509)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۶:۳۲:۵۵
خجالت نمي کشيد اين مذخرفات رو توي سايتتون ميذاريد (167510)
 
اخمو
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۰۴:۰۲
تصورات جالبی بود نه بخاطر تطهیر همه بلکه بخاطر گفتن آرزوها، البته حسن دیگری هم داشت در اظهار نظرها نشان دادیم آنچه اتفاق افتاده خواست ما بوده ؛هنوز هم در گفتار و نوشتار دنبال اثبات خود هستیم و کمتر فکر کشور و اصلاح آن. همانگونه که رهبری فرمودند هر کس به مقداری مقصر بوده یکی کمتر یکی بیشتر، تمرین کنیم مخالف را (نه معاند) تحمل کنیم و خود را عقل کل و مصون از خطا ندانیم. (167548)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۳۳:۴۵
دقيقا حرف پيامبر رو گفتي :
هر قومي شايسته حكومتي است كه دارد .
براي تغييري كه در اين خواب همه حالشو بردن بايد خودمون تغيير كنيم . (167880)
 
محمود
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۰۶:۱۱
من این خواب را واقعا دیدم حقیقت داره
من شب انتخابات خواب دیدم احمدی نژاد با 25 میلیون رای پیروز میشه
فردای انتخابات وقتی دیدم 5/24 میلیون رای اورده به خودم ایمان اوردم
البته من خودم به موسوی رای دادم (167550)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۲۴:۴۲
خواب دیدم که بالاخره سایت الف اعلام کرد که چطور ساعت 12 شب روز 22 خرداد تیتر زد که احمدی نژاد 24 میلیون رای کسب کرده است... (167569)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۵۹:۴۱
چرا دروغ میگی؟ من تو سایت بودم آرا کم کم از شهرهای کوچک میامد تا دم صبح آنهم با حدس و گمان نوشت 24 از 36 میلیون! متأسفانه حتی همشهری هم شبه دروغ مینویسه. (167868)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۳۵:۵۳
شما اگه بدوني امسال انتخابات با چه تفاوت هايي نسبت به قبل برگزارشد زياد تعجب نمي كني . از عوامل اجرائي بپرس بهت ميگن . (167883)
 
مستجاب الدعوه
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۴۱:۲۴
من خواب دیدم که برای اولین بار در تاریخ 4 نفر به عنوان روسای جمهور ایران انتخاب شدند و مسئولیتها را اینطور تقسیم کردند که:
میرحسین موسوی در تهران توی دفتر پاستور بشینه و کارهارو روبراه کنه, محمود احمدی نژاد هم مسئول سفرهای استانی باقی بمونه ولی اینبار بدون اعلام خبر و هیاهوی تبلیغاتی, محسن رضایی با تشکیل 7 منطقه فدرال اقتصادی در اقتصاد ایران انقلاب کنه, مهدی کروبی هم به همراه کرباسچی در دفتر ارتباطات مردمی رئیس جمهور به درد دل مردم گوش کنه...همینطور خواب میدیدم که یکی گفت: بگم! بگم!
یهو از خواب پریدم (167591)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۴۷:۴۵
طنز جالبی بود کلی خندیدیم ، اما بخش خانم آقاسلطان دلمو یهو شکست . البته شخص آقای موسوی مسؤول مستقیم قتل ایشونه در این هیییییییییچ تردیدی نیست. نفرین خدا بر بچه خورده های نابالغ سیاسی در همه دنیا (167594)
 
افشار
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۱:۵۵
کشته شدن مرحوم ندا کافی نبود حال باید در مورد عروسی او هم طنز بسازید. من هم خواب دیدم که یکی از هزاران وعده ای که در مورد عدل اسلامی ارائه میشد به واقعیت پیوسته و مردم سالاری دینی گوشه ای از معجزات خودش را نشان داده است! (167600)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۳:۵۱
با صبر، اجل تو را نشان خواهد شد/ با حرف \"الف\"، چنین چنان خواهد شد.

گر صبر کنی تو از پس وهم و خیال / چون قاضی کاردان، \"زمان\" خواهد شد. (167605)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۷:۵۴:۵۲
خواب دیدم که پیامک ها بعد از انتخابات قطع شده . (167606)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۲:۰۶:۰۷
چه خواب ديرهنگامي! اون هم الآن كه پيامك‌ها وصل شده! (167924)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۱۸:۱۷
اينها همه قابل اجرا است به شرطي كه براي اجرا همگي تلاش كنيم (167635)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۱۸:۳۲
مثل اینکه شما از شنبه هفته گذشته تا حالا خواب بودی

شاید برای همینه بجای اینکه واقعیتهای یکی 2 هفته گذشته
رو ببینی داشتی خوابهای بی تعبیر می دیدی .

بلند شو برادر شب گذشت ولی شما هنوز خوابی .

===================================

اونجا که از توتال و استات اويل گفتی خوابت به راست زده
ولی اون قسمت که از احمدی نژاد و موبایل گفتی خوابت به چپ کشیده
یه جورایی تو خواب زیگزاگ رفتی امیدوارم در بیداری راهت مستقیم باشه
یا چپ یا راست نه یکی به نعل یکی به میخ .

هر چند اگر خیلی بخوام بدجنسی کنم اون قسمت احمدی نژاد و جوکو
می نویسم به پای رد گم کردن برای راضی نگه داشتنه طرفداران موسوی این
یعنی خوابت کاملا دست راستیه ولی من بدجنسی نمیکنمو به کسی نمیگم .

=================================== (167636)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۲۴:۰۷
سلام دوست عزيز خواب خوبي ديدي ولي سعيكن خوابهايي از پشت پرده قانون ناپذيري موسوي نيز ببيني .از اينكه موسوي خودش را داماد لرستان ميداند و فرزند آذربايجان كاش تو خواب ميديدي كه تمام صندوقهاي راي آذربايجان و لرستان با اسم موسوي پرشده چون ظاهرا موسوي خودش هم خيلي چيزها را فقط در خواب مي بيند و فكر ميكند واقعي است.كاش تو خواب ميديدي 70 ميليون نفر مچ بند يا شال سبز دارند نه بياد آنهايي كه دنبال منفعت هستند بلكه بياد نام نامي عباس حسين. (167640)
 
حبيب
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۸:۴۱:۰۴
خواب بودم ديدم دارم خواب ميبينم خوابي عجيب وغريب چطوري براتون بگم خواب چند طبقه كه درهر طبقه آن اتفاقي جداگانه ولي همزمان دارد اتفاق مي افتد . طبقه اول اتخابات تمام شده بود وآقاي رضايي وكروبي به دور دوم راه يافته بودند و آقاي كروبي كه از بيخوابي نمي توانست روي پاي خود بيستد با خوشحالي به خبرنگاران ميگفت ديديد نخوابيدم كار حزبي كردم .از كارشناسان استفاده كردم . تا نتيجه گرفتم حالا منتظر پيروزي در دور دوم هستم ودر طرف ديگر محسن رضايي با ژستي غرور انگيز داخل سالن كه مملوع از خبر نگاران داخلي و خارجي قدم ميزند و به پيام تبريك احمدي نژاد و موسوي گوش ميدهد. همزمان در طبقه دوم خبر پيروزي احمدي نژاد پخش ميشود وسه كانديداي ديگر ضمن تبريك به منتخب مردم از همه هوادارانشان تشكر مي نمايند وهمه را به شركت در اين پيروزي غرور افرين چهل مليوني دعوت ميكنند.و اعلام ميدارندچنانچه در زمان تبليغات باعث رنجش مردم شده اند ويا كاري كرده اند كه دشمنان خوشحال شده اند را به نحو احسن جبران خواهند نمود .ومردم عزيز ايران هم از اين همه همدلي احساس غرور مكنند وبه پخش شربت وشيريني ميپردازند.منهم مانند همه مست اين پيروز ي هستم كه يك اتفاق از رفتنم به طبقات ديگر جلوگيري ميكند وان شكسته شدن شيشه بانك زير ساختمانمان است وقتي حراسان ازخواب ميپرم فرزندم به كنارم مي ايد و ميگويد پدر نگران نباش طرفداران يك كانديدا كه ظرفيت باخت را ندارند عسباني شده اند سپس قرص قلبم را با ليواني آب دركنارم ميگذارد.وبماند............ (167653)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۱۹:۴۴:۵۷
خواب دیدی خیره اما روزی همه برضد اشرافیت قیام خواهندکرد (167699)
 
آرمين
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۰۴:۴۲
ّبعضي اينقده تو باغ نيستند كه فكر مي كنند شما بي طرفيد ! هاهاهاهاها (167714)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۱۰:۳۹
man kharej az keshvar saken hastam yek ray dashtam dadam be aghayeh ahmadinejad hafazallah dore bad adami nemi binam oosoolgra keh behesh ray badaham alan mifahamam keh chetor emam zaman 300 ta yar nadare (167720)
 
بيژن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۱۲:۰۹
اگر ديدي جواني بر درختي تكيه كرده . بدان خواب تورا شنيده و سكته كرده (167723)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۵۱:۱۴
مرده شور خوابت را ببره، مثل آدم حسابی بخواب تا خواب بی خود نبینی. (167751)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۰:۵۸:۰۷
اقای توکلی من هم خواب دیدم خرداد 72 شما از حق خودتان دفاع کردید اولین وآخرین انتخابات در ابران که با مداد انجام شد ؟!اگه شما بلد نبودید از حقتان دفاع کنید به این معنی نیست که دیگران هم بلد نباشند (167754)
 
یوزارسیو
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۱:۱۳:۴۴
ای کاش خوابت را تعریف نمی کردی تا مجبور باشم آنرا تعبیر کنم:

اول اینکه با چنین پیشرفتی در مردمسالاری دینی (!) قرار نیست روزی برسد که کشور های همسایه و ابرقدرتهای دنیا جلوی ما زانو بزنند و سجده کنند.

دوم اینکه باقیماندۀ این هفت سالی که قیمت نفت همچنان بالا رفته و همچنان پول نفت حیف و میل می شود هم به همین منوال می گذرد و بعد از آن هفت سال درآمد نفتی آنقدر پایین می آید که دیگر هیچ کسی جرات نمی کند که کاندیدای ریاست جمهوری بشود و در آن زمان دیگر کسی درد مردم را نخواهد داشت(!) و پس از آن شرط رجال سیاسی را حذف می کنند چون دیگر مردی باقی نمی ماند!

سوم اینکه از این دو طیف یکی را اعدام می کنند و دیگری شرابدار حاکمیت می شود.
اجازه بدهید که خودتان حدس بزنید چه جناحی سربلند خواهد بود.
پس امیدوار باشید که آفتاب زیر ابرر باقی نمی ماند. (167764)
 
جلال عباسیان
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۱:۱۶:۱۲
آمده ام برای پیروزی (شعار اصلی میر حسین موسوی، انتخابات دهم ریاست جمهوری سال 1388)

آمده ایم که بمانیم (یادگاری های سربازان عراقی روی دیوارهای شهر خرمشهر، اوایل جنگ)


(این مطلب من چه ربطی به خوابهای اینا داشت؟ D-: ) (167765)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۱:۳۰:۱۲
اي كاش همه عاقل بوديم و رهبري و قانون را فصل الخطاب مي دانستيم
اي كاش همگان همچون آقاي توكلي و قاليباف و لاريجاني و سردار طلايي بي طرف بوديم ... (167772)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۱:۳۴:۱۷
اگر این خواب تعبیر میشد لابد رسانه های خارجی می گفتند انتخابات ایران انتصابات است ! (167775)
 
لک
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۱:۳۷:۴۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه ... (167778)
 
psk
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۰۶:۵۸
خواب ظن ( شک دار ) چپ . الله مدد (167794)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۲:۵۶:۴۸
اشتباهی نشه
در روایتی داریم که معصوم می فرماید مردم خوابند آنگاه که می میرند بیدار می شوند...
وقتی همه ما ازجمله مسئولین تنها به فکر اقتصاد و دنیای مردم باشند و به قول معروف به فکر شکم خود باشیم و نگاهی فراتر و معنوی به مسائل نداشته باشیم نتیجه اش سوای این نخواهد بود...
دو طرف قضیه یک جمله را خوب یاد گرفتند و تحویل ما می دهند اینکه من از حق خودم گذشتم اما از حق مردم نمی گذرم... اما دقیقتر و با چشم بازتر که بنگریم خواهیم دید که صندلی لرزان ریاست چنان لذت کاذب و خواب آلودی بوجود آورده که همه ما را به خواب عمیقی فرو برده...
پس بهتر است که بیدار شویم نه اینکه خوابهای رنگارنگ برای مردم ببینیم
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه... (167820)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۰۷:۳۴
منم خواب دیدم که روسها برنامه کوتا در ایران ریخته اند و بعدش با عوامل داخلیشان ملت را کشتار و سرکوب کردند و بعدش ایران را دارند غارت میکنند ، چینیها هم هم خرده ریزی که از دست روسها میریزد بر میدارند چیزی حدود 20 تا 30 ملیارد دلار میشد ، یک عده هم که شنسنامه ایرانی دارند ولی در حال چای آوردن و پذیرایی بودند از روسها و چینیها ولی بعدش یکمرتبه با تیپای ملت بساط میهمانیشان بهم ریخت و از خواب پریدم . (167827)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۲:۰۸:۳۴
ميشه شما كه اينقدر بيگانه ستيز هستيد بفرمائيد از كجا مطلب مينويسيد كه كشورتون رو نامعلوم نشون مي‌ده؟! لااقل از اون پروكسي‌هايي استفاده كنيد كه باهاش بتونيد خودتون رو ايراني قالب كنيد. (167926)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۲۰:۰۲
کسانی که همیشه دم از قانون می زدند چی شد که وقتی رای نیاوردند با عصبانیبت همه نهادهای کشور را زیر سوال بردند.
کسانی که دم از امام می زدند چرا در عمل کاملا مخالف امام عمل کردند.
مگر زمانی که آقای خاتمی رای آورد کسی به خیابانها ریخت و آبروی مملکت را اینگونه در دنیا برد. قضاوت با شما دوست عزیز. (167837)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۴-۰۷ ۲۳:۵۴:۴۵
خواب دیدی خیره ! (167867)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۱۶:۱۴
قشنگ بود!

ای کاش خوابتون واقعی می شد! (167874)
 
نوروز
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۱۸:۰۶
بابا خوش به حالت حداقل اینا رو تو خواب می بینی (167875)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۳۴:۴۶
بنده هم البته در بیداری خاطرم هست که سایت شما در شب شنبه ساعت نزدیک به دو نصفه شب خبر از رای 24 میلیونی جناب احمدی نژاد داد. راستش تا صبح خوابم نبرد. امروز دعا میکنم ای کاش همه این حوادث تلخ که فقط در دوران شاه به خاطر داریم خواب بودند. (167881)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۰:۴۵:۲۴
اون قسمت ازدواج خانم ندا خیلی دردناک بود. خدا بیامرزدش و قاتلشو ذلیل کنه.ان شاالله. (167887)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۱:۰۵:۴۱
اضغاث احلام بوده اخوی! شبا کمتر بخور! (167897)
 
عبداله
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۱:۱۷:۳۷
الف بودم به مثل \"دال\" گشتم * *شكر بودم چو زهر مار گشتم
گلي بودم ميان شاخ گلزار ** ميان دوست و دشمن خوار گشتم
88888
سخن ميان دو دشمن چنان گوي كه گر دوست شوند پشيمان نشوي.
77777
ميان دو تن جنگ چون اتش است **سخن چين بدبخت هيزم كش است
ميان دو تن ات افروختن ** نه عقل است ،خود در ميان سوختن
88888
جز دشمنان ايران وانهايي كه منفعتشان در گرو اين انتخابات بوده چه كسي سود مي برد ما افتاديم جون همديگه براي ديگران اه وناله وهورا مي كشيم . از خواب گران ، خواب گران خيز ؤ.. (167905)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۱:۴۵:۴۸
با سلام من همه این اتفاقات رو میزارم به حساب اینکه ایران داره مثل اروپای قرون وسطا حکومت دینی رو تجربه می کنه و یک روزی هم دورانش تمام میشه حالا شما فکر میکنید که کی تمام میشه؟ (167919)
 
مطهر 110
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۲:۴۶:۴۱
خوب گفتی ولی خواب واقعی رو دوم خردادی ها برا مردم دیده بودند ولی غافل از اینکه تعبیر همه رویاهاشون غلط از آب در اومد خوابهای اونها تعبیر نداشت و اونها داشتن چیکار میکردن خدا عالمه با این همه من توصیه ام اینه که بعد این بیان خوابهاشونو براشون تعبیر بکنم این قدر هزینه نکنن با تشکر از خوابهای عالی شما سلماس (167934)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۲:۵۴:۱۲
من طرفدار آتیشی احمدی نژاد بودم. اما الان انتخابات تمام شده و وظیفه ما الان نقد دولت است نه حمایت یا مخالفت با آن. ای کاش این خواب محقق میشد تا با نهایت قدرت به ایرانی بودنمان افتخار میکردیم. البته الان هم افتخار میکنیم. (167935)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۳:۴۱:۰۳
منم دیشب خواب دیدم قانون اساسی رو تغییر دادند و احمدی نژاد رو کردند رییس جمهور مادام العمر بعدش همه جا هوار زدند که قانون فصل الختام است و هر کی حرف بزنه میکشیمش بعد هم میندازیم گردن بی بی سی! (167947)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۳:۴۵:۰۴
منم این مدت همش کابوس می بینم کابوسای وحشتناک و غم انگیز‌‌ باز خوش به حال شما گاهی خوابای خنده دار می بینید دلتون خوش میشه (167948)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۳:۵۸:۴۸
خواب ديدي خير باشه.
آقاي موسوي هم بازيچه قرار گرفته.
بس كن ديگه ديدي 4 نفر دورتو گرفتن بايد پشت سر هم بيانيه بدي؟
خجالت داره مملكت رو به فنا دادي آقاي مير حسين موسوي.
من ميدونم اين نظر منتشر نميشه ولي حرف دلم رو زدم. (167951)
 
مراد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۴:۰۰:۲۷
خیلی زیبا شاعرانه و غم انگیز بود.
.
.
.
.
تصور کن ،تصور کن اگه حتی نصورکردنش سخته. (167952)
 
زهرا از کشور بلژیک
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۴:۲۱:۰۴
درست یادم نیست کی ، ولی قبل از اون تجمع غیر مجاز که کروبی لباسشو درآورده بود! خواب دیدم خبرنگارا اومدن می خوان با کروبی مصاحبه کنن ، سراغشو گرفتن گفتن سوناس / من می دیدم توی سونارو یه استخر بود داشت ازش بخار می رفت بالا / چند تا دوش هم کنار اونجا بود / کروبی لب استخر یلم داده بود خوشبختانه لباس تنش بود ولی یه پیرهن درازو سفید مثل عربا ، خبر نگاره رفت تو سونا و میکرفنو گرفت جلوش / اونم گفت قبول نیس ، قبول نیس تقلب شده ! (167956)
 
parastoazadi
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۷:۳۸:۰۳
Shotor dar khab binad panbehdane Gahy ghab ghab khorad gah deneh daneh! (167970)
 
hasn
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۸:۳۱:۴۸
این کاریکاتور توهین به رئیس جمهوری است و باید پیگرد قانونی بشود (167985)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۸:۴۵:۲۴
مسئول سايت لطفا با بي طرفي اين پيغام را هم قرار بده :با دفاعي كه رهبري از هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه انجام داد آن افرادي كه بخاطر اين تهمت به احمدي نژاد راي دادند كمي به فكر بروند. (167990)
 
اسماعيل
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۸:۴۷:۲۹
سلام


حرفاتونو خوندم كلي خنديدم و كيف كردم
يه پيشنهاد خوب براتون دارم

ميگم چطوره آقاي يوزارسيف رو بياريم تا خوابارو تعبير كنه تا ببينيم حق باكي بوده از اولش! (167992)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۸:۵۲:۳۰
من خواب دیدم برای سومین بار آقای موسوی به نتیجه انتخابات اعتراض کرده و بنا به اعتراض ایشان انتخابات باطل و آقای موسوی لاری را مسوول انتخابات و وزارت کشور را به او سپرده اند بعد از اجرای انتخابات آقای احمدی نژاد باز برای چهارمین بار بیش از همه رای آورده اند این بار نه تنها باز میر حسین نتیجه را قبول نکرده و درخواست ابطال مجدد انتخابات را نموده بلکه آقای موسوی لاری با تمامی استانداران و فرماندارانشان دسته جمعی بعنوان اعتراض به تقلب در انتخابات استعفا داده اند . (167995)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۱۲:۳۱
با سلام
خواب دیدن خوبه اما چرا همیشه با خواب حرفهامونو بزنیم من خواب دیدم که اگه مملکت به این صورت پیش بره تو این چند سالی مطمئن باشید تو بد خوابی بودیم (168010)
 
مرتضی علیدوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۳۲:۰۱
ای کاش نامزدها کمی حرف رهبر رو درک می کردند. اون زمانی که رهبر میگه تمام این افراد مورد تائید و از ذخایر انقلابند یعنی میشد بدون اینکه به همدیگه تهمت و افترا ببندن، بدون اینکه شلوغ بازار درست کنن، بدون اینکه چند نفر کشته بشن، ...، بعد از اینکه نتیجه انتخابات روشن شد، پیروز میدان دست برادری به سوی بقیه دراز کنه و بقیه هم با قبول شکست و با حسن نیت دست برادرشون رو میگرفتن و بلند می شدن. اونوقت این خواب ها فقط یه خواب نبود و حقیقت شیرین انتخابات ایران می شد. (168016)
 
رضا شاکری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۳۴:۵۶
این خواب کاملا دشمن تراش نا آگاهانه وجهت برهم زدن نظم عمومی با القای تمسخر کردن کل نظام است (168018)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۳۶:۱۶
افسوس که اینهمه شعور و استعداد بای فدای تنگ نظری بشه.
روزی به خانمی ایرانی که فوق لیسانس علوم سیاسی داشت و مقیم هندوستان بود گفتم مردم ایران اغلب سیاسی هستند گفت مملکتی که سیاستمدار نداشته باشد مردمش سیاسی میشوند.
متاسفانه و متاسفانه شما به صحبتها و مصاحبه های وزرا و مسئولین توجه کنید و به اظهار نظرهای مردمی هم گوش کنید واقعا احساس میکنید مردم دو سروگردن از ایشان بالاترند راستی ما را چه میشود چرا ما که مدعی مردمسالاری دینی و شایسته سالاری داریم بر خلاف انانکه این ادعاها را ندارند همه ادم کوچک بین هامان بر مسندند و بزرگانمان یا اوت شده یا در حاشیه کمی هم به ماهواره ها نظر کنید چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام در مصاحبه ها و مناظره ها و تحلیلها و غیره با چنان شخصیتهای قوی/منطقی/مطلع وآزاد اندیش مواجه میشوید که برایتان عجیب است که اینان اگر ایرانیند چرا همه صادر شدند مگر چه میگویند یعنی اینان همه ضد انقلاب و چریک و غیره اند واله به هیبتشان چنین نمیاید و فقط تنگ نظری و خود محوری و کوچک خواهی ما را میرساند.
خانم روانشناس ایرانی مقیم سویس میگفت واقعیت اینست که در سویس مردم بیش از 40 در صد در انتخابات مشارکت ندارند اولا چون به سیاستمدارانشان اعتقاد دارند مردم عادی خیلی دنبال سیاست نیستند و علاقمندان از جوانی در مدارس و دانشگاهها بطور تخصصی وارد مسائل سیاسی میشوند و ضمنا مردمی که شناخت نصبت به برنامه و کاندیدی ندارند شانسی رای نمیدهند تا کسانیکه شناخت درست تری دارند انتخاب بهتری انجام دهند و این یعنی اگاهی یعنی شعور یعنی منافع ملی ما خیلی خیلی خیلی دوریم و خیلی باید بدویم و شعار هم ندهیم. (168019)
 
0
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۴۲:۲۱
دوش ديدم که ملائک در ميخانه زدند
گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
ساکنان فلک و ستر افاف ملکوت
با من راه نشين باده مستانه زدند
اسمان بار امانت نتوانست کشيد
قرعه فال به نام من ديوانه زدند
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند
شکر ايزد که ميان من او صلح افتاد
صوفيان رقصکنان ساقر شکرانه زدند
آتش آن نيست که از شعله او خندد شمع
آتش آنست که بر خرمن پروانه زدند
کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب
تا سر زلف سخن را بقلم شانه زدند (168024)
 
صدرا عبدالله شاكري
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۱۴:۰۴
اميرالمومنين نكته ظريفي دارند كه مي فرمايند اگر در برخورد با منافقين با آنها تمام همكاري و همفكري را بنمايم باز هم از دشمني خود دست برنمي دارند الف هميشه متاسفانه موضع طرفدار حقي كه خود آن را حق مي شمرد اتخاذ مي كند اما گمان نمي كند اين موضع موضع حق نباشد طبق كلام اميرمومنان حق آن چيزي است كه پايدار است و باطل چيزي است تباه شدني اميدوارم الف و دوستان همفكر به اصالت احتياط بازگردند و مواضع را بشدت بسنجند چرا كه هر راست نشايد گفت و جز راست نبايد گفت .
(167984)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۲۰:۴۴:۱۸
خودشم خیلی قشنگ (172381)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۱:۰۸:۰۶
شتر در خواب بيند پنبه دانه ... (193404)
 
عاشق نارنگی
۱۳۸۸-۰۵-۰۶ ۰۳:۵۱:۲۳
خوش بحالت که خواب دادی .راستی پشت رنگ سبز چیزهای رنگی 1رنگ رنگی 1بارنگی1 نارنگی1 نیرنگی1 ندیدی؟اگرنارنگی درخوابت دیدی خیلی خوش بحالته. (194714)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۲ ۱۷:۴۰:۰۴
من هم هر شب خواب ميبينم موسوي اشتباهات خود رو رها كرده و آدم شده و از پيشگاه ملت بخاطر خيانتش عذرخواهي كرده ، اما تا خالا كه تعبير نشده ، ان شاءالله بزودي تعبير شود. آمين (202366)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۳ ۲۱:۱۷:۲۰
فعلا که دولتیان در خواب خرگوشی اند (203223)
 
۱۳۸۸-۰۵-۲۹ ۱۰:۱۳:۵۶
راستی اونشب چی خورده بودی (211424)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۰ ۰۱:۲۵:۳۳
متاسفم که جای احتمال خطا در افکارت رو نمیدی!شاید یک درصد اشتباه کنی!
وقتی احمدی نژاد به لطف خدا رسوا بشه به این حرفم میرسی! (221633)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۰۰:۱۳:۴۴
من نمیدونم چی شده همشون مقصرن اگه اون پرونده های احمدی نزاد نبود موقع رای ریزی و حرفهای موسوی نبود بعد از انتخابات الان همه چی به خیر تم.م شده بود پس میشه نتیجه گرفت حرفای احمدی نزاد هم بی تاثیر نبوده در اغتشاشات.

از یکی شنیدم روز قیامت بعضی ها لکه خون میفته رو پیرهنشون میگن این چیه خدا میگه به اندازه این قطره خون شما در قتل این آدم تاثیر داشتی خدا به دادمون برسه (224090)
 
اکیو سان جیرفت
۱۳۸۸-۰۷-۳۰ ۱۲:۵۶:۴۱
سه شب پیش خواب دیدم که بی بی سی اعلام کرد در اجلاس رادیو وتلویزیونهای بی طرف صد وسیمای ایران اول
بی بی سی دوم
و صدای امریکا سوم

دقت کردم دیدم تبصره داره بی بی سی چون خیلی بی طرف بوده و حوادث سیل اسام هند را بی طرفانه تحلیل کرده و علت سیل ایالت اسام را کثرت مردم چین این همسایه کمونیست شمالی اش ذکر کرده

صدای امریکا voa حوادث غزه را عینا و بدون غرض ورزی اعلام و پوشش داده البته از طریق گوگل ارت ولی شمال و جنوب را اشتباهی علامت گذاری کرده

و اما رتبه اول

یک کاپ طلای با عیار 21 هم دادند به ضرغامی باور کن در عالم خواب چشمان من را برق کاپ می زد دلیل
چند شب مانده به انتخابات چون در تبادل افکار و بحثهای برادرانه کاندیدهای ریاست جمهوری ایران باعث دگرگونی در سیستم شهر تهران شده بود

اول کسی در خیابان نبود که ترافیک باشه
دوم اموزش درست الفاظ از رشوه تا کارچاق کنی و اوردن اقوام سرکار
چون همه مدیران تا الان رشوه را جرم و گناه و گذاشتن اقوام را در پستهای اجرایی عملی نا بخشوده
سوم ما را یاددان که اگه ادب مرد به دولت اوست اون 300 میلیون را اخر که گرفت ؟ (243963)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۷:۳۳
سلام به همگی...

بابا سما سر این خوابه هم دارید هم دیگه رو تیکه پاره می کنید

عجب!

اول یه خورده خودتون خودتونو تحمل کنید بعد از دیگران انتظار تحمل داشته باشید

دوست دارید که همه چیز خوب باشه بعد یه خورده گفتار خودتونو اصلاح نمی کنید

اینارو به امثال خودم گفتم به شما هم ایضا........ (252677)
 
ليلي
۱۳۸۸-۰۹-۲۶ ۱۶:۱۵:۵۵
تمام اينا ميسر مي شد اگه آدما فقط و فقط رضاي خدا رو در نظر ميگرفتن و هواي نفسشون رو له مي كردن.... (261776)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.