توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48536
بيانيه سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۴
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در خصوص وقايع پس از انتخابات رياست‌جمهوري بيانيه‌اي منتشر كرد.

به گزارش ايلنا، در اين بيانيه آمده است: بي‌ترديد، حماسه پرشكوه و ماندگار حضور حداكثري و شورانگيز و دشمن‌شكن ملت بزرگ ايران اسلامي، در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، افتخار جاويدان و برگي زرين در تاريخ حماسه‌ها و اعجازآفريني‌هاي ملت سرافراز ايران است.

بي‌شك، اين پيروزي عظيم، به يمن عنايات حضرت حق تعالي، توجهات خاصه امام زمان(عج) و هدايت‌ها و فرمايشات راهگشاي ولي امر مسلمين، حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي (مدظله‌العالي) حاصل شد و بصيرت و آگاهي بالاي آحاد ملت عظيم‌الشان ايران را به رخ جهانيان كشيد.

بسيجيان جان بر كف و فدائيان ولايت سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، بار ديگر با آرمان‌هاي والا و انسان‌ساز حضرت امام (ره) و خلف صالح آن يگانه دوران، فرماندهي معظم كل قوا، تجديد بيعت مي‌نمايند و با فرياد رسا و كوبنده‌ي خويش اعلام مي‌دارند كه: ما بسيجيان عاشق ولايت سپاه تهران بزرگ، آمادگي خود را براي حضور عاشقانه و آگاهانه در همه‌ صحنه‌ها و عرصه‌هايي كه براي حفظ دستاوردهاي انقلاب پيش آيد، با بذل و ايثار جان خويش اعلام كرده و تا آخرين قطره‌ خون، مقتدرانه و مظلومانه از ارزش‌هاي والاي انقلاب دفاع خواهيم كرد.

دشمنان قسم خورده خارجي و غافلان داخلي، تحمل و توان قبول اين پيروزي شگرف را نداشته و با راه‌اندازي اغتشاشات اخير، سعي در مخدوش كردن اين نصرت و ياري عظيم الهي را داشتند كه با دفاع مظلومانه و عاشقانه و آگاهانه‌ بسيجيان مواجه شدند كه در اين عرصه، يكبار ديگر شجاعت و بصيرت و اقتدار و در عين حال مظلوميت بسيج و بسيجي با تقديم ده‌ها مجروح عيان گرديد.

آري، بسيجيان اين سربازان هميشه آماده ولايت، با نثار جان خويش از اين اعجاز و حضور 40 ميليوني ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري، حراست مي‌كند و به بهترين شكل ممكن آماده انجام فرامين رهبر حكيم و فرزانه انقلاب هستند.

ما بسيجيان تهران بزرگ، رجاء واثق داريم كه تمام مكرها، توطئه‌ها و ترفندهاي دشمنان خارجي و غافلان داخلي، در برابر همت و غيرت آحاد ملت ايران اسلامي، چون خانه‌ي عنكبوت سست و لرزان است و بار ديگر اين كارآمدي تفكر بسيجي بود كه چشم فتنه را كور و دست فتنه‌گران را قطع كرد و با نداي مظلومانه خويش بر سر دشمنان و غافلان فرياد برآورد كه با رهبر و مقتداي خويش، براي كوبيدن توطئه‌ها و كور كردن چشم طمع و فتنه‌گران در تمامي عرصه‌ها، خصوصا اغتشاشات اخير، پيمان بسته‌اند و تا آخرين نفس و آخرين قطره خون خويش بر سر اين پيمان باقي خواهند ماند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.