نظر منتشر شده
۱۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48570
اظهارات وزیر اطلاعات در گفتگوي ويژه خبري
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۹
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسين محسني اژه‌اي وزیر اطلاعات با حضور دربرنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما به تشریح عملکرد وزارت اطلاعات در جریان انتخابات پرداخت. 







 
 
شهاب
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۵۶:۳۲
اشتباه ما این است که شفاف سازی نمی کنیم. حرف های مشکوک می زنیم. و بعد انتظار داریم موج تعتراض به پا نشود! تا نباشد چیزکی مردم نگوید چیزها. در ضمن من خودم اعتقاد دارم تقلب شده. لازم نیست 11 ملیون باشه، 5 ملیون هم باشه، انتخابات به دور دوم می رفت. ولی حالا که این چنین شده چرا همه سعی دارند گروه بازنده را از جامعه جدا کنند؟ اون ها هم هموطن ما هستند (168033)
 
امید
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۰۹:۵۶:۴۰
مطمئناً ایشون حرفهای زیاد دیگه ای هم داشتند که به دلایل امنیتی نمیتونستن بگن ولی تا این حد هم خیلی عالی بود،باتشکر از ایشون باید بگم بعضی ها قضیه امنیت رو خیلی دست کم گرفتن و تا وقتی از دست نره قدرشو نمیفهمن! (168034)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۰۶:۳۴
درود خدا و ملت به سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) که در نهایت گمنامی خدمات ارزنده ای برای کشور انجام میدهند . ای کاش بحث سازمان شدن وزارت اطلاعات به تصویب میرسید تا شائبه دولتی بودن این دستگاه نیز از بین میرفت . در کشورهای دیگر چنین است و امیدواریم در مجلس شورای اسلامی راهکاری مطمئن جهت این کار اندیشیده شود . زیرا قدرتمندتر شدن هرچه بیشتر این دستگاه (البته با نظارت رهبرینه بصورت افسار گسیخته ) باعث دفع توطئه های دشمنان خارجی خواهد شد . (168040)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۱۰:۵۵
با سلام ضمن تشکر وقدردانی از زحمات وتلاشهای وزیر محترم و کارکنان زحمت کش و بی نام ونشان وزارت اطلاعات نکات مهمی در سخنان ایشان مطرح شد لاکن به نظر اینجانب با توجه به حیطه وظایف ومسئولیتهای وزارت اطلاعات نکات قابل ذکری وجود دارد همانگونه که همه انتظار دارند وزارت اطلاعات می بایست علاج واقعه را قبل از وقوع ان کشف وخنثی نماید واین تاخیر وبه دنبال ان انجام تخلفات متعدد را می توان تا حدودی به مدارای بیش از اندازه ان وزارتخانه با مسببین ان دانست ذکر این نکته ضروریست در انقلابی که به پای ان خونها ریخته شده هزینه های مادی ومعنوی بسیاری پرداخت شده را نمی توان پذیرفت افراد بواسطه عدم اطلاع اعلام نمایند ما نمی دانستیم و به این کشور ها رفتیم ودر جلسه شرکت کردیم پول هم گرفتیم حالا امده ایم اطلاع دهیم وپشیمانیم صرف حضور در ان جلسات خود یک جرم اشکار است و ایراد دیگر این است که همه مردم از مسئولین فرزندانشان واحزاب وگروهها و همه وهمه در برابر قانون یکسان هستند بخصوص زمانی که پای امنیت ملی و اصل نظام در میان باشد لذا عدم برخورد قاطع با یک عده خاص و عدم معرفی انها واطلاع رسانی دقیق وگسترده باعث می شود دیگران هم خواسته یا نا خواسته در این مسیر قرار گیرند لذا لازم است فرایند برخورد با اطلاع رسانی دقیق همراه باشد مردم باید بدانند چرا یک تعدادی از سران یک حزب یا تشکیلات حزبی دائم با سفرای خارجی جلسه برگزار می کنند ؟ چرا یک عده از رجال سیاسی در جلسات با دشمنان درخارج کشور شرکت می کنند ؟ ودر این جلسات چه موضوعاتی مطرح می شود ؟ اگر پای امنیت کشور ونظام وسط باشد قطعا رئیس جمهور حال وگذشته و اینده هم یکسان هستند مانند مردم عادی .
ونکته دیگر متاسفانه عدم هماهنگی نیروهای امنیتی با نیروهای انتظامی می باشد متاسفانه در اغتشاشات مشاهده می گردد در زمان برخورد با اغتشاش گران نیروهای انتظامی بجای شناسایی ودستگیری هدفمند سران ولیدرهای اختشاش فقط بفکر متفرق کردن اغتشاشگران وبعضا دستگیری افراد بصورت اتفاقی هستند که هیچگونه نقشی در سازماندهی ندارند
بهر حال ملت ایران همواره خواستار وزارت اطلاعاتی با قدرت و نفوذ بالا هستند که هیچگاه دشمنان حتی اجازه تفکر به خود جهت حرکت به سوی ضربه زدن به نظام از داخل را ندهند . والسلام (168042)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۱۴:۳۴
هرچه پيش ميرود معلوم ميشود كه اتفاقاً خيلي انتخابات پاك و سالمي داشته ايم كه مي خواسته اند با عمليات رواني آنرا مشوه و آلوده نشان دهند. برداشت خود من اينست كه اكثر مردم و از جمله راي دهندگان به ميرحسين موسوي هم متوجه شده اند كه تقلبي صورت نگرفته. از سايت الف تشكر ميكنم (168046)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۱۶:۲۷
سخنان جالبي بود و از اقدام وزارت اطلاعات در خنثي سازي توطئه ها بايد تشكر كرد. يك سئوال هم تا كنون بي پاسخ مانده است. دستگاهي كه توطئه هار ا از بيرون از مرزها شناسايي و رصد مي كند چرا سال هاست از كشف لباي شخصي هايي كه عامل بي نظمي و تخريب هستند غافل مانده است؟ جاي شك دارد كه خودشان سازماندهي مي كنند. (168052)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۲۱:۲۷
ما تو شیراز همه به موسوی و رضایی رای داده ایم. من از هر قشری تو شهرمون می پرسم همین رو می گه. البته احمدی نژاد هم رای داره ها. اما صد در صد حداقل تو شهر ما رای موسوی بیش تر بود. مطمئنم آمار وزارت کشور غلطه. از الف می خوام نظرم رو منتشر کنه. (168056)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۲۲:۰۰
سلام
سخنان ايشان به فرض محال اگر هم درست باشد مشكل اصلي در باور اين مطالب همين بس كه او مطابق معمول و به سبك ساير همفكران خويش و با كمك صداو سيما مثلا ملي و مردمي ما تنها به قاضي رفته ...
به نظر من اولين جائي كه بزرگترين خيانتها را به مردم ايران روا داشته صداوسيماست هم اوست كه باعث باز شدن پاي رسانه هاي ماهواره اي به منازل گشته در همين مدت كوتاه به دليل عدم اعتماد مردم به چرنديات تحليل گران و مجريان حلقه به گوش چه تعداد دستگاه جديد ماهواره نصب و بهره برداري شده ...

سربلندي گر تو خواهي با همه يك رنگ باش
قالي از صد رنگ بودن زير پا افتاده است (168057)
 
alex
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۲۶:۰۹
جناب آقای محمود احمدی نژاد انتصاب مجدد شما را به ریاست جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش تبریک می گویم، اگر چه چند صباحی عده‌ای اراذل و اوباش و قریب ۵ میلیون خس و خاشاک در خیابان‌های پایتخت خواب را از چشمان بعضی ربودند و شبها تکبیرشان چرت برخی را پاره کرد، اما شنبه برهان قاطع و حجت بالغه‌ای بر من نازل شد که به حقانیت شما و درستی راهتان ایمان آوردم، مردان غیور شما شیشه های دفتر مرا شکستند! و از شنبه تا امروز از پنجره دفتر که به بیرون نگاه می کنم در دستان آنها برهان قاطعی می بینم که جای شک و شبهه نمی گذارد!

ملت، دلیل، منطق و برهان شما را در خیابان ها دیده و می بیند! ، هر کس منکر قدرت استدلال شما باشد کور است! من به چشم خویش دیدم که چگونه منطق استوار شما بر فرق جوانان گمراه فرود می آمد با ضربتی آنان را مجاب و منقاد می‌ساخت، ندای \" آزادی مطلق \" شما را از حلقوم \" ندای صابری \" شنیدم! و باز به حقانیت دین و سیره شما اعتقاد پیدا کردم! کجایند آن ۵ میلیون خس و خاشاک که با دهان بسته خیابان های تهران را می پیمودند؟ بیایند و ببینند که دلاوران احمدی نژاد چه شجاعانه! باطوم به دست شهر را به زیر چکمه دارند و \" هل من مبارز\" می طلبند.من به ضرس قاطع می گویم، اگر ۷۰ میلیون خس و خاشاک هم باشند، شما(اعجوبه هزاره سوم) با ۷۰ هزار نفر بر آن ها حکومت خواهید کرد (البته با امدادهای غیبی و برهان قاطع!) چه بسا گروه اندکی که بر گروه کثیری چیره شوند(البته به اذن بعضی ها نه خدا!)

والسلام علی من اتبع الهدی
دکتر مهدی خزعلی 2/4/88 (168064)
 
حامي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۲۶:۱۴
متاسفانه بيشتر كشته شدگان در گيريهاي اخير از مردم عادي بوده اند كه داشته اند تظاهرات آرام انجام مي داده اند و اغلب آنها توسط نيروههاي بسيج كشته شده اند و نه نيروهاي نظامي وانتظامي. متاسفانه به افراد بسيجي داراي گرايشات تند اسلحه مي دهند(بدون اينكه ضوابط استفاده از حمله در مسايل داخل شهري را آموزش دهند) و از طرفي ديگر در روزنامه ها و تلويزيون و فارس و كيهان و... جمعيت 3 ميليوني معترض در خيابانها را عده اي اوباش طرفدار يزيد مي نامند نتيجه آن اين مي شود كه اين فرد بسيجي به خود اجازه دهد بدون هيچگونه اخطاري مستقيم به سر يا قلب مردم شليك نمايد. همچنين عده اي ديگربسيجي نما هستند زيرا به بهانه بسيجي بودن در دولت فعلي وامهاي ملياردي گرفته و دزيده اند بنابراين بدليل منافع شخصي براحتي از اسلحه اي كه بسيج در اختيارش داده براي سركوب مردم استفاده مي كند. البته در اين بين عده اي سوء استفاده چي وجود دارد. ولي مسئله مهم تر عدم دخالت نظام براي تامين امنيت مردم در اين برهه از زمان است زيرا مي خواهند با تهديد نبود امنيت از تظاهرات و اعتراضات مدني مردم جلوگيري كنند آنهايي كه در بقيه سال و در ديگر تظاهرات بزرگ امنيت را تامين مي كنند حالا هم مي توانند ولي نمي خواهند. (168065)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۳۰:۰۵
آفرین به این وزیر زیرک و کاردان.امید است این روشنگریها ادامه داشته باشد تا ماهیت خیلی از افراد روشن شود. (168067)
 
فربد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۳۲:۵۹
گفتگوی خوبی بود به نظر من با آگاهی دادن به مردم، جلوی بسیاری از اتفاقات گرفته خواهد شد. در ضمن اگر از این اتفاقات اخیر درس بگیریم و درست مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم می توانیم در آینده اثرات مثبت زیادی را شاهد باشیم. (168072)
 
سیدمحمدحسین موسوی زاده
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۴۴:۱۸
انگار همیشه مردم باید تشنه بمونن تا یه مسئولی بیاد و \"اطلاعات\" بهشون بده. ولی خوشبختانه دیشب خوب بود. ناگفته هایی، گفته شد.
توصیه می کنم آقای موسوی و هوادارانشون، به کف زدن های خارجی ها نگاه کنن.
توصیه می کنم آقای موسوی و هوادارانشون، متوجه \"ناخودآگاه هدایت شدن از سفارتخونه های خارجی در تهران\" بشن.
توصیه می کنم آقای موسوی و هوادارانشون، منتظر بی آبرو تر شدن خودشون نمونن.
یاعلی (168092)
 
بيات
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۰:۴۷:۴۹
با سلام جناب آقاي محسني اژه اي با يك آرامش و وقار مثال زدني وخيلي با زبان محاوره گزارش خوبي از فعاليت هاي ارزشمند چند ماهه وزارت اطلاعات قبل و بعد از انتخابات ارائه كرد درعين حال حساب كانديداهاي محترم ، مردم عزيز وحماسه ساز ،دشمنان تابلودار وايادي داخلي آنان وفريب خوردگان اغتشاشگر را ازهم جدا كرده و توضيحات قابل قبولي دادند براي ايشان و همه سربازان گمنام امام زمان (عج) آرزوي توفيق ،سلامتي و پيروزي از خداوند متعال مسئلت مينمايم . (168096)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۱:۱۹:۲۰
به ايشان بفرماييد به جاي توجيه لطف كنن و هويت اين لباس شخصي ها رو روشن كنن كه اينا با دستور چه كسي اينكونه وحشيانه به مردم بي گناه حمله ميكنن. نا سلامتي وزارت اطلاعات بايد حافظ جان مردم باشه. چطور ممكن هست كه مامورين وزرارت اطلاعات توانايي شناسايي كوچكترين عمليات خرابكارانه دشمن را داره ولي نميتونه از پس چند نفر خود سر! نياد. آيا هيچ عقل سليمي اين موضوع را قبول ميكنه. (168118)
 
بهروز
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۱:۲۱:۰۳
من صدایی نمی‌شنوم. بعید می‌دانم اشکال از سیستم من باشد چون همین الان از یوتوب یک چیزی می‌دیدم.

ولی در کل ممنونم واقعا از این که ویدیو ها را می‌گذارید. (168068)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۹:۲۶
سخنان وزیر محترم اطلاعات بسیار روشنگر بود و باعث هوشیاری بیشتر مردم می شود البته امیدوارم آقایان موسوی و کروبی هم سر عقل بیایند و بیشتر از این فریب بعضی افراد مشکل دار و منحرف را نخورند. (168827)
 
from Ottawa
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۷:۰۷
من مطلب دادم گفتم سازمان مجاهدین منافق خلق چند ویدئو جعلی را مونترال ساخته اند و در ایران هم این آدم کشی ها کار آنهاست چند اسم هم دادم . (168987)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۱۷:۱۱
قاتلان ندا آقا سلطان به احتمال زیاد از کانادا وارد ایران شدند و از سازمان منافقین هستند اسامی و تصاویر آنها موجود است (169466)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.