نظر منتشر شده
۵۹۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48593
آقاي موسوي لطفا به اين عكس‌ها با دقت نگاه كنيد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۶
جناب آقاي ميرحسين موسوي؛ خواهش مي‌كنيم عكس‌هاي زير را با دقت ملاحظه بفرماييد. اينها مجريان و ناظران انتخابات 22 خرداد هستند. كساني كه بعد از شركت در جلسات مفصل توجيهي در روزهاي منتهي به 22 خرداد، از صبح آن روز تا پاسي از شب مشغول كنترل شناسنامه و احراز هويت راي دهندها، تكميل تعرفه‌ها، اخذ اثر انگشت، اخذ راي، نظارت بر فك پلمپ صندوق‌ها، استخراج و شمارش ‌آرا، پركردن صورتجلسه‌هاي قانوني و... بوده‌اند. اين افراد معمولا سوژه عكاس‌ها در روز انتخابات نيستند اما بار اصلي اجرا و نظارت بر صحت انتخابات بر دوش آنها است.



جناب آقاي موسوي، شما مدعي هستيد در روز 22 خردادماه در يك «صحنه‌سازي و شعبده بازي»، تقلب گسترده و سراسري در كشور به ضرر شما اتفاق افتاده است. اگر ادعاي شما صحيح باشد اين صحنه‌سازي و تقلب گسترده را بايد همين مجريان و ناظران صندوقها انجام داده باشند.



همين‌ها كه آراي 45713 صندوق را شمارش كرده و در 45713 صورتجلسه (فرم‌هاي 22 ) را پر كرده‌اند.



تاكيد مي‌كنيم «همين‌افراد حاضر در اين عكس ها» بايد تقلب ادعايي شما را انجام داده‌باشند، چرا كه بعد از مرحله امضا و اعلام صورتجلسه صندوقها، رديابي تقلب گسترده، كاري ساده است و با جمع‌زدن آمار صندوقهاي شهرستانها و استانها و كل كشور، به راحتي قابل اثبات بود. بخصوص كه اكنون وزارت كشور براي اولين بار در تاريخ انتخابات ايران، آمار ريز همه صندوقها (خلاصه صورتجلسه‌هاي شمارش آراي هر صندوق- فرم 22) را اعلام كرده است. بنابراين تقلب سراسري مورد ادعاي شما اگر قرار بوده جايي اتفاق بيفتد، بر سر همين صندوقها و توسط همين افرادي انجام شده كه عكس برخي از آنها را اينجا ميبينيد.







جناب آقاي موسوي؛ حتما مي‌دانيد كه در انتخابات رياست جمهوري بر اساس قانون در هر صندوق بين 9 تا 12 نفر (بستگي به بزرگي و اهميت شعبه) به عنوان عوامل اجرايي و نظارت مشغول به كار هستند و اين افراد در هر منطقه از ميان معتمدين محل و اغلب معلم‌ها، ناظم‌ها و مديران مدارس انتخاب مي‌شوند و در انتخابات 22 خرداد تعدادشان بيش از 450 هزار نفر (45713 صندوق ضرب در 9 تا 12 نفر) بوده است.





جناب آقاي موسوي. لطفا يكبار ديگر و اين بار با دقت بيشتري به اين عكس‌ها نگاه كنيد. افرادي كه مي‌بينيد ، جزيي از 450 هزار معلمي هستند كه روز جمعه 22 خرداد از صبح زود تا پاسي از شب كار اخذ راي و شمارش آرا در سراسر كشور را انجام داده و صورتجلسه‌هاي نتيجه آرا در صندوق خدمت خود را امضا كرده‌اند.



اما اين‌ها همان معلم‌هاي فرزندان ما و شما و تربيت‌كنندگان نسل آينده هستند.



جناب آقاي موسوي ، لطفا به اين عكس‌ها با دقت نگاه كنيد. اين عكس‌ها عمدا از نقاط مختلف كشور انتخاب شده است. شما به همه اين افراد تهمت زده‌ايد كه روز 22 خرداد بطور دسته‌جمعي به ضرر شما و به نفع رقيب شما تقلب كرده‌اند.



جناب آقاي موسوي ؛ لطفا به چهره مجريان و ناظران صندوقها در اين عكس‌ها با دقت بيشتري نگاه كنيد:



آيا اين چهره‌ها، چهره افراد متقلب است؟ آيا اين افراد مشغول تقلب هستند؟ آيا همه اين 450 هزار معلم مدرسه وقتي صورتجلسه‌هاي شمارش آرا (فرم22 صندوق خود) را امضا مي‌كرده‌اند، وجدان خود را زير پا گذاشته‌اند؟



جناب آقاي موسوي؛ معلم‌هاي ايراني شايد درآمد چندان زيادي نداشته باشند. شايد مثل دوستانتان در نقاط مرفه نشين شمال پايتخت زندگي نمي‌كنند، اما افرادي بسيار با شرف، پاكدست و باوجدان هستند و تهمتي که به آنها زده ايد، هرگز روا و قابل قبول نيست.
 

 
شهروز
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۴۵:۴۷
کافر همه را به کیش خود پندارد (168231)
 
سلحشور
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۲:۴۳
من نه رفتار آقای موسوی را می پسندم نه شما. اگر بخواهیم احساساتی برخورد کنیم پس با این حساب که شما می گویید اصلا نظارت بر انتخابات برای چیست؟ شورای نگهبان برای چیست؟ امکان شکایت برای چیست؟ انسانها معصوم نیستند. جایزالخطا هستند. دلیل نمی شود با دیدن عکس افراد نتیجه بگیریم تقلب نشده است. (168694)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۸:۲۷
سلحشور جان!
معني حرف اقاي موسوي درباره تقلب گسترده و سراسري اين است كه همه اين 450هزار معلم عليه وي دست به يكي كرده اند. اين يادداشت مي خواهد به آقاي موسوي و هوادارانش ابعاد و معني ادعايي كه كرده است را يادآور شود.

تاكيد كيد كنم تهمت آقاي موسوي دقيقا به اين 450 هزار نفر بر مي گردد چون راي تك تك صندوقهاي، شهرستانها و استانها و كل كشور معلوم شده پس تنها راه تقلب سراسري همدستي مجريان و ناظران در صندوق ها است. يعني يك شبكه مخفي كه اين 450هزار معلم را راي تقلب به ضرر آقاي موسوي بسيج كرده باشد. (168970)
 
معلم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۸:۵۱
چقدر کودکانه سعی کرده اید موسوی را در مقابل معلمان که مهمترین حامی موسوی بودند قرار دهید اصلا موضوع تقلب شمارش نیست (169081)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۱۴:۳۶:۵۷
ما می گوییم که وقتی که آمار ریز تمام صندوق ها از طرف وزارت کشور اعلام شده و شورای نگهبان هم با حضور نمایندگان کاندیداهای معترض، در حضور دوربین های صدا و سیما این آمار را تایید می کند تنها جایی که احتمال تقلب دارد همین معلمان عزیز و معتمدین محل هستند. وقتی که موسوی بعد از اعلام تاییدیه شورای نگهبان هنوز هم شعار \"آن یک رای که به خودم دادم چه شد\" سر می دهد یعنی اینکه برای تقلب 11 میلیونی همه و همه معلمها و معتمدین محله ها، بگونه ای همه با هم تقلب کرده اند که چنینین تقلب گسترده ای رخ داده است. که برای اثبات این قسمت هیچ راهی نداریم مگر اینکه این عکس ها را به مردم نشان دهیم و از متقلب نبودن \" تمام \" معلم ها دفاع کنیم. (173140)
 
يك حامد ديگر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۵۳:۴۱
اين يك تحليل كاملا عوام پسندانه وعجيب از سايت نسبتا وزين الف مي باشدبدلايل زير
1- اقاي حامد ايا موسوي به همه تهم تمتقلب زده يا نسبت به بخش قابل توجهي از صندوقها بويژه سيار ها اظهار نگراني كرده2- ايا تمامي صندوقها حتي در عكسهاي بالا در مدارس و افراد پاي تمامي صندوقها معلم هستند 3- اتفاقا بد نيست اطلاعات جامعي از مجريان هم به مردم ارائه شود4- ايا انتقاد از فرضا يك موضوع اموزشي ومثلا افت تحصيلي دانش انوزان به معناي توهين وتهمت به معلمان مبني بر كم فروشي تحصيلي است
در نهايت از الف توقع ارائه تحليلهاي علمي محتوايي ميرود نه همچون نشرياتي زرد سياسي چون... (169160)
 
م
۱۳۸۸-۱۰-۱۲ ۱۹:۵۸:۵۴
حرفهای شما مثل سیب خوشرنگی می مونه که وقتی میشکافیش تمامش پوسیده
فرض کنیم حرف شما درست باشه با این حال چطور متونه 25 میلیون رای جمع بشه یعنی همه اش را با چند تا ماشین سیار که فقط توی تهران هستند جمع کرده
من از کارمندان سایت تبیانم که طبق آمارش 60 در صد رای به احمدی نژاد داده بود
جالب بگم که اکثر کارمندان که اینجا هستند به موسوی رای دادن تو انتخابات
اما آمار خود سایت به نفع آقای دکتر بود . البته اینو بگم هر کس می خواست رای بده تو سایت باید حتما عضو می شد و این یعنی اینکه نمی تونست یکبار بیشتر رای بده
بگفته شما باید تو تبیان هم باید تقلب بشه ولی چطوری در حالی که بعضی از مسئولان بالا رتبه تبیان هم طرفدار موسوی هستند.
توصیه می کنم دست از این افکار کودکانه بردارید (269120)
 
مانی
۱۳۸۸-۱۲-۱۲ ۱۷:۲۷:۴۲
سایت الف کلا\" عوام پسندانه،آبکی،سطحی و یکسویه مثلا\" تحلیل یا بهتر بگوییم نقل میکند.سایت الف از من انتظار ندارد که حرفها و تحلیلهایش را باور کنم بلکه برای روحیه دادن به اردوگاه خودشان و توجیه هواداران خودشان چنین چیزهایی را میگویند.من خبرهای سایت الف را نمیخونم چون ارزش خوندن نداره فقط کامنتها را میخوانم تا نظر بقیه را بدانم.آقای توکلی که خود را در خبررسانی حرفه ای میدانی سانسور نکن.بستن صدا موجب بغض میشود که نهایتا این بغض میترکد و همه را با خود میبرد و انقلاب راه می اندازد اگر چه به دنبال انقلاب نیستیم.سانسور نکن (294877)
 
ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۲:۱۵:۲۴
شما يا خيلي ساده اي يا مردم را ساده مي داني مگر در تقلب مي توان 450هزارنفر را دخالت داد. در يك جلسه كه حاضرين از تعداد انگشتان دست هم كمتر باشند بحث ها و نقطه نظرات به بيرون منتقل مي شود تا برسد به اينكه از يك اقدام 450 هزار نفر آگاه باشند و كسي جز اين افراد با خبر نشوند. تنها راه ايجاد اعتماد كنترل آرا با اطلاعات ثبت احوال است. البته راه ديگري هم از نظر بعضي ها وجود دارد و آن هم اينكه اعتماد مردم را مي خواهيم چه كار؟ (170180)
 
سعيد جمشيدي
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۸:۱۰
ظاهرا اين دوست عزيز ما اصلا در جريان نيستند و تاكنون دلايل آقاي موسوي را نشنيده اند. يكي از دلايل ايشان حضور نداشتن همين معلمان در هنگام پلمپ صندوق هاست (172475)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۵-۰۵ ۱۰:۵۶:۰۴
موضوع اینه که چه فرقی می کنه که حضور داشته باشند یا نه
آخر سر که صندوق ها را باز می کنند اگر تعداد داخل آن از سربرگ ها بیشتر بود که متوجه می شدند
بنابر نامه آقای موسوی به شورای نگهبان تقلب زمانی امکان پذیر است که حداقل نصف این معلمان یعنی حدود 200 هزار نفر متقلب باشند (193373)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۱۶:۴۷
آقای موسوی می تواند در هر چیزی شک کند حتی نظرات خودش ولی برای شک در آن هم باید دلیل بیاورد. پس یرای آن باید یا دلیل بیاورد یا سند والا به راحتی می توان نقض حرف موسوی را زد بدون ایراد دلیل. (310607)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۱:۱۰:۰۲
خیلی بده آدم نظرات خودش رو از زبان دیگران برداشت کنه آقا حامد!
اگه منظور آقای موسوی معلما بود خیلی رک می گفت ! (184170)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۱۸:۴۴
اگر آقای موسوی رک بود باید منظورش را می گفت که به معلمان بر نخورد. پس منظورش کی بود. آقای موسوس باید منظورش را از مهندسی انتخابات شفا بگوید تا مشخص شود. (310608)
 
رضوی
۱۳۸۸-۰۵-۳۰ ۱۱:۳۷:۵۱
حد اقل یک دلیلی بیاورید که یک اپسیلون منطق در آن باشد : اولا روی پیشانی هیچکس نوشته نیست که چه شغلی دارد که به صرف چند عکس ثابت شود که همه معلم بوده اند . ثانیا استفاده از معلم ها ( که هم میتوان روی آنها با روشهای مختلف از جمله جلسات مختلف , افزایش حقوق و مزایا و ... روی آنها نفوذ داشت آنهم در کشوری که اینقدر مشکل اشتغال هست و هرکسی باید دو دستی به شغلش بچسبد ) لزوما موضوع اعتماد بخشی نیست . ثالثا چه کسی شاهد بوده که سر همه صندوقها از جمله 15 هزار صندوق سیار که در همه جا از جمله پادگانها رفته 9 ال 10 نفر بوده اند و همه معلم بوده اند . بدیهی است که بخش عمده ای از این صندوقها تحت نظارت مردمی نبوده اند . (212029)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۲۰:۰۶
شما خلاف مساله را ثابت کن که نبوده. (310610)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۳۳:۵۹
جناب سلحشور عزیز
بله دستگاه‌های نظارتی در انتخابات برای جلوگیری از امکان تخلف می ‌باشد لکن باید توجه داشت:
اولا تصاویر فوق که هموطنانمان را در جایگاه اخذ رای نمایش می‌دهد همان حوزه اجرایی دستگاه‌های نظارتی (فرمانداری، هیأت اجرایی، شورای نگهبان و ...) هست. در واقع با دیدن هموطنان و یا بعضا دوستان و اعضای خانواده مان می فهمیم که انتخابات مردمی است. آیا ما (مردم) متقلب و دروغگو هستیم؟!
دوما فرموده اید انسان جایز الخطا هست. درست است ولی آیا ادعای تقلب گسترده بیش از 80 درصد (24500000000 رای) این هم جزو جایز الخطا بودن هست؟
یعنی شما می فرمایید ما یعنی مردم که تصاویر بعضی از آنها در بالا هست فلان ...

دوست عزیز اشتباه از تقلب جداست. بله یک زمانی یک صندوقی را به دلیل تقلب باطل می کنند. امکانش هست. یعنی مثلا بر فرض اعضای یک صندوق دو صندوق یا فلان صندوق را بخرند! ولی آیا می شود همه مردم را خرید؟! اگر اینطور باشد که خیلی خوب است چون هم عدالت اجرا می شود و هم همه منتفع می شوند !

موضوع مهم این است: اگر احتمال تقلب هم باشد ، آن فقط در سطح استانداری به بالا امکان پذیر می‌باشدآن هم در جمعبندی آمار!
در این صورت اگر آمار 30 استان را دوباره جمع بزنیم همه جیز روشی روشن می‌شود. (168995)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۶:۴۶
جناب سلحشور مثل اینکه شما متوجه نشدید اگر تقلبی بود جناب موسوی حتما رسما شکایت می کردند . اما وقتی همه چیز در حد حرف باشد روی شکایت هم باقی نمی ماند . خدا به راه راست هدایتش کند انشاءالله (169014)
 
hosein
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۰۱:۵۳:۴۷
khoda kasani ra ke az din va khoda soe estefade mikonand hedayat konadali agha (189624)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۷:۳۹
جناب؛ با عرض سلام بايد عرض كنم آقاي موسوي مي‌فرمايند بيش از 11 ميليون تقلب صورت گرفته آيا به قول شما با وجود ناظران ،شوراي نگهبان،خود مردم،مجريان و دست اندر كاران روز انتخابات (مانند همين معلمين) و بخصوص،بخصوص نمايندگان كانديداها امكان تقلب آنهم به اين گستردگي وجود دارد؟ حرف شما درست انسان جايز الخطاست آيا همه راي بگيران طرفدار احمدي نژاد بودند؟ يعني هيچ كدام از مجريان طرفدار موسوي نبودند؟ آيا همه با هم در يكروز بر سر يك موضوع،(انتخابات) خطا كردند و وجدان را زير پا گذاشتند؟
آيا آقاي موسوي يا هر كس ديگري كه باعث اين شلوغ كاريها شد مي‌توانند جواب خون 19،20 نفر جواني كه بي‌گناه كشته شدند بدهند؟
آيا در صورت تقلب بايد تمام طرفداران خود را به خيابان آورد و لشكر كشي كرد؟
آيا بايد بخاطر راي نياوردن خون بپا كرد و جوانان را بجان هم انداخت؟
و.... (169079)
 
سید محمد سنائی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۲۹:۰۴
سلام
منن قبل از انتخابات در پشت بروشور تبلیغاتی ای که از ستاد آقای موسوی تهیه کردم از قول آقای خاتمی خواندم که اگر تخلف نشود اقای موسوی پیروز انتخابات اند.
این آقایون از قبل از انتخابات زمینه رو برای این تهمت ناجوانمردانه آماده می کردند (169137)
 
ghb1361
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۱۶:۴۵:۳۵
دوست عزيزم شبي كه انتخابات برگزار مي شد هنوز كار راي گيري تمام نشده بود كه سايت هاي وابسته به دولت از جمله خبرگزاري فارس خبر داد از حدود 28ميليون راي شمارش شده 19 ميليونش مال احمدي نژاد شما بوده و حدود چند دقيقه بعد اين خبر را از سايت خود حذف كردند با كمال تعجب ديدم كه فردا همين نتيجه اتفاق افتاد
تنها دليلي كه من را متقاعد كرد انتخابات سالم نبوده همين بود حالا شما مرا متقاعد كنيد اين پيشگويي چگونه درست از آب درآمد؟
ضمنا اين خبر را خودم نيمه شب انتخابات در سايت فارس نيوز و ايسنا ديدم شايد جاي ديگري هم مطرح شده باشد اگر خودم نمي ديدم حرف هيچ كس را باور نمي كردم حتي مير حسين (173745)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۷ ۲۰:۱۵:۰۱
آقای ghb1361

آقای موسوی از کدام منبع وچه منظوری ساعت 11:30 دقیقه شب 22 خرداد خودراپیروز

انتخابات اعلام کرد؟!

شاید او هم در پی تقلب بوده (184142)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۲۴:۵۳
این را از آقای موسوی بپرسید که قبل از پایان شمارش آرا خود را پیروز انتخابات می دانست. اگر موسوی پیروز بود هم حتما این حرف را راجع به ایشان می زدید. نه! (310611)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۳۳:۲۰
در 45 هزار صندوق که هرکدام 15 تا مراقب دارد چطوری می شود تقلب کرد؟اگر توضیح دهید ممنون می شوم.کسی هست مرا مجاب کند؟ (169195)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۱۷:۱۵:۱۳
به سادگی کار رو باید از کاردون بپرسی (173754)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۵۴:۵۹
نظرتون کاملاً منطقی و درسته (169397)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۲:۱۸:۴۴
دوستان عزیز این افراد رای را میشمارند به همراه نماینده ها صورت جلسه میکنند وامضای همه هست هر کس هم میداند سر چه صندوقی با چه شماره ای بوده آرای صندوق خودش را هم میداند آرای صندوق به صندوق هم که اعلام شده
اگر وزارت کشور در آرا دست برده باشد باید آمار رای صندوقها در وزارت کشور با آماری که اینها دارند متفاوت باشد
یعنی از این 450 هزار نفر 1000نفر هم این آمار را ندیده اند نمایندگان حضرات هم ندیده اند چک نکرده اند؟که بگویند سر صندوق ما آرا باجدول وزارت کشور همخانی ندارد چرا خودتان را به اون راه میزنید ؟چرا به جای تحقیق در مورد رای گیری چشمتان به دهان دیگران است بابا انصاف هم خوب چیزی است همه اشتباه میکنند مگر معصوم هستید هم در زندگی اشتباه میکنیم مقلد چشم بسته نباشید (171671)
 
سبز سیما
۱۳۸۸-۰۷-۰۲ ۱۴:۰۵:۵۰
همون 1000 نفر را که میگویند بیارن شهادت دهند که تا اخرین لحضه که به وزارت کشور اعلام شد ارا را در اختیار داشتند (231930)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۲۰:۲۳:۳۰
من منظور مقاله قشنگ شما رو نفهمیدم. حالا کی گفت کار این بنده های خداست. اگر یک مقاله در مورد تعرفه های اضافی و بدون سریال و همچنین کمبود تعرفه در ساعات پایانی انتخابات بنویسید ممنون می شویم. (173374)
 
۱۳۸۸-۱۱-۱۲ ۰۹:۱۳:۴۶
اميدوارم دست از سانسور برداريد من كلي نظر درباره ي راه اهن شيراز هم نوشتم هيچ كدوم توهين يا اشاره به شخص خاص هم نداشت ولي هيچ كدوم منتشر نشد خب يه كلمه بگيد شما هم تحت فشاريد ديگه! (283844)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۳۴:۲۸
اونایی که تحت فشار می گذارند چه کسانی هستند. من خیلی فکر کردم با خودم گفتم باید خیلی زور داشته باشند که در تمام دستگاه ها نفوذ داشته باشند و تمام مسوولین بلند پایه چپ و راست را تحت فشار قرار داده باشند که هیچ کدوم نتونند حتی یک کلمه حرف منطقی بزنند تا مردم از آنها دفاع کنند. واقعا اینها چه کسانی هستند که هاشمی، خاتمی، موسوی، لاریجانی، کروبی، ری شهری، روحانی، حجاریان، صانعی، معین، رضایی، مطهری، افروغ، و خیلی های دیگه نتونند به آنها حرف بزنند و این گروه باید صاحب تمام ثروت و قدرت این کشور باشند. مثلا بازار آهن دست این گروه فشار باید باشه، بازارا سیمان، نفت، برنج، شکر، پسته، طلا، پوشاک، خودرو و غیره هکذا. عجب گروه پر قدرتی!!!!من دربست مخلصشونم. (310613)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۸:۱۸
من به اقای موسوی رای دادم جون ایشان براجرای قانون تاکید داشتند چون عقیده من براینست که زیر پا گذاشتن قانون فقط به سود قلدران و هوچی گران می انجامد اینکه یک کاندید با تاکید بر اجرای قانون روی رشد سیاسی وفرهنگی مردم حساب کرده مرا به شرف اورد بعد از انتخابات از رفتار ایشان شکه شدم و برای من چند سئوال پیش امد- ایا شما به قانون اشنا نبودند که اجرای بدون چون وچرا ی ان را به ما قول میدادند؟--- ایا شما اجرا کنندگان قانون را مثل شورای نگهبان راقبلا نمی شناختید؟-- ایا فکر میکردید اگر انتخاب می شدید و بعد از اینکه تصمیمات شما بعد از عبور از مجلس طبق قانون به شورای نگهبان می رفت وتائید نمیشد هوادان خود را به خیابان بکشید؟ -- ایا منطق اجرای قانون که شما بر ان تاکید داشتید اجازه این را به شما میدهد که شما با دلیل اینکه دیگران هم قانون را زیر پا می گذارند شما هم چنین کنید؟ -- ایا اینکه به سیاست مداران اینجا که از انتخاباتی برامده اند که بیش از چهل درصد مردم بدلیل اجرا نکردن قولهای انتخاباتی و فسادهای اقتصادی سیاسی و ا خلاقی در انتخابات شرکت نمی کنند میدان دادید که به ملت ما انگشت دراز کنند و بگویند که نگفتیم که اینها فقط ادعای تمدن هفت هزار ساله می کنند اینها جهان سومی و متغلب هستنند (با تکرار اعلامیه های شما –فردی از نظام) هدیه شما به ما این بود؟--ایا شما میتوانید جواب فرزندان مرا که در مدرسه بسیار موفق هستنند بدهید که تا قبلا همه جا به ایرانی بودن خود افتخار می کردنند و این هفته با در یافات نمرات خود مورد تمسخر قرار گرفتند که ایا تغلب نکرده اند؟-- من جواب فرزاندانم را جه بدهم که از من میپرسند تو که از موسوی اینهمه تعریف می کردی؟--حالا من از شما می پرسم ایا طبق قانون نمی بایستد بدون تهمت که قبلا ازان با انزجار صحبت می کردید به مراجع قانونی اعتراض می کردید؟ شما به قولی که به من در اجرای قانون دادید عمل نکردید من رای خود را از شما پس میگرم – با احترام دکتر منادی المان (168739)
 
رحیم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۲:۰۲
عزیزم نمی دانم شما دقیقا در چه سمتی در آلمان هستید و احتمالا برای شما ماندن در آنجا خیلی مهم باشد.
ولی خواهشا برای زدن حرفتون افه دروغین رای به موسوی رو نیاین.
ممنون (169216)
 
shiva
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۱:۵۲:۲۱
نمیدونم چرا و چطور این مطلب بین حامیان مهندس موسوی جا افتاده که هرکسی به ایشون رای داده حتما روشنفکره و هرکس اصولگراست یا کلا مخالف با مثلا اصلاح طلبهاست حتما خیلی متحجره و .... .
واقعا خوشحال میشم یکی دلیل این خودبزرگ بینی رو برام بگه . کسانی که دلایل رای آوردنشون رو احتمالا به قوم و قبیله خودشون نسبت میدن خیلی جای تعجب! داره که خودشونو روشنفکر بدونن. (171603)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۲۱:۱۰:۳۱
به خاطر اینکه گول سیب زمینی های آقای احمدی نژاد و افتتاح پروژه ی نیمه کاره ی قطار اصفهان شیراز رو نخوردند (173389)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۴۱:۱۲
به خدا اگه تو یه ذره واسه این حرفت دلیل داشته باشی. البته ادعاشو داری!! (310615)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۳۹:۳۲
تهمت به دیگران که دروغگو هستند کار شماست. از اینجا معلوم میشه کی دروغگو است. خدا وکیلی با این روش تو به خانواده خودت هم اعتماد میکنی؟ همه دروغ میگن جز تو. عجب! جواب چنین منطقی به نظرت چیه؟ (310614)
 
sina
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۰:۱۴
من نمی دونم چرا تو این سایت های اصولگراها تازگی 1عده ای می آن ژست روشن فکری به خودشون می گیرن و ادعا می کنن حامی موسوی هستند.
عزیز من شما اگه اصولگرا هستی - که از نوشته ات و غلط های نگارشی و ادعای دکتر بودنت (!) - معلومه بعد از احمدی نژاد قطعاً گزینه ای جز رضایی نداشتی که حالا ادعا می کنی به موسوی رای دادی! چون اصولگرایی موسوی هم از نوعی نیست که تو خوشت بیاد.
همه ی کاندیداها هم از قانونگرایی، آزادی، حقوق بشری و وضع معیشتی بهتر حرف زدن پس ادعا نکن که موسوی رو می شناختی و بهش رای دادی آقای د.ک.ت.ر!

در ضمن بدون ادعا هم بگم که من از اعضای حزب اعتماد ملی و یکی از 600.000 نفر فعال ستادی کروبی هستم که البته با افتخار و اطمینان هم بهت می گم که یکی از به قول آقایون اون 310.000 نفری بودم که به کروبی رای دادم. هر جا هم تونستم موسوی رو به خاطر رگه های اصولگراییش - نه به خاطر رگه های اصلاح طلبیش - تخریب کردم و می دونم چی به چیه.

امیدوارم سایت فرا اصولگرایانه ی الف نظرم رو منتشر کنه. (169551)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۳۲:۱۲
خوش حالم که خدمتتون عرض کنم که من حداقل 5 نفر از آن 600،000 نفر شما را دیدیم که به آقای احمدی نژاد رای دادم و در پاسخ به شوال من که ، چرا در ستاد کروبی بودبد گفتند که خوب پول مشتی می داد . برو عزیزم اینا رو به کسی بگو که خودش اونجا نبوده باشه . د.ک.ت.ر (169918)
 
ghb1361
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۱۶:۵۱:۰۵
من حاضرم قسم بخورم كه كلا هزار نفر هم من رو نمي شناسن
ولي اگه سه مناظره يك و نيم ساعته و دو تا مستند نيم ساعته از من تو تلويزيون پخش كنن بالاي يك ميليون راي ميارم شما هم مي تونين همه مي تونن تجربه انتخاباتهاي گذشته اين رو نشون داده (173746)
 
طاهري
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۳:۵۲:۴۲
برادر عزيز آقاسينا!
اينكه شما از پس هزاران كيلومتر سيم و موج و.....چطور نتيجه گرفتيد اين آقا دكتر نيست!خودش جاي سواله وظاهرا همينجوري قضاوت كرديد كه 310000نفر به تفكر شما راي دادن!
البته شما هم جز، عزيزان اين سرزمينيد وبراي هر انسان قانون مند،محترم.
وباز البته همينكه هنوز با اين رايتون واين استقبالي كه مردم از انديشه شماكردن باز حوصله داريد نشان توانمندي مردم اين مرز وبومه.
خداحافظ شما! (171837)
 
رحمانی
۱۳۸۸-۱۱-۲۸ ۰۹:۵۹:۴۳
واقعا باید به تو تبریک گفت چون اونقدر با فراستی که به کسی رای دادی که تو ماراتن انتخابات به رای های باطله باخت. (289519)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۴۸:۲۳
با این حساب قبول داری که فقط قشر دانشگاهی به موسوی رای دادند که ندادند! و بقیه که سواد درست و حسابی ندارند به احمدی نژاد رای دادن. بروپیدا کن پرتقال فروش را.
مجید امیر سیافی فارغ التحصیل ارشد ساخت و تولید از شریف سال 82. مردی برو ببین دروغ میگم یا نه خوشگل پسر. به دکتر محمود احمدی نژاد هم رای دادم. حاضرم با تو هم مسابقه هوش بدم. (310617)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۵:۰۸:۱۰
دکتر جان این شیوه شما مربوط به دوران استالیناست و عجیب که لا اقل به روز نمیکنید خود را . الان ما به جملاتی ازاین قسم \" من به موسوی رای دادم اما .. \" فقط میخندیم . قدیمی شده عزیز جان .
2 . آقای الف چند تا عکس بفرستم خدمتتان آنها را هم در سایت میزنید ؟ دفاع از قانون با چماق و زنجیر و اسلحه و باتون ؟ اینکارها را میکنید که هر روزشکاف در جامعه بیشتر میشود . لطفا به فکر شادیهایی باشید که تبدیلشان کردید به نفرت و در حال حاضر هم کماکان ادامه می دهید . مطمئن باشید با روشهای اشتباه دربرخورد سرکوبگران و شما ، بجای یاد حماسه 40 میلیونی و دکتراحمدی نژاد ، برخورد خشونت بارتان با اعتراضهای مدنی در تاریخ ثبت خواهد شد . (169634)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۵۰:۴۹
دفاع از قانون با چماق..
وقتی که لازم باشد چماق که سهل است دفاع از قانون با خون واجب می شود... (169950)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۲۱:۱۳:۲۷
اره دفاع از قانونی که همین مردم بهش رای دادن از جونشون مهمتر میشه (173391)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۰۹:۰۸
لطف کنید از خون خودتون مایه بزارید .قبل از زیاد مایه گذاشتن هم اول مطمئن شو (185979)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۰۴:۳۰
با سلام به شما
جنابعالي به احتمال 99% به اقاي موسوي راي نداديد . دوست عزيز يك ابتكار جديد رو كن .اين ابتكار از نوع اصول گراياني كه معتقدند هدف وسيله را توجيه ميكند قبلا ده ها بار در ستون خوانندگان روزنامه ؟ كيهان مورد استفاده قرار گرفته . (169694)
 
سيدمحمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۳۸:۵۱
آقاي موسوي، خدا را براي صحت اين جملات شاهد مي‌آورم:
پريروز به تو اعتقاد داشتم، ديروز به رفتارت كه با باورهاي من به تو تناقض داشت با حيرت نگريستم، امروز از تو و كساني كه با آگاهي از تو حمايت مي‌كنند بيزارم، و فردا در پيشگاه الهي دستكم براي آتش زدن مسجد از تو شكايت خواهم كرد.
خونخواهي كشته‌ها و آسيب ديده‌ها را خود ايشان و خانواده‌هاي آنها بهتر از من انجام خواهند داد.
بر اساس شناختي كه از دين و اخلاق و قيامت دارم تو در اين مدت كوتاه تمام اعمال نيك گذشته‌ات را حبط كردي و بر باد دادي و عده‌ زيادي را هم با خودت بسوي جهنم حتمي وعذاب جاوداني كشاندي.
البته به عنوان يك علاقمند سابق اميدوارم كه هنوز در توبه را به‌روي خودت نبسته باشي و خداوند نيز فرصت جبران جناياتت را به تو بدهد. گر چه با توجه به اينكه افرادي براي خواسته‌هاي باطل تو جان داده و فرصت بازگشت را از دست داده‌اند، امكان توبه براي تو كه عامل و محرك اصلي آنان بوده‌اي قطعا بسيار سخت‌تر خواهد بود.
قيامت نزديك است و تو در محضر الهي چه پاسخي خواهي داشت در حالي كه حتي اجداد طاهرينت نيز از تو روي بر خواهند گرداند.
آه از آن روز و سختي آن براي همه ما، بخصوص آنهايي كه روزگاري در جبهه حق بوده‌اند. (169727)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۴:۴۸:۴۹
شما ظاهرا تو باغ نیستی...عجیبه آدمی مثل شما طرفدار موسوی باشه (170511)
 
سید
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۴۹:۲۲
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سلام
من شما رو نمی شناسم اما میدونم انسانی
من شما رو نمی شناسم اما میدونم ایرونی هستی و با غیرت هستی
من شما رو نمی شناسم اما میدونم رشد و تعالی کشورمون و دوست داری و آرزوته
من شما رو نمی شناسم اما میدونم غریبین و تو غربت به دلایلی آدم تو سری خور بشه سخته
من شما رو نمی شناسم اما سلامتون می کنم و از طرف آقایان موسوی و کروبی و رضایی و همه دوستانی که به رای مردم تمکین نکردن و با شخصیت بقیه ایرانیا و احساساتشون بازی کردن و رایشون و نادیده گرفتن معذرت می خوام
من شما رو نمی شناسم اما به خاطر حس وطن دوستی از همین جا دست شما و همه ایرانیا رو می بوسم و براتون آرزوی موفقیت می کنم
آقای دکتر شما هم من و نمی شناسید اما من و خیلی از دوستانمون هم احساس غربت می کنیم اگر چه تو ایرانیم.
جناب آقای موسوی بی نهایت تهمت به همه زدن ایشالله که توبه کنن.
عمده مردم هر کشوری قشر متوسط و پایین جامعه هستند که این 3عالی جنابان و مخصوصا موسوی عزیز بارها و بارها اونا و ما رو گدا خوندند (رییس جمهور گداپرور ؟)
از ما انتظار رای هم داشتند جالبه نه؟ یادشون رفته بود گدا و دارا یا فقیر و غنی هر کدوم یک رای حقشونه اما تعداد اونایی که ایشون گدا خوندند بیش از 80 در صد جمعیت هر کشوری و تشکیل میده
آقای دکتر ریش داشتن مگه بده؟ بسیجی کیه؟ همین مردمن که امثال این آقایون تا می تونن ازشون کار می کشن با شعار (رضایت الله) در ضمن بسیجیا و ریش دارا آدمای بی دین،ضد مردم؛ضد ایران،بی سواد،خشونت طلب و ... نیستند که این آقایون چند ماهه همه جا شروع به تخریبشون کردن.هممون انسانیم مننمی گم تو بسیجیا و .... همشون سالمن یا کار درست مگه همه پزشکا ،اساتید دانشگاه،کارگرا،سیاسیون و ...... کاراشون درسته؟ آقا صرف اشتباه چند نفر تو فلان گروه یا فلان شهر باید بدی و ... رو به همه آدمای اون شهر و گرو تعمیم داد؟ آقای موسوی این جوری می خواست رییس جمهور این مردم هم بشه ؟ ایشون که بارها دیگران و متهم می کردن که مردم و از هم دارن جدا می کنن؟ حالا کی بین مردم فاصله انداخته و می اندازه؟
آقای دکتر خیلی ناراحتم
چرا حالا که بعد چند سال که می گفتیم ما ایرانیا تو دنیا کسی ما رو هیچ چی حساب نمی کنه حداقل پیش خودمون داشتیم به ایرانی بودنمون افتخار می کردیم اما تو این 2هفته چی کار کرد این آقا؟ به من که سر صندوق بودم و به خدای یکتا قسم حتی نزاشتیم کسایی که سر صندوق بودن برای بابا یا خونواده بی سوادشون رای بنویسن متهم به دزدی و تبانی و تقلب می شیم ایشون که تو حرفای خشگل قبل انتخاب می گفتند آقای ..... پرونده سازی می کنه و به دیگران تهمت می زنه که .حالا کی همه رو به گناه نکرده متهم می کنه؟
آقای دکتر ایشالله موفق باشید
به خدا در برابر شما هم وطنای در غربت که با سیاست بازی این آقایون حتی موقعیت اجتماعیتون و صداقت و پاکی و غیرت و شرف و درستی ایرانی بودنتون زی سواله ازتون صمیمانه معذرت می خوام و امیدوارم این آقایون توبه کنن و این قده مرد باشن که بتونن از مردم معذرت بخوان و بازم از همه طلبکار نباشند
پاینده باشید
سید
sadn1416@yahoo.com (169740)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۱:۱۸:۴۲
دوست عزیز \"سید\" که نوشتی \"سلام دکتر:به خدا شرمنده ایم \"، و اینقدر هم عجز و ناله کردی، ما هم ایرانی هستیم به خدا، ولی خس و خاشاکمان خواندید و اغتشاشگر و اوباش و سگباز و ....از اینها که نمی گذریم اما باید به تو دوست عزیزم و نویسنده محترم این متن در الف بگویم که کسی نگفته دوستان سر صندوق تقلب کردند، که البته این را قطعا خودتان هم متوجه شده اید ولی به روی خودتان نمی آورید که دوباره قضیه را احساسی کنید، مشکل شما و عده ای که سر صندوق بودند نیست دوست خوب ایرانی، مسلمان، برادر، هم کیش و هم وطن (170022)
 
ستاره
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۶:۴۶:۰۴
بهتره یک باره دیگه صحبت های احمدی نژاد را در ولیعصر گوش بدید به شمانگفتند خس و خاشاک به اون هایی که اموال عمومی را تخریب کردند گفتند (172152)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۲۱:۲۱:۵۷
پس چرا نگفتند کسانی که اموال عمومی را تخریب می کنند (173395)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۲۱:۰۷:۲۵
آیا آقای احمدی نژاد با آوردن نام آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان سردم دار مفاسد اقتصادی قانون را اجرا کردند که از آقایموسوی چنین انتظاری برود (173387)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۵-۰۱ ۲۰:۱۸:۱۹
خودتان قضاوت کنید در جاییکه پدرجان دکتر باشن اما تقلب را با غین بنویسن میشه از بچه هاش توقع داشت که با (تغلب) نمره عالی نگرفته باشن؟ (189460)
 
۱۳۸۸-۱۱-۱۲ ۰۹:۱۹:۴۶
اگر قرار بود هيچ قانوني شكسته نميشد كه هيچ انقلابي رخ دنميداد و ما هنوز تحت سلطه ي شاه بوديم !
يادت رفته امام خميني چند بار دستور شكستن حكومت نظامي رو رسما داد؟
مگه اون قانون نبود؟
كار امام غلط بود؟
خير هم اون قانون بود هم امام خوب كاري كرد ولي قانون تا وقتي قانونه كه حقي از كسي پايمال نكنه!
اگه از فردا قانون بذارن مردها حق راي ندارن نبايد بشكنيش چون قانونه؟
فقط قانون الهي قانون غير قابل نقضه!بقيه بايد بشكنه تغيير كنه وبه صورت جمعي بهش اعتراض بشه تا تغيير كنه به سمت كمال (283846)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۱:۱۷
اگر نمی دانید باید به شما بگویم که این ها در مسیر رای گیری حضور داشته اند، اما اختیارات اصلی به عهده رئیس صندوق هاست که می تواند تعرفه ها را پر کند، یا تقلبات دیگری صورت دهد که مجریان مورد اشاره روحشان از آن با خبر نشود. این مجریان که شما معتقدید مورد تهمت میرحسین قرار گرفته اند آنقدر مشغول کار هستند که نه در حین انجام رای گیری و نه در پایان روز توان بررسی دقیق و مو به موی امور را ندارند و از فرط خستگی فقط در فکر این هستند که کار شمارش به پایان برسد.
واقعا از این لحن نوشته متاسف شدم که برداشت سطحی خود را با تکرار مکرر اینگونه اعلام کردید... (168952)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۰:۱۵:۴۹
با سلام . در جواب اين بردار كه مي گويد رئيس صندوق مي تواند تقلب كند بايد بگويم واقعا متاسفم براي ايشان من خودم رئيس صندوق ( اگر لازم مي دانيد شماره صندوق و آدرس را براي مطمئن شدن مي گويم ) بودم و بايد بگويم از شما كه اين جور تهمت زديد نمي گذرم وسر پل صراط يقه شما را مي گيرم . برادر من مگه ما از آسمان افتاديم كه زحمت ديگران را هدر بدهيم . به خدا قسم اگه لحظه اي تعلل در حفظ آراي مردم داشته باشيم خداوند وند از سر تقصيرات ما نگذرد . من به طور قطع به يقين مي گويم كه در صندوق ها تقلب نشده است حالا اگر جاي ديگر شده باشد خودشان جوابگوي خداوند مي باشند (171388)
 
رحیم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۴۸:۵۰
ما این مطلب را به حساب ساده انگاری شما می گذاریم.
ظاهرا شما معنی و مفهوم مهندسی آرا و صندوق ها را نمی دانید.
و نمی دانید که 14000 صندوق سیار یعنی چه؟ (169214)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۲:۳۷:۳۱
اما مثل اینکه شما نمیدانید که این 14000صندوق زمان آقای خاتمی هم بود لابد معنی اش اون وقت فرق میکرد (171710)
 
ستاره
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۶:۴۷:۵۵
مگه صندوق سیار ناظر نداشته؟ توضیح می دید مهندسی آرا یعنی چی؟ (172157)
 
رحیم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۵:۰۳
پیامی به دست اندرکاران الف داشتم و اون اینکه خداییش خوب حال می کنید با این تک صدایی! نگین نه چون از یک سویه بودن نظرات و ... معلومه
خوش باشین (169222)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۴:۲۲:۴۸
مهرداد جان .
معنای فرمایش شما اینه که اینها خودشون تقلب کردن وخودشون دارن میگن تقلب کردیم. وگر نه که زیر فرم ها رو امضا نمی کردن .مگه نه!
من با خیلی از کسانی که مدعی تقلب هستند صحبت کردم تا بحال یک مورد با مدرک نگفتن.

یکی می گفت اگه نوه من نفر اول کنکور نشه یعنی تقلب شده و باید کنکور باطل شه! (170454)
 
يك ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۴۶:۴۲
با خواندن اين متن و ديدن عكسها اشك در چشمانم جمع شده است. واقعا آقاي موسوي بايد از ايران و ايرانيان خجالت بكشد كه اين تهمت بزرگ را زده و ما را در جهان ملتي بي آبرو، غير منطقي، بي قانون و غير متمدن معرفي كرده است.
آقاي موسوي چه جوابي داريد؟ (168233)
 
سرحد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۳:۵۲
من به اقای احمدی نزاد رای دام و از ان دفاع می کنم. اما ما برای دفاع از رایمان باید برخورد منطقی داشته باشیم نه احساسی. با منطق دفاع کنیم نه عکس. چون عکس از چیزی دفاع نمی کند. (168699)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۲:۲۵
عکس قبول نیست شمارش آرا قبول نیست و حرف دولت قبول نیست ...شما دیگه چه دینی دارید (168979)
 
ستاره
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۶:۴۸:۵۵
پس چی قبوله؟ (172161)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۳۶:۱۹
این عکسها غیر منطقی نیستند فقط برای یادآوری آقایانی است که درها را به روی خودشان بسته اند و تنها از طریق کانالهائی که به آنها خط می دهند و برایشان بیانیه می نویسند با دنیای خارج ارتباط دارند برای کسانی است که بعد از 20 سال از روندو ساز و کار انتخابات خبر ندارند.برای آنهئی است که 40 هزار نماینده روی صندوقها داشتند و حرف از عدم داشتن نماینده می زنند. برای کسانی است که ... البته ما کم کم داریم شک می کنیم نکند آقایان خودشان تجربه تقلب گسترده داشته اند؟ (169198)
 
شهنام
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۰:۲۶
من هم کاملا با شما موافقم و از دولت آقای احمدی نژاد انتظار دارم بشکل مسالمت آمیز و دلجویانه با معتزضان برخورد کند و اقدامات سانسور اطلاعاتی را تمام کند هر چه اطلاع رسانی شفافتر و آزادتر حقانیت آشکارتر. (169476)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۰۳:۴۷
مشکل اینه که شما منطق ندارین. (169566)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۱۲:۴۶
به نام خدا
آقای سرحد !
آنچه در عکسها مشاهده می شود بازی با احساسات نیست ، بلکه توجه دادن به مطلبی است که کسی به آن توجه ندارد ، اگر شما نیز جزء این افراد بودید از جلب نظر افراد به این مطلب منطقی ،راضی بودید . (169666)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۱:۱۷:۴۰
با تشكر از اظهارنظر سرحد عزيز
من هم به موسوي راي دادم اما آيا مي توان با اين عكسها نظر سه كانديد ديگرو هواداران آنهارا جلب كرد
از سايت الف بسيار گله مندم كه تمام هجومش به موسوي است درصورتيكه آقاي رضايي كه يك اصولگرا ست بيشتر از موسوي به نتايج انتخابت شكايت دارد ولي .. (170018)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۱۳:۳۳:۴۳
آقای رضایی هم به انتخابات اعتراض داشت اما اعتراض رو درست بیان کرد و شروع نکرد به جمع کردن ارازل و اوباش و آتیش زدن ماشینها و به هم زدن کشور (173092)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۲:۳۸:۵۹
موافقم باید شکایت کنند وادعای شرف بخاطر تهمت تقلب (171714)
 
حصار
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۴:۴۰
تخصص معلمان ایرانی در تقلب گرفته که هزاران بار سر خود من اومده .

در حضور معلم سخت بشه تقلب کرد. (168931)
 
معلم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۰:۰۳
تو باید خجالت بکشی با این ادبیاتت (169086)
 
محمدرضا (برادري ايراني شما)
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۴۷:۰۰
كاملا مشخصه كه مير حسين موسوي به خاطر تمامي جبهه گيري ها و حرف هايي كه چه از طرف خود و چه از طرف اطرافيان خود جهت زير سوال بردن اين انتخابات پر شور و با شكوه زده است منزوي شده و گه گدار بيانيه اي صادر مي كند تا به يكباره آن وجه خود را در اجتماع و حاميان خود از دست ندهد .

متاسفانه اين شيوه نه تنها باعث عقب نشيني آرام آرام و بي خبر او نخواهد شد بلكه خاطره اي تلخ از چهره ايشان در اين مملكت به جاي خواهد گذاشت چه در دل مخالفان و چه در دل حاميان خود كه حتي باز هم بدون دليل حرفهاي مهندس موسوي را تكرار مي كنند و يك انزواي فراگير در دل بيشتر كساني كه با اطمينان به ايشان راي داده اما نتيجه اي را كه ديده اند نمي توانند قبول كنند.

و چه خوب بود اين اتفاقات تا نقابها از چهره برخي چه در داخل و چه در خارج از كشور كنار رفت...

ايراني ... پيروز باشي (168235)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۶:۴۵
در تهران هستم و چيزهايي كه شما ادعا مي كنيد نمي شنوم. شايد برخوردم با عموم مردم محدود است (!) شما لطف كنيد و اين حرف‌هاي منطقي (اگر منطقي هست) را به ما هم منتقل كنيد

تهمت دروغ و تقلب زدن كاري ندارد. اما بر اساس يك اصل ديني و قانوني كه شديدا مورد تاكيد طيف موسوم به اصلاح طلب بوده است (و اصل درستي هم هست) اصل بر برائت است مگر آن كه خلافش ثابت شود. آيا شما دلايل اثبات كننده اين موضوع را داريد؟ اين دلايل را بگوييد تا ما هم به صف معترضان بپيونديم (168540)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۱۵:۰۰
منظور حضور فیزیکی نیست. کمی هم وجدان و اندیشه لازمه شنیدن حرف دل مردم است والبته برای یک روز هم که شده دوری جستن از صدا و سیمای پر دروغ . این گوی و این میدان (169575)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۷:۵۳
مشكل شما دقيقا همين است

فكر مي كنيد مردم بايد جوابگو باشند و همه ديدن موسوي فقط 2 روز قبل از انتخابات آمدن برنامه هاي مثلا رياست جمهوريشو ارائه بده كه هيچ اثري هم از اون كتاب كذايي نديديم

شما كه اينقدر ادعاي دونستان از ائضاع دارين چرا خودتون سري به سايت بانك مركزي نزدين
يا جوابيه بهمني رئيس بانك مركزي نسبت به اشتباه بودن آمار موسوي رو نخوندين
يا ضريب ترانكيت شده غلط ضريب جيني آقاي موسوي رو نفهميدين (گرچه كلمه ترانكيت به گوشتون هم نرسيده) چون فقط منبع ورودي شما يه سري آدم مث خودتون هستن كه خودشونو به خواب زدن

25 درصد تورم اي مردم درست بود اما مال اسفند 87 نه 3 ماهه اول سال 88
چرا اونو چماغ كرد موسوي .. آخه اونم تقصير نداره .. پرش كرده بودن .. از لرزش صداش معلوم بود كه خودش هيچي به جز تخريب نداشته

ميانگين تورم اين دولت تنها 76 صدم درصد بيشتر از خاتمي بوده
موسوي مگه به سايت بانك مركزي ادعاشو نگفت ؟ حالا چي شد كه شماها به حرف خود موسوي هم نگاه نميكنين ؟ ها ؟

جايي كه به نفعتون باشه حرف ميزنين جايي هم كه نباشه خلافشو ميگين
اين بازي شما رو همه فهميدن

توروخدا با خودتون روراست باشين
يكم خودتون تحقيق كنين (168576)
 
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۴:۰۴:۰۹
آقای محمدرضا.. شما که بانک مرکزی جوابیه داده برید تو سایت بانک مرکزی ببیند باید بدونی که چند نکته رو به اون دقت نکردید
اول اینکه شما از اقتصاد و مفهوم تورم هیچ اطلاعی ندارید باید عرض کنم که آمار احمدی نژاد دروغ نبود ولی ارائه مطلب دیگری در جای دیگر بود. که اصطلاحا راستگویی دروغگونه می باشد
دوم اینکه طبق تعریف سازمان آمار به راحتی متوجه می شوید که علت کاهش نرخ بیکاری عوض کردن تعریف واژه بیکار است نه اشتغال زایی حقیقی...

این گونه موارد زیاد است خواهش می کنم، خواهش می کنم و باز هم خواهش می کنم شما که اقتصاد نمی دانید و فقط چیزهایی شنیده اید در مورد این مسائل اظهار نظر نکنید

اینکه این آمارها و توجیه ها را بدون درک صحیح آن باور کنید به خود شما مربوط است اما راجع به مسائلی که نمی دانید اظهار نظر نکنید

به امید سربلندی ایران عزیز (169619)
 
هدایت اشتری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۸:۰۷
جناب آرش نمیدانم شما آرش کمنگیر را هم میشناسید. مهم نیست چون گاهی به کچل میگویند زلفعلی. اما یک نکته را کاش بفهمی. بحث بر سر اتهام به شرافت کسانی است که صادقانه در حفظ امانت مردم یعنی آرا آنها زحمت کشیدند. استدلال را نباید در دهان جست بلکه در اندیشه و در استدلال. راستی نگفتی آرش کمانگیر را میشناسی یا نه (168577)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۴:۱۱
آقا آرش
شما اگه استدلال و منطق رو قبول داشته باشی و اهل جوزدگی و دهن بینی نباشی باید جواب بدی که (البته به وجدان خودت) آقای موسوی تا حالا چه مدرک مستندی ارایه کرده؟فکر میکنی چرا مدرکی ارایه نمیکنه؟آیا مدرک داره و اون ها رو گذاشته برای آخرت!یا مدرک نداره و فقط از روی احساسات ادعا می کنه؟بابا ما ملت منطقیم آخه درسته که یکی بیاد بدون هیچ مدرک مستدل و با ادعای این که من اصلا هیچ کی رو قبول ندارم و با انتشار بیانیه هایی که بعضی از آدمای احساساتی رو تحریک می کنه بین مردم اختلاف بندازه؟
آیا هیچ یک از طرفداران آقای موسوی جوابه منطقی دارن؟من منتظرم بشنوم! (168631)
 
يه دوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۵:۱۴
آرش جان - لطفا مثل آقاي موسوي نباش اگه يه قدم جلوتر از دماغتو ببيني كوچه و خيابانيهاي كل كشورو ميديدي نه فقط شمال شهر تهرونو بعد هم قانون گريزي و تقلب به خودي خود چهره خودشو نشون داد . (168672)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۰:۵۹
من هم در جنوب تهران هستم و به انتخابات اعتراض دارم (پیروزی بالا شهره نه!)اگر به شما باشد که شوش و بهارستان و میدان امام خمینی (ره) هم بالا شهر محسوب می شود! شما ها یک وجب جلوی دماغ را می بینید بهتر ه اعتراض ها در شهرستان ها هم دقت کنی بعد لب به سخن بکشای دوست عزیز (168939)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۵:۰۲
احتمالا ً منظورتون از ایران ، همون شمال شهر تهرونه دیگه نه؟.. پولدارایی که فکر میکنن ولی نعمت همه مردم کشور هستن و همه چیز باید مطابق میل اونا باشه؟
اگه قراره هرکس که درخیابان هست طرفدار موسوی قلمداد بشه درنتیجه کسانی که به خیابان نمی آیند همه طرفدار احمدی نژاد هستند. آیا شما از تعداد ما باخبرید؟
چرا فکر میکنید کیفیت و ارزش رأی شما از ارزش رأی آن پیرزن روستایی بیشتر است؟ آقای موسوی خودش از اول با دروغ شروع کرد و تمام صفاتی رو که خودش دارا بود به دولت نهم نسبت داد . رفتار امروزش نشون میده که چه کسی دروغگو بوده. کسی که مدام دم از قانونگرایی خودش و قانونگریزی دولت نهم میزد حالا خودش رودر روی همون قانون ایستاده.
ایشون طبق یکی از اصول قانون اساسی درخواست تجمع طرفدارانشون رو دارن ولی ماده دیگه همون قانون رو که میگه باید شکایاتتون و اعتراضتون رو از طریق کانالهای قانونی پیگیری کنید قبول ندارن.
ایشون دم از خط امام میزنن در حالیکه حالا با شیطان بزرگ همنوا شدن و آب به آسیاب آنها میریزن و با بیانیه هاشون زمینه سوء استفاده آنهارو فراهم میکنن.
شما فکر میکنید اگر امام خمینی زنده بودن و رفتار امروز میرحسین رو میدیدن چه حکمی در باره ایشون صادر میکردن؟
دروغگوی بزرگ موسوی هست که با فریبکاری خیلی از مردم رو به پای صندوقها کشید . درحالیکه به هیچ کدوم از شعارهایی که میداد پای بند نبود. (168703)
 
فرزانه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۸:۲۲
سلام

فکر میکنم شما از کرمانشاه، کردستان،اصفهان،شیراز،کرمان،اهواز،سقز و......
خبر نداری یا شایدم فکر میکنی انا توی تهران قرار دارند.شایدم گمان میکنی میدان آزادی و خیابون نواب و هفت تیر و انقلاب و جیحون و .... شمال شهر تهران هستند؟
واقعا فکر میکنین اون خانواده مرفه بی درد جوون خودش رو میذاره بیاد تو خیابونا؟ اصلا فکر میکنی اون تو انتخابات شرکت کرده و رای داه؟فکر میکنی براش مهمه کی انتخاب بشه؟
فقط کافیه به حرفاتون یکم فکر کنید و سرتون رو زیر برف نکنید؟ (169059)
 
sina
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۴:۳۴
البته که مدعی مردم ایران پولدارهای شمال شهر تهران نیستند اما پا برهنه های برره ای هم مدعی مردم ایران نیستند. عقده های قومیتی رو لطفاً 1جای دیگه حل و فصل کن دوست عزیز (169557)
 
میزان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۲:۴۶
منظورتون کو چه و خیابان های شمال تهران است؟ (168724)
 
ايمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۶:۱۱
راستي تا كنون حرف مردم را شنيده ايم؟! اصلاً مردم را ديده ايم؟! ايران استانها، شهرها و روستاهاي بزرگ و كوچك فراواني دارد. راستي به همه مناطق استان تهران رفته ايم؟! آيا مردم ايران محدود به همان افراد جلوي چشممان در محل كار و منزل است؟! شما هم آقا آرش سري به همه ايران بزنيد و حرف مردم را بشنويد كه مي گويند عدالت زيربناي آزادي پايدار است. (168762)
 
همشهري
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۱:۰۹
سلام بر مردم هشيار ايران اسلامي

فحاشي هاي اين حامي ميرحسين مصداق همان دموكراسي است كه آمريكاو انگليس قرار بود به دست مير حسين در ايران ما پياده كنند و ميرحسين تبديل شود به شاه حسين . گوش شنوا يعني آنچه آنها ميشنوند و صد البته فقط در كوژچه و خيابان يافت ميشود نه سر سفره حلال پدر و مادر(البته اگر موجود باشد) .حكايت اين جماعت انگشت شمار را شاعر خوب توصيف كرده: گوش باز و چشم باز و اين اما-حيرتم از چشم بندي خدا .
ضمنا سايت الف هم نبايد هر فحاشي را از هر كس كه فارسي تايپ ميكندمنتشر كند چرا كه عوامل INTELLIGENT SERVICE سالهاست فارسي ميدانند و اين ملاك خوبي نيست آنهم از تريبون رسانه مجازي كه هويت انطرف خط ناپيداست. (168801)
 
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۴:۱۵:۰۵
سلام بر تو ای همشهری که دم از بیداری می زنی، چرا چنین است که هر که دم از انتقاد بر شما زند اورا کافر و دست نشانده می خوانید و هرکه را که نظرات خود را چنین بیان کند چه عقلانی و چه غیر عقلانی و بدون تأمل سربسته می خشکانید

تو چه میدانی که این جماعت چگونه بزرگ شده اند و نادانسته به خانواده ایشان توهین می کنی، آنان که کشته شدند بیگناه و آنان که ضربه خوردند بی خبر کودکانی که در راه بازگشت از مدرسه به کانون گرم خانواده مورد هجوم وحشیانه آشوبگران قرار گرفتند، آشوبگرانی که به زن، پیرمرد و پیرزن رحم نکردند چرا که ایشان توان فرار نداشتند، آشوبگرانی باتوم بدست مسلح به اسلحه و حتی با پوشش لباس های نظامی خود را بسان گماشته گان دولتی جا زندند و از حمایت گارد ویژه برخوردار شدند و حتی نیروهای گارد هم فریب دادند.. تو چه میدانی که دم از آزادی می زنی (169620)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۱:۳۶
آرش جان
مشکل شما و طرفداران جناب آقای موسوی همین است که به جای قانون فقط خودتان را می بینید.
یعنی شما قبول دارید که این 450 هزار نفر همه متقلب،دروغ گو و بی وجدان هستند.
من به جای شما باشم از این کشور فرار می کنم.
چون کشوری که معلمین و معتمدین آن اینطور متقلب باشند ارزش ماندن و زندگی کردن ندارد.
ارادتمند شما یکی از همین معلمین (168803)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۱۶:۵۷
آقای آرش خان
پس بهتر بود خوب می دیدی که در مصلای تهران و دیگر جاها چه استقبالی از رئیس جمهور شد.اکنون هم لازم باشد هستیم اما با رعایت قانون. شما فکر میکنید بیشمارید؟ما در روز نماز جمعه خودمان را ثابت کردیم (168866)
 
mrb
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۲:۱۷
جناب آرش
اميدوارم كه منظور شما از كوچه و خيابان، فقط تهران نباشد.
چون در شهرهاي ديگر همه به موسوي بدو بيراه مي گويند و امكان تقلب را قبول ندارند!
شما كه دماز تقلب مي زنيد، مدرك هم داريد؟! (168900)
 
سید محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۷:۳۲
به نظر من هر کسی که سعی کنه که با تخریب رقیبش جایگاه خودشو بالا ببره و همچنین مردم رو دعوت به تبعیت از احساساتشون بجای تبعیت از عقل و منطق بکنه عادلانه عمل نکرده و به مردم ظلم کرده (169146)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۴:۲۱
در ضمن آقا آرش كه نوشتي بايد به ايران بيايي تا ببيني

بايد به اطلاعتون برسونم بنده اهل مشهد هستم و بازرس صندوقهاي قسمت قاسم آباد هم بودم حالا چرا پرچم ايران واسم نمي خوره ديگه نميدونم

مطمئن باش حرفامو مث بعضيا نميام كشكي كشكي بگم .. حتي اگه به نفع احمدي نژاد باشه داداش

اول خودم ميرم تحقيق ميكنم بعد ميام در موردش بحث ميكنم و اين شرط عقله

كه متاسفانه بعضيا آكبند گذاشتنش يه كنار

و كلا ميگم چه احمديا چه موسويا ... خودتون فقط قضاوت كنين . هيچ منبع موثقي ابدا وجود نداره
به باباتونم اعتماد نكنين

فقط حرفشو گوش بدين بعد برين تحقيق كنين در موردش

اونم تو اينترنت نه 1 سايت به چند تا سايت خبري خوب سر بزنين

گفته هارو سبك سنگين كنين

و حرفمو با حرف امام تموم ميكنم ... براي اينكه مسير درست را پيدا كنيد به حرفهاي بيگانگان و دشمنان ايران گوش دهيد و سپس خلاف آن را انجام دهيد..

همين و بس (169232)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۴۹:۲۷
فرض محال محال نیست.
فرض کنیم همه مردم تهران هم 100% به همین نحوی که آقای آرش بیدار ادعا می کنند به تقلب معتقد باشند. باز هم این چیزی را ثابت نمی کند. برای صدمین بار به این آقایان پر مدعا باید بگویم که ایران فقط تهران نیست! تهرانی که بیش از یک قرن است تمام درامد ملی ایران را بالا کشیده و بقیه ایرانیها را شهرستانی و شهروند درجه پنجم می داند! (169393)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۱۱:۳۴
سلام
آقا آرش هم البته مثل آقای موسوی فکر میکنه
همونطور که ایشون فکر میکرد اگه در تهران رای بیاره یعنی دیگه تمومه ایشون هم همین فکر رو میکنه ... اقای موسوی و آقا ارش با عدم توجه به رای و نظر مردم شهرستانها و روستاها عملا به اونها اهانت کردند. به همین خاطر هم بود که آقای موسوی با دیدن رای بالای مردم بالای شهر تهرون که البته به نفع ایشون رای داده بودند یه دفعه جو گیر شد و تو اون کنفرانس خبری کذایی خودشو رئیس جمهور نامید . ولی این آقایی که خیلی زود جو گیر میشه و فکر میکنه رای کل ملت ایران فقط تو شمال شهر تهرونه واقعا چه جور میخواست یک کشوری رو اداره کنه . ایشون بهتر بود نحوه برخورد با کاندید پیروز رو از آقای ناطق یاد میگرفت که به آقای خاتمی تبریک گفت و فرداش رفت کوه برای ورزش .متاسفانه طیف آقای موسوی پرداخت سهام عدالت رو هم نوعی خرید برگ رای از سوی دولت اعلام کرد که واقعا این حرفها از روی عناد و کج فهمی و بالاتر از همه اینها اهانت به شعور ملتی هست که در پای صندوقهای رای حاضر شدند. مطلب دیگه برمیگرده به شعار ایشون که دائما میگفتند: ادب مرد به از دولت اوست و ما ادب رو از آقای موسوی یاد گرفتیم که به هیچ قانون و ماده و اساسنامه و ... که اکثرا تا قبل از انتخابات نزد ایشون مقبولیت داشت دیگه به هیچ وجه تمکین نمیکنند . خداوند انشاءالله عاقبت همه رو ختم به خیر کنه (169409)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۵:۱۰:۱۰
شما هم با این حرفها حلقه خود و همفکرانتان را تنگ و تنگ تر کنید . گذشت زمان بهترین قاضیاست . روزی خواهد رسید که تمام هم فکرانتان درپشت یک وانت جا خواهند گرفت . می بینیم حالا (169635)
 
sina2001
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۴۹:۳۷
باسلام
بادیدن این عکسها بیانات نویسنده محترم اشک شرم ازدیدگانم روان شد اما ای کاتب محترم شما توجه نفرمودید دراین انتخابات کسانی هم بودند که رای مخفی مردم را میخواندند باتوجه به قانون اساسی رای مخفی است دوست گرامی واقعیت راباید گفت من خودم ازاعضا یکی ازهمین صندوقها بودم درطول نوبت برگزاری حداقل یک مورد با اسکن شماره ملی سیستم اعلام نمود ایشان رای دادند که شناسنامه اش سفید بود وباتوصیه مسئولین صندوق رای گیری انجام شد چه بسا باشند ازنمونه ها (168240)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۰:۳۳
می توانید بفرمایید که این کار دقیقا در چه حوزه ای و توسط چه کسی انجام گرفت البته لازم نیست که به من بگویید بلکه می توانید به شورای نگهبان شکایت کنید شورای نگهبان را گذاشتند برای همین تخلفات! (168549)
 
امين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۱:۲۶
با سلام و احترام
بله حتما از اين موارد در شعب ديگري نيز اتفاق افتاده ولس اين امر ناشي از درج نادرست يا پس و پيش شماره ملي نيز ميتواند باشد.والله اعلم (168689)
 
ندا ندا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۳:۱۵
لازمه بدونید که این اشتباهات جزو اشتباهات پیش بینی شده سیستم رایانه ای است و اساسا چون هنوز سیستم کاملی نیست از سیستم کاغذی استفاده میشه و مهر شناسنامه سند قرار میگیره (168726)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۹:۱۴
دوست عزیز، اینجا بحث راجع به یک یا دو مورد نیست. اگر در صندوقی که 1000 تا 2000 رای دارد، دو مورد، پنج مورد یا حتی ده مورد از این نوع رخ داده باشد، از کجا معلوم این افراد همه به احمدی نژد رای داده اند؟ و حتی اگر فرض کنیم همه ی این مثلاً ده مورد هم با هماهنگی قبلی بوده و با سوء نیت مرتکب تقلب و تخلف شده باشند، تازه این می شود مثلاً کمتر از یک درصد از آراء یک صندوق. در حالی که چهل و پنج هزار صندوق داشته ایم! کمی منطقی فکر کنیم! (168965)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۵۵:۱۴
دوست عزيز ممكن است تخلف اينچنيني اتفاق بيافتد ولي نمي توان به اين شكل 12 ميليون راي جابجا كرد (169162)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۷:۰۲
منم توی یکی از روستاها سر صندوق بودم و اتفاقا تخلف هم شد اما چی بود؟
3 نفر با شناسنامه ی باباشون اومدن رای بدهند و چون توی روستا بودیم و همه هم فامیل و میدونستیم باباهاشون نمینونند بیان رای بدهند زیرسبیلی ردشون کردند که البته من با همین هم مخالف بودم (اتفاقا یکیشون که پسرعمه خودمه مطمئنم به موسوی رای داد)

اما بعد از شمارش ارا احمدی نژاد حدود 90درصد رای داشت حالا شما بفرمائید این چند نفر توی حدود 800رای چقدر تاثیر داشته اند که باید انتخابات ابطال بشه؟

توی لیست ارای صندوق ها هم که منتشر شد همون که ما شمرده بودیم اعلام شده بود (169235)
 
نيك دل
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۰:۱۰
وقتي گفته ميشود كه جابجايي اين مقدار راي (11ميليون) امكان ندارد يكي از دلايلش حضور امن و معتمدين كشور در سيستم راي گيري است . تبيين چگونگي راي گيري / تعداد و ويژگي هاي كادر حوزه ه و...خيلي امفيد و لازم است
باز هم ممنونم (168242)
 
سیدمحمدتقی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۷:۵۹
ببینید ان حرف منطقی نیست. من فردی را می شناسم خیلی انسان موجهی است اما احساس تکلیف می کرد که احمدی ناد باید رییس جمهور شود. او رییس یکی از صندوقها بوده. اتفاقا بعضی ها احساس تکلیف می کردند. (168711)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۵۹:۰۹
حالا به فرض که رییس صندوق هم احساس تکلیف کرده باشد. مگر صندوق دست همین یک نفر بوده؟ در هر حوزه با حساب عوامل اجرایی و ناظر و امنیتی و ناظران کاندیداها بدون حساب مردم رای دهنده حد اقل 12-15 نفر حضور دارند.
این حرفهای مفت اون هم با این همه فرصتی که داده شده هرکسی شکایتی دارد اعلم کند واقعا تعجب بر انگیز است.

مصاحبه آقای امیدوار رضایی هم خیلی جالبه. ایشون مثل اینکه یادش رفته خیلی از صندوقهایی را که مدعی بودند با حضور نماینده رضایی بازشماری کردند و صورت جلسه شده باز هم مدعیست که بازشماری انجام نگرفته! (169398)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۱۳:۳۶:۵۳
مشکل همینه که 11 میلیون تقلب مساله احساس تکلیف یک نفر و دو نفر و ده نفر نیست (173094)
 
موسوي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۰:۱۳
اينها را از آن سوي مرزها آورده اند من اين افراد را به عنوان ملت ايران قبول ندارم بايد همه از من اجازه مي گرفتند. اصلا كي به آنها اجازه داد سر صندوقها برند. اصلا چرا انتخابات بر گزار شد من با اصل برگزاري انتخابات مخالفم. من چرا كانديد شدم ؟ آنها مرا به زور كانديد كردند من در كل مخالفمممم (168243)
 
شاکری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۰:۴۶
بسمه تعالی
آفرین بر هزاران ایرانی با شرافت که این گونه بی ادعا و هیاهو پایه های مردم سالاری دینی را شکل می دهند.... و نفرین بر صحابه ناخلف امام خمینی که برای ارضای هوای نفس مکارشان این گونه شیرینی این حرکت عظیم را در کام مردم تلخ کردند (168245)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۱:۵۰
عزيزان من عكسهاي قشنگي به نمايش گذاشتة‌ايد.
فكر نكنم كسي منكر حضور مردم باشد
بحث بر سر مهندسي آرا است نه حضور مردم
دقيقاً بحث اينست كه مردم آمدند ولي از آراي آنها صيانت نشد
در ضمن
لطفاً به فكر عاقبت خود و آخرت باشيد
مايكل جكسون كه از 5 سالگي ميليارد ميليارد درآمد داشت مرد
چه برسد به ما كه ... (168248)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۴:۳۹
چه ربطي داشت؟ (168347)
 
قافله سالار
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۳:۱۷
آقا چرا شطح و طامات میبافید .

تقلب شده . الکی هم فضا رو احساساتی نکنید .

من خودم شاهدم تقلب شد. عکسش رو هم گرفتم برای آقای موسوی فرستادم وایشون هم حتما به شورای نگهبان منتقل کردند و این عکس بی شک \"محکمترین\" دلیل آقای موسوی برای تقلب در انتخابات بود.


در این عکس یک نفر در حین نوشتن نام نامزد مورد نظر در تعرفه ، داشت از روی دست نفر بقلی نگاه میکرد.!
این تقلبه دیگه...
ماهم زمان مدرسه این کارو میکردیم میگفتن تقلب کردی.

باز هم بگید تقلب نشده..

موسوی دلایل به این محکمی داره. (168430)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۰:۴۵
به نظرتون مسخره کردن احساسات حداقل حداقل 13میلیون ایرانی (به گفته دولت محبوب خودتون) که به این آدم علاقه دارد خیلی با نمک و جالب است؟ وقتی تمام قدرت و امکانات دست یک گروه خاص باشد و طرف مقابل هیچ امکانی برای دفاع از خودش نداشته باشد هر حرف مسخره و بی منطقی را می شه به مردم غالب کرد و دور هم خندید و خوش بود.
خوش باشید هم وطن عزیز من. (168550)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۴۷:۳۹
به نظر شما چی؟ مسخره کردن و هزار تا لقب املی و عقب افتاده بودن و.... چیزهای دیگه به 25 میلیون آدم با نمک و جالبه؟ والله تو این چند وقته انتخابات هر چی دل تنگتون خواسته باره ما کردید، حتما حقمون بوده دیگه! ماها حتما یا پول گرفتی یا یه چیزیمون می‌شه که به احمدی نژاد رای دادیم!(البته از نظر طرفداران دموکراسی) (169212)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۰۴:۱۸
به نظرم بهتره جای امکانات بگید هیچ دلیل و منطقی نداره (169863)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۲:۵۵:۴۵
شما 13میلیون دمار از روزگار 57 میلیون تواین چند روز در آوردین این درسته ؟
اگر ادله ومنطق داشتید ما هم به شما می پیوستیم بخدا قسم میخورم که ما راضی به قلب نبوده ونیستیم وبیشتر از شما تلاش کردیم بفهمیم تقلب شده یا نه که فهمیدیم اینطور نیست (171758)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۸:۴۴
از حرفت نمیشه متوجه منظور اصلیت شد .دوباره بنویس توضیح بده! (168684)
 
مجلس افروز
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۰:۵۸
ایوالله باحال بود.

واقعا موسوی یاد دوران مدرسه و تقلب کردنش افتاده

راست میگی.

تازه تو تمام حوزه ها جواب سوالها ( نام نامزدها ) رو به دیوار زده بودن.

اینم تقلبه دیگه! (168938)
 
قافله سالار
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۴:۳۶
آقا اگه مهندسی ایراد داره ایراد از مهندسه!

دکتر که مهندسی نمیکنه!


برای سلامتی روح مایکل آقای موسوی 4 سال سکوت کنند! (168433)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۵:۵۱
مهندسي آراء‌! واژه اي براي فرار از ارائه سند و مدرك؟ بي معنا و بدون توضيح فقط به قول معروف فحشاي كلمات و ابتذال در سخن... دوست با انصاف من شما اگر بخواهي در دادگاهي اقامه ي دعوا كني بايد سند ارائه بدهي يا نه؟ اگر ندهي قاضي بايد چه بكند؟ چگونه بايد راي بدهد به قول آيه اله جوادي آملي پيامبر اكرم (ص) كه علم غيب داشت و مجرم واقعي را هم مي دانست اما بر اساس شواهد و دلايل زميني قضاوت مي كرد نه به علم غيب خويش حالا شما يك سند نه تحليل و رطب و يابس بافي كه مردم براي اولين بار آمدند تا به موسوي راي بدهند نه اينها كه تحليل است و بايد خود اثبات شود شما يك سند ملموس مبني بر تقلب ارائه بدهيد ... من نمي دانم اين كار اين قدر سخت است با حضور 40 هزار ناظر و به قول شما موج سبزي كه افراد حوزه هاي راي گيري را هم در بر گرفته بود باز يك سند به درد بخور براي ارائه نداريد و به همين دليل مهندسي آراء را اختراع كرده ايد تا از صداقت و صراحت فرار كنيد بابا يكي تو اين سايت و بينندگان متعصب سبزش پيدا نمي شود تا يك سند متقن و محكم مبني بر تقلب ارائه دهد (168570)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۶:۲۶
اخیرا ستاد موسوی واژه ی جدیدی ابداع کرده است تحت عنوان \"مهندسی آرا\"
دوستان منتظر باشید تا چند روز این عنوان لقلقه زبان و خوراک فکر اینان و حامیانشان خواهد بود. تا ابداع بعدی.
اصلا روش این ستاد این است. \"همه گیر کردن واژه هایی که ظاهری زیبا دارد ولی از اساس پوچ است\".

جناب \"علی\" آقا میشه بگید مهندسی آرا یعنی چی؟
لابد وقتی برای اولین بار این واژه را شنیدی کلی با خودت حال کردی و احساس کردی خوراک چند روزت تامین شده.
کاش قبل از پذیرفتن این واژه های زیبا کمی عقل خود را به کار می انداختید.

دوست من قضیه کاملا روشن است.

قبل از شروع رایگیری پلمپ صندوقهای اخذ رای در حضور همین 450 هزار نفر انجام شده است. باز کردن پلمپ صندوقها و شمارش آرا نیز در حضور همین افراد انجام گرفته است . تنظیم صورتجلسه آرا صندوقها در قالب فرم شماره 22 نیز به همین ترتیب توسط همین افراد صورت گرفته است. ستاد انتخابات کشور هم آرای تک تک صندوقهای اخذ رای سراسر کشور را بر اساس همین صورت جلسه ای که این 450 هزار نفر تنظیم کرده اند منتشر کرده است (مراجعه کنید به www.moi.ir).

مهندسی آرای مد نظر شما دو حالت می تواند داشته باشد:

1- آمار آرای تک تک صندوقها که توسط وزارت کشور منتشر شده با صورت جلسه ی تنظیمی این 450 هزار نفر همخوانی ندارد.
که در این صورت یا کل این 450 هزار نفر از آمار منتشر شده وزارت کشور که در حال حاضر در www.moi.ir موجود است و نیز عدم همخوانی این آمار با صورت جلسه تنظیمی خود بی خبرند که اکنون سکوت کرده اند! و یا همه آنها را تهدید و تطمیع کرده اند.

2- آمار آرا تک تک صندوقها که توسط وزارت کشور منتشر شده با صورت جلسه تنظیمی این 450 هزار نفر همخوانی دارد.
که در این صورت کل و یا حداقل در صد بالایی از این 450 هزار نفر را در روز رایگیری و قبل و بعد از آن تهدید و تطمیع کرده اند.

و در هر دو حالت بالا در عصر اطلاعات و ارتباطات هنوز هیچکس متوجه این تخلفات وسیع و یا تهدید و تطمیع های گسترده نگردیده است که حداقل چند گواه و سند از این تخلفات و تهدید و تطمیع گسترده و سازماندهی شده رو گردد.

قضاوت با شما.

از الف خواهشمندم یک بحث تحلیلی در رابطه با همین موارد و نیز واژه های زیبا و اساسا پوچ داشته باشد. چون ملاحظه می گردد معترضین در همین واژها و بحث های سطحی، ابتدایی و پیش پا افتاده گیر افتاده اند. (168677)
 
من
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۳:۱۹
عزیز دلم علی جان این گذارش هم درباره ی حضور مردم نبود ، درباره ی صیانت از آرا بود ... ای کاش یک بار گذارش را هم می خواندی و به دیدن عکس ها بسنده نمی کردی (168807)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۶:۵۶
علي آقا مگر بحث اين مقال بر سر حضور مردم بود . بحث بر سر شرافت 450 هزار معلم است.به نظر شما آنكه مردم را تحريك به آشوب مي كند به فكر آخرت هست؟ (169144)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۴۳:۰۵
همه طرفدارای آقای موسوی این گونه از حرف دیگران برداشت می‌کنند؟ علی کجای کاری؟ اصلا این متن رو خوندی یا فقط عکساشو دیدی؟ اصلا بحث مردم نیست موضوع مجریان و ناظران انتخابات است! امیدوارم در مورد تقلب هم همین‌طوری نظر نداده باشید. شما هم به مرگ فکر کنید که حتی پیامبر اسلام رو هم از بین مردم می‌برد چه برسد به مایکل.... که اصلا عددی نیست که اسمشو ببرم. (169204)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۰۸:۳۲
جناب علی آقا تکرار طوطی وار حرفهای دیگران مشکلی را حل نمی کند؟
مهندسی آرا را بعید می دانم خودتان هم معنیش را بدانید. ولی یک مهندس بعضی وقتها از روی ندانم کاری طرحی را اجرا می کند که نتیجه کاملا معکوس دارد. مهندسی آرا را هم در دوره قبل و هم در این دوره اصلاح طلبان و اطرافیان آقای هاشمی انجام دادند ولی چون مهندسان خوبی نبودند طرحشان نتیجه معکوس داد و آرای رقیب را بالا بردند! خدا به این قضیه در قران با این آیه اشاره کرده: مکرا و مکرا الله والله خیر الماکرین


همچنین معنی صیانت آرا را هم بعید می دانم بدانید. صیانت نشد یعنی اینکه افرادی نشتند و به جای 40 ملیون آدم اینقدر قدرت داشتند که هم 40 ملیون رای اصلی را نابود کنند و هم به جای آن 40 ملیون رای تقلبی با همان شماره سریالها تهیه کنند و همه این کارها را هم بدون گذاشتنهیچ رد پایی انجام بدهند و حتی یک مورد هم لو نروند؟ (169407)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۷:۲۹
تو مثل اینکه نفهمیدی موضوع عکسها چی بود (169447)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۰۸:۵۳
در جواب علي آقا بايد نكاتي را عرض كرد :

- من هنوز كه هنوزه معني اين اصطلاح مهندسي آرا رو نفهميدم
- اگه مهندسي آرا به اين معني هست كه آمار راي ها دستكاري شده ( در شمارش ، در تجميع و ... ) بدان معناست كه در تمامي صورتجلسه هاي فرمهاي 22 و 28 تقلب صورت گرفته و منشا اصلي تقلب هم صورتجلسه اوليه يعني فرم 22 هست و اين يعني همه افراد حاضر در سر صندوق با هم تباني كرده اند ! كه در اين صورت بايد گفت نمايندگان كانديداها همه شان هويچ تشريف داشتند كه جلوي چشمشان اشكارا تقلب شده ولي دم بر نياورده اند ! ( و اين در حاليست كه هنوز هم مصداقي مشخص از طرف آقاي موسوي در مورد صندوقي اعلام نشده است )
- اگر فرض كنيم كه تمامي صورتجلسه فرم هاي 22 درست بوده اند و مجريان و نمايندگان وظيفه شان را درست انجام داده اند ولي در تجميع ارا در فرمانداري ها در فرم 28 تقلب صورت گرفته ، در اين صورت بايستي آماري صوري در مورد صندوقها درست شده باشد و در ريز آمار آرا صندوقهاي اعلام شده توسط وزارت كشور اين كار به چشم بيايد و مشخص شود كه باز هم در اين مورد از طرف معترضان مصداقي ديده نمي شود .
- اگر بحث بر سر حدود 6000 صندوق رايي است كه نمايندگان كانديداي معترض در آن حضور نداشته اند بايد گفت كه با فرض خيلي دست بالا اين صندوقها حدود 10 ميليون راي داشته اند كه با فرض تقلب بايد بالاي 80-90 درصد اين آرا اين صندوقها يعني حدود 8-9 ميليون راي به نفع آقاي احمدي نژاد نوشته و محاسبه شده است ضمن اينكه يعني حدود 000/60 نفر باهم تباني كرده اند ! كه بازهم در اين مورد مصداق اعتراض ديده نمي شود .
- در نهايت اگر تقلب در مورد ته برگ تعرفه راي و نوشتن تعرفه بدون شناسنامه صورت گرفته باشد ، در اين صورت با توجه به شناختي عمومي كه من از نمايندگان آقاي موسوي بر سر صندوقها دارم باز هم بايد گفت كه اين نمايندگان شلغم تشريف داشتندكه با اين همه دقت و وسواس شان جلوي چشمشان ميليونهاي راي بدون شناسنامه نوشته شده و ساكت مانده و هيچ موردي را اعلام نكرده اند .( اغلب نمايندگان آقاي موسوي از مرحله اخذ شناسنامه تا حتي نوشتن نام نامزد روي راي توسط افراد را به دقت زيرنظر داشتند)
- و اما در پايان:
1- من يكي سعي مي كنم حتما تا جايي كه مي توان در فكر آخرت خودم باشم
2- شما دوست عزير كه به فكر فرهنگ و دين مان هستي بهتر نبود در مورد گذرا بودن دنيا مثال دم دستي و آشناتري مي زدي؟ مثلا فرعوني ، اسكندري ، نادرشاهي ، تيمور لنگي ، قاروني ، ... ؟! (169663)
 
جعفری
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۲۹:۱۸
به نام خدا
دوست گرامی که به یاد آخرت هم هستید برای این مطلبی که ارائه فرمودید دلیل هم دارید ؟ حق گویی با حمایت از باطل !
ای دوست نیکو دعایی کرده ای لیک سوراخ دعا گم کرده ای! (169674)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۲:۵۱:۳۲
عذر میخوام ما مثل طرفدارهای آقای موسوی تحصیل کرده وروشن فکر نیستیم لطفا مهندسی آرا را برای ما توضیح دهید تا ما هم بفهمیم چیست اگر توانستید خودمان دمار از روز مهندسان آرا در میآوریم قول شرف میدهیم (171746)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۱:۵۰
بدبختی ما اینست که موسوی حرف حساب نمی فهمد (168249)
 
غلام
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۳:۵۸
من رفته بودم رای بدم نماینده فرماندار چنان برخورد بدی با آن خانمی که مهر می زند شناسنامه ها را که من شرمنده شدم. فقط به این خاطر که او را تحت فشار بگذاره تا هر کاری دوست دارن بکنن جوری که اون خانم پا شد از ناراحتی از مسجد بیرون رفت(اهواز-کیانپارس-شماره15) (168731)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۴۱:۰۲
مهدی جان می فهمد خوب هم می فهمد مشکل این است که بعد از این همه خسارت جانی و مالی و آبرویی، نمی خواهد کوتاه بیاید که اشتباه کرده و بی سند و از روی احساس انتخابات را تلقلبی دانسته فقط همین. (169150)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۲:۲۶
همه این عکس ها دروغ است، یک تقلب گسترده در انتخابات صورت گرفته شده است، این یک انتخابات مهندسی شده است، باید این انتخابات دروغین باطل شود ، ما همچنان به الله اکبر ادامه خواهیم داد و اعتراضات خود را نشان خواهیم داد.
در ضمن این عکس ها اگر راست هم باشد آدم های توی عکس را تهدید کردند که حرفی نزنند و یا اینکه پول گرفته اند و یا ...
بیانیه شماره n (168252)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۶:۱۲
بابا تو دیگه کی هستی ! (168351)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۴:۰۴
انتخابات مهندسی شده است، چه جوري (168404)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۲:۰۴
اين نشان از قدرت تشخيص بالاي شما دارد اينقدر كوركورانه حرفهاي اقاي موسوي را تكرار نكنيد درست است كه حامي ايشان هستيد ام شما هم يك انسان هستيد و قوه تعقل داريد اول همه حرفها را خوب گوش كنيد بعد با تفكر نتيجه گيري كنيد نه اينكه بدون تعقل حرفهاي ديگران را تكرار كنيدو بعد از فهميدن واقعيت فقط اظهار ندامت كرده ومانند بعضي از انتخاب نادرست كنيد خود از هموطنان عذر خواهيكنيد دوستت دارم به عنوان يك هموطن875 (168748)
 
فريبا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۱:۵۴
من به نظر علي از خارج (احتمالا نيجريه؟) راي مثبت دادم چون تصور مي كنم ادعاي تقلب گسترده را به شوخي و هجو گرفته است. (168977)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۳:۲۰
كسي كه پاي صندوق باشه مي دونه كه يك راي رو هم جا به جا كردنش سخته چه برسه 11 ميليون راي . اين هايي كه مي گن تقلب شده چرا تا امروز حتي يك سند براي اثبات تقلب حتي در يك شعبه اخذ راي هم ارائه نكردند . (168254)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۳:۲۱
برای جابجا کردن رای نیاز به پای صندوق نیست چطور این رو با این سنت نفهمیدی عقل کل (168942)
 
يكي مث بقيه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۴:۳۳
آقاي موسوي اگر از راه قانوني اعتراض مي كرديد، امروز ما بجاي ملتي آشوبگر و عصبي كه فقط زبان زور و آتش را مي شناسد، به عنوان ملتي متمدن و داراي دموكراسي سرمان را در دنيا بلند مي كرديم ولي بايد بخاطر جوزدگي و لجبازي شما، در دنيا سرمان را بيندازيم پايين و با حقارت بما نگاه كنند. (168256)
 
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۴:۴۳
چقدر عوام فريبانه تيتر مي زنيد . صندوقها آنجايي که بايد پر شوند از نام کانديداي خاص قبلا اين کار انجام شده است . و آن 450 هزار معلم محترم زحمت بيهوده کشيدند . (168257)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۴:۱۲
جناب بهرام خان ضد عوام فریبی:

با توجه به ادعایتان لطفا پاسخ دهید:

- کدام صندوقها قبلا پر شده اند؟ لطفا لیست دهید.
- آن صندوقها در چه مکانهایی پر شده اند؟ لطفا نشانی دهید.
- آن صندوقها به چه میزان و از چه چیزی پر شده اند؟ لطفا آمار دهید.
- پس رای مردم در صندوقهای آن 450 هزار معلم چه شد و الان کجاست؟
- برای اولین بار آمار صندوق به صندوق اعلام شد. آن 450 هزار معلم می توانند چک کنند که آیا آرایی که شمرده اند مطابقت دارد یا نه! توضیحی دارید؟ (168346)
 
يكي از مجريان انتخابات 22خرداد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۳:۱۶
آقاي بهرام عزيز و همه كساني كه به كامنت بالا راي مثبت داده ايد:

وقتي وزارت كشور نتيجه ريز همه صندوقها و شهر ها و اسنانها را اعلام كرده شما بنشين آنها را باهم جمع بزن. اگر با هم نمي خواند پس در بالا (وزارت كشور و فرمانداري ها) نقلب شده ولي اگر آمارها با هم مي خواند، تقلب فقط در سطح صندوق ها و بصورت همدستي 450هزار مجري فرمانداريها و ناظران شوراي نگهبان پاي صندوقها (كه اغلب معلم بوده اند) صورت گرفته است.
به نظر شما تقلب گسترده و سراسري راه ديگري دارد؟

ضمنا از نكته سنجي الف بخاطر اعاده حيثيت از 450 معلم مظلوم و بي زبان كه اينطور به آنها توهين شد، ممنونم. (168371)
 
Amir
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۲:۱۶
برادر عزيز اگر قبلاً شما هم مانند ما سر صندوقها بوديد مي دانستيد كه امكان اعلام راي صندوق به صندوق و يا اعلام نتايج با آن سرعت از مهالات مي باشد تا جائيكه نتيجه خبرگان چند روز بعد اعلام شد. (168805)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۰:۴۹
شما قبلا سر صندوق بودي نه الان
الان وزارت كش.ر هم تجميع آراء داره
اون سيستم كاراييش بعد رأي‌گيري ارسال تجميع آراء به وزارت كشور هست
به همين دليل تجميع با اين سرعت انجام شد .
البته جا داره از اين كار تشكر بشه و نه ..... (169420)
 
mrb
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۳۴:۰۸
آقا امير!
مي گم تا حالا چيزي به اسم «آن لاين» به گوش مباركتون خورده؟!
بنده خودم پاي صندوق بودم! دقيقاً سال 80 و انتخابات رياست جمهوري!
مثل اينكه تا حالا پاي صندوق نبوديد! (169433)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۷:۲۵
شمادرست مي فرماييد
ولي چرااين آشوب ها فقط درتهران است
آيا 450هزار معلم فقط در تهران هستند
وآياتصور مي كنيدتهران يعني هفت تير-يا-شهرك غرب- (168416)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۹:۲۷
خيلي با حالي بهرام خان گيريم كه پر شده بودند اين آراء را چه كسي شمارش كرد مگر غير از همين افراد و مگر غير از اين افراد كس ديگري فرم مربوط به تعدا برگه هاي راي مصرف شده و آراء را امضاء‌كرد خوب اگر صندوق ها پر شده بود اينان كه صندوق را در حضور هم مهر و موم كردند و در حضور هم باز كردند و آراء را شمارش كرده و برگه هاي راي مصرف شده را هم شمردند و با آراء تطبيق دادند پس به نظر شما اينها همه متقلبند؟ (168584)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۷:۳۰
برات متاسفم كه حرفهاي ديگران را بدون سند و مدرك قبول ميكني تازه تكرار هم ميكنيي يك ذره تعقل قبل از حرف زدن چيز خوبي است مهم نيست طرفدار كي باشي (168765)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۲۲:۳۶
ته برگ تعرفه ها موجود است. اگر ته برگ تعرفه ها که شماره ملي افراد را دارند را بررسي کنند که کردند اسم ها در 99 درصد حالات موازي نبوده است. اگر قبلا پر شده بود و فرم 22 هم ساختگي است ، پس امضاي اين 450 هزار نفر را هم بايد جعل ميکردند.
امکان عوض کردن صندوق ها بدون اينکه اين 450 هزار نفر بفهمند هم نيست چون اينها اول صبح صندوق را باز ميکنند و خالي بودن آنرا 450 هزار نفر تاييد ميکنند و فرمي را بهمين منظور پر و امضا ميکنند. صندوق ها بعد از راي گيري مجددا بدون حق جابجايي صندوق در حضور 450 هزار نفر باز مي شود و فرم ديگري پر مي شود که باز همه ناظرين امضا ميکنند. هر برگ راي که خوانده مي شود را ناظرين نگاه ميکنند و امضا ميکنند و ....
آقا جون براي هر اتهامي را ه حلي برالي اثبات درستي و يا نادرستي اتهام وارد است ولي از قديم منطق دو دو تا حکم مي کند که دليل را بايد مدعي بياورد . (169129)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۸:۵۰
جناب بهرام

صندوقهای برعکس انتخابات قدیم همه از پلاستیک سفید و با شفافیت تقریبا بالا بودند. و از شکاف صندوق هم میشد دید که خالی است یا پر. تازه آنها که صندوقها را قبلا پر آورده بودند رای مردم را چکار می کردند اگر اضافه شده باشد که با تعداد تعرفه ها جور در نمی آید و صندوق باطل می شود . اگر به تعداد تعرفه های پر شده از شناسنامه های مردم بوده از کجا تعداد مراجعین را قبلا پیش بینی کرده بودند. حرفی نزنید که مردم به کم عقلی شما بخندند! (169429)
 
mrb
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۳۰:۵۱
آقا بهرام!
مثل اينكه خبر نداريد؟!
صندوق ها در حضور نمايندگان كانديداها شمارش مي شود و تعداد به فرمانداري اراسال مي شود. بايد همه زير اون فرم امضا كنند.
از طرفي تمامي نمايندگان شمارش آرا رو براي دفتر مركزي مي برند!
حالا شما بدون مدرك مي گيد كه تقلب شده! (169430)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۱۶:۳۳
بهرام خان
به نظرم نظر شما هم به منهدس موسوی بسیار نزدیکه چون شما هم فقط می گید تقلب شده کاری ندارید که چه طوری ممکنه 11ملیون رای رو عوض کنن .
برای هر سخنی یک منطق لازمه که من متاسفانه هنوز نه در سخنان مهندس موسوی و نه طرفدارانش نشنیدم (اگه کسی شنید به من هم بگه ) (169884)
 
دوستدار سابق ميرحسين موسوي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۵:۳۰
سايت الف! از اين گزارشتان متشكرم. وچندكلامي نيز خطاب به خوانندگان محترم دارم، اميدوارم باور كنند يا حداقل روي آن فكر كنند:
خطاب به آقاي موسوي
خطاب به كليه معرضين
سلام
آقاي موسوي من تا قبل از انتخابات احترام خاصي برايتان قائل بودم. البته شما شخصيت شفافي نداشتيد چون هيچ فعاليتي نداشتيد و بيشتر منفعل بوديد. قبل از انتخابات گمان ميكردم آدم محترم و باشخصيتي بوديد......
اما با عرض معذرت اعتراف ميكنم كه برداشتم كاملا اشتباه بود. به نظر من: شما احساسات مردم و جوانان را به بازي گرفتيد. ادبيات شما بيشتر پرخاشگرانه و تحريك آميز بود. همسر خود را نيز به بازي گرفته و در ايام تبليغات در معرض نمايش مردم گذاشتيد تا به جمع آوري راي كمكتان كند. انتقادناپذير بوديد. خودتان را نميتوانستيد كنترل كنيد (و براي من جاي سوال است كه چگونه ميخواستي كشور را كنترل كني). افراط و تفريط خودت بسيار زياد بود. فرد نامتعادلي بودي............
الان هم رويه زشت و بچه گانه اي را درپيش گرفته اي. بيخودي هوادارنت را سركار گذاشتيد. خودت ميداني كه با اين همه ناظر نميشود 24 ميليون تقلب كرد. تو درانتخابات شكست خوردي ولي نپذيرفتي. با الفاظ بازي ميكني.
يك توصيه: به خود آييد (168260)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۴:۴۵
بر منكر اين عكسها لعنت ولي اين ظاهر كار است. (168888)
 
بدبخت
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۷:۲۸
وای بر شما که به کمک دروغ آمده اید...
اگر تقلب نشده دوباره با ناظرین بی طرف رای بگیرند مردم که زنده اند
همه می دانند در زمانیکه ملت ساعت ها درصف رای بوده اند آقایان مشغول عددسازی بودند. وای برشما که از آنان حمایت می کنید. وای (168268)
 
يكي از مجريان انتخابات 22خرداد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۲:۳۷
آقاي بدبخت عزيز! ان شا الله خوشبخت شوي

وقتي وزارت كشور نتيجه ريز همه صندوقها و شهر ها و اسنانها را اعلام كرده شما بنشين آنها را باهم جمع بزن. اگر با هم نمي خواند پس در بالا (وزارت كشور و فرمانداري ها) نقلب شده ولي اگر آمارها با هم مي خواند، تقلب فقط در سطح صندوق ها و بصورت همدستي 450هزار مجري فرمانداريها و ناظران شوراي نگهبان پاي صندوقها (كه اغلب معلم بوده اند) صورت گرفته است.
به نظر شما تقلب گسترده و سراسري راه ديگري دارد؟

ضمنا از نكته سنجي الف بخاطر اعاده حيثيت از 450 معلم مظلوم و بي زبان كه اينطور به آنها توهين شد، ممنونم. (168367)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۲:۰۷
آقاي محترم من ازشما معضرت مي خواهم كه شمارا(بدبخت) مي خوانم.دراظهار نظر شما
اين نام نوشته شده است.
فكرمي كنيد:اگر انتخابات دوباره برگزارشودآقاي موسوي چقدرراي بياورد (168425)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۴:۰۸
این ده نفر موافق چه چیزی هستند و این سه نفر مخالف چه چیزی ؟ (168700)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۶:۳۲
به نظر من موسوي در انتخابات آينده راي كمتري خواهد آورد .
بعدش هم مگه انتخابات كشكه كه هر كسي راي نياورد درخواست ابطال بده ؟
مگه مردم بيكار هستند كه وقت بزارن ؟
مگه دولت و شوراهاي مختلف شوراي نگهبان ، خبرگان و ... بيكار هستند ؟
آيا هزينه اجراي مجدد انتخابات رو برآورد كرده ايد ؟
بيخسال دوست عزيز
به نظر من راي موسوي به زير 5 ميليون سقوز خواهد كرد ! (169055)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۳:۳۵
خيلي رو داريد به خدا هيچ سندي نمي دهيد ميگيد اگر تقلب نشده دو باره راي گيري كنيد ؟‌به نظر خودت يك تندكي زياده خواه و مرد رند تشريف نداري شما به جاي اينكه سند بدهيد داريد ميگيد اگر نشده دو باره راي گيري كنيد يعين در همه جاي دنيا بازنده ها مي توانند بگويند اگر تقلب نشده دو باره راي گيري كنيم؟ و به حرف آنها گوش داده مي شود؟ مي شود در مسابقات هم بگويند اگر مرديد دو باره بازي كنيم؟ و اين را به عنوان نشان حقانيت خود به همه اعلام كنيم (168598)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۰:۵۴
لقب مناسبي برگزيده ايد. ممنونم از اينهمه فهمتان (168774)
 
الهه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۸:۱۷
خوب اگه اینجوری باشه که 4 سال دیگه منم کاندید می شم هر وقت هم رای نیاوردم می گم تقلب شده دوباره، سه باره ،...،ده باره .............
آقاجان یه خورده مغزتون رو به کار بندازید این جوری که دیگه سنگ رو سنگ بند نمی شه لابد تو تمام انتخابات ها همه شکایت می کنن می گن تقلب شده دوباره.......
ماشاالله اصلاح طلبان کلا در این گونه موارد خوب استعداد دارن!
وای بر شما که بی خودی تهمت می زنید وای (168824)
 
خوشبخت
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۱:۱۲
ناظرین بی طرف مورد قبول موسوی :

تاج زاده ، حجاریان ، رهنورد(به عنوان بزرگترین زن روشنفکر)، فاتح ، شیرین عبادی ، ولیعهد محترم، اوباما هم باشه بد نیست (168833)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۱۸:۳۱
تو مراجع تقلید رو قبول داری؟

آقای موسوی و بقیه گفتن حکم باید از مراجع اعظام و تقلید باشند. این بده؟ چطور هیات ویژه طرفدارای احمدی نژاد هستن خوبن ولی مراجع تقلید باشن بد میشن؟ (169579)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۲:۱۹
وای بر شما که آراتی مردم را قبول نمی کنید. اگر نتایج دوباره تکرار شود هزینه ها را چه کسی خواهد پرداخت (169046)
 
همشهري
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۰۳:۴۲
سلام
دوست عزيز شما هم مثل همه ملت سرافراز ايران راي داديد .
اولا اگر صد بار آقاي موسوي و همدستان ايشان با تانك از روي بدنم رد شوند و دوباره زنده شوم اجازه نخواهم داد مير حسين راي مرا باطل كند ليكن بفرض محال دوباره انتخابات شد و دوباره كانديد شما راي نياورد ايا شما نتيجه را قبول ميكنيد؟ ترديد ندارم شما قبول ميكنيد اما آقاي ميرحسين علنا گفت: نه من قبول ندارم ! پس اين شما نيستيد كه بدبختيد بلكه اين كانديد شماست كه لياقت آراۀ شما را نداشت . بجاي تحقير خود و ديگران سعي كنيد جبران مافات كرده و همه از سر آشتي غوامل اين ننگ ملي را به محاكمه بكشيم . هرچه باشند از حزب خلق مسلمان كه موجه تر نيستند ! ملت با فرقون توضيح المسائل درب خانه ايشان ريختند . ما هرگز آدم پرست نبوده و نخواهيم بود و احترام و شان سياسيون اجل از شان ملت و انقلاب و كشور نيست .
آيا ميدانيد فقط 20 روز قبل از انتخابات رئيس جمهور ايتاليا از رئيس جمهور ايران(نه آفاي احمدي نژاد يا آقاي موسوي) براي شركت در كنفرانس سران G8 بارها دعوت كرد؟ و تازه ايزان شرط و شروط گذاشت؟ يعني تلويحا ايران را بعنوان نهمين ابر قدرت پذيرفتند .
آيا ميدانيد يراي همين كنفرانس فورماليته سازمان ملل بعد از وقايع اخير به تماينده دائم ايران ويزا ندادند؟
راستي بنفع شما شد يا ما؟ چه كسي از منزلت ايران ناراحت ميشد؟ شما يا ما؟ بي ترديد هيچكدام . اما بخاطر يي درايتي و كينه توزي و لجاجت موسوي حيپيت ملي همه ما لطمه دار شد ! و در مقابل دشمنان ما تا مرز هاي آذربايجان و قرقيزستان پيش آمدند و اين نبود مگربدليل اشتباهات كانديد شما و نه راي شما. حال تلاش كنيم آب رفته زجوي را بادرايت برگردانيم .
ولي باهم . بدون دشمن .
اما 2 سوال :
آقاي موسوي آيا سخنراني خود را در دانشگاه تهران چند روز بعد از سخنراني رجوي بياد داريد؟ حاضريد آنرا مرور كنيم؟ من كه شرم دارم.
آفاي ميرمحسن ميرلوحي مسئول صيانت آراۀ آقاي موسوي آيا تقش خود را در اغشاشات دوران فرماندهي خود در كميته را بياد ميآوريد ؟ حاضريد آنرا مرور كنيم؟ از پيشگاه ملت عذر ميخواهم.

موفق باشيد . (169565)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۰۸:۱۰
سلام .
شما که دم از تکرار انتخابات میزنی ، بر اساس قانون انتخابات اگه انتخاباتی بکا باطل بشه و دوباره بخواد برگزار بشه مراحل ثبت نام از نامزدها دوباره تکرار میشه و شورای نگهبان باید تایید صلاحیت رو انجام بده ...
به نظر شما احتمال تایید صلاحیت آقای مهندس*موسوی چقدره؟
اصلا با اینکارهایی که انجام داد دوباره تایید صلاحیت میشه؟
شرط اول تایید صلاحیت ، التزام عملی به قانون اساسی هستش که ایشون واقعا در این زمینه سنگ تموم گذاشتن ...
بر فرض هم که ایشون تایید شدن چند درصد احتمال داره که رای بیارن؟
منظورتون از ناظرین بیطرف چه کسانی هستن؟
البته کاملا مشخصه که منظور شما از ناظرین بیطرف ناظرین بین المللی هستش که توی رسانه ها نشون دادن چقدر بیطرف هستن ...
*نکته قابل تامل در مورد آقای موسوی مدرکشون هست که بهشون میگن مهندس ...
تمام کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارن میدونن که مهندسی فقط از رشته های ریاضی هست(بغیر از مهندسی کشاورزی که از رشته های علوم تجربی محسوب میشه)حالا چگونه میشه یه شخصی از رشته هنر بیاد مهندسی بگیره؟(به نظرتون این دروغ نیست یا باز هم بر فرض که اینکار رو بشه کرد چه جوری میشه از رشته غیر مرتبط بریم بشیم عضو هیات علمی یه رشته دیگه؟کاری که ایشون کرده و شده هیات علمی رشته علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس ...
رشته مهندسی هنر ، استاد علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس ...
اینا هیچ کدوم دروغ نیست ولی کارایی رو که دکتر انجام داده همش دروغه ؟... (169571)
 
بيات
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۷:۳۹
جناب آقاي موسوي واطرافيان با غرض و مرض ايشان آنچنان جوگير شده اند و براي خود فضا سازي كرده اند كه اين عكسها ي زيبا و پر معنا و روايت صداقت، قناعت ،صفاي باطن و پاكي نيروهاي خدوم آموزش و پرورش به ويژه معلمين عزيز كه بنده دست همه آنهارا ميبوسم وبر اين بوسه افتخار ميكنم، بعيد است در ايشان تاثير گذار باشد و ايشان را متنبه نمايد چرا كه \"صم بكم عمي فهم لا يعقلون\" اما هنوز هم از ذات اقدس باريتعالي خاضعانه ميخواهيم كه ايشان را به راه راست هدايت نموده وبه آغوش اسلام وانقلاب و ولايت بازگرداند. جناب آقاي موسوي بدان معلمي كه فارغ از تمام دنيا با همه زخارفش انديشيدن را مي آموزد دين خود را با دنياي ديگران عوض نميكند چرا كه اگر ميخواست معامله گر باشد معلم نبود..... (168269)
 
صدا و سيما ايا قبلاً هم راست نمي گفت؟
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۸:۲۰
دوست عزيز بحث تقلب مربوط مجري نهايي نمي باشد
كافيست شما در جمع زدن مياني يا نهايي ....
مظلوم نمايي تو رو خدا بسه
الان واقعاً ديگه نميشه فهميد كه كي راست مي گه
آقاي رئيس جمهور براي پي گيري شهادت يك خانم به آقاي شاهرودي نامه مي نويسد
آيا همين يك نفر شهيد شد
دليل آن چيست : شايد: چون همه ملت صحنه شهادت او را ديدن
ولي آقاي احمدي ن‍‍ژاد لااقل در اين دوره رئيس جمهور همه ملت و همه شهداست
تورو خدا مظلوم نمائي بسه

خدايا بر ما رحم كن (168271)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۲:۵۹:۳۷
سلام
من چندین صندوق را که از آشنایان و دوستان مورد اعتمادم بودند، باآمار وزارت کشور چک کردم و دقیقا با آمارارائه شده منطبق بود.
نمی توانم بگویم انگیزه جناب میرحسین از این کارشان چه بود، ولی هرچه بود خسارتی برکشور تحمیل شد که هیچ دشمنی نتوانسته بود آن را طی سی سال گذشته بر ما وارد کند
آقای موسوی شما در پیشگاه خداوند، امام راحل، شهدا و ملت ایران باید پاسخگوی این حرکت خودتان باشید، چه جوابی دارید!؟ (168272)
 
شهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۱:۲۴
آقایان الف: دروغگوها دروغگوها اینها همه با اتوبوس از مریخ آمدن. ای دروغگوهــــــــــــا اینها که از مردم ما نیست همه هم دزد و خائن هستند! هیچکدامشان هم دوستان آمریکائی و اروپائی و اسرائلیمون نیستن. ای دروغگوهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا.

آقای موسوی جواب ملت ایران و این معرفتشان را باید بدهید. (168276)
 
یکی از خودتون
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۱:۴۱
راستی آقای موسوی وقت دارن به این عکس ها نگاه کنند؟ وقت دارن به گفته ها و نوشته های خود کمی فکر کنند یا.... (168277)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۱:۴۲
دوستان عزيز
ظاهرا جنا آقاي دكتر ... در سايت الف دنبال پديده جديدي هستند
آقاي محترم
هيچ كس نسبت به معلمين معترض نيست
اعتراض به مهندسي آرا مي باشد
كه آنهم از مجريان اصلي قانون (وزارت كشور) سرچشمه مي گيرد
لطفاً خلط مبحث نفرمائيد
آن كسي كه شما برايش دين و دنياي خودتان را تباه مي كنيد با خود شما هم مشكل دارد (قبري كه شما بر سرش گريه مي كنيد داخلش هيچ نيست) (168278)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۵:۴۷
امید جان،
فکر نمی کنم که از معنی مهندسی آرا ایده ای داشته باشی که آنرا لقلقه زبان خود کردی. اگر رای اعلام شده با رای داخل صندوقها فرق دارد، چرا موسوی به شمارش مجدد رضایت نمی دهد. اگر هم که تقلب در رای داخل صندوقهاست، این همه انسان باید دستانی آلوده داشته باشند. حالت سومی هم ندارد. این شمایید که دین و دنیای خود به علاوه دنیای بقیه مردم ایران را به همراه موسوی تباه می کنید. (168350)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۴:۳۳
نيما جان حالت كه زياد دارد:
مثلا اين آمار صندوق ها عوض شده باشد و آراء داخل صندوق نيز تا حالا با آمار اعلامي تطابق داده باشند. در اين صورت ديگر بازشماري بي مفهوم است.
مهندسي آرا ميتواند از بالا و پايين به صورت همزمان انجام شود. براي مثال در جاهايي كه يكي راي مي آورد نيازي به دستكاري نيست مانند روستاها. در مكانهايي هم نمي شود زياد عوض كرد مانند صندوق هايي كه ناظر دارند. در بقيه صندوق ها مي توان با در دست داشتن آمار كلي نفر پيروز آمار صندوق ها را مشخص نمود.
نمايندگان آقاي موسوي در حدود20% صندوق هانبودند ودر 50% ما بقي در زمان شمارش اخراج مي شوند. اين يعني در 60% صندوقها مي توان دست برد.
صندوق ها هم در دست وزارت كشور است.
مگر آمار صندوقها در همان ساعات روز اول مشخص نمي شود؟ چرا براي ارائه ي اين آمار اين مقدار زمان صرف مي شود؟
همين شائبه ي تغيير آراء داخل صندوق را افزايش مي دهد. ديگر شمارش مجدد بي معني خواهد شد.
اين مسئله اصلا بدست هموطنان عزيز نمي باشد.

مسئله ي ديگر اينست كه نشان دادن اين عكس ها تحريك احساسات هموطنان عزيزي است كه شايد در جريان چگونگي تقلب نيستندو از روي احساسات پاك اظهار نظر مي كنند. (168783)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۵:۱۳
ببخشيد نيما جان يعني شما ميفرماييد 450هزار معلم شاهد اين عددسازي هستند و حرفي نمي زنند؟ فقط يه خورده به حرفت فكر كن. (168810)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۱۷:۴۳
حميد جان برمي گرديم به فرمهاي امضاء‌شده توسط مسئولين و مجريان صندوق ها شما بايد اعتقاد داشته باشي اين همه آدم همه با هم تباني كرده بودند تا آراء را به نفع يك نامزد خاص بخوانند در ضمن ته سوشها چي آنها را هم مي توان تطبيق داد با آراء درون صندوق ها مي بيني كه ياشما بايد همه ي نظام را به تقلب متهم كني و يا همه ي مردم را به تقلب متهم كني يااينكه خودت هم معناي مهندسي آرآء را نفهميدي تنها آن را از سايت موسوي ديده اي گفته اي عجب كلمه ي باكلاسي و دائم داري استفاده مي كني الان هم يك تعريف من درآوردي از آن ساخته اي و مي گويي غافل از اين كه شمارش آراء‌ در سر صندوق ها از سوي همه ي اعضاي صندوق ها امضاء‌مي شود و اين فرمها الان هم وجود دارد بله اگر كسي به سوء نيت همه معتقد باشد جز خودش ديگر نمي توان وي را قانع كرد چون چنين فردي تصميم خود را گرفته وي خودمحور است و ديگران رابالكل نفي مي كند (168870)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۹:۲۳
دروغگو هميشه فراموش كاراست
اين اولين باراست كه به اين زودي خبرراي شماري داده شده است.اين بي اطلاعي شمارامي رساند
((نمايندگان آقاي موسوي در حدود20% صندوق هانبودند ودر 50% ما بقي در زمان شمارش اخراج مي شوند. اين يعني در 60% صندوقها مي توان دست برد.
صندوق ها هم در دست وزارت كشور است.))

اين آمارازكجاآمده-كجاتاييدكرده


براي مطلع شدن درهرشعبه نماينده ي شوراي نگهبان هم هستند. (168936)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۹:۵۵
باسلام حمید اقای عزیز دوست محترم این چه حرفی که میزنی ؟ اگر داخل صندوقها را بعد از امار عوض کردند یعنی کسانی که پای صندوق بودن متوجه مغایرت ان نمی شدند یا همه متولیان وناظران 45 هزار صندوق و 40676 ناظر اقای موسوی ونمایندگان اقای کروبی و رضایی هم در این جابجایی نقش وهماهنگی با وزارت کشور داشته اند .لطفا در مورد موضوعی که می نویسید کمی دقت کنید همین گفتارهای غلط و بدون تفکر است که باعث می شود مردم به اشتباه بی افتند براساس عقل و منطق بحث شود واز تعصب بی مورد پرهیز شود مسائل زود تر نتیجه می دهد .ب (168951)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۴:۳۶
آقا حمید میتونی فهرستی از شعباتی که ناظران مهندس از آنها اخراج شده اند ارائه کنی؟ این فهرست را چرا به ستاد مهندس نمیدید که اقدام کنند؟

یک جوانی ناظر مهندس بود در شعبه ما. صبح که ساعت 7 برای پلمپ صندوق نیامد. حدود 10 آمد با چشمهای پف کرده ازخواب. حدود 13 رفت ناهار تا 16! بعد از رأی گیری هم تا آخر شمارش نموند. خمیازه میکشید. گفت خوابم میاد و رفت.

ناظرای ستادها هم از مردم هستند.ما که نمیتونستیم به زور نگهش داریم. (169072)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۲۹:۰۰
کي گفته از 60 درصد صندوق ها نماينده ايشان اخراج شدند؟
سنديت نداره.
بنظر شما 450 هزار نفر متقلب نيستند بلکه فقط 270 هزار نفر متقلب هستند؟
يه پله کوتاه اومديد. بررسي بيشتر کنيد باز هم جاي تخفيف دارد! (169136)
 
حکمت
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۲۵:۵۶
برادر من ! حمید جان ! چرا پرت و پلا می فرمایید . خوب است من ادعا کنم که در دور دوم خاتمی مهندسی آرا ! شد و نام ایشان را از صندوقها بیرون آوردند . این به اصطلاح اصلاح طلبها به هیچ صراطی مستقیم نیستند . (169190)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۱:۳۳
به قول خودت تو 60% صندوقها ناظراي موسوي نبودن .
با نبود ناظرين موسوي دست برده شده
پس كار كار همين معلم هاست .
از نظر شما اين مسأله بدست هموطنان نبوده پس نتيجه ميگيريم كه :معلم ها هموطن نيستن .
من نميدونم چي هستن ؟
من چند تا صندوق رو ميدونم كه به جاي نماينده كروبي نماينده موسوي رفته(با اسم كروبي- در نهايت هم به موسوي رأي داده ) ، يعني روي بعضي صندوقها 2 نماينده داشته نه يكي . فقط يه پولي گرفته تهش .

من آخر نفهميدم اين تطابق آراء را معلم ها انجام دادن يا نه ؟

يه توضيح بدين تكليف مهندسي آراء مشخص بشه توسط هموطن ها بوده يا نه
ممنون
ضمنا يه سوال : اگر زير اسم يك نامزد در برگه حاوي اسامي نامزدها كه به ديوار زده ميشود خطي كشيده شود تكليف چيست ؟
جواب : يا بايد عوض بشه يا بايد هم شكل بشه (زير همه خط بكشن)
مجري قانون اينقدر روي اين موضوع به اين ريزي حساسيت داره بعد دوستان ..... (169438)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۵۷:۲۱
حميد جان رياضي من ضعيفه لطفا منو راهنمايي كن
1- چه جوري نسبت 6 هزار به 46 هزار 20درصد ميشه؟
2- اگر در 50 درصد مابقي صندوقها نمايندگان اخراج شده اند يعني در 20 هزار صندوق ، چه جوري نسبت 26 هزار به 46هزار ميشه 60 درصد؟
و اما نكات ديگر:
- اگر به قول شما ميتوان در 60 درصد آمار صندوقها دست برد يعني از 450هزار عوامل اجرايي حدود 270 هزار نفر با هم تباني كرده اند !
- چرا آقاي موسوي به صورت مورد به مورد به صندوقهايي كه به قول شما نمايندگانش حين شمارش آرا اخراج شده اند ، اشاره نمي كند؟
- فكر كنم به اندازه كافي در مورد فرمهاي 22 و 28 شنيده اي و لازم نيست كه دوباره در مورد زمان تجميع آرا كه حداكثر 24 ساعت پس از راي گيري اعلام شد توضيح ديگري نسبت به سرعت شمارش لازم باشد.
- وقتي كه سر صندوق آرا شمارش و صورتجلسه شده باشد ، پس از آن صندوق در دست هركسي باشد فرقي نمي كند چون كه آرا اعلام شده است و اگر وزارت كشور با قصد تقلب صورتجلسه ها و حتي راي ها را عوض كرده است و ارا تقلبي را صندوق به صندوق اعلام كرده ، اين بدين معني است كه همه 450 هزار نفر تطميع تا تهديد شده اند و يك نفرشان هم صدايش در نيامده است ! (169745)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۳:۴۸
دوست عزیز الان چند هفته است صندوق های رای در اختیار آقایان ( وزارت کشور و...) است هر کاری که دوست داشتن با رای ها کردن چه کسی باور می کند که به این صندق ها دست نزده اند! (اگر از خدا می ترسید این نظر را قرار دهید ) (168968)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۴:۲۷
علي و نيماي عزيز، وقتي صورتجلسه شمارش آراي هر صندوق موجود و در اينترنت هم قرارداده شده، ديگر وزارت كشور چه تغييري مي تواند در صندوقها انجام دهد؟ مثلا صندوقها را فك پلمپ كند و آراي موسوي را كم و به آراي احمدي نژاد اضافه كند؟ اينطوري فرم هاي22 (صورتجلسه شمارش آرا) را چه كند؟ آماري را كه در اينترنت اعلام كرده چه كند؟

شما را بخدا كمي به ادعايي كه مي كنيد فكر كنيد.
البته تقصير وزارت كشور هم هست كه خوب و كافي شفاف سازي نمي كنند ولي ما كه مثلا درسخوانده هستيم بهتر است ادعاهاي غير منطقي نكنيم.

ضمنا من هم از محصولي و همه دار و دسته احمدي نژاد بدم مي آيد ولي اينطور كه آقاي موسوي فقط تهمت تقلب ميزند بدون حتي يك مدرك، نمي توانم به دليل ضديتم با احمدي نژاد حرف بي حساب موسوي و هوادارانش را قبول كنم.

زنده باد منطق و عقلانيت (169011)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۶:۰۸
چه كسي باور ميكند كه دست زده اند .
به نظر ميرسه از انتخابات هيچ چي نميدوني
صندوقها در يك مكان مطمئن نگهداري ميشوند و تمامي درها و پنجره هاي آنجا توسط شوراي نگهبان و وزارت كشور پلمپ (مهر و موم) ميشود .
توسط 2 ارگان و با 2 مهر متفاوت پلمپ ميشود تا كسي بي اجازه ديگري نره فضولي.
بي دليل به كسي تهمت نزن (169444)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۰۷:۵۳
تو مثل اینکه بار اولته رای میدی!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ (169459)
 
يكي از مجريان انتخابات 22خرداد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۱:۱۲
آقاي اميد عزيز و همه كساني كه به كامنت بالا راي مثبت داده ايد:

وقتي وزارت كشور نتيجه ريز همه صندوقها و شهر ها و اسنانها را اعلام كرده شما بنشين آنها را باهم جمع بزن. اگر با هم نمي خواند پس در بالا (وزارت كشور و فرمانداري ها) نقلب شده ولي اگر آمارها با هم مي خواند، تقلب فقط در سطح صندوق ها و بصورت همدستي 450هزار مجري فرمانداريها و ناظران شوراي نگهبان پاي صندوقها (كه اغلب معلم بوده اند) صورت گرفته است.
به نظر شما تقلب گسترده و سراسري راه ديگري دارد؟

ضمنا از نكته سنجي الف بخاطر اعاده حيثيت از 450 معلم مظلوم و بي زبان كه اينطور به آنها توهين شد، ممنونم. (168364)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۷:۵۳
بابا يكي به ماي بي سواد توضيح بدهد مهندسي آراء يعني چه؟ چه جوري انجام مي شود و چه كساني آن را اختراع كرده اند ؟ چگونه انجام مي شود كه حتي مجريان صندوق ها متوجه نمي شوند و برگه هاي رسمي صندوق ها و آراء و مشخصات آنها همه با هم تطبيق دارد ؟ والا ما نمي فهميم يكي به ما حالي كند اين جادوگري چيست كه هيچ رد و نشاني از آن نيست اما سخنش همه جا هست (168606)
 
فاطمی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۸:۲۱
پاسخ شما همان پاسخیست که توسط اینجانب به اظهار نظر \"علی\" ارائه شده است. ایشان نیز همانند شما در رابطه با واژه زیبا و دلنشین \"مهندسی آرا\" مطالبی در همین صفحه بیان کرده اند. (168715)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۴:۰۱
آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالرهر بماند
شما مواظب دین خودت باش که پای موسوی جونت هدرش ندی. (168808)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۰:۴۱
اعتراض به مهندسي آرا مي باشد
يراي چندمين بارمي پرسم مهندسي آرارا تعريف كنيد.
اميدجان
نظرات مخالف اين صفحه راكه بخواني فقط نوشته مهندسي آرالطف كن بيشتر توضيح بده
حرف جديد-مستند-واقعيت (168918)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۴:۴۸:۳۳
باید بگم ما به کسی تهمت تقلب نمی زنیم که دین و ایمانمون رو براش بسوزونیم
این شمایید که بدون هیچ سندی و مدرکی دارید تهمت می زنید و می گید که همه نظام به غیر از موسوی دروغ می گه (170509)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۲:۱۸
آقاي موسوي اگر به راي ملت تمكين ميكرديد و فقط تهراني ها و دور و بر خود را نمي ديديد، الان نداآقسلطان و دهها كشته شده اخير زنده بودند.
(168253)
 
Amir
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۴:۳۳
آقاي عزيز اينقدر تهراني و شهري و دهاتي نكنيد اگر نمي دانيد بدانيد و بفهميد كه اين انقلاب را همين مردم تهران و تبريز و مشهد و شهرهاي بزرگ كردند و الا توي شهر هاي كوچك و روستاها مردمانزمان از ترس مامورين رژيم منهوس پهلوي دم برنياوردند. (168784)
 
روستازاده
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۱:۱۴
امير جان اگه فكر مي كني انقلاب و ايران فقط مديون تهراني هاست، از يان به بعد هر وقت از روستايي رد شدي سري به گلزار شهداي آنجا بزن و كمي در خلوت خودت درباره اين حرفت فكر كن.

اميدوارم منظورت اين نباشد كه خون تهراني رنگين تر از خون روستايياني است كه به احمدي نژاد راي داده اند (168802)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۸:۲۵
شما اون موقع اونجا بودین؟ (168825)
 
فرزانه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۲:۵۴
لازم نبوده باشه.کتابای تاریخ رو بخونی تو هم متوجه میشی.چرا به یزید لعنت میفرستی مگه تو اونجا بودی؟ (169070)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۱:۰۶
موضوعی که من این روزها خیلی بهش فکر میکنم اینه که اگر جناب مهندس موسوی واقعا دلسوز کشور بودندن میشد اول از راه قانونی وارد بشن و بعد اگر جوابی نبود مردم را به اعتراض هرچند مدنی و آرام دعوت کنند (168832)
 
قافله سالار
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۴:۰۰
باریک الله

عجب حرفی زدی .
خجالت نمیکشی که مردم رو دسته بندی میکنی؟

همین دهاتی ها کم تو جنگ کشته دادند که حالا مسخره شون میکنی؟
اینها ترسو هستند؟

همین نونی که میخوری از کجا میاد؟
خجالت بکش.

خاتمی وقتی 21 میلیون رای آورد این دهاتی ها هم رای دادند.
چرا اون روز نگفتی اینها تو انقلاب نبودن از شون رای نگیرید؟

همفکران موسوی همه اینقدر نفهم و از خود راضی هستند . معلومه بالا شهر تهران نشستی نمیفهمی چه خبره.

دغدغه تو با دهاتی ها فرق داره مهمترین دل مشغولی تو اینه که چرا گشت ارشاد نمیذاره وسط خیابون شلوارتو در بیاری ولی دهاتی ها اینقدر با حیان که من هنوز موی مادر بزرگمو ندیدم . بدون هیچ گشت ارشادی آدم وار زندگی میکنند.

ولی دل مشغولی اونها اینه که جاده شون آسفالت بشه که تو دولت نهم شد.
تلفن داشته باشن که دولت نهم داد.
مسئولان آدم حسابشون کنند که دولت نهم کرد.

حالا که مخالف میلیاردرها شدن میگین آدم نیستن؟

تو آدم نیستی .
من سرگین گوسفندای دهمون رو با کل موج سبز ( که خدا رو شکر امروز موج قهوه ای شده) عوض نمیکنم.



قافله سالار (168904)
 
اصغر پور اصفهاني
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۱۷:۰۸
موافقم (169125)
 
mrb
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۸:۱۸
قافله سالار رأي مثبت بهت دادم!
واقعا گل گفتي!
حالا كه دهاتي ها بهشون رأي ندادن، ديگه آدم نيستند!‌اما اون موقع كه خاتمي ازشون رأي گرفت مردم خوب روستا بودند! (169427)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۱۰:۲۷
جناب قافله سالار گل
خیلی تند نرو و توهین نکن! ضمنا جوابتو دادم تو نظر قبلیم البته اگه این آقای توکلی اجازه بدن که بیاد رو تصویر که تا الان ایشون هم مثل رسانه ملی خیلی میلی عمل مینه!

راستی یکی از خدمات این دولت نهم این بوده که به روستاها هم امکانات استفاده از اینترنت رو داده!

میشه بدونم الان شما از کدوم دهات وصل میشی به اینترنت؟

ضمنا قربونت برم اگه تهران 3 روز تعطیل بشه ایران فلج میشه. ولی اگه تو کار نکنی این دولت مردمی بهت توجه نمیکنه و سه سوت از برزیل گوشت و شکر و برنج و ... میاره تا تهرانیا مغازه هاشونو باز کنن. (169518)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۷:۱۱:۳۹
آقا خداییش حرف دلمو زدی خدا خیرت بده. (172192)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۳:۳۱
و انقلاب ارزش اونا رو بالا برد و حق دخالت در سرنوشت داد. پس به رایشون احترام بذاریم یا معنی دموکراسی رو عوض کنیم؟ (168928)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۲:۵۷
اما واقعیت این انتخابات قیام شهرستانی ها علیه پایتخت نشینان مغرور بود. من تا زمانی که متوسط امکانات شهر کوچکم از تهران پایینتر است به احمدی نژادیها رای خواهم داد. بعد از آن خواهم شنید شما تهرانیها چه می گویید. امیدوارم هموطنان تهرانی ما را درک کنند. (169071)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۳۸:۲۱
خوبه که امام گفتند این انقلاب پا برهنه هاست
نه هر چی از دوران امام دور میشیم بیشتر به درایت این مرد پی می برم
مخصوصا اون جمله تو غلط می کنی....
ما که ایدولوژی واضح برای انقلاب داشتیم و متفکران اون موقع خوراک مارو تا سالها تامین کردن و این سلسله مراتب ارزشی منظم و منطبق بر فطرت و دین خدارو تدوین کردن تا به ما دیدگاه مناسب برای تحلیل رخدادها بدهند وضع ما اینه که هنوز خون شهری ها از روستای ها رنگی تره
اگه این کارا نمی کردن چی به سرمون می یومد (169375)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۱:۴۸
حق با شماست اصلا چرا به بقیه مردم ایران که هیچ نقشی در انقلاب نداشتند حق رایدن هم هزینه اضافه است هم اونها که اصلا نمیفهمن چرا رای بدن از این به بعد دستور میدهم فقز در تهران و تبریز و اونجاهایی که تائید می فرمائید رای بگیرند. راستی اگر برای تفریح رفتی یکی از همین شهرستانها یک سری به گلزار شهدا بزن تا ببینی کی ترسو هست. (169422)
 
mrb
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۵:۲۷
آقا امير!
اين حرفتون يعني چي؟ يعني اهالي شهرهاي كوچك حق رأي ندارند؟
اگر دارند، پس بايد به همه نگاه كرد، نه فقط تهران!
اگر ندارند، زحمت بكشيد از از اين به بعد بفرماييد رئيس جمهور تهران و يا رئيس جمهور كلان شهر! انتخابات هم در همان شهرها برگزار شود! به الباقي مردم مربوط نمي شود!
ضمناً با اين تفاسير رئيس جمهور كلان شهر، حق استفاده از نفت و گاز كه در كوره دهات ها و شهرهاي كوچك وجود دارد را ندارد. از جيب بابايش پول بدهد!
اما سراسر كشور دكتر را انتخاب كردند و رئيس جمهور ايران ايشان است، نه فقط رئيس جمهور كلان شهر! (169425)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۱۸:۳۴
باسلام و عرض ادب خدمت شما و همه باز ديدكندگان عزيز اولاً كه همه چي به سلامتي تمام شد و الان ديگه ملت يكي هستن نه رنگي در كاره نهم ميليوني مهم حضور نزدیک به 40 میلیونی مردم در پای صندوق های رای در روز
22/3/1388 بود كه به لطف خدا انجام شد امروز بر همۀ ما واجب است در این شرایط که دوستان و دشمنان ناظر اوضاع کشور ما هستند همگی آرامش را کاملاً حفظ کنیم و اجازه بر هم زدن نظم عمومی و تخریب اموال را به ماجراجویان ندهیم و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند مشکلات را از طریق قانون حل کنیم اما
دوست عزيز امير جان بنده دوست نداشتم در اين مورد بحث كنم اما با توجه به اينكه شما دانسته يا ندانسته داريد ملت كشور خود را به دوسته تقسيم مي كنيد بعوان يك ايراني كه وطنم رو دوست دارم مجبورم نمودين بايد خدمت شما عرض كنم كه بازي تمام شد شما ببينيد حتي توي بازي بچه هاهم يك قانون ميزارند و به اون عمل مي كند اگه كسي قبول نكنه ميگن داري جرزني.
اين درست نيست ما به ديگران توهين كنيم يا با احساسات افراد بازي كنيم نمدانم شما چند سالتونه اما تا جاي كه من خبردارم همه باهم اين انقلاب رو با رهبري امام عزيز كرده ايم كه نه شهري بود نه دهاتي همه يك رنگ و يك صدا بودن او روزها بنده كه يك روستا زاده هستم و افتخارهم مي كنم به دهاتي بودنم روزهاي انقلاب رو خوب به ياد دارم آخه مگر ميشود از ياد برد اون روزها رو قشنگ بياد دارم مردم چه شكلي بودن دروست مثل اينكه الان در پادگان عشرت آباد يا ميدان ژله داريم باهم ميگيم تا خون در رگ ماست خميني رهبرماست ميدان ژله يا شهدا ارتش حمله كرد اما ما اونا رو نزديم به اونا فحش نداديم ميدوني چي مي گفتيم برادر ارتشي نكن برادر كشي اون گولوله ميدادن ما گل سر تفگ هاشون گذاشتيم اما الان دلم واسه بسيچي ها مي سوزه 8 سال از صدام كتك خوردن الانم بايد از دست بعضي از ما بخورن خاطرات زياده بسكنم.
اگركسي بخواهد حقيقتو قبول كنه مثل روز روشنه آدم يا خودشو به اون راه ميزنه يا ايكنه ميدونه اما قبول نميكنه همه ديديم كي از قانون و قانون گريزي و خود محوري سخن مي گفت خب بقول شما دهاتي هاهم الان ديگه ميفهمند شايد شما خيلي وقت دهات نرفتي الان يه سر بزن ببين چقدر فرق كرده با زماني كه شما بودي از حرنظري كه فكر كني همه تو اين دنياي شيشه اي سال هاست كه هستيم و ميبينم به كي توهين ميشود زماني كه انسان نميخواد حقيقتو قبول كنه اما و اگرها زياد ميشود نميدونم كي و كجا بگيم چگونه
----------
مهندس مثل هيچ صندوقي باز نشده بود در كنفرانس خبري اعلام كردن من ريس جمهور هستم حتي دوبارهم گفت آيا شماهم شندايد؟ (169788)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۱۳:۴۶:۳۸
آقا امیر
می خوای برای اینکه حق شهرهای بزرگ حفظ بشه فقط توی شهر های بزرگ انتخابات برگذار بشه بعد بعد اونیکه انتخاب می شه رئیس جمهور همه بشه (173103)
 
شهاب
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۲:۲۸
وای چقدر تاثیر گذار نوشته اید! شما خودتان را مسخره می کنید (168281)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۵:۲۲
مسخره آن هایی اند که حرف حسابی ندارند. (168811)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۳:۰۸
یک سوال که اینجا پیش می آّید این است که چرا موسوی اینکار را می کند.
به نظر من و با نگاه به اطرافیانم و حتی طرفداران موسوی من مطمینم که گزینه تقلب حل شده است و این امکان وجود ندارد.
حال باید دید چه احتمالات دیگری وجود دارد
1- موسوی فکر میکند تقلب شده
2- موسوی می داند تقلب نشده ولی لجبازی می کند
3- موسوی از قصد سعی در کش دار کردن این مسئله دارد
که این گزینه سوم دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
من واقعا مانده ام آنها که هنوز می گویند تقلب شده کدامیک از این حالتها هستند (168283)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۲:۵۹
خب مگه نمیدونید؟ قراره موضوع را تا 18 تیر کش بدن.. بلکه اون روز بازم فرجی حاصل بشه و این انقلاب مخملی صورت بگیره.
وگرنه چرا تو 10 روز اول نیومدن شکایت کنن؟ چرا تو وقت تمدید شده تو چهارروز اول شکایتشونو ندادن؟ گذاشتن روز آخر بالاخر شکایت کردن ؟ که بازشماری آراء رو به تعویق بندازن و فقط و فقط به خاطر اینکه اونو به 18 تیر نزدیک کنن تادوباره به بهونه ای دیگه یه عده شورشی و خرابکار رو بریزن تو خیابون تا بازم احساسات مردمو جریحه دار کنن و عده ای رو به دنبال خودشون بکشونن.
نمیدون چرا اینقدر وجه تشابه بین دجال با این جناب صداقت پیشه می بینم. (168725)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۶:۲۴
آقاي موسوي از چشم رجال و سران سياسي افتاد. از چشم بسياري مردم افتاد. اگر نگويد تقلب شده از چشم حاميان پوشالي نيز مي افتد و راهي ديار ديگري بايد شود. آقاي موسوي وارد عرصه اي شد كه توان مديريت آن و كنترل خود را نداشت. (168962)
 
سارينا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۳:۴۷
ممنون از اين كار قشنگتان. واقعا مگر ميشود تمامي مجريان بي وجدان باشند؟ مگر نمايندگان آقاي موسوي حاضر نبودند؟ دا از حق الناس نميگذره! آقاي موسوي دنيا تمام شدني است. قيامتي هم هست. اينو همين معلمان دوران ابتدائي تحصيلم كه اتفاقا در دولت شما بوده! به من گفتند. (168286)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۳:۴۱
اگه یه کم عقله نداشتهون رو به کار بندازید میفهمید که تقلب توی این انتخابات خیلی راحته!
در ضمن تخلف انتخاباتی تنها تقلب در رای که به صندوق ریخته میشه نیست و بهتره که شماها قبل از اظهار نظر کمی مطالعه و فکر کنید (168344)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۶:۳۹
ميشه شما كه خيلي اهل مطالعه و فكر هستيد و خيلي هم عقل داريد لطف كنيد چند روش تقلب به ما ياد بدهيد ؟ (168603)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۹:۴۸
ما عقل نداريم شما كه داري بگو چگونه مي شود تقلب كرد كه 450 هزار نفر نفهمند ؟ در ضمن اگر راحت استپس اين 13 ميليون راي راهم تقلبي جمع كرده ايد كه مي دانيد چگونه مي شود تقلب كرد؟ (168611)
 
محمد.م
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۲:۱۰
برام جالبه که بعد از اون مناظره تاریخی طرفداران موسوی(روشنفکران سابق) خود رو اخلاق مدار معرفی میکردند خب اینم یه جور فرهنگ و اخلاق اجتماعییه.
اگر تقلب آنقدر راحته که شما با این سطح هوش و استعدادتون به آن پی بردید خب چند تا از راههای هوشمندانه خودتون رو برای اثبات تقلب بیان کنید بلکه ما بی عقلا یک ذره روشن شیم. (168721)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۶:۱۴
شما كه خيلي عقل داري بفرما چطور تقلب شده؟
وقتي 450هزار معلم پاي صورتجلسه ها را امضا كرده اند،
وقتي آراي ريز تك تك صندوقها اعلام شده،
وقتي آمار مجموع همه صندوقها با آمار شهرستانها و استانها و كل كشور مي خواند بفرماييد چطور تقلب شده؟ تنها حرفي كه مي توانيد بزنيد اين است كه آن 450 هزار معلم عليه موسوي همدستي كرده اند!
منو باش كه كه فكر مي كردم فقط احمدي نژاد ماليخوليا دارد، نگو بعضي ها به حالت حاد اين مرض مبتلا هستند (168788)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۸:۰۴
تو که عقل داری(البته احتمالش کمه) دلیل بیار. عقلی که از حرف های این و اون نشأت بگیره عقل نیست! (168821)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۱:۱۹
این نیز بگذرد تا الان هر چی خواستید گفتید، اینم روش ! با عرض معذرت خدمت عقل کل عزیز! شما عقلت رو کجا جا گذاشتی که به همه تهمت بی‌عقلی میزنی؟ بس کن و خجالت بکش لطفا. سعی کردم خیلی مودبانه بگم که سانسور نشه! (169231)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۴:۳۴
چه ربطی داره.شورش رو در آوردین. حالم دیگه داره از الف به هم میخوره با این سیا بازی ها و سطحی نگری ها. چه بلاهایی که توی خیابون های این مملکت به سر مردم نیومد. چرا خودتون رو به اون راه میزنید؟ برای اونا هم از این متن ها بنویسید. جرات داشته باش آقای احمد توکلی. (168289)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۲:۳۲
دوست عزيز همه ي ما بي عقل وديوانه عوام و ساده نگر و فريب خورده و بي همه چيزيم شما كه صادق عالم روشنفكر خواص و دانشمند و محتوي نگري به ماي عوام بي سواد وبي عقل و نفهم بي شعور احمق فريب خورده بگو چگونه تقلب شده كه اين روشنفكرهاي همه چيز دان نمي توانند يك برگ سند رو كنند در ثاني لطف كنيد به من فريب خورده ي عوام سطحي نگر ديوانه ي بي شعور هم بفهمانيد مهندسي آراء چيست و چگونه انجام ميشود؟ (168622)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۹:۱۱
مثل كساني كه با شبكه هاي اونور ابي صحبت ميكنن حرف زده اي برات متاسفم كمي فكر كن (168798)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۹:۳۵
حالت باید از باعث و بانی هاش به هم بخوره!
باختن گریه نداره ...... (168828)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۴:۱۴
سیا بازی ها و سطحی نگری ها
168289 | ناشناس
سطحي نگري راتعريف كنيد
سيابازي راتوضيح دهيد (168943)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۵:۰۲
آری من یک معلمم....
اما هرگز تقلب در مرامم نیست.... نه من بلکه تمام همکاران صالح و صادقم... حتما آقای موسوی این بار می خواهند توپ را به زمین ما بندازند....
وقتی کسی به دولت و کشور و رهبر و .... همه شک دارد (البته همه به جز دشمنان قسم خورده ی انقلاب) دیگه شک به معلم ها که براش کاری نداره.... (168291)
 
ALI
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۵:۰۸
ارزش اين ضرب المثل را بدانيد كه: كافر همه را به كيش خود پندارد (168292)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۵:۳۷
من هر روز میر حسین را از تمام وجودم لعنت میکنم و از خدا میخواهم به خاطری ظلمی که کرد و تهمتهائی که زد او را به خاک سیاه بنشاند و عبرت روزگار گرداند (168294)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۵:۲۱
شما قبل از لعنت فرستادن بهتره خودت رو اصلاح کنی ناشناس جان! یاران معاویه هم وقتی علی(ع) را کشتند، گفتند مگر علی مسلمان بود که در محراب بود!

بیایید با خودتان صادق باشید. به جای اینکه مانند زنها بنشینید و این و آن را نفرین کنید، در پی حقیقت ماجرا باشید. اتفاقا خدا خواسته که این اتفاقات مایه عبرت ما شوند شاید روزی سر عقل بیاییم و از کوته فکری بپرهیزیم. (168760)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۶:۰۷
هم شما ميدانيد اين سيد چه ميگويد و هم مردم. با اين مباحث هم عرض خود ميبريد و هم زحمت ما. واقعا اينقدر مردم را ........ فرض فرموديد.واقعا خجالت دارد ابهام موسوي و مردم اين است ؟ به همين دليل است كه مردم عصباني هستند چون به شعور آنها مستمر توهين ميشود. لطفا نظر بنده را حتما بگذاريد. ما كه هرچي كامنت ميگذاريم ، در جنميشود. البته مهم نيست. (168295)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۴:۰۸
آقا سعید
میشه بفرمایید ابهام موسوي و مردم! چیست تا ما هم بدانیم ؟  (168495)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۲:۱۲
مردم=تهران=ونك-شهرك غرب- (168522)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۵:۲۶
سعيد جان به خدا من احمق عوام بي شعور نمي دانم موسوي و شما از چه سخن مي گوييد بابا يكي به من بگه مهندسي آراء چيه ؟ چه طوري انجام ميشه كه ناظران نامزدها هم متوجه نشده اند؟ تقلب گسترده چيه؟ آيا براي داوري بايد سند ارائه داد يا نه لازم نيست و صرف احساس افراد فرهيخته خودش سند است؟ من بي سوادم و فريب خورده و بي شعور از شما روشنفكران فرهيخته ي نخبه و فريب نخورده تقاضاي عاجل دارم مرا راهنمايي كنيد (168637)
 
حامد از بوشهر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۸:۱۷
آقا سعيد شما كه خودتو جاي همه مردم جا زدي بفرما آقاي موسوي چه مي گويد بلكه ما شهرستاني ها هم حرف ايشان يخورده حاليمان شود. (168823)
 
یوسف
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۴:۳۰
من اهل روستای سراسیاب از بخش صیدون باغملک در استان خوزستانم و با اهالی روستا به آقای موسوی رای دادیم. لطفا اینقد ما شهرستانی ها و روستایی ها را بی سواد فرض نکنید. (168906)
 
جواد.م
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۱:۳۸:۲۵
یک وقت از صدا و سیما بگیرید بیاید بدون سانسور حرفهایش را بزند کامل می فهمید. (171560)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۳:۳۸
حالا اینجا همه شهرستانی ها طرف دار آقای احمدی نژاد شدن ! (168982)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۱:۳۲
خدا همه چیز رو بهتر میدونه. حداکثر وقتی مردیم می فهمیم طرف حق بودیم یا باطل. (168834)
 
يك معلم ساده
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۶:۳۰
آقاي موسوي؛ با آبروي ملي ما چه كردي؟
با سرمايه اجتماعي (اعتماد عمومي مردم به همديگر-سيتم حكومتي و حاكمان) ما چه كردي؟
با امنيت ما چه كردي؟
با آبروي معلمان ما چه كردي؟

من معلمم البته جزو عوامل اجرايي و نظارت نبودم ولي همكارانم را ميبينم كه خيلي متعجب و حيرت زده به ادعاي آقاي موسوي نگاه مي كنند. ايشان بايد بخاطر تهمتي كه نتوانست اثبات كند، بلكه خلافش اثبات شد، محاكمه و مجازات شود. (168263)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۰۵:۵۵
معلم عزیز خسته نباشی.

متاسفانه میخواهند شما معلمان شریف رو متنفر کنند از آقای موسوی.

اینها بسیار در زمینه بازی با کلمات استاد و ماهرند. همانطور که جمله خس و خاشاک و اراذل و اوباش آقای احمدی نژاد رو توجیه کردند دارن افکار معلمهارو بر علیه آقای موسوی میکنن.

اگه یادتون باشه همه طرفداران موسوی و کروبی و رضائی گفتن بخاطر اینکه معلمین و ناظمین قابل اعتماد هستند فقط برید در مدارس رای بدید این نشون میده که مردم و آقای موسوی به شما اعتماد دارند.

آقای موسوی هرگز نگفتند که در حوزه ها تقلب شده.

برید بپرسید دلایل و مستندات آقای موسوی و کروبی و رضائی به جهت اثبات تقلب چه بوده. گول نخورید.

جالبه که تعرفه در مدارس کم اومده و در مدارس تا 12 شب رای گیری طول کشیده ولی در مساجد تا 10 و بعضا تا 11 بیشتر طول نکشیده و این نشون میده که آرا به نفع جناح اصلاحات بوده.

آقای الف لطفا نظریان منو بزنین! (169568)
 
حسینی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۷:۰۰
آقای موسوی : واقعا خجالتم خوب چیزی . قدرت اینقدر شیرینه ؟ دروغگوی بزرک شما هستید . (168296)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۸:۰۰
چرا فرافکنی می کنین؟ من سایت الف رو سایت اصولگرای به نسبت منصف و حرفه ای می دونم. قطعاً شما خودتون بهتر از خیلی های دیگه نشونه های تقلب در انتخابات رو دیدین و می بینین. دهها و صدها نمونه اشتباه و تناقض و موارد مشکوک در آرای اعلام شده صندوقها رو ندیدین که این جوری توپ رو به زمین حریف می اندارین؟ مطلبی که نوشتین از لحاظ حقوقی و منطقی حرف خاصی نداره که اصلاً بشه بهش جواب داد. فقط یه فرافکنیه و بازی با احساسات مردم. همه مون باید در پیشگاه خدا جوابگو باشیم و مسلماً وظیفه شما به عنوان یه رسانه فراگیر که تأثیر قابل توجهی روی مخاطبین داره به مراتب بیشتر از خیلی هاست. (168297)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۸:۱۷
وحيد جان شما فراافكني نكن و يكي از اين همه نشونه كه ميگي را به ما هم نشون بده منظور من سند ايت نه تحليل هاي سبز و موسوي گونه سند يعني صندوق فلان براساس گزارش مردم حاضر و يا ناظر مروبطه شمارش شده و آقاي موسوي راي بالا آورده اما وزارت كشور آن آراء را به اسم احمدي نژاد خوانده است اين سند مي شود ما هم مراجعه مي كنيم و صندوق مربوطه را مي بينيم تا روشن شود دروغ چيست و دروغ گو كدامست ؟ حالا مي شود يكي از اين اسنادي كه همه مي دانند اما ما عوام سطحي نگر فريب خورده نمي دانيم به ما هم نشان بدهيد (168647)
 
محمد.م
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۴:۴۲
خب شما یکی از اون صدها مورد رو اعلام میکردی که ما از لحاظ حقوقی و منطقی قانع بشیم. (168702)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۳:۵۳
احتیاج به فرافکنی نداره. اونی که ادعای تقلب می کنه اگه مدرک آدم وارانه ای داشت گوش فلکو کر می کرد. نه از این مدرکها که داماد لر هاست و خودش ترکه.....! (168841)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۳۴:۰۳
فقط حرفاي بي دليل و احساسي
بس کنيد اين حرفا رو دليل بياريد. (169142)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۹:۱۵
اقا چرا سفسطه و مغلطه میکنید . معلمین محبوبترین و معتمد ترین افراد در نزد ملت هستند که در همه انتخابات بار اجرایی را بدوش کشیده اند و مورد احترام بوده و خواهند بود .متقلبان و متخلفان را باید در جمع رایحه های خوش وزارت کشور . ناظرین شورای نگهبان در استانها و شهر ستانها جست و جو کنید. که حتما\" عکسی از انها ندارید. (168299)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۰:۰۵
دوست عزيز اين رايح هاي خوش آراء‌را اعلام كرده اند و هيچ يك از اين معلمين محبوب و معتمد شما نيامده اند بگويند آراء‌اعلام شده با آنچه ما سر صندوق ها شمرديم فرق مي كند؟ مي شود به من عوام فريب خورده بگويي چگونه مي توان آرآ را غلط بيان كرد در حالي كه شمارشگرهاي آن آراء سكوت كرده اند ؟ (168655)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۱:۴۸
شما كه اهل سفسطه نيستس و اهل منطقي بفرما چطور تقلب گسترده شده؟

وقتي 450هزار معلم پاي صورتجلسه ها را امضا كرده اند،
وقتي آراي ريز تك تك صندوقها اعلام شده،
وقتي آمار مجموع همه صندوقها با آمار شهرستانها و استانها و كل كشور مي خواند بفرماييد چطور تقلب شده؟ تنها حرفي كه مي توانيد بزنيد اين است كه آن 450 هزار معلم عليه موسوي همدستي كرده اند! (168836)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۰۹:۵۰
واقعا خوب همه چیز را وارونه جلوه میدهید گفته اند در شمارش ارا تخلف صورت گرفته نه در رای گیری گفته اند ارایی بدون وجود شخصی به صندوق رفته است دارید به شعور مردم توهین میکنید بس کنید خدا شاهد است اگر یک تریبون انهم در سطح پایین اجازه داشت همه چیز را بگوید انوقت شما اینطور وقیحانه برخورد نمیکردید پیشنهادی میدهم به مردم بگویید اگر خواستند میتوانند رای خود را ازصندوقی که رای داده اند پس بگیرند انوقت ببینید چه میشود این را هم میدانم حتی جرات چاپ این مطلب را هم اگر صد هزار بار ملایم تر بود را هم نداشتید انهم به دو دلیل یکی اینکه مخالف شما به قول احمد خاتمی مخالف خداست و باید بمیرد حال اگر کل مردم ایران باشد فرقی نمیکند دوم اینکه شما اصولگرایید و اصولگرایی یعنی حفظ خودی ها به هر قیمت نمونه انهم بسیار است (168302)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۴:۴۲
دوست عزيز شما اين همه ناظر و معلم و فرهنگي را سالم مي داني يا مي گويي همه ي اينها دروغگويند؟ اگر شق اول را اعتقاد داري خوب بگو چرا يكي از اينها نيامده بگويد آراي صندوق ما با آنچه وزارت كشور اعلام كرده فرق اساسي داشت! يا تقلب نشده يا همه ي اينها دروغ گويند و هگي فرمهاي مربوطه را به دروغ پر كرده اند با هم مي شود با باز شماري اين مورد را مشخص كرد دوستان عزيز برگه هاي راي موجود و ته سوش آنها نيز موجود است مي توان با تطبيق دادن آراء صندوق ها با ته سوش ها فهميد كه تقلب شده است يا نه؟ اما آنان كه مي دانند تقلبي نشده به بازشماري تن نمي دهند بلكه ميخواهند آراء باطل شود كه چه؟ كه انتخابات دو باره انجام شود چگونه و توسط چه كي توسط بيگانگان اين تمام سناريويي است كه آنان تدارك ديده اند و دم از قانون مي زدند (168667)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۲۱:۴۱
بهرام خان
به نظرم نظر شما هم به منهدس موسوی بسیار نزدیکه چون شما هم فقط می گید تقلب شده کاری ندارید که چه طوری ممکنه 11ملیون رای رو عوض کنن .
برای هر سخنی یک منطق لازمه که من متاسفانه هنوز نه در سخنان مهندس موسوی و نه طرفدارانش نشنیدم (اگه کسی شنید به من هم بگه ) (169893)
 
مجتبی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۲۴:۳۳
اگر جواب یک سوال من را بدهی حرفت را قبول می کنم
چهل هزار ناظر آقای موسوی در حین انتخابات چه می کردند که تقلب به این بزرگی آنجام شده (169903)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۲:۰۱
فقط مي توانم بگويم : آيا قدرت اينهمه در چشم برخي عزيز است كه حاضرند با آبروي يك ملت به سادگي بازي كنند؟! (168308)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۲:۲۳
الف خیلی محکم می گه تغلب نشده، از کجا اینقدر مطمیئنی، اگه اشتباه کرده باشی چی؟ (168310)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۹:۱۷
عزیزم تقلب با قاف است نه غین (168357)
 
قاسم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۳۴:۱۲
سخت نگیر صابونو با سین بنویسی کف نمی کنه؟ (168756)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۰:۴۳
عزیز ناشناسم:

از قدیم گفتند کسی که ادعایی دارد باید دلیل و مدرک بیاورد. حالا شما و مرادتان آقای موسوی اگر ادعای تقلب، آنهم از نوع گسترده، دارید لطفا اسناد و مدارک معتبر ارائه دهید. (168484)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۲:۰۸
من فکر می کنم هیچ کس ادعای اینکه \"هیچ \" تقلبی نشده رو تا به حال نکرده اما همه به اتفاق اعلام کردن اون تقلبی که آقای موسوی ازش اسم بردن که آرای مردم \"کلا\" در وزارت کشور جابه جا شده وجود خارجی نداره.

باید بگم عزیزان حامی \" افسانه ی تقلب گسترده در انتخابات\" خواهش می کنم یک بار بدون پیش داوری به قضیه نگاه کنید. آقایون وزارت کشور مگه عقلشونو از دست دادن که بیان رای مردم رو کلا جا به جا کنن ؟ یعنی نه فکر لو رفتن قضیه رو کردن نه عواقبشو؟ اونم تو دنیای ارتباطات امروزی و با توجه به اینکه 500و000 نفر عین فرمها و اعدادی که به وزارت کشور اعلام شده رو پیش خودشون دارن؟

باز این فرضیه که یه عده رای اضافه با شناسنامه اموات یا حتی بدون شناسنامه به نفع یه نفر به بعضی از صندوق ها ریختن شدنی تر به نظر میاد که اونم تا حالا در حد یه ادعا مونده و اثبات نمی شه مگر اینکه آقای موسوی مستنداتشو ارائه بده.

اون آقایی که گفتن تا حالا چند تا صندوق رو آمارشو با آمار وزارت کشور تطبیق داده باید بگم منم تا حالا موفق شدم آمار 8 تا صندوق رو تطبیق بدم. عموی همسرم رئیس یکی از شعبه های غرب تهران بود که 30 ساله این مسئولیت رو تو همه انتخابات به عهده داره و به عنوان معتمد محل می شناسنش. وقتی بلافاصله بعد از اولین اعتراض ها باهاشون حرف می زدم کم مونده بود از ناراحتی گریه کنه. می گفت آقای موسوی نه تنها خستگی رو به تنشون گذاشت بلکه با تهمتی که بهشون زد آبروی همه ماهارو برد!آمار 4 تای دیگه از این صندوق ها رو بلافاصله روز اعلام نتایج انتخابات،4 نفر از نمایندگان یا ناظرین صندوق ها به عنوان کامنت رو یکی از پست های همین وب سایت گذاشته بودن که می تونه مرجع موثقی باشه چون با توجه به تاریخ پست و تاریخ کامنت، اون موقع هنوز وزارت کشور آمار تفکیکی صندوق ها رو منتشر نکرده بود که اونها آمار صندوق هاشونو داده بودن! اینم لینکش http://alef.ir/1388/content/view/47572 (168619)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۶:۱۷
دوست عزيز مثل اينكه شما روال عادي را تقلب مي داني كه مي گويي هر كه مي گويد تقلب نشده بايد سند بدهد! عزيز من از نظر منطق حقوقي افرادي كه مي گويند تقلب شده بايد سند بدهند حالا شما برعكس از الف سند عدم تقلب مي خواهي؟! (168675)
 
شهروز
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۴:۲۳
اقای موسوی سرگرم شبکه های ماهواره ای هستند .فرصت دیدن ای عکس ها را ندارند.مزاحم ایشان نشوید. (168314)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۶:۵۲
از بس گفتید به عکسها نگاه کنید فکر کنم منظور خاصی داشته باشید و چیزی در این عکسها و یا شاید یکی از آنها هست که قابل توجه باشه و فکر نکنم منظورتون دیدن عکس معلمهای زحمت کش باشه فقط
(هر چند من شخصا کسانی رو که در عکسها هست رو نمیشناسم ) (168318)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۷:۳۹
آقاي موسوي به چيزي كه الان احتياج دارد، يك تور كامل ايران گردي است. برود شهرهاي كوچك و بزرگ را ببيند، ميان مردم برود و با لباس و چهره مبدل از مردم بپرسد به چه كسي راي داده اند.
شايد اينجوري از "سندرم خود پيروز بيني "خارج شود و بهمد ايران فقط تهران نيست.

(168274)
 
ر ص از تهران
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۱۸:۱۸
من اصليتم ساوه اي و اصليت خانمم فسايي است. ما هردو به موسوي راي داديم ولي در شهرهاي زادگاهمان همه يكدست به احمدي نژاد راي داده اند.

آقاي موسوي: واقعيت را بايد پذيرفت و به راي اكثريت تمكين كرد (168273)
 
فرزانه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۸:۳۴
من مطمینم تو از طرفداران سرسخت احمدی نژاد بودی.دروغ نوشتن و گفتن اینکه من به موسوی رای دادم که کاری نداره که مثلا بخوای بگی خیلی بی طرفی. (169080)
 
زبل خان مشهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۱:۴۳


آقاي موسوي در جهنم:
من اين صحنه آرايي مشكوك را قبول ندارم. قيامت بايد دوباره تكرار شود

ضمنا كاشكي اس ام اس ها در تهران هم راه بيفتد نمي دانيد اينجا در مشهد روزانه چقدر جوك درباره جرزني و بچه بازي موسوي رد و بدل مي شود. (168244)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۲:۴۸
پيشنهاد خوبيه!
بجان شما اونقدر مطلب شنيدني از رييس جمهور مردمي مون داريم كه براي اون اتفاق لحظه شماري ميكنيم!
شمارتو بده تا مشهد هم بي نصيب نمونه! (168397)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۴:۳۶
آقای زبل خان معنی اسم خودت رااگر مطالعه کردی ودانستی گلایه نکن که با گذاشتن چند ....معنی اسمت را تیتر کرده وترا خطاب به مطلوب کنم.القصه هنوز مراسم آقای احمدی نژاد انجام نشده خود را درصراط محشر قاضی او قرارداده وخوب بر اعمال آقای موسوی ناظر شده ای ولابد احساس اسکندر در مصر به تو دست داده وچون به هند برسی احساس اولوهیت به تو دست میدهد! (168665)
 
سیروس
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۹:۱۶
کاش دلایل محکمتری برای سلامت انتخابات یم آوردید. من هنوز جواب نگرفتم که چرا در 170 حوزه رای گیری درصد آرا بین95 تا 140 درصد بوده است. این سوالها با این عکسها جواب داده نمی شود. (168717)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۰۱:۵۰
جناب سیروس مشکل شما این است که به حرف همه گوش نمیدید و کرنه چند شب پیش آقای محصولی این چند مورد آرای بیش از 100% واجدان شرایط را کامل توضیح داد و فیلمش هم فکر کنم در سایت الف هست.

اتفاقا اکثر آرای همین حوزه های بیش از 100% به موسوی داده شده! بگیم باطلش کنند؟ (169402)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۲۸:۳۲
سیروس عزیز
این اتفاق اولین بار نیست که می افتد، در همه انتخاب ها بالای 100 درصد مشارکت در برخی حوزه ها داشتیم نمونه اش مجلس ششم که درصد مشارکت شمیرانات 270 در صد بود!
این هم دو دلیل دارد:
1-جمعیت شناور:یعنی کسانی که از محل سکونت خود سفر می کنند و چون اکثر این حوزه ها شهرهای مسافر پذیرند قابل توجیه است.
2-آمار دست پایین:یعنی آماری که تعداد افراد حایز شرایط رای دادن را مشخص می کند، اولا آمار تقریبی است دوما به دلایلی حد پایین آمار در نظر گرفته می شود. (169428)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۵:۳۸
سلام
یه سری به صندوق های که درصدی در حدود 95 الی 140 درصد داشتن بزن این صندوقها عموما درمناطق ییلاقی یا زیارتی قرار دارند که در این مناطق با توجه به اینکه در اواخر هفته ( پنج شنبه و جمعه ) افرادی برای زیارت و تفریح می روند همچین اماری دور از ذهن نیست مثلا در شهرستان خود ما که در اطراف تهران است شاید این مشارکت به 200% هم رسیده باشه ( به نظرت به عنوان مثال همچین اماری در مناطق ییلاقی اطراف تهران دور از ذهن است مثلا لواسان و فشم .....) (169443)
 
امین
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۶:۵۸:۴۱
در دوره های قبلی نیز این مورد بوده و مربوط به این دوره نمیشود اشکال از آمار اولیه است که از ثبت احوال هر شهر گرفته میشود بدون در نظر گرفتن مهاجرتها و مسافرها امیوارم با تحقیق بیشتر قانع شوید (169661)
 
دوست دار حق
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۲:۲۰
مردم را لقمان به فرزندش گفت:[ هرگز با ناز و تکبّر از مردم روى برمگردان و مغرورانه در زمین راه نرو.» (لقمان / 18) (169047)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۳:۵۷
آقای موسوی میگویند تقلب شده؟
باید بگویند در کجا تقلب شده این معلمین و هیئت امنای مساجد بودند که تقلب کردند یا معتمدین شهر ،ناظران و یا کارمندان وزارت کشور تقلب کردند .
آقای موسوی اگر امر بر تو مشتبه شده و سئوال داری یا میخواهی از اشتباه در بیایی مدارکت را ارائه کن و اگر در جایی هم تقلب شده همه را متهم نکن و اگر اشتباهی شده مطرح کن شاید پاسخی داشته باشد و اگر هم اشتباه شده محل و مقدار اشتباه مشخص شود و فقط به روش ایراد بنی اسرائیلی همیشه بگویی تقلب شده درست نیست .
آقای موسوی چه کسی تقلب کرده بگو ؟
شاید دوستان میخواستند تقلب کنند و کسی نگذاشته که مرتب میگویی باید باطل شود .
این همه توهین به مردم درست نیست .
من با عصبانیت مینویسم و به شدت از گفته ها و موضع گیریهای شخصی که روزگاری او را قبول داشتم متنفر شدم .
میگوید تقلب شده مدرک هم ندارد و اگر هم دارد هیچ گفته ای را قبول ندارد هیچ کسی را هم قبول ندارد و هیچ قانونی را هم جدی نمیگیرد . تو را چه شده - مگر تو ایرانی نیستی مگر مسلمان نیستی - دشمن را نمی بینی که به خاطر رفتار توهین آمیز تو جلی شده و چنگ و دندان نشان میدهد .
مگر قدرت چقدر بدرد دنیا و آخرت تو میخورد که مردم را اینطور به جان هم انداخته ای
اگر مخالفی حزب درست کن و با دلیل و مدرک نسبت به عملکردهای دولت مخالفت کن و در پی اصلاح آنها باش - نه اینکه تشنج ایجاد کنی تفرقه به پا کنی و مردم را به جان هم بیاندازی - این کار عین خیانت است
_________________________
سئوال داری بپرس
دعوا داری یک مرجع مشخص کن دعوایت را حل کند
دلیل داری مدرک بیاور
انتقاد داری بگو ولی سازنده
ولی توهین نکن
دشمن شاد نکن
_________________________

قرار است درست کنیم یا قرار است نابود کنیم (168345)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۶:۴۶
به به! من كه كاملا قانع شدم.( بچه 3 ساله از شير خوارگاه) (168353)
 
الهه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۳:۲۸
!
ای ول پس روزا با میرحسین بازی می کنی !
لابد هر وقت تو بازی می بازه می گه قبول نیست دوباره! (168840)
 
هانیه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۲۸:۱۷
سلام
لطفا یکی به آقای موسوی بگوید با این ادعای عجیب و غریبی که داشتی و باعث به وجود آمدن این همه شلوغی و در گیر ی در کشور شدی، و کشور را سوژه بسیاری از خبرگزاری های خارجی کردید ، ایران را کشوری نا امن ، و خشن در منطقه معرفی کردید.آیا سیاست خارجی دولت احمدی نژاد چهره ایران را در جهان خراب کرد یا شما در عرض یک هفته این کار را انجام دادید؟ (168355)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۰:۳۲
یعنی میرحسین میگه 500معلم تغلب کار داریم (168362)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۱:۲۹
تمام 600 هزار ناظر این انتخابات دروغگو و دغل باز و متقلبند حتی حدود 60 زهرناظر اقایان موسوی و رضایی و کروبی هم جزو همین متقلبانند که سندی را در اختیار حضرات قرار نداده اند اصلا همه کسانی که به اقایان رای نداده اند کلهم اجمعین خائن و متقلب و دو دوزه بازند همین که گفتم یا انتخابات را ابطال و دوباره رای گیری می کنید یا ما با بازشماری ارا موافق نیستیم تازه اگر دوباره رای گیری شود و باز هم احمدی نژاد رای بیاورد باید دوباره انتخابات ابطال و مجددا برگزار شود و این دور و تسلسل باطل ادامه دارد تا یا ما هلاک شویم یا مخالفین ما...! (168366)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۳۵:۴۳
اگر واقعا موسوي حرفي براي گفتن نداره چرا صدا و سيما دعوتش نمي كنه بياد از خودش دفاع كنه؟ (168375)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۳:۵۹
دعوتش کردن نمیاد چون نمیدونه چی بگه (169440)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۲۹:۳۷
به قول یکی از دوستان چرا سفسطه میکنید ؟...
واقعا فکر میکنید شما عقل کل هستید و این فکر به ذهن آقایون صدا و سیما خطور نکرده بوده؟
صدا و سیما دیگه کم مونده به پای این آقا بیفته ...
خود این آقا ناز میکنه و قبول نمی فرمایند ...
حتی حاظر نشده که کارشناسهای ستادش تو مناظره ای که صدا و سیما قرار بود برگزار کنه شرکت کنن چه برسه به خودش ...
البته امر فرموده بودند که یه پخش زنده براش مهیا کنن بدون کارشناس و مجری وهیچ چیزه دیگه تا هر دروغی خواست به مردم تحویل بده ...
ایشون چون هیچ مدرکی ندارن بیاد تو تلویزیون چی بگه؟بگه که مدرک ندارم و مردم رو الکی به خیابونا کشوندم؟ (169586)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۳:۵۱:۴۱
دوست عزیز، مگر صدا و سیما از موسوی نخواسته بود که یک مناظره ترتیب دهد و به رسانه ملی بیاید و با کارشناسان بحث منطقی کند. او که قبول نکرد و گفت که یک برنامه پخش زنده، بدون حضور کارشناس می خواهد.
شما که علاوه بر ادب و قانون گرایی و . . . انصاف هم دارید، منصفانه این واکنش موسوی را نقد کنید و ما دیکتاتورها، فرعونی ها، طاغوت ها، تروریست ها، متحجر ها، نکبت ها، قرون وسطایی ها، عصر قجری ها، دروغگو ها، رمّال ها، عبوس ها، هتاک ها و... (اینها عین کلماتی بود که در جریان انتخابات به ما و دولت نهم نسبت دادید) را آگاه کنید. طبیعی است که یک تفکر غیر منطقی این تغییر 180 درجه ای را به هر طریقی که شده با مغالطه و سفسطه و بازی با کلمه و بیانیه توجیه می کند. موسوی نیز چون که در مقابل این داستان هیچ جواب منطقی ندارد حضور کارشناس و بحث منطقی را در یک برنامه تلویزیونی نمی پذیرد. (169615)
 
بي سياست
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۰:۵۲
اينجا كي داره درست ميگه؟دروغ گفتن هاي احمدي نژاد را بايد قبول كرد يا تهمت هاي آقاي موسوي؟ (168392)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۸:۳۷
جالب است دورغ هاي احمدي نژاد ؟‌مي شود دورغ را معنا كني ؟ مي شودتهمت را معنا كني؟ (168683)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۴۴:۲۳
بي سياست جان تو هم جوگير شده اي كه ميگي دروغ احمدي نژاد ؟
خجالت بكش
زشته شرم كن
حيا كن (169153)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۵:۲۶
با سلام دوست عزیز از شما گله دارم شما چرا از موضع دفاع از این عزیزان بر امده اید براساس هر قانونی که در دنیا بخواهید بررسی بفرمائید مدعی می بایست ادعای خود را اثبات کند بعد متهم براساس ادعا پاسخگو باشد اقای موسوی صبح روز انتخابات چنان جو زده شده بود و از ارا اکثریت گیج شده بود که در کمال ناباوری همه را متهم کرد .یک روز که گذشت امد تقلب کسترده خودخوانده را مثلا مستند کرد وبه چند بند که ارتباطی به جابجایی ارا وتقلب گسترده نداشت مانند توهین به اقای هاشمی در مناظره و استفاده از هواپیمای ریاست جمهوری و.... اشاره کرد که باعث خنده همه کارشناسان شد بعد با فشار افکار عمومی مبنی بر ارائه مدارک 390 مورد تخلف انتخاباتی ( نه تقلب ) که اکثرش هم مجددا بدون دلیل ومدرک بود به شورای نگهبان ارائه نمود وشورا جواب او را داد باز همه دیدن به این موارد نمی شود گفت تقلب گسترده حال در بیانیه جدید خود دوباره بدون مدرک تقلب گسترده صغرا کبری چیده اولا ایشان از قرار معلوم به قانون انتخابات اشراف ندارند وهنوز فرق تقلب گسترده وتخلف شخصی در انتخابات را نمیدانند دوما ایشان مواردی را که قبل از انتخابات اتفاق افتاده با امر رای گیری که تقلب می تواند در ان صورت پذیرد خلط کرده مثلا ایشان مدعی استفاده از روزنامه های دولتی به نفع یک کاندید است در همین موضوع باید گفت وظیفه روزنامه دولتی دفاع از عملکرد دولت هست یا نه ؟ زمانی که شما به صراحت و با مدارک جعلی دولت را دروغگو می نامی وظیفه دولت است که پاسخ دروغ شما را بدهد ؟ یا باید بنشیند وشما به دروغگو ئیهایتان ادامه دهید ؟ بعد هم اصلا بگیریم یک روزنامه ای مدیر مسئولش تخلف کرد چه ربطی به یک کاندید دارد وارتباط ان با تقلب گسترده چیست ؟ چرا شما قبل از رای گیری به این موضوعات اشاره نکردید ؟ اصلا اگر این ملاک باشد روزنامه همشهری را نگاه کنید عملکرد قالیباف را ببینید دراین روزنامه که با پول ملت چاپ می شود برای شما تبلیغ نکردند بر علیه رقیبت ننوشتند ؟ چرا در ان زمان به انها اعتراض نکردی ؟ پس خودت هم تقلب کردی .همه موارد قبل انتخابات که فرمودند بدون مدرک بدون تاثیر در روند ارا مردم می باشد و موارد بعد از انتخابات هم که مدرک ندارند و یا ارتباطی با تقلب گسترده ندارد .
حال سئوال همه این است مگر قبل انتخابات تو بوق کرنا نکردید ( خودتان ودوستان خارجیتان ) که میخواهد تقلب بشود ؟ مگر کمیته صیانت از ارا تشکیل ندادید ؟ مگر نگفتید نمی خوابید وطرفدارانمان هم نخواببند ؟ پس چه شد ؟ یعنی همه اینها بیخود بود ؟یا شما و نمایندگانتان توانایی نداشتید ؟ نه خودتان هم می دانید تقلب نشده ؟همش در حال کلی گویی هستی فقط نقاط منفی کوچک را می بینی واز اصل موضوع فرار می کنی .بابا وزارت کشور میگوید به ریز هم دارد شما 40676 نفر نماینده پای صندوقها داشته اید شما هیچگاه این موضوع را رد نکردید وفقط گفتید نمایندگان من را سر صندوق را نداده اند یا اخراج کرده اند ما که فکر می کردیم 70% انها را راه ندادند بعد در شکایت خودتان به شورای نگهبان گفتید 70 مورد بوده حالا بفرمائید امار ان 40606 باقی مانده که حدود 90% صندوقها می باشند را چرا منتشر نمی کنید بابا بلاخره سر 100 صندوق که نماینده داشتی امار انها را منتشر کن ببینیم با امار شورای نگهبان مغایرت دارد یا نه ؟ دست از کلی گویی و سفسته بردارید شما نبودید که دم از صداقت وراستگویی میزدی ؟ شما نبودی که رقیبت را دروغگو می نامیدی ؟ شما نبود که خود را قانونمدار وحتی ملزم به رعایت قانون حتی به ظاهر می دانستی ؟ ورقیبت را قانون گریز ؟ شما نبودید که خود را وفادار به خط امام ورهبری می دانستی ؟ وشما نبودید .......حالا چی شده ؟ خواسته ابطال شما مستند به کدام بند قانون است ؟ مدارک ادعاهای شما کجاست ؟ مسیر شما راه امام است ؟بنده خدا شما نه تنها به به قانون . شورای نکهبان .450 هزار مجری وناظر . و24.5 میلیون رای مخالف بلکه به شعور 13 میلیون طرفدار خودت هم توهین می کنی .در ان دنیا جواب این ملت را چه میخواهی بدهی ؟ چرا حتی تا ظهر روز شنبه صبر نکردی ؟ چه هدفی داشتی ؟ حداقل مدارک تقلب را جمع می کردی بررسی می کردی بعد می دادی شورای نگهبان اگر رسیدگی نمی شد می گفتی من شورا را قبول ندارم شما هنوز به محکمه نرفتی داری پیش داوری می کنی این نشانه چیست ؟ همه فهمیدند مدرک نداری همه فهمیدن دروغگو کیست دیگر بس است اینقدر مردم را به بازی نگیر . (168410)
 
arman
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۹:۵۴
دوستان باورکنید این آقایان خود بهتر از هرکسی میدانند تقلبی نشده وخود بهتر میدانند بررسی این موضوع از روشهای عقلایی تری نیز امکان پذیر است
دوستانی که مانند آقای موسوی بر طبل تقلب میکوبند اگر سن وسالشان بالاست که تجربه انتخابات سی ساله گذشته را دارند حتی سالهای گذشته که ابزارهای کنترلی امروزی نبود نیز تقلبی نشده است
چرا به خاطر منافع شخصی افراد وگروههایی حاظر میشویم عزت وغیرت وآبروی مملکت خود را پیش هرکس وناکس اجنبی ببریم
آیا ملل دیگر با خود چنین میکنند؟
عزیزان خدای نخواسته دنیا وآخرت خود را برای کسانی که برای رسیدن به قدرت حاضرند از هر نردبانی حتی آبروی مملکت وخون این مردم به قدرت برسند به رایگان نفروشیم
لحظاتی را با خود بیاندیشیم که آیا این آقایان برای برون رفت از این بحران وگرداب خود ساخته آیا راه دیگری جز القائ تقلب در انتخابات راه دیگری دارند ؟ آیا صلاح است ملت قربانی اهداف اینان شوند
این روزها شاهدید مدعیان تقلب سعی دارند با رودرو کردن مردم با یکدیگر به اهداف دیگری برسند آیا باور میکنید مدعیان تقلب دوستدارات واقعی این ملت هستند وآیا رفتارشان این را نشان میدهد
تا امروز نتیجه تلاشهایشان غیر از بردن آبروی این مملکت بوده است
این شب وروزها عزیز هستند قدری با خود وخدای خود خلوت کنیم قرآن را مقابل خود گذاشته و بدقت همه این رفتارها را یکبار دیگر مرور کنیم حتما خدا هم به ما کمک خواهد کرد البته اگر نخواهیم خود را گول بزنیم (169101)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۶:۰۴
این الف نیست که تنها این را میگه بلکه تمامی دوستداران ولایت ونظام جمهوری اسلامی ایران می گویند
سربلند باشی ای میهن من پاینده باشی ای رهبر من (168412)
 
علی- مهندس برق
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۶:۲۱
در انتخابات دوره قبل .دوره اول طیف کاملی از سلایق سیاسی از اصلاح طلب تندر و اصولگرا از قبیل :اقایان معین (حجاریان صحنه گردان انتخاباتی) کروبی.رضایی. هاشمی.علیزاده. لاریجانی. قالیباف و احمدی نژاد وجود داشت.کل رای مردم با توجه به سلایق سیاسی انها بین کاندیدا تقسیم شد که مثلا در تند ترین رای متعلق به اقای معین (حجاریان صحنه گردان انتخاباتی) حدود5/3میلیون در سراسر کشور وبخش اندکی هم متعلق به اقای کروبی .بقیه ارای که عمدتا مردم عاشق انقلاب وولایت بودند به بقیه کاندیدا دادند نتیجه:5/3 ملیون الان 5/5 در سطح کشور افزلیش پیدا کرده است که اگراز 5/13ملیون رای اقای موسوی کم کنیم 8ملیون که کسانی هستند که با علم پیش فرض: مومن بودن خدمتگذار صدیق .معتقد به ولایت و ضد استکبار و.... بودن اقای موسوی بایشان رای دادن .اما امروز بعد از 10روز بعد از انتخابات ایا ان 8ملیون ادم مومن با این موضع گیری ها اقای موسوی همین نظر را دارند ؟!حال 5/5 را هم به نسبت در سطح کشور تقسیم کنید سهم تهران هم مشخص میشود! پس موسوی عزیز تا دیر نشده یک نه بزرگ به استکبار بگو .! خدا کریم است. (168414)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۴۶:۳۱
آخه مگه میشه بدون تقلب داماد لرستان تو لرستان اول نشه؟ مردم ما که ساده نیستند. الان همه مردم میدونن که یه خودکارای جادویی وارد کشور شده که وقتی بنویسی میر حسین موسوی، بعد از 7 دقیقه و 14 ثانیه و 33 صدم ثانیه نوشته تبدیل میشه به محمود احمدی نژاد. مردم ما فهیم هستند و این چیزها رو خوب می فهمند. پس لطفا انتخابات را باطل کنید و با ارائه این دلیلهای بی محتوا وقت مردم را نگیرید. (168415)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۵:۳۱
اقای کربی بجه لرستان است حالا ما نفهمدم باید داماد لرستان یا فرزند لرستان اول میشد؟ (168844)
 
مجلس افروز
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۶:۵۴
رضایی هم لره.

اگر با منطق خانم دکتر آقای مهندس هم بررسی کنیم که مردم ما اینقدر ساده باشند که به همشهریشون رای بدن .

باز هم احمدی نژاد چون تنها فارس در این بینه رایش از همه بیشتر میشه .

چون فارسها بزرگترین قوم ایران هستند. (168948)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۰:۰۵
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
آقایون الفی از خدا بترسید و اینگونه ملت را علیه آقای موسوی نشورانید.خجالت بکشید دروغ از این بزرگتر و فاحش تر که این 450 هزار نفر را از معلمین می نامید.یعنی کارمندان دیگر ادارات و بسیجیانی که در صحنه بودند را جدا محاسبه می کنید.بجای اینکه آبی بر آتش باشید،به آتش دامن می زنید.با افتخار نام میرحسین را فریاد می زنیم (168420)
 
محمد.م
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۲:۰۰
واقعا طرفداران آقای موسوی(روشنفکران سابق) حق دارند فکر کنند تقلب شده.
وقتی این دوست ناشناسمون حتی ناظران انتخاباتی رو درست نمیشناسند چه انتظاری میتوان از بقیه داشت. (168659)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۱:۲۷
واقعا\" اشکم درومد
یه نوحه هم روش میزاشتید که مظلوم نماییش بیشتر شه
تو صفحه شطرنج هم همیشه مهرهای سرباز ازهمه بیشتر و در صف مقدم و تو چشم هستند ولی کار اصلی رو وزیر و رخ و ... میکنه
کاش چندتا عکسم در همان روز از اقایان{...}و مهره های پشت پرده مینداختیت
واقعا\" تا بحال دلیل و منطق و مظلوم نمایی از این مضحک تر و عوامفریب تر ندیده بودم (168422)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۱:۴۰
اين مهندسي آرا كه ميگن يعني چه؟ (168423)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۲:۳۹
یک گفتگوی فرضی با میرحسین موسوی
خبرنگار: سلام جناب مهندس
موسوی: سلام علیم
خ:نظرتون در مورد انتخابات چیست؟
م: تقلب شده وباید انتخابات ابطال شود ومجددا رای گیری صورت پذیرد
خ:یعنی شما معتقدید رای آوردید
م:بله24میلیون
خ: خود چرا بابازشماری موافقت نمیکنید
م:چون شورای نگهبان از کاندیدی رقیب جانبداری میکند
خ:خوب فرم28 که هست
م:دروغ است
خ:فرم 22
م:دروغ است تغلب است
خ:برگهای رای که هست
م: همه اینها امارهای ساختگی ودروغین وتقلبی است
خ:ته برگهای که در انانها رای دهندگان اسم ومشخصات خودشان را نوشته اند
م:دروغ است
خ: اثر انگشتها مردم در انها هست
م:دروغ است
ج:میتوان از ثبت احوال و مرکز قانونی خواست وجود چنین افرادی را تایید یا تکذیب کرد چون مشخصات کامل وبا اثر انگشت و...در ان موجود است
م: دروغ است
خ: این که نشد شما قانون را قبول نداری ومخالف دیکتاتوری هستی رای مردم را قبول نداری ومدعی طرفداری دموکراسی هستی
راهکاتان چیست
م:رای گیری مجدد
خ: اگر رای نیاوری ویا رای تان کمترشدچه؟
م: باز از اول
خ:وباز اگر رای نیاوردی
م:تکرار تا مردم رای بدهند به من
خ:واگر مردم هیچ رای ندادند
م:دمکراسی جدید یعنی رای تهرانیها بالاتر از بقیه باشد
خ: یعنی چه؟
م:یعنی هر یک رای شمال شهر چون پولدارترند هر یک رای20رای حساب شود یعنی رای من در تهران که دومیایون بوده میشود40میلیون بعلاوه 11میلیون توشهرستنها رای من میشود51میلیون
خ: این که از میزان مشارکت بالاتراست دنیا میخنده به ما
م:رای احمدی نزاد راحذف میکنیم
خ: باز هم که از میزان مشارکت بیشتراست
م: اشکال ندارد بعدا باسش قانون درست میکنیم بلاخره باید قانون را پذیرفت (168426)
 
Ali
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۶:۰۳
متشکریم برای خود پاسخ بسیار خوب و منطقی. من نمی توانم درک چرا مردم فکر نمی کنم. (168786)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۰:۰۵
خودتم متوجه شدی که چی نوشتی؟ (168829)
 
مری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۳:۵۴:۳۰
تقلب اصلی را افراد دیگری انجام داده اند.خودتان هم خوب میدانید! قطعا این نظر من رو هم مثل نظرات دیگم نمایش نمیدید (168432)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۹:۵۵
جناب مری:

ببخشید من یک کمی ضعیف هستم و مطالب را دیر می گیرم! اینکه گفتید خودتان هم خوب میدانید که تقلب اصلی را افراد دیگری انجام داده اند یعنی چه؟ چون من نمیدانم!
لطفا در سطح سواد مدرسه برای من توضیح دهید تقلب توسط چه کسانی و در چه مرحله ای انجام شده است، با توجه به اینکه آمار صندوق به صندوق هم منتشر شده است.
چون معلم من گفته است برای هر ادعایی باید دلیل وجود داشته باشد، لطفا به من کم سواد دلایل خود را هم برای ادعاهایتان بفرمایید.
متشکرم. (168687)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۲۲:۴۶:۳۳
این درس رو نه شما می فهمی نه مری نه من . (171053)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۵:۰۳
براي رد گم كرده مهندسي آراء‌ و افرادي كه معرفي نميكنيد را مطرح مي كنيد راستي اگر آن افراد تقلب كرده اند اينتقلب چه شكلي داشته بالاخره به يك صورتي تقلب كرده اند يا آرآء را عض كرده اند يا صندوق ها را يا آمار الكي داده اند بالاخره يك جوري تقلب شده شما همان شكلش را با سند بگو تا ما بي سوادان عوام فريب خورده هم بفهميم (168704)
 
میم بنام
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۷:۳۷
یعنی کجا تقلب شده ؟
دوست عزیز
اولا وقتی یه صندوق شمارش میشه افراد حاظر اون رو صورت جلسه میکنند و همه امضا می کنند...
ثانیا وزارت کشور برای اولین بار آمار ریز صندوق ها رو اعلام کرده

این همه ناظرین موسوی بیان بگند کدوم صندوق آمارش تغییر کرده ! این میشه مدرک مستدل و مستند...

این ها که ادعا دارند 11 میلیون رای جابجا شده بر چه مبنایی میگن آخه ؟ (168738)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۰:۵۶
آخر هفته یک فیلم سینمائی از تلویزیون پخش شد درباره یک وکیل که به خاطر بیماریش از شرکتی که در آن کار میکرد اخراج شد. در آن فیلم وکیل دیگری بود که تکه کلامش این بود: \"فرض کن من یه بچه 2 ساله (یکجا: 5 ساله/ 6 ساله) هستم! لطفاً جوری توضیح بده که من هم بفهمم!\" (169103)
 
yavar115
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۲۵:۳۷
سلام
خیلی تعجب کردم
اون عکس که فارس زده سمت راست مال شعبه ای که من توش بودم
مسجدسید اصفهان
اون بنده خدا هم مسئول رایانه بودند
واقعا همکارهای خوبی بودند
حتی یک مورد هم تخلف یا اشتباه هم نداشتیم
نماینده ی آقای موسوی هم پسر خوبی بود
برای اینکه هیچ شک و شبهه ای نباشه
3بار هم شمارش کردیم
به قول نویسنده اکثرا هم معلم بودند
دست همه ی این عزیزان درد نکنه واقعا زحمت کشیدند
اجرشون با حضرت حق تعالی (169535)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۰۷:۴۸
مشكل موسوي اين است كه مي گويد چون من تصور مي كنم كه همه بمن راي داده اند و چون من موج سبز را ديدم و ديدم كه همه هم ديدند و هر جا مي رفتم سبز بود،

پس من راي اول را آورده ام و هر چيزي بجز اين يعني تقلب
متاسفم كه به چنين كسي راي دادم (168368)
 
ليلي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۱۱:۵۰
آقا جون اين عكسايي كه نشون دادين عكس 22 خرداد نيست يعني يه عدع كه رفتن پاي صندوقا سر كار بودن اونايي هم كه ارا رو شمردن سر كار بودن اراي اصلي كه اعلام شد يكجايي ديگه شمرده شده. حالا من براي اين حرفم سندي ندارم ديگه تقصير اوناييه كه اس ام اس ها رو بستن وگرنه با حمايت مالي مهدي و فائزه يه جنگ رواني راه مي انداختيم كه هيچ كس نتونه دليل ادعا هامونو بپرسه (168388)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۴:۰۶
باشکست کمر شکن جناب آقای موسوی و اعوان و انصارشان در این انتخابات با شکوه مردمی توقع دارید بیایند از قانونی که از آن دم می زدند تمکین کنند ! (168527)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۲۸:۲۹
مراحل انتخابات در روز راي كيري:
1- اعضاي صندوق شعبه اخذ راي:
هيات اجرايي 3 الي 5 نفر
هيات نظارت 3 الي 5 نفر
نمايندگان نامزد هاي انتخابات ( به تعداد نامزد ها)
بازرس ويژه فرماندار
2 - ابتداعا صندوق خالي در حضور تمام اعضا باز و پس از اطمينان از خالي بودن مهر و موم ميشود
3 - راي گيري توسط هيات اجرايي با نظارت هيات نظارت و نمايندگان ناظر شروع مي شود
4 - پس از اتمام راي گيري ، درب هاي شعبه اخد راي بسته شده و فقط اعضاي بند يك حق حضور دارند و شمارش بلافاصله آغاز ميشود
5- قبل از شمارش آرا تعداد ته برگ هاي راي كه در آن شعبه نوشته شده شمرده ميشود و سپس تعداد آرا شمارش مي شود كه از تعداد ته برگ آرا بيشتر نباشه كه اگر بيشتر باشه صندوق باطل اعلام ميشه
6 - پس از حصول اطمينان از برابر بودن تعداد آرا در صندوق با تعداد ته برگ ها ، خواندن ارا شروع ميشود
7 - نتيجه آرا پس از چند بار شمارش در حضور تمام اعضا بند يك در فرم شماره 22 با امضائ همه صورتجلسه مي شود
8 - و قبل از انتقال صورتجلسه و صندوق آرا به فرمانداري اعضاي حاضر و خصوصا نمايندگان كانديدا ها با تلفن نتيجه صندوق را به ستاد هاي انتخاباتي خود اطلاع مي دهند.
9 - يعني قبل از اطلاع فرماندار و وزارت كشور ، خود ستاد هاي انتخاباتي كانديدا ها از نتيجه تك تك صندوق ها مطلع ميشوند. و فقط تجميع آرا در فرمانداريها و وزارت كشور صورت مي گيرد. كه آن هم با توجه به اعلام آرا تك تك صندوق ها در اين دوره هيچ امكان اشتباه و تغلب وجود ندارد.
10 - جناب آقاي موسوي عزيز اين « شعبده بازي و تقلب گسترده »‌ پس كجا صورت گرفته !؟ (168544)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۲:۲۲
من به تقلب در انتخابات به صورت گسترده اعتقاد ندارم فقط متوجه نشدم چگونه آرای آقای رضائی در حین اعلام نتایج از 600 هزار به 500 هزار کاهش یافت لطفا مرا از تردید در بیاورید . (168558)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۷:۵۱
خیلی کار قشنگی بود .احسنت بر شما. (168575)
 
عليرض
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۳۸:۳۲
ميدانيد چگونه تقلب شد ؟

تقلب ، تقلب قلوب بود
يعني عده اي از حاميان كانديداها ي پيروز نشده ، بدلايل مختلف ازجمله جزء ستاد انتخابي طرف بودن و... غيره در زبان حامي بعضي بودند اما آخر سر قلبشان تقلب كرد و حرفهاي كانديداي ديگر را پذيرفت و دستشان لغزيد و به او راي داد براي همين بعضي از كانديدا ها
تعداد راي هايشان از راي هاي خرزو خان(راي هاي باطله) كمتر شد و بعضي ديگر به جز خرزوخان كسي ديگر را قبول ندارند ! (168580)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۰:۲۰
ببینید بنده هم در انتخابات مجلس و خبرگان داخل صندوق بودم اصلا امکان تقلب موثر وجود ندارد مگر در حدود چند رای محدود انهم به شرطی که طرف واقعا بی وجدان باشد و ناظر هم متوجه نشود و ضمنا این کار حتما در هر صندوق با توافق 2 یا 3 نفر حداقل باشد تا بتوان چند رای را نخواند.پس می بینید تقلب واقعا در حد گسترده و موثر اصلا ممکن نیست چون در هر صندوق گروه های چند نفری رای ها را شمارش میکنند و ناظر شورای نگهبان هم مداوم نظارت دارد و سپس فرم 22 تکمیل و تحویل بالاتر داده می شود و از انجا به بعد دیگر چون اطلاع ندارم نمی دانم اما به نظرم اگر تقلبی موثر بخواهد صورت گیرد حتما باید در فرم های 28 انجام شود ولی در این دوره که امار صندوق ها منتشر شده و ارای صندوق هم که موجود است پس به نظرم احتمال تقلب گسترده صفر است اما اشتباه در حد یکی دو رای طبیعی است (168587)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۴۸:۲۴
ایران فقط تهران نیست مردم در شهرستانها به احمدی نپاذ رای داده اند و یه عده تهرانی که ذر نازو نعمت زمدگی می کنند و حالا دنبال عشق حالند ریختند تو خیابون (168607)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۳:۵۵
آقاجان چرا اینقدر تحت تاثیر جو حرف می زنید؟ رای تهران هم خیلی اختلاف نداشته! البته درست است که آقای موسوی بیشتر بوده ولی چقدر؟ من تو عمرم این همه حرف بی حساب و بی مدرک یک جا نشنیده بودم. (169220)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۵:۵۷:۱۷
کمی انصاف و شرافت هم چیز خوبی است.
گیرم همه حرفتان هم درست! اشک‌آور و چماق و گلوله خوردن چه جور عشق و حالی است در مرام و مسلک شما!؟ (169649)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۳:۴۷
آقاي موسوي من بسيارعلاقمندبودم به شماراي بدهم ولي چون هيچ حرف حساب
وطرح جديداز شما نديدم منصرف شدم.
بدانيدشماكه قبل از اعتراض رسمي وكتبي عده اي را به خيابان آورديدفرداي قيامت جوابگوي خسارات مادي كسبه و وقت وعمر تلف شده ملت وخسارات جاني ومجروحان ولطمه آبرويي مملكت هستيد.
نميدانم خداچه برسرشماخواهدآوردامااز محكمه اي كه اميرالمومنين ازيادش ميلرزيد
بترسيدوتوبه كنيد (168627)
 
محمد.م
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۴:۰۱
با مشاهده اعمال آقای موسوی و یارانشان(روشنفکران سابق) در این چند روز اخیر ایمانم به این آیه از سوره بقره چند برابر شده.
((ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشوه و لهم عذاب عظیم)) (168628)
 
lind
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۱۲:۴۲
دوست عزیزم ، آیا واقعا همه جوانب را بررسی کرده ای که از قران حجت می اوری، ایا به این فکر کرده ای که معاویه به خود لقب امیر المومنین داده بود و تمام اطرافیانش در نماز ( پناه بر خدا) حضرت علی را ملحد، و معاویه را کاتب قران می خواندند . این مسائل را با اسلام مخلوط نکنید. دعوا بر سر دنیاست .از هر دو سو (شاید) (169520)
 
سید یوسف
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۴:۵۵:۵۲
ضمن درود و تبریک بر موفقیت انتخاب در عرصه بین المللی و ننک بر دوستان به ظاهر انقلابی که دشمنان ده ها ساله ما برایشان اشک تمساح ریختند البته تا سه روز پیش و اکنون دشمنان ایشان را نیز مورد تهاجم قرار می دهند و به قول می گویند اینان نفربرهای ضد گلوله ما بودند و اکنون ماباید آنها را در نفربرهای خود آنها را خفته کنیم و ادامه به قول خود انقلاب دمکراتیک به وسیله ما( غرب ) انجام شود .
ای کسانیکه ندای دمکراسی سر می دهید خودتان با اعمال خود و دعوتها خود که منجر به دمکراسی اغتشاش و آشوبگری و غارت اموال مردم گردید معنای دمکراسی را خوب دیکته کردید . انصاف داشته باشید و واقعیت رئیس جمهور 24 میلیونی را بپذیرید و مطمئن باشید اگر یک بار دیگر طی چند روز آینده مردم بخواهند به پای صندوقها بروند شما رای تان فقط همان رای نیمه شمیران و تهران خواهد بود یعنی حداکثر سه میلیون .
پاینده ایران درود بر رئیس جمهور مردمی ایران که در قلب مردم بوده و خواهد ماند .
والسلام (168639)
 
شایان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۳:۳۲
دوستان یه نکته خیلی جالب در نوشته های دوستانی که فکر میکنن تقلب شده اینه که همشون تقریبا اینو میگن:
من هیچی سرم نمیشه من فقط میدونم که تقلب شده
اگه معلم ها تقلب نکردن خوب بالا دستی ها تقلب کردن هر دلیل و مدرک و مرجعی هم یا ساختگی ست یا مورد قبول و اعتماد نیست
خدا رو هم که بیارین پایین بگه تقلب نشده یعنی این خدا ساختگی و ... است
حتی اگر صد بار هم رای گیری شود و موسوی رای نیاورد یعنی هر صد بار هم تقلب شده!
تا موسوی رای نیاورد انتخابات باید تکرار شود!
ما خیلی باهوشیم ما را نمیتوانید فریب دهید برا اثبات تقلب دلیل از این بزرگتر که موسوی رای نیاورده...

خداییش دیگه شورشو درآوردین و با این منطق و منشتون آبروی ایران و ایرانی رو به باد دادین
خوب نمیشه کسی که خودشو به خواب زده رو بیدار کرد....
خواهشا درجش کن الف عزیز
متشکرم (168660)
 
نریمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۲۸:۲۱
وضعیت فعلی من رو یاد داستان لباس جدید پادشاه میندازه! چیزی که ماهیت خارجی نداشت ولی مردم از ترس اینکه احمق خوانده بشن مجبور بودن وجودش رو تأیید کنن! طرفدارای موسوی فکر میکنن هر کس مثل اونا فکر نمیکنه احمقه! تنها راهی که بشه با اونها حرف زد اینه که تو هم ادعای روشن فکری کنی و بگی که موسوی انسان شجاع و فداکاریه که برای ملت داره اینقدر خودش رو به آب و آتیش میزنه!

اگه این آدم کمی منطق و جرأت داشت مردم بیگناه رو احساساتی نمیکرد و به خیابون دعوت نمیکرد. به نظر من اون مردم رو وسیله قدرت نمائی خودش کرده... (169192)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۴:۴۸
هیکس نگفته مسواین صنادیق تخلف کرده اند شما آدرس غلطی میدهید بروید در وزارت کشور در محل تجمیع و در آمارمیزان واجدین شرایط و حوزه های بالای 95/ تا 140/ بگردید که اگر زمان انتخابات یک ساعت دیگر ادامه میافت واویلا میشد . لذا آدرس غلط ندهید (168668)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۴۲:۵۸
برای اینکه دیگه نتونن بگن که توی جمع کردن تقلب شده صندوق به صندوق رو اعلام کردن
اگر نمی دونی بدون که بعضی جا ها تا ساعت 12 هم رای گرفتند در ضمن به نظرت توی این 1 ساعت که تو می گی چه واویلایی می شد 11میلیون آدم از فضا می امود به موسوی رای می داد (169934)
 
روح الله
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۶:۲۶
شما هم جو سازی نکنید..این افرادی که نشان دادید واقعا امین هستند.....
اما مشکل چیز دیگری است که هم شما می دانی هم من و هم دکتر توکلی که بعد از وقفه یک هفته ای وزارت کشور،ایشان فرمودند که من هم دیگر دارم شک می کنم.بله دوست عزیزم که نظر بنده را هم به دلیل وحدت ملی مثل صدا و سیما سانسور می کنی
(براستی که خداوند از پنهان و اشکار ، آگاه است) (168676)
 
کاظم ل
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۶:۴۲
من خودم ناظر انتخابات بودم فردای انتخابات شروع کردند به دروغ وشایعه تقلب .حتی یکی از دوستان به من میگفت چرا تقلب کردند تا توش گیر کنن. من به اون گفتم من حدود 10صندوق ناظر بودم وبا وجود نمایندگان کاندیدا ها اصلا نمی شد تقلب کرد اون گفت حتما فقط تو اون 10 صندوق تقلب نشده ومن واقعا تاسف خوردم که:(کلا بل ران علی قلوبهم بما کانوا یکسبون)واقعا تهمت ودروغ وبی پایه کاری نداره. جالب این جاست که کسانی هم که پای صندوق بودند باور کردند ........................به امید هدایتالهی برای همه (168678)
 
مریم
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۳۷:۱۲
دوست عزیز شما چطوری و با کدوم قانون 10 صندوق رای ناظر بودی ؟
لطفاً مخاطبین خود را ساده فرض نکنید. (169724)
 
هم وطن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۰۹:۴۴
برای جستجوی حقیقت باید بی طرف بود. رفتار و گفتار هر دو طرف را قبل و بعد از انتخابات مقایسه کرد، شواهد و دلایل هر یک را با عقل و منطق و مشورت سنجید. با تعصب و غوغا و دلایل سبک نمی شود قضاوت کرد. تهمت و افترا دلیل بر \"برحق\" بودن نیست. لجبازی و دشمن شاد کردن از هیچ کس پذیرفته نیست. بعضی از ما نمی خواهیم حقیقت را ببینیم. زیرا شاید به نیاموخته اند یا یاد نگرفته ایم که دیگران را ببینیم. این فقط ما نیستیم که می فهمیم، دیگران هم \"می فهمند\". ولی در قضاوتشان به دلیل تعصب اشتباه می کنند. ما که از آقای موسوی به جز متاسفانه برخی متوجه نشدند که سبز که نشدند \"هیچ\" بلکه \"سیاه\" هم شده اند. زیرا فقط سیاهی را نشان این جماعت دادند. و گفتند همه چیز دروغ است، آمار دروغ است، روستاها ی دارای راه آسفالته، آب برق و گاز و تلفن و مدرسه و درمانگاه دروغ است، حق ادا نشده اقشار فراموش شده جامعه دروغ است، پیشرفت های هسته ای، نظامی، علمی و سیاسی دروغ است! و مردم فقط همان هایی هستند که اطراف ما هستند ولاغیر! و فقط ما توان تشخیص دروغ و دروغگو را داریم ولاغیر! مردم که نمی فهمند هیچ! دستگاه ها و مراجع قانونی که نمی فهمند هیچ! همه جمع شده اند دور هم و تقلب کرده اند که چراغ آقای موسوی برای احراز پست ریاست جمهوری سبز نشود! و نمی بیند که چه کسانی به ایشان چراغ سبز نشان میدهند. این آقا فکر می کند اگر مردم به دنبالش راه افتادند و راهپیمایی غیر قانونی کردند به خاطر شخص ایشان بوده! ولی نمی دانند اکثر آن مردم به دلیل شائبه تقلب به دنبال ایشان راه افتادند. و وقتی دیدند که این آقا با 40.000 ناظر حاضر حتی نتوانسته یک صندوق را برای ابطال نشان دهد. و دیدن و شنیدن اخبار پی به اشتباه خود برده اند. و شاید برخی از آنان به نوعی عذاب وجدان در رابطه با مرگ همو طنان خود و خسارت روحی و جسمی و مالی وارده به هموطنان خود می باشند، که اغتشاشگران زیر سایه آنها این فرصت را یافته باشند؟

نظام بیشتر از این نباید به اراجیف این آقا بها دهد. بگذارید برود پیش همان اپوزیسیون خارج از کشور که اکنون رییس جمهور قانونی آنان با اکثریت آرا بدون رای مخالف و ممتنع شده است. تمامی روسای جمهور پیشین و فعلی آمریکا، فرانسه و نخست وزیران فعلی و قبلی انگلیس و اسراییل مدال افتخار در دست و پهن کردن فرش قرمز منتظر ایشان هستند.!

و اما آن هم وطنانی که می پندارند به شعرشان توهین شده : آیا تا به حال این مطلب فکر کرده اند که شعور 24.5 میلیون ایرانی دیگر هم قابل احترام است؟ (168686)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۰:۱۷
سلام؛ انشاءالله خداوند هرچه زودتر دروغگويان و فريب دهندگان را رو سياه نمايد. بنده خودم تا به حال توي چندين رأي گيري حضو داشتم (چه جزو هيأت اجرايي و چه به عنوان ناظر شوراي نگهبان) نه اينكه بگم فقط من اينگونه باشم؛ بلكه مطمئنم تمام كسانيكه در پاي صندوقها حضور داشته اند از همين مردم هستند و با هر ديدگاه سياسي، با توجه به وظيفه انساني و ديني، خود را ملزم به حفظ آراء مردم مي دانند و به خود و ديگران اجازه مداخله و دستكاري در اعلام آرا را نداده و نخواهند داد. من هيچگونه شكي در نتايج آرا ندارم ولي مي گويم چند درصدي را براي اشتباهات سهوي بايد درنظر بگيريم كه صد البته در نتايج كلي انتخابات چه اين دوره و چه دوره هاي قبل تأثير گذار نيست. ضمنا بنده نتايج صندوقي را كه در آن حضور داشتم با گزارش قرار گرفته بر روي سايت وزارت كشور مطابقت دادم و خداوند متعال را شاهد مي گيرم كه هيچگونه مغايرتي نديدم. از خدا مي خواهم كه موسوي را هم هر چه زودتر به راه راست برگرداند و بنا به ديدگاه شخصي خودم هيچ شكي ندارم كه خون تمام كسانيكه كه در اين نا آراميها به ناحق بر زمين ريخته شد شخصي به جزء موسوي نيست. بهرحال اميدواريم هرچه زودتر خداوند دروغگو را رسواي خاص و عام كند. خداوند عاقبت امور ما را ختم به خير گرداند. (168688)
 
سعيد saeed
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۲:۳۶
از \"سازمان هواشناسي الف\" تقاضا دارم شدت و جهت وزش باد را اعلام فرمايند! (168693)
 
مهدی ن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۱۵:۲۶
خیلی زشت است اینگونه نوشتن .به راستی هدف شما غیرازاین نیست که می خواهید معلمان رادرمقابل موسوی قراردهیدبهتراست کمی به اخلاق وانصاف برگردید (168706)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۱۵:۳۱
به نظر شما سايت الف معلمان را در مقابل موسوي قرار داد يا آقاي موسوي توهين به آنها كرده ؟
خيلي رو داري عزيزم (169181)
 
سيدمحمدحسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۵:۰۰
سلام.
يك جمله از امام خميني مينويسم براي ياد آوري بعضي از دوستان.
امام خميني(ره): تو غلط مي‌كني قانون رو قبول نداري قانون تورو قبول نداره. (168734)
 
حديث
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۵:۱۵
از كجا معلوم شايد تو اون آرائ چند ميليوني هم كه ميگن موسوي راي اورده تقلب شده ومال دكتر بوده بنام موسوي تمو م شده منم ادعا دارم آقا تقلب شده ........... (168735)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۴:۳۲:۳۱
من طرفدار نظریه \"تقلب گسترده در انتخابات شده\" نیسستم. اما اگه بخواهم قرص اکس سبز بزنم و واسه چند ثانیه برم تو توهم سبز اونوت دلایلی به مراتب منطقی تر و سبز تر دارم. یعنی اگرهم فرض محال، ممکن بشه و تقلب گسترده بشه اونوت اون تقلب گسترده از جنس \"تقلب سبز\" خواهد بود. چونکه برای همه مشخص شد که : چه کسی اهل بی قانونی است. چه کسی ضد نظام است. چه کسی داره قضایا رو کش دار میکنه تا برسه به 18 تیر. چه کسی به دنبال انقلاب پشمکی است. اسراییل و آمریکا به چه کسی چراغ سبز نشون میدن. مافیای دزدها و اشراف طرف کی هستن. چه کسی با علم آمار و ریاضی مخالف و میگه ممکنه 2*2تا بشه 10 تا. چه کسی . . . . چه کسی . . . . چه کسی . . . . . (169625)
 
ع.ت
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۲۷:۰۳
جناب آقاي موسوي شكست را قبول كنيد شمايي كه دم از قانون ميزديد الان كه شكست خوردي قانون را زير پا گذاشتيد و يكسري افراد بيگناه را به كشتن دادي كه مسئوليت انها با شماست به فكر آخرتت باش (168737)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۴۸:۵۴
اقای موسوی در بیانیه خود گفته اند من زیبائی های موج سبز شما را دیدم ولی من می خواستم انچه را که از موج سبز دیدم بیان کنم :در محیط دانشگاه افراد بد حجاب که به زور مقنعه را روی سر خود نگه می دارند تا از پشت نیفتد مچ بند سبز داشتند _در خیابان دیدم پسر هایی با موهای فشن به دخترها می گفتند یا موسوی یا روسری _بعد از مناظره موسوی و کروبی که اقای موسوی دولت را دروغگو خواند دیدم که همه احمدی نژاد را دروغگو می خوانند حتی سوپر مارکت سر کوچه مان تابلوی دروغ ممنوع کنار در ورودی زده بود _روز آخر تبلیغات دیدم که بعضی طرفداران موسوی وسط خیابان ایستاده اند و با حالت آهنگین می گویند:احمدی بای بای _همان شب اخر تبلیغات دیدم که مردم در خیابان می رقصند و دیگران آنها را دوره کرده اند و برایشان دست می زنند _و در روز انتخابات شنیدم که یکی از همان بد حجابها به دوستش می گفت :فردا از شر این روسری هم راحت می شویم _اینها بود چیزهایی که من از موج سبز دیدم و باید بگویم بدترین روش تبلیغات را در عمرم دیدم آقای موسوی بداند هر کس تخریب دیگران را نردبان ترقی خود قرار دهد حتما سقوط خواهد کرد (168796)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۵۴:۵۲
اضافه کنم که
بنده که یک استاد دانشگاه هستم در خیابانها می دیدم که شب چهاشنبه اخر تبلیغات طرفداران موسوی که سواد هم خیلی از سر و هیکلشان پیدا بود و بعضی به بچه های 5-6 ساله خود هم یاد داده بودند که بگویند \"هرکی که بیسواده با احمدی نژاده\"
حالا اینها با این همه سواد و شعور می خواستند رای اکثریت ملت را هم جلب کنند. البته منظور این نیست که همه طرفدارای موسوی از این دسته بودند. ولی آنها هم اگر این صحنه ها را دیده بودند موسوی همین 13 ملیون رای را هم نمی آورد. (169451)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۰:۴۱
Motaassefam baratoon. Shoma hamiyane aghaye ahmadinejad hata dar site alef ham dar aghlliyatid. (168800)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۲۳:۴۴
آقای ناشناس از ژاپن
oyatsuminasai
おやすみなさい
حرف یک نفر با منطق بهتر از هزار نفر بی منطق هست (169534)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۴:۴۳:۳۸
دوست عزیز بهتر است میر حسین بازی در نیاری و بری از اول کامنت های مخالف و موافق رو بشماری. فکر کنم حداقل 10 برابر باشه. نکنه موسوی هم همینجوری شمارش کرده که میگه من 30 میلیون رای سبز داشتم.

اصلا برام جای سواله که این اخلاق موسوی چطور به این سرعت در حال تکثیر شدن در بین جنبش سبز هست. منظورم همین تنفر از ریاضی و آمار و کلا حرف حساب هستش.

شاید به این خاطره که توده مردم نشون دادن 2*2 تا نمیشه 10 تا (169629)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۹:۰۲:۳۶
محمد جان! حرف قشنگی زدی الانم که من نگاه می کنم انگار دوستای هوادار موسویم ( البته اونایی که هنوز طرفدارش موندن) منطقشون همچین انگار یه مقدار دچار آتروفی شده. دیگه اصلا هیچ منطقی هیچ سندی هیچ مدرکی رو قبول ندارن. انگار که تو دنیا همه ی مدارک رو نهادای قانونی ورداشتن قایم کردن! یه تقلب فراگیر. جالب اینه که تو این میان فقط بی بی سی و سی ان ان و لو موندو و لیبراسیون و فرانس 24 و .... و n تا شبکه و بنگاه خبر پراکنی که دشمنای قسم خورده ی ما هستن دارن حرف حساب و مستند می زنن ( که تصادفا سندای اونا هم حرفای همین ایناست).

خدا به ما رحم کنه انگار واقعا آخر زمان شده. (172309)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۴۷:۰۴
پیشنهاد می کنم اول یک سر شماری از مخالف ها و موافق های موسوی بکنی بعد این حرف رو بزنی البته خواهش می کنم بعد از اینکه شموردی نگی که تقلب شده و طرفدارای موسوی بیشتر بودن ولی توی سایت کمتر زدن (169940)
 
د-ب
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۵:۵۵:۴۲
مشکل پول دادنها و تطمیع از طریق نامه و پسغام و... در روزهای منتهی به انتخابات به روستاییان و اقشار کم درآمد بوده که جمعیت عظیمی از آنها واجد رای دادن بودند نه چیز دیگر پس خواهشا بیش از این فرافکنی نکنید چون اعتراض کنندگان این را میدانند و از روی احساس بلوا بپا نکردند ضمنابا این عکسها فقط وفقط خودتان را گول میزنید (168813)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۱۵:۱۱
جناب د-ب
سلام
من چند روز پیش در یکی از روستاهای حومه کاشان بودم و اصلاً از این چیزهائی که شما ادعا می کنید نه اونجا و نه در بقیه روستاهای آن حوالی خبری نبوده.
لطفاً قبل از بازگو کردن شایعات به عقل خودتون مراجعه کنید و اگر به نتیجه نرسیدید تحقیق کنید (169526)
 
فرهنگي 15
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۰:۴۲
بنده با نام فرهنگي از منطقه 15 تهران مدت مديدي است كه در سايت محترم الف كامنت گذاشته و نظر مي دهم و هميشه علاقمند به مطالعه نظرات مخالف خود
اما متاسفانه مدتي است كساني بدون هر گونه منطق روشني صرفا بر پايه لجاجت با حق و انصاف دكمه مخالفت با نظرات منطقي را كليك مي كنند و تصور مي كنند از اين طريق قادرند در مقابل حرف منطقي خودي نشان دهند .
فراموش نمي كنم در دبيرستان محل كارم تعداد طرفداران موسوي بيشتر از مخالفيش بود .و چقدر متعصب و پر سر و صدا . انتخابات با حضور 4 نفر از آنان به عنوان مجري برگزار شد . نتيجه راي دو برابري آقاي احمدي نژاد بود.
آنها امروز توسط نامزد مورد حمايت خود متقلب معرفي شده اند . امروز چند نفرشان به مدرسه مراجعه كرده بودند و از خجالت حتي يك كلمه نيز راجع به انتخابات و مسائل آن حرف نزدند و ما نيز ديگر آنها را شرمنده نكرديم .
موسوي خود نيز مي داند ميان اين افراد و بسياري از متدينين حامي سابق خود پايگاهي ندارد
اين حرفي نيست كه كسي با كليك دكمه ي مخالف آن را رد كند .
مراجعين گرامي ننگ را با كليك كردن نمي توان پاك كرد .
حيثيت بين المللي آسيب ديده ي كشور نيز به اين روش قابل بهبود نيست .
اميد دانش آموزاني كه تا 20 روز پيش با دستبند سبز به مدرسه براي امتحان مي آمدند و اكنون كسل و افسرده اند ، به سادگي قابل ترميم نيست .
من خود اعتقاد دارم كساني كه راي داده اند فارغ از نام كانديدا همه ملت واحد ايرانند اما با اتفاقات پيش آمده اندك هواداران موسوي بيش از همه بايد به ادامه ي حمايت خود و معناي آن فكر كنند . (168830)
 
irane abad
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۲:۲۰
با خواندن اين متن و ديدن عكسها اشك در چشمانم جمع شده است. واقعا آقاي موسوي بايد از ايران و ايرانيان خجالت بكشد كه اين تهمت بزرگ را زده و ما را در جهان ملتي بي آبرو، غير منطقي، بي قانون و غير متمدن معرفي كرده است.
آقاي موسوي چه جوابي داريد؟ (168837)
 
akram
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۵:۵۶
معلمان که هیچ حتی اگر بالا سر فلان رییس و فلان وزیر هم چوب و چماق و تهدید باشد حاضرند خانواده خود را بفروشند چه برسد به تخلف انتخاباتی ، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ (168845)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۵۱:۱۹
آقا ما هر چی گشتیم چوب و چماق ندیدیم .. این دوستمون اگه چشم برزخی دارن ما نداریم ..
ضمناً قشر شریف و زحمت کش معلم جانش را هم بدهد اعتبار و آبرو و شان خودش را نمی دهد ..

البته شما را نمی دانم ولی ما معلم ها نمی دهیم
زیاد ماهواره نگاه نکن مشکل دار میشی ها ... (169154)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۰۶:۲۶
اکرم خانم یعنی بالاسر معلما چوب و چماغ بوده بوده و اونها بزور وادار به تقلب کردن؟
چند دفعه بهت گفتم موقع سبزی خرد کردن به شایعات گوش نده (169516)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۴:۴۸:۴۱
آقا ما تسلیم. تقلب شده خفن بار. تورو سر جدت فحش ناموسی نده. (169630)
 
زندي
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۹:۴۲
جواب به مطلب با عنوان حكم زور!

خواهر گرامي!
قطعاً شما از طرفداران آقاي موسوي هستي كه به اين راحتي به جماعت بزرگ معلمان و معتمدان محل و اهالي مسجد كه سر صندوقها بودند تهمت مي زني!

اگر حتي يك روز در كسوت معلمي بودي و مي ديدي كه چگونه اين قشر زحمتكش با وجود حقوق ناچيز و زحمت بسيار زياد دست از رعايت امانت برنمي دارند هيچگاه اينگونه عاقبت خود را سياه نمي كردي!

خداوند عقل را بي دليل به انسانها نداده است! (169719)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۰۸:۵۷
یار ور یاور امام ، آیا به خاطر میاری که امام گفت هر وقت امریکا و غرب از ما تعریف و تمجید کردن باید به رفتارمون شک کنیم ؟ (168851)
 
الهه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۱۷:۲۱
یادآوری.....

میرحسین موسوی: این آقا تو چشم ما نگاه می کنند و می گویند ماست سیاه است!
(وضعیت فعلی موسوی و اطرافیان نزدیکش )

میرحسین موسوی: نتیجه ی رعایت نکردن قانون دیکتاتوری است!
(وضعیت فعلی موسوی و اطرافیان نزدیکش )

میرحسین موسوی: فعالیت های احمدی نژاد باعث بی آبرویی ما جلوی ملت های خارجی است!
(وضعیت فعلی موسوی و اطرافیان نزدیکش )


میرحسین موسوی: ادب مرد به ز دولت اوست!
(وضعیت فعلی موسوی و اطرافیان نزدیکش )


هر کسی را باید از خودش شناخت........... (168868)
 
انصار
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۴:۱۵
به نام خدا
با سلام و احترام به ملت عزیزم
دوستان زیادی در ارسال مطلب بالا بیشتر ازجنبه احساسی و حس ترحم به معلمان و ناظران محترم صندوق ابراز عقیده کردند که این هم جای قدردانی دارد اما؛
1- در ابراز عقیده و بعضا بی احترامی به کاندیداهای محترم آیا یک لحظه به این مهم فکر کرده اید اگر واقعا اتفاق نامیمونی رخ داده باشد و نگوییم تقلب بلکه سهل انگاری و به گفته ای مهندسی آرا شده باشد و حق با کاندیداهای معترض باشد چگونه می خواهید در برابر وجدانتان پاسخگو باشید .
2- یک طرفه به قاضی رفتن و این چنین بی مهابا معترضین را محکوم کردن آیا مشکلی را حل می کند ؟ صد البته خیر . ما که اشراف کامل به اصل قضیه نداریم بلکه مثل اکثریت جامعه از مراکز رسانه ملی و گفته های مسئولین وزارت کشور و بدون شنیدن مستقیم و بی واسطه شکایات مستند و غیر مستند کاندیداهای معترضین در حال قضاوت هستیم که از انصاف به دور است که هر آنچه مجری انتخابات بیان دارد بپذیریم بلکه در قبال اعتراض سختی که به نتیجه انتخابات شده است معقولانه آن است که به عنوان یک انسان منصف اگر علاقه داریم بررسی و مطالعه دقیق انجام دهیم و بعد اظهار نظر نماییم .
3- اظهار نظر مغرضانه در خصوص کاندیداهای محترم ریاست جمهوری بدون مطالعه پیشینه و سوابق اجرایی آنها و ایراد اتهامات بی اساس و غیر اخلاقی از یک ایرانی اصیل بدور است و پیشنهاد می کنم این رویه غلط را که در بین مردم ما وجود دارد در تکفیر انسانها به جهت همسو نبودن با آنها را حداقل قشر تحصیلکرده ما کنار بگذارد و با منطق پاسخ شبهات را برای مطالعه عموم در این قسمت ارسال دارد چون غیر از این جزء تکه تکه شدن افکار و تقابل راه به جایی نمی برد و همه متضرر خواهند شد و این دور تسلسل بی نتیجه تکرار می گردد .
4- خارج از تعصب به نظر من شبهاتی بعضا بزرگ در نتیجه انتخابات است که از عزیزان درخواست می کنم مرا از این شبهه خارج کنند بشرح ذیل:
1-4 بر اساس ریز اطلاعات صندوق های رای که از طریق وزارت محترم کشور تهیه شده است که جای تقدیر دارد اتفاق عجیبی رخ داده است که بطور مثال در تعداد زیادی از حوزه ها میزان کل آرای صندوق (100%) به نام آقای دکتر احمدی نژاد- رئیس جمهور محترم فعلی- درج شده است بدون حتی یک رای برای سایرین و بدون حتی یک رای باطله.
2-4 بر اساس همین اطلاعات ضریب آرای ماخوذه دقیقا با ضریب 100 در بسیاری از صندوق های رای ثبت شده است یعنی مثلا تعداد آرای جمع آوری شده در صندوق شماره .... تا صندوق شماره ... به تعداد 100 ، 1100 ، 200،400 و ... که از نظر احتمالات این اتفاق بسیار غیر محتمل می نماید .
3-4 بر اساس اعلام نماینده یکی از کاندیداهای محترم (آقای رضایی) پس از بررسی و باشماری تعدادی از صندوق ها با کمال تعجب 70 الی 80 درصد تعرفه های رای با یک دست نوشته و با یک خودکار نوشته شده است .
4-4 اتفاق جالبی در این دوره افتاده است که شاهد بوده ام دوستان ثبت کنند اطلاعات رای دهندگان از مهر دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امتناع نموده اند که باعث ابطال کل صندوق به عنوان مثال اشرفی اصفهانی تهران شده است و شاید این اتفاق در دیگر نقاط ایران افتاده است ولی از دید ناظران محترم ویژه وزارت کشور دور بوده و یک نفر توانسته بیش از یک رای با یک شناسنامه داده باشد.
5-4 قطع ناگهانی سیستم پیامک و تلفن های ثابت دفاتر ستاد یکی از کاندیداها که مبنای جذب اطلاعات online و مونیتورینگ وضعیت کاندیدای مورد نظر از طریق نرم افزار متصل به سیستم اس ام اس بود علامت سوال بزرگی است که ذهن مرا مشغول کرده است.
6-4 بررسی تحلیل روند اعلام نتیجه انتخابات از ساعات اولیه بامداد 23 خرداد و بررسی آماری و لحاظ مفروضات احتمال بر اساس میزان پراکندگی آرای کاندیداهای محترم ، انسان را به آمار سازی و مهندسی آرا توسط یک مرکز فکر به درستی یا نادرستی سوق می دهد و امیدوارانه به عنوان یک ایرانی آرزو می کنم که این یک توهم توطئه باشد و لاغیر .
بحث زیاد است ولی آنچه فعلا در این مقال می گنجد برای مردم عزیزم بیان کردم لطفا مرا از این شبهه برهانید .
یا علی مدد
به امید ایرانی اسلامی ، و سرفراز (168885)
 
محمدعلي مهدي پور
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۴:۱۷
تا حالا نشنيدي عكس و فيلم محكمه پسند نيست . (168886)
 
سایه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۴:۴۱
سلام سرمقاله امروز سایت مرکز اسناد خیلی خوب بود تونستید کار کنید موسوی و مرگ روشنفکری (168887)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۷:۰۸
1- اين نوشته بيشتر شبيه فيلمهاي تبليغاتي كانديداست. كانديداهاي دور بعد مي تونند از اين عكسها و مظلوميت اين معلمين در دوره هاي بعدي استفاده كنن. اينجا كه خيلي از دوستان رو احساساتي كرده، پس جواب مي ده

2- اصولاً شكايات موسوي در چند مورده كه يكي از موارد شمارش آراست. به نظرم نويسنده سعي در پنهان كردن بقيه موارد و مانور دادن روي يك مورد و زدن به صحراي كربلاس.

3- صرف نظر كه در اين دوره تقلب شده با خير، پنهان كردن بعضي از زوايا براي جلوه دادن اينكه حرف درستي مي زنيم هم زياد اخلاقي نيست. يعني كسي كه همه راستها رو هم نميگه دروغگوئه! من دوبار پاي صندوقهاي راي گيري بودم و بارها تاكيد كردم امكان تقلب در اين مرحله در صورتي كه قبل از پلمب شدن توسط ناظرين كانديداها چك بشه خيلي كمه. چون اين قسمت توسط بدنه خود مردم انجام ميشه اما سوال اينجاست آيا امكان تغيير راي صندوقها و تغيير فرمهاي 22 و 28 وجود نداره؟ آيا اين فرمها كه در مرحله نهايي از اونها استفاده شده به راحتي در اختيار كانديداهاي معترض گذاشته شده؟


انصاف رو رعايت كنيم (168890)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۷:۱۹
دوستان عزيز
مهندسي آرا يعني توزيع تعداد آراء از كل به جزء
يك نكته اي هست كه ميگن براي جمع آرا چهل و چند هزار صندوق بايد ابتدا آرا صندوق ها را بشماريد تا به يك حوزه (شهر) انتخاباتي برسيد
بعد حوزه هاي يك استان را با هم جمع كنيد تا به مجموع آرا در هر استان برسيد
بعد آراء حوزه هاي استانهاي مختلف را با هم جمع كنيد و به مجموع كل آرا در سطح كشور برسيد
به قول معروف كه مي گويند وقتي كه 100 آمد 90 هم پيش ماست
متاسفانه وزارت كشور شنبه 22 خرداد مي تواند كل آراء ماخوذه و پيروز ميدان را اعلام كند اما نمي تواند آن جزء جزء آراء كه كل آرا از آن بدست آمده است را اعلام كند
يك هفته بعد آراء استاني اعلام مي شود
دو روز بعد از آن آراء شهرها اعلام مي شود
در نهايت دو هفته بعد از انتخابات مي گويند حالا مي توانيم آراء صندوق ها را اعلام كنيم
چرا ؟
حال مي رسيم به معني مهندسي آرا .......
يعني ابتدا شما اعداد بزرگ اصلي را اعلام مي كنيد
بعد با توجه به ميزان حضور مردم در حوزه هاي مختلف شروع به تقسيم آرا با يك سيستم از قبل طراحي شده مي نماييد تا آمار كلي شما درست نشان دهد
اما اگر اين دوستان راست مي گفتند همان روز 24 يا 25 خرداد آمار صندوق ها را جزء به جزء جهت بازشماري اعلام مي كردند
اميدوارم توانسته باشم معني مهندسي آرا را با زبان قاصر خودم برسانم
ماهمه ايراني هستيم و همه نيز همديگر را دوست داريم
اما بنا نيست چون امت واحدي هستيم بخواهيم سوء استفاده كرده و سر همديگر كلاه بگذاريم
پس همه با هم براي ايراني آباد - آزاد و پيشرفته كه در آن مردم اصلي ترين و مهمترين ركن اعتماد ساز و پشتوانه حكومت مي باشد تلاش خواهيم كرد. (168891)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۲۳:۵۹:۲۶
در این تعریف شما 450 هزار نفر که پای صندوق ها بوده اند تکلیفشان چه می شود آنان که همه آراء صندوق های خود را می دانند و می توانند با آنچه که وزارت کشور اعلام کرده است مقایسه کنند خوب چرا تا حالا یکی از آنها نیامده و بگوید آراء اعلاتم شده با آنچه که ما شمرده و امضاء کردیم متفاوت است؟ در ضمن در این مهندسی آراء ناظران موسوی و کروبی خیار سر جالیز بودند که نفهمیدند آراء صندوق هایی که آنان ناظر آن بوده اند چگونه بوده است و با آرای واقعی متفاوتن است؟ خیلی هنرمندی که فکر میکنید این تعریفتان برای خودتان هم قابل قبول نیست زیرا در همان دو سه بیانیه اول موسوی لفظ مهندسی اراء آمده پس ربطی به آرآء جز به جز و کلی و این حرفها نداره خودت یک بار این مطالبی که گفتی را بخوان بعد ببین چرا هیچ یک از ناظران موسوی و کروبی و مجریان و ناظران صندوقها که مردم عادی بوده اند نیامده اند بگویند آرآء صندوق به صندوق اعلام شده با آراء شمارش شده ما متفاوت است؟ (171126)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۹:۴۷:۰۷
امید جان این مهندسی آرایی که برامون تعریف کردی خیلی کار خوب و جالبیه! اگه یه رشته مهندسی آرا هم تو دانشگاه بذارن بد نیست. دیگه کلا ملتم اینقدر خودشونو خسته نکنن بیان رای بدن. کارو می دیم دست کاردونش و مهندسان آرا بقیه کار رو انجام می دن.

دوست من جوری صحبت می کنی که انگار آمار صندوق به صندوق انتخابای قبل رو داری و انتشار آرای صندوق به صندوق وظیفه ی قانونی مجریان بوده که در انجام آن عمدا قصور کردن تا بعدا بتونن مهندسی کنن. در کدام انتخابات تا کنون آمار صندوق ها منتشر شده!

بعلاوه جوری صحبت می کنید انگار نه انگار که 450000 نفر آدمیزاد سر این صندوق ها بودن و بالاخره برای خودشون یاددشات برداشن فرم نوشتن پای فرم و پای تعداد آرای صندوق خودشونو امضا کردن.

شما شاید بتونی تو دفتر نقاشیت مهندسی آرا انجام بدی اما توی یه انتخابات ملی با 40 میلیون رای و بیش از 450000 جفت چشم چه جوری می تونی مهندسی کنی. (172336)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۲۹:۱۸
شخصي كه اين عكسها را گرفته و ارسال كرده و ميگويد كه اينها انسانهاي پاكي هستند كسي شك ندارد كه قشر فرهنگيان همينست كه اين شخص مي گويد.البته اينرا بگويم كه همه افراد سر صندوقها كه فرهنگي نبوده اند.ما فرض مي كنيم كه شمارش سر صندوقها و صورتمجلس در فرم 22 درست است.آيا عوامل فرمانداري و استانداري و در نتيجه عوامل وزارت كشور تا وزير كشور همان فرمهاي 22 را جمع و نتايج را بي كم و كاست اعلام كرده اند.آيا آقايان موسوي و كروبي و رضايي گفته اند كه اين آدمهاي شريف سر صندوقها همه و همه تقلب كرده اند.من از خواننده هاي غير متعصب مي خواهم مجددا\" سراغ حرفها و دلايل معترضين بروند.به اين موضوع توجه كنيد كه سي سال است كه در اين كشور انتخابات برگزار مي شود آيا تا كنون اينهمه حضور واينهمه اعتراض شنيده و ديده ايد.سه نفر از اين كانديداها كه مورد تاييد رهبري هستند متفق هستند كه كلكي در كار است.حضور با شكوه مردم در اين انتخاب بر سر اين بود كه كسي رييس جمهور باشد غير از يكنفر كه كليه ارگانها و سازمانها از رسانه ملي(ميلي)گرفته تا! همه و همه با قدرت تمام از اين شخص پشتيباني كردند.مردم اين را ديدند و حضور خود را سر صندوقها نشان دادند تا آن شخص رييس جمهور نشود.در ضمن هميشه بايد به شعور اين مردم آفرين گفت چرا كه نه گول تبليغات دروغين راديوهاي بيگانه را خوردند نه توجه اي به حرفهاي رسانه ملي(كه مشهود بود از چه كسي طرفداري ميكند)كردند. (168896)
 
مهم نیست
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۰:۱۷
علی آقا!
کی مهندس گفته همش دروغه؟
اتفاقا همه اینایی که گفتی رو میگه باید انجام بشه حتی به تخلفات قبل انتخابات هم باید رسیدگی بشه هر چند مرجع رسیدگی این موضوع شورای نگهبان نیست!
آخه برادر من یه ذره حق هم بده وقتی چند نفر از اعضای شورای نگهبان طرفداری کردن از یه کاندیدا، وقتی بردار عزیزمون!جناب الهام هم عضو شورای نگهبانه و هم یه مقدار بسیار کمی! با دولت همکاری می کنه آدم یه ذره فقط یه ذره به بی طرف بودن قاضی شک کنه(مشکل قانون نیست،بی طرف بودن قاضی شفاف نیست) .
اما اگه اون هیات ویژه، 2نفر از اعضاشون عوض می شدن مثلا یکی جناب قالیباف میشد یا حتی یه آدم مومن اصلاح طلب (البته بعید نیست شما بگی وجود نداره ) مثل آقای مجید انصاری یکی هم نماینده مراجع قم مثل استاد جوادی آملی بعد هرچی اون هیات گفتن ما همه تمکین می کنیم و می کردیم!فکر نمی کنید این قضیه اینطور راحتر حل می شد؟
هر چند ترکیب می شد بهتر و جامع تر هم باشه هر چه قدر انسان های امین و متدین از سلائق مختلف سیاسی تو هیات ویژه بودن به نظر شما مشروعیت و مقبولیت تصمیم نهایی بیشتر نمی شد؟ (168898)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۱:۱۵
تشكر ويژه دارم از بردار يا خواهري كه بعدازظهر ها كامنتها رو چك مي كنند! به نظر مي رسه اين برادر يا خواهرمون نسبت به صبحي ها بيشتر اهل تسامح و تساهلند :) (168899)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۲:۴۱
باسمه تعالي

با توجه به اينكه 40 ميليون راي داشته ايم اگر بخواهيم 1 ميليون راي را از آن كم كنيم مي شود 39 ميليون كه حدود يك سوم آن مربوط به آقاي موسوي مي شود . حال با توجه به اينكه عوامل اجرائي صندوقهاي راي از كارمندان دولت هستند( از وزارتخانه هاي مختلف ) پس مي توان گفت در هر صندوق اخذ راي يك سوم عوامل اجرائي طرفدار آقاي موسوي بوده اند ( بجز ناظر آقاي موسوي ) پس چگونه كساني كه جزو عوامل اجرائي هستند و خودشان به آقاي موسوي راي داده اند مي گذارند كه تقلب شود . پس با اين حساب اين صحبت تقلب سخن غير منطقي مي باشد (168902)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۳۴:۴۰
با سلام خدمت زحمت کشان الف
به اعتقاد بنده نشر مطالب احساسی مشکلی را حل نمی کند
خود نیز به خوبی واقفید که گلایه مهندس موسوی ارتباطی با زحمت این عزیزان ندارد به عنوان مثال اگر از قبل صندوق ها را با آراء پر کرده باشند آیا این عزیزان می توانند پیگیری کنند؟آن قسمتها که بیش از 100 درصد شرکت کرده اند تقصیر این زحمتکشان است؟
یا در مر حله تجمیع آرا
یا حتی پای صندوق های سیار (168907)
 
لول
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۰:۱۵
حضرات پروفسوری که میگن تقصیر معلما نبوده تقصیر اونایی بوده که صندوقارو پر کردند مغزشان را اندکی بفشارند تا بفهمند که اگر این اتفاق بیفته تعداد رای ها از ته برگ تعرفه هایی که سریال هم دارند بیشتر میشه و همه میفهمند. مثلا صندوق باز شده 1000 رای دارد ولی 500 تعرفه مصرف شده . قانون انتخابات اینقدر مسخره است که بشه تقلب کرد؟ بابا من خودم به خدا یه زمانی ازموسوی بدم نمیومد ولی چون دوسه دور سر صندوق بودم میدونم که خود موسوی هم میدونه این حجم تقلب محاله (168916)
 
لول
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۱:۵۵
آقای یاور امام . امامی بودن فقط به عکس ایشونو بالا سر بردن نیس. امام در باره کسایی که میگن شورای نگهبان رو قبول نداریم چی گفتن؟ اگه میدونید که وای بر حالتان و اگر واقعا نمیدونید وای برحال ما! (168922)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۲:۲۳
مگه آقاي موسوي ميگه اينا تقلب كردن؟ شما مطمئن باشين آراي اين صندوقها اصلا خونده نشده. اينا با احساسات مردم بازي كردن. اگه راست ميگن برا هر دو گروه مجوز راهپيماي بدن تا ببينن اين چهل ميليون به كي راي داده. ما بين اين مردم و جزء اين مردم هستيم هستيم و ميبينيم مردم نظرشون چيه فكر نكنين نظر مردم اونيه كه صدا و سيما با چند نفر انتخابي ميره مصاحبه ميكنه (168926)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۰۰:۰۲:۴۲
یعنی ماها که داریم نظر می دیم و مخالف نظر شما هتیم مردم نیستیم دیگه ؟ چون شما می گی ما در میان مردم هستیم و می دانیم این 40 میلیون نفر به کی رای دادند؟! (171130)
 
شهرزاد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۳:۱۷
بنظر منم اين عكسها هيچ چيزي را نه مشخص ميكند و نه اطلاع رساني حالا براي چي اين عكس و خبر زده شده خدا ميداند.
آقا اگر كسي بخواهد تقلب در اين حد انجام بدهد بقدري هوشمندانه انجام ميدهد كه با اين چيزها نمي شود متقلب را به دام انداخت .
اينقدر گفته ميشود شوذاي نگهبان و وزارت كشور تمام فرمها و ريز شمارش صندوقها را منتشر كرده پس حرفهاي نماينده آقاي محسن رضايي و گزارش سازمان بازرسي در مورد چاپ 5/2 ميليون تعرفه بدون شماره سريال با اجازه يك نفر از اعضاي شوراي نگهبان چيست ؟ و اصرار راي گيري با شناسنامه در جايي كه كارت ملي وجود دارد چيست ؟!؟دقت كنيد در كليه بانكهاي كشور سند رسمي و معتبر براي نقد كردن چك كارت ملي است ! اما راي گيري با شناسنامه ميباشد.

پيشنهاد من براي روشن شدن موضوع در كمترين وقت و با هينه بسيار پايين با همكاري چند ارگان و سازمان وزارت خانه . بعد از راه اندازي دوباره سيستم پيام كوتاه يك سامانه راه اندازي بشود و مثل برنامه نود اقاي فردوسي پور بين اين كانديداها نظر سنجي شود منتها با ارسال كد ملي و نام نشان تا با كنترل آنها به يك جمع بندي خوب و تقريبا مطمئن برسيم . (168927)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۹:۵۷:۴۸
دوستان ما واقعا اهل فکر هستند! شما واقعا معرکه هستید! در نیم صفحه یک سیستم برگزاری انتخابات طراحی کردی! تست کردی! تشخیص دادی که نتایجش ما رو به یه جمع بندی خوب و تقریبا مطمئن می رسونه!

شاهکار خلقت شما خودتون تنهایی به این نتیجه رسیدی یا از منابع لاتین هم کمک گرفتی! شما رای گیری رو که بیشتر از 450000 نفر برش نظارت دارن! روی کاغذ ( که ماهیت فیزیکی داره) انجام شده! ریختن توی یه صندوق پلاستیکی که یه در هم بیشتر نداره بعد خوندن و جمع زدن رو قبول نداری واقعا جای تعجب خواهد بود که نگی اس ام اس ها تحریف شده! کدها عوض شده! سیستم حک شده! و هزاران بهانه ی دیگر. لطفا کمی فکر کنید.

با تشکر (172346)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۴۴:۲۸
اميدوارم آقاي مير حسين موسوي پيش يا پس از هر سخنراني و بيانيه و دعوت به به خيابان آمدن و ... فقط اندکي نيز به خدا فکر کند ، به اسلام ، به ايران ، به مردم ... . اميدوارم ايشان در نزد خداوند پاسخي در قبال تاثير در قرباني شدن اين جانهاي پاک ، از بسيجيان بي ادعا گرفته تا دختر جوان بي دفاع ، داشته باشند.
جشن ملي مردم سالاري که تمامي مدعيان بشر دوستي را تا سالها خلع سلاح کرده است را اينگونه پاس ميدارند -
ايشان به خوشايند اربابان و فئودالهاي شميران نشين حرکت ميکنند يا به کوري چشم کم سوي پيران کشاورز و کارگران خسته که براي دفاع از آراي کم صدا اما پر معنايشان نه به فيس بوک و نه به بي بي سي فارسي و نه به هيچ نامحرمي متمسک نشده اند و نمي خواهند که بشوند ؟
شايد هم به بهبود عقده ها و کينه هاي قديمي تحريک شده ... (168930)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۴:۵۷
آقاي توكلي بي خيال شما خودت ميدوني چه خبره يه عكس از دلير مردان شوراي نگهبان و وزارت كشور بفرست
مهم نيست تو به كي راي دادي مهم اينه كه كي راي تو رو بشماره


ميدونم چاپ نميكني (168944)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۵:۴۸
سلام 0-البته عكس نميتون ملاك باش .ولي آقاياني كه معترصند ايا مدركي دال بر تخلف در انتخابات را دارند يا نميتونند بپذيرند كه رقيبشان بيشترين راي را آورده .من واقعا خيلي متاسفم براي همه ايرانيان كه هنوز در قرن بيست ويكم داريم حقمونو با زور و چماق از طرف مقابلمون طلب ميكنيم آيا مردممان هنوز راه گفتگو را ياد نگرفته اند ؟اگه چنين است بس نيازي به انتخابات و جمهوريت نيست ! (168946)
 
فرح
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۶:۵۶
معتقديد تقلب نشده! پس چرا احمدي نژاد رئيس جمهور شده؟
حتما تقلب شده

در ضمن کسي مثل موسوي با اين سابقه درخشان دروغ نمي‌گه پس حتما يک چيزي بوده ديگه

اگه تقلب نشده باشه موسوي بزرگترين دروغگوي تاريخ ايرانه (168949)
 
سيدحسين موسوي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۹:۵۰
تاريخ ياد خواهد داشت كه چه ظلم و جفايي در حق سيد صبر و حوصله روا شده است ! و در جواب شماها كه استدلال حقانيت الكي يتون اينطوري بيان ميكنيد هم فقط مي توانم بگويم : خوش به حالتون كه اينقدر كم مي فهميد! چون اگر بيشتر از اين بفهميد عذاب وجدان خواهيد كشيد. خوش به حالتون ! خوش به حالتون ! (168950)
 
محمد حسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۰۱:۰۱:۳۹
نفهم خود شما هستید که خودتون رو برتر می دونی براتون متاسفم انسان مغرور (172599)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۰۱:۲۵
ببخشد ی سوال دارم. در جایی از نوشتتون گفتین \"در هر صندوق بین 9-12 نفر بر حسب بزرگی منطقه افراد برای کار اجرایی و نظارتی حضور داشتند.\" سوالم اینه که پس چطور بعضی از صندوق ها 5 نفر بعضی 7 نفر و ... رای دادن؟ جواب بدین منتظرم! (168953)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۰:۳۰
آقا یکی از دوستان من سر یکی از صندوقها در شهر تهران بود

می گفت این آرا درست است

ما با دقت شمردیم و چند بار هم کنترل کردیم

او که خودش سر یکی از صندوق ها بوده می گفت قوانین و چک کردن اعداد نهایی جوری است که امکان تقلب نزدیک به صفر است (168966)
 
فرزانه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۸:۰۷
چه جالب که بیشتر اینجا نظرات طرفداران احمدی نژاد چاپ میشه و از اون جالبتر اینکه همه طرفداران احمدی نژاد یا ناظر صندوق بودن یا از آشناهاشون نظارت داشته همه هم میگن این انتخابات درسته درسته.ایول (169099)
 
آقاهه
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۴۱:۳۶
آقا جون تو خودت ناشناسی، بعدش تازه دوستت گفته که اونجا بوده. احتمالا هم اون قوانین رو از پسر برادر شوهر خاله باجناق برادر خانومش شنیده.. و و و

همه کارشناس شدن (169678)
 
ع.ر
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۲:۳۴
سلام خدمت دوستان لازمه كه يك چيزي رو به اين عزيزان عرض كنم و اون اينكه آقاي احمدي نژاد بارها و بارها اعلام كرده اند حتي يك ريال هم از بيت المال جهت تبليغاتم استفاده نكرده ام ، شما فقط جواب مرا بدهيد روزنامه ايران براي كيست و در طول انتخابات از چه كسي جانبداري ميكرده ؟ به نظر شما كسي كه به راحتي به اين و آن اتهام ميزنه صلاحيت يك رئيس جمهور رو داره ؟ اين چهار سال هم با شما ببينيم چه تاج گلي به سر اين مردم ميزنيد.من از همين الان وضعيت شما را در چهار سال آينده بسيار اسفناك ميبينم و بالاخره بايد جوابگوي اعمالتان باشيد. (168967)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۲:۲۱
حسبنا الله و نعم الوکیل.....

ما را به خیر بعضی ها نیازی نیست لطف کنند شر نرسانند! (169019)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۰۶:۲۸
لطفا یکسری بزنید به روزنامه ایران در خرداد 84 (169404)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۶:۲۴
واقعا خجالت نمي كشين ؟

يعني اينقدر مونده و در مونده شدين كه گير دادين به منبع خرج تبليغ ؟

من 21 سالمه از حقوق خودم 60 هزار تومن خرج كردم واسه ستاد احمدي نژاد الانم راضيم

حتي اگه راي نمياورد

چون واسه خودم ايدئولوژي داشتم كه بايد بهش ميرسيدم

اما شما چي ؟

كي هزينه كرد براتون ؟ ها ؟ حرفهاي علني فائضه كه كمك نقدي كرد چي بود ؟
2 ميليارد نقد جاسبي از من بد بخت دانشگاه آزادي نبود ؟

روزنامه ايران هم چون طرف حق رو گرفته حتما بايد سيخش كرده باشن ؟

كه حتي اگر هم ساپورت شده باشه از طرف دكتر باز هم نبوده

اون اگه داشت اون وضع زندگيش نبود .. اگه داشت مطمئن باش واسش تو اين 4 سال پرونده مي ساختن چون مخالفاش زياد شد تو اين 4 سال

مخصوصا اونا كه نونوشون از تو روغن مردم بيرون كشيد شد

ميفهمين اينارو ؟ يا خودتونو به خواب زدين ؟

به خدا الان روزه .. اين همه دليل براي اينكه بگين الان شبه براي چيه ؟ ها

اينا هم پيش خدا ميدونين جواب داره ؟
حق الناس تنها چيزي هست كه خدا هم نميگزه (169561)
 
محمد حسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۰۰:۵۷:۵۷
اسفناک اون آقای موسوی هست که باعث شد خون ده ها نفر بیگناه ریخته بشه و دل دشمنان انقلاب رو به بهانه های بچه گانه غیر منطقی شاد کند من یک نفرم و از حقم نمی گذرم
بنده قبل از انتخابات با توجه به آماری که از سایر کشور گرفتم پیشبینی کردم آقای احمدی نژاد به اختلاف 8 میلیون پیروز است این امر کاملا مشخص بوده
واقعا طرفداران موسوی بی منطق و خودخواه تشریف دارن و انصافی در وجودشون نیست سر خدتون رو از زیر برف در بیاورید .
من شما و همه هموطنانم رو دوست دارم و نمی خواهم روبروی هم قرار بگیریم (172594)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۱۹:۴۷
يكي به من جواب بده كه در زمان پخش سيب زمينيهاي رودست مونده وزارت كشاورزي كه به صورت رايگان دراختيار مردم چه نيازمند و چه بي نياز فقط در قبال اخذ كارت ملي و شناسنامه و ياذداشت آن طي ليست به آنها سيب زميني تحويل مي دادن چي بوده خيلي ممنون مي شويم (168973)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۰:۴۰
ببينيد سيب زميني در دولتهاي قبل اگه زياد مي آمد خراب مي شد اين دولت سيب زميني ها را مجاني در اختيار برخي اقشار گذاشت
فکر مي کنم اينکه بيست و چهار ميليون سيب زميني خور داريم که به خاطر سيب زميني راي به دکتر داده اند اهانت بزرگي به مردم شريف ايران است
درج شماره ملي هم هيچ مشکلي نداره آخه روز راي گيري چه کسي کنترل مي کرد که شما از اصحاب سيب زميني هستيد يا خير و آيا به دکتر راي مي دي يا خير
پس بهتره يه کمي منطقي باشيم (169087)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۳:۱۶
کشورهاي غربي در قضيه هسته اي از ايران و سياست تهاجمي دکتر و صبر مردم ضربه بزرگي خوردند
اين انتخابات ضربه اي صد برابر بود که متاسفانه کم ظرفيتي و بد سليقگي يک نامزد اين فرصت جهش را از کشور گرفت و حماسه 22 خرداد که مي توانست بيست سال کشور را بيمه کند به يک تهديد براي امنيت ملي تبديل شد. (169091)
 
هموطن اصفهانی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۵۸:۴۰
دروغ به این بزرگی ندیده بودیم.

در اصفهان سیب زمینیها را از کامیون خالی کردند و رفتند و اصلا نایستادند ببیند کی می برد یا نه! مگر کسی دیوانه است که کارت ملی خود را برای چند کیلو سیب زمینی بدهد؟ آن هم بدون رسید؟ اگر رسیدی در کار بوده کجاست؟ (169453)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۲۶:۴۴
همجین حرفی کذب محض است و شما باید در قیامت جوابگو باشید.
من خودم چند جا که سیب زمینی توزیع میکردند را دیدم و این حرف شما اصلا صحیح نیست. (169475)
 
amir alizad
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۳:۲۲
همه این حرفها صحیح ............ اما اگر بعد از نتخابات نتیجه آرا را عوض کنیم چی؟ (168981)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۲۰:۰۵:۳۸
از شما بعید نیست اما خوب باید اون 450000 نفر رو هم یه جوری ساکت کنی. شورای نگهبان و قوه قضاییه و خیلیای دیگه رو هم بخری! البته در کنار اینا باید موج سبزی هم به عنوان پشتوانه داشته باشی. (172355)
 
ایمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۲۸:۵۷
با دیدن این عکسها یک آن بغض گلویم را فشرد چون من هم یکی از اعضای صندوقی در اطراف تهران بودم و البته طرفدار سر سخت جناب موسوی
صندوق با حضور همه اعضا و از جمله ناظرین موسوی که البته از دوستان اینجانب هم بودند پلمپ شد ولی تا لحظه شمارش آرا و تکمیل فرمها و امضای انها چیزی به اسم تقلب یا شعبده بازی و .... ندیدم .اقای موسوی! ما طرفدارانت هنوز هم طرفدارت هستیم ولی با یکسری ادعای واهی در حال نا امید کردن همه ما هستید تو رو خدا بگذارید مثل قبل از انتخابات در قلب ما جا داشته باشید (168989)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۵۵:۰۶
دوست عزیز
من هم سر صندوق بودم .اکثراعضا حوزه (از هیئت اجرائی و ناظرین و بازرس ها
حتی برادران نیروی انتظامی ) بجز یک نفر همه به موسوی رای دادند وکاملا مراقب بودیم تخلفی صورت نگیرد که الحمدالله صورت هم نگرفت اما نتیجه آرا ما را شوکه کرد از 1380 رای 961 رای احمدی نژاد ، 378 رای موسوی ،9 رای رضائی و 4 رای کروبی و 28 رای باطله بود. (169115)
 
محمد حسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۰۰:۴۹:۱۰
فقط خودت رو آدم حساب کردی بقیه هیچن خدا شمارا هدایت فرماید (172583)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۳:۱۸
آقای موسوی به خاطر امام که اینقدر دم ازش می زنی کوتاه بیا.
آقای موسوی! به والله قسم روز قیامت ازت نمی گذریم
جدی بگیر لطفا (169219)
 
عبدالله ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۵۰:۱۴
از اين دست طرفدارا تو تاريخ اسلام تا دلت بخواد هست!انتظار نداري بهت آدرس بدم حتما مسلموني و با تاريخ آشنايي.علي ع را تارك الصلاه معرفي كردند.حسين ع را خارجي ناميدند.حسن ع را سازشكار.بازم بگم؟همان بهتر كه دامن مير حسين به طرفداري شما آلوده نشه.حزب باد رامعنا كن.از مدير سايت و آقاي توكلي كه همچنان بر خلاف بيانات مقام معظم رهبري در حال دو شقه كردن مردمند نيز تشكر ميكنم! (169496)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۳۱:۵۰
چنین استدلال سطحی از سایت الف بعید بود.

شما این عکسها رو به نشانه معصومیت این افراد قرار دادید. راستی مگر بر پیشانی مجرم نوشته شده که او مجرم است/؟ (168991)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۳:۱۸
سلام
به نظر من باید بعد از اعلام نظر قطعی شورای نگهبان آقا مرحسین موسوی به عنوان عامل اغتشاش و آشوب در کشور محاکه شود و به همین راحتی از وی نگذشت . (169009)
 
ahmad
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۴:۰۶
واقعا خجالت آور است اين چه تحليل منفي ودور از انصافي است كه آقايان (خاتمي.موسوي) دارند يعني 25 ميليون راي مردم فهيم هيچ !و 12 ميليون راي كه با ايجاد فضاي احساسي داده شد حق است آيا اين معناي نظام مردم سالاري شما است.!؟


با توجه به شناخت اينجانب به فضاي داخل وخارج از كشور خواهشمند است در اسرع وقت براي خنثي سازي توطئه آمار آراي ماخوذه به تفكيك همه حوزه هاي داخل وخارج از كشور را سريعا به سايت ها بدهيد تا همه بدانند اين جنجال آفريني ها پوچ و تهي است .
باتشكر ظهوري (169010)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۵:۳۶
هی من مگفتم معلمم دوروغ گو هثتا حیچ کی هرفمو قبول نمی کرد .
نمره املاح من بیصت بوده ولی بهم سفر داده ها (169013)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۴۸:۴۲
چقدر احساسی میکنید که ما گول بخوریم اخه اگر بخواهند تقلب کنند این کار ها را که نمیکنند که بخواهند خود نماینده ها تقلب بکنند . (169017)
 
arman
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۶:۲۶
برای آقای موسوی متاسفم! این بود قانونگرایی که ایشون ازاون دم میزدند!باور کنید اگه انتخابات تکرار بشه ازهمونی هم که بودند کنتر میشن!متاسفم برای موسوی (169024)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۷:۵۸:۵۴
جمله معروف اقاي موسوي چون من راي نياوردم پس تقلب شده است کجاي اين حرف با عقل و منطق جور در مي آيد آقاي موسوي شما چه فکر کرده ايد که فقط تهران ايران است بهتر است شما يک سر به شهرهاي ديگر هم بزنيد و ببينيد چه خبر است (169027)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۰۴:۲۸
این چندمین مورد است که کردار سایت شما من را برمی آشوبد تا پاسخ دهم و هر چند هیچ یک از نوشته های من را نمایش نداده اید برای آخرین بار می کوشم تا دور از هر گونه خشم و عصبیت پاسخ نوشته سراپا آلوده به ماکیاولیسم تان را بدهم. نمایش یا عدم نمایش نوشته ای که هرگز به کسی توهین نکرده و عناصر نوشتاری را رعایت می کند بر عهده مسلمانی است که این یادداشت ها را می خواند. هنوز به یاد دارم زمانی که شما وزیر کار دولت آقای موسوی بودید با حقانیتی غریب در پاسخ پرسشی در مورد بیکاری گفته بودید که \" کار فراوان است. مردم می توانند بروند در بیابان بوته بکنند و بفروشند\" یادتان هست؟ من هنوز آن سخن را به یاد دارم. دریغ که ادامه تحصیل نیز نتوانست به شما یاد دهد که جامعه را کیلویی وزن نمی کنند. اگر تقلب مورد ادعای میلیون ها ایرانی به چنین شکل ساده ای صورت گرفته بود که تاکنون هزاران تن له یا علیه آن مطلب نوشته بودند. چرا به چاپ بی حد و حصر تعرفه ها اشاره نمی کنید؟ این آموزگاران گرامی که بر حسب رندوم بسیاری شان به آقای موسوی رإی داده اند. چرا به صندوق هایی که بیش از شصت درصد رأی آنها با یک خط و قلم نوشته شده اشاره ای نمی کنید؟ عالیجناب توکلی رفتار شما و دوستان تان در بوته نقد امروز و فردا خواهد آمد و در آن زمان عیان شود که عیار مسلمانی شما در سوار بر اریکه قدرت چگونه بوده است. به فرافکنی ها پیرامون قتل ندا آقاسلطان نگاه کنید و بگویید عدالت کجاست. (169034)
 
ايمان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۰:۰۲
نويسنده سعي داشت با نوشتن جملات كليشه اي خواننده را تحت تاثير قرار دهد. اما من كه اصلا تحت تاثير قرار نگرفتم. متاسفم براي سايت الف كه مطالبش تا حد يك وبلاگ شخصي افت كرده است. نويسنده مطلب اگر به جملات آقاي مهندس موسوي توجه مي كرد كه گفته بود تقلب وسيع قبل، حين و پس از انتخابات رخ داده اين بحث را مطرح نمي كرد.
براي مثال صندوق ها در غياب ناظرين پلمپ شده كه اين به مفهوم تقلب همه اعضاي مسئول آن صندوق نيست.
يا بحث ديگر استفاده از امكانات دولتي براي جمع آوري آراي مناطق محروم در فاصله يك ماه به انتخابات.
يا نبود تعرفه در برخي حوزه ها كه اتفقا راي آقاي موسوي در آن مناطق بالا بوده است.
و يا بحث حوزه هايي با بيش از 100 درصد آراي واجدين شرايط.
فرض كنيم طبق گفته آقاي دانشجو استان مازندران خوش آب و هواست و مسافرين آن استان باعث مشاركت بالاي 100 درصد شده. آيا استان يزد هم خوش آب و هواست؟
متاسفانه نويسنده مطلب علاوه بر نگارش يك انشا در حد راهنمايي و دبستان، از آگاهي سياسي چنداني هم برخوردار نبوده و از منشا انتقادات مهندس موسوي در انتخابات اطلاعي نداشته است.
از آنجا كه مطالبم از خط قرمز عدول نكرده اميدوارم نظرم در محدوده نظرات غير قابل انتشار قرار نگيرد. (169041)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۳:۳۳
درجواب آن شخصي كه گفته شهرهاي بزرگ(مثل تهران مشهد اصفهان...) در زمان شاه انقلاب كردن و روستائيان از ترس در خانه پنهان شدند عرض كنم كه اولا تو اين شهرهاي بزرگ فقط تهران رو انونم قسمتهاي بالاييش رو همه ايران فرض نكن چرا كه در اكثر قريب به اتفاق شهر هاي بزرگ هم احمدي نژاد راي آورده حتي در استان تهران هم احمدي نژاد اول شده(استان تهران نه شهر تهران) ثانيا اين حرفي كه شما فرمودين نشان از بي خبرتونه كه ميگيد روستايي ها قايم شدند چون در ان موقع هم مثل الان شما روستايي ها رو (با عرض معذرت از روستاييان ومردم شهرهاي كوچيك)داخل ادم حساب نمي كردين وچون پراكندگي انها در كشور زياده تا تجمع در شهرهاي بزرگ به همين علت خيال ميكنيد كه در انقلاب نقشي نداشتند در صورتي كه اگر نسبت جمعيت انها به جمعيت شهرهاي بزرگ رو حساب كنيد نسبت امار شهداي انها چه در انقلاب وچه در جنگ خيلي خيلي زيادتر از شهرهاي بزرگه و...
حتي امام خميني فرموده بود كه يك موي كوخ نشينان را با تمام كاخ نشينان عوض نمي كنم براي همينه كه اگه شما بالا شهريها صد سال هم رو پشت بامهايتان تشريف ببريد الله اكبر بگيد و لباس سبز بپوشيد تاوقتي كه محدود به بالا شهر هستيد هيچ انقلاب كه نه هيچ تغييري در مسير ملت نمي توانيد ايجاد كنيد (169049)
 
متقلب
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۵:۵۲
قبول!همش تقلبه.اما...
خاتمی در سال 76 تقلب کرد.در یک انتخابات مهندسی شده.خاتمی 5 میلیون رای بیشتر نداشت.
تو سال 80 هم من و همه فامیلام به آقای توکلی رای دادیم.خیلیهای دیگه هم همینطور.پس با مهندسی آرا تقلب کردن.تقلبم که سادست.
سال 72 هم آقای شیبانی اول شدن-همه می دونن-هاشمی تقلب کرد و در روالی مهندسی شده پیروز شد...
...
...
...
در سال 58 هم تقلب شد.98.5 % به جمهوری اسلامی رای منفی دادن.کی به کیه!
البته یک استثنا هم وجود داره اونم انتخابات مجلس سومه که اصلا توش تقلب نشد! (169052)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۱۶:۵۴
آقای موسوی و مردم نمی گن این افراد و ناظران همه تقلب کرده اند . ما می گوییم در جمع بندی آرا و ارسال به قول خودشان فرم 28 و .... تقلب شده است . (169057)
 
relax
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۰:۲۰
این مستند امام خمینی که تو صدا و سیما پخش کرد که سخنان آقا درباره قانون بود هر جمله اون رو که می شنیدم گمان می کردم که موسوی مخاطب این سخنان است و اصلا آقا از قبل این سخنان را برای امثال موسوی گفته بودند قبلشم بگم من به صداو سیما کاری ندارم چون بهرحال این حرفا رو آقا گفتن! (169064)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۰:۳۷
اخرین باری است که به سایت شما خواهم آمد
ایم معلمان در روز تجمیع آرا هم حضور داشتند؟
آقای توکی شما با این کارها برای همیشه از چشم ملت ایران افتادید
خدا حافظ سای الف (169066)
 
جاباز 70 درصذاز قم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۱:۳۶
اشکال انتخابات ما چند نکته است خدا وکیلی ! اولین اشکال این است که اقایان کاندیدا در برنامه های انتخاباتی خود هیچ جایی حتی بصورت یک احتمال ضعیف هم برای شکست ندیده بودند! دومین اشکال مربوط به قانون اساسی است که برای کشور تنها یک ریس جمهور درنظر گرفته است سومین اشکال خود قانون انتخابات ودمکراسی است که همواره یکی برنده است ویکی بازنده در بایان یک ارزو میکنم گرچه بی فایده است ای کاش میشد هر چهار بزرگوار باهم ریس جمهور میشدن تادلکسی شکسته نشود (169068)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۶:۳۶
با سلام
طرح جالبي بود
کاش مي شد از يک راهي با اين مجريان ارتباط مستقيم برقرار کرد و به آنها امکان داد تا راي شمارش شده صندوقها را به صورت مستقيم اعلام کنند
اين کار به ويژه در صندوقهاي روستايي بسيار قابل اطمينان است چون در روستا تقريبا تقلب محال است چون اکثر افراد از راي هم خبر دارند و مجريان خود مردم روستا هستند که به محض شمارش ارا همه مردم روستا از تعداد آرا آگاه مي شوند. (169076)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۷:۱۰
يكي از دلايلي كه نشان مي دهد ادعاي مهندسي ارا يك دروغ است ريزش شديد اراي احمدي نژاد در مناطق سني نشين است.كه اين به خاطر اشتباهي بود كه احمدي نژاد در ان بيست دقيقه اخر در مورد نام بردن از طلحه وزبير انجام داد.سوال اين است كه اگر ارا مهندسي شده است چرا اين كار شامل مناطق سني نشين نشده.دست از تعصب فوتبالي برداريد. (169078)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۳۷:۳۱
موسوی با جملاتی که در بیانیه هایش آورد توهین به این تعداد از ناظرین و هیاتهای اجرایی نکرد بلکه به نوعی توهین به این تعداد از خانواده های ایرانی پاک دامن نموده است کسی که حتی تا پیش از این در یک انتخابات خود را در معرض آزمایش قرار نداده بود و فقط با تکیه بر اطرافیانش آن هم اطرافیان معلوم الحال پیروزی را از خود می دانست اینک حتی نمی تواند این شکست را باور کند و به افراد پاک و امانتدار در پای صندوق ها توهین می کند افرادی که بلا شک بسیاری از آنها طرفدار خود ش بودند و حالا پشیمان از این هواداری
موسوی آنها که آمار به تو می دادند و تو را پیروز می خواندند دنبال منافع شخصی و کسب پول بودند وقتی برای یک ستاد در روستایی کوچک با حداکثر هزار رای هشت میلیون تومان پول می دهی وای بر شهر های بزرگ که چه پول ها خرج کردی و هنگامی که آمار می خواستی با این خرجی که کرده بودی می گفتند صد در صد رای از توست چون رویشان نمی شد بگویند رقیبت بدون دادن پول دل ها را بدست آورده و کاری از پول ساخته نیست
حسرت پول ها را نخور تو که از آن طرف و این طرف بنیادهای اسمی جهانی تحت حمایت از حقوق بشر به تو می رسانند به تو نرسد به هم فکرانت میدهند تا به تو برسد
امان از روزی که از خدا غافل شویم اما حقیقتا آیا در سابق به یادش بوده ایم که او آگاه به امور است (169098)
 
محمد علي كافي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۸:۴۹:۴۵
بدانيم كه همه ما روزي خواهيم مرد اميد در روزي كه خدا معاد خود را بر پا مي كند در دفاع از خود چيزي داشته باشيم. من به عنوان عضوي از اين كشور ابهاماتي دارم، پس مرا قانع كنيد. اگر به وجدان خود مراجعه كنيد مي فهميد كه چه مي گويم. فكر ميكنيد اگر اين اعتراضات نمي شد كسي به وجود اين ابهامات توجه ميكرد. (169111)
 
ahmad
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۰۱:۱۸
اصلا بحث این صحبتها نیست .. چرا موضوع رو اینقدر احساسی‌ می‌کنید. آقا یک جمع کثیری نسبت به نتیجه انتخابات شک دارند درسته؟
چه باید کرد؟ بایستی به قانون پناه برد .. ولی‌ متاسفانه این افراد از نامزد رقیب بصورت علنی حمایت کرده‌اند .. حال چه باید کرد؟ چرا مسائل را اینقدر پیچیده می‌کنیم؟
راه حل ساده است به قول آیت الله اردبیلی یک گروه مرضی الطرفین برای بررسی موضوع تشیکیل دهیم ...
متاسفانه ما چند سالیست که متخصص شده ایم در به وجود آوردن بحران ... آقا اگر به خودتان شک ندارید بگذارید یک گروه بی‌ طرف این موضوع رو برسی‌ کند ... (169116)
 
وجدان بيدار
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۰۹:۵۳
چرا يك گوش ميشنود ويك چشم ما مي بيند؟
چرا يكسويه فكر مي كنيم چرا در دادگاه فقط يك صندلي و آن هم صندلي شاكي وجود دارد چرا ؟
من دست تك تك اين عزيزاني را كه پاي صندوق آمدن مي بوسم جنانب موسوي درمورد اينكه اين ناظرين و عزيزان درموقع شمارش حضور نداشتند و به شخصيت اين عزيزان بي احترامي شده و به آنها اجازه صيانت از ارا داده نشده معترض بودنند نه چيز ديگري . (169119)
 
صالحی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۱۰:۱۵
آنقدر محکم دروغ گفتند که خودشان عمیقا باورشان شده ، نمی دانم بخندم یا گریه کنم به این جهل مرکب.. تو میر حسین از کرامت انسان حرف می زنی و هزاران معتمد و معلم را متقلب می دانی..همین مردمند که سالهاست مجری انتخاباتند..
کاش آنقدر محکم بودیم که شکست را می پذیرفتیم و جر نمی زدیم و مرد بودیم.. (169120)
 
امین
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۱۴:۴۳
اونجاییش که نوشته :( آيا اين چهره‌ها، چهره افراد متقلب است؟ ) خیلی با حاله جدیدا از چهره آدما متقلب بودنشون معلوم میشه؟ (169123)
 
امین کان
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۲۱:۲۳
من از برخورد شما خیلی متعجبم!
شما تا روز انتخابات تقریبا بی طرف بودین، ولی از فردای 22 خرداد ناگهان برخورداتون و حرفاتون متفاوت شد و تغییر محسوسی کردین. سانسوراتون هم در حد اعلا شده! (169128)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۱۹:۵۳:۰۷
صداقت جناب آقای موسوی به راحتی از طریق سایت قلمشان اثبات می شود.اگر تونستی یک نظر را برایشان ارسال کنی ,انعکاس در سایت پیش کش . (169157)
 
مریم
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۱:۱۴

لطفا تعداد مخافها و موافقهای هر بحث را رصد کنید.

اقای توکلی تو چرا از این دولت حمایت میکنی؟ همینها مگر با نقض آزادی های مشروع سایت شما رو فیلتر نکردند؟ (168532)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۲:۳۲
از دولت حمایت نکردند بلکه از رفتارهای بی منطق و دشمن شاد کن موسوی انتقاد کردند.لطفا فرق این دو را بفهمید! (169302)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۱:۵۳
بیشتر فتنه ها و آشوبهای بعداز سخنرانی مقام معظم رهبری به تحریک رضایی است . ایشان هر روز یک شایعه جدید درست می کند و کلاغ چهل کلاغ می کند. (169169)
 
babak hatef
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۰۷:۵۴
الحق والانصاف برای سايت آقای توکلی
انصافا نشان می دهند که در مورد مسایل سیاسی کشور چگونه فکر کنند و قلم زنند. اصلا صداقت از سایت می بارد. مثل سخنرانی های خود صاحب سایت در دوره انتخابات. اینقدر مردم را ....... فرض نکنید.
لعنت خدا بر انگلیس (169172)
 
خسرو
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۱۴:۳۰
اقاي الف لطفا\" از اين حركات و سخنان مسخره دست برداريد واينقدر به بزرگان و كساني كه در راه پيشرفت اين مملكت در گذشته زحمت كشيده اند اهانت نكنيد متاسفانه ما ايرانيها آدمهاي فراموشكاري هستيم و خيلي زود قدر و منزلت خدمت گذاران خود را از ياد برده و خيلي راحت به انها توهين ميكنيم واين فرهنگ بسيار بدي است در اين ايام ببينيد به چه كساني كه نوهين و تهمت زده نشد اين بزرگان براي انقلاب و جنگ و ... بسيار زحمت كشيده اند لطفا\" كمي انصاف داشته باشيد.قيامتي هم هست (169180)
 
شکوفه
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۴۲:۵۹
هی میگن الف بیطرفه....
با این پست کاملا مشخصه!.....
عزیزان الفی ما هم دور و برمون بودن افرادی که سر صندمق ها بودن
ماجرا ها زیاده .....اینجا فرصت بیان نیست...
خودشون میدونن چی کار کردن....ماها رو سر کار نذارین (169203)
 
عبدالله علوی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۰:۵۸:۱۳
آقای «حکم زور » درمنطق معلمان تحت هیچ شرایطی خانواده خود را نمی فروشند فکر میکنم ازاین بی ادبی که درمورد معلمان به خرج دادی باید خجالت بکشی .آیا طرفداری کورکورانه از کاندیدای موردنظرت و مخالفت کورکورانه با رئیس جمهور منتخب ملت می بایست منطق را درشما اینقدر تضعیف کند که به معلمان اینگونه جسارت کنی ؟ (169225)
 
استاد دانشگاه تورنتو
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۴:۵۵
من با دیدن این عکسها بغض گلویم را فشرد و اشک در چشمانم حلقه زد که چرا نظرات میلیونها نفر که طرفدار مهندس موسوی هستند را چاپ نمی کنید. با تاکید بر صحت بی چون و چرای انتخابات جامعه را پلاریزه خواهید کرد. (169233)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۷:۲۲
دوستان عوض دعوا بهتره خودشون به آمار وزارت کشور رجوع کنن و تنافض ها رو ببینند. مهندسی هم نشده آرای مردم. اگر شده بود اقلا اینقدر تابلو نمیشد
.
.
.
آدم خواب رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده .....نمیدونم! (169236)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۱۰:۴۰
متاسفانه سفسطه گری و ریا کاری برای گروهی کاملا جا افتاده و مقبول شده.
کجا آقای موسوی به معلمین توهین کرده ؟ چرا اصل مساله و تخلفات وزارت کشور را هدف نمی گیرید.
ضمنا شما سخنگوی معلمین هستید یا وزارت کشور و نیز بجز عکس های خبری مستندات واقعی هم دارید؟ (169241)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۱۸:۵۳
حالا موسوی در کدام تریبون و پایگاه جواب مخالفینش رو بده؟ الفی ها شما بگین ، جایی برای او و طرفداذانش گذاشته اند که از خودشان دفاع کنند؟ (169253)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۱:۲۹
با سلام

این وبسایت الف بعضی وقتها خواننده خودش رو نا امید می کنه. بعد از قرار دادن این همه یادداشت آماری مبتنی بر منابع علمی و مستند که هر خواننده متعصبی رونسبت به مواضعش در مورد رویدادهای اخیر انتخابات منطقی تر و نرم تر می کرد، عجیبه که این وبسایت یک دفعه مطلبی این چنین ساده لوحانه در وبسایت قرار می ده و به استناد چند عکس و با نوشتن جمله های احساسی واقعا ابتدایی خطاب به میر حسین موسوی در تلاشه تا به خواننده خودش بگه:\" تقلب نشده. ببینید این هم عکساش!\".(فارق از اینکه تقلب انجام گرفته شده یا نه)

من واقعا بعید می دونم این عکسها و جملات تاثیر خاصی بر آقای موسوی یا هوادارانشون بگزاره (169263)
 
هدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۳۸:۵۵
عکسای جالبی بود! یکی به این اقای موسوی بگه فرض محال که شما راست میگی 24میلیون رای دکتر برای شما و 13میلیون رای شما برای دکتر میشه بپرسم این 24میلیونی که به شما رای دادن چرا اعتراض نمیکن ایادر نظر شما این 24میلیون فقط در شمال و شمال غرب تهران هستند اقای مهندس خواهش میکنم برای قوانین سرزمینتون ارزش قائل بشید ... (169269)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۴۷:۲۰
ربطش را متوجه نشدم. بحث اصلي سر تجميع آراست نه اين كه معلمان بد و غلط راي شمرده اند. فكر نكنم موسوي هم گفته باشد معلم ها راي مرا نشمرده اند. در ضمن فكر نمي كنيد كه گفتن اين قبيل حرف ها كه « معلمان فقيرند اما تقلب نمي كنند »و غيره، استدلالي بيش از حد احساساتي است كه دليل خوبي بر نبودن تقلب در انتخابات باشد؟ (169278)
 
علیپور
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۴۸:۲۱
با مشاهد ه ی تصاویر مجریان وناظران وسایر دست اندر کاران اجرایی جهت صیانت وحراست از ارای مردم به نامزد های مورد علاقه یشان بغض گلو یم ترکید ایکاش آقای موسوی در شهرستان ماکو بودند .می دیدند مسئو لان ومعلمان چگونه درانجام وظایفشان با صداقتمشغولند واکثریت آرا نیز بنامشان بود پس باید حامیان سایر نامزد ها به خیا بانها می افتادند آسفالت می کندند.وبر سر برادران نیروی انتظامی می کوبیدند وآنوقت دشمنان به ما چه می گفتند. آفرین بر این مردم دارند بر اساس نظام 30 ساله ی شان ضر به ی مهلکی وارد می آورند .زهی خیال باطل .ما امت خمینی راحل هستیم اجازه نمی دهیم با رفتار ناشیا نه ی مان دشمن را خوشنود سازیم (169279)
 
nashenas
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۱:۵۱:۲۱
aghayane mohtarame seite alef..khaheshan email man ra ham elam konid va agar mishavad be horofe farsi be nevisid...man dar khareje keshvar hastam,,,rastesh az masael va etefaghate iran be andazeye akhbare tv.va radio inja va moshtariane resturante irani..anche dar iran ast va migozarad az in tarigh ba etela mishavam. ta in ke bar hasbe tasodof dar internet ba seite alef ashna shodam va ezharate mardom ra dar mavared mokhtalef khandam va lezat bordam.ama shayad shoma ham be khahid az khareje keshvar bedanid ,,albate bdone sansor..va an inke ghable entekhabat inja aksaran gorohaie mokhtalef irani morataban tahozorat va tabligh mikardand ke iraniha dar entekhabat sherkat nakonand. badas shologhie dar tehran in goroha hame tahozorat kardan va az tarafdarane moje sabz shodand va hmrahe ba tahozorate dar tehran yek seda migoyand taghalob shodeh dar entekhabat va tamame groha yek seda az aghaye mosavi va karobi va...hemayat kardand....jaleb inke az yeki az masoline gorha porsidam ke shoma ke ba entekhabat va raigiri mokhalef bodid hala che shodeh ke migoyed raigiri dobareh bayad beshavad,,,insar gorohe mokhalefe sar sakhte nezame jomhori iran goft bogzar in badbakhta anghad be jane ham byoftand va anghadr hamdigar ra be koshand ta inke rahe ma baz shavad va be iran beravim anvaght damar az hameye anha az jomleh hamin aghayane.....ba gorohye digar ham sohbat kardam anha ham hamin ra goftan..keh az hame batar grohe mojahedi ast ke agar be iran byayand hammame khon dorost mikonand....jaleb inke tamame goroha in eterazat ra be hesabe tarafdaran makhfie khod midanand......khodam ham nemidanam braye ch e in masael ra braye shoma minevisam,,,shayad dydane marge neda va digar javanan tahte tasir gharar gerefteh am...tamam ma iraniane khareje keshvar zendegie khobi darim vali man hamishe migoyam in namardy ast ke ma dar sharayete khobe europa zendegi mikonim va az khone dygaran dar iran rahat be nafe khod estefadeh mikonand.va javanan iran ra tashvigh be mobareze ba nezame jomhori mikonim ..haghighatan vakhtie shologhiha be oje khod resied tamame goroha az shadi va khoshhali jashn migereftan va dar resturant hamdigar ra be sham va....davat mikonand,, edehi az anha chenan javgeir shodan ke dashtand chamedanhaye khod ra mibastan......vali emroz baz ham edehi az dostan gorohha be resturant amadehand va ba narahati fosh o naseza migoyand ke chera jave tehran aram shodeh ast. be harhal , harfe akhar man inast ke ma dar khareje keshvar rahatim o mashghole eysho noshe khod hastim. shayad bashand kasani ke del be in goroha daran in ra bedanied ke inha dar del be shomaha mykhandand. ....goftane in masael man ra shayad dar khatar biandazad vali dar ghebale khonhaie in javanan ehsasi va sadeh chizy nabashad. be omideh irani sar bolan va iranie agah va hoshyar. dostar hameye shoma....  (169284)
 
اشرف
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۵:۰۹
دوستان در اینکه این جماعت پر کار و زحمتکش کارشون رو با خلوص نیت انجام داده اند هیچ شکی نیست دست مریضاد ولی لطفا دقت کنید تقلب مورد ابهام برخی راههای دیگری دارد.محتویات صندوقها قبل از شروع رای گیری.و یا ریختن بیش از حد تعرفه داخل یک صندوق و ...کاری نیست که این دوستان بتوانند نظارت کنند. (169307)
 
حسين چمني
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۵:۲۰
باتمام احترامي كه براي شخص آقاي موسوي قائل هستم به عنوان يك ايراني وطن پرست به آقاي مير حسين موسوي هشدار مي دهم همين قدر كه شما و همفكرانتان مارا دشمن شاد كرديد كافيست .براي من و هر ايراني وطن پرستي كه ذره اي حب وطن و كمي انصاف داشته باشد اين مسئله كه افراد پليد وكثيف وجنايتكاري نذير ليبرمن و نتانياهو مشتي منافق و اغتشاشگر را كه فقط به واسطه ي ساده انگاري ها و حب دنيا ي شما جناب آقاي موسوي كشور را انگشت نماي خاص و عام كردند فرزندان معنوي اسرائيل بنامند واقعا ننگ است ...
آقاي موسوي مراقب باشيد داريد به مرز خيانت نزديك مي شويد وحيف است تمام خدمات گذشته ي شما تنها به خاطر وسوسه هاي عده اي شيطان صفت كه دور و بر شمارا گرفته اند به باد فنا رود ...
آقاي موسوي يادتان باشد يكي از شعارهاي شما قانون گرايي وكرنش نسبت به قانون بودويا شايد اين فقط يك شعار بود!
نمي دانم آقاي موسوي ...حيف شما... (169308)
 
علیپور
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۰۹:۵۱
30 سال در صحنه ی انتخابات هستم و30 انتخابات بعنوان رییس صندوق ویا ناظر شورای محترم نگهبان مشارکت داشتم به ولایت امیر المو منین قسم تا کنون چنین انتخا بات سا لمی به این دقت وپاکی وسلامت مشاهده ننموده ام چو ن همه ی نا مزد ها در صندوق نماینده داشتند خیالمان راحتتر بود .انتظار میرود شک وتردید را از خودتان بر طرف نمائید چرا که فرذای قیا مت نزدیک است. در محضر دادگاه الهی پاسخگو خئاهیم بود .چرا با این شعبده بازی ها فامیل ها .برادران .وهمشهریان بجان هم می اندازید همه از هم قهرند. (169323)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۲:۳۳:۰۷
من یک سوال دارم اون هم اینکه آیا در این چهل هزار صندوق و در رده های بالی هیات اجرایی و هیات نظارت هیچ کس طرفدار آقای موسوی نبوده . به نظر شما این با عقل جور در میاد. (169362)
 
متين
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۱۳:۳۹
فقط مي خواهم بگويم كاش كه به اصطلاح نخبگان و روشنفكران ما كمي از اين فكر به اصطلاح روشنشان استفاده مي كردند (169411)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۰:۵۴
از شما بعید بود این مطلب احساسی و پوچ رو رو سایت بزارین
باعث تاسفه
بخش اعظم ادعاهای موسوی هیچ ارتباطی به عکسای این خبر نداره دست بردارید از این برخوردای بی منطق (169437)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۴:۰۱
از سایت الف ، به خصوص بخش تحلیلی آن ،بعد از آن همه تحلیل آماری این گاف بعید است. عزیزان،کل کارکنان وزارت آموزش و پرورش اعم از معلم و کارمندان ستادی در ادارات و سازمانها و وزارتخانه،کمی بیش از یک میلیون نفر است. و تعداد معلمها حدود 700 هزار نفر،
با این تاکیدی که بر روی 450 هزار معلم دارید، یعنی از هر 5/2 معلم یکی در انتخابات مجری بوده است. که من به عنوان یک کارمند آموزش و پرورش، حتی بعید می دانم ده درصد معلمان هم در اجرای انتخابات نقش داشته باشند. (169441)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۴۷:۲۷
من بعنوان یک موافق مهندس موسوی با شیوه تهمت و تخریب و..
که ایشان منکرش بودند در تبلیغات و حالا دارند انجام می دهند به
شدت مخالفم ؟ خوب قانون باید فصل الخطاب باشه و لو به ضررمان باشد (169446)
 
جواب به ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۰۸ ۲۳:۵۱:۳۴
تکبیر شما ادعای طرفداری از موسوی دارید اما نمی دانید سایت الف داره
بازیتون می ده که از نظرتون برگردید . ضمنآ مطمئنم الف اینقدر شجاعت ندارد که نظرم منتشر کنه چون می دونه کلی موافق دارد . خلاصه اینکه آقایان فاصله بین حق و باطل 5 انگشته ! یادتان باشد و بماند (169448)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۰۰:۳۴
مطلب اول که خیلی ناراحتم کرد آن بود که دوستی هجو توهم آقای موسوی را مسخره کردن 13 میلیون نفر خوانده بودند !
شما از کجا میفرمائید همه رای دهندگان به ایشان همچنان این توهم را دارند؟ و همچنان حاضرند در انتخابات بعدی به ایشان رای دهند، نخیر چنین نیست.
آقای موسوی همان اشتباه 4 سال پیش آقای کروبی را کرد و علاوه بر آن اجازه داد آرایش را برخی به نفع خود خرج و کسر کنند.

مطلب بعدی آنکه ما هم تهرانی هستیم، و ا... در محله خودمان هر کس را میبینم میگوید به تقلب اعتقادی ندارد ولی بعضاً برخی رفتارهای خاص آقای احمدی نژاد را که قبول ندارند دلیل رای آوردنش میدانند.

بیخودی این خرابکاری ها را به نام تمام تهران و تمام رای دهندگان برخی ننویسید.

مطلب آخر هم اینکه مهندس دیگر اگر ایمان آورد که تقلبی در کار نبود، جز گفتن ابطال راه دیگری ندارد
قبول شمارش مجدد->قبول صحت انتخابات->قبول توهم->قبول مسئولیت خسارات مادی و جانی
و ایشان نمیتوانند جواب گوی خانواده کشته شدگان باشند... (169456)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۱۰:۱۹
من تهرانی نیستم دریکی ازدورافتاده ترین شهرستانهای ایران زندگی می کنم ولی بادیدن تصاویراشوب گران وخواندن بیانیه های آقای موسوی که نمی دانم خودش نوشته بودیاهوادارانش آنهاازخوددرآورده بودن بسیارافسوس خوردم که ایرانی هستم چراکه ارزش ماوعزت ماچیزی فراترازعکس العملهای احساسی آقای موسوی بودمتاسفم برای ایشان که اصل اهل درک وفهم نبودوالا مملکت مادربرهه ای اززمان واقع شده بودکه نیازبه کمک وهمدلی داشت نه ایجاداشوب من بسیارخوشحالم که به اقای موسوی رای نداده ام واگرزمانی خودش تنها برای رئیس جمهوری ثبت نام بکندبنده رای سفیدمی دهم چراکه چهرواقعی ایشان نمایان شده (169461)
 
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۱۰:۲۹
هر چند لحن بیان نویسنده حاکی از عقبه احساسات در نوشتن متن بالا دارد اما اگر دقت کنیم و صرفا با منطق قضاوت کنیم به نظر میرسه امکان تقلب در انتخابات در این حجم و با این ظرافت که اثبات تقلب رو اینقدر سخت کرده فقط و فقط در صورتی ممکنه که مجریان انتخابات (همین کسانی که عکسشون رو میبینید) دست به این کار زده باشند،آیا منظور مجریان تقلب اینها هستند؟ (169462)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۱۲:۲۷
آقا راستی من یه چیزی یادم اومد
ادب مرد به زدولت اوست (169464)
 
عبداله
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۶:۱۹
من یک فرد لیسانسه و بسیجی ( بسیجی قدیمی ) ام و فکر میکنم که انسان از هر کسی انتظار خاص خودشو داره - ما از رییس جمهور این انتظار را داشتیم که بعنوان رییس شورای امنیت ملی با درایت خیلی بیشتری رفتار میکرد و مملکت را با احساساتی شدن خود بهم نمیریخت و به افراد کلیدی نظام و کاندیده ها و مردمی که به او رای ندادند بعد از انتخابات توهین نمیکرد و همه را به وحدت و همدلی حتی با شکست نفسی دعوت میکرد و با آنانی که در تجمع میدان ولی عصر بر علیه هاشمی و موسوی شعار میدادند برخورد میکرد و حداقل تذکر میداد که شعارهای تفرقه افکنانه ندهید ولی سکوت کرد تا شعارها کامل داده شود (169479)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۷:۰۶
حب الشی یعمی و یصم
دوست داشتن چیزی انسان را کر و کور می کند
من با خواندن کامنت های خوانندگان مطالب الف و همین طور همکاران شرکت فهمیدم بحث کردن با این افراد هیچ فایده ای ندارد
چون انها به موسوی اعتماد کرده اند تا وقتی او این گونه هست اینها نیز عوض نمی شوند
من پیشنهادم به الف این است که سلسله مقالاتی در باب ارزش های اخلاقی جامعه و همیچنین اعتماد به دیگران و دقت در اخبار و مطالبی که می شنوند و اینکه هر حرفی را که شنیدند حتما یک اگر و علامت سوال جلوی ان بگذارند و بعد تحلیل کنند و ... منتشر یکند (169480)
 
lind
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۰:۵۱:۰۱
دوستان، به تاریخ نگاه کنید، به حکومت حضرت علی (ع) و به معاویه مکار . و به آیات قرآن. فانظرو کیف کان عاقبت المکذبین. و مکرو و مکرالله واله خیروالماکرین.
دوستان عزیزم ، همه بیائید از حکومت علی (ع )خط کشی بسازیم و با ان وضعیت کنونی خود را بسنجیم. و ببینیم آیا اگر حضرت علی بود ، همین کار را می کر د از هر دو سوی این مجادله ،و در این را تعصبات و منافع شخصی را دور بریزیم و خدا را ناظر اعمال خود ببینیم.
و اسلام علی من اتبع الهدی (169498)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۰۲:۴۵
در مورد تردیدهایی که برخی مطرح کردند بارها جواب داده شده، فقط کافیست بخواهید بشنوید ...
1-اخراج ناضران آقای موسوی:
برخلاف جوسازی عده ای و بهره برداری روانی از این مطلب، به گزارش و بررسی چند روزه شورای نگهبان، فقط در تعداد تک رقمی صندوق بوده که دلیلش هم دخالتهای غیر قانونی آنها بوده...
4 یا 5 صندوق از بین 40000 صندوقی که ایشان ناضر داشتند.
ضمن اینکه نبود ناضر ایشان دلیل تخلف نیست.

2-در مورد آرا صندوقهای بالاتر از واجدین شرایط جواب داده شده...
الف) یکسری از موارد بیان شده توسط آقای موسوی، آمار واجدین شرایط رای دادن از سوی مهندس مربوط به چندین سال قبل و دوره های قبلی بوده نه آمار واجدین امسال

ب) تعداد موارد صحیح بسیار کم بوده و مربوط به مناطق توریستی و گردش پذیر و ذائر پذیر میشده که جمعیت موجود از جمعیت ساکن همواره بیشتر است.

لطفاً همانطور که سرچ میکنید و سوالات و ابهامات را دو دستی پیدا میکنید، کمی وقت بگذارید و جوابهای مطرح شده را هم از سوی شورای نگهبان قانون اساسی پیدا و مطالعه کنید.

واقعاً کسی را که خواب است میتوان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده نمیتوان...
برخی گوشهایشان ... (169513)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۱۶:۲۹
کاری به آرا و تحلیل جامعه شناختی و سیاسی و غیره ندارم...
اگر واقعاً و انصافاً و خارج از شوخی فکر کنید متوجه میشوید این انتخاب پیروزی سیاست توزیع سیب زمینی در مقابل توزیع مانتو بین مردم بود! (169527)
 
مشارکت در بحث
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۱۸:۳۴
من واقعا نمیتوانم بگویم که آیا تقلب شده است یا نه. ولی مطمئنم که آقای احمدی نژاد میتوانست انتخابات را طوری برگزار کند که دیگر کاندیداها به صحت آرا مشکوک نشوند. اگر یادتان باشد قبل از انتخابات هم این بحثها بود و کاندیداها مرتبا از احتمال بالای تقلب در آرا حرف میزدند. تا جایی که آقای هاشمی آن نامه معروف را به رهبر نوشت. بالاخره وجود آقای محصولی بعنوان کارگزار انتخابات ذهنیتهای بیشماری را بدین سمت سوق میداد و حتی اگر انتخابات سالم هم بوده باشد نمیتوان به آن شک نکرد. از طرف دیگر سخنرانی برخی از اعضای شورای نگهبان به نفع آقای احمدی نژاد کاری بود بسیار دور از مصلحت اندیشی. تمام این مسائل و البته تحریک کاندیداهای معترض بخش زیادی از مردم را عصبانی کرد و البته برخورد غیر منطقی با مردم و خش و خاشاک نامیدن آنها هم باعث شد که نه تنها بخشی از مردم بلکه بسیاری از کشورهای دیگر هم اعتماد خود را به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی از دست دادند. تمام این کارها میتوانست با یک مدیریت صحیح و منطقی بخوبی پیش رود تا اینگونه شاهد چند دستگی و تشویش افکار نباشیم. ما در واقع با دست خودمان حضور میلیونی مردم ایران در انتخابات را ضایع کردیم. (169528)
 
فرزند
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۱۸:۴۰
کی میر حسین گفت اینا تقلب کردن ؟
تقلب و تخلف بعد از رای گیری و زمان شمارش آرا و بخصوص خود وزارت کشور بود
در ضمن بنده که در مساجد و صندوق های سیار به اون صورت معلم ندیدم

نه اصلا شما راست میگید تقلب کجا شده ؟ همه داریم حال میکنیم تو این بدبختی که توش گیر کردیم
شمام بفرما سیب زمینی (169529)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۴۵:۳۱
چرا حرف مهندس موسوی را تحریف میکنید ؟
منظور مهندس از شعبده بازی وزیر کشور دستکاری در تجمیع آرا بود نه رای صندوق ها .
بر خلاف نظر نویسنده . پیگیری تقلب بعد از امضا کردن فرم 22 بسیار سخت تر است . (169544)
 
الهام
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۴۷:۳۳
اقایی در کامنت های بالا ادعا کرده حتی در اینجا هم طرفداران احمدی نژاد در اقلیت هستند
اولا جناب... ظاهرا ریاضیات ات خیلی ضعیف است چون5/24 خیلی بیشتر از 13 است.
دوما... با یک نگاه کوچولو به موافقان و مخالفان هر کامنتی البته با خواندن متن ان که متعلق به کدام طرف است باز هم جریان ان ارا این جا هم مشخص میشود. طرفداران موسوی کلا عقب هستند.البته شاید ایشان هنوز در توهم رنگ سبز هستند و فقط به رنگ سبز ایکون موافقان کار دارند و نه اینکه نویسنده هر کامنت کدام طرفی است.
از قدیم گفته اند: کسی را که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده هرگز (169547)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۰۰:۱۲:۱۵
الهام خانم ما پر رو نیستیم.

سایت الف یه سایت اصولگراست. خوب شما هم اگه بری یه سری به سایتهای اصلاح طلب و اصلولگراهای جدیدالفکر بزنی میبینی که چه خبره!

تازه اینجا یه خبری از اصلاح طلبها هست ولی اونجا که از جناح راست خبری نیست میدونی چرا؟ چون جناح راستیا در اقلیت هستند و نمیرسن که همه جا سر بکشن ولی ماشالله به این اصلاح طلبها که همه جا هستن. (173453)
 
123
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۳:۰۰
چرا خودتونو به اون را میزنید

کمیته ویژه حامی دکتر احمدی نژادن

صدا وسیما کاملا یکطرفه و مضحک عمل میکند

اگر شما میگید آقای موسوی دروغ میگوید چرا نمی گذلرند در صدا وسیما با حامیانش حرف بزند

آقای احمدی نژاد من دیگر حامی بی عدالتی نیستم



و اکنون میگویم حامی مهندس موسوی هستم (169556)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۵:۵۹
هیچ گاه ماه پشت ابر نمی مونه و تاریخ و گذر زمان همه چیزا معلوم می کنه (169560)
 
اقای شوخ
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۱:۵۷:۱۵
چگونه رای خود را پیدا کنیم؛ یا رای من کو؟

راه‌های متنوع و بسیاری برای پیدا کردن یک رای، در صورت گم شدن آن وجود دارد که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

1- بدیهی‌ترین و ساده‌ترین راه، رای ندادن است! بله! کسی که رای نداده است، نگران گم شدن رای‌ هم نیست.

2- چاپ آگهی مژدگانی در مطبوعات، به شخص یا گروهی که رای شما را پیدا کند.

3- روش سریال‌های ایرانی! مراجعه به کلانتری‌ها، بیمارستان‌ها و در نهایت پزشکی قانونی برای پیدا کردن رای گم شده.

4- برگ رای خود را به یک تکه نخ ببندید و قرقره را در دست خود نگه دارید تا هر وقت لازم شد با دنبال کردن نخ، به رای خود رسیده و آن را پیدا کنید.

5- نوشتن کلمات و عبارات دیگری روی برگ رای مانند:

الف: نوشتن نام و نام خانوادگی خود بجای نام و نام خانوادگی کاندیدای مورد نظر روی برگ رای! با این روش، هر فردی می‌تواند برگه رای خود را از میان میلیون‌ها برگ رای پیدا کند. نوشتن نام کاندیدای مورد نظر، روی برگ رای هم پیشکش!

ب: اگر می‌خواهید زحمت پیدا کردن برگ رای را به خود ندهید، می‌توانید کنار نام و نام خانوادگی خود که روی برگ رای می‌نویسید، عباراتی مانند !@Ã?÷٪ و یا ##@Ã?× را خطاب به یکی از مسوولان شمارش آرا بنویسید تا خود او شخصاً به همراه برگ رای بیاید و شما را پیدا کند و باقی ماجرا. برای سهولت و تسریع هرچه بیشتر در کار، آدرس، کدپستی و تلفنتان را هم ذکر کنید.

ج: نوشتن مقادیری دعا و نفرین و حدیث جعلی در برگ رای. مانند نوشته‌هایی که ابتدای بسیاری از کتب ادعیه، در مساجد و اماکن زیارتی توسط پیرزن‌ها نوشته می‌شود. برای نمونه یکی از آن‌ها را ذکر می‌کنم: \"از میرزا آغا شپشی، شاگرد مرحوم قشنگ‌دره‌ای نقل است که: هرکس برگ رای یک نفر را هپلی هپو کند، خدا وی را سنگ و فرشتگان برایش شکلک در می‌آورند ...\"

6- اغتشاش، آشوب، تخریب اموال و اماکن عمومی، هوچه‌گیری، آتش زدن اتوبوس، سطل آشغال و قس علی هذا.

تحقیقات و بررسی‌های علمی نشان داده است که ارتباط مستقیمی بین آتش زدن سطل آشغال و پیدا شدن رای‌های مفقوده موجود است. برفرض مثال (یا همان محال)، اگر شما یک رباینده رای باشید و در شهر هیچ سطل آشغالی برای دور ریختن رای‌هایی که ربوده‌اید وجود نداشته باشد، آیا باز هم دست به ربودن رای می‌زنید؟

کمترین تخلفات در زمینه انتخابات در کشورهایی صورت می‌گیرد که کمترین سطل زباله را دارند.

7- و بالاخره آخرین، بدترین و غیرممکن‌ترین روش که با هیچ منطقی جور در نمی‌آید، پیگیری از مراجع قانونی و مرتبط می‌باشد (169562)
 
عطیه
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۰۷:۳۱
لطفا فکری به حال این بخش نظرات سایتتون بکنید.
از بالا تا به این جا که نگاه می کنم، خیلی از نظرات رو یکی دو نفر نوشته اند. حالا یا با اسامی یکسان مثل «قافله سالار» و یا با اسامی متفاوت ولی از لحن جملات و کلیدواژه ها می شه تشخیص داد که یک نفر بوده.
یک همچنین وضعیتی این جا رو تبدیل به یک چت چند نفره کرد به جای نظرات همه. لطفا ی فکری بکنید. مثلا برای کامنت گذاشتن هر کسی با کامپیوتر مشخص برای هر مطلب محدودیت بگذارید. مثلا هر روز یا هر ساعت تنها یک کامنت بتونه بزاره. (169570)
 
عطیه
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۱۱:۱۱
ضمنا این که یکی بیاد بگه من طرفدار احمدی نژاد بودم و الان دیگه خیلی متنبه شدم. یا بیاد بگه من طرفدار موسوی بودم ولی اصلا ازش انتظار نداشتم هم خیلی بازی بچه گانه و نخ نمایی هست. نمی شه یه کم از روش های جدیدتری برای تاثیر گذاری روی طرفدارن رقیب استفاده کنین؟ (169572)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۲۴:۲۲
وزیر تبلیغات هیتلر دکتر گو بلز میگوید دورغ را چنان بگو تا همه باورکن .

حالا میر حسین باجنگ روانی که باکمک bbc و voa راه انداخته میخواهد

اراده خود را بر اراده ملت غالب کند . ولی ذهی خیال باطل .


به امید ظهور جان جانان . (169583)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۲:۵۴:۵۶
دیوانس کسی که بخواد تورم رو با آمار احمدی نژاد موسوی و یا بانک مرکزی متوجه بشه.
ماست بالای 1000 تومان
پنیر بالای 2000 تومان
و خونه متری 2000000 تومان دیگه نیاز به آمار نداره.
ایشا ا... کسایی که به احمدی نژاد رای دادن و تفکر و به عهده‌ی کسای دیگه گذاشتن از کارشون پشیمون نشن (169594)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۸:۱۹:۰۲
اگه می خوای امار و ریاضی و کلا حرف حساب رو قبول نکنی حداقل پیش خودت این جوری که من میگم حساب کتاب کن:

اول دوره خاتمی نون 1 تومن بود. آخرش چهار سال اولش 15 تومن شد.

اول دوره احمدی نون 25 تومن بود آخر چها سال اوش 30 تومن شد

تازه نون خیلی هم سوبسید داشت که احمدی خیلیشو برداشت. و تازه افزایش روند حقوق هم در دوره احمدی نسبت به دوره خاتمی خیلی بیشتر بود.

ماست و پنیر و تخم مرغشم همین بود. (172271)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۳:۰۷:۳۷
درخصوص مطلب 168415
انگار دوستان متوجه نشدند!
همسر یکی از کاندیداهای محترم از استان لرستان است و ایشان تعجب کرده بودند که چطور امکان دارد در انتخاباتی سالم، داماد لرستان (یا شاید عبارت عروس لرستان) در لرستان رای نیاورده!
(البته من آمار وزارت کشور را ندیدم و از صحت اصل ادعا بی خبرم)

در مقابل باید عرض کنم گرچه ساکن تهران هستیم ولی همشهری خانم جناب کروبی هستیم (در جهت حفظ آبرو و اعتبار و عظمت شهرمان، بیخیال اسم!) ولی به ایشان رای ندادم، یعنی دلیلی نداشت و واقعاً فکر نمیکنم کسی از شهرما به ایشان رای داده باشد و اگر هم در آمار وزارت کشور رای به نام ایشان در شهرما ثبت شده باشد، حتماً یا تقلب شده و باید انتخابات تجدید شود(!) یا از گردشگرانی بوده اند که مثل همیشه روز جمعه ای به طبیعت و هوای خوب شهرمان پناه آورده بودند ... (همانها که از طبیعت لذت میبرند ولی بیخیال حفظ طبیعت هستند!)

واقعاً نمیدانم شما حاضرید به خاطر آنکه همسر فلانی همشهری شما است و شما هم تا حالا در عمرتان او را ندیده اید به او رای دهید؟
شما خودتان جای من بودید به صرف این خاطر به جناب کروبی رای میدادید؟
چه استدلال خلل ناپذیری برای اثبات تقلب انتخاباتی ! (169599)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۳:۱۸:۰۴
چرا دروغ میگید!
کجا موسوی گفت معلمهای سر صندوق رای ها رو دزدیدند
موسوی میگوید وزارت کشور رای های ملت را بمهندسی کردند
به زبان ساده تر:
رای موسوی را برداشتند و با همان تعرفه های اضافی که قبلا چاپ شده بود بنام احمدی نژاد نوشتند . (169603)
 
fereshteh
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۳:۴۵:۳۱
salam
irani hastam ke salahast dar iran zendegi nemikonam,chera tarke vatan kardam hekayatist ke bemand ta dar vaghti digar agar forsati pish amad begoyam,shayad ham agar dar iran mimandam be ghole shomaha be in aghteshash garan mipeyvastam,aghayan hamvatan,man tasavor mikonam ke shoma ba in amal va raftar be jahanian va andishehayeshan tohin mikonid,tasavor mikonid ke mardome jahan onghadr dide siasiashen baste hast ke on che ra minevisid va dar seda o simaye sarasar doroghetan neshan midahid bavar mikonand,man hich vaght dar in ray giri maskhare sherkat nakardam,baraye onke az nazare man haman gone ke rahbare shoma goft hich farghi bein in 4 nafar nisto nabod,midanid chera be indalail ke inha ke namitavanad kharej az 4 chobe ghonone asasi harkat konand dar keshvari ke dar ghanoon asasi an nimi az shahrvandanash be dalil jensiat,noe mazhab va andishye siasishan morede azar va aziat gharar migirand va hoghogheshan jayi baraye demokrasi vojod nadarad.hal dar morede aksha in aksha aghayan che ra neshan midahadman ke nadidam inha ke amade bodand be hozey raygiri be ghasd in amade bodand ke be ahmadi nejad ray dahand agar manzore shoma amadane mardam be paye sandoghhaye ray hast ke in ra hame midanand va amrist bedihi?vali aya mitavanid az roye in aksha bebinid ke in melat be ahmadinezhad ray dadaehand??? etefaghan man fekr mikonam ke aghay mosavi ham chon in aksha ra dide va dide ke che jenati dar haghe in melat shode natavaneste saket benshine? alaraghme in ke ba ishan ekhtelfe aghide daram vali in hame shojaat va paydari ra misetayam,aghayan rozname negar man dar iran ham andak savadi dar hade lisans zabane english dashtam va dar inja ham ham chin bisav namandam,dar hale tahghigh dar tashkhise zenetiki saratan mibasham,vali bavar konid ke az in aksha nafahmidam ke mardam amadand ke be ahmadi nezad ray dahand lotfam mara tafhim konid,albate na be goneiy ke baradarne pasdar va basijeitan farzandan nazanine in khako ab ra tafhim mikonada,bavar konid ke man vaze mali khobi nadaram vali az ghole man be aghaye ahmadi nejad peygham beresanid ke agar ishan taghabole mali konand man mitavanam be shovey behtari ishan ra az share in khaso khashak raha konam.haman gone ke dar tole 30 sale ayame jomhori eslami motadavel bode va ast in maghzhaye basavad ra az vataneshan farari dahandta digar khode ishan bemanand va rahbare bozorgvareshan ke ham ba ham ham aghide bashand va ham dastane portane basijiane aziz be dalili bar kandane moshti khar va khashak ranjooor nagardadnadide gerefte mishavad (169613)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۳:۴۹:۰۰
به نظر من آقای موسوی خودشون هم میدونن تقلبی صورت نگرفته...!
بهتره سایت الف به این موضوع بپردازه که چرا آقای موسوی این راه رو پیش گرفته ! و کی ایشون رو تحریک کرده ! و هدفشون چیه !؟ (169614)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۴:۲۸:۱۳
سلام
بسیاری از همکاران من طرفدار موسوی بودند و بیشترشان در پای صندوق ها فعال بودند و اجازه تقلب نمی دادند. الان که با آنها صحبت می کنم واقعا از حرف های موسوی متعجب هستند و زمانی که نتایج شعبه هایشان اعلام شد اعتراف کردند که این رای ها همانی است که از صندوق بیرون آورده شده بود. من فکر می کنم دوستان هدف دیگری را دنبال می کنند و این مسئله بیشتر بهانه است. از طرفی مثلا آقای رضایی که قرار بود به شهر ما بیاید تنها چهل پنجاه نفر در مسجد بزرگ شهر جمع شده بودند و ایشان از آمدن انصراف داد. تعجب می کنم که او و آقای کروبی چرا خود را پیروز انتخابات می دانستند! (169623)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۵:۵۱:۰۸
DONT BELIVE IT`S YOUR M EDIA,I KNEW YOU AS A TRUSTALE ONE..I`M SORRY (169645)
 
سوسك سياه
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۶:۳۶:۳۵
جهت اطلاع اقاي رضايي به باز شماري ارا اعتراض كرده و گفته صندوق ها فاقد فرم شماره 22 بوده اند (169656)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۰۹:۵۵
به نظر بنده اقای میر حسین و طرفداران ایشان دچار توهم بزرگی شده بودند و با دیدن سر و صدای بعضی از هواداران شلوغ خود فکر کرده بودند که این صدای تمام ملت ایران است نه حاج اقا ملت ایران هنوز انقدر ..... نشده است که زمام امور خود را به دست جنابعالی قانون گریز بد اندیش بدهد .اگر اصلاحات مورد نظر شما این هیاهو ها و ابروریزی ها است اجازه بدهید ما اصلاح نشویم . (169665)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۲۳:۵۰
فقط این رابدانید که همه حرفهای اقای موسوی یک توهم بیش نیست وگرنه ده روز فرصت دادند برای اعتراض ورسیدگی به شکایات ولی هیچ اقدامی نکرد ومیگفت فقط ابطال انتخابات که با هیچ معیاری سازگار نیست . (169670)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۲۸:۵۵
جلسه علنی یکشنبه مجلس در نبود علی اردشیرلاریجانی با نطق انتقادی مسعود پزشکیان به روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم و عملکرد یکجانبه و به دور از انصاف صداوسیما، صحن مجلس رابرای دقایقی به تنش کشاند که با پادرمیانی محمدرضا باهنر که روی صندلی رئیس مجلس نشسته بود پایان گرفت.

پزشکیان در نطق خود با دعوت به رعایت انصاف در رسانه ملی، واکنش اصولگرایان و حامیان دولت نهم را علیه خود برانگیخت، به طوری که مهدی کوچک زاده از یک سو و احمدی بی غش از سوی دیگر صحن مجلس با فریاد و هیاهو سعی کردند نطق وی را قطع کنند. تلاش کوچک زاده برای ابراز مخالفت با نطق پزشکیان خطاب به صدا و سیما در حالی بود که زمانی که پزشکیان قصد بازگشت به سوی صندلی خود را بعد از پایان نطق داشت، کوچک زاده خطاب به وی گفت: «هذا کلام الحق یرادوها الباطل (حرف حقی که مقصود آن باطل است).» همچنین احمدی بی غش دیگر حامی دولت خطاب به وی گفت: «شما مثلاً بسیجی هستید، ما هر چه داریم از بسیج است.» پزشکیان در واکنش به اعتراضات گفت: «این درست نیست که هر مخالفی که خواست حرفی بزند «دو دو» بگوییم و با پایان این جمله تریبون مجلس را ترک کرد.» پس از اینکه پزشکیان در صندلی خود مستقر شد تعدادی از نمایندگان اصلاح طلب پیش او آمده و با او روبوسی کردند و پس از آن حدادعادل به سمت او آمد و با او به صحبت پرداخت. این در حالی بود که تعدادی از نمایندگان از جمله مطهری، فولادگر، جهانگیرزاده و احمدی بی غش در اطراف حدادعادل و پزشکیان جمع شده بودند. در این هنگام به دلیل آنکه جلسه از نظم خود خارج شده بود، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را برعهده داشت خطاب به نمایندگان مجلس گفت: «به ما توصیه شده تحمل صحبت های همدیگر را داشته باشیم البته مذاکراتی که اکنون در بین نمایندگان صورت گرفته خیلی دوستانه است اما وضع جلسه را به هم ریخته، بنابراین از نمایندگان می خواهیم به صندلی های خود برگردند.» همچنین احمدرضا دستغیب در جمع خبرنگاران پارلمانی که جویای صحبت های در گوشی حدادعادل با مسعود پزشکیان شدند، گفت: « آقای حداد خطاب به پزشکیان گفت اگر شما از انصاف صحبت می کنید چقدر خوب بود که طرف مقابل را هم به این انصاف دعوت می کردید.» که پزشکیان در پاسخ به حدادعادل گفت: « شاید اگر آقایان اجازه می دادند تا نطق من تمام شود به همه مسائل می پرداختم.» که حداد عادل واکنش نمایندگان مخالف را مغایر با صحبت های مقام معظم رهبری عنوان کرد.

مسعود پزشکیان در نطق جنجالی خود با اشاره به عملکرد صدا و سیما گفت: «صداوسیما باید انصاف را رعایت کند. ما حق نداریم برخلاف قانون با انسان ها برخورد کنیم. مردم سهواً یا عمداً هم که خطا کرده باشند باید از خطای آنها گذشت کرد.»
نماینده تبریز در مجلس در حالی به سمت تریبون مجلس رفت که هیچ برگه ای که حاوی نطق وی باشد، در دست نداشت.

وی در آغاز نطق خود به ماجرای حضرت علی و مرد مسیحی که زره وی را دزدیده بود، اشاره کرد و گفت: «لازم است با مردم با گذشت برخورد شود حتی اگر خطاکار باشند.»
پزشکیان تاکید کرد: «این درست نیست که جانب یک طرف را بگیریم و تنها از آن دفاع کنیم و هر چقدر طرف مقابل فریاد بکشد به آن توجهی نشود.»

پزشکیان با خواندن حدیث های بسیار و حتی نقل و قول هایی از شهید بهشتی و شهید مطهری سکوت نمایندگان اصولگرا را موجب شد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: «ملت ایران بدانید این پیام علی (ع) است. خودتان قضاوت کنید که ما علی گونه رفتار می کنیم یا تنها به تفکر حزب و گروه مان می اندیشیم.»
مسعود پزشکیان در نطق خود با تسلیت شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی، با تاکید بر قانون مداری و بیانات مقام معظم رهبری افزود: «شهید بهشتی فرمودند من برخورد تلخ صادقانه را بر شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می دهم. شهید مطهری هم در کتاب داستان راستان مثالی از حضرت علی(ع) و یک مسیحی می زند که به خاطر زرهی که از حضرت علی گم شده و دست مسیحی بود، کار به دادگاه می کشد. در دادگاه حضرت علی(ع) که معصوم است محکوم می شود و چون نمی تواند شاهد بیاورد مسیحی آزاد می شود؛ یعنی علی (ع) هم در دادگاه باید حکم داشته باشد و بتواند شاهد بیاورد تا حرف خود را به کرسی بنشاند.»

وی ادامه داد: «در جامعه ای که ما زندگی می کنیم راحت به هر کسی دل مان بخواهد تهمت می زنیم و افترا می بندیم بدون آنکه به دادگاه رفته باشیم و بعد آبروی افراد را می ریزیم و عنوان می کنیم همه چیز را باید درست و قانونی ببینیم.»
نماینده تبریز در ادامه گفت: «حضرت علی(ع) در نامه ای به مالک اشتر می فرمایند؛ جلو هوای نفس خود را بگیر و جلودار عمل خود باش و انصاف را در مورد کسی که دوستش داری و آنکه دشمنش می دانی رعایت کن و با تمام وجود خود به مردم مهر ورزیده و از مردم دفاع کن. مردم گرفتار می شوند و عمداً یا سهواً خطا می کنند لذا از آنها بگذر و با رحمت و گذشت با آنها برخورد کن. حضرت در بخشی دیگر از نامه خود آورده است وقتی می توانی گذشت کنی گذشت کن و وقتی می توانی مداخله تند نکنی و تحریک نکنی این کار را انجام نده.»
پزشکیان تصریح کرد: «اگر ما راه علی(ع) را برویم حرف علی(ع) را گوش دهیم و با دوست و دشمن خود، با انصاف برخورد کنیم یقیناً تمام غائله ها خواهد خوابید و تمام مشکلات حذف می شود ولی وقتی جانب یکی را بگیریم و فقط یک صدا را بلند کنیم و اجازه ندهیم دیگران حرف بزنند هر کسی حرفی زد به او انگ بچسبانیم، آن زمان معلوم است چه اتفاقی رخ می دهد. باید انصاف را مراعات کنیم.»
در این هنگام برخی نمایندگان فریاد دودو به نشانه مخالفت با حرف نماینده نطق کننده سردادند.
پزشکیان در پاسخ به آنها اظهار کرد: «بگذارید حرفم را بزنم، اگر معتقد به مقام معظم رهبری هستید و اگر ما ولایتی هستیم، بپذیرید. ملت شریف ایران بداند این پیام از آن حضرت علی(ع) است و خودتان قضاوت کنید که ما علی گونه عمل می کنیم یا براساس نگاه گروه و دسته خود؟ این قضاوتی است که ملت باید بکند. شما نمایندگان هم باید قضاوت کنید و این امتحانی است که خداوند بین ما و شما و آخرت خواهد کرد. اینکه فرضاً بلند شویم هر چه دلمان خواست بگوییم اما هر کس بخواهد حرفی بزند دودو و چهار چهار سردهیم که نمی شود.» (169673)
 
محمدجواد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۳۸:۱۵
اصلاً اغلب معلمها حامي وي بودند و اين اتهام ايشان توهيني است به همه دست اندرکاران برگزاري انتخابات. (169676)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۴۴:۰۴
با سلام
آنچه من ميدانم آقاي موسوي اينچنين ميگفتند كه در اين چهار سال بي قانوني به يك رويه تبديل شده است بنابر اين در مقابل اينهمه بي قانوني كه شوراي نگهبان و صدا و سيما و.... مرتكب شده اند به نظر شما آيا اعتراض به انتخاباتي كه عده زيادي معتقد به تخلف آشكار چه قبل و چه بعد از انتخابات هستندبي قانوني است؟ در ضمن من يك معلم هستم ودر يك مدرسه اگر فرزند معلمي تحصيل كند پدر او را در مراقبتهاي امتحاني كه فرزند در آن امتحانات است شركت نميدهند چطور در انتخابات اكثر اعضاي نگهبان از احمدي نژاد حمايت كردند و مرجع رسيدگي به شكايات اينها هستند. به فرموده آقا امام حسين (ع) اگر دين نداريد لااقل آزادمرد باشيد. و اين را هم بدانيد كه مردم ايران شما را خوب شناخته اند و مي دانند كه عامل اينهمه كشتار چه كساني هستند. آقاي توكلي اين را هم بدان كه ما مي دانيم كه شما با آقاي موسوي كينه شتري داري (169681)
 
واردي
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۴۷:۵۹
سلام تذكر خوبي بود.آقاي مير حسين و اعوان و انصارش كه در تاريكخانه نشسته و اورا ملعبه دست خود كرده اند ،به همه ملت فهيم ايران و عوامل اجرايي انتخابات و آن 450000 نفر افراد زحمتكش سر صندوق توهين و اهانت كرده است و هيچ گاه اين گناه بخشوده نخواهد شد.
اما چرا سايت محترم دير اقدام كرده و پشتيباني اش از راي و تصميم مردم را به وقت انجام نمي دهد؟ (169682)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۷:۵۶:۲۲
فرض کنید در بازی فینال جام ملتهای آسیا ایران و عربستان با هم بازی داشته باشند. کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار داور عربستانی را که سابقه قضاوت در فینال جام جهانی را در کارنامه خود دارند معرفی می کند. انصافا اگر ایران بازنده شود شما چی فکر می کنید؟ اصلا ایران باید در فینال شرکت کند یا نه؟ این وضعیت را با انتخابات ایران مقایسه کنید. با تشکر (169689)
 
کیوان
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۰۷:۲۴
من هم ابتدای امر اعلام می کنم که هیچ سندی برای اثبات تخلف ندارم اما این را خوب می فهمم که نوع بحث شما کاملا انحرافی و سطحی است چرا که مثلا در مورد ادعای وجود فساد در ادارات دولتی هم می توان با نشان دادن عکس کارمندان دولت وجود آن را بکلی انکار کرد و از شما می پرسم چند نفر شما مدرک محکمه پسند درباره فساد اداری گسترده در ایران در سالهای گذشته در دست داشتید که به آقای احمدی نژاد رای دادید. (169697)
 
محمد ک.
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۷:۵۲:۱۵
متوجه صحبت شما می شوم اما معتقدم که این نیز یک مغالطه سبز است. منظورم از سبز این است که مخصوص موسوی و اخلاقیات او است.

جواب:

1: ما می گوییم که وقتی که آمار ریز تمام صندوق ها از طرف وزارت کشور اعلام شده و شورای نگهبان هم با حضور نمایندگان کاندیداهای معترض، در حضور دوربین های صدا و سیما این آمار را تایید می کند تنها جایی که احتمال تقلب دارد همین معلمان عزیز و معتمدین محل هستند. وقتی که موسوی بعد از اعلام تاییدیه شورای نگهبان هنوز هم شعار \"آن یک رای که به خودم دادم چه شد\" سر می دهد یعنی اینکه برای تقلب 11 میلیونی همه و همه معلمها و معتمدین محله ها، بگونه ای همه با هم تقلب کرده اند که چنینین تقلب گسترده ای رخ داده است. که برای اثبات این قسمت هیچ راهی نداریم مگر اینکه این عکس ها را به مردم نشان دهیم و از متقلب نبودن \" تمام \" معلم ها دفاع کنیم.

2: وقتی که شما هم همان ابتدای امر اعلام می کنی که هیچ سندی برای اثبات تخلف ندارم همینجا بحث تمام می شود و هیچ مؤخره دیگری هم ندارد. یعنی شما نمی توانی از آن به بعد از تقلب هیچ صحبتی بکنی.

3: کسی منکر وجود فساد مالی در دولت نیست و یکی دو عکس هم نمی تواند چیزی اثبات کند. اما ما معتقدیم فساد مالی در دولت آنچنان گسترده نیست که شما آن را با کل دستگاه انتخاباتی مقایسه می کنی. منظورم این است که اگر همان طور که موسوی می گوید 30 میلیون رای او بوده و 13 میلیون نبوده، یعنی اینکه 17 میلیون تقلب شده. یعنی اینکه همه 100 درصد معلم ها و معتمدین محله ها همه و همه متقلب بوده اند که تقلب 17 میلیونی انجام شده. اما من فکر نمی کنم در دستگاه اداری ما بیش از یک درصدی رشوه خوار وجود داشته باشد.

4: آیا اینکه یک درصدی رشوه خوار در دولت وجود دارد باعث می شود که ما نباید به احمدی رای می دادیم. کشور بزرگ وپهناوری داریم و نمی شود که در گوشه و کنار خلاف کار نداشته باشیم. بلاخره بسیاری جاها از دید دولت پنهان است. هر چقدر هم رشوه خواری گسترده ای در دولت نهم باشد باز هم باید با مقایسه با دولت های قبل آن را ارزیابی کنیم. از طرفی مهمتر این است در مسئولین رده بالای حکومت ودر کابینه، رشوه خوار نداشتیم. در ثانی، همه دیدند که رشوه خوارها و مافیاها از چه کسی حمایت می کردند.

5: شما با این صحبتی که می کنی دقیقآ نشان می دهی که اخلاق موسوی نیز در شما نفوذ کرده و علاوه بر شرافت معلمان و معتمدین محله ها، شرافت کل کارمندان را که جمعیت آنها بسیار بزرگتر از معلمان هست و نیز هر کدام از ماها کس و کار و فامیل کارمندی داریم، زیر سوال می بری. موسوی هم با آماری که روی منابعش را برچسب می چسباند دولت نهم را متهم به فساد مالی گسترده می کرد. بعدآ که سرچ می کردیم متوجه می شدیم که ان امار را از یک نظر سنجی چهار نفره ( جالبه ) که سه تاش اسراییلی بوده ( دیگه خیلی جالبه ) برداشت کرده. متاسفم که اخلاق موسوی در جامعه طرفدارانش با سرعت نور در حال دوپلیکیت و تکثیر شدن است.

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین (172249)
 
سید یوسف
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۱۵:۱۰
ضمن اهداء گرمترین سلام ها خدمت شما برادران عزیز و دلسوز مطالب زیر جهت اطلاع و اقدام مقتضی و درج آن نیز اگر بدون نام باشد بهتر است چون اسم و چهره من الان بین دوستان که در ظرف چهار سال گذشته یعنی از قبل از به قدرت رسیدن آقای دکتر که می شود گفت چهارسال و چند ماه پیش نزد همکاران یک وزارت به نام وزارت خارجه از این طرفداری عچین است من خود یکی از فرماندهان ارگانهای این انقلاب بوده ام و برادرم نیز خون خود را به این انقلاب هدیه کرده است و من در طول این انقلاب با خیلی از اقایان آشنا هستم و الحق از رای و طرفداری خود از آقای دکتر برای اولین بار نه تنها در طی چهار سال گذشته ناراحت نبوده م بلکه برخود بالیده ام که برای اولین بار تصمیم کاملا صحیحی داشته ام چون ثابت شده که این مرد فداکار و پاسدار خون شهدا و ارزشهای این انقلاب است ومن در انتخاب خود در برابر دوستان کاملا بی باک عمل کردم من خود در چهار سال پیش سربازرس انتخابات بودم ودر وزارت کشور آن موقع دیدم که چه ظلمی در حق ایشان می شود ومن بدون پروا خلافهای برجسته را به ستاد دکتر به جای وزارت کشور بدون ترس گزارش کردم علیرغم ترس مسئولین این ستاد که می گفتند تحت کنترل هستیم من کل مشخصات خلاف را به این ستاد گزارش کردم ودر محل کار نیز مورد غضب شدید میزغضب قرار گرفتم در این سفارت نیز از سفارت آقای دکتر یک رای داشت وبقیه 32 نفر نیز در اثر ترغیب دوستان خارح از سفارت به ایشان رای دادند رای گیزی آن روز تمام شد و کل سفارت خوشحال بود از اینکه دکتر رای نیاورد ولی من قلبم روشن بود که با این یک مشت رای نمی شود جشن خوشححالی بگییرید و فردا خواهید دید . که بالاخره همان که می دانستم شد. ولی افسوس که این شیرینی را برایمان زهرمار کردند شما نمی دانید که در این کشور چقدر به آقای دکتر تمام اتباع کشورهای خارجی احترام میگذاشتند و ابهت ایشان را شکستند یعنی آبروی این انقلاب رابردند و ... و مطلب خیلی مهم این است که از شبکه بی بی سی و سی ان ان بدتر لانه زنبوری در نزدیک به ریاست جمهوری است به نام وزارت خارجه که نقش اصلی را ایقا می کرد و بعد از فرمایشات رهبر نیز هنوز درحال دامن زدن به آشوبها می باشند که خود من روزی چند تای آن را دریافت می کنم من در 21 خرداد یه سایت ریاست جمهوری اعلام کردم که کوفیان وزارتخارجه نقش برجسته ای دارند ( یک روز قبل ار انتخابات ) گویا توجه ای نمی شود که واقعا متاسفم. والسلام (169703)
 
يك معلم
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۰:۲۹
از سايت الف ممنونم.
بنده واقعاً نمي دانم چگونه شكايت خود را از آقاي موسوي اعلام كنم.
ما با تمام توان نزديك 26 ساعت بيدار بوديم و تلاش ميكرديم اما حالا بايد برخي به چشم ديگري به ما نگاه كنند.
خداوند جاي حق نشسته است. (169707)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۳:۰۸
جالبترین نکته ای در این انتخابات وجود دارد این است که سه کاندیدا به روند انتخابات و تقلب در آن اعتراض دارند اما طرفداران کاندیدای پیروز و سایت آقای توکلی حتی این شجاعت را به خود ندارد که حداقل نامی از آنها هم ببرد.
اگر دین ندارید آزاده باشید
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد. (169708)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۳:۲۴
من به عنوان يك معلم از آقاي موسوي به درگاه خداوند شكايت مي برم و هرگز ايشان را نخواهم بخشيد. (169710)
 
آریا
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۳:۲۷
هه هه هه
شما همه را مثل خودتون احمق فرض میکنید؟!
اینها که مال تقلب نیستند. تقلب کننده ها همونهایی هستند که افرادی مثل شما آقای توکلی را فرستادند مجلس.
آگاهی این ملت به اندازه کافی رشد کرده است که بتواند ماست و کره را تشخیص دهد.! (169711)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۱۰:۱۲
ماست و کره! ضرب المثل جدیده؟ (169766)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۳:۳۵
اولاً آقای موسوی بعد از 20 سال که کنج اتاق نشسته بود یکباره اومد تو صحنه و جمعیت خیلی زیادی رو در تهران و بعضی از شهرهای بزرگ دید و از اونجاییکه ظرفیت این استقبال رو نداشت دچار توهم شد و فکر کرد همه عالم و آدم طرفدارش هستند. (درست مثل یکی از ورزشکارای دو میدانی کشورمون که رفت المپیک آتن و در ورزشگاه مدرن اونجا جمعیت زیادی رو دید و خیلی ضعیف ظاهر شد، آخرش هم گفت جو ورزشگاه منو گرفت).
ثانیاً طرفدارای آقای موسوی نه به خاطر او بلکه به خاطر فرار از وضع موجود طرفدارش شدند. چون واقعا میرحسین برنامه مشخص و مدونی برای آینده نداشت (اینو همه صاحبنظرا میگن) (169712)
 
امید
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۵:۳۶
دوست خوبم کسی منکر حضور شایسته مردم پای صندوق نشده . عوام فریبی بس است جواب منطق به ابهامات مردم لازم است (169714)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۲۹:۰۲
روزی فرا میرسد که دیگر مجادله ومناقشه یا هیاهویی به اعتبار الفاظ ملاک اعتبار قرار نمی گیرد و تنها عدالت پروردگار است که میزان و معیار قرار می گیرد باید همگی با خود بیندیشیم که در قبال گفتار و کردارمان برای آن روز پاسخی داریم یاخیر؟ که بی گمان همگی آن روز را شاهد خواهیم بود و افسوس که دیگر جای پشیمانی نخواهد بود! (169718)
 
سيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۳۷:۴۹
جناب آقاي موسوي؛ معلم‌هاي ايراني شايد درآمد چندان زيادي نداشته باشند. شايد مثل دوستانتان در نقاط مرفه نشين شمال پايتخت زندگي نمي‌كنند، اما افرادي بسيار با شرف، پاكدست و باوجدان هستند و تهمتي که به آنها زده ايد، هرگز روا و قابل قبول نيست. (169726)
 
یک کارمند
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۳۹:۰۳
آقا من خودم سر صندوق حضور داشتم نائب رئیس یه شعبه بودم به خدا این حرف وحدیثهای که این آقایون میگن همش حرف بیشتر نیست کسانی که سر صندوق هستند نهایت سعی وتلاششون اینه که کارشون رو به درستی انجام بدهند که گزک دست کسی ندن این حرفهای اینا فقط چرت وپرت بود وجز آشوب واغتشاش هیچی به همراه نداشت ویه عده آدم بی گناه این وسط کشته شدن ومال واموالشون به غارت رفت . والله اینا جواب داره تواین دنیا اگه نباشه مطمئن باشید اون دنیا باید جواب پس بدن (169728)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۳۹:۰۹
حضرت آیت اله خامنه ای

سلام.

انشاء الاه پایدار وسلامت باشید.

به افتخار جمهوری اسلامی مردم ما با حداکثرحضور خود پای صندوقهای رای جشم دشمنان را کور کردند.حال پیشنهاد میگردد به پاس این همه حضور وبرای وحدت کلیه احاد مردم ایران وبرای اینکه تمام مردم دراداره این مملکت سهیم باشند.دستور دهید که دولت اینده یک دولت ائتلافی با مشارکت تمام کاندیدا هاتشکیل شود تا مردم احساس کنند جمهوری اسلامی فرقی بین انها نگذاشته است.انشاء لاه مملکت ونظام ما در پناه حضرت حق قرار بگیرد.

با تشکر :
برادر دو شهید (169729)
 
سيد محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۳۰:۳۴
برادر گرامي مصطفي
باسلام و آرزوي علو درجات برادران شهيدتان توصيه مي‌كنم قبل از پيشنهاد به شرايط قانوني آن نيز توجهي داشته باشيد.
تشكيل دولت و نحوه آن از وظايف و اختيارات رئيس جمهور است و مشي رهبري همانند امام(ره) عدم دخالت در وظايف و اختيارات قانوني قواي سه‌گانه و مسئولان آنهاست و صرفا در شرايط خاص كه مصلحت كلي نظام ايجاب نمايد بنابر اختيارات ولايي اقدام مي‌فرمايند كه موضوع مورد نظر شما داراي آن شرايط نيست و طبعا رهبري در اين موارد به‌صورت دستوري وارد نمي‌شوند. (169915)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۴۳:۳۱
درجواب اقا سينا كه شناسنامه اي دو بار براي راي امده ايا نيستند كساني كه به علت مفقود شدن شناسنامه شان المثني ميگيرند و بعد از مدتي شناسنامه انها پيدا ميشود فرد مورد نظر بار اول با شناسنامه المثني امده بار دوم با شناسنامه اصلي و پيدا شده در ضمن چرا فكر ميكني فقط در ان شعبه توانستند بفهمند كه اين شناسنامه يك بار ديگر راي داده (169732)
 
اخمو
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۴۷:۲۵
سلام که ذکر حضرت دوست است.
** دوباره نظری به اظهارت خودمان و دوستانمان بیندازیم! چرا یکدیگر را تخریب میکنیم ؟ چرا به یک دیگر توهین می کنیم؟! بسیاری از نوشته ها احساساتی و بدون منطق و شعار گونه است. امیدوارم بعد از فروکش کردن تب و احساسات انتخابات بصورت دوستانه و مستدل با هم صحبت کنیم.
همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند همه ایرانی دوستدار کشور و نظام هستند، همه در پی اعتلای ایران اسلامی بهترین انتخاب را برگزیدند. (169737)
 
حسنی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۸:۵۹:۳۸
سلام
سایت الف کاملاً مدافع دولت است و تاکنون چند پیام ارسالی اینجانب را اصلا در سایت درج نکرده است. این معلمان شریف، هیچ خطایی ندارند نظامیان چماق به دست خطاکارند. آیا تهران دیروز یک شهر کاملاً نظامی نبود! (169747)
 
......عاشقان......
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۰۱:۱۱
اقای موسوی دست از اخلاق کودکانه ات بردار و تو هم به دمکراسی احترام بگذار...و بیا رسما کاری که بیاید میکردی یعنی تبریک به دکتر احمدی نژادشجاعانه رااعلام کن ..و رسما شکست خودت رابپذیر....اخر ادم تو این سن وسال که قهر نمیکنه ...تو بیست سال با سیاست قهر کردی و حالا هم که برگشتی و ملت شمارا قبول نکرده مثل کودکان بهانه میاری..... میگویی انتخابات را قبول ندارم باید باطل شه....مگه دولت یا هر کس دیگه میتونه رای نزدیک به بیست وپنج ملیون را باطل کنه.... راست که میگن بعضی ها پیر میشن بچه میشن.....اینه معنی دمکراسی؟ .....شما د یکاتور هستی که رای اکثریت ملت ایران را قبول نداری....اقای موسوی دوره دیکتاتوریت گذشته....ملت بزرگ وشریف ایران را بشناس........با تبریک مجدد پیروزی احمدی نژاد................عاشقان (169748)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۰۳:۰۰
سایت الف با این کارش ثابت کرد که بهترین سایت خبری و تحلیلی ایران است.
برای دوستانی که به تقلب اعتقاد دارند یک نشانه بدهم و آن درباره نتایج نظرسنجی های موسسه ایسپا است که معتبرترین موسسه نظرسنجی غیر دولتی است و تا حدودی وابسته به اصلاح طلبان
این موسسه 7 نظر سنجی درباره انتخابات انجام داد و آخرینش هم دو روز قبل از انتخابات
اما نتیجه هیچکدام چاپ نشد
به نظر شما آیا اگر نیتجه 50 به 50 به نفع میرحسین بود هم نتیجه را در بوق و کرنا نمیکردند؟
دوستانی که به آمارهای این موسسه دسترسی پیدا کرده اند به همان نتیجه انتخابات رسیده اند با تقریب بسیار بالا.
آقایان سبز، وقت هست برای بیدار شدن. (169751)
 
امير
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۱۱:۰۹
عزيزان محترم من و پدرم و پدر بزرگم متولد شميران هستيم در شميران افراد با ايمان و معتقد بسياري وجود دارد و اگر به دوران قبل و پيروزي انقلاب توجه كنيد خواهيد ديد كه حركتهاي مثبت و موثر در شكل گيري و پيروزي انقلاب وجود داشت و در حال حاضر هم از انقلاب و رهبري حمايت كرده و مي كنند . متاسفانه به دليل آب و هواي خوب و موقعيت طبيعي اين قسمت در تهران به محض اينكه هر كسي به هر طريقي پول كلاني بدست مي آورد به شميران آمده و آپارتمان و يازميني تهيه كرده و به دلايل مختلف با ظواهر غير متعارف در كوچه خيابن ظاهر مي شوند و همين افراد باعث شده اند كه از ابتداي انقلاب مورد هجوم همگان قرار مي گيرد و در اين ايام هم مزاحمتهايي از سوي همين افراد مهاجر كه خود را شميراني مي خوانند براي ما و ديگر هم رديفهايمان به وجود مي آورند در چند روز گذشته خواهرم كه با چادر در يكي از مناطق شميران رانندگي مي كرده دو خانم به اصطلاح طرفدار موسوي(بي بندو باري) با ماشينشان مانع او شده و خواسته اند كه طرفداري از موسوي كند و به آقاي رئيس جمهور توهين كرده و راهشان را كشيده و رفته اند . متاسفانه مي بينيم كشورمان و مسئولين از فلسطينيان به خاطر اشغال سرزمينشان توسط اسرائيلي ها دفاع مي كنند ولي كسي نيست تا از ما كه در محل تولدمان زندگي مي كنيم در مقابل اين بي شرمان دفاعي نمي كنند. و هميشه مورد هجوم همه گونه بد اخلاقي . بي شرمي . بي ديني . بي بند و باري قرار گرفته ايم .از مسئولين تقاضا داريم به فكر ما باشند هم اكنون پدر و برادران و خواهران همسرم كه اهليكي از مناطق شميران هستند به دلايل فرهنگي از تهران به يكي از شهركهاي تهران كوچ كرده اند اين اولين گروه نيستند و آخرين هم نخواهند بود.در خاتمه ياآورمي شود در بكارگيري شمال شهر و شميران تقاضا داريم حساب ما را با مهاجرين كه معلوم نيست از چه را پول زياد بدست آورده و ساكن شميران شده اند جدا كنيد (169770)
 
حاج سيد
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۲۱:۳۴
فرق آنها در اين است که آقاي موسوي در تبليغات انتخابات هرچه به آقاي احمدي نژاد نسبت داد خودش آن رفتار را تبعيت و پيروي کرد ( مثل : قانونگريزي و ادب مرد و ... ) (169793)
 
ابراهيم
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۰۹:۲۲:۱۹
از نكته سنجي نويسنده محترم ، سپاسگذارم. (يك فرهنگي) (169796)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۱۳:۰۷
من به عنوان یک شاگرد دست تک تک معلمین و تربیت کنندگان نسل فردا را می بوسم و باید گفت ما که خجالت کشیدیم اما آقای موسوی را نمی دانم (169880)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۱۸:۳۷
آقای امیر از شمیران
بنده هم 30 سال است که در شمیران زندگی میکنم. افراد را براساس محل زندگیشان و ادعاهایشان به بهشت یا جهنم نمیبرندبلکه فقط عملکردشان مهم است. اینکه خانمی به خانمی اعتراض کرده در هر جای این مملکت ممکن است اتفاق بیفتد. از چادری به مانتویی و یا برعکس. اتفاقا\" بخاطر نوع حکومت همیشه اعتراض از حاکمان و چادری ها به غیر چادریها بیشتر بوده و هست و مزاحمت برای آنها خیلی بیشتر است که متاسفانه بخاطر این است که برخی خود را بیشتر مالک این مملکت میدانند در صورتیکه تمام ایرانیها جدا از رنگ و نوع لباس و اعتقادات مذهبی و فردی از حقوق مساوی برخوردارند. لطفا برای کوبیدن نامزدها ظاهر طرفدارانشان را ملاک قرار ندهید. اگر عکسهای طرفداران احمدی نژاد را هم دیده باشید بدحجابان زیادی در بین آنها هستند اگر چه سنتی ها فراوان ترند ولی در نظر بگیرید که رئیس جمهور فقط برای سنتی ها با عقاید خاص نیست. موسوی جایگاهش در نسل جوان و تحصیلکرده ها ، دانشگاهیان ، روشنفکران و غیر وابسته های به حکومت بیشتر است مهم نیست در شمال شهر و یا جنوب شهر باشند. (169890)
 
یا حسین-میر حسین
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۲۲:۰۴
تاریخ درباره 22 خرداد 88 و وقایع آن قضاوت خواهد کرد...
حیف از اشتیاقی که نادیده گرفته شد. حیف و صد حیف! (169894)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۲۵:۳۶
سلام .
می دانید مشکل اقای مو سوی چطور شروع شد؟تبلیغات را بین جوانان بای ماهواره نشین کشاند و انها را در جلوی صحنه قرار داد ودیگران جوانان بخاطر اینکه از انها (از مد روز )کم نیارند درظاهر با این تیپ ادمها هم زبان (نه هم دل) و این باعث شد طبل تو خالی انچنان صدای داشته باشد که خود کاندید هم باورش بشود ولی امان از رای های خاموش ورای ها تقییه ای که چه ها نکرد !ادم جواب خدا باید میداد . (169904)
 
حنانه
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۳۵:۳۵
من به عنوان یک کارشناس فرهنگی در یکی از موسسات فرهنگی مشغول به کار هستم
و به عنوان نماینده فرماندار یکی از صندوقها در روز 22 خرداد دعوت به همکاری داشتم.
من و خیلی از همکاران و دوستانم که به عنوان عوامل اجرایی در پای صندوقها بودیم از این قضاوتهای غیرمنصفانه در مورد تقلب ناراحت شدیم و و واقعا بهمون برخورد،
ما که اون قدر دغدغه داشتیم آرای تک تک مردم برامون امانتی بود که همه نگران بودیم حتی یک رای جابجا نشه و حقی ضایع نشه، :( (169922)
 
پري
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۳۶:۱۷
ديگه تاريخ مصرف اين حرفها گذشته از اين پس بايد به فكر اين باشيم كه زندگي كنيم و اين افسرگي بعد از انتخابات رو از بين ببريم اصولا هرطيفي رو كار باشه تاثير چنداني رو اصل نتيجه نداشت. فقط خدا كنه بعد 4 ماه از سال 88 كسي هم باشه به فكر احكام كارمندان بيچاره باشه كه هنوز به نرخ پارسال داريم حقوق مي‌گيريم ديگه از بحث انتخابات بايد فاصله گرفت و به معيشت مردم فكر كرد. اين هم دروغه كه شخصي رو به قشر خاصي از جامعه نسبت داد من از قشر متوسط رو به پائين هستم اما راي من كسي ديگري بود اين دليل نمي شه كه بر حسب فيش حقوقي افراد بخواهيم كانديداي آنها را تقسيم بندي كنيم. دليل آن در افكارافراد و نوع نگرش آنها به دنيا و جامعه است در اين ميان هم افرادي هستند كه اصلا موقع راي دادن فكر نمي كنن اين نوعش رو هم به عينه ديدم (169924)
 
رفیعی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۰:۴۲:۲۱
بسمه تعالی باتشکراز اطلاع رسانی خوب شما .وتشکرجانانه از ملت قهرمان وبزرگ ایران وفرزندان خمینی کبیر و بت شکن قرن.ودعا خالصانه به درگاه حضرت حق برای سلامتی امت ورهبر عزیز وبزرگ ایران حضرت امام خامنه ای جانشین به حق آن عزیز سفرکرده. عزیزان این بنده حقیر نه آقای مهندس موسوی رامقصر می دانم نه مسئولین محترم وزحمت کش این حماسه بزرگ وشگرف امت نستوه وقهرمان ایران اسلامی را. خدارا شاهد می گیرم واز سوز دل مجروح خود وهمسر جان باز 70% ام عرض میکنم امت ایران امت آخر الزمانه ودارای رسالتی بزرگ بردوش است .دست غیبی است که از آستین امت فداکار ومقاوم وحق جو بیرون آمده وکارها کند ودنیای شر وشور فریب را مبهوت خود کرده است .میرود تا رسالت بزرگ خویش را دراین عصرو زمان به یاری خدا به انجام برساند . کافی است قدری فراغت یابیم دور و بر مان را نگاه کنیم صدای فر یاد ریختن و خرد شدن ابو الجهل ها وابو اللهب ها وطاق کسری ها وقصر خسرو و پرویز ها را ببینیم چقدر بلند ورسا است .امثال آقای جناب مهندس موسوی ها هم حق دارند نشنوند . چون صداها به قدری بلند است که گوش های خسته وجا مانده قادر نیستنند بشنوند . لاکن امتی که با دست های مسیحایی آن عبد مخلص مجاهد کبیر مجدد اسلام یار سفر کرده که میلیون ها دل همره اوست تربیت شده هر گز خسته نخواهد شد انشا ءاله .ودنبال رسالت عظمی خو یش است . بر حسب فرمایش قرآن \" ان تنصروالا... ینصرو کم...\" والسلام موفق باشید. بصیری. (169933)
 
گلاره
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۴:۲۰:۳۴
شما بلاخره رفیعی هستید یا بصیری ؟ (170449)
 
عقیل-اردبیل
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۱:۲۹:۵۷
خدا کند که بیایی... آقای موسوی اگر دین نداری آزاد مرد باش (170054)
 
zoro
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۱:۴۲:۵۵
خنده داره، یعنی با دیدن این عکس ها میشه نتیجه گرفت که تغلب نشده! (170104)
 
شایان
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۲:۴۴:۱۷
دوستان ما همه برادریم
یادمون نره و تو این اختلاف دیدگاهها از وحدت و منافع مشترکمون غافل نشیم
هممون ایرانی و مسلمان هستیم اگه همش این مد نظرمون باشه اونوقت وقتی یه بیگانه چراغ سبز بهمون نشون میده باید به خودمون بیلیم که شاید ناخواسته داریم منافع اون بیگانه رو فراهم میکنیم
آرزوی ایران آباد و ایرانی سرفراز
سبز و سرخ و سفید در کنار هم برادر
از سایت الف ممنونم (170252)
 
هم وطن
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۳:۳۹:۱۶
لطفا این عالی جنابان باهوش که از تقلب در انتخابات چون وحی منزل حمایت می کنند، و حتی به نظر سنجی همان خارجی های حامی خودشان و کاندیدای منورالفکرشان، و اعتراف سازمان سیا به پیروزی احمدی نژاد، اعتنایی ندارند و هم چنان با اعتقادی راسخ به تقلب اعتقاد دارند و همچون وحی نازل شده به آن چسبیده اند،توجه کنند و با این همه دلیل و مدرک ارائه شده از داخل و خارج از کشور، باز هم هوش و استعداد خودشان رابرای کشف تقلب بالاتر و برتر از این سرویس ها و سازمان ها جاسوسی آمریکایی می دانند، توصیه می کنم هر چه زودتر خود را به آن سازمان های نظر سنجی و اطلاعاتی، با این یافته های خودتان و استدلال های محکم و قوی و ژست عالمانه تان معرفی نمایید، تا با این حرکت همچنان وفاداری به کاندیدایتان را به اثبات مقامات غربی برسانید و آنها را از اشتباه در آورید و تقلبی را که یافته اید نشانشان دهید. زیرا در چند روز گذشته خبر مرگ مایکل جکسون و ورشکستی و محکوم شدن یک کلاهبردار بزرگ در آمریکا خبر اول رسانه های غربی شده و اخبار ایران به رده چندم نزول کرده است. تا دیر نشده بجنبید! فردا دیر است، اگر به قول خودتان با رعب و وحشت از استبداد و شکنجه شدن جرات اظهار وجود ندارید. درب سفارت خانه های اروپایی برای حمایت و پناهندگی دادن طبق گفته هایشان بروی امثال شما باز است.

خانم ها و آقایان فهیم و محترم، هم شهری و هم وطن عزیز یا مدرکی دارید باید ارائه کنید و حقتان را باز ستانید. یا هیچ دلیل و مدرکی ندارید و مانند کودکی لجباز فقط با لجبازی و پا کوبیدن بر زمین می خواهید به خواسته خود برسید. که این نشدنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند ملت ایران زیر بار زور نمی رود.

بدانید و آگاه باشید! که این ره که میروید به ناکجا آباد است. خیلی از شما ها می دانید که تقلب بهانه است. شما به دنبال این هستید که از نظام و دولت ایران چهره ای خشن و مستبد نشان دهید. چه چیزی بهتر از اغتشاش و مظلوم نمایی، اگر چند نفری هم کشته شدند بهتر مظلوم نمایی پر رنگ تر ! و دست آخر کمک و استمداد خواستن از حامیان خارجی و حمله نظامی آنها برای هدیه دادن دمکراسی غربی به شما! همان دمکراسی اجرا شده در عراق و افغانستان! نه آن چیزی که الان و سالهاست برای دنیا تبلیغ می کنند. که حتی اگر دمکراسی ناقص مورد ادعاییشان را هم اجرا می کردند شاید بد نبود.

کمی به عاقبت رفتارتان بیاندیشید. و ببینید آخر این راه کجاست. شما فکر میکنید آنها برای شما یا ما هر کشور دیگری دل می سوزانند؟ آنها فقط به دنبال بهانه هجوم گسترده به ایران هستند. ایرانی که 30 سال است به همه غارتگری های آنها در این کشور پایان داده است، ایرانی که تا به حال هیچ باجی در این30 سال نداده است. آنها از این می ترسند که نقاب مکارانه حقوق بشرشان برای چپاول کشورهای ضعیف و تحت سلطه شان توسط ایران در مجامع بین المللی در حال کنار زده شدن است، کاملا کنار برود. زیرا ایران پرچمدار عدالتی نوین در مناسبات جهانی است. و با این سیاست خود ملت ها و دولت های زیادی را به دنبال خود خواهد کشید. آنها می دانند که تا 15- 20 سال دیگر منابع نفتی در اکثر کشورها در حال اتمام است و ایران حداقل تا 80 سال دیگر دارای منابع نفت و گاز غنی است.و هنوز در آرزوی بازگشت سال های خوش قبل از انقلاب هستند.
اما آن کسانی که با دادن نشانی غلط و رفتار غلط خود به شما می گویند ما به دنبال زندگی بهتری برای شما هستیم و حق شمار ا تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال می کنیم. ولی دانسته یا ندانسته در عمل زمینه بدست دادن دستاویزی برای اجماع آرا کشورهای آمریکا و اروپایی جهت حمله به ایران و اشغال آن مانند عراق و افغانستان را دنبال می کنند. چرا که آنها تا قبل از انتخابات و در چند سال گذشته بارها اجرا کردن نقشه حمله نظامی به ایران را بررسی کردند ولی دستاویزی که بتواند همه را قانع کند نیافتند حتی در مسئله بسیار مهم انرژی هسته ای با اتهامات و ابهاماتی نظیر ایران در حال ساخت بمب اتمی است و از خطراتش داد و غال کردند.
اما امروز چه دستاویزی از این بهتر : حال که نشد با انقلاب مخملی یا کودتای مخملی به نتیجه دلخواه برسیم، \"کمک و استمدادخواستن ملت ایران برای نجات از تقلب و استبداد آزادی بیان آزادی بی بندو باری به سبک غربی! و هزار دلیل واهی دیگر.آری بهترین بهانه ودلیل برای اشغال و عقده گشایی 30 ساله استکبار. سی سالی که ما آنها را تحقیر کردیم، نه به خاطر ملیت یا فرهنگشان، که این به خودشان مربوط است. به خاطر ظلمشان و تکبرشان و آقایی خود خوانده شان! و به ایرانی بودن و مسلمان بودنمان بالیدیم. نه به سایه بالای سر بودن این یا آن قدرت زوزگو.
آری شما خواسته یا ناخواسته به راهی میروید که دشمنان این ملت و نظام می خواهند.آیا میدانید نقشه آنها پس از اشغال چیست؟ فقط یکی از آنها تقسیم ایران به چند کشور کوچک است، در قالب طرح خاورمیانه بزرگ! تا ایران سال های سال بلکه هرگز نتواند به نقشه قبلی باز گردد. آیا آتش زدن نقشه ایران توسط اوباما را فراموش کردید. این عمق کینه آنها نسبت به ماست! شما فکر میکنید اگر آنها بیایند روزهای خوش و بهتری خواهید داشت؟
پس لطفا اگر وقت داشتید کمی تاریخ را مطالعه کنید.کمی هم از حافظه پدر بزرگ ها و مادر بزرگها کمک بگیرید. اگر کمتر وقت داشتید همین اتفاقات چند سال گذشته در عراق و افغانستان را مرور کنید و اینها برای ادامه راه به شما خیلی کمک خواهد کرد. ببینید با زنان و کودکان این کشورها چه کرده اند که کشتن زنان و کودکان بر اثر انفجار بمب و بمباران هواپیماها در مقابل این جنایات حکم عروسی را داشته است!
البته خدا نکند که چنین اتفاقی بیافتد. ولی اگر افتاد، آنروز شما \"الله اکبر\" گویان واقعی را خواهید دید، همان الله اکبری که گوش کافران را در سال 1342 و 1357 و از 1359 تا 1367 در جبهه ها \"کر\" کرد! نه آن الله اکبر گویانی را که رو به قبله آمریکا و انگلیس \"الله اکبر\"می گویند! و ساعت گفتنش را با اجازه آنها تنظیم می کنند. آن روز شما این 24.5 میلیون نفر رای را به چشم خود خواهید دید! و متقلب را خواهید شناخت! آنروز همین 24.5 میلیون مانند دفاع مقدس 8 ساله نه تنها از اعتقاداتشان ، نظامشان، دینشان و ناموسشان و سرزمینشان، از شما هم دفاع خواهند کرد.

آنها فقط بعد از گذشتن از روی جنازه این 24.5 میلیون فعلا! که حتما در آنروز خیلی بیشتر خواهد شد، می توانند به آرزوهای خود برسند. وامیدوارم که کسانی که دارای دلهایی پاک و اندیشه ای انسانی ایرانی و الهی هستند و شاید به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و یا غلط در این مسیر گام بر می دارند کمی به عاقبت کار فکر کنند.
لطفا کمی فکر کنید.
با تشکر هم وطن. (170360)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۵:۵۱
چطور شد که سازمان سیا شد سند تائید انتخابات ما؟

تا دیروز که تروریست بود؟

عمقی فکر کنید و ببینید که با بودن آقای احمدی نژاد سازمان سیا سود میکنه یا ضرر؟

الف جان عزیز از 15 تا نظرای خوب و منطقی و سازنده من فقط یکیشو همیشه میزنی. لطفا دموکراسی و آزادی بیان رو لحاظ بفرمائید. (173472)
 
یک نفر
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۴:۱۹:۳۹
سلام .به آقای موسوی بگوید کهشماکه از انقلاب صحبت میکنید و می گوید برای آن زحمت کشیده اید چرا قانون اساسیش را قبول ندارید وبا این کار ها تیشه به ریشه آن می زنید (170445)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۱۶:۰۳
اگر قرار باشد طرف اینجوری ناشیانه تقلب کنه که...حرف امثال موسوی چیز دیگه ای است. (170564)
 
زینب
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۲۶:۱۸
قبول نیست...این عکسها همه اش مهندسی شده!
در ضمن موسوی که نگفت معلمها تقلب کردند! گفت همه تقلب کردند.منظورش اون 24 میلیونیه که به احمدی نژاد رای دادند + ناظرین شورای نگهبان + مسوولان صندوقها + وزارت کشور + نمایندگان کاندیداها ( شامل نمایندگان موسوی) + لباس شخصی ها + لباس غیر شخصیها + ...

کلا گفته \" هیچکی منو دوس نداره!\" (170587)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۰۰:۴۹:۳۶
زینب جان شما در گروه طنز احمدی نژاد کار میکنی؟ (173475)
 
محمد هادی
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۵۰:۴۸
برای آقای موسوی که اینچنین اخلاق و منطق انتخاباتی دارن واقعآ متاسفم. (170645)
 
شایان
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۵۴:۵۲
خیلی عجیبه
یکی رو هوا یه تهمت بزرگ به نظام میزنه کلی آشوب به راه می افته زمین و زمان رو هم متحد میکنه ولی نمیتونه یه سر سوزن از این ادعا رو ثابت کنه
بعد از همه این افتضاحات به بار آمده و عیان شدن این افترا هنوز هم هنوز هم جمعی به اصطلاح نخبه هنوز هم معتقدند که\" در انتخابات ریاست جمهوری اخیر با تخلفات بسیاری همراه بود، به اندازه‌ای که حتی منجر به تغییر نتیجه شده است. عملکرد نادرست نیروهای دولتی، نظامی و انتظامی پس از انتخابات به ریختن خون هم‌وطنان و دستگیری‌های گسترده و بی‌قاعده منجر شده و چه بسا این برخوردها بخشی از طرحی جامع برای حذف جمهوریت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.\"
آخه تو که نخبا ای به هیچ دلیل و برهانی از تهمتت کوتاه نمی ایی دیگه از بقیه چه انتظاری هست
دیگه همه چیز از روز روشن تره
بابا جون من خودم به موسوی رای دادم ولی تردیدی تو نتیجه انتخابات برام باقی نمونده
خواهشا به خاطر این تهمت بزرگ و ضربه ای که به اعتماد مردم به نظامشون وارد کردینو آبرویی که از کشور بردین عذر خواهی خشک و خالی بکنینین اگه اینکار رو هم نمیکنین دیگه اسم تقلب و تخلف رو نیارین که داغ این ملت رو تازه میکنین
شرم و حیا هم خوب چیزیه
از سایت الف ممنون (170653)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۵۷:۰۰
فقط یک سوالی برای من پیش اومده که آقای موسوی هنوز که شمارش آرا خیلی مناطق شروع نشده بود از کجا خبر داشتند که پیروز انتخابات هستند و جالب تر اگه میدونن پیروزن چرا تو همون نامه نوشتن برای احقاق حق شما تلاش خواهم کرد؟یکی از برادران میرحسینی جوابمو بده البته با منطق عقلی (170656)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۲ ۰۰:۵۸:۵۳
جناب ناشناس!

آقای موسوی از همونجا خبردار شدن که دقایقی قبل از اتمام انتخابات سایتهای حامی دولت مثل فارس و ایسنا و ایران از برد 65 درصدی آقای احمدی نژاد خبر دادند!

راستی خانم رهبر (نماینده مجلس-حامی دولت نهم) از کجا میدونستند که چند نفر قراره تو انتخابات شرکت کنن که سه روز قبل از انتخابات گفتند آقای احمدی نژاد با 65 درص آرا معادل 24 میلیون برنده انتخابات خواهد شد؟ ها؟

لطفا در جواب دوستمون نظرم رو درج کنید خواهشن. (173480)
 
a-r
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۶:۰۶:۴۵
اينطور كه نتيجه گيري نمي كنند.از سايت شما بعيد است.
مثل اين ميشود كه برويم از سطح شهر در مورد مقررات راهنمايي و رانندگي، نحوه كمربند ايمني بستن و رعايت فاصله بين ماشينها ، حركت ماشينها بين خطوط ، بوق نزدن ، رعايت حق تقدم ، عدم استفاده از موبايل در حين رانندگي و .... چند عكس و گزارش تهيه كنيم و بعد اعلام كنيم كه در اين شهر رانندگان كليه قوانين و مقررات را رعايت ميكنندو هيچ مورد تخلف و تصادف و نقض قانون وجود ندارد.
براي اثبات يك قضيه بايد از كل به جز رسيد نه از جز به كل. (170676)
 
يك آدم عوام
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۷:۵۸:۰۸
سلام . خوشم آمد. واقعا اين استدلال درستي است. براي تقلب گسترده اي كه به استناد آن آقاي موسوي و همفكران شان خواستار ابطال انتخابات ! هستند، لازم و حتمي است كه اكثر صندوقها دستكاري شده باشد يعني اكثر اين تيم هاي كاري كه از معلمين، معتمدين و افراد شناخته شده و خوش نام محلي هستند بايد متقلب و خائن و دروغگو باشند . اين در واقع همان حرفي است كه آقاي موسوي مي زند، چون الان آمار تك تك صندوقها منتشر شده و هيچ راهي وجود ندارد مگر همين فرض و احتمال بالا كه بديهي است امر محالي است و واقعا اگر آقاي موسوي بفهمد بايد با شكستگي و خجلت از اين جامعه 450000 نفري عذرخواهي كند. البته با اين قبيل عذرخواهي ها كار تمام نمي شود، بلكه تمام كساني كه به نحوي سلامت انتخابات را بدون هيچ مدركي زير سؤال بردند و اينقدر به مردم و امنيت جامعه و آبروي كشور و ساختارهاي نظام ضربه زدند، بايد بدون توجه به پست و مقام و موقعيت شان محاكمه شوند و به مجازات متناسب برسند. ما هرچند اكنون ساكت هستيم، ليكن در انتظار برخورد قانوني و قاطع با اين مجرمان هستيم؛ و ببينيم كه دستگاههاي متولي چه خواهند كرد... (170825)
 
ghalghalak
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۸:۳۹:۲۲
بسه دیگه همتون یکجوری صحبت کردید انگار که سیاستمدار هستید. همتون مثل من جوجه اید. آقای دکتر احمدی نژاد رای آورد و رئیس جمهور دوره دهم تعیین شد. دیگه شما چی میگید؟
تمامی کاندیداها و طرفدارنشان طبق فرمایش امام راحل پس از تعیین رئیس جمهور میبایست در راه آبادانی کشور تابع رئیس جمهور منتخب باشند. تمام (170861)
 
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۸:۳۹:۵۳
من منتظرم تا یک تشکل غیر دولتی پیش قدم شکایت از این آقا - موسوی- بشود تا رسما از ایشان به جرم هتک آبروی ملت ایران در دنیا و اهانت به رای دهندگان و آمریت اغتشاش و آشوب به دستگاه قضایی دادخواست بدهیم تا به ظلم رفته رسیدگی شود. (170862)
 
احمد احمدي
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۸:۴۲:۲۵
من فکرميکنم با اين بساط وسريالهائي که آقاي ميرحسين موسوي وسايردوستان درسايه ايشان انجام دادند بايد فکراين راميکردندکه درانتخابات بعدي مجلس شوراي شهرورياست جمهوري دوباره کانديدخواهند شد بنابراين تمام اعتبارخود را ازدست دادند اميد وارم خداوند همه مارابه راه راست هدايت کند (170866)
 
salimeh
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۱۹:۰۳:۲۳
پس به سلامتی در انتخابات هم که معلوم شد تقلبی نشده!
به همه آقایون و خانومایی که در بالا بهشون اشاره شد به خاطر زحمات خسته کننده شان تشکر میکنم و از آقای موسوی هم درخواست تفکر بیشتر و عاقلانه تر دارم.
از مردم هم هوشیاری بیشتر انتظار می رود و اینکه با دیدن این صداقت همه شبهه هایی که موسوی برایشان ایجاد کرده بود را فراموش کنند و دست از لجبازی و شورش و کارهای بیهوده بردارند.... (170890)
 
lplnlind wthv
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۲۰:۱۷:۵۱
ادعای اصلی مدعیان عدم صحت اتتخابات اینست که علیرغم قانون،صندوقها در حضور نمایندگان کاندیداها پلمب نشده ومدعی اند این صندوق درحالی که حاوی آرا نوشته شده بودند به حوزه هاتحویل شده. صندوقها شفاف هم نبوده اند. بهمین دلیل دربسیاری از حوزه ها،تعرفه ها زودتمام شده واگر مسئولان بسرعت اقدام به تامین تعرفه میکردند،شمار آرا در حوزه های بیشتری بیش از 100در100آرا میرسید.لذا اینکار با تانی انجام شده. من نمیتوانم بگویم این ادعاها صحیح است یا نه.بلکه مدعیم یک طرفدار موسوی وقتی میبیند 15روز علیه کاندیدای مورد علاقه اش- یکطرفه - بحث وتحلیل میکنند واجازه نمیدهند 15دقیقه حرفش را بزند،مطمئن میشود که حتما ایشان حرف حسابی برای گفتن دارد که اجازه ی پخش نمیدهند. وگرنه حرف ناحساب که بسادگی قابل طرح ورد است و نیازی به یکه به قاضی رفتن ندارد. (170955)
 
sadeghh
۱۳۸۸-۰۴-۰۹ ۲۳:۱۴:۲۲
برای خودم متاسفم که به موسوی رای دادم ماهییت موسوی دقیقا بعد از اعلام نتایج درست شناخته شد .
و مثال معروف دقیقا صدق می کند که میگویند : ادم رو در حین عصبانیتش باید شناخت (171088)
 
ش
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۰۸:۲۷:۵۷
چرا اینقدر بیخودی شلوغ میکنید و خودتون رو به در و دیوار میزنید، کی گفت این بندگان خدا متقلب هستند، با این نوع لحنی که بکار گرفتید میخواهید بگویید آقای موسوی یه این بندگان خدا توهین کرده و باید جواب پس بده، به نظر من برید و خودتون رو اصلاح کنید، چون اصلا آشکار نیست که حق به جانب قضاوت میکنید، البته از این هم از سایتی مثل الف بعید نیست. (171295)
 
س م موسوی
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۰۸:۴۶:۲۱
وقتی برای اجرا، نظارت، بازرسی و ... در امر انتخابات از اقشار مردم مانند معلمان
کارمندان دولت دانشجویان معتمدین محل کسبه استفاده می شود آنان نیز مانند دیگر اقشار مردم دارای سلایق سیاسی متفاوت می باشند که به جزء نماینده کاندیداها انان نیز در صورت احتمال حتی جابجایی یک رای اعتراض خواهند کرد عجیب آن که اقای موسوی (من متاسفم که فامیل هایمان مشابه است) حتی به مجریان انتخابات که هوادارخودش بودند نیزافترامیزند******************
************************************* (171315)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۰۸:۵۷:۰۴
اصلا اين عكس ها چه ربطي به تقلب داره؟ نويسنده اين متن اصلا خودش فهميد چي گفت؟ شما كه اين عكس ها را نشاني از عدم تقلب مي دانيد اصلا مي فهميد چي مي گيد؟ (171323)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۱:۲۲:۲۰
کسی به معلمین توهین نکرده چیزی که مشخص است اصلا آرای اعلام شده ربطی به صندوقها ندارد .
آراء اعلام شده و محتویات صندوقها دو مقوله متفاوت بوده که نبایستی با یکدیگر ادغام کرد
متاسفانه آقای موسوی توقع دارند که آراء صندوقها بایستی ملاک باشد خب نمیشه اصرار بیخود ایشان هم وقت مسئولین را گرفته (171519)
 
نگار
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۲:۵۷:۱۳
متاسفانه حالا حالاها نمي شود از آقاي موسوي شكايت كرد چون دوباره قشون كشي راه مي افتد و ملتي كه ايشان و ادعاهايشان را باور كرده اند و با تمام وجود هم باور كرده اند دوباره فضا را ملتهب مي كنند كه خوب نيست. اما من هم بسيار مشتاق روزي هستم كه در فضايي آرام اتهامات اين آقا مطرح شود و پاسخ هايش را ببينم. بزرگترين مصيبتي كه به سر ما آورد بي اعتماد كردن بخشي از مردم به نظام و ايجاد فضايي پر از ابهام بود كه در آن كمتر كسي مي تواند درست قضاوت كند از بس كه راست و دروغ را به هم آميختند و شبهه ايجاد كردند . اتهام خيانت در راي مردم براي يك نظام اتهام وحشتناكي است. هم پايه هاي حكومت را سست مي كند و هم آبروي ما را در جهان مي برد. فقط تصاوير صورت هاي خونين و بدن هاي زخمي نيست كه ما را بي حيثيت كرد. ببينيد چند رئيس جمهور منتظر مانند تا ببينند بلاخره بايد به احمدي نژاد تبريك بگويند يا نه. هزينه اين بي آبرويي و زخم عميقي كه بر پيكره نظام حاصل از انقلاب مردم وارد كرد را آقاي موسوي بايد جواب بدهد. كساني كه اساسا با نظام جمهوري اسلامي مشكل دارند و مخالفند حساب شان جداست. آنها كه لذت مي برند از اين مصيبت ها. آقاي موسوي حتي بايد به كساني جواب پس بدهد كه به او راي دادند اما هدفشان تقويت انقلاب و خط امام بود نه انهدام آن. (171760)
 
یک مادر
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۳:۴۸:۵۲
میرحسین مظلوم

پناهی جز اهل ا لبیت ندارد

حیف از موسوی وافسوس برما که از وجود ایشان محروم شدیم

خداوند حافظش باشد
ای سایت الف مواظب اخرتت باش (171832)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۴:۴۴:۵۰
سلام خسته نباشيد لطفا به جاي بحث برسر امور بيهوده برويد دنبال راه حلهاي كار آمد براي پيشرفت مملكت.بحث رقابت وانتخابات تمام شد حالا بايد همدلي وهمفكري كرد وبراي آينده ايراني سربلند ومقتدر تلاش كرد.والسلام (171933)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۱۷:۳۳:۲۹
آقای موسوی اگر شورای نگهبان و قانون این نظام را قبول نداره و آنها را به عم بیطرفی متهم میکنه از اول نباید در انتخابات شرکت می کرد . چرا که ایشان طبق همین قانون و بر اساس نظر شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند.بنابراین نمی شود بگوییم زمان تایید صلاحیت شورای نگهبان خوب است ولی وقتی رای نیاوردیم بگوییم قانون و شورای نگهبان را قبول نداریم.
ضمنا آقای موسوی که با فریاد تقلب در انتخابات گوش فلک را کر کرده و تا حالا هم یک سند معتبر ارائه نداده لطفا جواب بدهند که چگونه قبل از پایان رای گیری و باز شدن درب صندوقها در یک اقدام غیر قانونی جلوی چشمان دهها دوربین خبری پیروزی خود را اعلام می کنند. مگر ایشان رای مردم را خوانده اند و یا احیانا درب صندوق خاصی را باز کرده اند که اینچنین اظهاراتی را فرموده اند؟ آقای موسوی این صحبت شما که بیشتر بوی تخلف و تقلب را می دهد.لازمست که مسئولین قضایی طبق قانون انتخابات که می گوید اگر نامزدی بدون ارائه مدرک اتهاماتی را وارد کند مستوجب پیگرد قضایی است ایشان را تحت پیگرد قرار دهند. (172229)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۲:۰۸
همه ما در روز محشر بايد پاسخگوي اعمال و حرفهايمان باشيم اگر حق با اقاي موسوي باشد مدانيد چقر گناهكايم (172469)
 
يك معلم
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۰۱:۰۱:۲۲
حالا كه گفته شد بخش قابل توجهي از معلمان مجري انتخابات بودند خوبه گفته بشه كه حق الزحمه هاي 70 تا 80 هزار تومني ايشان شايد سال ديگه اين وقتها پرداخت بشه .

محض اطلاع بد نيست بدونيد حق الزحمه معلمان مجري انتخابات مجلس بعد از حدود 14 ماه يكي دو هفته قبل از انتخابات پرداخت شد .
بابت حدود 4 تا 5 روز از صبح تا حدود 12 شب مبلغ 80 هزار تومان . (172598)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۰۲:۴۴:۰۴
ممنون که دیگه کامنت های من رو نمی ذارین چون فقط مورادی رو می پرسم که اصلا رجع بهش بحث نمی شه و اتفاقا اصل مشکل اونجاست و مردم رو جای دیگه با هم درگیر بحث و جدل کردین . (172667)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۰۵:۳۷:۴۳
اول که به بینندگان سایت پیوستم برایم کمی بهتر از سایت رجانیوز بود که دین ودنیای خود را با هم سوزانده اند ولی نه این سایت کامنت های طرفداران احمدی نزاد که 50 خط هم میباشند را درج میکند ولی نظر 2 خطی ما را نه .امیدی به گردش ازاد اطلاعات نیست پس خدا حافظ (172710)
 
yahya
۱۳۸۸-۰۴-۱۱ ۱۹:۴۸:۵۶
امیدوارم در همه حال خدا را در نظر بگیریم (173352)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۲:۰۲:۰۸
تقلب شده در انتخابات
میگید نه
زن احمدی نژاد تهرانی هست پس احمدی نژاد میشه داماد تهرانی ها
مردم تهران که داماد خودشون رو ول نمیکنند بیان به موسوی رای بدن که داماد لر هاست
تازه کروبی و رضایی هم دارن جستجو میکنند ببینن داماد کدام استان هستند
تازه با فرض اینکه ایران = تهران (در نظر مدعیان بنی اصلاحات) پس احمدی نژاد داماد ایران است و مردم ایران داماد خود را ول نمیکنند به بقیه رای بدن
شما داماد داشتی ولش میکردی ؟ (184411)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۴:۴۵:۳۷
سلام
برادر من! از شما خواهش مي‌كنم نظرات جنجالي را درج نكنيد. چون نتيجه اين جور بحثها تشويش افكار و ناراحتي اعصاب دوستان است.
قائله را ختمش كن. (185991)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۵:۵۱:۱۶
آقا اينا مشكلشون انتخابات ويا تقلب در انتخابات نيست .نعوذ بالله خدا هم بياد بگه تقلب نشده كه اينا باور نميكنن.يعني نميخوان باور كنن .اصلا با انتخابات كاري ندارن بلا نسبت موجودي غير از انسان هم بود تا حالا ميفهميد كه اگه ميگه تقلب شده ،اين تقلب چه شكلي بوده پس حالا كه نميتونه بگه پس انتخابات درسته .اينا مشكلشون اسلام و قوانين اسلامي جامعست كه دستشون رو براي چيزي كه اسمشو آزادي ميذارن (همون كفر و بيديني) بسته.اينا ميخواستن نظام اسلامي نباشه حالا اگه اوني كه بايد تو انتخابات پيروز ميشد تا اين كارو براشون ميكرد ولي نشد ، خودشون دست بكار شدن. (186012)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۶:۲۱:۱۰
1-با این که از مدارک خواسته شد( عکس وکپی شناسنامه وکارت ملی )دو سری داده بودم برای من کارت نظارت صادر نشد
2-آقای دانشجو گفته اند آرا ی شعبه هارا از روی سرور وزارت کشور به صورت آنلاین اعلام کرده اند از این معلمان محترم بپرسید کدامیک از آنها شاهد ثبت فرم 22 بر روی سرور شعبه بوده اند ویا آنرا تایید نموده اند
3-اصولاٌ چگونه میتوانستند وار د رایانه شعبه شوند آیا برای تائید ایشان در رایانه وسایلی از قبیل اسکن امضا وجود داشت
4-آیا برای خواندن آرا از روی اخبار غیر رسمی رایانه ای پیش بینی رسمی شده بود
5-آیااین مجریان و ناظران محترم که شما در معرض اتهام قرار داده اید در اطاق تجمیع آرا حضور داشتند
6-چه کسانی مسئول تطبیق فرمهای 22 با اطلاعات رایانه بودند عکس آنها را نشان بدهید
7-سرنوشت صندوق ها پس از رفتن از شعب به دست چه کسانی افتاده است عکس آنها را نشان بدهید
8-شما عکس آنها را نشان نمیدهید واین مطلب را هم فکر نمیکنم نشان بدهید آ یا واقعاٌ راه شمارش وبررسی مجدد روند شمارش باحضور نمایندگان کاندیداها کم هزینه تر از این همه بلوا نبود (186019)
 
الناز
۱۳۸۸-۰۴-۳۱ ۲۲:۵۳:۲۸
الان شما از بررسی چهره اینها فهمیدی که انتخابات سالم بوده؟ یعنی انتقادها را نخوانده ای؟ (188621)
 
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۰۱:۲۲:۵۰
بابا مبارکتون باشه اقا طرفتون شد رئیس جمهور
دست از سر کچل مابردارید دیگه خستمون کردید
ببینم 4 سال دیگه مملکت و له ولورده با آبروریزی (الان هم شروع شده) تحویل میدید یا نه؟ (189607)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۵-۰۲ ۰۱:۵۳:۰۹
از کجا باید دلیل منعکس نشدن نظرو رو بفهمم؟

به من خبر بدید لطفا (189623)
 
راه نو
۱۳۸۸-۰۵-۰۴ ۲۱:۵۲:۴۰
شما تنها با نشان دادن این عکس ها و این نوع جملات که نوشته اید احساسات مردم را نشانه گرفته اید (192615)
 
سید
۱۳۸۸-۰۵-۰۹ ۰۰:۳۶:۳۱
آقای موسوی شما مهره سازمان سیا شده اید

دانسته یا نا دانسته (197330)
 
سید
۱۳۸۸-۰۵-۰۹ ۰۰:۳۸:۰۸
تقلب شده در انتخابات
میگید نه
زن احمدی نژاد تهرانی هست پس احمدی نژاد میشه داماد تهرانی ها
مردم تهران که داماد خودشون رو ول نمیکنند بیان به موسوی رای بدن که داماد لر هاست
تازه کروبی و رضایی هم دارن جستجو میکنند ببینن داماد کدام استان هستند
تازه با فرض اینکه ایران = تهران (در نظر مدعیان بنی اصلاحات) پس احمدی نژاد داماد ایران است و مردم ایران داماد خود را ول نمیکنند به بقیه رای بدن
شما داماد داشتی ولش میکردی ؟ (197331)
 
پیروز
۱۳۸۸-۰۵-۱۰ ۰۱:۲۳:۵۰
نگاه به موافق، مخالفهای نظرها بندازین ! این بهترین روش که بفهمیم اکثریت چی فکر میکن! (198271)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۱ ۲۱:۱۶:۱۰
اون دوستی که می گن آقای موسوی مهره سازمان سیا شدند فکر کنم با الف مزاح کردند.
ولی مشکل ایران ما اگر این سه چیز بمونه هیچ وقت پیشرفت نمی کنیم:
- شعار زدگی
- افراط و تفریط
- برچسب و اتهام های بی اساس خیلی بزرگ و ایستادگی روی آن ها (201420)
 
۱۳۸۸-۰۵-۱۵ ۲۱:۴۳:۱۷
ما الان کاملا باور کردیم که هیییییییییچ تقلبی نشده
ممنون! (204245)
 
خواننده
۱۳۸۸-۰۵-۲۸ ۲۲:۳۲:۵۴
خواستم به اطلاع برسانم که شما این عکس ها را نمایش می دهید لابد می دانید که در بین این افراد ناظرینی از طرف کاندیداها هم بودند پس چطور موقع شمارش آرا بسیاری از صندوقها هیچ رایی از سه کاندیدای دیگر نیست و همه عاشق سینه چاک یک نفر بودند حتی ناظرین کاندیداها (211175)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۱ ۰۰:۴۲:۰۵
این که برخی در انتخابات تقلب کردند و گسترده هم بوده (بنا به ادعای موسوی و طرفدارانش) چه ربطی به مجریان خرد و ناظرین سر صندوقها داره.

موسوی و طرفدارانش معتقدند تخلف بیشتر در سطوح بالای اعلام و جمع آوری (تجمیع) اتفاق افتاده.

حرف طرف مقابل را هم درست بفهمیم و انتقال دهیم.

درضمن همیشه ما دانای کل نیستیم، فکر کنیم شاید بقیه هم ممکن است اطلاعات خوبی داشته باشند و بهره ای از حقیقت داشته باشند.

البته الان مساله دیگه به انتخابات ربطی نداره و موسوی اینها دنبال خونخواهی هستند و این خیلی خطرناکه. (213429)
 
۱۳۸۸-۰۶-۰۴ ۲۳:۴۵:۱۴
راستی جای آقای محصولی به عنوان برگزارکننده بهترین انتخابات در تاریخ 30 ساله در کابینه 10 خیلی خالی هست! یه عکس هم از ایشون می گذاشتید! (215804)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۶-۱۴ ۱۱:۰۴:۲۰
هركس دليلي براي تقلب داشته تا حالا مي آورد، وقتي هيچ دليلي براي اثبات تقلب ندارند اين جز نشان مقابله با نظام نيست. (219152)
 
۱۳۸۸-۰۷-۰۷ ۱۸:۲۷:۱۳
lمن چندین بار در سایت شما نظر دادم اما هیچ کدام از نظراتمو تو سایت نگذاشتید
لطفا کمی منصف باشید. (235254)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۸-۱۰ ۰۶:۵۵:۱۹
دوست مقاله نویس ما هم دقیقا مثل خود جناب احمدی نژاد رفتار کرده قرار دادن طیف عامه معلمان در مقابل موسوی، روشی قدیمی شده ای که ظاهرا در ایران هنوز کاربرد دارد و خوب هم جواب داد (246076)
 
متوسلی
۱۳۸۸-۱۱-۲۲ ۲۰:۱۱:۲۰
راستی موسوی کیست؟
کسی که برای نابودی اصلاحات استخدام شد.کسی که تنها ازادی هایی که برای ما مانده بود فنا کرد ،کسی که از جلسات خصوصی وزارت ... خط دهی می شد.
کسی امید جوانان ما را بعد از خاتمی نابود کرد کسی که جوانان ما را با این بازی کثیف به کشتن داد.و خواهیم دید که در پایان کار با یک حساب بانکی هنگفت به یکی از کشور های اروپایی پناهنده می شود و بازی تمام و ما می مانیم و این حماقت بزرگ.این پشت پرده ماجرا است. (287373)
 
۱۳۸۹-۰۱-۱۵ ۱۳:۴۶:۵۳
دوست عزيز براي اين شك و ترديد ها فكر مي كنم ديگه دير شده شما بايد قبل از راي دادن به درستي تحقيق مي كرديد و تصميم عاقلانه اي مي گرفتيد به نظر من حرفهاي شما بيشتر تاثير مخرب دارد تا سازنده (301520)
 
000000
۱۳۸۸-۱۱-۰۶ ۱۰:۱۵:۱۲
شما چي ميگي ريس جمهور شدن از تو صندوق راي نيست از دهن ريس ستاد انتخابات كشوره (281261)
 
علی
۱۳۸۸-۱۱-۱۵ ۱۰:۲۶:۳۹
طرفداری بعضی از آقایون از یک کاندیدای خاص شده مثل کَل کَل آبی و قرمز،
عده ای فکر می کنن حالا اگه کوتاه بیان تو خودشون می شکنن، به هرقیمتی باید اثبات کنن، به عبارتی مسئله این نیست که دنبال حقیقت باشن،موضوع اینه فقط باید کم نیارن! این یعنی لجاجت متآسفانه (284702)
 
علی کیا
۱۳۸۹-۰۱-۱۲ ۱۴:۵۶:۵۱
با نگاهی توی این نطرات میبینیم که هنوز هم طرفدارهای موسوی توی اون توهم بزرگ غوطه ور هستند
البته به نگارنده مطلب هم باید بگم وقتی موسوی از توهین به امام خوشحال میشه، توهین به مقام معظم رهبری رو افتخار میدونه، دیگه توهین به 450 هزار معلم که در مقابلش چیزی نیست
انشاالله خود خدا جوابشو میده (300969)
 
k
۱۳۸۹-۰۱-۱۳ ۰۹:۱۴:۴۰
الاه\" واحد
شبوه انتخابات واعلام نتایج را دقت فرمایید مشکل سما حل میشود (301085)
 
محمود
۱۳۸۹-۰۱-۱۹ ۰۹:۵۳:۰۳
چاپ چندعكس چيزي را ثابت نمي كند وچنين دفاعي به ضرر شخص دفاع شونده است بهتر است دفاع مستند باشد نه شعاري يا عكسي (302625)
 
ahmad
۱۳۸۹-۰۱-۲۴ ۲۱:۱۵:۳۹
سلام.


داداش، اقای موسوی که دلایل درستی نداره وبه همه افترا میزنه چون از حق پیروی نمی کنه به هر دری میزنه تا فقط یک چیزی برای گفتن گفته باشه،مگر این نبود دلایلی مثل دو جداره بودن صندوق ها رو بیان نمیکرد،یا نمی گفت که معلمان علیه او دست به یکی کردند،

www.bia2goftogo.blogfa.com (304199)
 
حق و حقیقت
۱۳۸۹-۰۲-۰۹ ۱۵:۱۲:۱۱
آقا جون یک کم فکر کنید جواب ساده هست
در این انتخابات آدمهایی که همیشه میومدند و رای آنها معلوم بود حماسه نیافریدند
اینبار افرادی رای دادند که حتی یکبار هم پای صندوق نرفته بودند در این سی سال چون فرقی بین حکومت پهلوی و حکومت اسلامی ندیده بودند
اما احمدی نژاد کاری کرد تا آنها رای دهند
پس بدانید جامعه و ایران چند کارمند اداره شما و حتی 35 هزار کارمند اداره ما هم نیستند که همه میگویند به موسوی رای دادند
ایران هزاران روستا و شهرستان دارد که من خودم با چشمهای خودم دیدم چطور با عشق و امید به احمدی نژاد رای دادند
البته اینرا هم بدان که 13 میلیون رای هم کم عددی نیست
اگر24 را زیره سوال ببریم پس باید بگگوییم 13 هم دروغ است و کلا همه این هزاران رای بیش به موسوی نبوده
انصاف فکر تعقل بدور از جانب داری و هیاهوی رسانه و مطبوعات نمایانگر حقیقت است
یا حق
به عشق تنها حقیقت هستی (308300)
 
مجید
۱۳۸۹-۰۲-۱۷ ۲۰:۱۰:۴۹
به نظر من به جای اینکه تلاش کنیم به آقای موسوی بفهمانیم که اشتباه می کند باید به هوادارانش بقبولانیم که کمی در مورد ادعایی که اگر موسوی مطرح نمی کرد آنها هم هیچ ادعایی نداشتند فکر کنند تا دلایل تقلب را به صورت منطقی مطرح کنند تا ببینیم چند تا دلیل می آورند. بعد وقتی توی تنهایی خودشان ( برای درک تفکر در تنهایی به کتاب انسان و خدای شهید چمران مراجعه کنید)فکر کردند دیگر حرف بی منطق نخواهند زد. زیاد به فکر دفاع نباشید چون بعد از چند وقت خودشان اگر اهل فکر (که هستند) باشند به بیهوده بودن ادعاهای آقای موسوی پی می برند. (310603)
 
یعقوب
۱۳۸۹-۰۳-۱۰ ۱۳:۵۹:۵۱
ما نباید آخرت خود را بخاطر دنیای دیگران تباه کنیم كنکنه ما مسلمان نمازخون باشیم اماآخر عمری در صف صفین و نهروان و خوارج بمیریم ما وظیفه داشتیم یک رای دهیم که دادیم .اگر با قصد تکلیف الهی رای داده باشیم و لجاجت نداشته باشیم خداوند راه را به ما نشان میدهد (318783)
 
آقای موسوی خودش هم میدانست که تقلب نشده است ولی باو گفته بودند که بگو تقلب شده است همانهایی که در کشورهای مانند تاجیکستان و.... این حرف هارا به
۱۳۹۰-۰۳-۱۸ ۰۶:۲۰:۱۳
آقای موسوی خودش یک زمانی بعنوان یکی از مجریان اصلی انتخابات بوده اند وخودشان خوب می دانند که تقلب در انتخابات ایران عزیز جایی ندارد (458556)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.