Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات



  کد مطلب: 48604, P.View: 5805
دلايل شوراي نگهبان برای تاييد صحت انتخابات چاپ ارسال به رفقا
بخش خبری الف   
۰۹ تير ۱۳۸۸
عباسعلی کدخدایی دقایقی پس از تایید رسمی انتخابات توسط شورای نگهبان با حضور در شبکه دوم سیما به تشریح عملکرد شورای نگهبان در خلال فرآیند تایید انتخابات پرداخت. و به ذکر دلایل شورای نگهبان برای تایید انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

ویدیویی حضور سخنگوی شورای نگهبان در شبکه 2 را ببینید:
اظهار نظر
مشارکت در بحث
169668 | ناشناس   |2009-06-30 08:04:11|IRAN - []
فکر کنم خیلی اوضا برای موسوی و کروبی سخت شد خیلی! مخصوصا حالا که قانون بندهای مرتبطی با این آقایون هم داره..
173713 | ع . ن  - فرجام بد موسوی و کروبی   |2009-07-03 16:03:35|BELGIUM - []
موسوی و کروبی عامل همه جنایتها تلقی می شوند از این حیث که حمله اینترنتی غرب به ایران محرز بود و این دو شاید نا خواسته تحریک شده و امر برایشان مشتبه شده است . این دو مسئول همه خسارتهای مادی و معنوی به ایران عزیز می باشند . اگر ابتدا مطلع نبودند اکنون هیچ توجیعاهی نمی توانند داشته باشند . باید به عقل و درایت و سایت و صداقت اینها خندید . امان از دست قدرت و شهوت و مکنت .کروبی که همه اینها را خوانده جای بسیار تاسف دارد که خود را به ندانم کاری زده است . اما موسوی معلوم شد که از اول هم بخاطر قحط الرجال دوره اوایل انقلاب صاحب پست نخست وزیری شده بود . اکنون همه ماهیت خود را بروز داد . به اصطلاح این همه سال دوری نه بخاطر حقانیت که بخاطر نفس شیطانی وی بوده است .
173719 | ع . ن   |2009-07-03 16:26:31|BELGIUM - []
جناب آقای احمدی نژاد بیش از همه و پیش از همه از سوی کسانی به چالش کشیده شد که با خدعه و نیرنگ مسئولیت نمایندگی ایشان در خارج از کشور را بدست آورده بودند اینان که هنوز هم سرجای خود هستند قبل از احمدی نژاد نمایندگان گروه نفاق و شیفته غرب هستند که باید برای دوره بعدی پاکسازی و خلع ید شوند . موسوی و کروبی را هم اینگونه سفرا اداره کردند و به شک و شبهه انداختند . اینها خائنانی هستند که نه تنها در پست سفارت مدافع رئیس جمهور و ارزشهای کشورشان نیستند بلکه آب در آسیاب دشمن می ریزند و امید تغییر در ایران را در دل آنها زنده نگه می دارند و گستاخ تر از پیش می کنند . از همه عزیزانی که تفکر بسیجی و دین مداری دارند متمنی است این خبر را به گوش ریاست محترم جمهور برسانند . همه چیز درست بوده و بود و این غوغا سالاری ریشه در عدم صداقت عمل در مدیریتهای میانی نظام و نمایندگان نالایق و وامداران کسان دیگر داشته و دارد .
169669 | مریم تاجور  - خسته نباشید   |2009-06-30 08:05:38|UNITED KINGDOM - []
به آقای کدخدائی و سایر اعضای محترم شورای نگهبان خسته نباشید عرض می کنم و از اعتماد سازی اضافه بر وظایفشان تشکر می کنم. گر چه تقریبا همه کم کم مطمئن شده بودند که تخلفی در کار نبوده و تنها توهم شیفتگان قدرت این همه ملت را به زحمت انداخت. گر چه می دانم هنوز آنهایی که دوست دارند خود را با شایعه تغلب بفریبند تا تلخی شکست را در کام خود کمتر کنند باز هم این نتیجه را نخواهند پذیرفت.
169758 | ,vahid  - تقلب   |2009-06-30 09:49:02|IRAN - []
حتماً دوستان شما هم سواد شون در خواندن آرا مثل شما بوده که تقلب با غ مینویسین
169822 | ناشناس  - ادب!   |2009-06-30 10:19:59|IRAN - []
ادب مرد به ز دولت اوست... يادتون كه نرفته؟
169985 | ناشناس   |2009-06-30 11:48:44|IRAN - []
وحید لطفا با ادب باش!
170141 | آگاه   |2009-06-30 12:38:36| - []
همون ديگه.... مشكل اينجاس كه به نظر شما و دار و دسته شما ايراد حرفتون رو گرفتن يعني بي ادبي....
169776 | ناشناس   |2009-06-30 09:56:21|IRAN - []
khube shoma keshvare fakhime hastid vagarna che jur ezhare obudiyat mikardi
170071 | سادات علوی  - طیب الله   |2009-06-30 12:16:06| - []
مریم جان با شما موافقم
172705 | علی   |2009-07-02 05:40:54| - []
ببخشین خانم شما با آقای تاجور سفارتخانه ایران در لندن چه نسبتی دارین ؟ اونجا خوش میگذره . در ضمن بهتر نبود پیشنهاد کنید زمان برنامه رو هم زیاد می کردند ؟
173322 | ابو احمد  - همه مبايد موافق باشند   |2009-07-02 19:47:16|IRAN - []
بردران منافق الف روي مخالف كه كليك مي‌كنم چيزي به آمار اضافه نمي‌شود
169671 | ناشناس   |2009-06-30 08:07:05|IRAN - []
خدا این زحمات راقبول کند
169672 | ناشناس   |2009-06-30 08:07:27|IRAN - []
از سوال آخر مجری خیلی خوشم اومد که گفت دیگه کار شما تموم شده یا نه که سخنگوی شورای نگهبان یه جوری سر و ته قضیه رو هم آورد
169825 | جواد جعفری  - اشتباه نکن   |2009-06-30 10:23:19| - []
دوست من همیشه همین طور بوده انتخابت با تائید شورای نگهبان تمام می شود تازه اگه اونها دلیل داشتن به شورا ارائه می کردن دل شما هم خوشه والا تازه اگه شورا را قبول ندارن خوب باز هم فرقی نمی کنه که اون شورا رسیدگی بکنه یا نه.
169675 | محمد  - پیروزی بزرگ   |2009-06-30 08:18:39|IRAN - []
خب پس همه چیز به خیر و خوشی مطابق قانون! پیش رفت پس دیگر باید منتظر جشن خودجوش 40 میلیونی پیروزی قانون بر بی قانونی اغتشا شگران باشیم یادمان باشد اگر اینگونه نگردید و رئیس جمهور منتخب اقبال عمومی لازم را در ادامه نداشت و یا اگر دیگر نتوانستیم اعتماد مردم را برای رویت تاثیر ارایشان کسب کنیم خود به دست خویش سرنوشت نظام مقدس و مطهرمان را اینگونه رقم زده ایم و مسببان این جداسری مردم با نظام در حافظه تاریخی "جمهوری اسلامی" ثبت خواهند گردید راستی مقایسه کنیم مقبولیت ریاست حمهوری هاشمی در سال 72را با پائین ترین میزان مشارکت و رای 10 میلیونی را با مقبولیت رئیس جمهور دولت دهم ؟ چه از منظر داخلی و چه از نگاه بین المللی؟ ما جملگی شیفته مملکت / مذهب و علما و مراجع هستیم چرا به دست خویش و نابخردانه کاهش مشروعیت همه جانبه را به جان خریدیم؟ به چه بهائی؟ و برای که؟
169799 | حمید   |2009-06-30 10:05:47|IRAN - []
از نظر جنابعالی حتما باید انتخابات باطل می شد تا اعتماد چهل میلیونی حفظ شود؟
آیا 23 میلیونی که به احمدی نژاد رای دادند باید از این کشور اثاث کشی کند؟
170097 | ناشناس   |2009-06-30 12:23:02|IRAN - []
آقای حمید متاسفم که هنوز فکر میکنید 23 میلیون رای دادند البته اگرهم درست باشد حتما جزءخاروخاشکها نبودند؟
173359 | hooman  - jashn   |2009-07-02 20:40:25|GERMANY - []
آخ چقدر دوست دارم این جشن 40 میلیونی رو ببینم. تا بفهمم کی به کیه؟
169677 | hossein hajiagha  - Canada   |2009-06-30 08:21:09|CANADA - []
این ف.... شده ها دشمن مسلمان ها قرآن و رسول اکرم هستند شما خبر ندارید این ها مسیحی هستند و بهائی و همه حرف های این ها دال بر حقوق بشر دروغ است من هر ایرانی که رفت کلیسا و مسیحی و بهائی شد را همه گونه امکانات دادند چون کامپیوتر همه مشخصات طرف را ثبت کرده و سابقه شخصی که مسلمان است را سیاه و زشت و خلاف کار مشخص کرده اند مثلا در خواست کار می دهیم و کد ملی داریم و در آنجا پرونده سازی می شود تا مسلمان ها هیچ شانس موفقیت و زندگی نداشته باشند شما صد تا دلیل بیاورید باز می گویند نه دروغ است چرا شما درک نمی کنید اینها دشمن شوروی بودند و وقتی کمونیست سقوط کرد و حالا نوبت اسلام است این پرونده را ببندید تا رسانه های خاجی خوراکی نداشته باند و اگر موسوی و خاتمی و...هر مقامی باز با یهودی ها و این ها هم کلام شد با آنها برخورد کنید ما که در خارج زندگی می کنیم اینها را می شناسیم و باز شما طول و عرض و این ماجرا را بیشتر دامن می زنید
please close this case ASP
169765 | ,vahid   |2009-06-30 09:52:03|IRAN - []
آها خیلی ممنون که مسیحی و بهایی رو کنار هم قرار دادید از نظر شما معلوم شد چه جوری فکر می کنین همه بد فقط شما خوب
170111 | حسن  - حسین از کانادا!!!!   |2009-06-30 12:26:23|UNITED STATES - []
حسین آقا شما چرا رفتی کانادا و از مسیحی ها بد میگی؟
از همین نمک نشناسی شما معلوم شد که مسلمان چی هست. البته قرنهاست که معلوم شده.
169680 | حقي  - صبح روشن   |2009-06-30 08:24:47|IRAN - []
اميد است از اين پس همه هموطنان عزيز در سراسر ايران و جهان بجاي نگه داشتن ذهن خود در ترديد در گذشته، با همدلي با يكديگر براي خدمت، عدالت و ساختن كشور تلاش كنند. يادمان باشد يادمان نرود درسهايي را كه از اين رويدادها آموختيم. آموختيم قانون گرايي و اصلاح واقعي در عمل است نه در حرف. آموختيم دستاويز ديگران قرار نگيريم و آموختيم بايد جامع تر فكر كنيم و عميق تر بينديشيم و به راي يكديگر احترام بگذاريم.
170166 | ناشناس   |2009-06-30 12:49:43|IRAN - []
البته اينها فقط بخش كوچكي از آموزه هاي اين انتخابات بود. حيف كه الف نميگذاره ساير آموزه هاي اون رو هم بگم. فقط بدون اون " ساير آموزه ها" خيلي بيشتر مهمتر و تاثير گذارتر از اونايي هست كه شما گفتيد!
169687 | Goli  - salam   |2009-06-30 08:37:29|CANADA - []
Moshkel injast ke edeie be shoma etminan nadarand va motaghed hastand ke kasani ke khodeshan taghalob kardand nemishavad ke dobare bazshomari bekonand. agar taghalobi soorat nagerefe ast chera ejazeh nemidahid aghaye mousavi az afgaye kadkhodaie dar yek barnameye zende soalateshoon ro beporsand. tamame soalhaye mojrie in barname ghablan matrah shode ast va javab ha ham taghir nakarde.  
170011 | فرهاد   |2009-06-30 11:56:42| - []
دوست و هموطن عزیز

بهتر است اطلاعاتتان را دقیق کنید.

مثل این که خبر ندارید صدا و سیما چنین پیشنهادی به اقای موسوی داده اند و ایشان

گفته اند من فقط تنهایی حضور پیدا میکنم و حضور هیچ شخص دیگری را در برنامه

تلویزیونی نمی پذیرم!

ایشان کلا فقط خودشان را قبول دارند و کسی هم حق ندارد

مخالف نظر ایشان حرف بزند- درست مثل زمان نخست وزیریشان- ژست گرفتنشان

خوب است اما منطق و استدلالی پای حرفشان نیست.
169693 | سید شهرام  - آقای کد خدائی شما چرا؟؟؟   |2009-06-30 09:29:50|IRAN - []
با سلام
آقای کدخدائی شما هم گول خوردید مگر ندید که تمام 450هزار نفر همه با سفینه فضائی از کره مریخ آمده بودن تا در آرای 40 میلیونی مردم بزرگ ایران تقلب کنند؟ شما مگر ندید که زن و مرد که از صبح زود آمده بودن برای صیانت از آرای مردم همسر و فرزند خود را در خانه گذاشته بودن و برای عشق به میهن و صحت انتخابات پای صندوق رای حاضر شده بودن از مریخ آمده بودند!
آقای کدخدائی ما چون عمو ناتیاهو و خاله مرکل و داداش براون انتخابات را تایید نکردن و گفتن باید باطل بشه ما هم بخاطر اینکه اونها ارباب و تاج سر ما هسنتن و چون رهبری را قبول نداریم(به قبر پدرت می خندی که نداری) ماهم می گیم باطل است و تا زمانیکه عمو ناتیاهو و خاله مرکل و داداش براون تایید نکنن ما هم تایید نمی کنیم.

آقایان 40 میلیون ایرانی آمدند و با حضور مقتدر خودشان دنیا را به لرزه درآوردن، 40 میلیون ایرانی آمدند و با حضور خودشان نشان دادند که مخالف استکبار هستند، 40 میلیون از صبح زود چه پیر و چه جوان به نظام جمهوری اسلامی ایران که شما چهار نفر قطره ای از آن هستید رای دادند و در آخر 70 میلیون ایرانی وطن پرست تا آقایشان فرمودند که همه با هم متحد شوند تمام 70 میلیون اطاعت کردن. جزء منافقین که فردای همان جمعه بازهم اغتشاش را شروع کردن.

آقای موسوی ، حجت الاسلام و المسلمین کروبی شما دو نفر عددی در مقابل ملت نیستید و بدانید ملت رای به نظام دادند نه شما یا آقای احمدی نژاد و غیره بلکه نظامی که خداوند به ما عنایت فرمودند. از امروز باید مطیع باشید والا از امروز نه با نیروی انتظامی یا بسیج و غیره طرف نیستید با من ایرانی که عشق وطن و خاکم را دارم و گریه های آقایم در نماز جمعه تمام بند بند وجودم را آتیش زد طرف هستید.

آقای موسوی(حیف سید که بتو بگن) شما باید جوابگوی خون ریخته شده و خسارات ناشی از خودخواهی هایتان باشید ، شما باید جواب خون مادر و دختری که منافقین به زمین ریختن دختر جوانی که قرار بود تا چند روز دیگر ازدواج کند(شهیده ندا سلطانی) باشید.
آقای موسوی شما از آن بانوی دلاور که در مقابل هجوم وحشیانه اراذل و اوباش آن بسیجی را حفاظت می کرد کمتر که هیچ بلکه سخیف هستید. خودتان را اصلاح کنید و اسغفار کنید.

169773 | ,vahid   |2009-06-30 09:54:52|IRAN - []
ببخشید مراجع تقلید قم هم از دشمنان اسلام و ایران هستن که انتخابات را قبول ندانسته و به احمدی نژاد تبریک نگفتن
169839 | امیری  - مراجع تقلید   |2009-06-30 10:32:29|IRAN - []
آقای وحید:

مراجع تقلید وارد مسایل سیاسی نمی شوند و تبریک به رییس جمهور منتخب در شان دینی و فقهی آنان نیست.
شما خوب است از دوره های قبلی مثال بیاورید که چند نفر از مراجع تقلید به روسای جمهور منتخب قبلی تبریک گفته اند؟

اما در همین دوره اکثریت مراجع تقلید، رفتار بر اساس قانون و فصل الخطاب دانستن قانون کشور را در بیانیه ها یادآوری کردند. اگر فراموش کرده اید لینک همه بیانیه ها را برای شما بفرستم.
173721 | فاطمه  - تبريك بزرگ   |2009-07-03 16:40:19|IRAN - []
شما كه ميگوييددرشان مراجع تبريك گفتن نيست ودخالت در سياست پس ان حرفتان كه نقض دارد چون رهبرمان تبريك گفت ودرضمن دخالت نكردن علما در سياست حرف افراد لاييك است.لطفا شما مطلب ننويسيد ديگر
169860 | ناشناس   |2009-06-30 10:45:33|IRAN - []
وحید خان
ان حرفهایی زدی که در قوطی هیچ عطاری پیدا نمی شود . مراجع انتخابات رارد کردند ؟ خودم از بسیاری از انها شنیدم که میگفتند اگر اعتراضی هست بایستی از طریق قانون پیگیری شود . قبل از اینکه نتیجه انتخابات تایید شود کسی تبریک نمی گوید . در ثانی مراجع اگر تبریک هم نگویند دلیل بر تایید تقلب نیست. خیلی شک داری بلند شو بیا قم و برو از خودشان بپرس مگر میخواهی معادله پیچییده ریاضی حل کنی که دوجمله را اینگونه به هم چسباندی و نتیجه گیری کردی . از امثال شما بخدا پناه میبرم. شماها شائبه تقلب را مطرح میکنید به نزدیک نیم میلیون نفر خادم صندوقها توهین میکنید . هیچ چیز راقبول ندارید الا ابطال انتخابات و بعد ابطال شیوه برگذاری انتخابات ( یعنی قانون ) و حتما بعد از ان تقاضاهای دیگری هم دارید که مثل روز برای من روشن است . پس حق من و امثال من که زیاد هم هستند چه میشود ؟ اقا ما این نظام را علیرغم اشکالاتش میخواهیم . ما میخواهیم اصلاحات در جامعه انجام شود ولی نه بقیمت زیر سوال رفتن همه چیز . ما پاکستان و افغانستان و عراقی دیگر نمی خواهیم. قدری صبورتر باشید . اگر به اقای موسوی تاسی می کنید تناقض در شعار و گفتارش را ببینید. چشمتان را نبندید. تمامی این چیزهایی که راجع به تخلفات ایشان ، مسائل کشف شده در ستاد انتخاباتی وی و..... دروغ است و فقط حرفهای شما درست است ؟ از حرفهای من عصبانی هم بشوید و پاسخکی هم بنویسید ولی ان چیزی که حقیقت است سلامت انتخابات و تایید ان است که انجام شد .
169973 | ناشناس   |2009-06-30 11:46:43|IRAN - []
دوست عزيز مي شود بگويي مراجع چه زماني و كي به روساي جمهور تبريك گفتند كه اين بار نگفتند؟ چرا يك موضوع را براي خودت اين قدر ثقيل كرده اي مگر مراجع به روند قانوني تاكيد نداشتند خوب روند نيز اجرا شد نمي شود به خاطر لجاجت و بي منطقي وبي مسئوليتي يك نفر موضوع انتخابات تا انتخابات بعد كشدار شود؟ شماها نه يك سند ارائه داديد و نه يك راه حل قانوني و نه تن به قانون مي دهيد همه ي سخن شما اين است كه چون در تهران وچند شهرا بزرگ برخي و يا به قول شما بيشتر مردم كه معلوم نيست چگونه آمار گيري كرده ايد باموسوي موافقند بايد انتخابات باطل شود چرايش را خودتان هم نمي دانيد فقط كنترل خود را داده ايد به كسي كه خود نيز نمي تواند خودش را كنترل كند و هيچ منطقي را نمي پذيرد و هر روز مي خواهد با بازيهاي مختلف تنها به مطرح كردن خود بپردازد. راستي شما كه اينهمه از اينآقا حمايت مي كنيد هيچ از ايشان پرسده ايد كه چرا سخنان خود در تبليغات را نيز عملي نكرد مگر نمي گفت قانون گرايي مگر دم از حمايت از ولايت فقيه و همراهي با رهبري نظام نمي زد خوب ما كه نامحرميم شماها كه اين قدر حرف موسوي برايتان حجت است بگوييد ديلي آن سخنان و اين عملكرد چيست؟ همين
170003 | هادی   |2009-06-30 11:54:31|IRAN - []
کدوم مرجع انتخابات رو مردود دونسته؟منتظری و صانعی حتماً منظورتونه.بعدهم مراجع تو کدوم انتخابات به کاندیدای برنده تبریک گفته بودن که الان بخوان بگن؟
شأن مراجع بالاتر از اینهاست دوست عزیز.
یه کم در مورد جایگاه مرجعیت مطالعه بفرمائید و بعد اظهار نظر کنید
170053 | فرهاد   |2009-06-30 12:11:37| - []
خوبه شما و اقای موسوی که تاحالا سخنگوی ملت ایران شده بودید و حالا جای مراجع سخن میگویید و اظهار نظر میکنید. مراجع و علمل کی همچین اظهارنظری کردند؟! اصلا چون پایبند قانون هستند این کار را به مرجعش ارجاع دادند نه مثل اقای موسوی خودشان تو هر کاری دخالت کنند.
از همه چیز- تقدس رنگ سادات، پرچم اهل بیت، شعار تکبیر، امنیت مردم، جان و مال هموطنانتان و ..-خرج کردید برای رسیدن به هدفتان حالا نوبت علما رسیده؟
170159 | سید شهرام  - هموطن عزیز جناب آقا وحید   |2009-06-30 12:45:52|IRAN - []
شما منظور مطلب من را متوجه نشدید برای من حضور ملت و رای آنان به هر کاندیدایی مهم است نه آقای احمدی نژاد ، موسوی ، کروبی و رضایی.
هموطن عزیزم شما اگر رای دادید شما هم جزء آن 40 میلیون سالار و عاشق مملکتتان هستید. مهم حضور من، شما و همه ایرانی های بزرگ در این انتخابات بود.
من ارادت خودم را خدمت هر ایرانی را که رای داد عرض می نمایم. شما هم از جمله این بزرگان و عاشقان ایران بزرگ هستید.
پس بگویید پاینده باد ایران سرافراز.
169916 | ناشناس   |2009-06-30 11:12:54|IRAN - []
شما اگر در خیابان آزادی بودید می دیدید که آن بسیجیان بی گناهکه مورد حمله اراذل و اوباش بودند چگونه بی رحمانه بر مردم می تاختند و از قضا در خلال کشتار مردم یکی از آنها گیر افتاد
وای چه مظلومیتی
الف انعکاس ندهد مغرض است
169987 | ناشناس   |2009-06-30 11:49:21|IRAN - []
كشتار؟ چگونه مي گوييد كشتار بدانيد اگر آنها سلاح گرم داشتند آن مردمي كه شما مي ستاييد آن گونه بر وي نمي تاختند پس بي جهت دم از كشتار نزن برادر احساساتي من همه ديدندو در آن فيلم نيز به وضوح روشن است كه پليس و بسيج مسلح نبودند و تنها سلاح آنها همان باتوم بود پس نگو كشتار ! چرا بي جهت و بي ديلي سخن مي راني
169941 | جاويد  - منطق   |2009-06-30 11:29:16|IRAN - []
ان زماني كه اقاي موسوس 8 سال براي اين مملكت زحمت كشيد نگارنده محترم يا هنوز بدنيا نيامده بود. يا بغل ننه وباباش بود يا در كوچه بازي ميكرد يا .... به شما نيامده در خصوص شخصيتهاي ارزشي اظهار نظر كني.
170009 | هادی   |2009-06-30 11:56:21|IRAN - []
اون موقعی که بسیجیا تو جبهه ها جون میدادن تا آقای موسوی دولتش رو اداره کنه شما کجا بودی دوست عزیز؟حتماً کنار آقازاده ها تو پر قو تشریف داشتی
170050 | ali   |2009-06-30 12:10:06|IRAN - []
هموطن! توصیه می کنم نگذار همه اطلاعات ورودی به مغزت فقط از یک کانال باشه. اونم کانالی که تعداد کثیری از هموطن های من و تو به دروغگو بودنش رسیدن.( اگه ناراحت نمیشی یه سوال شوخی هم ازت بپرسم: ببخشید رفیق! میشه بگی مختو با چی چی شستن اینقدر می درخشه که همه محوش شدن؟)
پیروز باشی
169696 | ناشناس  - فتمتعوا قلیلا...   |2009-06-30 08:49:11|UNITED STATES - []
سایت الف هم در بی عدالتی های انتخابات شریک است. چرا بخش مشارکت در بحث خبر قبلی (شوراي نگهبان صحت انتخابات رياست جمهوري را تاييد کرد) را حذف کردید؟
169700 | ناشناس   |2009-06-30 08:51:59|IRAN - []
شوراي نگهبان حتي يک کلمه راست را هم نزد بابا در دين اسلام دروغ گناه کبيره است فکر اخرت باشيد
169842 | امیری  - فکر آخرت   |2009-06-30 10:34:43|IRAN - []
ناشناس جان:

گفتی: "شوراي نگهبان حتي يک کلمه راست را هم نزد"

میدانی در مورد این ادعا در آخرت از شما سوال و جواب خواهد شد؟
این را گفتم چون دیدم به آخرت آدرس دادی و فرض کردم که به آن معتقدی.
170000 | ناشناس   |2009-06-30 11:54:13|IRAN - []
عزيز من مدعي تقلب بايد سند رارئه بدهد چرا اين قدر طفره مي رويد شما راستگويان يك سند براي تقلب رو كنيد 15 روز گذشت جز كلي گويي و سخنان ناقص و تشبثات نصفه نيم هبه قانون و ارائه تحليل سندي رو كرديد؟ يك سئوال كه هيچ يك از شما متعصبان پاسخي به آن نداديد اين بود كه آقايان و خانمهاي عزيز اگر شما بخواهيد در دادگاهيي اقامه ي دعوا كنيد با حرف و تحليل مي توان قضاوت را بهدست آورد؟ اگر شما بر فرض بخواهيد از يك فروشنده به جرم تقلب شكايت كنيد مگر نبايد مدرك و شاهدي مبني بر تقلب وي رارائه دهيد ؟ كو اين مدرك كجاست اين شاهد ؟ جز تحليل و جز سخن و حرف و شعار مگر مدركي هم ارائه داديد كه براساس اين مدارك ارائه نشده ديگران را به دروغ متهم ميكنيد دوست عزيز مگر شما مقسم آخرت هستيد و اين قدر از آخرت خود مطمئن هستيد كه ديگران را از آخرت انذار مي دهيد ؟ كاش شما هم مي فهميدي براي هر داوري ايي بايد ارائه مدرك بدهيد
169705 | ney   |2009-06-30 08:59:57|IRAN - []
حالا قانون درباره تخلف در انتخابات چی میگه؟( یعنی بعد ثابت نشدن تقلب)؟
169715 | سعيد   |2009-06-30 09:08:06|IRAN - []
تا مظلوم نباشد ظالم نيست
169744 | ناشناس   |2009-06-30 09:38:57|IRAN - []
اول ظالم ضلم می‌کند، دوم آن‌ها که بهشان ظلم شده می‌شوند مظلوم! قبل از ظلم که مظلوم نداریم که پدرجان!
170095 | ناشناس   |2009-06-30 12:22:24|IRAN - []
اولا ظالم باید باشد تا مظلوم وجود داشته باشد
169717 | ناشناس   |2009-06-30 09:10:52|IRAN - []
می دونید چیه ما یه ذره گوشمون دراز هست ولی مخملی نیست.خجالت بکشید.
169731 | kish   |2009-06-30 09:24:05|IRAN - []
ممنون از همه زحمت کشان نظام که اینو ثابت کرد به همه بی قانونان؛ علی الخصوص مسئول این همه بی قانونی جناب آقای موسوی ! اینم رو بگما این آقایون اینقدر رو دارن که بازم قبول نمی کنن، میگین نـــــــه ؟ می بینین تو این جند روز آینده ! مثل سنگ پا می مونن!
169734 | ناشناس   |2009-06-30 09:27:14|IRAN - []
اقا این چرا سیاه سفیده؟
خب رنگیش رو از صداوسیما می گرفتید

اقا ما اومدیم الف تا رنگی ببینیم!

در هر صورت واقعا دستتون درد نکنه!
169735 | ناشناس   |2009-06-30 09:27:56|IRAN - []
قابل پیش بینی بود. میخواستند یه خرده جو آروم بشه بعد تایید کنند.
169742 | ناشناس   |2009-06-30 09:33:32|IRAN - []
این انتخابات از قبل از انتخابات تایید شده بود
وقتی از شورای نگهبان شاکی هستیم شکایت را به کجا باید ببریم به خودش
عجب محکمه ای
169807 | حمید   |2009-06-30 10:09:29|IRAN - []
شکایت از شورای نگهبان را می توان به رهبری و همچنین دیوان عدالت اداری ارائه کرد.
169853 | امیری  - قانون اساسی   |2009-06-30 10:41:16|IRAN - []
دوست ناشناس:

اگر شورای نگهبان را به کل قبول ندارید، و نقش نظارت تام بر انتخابات را که قانون اساسی به آن داده است قبول ندارید، یعنی در واقع بعضی از اصول قانون اساسی را قبول ندارید، خوب اصلا چرا وارد انتخابات با این سیستم شده اید؟ یا شده اند؟

سال هاست که در این حکومت انتخابات با همین قانون و با همین شورای نگهبان و با همین روش اجرا می شود. جالب اینجاست که اصل قانون فعلی انتخابات ریاست جمهوری در سال 1364 و با لایحه دولت آقای موسوی در مجلس تصویب شده است (البته کلیات آن که در قانون اساسی هست).
170032 | ناشناس   |2009-06-30 12:04:21|IRAN - []
شما چه كسي را قبول داري شما هيچ كس و هيچ نهادي را جز خودتان قبول نداريد نه منطق نه حقوق و نه قانون و مراجع قانوني را بابا شما كه اين قدر متوجه نيستيد كه براي رسيدگي به شكايات قانون وجود دارد و همه براساس قانون بايد فعل خود رامستند كنند وقتي مي گويي من شورا را قبول ندارم اين عدم قبول شما چه مستندي دارد ؟ شما مي گويي چون آنان از فلاني حمايت كرده اند مورد شبهه هستند! خوب عزيز من شما و بقيه هم از يكي حمايت كرده ايد و شما هم در ايجاد ترديدتان مورد شبهه هواداري هستيد ضمن اينكه هيچ قانوني نمي تواند افراد را از داشتن نظر سياسي و يا راي دادن ممنوع كند اعضاي شوراي نگهبان نيز نه قانون و نه منطقا ممنوع از داشتن نظر سياسي نيستند و صرف داشتن نظز سياسي افراد را از صلاحيت رسيدگي ساقط نمي كند واين مسئله ايست كه قانون نيز بدان نپرداخته است زيرا نهايت امر اين مي شد كه افراد به شفافيت نمي گفتند كه به چه كسي راي خواهند دادولي بالاخره به يك نفر راي داده اند خوب اين راي مي شود مبنا بر خدشه به صداقت آنان؟ چرا اين منطق ساده ي حقوقي را نمي خواهيد درك كنيد و خود را با بازي با كلمات و تخيلات خويش سرگرم ساخته ايد شمايان در پي ديكتاتوري هستيد همان گونه كه امام (ره) گفت
169750 | فاطمه السادات  - خداوند صبر نميكند   |2009-06-30 09:44:41| - []
چه تند و بي پروا تاختي بر سيد عزيزمان...
مگر 40 مليون به يك نفر راي دادن؟
در قانون اساسي آمده كه مردم حق تجمع دارند نميدوني برو بخون و اطلاعاتت رو بيشتر كن...
جواب مردمي كه حتي شعار هم نمي دادند گلوله بود؟ كور بودي و نديدي ؟ تو مقصر نيستي آن رسانه غير ملي بايد نشان ميداد كه نداد.... حيف اسم سيد كه بر خود گذاشتي اگر سيد باشي! خون هاي ريخته شده بر گردن دروغگويان و متقلباني است كه در جواب تجمع صلح آميز ملت گلوله نثار كردند ....تا ديروز كه از ندا سلطان بد ميگفتيد حال شد شهيده؟ شما دلتان به حال اين شهيد نسوزد كه او هم دلش از شما خون بود. شما در مقابل ملت آزادي خواه عددي نيستيد تجمع روز دوشنبه 25 خرداد چشم هر بيننده اي را كور ميكرد چه برسد به شما...
خداوند جوابتان را خواهد داد به زودي.....
169869 | ناشناس   |2009-06-30 10:50:40|IRAN - []
شما مگه حرفهای آقای مهدوی راگوش نکردید.این که دیگه از خودشون بود.امید وارم روزی چشمانمان را باز نکنیم وببینیم همگی بازی خوردیم.
170048 | ناشناس   |2009-06-30 12:09:41|IRAN - []
شما كدام قانون را قبول دراي كه مي گويي برو قانون را بخوان ؟ چرا قانون را ابزار خود قرار داده ايد و تنها به صورت بخشي از آن ساتفاده مي كنيد؟ قانون تجمعات و تظاهرات مي گويد وقتي مجوز نداري تظاهرات كني ؟ قانون انتخابات در خصوص شكايات انتخاباتي چه مي گويد؟ دائم يك بخش از قانون را گرفته ايد و مي گوييد حق قانوني ما تظاهرات بوده است مي گويي حتي شعار نمي داديم و به گلوله بسته شديم مي شود بگوييد اگر شعار نمي داديد اين اتوبوسها و موتورها و خود روها را چه كسي آتش زد؟ مي شود بگوييد مسجد لرزاده را چه كسي آتش زد؟ مي شود بگوييد شيشه ها را چه كسي شكست؟ اگر به گلوله بسته شديد چرا آثار گلوله باران شما روي در و ديوار شهر نقش نبسته است همان روز بعد از تظاهرات آثار آتش سوزي و شكستن شيشه در مسير آزادي و اقلاب آشكار بود اما نشاني از گلوله باران با وصفي كه شما ي گويييد به چشم نمي خورد؟ در ضمن توصيه مي كنم برويد قانون را مطالعه كنيد و با مطالعه ي كامل از قانون سخن بگوييد
170133 | مهدی   |2009-06-30 12:35:09| - []
فاطمه سادات:
گفتین طبق قانون مردم حق تجمع دارن، از خود شما می پرسم هر جا؟ هر زمان ؟ هر اتفاقی که بعدش بیفتد؟ حتی اگر در میان این تجمعات عده ای که سلاح گرم دارند، مردم را بکشند، بانک ها را آتش بزنند، به پایگاه بسیج حمله بکنند. باز هم میخواهید تجمع کنید که چه چیزی را ثابت نید؟ ثابت کنید که در تهران 2 ملیون و 200 هزار نفر هوادار دارید؟ اینراکه وزارت کشور هم قبلا گفته بود؟ اگر این بیش از 2 ملیون نفر بخواهند در خیابان بیایند از شرق تا غرب خیابان آزادی و انقلاب را پر میکنند و بعد چه کسی امنیت آنها را تامین میکند؟ همان وزارت کشوری که مجوز داده؟ و اگر خونی از دماغ کسی بیاید همین شما نخواهید گفت در تجمع قانونیمان ما را به خاک و خون کشیدند؟ غوغا سالاری تا کی؟
169774 | ناشناس   |2009-06-30 09:55:05|IRAN - []
از دشمنان برم شکایت به دوستان
چون دوست دشمن است شکایت کجا برم

بالا خره این ملت هم خدائی دارد و همیشه ملت صبور هستند ومنتظر می مانند که آیا چهار سال دیگر این اصول گرا ها با 40 ملیون رای برنده خواهند شد ؟
که آیا با شرکت در انتخابات ها این چنین خواهد بود .
انشا ء الله تعداد شرکت کننده گان در انتخابات مشخص خواهد شد .
169858 | امیری  - انتخابات همین است   |2009-06-30 10:44:45|IRAN - []
خوب انتخابات همین هست!
کاملا محتمل است که چهار سال آینده اصولگرایان شکست بخورند. دو بار آقای خاتمی از اصلاح طلبان پیروز شد، دور بعدی کاندید مورد حمایت ایشان پنجم شد و در نهایت آقای احمدی نژاد انتخاب شد.
مسئله اینجاست که اشخاص و گروههای که شکست می خورند باید ظرفیت پذیرش شکست و تبعیت از رای اکثریت را داشته باشند. چیزی که در این دوره به بدترین شکل ممکن رعایت نشد!
169782 | ناشناس   |2009-06-30 09:58:49|IRAN - []
jalebe faghat tohine dustane OSULGERA ra ejaze enteshar midid,ey val
169786 | ناشناس   |2009-06-30 10:00:18| - []
وقتي ميرحسين موسوي تخم شك را در زمين كينه مي كارد ميوه آن جز دروغ و تهمت چيز ديگري نخواهد بود
به هر حال يه عده آدم هم كه در توهم به سر مي برند از خودشون نظريات عجيب و غريب در ميكنند
مگه ميشه با اين همه ناظر و 40هزار نفر ناظر ميرحسين موسوي تقلب تو اين انتخابات كرد! آقا ماست سفيده الكي نگوييد ماست سياه است! بهتر يه مشت آدم قاطي با الفاظ بازي نكنند
169792 | رضا احمدی نیا  - تشکر   |2009-06-30 10:02:34|IRAN - []
من به سهم خودم از تلاشهای شورای نگهبان که بعضا فراتر از وظایف قانونی آنها و برای جلب اعتماد بیشتر مردم بود تشکر و قدر دانی می کنم
169795 | محسن  - فصل الخطاب   |2009-06-30 10:03:58|IRAN - []
امام خميني(ره): گر راي داد و شوراي نگهبان هم آن راي را پذيرفت ، هيچ كس حق ندارد يك كلمه راجع به اين بگويد. اگربخواهد فساد كند، به مردم بگويد كه اين شوراي نگهبان كذا و اين مجلس كذا است، اين فساد است ، و مفسد است يك همچو آدمي ، تحت تعقيب مفسد في الارض بايد قرار بگيرد.

من خودم ديگه حرفي واسه گفتن ندارم.
169823 | hassan   |2009-06-30 10:20:27| - []
حداقل برای این 13 ملیون اعتماد سازی کنید
170200 | ناشناس   |2009-06-30 13:05:56| - []
حسن جان
آخه چه جوری ؟
فعلا که از هر راهی مدارا میکنند اقای موسوی به یه چیز دیگه متوسل میشه
شکایت رو بررسی میکنند میگه من هیچکس غیر ادمهای خودم رو قبول ندارم
اعتمادسازی میکنند بهانه دیگه ای دست و پا میکنه
شما قضاوت کن!
این بیانه ها و این حق خواهی های بچه گانه دودش تو چشم من و تو و نظام میره وگرنه ایشون اسما 20 سال گوشه نشینی کرده بوده ولی هم مسوولیت سیاسی داشته هم فرهنگی هم دانشگاهی و غیره بعدشم دوباره برمیگرده با ژست روشنفکری کار خودشو میکنه
مشکل ایشون با احمدی نژاد معلوم شده که شخصیه ولی مارو بازیچه هدفش قرار داده و هی منت سرمون میذاره
ما به دیگری رای دادیم آقای موسوی از رایمون هم با انتقادهایی که البته داریم، برنمیگردیم تا به قلدرهایی مثل شما رای بدیم خودت منجی مردم شریف ایران هم توهم نکن که اصلا با این رفتارهای لجوجانه و حرفهای کودکانت جور در نمیاد
فقط برا برخی غافلین هم گول ایشون رو خوردن دعا میکنیم به ماهیت پشت پرده بازیهای ایشون پی ببرند و دنبال اغراض ایبشون راه نیفتند که ارزش انقلاب و امام بسی بیشتر است

مردم ایران دلاور! متشکرم که با سعه صدر و تاسی از رهبرمون این بچه بازیها رو تحمل میکنید تا اینا پرده های جلوشون را کنار بزنند و چهره زشتشون رو نشون همه بدن
169865 | ناشناس   |2009-06-30 10:46:55| - []
يكي از دلايلي كه نشان مي دهد ادعاي مهندسي ارا يك دروغ است ريزش شديد اراي احمدي نژاد در مناطق سني نشين است كه به علت اشتباهي بود كه احمدي نژاد در اسم بردن از طلحه و زبير در ان بيست دقيقه پاياني انجام داد.

حال سوال اين است كه اگر مهندسي ارا صورت گرفته چرا اين موضوع شامل هيچ يك از مناطق سني نشين كه در مناطق مختلفي از كشور وجود دارند نشده است.
173701 | فاطمه سادات اصولگرا   |2009-07-03 15:38:18| - []
لازم به ذكر است طبق آمار وزارت كشور در استان سيستان و بلوچستان كه سني ها زيادند راي موسوي از احمدي نژاد بييشتر بود در بقيه استان هايي هم كه سني نشين هستند دكتر با فاصله كمي از مهندس جلو است در ضمن تا آنجا كه من مي دانم سني ها هم طلحه و زبير را قبول ندارند به همين خاطر احمدي نژاد از آنها نام برد وگرنه ميتوانست آن سه خليفه را بگويد
169873 | در وطن خویش غریب  - از علی آموز اخلاص عمل   |2009-06-30 10:52:35|IRAN - []
عجیب بود اگر شورای نگهبان کاری جز این انجام می داد!
جالب اینکه کاستی هایی که مورد تایید وزارت کشور است نیز مورد اشاره شورای فخیمه نگهبان قرار نگرفت.
هما گو مفکن سایه شرف هرگز در آن دیار که طوطی کم از زغن باشد.
امیدوار باشیم با ترک تازی های داش محمود از کره شمالی پیش خواهیم افتاد
169876 | ناشناس   |2009-06-30 10:54:04|IRAN - []
به امید روزی هستیم که همین آقایان، اصول گرایانی چون آقای توکلی، لاریجانی، قالیباف و ... را کنار زنند. تا مفهوم مهرورزی را آینان هم بچشند
169883 | ناشناس   |2009-06-30 10:57:31|IRAN - []
قانون صحت انتخابات رو تایید کرد و همون قانون برای افترایی که بعضی کاندیداها بستن ماده داره. امیدوارم قانون و عدالت تمام و کمال در ایران اجرا بشه.
169908 | حديث   |2009-06-30 11:09:25|IRAN - []
ادعاي تقلب و اينها همش بهانه است درد موسوي اين بود كه ميخواست جلوي رهبر قد علم كنه وبگه منم هستم وبا پشتيباني انگليس و صهيونيست و آمريكا مثلا انقلاب به پا كنه و به خيال خودش اختيارات رهبرو كم بكنه كه خدارو شكر دستش جلو ملت رو شد اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست ...........
169909 | ناشناس   |2009-06-30 11:09:26|IRAN - []
خلفات قبل از انتخابات چی میشه؟
169913 | باران   |2009-06-30 11:11:43|IRAN - []
موسوي بهتره بري دكتر، دكتر ما خوب دكتريه ..................
169932 | ناشناس  - تقدير و تشكر   |2009-06-30 11:22:05|IRAN - []
با سلام و خسته نباشيد از كليه زحمات شبانه روزي شما عزيزان ، كه از پايه هاي اصلي نظام هستيد . اميدواريم در پناه خداوند متعال و زير سايه حضرت ولي عصر (عج) هميشه وفادار به نظام و رهبر انقلاب باقي بمانيد و دست خائنان و منافقان و فرصت طلبان را هميشه از اين جامعه خدايي كه زير نظر ولي فقيه كار مي كند كوتاه نماييد .
169938 | nikan   |2009-06-30 11:28:56| - []
kheili jalebe man taghriban tamae ezhar nazarat e bala ro khoondam baazi az doostan hamangoone ke amslae aghaye mousavi ro mottaham be doroogh o eftera mikonand ba in mozoo be hamoon shove barkhord mikoannd .makhlase kalam in ke chera shoma yek lahze be in fekr nemikonid ke shayad vaghaan taghallobi shode bashad va agar nashode chera yek komiteye haghighat yabe bitaraf bargozideh nemishavad ke be in masale residegi konad. man ehsas mionam raes jomhoore mohtaram ba in ke 4 sal korsiye riyasat jomhoori ro bedast ovordand vali kheili az emtiyazat ro az dast dadand ke be noobeye khod jobran napizar ham khahad bood .bozorgtarinesh etemad melat.
169963 | nikan   |2009-06-30 11:39:21| - []
dar javabe hadis mikhastam begam in tarze barkhord aslan dorost nist chera har kasi ke mikhad yekam harf bezane va ya nazari begheyr az nazare hakem dashte bashe vabaste be amrikast? sae konim yek az shoar ha va harfaye kelisheyi faslele begirim.aghaye mousavi har ki ke hast va harkari ham dar emikone ma be ishon bekhatere 8 sal defa e moghaddas madiyoon hastim va bayad ehterameshoon ro negah darim.dorost nist baad az yek omre enghelabi boodan ange amrikayo ..... ro be afrad bechasboonim in tarze barkhord dar ayandeye javanan in mamlekat asar migzare. in bi hormati ha va ghadr nashnasi ha , hammat ha ro az ma migiri jahan ara ha ro az ma migire. mobareze ham osool dare pardeh dari be nafee hich kas nist .
ya hagh
170155 | فرهاد   |2009-06-30 12:44:08| - []
بله حرف شما درسته در صورتی که همه زحماتش رو برباد نداده باشه. ایشون الان مثل ادم درستکاری میمونه که یک دفعه با گناهانی که میکنه همه اعمالش رو آتش میزنه. مثال های بسیاری از این افراد در تاریخ اسلام و ایات قران برای عبرت من و شمای امروزی اومده تا دعا کنیم عاقبت بخیر بشیم و به گذشتمون هی ننازیم و بگیم در زمان امام، در دوران دفاع مقدس، در دهه 60
امام(ره) فرمودند ملاک حال افراد است نه حتی 2سال پیششان چه برسد به 20سال پیش. خدا عقل داده تغییر مواضع ایشون رو ببینیم. تحجر و تعصب یه وقت دهه شصتیه یه وقت با همون باطن و باظاهری دیگر در دهه 80و سال 88
قدری تامل و تفکر بایست در احوال این فرد! که تمام خاطرات خوشش را از ذهنمان پاک کرد و آبروی خویش را به دست خود برد
169965 | رضا  - قضاوت   |2009-06-30 11:40:22| - []
متاسفانه مسئولین محترم به این نکته توجه نمیکنند که توضیحات یکطرفه افکار عمومی را اقناع نمیکند.مثلا شمارش آرا جلوی دوربین یچه چیزی را نفی و یا اثبات میکند؟
169978 | محسن  - هنوز هم راه هست   |2009-06-30 11:47:33|IRAN - []
بنده به آقای موسوی توصیه می کنم، از راههای دیگر قانونی اقدام کنه.(فکر می کنم میشه از طریق قوه قضاییه هم اقدامی بشه.) ولی اگر بازهم نتونست اثبات بکنه واقعا باید این مرد رو رسوا کرد. تا کسی دیگه توی کشور بی دلیل اینطوری افترا به یک ملت نبنده.
آقای موسوی ما منتظریم! یا از راههای قانونی دیگه اقدام کنید و یا عذرخواهی!
170209 | دلسوز   |2009-06-30 13:08:41|IRAN - []
دوستان بزرگوار فرض کنيم حق با شما باشد مگر علي براي حفظ اسلام در مقابل خلفا سکوت نکرد شما هم سکوت کنيد آقاي احمدي نژاد از خلفا که بدتر نيست. التماس دعا
169986 | alireza  - مناظره   |2009-06-30 11:48:59| - []
اخبار و اطلاعیه ها و بیانیه های طرفهای این سر و صدا ها را تقریبا به طور کامل دنبال کردم و با اینکه خود به مهندس موسوی رای داده ام ولی به هیچ وجه دلیل قانونی و محکمه پسندی از ایشان و سایر عزیزان اصلاح طلب ندیدم و پاسخ های داده شده به شبهات وارده از طرف ایشان و اقای کروبی را قانع کننده دیدم
بهتر بود ایشان دعوت صدا وسیما را برای مناظره با شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول می کردند تا حقیقت برای همه روشن شود
اگر ایشان شورای نگهبان را صادق نمی دانند بهتر بود تا این عدم صداقت را از طریق مناظره اثبات کنند (نه از طریق گفتگوی یک طرفه با مردم)
170131 | جواد   |2009-06-30 12:35:03| - []
علیرضای عزیز

پیشنهادی در خصوص مناظره با شورای نگهبان و وزارت کشور به آقای موسوی نشد این خبر فقط و فقط در سایت الف درج شد!
170006 | ناشناس   |2009-06-30 11:55:27|IRAN - []
سواک به امام خمینی گفتند سیاست پدر سوختگی است قبول نکرد!
170062 | عارف  - ملت   |2009-06-30 12:14:12|IRAN - []
ملت همچون سنگ رودخانه هستند و دولتها همچون خس وخاشاك روي آن .موج آب خس وخاشاك را مي برد ولي سنگ همچنان پابرجاست.اين هم بگذرد.
170072 | ناشناس   |2009-06-30 12:16:18|IRAN - []
اگر شما اخبار رو دنبال می کردید، متوجه میشدید که این موسوی نبود که پیشنهاد مناظره رو رد کرد. اصلا پیشنهادی در میان نبود. آخه مگه میشه توی این فضای بسته ای که وجود داره از موسوی درخواست به مناظره تلویزیونی بکنند؟
170106 | علي   |2009-06-30 12:25:38|GHANA - []
سلام از حضور با شكوه اين مردم خوب بايد تشكر كرد اگرتدبير مقام عظماي ولايت و همبستگي ملت شريف ايران نبود معلوم نبود كه چه به سر مملكت مي آمد از روز اول هم مشخص بود كه تقلبي صورت نگرفته شوراي محترم نگهبان زيادي با اين آقايان قانون گريز مدارا كرد ايته افرادي هستند كه قبل لز انتخابات دم از قانون مي زدند همين كه ديدند قافيه را باختند قانوني را زير پا گذاشتندكه آنها توسط همان قانون تاييد صلاحيت شده بودند و عده ايي ازمردم بيگناه را به كشتن دادند آقايان بايد بساتشون جمع كنند اين مملكت صاحب دارد از قوه محترم قضاييه مي خواهم كه تقاص خون اين بيگناهان را از اين قانون شكنان بگيرد و در دادگاه عدالت به جزاي اعمال پليدشان برساند به شوراي محترم نگهبان و كليه دست انركاران برگزاري انتخابات خسته نباشي و به رهبري عزيز و رييس جمهور محبوب تبريك عرض مي كنم.
170115 | ebrahim bot shekan  - zereshk   |2009-06-30 12:26:59|AUSTRALIA - []
خداوندا،بمن جسارت آنرابده،که حتی زمانیکه،امیدی نیست،تسلیم نشوم.
170134 | ک، م   |2009-06-30 12:35:21|IRAN - []
از برخی نظرات و رای موافق و مخالف داده شده به آنها مشخص است که داغ دل بعضی ها از نتیجه انتخابات خیلی سوزان و سوزاننده بوده است.
170136 | شایان   |2009-06-30 12:36:36|IRAN - []
اصل مقاله اینجاست
http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8804090080
و قسمتی از آن:
"لرد بالتيمور "، نويسنده غربي طي مقاله تحليلي طولاني كه در پايگاه خبري "خانه شفاف‌سازي اطلاعات " در رابطه با دخالت رسانه‌هاي غربي در وقايع پس از انتخابات ايران نوشت: رسانه‌هاي غربي بطور روشن در قضاياي اخير ايران موضع‌گيري كرده و توانسته‌اند مخاطبان از همه جا بي‌خبر خود را بوسيله گزارش‌هاي خبري مربوط به اعتراضات خياباني بعد از انتخابات ايران، به نتيجه دلخواه خود برسانند و تصريح كنند كه " مخالفان در يك اقدام بي‌سابقه از زمان انقلاب 1979 ايران، شجاعت، مقاومت و قدرت مردمي را عليه دولت نشان دادند. "
...
اين تحليلگر غربي در ادامه با اشاره به وقايع پيش از انتخابات ايران نوشت: چند روز قبل از برگزاري انتخابات ايران، بر اثر يك عمليات بمب‌گذاري انتحاري در يك مسجد شيعيان در شهر زاهدان، دست‌كم 25 نفر كشته و 125 نفر ديگر زخمي شدند. و گروهك شورشي جندالله كه با آمريكا در ارتباط است مسئوليت اين انفجار را پذيرفت،‌ انفجاري كه بلافاصله با حمله به بانك‌ها، تاسيسات آبي و ديگر تاسيسات كليدي زاهدان و همچنين يكي از شعبات محلي ستادهاي احمدي‌نژاد، دنبال شد.
اخيرا نيز يك بمب‌گذاري در يكي از هواپيماهاي ايران كه از شهر اهواز پرواز كرده بود صورت گرفت كه در نهايت رويدادهاي اخير را مي‌توان ارجاعي به "طغيان‌گري كوچك مقياس " دانست كه در استان‌هاي جنوبي ايران در حال ايجاد بود.
بالتيمور مي‌افزايد: كاخ سفيد و وزارت خارجه آمريكا بلافاصله حملات رخ داده در ايران را محكوم كرده و هرگونه مشاركت خود را با آنچه آنها " حملات تروريستي اخير در داخل ايران " خواندند، رد كردند. به علاوه گزارش‌هايي نيز مبني بر تصميم اوباما براي قرار دادن جندالله در ليست گروه‌هاي تروريستي منتشر شد. اما اين در حالي بود كه " اتيو وايسمن "، تحليلگر در يادداشتي نوشت: دولت بلافاصله از موضع تروريستي ناميدن جندالله و يا هر اقدام ديگري كه موجب توقف فعاليت‌هاي كمپين بي‌ثبات سازي مي‌شد، برگشت "
اين نويسنده غربي در بخش ديگري از مقاله‌اش با اشاره به برنامه‌ريزي قبلي آمريكا براي انقلابي موسوم به انقلاب سبز در ايران مي‌نويسد: ظاهرا " كنت تيمرمن "، مدير اجرايي "بنياد دموكراسي ايران " كه سرويس فارسي زبان شبكه " صداي آمريكا " است، يك روز قبل از انتخابات ايران به مك‌آدامز گفته بود كه "صحبت‌هايي در رابطه با يك انقلاب سبز در تهران در جريان است. "
از سوي ديگر مك‌آدامز تصريح كرد كه تيمرمن پيش از اين نوشته بود: "ميليون‌ها دلار طي دهه اخير براي ايجاد انقلاب رنگي شبيه به اوكراين، با آموزش فعالان سياسي ، هزينه شده است. "
تيمرمن ادامه داد: "برخي از پول‌ها ظاهرا به دست گروه‌هاي حامي موسوي رسيده است كه روابطي نيز با سازمان‌هاي غيردولتي خارج از ايران داشتند. "
170143 | امیر   |2009-06-30 12:39:15| - []
به نظر من اگر زمین به آسمان بیاید و آسمان به زمین و همه بگویند در انتخابات تقلب نشده است آقای موسوی می گوید تقلب شده است.
170156 | يک   |2009-06-30 12:44:19|IRAN - []
ديگه به موسوي راي نمي‌دم
172671 | روزبه  - دروغ   |2009-07-02 03:36:56|IRAN - []
در جواب به يك:
حاظرم از ايمانم مايه بگذلرم و قسم بخورم كه به موسوي راي نداده بودي! حاميان موسوي اهل نيرنگ نيستند. و از راي شان پشيمان نمي‌شوند.
170208 | ali  - سياست و ديانت   |2009-06-30 13:08:33|IRAN - []
سياست ما عين ديانت ماست
نميدونم دكتر بهشتي گفته يا .... ولي حرف پرمعناييست كه بهتره آقاي موسوي و خاتمي و طرفدارانشون بجاي ريختن توخيابون بشنينن دور همو اين حرف رو تحليل كنن و با كار خودشون مقايسه كنن ببيني عين ديانت عمل كردن يا عين خيانت
خوش باشيد !
170234 | ناشناس   |2009-06-30 13:18:42|IRAN - []
احسنت به تو عارف زیبا گفتی.
173492 | محسن  - پاسخ به ادعاهای واهی   |2009-07-03 02:03:44|IRAN - []
پاسخ وزارت كشور به ادعاهاي مير حسين موسوي

پيرو انتشار نامه 30/3/88 آقاي ميرحسين موسوي به شوراي نگهبان در برخي از رسانه ها كه حاوي ادعاهايي درخصوص روند برگزاري انتخابات بوده است، وزارت كشور به اين ادعاها پاسخ داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ متن پاسخ وزارت كشور به ادعاهاي موسوي بدين شرح است؛
در خصوص نامه آقاي ميرحسين موسوي مطالب زير به عرض ملت شريف و حماسه ساز ايران اسلامي مي رسد : نامه ايشان حاوي تناقضات آشكاري بوده و عمدتاً شامل مواردي كلي است كه فاقد مستندات عيني و حقوقي مي باشد . مواردي كه ايشان ادعا كرده اند، عبارت است از :
الف - پلمب صندوقهاي راي
1- طبق ماده 29 قانون انتخابات، بايد صندوقها قبل از شروع راي گيري پلمپ شود ، لذا در اين راستا به كليه نمايندگان نامزدها اطلاع داده شده بود كه لازم است راس ساعت 7 صبح در شعب اخذ راي حضور داشته باشند و اخذ راي نيز ساعت 8 صبح شروع گرديد . اگر برخي از نمايندگان آقاي موسوي در ساعت مقرر حضور نيافته و تاخير داشته اند ، اخذ راي از مردم كه مقابل شعب اخذ راي صف كشيده بوده اند را نمي توان به تعويق انداخت .
2- كلي گويي بدون اشاره به شماره صندوق مورد نظر كافي نيست . ايشان لازم بود كه شماره صندوق هاي مورد اعتراض را اعلام نمايند تا ضمن بررسي جواب لازم ارائه گردد .
ب- حضور نمايندگان نامزدها
1- وزارت كشور زحمات فراواني را متقبل شد تا با ايجاد سايت ثبت نام اينترنتي نمايندگان كانديداها ، بستري فراهم نمايد تا نمايندگان نامزدها بتوانند به راحتي مشخصات خود را وارد سايت نموده و براي تمام نمايندگان نامزدها كارت شناسايي رايانه اي صادر شود . بدين منظور در جلسه توجيهي مورخ 2/3/1388 با حضور نمايندگان كانديداها، سايت مذكور به آنها معرفي و آنان ضمن اعلام آمادگي از وزارت كشور به خاطر اين اقدام تشكر نمودند . اما در تاريخ 15/3/1388 به صورت غير مترقبه و با اظهار اينكه نمايندگان ما در شهرستانها با اين روش آشنا نيستند و در اين فرصت كوتاه نمي توانيم كار ثبت نام را انجام دهيم ، درخواست كردند تا صدور كارت شناسايي براي نمايندگان نامزدها به صورت دستي و سنتي صورت گيرد ، كه ستاد انتخابات كشور در جهت همراهي با آنان اين درخواست را پذيرفت .
2- به رغم همراهي وزارت كشور ، ستاد ايشان در معرفي نمايندگان ضعف داشت، به طوريكه حتي براي دادن فتوكپي شناسنامه و الصاق عكس به آن نيز مشكل داشتند و هر روز كار را به تاخير مي انداختند كه به عنوان نمونه مي توان به شهر تهران اشاره داشت.
3- به رغم همه اين موارد وزارت كشور تا آخرين دقايق و حتي روز انتخابات با آنان همراهي نمود و در نتيجه آقاي ميرحسين موسوي در 40676 صندوق از مجموع 45713 شعبه ، نماينده داشت كه حدود 90 درصد از صندوقها را شامل مي گردد ( اسامي و مشخصات آنها موجود است) و علاوه بر اين تعداد نمايندگان ايشان در شعب اخذ راي از تعداد نمايندگان ديگر كانديداها بيشتر بوده است يعني آقاي موسوي بيشترين نماينده نسبت به نامزدهاي ديگر بر سر صندوق ها داشته اند.
4- عبارت « هزاران گزارش تخلف» در نامه ايشان ، مصداق بارز كلي گوئي است در حاليكه در سراسر كشور و از همه شعب اخذ راي و از طرف همه نامزدها ، ستادهاي تبليغاتي ، نمايندگان نامزدها و هواداران آنها ، فقط 227 مورد شكايت مكتوب به هيات هاي اجرايي و نظارت شهرستانها واصل شد كه 207 مورد از آنها به دليل عدم ارائه مستندات مربوطه وارد نبوده و 16 مورد به دادگاه و 4 مورد به نيروي انتظامي ارجاع شده است.در مجموع،
20 مورد تخلف ارجاعي به دادگاه و نيروي انتظامي ، مربوط به اشخاص حقيقي است كه به عنوان مثال از سوي بعضي از هواداران برخي از نامزد ها،در ساعات پس از 8 صبح روز پنج شنبه 21/3/88 كه ممنوعيت تبليغات نامزد ها بوده، مبادرت به توزيع و نصب اقلام تبليغاتي نامزد مورد نظرشان نموده بودند.
ج- صندوق هاي سيار
درخصوص صندوقهاي سيار ايشان مواردي را گفته اند كه از كسي مانند ايشان بعيد است اينگونه آشكارا خلاف واقع بگويد :
1- ايشان ادعا كرده اند كه « طبق ماده قانون انتخابات رياست جمهوري تخصيص شعب سيار صرفا براي مناطق صعب العبور كوهستاني و مسافت هاي دور و نقاطي كه تشكيل شعب ثابت مقدور نيست تشكيل مي شود » اي كاش شماره آن ماده را ذكر مي كردند، تا با مراجعه به آن ماده معلوم مي شد كه تشكيل شعب سيار « صرفاً» براي مناطق صعب العبور و كوهستاني نيست و در ادامه ماده مربوطه چگونگي آن مشخص شده است.
آنچه در نص صريح قانون آمده اينگونه است « ماده 50 ـ هيأت اجرايي بخش با تصويب هيأت اجرايي شهرستان ميتواند براي مناطق صعب العبور و كوهستاني و مسافتهاي دور و نقاطي كه تشكيل شعب ثابت ثبت نام و اخذ رأي مقدور نيست شعب اخذ رأي سيار تشكيل دهد هيأت اجرايي شهرستان نيز مي تواند در صورتي كه لازم بداند نسبت به تشكيل شعب اخذ رأي سيار در مركز شهرستان و بخش مركزي اقدام نمايد .... » مي بينيم كه در نامه ايشان واژه صرفا« بكار رفته و دنباله عبارت نيز حذف شده است و اين روش تحريف قانون ، غير صحيح و غير اخلاقي است .
2- اي كاش ايشان مستنداً ، اعلام مي كردند كه در انتخابات رياست جمهوري هفتم ، هشتم و نهم چند صندوق ثابت شهري و چند صندوق سيار وجود داشته و حالا تعداد اين صندوق ها چه ميزان است ؟ ما اين اطلاعات را در سايت وزارت كشور رسما و شفاف و مبسوط قرار داده ايم .
طبق قانون و سيره مستمره ، شعب سيار ، نه تنها براي مناطق صعب العبور كه همواره براي مناطق شهري ، بيمارستانها ، پادگانها ، مناطق كم جمعيت و موارد ديگر تشكيل مي شده است.
به طور مثال در انتخابات رياست جمهوري نهم در دولت اصلاحات ، از مجموع 41071 صندوق اخذ راي ، تعداد 14102 صندوق آن سيار بوده است يعني 33درصد كل صندوقها ، در حاليكه در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري از مجموع 45713 صندوق تعداد 14294 سيار بوده است يعني 30درصد كل صندوق ها، پس ملاحظه مي شود كه درصد صندوقهاي سيار در اين انتخابات به نسبت دوره گذشته 3 درصد كاهش يافته است ! از طرفي متاسفانه حتي افزايش ميزان 7/11 درصدي تعداد صندوقهاي ثابت نيز مورد اعتراض طرفداران آقاي موسوي به جهت نگراني آنها از افزايش تعداد صندوق ها ، واقع شده است . لازم است اشاره شود كه براي تعداد 27958931 راي ( كل آراء ماخوذه دردومين مرحله نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ) 14102 صندوق سيار در دولت اصلاحات پيش بيني شده و اين در حالي است كه براي كل آراء ماخوذه دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري يعني 39371214 راي ، 14294 صندوق سيار پيش بيني شد و اين نشانگر عدم صحت مطالب مطرح شده در اين خصوص از سوي ايشان است.و اگر فقط افزايش مشاركت انتخابات رياست جمهوري دهم را نسبت به مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري نهم يعني افزايش از حدود 62 درصدي به حدود 85 درصددر انتخابات دهم را در نظر مي گرفتيم بايد تعداد كل صندوق ها معادل 41071ضربدر 85 درصد ،تقسيم بر 62 درصد يعني برابر 56307 صندوق و تعداد صندوق هاي سيار را معادل 14102 ضربدر 85 درصد تقسيم بر 62 درصد يعني برابر 19333 صندوق درنظر ميگرفتيم .
3- اشكال ايشان مبني بر افزايش صندوقهاي سيار در تناقض با اشكال ديگرشان مبني بر عدم ارائه امكان لازم براي راي دادن مردم است لذا شرط صداقت اين بود كه ايشان هم درخواست افزايش صندوقهاي ثابت و هم سيار را مي نمودند.چنانكه شرح آن با اعداد و ارقام اشاره شد.
د- در خصوص تعرفه ها
1- آقاي موسوي در نامه خود عدد واجدين شرائط راي دهنده را تعداد 45ميليون و 200 هزار نفر ذكر كرده اند كه آشكارا يك ميليون كمتر از تعداد واقعي است .كه همانگونه كه بار ها اعلام شده تعداد واجدين شرايط 46ميليون و 200 هزار نفر بوده است صرف نظر از اينكه جريان اصلاح طلب بار ها اعلام ميكرد كه تعداد واجدين شرايط بيشتر از اين هم هست.
2- ايشان پذيرفته اند كه به تعداد معقولي بايد تعرفه اضافه چاپ مي شد اما نگفته اند كه اين تعداد چند تا بايد باشد ؟
3- چاپ تعرفه اضافه ، كه طبق قانون و عرف انتخابات صورت گرفت ، بارها و بارها در مطبوعات و از سوي ستاد ايشان ، مورد تهاجم واقع شد . كه وزارت كشور در موقع خود پاسخ آنها را داد و بر اساس وظيفه قانوني و با توجه به ميزان مشاركت پيشتر پيش بيني شده اقدام به چاپ تعرفه كرد، تا با مشكل مواجه نشود .و طبيعي است تخمين دقيق و بدون خطاء تعداد راي دهنده در هر شهرستان و يا در هر صندوق امكان پذير نيست.
4- در اين دوره از انتخابات ، به منظور صيانت از آراء مردم ، كليه تعرفه ها داراي سريال مخصوص و كد اختصاصي استاني بود كه امكان جابجائي را از بين مي برد تا راي مردم با ضريب امنيتي بيشتري حفاظت گردد .
5- با توجه به شكوه و عظمت حضور ملت از ساعات اوليه در سر صندوقهاي راي، صفوف متراكمي تشكيل شده بود و به همين دليل نيز به كليه شعب گفته شد به محض آنكه تعداد تعرفه هاي باقيمانده به عدد 100 رسيد سريعا خبر دهيد و قبل از اتمام آنها، تعرفه هاي موردنياز براي آنها ارسال مي شد .
با اينكه تبليغات همه جانبه اي هم از سوي هواداران ايشان سازماندهي شد و به دروغ آشكار متوسل شدند كه قرار است در صندوق هاي مستقر در مساجد تقلب صورت گيرد ! و مردم را به سوي صندوق هاي مستقر در مدارس دعوت كردند .
6- با توجه به قانون انتخابات ، راي دهندگان مجاز هستند در هر نقطه اي از كشور كه بخواهند راي بدهند . لذا سيال بودن تعداد راي دهندگان، موجب مي شود تا نتوان دقيقا برآورد كرد كه در هر صندوق چند نفر مراجعه مي نمايند از اين رو در شعب اخذ راي ، با در نظر گرفتن آمار راي دهندگان در آخرين انتخابات در هر شهرستان و صندوق تعداد تعرفه متناسب تحويل داده شدو تنها تعداد معدودي از شعب اخذ راي با كمبود تعرفه مواجه شدند كه به سرعت تعرفه لازم تحويل گرديد .
هـ محدود كردن زمان راي گيري
محدود كردن زمان راي گيري نيزمانند بسياري از مطالب ديگر ايشان خلاف واقع است ، زيرا راي گيري به درخواست فرمانداران و با دستور وزير كشور ، چهار بار و تا ساعت 22 تمديد شد. لازم به ذكر است كه انتخابات رياست جمهوري نهم از ساعت 9 صبح شروع شده بود ولي انتخابات دهم از ساعت 8 صبح آغاز گرديد،(يعني يك ساعت زودتر)و طبق قانون تا ساعت 18 ادامه يافت و وقت دوم از 18 تا 19 تمديد شد و بار سوم از ساعت 19 تا 20 تمديد گرديد و بار چهارم از20 تا 21 تمديد شدو بار پنجم از 21 تا 22 تمديد گرديد و در نهايت نيز در اطلاعيه رسمي ستاد انتخابات كشور اعلام گرديد تا زمانيكه راي دهنده در مقابل شعبات وجود دارد افراد به داخل شعبه هدايت شده و از آنها راي گيري به عمل آيد ، به طوريكه در برخي از شعب تا پاسي از نيمه شب نيز راي گيري ادامه داشت .
و-انتقال صندوق ها به فرمانداري
آقاي موسوي ادعاي عجيبي ديگري نيزنموده اند كه مانند بقيه سخنان ايشان ، بدون استناد مي باشد.
ايشان ادعا نموده اندكه در مرحله شمارش آراء و تنظيم صورتجلسات در شعب اخذ راي ، هيچ نظارتي از سوي نمايندگان كانديداها وجود نداشته است ، در حاليكه نمايندگان ايشان در صندوق هاي اخذ راي تا پايان شمارش آراء و تنظيم صورتجلسات و امضاء فرم هاي مربوطه ، در شعب اخذ راي حضور داشته و اعداد و ارقام فرم هاي مذكور را يادداشت نموده اند و بر تمامي مراحل شمارش آراء و اعلام نتايج صندوق ها نظارت داشته اند . اين در حاليست كه تمامي صندوق ها با حضور اعضاء اجرايي شعبه ، نماينده فرماندار، بازرسان ، ناظران شوراي نگهبان ، محافظان صندوق ها و نمايندگان نامزدها شمارش شده است ، يعني موقع شمارش آراء حداقل 14 نفر در محل هر صندوق حضور داشته اند .
ايشان با ذكر نامه نمايندگان سه نفر از نامزدها ، ادعا كرده اند كه اين نمايندگان كه در ستاد انتخابات كشور مستقر بودند ، از جريان اعلام نتايج بي خبر بوده اند . اي كاش ايشان بدون عصبانيت ، لحظه اي در قانون انتخابات تامل مي كردند تا مي فهميدند كه ستاد انتخابات كشور ، صرفاً موظف است نتايج فرم هاي 28 ( اعلام نتايج شمارش آراء شهرستان ها ) را به نمايندگان نامزدها اعلام نمايد و ارائه نتايج فرم هاي رايانه اي واصله از شعب اخذ راي به اين افراد بر عهده وزارت كشور نيست . البته در راستاي اجراي قانون ، كليه فرم هاي 28 واصله از شهرستان ها بدون تاخير به اين نمايندگان ارائه مي شد. نكته قابل ذكر اينكه نمايندگان برخي نامزدها ، وقتي در ساعت حدود 6 صبح از ناكامي نامزدهاي خود مطلع شدند ، ستاد انتخابات را به اختيار خود ترك نمودند.
ز-نسبت دادن آرايش سبد آراء
- ادعاي ايشان در مورد عدم كسب اكثريت آراء نامزدها در محل تولدشان، ناشي از اطلاعات كذبي است كه به ايشان رسيده وگرنه بر طبق نتايج انتخابات كه در صدا وسيما نيز اعلام شده و نيز آماري كه هم اكنون در سايت پرتال وزارت كشور وجود دارد ،آقاي موسوي در زادگاه خود يعني در شهرستان شبستر ، آقاي رضايي در شهرستان لالي و آقاي احمدي نژاد در گرمسار حائز اكثريت آراء شده و آراء آقاي كروبي در شهرستان اليگودرز حائز بهترين نتيجه خود در كل كشور يعني در رتبه دوم قرار دارد .ضمن اينكه به لحاظ عقلي هم هيچ الزامي وجود ندارد كه حتما اهالي يك شهرستان به همشهري خود راي دهند.
و اما در مورد قسمت انتهايي نامه ايشان كه اشاره به تخلفات ادعايي مربوط به قبل از برگزاري انتخابات از قبيل استفاده از رسانه ملي،استفاده از وسايل نقليه دولتي،افتتاح پروژههاي عمراني ،پرداخت معوقه كاركنان دولت،توزيع سهام عدالت و امثال آنها را داشته است،لازم به ذكر است با اين گونه ادعا ها هيچ خدشه اي به راي مردم وارد نمي شود.
و در آخر آقاي موسوي بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه اگر خدمات دولت و مقدمات انتخابات را باعث ابطال انتخابات مي دانستند بايد از ابتدا با اعلام باطل بودن انتخابات در انتخابات شركت نمي كردند نه اينكه پس از عدم كسب راي لازم در انتخابات،موضوعات اتفاق افتاده ادعايي قبل از برگزاري انتخابات را بهانه اي براي ابطال آراء حدود 40 ميليوني راي ملت اعلام مي كرد.
رفتار آقاي موسوي اين ذهنيت را تقويت ميكند كه ايشان با اين هدف شركت كردند كه اگر موفق به كسب اكثريت آراء شدند انتخابات خوب است و اگر شكست خوردند انتخابات باطل و بد است. ازجناب آقاي موسوي خواستاريم به قانون و راي مردم احترام قائل شده و قانون گرايي را در رفتار خودشان نشان دهند.
والسلام علي من اتبع الهدي
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
قالب نوشته:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
- با حروف فینگیلیش ننویسید و از کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."



(20 توصیه)