توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48688
سازمان کنفرانس اسلامی دخالتهای بیگانگان در امور ایران را محکوم کرد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۳
سازمان کنفرانس اسلامی در بیانیه ای با استقبال از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران دخالتهای بیگانگان در امور کشورمان را محکوم کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی الجزایر، سازمان کنفرانس اسلامی در بیست و یکمین نشست کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو این سازمان، دخالتهای خارجی در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران به ویژه انتخابات اخیر را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است :  سازمان کنفرانس اسلامی با استقبال از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران دخالتهای بیگانگان در امور این کشور را محکوم می کند.

این سازمان در این بیانیه مردم ایران را به وحدت و یکپارچگی و قرار گرفتن در کنار دولت دعوت و در عین حال از فشارهایی که در زمینه هسته ای بر ایران اعمال می شود، ابراز نگرانی کرد.

سازمان کنفرانس اسلامی همچنین سیاست چشم پوشی از زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی که امنیت و ثبات تمام منطقه را به خطر انداخته است محکوم کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس شورای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در این نشست حضور داشت. وی با تاکید بر اینکه تروریسم و اشغال دو روی یک سکه هستند گفته بود برای از بین بردن تروریسم باید تلاش کنیم تا اشغالگران دست از اشغال و سلطه بر کشورهای بردارند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.