توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48961
زمان بازگشایی مجدد کوی دانشگاه تهران
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۴
تعطیلی دو هفته ای خوابگاههای دانشگاه تهران از قبل تصمیم گرفته شده و ربطی به وقایع اخیر ندارد و مقرر شده بود از 12 تیرماه خوابگاهها به مدت دو هفته تعطیل شوند.

به گزارش مهر، معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تصمیم این دانشگاه برای تعیین زمان تعطیلی و بازگشایی مجدد کوی دانشگاه تهران در ایام تابستان خبر داد.

سید مهدی قمصری گفت: بر اساس تصمیم جدید دانشگاه مبنی بر برگزاری امتحانات از روز 14 شهریور ماه، دانشجویان می توانند از دو روز قبل از این تاریخ در کوی ساکن شوند.

وی ادامه داد: از آنجا که زمان پایان امتحانات به نیمسال جدید تحصیلی متصل می شود کوی دانشگاه تهران در این زمان دیگر تعطیلی نخواهد داشت.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در رابطه با تعطیلی دو هفته ای خوابگاههای دانشگاه تهران که از روز گذشته آغاز شده است اضافه کرد: این تصمیم از قبل گرفته شده و ربطی به وقایع اخیر ندارد و مقرر شده بود از 12 تیرماه خوابگاهها به مدت دو هفته تعطیل شوند.

وی افزود: البته این تعطیلی شامل خوابگاههایی که دانشجویان خارجی در آنها ساکن هستند نمی شود.
قمصری اظهار داشت: در طول مدت زمان پس از تعطیلات تا فرارسیدن امتحانات تنها دانشجویان واجد شرایط می توانند در کوی ساکن باشند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.