توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 48972
هاشمی: ترويج ادعاي تنازع بر سر قدرت در سطوح بالاي نظام، انحراف در تبليغات است
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۴
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ترويج ادعاي تنازع بر سر قدرت در سطوح بالاي نظام، انحراف در تبليغات است.
به گزارش ايلنا ، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني امروز (شنبه سيزدهم تيرماه) در ديدار جمعي از خانواده‌هاي بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات با اشاره به شور و اشتياق زايدالوصف ايجاد شده در مردم قبل از برگزاري انتخابات كه در نهايت به حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي انجاميد، گفت: مردم سراسر كشور بسيار خوب و حماسي در صحنه انتخابات حاضر شدند، ولي متاسفانه وقايع پس از آن و مشكلاتي كه براي برخي به وجود آمده، ذائقه‌ها را تلخ كرد و فكر نمي‌كنم هيچ وجدان بيداري از وضع به وجود آمده راضي باشد.
وي ترويج ادعاي تنازع بر سر قدرت را در سطوح بالاي نظام، انحراف در تبليغات ذكر كرد و گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات به حق، حماسه‌اي جاودانه و ماندگار و رقابت‌ها در قالب خانواده نظام و با تاييد كانديداها توسط شوراي نگهبان صورت گرفت و جنگ براي قدرت در سطح بالاي نظام و خارج از خانواده نظام نبود و بلكه به تصريح همه اركان نظام رقابت در انتخابات وظيفه‌اي اسلامي، انقلابي و ملي است و نبايد توسط برخي به عنوان شكاف در نظام تلقي شود كه اين طرز فكر خود نوعي اهانت به مردم محسوب مي‌شود.
هاشمي رفسنجاني با ابراز تاسف از اوضاع پيش آمده در جريان انتخابات و پس از آن گفت: اميدوارم با درايت و حسن مديريت مسائل، در روزهاي آينده شاهد بهتر شدن اوضاع، حل مشكلات و كاهش آلام خانواده‌هاي چشم‌ انتظار باشيم.
وي افزود: بايد به فكر حفظ منافع و مصالح نظام در درازمدت بود.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، حفظ نظام اسلامي و دستاوردهاي آن را وظيفه اصلي مسوولان و مردم دانست و تاكيد كرد: بايد سعي كنيم با مراعات حقوق همه شهروندان موجب حفظ همدلي و وحدت، ضمن افزايش اعتماد و اعتبار نظام در نزد افكار عمومي، جلوي سوء استفاده دشمنان را نيز سد كنيم.
در ابتداي اين ديدار جمعي از خانواده‌هاي بازداشت شدگان حوادث اخير، گزارشي از نحوه بازداشت همسران و فرزندان خود به اطلاع رساندند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.