نظر منتشر شده
۲۲۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49029
سخنان احمدی‌نژاد در تلویزیون
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۲
محمود احمدی نژاد با حضور در یک برنامه مستقیم تلویزیونی به بیان نظرات خود درباره مسائل مختلف ایران و جهان پرداخت.



به گزارش الف، دکتر محمود احمدي ‌نژاد بعد از اخبار ساعت نه شب با حضور در یک برنامه مستقیم تلویزیونی از شبكه اول سيما سخنرانی کرد و از دیدگاه ها و برنامه های خود برای چهار سال آینده کشور سخن گفت.



ویدیوی سخنان رئیس جمهوری را ببینید:


 
ستاره
۱۳۸۸-۰۴-۱۶ ۲۳:۰۴:۳۷
از قدیم گفتن حرفی که از دل برآید بردل نشیند...ولی متاسفانه بنده این احساس رو در قبال آقای احمدی نژاد ندارم... (176765)
 
hosseinhajiagha
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۶:۳۴:۱۵
نا راحتی بیا کانادا هزینه برگشت من را بده تا کمک کنم بشی کانادائی و آزاد بشی (176941)
 
رضا درویش
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۴۹:۳۳
حسین عزیز چرا از کانادا اینقدر بد میگویید؟ ظاهرا وظیفه شما این است که بیایید و برای هر پستی بی ربط یا با ربط از کانادا بد بگویید.
اینکه در کانادا دچار مشکل هستید به خود شخص شما بر میگردد که چرا بدون تحقیق و اطمینان از داشتن کار مناسب به این کشور مهاجرت کردید؟ طی دو سال دولت کانادا محدودیت های شدیدی را برای کسانی که جهت کار به کانادا مهاجرت میکنند وضع کرده است و تنها شغل های خاص (که متاسفانه در جامعه ما جزو شغل های با کلاس محسوب نمیشوند) را در اولویت پذیرش قرار داده است مگر اینکه از طریق سرمایه گذاری مهاجرت کنید.
آیا شما از این قوانین و شغل ها آگاهی نداشتید؟ اگر نمیدانستید و نا آگاهانه اقدام به مهاجرت و پرداخت هزینه کرده اید آیا خود شما مقصر نیستید؟
برادر من در کانادا شاید بیش از یک میلیون ایرانی باشد که اکثرا از شرایط زندگی راضی هستند. میدانند که در صورت بیکاری بیمه بیکاری (هر چند اندک) دریافت میکنند. میدانند دولت تمام هزینه های بهداشتی و درمانی را میپردازد. میدانند که در صورت بچه دار شدن تا چند سال اول دولت در تامین مخارج به آنها کمک میکند (اگر در تامین مخارج مشکل داشته باشند). میدانند که میتوان با پرداخت 5 تا 10 درصد قیمت کل یک خانه میتوانند صاحب خانه شوند و 90% بقیه را از بانک وام گرفت و با بهره کم پرداخت کرد. میتوان ماشین نو قسطی 4 یا پنج ساله با بهره صفر درصد خرید. فرصت های کاری هم برای همه افراد برابر است و کسی هم از انجام کارهای پایین شرمی ندارد.
برادر من دیگر چه میخواهی؟ اینکه بدون حساب و کتاب و برنامه ریزی آمده ای و حالا گیر کرده ای دولت کانادا چه تقصیری دارد؟ (177493)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۵:۵۳:۲۲
رضا جان،

شما از تبعیضهای سیستمی که دولت کانادا علیه ایرانیان و دانشجویان ایرانی در اعمال می کند، خبر داری؟ می دانی برای تمدید یک Study Permit و گرفتن ویزای ورود مجدد، چه پرسشنامه توهین آمیزی را باید ایرانیان پر کنند؟ می دانی که پارسال، دفتر ویژه ای در CIC درست کردند که فقط به درخواست تمدید Study Permit دانشجوهای ایرانی رسیدگی کندو این دفتر باعث شد که تمدیدها تا 11 ماه به طول بیانجامد و در این مدت، تمام حقوق و دریافتی های این دانشجویان از دانشگاهها قطع شد؟ در حالی که ما در زمره بهترین دانشجویان هستیم. می دانی 3 سال همسر دانشجویان را در صف ویزا نگه داشته اند؟

اگر نمی دانی، حتما قبل از نوشتن این گونه مطالب کمی تحقیق کن. (178305)
 
رضا درویش
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۲۳:۰۱:۰۶
نیمای عزیز
در مورد پرسش نامه توهین آمیز چیزی نشنیده ام. بنده به واسطه شغلم در ارتباط مستقیم با دانشجویان ایرانی ساکن کانادا هستم و در مورد این پرسشنامه های توهین امیز چیزی نشنیده ام؟ میشود لطفا به طور دقیق اشاه کنید به موارد توهینی؟ و آیا این موارد مورد نظر شما فقط برای ایرانیان است و یا برای تمامی دانشحویان خارجی؟
(قطعا اگر موارد توهین آشکار در پر کردن فرم ها نسبت به ایرانی ها وجود داشته باشد می توان پیگیری کرد ولی بنده تاکنون چیزی در این مورد نشنیده ام)
در مورد تمدید study permit تا جایی که من میدانم از سال گذشته دولت کانادا به اندازه زمان تحصیل اجازه صادر میکند. به طور مثال برای دانشجوی دکتری اجازه تحصیل 4 ساله صادر میکند و دیگر نیازی به تمدید سالانه نیست. تمامی دانشجویانی که وارد دانشگاه ما شده اند در سال اخیر به همین صورت study permit گرفته اند.
در مورد قطع شدن حقوق ها با شما موافقم. دانشجویان ایرانی بنده و سایر ایرانی ها (که قبل از سال 2007 آمده اند و اجازه تحصیلشان 4 ساله نبود) همین مشکل را داشتند. ولی طبق قانون نمیتوان به کسی که اجازه تحصیل ندارد پول پرداخت کرد. در ثانی تمامی دانشجویان حقوق ماه هایی که حقوق نگرفته بودند را یکجا پس از دریافت اجازه تحصیل دریافت کردند. آیا این طور نبود؟ چرا در مورد قطعی حقوق که قانونی بود میگویی ولی در مورد دریافت یکباره حقوق سخنی نمیگویی؟ و تا جایی که میدانم دانشگاه ها با قبول مشکل به وجود امده از دریافت شهریه از این دسته از دانشجویان خود داری کردند و پس از پرداخت یک جای حقوق شهریه را دیافت کردند.
اکثر دانشجویان ابرانی که متاهل هستند با همسران خود در کانادا حضور دارند و مشکلی از بابت صدور ویزا برای همسران در 2 سال اخیر وجود نداشته است. نمیدانم این مورد خاص 3 سال که میگویید به چه علت بوده است؟ (شاید ایشان فوق دکترا بوده اند که فوق دکترا دانشجو محسوب نمیشود و شهریه پرداخت نمیکند و حقوق کامل دریافت میکند ولی دانشجویان مشکلی نداشته اند).
اگر از شرایط تحصیل در کانادا ناراضی هستید چه اصراری به ادامه این کار است؟ واقعا نمیفهمم چرا در ایران ادامه تحصیل نمیدهید؟ ظرف5 سال گذشته 7 نفر از دانشجویان دکتری بنده دانشجویان دکتری انصرافی از دانشگاه های تهران و امیر کبیر و شریف و خواجه نصیر بوده اند و اکنون هم از شرایط خود راضی هستند.
عزیز برای نوشتن متن بالا نیازی به تحقیق نبود. بنده چندین سال است که با دانشجو های ایرانی دانشگاه های مختلف از نزدیک ارتباط دارم و صرف دیده هایم را بیان کردم. (178573)
 
عليرضا
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۵۱:۲۹
از تمام برادران ايرانی و مسلمانم می پرسم:

آيا ما در سال 1392 جزو 10 کشور برجسته دنيا می شويم؟

در پاسخ شما هموطن ، گرچه آقای دکتر احمدی نژاد يک مدير اجرايی توانا و ساده زی است اما بيانات ايشان از هيچ ريشه ای در تخصص ، تدبير ، صداقت و منطق برخوردار نمی باشد و فقط بر اذهان ساده و دلهای سودايی می نشيند. (177246)
 
مجید امیدوار
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۱۷:۳۲
دوست عزیز
ما باید به آینده امیدوار باشیم و کمک کنیم تا آنچه رئیس جمهور منتخب میخواهد انجام دهد به بهترین نحو انجام شود و البته اگر در این بین مشکلاتی وجود داشت از راه درست حل شود.

من نمی دانم شما به چه علت و بر چه مبنایی حرفهای ایشان را غیر تخصصی می دانید و فکر می کند شما از همه عاقلتر هستید، به اعتقاد من حرفهای ایشان سرشار از صداقت، منطق، سیاست و تدبیر می باشد.

اگر همه مردم بخواهند مثل شما فکر کنند ما هرگز به پیشرفت پایداری نخواهیم رسید لذا دوست عزیز من به شما پیشنهاد می نمایم کمی منصفانه تر قضاوت نمایید و نگرشتان را تغییر دهید تا بتوانیم به پیشرفتهای مورد نظرمان برسیم، (177354)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۴۸:۵۷
شما هم که داری راه BBC و CNN را میری. با حذف یک کلمه از خبر، از اون خبر یک شایعه می‌سازی؟ اصل خبر این بود که آقای رئیس جمهور فرمودند در سال ۱۳۹۲ ، از لحاظ سیاسی، جزو ۱۰ کشور اول دنیا میشیم. شما کلمه « سیاسی » را حذف کردید. منصف باشید لطفا. (177372)
 
در وطن خویش غریب
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۱۵:۵۰
اگر جنبه سیاسی مد نظر بوده؛ پس باید گفت الان اولیم. چون ادبیات و مشی سیاسی ما با همه دنیا فرق می کند! تک تک هستیم. (177789)
 
سید حسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۳۸:۵۸
باید بگم که بخش اول حرفتون رو قبول ندارم ولی بخش دوم حرفتون بسیار درست است (177391)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۴۲:۱۹
علیرضا اول متن را کامل بخوان بعد نظر بده (177393)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۵۱:۵۳
شاید این رو نشنیده باشید (چون نه طرفدارهای اقای رئیس جمهور خوب ازش دفاع

میکنند نه مخالفهاش ازش خوب انتقاد میکنند) تولید ناخالص داخلی ایران سال 84

کمتراز 200 میلیارد دلار پایان 1392 حدود 800 میلیارد دلار .

ضمنا اگرامثال شما کمک کنید حداقل با انتقادسازنده شاید خیلی بیشتر هم بشود

بالاخره ما قبل از اینکه هر نظری داشته باشیم ایرانی هستیم مثلا! (177401)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۳۴:۲۰
تا شما تخصص را در چه چیزی بدانید! آیا تخصص یعنی نوکری برای انحصار طلبان؟ (177451)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۴-۲۰ ۰۳:۰۱:۴۱
به غیر از همه این حرف ها ای کاش شغل شریف را می گفتی حتما خدمات مهاجرتی داریی آقای درویش ...چند روز دیگر برق ما رو قطع می کنند صاحب خانه ما انگلیس بزرگ شده و آمده کانادا زن سیاه پوست مهربان اما همه در آمد ما رو دولت با مالیات و حیله های فراوان بالا می کشد اگر کار کارگری هم پیدا شد با 50 درصد در آمد آن رفته تو جیب دولت و مابقی خرج گرانی و کوفت و درد و تنهائی .. (178637)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۴-۲۴ ۱۳:۱۵:۴۸
پس عزیزم برو دلتو پاک کن. وقتی شما میشینید پای شبکه های ماهواره و اونا هم هر چی از دهنشون میرسه به احمدی نژاد میگن و یه شری هم که از داخل میبینن منافعشون در خطر میان تخریب میکنن خوب معلوم که شما بدبین میشید و نمیتونید واقع بین باشید (182069)
 
hosseinhajiagha
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۶:۳۰:۵۹
آقای کتر توکلی مرد خوب خدا
این بنیاد شهید و جانبازان بودجه اضافی ندارند تا برای من مجروح شیمیائی و برادر شهید بلیط تهیه کنند برگردم ایران کمک آقای احمدی نژاد ؟ایران که بودم کاری نکردن ...بنیاد شهید ؟بنیاد جانبازان ؟ای خدا خودت فرجی کن ...


نا راحتی بیا کانادا هزینه برگشت من را بده تا کمک کنم بشی کانادائی و آزاد بشی (176940)
 
مجیدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۶ ۲۳:۴۲:۲۰
با سلام

من تصمیم گرفته ام بر تک تک حرف های ایشان از فردا نظارت کنم و هر جا دروغ گفته شده است، اعلام کنم. شروع هم با آزادی زندانیان سیاسی و سیاست اشتی است که اعلام کردند، بعدش 18 تیر ببینیم با دانشجویان چکار می کنند و بعدش هم آزادی رسانه ها و تشکل ها و آزادی بیان و بعدش هم .... آقای رییس جمهور ببینیم و تعریف کنیم. چهار سال گذشته که نتوانستید. (176790)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۵:۱۱
خائنین باید به مجازات اعمال خودشون برسن و دلیلی نداره مجرمین و اخلال گران امنیت کشور \"در پناه واژه زندانی سیاسی\" از زیر بار مجازات فرار کنن و \"عدالت\" یعنی اینکه هرکس به مجازات اعمالش برسه.
اگر ایشون دستور آزادی اخلالگران امنیت رو بده بر خلاف صحبتهاش عمل کرده و مطمئناً همچین کاری را \"نخواهد کرد\" (177189)
 
در وطن خویش غریب
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۲۳:۰۸
هم میهن عزیز
بله عدالت حکم می کند هر کسی به اندازه گناهش مجازات شود.
مجازات افترا و دروغ یا بی آبرو کردن هم کیشان چه می شود؟ (177794)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۱۴:۰۱
این آزادی زندانیان سیاسی را کی احمدی نژاد گفت که ما نشنیدیم؟ (177199)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۳۸:۳۹
راست می گی به خدا ! (177453)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۴۴:۴۴
مجیدی به شرط اینکه خودت دروغ نگی- من تو را زیر نطر دارم (177394)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۳۷:۳۲
با اینکه طبق اصل 23 قانون اساسی بیان عقیده آزاد است ، ولی فکر نمی کنم که افرادی که مخالف این نظام مقدس هستند دارای فکر و اندیشه باشند که فقط بر اساس احساسات عمل میکنند. (177452)
 
در وطن خویش غریب
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۲۰:۲۹
خوب است پیشنهاد می کننم با یک دیدگاه بی طرفانه و علمی روی ایشان متمرکز شوید.
منظورم اگر راستیی از گفتار و کردار آقای احمدی نژاد یافتید بازگو کنید. (177792)
 
امید
۱۳۸۸-۰۴-۱۶ ۲۳:۵۱:۳۱
مثل همیشه خوب ، امیدوار کننده و ترسیم کننده ی آینده روشن برای ایران. (176797)
 
ملت
۱۳۸۸-۰۴-۱۶ ۲۳:۵۶:۳۲
شعارهای قشنگی بود که سالهاست گفته میشود. (176803)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۲:۲۹
البته به شعارها در \"حد توان\" عمل شد و چه بسا کارشکنی مافیا نبود بیشتر از اینها محقق میشد (177186)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۲۶:۳۴
لطفا از رئیس جمهورتون بخواهید زین پس در \"حد توان\" شعار بدهند ! تا به عوام فریبی متهم نشوند (177361)
 
turus
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۱:۵۹:۲۷
عزيز دل برادر تا به كي ناتواني خودمان را به گردن اين و اون بندازيم. چرا نمي‌خواهيم قبول كنيم كه توانائي عمل به ده درصد شعارهايمان را نداريم. اين آدمي كه من ديدم و حرفها و عمل هايي كه در اين مدت ديدم، خدا عاقبت ما را به خير كند. (177514)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۰۴:۱۲
دعوت همه به همکاری خوب بود...
همین طور مشاوره برای تعیین وزرا نه توصیه ها...
شفاف گفت بی خیال مفاسد نیست این یعنی خبر های جدید... (176807)
 
ملت
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۲۲:۲۷
فکر کنم قبل از مشاوره برای تعیین وزرا باید راه حلی پیدا شود که ابهامات انتخابات برطرف شود هنوز حجم بزرگی از مردم نتوانستند خود ایشان را بپذیرند چه رسد به وزرا. (177030)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۱:۳۰
منظورتون از حجم بزرگ اونهایی هستن که تو خیابونها بودن؟یا منظورتون موسوی و کروبیه؟
24 میلیون نفر ایشون رو قبول دارن و اقلیت هم \"بایستی\" تایع اکثریت باشند تا \"شعور مدنی\" خودشون رو نشون بدن (177183)
 
فهیمه
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۹:۱۹:۲۲
آقا هادی اولا ایشون که خودشو مقتدر می دونه 4 سال فقط حرف مافیا رو زد و در عمل ما هیچی ندیدیم
ثانیا اگه این مافیا زائیده ذهن متوهم ایشون و محفل کیهانیان نیست، حتما آقای وزیر کشور و علی آبادی دوستان ارجمند ایشون هم در اون عضویت دارن.
ثالثا اگه چشمتو باز می کردی اقلیت! رو در خیابون آزادی در روز دوشنبه 25 تیر میدیدی . جمعیت اون روز چیزی نزدیک به 3 میلیون نفر بود که تازه همه آدم هایی نبودن که به مهندس موسوی رأی داده بودن . و جالب این که کل آرای مهندس موسوی در استان تهران 2 میلیون نفر ذکر شده !
کاش موهومات چشمتون رو نبسته بود تا اکثریت واقعی جامعه رو ببینید. (177634)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۰۸:۱۴
فهیمه خانم یا شما نمیدونی 3 میلیون چقدره یا ...
22 بهمن ملت از امام حسین تا آزادی کیپ وای میستن آخرش میگن 1/5 تا 2 میلیون آدم اومده اون وقت جمعیتی که سر و تهش از شریف تا ابتدای میدان نبود شد 3 میلیون اگر سرکار خانم فقط به یه سایت اعتماد نمکردی و تکذیبیه شهرداری رو هم میدیدی می فهمیدی که سه میلیون هم یه دروغ دیگه از طرفداران آقای موسوی است. (178204)
 
مجید امیدوار
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۲۵:۲۴
دوست عزیز
قبول کنید که انتخابات تمام شده است و ملت انتخاب خود را انجام داده اند.
باور داشته باشید که هیچگونه تقلبی در انتخابات نشده است وآنانکه می گویند تقلب شده است حتما ریگی به کفش دارند و نمی خواهند در مقابل اراده ملت تمکین کنند.
چرا شما فکر می کنید که همه ملت خودتان و هم فکری هایتان هستید؟
به شما پیشنهاد می نمایم به شعور ملت و اکثریت احترام بگذارید و خود را همه ملت فرض نکنید.
اکنون وقت دوستی و برادری بیش از پیش است تا بتوانیم آینده بهتری داشته باشیم (177360)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۱:۱۵:۳۷
این حجم بزرگی رو میشه تعریف کنین ؟
24>13 پس این حجم کوچک باید برن تمرین دمکراسی بکنن و بعد از بازی جرزنی نکنن و آبروی ما رو پیش دشمنانمان نبرن !
من موندم طرفدارای موسوی کی می خوان به ایران فکر کنن .
من به صفای این احمدی نژاد دورود می فرستم او یک وطن پرست مسلمان واقعی است. (177568)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۱۹:۰۲
شاید بتوان به جرات گفت که از زمان بعد از اعلام نتایج انتخابات تا به امروز این سنجیده ترین کلامی بود که در خطاب به مردم از طرف مسوولین بیان شد. من شخصا از حامیان آقای موسوی بودم و هستم، ولی برای اولین بار شاید یک صحبتی بدور از تمسخر و کرکری خواندن، از آقای احمدی نژاد شنیدم. امیدوارم روحیه انعطاف پذیری و انتقادپذیری که در این گفتگو ما شاهد بودیم در دولت آینده هم به وضوح ببینیم و جنبه شعار و آرامبخش نداشته باشد. در ضمن در میان کلام می شد فهمید که در پشت پرده آنالیز خوبی از عواملی که منجر شد بخش زیادی از مردم رای به آقای احمدی نژاد ندهند، شده است و این نکته خیلی خوبیست.
با امید به ایرانی بهتر از دیروز (176821)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۲۹:۵۲
من که به عنوان یک اصولگرا امیدی به این رئیس جمهورعزیزندارم ولی برایشان آرزوی موفقیت میکنم ان شالله که به سخنان آقاگوش بدهندومهمترازاون عمل کنند یاعلی (176833)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۵۲:۴۳
اصول گرا یا اصلاح طلب - عادل یا خود خواه- نخبه یا ساده همه وهمه یک اصل نسبی است اگر دوستاتان در مورد شما نطر می دادند می دیدید که جه کارنامهای دستتان می امد (177402)
 
behnam
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۳۲:۳۳
ایشان بجای ادعا‌های فراوان، بهتر بود کمی‌ اخلاق یاد میگرفت.
انکار بس است، به خود بیاید (176834)
 
مجید امیدوار
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۲۸:۳۱
دوست عزیز
ایشان سرشار از ادب ، وقار و متانت هستند.

بیایید از این فضای فکری و جنگ و جدلهای بیهود فارق شویم و به برنامه ها درست و اتحاد فکر کنیم. (177362)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۴ ۰۸:۴۴:۰۹
عزیز من کمی بیشتر تامل کنید . گیریم که آقای احمدی نژاد اخلاق را رعایت نمی کنند ، آیا شما نسبت به فسادهای اقتصادی احتمالی که از طرف احمدی نژاد مطرح شد هیچ دغدغه و نگرانی ندارید! (181799)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۰:۵۷:۴۸
سلام . باز احمدی نژاد هیچی از خودش نداشت و حرف های قبل از انتخابات موسوی رو تکرار کرد درست مثل جهار سال پیش که تا کروبی کفت 50 هزار تومان احمدی نژاد اسمش رو عوض کرد و گذاشت سهام عدالت . (176845)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۲:۳۰:۵۶
با سلام خدمت هم وطن گرامی

اگر آخرین صحبت های آقای رفسنجانی در 4 سال یادتان باشد قضیه 50 هزار تومان به نوعی جزو مصوبات نظام بود که آقای کروبی سعی کردند از آن استفاده تبلیغاتی نمایند.
اگر چشم و گوشت رو نبندی بهتر متوجه میشی برادر
به امید فردایی بهتر برای تو ، من و ایران (176886)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۵۰:۱۶
شما که اینقدر چمش و گوشتون باز گین ببینم احمدی نژاد کی سهام عدالت رو داد به جز وقتی که انتخابات شروع شد .
در مورد نظر176942 موسوی بود که گفت کرامت امسان ها و بعد دیشب احمدی نژاد در اومد و گفت کرامت انسان ها موسوی بود که گفت به قانون پای بند بایشم ( البته چون همه قانون شکنی کردن موسوی برای رسیدن به قانون شکنی کر البته به قول شما قانون شکنی کرد) موسوی بود که از بین بردن شورای پول و اعتبار باعث تورم می دونست و احمدی نژاد یک دفعه شورا رو بازیابی کرد(حتماً چند وقت دیگه هم می خواد سازمان برنامه بودجه رو هم دوباره درست کنه البته هر جوری که دلش بخواد)
پیشنهاد می کنم دوباره مناظرهی موسوی و احمدی نژاد رو بدون تعصب و با چشم و گوش باز دوباره ببینید من این کارو کردم.
البته من حق رأی نداشتم چون 5 ماه سنم کم بود و اینقدر می فهمم که احمدی نژاد راست نمی گه و فقط با تخریب همه خودش رو کشیده بالا (اگه جریان 32000 تیتر توهین آمیز می خواهید بیارید وسط باید بپرسم که می تونید بگید تو کدوم روزنامه این تیترها چاپ شده البته با وجود اینهمه روزنامه حامی دولت و اگه می خاهید بگید که در روزنامه ها آزادی بیان هست نمی گم تو این چهار سال می گم برید ببینی تو این یکی دو ماه گذشته چند تا از روزنامه ها بسته و چند تا رو تحدید به بسته شدن کردند (از طرف وزارت ارشاد تحدید شدند))
فکر نمی کنم احمدی نژاد هم فکر می کرد که بهد مناظره درصد حامیانش زیاد شونند و وقتی شنید که طرفدارانش زیاد شدن کپ کرد. (177172)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۵۵:۲۲
دوست عزیز سهام عدالت از سال 85 واگذاریش شروع شد و اولین سود رو هم بین خانواده های کمیته امداد در سال 86 توزیع کردن پس منظور شما دم کدوم انتخابات بوده؟!
تازه سود سهام عدالت فرهنگیان رو هم که یه ماه بعد انتخابات دادن وگرنه چی می گفتین؟! (177378)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۵۴:۳۷
اولا شما بهتره یکبار دیگر در آزمون املای کلاس دوم شرکت کنید تا این همه غلط نداشته باشید(که این غلط ها از نظر روانشناسی نشان دهنده مسلط نبودن شما بر اعصابتان است)
دوما بهتره که به چند روستای محروم سری بزنید تا چشم و گوشتان باز شود. (177467)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۳:۳۱:۵۳
متاسفم براتون كه چشم و گوش بسته حرف آدمايي مث خودتونو ميزنين كه نميخوان حقيقت رو ببينن

اولا سهام عدالت زودپز نيست كه واست زود آماده بشه و پخش كني بين مردم

همون كلي كار كارشناسي شده

كلي تبصره بهش خورده

كلي رفته برگشته

كلي نقد پشتش بوده تا توجيه شده

آخرم رفته مجلس فوريت گرفته و در فراكسيونهاي مجلس روش كار شده

اينا كم كم 2 سال طول كشيده عزيز من . مگه الكيه ؟

واقعا اينقدر اين مطلب ثقيله براي بعضياتون ؟ اينو كه ديگه عوام مردم ميدونن

خجالت داره يه جوون بياد بگه دم انتخابات پخش شد و صرفا جنبه انتخاباتي داشته

نخير
دقيقا 33 درصدش قبل انتخابات پخش شده بود نه همش

يكم خواهش ميكنم به حرفي كه ميگين فكر كنن مخاطبان عزيز

لطفا پخش كنين مطلبو (177540)
 
پژمان
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۸:۵۱:۰۱
نکته جالب این سهام عدالت اینه که یکی از اصلی ترین قانون هاش اینه که ابتدا هزینه خرید سهام اولیه از سود سهام کسر می شه و بعد که هزینه پرداخت شد ،سود سهام پرداخت خواهد شد.
من که خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم در کمتر از 8 ماه سهام فامیل نزدیکمون (مبلغ یک میلیون و خورده ای) اینقدر سود داشته که نه تنها اون یک میلیون و خورده ای رو با سود خودش جبران کرده بلکه تونسته مبلغ هشتاد هزارتومان هم سود بده.این یعنی پویایی خفن در بورس ما.من حسابی کردم و دیدم با این شرایط که در 8 ماه یک میلیون و خورده ای سود داشته این سهام یک میلیون و خورده ای با این حساب سالی 2 میلیون به این بنده خدا سود خواهد رسید. و بسیار بسیار خوشحالم.(یعنی واقعا سود سهام اینقد خوبه؟)
.
حالا این وسط چون بانکها دیگه صندوقشون پر شده بود و جا نداشت اومدن هشتاد تومن از اون سود رو ابتدای خرداد دادن. اینکه دیگه اینهمه داد و بیداد نداره که.

از شما توقع دارم این کامنت تایید بشه تا همه اقلیت روشن! بشن. (178327)
 
در وطن خویش غریب
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۲۹:۳۹
دوست عزیز
چرا باور نمی کنی؟
اگر واقعا نمی خواهید باور کنید بفرمایید بشمارید؛ کار سختی نیست!
متاسفانه یک فضایی شده که اگر کسی به دیگری اتهامی زد متهم محکوم است مگر خودش را اثبات کند.
یک کار خوب می شد کرد؛ آقای احمدی نژاد این رکورد را در کتاب گینس ثبت کند؛ این طوری هم تاریخی می شود و هم من و شمای خائن مسلمان می شویم! (177798)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۳۸:۱۳
من نمی دونم منطورتان از اینکه تکرار می کنید که بسیاری از کارهای احمدی نژاد قبلا عنوان شده چیست؟
ان کرد که عمل کرد وگرنه خیلی ها خیلی حرف میزنند (177390)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۲:۵۳:۲۸
محض اطلاع بحث پرداخت سود دولتی به مردم از زمان هاشمی تا قبل از زمان احمدی نژاد با اسامی مختلف بارها مطرح شده بود ولی پی گیری نمی شد. پس طرح مختص شخص آقای کروبی نیست. تو اینترنت هم یه سرچ کنید نتایج خوبی به دست میارید. احمدی نژاد ظرف 2 سال اول واگذاری سهام رو تموم کرد الانم که داره سودشو می ده. مزایا و معایب این برنامه رو بذاریم کنار سرعت انجامش قابل تقدیر بود. (176897)
 
سید حسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۵۰:۲۴
اگر اینترنت دولتی منظورتونه بله خوب معلومه.
ولی من خودم براتون می گم:
به ما یک هفته قبل از 22خرداد گفتن بیاین سهام عدالت بگیرین که البته من دوهفته بعد از انتخابات رفتم گرفتم. (177400)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۷:۰۲:۰۷
جوری می گویید حرفهای موسوی مثل اینکه موسوی چه می گفت راستی موسوی چه می گفت ؟ شما برای ما توضیح بدهید موسوی چه می گفت وی می گفت قانون مداری می گفت احترام و هماهنگی با ولایت فقیه می گفت مراجعه به اصول و بنیاد انقلاب اسلامی اما چه کرد؟ این را هم بگویید (176942)
 
شايد حقيقت گو
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۰۳:۲۸
البته اين ويژگي مثبتي است كه رييس جمهور منتخب مساله اي را كه مورد اقبال و راي مخالفان هم است اگرچه جزء شعارهايش نبوده در نظر بگيرد.
بهتر است مخالفان ايشان هم اين را ياد بگيرند كه زماني راي اكثريت را آوردند به مطالبات اقليت هم توجه كافي بنمايند، نه اينكه با لجاجت بگويد چون مخالفان من به اين شعار راي داده اند، ما انجام نمي دهيم. (177124)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۱۴:۴۲
البته بر منکرش لعنت که موسوی قبل از انتخابات \"فقط\"حرف زد و \"عمل\" رو بعد از انتخابات نشون داد.
یادتون نره که
اولاً سهام عدالت محقق شد و یکی از افتخارات دولت خدمتگزار محسوب میشه که ثروت مملکت رو از دست آقا زاده ها خارج کرد و به جیب مردم ریخت
دوماً همین سهام عدالت رو موسوی هم تأیید کرد و \"حرف\" زد که ادامه میده که البته از \"حرف\" تا \"عمل\" فاصله خیلی زیاده ا.نهم برای موسوی که اون روی خودش رو \"بعد از انتخابات\" رو کرد (177201)
 
reza
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۱:۰۵:۵۷
حداقل 100 نفر در چین در شورش خیاپانی کشته شدن ایا به نوع خبر دادن رسانه های خارجی در این مورد و حوادت ایران دقت شد؟خدا با توست احمدی . با کشتنه بت فساد نگاه مقرض دشمنان را دور کرد و با گرد و خاک فتنه دوباره را کور کرد خداوند ایران را از شرر وطن فروشان حفظ کند (176848)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۲۵:۴۸
دوست اصولگراي عزيز.
ان 150خنفر كشته شده از مسلمانان چين بودند كه توسط دولت سوسياليسم كشته شدند.
وقتي اسرائيل 5 نفر را در فلسطين ميكشد دنيا را به هم ميريزيم حال چه شده است كه در مقابل كشته شدن 150 نفر مسلمان صدا و سيماي ايران سكوت اختيار كرده و درست مثل جريان ايران كشته شدگان را آغتشاش گران مي نامد؟
بايد به خدا پناه برد از شر اين سياستمداران ايراني. (177034)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۰:۱۸
اولا\" کشته شدگان چین در ارتباط با \"مسایل داخلی\" این کشور بوده و به دیگر کشورها مثل ایران ارتباطی نداره چون مسایل داخلی یک کشوره.
مساله اسرائیل مساله داخلی نیست و کشتار مردم بیگناه یک سرزمین دیگه هستش.
خوبه که فرق بین این دوتا موضوع رو بدونیم و بعد ابراز عقیده کنیم.
میشه منبعی که این 150 نفر رو مسلمان معرفی کرده اعلام کنید؟ (177204)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۰:۱۸:۳۴
پس کشتن مسلمانان چین تا زمانی که از جمهوری اسلامی دفاع کنه و اجناس بنجل به ما صادر کنه اشکالی نداره؟ آمریکا بده که این همه مهاجر به کشورش راه می ده و این همه امتیاز بهشون میده؟ خیلی بی انصاف هستین. به خاطر رعایت کردن قوانین سخت سایت الف از گفتن آنچه باید به شما بگویم عاجز هستم ولی حتم دارم که حدس هایی می زنید

چقدر اتفاقات در چین و ایران شبیه هم در رسانه های دو طرف پوشش داده میشه (177671)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۱۰:۰۹
در چین یاچچن مسلمانها سر جای خودشان نشسته اند و چنین تصمیمی وجود ندارد که دولت چین یا روسیه همه رابکشد و روسها و چینیها را از نقاط مختلف جمع کنند بیاورند انجا. عمده اختلاف این دولتها با مردم این مناطق از نظر مذهبی و زبان است نه نژادی. اگر دراین سرزمینها آرامش و امنیت وجود داشته باشد آن سرزمین در هر صورت می تواند بسیاری از مشکلاتش را برطرف و تبعیضها را آرام آرام از بین ببرد ولی در صورت جنگ با دولت مرکزی و ضعیف کردن دولتهای مرکزی که از رقبای آمریکا است کاملا مشخص است که از سمت چه کسی حمایت و ایجاد میشود که در نهایت سبب درگیری همیشگی بین طرفهای مخالف و موافق دولت و از بین رفتن جانهای بسیار است که فکر می کنم هدف نهائی آمریکا برای یکجور نسل کشی است که در واقع هدف سیاستگذاران پشت صحنه آمریکا است همین نژادی که در ظاهر منتقد هیتلر برای نسل کشی هستند ولی خود مردم بومی قاره آمریکا و استرالیا را بی سر و صدا نسل کشی کرده اند و در عرض 4 سال سبب کشته شدن 2 ملیون مردم عراق شده اند وهمه وضع افغانستان و پاکستان را هم میبینند. (177295)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۵۹:۳۵
میشه منبع خبرتون را ذکر کنید؟ (177470)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۳:۳۷:۲۷
چين ؟ مسلمان ؟ 150 مسلمان چيني ؟

اگه اينجور بود مطمئن باش مجامع اسلام گراي جهان حرفي ميزدن و بيانيه ميدادن

واقعا حرفاي بقيه اينقدر زود روي بعضيا تاثير داره ؟

يه وقت وارد تجارت نشين ها ؟ چون بهتون هر چي بگن زود قبول ميكنين و آخرم ورشكسته ميشين

يه كتاب هست به اسم لطفا گوسفند نباشين
من اونو خوندم رفتار اجتماعيم خيلي بهتر شد

شما هم بخونين .. مفيده عزيز

لطفا پخش كنين (177541)
 
ف. ط.
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۰۹:۳۰
شماها دیگه منطقتونو از کجا آوردین؟! تو کشور خودمون که یکی کشته میشه، شروع می کنید که: کی گفته کشته شده؟!
این هم از تو جهان که یک عده مسلمون کشته می شن، باز می گین: کی گفته مسلمون بودن؟!
محض اطلاع جنابعالی در چین، خصوصا در همین ایالت سین کیانگ بسیاری از مردم مسلمونن. نمی دونستین؟! خب حالا بدونین! من خودم چین بودم و همین مسلمونا و مسجدها و نماز جمعه ها و همه چیزشونو دیدم. دعوای الآن هم سر این بوده که چون چینی ها به شدت کمونیستی هستن، دولتشون گاهی میاد با مهجرت دادن عده ای، ترکیب جمعیت ها رو عوض می کنه. حالا هم با سیاست جدیدش داشته ترکیب جمعیت سین کیانگ رو بسیاری از اونا مسلمون بودن به هم می ریخته. اونا هم راهپیمایی کردن و به رگبار بسته شدن!
یه کم اطلاعاتتون رو ببرید بالا حتما در تجارت موفق تر خواهید بود!

(الف جون، منتشرش کن) (177713)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۲:۱۴
دوست ناشناس عزیز 177034.....بهتره یک کم اطلاعات راجع به مناقشه چین بگیری و بدونی که دعوا بین چینی های هان و ترکهای ایغور بوده و البته هر نوع کشتاری منفوره ،
جالبه که شما به دولت خودت که البته قبولش نداری می تازی و کشتار غزه را با تمسخر 5 نفر تو صیف می کنی ولی به دولتهای غربی که کعبه آمالت شده و در برابر چین به قول خودت سکوت کردن هیچی نمیگی ؛ البته از احوالات سخن گفتنت معلومه که جنابعالی دلت به حال آن 150مسلمان چینی هم نسوخته .......شما خود را آزاده می دونی؟ دورویی تا چه حد؟. (178208)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۵۸:۲۹
دوست عزیزم آیا منطور شما از اخبار رسانه های خارجی, اخباری است که صدا و سیمای ایران بصورت گزینشی پخش میکند؟ خوب صد البته که راجع به نقل قول ازکشتار چین از رسانه های خاجی چیزی پخش نمیکنند. همانطور که سالهاست نسبت به نسل کشی چچنی ها توسط روسیه سکوت اختیار کرده اند. اگر کمی دقت کنید کاملا مشخص است که بزرگترین شرکای دولت حاضر چه کشور هایی هستند.! (177070)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۳:۲۱
دولت حاضر شریکی نداره اما بایستی برای ابراز وجو در دنیا یارگیریهایی رو هم انجام داد.بعدهم روسیه بخاطر منافع خودش در قبال امریکا با ایران مدارا میکنه.
شما که طی دوران 8 سال اصلاحات حمایت امریکا و اروپا و تمام قدرتهای دنیا رو داشتید برنامه هسته ای رو تا \"نا کجا\" پیش بردید؟ (177211)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۳۰:۴۰
دوست عزیز از غربی ها انتضاری نیست. اما شما که خودتونو واسه فلسطین و لبنان و بوسنی و... می کشید چرا ساکتید ؟ (177153)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۴:۵۹
لازمه کهدوستان سیاستمدار! بین مسائل داخلی یک کشور با جنگهای خارجی تفاوت قائل باشن (177214)
 
عربی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۹:۰۵
چونگه الجزیره و العربیه .و b,b,c عربی هر روز میبینم برای اطلاع شما خیلی خوب پوشش دادند و ضمنا زشت است معترضان بانتخابات بعنوان وطن فروش معرقی کنید و به شما نصیحت برادرانه بررسی کنید دوستان یا فامیلهای که به موسوی رای دادند چند نفرشون خائن یا وطن فروش یا بی سواد (177220)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۰۳:۰۲
فامیلهایی که به موسوی رای دادند، صرف رای دادنشان هیچ مشکلی نداشته، اما وقتی که واقعاً می بینند که آنها در بین فامیل اقلیت هستند و تعداد آرا موسوی در بین خود فامیل هم به شدت کمتر از احمدی نژاد است با این حال ادعای تقلب می کنند و به خیابان میریزند و ... و حرف قانون و ولی فقیه را قبول ندارند، مسلم است که به آرمانهای کشور خیانت کرده و می کنند. (177291)
 
یک نفر
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۰:۱۱:۴۱
دوست عزیز در فامیل ما که با یک درصد کلی 80 در صد به موسوی رای داده بودند پس این جمله :
می بینند که آنها در بین فامیل اقلیت هستند و تعداد آرا موسوی در بین خود فامیل\" هم به شدت کمتر از احمدی نژاد است \"
حداقل در مورد خانواده ما اصلا صحیح نیست (تازه آن 20 درصد باقیمانده هم معلوم الحال هستند...)
در ضمن ما در سال 83 یک خانه 50 متری با وام بانکی گرفته ایم ولی الآن حتی نمی توانیم به 10 متر بزرگتر کردنش فکر کنیم ...

به نظر من معیشت مردم خیلی مهمتر از فضایی شدن و هسته ای شدن هست...

این را هم اضافه کنم که حقوق خیلی ها مثل من موقع انتخابات زیاد شده بود! (که جای بسی تشکر داشت) ولی حالا با محدود کردن اضافه کاری ها و کم شدن مبالغ آنها حتی از اردیبهشت هم کمتر خواهد بود... شاید دولت واقعا پول حقوق کارمندان خود را هم صرف سعی و خطاهای معروف خود کرده است؟

... (177313)
 
محمدرضا روزبه (تحليل گر قديمي سايت)
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۳:۵۲:۱۳
والا من كسي رو نديدم كه بگه موسوي ها وطن فروش هستن

اگرم بگه حتي اگر مثل من احمدي باشه كار زشتي كرده

من عزيز دل خودم تو ستاد موسوي بود تو تهران و شبانه روز كار ميكرد .. من خودم تو ستاد احمدي نژاد

اتفاقا خيلي هم تشويقش ميكردم تا از ايدئولوژيش دفاع كنه علي رقم اختلاف كانديدا

هم احمدي خوب داشتيم هم موسوي خوب - هم از هر دو جناح بد داشتيم
بنده بازرس قسمتي از صندوقهاي مشهد بودم

آدمهاي بسيار متشخص و با فرهنگ و با احترامي بودن 80% ناظرين موسوي
خيلي هم با ناظرين احمدي نژاد خوب بودن
حتي نهار ناظرين موسوي تا ساعت 4 نرسيده بود واسه همين ناظرين دكتر تقسيم كردن نهارشونو با اونا

بحث اينجا همون موج سواري بعضياست كه متاسفانه از حاميان موسوي هم زياد توشون بود
يه پتانسيل كاذب كه مي خواستن يه جور تخليه كنن به هر طريقي و به هر بهونه اي

و متاسفانه دعوت پياپي موسوي از حاميانش اشتباه بود
چون اونارو فرستاد تو جريانات ضد انقلابي و اشرار و مجاهدين و و و و اما خودش به جاي يك سند مردم پسند .. تكرار ميكنم . مردم پسند فقط و فقط بيانيه داد

يه جورايي بعضيا كه احساسات پاك داشتن تو موسويا در همين آتش اشرار و ارازل سوختن

ما حرفمون همينه كه چرا بايد بعضي حاميان موسوي با دعوت موسوي با ارازلي كه به امكانات شهري مردم تهران حمله كردن قاطي بشن .. وگرنه كسي نگفته موسوي وطن فروشه

با اينكه ربطي به موضوع بحث نبود
اما زحمت كشيدم تايپ كردم
لطفا پخش كنين (177545)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۱:۰۸:۰۰
پروانه مزاحم گویا حشرات از دومین طرفداران رئیس جمهور هستند چه اباما حشره ای را در گفتگو خودبا سی ان ان شکار کرد و باز کم بودن نور پردازی و یک دور بین در محل بزرگترین توهین به یک رئیس جمهور است گذاشتن چند دوربین در محل و نور پردازی درست گفتگوی یک رئیس جمهور را دل پذیر تر خواهد کرد و الا صدای ایشان را ضبط می کردند و در پشت عکس ایشان پخش می کردند.
بخش دیگر گفتند من جستجو و فکر کردم .و من و من..بهتر بود ما و از کلمه ما...استفاده شود..
دعوت کردن از مردم و متخصصان ..من و ما ها در خارج مرتب گفته ائیم اما کسی گوش شنوا ندارد تا راه برگشت ما را آماده کنند ما نند تهیه مسکن موقت و یا شغل و بلیط تا از ایران دیدار نمایند و رابطه مثبتی بوجود آید
من صد تا نامه زدم از کانادا تا همکاری نمایم ؟اما هنوز خبری نشده ؟ (176849)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۸:۳۷:۲۰
یعنی یه متخصص خارج از کشور، پول بلیط نداره؟ در ضمن گفتگوی آقای رئیس جمهور با دو دوربین فیلمبرداری می‌شد که یکی لانگ شات می‌گرفت و دیگری هم از نزدیک. بیشتر از اون تعداد هم لازم نبود چون آقای رئیس جمهور، بازیگری که نمی‌کردن تا بخوان در طول صحبت، دائم رو به دوربینهای مختلف، سر بچرخونند لازم هم نبود که ما نیمرخ رئیس جمهور را ببینیم که نیاز به دوربینهای بیشتری باشه. (176975)
 
کاشانی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۱۴:۵۸
دوست عزیز!
شما توی کانادا پول بلیط، اجاره خونه و حتی شغل مناسبی نداری اونوقت می خوای فرش قرمز توی ایران برات پهن کنن. ایران خودش از اینجور فارغ التحصیل ها کم نداره!در ضمن کسی که عاشق وطنش باشه از اینجور بهانه ها درنمیاره! (177084)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۵۰:۰۶
آقا چرا تو ذوق آدم می زنید مگر فیلم های هالیودی با خرج چند صد میلیون دلاری برای فقط د ساعت فیلم نیست که شما را سرگرم کنند و یا فریب دهند و سود ببرند ؟
رئیس جمهور یک کشور داره حرف می زنه نه یک بچه یتیم خارجی وقتی این فیلم رو ببیند فکر می کند شما باالاغ و اسب می رود سر کار ....من داخل اینها 15 ساله دارم مطالعه می کنم چرا جمهوری اسلامی افرادی را برای مطالعه فرهنگ دیگران اجیر نکرده ..و پشت درب های بسته زندگی کردید..هزاران سال پیش مردم زرنگ تر از شما بودند جاسوس و محقق و آدم می فرستادند تو ممالک دیگر تا بدانند آنه چگونه زندگی می کنند و چه نقطعه ظعفی دارند...حالا شما فکر من با هوش تر از کارکنان سفارت خانه های شما که فقط تو خارج بلد هستند چلو کباب بخورند...و اگر خود رئیس جمهور می گوید ما با متخصص و از همه دعوت می کنیم ..خوب باید از پول نفت هزینه کند بلیط تهیه شود و مسکنی و اطمینان خاطر...مگر می شود آدم مجانی کار کند ..من ویدئو ساختم در حمایت از دکتر احمدی نژاد رفت تو یو توپ در یک هفته 30.000 هزار نفر رفتند و کلی فحش از خارج و تهدید به من هنرمند دادند ...گوگول خواست صفحه من رو تعطیل کند چون یوتوپ را خریده ..قبلا یک بار صفحه من را بسته اند..
از ورود من به آمریکا جلوگیری می کنند...دو شب زندانی شدم....حالا می خوهید یک ماه بر علیه شما فیلم و مطلب و ...تهیه کنم تا متوجه بشوید ...بی بی سی و رادیو آریا و منافق ها...چقدر من ا تحویل می گیرند ..دست بردارید....افراد دلسوز را و متخصص را نا امید نکنید (177399)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۸:۴۰
دوست عزیز ایرادات بنی اسرائیلی ایراد نفرمائید و \"ملا لغطی\" ایراد نگیرید.
بعدهم ایشون گفتن \"پیشنهاد همکاری ها بررسی میشه\" و بعد اقدام میشه.
اگر قرار باشه همینطوری با نامه و تماس همه همکار دولت بشن که یک دولت با 70میلیون\"عضو اجرایی\" خواهیم داشت (177219)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۰۶:۰۸
مگه دولت 70 میلیونی اشکالی داره؟ (177474)
 
محمد رضا ه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۲:۳۵:۵۱
از آقای احمدی نژاد بدلیل این سخنان خوب و مثل همیشه امیدبخش بسیار ممنونم.
البته انتقاد از خود آنهم در این برنامه ی زنده از نکات بسیار خوب و خصوصیات ممتاز آقای رئیس جمهور است .
این خود به خوبی روحیه ی انتقاد پذیری و ظرفیت بالای ایشان در شنیدن انتقادات منصفانه را نشان میدهد.
بیایید به جای سنگ اندازی ، برای ساختن ایرانی پیشرفته تر همه با هم تلاش کنیم.
در ضمن آن جمله ای که ایشان تاکید داشتند که دیگر از هیچ مقامی و حزبی توصیه برای انتخاب مسوولان دولتی قبول نمیکنند ، در خور توجه است . (176888)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۹:۲۵
محمد رضا جان
نقض در نقض(1)
انتقاد پذيري آقاي احمدي نژاد با موضوعاتي مثل عدم ثبات اقتصادي ، سياسي عدم تامين امنيت در تحصن هاي حوادث اخير به علت عدم بهره جويي از تجارب بزرگان در تناقض است.
نقض در نقض (2)
به قول خودتان اگر انتقاد از كار ايشان سنگ اندازي نام دارد پس نگوييد اين روحيه انتقاد پذير است.
اگر ايشان در كار خودشان سنگ نياندازند كسي در كار ايشان سنگ اندازي نمي كند. در مديريت داخل و خارج مي بينيد كه همه چيز ناخود آگاه به چالش كشيده مي شود.و احتمالاً ناشي از دو موضوع است
نقض در نقض (3)
خودتان كه مي بينيد اعداد و ارقام تبليغاتي ايشان با سطح معيشت اكثريت مردم در تناقض است
نقض در نقض (4)
سنگ اندازي به معناي عدم همكاري گروهها و احزاب با ايشان. و اين بدين معني است كه تلاش لازم از سوي ايشان براي تعامل بيشتر با گروهها و احزاب از سوي ايشان صورت نگرفته است. و اين روحيه عدم همكاري بيشتر به تعامل ستيزي شبيه است تا انتقاد پذيري.

ما هم دوست داريم دولت ايشان به دولت محبوب مردم تبديل شود و بتواند اعتماد از دست رفته را به مردم بازگرداند. مسلماً حق هر ايراني است كه مثل ايشان به آينده ايران نگران باشند. (177243)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۱۵:۰۹
اولا کدام اعتماد از دست رفته؟24 میلیون اعتماد از دست رفته است؟
دوما پاسخ به این شبه ای که در مورد آمار تورم (که توسط آقای احمدی نژاد مطرح شد) اینگونه است که این آمار ، آمار نقطه ای تورم بود نه آمار فصلی .ویژگی این آمار این است که حرکت تورم را به خوبی نشان می دهد که به چه سمتی است.که همان طور که دیدیم بر اساس این آمار تورم رو به کاهش است ولی مشکل اصلی این آمار نقطه ای این است که به طور کامل محسوس نیست و نتیجه آن به صورت دراز مدت آشکار می شود و آقای احمدی نژاد هم این آمار را آمار فصلی معرفی نکردند که دروغ گفته باشند. (177478)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۳:۰۴:۵۳
خدا بخواد مثل اینکه احمدی نژاد فهمید این 4 سال چقدر به جوون ها فشار اومده و قصد جبران داره. اشاره ی مستقیم به \"جوان ها\" و \"حوزه ی فرهنگ\" قابل تامل بود. یعنی یه سری از علل گرایش بیشتر جوون ها به آقای موسوی ریشه یابی شده. در مجموع امیدوار کننده بود و بسیار ملایم تر و سنجیده تر از تمام سخنرانی هایی که تا حالا از ایشون شنیدم. امیدوارم ایشون این حالت دوستانه و منطقی رو با صبوری بیشتر از 4 سال گذشته ،4 سال آینده هم حفظ کنه. (176899)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۳:۰۹:۵۶
جالب ترین و خنده دار ترین قسمت این نطق این بود که در شب وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها ایشون روی میزشون گل گذاشتن و عید رو به ملت تبریک می گن (176900)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۳۳:۰۱
دوست عزیز برای مراسم ختم هم گل میبرن و بیشتر نوع گل میتونه مهم باشه نه صرف اینکه گل جلوی ایشون بوده.
بعد هم 13رجب از بزرگترین اعیاد مسلمینه و تبریک \"نگفتنش \"ایراد داره (177225)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۴۹:۴۰
این حرف ها بیشتر شبیه بهانه های بنی اسرائیلی میمونه قطعا مسئولیت دکور صحنه متوجه احمدی نژاد نیست به نظرم دلایل بهتری برای نقد احمدی نژاد وجود داره اما همه دنبال حرفهای غیرضروری و بیشتر بهانه جویانه ان! (177375)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۵۳:۰۰
ما سر قبر ها مون تو خارج گل می گذاریم و همه دنیا همین است من گفتم شما ها بیمار انتقادکردن دارید این هم یکی از آنها (177403)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۱۸:۲۲
عید میلاد امیر المومنین(ع) و شرکت حماسی مردم را تبریک گفتند. در ضمن رحلت حضرت زینب(س) را هم تسلیت گفتند. بهتر است که یک بار دیگر این سخنرانی را تماشا کنید. (177479)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۴:۴۵:۵۳
صاحب خانه من یک زن سیاه پوست است و طلاق گرفته و گرفتار ...تا امروز ما چندتا مستاجراین خانم آب گرم نداشتیم اولش ما فکر کردیم لج کرده و گاز رو بسته.... گویا چون پول شرکت گاز رو نداشته بده گاز رو قطع کردن ..امروز یکی داشت یک عدد تی شرت رو با ماشین لبا س شوئی می شد چقدر آدم های احمق و تنبلی اینجا پیدا می شود این همه مصرف انرژی و برق برای شستن یک پیراهن آستین کوتاه ؟د وباره ناراحت شدم و رفتم بیرون قدم بزنم مشروب فروشی نزدیک خانه ما از صبح تا شب مثل اورژانس بیمارستان شلوغ است ..معتاد و افسرده زیاد داریم ..ایرانی های تحصیل کرده بیکار و طلاق گرفته هم زیاد داریم ..زورم به همه این ها نمیرسه تا زندگی بهتری برای آنها درست کنم ...حالا چطور احمدی نژاد می خواهد حریف این همه مشکلات بشه و 60 میلیون ایرانی رو خوشحال نگه داره ؟
من تو بهترین کشور دنیا زندگی می کنم و شما یادتان رفت زمان جنگ شیر نبود ومرغ نبود و...کمبود و ایران فقیر ترین کشور دنیا ..حالا چا شلوغ می کنید و اتوبوس آتش می زنید ؟
دو باره سرم درد گرفت ..مجروح شیمیائی هستم..خدایا این ملت از خود راضی رو شفا بده ..درک بده ..فهم بده..صبر بده...تا متوجه شوند..که نمی شوند..خودت در قرآن گفتی که هرچه نصیحت شان می کنند باز راه اشتباه خودشان را می روند...
از خاطرات من هنرمند (176922)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۲۰:۴۱
بهترین کشور دنیا ؟! (177481)
 
saman
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۵:۵۰:۵۵
خیلی خوب بود. به امید روزهای بهتر (176934)
 
behzad
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۷:۰۶:۰۹
drod ba amir kabire zamaneman drod bar farzande khomeyni va mitiye rahbare enghelab khameneyi doktor mahmode ahmadi nejad man dar kharej vaghti sokhanane ishan ra tarjome mikardam baraye dostane mosalmanam hame faryade alahoakbar sar dadand va baraye salamatiye ishan doa kardand khoda hefzat konad ke ba harfhayat mesle hamishe khoshhaleman kardi va midanim irani sar afraz ba to khahim dasht. (176943)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۷:۲۵:۲۴
خطاب به مهدي كه گفته حرفهاي موسوي را تكرار كرد بايد بگويم نشنيدم كه احمدي نژاد بگه برويد توي خيايان اغتشاش كنيد (176946)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۵۹:۱۱
ولی فکر کنم موسوی گفت افراط و تفریط نه به حرفهای قبل انتخابات احمدی نژاد نه به حرف های دشبش که با همه دوست شده بود نمی دونم چرا احمدی نژاد وقتی حرف از اتخابات که مشه یاد هاشمی و فساد مالی میافته ولی وقتی انتخابات که تموم می شه همچی یادش میره (177177)
 
مینا
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۸:۳۷:۲۷
سلام
من یه طرفدار اقای میر حسین موسوی هستم . دوستش دارم اما نمی دونم واقعا توی انتخابات تغلبی شده یا نه . اخه توضیحاتی که می دن جای تامل داره . من که به همه بد بین شدم به موسوی به احمدی نژاد کلا به همه
اون اعتمادی رو که داشتم کلا پرید فقط شک مونده و شک
از شما نیز یه سوال دارم چراتعداد موافقان و مخالفان مطالبتون توی سایت برعکس نتیجه انتخابات هست
یعنی هر کجا طرفداری احمدی نژاد شده توی نظرات مخالفان حداقل 2 برابر موافقان است و هر جا با ایشون مخالفت شده نظرات موافق باز حداقل دو برابر است لطفا جواب دهید (176976)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۵:۳۶
حاج خانم کل مملکت اینترنت نداره
همین نظرسنجیها را انجام دادید که فکر میکنید رای میارید دیگه (177190)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۱۷:۰۸
اين افتخاري نيست كه كل مملكت اينترنت نداره
بر طبق برنامه‌هاي توسعه مخابرات بي‌عرضه بايد اينكار رو نكرد كه هيچ
sms رو بسته كه شما هي مثل ضبط صوت يه چيزي رو هي تكرار كنيد

بريد اقلا با آدمهاي باسوادتون معاشرت كنيد كمي تحليل، كمي عمق پيدا كنيد (177352)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۴۰:۳۳
دوست خوب (177190) یه نگاهی به پرچم هایی که توی نظرات هست بکن، پرچم های ایران (که از روی آی پی طرف تشخیص داده شده) زیاده نه؟ پس تعداد زیادی از مردم ایران می تونن اینجا بیان. سایت الف هم که هیچ وقت فیلتر نشده.

در ضمن عذرت بدتر از گناهه ها! چرا نباید کل مملکت اینترنت داشته باشه!؟ (177423)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۴۶:۰۷
گفتن همه اونهايي كه راي ميدن اينترنت ندارند كه نظر بدن اينكه واضحه بعدهم نسبت افزايش ضريب اينترنت در دولت احمدي نژاد نسبت به خاتمي شگفت انگيزه مخصوصا تو روستاها (177815)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۰:۲۴:۵۲
مگر آقای دانشجو(وزارت کشور) دلیل رگرسیون خطی خوب نتایج انتخابات رو اعلام نتایج از روی فرم های 22 اعلام نکرد؟ این بدان معناست که تقریبا در سراسر ایران نسبت طرفداران کاندیدا ها با هم در یک بازه ی معینی قرار میگیرد. به نظرم استدلال خانم مینا قابل تامل و بررسی است. شاید درست باشد. (177556)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۳۹:۴۶
الان تو عصر ارتباطات زندگی میکنیم و شواهد زیادی برای رفع شبهه وجود داره و خروج از شک و شبهه بسته به تصمیم منطقی شما داره و کار سختی نیست.
ملاک هم این سایت و یا اینترنت نیست چون همه ملت ایران به اینترنت دسترسی ندارن و اگر دارن همه به این سایت نمیان.
میخواید بنده نیم ساعت وقت میذارم و مخالفان و موافقان نظرات رو از این رو به اونرو میکنم! (177230)
 
یه نفر
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۷:۳۷
آقا هادی 177230 لطفا لطفا وقت بگذار وفراموش نکن که تمام طرفدار های موسوی هم اینترنت ندارند .اگه داشتند تفاوت خیلی خیلی بیشتر می شد یادت نره لطفا وقت بگذار ببینیم نتیجه چی می شه ولی قول بده که تقلب نکنی. (177337)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۴۷:۱۴
آخه سخته قول بده
هادي ديشب 20 تا كارت اينترنت هم گرفته
:D
ولي هادي دوست داشتني ترين طرفدار احمديه
عليرغم مخالف بودن نظراتمون اينكه هم هيجان داره هم منطق من رو خوشحال ميكنه
ايول (177820)
 
طرفدار احمدی نژاد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۴۲:۱۵
بنده شخصا خودم روزی لااقل 8 ساعت بخاطر کار و رشته تحصیلیم پشت کامپیوتر و اینترنتم و روزی هم 50 بار سایت الف و تابناک و رفرش میکنم اما تاحالا 3 تا کامنت توی این سایتها نذاشتم و مثبت و منفی هم به هیچکس ندادم! خیلی از طرفداران احمدی نژاد چون تشنه قدرت و کل کل نیستند کاری به کامنتهای اقلیتی که در اینترنت و شهرتهران اکثریت شده اند ندارند! همه هم میدانند که نه حرفی برای اثبات شخصی دارند و نه دلیلی برای اثبات انتخابات، پس ما چرا باید به کسانی که نمیخواهند بفهمند فشار وارد کنیم؟ درهرحال من بعنوان کسی که تمام اخبار سایتهای اینور و اونور رو میخونم کامنت نمیدم پس دلیل نمیشه که حتی توی اینترنت هم طرفداران احمدی نژاد کم باشند! و مکرو مکرالله و الله خیرالماکرین ! حقیقت نیاز به پروپاگاندا ندارد! (177424)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۴۸:۰۱
الهي كه چقدر شما خوبي!

اي روشنفكر

البته اينو فقط بچه هاي الف ميدونن
:P (177821)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۱:۲۳:۴۷
بله موافقم حقیقت نیاز به پروپاگاندا ندارد چون خودش به قول شما پروپگندا میشه اگه نشد یه جای کار میلنگه. در ضمن اینکه خیلیها نظر نمیدن راجع به همه صادقه. (178242)
 
هستی
۱۳۸۸-۰۴-۲۳ ۲۳:۱۲:۰۹
اتفاقا یکی از اشتباهای بزرگ طرفدارای دکتر احمدی نژاد این بود که نظرشونو مثل مخالفا تو کوچه و خیابون داد نمیزدن. خود من تو محل کارم به خاطر اینکه تنش پیش نیاد هیچ وقت وارد بحث نمیشدم و فقط به بقیه هم فکرام نگاه میکردم و سرمونو از روی تاسف تکون میدادیم فقط در همین حد. چون فقط چند نفر از پارتی کلفتا که خیلی هم خوش دهن بودن و اصلا هیچ حرف بدی ازشون شنیده نمیشد! هر روز با صدای بلند اعلامیه ها و بیانیه ها رو میخوندن و چه حرفای توهین امیزی به طرفدارای دکتر میزدن که من هر شب با سردردمیخوابیدم ، البته کسی هم جرات مخالفت نداشت
الان هم به جای اینکه علنا نظراتمو بگم فقط دعا میکنم که یه کم از طرف خودشون فکر کنن نه اینکه منتظر بشن باز BBC چه خوابی برامون دیده. (181621)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۳ ۲۲:۵۳:۳۱
من هم از طرفدارای دکتر احمدی نژادم، ولی چون مطالب سایت زیاده و منطقه ما تحت پوشش ADSL قرار نمیگیره برای همین فقط صفحات رو باز میکنم و بعد از خارج شدن از اینترنت اونها رو میخونم برای همین نمیتونم نظرمو بدم و برای همین موضوع متاسفم (181611)
 
محمدرضا روزبه (تحليل گر قديمي سايت)
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۰:۱۴:۵۱
اين هم جواب عزيزمون در مورد تعداد آرا

من از 22 خرداد در اين سايت به نام محمدرضا يا محمدرضا روزبه مطلب نوشتم

اون اوايل اگر ميومدين ميديدن كه بيشتريا موافق دكتر بودن

والان ديگه نيازي نميبينن كه بخوان به سؤالات غير منطقي بعضيا جواب بدن يا راي مخالف بدن و كل كل انتخاباتي كنن
چون قضيه تموم شده ست و اينجا بيشتريا موسوي هستن كه موندن و هنوز كه هنوزه دم از تقلبي ميزنن كه كانديداي خودشونم تا الان با اون تيم صيانت از آراشون يه دليل محكمه و مردم پسند حتي براي حاميان خودشم ارائه نكرده -ارائه نكرده و نخواهند كرد (به سايت ايشون سر بزنين - قلم)
اون دلايلي هم كه تا الان گفتن اگه سري به مطالب همين سايت يا فارس نيوز بزنين كاملا با دلايل منطقي رفع شبهه شده و جا حرف و حديثي هم نميمونه

درضمن بيشتر كساني كه به دكتر راي دادن هم از روستاييان محترم و اقشار محروم جامعه هستن كه مث من و شما ADSL و علم اتصال به اينترنت و وقت براي اينجور مسائل سياسي ندارن چون بيشتر به فكر تلاش براي پيشرفت هستن نه كنكاو و نبش قبر خاطرات انتخاباتي.

كامل ترين دليلهاي منطقي كه حقيقت هم داره. (177550)
 
دل شكسته
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۰۸:۵۵:۲۹
ما براي عدالت گستري تا آخر با شما هستيم دكتر جان -
قابل توجه بعضي ها:
من خودم در يكي از ادارت استان هرمزگان كار مي كنم يادم مي آيد 4 سال پيش براي انجام ماموريتي به بشاگرد يكي از دور افتاده ترين مناطق استان رفته بوديم يادم مي ياد يكي از همكارانم تخمه مي خورد وقتي رسيديم از ماشين پياده شد و تعدادي از بچه ها دور مان جمع شدند همكارم پوست تخمه را بيرون ريخت با كمال تعجب ديدم اين بچه ها به سمت پوسته ها رفته و شروع به خوردن آنها كردند الان هم يادم مي ياد قلبم آتيش مي گيريم
وقتي مي روي و مي بيني داخل خانه هاي آنها را خدا شاهد مي گيريم اگر بخواهي براي تمام اسباب و وسيله هايشان قيمت گذاري كني كمتر از10 هزار تومان خواهد شد چرا ؟ چرا ؟ چرا؟
خدا شاهد است اگر روزي 100 تا سهام عدالت به اينها بدي كمه
ولي دكتر جان تو رفتي همه را ديدي گدا پرورت ناميدند تو رفتي كاري كه طي 16 سال گذشته كسي نرفت البته لازم به ذكر است منطقه كمي نا امن بود از اشرار ...
فكر كنم آقايان رئيس جمهور 16 سال پيش ترجيح دادند در كاج رياست جمهوري نشسته و جايي نرود كه خدايي ناكرده از نظر امنيتي برايشان مشكلي پيش نيايد
دكتر جان مي دوني براي چي در عين حالي كه به گفته خودشان كسي فكر نمي كرد تو راي 24 ميليوني بياوري دعاي آن دختر بچه اي كه تا 4 سال پيش از ورود يه ماشين به روستاشون تعجب مي كرد و گاهي مي ترسيد و گريه مي كرد پشت وپناهت بوده
خدا شكر الان بشاگرد شهرستان شده براي خودشان برو و بيايي دارند و شكر گذار هم بوده اند
با شما هستم اي روشنفكر هايي كه مي گوييد تقلب شده بدانيد و آگاه باشيد هميشه معادلات را اون جوري كه شما مي خواهيد نمي توان رقم زد
دكتر جان دوستت داريم و بدان كه تو با دعاي 24 ميليوني پيروز شدي .
به خود بياييد كه با اين كارها مبادا دعاي آن كودكان بي گناه و مظلوم گريبان گير شما شود
البته طي آن 16 سال افرادي به صورت خود جوش كمك هايي كرده بودند . (176985)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۱۴:۵۶
دلشكسته عزيز
مواردي كه شماي دلشكسته مطرح نموديد و مي خواهيد آن را با مديريت و سياسي كلان مقايسه كنيد دقيقاً محل تلاقي عقل و احساس است.
برادر يا خواهر عزيزم بايد بپذيريم كه عصر تحريك احساسات حتي در فيلمهاي هـــــندي هم به پايان رسيده است. (177300)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۴۰:۰۹
دوست من هیچ کس با کمک به آدمهای بی بضاعت مشکلی نداره. اما اگر قرار باشه به طرف پول بدی طرف هیچ کاری نکنه این اشکال داره. این مساله که سود سهام رو شب انتخابات بدن اشکال داره.اینکه یک شرکتی که ضرر دهه بدهکاره مجبورش کنن سودم بده اشکال داره. این که هر کی دستش رسید به دکترتون بهش پول بده هر کی نرسید نده اشکال داره. این که یک دهی که دکتر رفت توش به ساکنینش خونه بدن که کفش سرامیک باشه یک جا که نرفت هیچی ندن اشکال داره. و الا ما که از این خواننده های غربی و فوتبالیستها و ... که کمتر نیستیم. شان دولت رسیدگی به امور همه مردم و تصمیم گیری کلیه. (177317)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۲:۰۷:۰۶
شما انگار اصلا از اين سهام عدالت خبر نداري؟ اينها سهام بانكها و موسسات بزرگ دولتي هستند كه 50 درصدش مال سهام عدالته و در حدود كمتر از ده درصدش كه وارد بورس ميشه كمتر كسي ميتونه بلوكهاي اون رو خريداري كنه و سرش هم كشت و كشتار ميشه.
لطفا بريد بيشتر تحقيق كنيد آقايون طرفدار علم و دانش. (178191)
 
رضا احمدي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۰۳:۰۴
دوست عزيز
شما از آن آدمهايي هستيد كه تا نوك دماغشان را بيشتر نمي توانند ببينند. ما نمي گوييم به مردم فقير ندهد بلكه بايد بدهد اما نه از بودجه ي ذخيره ي مملكت كه وقتي مثل الان نفتش مفت شد اين طور گير كند. اگر ميخواهد بدهد اول بايد مملكت را به رونق بيندازد بعد بسم ا... . شما فكر هم كرده ايد تا كي دولت با اين در آمد اندك نفتي مي تواند به آنها نان دهد. ... در همان روستايي كه رفته اي با همان وضع فجيع اقتصادي خانواده ها را ديده اي كه چند فرزند دارند ؟ مقصر اين ها نيستند. مقصر دولتي است كه عرضه ي عرضه ي فرهنگ به مردم را ندارد. (177468)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۵۰:۳۷
آیا مردم روستاها که تعداد فرزندانشان به دلیل به قول شما بی فرهنگی در دولت اقای احمدی نژاد زیاد شده است؟ چه کسانی قبل از آقای احمدی سر کار بوده اند؟ کمی به خود بیایید منصف باشید واقع گرایانه تر صحبت کنید؟ آیا دولتهای قبلی ایرادی نداشته اند؟
و فقط در تعجبم که کسی که ادعای فرهنگ دارد چرا کمی منطق و دید باز ندارد؟ مانده ام که ایران در دولت فرهنگی آقای خاتمی چه قدر هم به فرهنگش اضافه شد! (178219)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۱۶:۱۷
دولت احمدي ن‍ژاد بايد از تهييج زيادي مردم خودداري نمايد. بسياري از فعاليتهاي كلان مانند نشستن كبوتران است كه با يك شليك به هوا مي پرند و تا مدتها برنخواهند گشت. مثل اقتصاد، توريسم و ...
البته مخالفان نيز به نوعي بايد اين مطلب را آويزه گوش نمايند. (177024)
 
ایرانی بیزار از دروغ
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۱۹:۱۵
وقتی دولتی 25 میلیون رای می آورد یعنی که مردم از آن رضایت کامل دارند. و می خواهند که همین راه ادامه یابد. که البته با دفاع همه جانبه آقای احمدی نژاد از وضعیت موجود این رای معنای بیشتری در تاکید بر ادامه وضعیت موجود دارد. من به هیچ وجه تغییر گسترده در دولت را نمی توانم درک کنم. اگر دولت کارش درست بوده و مردم به آن رای دادند، دیگر چرا تغییر. ولی اگر دولت آنقدر نقاط ضعف دارد که رئیس آن می خواهد تغییرات عمده در آن بدهد، پس چگونه مردم این چنین به چنین دولتی رای دادند؟ مگر آنکه آقای احمدی نژاد معتقد باشند که مردم فقط به شخص ایشان رای دادند. و مسئولیت انتخاب وزرای ناکارمدی را که تا کنون انتخاب کرده و اخراج کرده را نخواهد برعهده بگیرد. (177025)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۴:۲۶
دوست عزیز کاشکی عمیقتر و دقیقتر گوش میدادید به صحبتها.
ایشون ضمن ابراز رضایت نسبی از این دولت گفتن کهدولت دهم باید قدرت و توان \"بیشتر\" کارها رو انجام بده و در این دوره نیاز به مدیران و وزرای \"توانمندتری\" داریم.
ملت هم به \"عقاید و تلاش\" ایشون رأی دادن نه به اعضای کابینه ایشون. (177238)
 
ایرانی بیزار از دروغ
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۱۱:۵۴
دوست عزیز جناب آقای هادی
با تشکر از جواب شما. باید عرض کنم که همین یعنی تناقض. آقای احمدی نژاد اگر صادق بودند باید. قبل از انتخابات دولت خود را نقد کرده و می گفتند که ما در دوره اول هر چند بسیار موفق بودیم ولی در این نقاط هم ضعیف کار کردیم. و من در دوره دوم با این تیم کاری نقاط ضعیف را اینگونه جبران می کنم.(با توجه که در موضع قدرت هستند و امکان برنامه ریزی بسیار بیشتری نسبت به سایر نامزد ها دارند.) ولی ایشان فقط دفاع کردند. حتی از آقای کردان که نزدیک ترین حامیان ایشان نیز نسبت به آن منتقد بودند نیز دفاع کردند. و درضمن هیچ وعده اصلاحی ندادند. ایشان بعد از انتخابات برای اولین بار صحبت از تغییر می کنند. هرچند هنوز هم هیچ توضیح روشنی در باره ماهیت این تغییر ندادند. در شرایطی که هنوز چیزی از انتخابات نگذشته است. و گفته می شود این نظر 25 میلیون رای آورده است. یعنی نظری که احساس می کند هیچ نیازی به تغییر نیست. پس چرا تغییر. من فکر نکنم که آقای احمدی نژاد معتقد باشد که مردم به خاطر قیافه او به او رای دادند. مسلما تحلیل درست این است که با توجه به اینکه ایشان در باره برنامه آینده خود بارها به ادامه روند فعلی تاکید می کند. مردم نیر به عملکرد کابینه ایشان رای اعتماد داده اند. به کابینه با تمام افرادی که در آن است. در چنین شرایطی می توان یکی دو تغییر جزئی را قبول کرد. ولی مسلما تغییر اساسی در کابینه معنایی جز خیانت به آرای مردم ندارد. ایشان اگر معتقد به تغییر گسترده در کابینه بودند باید قبل از انتخابات آن را با مردم در میان می گذاشتند. وگرنه این سیاست های یک بام و دو هوا که دولت نهم خوب ولی دولت دهم را کارامد تر می کنم. قابل قبل نمی تواند باشد (177298)
 
محمدرضا روزبه (تحليل گر قديمي سايت)
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۰:۲۲:۰۰
برادر عزيز

من به نظر شما راي موافق دادم

اما بايد بگم تغيير كلي در دولت دليل بر كارامد نبودن دولت قبل نيست

واقعا استعدادهايي مثل وزير بهداشت زياد بودن در دولت

ايشون گفتن بعضيا كه خوب بودن رو نگه ميدارن و بعضيا كه خوب نبودن بايد برن

اگه يادتون باشه همين در انتخابات شده بود حربه اي براي مخالفين كه ميگفتن چرا اينقدر وزيز عوض شد

اين به معني اينه كه كسي كه خوب نباشه لياقت وزارت ايرانو نداره
و بايد حتما در منصب قرار بگيره و بعد امتحانشو پس بده

اما در دولتهاي قبلي هم كه عوض نميشد چيزي دليل بر خوب بودن نبود
دليل بر ريشه دواندن اين افراد براي قدرت و ماندن بر قدرت بود

همين

موفق باشي .. راستي . غربت سخت نگذره عزيز (177555)
 
حسن حسامی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۲۸:۳۱
متاسفانه نمیشود قبول کرد که ایران در چهار سال دیگر آباد میشود.ما میدانیم که هم اکنون پول کارمندان را نمیتوانند بدهند.چطور ممکن است ایران ساخته میشود فکر کنم دوباره ملت ایران شاهد عقب افتادگی خواهند شد.چهارسال گذشته که اینطوری بود.فقط شاهد هدر دادن پول این مردم فقیر بودیم از خدا هم که ترسی نداریم هرجی دلمان خواست کردیم.از عدم تغییر ساعات در دو سال اول گرفته تا بقیه کارها مثل راه آهن.چرا باید شاهد خرابی ایران باشیم.خدایا ملت ایران را نجات بده. (177039)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۵۰:۴۵
از نظر شما هسته ای شدن خرابیه؟یا فضایی شدن؟یا پیشرفت در علوم سلولهای بنیادی و علم نانو؟
4برابر شدن متوسط حقوق بازنشستگان دور ریختن پول مردمه یا اینکه آقازاده ها پول نفت ور به حساب خودشون واریز کنن؟
دادن سهام عدالت هدر دادن پول آقازاده هاست نه پول مردم
کدوم کارمندی پولش و نگرفته؟
اگر عقب افتادگی ایران و خرابی ایران تو این 4سال اتفاق افتاده 24میلیون نفر \"خواهان\" همین خرابی هستن.
خرابی اونه که به بیگانگان در کاخ سعدآباد باج بدی و هسته ای رو تعلیق کنی و دنیا برای \"گفتگوی تمدنها\" برات دست بزنن و افغانستان و عراق رو در سایه \"گفتگوی تمدنها\" ویران کنن.
خدا حافظ خائنین یه ایران (177244)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۸:۲۸
آخه هادي جان
ايراني‌ها كه همه‌شون كارمند نيستند عزيز برادر
بعدش چه ربطي داشت؟
برنامه هسته‌اي از قبل انقلاب وجود داشته، شلوغش نكن
امروز خيلي آتيشت تنده ها (177338)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۶:۵۳
آن چيزي كه قبل از انتخابات وجود داشت ساخت نيروگاه توسط خارجيها بود نه اينكه خودمان انرژي هسته اي را بدست بياوريم عزيزم (177829)
 
حسن حسامی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۳۶:۰۷
مخالف سهام عدالت کسی نیست.آیا به نظر شما کارخانه ای سود ده بود که سهام عدالت بده.آیا در این جهار سال رونق اقتصادی داشتیم.آیا آغاز فعالیتهای هسته ای و نانو در این دولت صورت گرفته ،آیا تورم در این جند سال چند برابر نشد آیا حقوق بازنشسته ها اضافه شد یا فقط معوقه ها را دادن مثل اینکه دو باره حقوق بازنشسته ها رو کم کردند.ماها خاین نیستیم ماها دلمان برای ایران میسوزه که با اینهمه سرمایه دچار بیکاری فراوان،کم شدن تولید و تعطیلی کارخانجات و غیره هستیم (177364)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۴۹:۰۳
هسته ای شدن ! فضایی شدن ! سلولهای بنیادین ! تا کی شعار ؟ چشمهاتون رو باز کنید پاکستان هسته ای شد هند هسته ای شد تا پس فردا افغانستان هسته ای میشه آیا مسئولینشون اینقدر شلوغ کردند !؟ اینقدر جشن هسته ای برگزار کردند !؟ اصلا مگه اینها همه یک شبه به وجود اومدند ؟ نه، فقط دولت وقت نیازی نمیدید که وظایفش رو مثل پتک بکوبه تو سر مردم

ماجرای کاخ سعدآباد که بارها پاسخ داده شده و رهبر هم تأیید کرده ! چرا هر جا به نفعتونه کلام رهبر میشه فصل الخطاب ؟ (177373)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۰:۴۱:۴۷
اگه مثل پتک نمی کوفتند توی سر مردم می شود بگویی چگونه شما طرفدار اونا شدی ؟ دوست متعصب من این قدر عصبانی نباش نه رهبری گفته که اون روش درست بود و نه ملت اون روش تعلیق را می پسندیدند و راستی اگر هسته ای شدن افتخاری نداشته و ندارد می شود بگویید چرا این قدر غرب مرود علاقه ی مرادتان مخافت کرد با ایران چرا با این موضوع این قدر مشکل دارد؟ مثل اینکه تعصب کورکورانه ی شما باعث شده که هیچ نقطه ی روشنی را نتونید ببینید (178168)
 
رضا احمدي
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۰۰:۳۳
در مورد فضايي شدن و هسته اي شدن من واقعا به درايت شما مشكوكم. دوست عزيز كشور ما پس از اينهمه سال توليد ماشين هنوز 4 تا ماشين اريجينال توليد نكرده . ماشينهاي مونتاژ و توليديش هم كه نمونه ش پرايد و بدتر از اون آردي لازم به ذكر نيست. چطور ميخواهي باور كنيم در صنايع حساس و دقيق هسته اي و مخصوصا فضايي خودكفا شده ؟ اينها همه باج بوده و هست به روسيه و چين. فكر كردي روسيه از چشم و ابروي ما خوشش ميومد كه جلوي امريكا مي ايستاد؟ اين كشورها هميشه به فكر خودشون هستند و پشيزي براي ملتهايي مثل ما ارزش قايل نيستند. (177471)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۸:۵۷
همين طرز تفكر مانند ايشان بوده كه باعث شده در سالهاي گذشته ما نتوانيم استعدادهايمان را بارور كنيم (177835)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۳۲:۰۵
آقای احمدی اگر عده ای کارشونو درست انجام نمیدن دلیل اینه که هیچکس نباید درست کار کنه؟ تعداد افراد واقعاً مفید و کارا هرچند کمه ولی پیشرفتشون قابل تحسینه. میخوای ازشون بخواهیم ماشین بسازند؟ باید بقیه را تشویق کرد مثل اونها کار کنند (179473)
 
موسوي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۸:۳۴:۲۸
1- رهبر مملكت در جريان مذاكرات سعدآباد بود و مذاكرات زير نظز ايشان انجام مي شد.
2-خيلي از شركتهاي بزرگ در حال حاضر به لحاظ مالي مشكل دلرند چه دولتي و چه خصوصي. ( من از نزديك شاهد اين موضوع هستم كه شركت نفت فلات قاره توان پرداخت پول پيمانكارانش رو نداره. شركت سازه اضافه كاري پرسنل رو جهت كاهش هزينه هاش قطع كرده و... )از كساني كه دست اندر كار هستند معني اين وضعيت رو بپرسيد و بدونيد مشت نشونه خرواره.
3-سهام عدالت خيلي خوبه اما اگر بدونيد پرداخت سود اين سهام باعث كاهش نقدينگي كارخانجات و بنگاههاي اقتصادي مرتبط و درنتيجه عدم امكان نوسازي يا توسعه اونها شده چه حالي پيدا مي كنيد ؟ آيا تبعات اين موضوع رو مي دونيد؟
4-دنيا به خاتمي احترام مي گذارد و او بدون داشتن هاله نور دنيا رو به احترام واداشت. فرقي نمي كرد چه دوست و چه دشمن احترامش مي گذارند (177617)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۵۵:۲۰
چقدر از اظهار نظرهاي مثل آنچه آقاي حسامي گفته اند بدم مي آيد. واقعاً كشور در 4 سال گذشته در حال عوران و سازندگي بوده نه خرابي. انصاف هم خوب چيزيه (177828)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۴۳:۰۹
من وفرزندم در ايام تبليغات به خيابانها ميامديم
فرزند 10 ساله ام عكس موسوي وبنده عكس احمدي تژاد را تبليغ ميكرديم
از فرزندم كنجكاوانه پرسيدم چرا موسوي تو چي ميدوني تو برا چي خودت را دخالت ميدهي حرف قشنگي زد گفت من دوست دارم هميشه مردم در خيابانها با هم
خوش وخرم باشند
از خودم پرسيدم خودت براي چي عكس احمدي نژاد را تبليغ ميكني
گفتم تنها كسي كه ميتواند در اين وضعيت سياسي كشور تكليف ما را با امريكا مشخص كند اين است ( تكليف مثبت يعني مذاكره به نفع مردم البته ااشائالله
ايشان سياست اين كار را هم در اين دوره پيدا ميكنند)
هر كس ديگري انتخاب ميشد مگه با اين افراط گرايان وكفن پوشان كاري ميتوانست بكند
حال درست يا نادرست
به اميد ايراني اباد فقط ايران ديگران بمانند بعد از ايران (177050)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۷:۰۲
جسارت نباشه
ولي تصور ميكنم اين نگرش آموزشي كه ميگه فرزندان روزگار ما از والدين خود بالغ تر رفتار ميكنند مصداق عيني پيدا كرده
بعدش شما اين چه حرفي بود زدي به بچه ده ساله؟
هان؟
حدس مي زنم كه پوستر بنده خدا احمدي رو هم برعكس گرفتي دستت (177336)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۰:۵۸:۱۹
دیشب در مجلسی بودیم و به محض شروع صحبتهای ایشان با وجود اصرار بنده برای شنیدن صحبتشان جمع به اتفاق به کمتر از خاموش کردن تلویزیون راضی نشدند
بنده هم مخالف ایشانم اگرچه کار آنها را تایید نمی کنم چون حرف را باید شنید اما این قضیه برایم بسیار قابل تامل بود و کلی مرا به فکر فرو برد (177069)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۰۵:۱۲
بالا بریم پایین بیاییم آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شد بهتر نیست بجای لج و لج بازی و زدن حرفای تکراری سعی کنیم کمک کنیم به پیشرفت کشور حال هر کی میخواد تو راس قدرت باشه باشه غیر از این هر اتفاق بدی که بیوفته دودش تو چشم هممون میره وقتشه بعضیا یکم کوتاه بیان نه به عنوان تایید به خاطر اینکه بیشتر از این تاوان ندانم کاری بعضیا رو ما مردم ندیم (177079)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۴:۵۹
دوست عزیز ، این آقایان اصولگرا هستند که لج و لجبازی میکنند و هزینه های گزاف به مردم تحمیل می کنند ! مرد حسابی شما مثل اینکه یادتون رفته تو این 4سال چه بلایی به سر مردم آوردند.
مردمی که با خوشحالی می خواستند برای 4سال دیگه رنگ و بوی آبادانی ببینند با یه انتخابات پر از ابهام روبرو شدند ! لطف کنید چشمانتون رو باز کنید ، کارهای اجرایی آقای احمدی نژاد رو با زمان سازندگی مقتیسه کنید ! تاره با پول نفت 140دلار ! مسلما این دولت ضعیف عمل کرده
درضمن من همه جا گفتم، آقای احمدی تژاد برای پلیس بازی اومدند نه کار اجرایی و اداره ی دولت ... پا تو کفش قوه قضاییه کردن ، مردم هم از شجاعتشون خوشحال هستن ! غافل از اینکه اگه احمدی نژاد یک تومن هم نخورده ، ده تومن ضرر زده ! (177213)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۳۳:۳۴
آقای حسین لطف کنید وقتی از دولت سازندگی تعریف و تمجید می‌کنید، بدهی‌های سنگین خارجی و وام‌های کلانی که دولت سازندگی در پایان ۸ سال، به کشور تحمیل کرد را نیز ذکر کنید. اگه سازندگی، با بالا آوردن بدهی‌های کلان همراه باشه که هر کسی می‌تونه ادعای سازندگی کنه. آقای احمدی نژاد بدهی‌های خارجی ایران را به پائین‌تریین حد خودش رسونده. منصف باشید لطفا.
در ضمن لطف کنید و اون مصادیق ده تومن ضرر را هم نام ببرید.
پیشرفت در علم هوا و فضا، پیشرفت در نانو تکنولوی، پیشرفت در ساخت تسلیحات نظامی، هدر ندادن بودجه پروژه‌ها و تمام کردن پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پائین آوردن بدهی‌های خارجی ایران، ساخت و ساز در مناطق محروم کشور و رسیدگی به محرومان، بالا بردن حقوق بازنشستگان و کارمندان با توجه به تورم، کاهش قیمت مسکن در پایان ۴ سال( که در دوره اصلاحات، سر به فلک کشید ) که البته به همین ترتیب، قیمت مسکن، رو به کاهش است، بالا بردن محبوبیت ایران در خارج از کشور ( بغیر از آمریکا و اسرائیل و وابستگان )، از همه مهمتر مسئله هسته‌ای و پیشرفت فوق‌العاده آن ( بگذریم از اینکه دولتهای قبلی گفتند کار مال ما بوده، احمدی نژاد به اسم خودش تموم کرده در حالیکه دولتهای قبلی، مسائل هسته‌ای را بحالت تعلیق درآورده بودند ).
آقای حسین! آیا اینها همون مصادیق ده تومن ضرر زدنه که شما فرمودید؟
اگه از ظاهر کسی خوشتون نمی‌یاد، تمام خدماتش را زیر سؤال نبرید. منصف باشید لطفا. (177421)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۱۸:۲۲
اميدواريم اين ظرفيت جديد دولت دهم كه رئيس جمهور وعده دادند به استان كردستان نيز برسد زيرا تمام ظرفيتها در اين استان از بين رفته است . (177086)
 
حسن فاتحی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۲۳:۴۱
رئیس جمهور دولت نهم یک طرفه مسائلی رابیان فرمودند که برای من شهروندنیز تامل برانگیز بود به دلایل زیر:
1- سخنان زیبا باپشتوانه کارکردی قابل دفاع است واگر ایشان کارکرد قابل قبول داشتند نامزدهای رقیب وی حتما\" دست دوستی به وی میدادند ولی چرا برای اولین بار درتاریخ انتخابات ریاست جمهوری رقبا بیانیه نامشروع بودن دولت را میدهند این حکایت از بی اعتمادیها ازیکطرف وتحقیر مخالفان دارد.
2- ایشان درمورد سیاستهای آمریکا باایران اسلامی فرمودند که خودشان هم قاضی هستند وهم مجری و.... ودر انتخابات دهم نیز جریان همین بود حداقل از نظرمن شهروند!
اگر ملاک اعتمادعمومی وعدالت وحقانیت بود باید به افکارعمومی پاسخ داده میشد واونهم ازطرف تشکلی عادل وبیطرف.
3- تغییر کابینه ومعاونین زمانی کارایی لازم رادارد که تفکر ارشد حاکم بر کابینه بجای استفاده ابزاری ازکلمات باقانون شکنی برخورد نماید همین دستگیریها وخطابه های تحریک کننده فرماندهان نظامی خود ازمفاد غیرقانونی مصرح درقانون اساسی است که دخالت نظامیان را ازطرفداری ازیک طرف وعلیه دیگری برای تضمین حاکمیت اسلامی لازم میداند.وقتی سایت نمایندگان منتقد را به دلیل پخش موضع گیری سید محمد خاتمی که 8 سال مدیرارشد نظام بوده را فیلتر می کنند این چه جور آزادی است که برادر احمدی نژاد از آن سخن میگوید؟
4-ماانتظار داشتیم به تخلفات خلاف قانون درمناظرات ونیز توصیه رهبرفرزانه نیز اشاره شود ولی چنین نشد.
5-ملت ایران ملت فهیم وآگاهی است اگر مدیری بدون رعایت اصول اعتماد واخلاق تمامی ایران را نیز سنگ فرش نماید تمکین نمی کنند چون اول اخلاق اسلامی بعد مدیریت اقتصادی.
من درخاتمه عطف فرمایش مقام معظم رهبری یک پیشنهاد به عنوان شهروند به نظرم میرسد وقبول این پیشنهاد اخوت اسلامی علیرغم تفاوت افراد را نشان میدهد وآن اینکه:
برادراحمدی نژاد جلسه ای با برادران رقیب انتخاباتی خود تشکیل دهد وکابینه ائتلافی را مدنظرداشته باشد وازطرفی به نقش مجمع تشخیص مصلحت نظام درمدیریت چنین جریاناتی توجه شود البته من پیشاپیش قبول چنین پیشنهادی را سخت میدانم ولی فوایدزیرا درپی خواهدداشت:
1- باردیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نومید تر خواهندشد
2-ثابت خواهیم کرد که تفکرایرانی اسلامی برای برون رفت ازاختلافات خانوادگی هم انعطاف وهم ابتکار وخلاقیت دارد
3- دل مراجع بزرگوار را شاد ودرنهایت دوام پایدار نظام اسلامی را درپیش خواهیم داشت (177091)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۲۴:۱۴
تهد ید وارعاب روزهای اول کجا و دعوت به مشارکت کجا ؟ آیا این سیاست همان فرمول هویج وچماق نیست که منسوخ شده است (177093)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۳۰:۴۲
همیشه هر کسی خواسته کمکی کنه به ایران یک عده با بیشترین موج فحش و ترور شخصیت سعی می کنند نابودش کنند و این از همه چیز نهادینه تر شده در ایران. شاید از حسودیه شاید مرض یا منافعی که از دست دادند. احمدی نژاد اولیش نبوده آخریش هم نیست. آخرش هم به خاطر وجود این آدما ایران هیچ وقت پیشرفت نمیکنه. وقتتون را تلف نکنید. (177095)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۳۴:۴۴
آقای احمدی نژاد! همانطور که بر خورد پلیسی با مسایل فرهنگی غلط است برخورد نظامی و پلیسی با مسا یل سیاسی هم علط است . در عمل برای جلوگیری از این مسا یل چه کرده اید؟ آیا نیروی انتظامی تحت نظر وزارت کشور شما نیست؟ (177097)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۵۰:۰۳
آن اعتماد به نفس و آن تسلط درگفتار قبل انتخابات کجا رفت ؟ آیا جریانات انتخابات باعث عقب نشینی آقای احمدی نژاد شده یا تذکرات دوستان ؟! (177113)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۵۵:۳۶
کدام عقب نشینی؟ (177252)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۴۵:۳۳
هادي جان
منظورشون اين بود كه قبلا چند بار متن رو خونده بودند و ايشان هم فقط از روي كاغذ خوندند كه مبادا دوباره خسي خاشاكي چالاكي ازينا نگه

راستي خودت خوبي؟
دلم برات تنگ شده بود رفيق
:) (177324)
 
حمید مقدسی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۲۴:۵۱
حرفهای تکراری و بی پشتوانه همیشه توسط آقای احمدی نژاد گفته میشود.مردم ایران اینگونه مظلوم نمایی ها را توهین به خود میدانند و هیچگونه امیدی به دولت نامشروع ایشان نخواهند داشت . (177145)
 
سهيلي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۰۷:۰۵
توضيح ميدهم كه ملت ايران به هيچ كدام از كاربران و نظردهنده گان اينترنتي نمايندگي و وكالت نداده اند كه از طرفشان نظر بدهند لطفاً! (177847)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۲۹:۴۰
واقعا برای من جای تعجب است که چرا این دولت را تا این اندازه تحت فراش و تخریب قرار می دهند در حالی که دولتهای گذشته هم مشکلات و تخلفات و... به مراتب بیش از این دولت داشتند!من جوابم را از یکی از حامیان و نزدیکان آقای موسوی د رمحفلی خصوصی گرفتم که ایشان گفتن\"آقای احمدی نژاد انسانی خوب سالم و کارآمد است اما وارد منطقه ممنوعه شده پس نمی گذارند کار کند با این شراط نباید رای بیاورد\"
به نظر من هم مشکل ایشان همین است وگرنه کسی نیست که نتواند شهادت دهد که حرکت و سازندگی در این دولت بیش از دولن=تهای قبلی بوده است (177152)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۴۳:۳۱
وقتي كه همه دارند ايراد ميگيرن پس يه جاي كار ميلنگه برادر
همه كه نميتونن در اشتباه باشن يا توهم زده باشند
هووم؟ (177321)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۳۰:۴۸
چرا اقای مکتبی حرفی از وفات حضرت زینب نزد شاید ان گل قرمز نماد عزاست بس است ریا (177154)
 
جمشيد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۲:۴۸:۳۱
متاسفانه نه تنها در سطح سازمانهاي كوچك و شركتها بلكه در كلان كشور و دولت نيز شيوه سعي و خطا و شعار زدگي وجود دارد . مگر اين مردم چند با ر متولد ميشوند كه بايد 8 سال عمرشان را در دوره سعي و خطا و ضعف بنيان هاي اقتصادي - مثل تورم /بيكاري/ركود /دو دستگي و مخاصمه و... سپري كنند واقع بينانه ببينيم ساير كشورهاي در حال توسعه در كجا هستند و ما كجا ؟تازه آقاي احمدي نژاد بعد از تغيير 15 وزير و مسئول ارشد طي 3 سال گذشته به اين نتيجه رسيده اند كه دولت نياز به تغييرات زياد در مديران ارشد و وزرا دارد به عبارتي كار آموزي جديد . واقعا مسئولان ارشد نظام و نمايندگان محترم بايد به اين نكته واقف باشند درست و يا نادرست بخش زيادي از طبقه متوسط و نخبه با روشهاي آقاي احمدي نژاد موافق نيستند و علاوه بر اينكه در چهار سال گذشته به نوعي در كنار ايشان نبودند در چهار سال آينده نيز وضعيت با توجه به رويدادهاي اخير تشديد ميشود. و اين موضوع قطعا از منظر رسيدن به اهداف چشم انداز نگران كننده هست. هر چند كه ايشان مي گويد در 4 سال آينده جزء 10 كشور اول دنيا هستيم؟ (177170)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۰:۲۹
استفاده از ايده درست از دشمن هم اگر باشد بنظر من يك ارزش است چه برسد به ايده يك رقيب.اگر كسي از ايده های دیگرا ن استفاده کند را باید تشویق کنیم. (177180)
 
مجيد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۱۳:۴۸
تنها را بن بست كنوني تشكيل دولت وحدت ملي هست (177198)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۰:۴۱
این مدت از طرفدارهای پر و پا قرص آقای احمدی نژاد بودم چون که مثل روز روشن بود جناح پشت آقای موسوی قصد چه کاری را دارند.
ولی آقای احمدی نژاد هم خیلی دیر متوجه شد که محدودیتهای اجتماعی ایجاد شده چه ضربه ای به مردم زده است که نمونه اش هم سو استفاده جناح حامی آقای موسوی ازاین مسئله و در نهایت تهییج جوانان و خسارتهای شدید و آبرو ریزی جهانی بود که پیش آمد که در این مسائل آقای احمدی نژاد هم مقصر است. امید است واقعا آقای احمدی نژاد چهار سال آینده به همه اقشار توجه داشته باشند. (177206)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۳:۰۴
به نظر من باید بغض و کینه رو کنار بذاریم... حرفهای آقای احمدی نژاد در مورد عدم برخورد نظامی با مقوله فرهنگ و حتی تغییراتی که به نظر من لازمه انجام بشه برای پیشرفت سریعتر کشور و همینطور موضع محکم ایشون در تقابل با کشورهای دیگه برا کشوری مثه ایران لازمه... به عنوان یه تهرانی میگم یقینا توجه آقای احمدی نژاد به شهرستانها کار فوق العاده عاقلانه و عادلانه ای بود... کاری که رییس جمهورهای قبلی به هیچ وجه بهش اهمیت ندادن... نمیشه گفت کارهای ایشون ایراد و عیبی نداره ولی در مجموع سیاستهای مناسبی و از روی عزتی رو برای کشور اتخاذ کردن... اگر برخی کشورها که مهد دموکراسی هستن تحمل شنیدن حرفهای ایشون رو ندارن دارن دموکراسی و آزادی بیان خودشونو زیر سوال میبرن ! آدم منطقی به حرف مخالفش هم گوش میده ولی متاسفانه دولتهای غربی از احمدی نژاد فرار میکنن !
به امیدی ایرانی بهتر و زیباتر... (177210)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۴۳:۳۵
\"موضع محکم ایشون در تقابل با کشورهای دیگه\"
چرا ما همیشه باید تقابل داشته باشیم ؟ چرا نمیگید تعامل ؟ چرا ما فکر میکنیم تافته ای جدا بافته ایم ؟ چون مسلمانیم ؟ به خدا قسم که اعمال ما که نام مسلمان بر خود نهاده ایم بسیار کثیف تر و بدتر است از آن به قول ما بی دین ها و الحق که آنها مسلمان ترند (177752)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۲۶:۳۲
سلام بر همه.
جواب آیت ا... جوادی آملی و صحبت های به نظر گنگ ولی پر محتوای موسوی در مناظره با او بهترین چراغ راه نما است . واز این نوع اتفاقات در تاریخ به وفور دیده شده .از حضرت علی که بالاتر نداریم ایشون هم 24 سال خانه نشین شدند در حالی که کسانی به خلافت رسیدند که غلط ترین درک رو از اسلام داشتند وجالبه که اونها هم خودشون خودشون رو تایید کردند.این خط کشی ها که با موسوی خلاف جهت اسلام نظام وامام پیش میاد و با احمدی نزاد اسلام و نظام در جهت خویش است به واسطه طیف طرفدارانشون .جریانی بود که از طرف حامیان احمدی نژاد در راس به فال نیک گرفته شد تا ذهن عوام رو با خود هم سو کنند و به جریانات بعد از انتخابات مشروعیت بدهند . (177216)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۵۰:۳۹
آقای موسوی فرض کنیم تقلب شده شما که از حضرت علی(ع) بالاتر نیستید
حضرت علی(ع)برای جلوگیری از تنش و خونریزی سکوت کرد ولی شما چه کردید با
مردم و نظام. (177376)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۱:۰۲:۳۲
آیا امام حسین در مقابل ظلم سکوت کرد ؟ (178239)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۲:۳۳:۱۵
میشه از یه لفظ دیگه به جای عوام استفاده کنید خواص (177533)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۲:۰۶
والله . خیلی ببخشید، ایشون می فرمایند ( نماد تغییرات هستند) . من بعد از 10 سال تدریس مفاهیم اولیه زیبایی شناختی دردانشگاه ، باید بروم در آنچه آموختم تجدید نظر کنم. این اولین نمادی دیدم که خود بر مفهوم خودش دلالت میکند. (177234)
 
امید
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۷:۰۴
حرفها بسیارزیبا ولی کوعمل (177241)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۹:۱۹
بیشتر مخالفان دکترازطبقات مرفه هستندکه خب طبیعی است اما اگر کمی به خودشان زحمت بدهند وبه مناطق محروم کشور سری بزنندواز پشت شیشه های دودی خودردهای چند ده میلیونی شان نگاهی به وضعیت این مناطق بیندازند و کمی هم انصاف را مد نظر داشته باشند قطعانظرشان موافق دکتر خواهد بود.به امید روزی که آنچه رابرای خود می پسندیم برای دیگران هم بپسندیم مثل رفاه و... (177242)
 
امیرعلی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۵۵:۱۲
والا نمی دونم . . .
ایشون می گن قرار یه جایی رو تعیین کنند متخصصین برن اونجا ابراز تمایل کنن که با دولت کار کنن .
من می خوام بدونم کدوم متخصص درست و حسابی ای که در حد مدیر کل و پستهای سطح بالا! باشه می ره بگه به من کار بدید. من نمی دونم والا به خدا . (177251)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۵۲:۱۲
مگه درخواست کار، شخصیت آدما رو میاره پائین؟ نکنه انتظار دارید رئیس جمهور بره زنگ خونه تک تک متخصص‌ها رو بزنه و بگه تو رو خدا منت سر ما بذارین و تخصصتون را که از پول مالیات همین مردم گرفتید، در اختیارشون بذارید؟
آقای محترم حتی کسانی هم که می‌خوان رئیس جمهور یک کشور بشن، کلی تبلیغ می‌کنن و با زبون بی زبونی به مردم التماس می‌کنن که بهشون رأی بدن، حالا تقاضای کار، شأن یک متخصص را میاره پایین؟ عجیبه بخدا. (177429)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۴:۱۰:۰۴
دعوت همه برای همکاری خوب بود.اما متاسفانه شواهد و قرائن حاکی از عدم همراهی خوب مجلس با دولت دارد.یعنی برخلاف تاکیدات مکرر رهبری در این زمینه. (177262)
 
س-ر
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۴:۱۹:۴۷
با سلام تا بحال چندین بار نوشتم و انعکاس ندادین...

1- آقای توکلی شما گفتین در همین سایت هم آمد که اگر قرار بود یک نفر حرف بزند و بقیه گوش بدن پس ما چرا انقلاب کردیم.

2 - آیا برای کمیسیون تحقیق مجلس روشن نیست که لباس شخصی ها کی هستن ؟ خوب میتونن برن تو خیابون و بپرسن همه میدونن.

3- من میخوام فرق بین سپاه محمد رسول الله و گارد آهنین چاشسگو در رومانی چه تفاوتهایی هست وآیا صرفا این گارد برای آشوبها در نظر گرفته شده بود؟

4- در مورد نطق رئیس جمهور .اینکه ایشون جوری از سیاست خارجی و اداره جهان صحبت میکنند که هنوز نتونستند متن خودشونو حفظ کنن و از انجایی که ایشان بسیار مودب و لفظ قلم صحبت میکنند که انسان رو به شعف میارن.

5- چرا ایشان به اجلاس شانگهای با هواپیمای روسی رفتن و برگشتن؟!

6- اگر قرار با ایشان مثل سفرهای استانی در اداره جهان هم به همه کشورها بره ..... (177171)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۴:۲۱:۵۲
bazam yek sohbati shod ke morghe pokhte ham khandash migire akhe pedare man azize man ru che hesabi migi ma 4sal dige mishim jozve 10 keshvare aval donya albate hamin alanam jozve 10 keshvare aval donya hastim montaha be lahaze bala budane nerkhte tavarom (177265)
 
عبدالکریم
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۴:۲۶:۰۸
بسمه تعالی

بنده هم اظهارات غالب دوستان را که عمدتاً با حب و بغض همراه است مطالعه کردم. یقیناً با این شیوه هر دوی این اظهارات منتج به نتیجه خاص نمی شود.

1- شجاعت ایشان در اظهار نمره قابل قبول و نمره قابل تجدید بعضی از وزرا که این انتظار را ایجاد می کند که با داشتن سابقه 4 ساله و درک روزگاری پر نوسان می تواند شاهد حضور وزرایی لایق تر و البته با پشتکار بیشتردرکابینه که به ایشان کمک کرد باشیم.

2-تلطیف فضای فرهنگی که بنده بعنوان یک شاهد به جرأت می توانم بگویم در این 4 ساله گذشته معدلترین دوران را گذراندیم و امیدواریم این اعتدال به کمال نزدیک تر شود. متاسفانه دوستان جوانتر به دلیل باز بودن بی حصر فرهنگی دولت اصلاحات شاهد شدد عمل گذشته نبودند و لذا درک صحیحی از این اعتدال ندارند

3-اظهار و اعلان به توانایی همه مردم و اعلام نیاز به تمامی افرادای که این توانایی را در خودشان احساس می کنند. بنده هم امیدوارم این موضوع از طرفین یعنی مردم و دولت محقق شود.

در آخر توصیه ای به همه دوستان دارم. رئیس جمهور با انتخاب اکثریت انتخاب می شود و خرد جمعی قابل احترام است و اصولاً احترام به انتخاب اکثریت احترام به خود اسنت . بیایید برای خدا و اعتلای کشورمان و احترام به همه مردم اهانت و توهین را کنار بگذاریم و رنگ اخلاقی و رفتاری و نوشتاری یمان را به فرهنگ اصیلمان که اسلام محمدی است نزدیک کنیم. (177270)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۳:۵۲:۵۶
اگر احترام به خرد جمعی خوب است فقط برای رئیس جمهور اصول گرا خوب است؟
پس آن خون دلها که شما دران 8 سال به دل خاتمی کردید چه بود؟
آن موقع خرد جمعی خوب نبود؟
دست بردارید بس کنید همه چیز خوب است اگر فقط برای شما باشد (177546)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۴۵:۲۰
با سلام و خسته نباشید
این آقای \"هادی\" از همکاران الف هستند چون تو این بخش 13 تا نظر گذاشتن، و به همه نظراتی که با اهداف سایت شما مغایرت دارند جواب می دن. بدبختی اینه که تو سایر بخش ها هم به همین شکل عمل می شه یه نفر با همین اسم به همه نظرات مخالف جواب میده، مگه اینجا چت رومه؟ این درحالی است که مسولین محترم سایت برای اینکه تعداد نظرات مرتبط به یک گروه زیاد نشه همه رو بدون دلیل \"غیر قابل انتشار\" می کنن.
کاشف به عمل بیاد مشخص میشه که بیشتر نظراتو که در باب طرفداری از یک جناح نوشته می شه کار یه نفره، برین خودتونو رنگ کنین! (177323)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۱:۲۴
من از طرفداران اقای احمدی نژاد هستم ومطمئنم قولی که ایشان دیشب دادن درمورد عدم تکرار حمله چماق داران به خوابگاههای دانشجویی را اجر مکنند (177331)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۴۷:۴۹
مگر چماقداران تحت امر دولت بوده اند ؟ به به هر دم از این باغ بری می رسد ... (177760)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۶:۱۶:۰۰
من هم موافقم که اکثریت به ایشان رای دادند ولی این اکثریت از چه قشری هستند آیا شما مملکت را میتوانید به یک روستایی واگذار کنید؟!
اکثریت تحصیل کرده و کسانی که میشود امور اجرایی مملکت را به آنها واگذار کرد به چه کسی رای داده اند؟
من فکر میکنم وزن رای ها یکی نیست از یک روستایی در حد کشاورزی و دامپروری میشود انتظار داشت و امور اجرایی و درک سیاسی و برداشت منطقی را از یک تحصیل کرده.
بنابر این انتظار یک کابینه مناسب را برای آقای احمدی نژاد در پیش رو نمی توان داشت (177350)
 
کورش بزرگ
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۲۶:۲۹
حمید عزیز!

ایران رو با رژیم سعودی اشتباه گرفتی که برای رای مردم احترامی قائل نیست.
اینجا رای یک روستایی در یک استان محروم با رای رهبری فرقی نداره! اگه با همین روستایی ها نشست و برخاست می کردی می فهمیدی که اینا خیلی هاشون از همین به اصطلاح روشنفکرای آبکی، فکرشون روشن تره. (177733)
 
mina
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۱:۰۵:۱۱
شرم بر کسانی که نسبت درجه یک و دو به ایرانیان میدهند. شعور سیاسی روستاینان عشایر در دفاع از این خاک و بوم بیشتر از به اصطلاح تحصیلکرده ها می باشد و ثابت شده!
به دنبال داروینیسم اجتماعی هم نیستیم که عده محدود بر دیگران ارجح باشند.....
در ضمن کدام وزیر کابینه آقای دکتر تحصیل کرده نیستند؟ یا اینکه جناب عالی بر این باورید که روستازاده تحصیل کرده سوادش به حد دیگران نیست؟ چطور است که خودتان را تحصیل کرده و احمدی نژاد را بی سواد می انگارید؟ نه اینکه ایشان در همان دانشگاه ها تحصیل نکرده ؟
اگر درک سیاسی داشتی اینگونه قایل به درجه بندی شهروندی نمی شدید........

و جمله ای به مخالفان به اصطلاح تحصیل کرده:
اگر از بسیط زمین عقل منعدم گردد گمان نبرد کس به خود که من نادانم

تا به حال چندین کامنت گذاشتم ولی متاسفانه شما بیشتر در پی درج پیامهای مخالف دولت هستید! (178174)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۰۳:۲۵
به هر حال تجربه ایشون 4 سال افزوده شده... یقینا در این دوره ضعفهای کمتری رو شاهد خواهیم بود... (177380)
 
saeid
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۱۳:۲۶
اقای احمدی نژآد یک فرد باهوش متکلم زبردست هست و این رو در مناظره ها به حد اعلا نشون داد
علاوه بر اون اقای احمدی نژآد ویژگی های افکار مومی وبخصوص افکار عمومی ایران رو میشناسه و به بهترین وجه ازش استفاده میکنه
این صحبت ها و بحث ها بی فایده است
این اقا یه صحبتی میکنه و ظرف 1 هفته حرفی کارشناسی شده و 180درجه متفاوت با اولی ارائه میده و به هیچ عنواتن هم زیر بار حرف قبلی خودش نمیره
و هیچ کسی رو هم در دنیا عاقل تر از خودش نمیدونه تا انتقاداتش رو گوش بده
4 سال رییس جمهور بود چه کسی ازش پرسید برنامه های 4سال پیشت چی شد نفت سر سفره کی رفت و بعد از 4سال چه برنامه ای داری؟
البته اگر میپرسیدند هم همه میدونند که با چه جواب هایی روبرو میشدند
شما نمیدونید چه جواب هایی؟ بگم چه جواب هایی ؟ بگم بگم؟! (177384)
 
Mina
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۲۴:۱۱
این سایت آقای توکلی هم تنگ نظر تشریف دارن و بیشتر نظرات مخالف احمدی را اینجا میذاره //////و توجه به اعداد موفق اظهارات ضد احمدی این حرف منو ثابت می کنه ...حسادت تا کجا؟ (177386)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۵۱:۳۱
دوست من یعنی تا به حال متوجه نشدی که اکثر قریب به اتفاق کاربران اینترنت از مخالفین دولت هستند ؟ (177762)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۷:۴۷:۵۴
یک توصیه به دوستانی که میخواهند نظر موافق یا مخالف بدهند و وقت ندارند که کل نظر را بخوانند:

اگر با نظری که موافق حرف احمدی نژاد است مخالفید روی دکمه های مخالف که تعدادشان بیشتر است کلیک کنید

اگر با نظری که مخالف حرف احمدی نژاد است موافقید روی دکمه های موافق که تعدادشان بیشتر است کلیک کنید.

به دکمه هایی که نظر موافق و مخالف مساوی دارند اعتنا نکنید. (177397)
 
montaghed
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۰۲:۲۹
آقای احمدی نژاد عزیز!اینجا آرمانشهری که شما در ذهن خود ترسیم نمودید نیست!شما همان حرفهایی را تکرار کردید که چهار سال قبل برای رای اوردن مطرح میکردید!در مورد تغییر در کابینه،آیا اقای کردان بهتر از آقای پور محمدی بود؟آقای محصولی چطور؟کسی که عدم کفایتش در این ایام پس از انتخابات بر همگان روشن شد!آیا همینطور میخواهید کابینه تان را تغییر دهید؟کدام یک از وزیران جایگزین دولت شما از قبلی بهتر کار کرده اند؟ (177406)
 
سید حسن
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۰۸:۲۴
این تغییر موضع دادن سریع احمدی نژاد حاکی از چیست؟
من فکر می کنم که این عادت احمدی نژاد که بسیار دیدیم که چیزی می گه بعد می زنه زیرش یا کاری می کنه وبعد انکار می کنه حاکی از این است که این شخص برای رسیدن به هدف از هر ابزاری استفاده می کنه.
بعد از انتخابات رفت مانور داد و اون افتضاح رو بالا آورد حالا دیشب اینقدر گفت 40میلیون که شبیه به 40شده بود.میخواست بگه من طرفدار همه ایرانی ها هستم.
یا می گفت من خودم منتقد هستم!واقعا که دیگه تمامی معانیه کلک لوث شده ودیگه نمی تونیم از اونها استفاده کنیم وباید برای این کارهای احمدی نژاد کلماتی جدید اختراع بشن. (177408)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۰۸:۵۰
جالب بود صدا و سيما ما قضيه پشه اي كه اوباما رو اذيت مي كرد رو دوباره نشون مي داد
نكته ايي كه بسيار من رو در فكر برد از رو كاغذ خوندن ايشون بود
هميشه از رو ذهنيات خود مي گفت ولي اين سري يك سري نوشته دسته ايشون بود (177410)
 
داود
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۱۲:۱۹
در جواب اون دوست و بقيه كساني كه سعي در القا اين دارند كه بگند طرفداران فلان نامزد قشر مرفه هستند
بايد گفت اگه قشري كه به آقاي احمدي نژاد راي دادند فقرا هستند واي به حال ما با اين همه فقير و غني
و البته اين نكته رو هم بگم تمام اين ثروتمندان ... ثروتشون امانتي از طرف امام زمان هست ( قال وزير ميلياردي)
پس خواهشان گير نديد فقير و غني و اختلاف بين مردم نندازيد (177412)
 
یک دوست
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۱۹:۵۳
این احمدی نژاد آن احمدی نژاد گذشته نیست. دیگر آن صلابت در حرفهایش وجود ندارد. دیشب آنقدر دستپاچه بود که کاملا مشخص بود. خجالت زدگی و شرمساری در ایشان کاملا مشخص بود. از دید روانشناسی اجتماعی و رفتاری اگر بررسی کنید مشاهده می شود که ایشان واقعا دچار عذاب وجدان و ناراحتی است. ایشانی که همیشه دم از ائمه و امامان میزد در شب وفات یکی از عزیزترین انسانها حتی یک کلام نگفت.و بجایش عید را تبریک گفت. از لحاظ رفتاری وجود استرس است که آدم را اینگونه می کند که فراموشی و دستپاچه بودن به او دست دهد. شرمساری احمدی نژاد قطعا بخاطر برخوردهای خشنی است که با همان مردمی که او آنها را 40 میلیون رای دهنده میدانست می باشد. از طرفی اشاره به برخورد های پلیسی نشان همین رفتار ایشان است. برخورد پلیسی اگر با ارازل و اوباش بود که درست بود ولی اگر برخورد با مردم بود که واقعا زشت بود. احمدی نژاد از این اتفاق و برخورد با مردم نتوانست خود را رهایی دهد. او در چشمان مردمی نگاه می کرد که دچار ضرب و شتم و خونریزی و کشته شدن عزیزانشان بودند. مسئولیت ریاست جمهوری در قبال این حوادث او را آنچنان در هم ریخته بود که برای صحبت کردن همش از روی نوشته و آن هم بصورت منقطع می خواند. و همش کاغذ هایش را این ور و آنور می کرد. این آن عذاب وجدانی است که در او وجود دارد و رهایش هم در طول این چهار سال نخواهد کرد.
یکی دیگر از رفتارهای او در این مصاحبه این بود که او از دریچه اپوزیسیون دولت در مورد دولت خود صحبت می کرد. چرا که حرفهای او کاملا انتخاباتی بود و از آن فضا و همچنین فشار افکار عمومی در نپذیرفتن نتیجه انتخابات هنوز بیرون نیامده است. ایشان چگونه می خواهد در این چهار سال کار کند ایشان حتما تظاهرات میلیونی مردم تهران را دیدو از لحاظ سیاسی و استراتژی پایتختهای کشورها جزو مناطق بسیار مهم و استراتژیک برای دولتهاست. او بخوبی میداند که با فشار افکار عمومی مخالف ایشان در پایتخت روبروست و این مسئله گریبان ایشان را گرفته است.
آنالیز صحبتهای ایشان بخصوص در مورد تغییر , وضعیت دولت, جابجایی ها و بسیاری از مسائل دیگر از لحاظ جامعه شناسی رفتاری و روانشناسی اجتماعی کاملا گویای در هم ریخته گی ایشان است. و آن صلابت همیشگی را از ایشان گرفته است.
به عنوان کسی که دستی در مسائل روانپزشکی و روان شناسی دارم پیشنهاد میکنم ایشان حتما با جامعه شناسان خبره و روانشناسان اجتماعی حتما در مورد نوع رفتارش و آینده عملکردی خود مشورت کند. (177416)
 
م . د
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۸:۵۴:۰۳
در سریال پر ببیننده افسانه جومونگ با کمی دقت و توجه شاهد عملی جالب و قشنگ از سوی کسانی هستیم که مرتکب تخلف و خیانت می شوند هستیم . در این سریال هرکس خیانت و یا تخلفی انجام می دهد هنگامی که فرمانده قصد تنبیه وی را دارد ، قبل از عکس العمل فرمانده خود فرد با اعتراف به عمل خود این جمله را به زبان می اورد که : \" فرمانده لطفاً مرا بکشید \" . با گفتن این جمله فرمانده مجبور می شود در قبال وی عکس العملی دیگر انجام دهد و وی را تنبیه نکند .
سخنان رئیس جمهور هم در شبکه اول بوی همین عمل را می داد . ایشان خودشان اعتراف به ناکارامدی بعضی وزیران کردند و خود را منتقد اعلام کردند . مخالفین خود را که به وی رأی ندادند با طرفداران خود مخلوط کرد و همه را منتقد اعلام کرد و این دقیقاً همان عملی است که در بالا اشاره شد . یعنی اعتراف به عمل و گفتن حرفی که از عکس العمل شدید جلوگیری کند . (177430)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۰۵:۵۶
با سلام.اولاینده حرف های ایشان را نشنیدم و تصمیم دارم هرگز نشنوم چون ایشان تا زمانیکه نتوانند مخالفان خود را در مورد صحت نتایج انتخابات قانع کنند در واقع رئیس جمهور نیستند و کارشان چه در داخل و چه در خارج بسیار سخت خواهد بود.ثانیا با توجه به ادبیات غیر متعارف ایشان بهتر است سعی کنند کمتر حرف بزنند تا مشکلات کمتر شده ضمن آنکه مردم خودشان توانایی قضاوت در مورد کارکرد ایشان را خواهند داشت.ثالثا هر ادعایی را در مورد غارت بیت المال به قوه قضائیه ارجاع دهند و آنرا به اطلاع مردم برسانند و از جوسازی های پوچ و بی فایده دست بردارند. (177440)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۰۶:۵۲
ایشون از کابینه کارامو قوی صحبت می کنند اما من و شما ها می دونیم آقایانی که ایشون از کارامدیشون حرف می زنه از آقای کردان هم بدتر هستند چون اگه بهتر بودنند چرا در همین چهارسال به جای استفاده از آقای محرابیان و امثالهم و مدیران رده بالا همچون بذرپاش و جشن ساز استفاده نکردند بارخدایا به فریادمان برس . چقدر همه ما دلمون می خواست این وعده ها که به تعبیر آیت الله امینی با نیت قربه الی الله هم صورت می گیره ذره ای تنها ذره ای خیرخواهی به دور از قدرت طلبی بود .می دانم این نظر انتشار پیدا نمی کنه اما هممون حقیقت ها را به لطف خدا بیشتر از پیش خواهیم دانست تا دیگه با تخلفات قبل از انتخابات مردم مهربان و زحمت کش کشورم دیگه تحت تاثیر قرار نگیرن . توکلت علی الله (177442)
 
راوی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۴۹:۳۹
کشورفاقد مدیریت کلان وبرنامه ریزی شده است تنها پیشرفت کشور یک دولت عقل گرا واقع گرا عملگرا وفرا جناحی است استفاده از تمامی فرصت های انسانی وطبیعی کشور است.وگرنه تا سالیان سال باید حصرت این فرصتها خورد ما حاضریم فدای منافع واقعی کشور شویم تا نسلهای بعد در ایران پیشرفته و توسعه یافته زندگی کنند.
به امید ایرانی آباد و توسعه یافته بامیدان دادن به جوانان برای ساختن ایرانی بهتر وسربلند (177464)
 
مبین
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۱۹:۵۶:۱۶
من دانشچوی ارشد مدیریت هستم در جریان تخریب ها طرفدار وی شدم او مدیری توانمند است که بسیار خوب اوضاع را مدیریت می کند و به مردم انرژی مثبت می دهد این رمز موفقیت است متن های قبل از خود را بطور کامل خواندم و حرف برای گفتن و دفاع زیاد دارم اما ....... این بغض و کینه علیه دکتر برای چیست مگر نه این است که چهار سال همین اصلاح طلبان در روزنامه های خود روی افکار تحصیل کرده کار کردند تا در انتخابات علیه وی استفاده کنند و موفق هم شدند اما ایا همین تحصیل کرده حق اظهار نظر دارند که می گویند مخالفان دکتر بیشتر است دکتر در دیدارهای استانی تخم محبت را در دل مردم کاشت که نه اینترنت دارند نه موبایل که حمایت از او را ابراز کنند فقط حق رای دارند.ایا دولت را گلستان تحویل دکتر دادند که دکتر را تخریب کردند اگر نگاهی به آمارهای مراجع ذی ربط و بین المللی بیندازید کشور جهش بسیار بزرگی داشته است (در اینده بیشتر می بینید) من نمی دانم از یک رییس دولت انتظارات شما چیست فقط این برای من پر واضح است که شما دچار تبلیغات احساسی شده اید کسی در بیانیه های دم از امام و ولایت فقیه می زند چرا به امام وقت خود گوش نمی دهد و ........ به هر حال این اتفاقات گذشت اما می خواهم بگویم دکتر انگشت بر روی اشرافیت و فساد گذاشته که صدای صاحبان احزاب و روزنامه ها در آمده است نگذارید شما فریب دهند فقط کمی تامل کوتاه بر روی مطالب و جستجو می توانید حقیقت را دریابید.اما شعار های دولت بسیار هوشمندانه و با تدبیر است چرا که فلسفه و جودی هر شرکت (دولت) همیشه بسیار بلند مدت است که نیاز به گذاراندن چندین دولت است که محقق شود بنابراین کسانی که می گویند محقق نمی شود دوستدار ایران نیستند و فقط از سر لجبازی انکار می کنند. مقایسه ما فقط باید با زمان گذشته باشد که پشرفت چگونه ارزیابی شده است و بالاخره حرف زیاد است مجال نوشتن کم (177469)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۰۱:۳۶
بله دانشجوی ارشد مدیریت عزیز، عمه ی من هم بیاید در تلوزیون بگوید ما در سال 1392 جزو 10 کشور برتر دنیا میشویم و ما بهترین هستیم و ما آزاد ترین هستیم و ... تخم محبت که هیچ، تخم شور و شوق و لذت و عشق در دلهای عزیزان روستایی یا آن دسته از عزیزان شهرنشین که تنها رسانه اشان کیهان است کاشته میشود (177775)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۰۴:۰۴
بنده تمام نظرات را خواندم. تمامي نظرات محترم هستند. اما يك موضوع براي بنده قابل هضم نبود. اونم اين هست كه نميدونم اين آقاي هادي چه كسي هست كه براي هر نظري يك جوابي داده. آخه عزيز من چرا خودتان را نخود هر آشي مي كنيد؟ مگر آقاي احمدي نژاد چه كارهايي انجام داده كه اينگونه در رسانه اصولگرا اعلام مي كنند كه در سال 1392 جزء 10 كشور برتر سياسي خواهيم شد؟ در داخل چه كرده اند كه در خارج چه كنند؟ با پرداخت پول به كشورهايي نظير سريلانكا ، سنت وينست ، ونزوئلا ، بوليوي و... نمي شود كه جزء 10 كشور برتر بود. با ايجاد تنش نمي شود جزء 10 كشور برتر بود. در داخل با ايراد اتهاماتي از قبيل مفسد مالي به اشخاص مختلف باعث ايجاد تنش شدند. در سياست خارجي هم اين را تكرار مي كنند با عنواني ديگر. اين اخلاقي هست كه داخلي و خارجي قابل تفكيك نيست. حالا بگذريم از آمارهاي اشتباهي كه براي سوق دادن اذهان جامعه به سوي خود و يا پخش پول و اقلام مصرف شدني به صورت رايگان در واقع آراء روستائيان را خريداري نمودند. بنده تا اينجا بسنده مي كنم هر چند مردم همه مسايل را خود بهتر از بنده مي بينند و مي دانند. (177473)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۰:۱۴:۲۶
Marisol Del Valle at 3:29pm July 8
assalamu alaikum dear President,i wish i can visit Iran,both Iran and Palestina are the places i want to visit,inshallah,if israel ever attack you,i wish i can go fight to defend islam and Iran,may Allah be with you.
Soe Gie at 3:28pm July 8
but why, when i open it, the letter u have posted it since 2007, and thereis no the new? Please reply sir...
برای اینکه دکتر احمدی نژاد را خوشحال کنم و سور پرایز یا همان غافل گیری ..صفحه شخصی از سال 2007 من برای ایشان در فیس بوک درست کردم و از من مردم جواب می خواهند یک نوجوان خارجی از دکتر سئوالی دارد....این خانم علاقه مند است از ایران دیدن کند...
من چه کار کنم من چه جوابی بدهم که این ها ناراحت نشوند
افراد زیادی هر رز تماس می گیرند همکاری از این بهتر
from Canada Ottawa (177477)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۱:۴۰:۱۷
راجع به برنامه ایشان برای مدیریت جهان عرض کنم ایشان حتی نتوانسته ازظرفیتهای موجوددرکشوراستفاده کند حتی دردایره اصولگرایی هم ایشان نتوانسته از تمام ظرفیتها استفاده کند.ضعف مدیریت و تغییر مداوم مدیران و نداشتن برنامه جامع علی لاخصوص دراقتصاد آنقدرواضح است که احتیاج به توضیح ندارد.آنوقت دم از مدیریت جهان میزنند. (177510)
 
علیپور
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۱:۴۲:۴۱
بنام خالق قلم ها ملتی که با اهدا پاکترین خونهای بهتر ین عزیز انشان از یوغ استسمارواستعمار واستکبار نجات یافته چگونه بار دیگر به زیر این غول ها تسلیم شود مگر میزان رای ملت نیست؟ چرا عده ای در جامعه سمپاشی تقلب را ترویج می کنند .مطمئن باشید رئیس جمهوری ایران یکی از عنصر های کم نظیری است که دنیا بخصوص ملتهائی که کشورشان تحت اسارت آمریکا واروپا هستند به ما توصیه می کنند بروید قدر این رئیس جمهور را بدانید .ایشان در دانشگاه کلمبیا چه طو فانی بپا کرد. چقدر این اسرائیل را ذلیل نمود. همان جریا نات است که میلیارد ها دلار هز ینه می کنند .تا بلکه از ابهت .وشجاعت وجسارتش را تنزل نمایند حتی در داخل عده ای ماموریت دارند در امر فعالیت دور ه ی دهم دولت دست اندازی بو جود آورند ونگذارند دولت به اهداف وبر نامه هایش را انجام دهد .تا مخالفان حرفهای خود را بکر سی به نشانند .رئیس جمهور منتخب بیش از 5/24 میلیون ایرانی است .و مردم تا آخرین رمق ونفس حمایت اش خواهند نمود بقول آن شاعر کس نخارد پشت من جزئ ناخن انگشت من . (177511)
 
سپهر
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۲:۰۰:۵۶
والله ما که در طول سالیان گذشته کار تولیدی داشتیم از 13 کارگر فقط 4 نفر باقی مانده و بقول رییس جمهور داریم به قله های رفیع می رسیم وتازه ما جز شرکتهای خوب هستیم عده زیادی تغییر شغل داده اندو واردکننده شده اند .این یعنی بیکاری جوانان فقر و اعتیاد . به عمل کار بر اید نه به شعار . پیشرفت یعنی اینکه دولت بتواند با مهار تورم و کاهش هزینه های تولید ان را تقویت کند نه انکه کاری کند که به هر چیزی نگاه می کنیم ببینیم خارجی یا چینی است و تولید ان در کشور مقرون به صرفه نیست. تنش زدایی یعنی اینکه ما با تعامل با دنیا بتوانیم تکنولو ژ ی روز را بدست اوریم و اقتصاد و توریسم را رونق ببخشیم نه انکه با شعار مر گ بر این و ان بر تعداد دشمنانمان بیفزاییم . والله با این روند تکلیف بنده روشن است و حتی اگر کار هم نکنم تا حدی اینده ام تامین است ولی دلم به حال کار گری می سوزد که اگر دو ماه کار نکند نه اجاره خانه دارد که بدهد و نه پول اب و نان . تا کی باید منافع ملی را نادیده گرفت (177516)
 
hossein hajiagha
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۲:۰۳:۲۵
من یک ساعت و نیم روی فیس بوک بودم و بش از 500 پیام تبریک رسید چوم من دو سال قبل یک صفحه از قول دکتر احمدی نژاد درست کرم فکر نمی کردم کی محل بگذاره و نرفتم تا این صفحه رو باز کنم اما الان می بینم خدای من چقدر این آقا طرفدار داره تقریبا 98 درصد پیام ها مثبت بوده و مدرک آن موجود است اگر آقای موسوی خواستند (177517)
 
ساناز
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۰:۲۷:۳۷
جناب حسین هاجی آقا همه 70 میلیون که اینترنت ندارند اینا هم که تبریک گفتند همون دار و دسته ای هستند که مگسانند گرد شیرینی فعلا منافع شون در خطر نیست و جیب هاشون ار برکت وجود دکتر احمدی نژاد پر. (177678)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۱:۳۸
صفحه دوم دکتر احمدی نژاد در فیس بوک امروز افتتاح شد اما مزاحم ها هم خاستند این صفحه را هک کنند که نتوانستند. صفحه لازم دارید لطفا اطلاع دهید
search on google for faceboom ahmadinejad please (178207)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۱:۱۷:۱۶
سلام شما چگونه به فیس بوک وصل میشید بگید ما هم وصل بشویم و ببینیم (177717)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۰۷:۴۹
ظاهرا طرفداران احمدی نژاد لیاقت استفاده از اینترنت بدون فیلتر را دارند !

دکتر جان در فیس بوک کسانی برای شما پیام میگذارند که عضو صفحه ی شما باشند فکر نمی کنم هیچ مخالفی حامی ( fan ) صفحه ی شما باشد ! شما باید نگران اون 2 درصدی باشی که تبریک نگفته انذ ! (177781)
 
سیروان
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۲:۱۷:۲۹
دوستانی که سیاست های دوران اصلاحات را بدلیل \"عدم راه انداختن نیروگاه بوشهر\"زیر سوال می برند،ممکن است بفرمایند در دولت فعلی محض رضای خدا،با ان سیاست \"فعال\"(چه در عرصه داخلی،چه در عرصه خارجی\" یک چراغ قوه با برق نیروگاه روشن شده است؟ (177522)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۷ ۲۳:۴۲:۳۲
بنام خدا
در سخنان آقای احمدی نژاد چند نکته بود که میخواستم ذکر کنم:

1-اول مسائلی که از زبان خود ایشان در مورد ضعف ایجاد شغل وسیاستهای اقتصادی گفته شد و این که بطور جد قصد اصلاح آنرا دارند درحالیکه همین صحبتها اگر از طرف کسانی دیگر گفته شود ایشان آنها را به تهمت و مخالفت با ملت متهم میکنند.

2-بسیا ر جالب است با این همه مشکلات اقتصادی و سیاسی که در کشور وجود دارد ایشان چه اصراری برمدیریت جهانی دارند؟
آیا بهتر نیست اول آزمایش مدیریت بر ایران را پس بدهند بعد به سراغ مدیریت جهانی بروند؟
آیا بهتر نیست قبل از اینکه برای مدیریت جهانی همه را به همدلی تشویق کنند به فکر همدلی همه برای آبادانی ایران باشند؟
آیا واقعا ایشان آینقدر خیالشان از داخل ایران راحت شده که دیگر میخواند جهان را مدیریت کنند؟ (177543)
 
مهرام
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۰:۵۲:۱۶
واقعا ساده لوحانه است اگر فکر کنیم فقط رئیس جمهور همه قدرت تغییر در این مملکت را داراست اگر خوب دقت کنید بیشترین نکته هایی که احمدی نژآد سعی دارد به آن اشاره کند این است که او هم مثل خاتمی نمی تواند و نمی گذارند که کار کند ( چه کسانی؟) واقعا چه کسانی قدرت این را دارند که نگذارند رئیس جمهور در بخش فرهنگی اقتصادی و .... اقدامات موثر انجام دهد . مطمئن باشید که مافیای ثروت نیست ( چون مافیای ثروت لا اقل به فرهنگ مردم کار ندارد) پس چه کسانی مدیریت کشور را به عهده دارند؟ (177561)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۱:۰۶:۲۴
این اخمدی نژادی که من دیشب دیدم فیتیلشو پایین کشیده و ترمزش کشیده شده. (177566)
 
سهیل
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۲:۱۵:۲۷
شعارهای تکراری که چهارسال قبل هم عینا فرموده بودند . انتقاد ایشان مخصوصا از ارشاد و فرهنگ هم مضحک به نظر می رسید . ایشان مسئول هستند . اگر چیزی غلط است باید اصلاح کنند . مگر وزیر ارشاد را من و شما تعیین می کنیم ؟ این انتقادهای ایشان نتیجه انتصاب های غلط خود ایشان است . رئیس جمهوری که در هنگام سخنرانی اش می فرمایند همه باید انتقاد کنند و البته کلی دانشجو هم به همین دلیل در زندان هستند ! سایت نمایندگان مجلس فیلتر است ! پیامک ها قطع و فضای کشور کاملا امنیتی است ! راستی چرا هیچ کس از کشتار مسلمانان در چین حرفی نمی زند ؟ آیا کشته شدن یک خانم در آلمان مهمتر از کشتار حداقل دویست و پنجاه نفر مسلمان معترض در چین است که فارس و خبرگزاری های مشابه با این شدت پوشش می دهند و در عوض یک کلام از اوضاع هولناک چین حرفی نمی زنند ؟ حالا از فردا بوق و کرنای صدا و سیما را به خاطر مرگ یک نفر در آلمان داشته باشید . بایکوت خبری چین را هم داشته باشید . (177581)
 
sarbaz mihan
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۰۵:۵۲:۵۲
سلام
البته این مطالب بیان شده در مورد آینده ایران جزء ایده آل ها می باشد اما به لطف و یاری خداوند متعال و حضرت ولیعصر عجل الله تعالی دست یافتنی است اگر به قول شاعر :

دست به دست هم دهیم به مهر میهن خود را کنیم آباد

و از همه دوستان می خواهم :

بیایید بیایید
در این باغ
در این مزرعه پاک
به جز مهر به جز عشق
دگر بذر نپاشیم





انشاء الله (177600)
 
شايان
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۰:۲۳:۲۸
به اعتقاد بنده ايشون هيچ حرف جديدي نداشتن كه بزنن . حرفهاي 4 سال پيش رو تكرار كردن كه به هيچ كدوم هم نتونستن عمل كنن . نمونش وزرايي بودن كه در دولت قبلي شروع به كار كردن و متاسفانه 4 سال از وقت با ارزش اين مملكت رو به جابجايي اين آقايون صرف كردن . اگر واقعا نتيجه مشورت كردن اينه خواهش ميكنيو كه آقاي دكتر احمدي نژاد خودشون وزرا رو از دوستانشون انتخاب كنن كه حداقل بتونن باهاشون كار كنن . مثل آقاي صادق محصولي
و من الله توفيق (177672)
 
علي
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۰۹:۲۲
اگه مشكل تو چراغ قوته بيار من روشنش كنم!
مرد مومن نيروگاه هزار و يك قسمت داره كه بايد راه بيافته تا چراغ قوه شما رو روشن كنه حرف اينه كه قدم مثبت در زمان خاتمي برداشته نشد.
يه سر برو نيروگاه و بپرس اونوقت همه چي دستت مياد...
چراغ قوتو با حودت نبريا؟ اونو بده من روشنش ميكنم... (177782)
 
خاتون
۱۳۸۸-۰۴-۱۸ ۱۲:۴۲:۵۲
دوستان عزيز نظرات را كه مي خوانيد مي بينيد در نظر سنجي ها مخالفان صحبتها و رفتارهاي اقاي احمدي نژاد چند برابر موافقان ايشان مي باشند. حال 25 ميليون مردمي كه به ايشان راي دادند كجا هستند نمي دانم ظاهرا در سايت الف هم كه از حاميان ايشان هست اكثرا مخالف اقاي احمدي نژاد در بين كاربران هستند. (177809)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۴:۳۵:۳۲
25 میلیون بیکار نیستند که سایت الف را دم به ساعت بخوانند و کامنت بگذارند و تیک بزنند یکیش مثل من که چند روزی که بحث داغ بود امدم تو این سایت و بعضی وقتها هم نظرات را خوندم تیک زدم ولی دیگه وقت اینکارها را ندارم ولی طرفدارای آقای موسوی اینطور که معلومه کاری جز چرخیدن تو این سایت و آن سایت ندارند. الان دیگه وقت بعضی حرفها نیست بلکه وقت کار و ساختن مملکت است. خداحافظ تا انتخابات بعدی (178284)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۶:۴۳:۱۶
خاتون اگر اکثریت را مردم تهران و مرفهینی که صاحب اینتر نت هستند رابدانید حرف شما درست است اما اکثر موافقین ایشان انهایی هستند که هم نوع فداکاری کرده اند و حتی به کوچکترین خواسته های انها توجه ای نشده مثل مردم خوزستان که بعد از 16 سال دوره ریاست جمهوری اصلاحات نه تنها شهرهایشان مثل دوره جنگ اداره میشود حتی از داشتن اب اشامیدنی سالم هم محرومند معلوم است که تهرانیها از احمدی نژاد بدشان میاید چون تمام این مدت به توجه خاص عادت کرده اند و حالا عدالت احمدی نژاد حق کمتری برای انها قایل است (178315)
 
h.o
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۰۱:۳۳:۱۴
الملک یبغی مع الکفر و لا یبغی مع الظلم
7 (178248)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۰ ۰۲:۵۶:۲۰
داداش الملک یبقی نه یبغی...
چه کردن با جونا هههه (178634)
 
۱۳۸۸-۰۴-۱۹ ۲۲:۵۴:۰۹
شما که نظرات تند تر از نظر من رو میکذارید دلیل حذف بعضی نظرها رو هم اعلام کنید چرا سانسور میکنید میترسید چه اتفاقی بیفته از این وضعی که توی مملکت هست بدتر نمیشه چرا سانسور میکنید حداقل منصفانه ویرایش کنید و بگذارید (178571)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۰ ۰۲:۵۳:۳۰
سال 2012 است آقای اوباما خود را برای مبارزه با کاندیدای جمهوری خواه آماده میکند

مناظره برگزار می شود. نظر سنجی های معتبر از پیروزی دوباره اوباما خبر می دهد. اما کاندیدای جمهوری خواه و حزب جمهوری خواه با انتشار نظر سنجی خود را پیروز معرفی می کنند.

روز قبل صدها نفر از جمهوری خواهان در خیابان تجمع کرده و شعار می دادند از قبیل:


اگر تقلب نشه اوباما سوم می شه

اگر تقلب بشه آمریکا قیامت میشه

انتخابات برگزار می شود. جورج بوش هنگام رای دادن از پیروزی چشمگیر رقیب اوباما خبر می دهد.

مادر بوش اعلام می کند اگر اوباما رای بیاورد مردم به خیابان ها بیایند


رسانه های جمهوری خواه خبر از کم بودن تعرفه می دهند.

رای گیری تمام می شود و رقیب اعتراض می کند که چرا وقت تمدید نشد؟

کاندیدای جمهوری خواه با رسانه ها مصاحبه می کند که شواهد نشان از اقبال گسترده مردم به وی دارد. و با صدای بلند فریاد می زند I am president

شمارش آرا آغاز می شود ....

نتایج از رسانه ها اعلام می شود اوباما 68% آرا را کسب کرده است.

رقیب جمهوری خواه نتایج را شعبده بازی می خواند.

جورج بوش می گوید رای مردم مهندسی شده است.

حزب جمهوری خواه طرفدارانش را به خیابان می کشد.جمعیت 100 هزار نفری در میدان اصلی واشنگتن جمع می شوند. در نیویورک نیز جمهوری خواهان تجمع کرده اند.

همه در اعتراض به رنگ پوست تو سفید پوشیده اند.

تو هاج و واج مانده ای...

عده ای شروع به تخریب می کنند. و عده زیادی مجروح می شوند. رسانه های جمهوری خواه تورا مسئول خون آنها می دانند.

همسررقیب می گوید همسر من سفید پوست است مگر می شود مردم شوهر مرا بگذارند به یک سیاه رای دهند.

رقیب مدام مصاحبه میکند با جورج بوش و دیک چنی جلسه دارد. می گویند در صندوق های رای آسانسور های کوچکی تعبیه شده بوده که آراء مردم را بالا و پایین می کرده است.

و تو باز هاج وواج مانده ای...

کار به شکایت به دادگاه عالی آمریکا می رسد.

دادگاه عالی از جمهوری خواهان می خواهد تا مستندات خود را رو کنند. اما...

جرج بوش و رقیبت در کنار برج آزادی به همراه 100 هزار نفر تجمع کرده و خواستار ابطال انتخابات هستند.

دادگاه عالی رای به صحت انتخابات می دهد.

جمهوری خواهان فریاد وااسفا سر میدهند.و از طرفدارانشان می خواهند تا به خیابان بیاییند.

این وسط از دست سارکوزی شاکی هستی چون گفته دولت آمریکا به دموکراسی و مردم احترام

بگذارد

مرکل هم رفیق نیمه راه شد.

گفته مردمی که در خیابان ها هستند رایشان کو؟

تو 55 میلیون رای آورده ای و در خیابان های شهر 100 هزار نفر رایشان را می خواهند.

چه باید کرد این سوالی است که از میشل می پرسی

میشل نگران دموکراسی است...

تو هم، چون به دموکراسی اعتقاد داری

پس به کنار برج آزادی برو و قدرت را به رقیب بده چون 100 هزار نفر رایشان را می خواهند..

برو باراک چرا ایستاده ای؟

باراک؟

تو هم؟

می خواهی راه آن احمدی نژاد .... را بروی که بر حق اکثریت پا فشاری کرد؟

نه باراک برو و قید قدرت را بزن

ببین موج سفید را ،مامورانت می گویند تعدادشان به 105 هزار نفر رسیده برو باراک آفرین (178633)
 
علی پور
۱۳۸۸-۰۴-۲۰ ۲۰:۴۶:۴۶
ما زند ه بر آنیم که آرام نگیر یم ..................موجیم که آسودگی ما عدم ماست...... با سلام بر رئیس جمهور جسور وشجاع و ولایت مدار منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی. دنیا برا ی ایمانت اعتقاد دارند. چگونه فراموش کنیم دانشگاه کلمبیا را چگونه فراموش کنیم .دوربان 2 را؟ عدالت خواهی مهروزی . تند روی نیست ؟آقای دکتر عدالت دشمنانی دارد.انانیکه ادای دموکراسی در می آورند. اصلا وابدا با ین کلمات وقعی قائل نیستند .فقط بلدند به مردم بگویند تقلب شده آنهم گسترده همان مردمی که امنا یشان در پای صندوقهای رای بودند.طرح این سئوال جزئ تفرقه چیزی رابه همراه ندارد. امروز را فردایی است.مردم پاسخ اصلاح طلبان تند رو را در نهمین دور ه ی انتخا بات دادند واما درس عبرتی برایشان نشد در این دوره نیز دادند و در آینده نیز خواهند داد.....آ نها گمان می کنند دکتر حامی ندارد راست می گویند .چون حامیان شما وجدانهای منصفی هستند. تابع ولی امر مسلمین جهان عالم. با یک اشاره فقط برای حفظ نظام سیل خون جاری می شود.مردم میدانند حق از آن رئیس جمهوری است که قلبش برای خادمی ونوکری ملت می تپد.امان ذ از دست خانهای بعد از انقلاب از نان این نظام آنقدر تناول کرده اند که دور گردنشان را به اندازه ی دور کمر فقرا می باشد انشا الله دولت در فکر این گردن کلفتتاشد تا بلکه درو گردنشان بیش از این کلفتر نشود... (179065)
 
دلسوز نظام
۱۳۸۸-۰۴-۲۰ ۲۱:۲۵:۴۳
اگر بچه های هاشمی نبودند ایا احمدی هم حرفی برای گفتن داشت؟

نوع ادبیات وگویش ایشان در قد واندازه ملت بزرگ وادیب ایران اسلامی نمی باشد

یاعلی (179071)
 
عارف
۱۳۸۸-۰۴-۲۹ ۰۰:۲۸:۵۰
نماز جمعه ثابت کرد که بله دوست عزیز اگر بچه های هاشمی نبودند باز هم آقای احمدی نژاد از شما منافقی مانده در ایران سخن داشت (185842)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.