نظر منتشر شده
۲۳۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49268
آيا رييس‌جمهور خبر دارد؟
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۹
توضیح: الف صحت نامه ارسالی ذکر شده در مطلب ذیل را از مراجع ذیصلاح در استان فارس پیگیری کرد و صحت آن تایید شد. (فایل صوتی موجود است)

 
×××

 
باسمه تعالی



با عرض سلام خدمت دست اندرکاران الف



چندی پیش ایمیلی به دستم رسید که حاوی تصویری از یک نامه بود (پیوست را ببینید). در این نامه (اگر واقعی باشد) یکی از فرمانداران در آستانه انتخابات رسماً از استاندار فارس درخواست می کند بخشی از هزینه اعزام مستقبلین رییس جمهور توسط استانداری فارس پرداخت شود. نکته ای که در اینجا مطرح است آن است که سفر آقای احمدی نژاد به استان فارس در فاصله یک ماه به انتخابات، به طور دقیق یک سفر انتخاباتی (کمپین) محسوب می شود و در نتیجه، پرداخت هزینه استقبال کنندگان ایشان از بیت المال، سوء استفاده از امکانات دولتی در جریان انتخابات محسوب می گردد.

 

بنده در حال حاضر در آلمان مشغول به تحصیل هستم و ان شاء الله قصد بازگشت دارم. در انتخابات هم به دکتر احمدی نژاد رای  داده‌ام. اما وجود چنین مسائلی، که هیچ گاه به طور رسمی جوابی به آنها داده نشده، در ذهن من سنگینی زیادی ایجاد می کند و خواهش می کنم بی طرفانه این مساله را پیگیری کنید:



 



یک- آیا این نامه اصالت دارد یا جعلی است؟ و اگر اصالت دارد، آیا چنین هزینه ای "استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات" محسوب نمی‌شود؟



دو- در صورتی که این نامه اصالت دارد، آیا فرمانداری فیروزآباد در جریان کمپین آقای احمدی نژاد، از بیت المال در این مورد هزینه کرده یا خیر؟



سه- آیا استانداری فارس هم در جواب این درخواست در این زمینه هزینه کرده یا خیر؟



چهار- آیا چنین هزینه هایی به صورت رویه در همه شهرستانهای کشور انجام می شود؟



پنج- آیا رییس جمهور هم از این هزینه ها مطلع است؟



شش- آیا چنین هزینه هایی در دولت های قبلی هم مسبوق به سابقه بوده؟



اگر واقعاً اصول گرا و عدالت خواه هستید قضیه را پیگیری و روشن کنید و تا پیگرد قانونی متخلفین احتمالی از این موضوع دست نکشید. الان دیگر تب و تاب انتخابات دارد فروکش می کند و همه باید به هم کمک کنیم دولت اصولگرای ما هیچ نوع لکه ننگ و نقطه ابهامی در کارنامه اش نداشته باشد. ان شاء الله موفق باشید.



نام محفوظ

 
×××

 
بینندگان الف مطالب می‌توانند مطالب مستند خود را برای پیگیری به info@alef.ir ارسال کنند. الف پس از بررسی صحت نامه و پیگیری آن، نتیجه را برای اطلاع عموم و پاسخ مسوولان منتشر خواهد کرد. الف صرفا مطالب مستند و نه شایعات یا شنیده‌ها را منتشر می‌کند.



مرتبط:

استخدام رسمي ناعادلانه در وزارت نفت

 دومین مدیر خانوادگی وزارت صنایع کیست؟




 
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۱۳:۱۷
با توجه به اینکه رای جمع شده برای آقای احمدی نژاد ناشی از اینگونه هزینه ها میباشد آیا بهتر نیست قوه قضائیه کار رسیدگی به نتایج انتخابات و رسیدگی به آنرا آغاز کند؟ (179333)
 
منصف
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۱۵:۳۵
سلام، از لحاظ حقوقی به نظرم تاریخ این سفر مهم است. اگر این سفر استانی قبل از شروع زمان تبلیغات انتخاباتی بوده است، مانند 59 سفر استانی دیگر است هرچند فاصله آن تا انتخابات کم باشد. به تعبیر دیگر در قانون نیامده است که رئیس جمهور مثلا از سه ماه قبل باید برنامه های دولت خود را تعطیل کند، هرچند که همه میدانیم که کارهای مثبت رئیس جمهور فعلی برای رای آوردن دور بعد موثر است.
به این نکته توجه داشته باشیم که سفرهای استانی (درست یا غلط) از برنامه های این آقا برای تمرکز زدایی بوده است. (179530)
 
shayan
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۴۲:۱۱
عزيز من كجاي كاري. چرا دوست دارين همه چيز رو به حاشيه ببرين . اصلا اين مطرح نيست كه آقاي احمدي نژاد با اين حركت تونسته راي جمع كنه چون خودتون هم ميدونيد كه راي نياورده . مسئله اينه كه چه كسي به اين آقايون اجازه داده كه براي اينكه خودشون رو موجه جلوه بدن ميتونن از بيت المال هزينه كنن . شما بگو چه قانوني به اين آقايون اجازه چنين كاري رو داده؟ (179962)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۱:۳۴
آیا رایها مخفی نیست؟ اگر کسی بخاطر راحتی سفر استقبال ادعا کند به شخصی رای داده معتبر است؟ چرا فکر میکنید اگر آنها به شیراز نمیرسیدند رای احمدی نژاد کم میشد؟ این تخلف است ولی رای بیار که نیست هیچی، طرفشان رایش کم هم میشود. (179629)
 
بی سواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۲۰:۵۳
وای، یعنی هزینه سفر اینقدر بالا بوده؟ 000 000 160 میلیون ریال؟
یعنی 000 000 000 000 160 ریال؟ ببخشید، کل بودجه این مملکت چقدره؟! (179832)
 
رهگذر
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۳:۴۱:۰۳
این هزینه فقط مربوط به بخشی از هزینه (فقط یک شهرستان) میباشد. (179898)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۱۹:۳۷
اگر آقای رئیس جمهور خبر ندارد که وای بر ایشان !
اگر ایشان خبر دارد که وای بر ما ! (179951)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۲۱:۰۱
این سند در هر جای دیگر دنیا که منتشر می شد یک سند رسوایی بود
ولی اینجا سند افتخار است!
جرا؟
چون برخورد مقامات ما با اسناد \"لو رفته\" فرق می کند
آقای رئیس جمهور تجاهل خواهند فرمود و \"قاطعانه\" فرمان عزل فرماندار بدبخت و البته بی عرضه‌ای را که این نامه از اداره اش درز کرده است به دلیل سوء استفاده (ی ناشیانه) از بیت المال صادر خواهند فرمود.
بعد هم طرفدارانشان داد و هوار خواهند فرمود که احمدی دلاور و کذا و کذا! (179339)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۲۳:۵۲
رهبری در دیدار با احمدی نژاد در زمان شهرداری تهران، گفتند با فساد مبارزه جدی کنید ولی بدانید که مبارزه با فساد مثل مبارزه با اژدهای هفت سر است. یک سرش را بزنی از جای دیگر سر در می آورد.
متاسفانه یا خوشبختانه باید پذیرفت که ما همه انسان هستیم و همه در معرض گناه، خطا و اشتباه. همه ما مورد طمع شیطان هستیم حتی پیامبران.
نه احمدی نژاد باید در مبارزه با فساد ملاحظه دوست و دشمن و رقیب را بکند و نه ما باید ملاحظه رقیب و خودمان را بکنیم.
واقعا آیا ما نیز جای فرماندار بودیم همین کار را می کردیم؟
یک ضرب المثل انگلیسی می گوید هر کس را می توان با پول خرید فقط قیمت افراد متفاوت است! (179342)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۲۵:۳۰
سلام
من هم این نامه را دیدم. حقیقتش اولش شک کردم. گفتم مگر می شود در روز روشن و از طریق بروکراسی اداری چنین کارهای ناثوابی انجام داد. هرچقدر نامه را نگاه کردم اثری از ساختگی بودنش ندیدم(برخلاف نامه ی جعلی وزیر کشور به رهبری که سرتا پایش مشخص بود که ساختگی است).
نهایتاً باور نکردم تا اینکه بگفته ی شما صحت آن را پیگیری کرده اید. از شما تشکر می کنم و تقاضا دارم جهت روشن شدن چنین مسایلی از هیچ کاری دریغ نفرمایید، بالاخره باید مشخص شود این وسط حق با چه کسی است تا شایعات دامن نگیرد و جام حقیقت را هرچند تلخ جملگی سر بکشیم.

ممنون (179335)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۳۰:۳۵
آقای الف ! میرحسین موسوی هم یک ماهه داره همین موارد رو میگه هی جوسازی میکنین و به کلی گویی متهم میکنین (179345)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۱۴:۳۹
آقاي ناشناس سلام
طبق قانون انتخابات، اين كار تقلب محسوب نمي شود و حتي اگر همه راي احمدي ن‍ژاد بر اين اساس جمع شده باشد، حداكثر مي توان گفت كه ايشان رندي و بدجنسي و سوئ استفاده از بيت المال كرده است.
اين كار احمدي نژاد خيلي خيلي بد، برخلاف همه شعارهايش و خلاف قانون بودجه و احتمالا چند قانون ديگر بوده و طبق قانون خودش بايد پيگيري و ايشان محكوم و مجازات شود ولي طبق قانون انتخابات، سفر انتخاباتي با پول بيت المال، مصداق تقلب نيست.
آقاي موسوي هم بهتر بود قبل از اينكه بگويد تقلب شده، قانون انتخابات را مطالعه مي كرد و مصاديق تقلب را مي خواند تا با اين حرف و ادعاي نسنجيده اش اينقدر براي همه ردسر درست نكند.
نمي خواهم از احمدي نژاد دفاع كنم ولي مصاديق تقلب آميز دانستن انتخابات در قانون انتخابات روشن است و سفر استاني و تبليغاتي از محل بيت المال، و دادن سهام عدالت، بر اساي قانون انتخابات؛ مصداق تقلب در انتخابات نيست. (179438)
 
طرفدار موج سبز
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۳:۱۹
آقاي ناشناس محترم
حرفت درست
قبول دارم كه موسوي بدون مطالعه و بر اساس احساس و جوزدگي مدعي تقلب شد و آنهمه خسارت حيثيتي براي كشور به بار آورد و عده اي را داغدار كرد، اما يك سوال:

خداوكيلي در كشور ما هميشه و همه جا و براي همه اينقدر قانون درست و كامل اجرا مي شود؟
اگر قانون اينقدر محترم باشد كه حرفي نداريم دست شوراي نگهبان و وزارت كشور را هم مي بوسيم ولي وجدانا اينطوري است؟
وجدانا احمدي نژاد را بخاطر استفاده از بيت المال براي سفرهاي تبليغاتي محاكمه مي كنند؟
اگر احمدي نژاد را بخاطر اينكارها محاكمه كنند، من به عنوان يك راي دهنده به موسوي و حاضر در راهپيمايي ميليوني 25 خرداد حاضرم برم و زير شكايت از ايشان را امضا كنم . (179461)
 
ناشناسی دیگر
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۸:۴۵
اتفاقاً استفاده از امکانات دولتی می تواند باعث ابطال انتخابات حوزه انتخاباتی یا حتی کل انتخابات شود. بروید قانون انتخابات را مطالعه بفرمایید. ضمناً چنانچه این خطاها با اطلاع یا بدتر دستور احمدی نژاد انجام شده باشد طبق قانون صلاحیت ایشان زیر سوال رفته و شورای نگهبان موظف است ایشان را رد صلاحیت نمایند ولو اینکه ظاهراً رأی آورده باشند.
مقام ریاست جمهوری مدیریت یک بقالی نیست که هرکسی به هر طریقی رأی جمع کند بعدش بگوید زرنگی کردم. (179469)
 
عظیمی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۵۴:۲۰
آیا در انتخابات مجلس حوزه انتخاباتی که بخاطر نهار دادن و کارهای مشابه کاندیدای پیروز انتخابات آن باطل شده است را نمیشناسید؟ آن باطل کردن بخاطر کدام قانون بوده است؟
در ضمن ایشان به شمارش و اقدامات روز رای گیری هم اعتراض داشتند. (179504)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۵۹:۰۸
اين قانون انتخابات كدوم كشوري هست كه همچين چيزي رو تاييد كرده؟
شما يا نميدوني قانون چيه؟ يا نميدوني انتخابات چيه؟
در هر دو صورت وقتي چيزي رو نميدوني در موردش حرف نزن، بشين ببين بقيه چي ميگن

اين هم قانون:

ماده 68 ـ انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری از میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری كه جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت كارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امكانات وزارتخانه ها و ادارات ، شركتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتی كه از بودجه عمومی ( به هر مقدار ) استفاده می كنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امكانات مزبور ممنوع بوده و مرتكب ، مجرم شناخته می شود

* تبصره 1 ـ مؤسسات و نهادهایی كه دارایی آنان از اموال عمومی است ، همانند بنیاد مستضعفان ، مشمول ماده فوق میباشند
* تبصره 2 ـ ادارات و سازمانها و ارگانهای دولتی و نهادها و اعضای آنها با ذكر سمت خود حق ندارند له و علیه هیچیك از نامزدهای انتخاباتی اعلامیه ، اطلاعیه ، پلاكارد بدهند (179513)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۷:۱۱
دوست عزيز كجاي اين قانون نوشته كه انتخابات باطل مي شود كجا نوشته كه اين امر تقلب محسوب مي شود شما مثل اينكه كامل قانون را نخوانده اي در قانون هم آمده كه مرتكب مجازت مي شود نگفته مردم راي دهنده مجازت مي شوند وآراء آنان باطل مي شود؟ (180154)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۰۰:۲۲
قابل توجه دوستان طرفدار دولت كه البته بدون هيچ آگاهي حرف ميزنند


قوانین انتخابات ریاست جمهوری

http://www.ostan-kd.ir/Default.aspx?TabId=108


ماده 68 ـ انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری از میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری كه جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت كارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امكانات وزارتخانه ها و ادارات ، شركتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتی كه از بودجه عمومی ( به هر مقدار ) استفاده می كنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امكانات مزبور ممنوع بوده و مرتكب ، مجرم شناخته می شود

* تبصره 1 ـ مؤسسات و نهادهایی كه دارایی آنان از اموال عمومی است ، همانند بنیاد مستضعفان ، مشمول ماده فوق میباشند
* تبصره 2 ـ ادارات و سازمانها و ارگانهای دولتی و نهادها و اعضای آنها با ذكر سمت خود حق ندارند له و علیه هیچیك از نامزدهای انتخاباتی اعلامیه ، اطلاعیه ، پلاكارد بدهند (179514)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۱۹:۱۲
قابل توجه شمای بیسواد تارخ نامه 15 /2/88 یعنی 38 روز قبل از انتخابات یعنی 17 روز قبل از زمان تبلیغات
یعنی عملی قانونی
یعنی حرف مفت نزنین

ولی از اشتباه آن فرماندار از این هزینه خود جای تامل دارد و باید بررسی شود

در شضمن میدونید هزینه تبلیغاتی موسوی چقدر بوده ؟
بالای 500 میلیارد تا 10 روز به انتخابات بعدش الله اعلم (179831)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۱:۱۵:۰۸
از ادب تون همه چیز رو میشه درک کرد (آخر ادبیات و ظرفیت) (179845)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۱۶:۵۰
دوست گرامي
قصد جسارت ندارم
ولي فكر ميكنم جنابعالي تصوري از ميليون نداشته باشي
چه برسه ميليارد
و 500 ميليارد!

محض اطلاع گل روي شما اگر چنين بود شما هم الان به موسوي راي داده بودي

يعني 500 ميليلرد رو تقسيم كن به هفتاد ميليون ميشه
7142.8571428571428571428571428571

يعني براي نفري هفتاد و يك هزار تومان خرج كرده! الله اكبر
بعدش ببخشيد اين گردش مالي رو ميتونيد تصوري داشته باشيد ازش؟!

شما ميدونستيد معاملات بالا بلافاصله به واحد ويژه اي در بانك مركزي اعلام ميشه و نسخه اي از اون براي دادگاه جرايم اقتصادي؟
كه جايي ثبت بشه حتي اگر معامله صحيح باشه

نه دوست عزيز
قرار نيست ما تاوان بي اطلاعي شما و دولتتون رو بديم و هرچي ميخواهيد بپرونيد

آقاي احمدي گفتند 320000 مورد توهين به دولت شده و اشاره كرد با دستش كه اينهاش
متاسفانه ايشون هم تصوري از 320000 مطلب نداشتند و يه چيزي پروندن مثل بقيه چيزها

نه برادر من
همينجوري كشكي كشكي حرف زدن هاست كه امثال توكلي رگهاي گردنشون زده بالا
آره برادر
خواب نعمت خوبيه به شرطي كه به موقع باشه (179874)
 
محمد-ب
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۵:۱۱:۴۱
دوست گلم شما هم به مثل سروراتون (موسوی و خاتمی و ...) هوچی باز دار نیار
500 ملیارد رو دوباره به 70 ملیون تقسم کن ببن که میشه 7 هزار و خورده ای تومان نه هفتاد هزار
بعدش هم 500 میلارد که عددی نیست
شما با ه ضرب و تقسیم می تونید بفهمید که فقط هزینه چاپ تراکت ها این مقدار میشه (180157)
 
nasir
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۴:۲۵:۰۶
500 miliard!? madraketoon lotfan! ? kheili daghigh khabar darin zaheran! (179901)
 
shayan
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۴۹:۳۵
سلام دوست عزيز
اولا اوني كه حرف مفت ميزنه مفت به گوشش ميرسه
دوما : دوست من آقاي موسوي هر چقدر هم كه هزينه كرده باشه از بيت المال هزينه نكرده .
سوما : شما به نكته جالبي اشاره كردين . آقاي دكتر احمدي نژاد از مدتها قبل از تاريخ معين شده براي شروع تبليغات به اين مهم اقدام فرمودند كه اين خودش خلاف قانونه
شاد باشين (179966)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۵:۲۷:۰۰
هرچقدر بوده مهم این است که از پول بیت المال نبوده ... توجه کن به این نکته عزیز ! (180169)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۲۳:۰۱
دوست عزيز اينها مصاديق بطلان انتخابات است (179534)
 
باران
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۳۵:۲۷
دوست عزيز لطفا نام صحيح اين عمل قبيح را بفرماييد تا از اين به بعد با آن نام در گفته هايمان به كار ببريم (179545)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۲۰:۳۷
كرشمه و ناز
:)) (179774)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۴۲:۵۳
دوست عزيز
درست است كه اين كار تقلب نيست ولي بر اساس همان قانون انتخابات كه شما مدعي هستيد بيشتر از آقاي موسوي به آن اشراف داريد، اين كار تخلف انتخاباتي است و بسته به درجه تخلف مراجع ريصلاح حتي مي توانند از نامزذ متخلف سلب صلاحيت نمايند.
آقاي احمدي نژاد آنقدر تخلف انتخاباتي داشتند كه در هر كشوري غير از ايران نه تنها از چنين كسي سلب صلاحيت مي شود بلكه مورد پيگرد قانوني نيز قرار مي گيرند.
بهتر است خودتان نيز قانون را دوباره مطالعه كنيد. (179554)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۰۷:۰۶
جناب آقای ناشناس، خدمت شما عرض کنم چرا شما و امثال شما به این موضوع توجه ندارید که آقای موسوی هشت سال نخست وزیر این کشور بوده و به تمامی مسائل آگاهی دارند واقای کروبی نیز که سالیان سال بر کرسی ریاست مجلس تکیه داشته اند به ریز قوانین وقوف دارند ،لذا توجه داشته باشید که ایشان از مسائل پشت پرده اطلاعات کافی دارند و بر اساس آن صحبت از تقلب آمیز بودن انتخابات میکنند (179943)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۱۹:۱۹
اين مساله را نبايد با ادعاهاي واهي موسوي مخلوط نمود. به فرض هم كه ميرحسين هم حرفش همين باشد. فرض مي‌كنيم اين اتفاق افتاده باشد.
بايد شديدا با اين گونه رفتارها و به ويژه رواج ادبيات اين نامه در مسؤولين برخورد نمود و جلوي اين اسرافكاري‌ها را گرفت، چرا كه با روح قانون مخالف است اما:
اولا كه اين جريان مربوط به قبل از تبليغات رسمي و مربوط به سفر استاني است و با قانون، لااقل به صورت شكلي، منافاتي ندارد.

ثانيا به فرض كه با قانون تبليغات هم منافات داشته باشد (يا بر اساس نگاه واقعي و اسلامي آن را خلاف بدانيم كه مي‌دانيم) آيا نبايد حساب تخلف را از تقلب جدا بدانيم؟ آيا ميرحسين قبل از انتخابات از اين جريانات بي‌خبر بود كه پيش از پايان شمارش آرا خود را پيروز انتخابات اعلام كرد؟


باز هم تاكيد مي‌كنم كه اصل كار (به فرض صحت انتساب) و به ويژه ادبيات نامه شديدا زشت و غيرقابل دفاع است اما نبايد مسائل بي‌ارتباط را به هم وصل كرد (179453)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۷:۱۴
جناب ناشناس:

عجله نکن ... جوسازی هم نکن!
این نامه - اگر صحت داشته باشد - نشانگر تخلف در استفاده از اموال عمومی در جهت تبلیغات انتخاباتی هست. عملی نادرست و ناشایست و غیر اخلاقی، که طبق نص قانون مصداق تخلف انتخاباتی هست.
تخلف انتخاباتی از این نوع طبق همان قانون مجازاتش مشخص شده است. اما مشمول تقلب انتخاباتی نیست، و صحت انتخابات (رای مردم) را به هیچ وجه خدشه دار نمی کند. (179466)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۶:۱۷
بمیرم برا میر حسین
دولت برای تحصیل دانشگاه آزادی ها وام میده آقایون به زور از بچه های دانشگاه آزاد پولو میگیرن میدن ستاد میرحسین خان هزینه بفرمایند مبلغ 2میلیار تومنه اسنادش هست یک جستجو شمارو بهش میرسونه

احمدی نژاد اگر خبر داشته اشتباه کرده اگر نداشته بنده وخیلی طرفدارهاش حاضریم جبران کنیم به شرطی که مدیر خاطی مجازات شه (180152)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۳۱:۱۵
کاش به حق فاطمه الزهرا س ، روزی حقیقت روشن بشه ... از این دست مطالب توسط برخی مقامات استان ها شنیده ام، اما کاش روزی قوه ی قضائیه و دیوان عدالت اداری و باقی مقام های مسئول احساس مسئولیت کنند و بر اساس قانون و شرع، ما مردم را مطلع گردانند .......

به خداوندی خدا قسم نمی بخشیم کسانی را که واقعیت را بدانند و به هردلیلی از بیان آن خودداری کنند ......... (179346)
 
ابلشکری
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۳۳:۳۵
مگر میشود اطلاع نداشته باشد؟در تمام کشور این امر کم و بیش اتفاق افتاد.......اگر مثل صندوقها ی یافت شده....نگن ساختگی وجعلی است.یاموضع را پاک نکنند. (179348)
 
از كرمانشاه
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۳۷:۳۲
از كرمانشاه - آقاي محمد - روش نامه نگاري از اداره اي به اداره ديگر و از فردي به فرد ديگر فرق مي كند احتمالا\" در اداره شماره نامه نگاري به روشي است كه فرموديد اما در اداره ما دقيقا\" شبيه نامه بالا است يعني بعضي سربرگ دارند و بعضي ندارند - در سلسه مراتب اصلا\" عناويني مانن\" فرماندار\" ذكر نمي شود و در پايان نامه مي آيد - از كلماتي نظير عزيز، زحمتكش و . . . بكرات استفاده مي شود . آقا اينجا ايران است و فيروزآباد قانون و نظم و ترتيب كجاست (179592)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۲:۵۱
این دیگه خیلی مسخره است. سوء استفاده نکن! (179632)
 
مریم
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۴۲:۱۴
این از نظر اخلاقی و دینی صحیح نیست که شما شک و شبهه های خود را قبل از هر تحقیقی در رسانه خود اعلان کنید. کاش ابتدا تحقیق می کردید و پاسخ سئوالاتتان را می یافتید و سپس هم شبهه مطرح شده و هم پاسخ را درج می کردید. به این ترتیب حتی اگر شواهدی در آینده نیافتید تهمت زده شده جبران نمی شود و تنها بد بینی را گسترش داده ایدکه گناه بزرگی است.
بنابراین من کاملا با درج این نامه در سایتتان مخالفم. (179353)
 
الف
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۶:۰۹
همانطور که در ابتدای مطلب صراحتا آورده شده است، شک و شبهه ای در ارسال نامه وجود ندارد. الف قبل از انتشار آن صحت مطلب را از مراجع مربوطه چک کرد. (179412)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۳۵:۳۲
هدف رسانه این است که اطلاع رسانی کند
این نامه و نامه ها و اسناد مشابه دیگر به طور دائم از طریق ایمیل به دست مردم میرسد و اگر سایتهای وابسته به جناهها این نامه ها را به طور رسمی در سایتها قرار داده و جوابیه سازمان مربوطه را در زیر آن لینک بدهند کمک خواهد شد که شبهات زیادی حل شود
ولی خیلی از دلسوزان دولت به فکر این هستند که این شبهات و سئوالات هیچ گاه مطرح نشده و پاسخ نیز داده نشود و اگر به موردی اشاره شد حتما تحقیق شده و سپس پاسخ آن داده شود تا همه بگویند پس بقیه ادعا ها درست بوده چون اگر اشتباه بود حتما پاسخ میدادند
من فکر میکنم باید سایتهایی وجود داشته باشند که انتقادات مردم ،شبهات و اسناد مشکوک مطرح و پاسخ آنها توسط مسئولین لینک شود تا مشخص شود چه مقدار صحت دارند و چه مقدار اغراق میشود
ولی اگر دولت بطور مکرر در مقابل اسناد و شبهات ساکت باشد با توجه به افزایش گسترده آنها و روند افزایشی آنها در آینده ، اثرات مخرب و غیر قابل جبران هر چند اندک ولی کاری خواهند داشت
چه بسا به استناد اسناد جعلی (البته شاید هم درست) خیلی از دوستان دولتمردان تبدیل به دشمنان نظام و یا محکوم به دفاع از حکومت فاسد شوند
-------------
باید قبول کرد که در مقابل حجم وسیع اطلاعات درست یا غلط این نظام جمهوری اسلامی است که هدف قرار گرفته و ضربات مختلف را دریافت میکند و نمی خواهد (غافل بودن) یا نمیتواند پاسخ دهد و فقط در حال سانسور کردن فیلتر کردن و حذف صورت مسئله ها است
-------------
البته ممکن است بعضی از این اسناد درست باشد که - وای به روزی که بگندد نمک (179483)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۴۸:۴۳
چنین مبلغی به این معنی است که به هر نفر از حضار باید حدودا مبلغ 50000 ریال حق ماموریت شرکت در استقبال از رئیس جمهور ! و به هر دستگاه اتوبوس نیز 700000 ریال باید پرداخت شود ! عجبا از این دولت اصولگرا ! نمی دانم اگر وضعیت نفت همین طور بماند این دولت که بابت راضی نگاهداشتن طرفداران تا به حال به دلارهای نفتی دل بسته بوده چگونه آنها را راضی نگاه خواهد داشت. همین الان برخی از طرفداران ایشان که به دلیل افزایش حقوق به ایشان رای داده اند منجمله معلمین عزیز به دلیل کاهش 50 درصدی حقوق خود بعد از انتخابات دارند به جرگه ناراضیان می پیوندند. (179358)
 
دوستدار عدالت
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۴۸:۵۳
شما چرا این قدر راه دور می روید مگر برپایی گردهمایی در مصلای تهران رایگان
بوده است (179359)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۳۲:۳۵
جناب دوستدار عدالت

هر جا که در تبلیغات انتخاباتی پول خرج شده که دلیل نمی شود از بیت المال بوده است. این قضیه شامل برنامه مصلا هم میشود.
پس بقیه کاندیداها که بعضا برنامه ها و میتینگ های پرخرج هم داشته اند و مسئولیت دولتی نداشته اند از کجا مخارج آن را تامین کرده اند؟

لطفا هر موضوع کوچکی را مصادره به مطلوب و کلی سازی نکنید. (179476)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۵۷:۰۴
کثیف ترین ادعایی که شنیدم !
شما مجبور نیستید برای اثبات مزخرفات خودتان هر تهمتی را بزنید . نزدیکان من در مصلی حضور داشتند و این ادعای شما تهمت به خانواده من است . (179509)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۳۵:۵۸
ميخواهيد بريم بشوريمش بعد بياريم خدمت شما
در ضمن تخلف رو شما نكرديد، دولت كرده
عذاب وجدان نداشته باش (179888)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۳۲:۱۶
بيچاره تو سرت كلاه رفته
تو بي عرزه هستي يا بازيت نميدند حتما مقصر خودتي الكي عصباني نشو (179925)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۰۷:۳۱
ما که رایگان شرکت کردیم. چرا باور نمیکنید؟ (179624)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۴۹:۴۹
با سلام و خسته نباشیn خدمت مسئولین محترم سایت الف
اینجانب اشکالاتی در نامه مشاهده می کنم که بیش از مسائلی که در ذهن این دوست عزیز سنگینی می کند در ذهنم سنگینی می کند شاید به سبب دوری از ایران خیلی از مسائل اداری و شیوه نامه نگاری در نظام اداری ایران را درست فرا نگرفته اند و در ساخت این نامه جعلی به کار نبرده اند که نشان از جهل به قوانین است تعدادی از این اشکالات را می شمارم:
1-در سربرگ تمامی ادارات و ارگان های رسمی و دولتی ایران آرم و نشان جمهوری اسلامی ایران دیده می شود که در این مورد چیزی نمیبینیم!
2-در هر دستگاهی در نظام جمهوری اسلامی بالاترین مقام دستگاه دارای سربرگ است به طور مثال در بالای سمت راست پس از سلسله مراتب عبارت ((فرماندار))درج می گردد و در قسمت امضا نامه دیگر سمت شخص درج نمی شود که متاسفانه در این نامه جعلی شاهد این نیز هستیم .
3-در نامه نگاری این قبیل نامه ها که بر فرض درست هم باشد دارای طبقه بندی حفاظتی می باشد و به این راحتی ها دست کسی آن هم در کشوری بیگانه نخواهد افتاد که این مهم نیز باید مورد بحث قرار گیرد.
4-در نامه های رسمی که در این سطح مدیریتی به رشته تحریر در می آید هیچ گاه در عنوان نامه از عبارتهای مثل((محبوب،عزیز ،زحمتکش و...))درج نمی شود.
5-...
در حال حاضر به همین تعداد بسنده می کنم و اگر اشتباهی دارم راهنماییم کنید.


----------
پاسخ خبرنگار الف:
به دلیل همین شبهات و نظایر آن؛ قبل از انتشار، صحت نامه ارسالی چک شد. به این ترتیب مشخص می شود که علاوه بر موضوع نامه که مسوولان باید درباره آن پاسخ دهند، ادبیات به کار رفته در نامه نیز نشانگر افت اخلاق مدیریتی در برخی سطوح است.
بار دیگر تاکید می شود که صحت ارسال نامه در تماس با مراجع مربوطه تایید شد و رویه الف بر این است که بدون بررسی اقدام به انتشار مطالب نمی کند.
(179347)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۴:۵۹
سه شبهه هم من در ادامه صحبتهای آقای محمد دارم.
۱- چرا نامه، مهر فرمانداری نخورده؟
۲- جواب این نامه، آیا مثبت بوده یا نه؟
۳- ۱۵ اردیبهشت چه ربطی به شروع دوره تبلیغات کاندیداها داشته؟ این در حالیستکه سفرهای استانی رئیس جمهور بدون وقفه ادامه داشته و این سفر نمی‌تونسته ربطی به انتخابات داشته باشه.
از سایت الف هم یک سؤال دارم. شما فرمودید که صحت ارسال نامه در تماس با مراجع مربوطه تایید شد، آیا شخص خود فرماندار فیروز آباد و شخص خود استاندار فارس هم جزو همان مراجعی که شما پیگیری فرمودید بوده‌اند یا نه؟ آیا خود این دو نفر هم از رد و بدل شدن این نامه و جواب نامه، اطلاع داشته‌اند یا نه؟ خواهش می‌کنم جواب مرا بدهید. (179634)
 
الهه
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۵۳:۴۱
امیدوارم درست نباشد.چون با این وضع مشروعیت دولت زیر سوال می رود و ما که حقوق بگیر دولت هستیم با مشکل روبرو می شویم (179361)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۵۴:۳۶
در خصوص سفرهای استانی دولت و حضور مستقبلين از شهرهای مختلف در مرکز استان يا محل سخنرانی جناب آقای احمدی نژاد بر کسی پوشيده نيست. در تمام اين موارد تعداد قابل توجهی اتوبوس و مینی بوس جهت حمل و نقل بکار گرفته می شود. اين حالت را اينجانب در سفر ايشان به شهر دماوند شخصا مشاهده نمودم. قطعا اين اتوبوس ها هزينه دارند و در طول اعزام هم هزينه وجود خواهد داشت. لذا اين هزينه ها در تمام سفرهای استانی وجود دارد، هر چند هيئت دولت نان و پنير بخورند. اضافه نمائيد هزينه برپاکردن محل سخنرانی، تامين نيروی انسانی برای امنيت مسئولين، پرداخت های نقدی به مراجعينی که مشکل دارند، تعطيلی مراکز آموزشی، ادارات، سازمانها و واحدهای توليدی به منظور حضور افراد محلی در مراسم سخنرانی و استقبال و ساير هزينه ها. البته سفرهای استانی دولت خوب است، بشرطی که فقط کاری باشد، نه تبليغاتی. (179362)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۱:۳۷
به نظر من با توجه به اين هزينه هاي كه اين دوستمون مي فرمايند سفرهاي استاني كلاً تعطيل شود و تمام جلسات براي منطقه محروم تهران گرفته شود.
بقيه ايران در رفاه كامل هستند. (180095)
 
سید مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۵۷:۳۲
با سلام خدمت دوستان زحمتکش سایت خبری و البته تحلیلی الف

لازم به یادآوری است رسالتی که بر دوش یک رسانه است خبر رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به وقایع جامعه می باشد
در حالی که رویکرد سایت منتسب به آقای توکلی بعضاً جریان سازی و در برخی موارد اعمال فشار های رسانه ایست
به نظر بنده درج اینگونه مطالب با فرض صحیح بودن هم نشان از دلسوزی و حق طلبی ندارد بلکه در ردیف تهدیدهای ژورنالیستی قرار می گیرد
حقیر با توجه به شناختی که از آقای دکتر توکلی دارم بعید می دانم که ایشان به دنبال مطامع دنیایی باشند ولی از طرفی هم در زمان کنونی که هنوز دولت دهم شکل نگرفته و هجمه های خلاف واقع جریان رقیب فروکش نکرده نشر مطالبی با این مضامین آن هم بدون اعلام منبع و اطلاع از صحیح بودن آن را نشان از عدم قصد همکاری و همیاری ایشان با دولت دهم می دانم
از اینرو پیشنهاد می کنم بجای آن که به دنبال لکه های سیاه عملکرد افرادی که به صدق ایمان و نیت آنها آگاهیم بگردیم راههای برون رفت از بحران را ارائه کنیم و کمک کنیم تا کابینه دولت دهم از حداکثر شایستگی برخوردار باشد.
موارد زیر پیشنهاداتی است که برای انتخاب افراد شایسته در دولت آینده به عرض می رسانم :
1-مثلا نظر مردم و کارشناسان را در باره افرادی که احتمال حضورشان در کابینه زیاد می باشد بپرسید
2- نظر کارمندان هر وزارتخانه را درباره وزیر شایسته جویا بشوید(همیشه که نباید نظرسنجی ها در زمان انتخابات باشد)
3- افراد شایسته و توانمندی را که می شناسید با ارائه کارنامه اجرایی و علمی آنها به رئیس جمهور معرفی کنید
4- نظر مردم را دباره حضور و یا عدم حضور افرادی مانند آقای مشایی، کردان و محصولی جویا شوید
و...
در آخر برای شما و جناب آقای دکتر توکلی آرزوی موفقیت دارم
چرا که به واقع ایشان را دوستدار نظام وانقلاب اسلامی می دانم (179366)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۱۹:۴۴
بفرمایید رسانه چیکار باید بکنه؟ عزیز جان در خیلی از کشور ها رسانه رکن چهرم بحساب می آد. در انگلیس ببین رسانه چه بلایی سر مجلس آورد. این حرف رو نزن. اگه نازک دلی براردر همون رسانه میلی رو نگاه کن که سر شار از تملق است. (179455)
 
عبدالله ايراني
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۴۱:۴۹
آقا سيد مرتضي جان!همه چيز را كه نمي شود ماست مالي كرد.اول تكليف اينگونه موارد را روشن كنيد انتخاب كابينه پيشكش! (179660)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۱:۰۳:۴۰
اقای محترم اول باید بگویم که باید دست از تعصبات کور کورانه برداریم و منطقی فکر کنیم دقیقا من یادم هست روز 18 خرداد که اقای رییس جمهور عدالت محورمان به تبریز اومد از صبح اللطلوع تمامی راهها و جادههای منتهی به شهر تبریز چنان از اتوبوس .مینی بوس و ماشینهای ادارات شهرستانهای همجوار که خیل مشتاقان رییس جمهور را البته به هزینه شخصی خود مردم به تبریز برای دیدار با ایشان به شهر می اوردن پر بود که این مساه برای این حقیر قبلا محرز شده بود که اصلا هیچ حقی از هیچ کس در این دولت ضایع نشده و اگر هم بشود گناه مهره های بی عرضه پایینی است. (179840)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۲:۵۹:۳۳
پاسخ به سوالات مطرح شده:
یک: جعلی ایست، اصالت ندارد و محسوب نمی شود.
دو: نخیر نکرده
سه: نخیر نکرده
چهار: نخیر نمی شود
پنج: نخیر ندارد
شش: بله بوده و در دولت فعلی 5000 درصد کاهش داشته
لازم به ذکر است در صورت پیگیری نامه و طرح چنین سوالاتی به دستگاه قضایی معرفی خواهید شد.
مسولان خدوم و زحمت کش آمادگی خود را اعلام می کنند که آمادگی پاسخ گویی (اون هم با سند و مدرک) به هر نوع شبهه و سوال را در این زمینه داشته و دارند. (179370)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۵۰:۴۷
اگر طبق جواب یک شما نامه جعلی است آنوقت جواب های 2 و 3 و ... چه معنی دارد؟ سوالات بعدی در صورت صحت اصالت نامه جواب دارند. همه قضاوت های شما اینگونه است؟ (179420)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۲:۴۷:۴۰
همشری (پاسخ به شبهات طنزه) چرا نمیگیری؟ (179796)
 
سبز
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۵۹:۳۶
تو این حرفارو بر اساس چی داری میگی
مدرک آوردن به خیال خودت خیلی جواب دادی
تو چی کاره حسنی که مردم رو تهدید به بیگیری قضایی میکنی
حتما سند ها و مدارک همه جعلی ه فقط برای تو درست
از این مدرک ها تو مناظره ها دیدیم و بعدا گندش در اومد
تو به هیچ عنوان حق نداری بگی این قضیه رو بیگیری کن یا نه
طرفداری تو از شخصی به تو اجازه ی توهین به کسایی که نظر مخالف تورو دارن رو نمی دهد
حد خودت را بدون (179427)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۵:۵۱
عزیزان این دوستمان (پاسخ به شبهات) با نگاه طنز و تعنه جواب داده.. (179635)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۳۴:۴۷
ناشناس جان، دلبندم، طعنه! (179817)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۲:۴۸:۳۵
همشهری! چرا نمیگیری مطلبو؟ طرف طنز نوشته (179797)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۰:۱۵
دوست ناشناس و بي دل و جرات كه تهديد هم ميكني يك رسانه رو

اولا شما غلط كردي كه از طرف دولت جواب دادي
و دوما از كي تاحالا شاكيان محاكمه ميشن؟
اين همون غلط اضافه اي بود كه امام محكم كوبيد توي دهنتون
فردا پس فردا با اين رفتارهاتون لابد به رهبر هم ميگيد كه حق نداره چون مداراكش موجوده؟
اين رو بدونيد ملت اسلامي ايران جلوي شما شيادان و رذل مدركساز و مدرك بنداز خواهد ايستاد

يا حسين (179456)
 
عظیمی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۰۳:۱۴
لطفاً الف به خواننگان خود تذکر دهد که
1- عصبانی نشوند!
2- کاهش 100 درصد بیشتر نمیشود!
3- سوال را با منطق جواب میدهند نه با تهدید! (179516)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۰۸:۲۴
شما تا چند بلدي بشماري؟!
:)) (179872)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۰۳:۱۴
اگر اشتباه نکنم، این یکی از مواردی بود که معترضین به انتخابات از آن یاد می کردند و همواره ار جانب مسوولین انکار می شد. نمی دانم چه باید کرد و چه باید گفت، اما با دیدن این تصویر، به خداوندی خدا گریستم.. (179372)
 
دوستدار الف و رسانه هاي مستقل و آزاد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۰۸:۱۷
دست شما و نويسنده نامه درد نكند ان شا الله اين كار در الف و ديگر رسانه ها باب شود.
ضمنا پيشنهاد مي كنم:
1. اين سوالات را براي استاندار فارس و دفتر سخنگوي دولت هم بفرستيد و پيگيري كنيد تا جواب دهند. شايد پاسخ قانع كننده اي داشته باشند.
2. اگر الف خبرنگار ندارد، يك نفر از خبرنگاران رسانه هاي غير خطدار در مصاحبه هفتگي آتي از آقاي الهام اين سوالات را بپرسد. به همين سادگي.

ضمنا اميدوارم كساني مه در جريان انتخابات به الف تهمت ميزدند كه دولتي شده و مسئولانش قرار است ا دولت باج بگيرند، از قضاوت زود هنگامشان شرمنده شده باشند (179376)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۰:۲۷
می شه به سازمان بازرسی هم اطلاع داد! (179406)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۱۳:۳۷
چند نکته جهت تامل :
1- این قضاوت که سفر رئیس جمهور به شیراز در فاصله یک ماه باقیمانده به انتخابات را سفر انتخاباتی بنامیم قدری سطحی نگری و بی انصافی است. اگر رئیس جمهور به فرض اینکه نامزد دوره بعد می شود باید تمام کارها و برنامه سفرهای داخلی و خارجی خود را تعطیل نماید و منتظر باشد تا از انتخابات عبور کند عملا هزینه های عدم اقدام آن برای کشور بیش از انجام آن خواهد بود. شاید مشکل در قوانین موجود باشد نه برداشتهای ناشی از انگیزه های انتخاباتی.
2- بهرتقدیر سفر یک رئیس جمهور به یک استان نیازمند حداقلی از تشریفات است هرچند نسبت به مردمی و خاکی بودن سفرهای قبلی کسی تردید ندارد.
3- رقمی که دوست عزیز اشاره کردند هر چند شاید از بعد فردی و برای برخی بضاعتها رقم قابل توجهی باشد ولی دعا کنید سفرها به همین مقدار کفایت کند. (179379)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۱:۲۱
عزیزم این مال یکی از شهرستان های فارس بوده...

و این 2500 نفر یک بیستم 50 هزار نفر کل مردم حاظر در این مراسم بوده و .... (179628)
 
مممم
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۶:۰۷
در جواب: «این قضاوت که سفر رئیس جمهور به شیراز در فاصله یک ماه باقیمانده به انتخابات را سفر انتخاباتی بنامیم قدری سطحی نگری و بی انصافی است.»
دقیقا برعکس. یعنی اینکه رییس جمهور قبل از فرصت تبلیغاتی با عجله هر روز دو سفر استانی برود را مصداق تبلیغات انتخاباتی - ندانستن - سطحی نگری محض است. اگر اندکی فکر کنید می فهمید که هیچ دلیلی نداشت چنین عجله ای بکنند، سه ماه بعد از انتخابات فرصت کافی داشتند.
تنها دلیل این کارشان تبلیغات بود و بقیه صحبتها بهانه و فرار از قانون است. (180289)
 
رجا بيوز
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۱۶:۱۷
واكنش رسانه هاي تندروي حامي احمدي نژاد به اين خبر :
اين توكلي انگليسي جيره خوار هاشمي يكبار ديگر چوب لاي چرخ دولت گذاشت و سفرهاي استاني را مانند لايحه بودجه شخم زد!
اين الفي هاي خائن به ملت پيام 24 ميليوني را نگرفته اند و مي خواهند عقده گشايي كنند كه چرا دكتر به توكلي پستي نداد و حاضر نشده افراد او را هم به كار بگيرد.
اين الف از اول هم ضد دولت بود پس ضد ولايت فقيه و ضد اسلام و دشمن امام زمان است و...
تازه چشم الف هم كور بيت المال را داغون مي كنيم تا از حسودي بتركيد (179382)
 
محمدرضا روزبه (تحليل گر قديمي سايت)
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۰:۲۸
لطفا از خودتون تز ندين لطفا

هيچ سايت موثقي همچين حرفي نزده

اگر هم بزنه واقعا اشتباه كرده كه گفته

ما با اصل الف در ذاتش مشكلي نداريم

اما انسان يمكن الخطاست

به شخصه تا چيزي 2 سويه نباشه در اين جور نامه نگاري ها بنده قبولش ندارم (179407)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۲۰:۵۴
باز شما جاي الف حرف زديد؟
شما الان توي الف كار نميكنيد و نميدونم اين چه گارانتي جديديه كه راه انداختي واسه خودت؟
اينجا كه سايت نيست مرد حسابي
آقاي توكلي هست و خواست هم نظر ميده
تو ديگه خودت رو هي قاطي نكن
آقاي تحليلگر قديم سايت الف
لابد دنبال كار ميگردي
برو تو رجانيوز كار كن واست هم خوبه به ادبياتت هم ميخوره (179533)
 
پاشا نعمتي مقيم خارج
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۰۹:۴۷
ببينين عزيزان من

يه جور رفتار مي كنين و حرف ميزنين انگار كل دولت در فساد به سر ميبره

اين نامه دليل بر اين نيست كه رئيس جمهور نقشي در اين كارها داشته

يكم واقع بين باشين كه اينجور ادما همه جا هستن و متاسفانه اولين ضررشون هم به منابع مالي دولت وارد ميشه با اين كارهاشون

از نامه كاملا مشخصه كه سرخود انجام شده اين كار و معمولا اگر قرار به تخصيص بودجه اي باشه بايد از قبل حكم يا دستوري از همون استانداري بهشون برسه تا اقدام به هزينه كنن

اما متاسفانه اين كارها بدون هماهنگي با مقامات بوده و حالا طلب پول كردن

بايد هم فرماندار و هم احيانا استاندار عزل بشن از سمتشون.

باز هم منطقي تر فكر كنين . ما اينجا بدون استدلال كاري نمي كنيم - حرفي نمي زنيم. (180005)
 
گمنام
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۸:۰۹
چرا شما فکر می کنی هرکه از دولت انتقاد کرد ضد اسلام وضد ولایت فقهه است اساسا معیار و متر شما چیست ؟ برای شما مناسفم . با دوستانی هچون شما که دولت دارد نیاز نیاز به ضدا اسلام ودشمن ندارد . (179467)
 
مازیار
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۳۰:۱۹
اطلاع یا بی اطلاعی رئیس جمهور از موضوع ، قابل دفاع نخواهد بود.
احتمال اینکه ایشان از این گونه مسائل بی اطلاع باشند کمتر می باشد.ایشان در ایام انتخابات نشان دادند که ریزترین اطلاعات را از پرونده هر شخص دارند ! این مدارک که خیلی پیش پا افتاده است و عمومی می باشد.! (179393)
 
زهره
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۳۲:۲۷
وقتی موسوی گفت من ماشین دنبال کسی نفرستادم و اقایان دادشان در امد اینها را میگفتید. گذاشتید حالا که کار از کار گذشته ژست منتقد میگیرید (179396)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۳۹:۲۹
در صورت صحت، مسلما ايراد دارد. به ويژه كه رئيس جمهور طي سفرهاي استاني قبل به شهرستانهاي ديگر هم ميرفته و لزومي به حضور از اين شهرستانها نبوده.از طرف ديگر مطمئنا اگر احمدي نژاد ، بداند، برخورد مي كند. شايد برخورد هم شده باشد (179403)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۴۰:۳۲
پيش بيني برخورد يا عدم برخورد خيلي سخت است.
حالا كدام برخورد:
برخورد مصلحتي
برخورد تبليغاتي
برخورد گزينشي
برخورد چالش زا
...
ولي مطمئنم ايشان گزينه برخورد تبليغاتي را انتخاب مي نمايند. (179693)
 
ali
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۵:۰۳
يعني اگر اين نامه هم چاپ نمي شد در مورد سفرهاي تبليغاتي استاني كسي شك داشت (179410)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۵۶:۲۳
سفرهاي استاني يك نوع فــــــــــرار به جـــــــــلو تلقي مي شود.
حضور چند مرحله اي در استانها چيزي غير از عدم اعتماد و مچ گيري از مسئولان استاني تحت امر ، ايجاد تريبون تبليغاتي و شوق افتتاح پروژه هاي ناتمام چه معنايي مي تواند داشته باشد. (179708)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۶:۳۶
مگر برپایی گردهمایی در ميدان وليعصر تهران رایگان
بوده است (179413)
 
محمد.س.ر- همدان
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۶:۴۲
با سلام

دوست عزيز كسي كه منتقد دولت باشد ضد ولايت فقيه و ضد اسلام و دشمن امام زمان و... نيست! پس شما هم لطفا مثل دولتمردان فكر نكنيد كه اگر كسي انتقاد كرد ضد نظام مي‌باشد. خواهش مي‌كنم واقعيات را ببينيد.
مطمئنا همه نقدهايي كه به دولت مي‌شود منصفانه است. اگر دولت كار خوبي انجام دهد كسي مي‌تواند آن را نفي كند؟ مطمئن باشيد هم كار خوب و هم كار بد ديده مي‌شوند. (179415)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۴۸:۴۰
سلام ،البته من 7سال تا حدوداسه سال پیش دروزارت کشور کار کرده ام ویک مطلب جالب وکوتاه عرض می کنم در همه دولتها در ایران سفرریاست جمهوری به شهرستانهابا هزینه های نجومی همراه بوده وافتخار این دولت پایین آوردن این هزینه ها به مبلغی باور نکردنی در حد سفرهای معمولی در حد خوب می باشدهرچند طرفدار کاندید دیگری هستم ولی از حق نمی گذرم (179417)
 
ياشار
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۰۰:۲۸
اگر ادعاي شما درست است چرا نمايندگان طرفدار دولت اجازه تصويب طرح تحقيق و تفحص از سفر هاي استاني دولت را ندادند؟
نمايندگان بيايند يك طرحي را تصويب كنند كه از سفر هاي استاني همه دولت ها تحقيق و تفحص شود و نتايج آن را شفاف و روشن به مردم ارائه نمايند.
هر سفر استاني دولت نهم غير از ضرر هاي اقتصادي ناشي از تعطيلي ادارات و مدارس، حد اقل يك ميليارد تومان هزينه مستقيم داشته است. كه با احتساب هزينه تعطيلي و تداركات چندين هفته اي قبل از انجام سفر، اين هزينه ها بالاي 2 ميليارد تومان ميرسد و با احتساب 60 سفر در طول دولت نهم هزينه اين سفر ها بالاي 120 ميليارد تومان مي شود. آيا اين سفر ها به اين ميزان نفع به استان ها داشت؟
ايا بهتر نبود به جاي سفر كل اعضاي هيأت دولت به يك استان به تناسب وزرا و معاونت هاي رئيس جمهور و بخصوص گروه هاي خبره كارشناسي به استان ها سفر ميگردند و هزينه هاي صرفه جويي شده را براي عمران و آباداني استان ها خرج مي كردند؟ (179565)
 
فاطمه
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۴۵:۲۴
آقای یاشار تا جایی که من می‌دونم، دولتهای قبلی پاشونو از تهران بیرون نمی‌ذاشتن مگر برای سفر به خارج از کشور. حالا چطور شده که شما می‌فرمائید باید از سفر هاي استاني همه دولت‌ها تحقيق و تفحص شود؟! در ضمن درباره حساب و کتابتون و رسیدن به عدد ۱۲۰ میلیارد تومان، باید بگم مثل اینکه شماها خودتون در عددسازی، از همه خبره‌ترید! واسه خودتون می‌برید و می‌دوزید. تبریک می‌گم به اینهمه علم غیب که شما دارید. در ضمن تا وقتی امثال شماها هستید، دیگه چه نیازی به تشکیل گروه‌های خبره کارشناسی که از سفرهاي استاني همه دولت‌ها تحقيق و تفحص بکنند هست؟! با عددسازی متخصصان غیبگویی مانند شما، حضور کارشناسان، کاری بس بیهوده و عبث است. (179786)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۰۵:۳۴
عزیزم، تا کی؟
تا حدود 3 سال پیش (سال اول ریاست جمهوری) آقای دکتر فقط 5 یا6 تا سفر رفته بود و این سفرها در سال سوم و چهارم اوج گرفت (179621)
 
داود ت
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۱۰:۵۱
كارمندي كه مدركت رو از آكسفورد گرفتي
عزيز احمدي نژاد گفت هيچ كس غير من سفر استاني نرفته! چطور ممكن است هزينه ها كاهش پيدا كرده باشه

ياد هواپيماي اختصاصي و كفن پوشا افتادم و مي بينم خود اين كفن پوشان سوار اين هواپيما هستند (180006)
 
رحیمی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۵۱:۴۷
البته شما مطمئین باشید که در طی تمامی این سفرهای دولت در چهار سال گذشته از این قبیل برنامه ربزی جهت ساماندهی اجتماعات وجود داشته است و خوب البته هزینه هم دارد به نظر بنده برنامه تبلیغاتی این دولت از چهار سال گذشته آغاز شده که کار درستی نبوده.
به ما ثابت شده اگر مردم واقعا بخواهن در اجتماعی شرکت کنند و از شخصی حمایت کنند نه حق ماموریت میخوان نه اتوبوس رفت و برگشت میخوان و نه اطلاع رسانی گسترده حتی حاضرن از جیب خودشون بدونه منت خرج کنند. (179421)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۵۵:۰۷
مردم را به دنبال خود کشیدن و صدقه دادن هم شد مهرورزی آقایان کار و مسکن و اشتغال اینها مصادیق مهرورزی است جماعتی به استقبال مولی متقیان آمده بودند جواب ایشان چنین بود : ایا می خواهید من و خودتان را هلاک کنید بروید و به کار خویش مشغول باشید
این است سیره علی نه ادعای آقایان
فاین تذهبون (179423)
 
shayan
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۳:۵۶:۲۷
نميدونم بايد چي بگم . خدا خيرتون بده كه اين اسناد رو منتشر ميكنيد تا كساني كه كوركورانه از يك طيف خاص حمايت ميكنن به خودشون بيان . دوستان عزيز به اين مسئله توجه كنيد كه اگر قرار باشه تو تمام سفرهاي آقاي رئيس جمهور همچين خاصه خرجيهايي شده باشه چه ميلغ هنگفتي از پول اين بيت المال رو صرف خودنمايي و بزرگ نمايي كردن و اونوقت به حقوق هاي ناچيز ما هم رحم نميكنن و ماليات ميگيرن . از خداوند متعال ميخوام هر كسي و در هر پست و مقامي كه ميخواد باشه چنانچه به هر نحوي به اين مردم خيانت ميكنه و حقشون رو ناحق ميكنه به بدترين وجه عذاب بده . من كه از حق خودم نميگزرم حتي شده يك ريال شما رو نميدونم.
(179331)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۲۴:۴۵
با تشكر از ريزبيني سايت الف بايد گفت، سايت الف صحت نامه را پيگيري نمود و تاييد شد اما اشكال اصلي اين نكته مستقيما فقط مربوط به فرستنده نامه است و در اينجا نشان از توهم يك فرماندار است و هيچ نشاني نيست كه بگويد مقامات بالاتر از وي خواسته باشند افراد را اعزام كند. اين فرماندار نه چندان آگاه از سر خود كاري كرده و بعد هم انتظار كمك دارد. آيا اگر بنده الان از سر خود بروم كشور چين و با هزينه زياد از آنجا خبر دست اول تهيه كنم و بفرستم الف و چاپ گردد و مدتي بعد هم درخواست هزينه كنم، الف مقصر است؟!
نتيجه قابل توجه از اين نامه اين است كه بايد در انتخاب مديران ارشد و مياني و انتخاب استانداران و فرمانداران در دولت دهم دقت بيشتري شود تا افراد سالم، دلسوز، دانا و توانمند سكاندار مديرتها شوند. (179536)
 
رهگذر
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۴۱:۰۹
اگر قرار باشد در هر سفر استانی، برای هر شهرستان یک همچین هزینه ای پرداخت شود، وای به حال مملکتی که رییس جمهورش این همه سفر استانی میرود. (179784)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۰۵:۵۷
من هم با نظر آقا ي حقي موافقم انشا ا.. گربه بوده! (179976)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۱۴:۵۸
دوست گرامی اینکه می فرمائید سرخود کاری انجام داده شما از کجا تشخیص دادی . از طرفی در امور اداری هزینه کرد مبالغ در کذشته با نظارت ذیحساب صورت می گرفت که در دولت خدمتگزار به جهت سهولت در امر ولخرجی این مانع نیز برداشته شد و استانداران با اختیارات جدید حق هزینه کرد را پیدا کرده اندو به راحتی خرج می کنند . که اگر نبود این اختیار فرماندار بیخود می کرد همچین هزینه ای را بتراشد بعد هم نامه رسمی جهت دریافت هزینه صادر کند . (179979)
 
بيگي
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۴۷:۳۲
اگر به مواضع الف در اين مدت توجه كرده باشيد قبل از انتخابات جهتي داشت كه با توجه به محدوديت ها تا اندازه اي قابل قبول بود اما در گرما گرم انتخابات و محدوده نزديك قبل و بعد آن موضعي را پيش گرفت كه واقعا غير قابل انتظار از آقاي توكلي و اطرافيانشان بود يعني بهتر بگويم تابع شديد جهت باد ...يا سنبه پر زور... و الان دارد يواش يواش به جهت قبلي متمايل ميشود من كه تصميم دارم با سايتي كه جهت روشني نداشته باشد خودم را علاف نكنم به ديگران هم همين توصيه را ميكنم. انتظار انتشار اين مطلب را ندارم ولي خيلي خوب خواهد شد اگر سايت شما توضيحي براي مراجعه كنندگان به سايت بدهد . (179603)
 
محسن#
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۳:۳۹
بیشتر خوانندگان دائمی الف با رویه این سایت اشنا هستند
قرار نیست هر وقت از دولت انتقاد کرد به به و چه چه کنیم
یه سایت تحلیلی و خبری خوب اونه که خوبی ها رو هم در کنار بدی ها ببینه ( مثلا همین مطلب داره اشکال دولت رو گوشزد میکنه)

در ضمن لطفا یه سری به بایگانی بزنید تا مقاله های تند انتقادی در زمان انتخابات رو هم ببینید
در مورد بعد از انتخابات هم باید بگم رویه ی اقای موسوی در مورد اتهام تقلب در شمارش ارا بدون ارائه سند محکمه پسند قابل دفاع نبود که الف ازش دفاع کنه. . همون موقع هم از روش مقابله با معترضین هم به شدت انتقاد میشد (این رو به عنوان یه طرفدار سابق موسوی و ه منتقد فعلی و سرسخت احمدی نژاد میگم)

راستی دیدی مطلبت هم درج شد!

در پایان امیدوارم توی همه عقایدمون چه موافق و چه مخالف جانب انصاف رو رعایت کنیم (180097)
 
ايمان
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۲۶:۵۱
به رقم با دقت نگاه فرماييد. كاملا بي معني است. سايت الف هم كم دقت شده است. (179954)
 
شعرباف
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۰۰:۰۷
از این نوع مسایل در استانهای مختلف زیاد است فقط مدرکی نداریم بفرستیم دراکثر استانها تجمع جهت تبلیغات انتخاباتی توسط اتوبوسهای فرمانداری واستانداری انجام می شد و تامین هزینه ستادهای تبلیغاتی توسط تماس مقامات (مثل معاون استانداری ) با پیمانکاران انجام می شد درصورت نیاز نام استان و مقام مسئول نیز معرفی می شود حداقل دریک مورد اعزام اتوبوس که اینجانب اطلاع دارم توسط سازمان بازرسی برخورد شده است (179428)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۰۶:۰۷
سلام
صرف نظر از محتوا و صحت این نامه، یک نکته توش قابل توجه هست که کاش میشد در مطلب جداگانه ای سایت محترم الف در اینباره هم بحث کنه و اون ادبیات اداری در ایرانه که شده ادبیات ریا و چاپلوسی، برخلاف آنچه که ادبیات اداری یک کشور باید یک ادبیات کاملا کاربردی و تخصصی باشه.
از بس اینجور کلمه ها و جمله ها بصورت نابجا و گستاخانه بکار رفتن دیگه قداست و بار معنایی خودشون را از دست دادن.

جالبه که توی این نامه ها هم نویسنده و هم گیرنده به چاپلوسانه بودن متن اعتقاد دارند و میدونن فقط جهت ریاست.

نمونه های ادبیات ریایی و چاپلوسانه این نامه:
1-استان سرافراز و شهید پرور
2-خلق حماسه و شکوهی وصف ناپذیر
3-ریاست محترم محبوب و مکتبی
4-درایت و تلاشهای خالصانه و مدبرانه
5-حضرتعالی و همکاران شریف
6-به منثه ظهور نشستن
7-سفر خیر و پر برکت
8-از محضر شریفتان استدعا دارم
و................


خیلی راحت میشد بنویسه

برای سفر رییس جمهور به شیراز ما اینقدر هزینه کردیم، فاکتور هاش هم به پیوست فرستادیم لطفا هزینه ها را پرداخت کنید. (179433)
 
محمدرضا روزبه (تحليل گر قديمي سايت)
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۵۸:۴۴
بحث من همينه كه اين نامه حتي اگرم درست باشه بدون اطلاع استانداري همه اين كارا صورت گرفته

بعد اومدن استانداري رو در مقابل يك كار انجام شده قرار داده كه پولشو بگيره

به نظر من اون فرمانداري كه سرخود بخواد اين كارارو بكنه و آخرم با يه نامه با اين ادبيات طلب پول كنه بايد عزل كرد

و اين هيچ ربطي به شخص احمدي نژاد نداره

چون به دستور اون نبوده كه اگر بود حتما در نامه قيد ميشد و اشاره اي ميشد

هدف وسيله رو توجيه نميكنه عزيزان من

همه جا و همه كشورها از اين دست افراد پيدا ميشه هميشه (179999)
 
محی الدین
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۰۷:۱۱
اولا صحت این نامه تایید نشده دوم اینکه اگر هم صحت داشته باشه خوبه که این پول تو شهرستان خرج شده نه اینکه برای افتتاح یک سد یا یک راه آهن و یا یک فرودگاه مانند فرود گاه امام فقط هزینه نهار دادن آن شده چهار میلیارد
آقای تولکی شما رئیس جمهور بشید چی کار می کند
فقط بلد هستین انتقاد کنید یه راه حل هم ارائه بدهید که رئیس جمهور برود در یک استان آنوقت هیچ هزینه ای نشود شما یه راه حل بدید (179435)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۲:۵۰:۴۸
شما مثل این که در کل متوجه نشدید که ایراد کار به کجاست: به کشاندن مردم با پول در صحنه! ایرادات آن هم خیلی بیشتر از فرمایشات جنابعالی است! (179798)
 
یه دوست
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۰۷:۲۵
تو رو خدا در مورد استفاده از هواپیمای دولت برای سفر تبلیغاتی ، حمایت های اشخاصی که طبق قانون می بایست بی طرف می بودن ، سفرهای تبلیغاتی افرادی انجام این کار از طرف اونا خلافه ، استفاده از دستگاههای دولتی برای تبلیغات و ... هم بگین !
آخه این کارا از طرف کسی که مدعی درستکاری ، راستگویی ، عدالت و ... بعیده !
این کارا و شنیدن این شعارا باعث میشه آدم نسبت به این شعارها و فرایض هم بد گمان بشه ! (179437)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۱۰:۲۷
آدمها دو دسته اند
یک دسته دنبال دنیا و دیگری دنبال آخرت
اما اشتباه نکنید
دنیا طلبان هم دو دسته اند
دنیای برای یک عده پول است و ثروت
دنیای یک عده هم پول نیست؛ بلکه شهرت است و محبوبیت
اگر دسته اول به بیت المال دست یابد آن را در جیب خود می گذارد و از امکانات آن لذت می برد
اگر دسته دوم به بیت المال دست یابد آن را در جیب خود نمی گذارد؛ بلکه اتوبوس می گیرد و مردم را به دنبال خود راه می اندازد، مدارس و ادارت را تعطیل می کند تا به استقبالش آیند، پول نقد می دهد تا دل مردم را برباید، از هواپیمای دولتی برای تبلیغاتش استفاده شخصی می کند و....
دنیای آنها آن است و دنیای اینها این... (179440)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۱۷:۱۳
ما كه داريم همين رو ميگيم
پدرمون در اومد بگيم بابا، داستان اينه، موسوي و ما رو كردن منافق و ...
خدا ميدونه چند هزار تاي ديگه باشه، قطعا هست
شك نكنيد
كاش شماها ميتونستيد يه سوراخهايي پيدا كنيد كه ازين اطلاعات بيشتر به دست بياريد
به خدا پيگيريتون ميتونه منشا حل بحران باشه (179450)
 
اعتماد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۱۷:۲۷
با سلام
امروز رئیس شرکت خصوصی ... به همه کارکنان اعتراض کرد که چرا روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته پیش در سر کار حاضر نشدید و آنرh غیبت تلقی کرده و جریمه آنرا مشخص کرد
وقتی ما کارمندان اعتراض کردیم که در صدا و سیما بصورت رسمی اعلام شده است که شرکتهای خصوصی نیز تعطیل میباشد به خرج این مدیر نرفت که نرفت
با این حال گفت این شما و این هم اینترنت ...
اگر توانستید ثابت کنید در یک سایت رسمی دولتی این تعطیلات برای شرکتهای خصوصی الزام آور شده من قبول میکنم ولی اگر نتوانستید باید جریمه بیشتری بپردازید
جالب اینجا بود که ما هر چه به سایتهای مختلف رجوع کردیم نتوانستیم حرف خود را ثابت کنیم
وقتی خواستیم برای سایتهای دولتی پیغام بگذاریم و شرح ماجرا را بگوییم متوجه شدیم 100 درصد سایتهای دولتی و سایت صدا و سیما قادر به گرفتن پیغام از طرف مخاطب نیستند و ناچار جریمه را قبول کردیم
ولی خیلی دلخور شدیم که دیگر نمیتوان به صحبتها و فرمایشات دولت در صدا و سیما اعتماد کرد و در کل فاصله ما با دولت و رسانه ها خیلی بیشتر از اینهاست که فکر میکردیم (179452)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۲:۱۰
نصاف به خرج دهید.همانطور که میدانیم اصل بر برائت میباشد.در خصوص وجود این نامه گفته شده که تاییداتی به دست آمده اما به فرض واقعی بودن آن سایت الف نباید این مطلب را به رئیس جمهور تعمیم دهد آنهم به صرف یک احتمال و بدون داشتن هیچ دلیلی و در فضای کنونی کشور که فعلا نیازمند آرامش بیشتری هستیم.در ضمن گفتید که این سفر به طور دقیق انتخاباتی بوده است اما باید پرسید چطور نیت رئیس جمهور را کشف کردید که این سفر را انتخاباتی انجام داده در حالی که دولت هنوز مشغول تکمیل آخرین سفرهای استانی خود در دور اول بود. (179458)
 
مهرداد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۲۴:۵۷
چرا وقتی هنوز جوابی از اجرایی شدن این نامه نگرفته اید اقدام به درج آن کرده اید؟
آیا مطمئن هستید در صورت دریافت جواب ، همه ی آنانی که این متن را خوانده اند ،جواب آن را هم خواهند خواند ؟
همه در هر جناحی که هستند چه رئیس جمهور باشد ،چه کاندیدای مقابل او و چه همه سایتها ، باید یاد بگیرند که مسائل پس از قطعی شدن به معرض دید همگان قرار بگیرند وگرنه چرا ما فقط از دیگران انتقاد می کنیم ولی خودمان به آن عمل نمی کنیم؟ (179464)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۳۰:۵۸
جالبه كه برخي دوستان سعي ميكنن به سرعت اين قضيه رو به تمام انتخابات تسري بدن. اين كه در گوشه اي از كشور چنين خطاهايي رخ بده:
1- اولا مذمومه و بايد به شدت با اون برخورد بشه
2 - در عين حال در كشوري با اين وسعت و هزاران مسول تا حدي اجتناب ناپذيره
3- بايد به دور از هياهو بررسي بشه تا معلوم بشه آيا به صورت يك رويه بوده يا خير
4- با توجه به تاريخ نامه اين قضيه چه ربطي به كمپين آقاي احمدي نژاد داره؟ بد نيست دوستان يه نگاهي به زمان آغاز تبليغ احمدي نژاد داشته باشن
5- جالبه بعضبي افراد با اين جور چيز ها سعي ميكنن استقبال مردمي در سفرهاي استاني رو لوث كنن. سوال من اينجاست كه مگر ميشه اون هزاران نفر مستقبل رو به اينصورت جمع كرد اونوقت بعد از اين 4 سال همين يه مدرك از اون بدست بياد؟ اصلا ميشه اين همه آدم رو براي استقبال آورد؟ به طور مثال من مشهد رو نام ميبرم، اون جمعيتي كه استقبال رييس جمهور اومده بودن رو هر كي ميديد ميفهميد كه جز از روي عشق و ارادت در اونجا جمع نشده بودن

دوستان ميبينن كه سند يك تخلف به اين شكل، اينجور دست به دست ميشه تا به دست يه فرد خارج از كشور بشه و اينجور هم پوشش خبري داده ميشه، حالا سوال اينجاست كه ممكنه در يك كشور با اين گردش اطلاعات تخلفاتي به صورت گسترده رخ بده و اونوقت مدعيان اون بعد از چند هفته نتونن دلايلي در حد ادعاهاي خودشون ارائه بدن؟ (179474)
 
ایرانی بیزار از دروغ
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۵۸:۱۸
دوست عزیز
باور فرمایید اگر در ممالک کافر و مشرک اینگونه با بیت المال برخورد شود. دولت حتی یک ساعت هم نمی تواند دوام بیاورد. این کم موضوعی نیست. و دلیل کافی برای برکناری دولت هست.( البته در ممالک کفر) (179671)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۱۳:۴۳
استقبال و دوست داشتن فرمايشي نيست و اگر هم خريد و فروش مي شود بدان كه ارزشش در حد همان قيمت بي ارزشي است كه خريدار مي خرد. (179715)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۴۳:۱۲
برادر عزیز، محمد جان،
تصویر این نامه مدتهاست روی اینترنت موجوده. مثلاً در این آدرس:
http://i43.tinypic.com/2nq4ahs.jpg
بنابراین در دسترس همه بوده، چه افراد داخل کشور، چه افراد خارج.
گناه سایت الف اینه که بررسی کرده دیده این سند لو رفته، در حقیقت واقعیه. (179785)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۵:۲۶:۴۶
جالب تر اينكه يك نامه ي انجوري از حضور 2500 نفر بين يك فرماندار و استاندار سر از سايت الف در مي آورد آن وقت برخي مي گويند تقلب 10 ميليوني شده و حتي يك سند نيز نمي توانند ارائه بدهند راستي دولتي كه نمي تواند يك نامه فرماندار به استاندار خود را محرمانه نگاه دارد چگونه مي تواند تقلبي را در سطح 10 ميليون راي و در حالي كه نزديك به 450 هزار نفر بر سر صندوق ها حضور دارند و ناظرين نامزدها نيز حاضرند و مردم هم دارند راي مي دهند تقلب كند و هيچ كس نفهمد و هيچ كس نه نامه اي را ارائه دهد نه سندي رو كند و تازه تظاهرات هم بكنند و از تمام رسانه هاي خارجي داد و قرياد هم بكنند و دولت را هم نامشروع بدانند؟ واقعا نام اين كار چيست؟ (180168)
 
مومن
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۳۳:۵۸
موقعي كه براي خريد نظر و راي مجلس چكهاي 5 ميليوني مطرح شد و به جايي نرسيد براي خريد راي مردم چرا نشود ؟! واي بر آناني كه سلامت انتخابات را مورد تاييد قرار دادند ! (179479)
 
م
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۳۴:۱۶
دوستان الفی من این یک واقعیت تلخ تلخ تلخ است که در گوشه وکنار کشور شاهد آن هستیم دوستان خوب من ، در استان محل سکونت حقیر که یک استان مرزی است نیز فرمانداریها ی استان از بیت المال ستادهای کاندید خودرا تقویت می کردند در دفتر استان نیز باید از استاندار محترم سئوال کرد که جناب استاندار مبلغهای پرداختی به روحانیون در آستانه انتخابات به چه خاطر بود ویا هزینه اجاره ستادهای جناب رئیس جمهور در بهترین نقاط شهر به عهده چه کسی بود ویا باید از دانشگاه پیام نور استانم سئوال کنید که هزینه تبلیغات انجام شده در غالب گزارش مقایسه ای خدمات دولت نهم توسط چه کسانی پرداخت شده است ویا از نماینده محترم خبرگان سئوال نمود که در جلسه روحانیون شیعه وسنی استان برای وحدت واز پول دولت اجرا شده بود چرا از یک کاندیدای خاص حمایت نمودیدویا استاندارمحترم نیز چرا دراین جلسه به تبلیغات انتخاباتی پرداختند که یکی از روحانیون حاضر به مخالفت با ایشان پرداختندو.........
این جریانات در کرمانشاه بوده است اگر خواستید درج نمائید. (179480)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۴۰:۵۶
ببخشيد آقا مرتضي(از هلند!) و ساير دوستان:
شما را به خدا تكليف ما را روشن كنيد: فرق انتقاد با تخريب چيست؟ فرق اطلاع رساني با اعمال فشار رسانه اي چيست؟
هرجا ذره اي به مذاق بعضيا خوش نمي آيد ميگويند تخريب است بد اخلاقي رسانه اي است،مذدور اجانب است، اراذل و اوباش و اغتشاش گر است. و ... (179489)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۴۳:۳۹
تا وقتی که در کشور ما مصلحت جلوی قانون رو بگیره ، اوضاع همینه
اگر ما قوه قضاییه قوی داشتیم که هیچکس حتی شخص اول رییس جمهور جرات تخلف نمی کرد کار به اینجا نمی کشید. (179493)
 
امیری
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۴۷:۱۸
قابل توجه مسئولین سایت الف:

سفر مورد اشاره رییس جمهور ( دکتر احمدی نژاد) به شیراز در تاریخ 9/2/1388 و مربوط به پنجاه و هشتمین سفر استانی هیئت دولت به مقصد استان فارس بوده است!

در این سفر مطابق با همه سفرهای استانی دولت، برنامه ها، افتتاح ها، دیدارها و سخنرانی های مختلفی انجام شده و در جلسه استانی هیئت دولت نیز حدود 230 مصوبه درباره پیشرفت امور و سازندگی در استان فارس به تصویب رسیده است.

خبرهای این سفر رسمی را می توانید در آشیو مطبوعات مربوط به پنجشنبه 10/2/88 و شنبه 12/2/88 ببینید و بخوانید.

در همه سفرها و مراسمات رسمی همه دولتها، انجام هزینه های تشریفات و استقبال امری کاملا عادی و مرسوم است و چه بسا این هزینه ها در دولت نهم کاهش داشته است!

آقایان الف:
به عنوان یکی از دوستداران و طرفداران قدیمی دکتر توکلی، بابت مشی نامتعادل فعلی شما، بابت ناشی گری های غیرحرفه ای شما، و بابت بعضی بی تقوایی های شما، از صمیم قبل متاسفم! (179497)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۲۷:۰۷
لطفا بفرماييد در سفرهاي استاني به ويژه در استان خوزستان جايگاه آب مردم اهواز و آبادان و خرمشهر كجاست و با چه اولويتي به آن نگريسته شده و اساسا كنار كرخه و كارون بي آبي يعني چه؟
اگر مصوبات درست باشد هزينه كردن از بيت المال براي استقبال حلال دولت باد (179922)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۰۲:۱۸
امير عزيز اشتباه نكنيد:
انتقاد از سفرهاي استاني و بي عدالتي در تبليغات رياست جمهوري برابر با مشی نامتعادل ، ناشی گری غیرحرفه ای و بعضی بی تقوایی نيست.
بهتر است در مورد همه چيز شفاف سازي شود. نتيجه سرپوش گذاشتن به اين نوع بي عدالتي ها همين اوضاع نامتعادل سياسي است كه قرار است با آن 4 به ايران 1404 برويم. (179941)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۴:۵۳:۱۱
راي كه با پول خريداري شود پايدار نمي ماند

اگه من جاي شما \"الفي‌ها\" بودم حساب خودم رو از اين دولت جدا ميكردم

مقبوليت اين دولت چه در داخل و چه در خارج از ايران آسيب جدي ديده

مطمئن باشيد دولت با هر تنش سياسي يا اقتصادي دوباره مجبور به استفاده از \"يگان ويژه\" و \"لباس شخصي‌ها\" خواهد شد

تا دير نشده به رسيمان الهي چنگ زنيد (179503)
 
سالك
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۰۳:۰۷
با سلام
اولا از نحوه ي نگارش نامه كه قسمت بالائي نامه بصورت افقي تايپ شده و قسمتهاي بعدي كه بصورت مورب است مشخص است كه نامه سرهمبندي شده است . در ثاني گيرم كه چنين باشد سفر رئيس جمهور به استان فارس در تاريخ ذكر شده دقيقا سفر دوم ايشان در راستاي سفرهاي استاني بود و سفر تبليغاتي ايشان بعدا قرار بود در تاريخ 20 خرداد برگزارش شود كه در آخرين لحظه كنسل شد.
ثالثا معمولا چنين نامه هاي با عنوان محرمانه ارسال ميشود . رابعا وقتي فرماندار براي استاندار نامه مينويسد منتظر دستور ايشان ميماند تا طبق هامش وي نامه براي اقدام به يكي از قسمتها ارجاع شود و بدوا خود فرمانداري براي قسمتهايي كه معلوم نيست پرداخت بايد توسط آنها انجام شود رونوشت ارسال نميشود . خامسا هر دستگاه اتوبوس ويژه 30 نفر را سوار ميكند و هر ميني بوس 16 نفر و چند دستگاه سواري هم مجموعا 40 نفر را آورده باشند ميشود حدود 1400 نفر و براي اعزام 2500 نفر بايستي همه ي اين خودروها دوبرابر شوند! و در ادامه خدمتتون كه عرض كنم نوشتن چنين نامه اي بصورت جعلي بسيار آسان است و با يك دستگاه كامپيوتر و پرينتر عادي قابل انجام است و در نهايت بايد بگم فرضا همه ي موارد صحيح باشد تخلف يك فرماندار در سفر استاني رئيس جمهور چه دخلي به شخص رئيس جمهور دارد و چه ربطي به نتيجه انتخابات دارد؟ اگر كسي اهل تخلف باشد اولين كسي كه متوجه ميشود خود مردم هستند و آن شخص راي نميدهند كه الحمدالله آقاي احمدي نژاد از اين اتهامات بري بودند و راي 25 ميليوني مويد آن بود . (179515)
 
منتقد +
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۱۷:۱۰
دوست عزيزم 179515 ( | سالك)
بهتر است بجاي پاك كردن صورت مسأله و جدا از جعلي بودن يا غير جعلي فقط به اين موضوع جواب دهيد:
هدف از سفر استاني چيست؟ (179950)
 
ع.ر
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۱۳:۰۵
با سلام
از دولتي كه مدعي عدم استفاده از بيت المال است واقعا بعيد است ، بسيار بسيار جالب بود . (179525)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۱۳:۴۶
من سوالم از جماعتی که منتظر بهانه هستند تا ثابت کنند حق مطلق هستند و کاندیدای دلاورشون کمال مطلق ، اینه که :

1. درآمد هزینه های تبلیغاتی موسوی از کجا آمد ؟ نکند آنها از بیت المال نبوده و از میراث پدری حامیان ایشون تامین شده بود ؟

2. طرفداران اقای موسوی که اینقدر برای بیت المال نگران هستند ، آن موقع که بخاطر جنجالهای انتخاباتی ، بیت المال در خیابانها و کوچه ها به آتش کشیده میشد صرف نداشت از بیت المال صحبت کنند ؟ فقط یک قلم از تلف شدن بیت المال بخاطر ادعاهای جماعت سبز 4 میلیارد تومان هزینه شهرداری بود . بفرض صحت نامه بالا هم این خسارت سی برابر مبلغ موجود در نامه است.

3. شما که بفرض صحت این نامه و چنین پرداختی حکم به تقلب میدهید ( فارغ از اینکه تفاوت تقلب و تخلف انتخاباتی را متوجه نمیشوید ) آیا از خودتان پرسید که پس چرا حتی یکبار هم که شده میر حسین ، مستند به مثلا همین شماره نامه به شورای نگهبان شکایت نکرد ؟


در آخر هم از سایت الف میخواهم دستور موافقت با چنین پرداختی را هم منتشر کنند تا متوجه شویم که ایا این هزینه واقعا پرداخت شده یا تنها درخواست هزینه صورت گرفته و پرداختی انجام نشده است (179528)
 
محمدحسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۱۵:۱۹
یک ماه به انتخابات یعنی قبل از شروع زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی. بنابراین این یک سفر استانی معمولی رئیس جمهور بوده و نه سفر تبلیغاتی انتخاباتی یک کاندیدا.

اول ثابت کنید سفر انتخاباتی بوده بعد اتهام را مطرح کنید. (179529)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۲۵:۱۰
بنده خدا آقای احمدی نژاد در مناظره های تبلیغاتی فرمودند که بنده یک ریال هم برای تبلیغات خرج نکردم (179537)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۲:۵۷:۱۶
ایشان در همان مناظره های تبلیغاتی فرمودند فیلم هاله نور ساختگی بوده. (179800)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۵۰:۲۳
مگه ساختگي نبود؟!
خنده شديد حضار ! (180032)
 
منتقد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۳۹:۲۸
چرا وقتی که چنین بحث های اصولی پیش می آید ، گروه مخالف شخص ذکر شده سریع بهره برداری سیاسی خودشان را میکنند ؟ مگر پخش مکرر فیلمهای تبلیغاتی آقای موسوی در ایستگاه های مترو استفاده از بیت المال نبود . مگر استفاده از پول های دانشجویان دانشگاه آزاد که واقعا برای خود من تهیه آن یک موضوع طاقت فرسا است برای تبلیغات به نفع آقای موسوی آن هم در آن سطح وسیع ، کار درستی است .
بهتر نیست به این مسائل با دیدی وسیعتر و جامعتر نگاه کرد. (179551)
 
سید
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۱۱:۵۴
برادر، تلوزیون تبلیغاتی مترو رو که مجانی به کسی نمیدن. خب پول میگیرن و شامپو و ماکارونی و موسوی، همه رو باهم و درهم تبلیغ میکنن.

اما دانشگاه آزاد. نمی خوام از جاسبی دفاع کنم. اما یک موسسه غیر دولتیه که حق داره پولاشو هرجور دوس داره با مصوبه هیئت امنا خرج کنه.پس ربطی به بیت المال (70 میلون نفر)نداره. در بدترین حالت حق دو ملیون دانشجوش رو ضایع کرده. (179806)
 
جلال
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۴۳:۳۵
آیا می دانید دکتر احمدی نژاد اولین فرد تاریخ است که فاصله تقریبا 150 کیلومتری تبریز-ارومیه را با هواپیما طی کرده است؟

این مسافرت هوایی در طول سفر تبلیغاتی ایشان و با استفاده از هواپیمای دولتی بوده است! (179556)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۵۰:۳۵
سعی کنیم به خورد عوام برای بیگانگان خوراک نسازیم (179557)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۳۱:۱۰
اين رو حتما به دولت بگيد دوست عزيز
اين كاره خيلي زشتيه
خيلي (179884)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۵۱:۴۸
هر روز بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد ای آقا اینها که چیزی نیست
هر چه اینها بگویند درست و مطابق اصول اسلامی است! چون اصول اسلام را که نمی شود از دهن هر کسی شنید! وقتی اینها می گویند و حکم هم دارند که دیگر منعی وجود ندارد! بروید دنبال دنبال نخود سیاه چهار سال دیگر بیاید پای صندوق رای فقط رای دهید و بعد فکر کنید که چی شده! (179558)
 
ساداتي
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۵:۵۴:۰۱
همه دوستناني كه سعي كردند با ارائه اين مدرك كشف بزرگ خود را جشن گرفته واز آن بهره برداري كنند اگر دقت در تاريخ ينامه مي كردند نشان از اين است كه اين هزينه مورد درخواست در زمان سفر استاني رياست محترم جمهوري است نه ايام تبليغات انتخاباتي كه مخالفين دولت سعي در پاره كردن خود دارند بايد گفت درجريان سفرهاي استاني در زمان تمام دولتها هزينه اي از دست وجود دارد كه مشتاقين را براي استقبال از رياست محترم جمهوري به مركز استان منتقل مي كردند تا بتوانند شكوه وعظمت مردمي نظام اسلامي را دردنيا به نمايش مي گذارند واستقبال مردم ربطي به شخص ندارد بلكه بخاطر نظام است حال دراين بين بعضي از روساي جمهور در جهت رفع مشاكل مردم بيشتر تلاش داشتند از استقبال بيشتري برخوردار بودند واين اقدام فرماندار فيروز آباد ربطي به انتخابات ندارد (179562)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۱۴:۵۷
در پاسخ به آقای سید مرتضی
1- سربرگ خیلی از کاغذ های رسمی آرم جمهوری اسلامی را ندارد. مثل سربرگ اداره ما.
2- به اینکه سربرگ ادارهای را چیزی بنویسند نمی شود اطمینان کرد. ولی به سایت الف می شود اطمینان داشت که اگر دروغ باشد چاپ نمی کند.
3- از این کارها زیاد شده این کوچکترین آنها است.
4- مگر آقای سایت الف در پاریس زندگی می کند که این نامه برایش عجیب آمده و دنبال آنرا می خواهد بگیرد. یعنی او خبر نداشته ها. بمیرم من براش حالا باخبر شده.
5- کارنامه آقای احمدی از این موارد پر است. ایشان اساسا این امور را خلاف نمی داند. (179572)
 
مهین قشقاوی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۱۶:۵۴
بالاخره من یکی نفهمیدم شما سایت الفیها طرفدار آقای احمدی نژاد هستید یا مخالف ایشان،چطور تا قبل از انتخابات دولت احمدی نژاد ،دولت کریمه بود و الان دولت چپاولگر بیت المال.موضع خود را مشخص کنید!
نکنه قبلاً به شما وعده وعید دادند و الان پس از پیروزی ،زیرش زدند (179574)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۲۲:۰۲
با سلام
دوستان عزيز، هم ميهنان ارجمند!
من نيز مثل اغلب شما آرزويي جز اعتلاي ايران اسلامي ندارم و به دين مبين اسلام پايبندم اما انعكاس اين خبر را مغاير دو مورد فوق نمي بينم.
بنده نيز به واسطه يكي از دوستانم كه كارمند فرمانداري مهر است مطلع شدم كه در جريان سفر آقاي رييس جمهور به شيراز از فرمانداري هاي مهر و لامرد (جنوبي ترين شهرستان هاي استان فارس) خواسته شده بود كه مجموعا سي اتوبوس تهيه كنند و به اعزام مستقبلين به شيراز بپردازند!
مزيد استحضار مطلعم كه علي رغم اينكه (احتمالا) هماهنگ كردن سي اتوبوس مقدور نبوده (چون اساسا اونجا اين تعداد اتوبوس موجود نيست!) ولي عده اي با صبحانه، ناهار و شام به شيراز اعزام شدن كه برخي از اونها حتي به استقبال هم نرفتن و فقط از اين فرصت براي انجام كارهاي شخصي شون استفاده كردن. به احتمال قريب به يقين از ساير شهرستان ها نيز درخواست هاي مشابهي داشته اند و اين يعني ...

خدا عاقبت همه مون رو بخير كنه. ان شاالله (179579)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۴۹:۰۱
همگی منتظر باشید تا شخص رئیس جمهور با ادبیات خاص خودش جوابگو باشه و همه رو قانع کنه! (179606)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۳۰:۳۰
:))
متن نامه رئيس جمهور

آقاي توكلي
من به شما علاقه دارم
ولي تعجب ميكنم كه شما از اين كارها هم بلدي و بعد اينجوري اونجوري ميكني
اصلا
من اينجا يه پرونده اي دارم، مال يه آقايي هست كه بچه‌گي هاش خيلي بچه بوده!
ميخواي نشونش بدم!
نشون بدم؟
بگم مال كيه!؟
آقاي توكلي
نذاريد بگم اين پرونده مال شماست
:))
=))


اين متن احتمالي رو داشته باشيد تا متن اصلي كه اومد تطبيق محتوايي بديم
:D
با تشكر
يك خس و خاشاك (179883)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۶:۵۳:۰۲
در سفر انتخاباتی به تبریز نیز با هواپیمای اختصاصی مسافرت کرده بودند. به نظر شما از اختصاصی بودن هواپیما خبر داشتند؟ (179612)
 
حبیب
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۰۰:۰۲
من خواهش میکنم دوستان شلوغ نکنید! من نمیدونم چرا همه تعجب میکنن از اینکه همچین نامه ای (که بنا به گفته الف صحت آن تائید شده) نوشته شده؟! ملت!مومنین!مسلمانان! پرداخت سود سهام عدالت به مردم اکثر روستاها،بازنشستگان و.. در روزهای تبلیغات انتخاباتی و همچنین اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در همان ایام( که بایستی سال قبل اجرا میشد) دو نمونه بارز تخلف انتخاباتی در قالب خرید آرای مردم محسوب میشود. این را که دیگر دوستان الف بخوبی مدانند و تحلیلش را نیز بهتر از من بلدند ............اما متاسفانه آن روشنگری که انتظار بود از الف نکرد البته بدانید این نامه به مانند مشتی از خروار است و انشاء ا... در آینده با پیگیرهای این سایت موارد دیگری برای مردم روشن میشود. (179615)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۲:۲۱
اقایون محترم برای یک دستمال قیصریه را به آتش نکشید گیرم که نامه واقعی باشد به نظر شما طرفدران مشتاق دیدار با رئیس جمهور یک مملکت با چه وسیله ای به دیدار رئیس جمهورشون بروند آیا وقت رئیس یک مملکت اجازه میده به تک تک شهرستانها سر بزنه پس منطقی باشید .ضمنا تاریخ نامه 15/2/88 میباشد ورئیس جمهور هم چند روز قبلش به فارس سفر کرده واین سفر نمیتونسته تبلیغاتی باشه واصلا تبلیغات برای رئیس جمهوری که در حال فعالیت هستش بی معنی است چون مردم چهار سال فهمیدن ایشون چه کاره است ونیاز به تبلیغات نداره ولی به عنوان یک شهروند به رئیس جمهور عزیز میگم که اگه این موارد رو هم حزف کنه بهتره (179631)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۳۱:۱۲
به ازای همه ای حرفهایی که زدی و چشتو بستی اون دنیا باید جواب خدا رو بدی البته اگه فبولش داشته باشی به خدا واگذارت می کنم (179885)
 
صدرا
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۱۶:۲۶
با عرض ادب
براي حل اين معضل چه خوب بود كه از استانداري فارس تقاضا مي كرديد كه يك سربرگ نمونه براي شما رو كنند
اين نامه چند ابهام دارد:
1-نامه هاي كشوري حتما سربرگ دارد
2-به دست آوردن اين نامه در حل حاضر چگونه صورت گرفته (179636)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۲۶:۰۶
تقاضا ؟
شوخي ميكني؟
مرد حسابي
اين سند افشاگري هست
بيان تقاضا كنن؟!
خيلي باحال بود (179881)
 
مهدی.غ
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۲۱:۴۹
مطمئناً آقای توکلی در مجلس از آقای رئیس جمهور سوال خواهند کرد که موضوع از چه قرار بوده. کمیسیون اصل نود هم باید به مردم پاسخ دهد. فکر نمی کنم مجلس بوجه ای را برای این کارها به دولت داده باشد. بهتر است نماینده ها زودتر از خبرنگاران اصل ماجرا را پرسوجو کنند.
اگر جواب این نامه از طرف استاندار منفی بوده باشد باز هم باید پی گیری شود که آیا مردمی برای استقبال رئیس جمهور استخدام شده اند یا خیر. و اگر چنین بود مسئول چنین حرکت زشتی چه کسی بوده است و اگر کذب بود مسئول این نامه نگاری و طلب پول کردن چه کسی بوده. این نامه اکنون فرا تر از یک شایعه است و مردم آن را پی گیری خواهند کرد.
تشکر از سایت الف (179639)
 
بایان
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۲۷:۲۶
چیزتازه ای نیست . اما فیم بازی نکنید. لابد کاسه ای زیر نیم کاسه دارید. (179645)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۲۷:۴۳
اي بابا دوباره هجم توهين ها عليه دولت خدمتگذار شروع شد.اون از مجمع تشخيص كه در يك اقدام كاملا غير منطقي ممنوعيت براي دو شغله ها در شوراي نگهبان صادر كرد اين هم از شما كه اين نامه را افشا كرديد.بابا دست از اين همه توهين و افترا برداريد. اگر هم حقي از مردم ناحق مي شود دليل نمي شه شما بيان كنيد.بايد فقط سرپوش بگذاريد كه خداي ناكرده توهيني به ساحت دولت نشود. (179646)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۳۳:۵۰
سکوت کردن به نفع ما نیست آدم باید حقایق را بشنود و در مقابلش قضاوت کنه ظاهرا سکوت به نفع شماست عیب نداره اون دنیا خدایی هم داره ما از خدا می خوایم که جواب شما ها رو بده (179887)
 
محمد علي
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۳۸:۲۰
با سلام
بنده خودم از سال 76 در يكي از شهرستانهايي خراسان رضوي مسئول بوده و ديده ام كه فرمانداريها اعتباري خاصي براي هزينه هاي سفر مسئولين به شهرستانها ندارند و گاها از ديگر دستگاهها براي برگزاري جلسات كمك مي گرفتند . در سفر آقاي احمدي نژاد در سال 84 به اين شهرستان اعلام شده بود كه دستگاههاي دولتي حق ندارند از بودجه بيت المال هزينه كنند و يا در مسير حركت رييس جمهور تا محل سخنراني اقدام به بستن مسير مردم نمايند اما فرماندار خود شيرين شخصا دستور داده بود با استفاده از خودروهاي شخصي مسير ها را ببندند و اين موضوع ربطي به آقاي احمدي نژاد نداشت و ايشان در مسير وقتي متوجه موضوع شدند دستور رسيدگي را صادر كرده بودند .
اعزام مردم علاقه مند به ديدار رييس جمهور محبوب كه همگي مشتاق اين ديدار ها هستند جز وظايف فرماندار خود شيرين نبوده وچه بسا بنده به چشم ديده ام كه دوستداران مسولان دلسوز نظام گاها فرسنگها با پاي پياده عازم اين ديدارها مي شوند و اگر اعلام مي شد هر كس تمايل به ديدار رييس جمهور دارد بايد ثبت نام كرده و هزينه آنرا پرداخت نمايد شايد دهها هزار نفر از آن شهرستان بصورت خودجوش خود را به ديار رييس جمهور ميرسانندند.
نتيجه :
1- اين اقدام فرماندار بد سيلقه ايي ايشان و صرفا از باب خودشيريني بوده است
2- فرمانداران از كاركنان وزارت كشور با انواع تفكرات انتخاب مي شوند و بعضي از اين افراد داراي سوابق مسئوليتي در دولتهاي قبلي بوده اند كه با تفكرات اشرافيگري و كارگزاراني رشد و نمو كرده اند .
3 - در تمامي جوامع افراد خود سر و منفعت طلب و بادمجان دور قاب چين يافت مي شود . (179655)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۳۸:۵۹
سفر انتخاباتی به اصفهان و اهواز و ... با هواپیمای اختصاصی دولت، توزیع سهام عدالت با سود 80 هزار تومانی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری، ارسال مبلغ 50 هزار تومان به کسانی که در سفرهای استانی نامه داده بودند بدون توجه به مضمون نامه آنان، سفر تبلیغاتی وزرا، معاونین رئیس جمهور، آقای الهام، آقای داودی، استفاده گشترده از امکانات دولتی در سفر به یزد، کرج و شیراز در آستانه تبلیغات ریاست جمهوری، استفاده از امکانات دولتی (ماشین و ... به گواهی تصاویر) در سفر تبلیغاتی به اصفهان (میدان نقش جهان) و هزاران هزار مورد دیگر که هر کدام به تنهائی برای نخدوش بودن انتخابات کفایت میکند.
شما واقعا دلتان خوش اس ه تیتر می زنید :آقای احمدی نژاد خبر دارد؟
شاید با این تیتر بخواهید مسئولیت این کار را در سطح فرماندارو استاندار محدود کنید و لی واقعیت این است که این اتفاق در همه کشور افتاده و صرفا محدود به استان فارس و شهرستان فیروزآباد نیست. (179656)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۴۴:۳۳
بهتر نبود ابتدا از دولت در این مورد پاسخ می خواستید و سپس آن را منتشر می کردید. این یک عمل غیر حرفه ای است که... (179663)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۷:۴۷:۳۶
بهتر است این مسئله روشن شود چه اشخاصی و با چه هدفی این نامه ها را منتشر می کنند و اصولا سطح دسترسی به این نامه ها چقدر است بعد هم اصولا یک نامه به فرض صحت نوشته شده است اما ایا بابت این نامه سندی هست که پولی پرداخت شده در اخر باید گفت مخدوش نمودن چهره دولت با این مسائل کار صحیحی نیست و به نوعی برای زیر سوال بردن سفرهای استانی می باشد
در اصل مسئله شک کنید
و در متن ان هم بحثی از انتخابات نیست اینها همه نوعی از تخریب است (179664)
 
هادي
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۴:۳۸
کل پرونده تحصيلي خانم رهنورد را از مراجع مختلف جمع آوري و در برنامه زنده و پر بيننده مطرح مي کنند. بالاترين سطوح اجرايي و دستياران رئيس جمهور مشغول جمع آوري اطلاعات محرمانه و پرونده سازي مي شون. حالا شما مي گوئيد چرا چنين نامه اي منتشر شده يا سطح دسترسي آن چه بوده؟! (180120)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۰۴:۰۹
معمولا در اینجور مواقع شخصی وارد عمل می شه و خاطی رو به سزای عملش می رسونه، البته خطای سرزده درخواست هزینه از بیت المال نیست بلکه انتشار درخواست بین مردمه!
این رو به تجربه دیدیم هممون (179675)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۰۸:۰۶
سلام.
بنده یک فرد اصولگرا هستم و البته امیدوارم اصولگرا بمانم!
دوستان از کجای این نامه باید نالید؟
چرا یک فرماندار یک شهر نسبتا کوچک باید 2500 نفر را برای استقبال، چندین کیلومتر به مرکز استان بفرستد؟ آیا مراجع بالاتر دستور داده اند؟ یا ایشان خودشان بر حسب وظیفه این کار را کرده اند! و آیا ایشان از این کار احیانا هدف خاصی که نداشته اند!
چندین مورد تملق در نگارش این نامه آمده است، اگر این عبارات در تعریف از هر کس دیگری بود(چه اصولگرا و چه اصلاح طلب) باز هم از نظر من زشت بود، آخر چرا این همه چاپلوسی؟ مگر شما پایبند به اصول نیستید؟ چرا؟
از جان انسان ها هم بهتر است چیزی نگویم!
دوستان حفظ دین در این زمانه بسیار سخت است. (179678)
 
متفكر
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۲۱:۰۷
سفر احمدي نژاد به استان فارس در فاصله حدود 45 روز تا انتخابات صورت گرفت و در چهارچوب دور دوم سفرهاي استاني بود پس نمي توان آنرا انتخاباتي تلقي نمود. در ضمن سفرهاي استاني در فاصله 1 ماه تا انتخابات با درخواست احمدي نژاد بدون پوشش خبري صورت گرفت (سفر به استان قزوين). اين نكته هم شايان ذكر است كه چون در دور دوم سفرها رئيس جمهور فقط در مركز استان ديدار عمومي داشت مردم از ساير شهرها به ديدار او مي آمدند. (179684)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۲۳:۵۸
در جواب دوست ناشناس که ییناً از جیره خواران سرشناس محسوب میشوند که خیلی هم تند رفتن بگم
این هم جواب ماست:
یک- آیا این نامه اصالت دارد یا جعلی است؟ و اگر اصالت دارد، آیا چنین هزینه ای \"استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات\" محسوب نمی‌شود؟
جواب: بله دارد - معلومه که محسوب میشود

دو- در صورتی که این نامه اصالت دارد، آیا فرمانداری فیروزآباد در جریان کمپین آقای احمدی نژاد، از بیت المال در این مورد هزینه کرده یا خیر؟
اره صد در صد این براشون یک امر طبیعیست

سه- آیا استانداری فارس هم در جواب این درخواست در این زمینه هزینه کرده یا خیر؟
پس میخواستی فرماندار بیچاره از جیب مبارک پرداخت کنه!

چهار- آیا چنین هزینه هایی به صورت رویه در همه شهرستانهای کشور انجام می شود؟
شک ندارم که در همه استانها همین اتفاق افداده و بیچاره موسوی هم همین را میگفت دیگه

پنج- آیا رییس جمهور هم از این هزینه ها مطلع است؟
مگه میشه مطلع نباشه؟ این نوع خرج کردن را در راستای بقای اسلام و ظهور امام زمان(عج) میپندارند!

شش- آیا چنین هزینه هایی در دولت های قبلی هم مسبوق به سابقه بوده؟
شاید فقط 2 درصد اون هم بدون اطلاع دولت البته من از دوره های قبل از خاتمی خبر ندارم ولی در دوره خاتمی به شدت از با این امر برخورد میشد (179686)
 
payam
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۳۶:۵۸
سلام بر دوستان بابا یه چیزیی بزنید آدم باور کنه . چند وقت پیش دنبال یه گواهی بودام که با ماشین تاکسی از شهر برم بیرون یکی از دوستان گفت برو میدان انقلاب سه سوت برات درست میکنند گفتم نامه راهنمایی رانندگی گفت برو برات درست میکنند.
از مدیریت سایت خواهش میکنم با این نامه ها که تازگی مد شده با اعصاب مردم بازی نکنند. (179690)
 
مردغارنشين
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۸:۴۸:۰۶
من يك پيشنهاد براي سايت الف دارم و اون اينكه سعي كنن از اين به بعد با توجه به رويه اي كه از ماه ها قبل در پيش گرفته اند بيشتر به خبرهايي مثل \" عواقب افتادن گوشی همراه در سوراخ توالت \" و يا چيزهاي ديگر كه تو اين مايه ها هستند بپردازن ، اينجوري سايت شما كه يك زماني يك سايت اطلاع رساني و نسبتا مفيد بود و الان ديگه رنگش رو از دست داده به يك سايت حوادث اونم از نوع خنده دار تبديل ميشه شايد باز يكم بدرد خورديد ولي اينبار در زمينه خنده .
با تشكر كه باز اين متن را هم مثل اكثر متنهاي من تائيد نمي كنيد ولي حداقل خوبي اينه كه خودتون ميخونيد.
با تشكر (179700)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۰۲:۲۸
خيلي خوبه همه ما سياست مدار هستيم و اين نامه بالا نه گريه داره نه خنده چون صحتش نا معلومه ، اصلاً اگر اين نامه جعلي باشه چي ، بعد فكر نمي‌كنين كه گناه ديگران را داريد پاك مي‌كنيد . از خدا بترسيد . (179711)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۲۰:۲۱
داستانی ازمولا علی(ع)-هنگامی که حضرت به سوی کوفه می آمدند وارد شهر انبار شد که مردمش ایرانی بودندمردم خرسند که خلیفه محبوشان ازشهر آنجاعبور میکند به استقبالش شتافتند هنگامی که مرکب علی به راه افتاد آنها در جلو مرکب علی شروع کردند به دویدن علی آنها را طلبید و پرسید این چه کاری است که میکنید-گقتند این یک نوع احترام است که ما نسبت به امرا و افراد مورد احترام خود میکنیم این سنت ما است. مولا فرمود اینکار شما را در دنیا به رنج می اندازد و در آخرت به شقاوت می کشاند.همیشه ازاین گونه کارها که شمارا پست میکندخوداری کنید.بعلاوه این کار چه فایده ای به حال آن افراد دارد؟
((نقل از کتاب داستان راستان شهید مطهری و نهج البلاغه کلمات قصار شماره 37))
آیا کارهای آقای احمدی نژاد با سنت مولا مطابق است که سیلی از مردم را ساعتها در خیابان به دنبال خود بکشاند واز آنها نامه جمع کند وبعد رسانه های دولتی اسمش را بگذارند عشق مردم به مسئولان .ماهروقت از اسلام ناب دورشدیم بدبختیها و نابسامانیها شروع میشود. (179720)
 
تهرانی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۰۲:۵۰
به این می گویند پوپولیسم...در ظاهر مردمداری ...در باطن مردم فریبی! (179765)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۲۶:۵۴
از نظر شوراي محترم نگهبان پرونده انتخابات بسته شده .پس امكان پيگيري قانوني وجود نخواهد داشت.ولي شما با انتشار اين نامه نشان داديد كه اصولگراي واقعي شما هستيد و من به عنوان يك شهروند اصلاح طلب از شما تشكر ميكنم. (179580)
 
amir
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۵۳:۰۷
در حاليکه اعتراضات بحق مردم را در موارد نظير اين می شنيديد و در موقعيکه اصولا بررسی اين مطالب فايده ای داشت واکنشی نديديم.
حالا که کار به انجام رسيد اين مطالب را مطرح می کنيد؟

صداقت اصولگرايانه که جناب توکلی میگويند همه از همين دست است؟ (179733)
 
گنجی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۵۵:۵۷
بدیهی است انتشار این نامه که امروزه امثال آن در اینترنت به لطف بی تقوایی برخی ها زیاد شده از طرف آقای توکلی می تواند بسیار مبهم باشد ، یک سایت که ادعای درست بودن اخبار و منبع آنها را دارد آیا نمی توانست ابتدا از صحت این نامه مطلع می شد و بعد آنرا منتشر می کرد ؟ یک نفر می تواند در یک روز ده ها نامه این چنینی را منتشر کند ولی نامه های اداری در ادارات در دفاتر مخصوص ثبت می شوند و ببرسی این نامه از روی شماره ان بسیار ساده است . خدا از سر تقصیرات آتتش بیاران معرکه نگذرد - این نامه محتوایی بسیار چاپلوسانه و غیر واقعی دارد و کسانی که با نامه های اداری آشنا هستند بخوبی از مونتاژ بودن این محتوا آگاهی دارند - من خواهش می کنم ارگان مربوطه از روی دفتر اندیکاتور صحت و یا عدم صحت نامه را اعلام نمایند .-

من نمی دانم آقای توکلی چه چیزی را می خواهند ثابت کنند ، آیا این است جریان شفاف و درست اخبار؟ (179734)
 
abdollah
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۱۹:۵۷:۴۰
مگر مهمان بدون هزينه هم مي شود همه مسئولين كه مسافرت مي نمايند هزينه دارند ان ملياردها هزينه تبليغاتي اقاي موسوي از كجا تامين شده اما در اينجاچند نكته وجود دارد :
اول اينكه ما هميشه بايد مواظب اطراف خود وادارات باشيم زيرا ستون پنجم رقيب دركمين نقاط ضعف ما هستند و همين گونه اسرار از دفتر رئيس جمهوري تا پادگانها وتاسيسات هسته اي واسناد محرمانه به دست رقيب يا دشمن مي رسد و بايد در انتخاب نيروها دقت شود از كجا كه شخص فرماندار خودطرفدار اقاي موسوي نباشد و عمدا اين كار را كرده باشد .
دوما ايا هزينه از طرف استاندار پرداخت شده يا خير .
سوما اگراز روي سهل انگاري وبي كفايتي فرماندار صورت گرفته باشد هزينه را شخص فرماندار بايد پرداخت كند و
در نهايت رئيس جمهور از اين كار اطلاع ندارد كه كنار هر مسئولي يك ناظر هم قرار دهد. لطفامنتشر فرماييد. (179736)
 
امین
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۰:۰۶:۱۶
تاریخ نامه مربوط به 15 اردیبهشت ماه است و سفر آقای احمدی نژاد قبل از این تاریخ بوده . فکر نمی کنم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در این تاریخ آغاز شده باشد ! (179741)
 
یک دوست
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۰:۲۵:۳۸
در استان اصفهان ما از یک روستا ی دور اتوبوس با هزینه شخصی گرفتیم و به میدان امام رفتیم پس نگوئید این یک شهر کوچک بوده و در بقیه هم همین اتفاق افتاده ما هزینه شام شب خود را صرف این سفر کردیم (179751)
 
التماس دعا
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۰:۳۰:۱۳
در زمان حضرت علی هم پیرزنی ازفرماندار ایشان شکایت کردند آیا ایشان هم نابخرد بودند (179753)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۰:۵۳:۱۹
متاسفانه به رغم احترامی که همیشه برای آقای توکلی داشتم بایست دیگر بگوییم لجاجت آقای توکلی بر تقوای سیاسیشان غلبه مینماید. کسی منکر هزینه کرد از بیت المال در برخی جاها به طرق نامشروع نیست که بایست با آن به طور قاطع برخورد گردد و ممکن است نمونه هایی از آن نیز کم و بیش پیدا نمود. ولی
-سفر آقای احمدینژاد به استان فارس در قبل از شروع زمان تبلیغات و طبق رویه چهارساله ایشان بوده است. در ایران که برای زمان قبل از تبلیغات قانونی نداریم ولی در کشورهای دیگر هم که قانون گذاشته اند زمانی آن را خلاف میدانند که بر خلاف رویه عادی دوره ریاست جمهوری سفرها شکل بگیرد.
-آیا آگر خلاف هم باشد و بپذیریم مدیری در سطح فرماندار یک شهر خطا کند خطاب ما بایست به سمت رییس جمهور باشد. آیا ما به دنبال تضعیف رییس جمهور و خالی کردن عقده هایمان هستیم یا برخورد با فساد؟
- مطمئنا کسانی که در ادارات دولتی کار میکنند نمونه های خیلی بدتر از این موارد را میتوانند مثال بیاورند که عمدتا (تماما بگوییم گزاف نبوده) ریشه در ساختار دولت به ارث رسیده از روسای قبلی دارد و با آمدن دولت فعلی نیز آنها که وجدانشان بیدار است تفاوتها را درک میکنند. ولی ظاهرا دوری خبرنگارها از آن خبرها کشف چنین نامه هایی را به عنوان یک کشف خبری برایشان متصور ساخته است که فقط میتواند برخی جوانهای کم سن و سال را تحت تاثیر قرار دهد.
- بهتر است اگر خطابمان رییس جمهور است به جای مسایل موردی روند کلی فضای حاکم بر کشور را مقایسه کنیم و ببینیم چه تفاوتهایی در ادارات ما قبل از دوره آقای احمدینژاد و بعد از آن وجود دارد. (179757)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۰:۵۳:۳۷
از نظرات بعضی دوستان کاملاً دق دلی که از مردم پابرهنه ،که بعد عمری بخاطر حضور رئیس جمهورشون در شهرستانهای دور افتاده ای که پای هیچ کدام از آقایون آزادی اندیشه! به اونجا نرسیده بود بهش رای دادند پیداست اونهائی که اگه یه ساعت وقت داشتن یا میرفتن کار دوم و سوم یا کمی از خستگی کار استراحت می کردن نه با ماشینشون تو خیابونا دادبزنن دولت سیب زمینی و نه بشینن با لپ تاپشون کامنت بدن مث من و شما . همونائی که بعضیا داد وابیت المالا بخاطرشون سر دادند بالاخراه به اندازه سواد بعضا کمشون فهمیدن به کی باید رای بدن
بیاین هممون باهم عینکامونو یه چک کنیم . غباری که از فتنه به قول امیر المومنین بلند شد انگار دیدمونو کور کرده . حالا که غبار نشسته خودمونو گول نزنیم . مردم به درست یا به خیال بعضیا به غلط به این آقا رای دادند . بالاخره رای دادن دیگه . هشت سال بعضیا شمارو تحمل کردن هشت سالم شما تحمل کنید . تازه قبلشو بدهکار میشین. (179758)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۰:۵۸:۳۸
دوستان سلام
قبل از انتخابات بسیاری از افراد اصولگرا مثل آقای توکلی چاره ای جز حمایت از آقای احمدی نژاد نداشتند (این رو میشه از جهت گیری سایت ایشون در ماههای انتخابات دید)چون در صورت برنده شدن اصلاح طلبان دست اصولگرایان از قدرت قطع می شد
اما چه شده که ورق برگشته من سه دلیل به ذهنم می رسه:
1- عدم توجه آقای احمدی نژاد به توصیه اصولگرایان در مورد انتخاب وزرا که با این طریق می خواهند به رییس جمهور بگویند که در صورت توجه نکردن به آنها اسناد دیگری هم به چاپ خواهد رسید
2-فراهم آوردن زمینه برای کاندیداتوری در دوره بعدی > با اینکار می خوان خودشون رو بیطرف نشون بدن و خودشون رو تو دل مردم جا بدن و همچنین اثرات حمایت یکی دو ماهه گذشته از احمدب نژاد رو کم کنن.
3-احتمال عوض شدن استانداران و مدیرانی که در انتخابات به نفع موسوی کار کرده اند مدیران را بر آن داشته که از این کارها بکنن.و به عبارتی تلافی کنن.
من فکر نمی کنم این مطالب را منتشر کنید اگر کردید من حرف خودم رو در مورد آقای توکلی پس می گیرم. (179760)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۱۸:۲۶
آرش عزیز یادت باشه: ان بعض الظن اثم (179772)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۰۳:۵۹
دست بردارید از این دو رو بازی کردن جناب آقای توکلی دنبال چه چیز می گردی با این مطالبی که دوستان شما در سایت قرار می دهند من می دانم درد شما چیست چون رییس جمهور محبوب ملت هیچ وقت به خواسته های شما جهمع عمل نپوشاند ناراحت هستید چون لز شما در کابینه نهم استفاده نکرد ناراحت هستید جناب آقای توکلی که دم از دلسوزی مردم می زنی برای مردم بگو مدرکت را از کجا گرفتی ؟ از کجا باید مطمئن باشیم که این نامه حقیقت داره سایت الف در جهت باد حرکت می کند خدا آخر و عاقبتمان را بخیر کنه (179768)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۱۸:۳۳
1-يعني باور كنيم كه به شماها چيزي نرسيده ! و از آن بي‌خبر بوده‌ايد !
2- اين آقاي فرماندار احتمالاً پيمانكاري دور و برش نبوده كه هزينه‌ها را به دوش او بگذارد !
3- هواشناسي سايت الف هوا را مثل سازمان هواشناسي كشور مساعد تشخيص داده و فرونشستن گرد و غبار و خس و خاشاك را در روز يكشنبه باور نموده است ! غافل از آنكه طوفان گرد و غباري ديگر نيز در راه است !
4- نرخ تعمير و مرمت مساجد در سال 86 اگر 5 ميليون بود حالا مشمول تورم شده است. فقط بپاييد مقدار تورم نقطه به نقطه ارديبهشت ماه را مورد محاسبه قرار ندهند ! الان همون هم شده 22.5 درصد !
5- سكوت علامت رضاست ! حالا كه هوا خوب شده فرصت را از كف ندهيد !
6 - تبريكات صميمانه اينجانب را بپذيريد و مانند هميشه اين مطلب را هم منعكس نفرماييد ! (179773)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۱:۵۴:۰۴
فقط یک سوال داشتم.این نامه قبل از انتخابات منتشر شد والبته هیچ مرجعی هم ان روز این نامه را تکذیب نکرد.چرا شما همان موقع به دنبال کشف حقیقت نرفتید تا ببینید نامه حقیقت دارد یا نه ؟رییس جمهور خبر دارد یا نه و ...؟
این است عدل علوی شما یا سیاست اقتضا می کرد که.......
به هر حال مردم هیچ وقت منتظر افشاگریهای ! شما نمی مانند و خودشان حقایق را کشف می کنند و با آن تصمیم می گیرند و رای درست می دهند ،فقط صد و هزاران افسوس که.........
نزدیک است روزی که همین شما می نویسید : آیا شورای نگهبان خبر داشت که آرا ء مردم ....و سپس در پی کشف حقیقت سند رو می کنید و باقی ماجراها.فقط باید مصلحت اقتضا کند! و دور نیست آن روز. (179788)
 
mmj
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۲:۴۳:۲۴
اولین اشکال این نامه اینست که چرا \"\" مهر \"\" ندارد (179795)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۲:۲۳:۴۰
مگه فاكتور خريد ميگيري كه مهر ميخواي!؟ (179877)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۱۹:۰۰
سلام.من هر وقت نام آقاي توكلي را ميشنوم اولين چيزي كه به ذهنم ميرسد عدم تعادل و دنبال باد بودن است.عملكرد سايت الف در جريان انتخابات و طرفداري صدر صد از احمدي نژاد و عملكرد آن بعد از انتخابات و در روزهاي آينده را به هم مقايسه كنيد تا ببينيد با نظر من موافقيد يا نه. (179809)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۲۰:۵۹
سلام ،

به نظرم میرسه که سایت الف یه سایتی باشه که معقول باشه و به دنبال حقیقت، و به همه ایرانیها چه طرفداران آقای احمدی‌نژاد و یا آقای موسوی توصیه می‌کنم که دست از تعصب خشکشون بردارند، چرا که همه ما در پیشگاه خداوند مسئولیم و باید با آگاهی راه درست رو پیدا کرد. از دشمنی و تفرقه جز شکست نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

(امیدوارم این دفعه دیگه آقای توکلی نظر من رو منتشر کنند). (179811)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۲۸:۴۸
1) با توجه به حجم انبوه سفرهای ریاست جمهوری، چنین اتفاق کوچکی کاملا طبیعی است.
به علاوه قابل توجه است که اگر موارد این چنینی بیش از این مورد بودند، برملا می شدند و مانند این نامه که به آن سر دنیا هم رسیده؛ موارد بیشتری منتشر می شد.
چنین مواردی به سطح مدیران جز برمی گردد و قابل اشاعه به کل دولت نیست.
2) فارغ از اینکه هر رئیس جمهوری بر سر کار باشد، هزینه اندک 16 میلیونی برای استقبال و حمایت از ایشان بلا اشکال است.
3) دکتر احمدی نژاد فضای خوبی را ایجاد کرده است تا این موارد را مطرح کنید؛ اگر مثلا چنین حرفی را در مورد موسوی می زدید؛ سریعا شما را به \"پرونده سازی\" متهم می کردند و با ادب خودشان، شما را مورد محبت قرار می دادند. (179814)
 
مسعود (دانشجو از شیراز)
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۱:۵۱:۲۶
پاسخ آقای موسوی به نامه ی پر از اهانت خانم رجبی هنوز موجوده...
جالبه از نظر این دوست دانشجومون پر شدن زندانها از فعالین سیاسی اصلاح طلب فضای خوبیه!
(آقای الف فکر کنم این یکیو دیگه منتشر نکنی !؟ ) (179863)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۰:۱۳
دزدي كردن وقتي طبيعي شد، بدونيد كه در فساد هستيد (180091)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۴۲:۲۶
آقای توکلی...
واقعا از شما انتظار نداشتیم...بعد از انتخابات یکباره همه چیز شما عوض شد و چشم بروی همه این نامردی ها که این تنها یکیشونه بستین
آخه این اصول شما کی می خواد کار کنه؟ کی خون شما می خواد به جوش بیاد؟
چرا طرفداری از روش و منشی که اگه موازین حق بر پا باشه دورترین به حق و انصافه...
می دونین چرا اینها نتونستن جامعه رو اصلاح کنن؟ چون فاسدن... (179821)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۴-۲۱ ۲۳:۴۲:۵۷
من به عنوان یک نفر از نزدیکان فرماندار فیروزآباد موضوع این نامه را از ایشان پرسیده و نامه را که از سایت آفتاب گرفته بودم به ایشان داده و درستی یا نادرستی انرا جویا شدم که ایشان انتشار این نامه را توسط بعضی از کارمندان فرمانداری دانست که قصد استفاده تبلیغاتی در زمان انتخابات را دارند . (179822)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۰۱:۱۶
ببینید در جدول شاخص فساد کشور ایران ( طبق یک آمار صهیونیستی) مقام 140 را دارا می باشد خوب فساد یعنی چه ؟ در ثانی اگر این نامه جعلی هم باشد منتها شائبه همین امور در این مملکت بسیار زیاد است ( خود من به عینه شاهد بودم که صفوف نمازگزارن جمعه تهران را با افرادی که از شهرستانهای مختلف می آورند پر می کنند - حاضرم شهادت بدهم .) خوب هزینه اینها از بیت المال است ولی فتوی این امور از تریبونهای به اصطلاح جمعه و جماعات صادر می شود ( بیانیه های مختلف قابل اثبات) (179827)
 
هموطن كم سواد
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۰۳:۰۹
1)نامه جعلي است مداركش هم .... موجوده
2) بازرس ويژه مثلا آقاي كردان خدمتگزار يا دكتر دانشجو جهت پيگيري معين گردد
3)مردم بايد به سختي بيفتن بيان استفبال زيس جمهورشون؟
4)همون برين واسه مير حسين سينه چاك كنيد كه نه خود خورد نه به كس دهد گنده كند..... دهد
5)توي ايران ما يك خانواده هستيم خوب تو خيلي مراسم هزينه رفت و آمد رو ميزبان ميده! اين خيلي عجيبه! رسمامون ترك كنيم چون چيه قانون ميگه تخلف شده؟
6)قانون رو درست كنيم و اصلا هزينه ها رو كم كنيم مثلا انتخابات هر سي سال يه بار برگذار كنيم خلاص! وقت ملت ،كلي هزينه ،نمي دونم واسي چي؟دختر پسرها بيان متينگ عشقي سياسي بدن؟ فباحت داره!
7)واقعا بي انصافيد يكي هم داره خدمت مي كنه مردم سفري ميرن شما ها تنگ نظري مي كنيد
8)به من گفته شده همينقدر بفهمم
9)الف جان مادرت اينو بزار كف كرديم هي مي نويسيم هي... زشته! (179828)
 
h
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۲۲:۴۷
آخه من یک سئوال دارم شما وقتی می گید 160 میلیون ریال ایا ان را می نویسید 000/000/160
میلیون ریال آیا همچین سوتی در نامه اداری ممکن است ؟ (179834)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۴۱:۰۳
آيا رييس‌جمهور خبر دارد؟

تیتر انتخابی تان خیلی خنده دار است

میخوام ببینم نظرات منتشر میکنید یا نه اگر منتشر کردید ادامه اش را مینویسم . (179838)
 
شناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۰:۵۶:۵۱
از شرکت کنندگان عزیز در این بحث تقاضادارم به چند نکته که ذیلاً به آن اشاره می شود توجه نمائید .
1- اولاً بیاد بیاوریم که فرماندار محترم فیروز آباد ، درواقع فرماندار دولتی است که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور آن دولت بوده وآقای محصولی وزیر کشورش ، بنا براین برای فردی که (انشا الله در مورد فرماندار فیروز آباد صدق نمی کند) میثاق اخوت بسته ولازمه نگهداری این مقام که هدیه ای خدادادی است مصداق این مطلب را به عینه به اجرا بگذارد که : بزرگوارا از تو به یک اشارت ، از من به سر دویدن .
2- دوماً از نظر قانونی تا زمانی که شورای نگهبان اعلام تائید صلاحیت کاندیداها را نکرده معلوم نمی شود که فرد ثبت نام کرده آیا بعنوان کاندیدای رسمی است یانه .
بنا براین مقامات روند عادی کارهای خودشان را خواهند داشت به همین دلیل است که سایر کاندیداها در سه ماه مانده به اجرای رسمی انتخابات تبلیغات را شروع نموده بودند و 15 اردیبهشت هم در همین بازه زمانی بوده است .
3- چون فرماندار رئیس شورای تامین شهرستان محل ماموریتش می باشد واز طرفی میزبان ، بنا براین جهت رعایت بعضی مسائل حتماً در جریان رسمی سفر بوده واز ایشان انتظار میرود به استقبال میهمان رفته و با توجیه اینکه موضوع سفر ،بعد جهانی دارد و... تمامی امکانات را برای بهتر برگزار کردن این سفر آماده می کند
4-این را بدانیم که در سپردن امور اجرائی یک شهرستان به دست افراد ،این حق را به دولت بدهیم که دوستان ونزدیکان خودشان رابر مسند امور بگذارند ودر این گونه موارد (حتماً برای حتی درخواست یک چنین امکانی که نشان گر این واقعیت است که آقای فرماندار قول تامین هزینه ها را به مدعووین وتجمیع کنندگان سیاهی لشگر و برگزار کنندگان شهرستان داده) چراغ سبزی از سوی استاندار و مقامات پشتیبانی کننده نشان داده شده واین موضوع جرات نامه نگاری را به آقای فرماندار داده است والا ایشان جرات نمی کردند مقامات را از خودشان برنجانند مگر اینکه مغز ... خورده باشند .
5- این نامه ها در مقابل ماموریتی که در ایام آزادی تبلیغات از سوی بسیج شهرستان پیرانشهر به اعضاء خودداده بود ویا جانبداری آشکار صدا وسیمای محترم واعضای محترم شورای نگهبان از آقای احمدی نژاد یا سفر وتبلغات علنی وزرای محترم وصدها مورد دیگر ، رقمی نیستند لذا اگر قرار بود کاری بشود حتماً می شد که دیدید نشد .
6- ---
7- البته این مطالب را نوشتم که آقای توکلی ودست اندرکاران محترم سایت الف ، بلا نسبت خوانندگان محترم وعزیز وگرامی ، اینجانب وامثال بنده را احمق فرض نکنند وبیش از این امام ورهبری معظم واسلام وجمهوریت را فدای اغراض خود نکنند و از کرده های گذشته خودشان توبه کنند .
8 - به هر حال عزیزان حرف رهبری را آویزه گوش کنند واز تفرقه بپرهیزند وبرای ایجاد جامعه بهتر وقانون محور تلاش کنند . (179837)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۱:۱۸:۰۹
قابل توجه مسئولین سایت الف:

سفر مورد اشاره رییس جمهور ( دکتر احمدی نژاد) به شیراز در تاریخ 9/2/1388 و مربوط به پنجاه و هشتمین سفر استانی هیئت دولت به مقصد استان فارس بوده است!

در این سفر مطابق با همه سفرهای استانی دولت، برنامه ها، افتتاح ها، دیدارها و سخنرانی های مختلفی انجام شده و در جلسه استانی هیئت دولت نیز حدود 230 مصوبه درباره پیشرفت امور و سازندگی در استان فارس به تصویب رسیده است.

خبرهای این سفر رسمی را می توانید در آشیو مطبوعات مربوط به پنجشنبه 10/2/88 و شنبه 12/2/88 ببینید و بخوانید.

در همه سفرها و مراسمات رسمی همه دولتها، انجام هزینه های تشریفات و استقبال امری کاملا عادی و مرسوم است و چه بسا این هزینه ها در دولت نهم کاهش داشته است!

آقایان الف:
به عنوان یکی از دوستداران و طرفداران قدیمی دکتر توکلی، بابت مشی نامتعادل فعلی شما، بابت ناشی گری های غیرحرفه ای شما، و بابت بعضی بی تقوایی های شما، از صمیم قبل متاسفم! (179847)
 
کیوان
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۴۱:۱۳
230 مصوبه درباره پیشرفت و امور سازندگی فارس...!
آقا محمد اگه شیرازی هستی بیا یه سفر با هم با قطار با خرج من بریم. موافقید؟
راستی ایستگاهش کجاست؟ کجا باید بلیط بخریم؟ اصلا اداره راه آهن داریم توی شیراز؟
عکس ریل هاش رو دیگه حتما دیدید؟ (179961)
 
نوید
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۴۳:۱۹
دوست عزیز مطابق کدام قانون انجام هزینه های تشریفات امری عادی و مرسوم است ایا ورود امام علی به شهر انبار و ناراحتی ایشان از سازماندهی استقبال کنندگان را فراموش کرده اید اگر دولت مردمی است و طرفدار دارد طرفدارانش باید با هزینه ی خود در استقبال از ایشان شرکت کند چرا که من به عنوان مخالف رییس جمهور فعلی راضی نیستم هزینه ی ایاب و ذهاب هواداران ایشان از جیب بنده (بیت المال) پرداخت شود (179992)
 
شناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۱:۲۲:۰۲
دوستان ، من همان شناس با کد 179837 هستم که در بند 6 واقعیاتی را برای سایت الف وآقای توکلی واهدافشان از نشر این نامه نوشته بودم از اینکه این بند را سانسور کردند از ایشان متشکرم چون با این کارشان تحلیل بنده را تایید کردند به همین دلیل می گویم آقای توکلی و گردانندگان سایت الف ، نکنید از این کارها به خدا در آخرت جواب این مردم را نمی توانید بدهید به هر حال اسب وگوی دست شماست بتازید تا ببینیم در نهایت چه خواهد شد . (179849)
 
زهرا
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۳:۲۹:۲۸
اولین چیزی که به ذهم رسید اینه که 40 دستگاه اتوبوس و 10 تا مینی بوس و یه سری متعلقات 16 میلیون هزینه داشته؟
دوم اینکه شرط رعایت انصاف اینه که به این نامه فقط به عنوان یه \"نامه\" نگاه بشه و بعد باید پی گیری بشه که
- اساسا علت ترتیب دادن مراسم پیشواز هیئت دولت برای چی انجام می شه؟
- آیا همه ی سفرهای استانی با این خرج ها انجام می شه؟
- اگر این خرج هایی که در سفرهای استانی انجام می شه باید دید به خواست دولت هست یا مسئولان اجرایی منطقه ای؟
- این فرماندار کی بوده؟
- آیا استانداری باهاش همکاری کرده یا جواب رد داده به این نامه؟
- آیا صرف اینکه این سفر استانی که جزء برنامه های رئیس جمهور بوده در ا ماهه ی قبل از انتخابات واقع شده ، منابع مالی سفر باید از جایی غیر از خزانه ی دولتی تامین بشه؟
قانون در این مورد چی می گه؟
-اگر تشخیص داده شد در این استان داره سوء استفاده از بیت المال می شه برخورد مسئولان بالاتر چی خواهد بود؟
- و کلی سؤال دیگه...
خواهش می کنم بیایم شروع کنیم یاد بگیریم که رو حدس و گمان داستان نسازیم و فقط طبق مستندات افکارمون و حرفامونو مرتب کنیم.
ممنون از الف که اخبار داغ و بدون سانسور منتشر می کنه.

  (179896)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۵:۰۶:۱۷
کسي كه شايعه را مي‌سازد، كسي كه پخش مي‌كند، كسي كه مي‌پذيرد و كسي كه آن را ترتيب اثر مي‌دهد فردي بي‌تقوا است.
جناب آقای دکتر توکلی لطفا در انتخاب مطالبتون به انتشار در سایت کمی بیشتر فکر کنید شما هم مثل آقای موسوی با این امور بخش مطالب خیانت می کنید. (179904)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۵:۲۴:۲۲
با سلام

اینکه این نامه واقعیت داره یا نه کار و تخصص ما نیست . البته دوستان تذکراتی را در بالا دادند که کافی است .

اما اینکه نویسنده نامه واقعی است یا نه قابل تشخیص است .

اولا اینجور ایمیل ها را احتمالا همه می شناسند ، این ایمیل ها مربوط به ستاد آقای موسوی است که مشخصا بعد از انتخابات خیلی بیشتر ارسال می شد و در yahoo یا gmail با استفاده از گروه ها به سرعت پخش می شد . با توجه به اینکه سفر های استانی تا چند روز قبل از انتخابات ادامه داشت ، اینکه این سفر مربوط به یک ماه قبل از انتخابات است ، ولی نویسنده با این لحن جالب گفته \"نکته ای که در اینجا مطرح است آن است که سفر آقای احمدی نژاد به استان فارس در فاصله یک ماه به انتخابات، به طور دقیق یک سفر انتخاباتی (کمپین) محسوب می شود و در نتیجه، پرداخت هزینه استقبال کنندگان ایشان از بیت المال، سوء استفاده از امکانات دولتی در جریان انتخابات محسوب می گردد.\" نشان دهنده از این موضوع است که ایشان قطعا از طرفداران آقای احمدی نژاد به قول خودشان هستند . چون وقت نکرده اند حتی تاریخ سفرهای استانی را پیگیری کنند.

دوما سایت محترم الف که کلا سیاست جالب و بعضا خنده داری دارد که دوستان در بالا توضیح داده اند و بازی با اعداد و الفاظ غیره به وضوح در کار مسولان این سایت از قبل مشهود بوده است مثلا عدد 160 میلیون ریال که می شود 16 میلیون تومان که دوستان آنرا 160000000ریال نوشته اند . و از آنجایی که 16 میلیون تومان واقعا هزینه زیادی است! آنهم برای دولت اصول گرا بقول نویسنده نامه ! دولت اصول گرا باید با شتر به سفر برود و در آنجا زندانیان با خار از آنها استقبال کنند تا هزینه نشود ، بجای آن آقای موسوی 800 میلیارد تومان (بقول خودشان) هزینه دختر ها و پسرهای عزیز کنند تا با هم در خیابانها گپ بزنند و بقرصند و خوش بگذرانند ، خوب بالاخره لازم است .

سوما دوست عزیز نوسنده نامه برای زدن حرفشان لازم نبود جمله کلیشه ای و تکراری \"بنده در حال حاضر در آلمان مشغول به تحصیل هستم و ان شاء الله قصد بازگشت دارم. در انتخابات هم به دکتر احمدی نژاد رای داده‌ام. اما وجود چنین مسائلی، که هیچ گاه به طور رسمی جوابی به آنها داده نشده، در ذهن من سنگینی زیادی ایجاد می کند\" را تکرار کنند ، زیرا این ترفند را انقدر طرفداران هر دو کاندیدا تکرار کرده اند که دیگر حتی شک کسی را بر نمی انگیزد ،
من صبح دیروز طرفدار احمدی نژاد بودم ولی نظرم عوض شد.
من از طرفداران موسوی هستم ولی او خیلی آدم بدیه....

به نظر شما خنده دار نیست (179906)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۷:۲۷:۰۱
شماها چقدر سادهاید که ریس جمهور می دانسته یا نمی دانسته
اقای احمدی نزاد در روز مناظر با اقای رضایی کفت من فردا صبح میرم دیدار مردم
ساری بعد از ظهر میرم دیدار مردم اهواز

این مسافت را حتما باید با هواپیما رفت .ایا بین ساری تا اهواز خط هوایی وجود دارد

یا اختصاص برای ایشان خط هوای برقرار شده است.

این را هم خودش متوجه نمیشود .

کاش از عدالت حرف نمیزد (179912)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۴:۵۹
از ساري نداره ولي از رشت داره پسرم. (180288)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۳۳:۰۱
البته این کاری که سایت الف کرد و این نامه را درمعرض عموم قرارداد کارتازه ای نیست اما مهم اینه که این نامه ها رو قبلاهمه میدونستن حتی رئیس جمهور فکر میکنید با این کار کسی را کک هم میگزد. متاسفانه اگر کسی خوابش ببرد میشوداو را بیدار کرد امااگرکسی خودش را بخواب زده باشد محال است که بیدار شود. (179926)
 
رسول
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۳۸:۲۲
ببينيد اين دليل نمي‌شه كه اگر يه جايي يه همچين كاري انجام شده رييس جمهور يك كشور زير سؤال بره. شما فقط با اين نحوه ارسال خبر غرض ورزي خود را نشان داده‌ايد. مثلا در يك خانواده اگر پدر به پسر كوچكش يه مقداري پول بده و اون بچه بر اساس تصميم خودش بره باهاش يك چيز ناپاسند بخره ميشه گفت \"واي بر اين پدر، عجب پدر بدي، همه اين خانواده اين چنين عمل مي‌كنند\" مسلما كسي اينطوري قضاوت نمي‌كنه! اين مثال را زدم چون براي همه قابل لمسه
لطفا كمي به وظيفه شرعي و اخلاقي خودتون عمل كنيد و بدونيد كه دنيا لحظه‌اي بيش نيست ولي اعمال ما تأخر ما هميشه خواهند ماند. (179929)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۵۴:۵۶
به فرض اينكه اين نامه هم صحت داشته باشد ربطي به رئيس جمهور ندارد. اين نامه صرفا يه درخواسته از كجا معلوم موافقت شده.
واقعا چقدر نويسنده دغدغه دارند و چقدر به مغزشان فشار آمده! براي كاري كه صحت اون مورد تائيد نيست. در ضمن در هر مملكتي ممكن است تخلف صورت بگيرد. همه ميدانند احمدي نژاد با اين كارا مخالفه. (179936)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۸:۵۶:۳۴
چرا پای انتخابات را وسط می کشید اصلا.این کار غیرقانونی و سوءاستفاده از بیت المال است.چه در زمان انتخابات چه در غیر از آن و متاسفانه دولت آقای احمدی نژاد برخلاف تمام آن چه که ادعا می کند از این گونه تخلفات بسیار دارد.در همان بار اولی که آقای احمدی نژاد بهه شهر ما آمدند (شهر کاشمر- خراسان رضوی) تنها پولی که از طرف نهادهای دولتی برای خرید و نصب دسته گل برای استقبال از ایشان و هیات همرا هزینه شده بود اندازه ازدواج حداقل10 زوج در شهر ما بود.حالا آقای احمدی نژاد هی بگوید ما در سفرهای استانی نان و پنیر می خوریم.در شهری مثل کاشمر که کوچک است و تنها نهادهای حاضر در آن به نحوی دولتی یا شبه دولتی هستند تمام شهر را تعطیل کردند و همه را به مراسم استقبال بردند.نمیدانم دولت خدمتگزار چگونه این همه هزینه و خسارت را می خواهد جبران کند.در کاشمر هنوز ما ندیدیم که دولت نهم حتی یک سالن ورزشی یا به قول آقای رضایی یک جوی آب افتتاح کرده باشد.آمدن ایشان و دولت محترمشان جز هزینه و خسارت چیزی برای شهر ما نداشته.من خواهش میکنم در دورهای بعدی سفرهای استانی به کاشمر نیایند (179939)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۰۶:۵۲
نامه کاملا جعلي و دروغ است متن نامه يک نوع خودزني است هيچ شماره ثبت و دبيرخانه اي ندارد جعل سربرگ و تايپ کامپيوتري يک نامه کار مشکلي نيست و شما ميخواهيد بگوئيد تمام استقبال کنندگان رئيس جمهور با پول جمع ميشوند که اگر چنين باشد نبايد راي ميدادند مانند کرباسچي که نهايتا به کروبي راي نداد ميدانم شما هم مثل محسن رضايي دوباره کينه هاي بدري تان را شروع کرده و اين نظر را منتشر نميکنيد (179942)
 
علی
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۱۰:۲۵
بسمه تعالی

در سفری که اخیراجهت زیارت اما رضا(ع) داشتم در قدمگاه چندین پارچه نوشته شده و پلاکاردبه شرح ذیل نظرم را جلب کرد:
\"بقعه رضوی قدمگاه با اعتباری بالغ بر 1960000000 ریال از ثمره سفرهای استانی رئیس جمهور محترم، محبوب و مردمیدکتر احمدی نژاد در سال 88 بشرح ذیل در حال اجرا می باشد....\"
از این پلاکاردها عکس هم تهیه کردم و موجود است.

حال سوال این است این سفر کی رخ داده است و به چه منظوری بوده است که بدون شک قبل از انتخاب انجام شد و آن هم تبلیغات انتخاباتی.
هدف از این اعتبار چه بوده است؟ 1- رای آوری 2-کمک به محل بقعه
محل تامین اعتبار از کجا بوده است؟ معلوم است از محل اعتبار سفرهای استانی و در واقع بیت المال

اصولگرایان محترمی که اینقدر دم از اصولگرایی دکتر می زنند بهتر است حداقل مواقعی مانند دکتر توکلی عمل کنند که مردم بتوانند قبول کنند هنوز اصولگرایان حداقلی از اصول را حرمت می دارند و حداقل به سوئ استفاده از بیت المال و عقاید دینی مردم توسط دولت انتقاد دارند. (179947)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۱۴:۳۳
اقای دکتر توکلی دنبال سهم خواهی هستید ویا اظهار نظر پسر خاله جان که شدیدا به فکر سهام است شما را تحت تاثیر قرار داده البته مد شده هرکسی از ننه جانش دل خور شود یک سایت دایر میکنند و به مابقی اتفاقات کاری ندارد و هر دروری و غلطتی که بخواهند انجام میدهند مثل همین سایت الف (179948)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۰۹:۵۸:۳۰
این خلاف قانون است همیشه یک ماه قبل از انتخابات ریس جمهور ممنوع تصویر میشد و حق نداشت از امکانات دولت استفاده کند شما شاهد بود ایشان حتی در خرداد با بال گرد دولت به رباط مراد رفت و عکس اوهم در کنار بالگرد هست (179973)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۱۴:۲۹
البته که آقای رئیس جمهور از زیرمجموعه انتصابی خویش اطلاع دارند.
شک نکنید! (179978)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۲۱:۳۳
اصلا ماهیت سفر های استانی تبلیغات بوده . اینکه آیا این نامه حقیقت دارد یانه اینکه آقای ریس جمهور میداند یانه اینکه در سایر استانها هم این اتفاق افتاده یا نه خیلی بی مزه و تابلو است
به فرض که این اتفاق در زمانی بسیار دور از انتخابات افتاده باشد علت اینکه مردم را از جاهای دیگر جمع کنند وبه جایی که احمدی نژاد رفته بیاورند چیست ؟
مگر غیر از این است که موقعی که فیلم سفر استانی را در تلویزیون نشان میدهند مومنین بیخبر از واقعیات دولت آقای احمدی نژاد و کشور های خارجی بگویند به به
چه استقبالی
آیا اسلام ناب این است آیا امام خمینی 15 خرداد و 22 بهمن را براه انداخت و این همه شهید دادیم که امروز این عوامفریبی ها صورت بگیرد . (179983)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۲۹:۲۴
دعوا سر لحاف ملا! 1- به نظرم این کار شائبه تبلیغاتی نداره چون سفر احمدی نژاد تبلیغاتی نبود و در ادامه سفرهای استانی بوده و شما هم نمیتونید نیت افراد را بخونید و نویسنده با یک فرض غلط در اول نامه نتایج غلط زیادی گرفته اند2 به فرض محال اینکه این سفر تبلیغاتی بوده و فرماندار نامه زده آیا استاندار دستور پرداخت این مبلغ را داده اند؟چون پارافی از استاندار مبنی بر پرداخت دیده نمیشه!تنها در صورتی که شما از نیت آقای فرماندار ورییس جمهور مبنی بر تبلیغاتی بودن سفرخبر داشته و میتوانید به صورت مستدل آنرا اثبات کنید و استاندار نیز با آگاهی از تبلیغاتی بودن سفر دستور پرداخت داده هر سه نفر این افراد محکومند3- این عمل باعث تطهیر میرحسین و اصلاح طلبان نمیشه ! حالا اگر کل هزینه این اتوبوسها یک ملیون و ششصد شده تو همین شهر شیراز برادران اصلاحاتیمون صدها ملیاردتومان رو خرج ساخت ویلا برای استاندار و معاونانش،راه انداختن روزنامه ها خطی،ساخت پروژه های مدیران در قم آباد قصرالدشت و....صدها کار غیر قانونی دیگر کرده اند و این اشتباه دولتمردان اونا رو مبری و پاک نمیکنه.... (179990)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۰:۵۹:۲۹
آقايتوكلي هم شما و هم نامزدهاي انتخاباتي مي دانيد اين سفر پيش از شروع تبليغات انتخاباتي انجام شده و با هيچ سريشمي نمي توانيد آن را به عنوان سفر تبليغاتي با هزينه ي بيت المال استفاده كنيد ولي يك سئوال هدف از اين خبر در اين برهه از زمان چيست ؟ زير سئوال بردن دولت؟ زير سئوال بردن انتخابات؟ زير سئوال بردن انتخاب مردم؟ زير سئوال بردن رسيدگي به شكايات انتخاباتي؟ راستي مگر در مورد همين سفر به استان فارس و پيش از آن سفر به اصفهان و يزد و ... ديگر نيز همين سخنان در همان زمان زده نشد؟ آيا همين سخنان در تبليغات انتخابتي موسوي به كرات گفته نشد كه من اتوبوس ندارم مردم را جمع كنم براي سخنراني هاي خودم ؟ مگر افشاگريهاي همين سايت الف در اين خصوص از همان زمان نبود كه مردم بدانيد دولت احمدي نژاد بي صلاحيت است و آقاي توكلي و دوستانشان مگر در بي آبرو ساختن دولت نهم كم زحمت كشيدند ؟ خوب به نظر شما چرا مردم با اينكه اين همه دوستان اصلاح طلب و اصولگرايان منتقد زحمت هاي بي شائبه براي روشن ساختن مردم نسبت به بي صلاحيت بودن احمدي نژاد كشيدند باز هم انتخاب مردم احمدي نژاد بوده است؟ آقاي توكلي باور نمي كنم كه قصدت از اين انتشار خدايي بوده باشد و نيت خير داشته باشيد به نظر مي رسد قصدتان تنها تاثير بر روند فعاليت دولت و تضعيف آن در كابينه ي بعدي مي باشد و لاغير خدا همه ي ما را به مسر ولايت برساند (180000)
 
نخودي
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۰۵:۳۱
اي بابا! كو گوش شنوا و كو چشم بينا؟ (180003)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۱۹:۱۲
با سلام دوباره،

ممنون از اینکه نظر من رو در سایتتون درج کردید، راستش من خیلی‌ سال هست که در کانادا زندگی‌ می‌کنم. اما تنها امسال ( قبل از عید نوروز) یکی از افراد نزدیک به رئیس جمهور آمدند کانادا و گویا به آمریکا هم رفته بودند. و پول بسیار هنگفتی را به یکی‌ از کسانی که اینجا مسجد دارند و فعالیتهای مذهبی‌ انجام میدهند دادند تا برای جشنهای مذهبی‌ و عید نوروز استفاده کنند. این حاج آقا هم کم نگرفتند و یه ضیافت به تمام معنا در هتل هیلتون بر گذار کردند. فقط کارت دعوتشون ۲۰ دلار می‌‌ارزید ! سرتون را درد نیارم که همه میگفتند این تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد هست و چندی از ایرانیها چون منبع پول را دقیق نمیدانستند از کجاست نرفتند. من این موضوع را جهت اطلاع شما بازگو کردم. این جا دانشجویان در حال پیگیری هستند. به نظر من ما همه در مقابل خدا مسئول هستیم و دیگر این دوران نباید به فکر منافع خود بود.

با تشکر، (179910)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۲۵:۳۹
دوست من در ایران نیستی از این قبل هزینه ها چهار سال است که بیداد میکند هرجا نشستم گفتم سفر استانی یعنی تبلغ برای اینده خیلی ها باور نکردند اما امروز تکرار میکنم احمدی نژاد نماینده تفکرای است که در حیات امام جرات حضور نداشت گوشه عزلت برگزید تا اینکه بیست سال پس از امام توانست نفس بکشد احمدی نژاد برای خود تبلیغ نکرد او نماینده فکری است که اینده ایران را هدف قرار داده کاش نخبگان ما می فهمیدند که انها که سال 76 مسابقه میلاد نور را ترتیب دادند دنبال چه بودند و انها که طرح حکومت نظامی را در همان سال دادند دنبال چه بودند .
دوست کاش بودی و میدیدی خیلی ها این روزها مرجعشان را عوض کردند و به تئوری ولایت فقیه امام عزیزمان تا پای جان پایبندیم اما عزیزبرادرم من دروغ و تقلب و ندانم کاری و انحصار طلبی دولت را با همه وجود احساس کردم ولی مرجع پیشینم به صراحت از همه این تخلفات حمایت کرد و نظر خود را به او نزدیک دانست .
آیا کشته شدن طفل بیگناهی که از فسا برای استقبال احمدی نژاد می آمد دروغ بود
قصه هاله نور و نامه دفتر ایت الله جوادی آملی دروغ بود
و هزاران ایای دیگر که در طول مناظرات ایجاد شد و متاسفانه همه دست به دست هم دادند تا یک جامعه تک صدایی درست کنند .
ما سالهای اول بعد از امام مضرات جامعه تک صدایی را تحمل کردیم با امدن خاتمی جامعه از تک صدایی بودن خارج شد اما مقابله حکومتی ها با او افراط اطرافیان او و .... بی تقوایی های که از حوصله این مقال خارج است سبب شد که مردم فقط به شعارهای زیبای کسی پاسخ گویند که خود به واقع دست پروده نگاه هاشمی به جامعه بود
بروید مقاله سردار چاپندگی را در علم و صنعت پیگیری کنید بیشتر با او آشنا خواهید شد
موفق باشید699 (179946)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۲۹:۲۵
با سلام

فقط یک سوال و دیگر هیچ
پر واضح است که سایت الف و صاحب امتیاز ان اقای توکلی از طرفداران اقای احمدی نژآد بوده هستند و خواهند بود اما سوال من

برخورد شما با دولت باز هم یک سویه خواهد بود (طرفداری از این نوع اعمال ) یا مخالفت یا راه سوم (چشم و گوش را بستن)

برخورد نزدیک از نوع سوم

(179964)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۱:۴۷:۴۲
سلام
یک مثال میزنم که آقایان سریع قضاوت نکنند.(من نامه بالا را نه رد میکنم نه تایید)
چهار سال پیش بعد از اتمام دولت آقای خاتمی و در آغاز دولت آقای احمدی نژاد نامه ای منتشر شد به قلم سید محمد علی ابطهی به رنیس جمهور وقت که در آن پیشنهاد شده بود که به علتهای مختلف ( در نامه قید شده بود ) باید بافت قومیتی خوزستان تغییر کند.در یک کلام باید مردم عرب خوزستان به صورت قانونی از قبیل ماموریتهای بلند مدت ، انتقالهای اجباری و ... از این استان کوچ دهند.انتشار این نامه باعث دلگیری مردم عرب زبان شد و در برخی نقاط باعث اغتشاش و نا آرامی و درگیری مسلحانه بین مردم و دولت شد.بعد تحقیق و استعلام مشخص شد که نامه اصولا غیر واقعی و ساختگی بوده است.
اما......
آن نامه ی ساختگی اثر خود را گذاشت .
اغتشاش - نا آرامی - ایجاد کدورت بین مردم بومی و دولت - ایجاد بد بینی بین اعراب و غیر اعراب منطقه و بساری دیگر از موارد که به زیان نظام و مردم و استان شد وفقط دشمن سود برد و لا غیر .
بهتر است کمی صبر و دقت و ظریف بینی داشته باشیم.
طرفداران احمدی نژاد اگر میخواستند از اموال دولتی استفاده کنند نامه نگاری دولتی نمیکرند که به این راحتی لو برود.
خدا آخر و عاقبت همه رو بخیر کنه . (180029)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۲:۳۶
دوست عزيز
در مثل مناقشه نيست
شما ماجراي نيكسون رو يادت هست؟
چندتا خبرنگار همه چي رو لو دادند
البته من منتظر يه حركت مردونه هستم از دوستان الف
ببينم چيكار ميكنند (180103)
 
يك معلم
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۲:۰۳:۵۴
سلام
بضي از دوستان دليل اورده اند كه در موقع انخابات نمي توان اداره كشور را تعطيل كرد حق با شماست اما:
فكر كنيم موسوي ريس جمهور باشد اصلا اين سفر استاني در سال اول ايشان باشد ايا بايد در يك سفر مردمي با پول بيت المال مردم را به بازديد اورد ايا بايد مدارس وادارات راتعطيل كرد وبه كارمندان ان حق ماموريت داد ايا بايد اين همه هزينه اتوبوس ووسايل نقليه داد نه دوستان عزيز اسم اقاي احمدي نژاد وموسوي نيت انتخابات تمام شد اما اين استفاده شخصي از بيت المال است
(معلم به دانش اموز سر كلاس مي گويد اين گچ مال بيت المال است مواظب باش) كسي اين حرف را در ايام مدرسه به شما نگفته است؟
با احترام (180046)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۵:۰۵
یا لطیف
عزیزان یه بچه کلاس اولی هم می فهمه که این نامه قلابیه ... الحمدلله بدخواهان سوتی بزرگی دادن... آخه از کی تا حالا تو فارسی اینطوری می نویسن؟ 160.000.000 میلیون ریال ؟ یعنی 16 ضربدر ده به توان 12 . تومان یعنی 12 تریلیون تومان؟ خدا دروغ گویان را رسوا می کند...یا فریب خورده اید و البته کسانی هم خود را به خواب می زنند... خدا عقلتان دهد... این نامه مهر و امضا درست و حسابی هم ندارد... این نشان می دهد مردم ایران خیلی ساده اندیشند که با این چنین ایمیل هایی گول می خورند.... (180080)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۰:۵۵
شما الان كلاس چندمي؟
اول يا دوم
مثل اينكه سوادت در حد آمادگي باشه!
اول اين مطلب دوستان الف تاكيد كردند كه تاييد شده
اين چه رفتار كودكانه اي هست كه شما داريد؟
هركسي چيزي گفت كه به قباي شما برخورد سواد نداره ها!؟

اي روشنفكر و باسواد
:) (180127)
 
نسل سوخته
۱۳۸۸-۰۴-۲۵ ۱۲:۰۲:۲۳
من کارمند یکی از ادارات دولتی همین شهرستان هستم .امضا امضای خود فرماندار است حتی سری شماره نامه طبق نامه هایی که به ما ارسال گردیده درست است وجای شکی نیست. ونام فرماندار محمدرضا بچه احمد اباد است (182560)
 
تورم زده !
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۸:۰۲
000 000 160 میلیون ریال؟!
این مبلغ یعنی چقدر ؟
یعنی این اقای فرماندار اونقدر بیسواد بوده که حتی این رو هم تشخیص نداده که شش رقم صفر بعد از عدد 16 خودش به معنی میلیون هست؟! این رقمی که این آقا نوشته یعنی 160 میلیون میلیون ریال یا به عبارتی یعنی 160 تریلیون ریال یا 16 تریلیون تومان! گذشته از این که هزینه کردن در این مورد درست بوده یا خیر , نوشتن این عدد به این شکل, نشان دهنده عمق بیسوادی و قشری بودن هست! از یه فرماندار خیلی بعیده ! حالا اون بنده خدایی که قرار بوده این پول رو پرداخت کنه اگه آدم باسوادی بوده و عدد رو اونطوری که نوشته شده درست بخونه این همه پول رو باید از کجا بیاره بده؟! (180090)
 
کمال
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۴:۲۸
40 تا اتوبوس ؟ 10 تا مینی بوس ؟ و چند تا سواری؟ من تاحالا فکر میکردم جمعیتی که میان برای آقای احمدی نژاد خودشون با علاقه و اختیار خودشون میان و اینکه میگن اونارو با اتوبوس از شهرهای دیگه میارن تبلیغات دشمنه (180105)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۸:۵۹
براین مملکت باید گریست. نه میگذارند صدای مخالف شنیده شود .! نه درست عمل میکنند . به تنها چیزی که در این مملکت فکر نمیشود آبادانی و پیشرفت است نمیشود در تهران باشید و با شیپور زدن و جو سازی حرکت نکنید این ور و آن ور
اگر بدون صدا و بدون تصویر تلویزیونی ایشان به مناطق سر بزنند و به مردم برسند این را میشود اسلامی دانست چون پیشوایان ما اینطور به ما یاد داده اند ولی اگر با سر و صدا و آدم جمع کردن و هزارن مطلب دیگر که جای گفتن آن نیست بخواهند جایی بروند خدا وکیلی ریاکاری و دنبال مسائل دیگر جز خدمت است . (180130)
 
بهرام
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۵:۱۱
سلام .. من فیروزابادی ام و دقییقن دیدم چطور همه مردم رو جمع می کردن و می فرستادن شیراز (180151)
 
حسین پور
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۷:۴۹:۴۷
ببینید عزیزان در مورد سفر های استانی و استقبال کنندگان باید به این نکته هم توجه کرد که اکثر این مردم به امید حل مشکلشان میرن و اینو نامه های داده شده تایید می کنه پس در هر منطقه ای هر چه مشکلات بیشتر استقبال کننده هم بیشتر!
در ضمن اگر این نامه ها چاره ساز بود یه چیزی !
از احمدی نژاد می خوام تعداد کل نامه های دریافتی در هر استان و همچنین نامه هایی را که به نتیجه قابل قبول برای مردم منتهی شده منتشر کنه. (180262)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۹:۴۲
1. این مرجع ذی صلاح کیست ، لطفا اسم آن را ببرید.
2. لطفا لینک فایل صوتی را برای اثبات قرار دهید.
3. از شما بابت افشاگری های به حقتان تشکر می کنم. (180292)
 
۱۳۸۸-۰۴-۲۳ ۲۳:۲۰:۰۳
این هزینه ها که چیزی نیست الکی شلوغ می کنید چندین برابر این ها رو خرج می کنند و صداش هم در نمی یاد این یکی به خاطر اینکه کفگیر به ته دیگ خورده بوده صداش در آمده ولی خوب به لطف دوستان این مشکل هم حل خواهد شد ان شاا... (181625)
 
یحیی
۱۳۸۸-۰۴-۲۴ ۱۱:۲۴:۱۵
1 - فاصله شیراز تا فیروز آباد 90 کیلومتره ،‌کرایه یک روز کامل یک اتوبوس اگر 100 هزار تومان هم بشه با حساب 50 دستگاه می شه = 100000×50= 5000000 تومان
5 میلیون تومان کجا و 160 میلیون کجا!
2 - به هر حال رییس جمهور به مرکز یک استان رفته ،‌به نظر شما نباید دولت زمینه استقبال مردمی را فراهم سازد. اگر استقبال نمی شد همین خارجی نمی گفتن از دولت استقبالی به عمل نیامد! (181964)
 
فرزاد
۱۳۸۸-۰۴-۲۸ ۰۱:۲۹:۲۳
یحیی جان رییس جمهور قرار بوده که برای رسیدگی به کار مردم بره نه برای افه دادن برای رسانه ها ی داخلی و خارجی. (184385)
 
ر.ک
۱۳۸۸-۱۱-۱۰ ۱۰:۴۴:۱۸
اگه نامه واقعیه پس مهرش کو ؟!
مگه میشه نامه به این مهمی مهر نداشته باشه ؟!

یه کم بهتر دورو برتونو ببینین و کور کورانه تصمیم نگیرین (282892)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.