توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49398
نشست سفرای اکو در جزیره قشم
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۳۲
دبیرکل دائمی کشورهای عضو منطقه اقتصادی اکو گفت : مناطق آزاد ایران دارای ظرفیتهای مناسبی برای سرمایه گذاری است .

به گزارش واحد مرکزی خبر ،خورشید انور امروز در یکصد و پنجاهمین نشست سفرای کشورهای عضو این سازمان در جزیره قشم افزود : توسعه مناطق آزاد در کشورهای عضو اکو در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و باید به سوی ایجاد مناطق آزاد و پیشرفته حرکت کرد .

وی گفت : جزیره قشم منطقه ای جذاب و تاریخی است و توانمندی های مناسبی در زمینه های تجاری ، صنعتی ، گردشگری ، فناوری و ارتباطات دارد .

همکاری اکو با منطقه آزاد قشم در زمینه های نوین و بیوتکنولوژی ، ایجاد منطقه اقتصادی اکو و قشم با تاسیس شعبه بانک و بیمه اکو به منظور حمایت از سرمایه گذاران ، انتخاب قشم به عنوان منطقه ای برای ترانزیت کالا به کشورهای عضو و به عنوان منطقه آزاد کشورهای عضو اکو ، چهار پیشنهادی بود که در این نشست مطرح و تصمیم گیری در باره آن به نشست ماه آینده در تهران موکول شد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم گفت : معافیت های 20 ساله مالیاتی ، نیروی کار ارزان قیمت و امکان سرمایه گذاری و تضمین انتقال سود و سرمایه از مزایای منطقه آزاد قشم است.

اصغری افزود : ایجاد زیرساختهای مناسب باعث توسعه اقتصادی ، گردشگری و علم و فناوری در جزیره قشم شده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.