توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49420
احمدي‏مقدم: پليس، پسر حجاريان را بازداشت نكرده بود
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۹
فرمانده نيروي انتظامي كشور، بازداشت پسر سعيد حجاريان را توسط اين نيرو تكذيب كرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نيروي انتظامي در حاشيه حضور در فرماندهی انتظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص علت بازداشت محسن حجاريان، پسر سعيد حجاريان گفت: بازداشت پسر آقاي حجاريان توسط پليس انجام نشده است كه علت آن را بدانيم.
وی به صدور حکم اعدام گروهک تروریستی جندالله اشاره و تصريح كرد: متاسفانه گروهک های تروریستی همچون جندالله فکر می‌کنند با ایجاد تفرقه و آشوب بین شيعيان و اهل تسنن می توانند به اهداف شوم خود دست یابند، این در حالی است که با هوشیاری مردم فهیم به خصوص در مرزها شاهد شکست نیرنگ ها و توطئه های خصمانه آنها هستیم.

دستگيري 12 نفر از اعضاي گروهک تروریستی موسوم به جندالله
رييس پليس كشور با تاكيد بر برخورد قاطعانه دستگاه‌هاي امنيتي كشور با افرادي كه قصد ناامن كردن مرزهاي كشور را دارند، اظهار داشت: خوشبختانه با کارهای اطلاعاتی دستگاه انتظامی، 12 نفر از اعضای گروهک تروریستی موسوم به جندالله دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند که هم اکنون حکم اعدام و مجازات آنها از سوی دادگاه انقلاب صادر شده است.
وي افزود: نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد عواملی چون ریگی و گروهك تروريستي جندالله با اقدامات مجرمانه خود ناامنی را در بین اذهان عمومی ایجاد کنند زيرا مهمترین وظیفه پليس استقرار امنیت است.
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به عملکرد این نیرو در استان تهران طی يكسال گذشته، خاطرنشان كرد: خوشبختانه در این مدت جرائم خشونت بار شامل آدم ربایی، سرقت مسلحانه، قتل و تجاوز به عنف با تلاش پلیس در این استان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و این موضوع قابل تقدیر است.

کاهش 27 درصدي تلفات ناشی از تصادفات رانندگی
وی به اجرای طرح امنیت اجتماعی و انضباط ترافیکی در استان تهران اشاره و تصريح كرد: طی سه ماه گذشته تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در اين استان 27 درصد کاهش یافته است.
سردار احمدي مقدم با اشاره به طرح دولت درخصوص تبديل شدن شهر کرج به استان البرز گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را خواهد داشت که در صورت تصویب و نهایی شدن این طرح وظیفه خود در قبال تامین امنیت استان کرج (البرز) را انجام دهد، ضمن اين كه هم اکنون 90 درصد مراحل انجام این کار طي شده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.