توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49432
شکایت مهدی هاشمي از فارس و ايران
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۸
‌وكيل فرزند هاشمي رفسنجاني گفت: مهدي هاشمي از خبرگزاري فارس، روزنامه ايران و سايت رجانيوز به دادسراي كاركنان دولت‌ شكايت كرد.

محمود عليزاده‌طباطبايي در گفت‌وگو با فارس گفت: مهدي هاشمي از خبرگزاري فارس، روزنامه ايران و رجا‌نيوز به علت چاپ مطلبي مبني بر اين‌كه وي از شركت هلندي استات اويل رشوه دريافت كرده است شكايت كرد‌.

وي اظهار داشت: همچنين هاشمي از روزنامه ايران و رجانيوز به علت چاپ مطالبي درباره دخالت مهدي هاشمي در آشوب‌هاي بعد از انتخابات شكايت كرد.

طباطبايي تصريح كرد: شكايت از خبرگزاري فارس به شعبه اول بازپرسي و شكايت از روزنامه ايران و رجانيوز به شعبه دوم بازپرسي دادسراي كاركنان دولت ارجاع شده است.

وي درباره شكايت خاتمي از روزنامه ايران نيز گفت: خاتمي به علت درج خبر در ارتباط با ملاقات وي با آمريكايي‌ها در مصر و عدم درج نامه وزارت امور خارجه مبني بر اين‌كه خاتمي با هماهنگي با وزارت امور خارجه در سودان بوده و در مصر حضور نداشته از اين روزنامه شكايت كرده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.