توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 49490
شرط نصب کنتورهای مستقل آب در آپارتمانها
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت:اگر مشترکانی که در آپارتمان ها زندگی می کنند بتوانند از نظر فنی مشکلات موجود را برطرف کنند برای آنان کنتور آب جداگانه نصب می شود.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، داود ملایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اگر بخواهیم برای هر واحد آپارتمانی به صورت مستقل کنتور آب نصب کنیم باید مالک بتواند انشعاب خود را در ورودی آپارتمان به ما تحویل دهد که بتوانیم کنتور مستقل نصب کنیم.

وی افزود: این موضوع از نظر فنی مشکل است زیرا همه تاسیسات از جمله آب گرم و انشعاب شوفاژ در آپارتمانها مشترک است .

ملایی گفت:بیش از 80 درصد مصرف آب مشترکین در آپارتمانها از آب گرم یا به صورت آب مشترکین در موتورخانه ها است و اگر کنتوری بخواهد به صورت مستقل برای هر واحد نصب شود فقط برای آب سرد مصرفی است که فقط محاسبه کننده حدود 20 تا 30 درصد آب مصرفی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به درخواست مردم در این زمینه و برای عملیاتی کردن این خواسته ، اخیرا با شرکتی داخلی وارد مذاکره شده ایم که به صورت پایلوت در بلوک هایی ، کنتور مستقل نصب کنند که در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح ، می توان برای سایر درخواست ها تعمیم داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت:جدا کردن تاسیسات آب برای هر واحد آپارتمانی باید در زمان ساخت آپارتمانها و بلوکها انجام شود تا کنتورهای مستقل آب نصب شود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت : اگر شهروندان بتوانند در ساخت و سازهای خود این موضوع را لحاظ کنند شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای هر واحد آپارتمانی کنتور مستقل نصب خواهد کرد .
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.